Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: Lore op oktober 12, 2013, 20:35:41

Titel: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 12, 2013, 20:35:41
Mannen,

Wij willen met ons voetbalelftal naar Borussia, Werder of Hamburg begin volgend jaar. Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van kaarten? Zo ja, hoe gaat dat? Is het vaak uitverkocht?
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2013, 21:52:22
Ik ben verl seiz naar BMG geweest .Zo krt via site besteld.Zou als ik jou was voor Dortmund kiezen als dat lukt ,schijnt indrukwekkend te zijn
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: marrumer op oktober 12, 2013, 21:53:12
bij dortmund zijn alle wedstrijden helaas al maanden voor de wedstrijd uitverkocht
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: sunderland op oktober 12, 2013, 21:53:21
In Hamburg kest mooi stappen trouwens
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: moodygrunn op oktober 12, 2013, 21:57:47
Citaat van: sunderland op oktober 12, 2013, 21:53:21
In Hamburg kest mooi stappen trouwens

Haha, je bedoelt de reeperbahn zeker?  :_spank
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Galdiano op oktober 12, 2013, 23:49:28
Hull!

Geen bundesliga, wel heel vet! En niet duur!
Vrijdag boot heen, en zondagavond boot (maandagochtend terug).

Heel vet en zeker een aanrader!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Treb op oktober 13, 2013, 09:13:36
Vorig jaar naar BVB geweest. je moet ieder uur op hun site te kijken voor vrije plaatsen. Het is namelijk zo dat wanneer mensen hun kaarten annuleren, deze ook binnen 5 minuten weer weg zijn. Dit gebeurd elke wedstrijd. Veel geduld hebben en de hoop niet opgeven.
Titel: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Leovardia op oktober 13, 2013, 09:17:17
Gewoon via seatwave of viagogo kaarten bestellen. Betaal je ietsje meer maar je weet zeker dat het via de goede weg loopt. Heb er pas nog CL  kaartjes gekocht voor bayern munchen - viktoria pilzn van over 2 weken. Ook heb ik via deze manier al eens kaartjes voor Schalke, West Ham
united en Fulham gekocht. Eerst altijd via de clubsite zelf proberen, is dat uitverkocht, dan zijn deze 2 sites m.i. de beste alternatieven.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 13, 2013, 09:46:42
Citaat van: Treb op oktober 13, 2013, 09:13:36
Vorig jaar naar BVB geweest. je moet ieder uur op hun site te kijken voor vrije plaatsen. Het is namelijk zo dat wanneer mensen hun kaarten annuleren, deze ook binnen 5 minuten weer weg zijn. Dit gebeurd elke wedstrijd. Veel geduld hebben en de hoop niet opgeven.

Tsjah, dat is haast niet te doen. Omdat wij met twintig man gaan! Maar thanks voor de tip!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 13, 2013, 09:48:42
Citaat van: Galdiano op oktober 12, 2013, 23:49:28
Hull!

Geen bundesliga, wel heel vet! En niet duur!
Vrijdag boot heen, en zondagavond boot (maandagochtend terug).

Heel vet en zeker een aanrader!

Wij hebben twee jaar gelden Newcastle gedaan (tegen Sunderland), inderdaad erg vet. Ook de bootreis is een groot feest. Maar we willen nu wat anders, heb zelf een jaar een seizoenkaart gehad bij West Ham. Erg indrukwekkend en een fantastische club, nu dus maar eens Bundesliga!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 13, 2013, 09:49:01
Citaat van: Leovardia op oktober 13, 2013, 09:17:17
Gewoon via seatwave of viagogo kaarten bestellen. Betaal je ietsje meer maar je weet zeker dat het via de goede weg loopt. Heb er pas nog CL  kaartjes gekocht voor bayern munchen - viktoria pilzn van over 2 weken. Ook heb ik via deze manier al eens kaartjes voor Schalke, West Ham
united en Fulham gekocht. Eerst altijd via de clubsite zelf proberen, is dat uitverkocht, dan zijn deze 2 sites m.i. de beste alternatieven.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)

Goeie tip, dank!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: papier op oktober 13, 2013, 10:46:06
Onlangs kaartjes gekocht voor in Gelsenkirchen, gewoon op de clubsite.
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 14, 2013, 14:12:04
Citaat van: Leovardia op oktober 13, 2013, 09:17:17
Gewoon via seatwave of viagogo kaarten bestellen. Betaal je ietsje meer maar je weet zeker dat het via de goede weg loopt. Heb er pas nog CL  kaartjes gekocht voor bayern munchen - viktoria pilzn van over 2 weken. Ook heb ik via deze manier al eens kaartjes voor Schalke, West Ham
united en Fulham gekocht. Eerst altijd via de clubsite zelf proberen, is dat uitverkocht, dan zijn deze 2 sites m.i. de beste alternatieven.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)

Ik zou dat dus nooit doen!! ViaGogo staat vooral bekend om zijn oplichtingspraktijken...  :_spank
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 14, 2013, 14:16:34
Citaat van: Lore op oktober 12, 2013, 20:35:41
Mannen,

Wij willen met ons voetbalelftal naar Borussia, Werder of Hamburg begin volgend jaar. Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van kaarten? Zo ja, hoe gaat dat? Is het vaak uitverkocht?

