Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

3FM Serious Request

Gestart door Taurus Jr, oktober 17, 2013, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: scclwd op december 19, 2013, 19:57:35
Gemist! Waar kan ik dit terug kijken?

Ik heb het ook gemist... luisteren was mooi maar ook ik wil het graag terug kijken.
Weet iemand waar???
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op december 20, 2013, 09:03:11
Ik heb het ook gemist... luisteren was mooi maar ook ik wil het graag terug kijken.
Weet iemand waar???

Bij Ruppppert natuurlijk!  _O_

http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=16.msg48435#msg48435
Henk, held, bedankt

WouterZz


Cambuur058


Scc01

Wie mept die stakker met de dkv sjaal even bij dat huis weg...... :p

Leovardia


Citaat van: Scc01 op december 20, 2013, 20:27:45
Wie mept die stakker met de dkv sjaal even bij dat huis weg...... :p

Dat is ook een veelgehoorde kreet hier in huize Leovardia


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Destroyer

 :0= nokken met die lelijke meuk daar!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Leovardia

Steeds meer Cambuur sjaaltjes. Die flip fluitketel met dat blauwe vodsje om sien dikke kop hev ik niet meer sien


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Cambuur058

iets meer dan 3 mil opgehaald, beduidend slechtere dag dan de eerste paar dagen dus

Viper

Een mooi bedrag tot nu toe, maar ik moet nog maar zien of het record wordt verbroken. Het verschil wordt steeds kleiner!

Ik moest wel hard lachen om die rancuneuze advocaat Anker: "Gister was het 1-5, hè." OK Anker. :_schater

Leovardia


Citaat van: Viper op december 22, 2013, 21:45:46
Een mooi bedrag tot nu toe, maar ik moet nog maar zien of het record wordt verbroken. Het verschil wordt steeds kleiner!

Ik moest wel hard lachen om die rancuneuze advocaat Anker: "Gister was het 1-5, hè." OK Anker. :_schater

Anker krijgt een harde plasser van camera's. Niet serieus te nemen deze 2 figuren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Leovardiascc

nieuwe tussenstand is nu : € 4.328.242,-

Leovardia


Citaat van: Leovardiascc op december 22, 2013, 23:41:19
nieuwe tussenstand is nu : € 4.328.242,-

Nieuw? Dat was ie om 20.30 al waarde heer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Cambuur Groningen

Citaat van: Viper op december 22, 2013, 21:45:46
Een mooi bedrag tot nu toe, maar ik moet nog maar zien of het record wordt verbroken. Het verschil wordt steeds kleiner!


Komt wel goed, volgens mij drukken ze het bedrag om mensen te blijven motiveren te geven en is er in werkelijkheid al veel meer geld binnen. Door het hele land zijn veel meer acties dan vorig jaar, dat gaat gegarandeerd meer dan vorig jaar opleveren

Cambuur058

Citaat van: Cambuur Groningen op december 23, 2013, 08:48:34
Komt wel goed, volgens mij drukken ze het bedrag om mensen te blijven motiveren te geven en is er in werkelijkheid al veel meer geld binnen. Door het hele land zijn veel meer acties dan vorig jaar, dat gaat gegarandeerd meer dan vorig jaar opleveren
het ging van 2,3 naar 3 mil
dat is 700k en er zat ook nog een donatie van abtenaren LWD van 300k
dat zou betekenen dat in een hele dag en nacht er maar 400k opgehaald zou zijn
doorgestoken kaart  :thumbsup