Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

3FM Serious Request

Gestart door Taurus Jr, oktober 17, 2013, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

die kerels van tsunami bedankten de cambuur fans  |:)

Scc01

Je kan het leuk vinden of niet. Maar wat er ooit tijdens die uit wedstrijd bij dkv spontaan ontstond is nu redelijk groot geworden. Veel te gemaakt maar ik kan er zelf wel om lachen.

Ruppppert

toch prachtig dat ze hier ook zijn


live @ Oldehove


opening + Bekendmaking eindbedrag


echt mooie promotie voor ons stadje , kippevel momenten en ook nog zo veel geld op halen echt geweldig

scclwd

Citaat van: Ruppppert op december 24, 2013, 23:00:50
toch prachtig dat ze hier ook zijn


live @ Oldehove


opening + Bekendmaking eindbedrag


echt mooie promotie voor ons stadje , kippevel momenten en ook nog zo veel geld op halen echt geweldig

Fantastisch! Heb zo genoten van de afgelopen zes dagen, Tsunami die elke uur wel een paar  keer voorbij kwam, de vele mensen op het zaailand iedere dag en nacht, de dj's met hun onuitputtelijke energie en positiviteit. Met als hoogtepunt de ontknoping van vanavond.  |:) |:) |:) |:

Galdiano

#49
Dit is de allervetste!



Tsunami was leuk, en mag wat mij betreft nu stoppen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

Deze ziet er ook wel indrukwekkend uit:


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Mooie afsluiter van de Tsunami hype. Het waren 3 geweldige maanden.

Ruppppert

Citaat van: Dokkumer op december 25, 2013, 16:04:36
Mooie afsluiter van de Tsunami hype. Het waren 3 geweldige maanden.
nog 1x dan :P

Scc01

http://www.debutenpost.nl/?p=1423#sthash.FS8HuWSz.dpbs
Ik neem aan dat een gedeelte van de aanbesteding naar cambuur gaat:)