Ben een aardige Bundesliga expert; ben afgelopen 2 jaar bij Dortmund / Schalke / 1FC Koln / Hamburger SV / Fortuna Dusseldorf en Bayer Leverkusen geweest.

ALTIJD via de club(site) zelf bestellen. Bij Schalke en Leverkusen kan je een gratis account aanmaken en dan kan je praktisch altijd aan kaarten komen (topduels tegen Munchen en Dortmund uitgesloten) Dortmund ben ik 2x in het uitvak geweest, daarvoor is bijna onmogelijk om in het thuisvak te komen. Vaak helpt bellen nog het beste, vaak erg vriendelijke klantenservice. Als je meer tips wilt (ook voor Engeland) hoor ik het wel!

Enjoy!  |:) :proost
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 14, 2013, 16:22:54
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 14, 2013, 14:16:34
Ben een aardige Bundesliga expert; ben afgelopen 2 jaar bij Dortmund / Schalke / 1FC Koln / Hamburger SV / Fortuna Dusseldorf en Bayer Leverkusen geweest.

ALTIJD via de club(site) zelf bestellen. Bij Schalke en Leverkusen kan je een gratis account aanmaken en dan kan je praktisch altijd aan kaarten komen (topduels tegen Munchen en Dortmund uitgesloten) Dortmund ben ik 2x in het uitvak geweest, daarvoor is bijna onmogelijk om in het thuisvak te komen. Vaak helpt bellen nog het beste, vaak erg vriendelijke klantenservice. Als je meer tips wilt (ook voor Engeland) hoor ik het wel!

Enjoy!  |:) :proost

Helemaal top. Engeland lukt mijzelf ook aardig, maar wij willen echt naar de Bundesliga. Weet jij ook of het makkelijk gaat bij Hamburg SV?
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 14, 2013, 16:31:54
Ik had toen kaartjes via Jeffrey Bruma (maak zijn website) maar zie dat de ticketshop https://ticketing.hsv.de/default.php gewoon open verkoop heeft. Per transactie 3 tickets, dus als je tegelijk met een paar maten achter de pc gaat zitten....  |:)

PS: Centrum van Hamburg is erg gezellig  :proost :proost :proost
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 14, 2013, 16:35:41
Nog een tip: gebruik Google Chrome op Duitse sites! Vertaalt de site direct zodat enige onduidelijkheid gelijk weggenomen is.

Enne, als je met een heel team gaat zou ik proberen te bellen: vaak kan je per creditcard direct bestellen en liggen de kaarten klaar bij het stadion, en zit je met z'n allen naast elkaar!

|:)
Titel: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Leovardia op oktober 17, 2013, 20:17:56

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 14, 2013, 14:12:04
Ik zou dat dus nooit doen!! ViaGogo staat vooral bekend om zijn oplichtingspraktijken...  :_spank

Ik heb er nooit problemen mee gehad en heb er aardig wat besteld. Weet niet waar je dit dan op baseert.

Zie ook onderstaande
Hoe beschermt viagogo de consumenten tegen fraude?
Verkopers worden niet betaald voor hun tickets tot de kopers met succes aan het evenement hebben deelgenomen. Daarom is het, in tegenstelling tot online veilingsites of straatverkopers, onmogelijk om geld te verdienen door valse tickets op viagogo aan te bieden.


Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alle op viagogo aangeboden tickets echt zijn en legitiem te koop worden aangeboden. In de zeldzame gevallen waarbij we vernemen dat tickets niet rechtmatig te koop worden aangeboden, treden we snel op om ze te verwijderen.


Het is belangrijk op te merken dat alle tickets die op viagogo worden verhandeld gedekt worden door onze viagogogarantie.



Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 18, 2013, 10:45:22
Vrienden van mij hebben slechte ervaringen. 1x kaartje betaald niet gekregen. Andere keer veel betaald voor een goede kaart en uiteindelijk op de goedkope plekken gezeten. Zeker als je naar het buitenland gaat wil je zekerheid i.v.m. reistijd en/of vliegtickets.

Natuurlijk mooi als het goed gaat, maar ikzelf kies persoonlijk nooit voor deze weg, zeker als je weet hoe makkelijk het anders geregeld kan worden. Duitsers en Engelsen zijn wat betreft tickets erg makkelijk en heel enthousiast als je vanuit Nederland een pot komt bekijken.
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 18, 2013, 11:03:11
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 14, 2013, 16:35:41
Nog een tip: gebruik Google Chrome op Duitse sites! Vertaalt de site direct zodat enige onduidelijkheid gelijk weggenomen is.

