Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

3FM Serious Request

Gestart door Taurus Jr, oktober 17, 2013, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Vanuit mijn bedrijf ben ik bezig om ook 3FM Serious Request te steunen door donaties op te brengen, vandaar dit berichtje en ik vroeg me af of er meer zich hier mee bezig houden.



Mijn tarieven blijven hetzelfde maar van elke €20,- per uur gaat er €4,- per uur naar 3FM Serious Request!
Voor meer informatie over deze actie zie: http://www.ictdirect.net/3fm-serious-request/

Mocht je zelf nog mee willen helpen met 3FM Serious Request, doe je best en tevens kan je zelf ook promotie materiaal aanvragen via de 3FM Serious Request website.


En zoals ik al zei ben ik benieuwd of er ook anderen zijn die meedoen aan deze actie. :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Zelf doe ik niks maar de school van mijn kinderen zet na de herfstvakantie wel een actie op.

Taurus Jr

Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2013, 22:37:33
Zelf doe ik niks maar de school van mijn kinderen zet na de herfstvakantie wel een actie op.

Ahh, zo ben ik ook eigenlijk begonnen, wat voor soort school is het? Mijn school is trouwens bezig nu dingen op te zetten zo ben ik er ook ingerold. Beetje laat misschien maar goed alles helpt  :y
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Het is een doodnormale basisschool waar de kinderen een deur tot deur verkoop gaan houden. Ik doe wel mee aan de voorbereidingen en organisatie, maar verkopen doe ik niet.
Verder zetten we hier en daar wat donatieboxen neer en dan maar zien wat we ophalen. Iedere euro is welkom.

Leovardiascc

#4
Goedenavond mensen!
mijn neef organiseert een Hardstyle/Hardcore feestje voor Serious Request, en ik wil hem graag helpen om het feestje te promoten! Ik heb gevraagd aan Dokkumer of ik het hier ook mocht promoten en ik heb daar toestemming voor gekregen!
dus bij deze voor de liefhebbers:


En voor de Facebookers : https://www.facebook.com/events/1414586968778141/?fref=ts

hoe meer mensen hoe gezelliger :proost

Destroyer

Wie o wie bied het glazen huis even een Leeuwarder vlag aan? Wordt nu al schijt ziek van het aanzicht van die Friese vlag!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCornjum

Citaat van: Destroyer op december 18, 2013, 22:45:44
Wie o wie bied het glazen huis even een Leeuwarder vlag aan? Wordt nu al schijt ziek van het aanzicht van die Friese vlag!

Juist geel-blauw wil ik zien.

http://seriousrequest.3fm.nl/live/
Watching Football Is Not A Crime

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Citaat van: Destroyer op december 18, 2013, 22:45:44
Wie o wie bied het glazen huis even een Leeuwarder vlag aan?

En hij hangt. |:)

Bernardo


Stiens

Nu nog even Anneke Douma met 't Woanskip aanvragen en het feest is compleet  |:) |:) |:)


w:)

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Ik hoorde dat de spelers van Cambuur en een aantal schoolkinderen vanmiddag per bus naar het Zaailand gaan om de opbrengst van een sponsorloop aan te bieden. Wie weet hoe laat dit is?

marrumer

Citaat van: scclwd op december 19, 2013, 13:20:55
Ik hoorde dat de spelers van Cambuur en een aantal schoolkinderen vanmiddag per bus naar het Zaailand gaan om de opbrengst van een sponsorloop aan te bieden. Wie weet hoe laat dit is?
er staat 18:45 op cambuur.nl