Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

3FM Serious Request

Gestart door Taurus Jr, oktober 17, 2013, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Heb het antwoord al:

Van 18 t/m 24 december staat het Glazen Huis van Serious Request in Leeuwarden! 3FM Serious Request vraagt dit jaar aandacht voor kinderen die onnodig sterven aan (de gevolgen van) diarree. Dit is een stille ramp die het gevolg is van gebrek aan schoon drinkwater, zeep en toiletten.
Als maatschappelijk betrokken volksclub hebben wij ons de afgelopen weken ook volop ingezet voor dit goede doel. Samen met de Kidsclub, Kern van Cambuur en Business Club hebben we meerdere acties en initiatieven georganiseerd met als doel om een zo groot mogelijk bedrag op te halen voor Serious Request.
De opbrengst hiervan gaan we vanavond om 18:45 uur door een deel van de selectie en technische staf aanbieden aan de 3FM Dj's in het Glazen Huis. Aansluitend (rond 19:30 uur) schuiven we ook nog aan bij de reguliere Tv-uitzending van BNN op Nederland 3.
Rondom dit bezoek delen we ook weer speciale Cambuur-Serious Request Fansjaals uit in ruil voor een bijdrage aan Serious Request.
Supporters zijn van harte welkom op het Wilhelminaplein (Zaailand) om samen met de spelers en staf Cambuur te vertegenwoordigen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Len Cantello

Vlag hangt inmiddels op de juiste manier!

Selectie geeft €25.000 namens de club.

Ik zeg: klasse!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Len Cantello op december 19, 2013, 18:58:14
Vlag hangt inmiddels op de juiste manier!

Selectie geeft €25.000 namens de club.

Ik zeg: klasse!

En de dj's lopen nu in SCC shirts!  |:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur Groningen

Goede Cambuur promotie op 3FM en 101 TV. Hemmen biedt een VIP arrangement aan, vraagt Rabberink: "is dat in de skybox?" Zegt Hemmen: "we hebben een heel groot stadion, je ziet het veld bijna niet" :_schater En keurig een afgerond bedrag van 25.000,- aangeboden, de rest van de opbrengsten steken we in een stel goede linksbuiten

scc-aaron

Slim bedacht om Cambuur shirts aan de heren van 3FM te geven. Trots om de club!

scc-aaron


scclwd

Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2013, 18:59:20
Goede Cambuur promotie op 3FM en 101 TV. Hemmen biedt een VIP arrangement aan, vraagt Rabberink: "is dat in de skybox?" Zegt Hemmen: "we hebben een heel groot stadion, je ziet het veld bijna niet" :_schater En keurig een afgerond bedrag van 25.000,- aangeboden, de rest van de opbrengsten steken we in een stel goede linksbuiten

Gemist! Waar kan ik dit terug kijken?

Lwdscc

 :0= LEEUWARDEN, 1 MILJOEN  |:) ;)

scclwd

Citaat van: Lwdscc op december 19, 2013, 20:22:09
:0= LEEUWARDEN, 1 MILJOEN  |:) ;)

Hartstikke mooi, maar wie weet waar ik het interview met Hemmen kan terugluisteren? Niet met Sophie Hilbrand maar met een van de dj's.

Cambuur Groningen

Citaat van: scclwd op december 19, 2013, 20:32:01
Hartstikke mooi, maar wie weet waar ik het interview met Hemmen kan terugluisteren? Niet met Sophie Hilbrand maar met een van de dj's.
Staat nu nog niet online, maar na 22.00 uur via deze link:
http://www.3fm.nl/gemist/uitzending '

en dan ergens rond 18.45 begonnen

scclwd

Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2013, 20:43:35
Staat nu nog niet online, maar na 22.00 uur via deze link:
http://www.3fm.nl/gemist/uitzending '

en dan ergens rond 18.45 begonnen

Dank je :)

Bernardo

Friese vlag is weg. _O_

Hangt nu ook nog een SC Cambuur vlag. |:) |:) |:) |:)

HilversumOnTour

Prima promo voor ons SCC!