Enne, als je met een heel team gaat zou ik proberen te bellen: vaak kan je per creditcard direct bestellen en liggen de kaarten klaar bij het stadion, en zit je met z'n allen naast elkaar!

|:)

Goed idee, wij gaan inmiddels met 25 man, maar er komen nog wel wat bij!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: NRG op oktober 18, 2013, 15:18:50
Citaat van: Lore op oktober 14, 2013, 16:22:54
Helemaal top. Engeland lukt mijzelf ook aardig, maar wij willen echt naar de Bundesliga. Weet jij ook of het makkelijk gaat bij Hamburg SV?

Net kaarten besteld voor HSV. Gewoon via de website van de club. Voor HSV zijn redelijk makkelijk kaarten te krijgen.
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 18, 2013, 16:33:17
Citaat van: NRG op oktober 18, 2013, 15:18:50
Net kaarten besteld voor HSV. Gewoon via de website van de club. Voor HSV zijn redelijk makkelijk kaarten te krijgen.

Ik zag het ook ja. 1 december gaan de kaarten voor onze wedstrijd in voorverkoop, ik zal er snel bij zijn!

Naar welke wedstrijd ga je? Laat je even weten hoe het geweest is? Ik ben benieuwd!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: sccweestwel op oktober 18, 2013, 17:51:55
Ik ben sinds jaar en dag een supporter van leeds united.
Zijn hier ook mensen die hiervoor wel eens kaarten hebben geregeld?

Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 18, 2013, 22:47:02
Citaat van: sccweestwel op oktober 18, 2013, 17:51:55
Ik ben sinds jaar en dag een supporter van leeds united.
Zijn hier ook mensen die hiervoor wel eens kaarten hebben geregeld?

Nee, maar wel voor andere Engelse wedstrijden en daar doen ze echt niet moeilijk. Ik kreeg kaarten voor het uitvak van West Ham op een adres binnen twee kilometer van het eigen stadion!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2013, 00:11:44
Citaat van: NRG op oktober 18, 2013, 15:18:50
Net kaarten besteld voor HSV. Gewoon via de website van de club. Voor HSV zijn redelijk makkelijk kaarten te krijgen.

Geen idee waarom, maar das wel de laatste club in Duitsland waar ik heen zou gaan.
Qua naam trekken Frankfurt; Gladbach en Dynamo Dresden mij veel meer. (ook geen idee waarom:P)
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: NRG op oktober 19, 2013, 08:46:14
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2013, 00:11:44
Geen idee waarom, maar das wel de laatste club in Duitsland waar ik heen zou gaan.
Qua naam trekken Frankfurt; Gladbach en Dynamo Dresden mij veel meer. (ook geen idee waarom:P)


Om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel met Duitsland en Duits voetbal. Dit is een vaders en zonen tripje. Hamburg rijd je in ruim 3 uur naar toe. Goed te te doen met mannetjes van 8 jaar.  Mijn hart ligt in Engeland. Maar die reisjes houdt papa liever nog even voor zichzelf.  :devil
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 20, 2013, 09:25:23
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2013, 00:11:44
Geen idee waarom, maar das wel de laatste club in Duitsland waar ik heen zou gaan.
Qua naam trekken Frankfurt; Gladbach en Dynamo Dresden mij veel meer. (ook geen idee waarom:P)

Ik heb eerlijk ook niet zoveel met HSV, maar is lekker dicht bij, je kan er redelijk aan kanten komen en het is in het totaal goedkoop.



Citaat van: NRG op oktober 19, 2013, 08:46:14

Om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel met Duitsland en Duits voetbal. Dit is een vaders en zonen tripje. Hamburg rijd je in ruim 3 uur naar toe. Goed te te doen met mannetjes van 8 jaar.  Mijn hart ligt in Engeland. Maar die reisjes houdt papa liever nog even voor zichzelf.  :devil

Ook mijn hart ligt in Engeland, West Ham, om precies te zijn, maar dat gaat wel gelijk in de papieren lopen en dat kan niet iedereen in ons elftal aan! Dus eigenlijk om de redenen die jij noemt gaan wij naar HSV, alleen zijn mijn kinderen niet 8 jaar, maar tussen de 23 en 35!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: zeewolde op oktober 20, 2013, 10:28:49
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2013, 00:11:44
Geen idee waarom, maar das wel de laatste club in Duitsland waar ik heen zou gaan.
Qua naam trekken Frankfurt; Gladbach en Dynamo Dresden mij veel meer. (ook geen idee waarom:P)
ben in gladbach geweest, matige sfeer, viel me tegen. Wij zaten naast uitvak, hertha fans maakten meer sfeer.

Mooier was het bij Schalke en Kaiserslautern.
In engeland bij Liverpool geweest, ook geweldig. Ga binnenkort nog een keer naar Londen, waarschijnlijk de spurs.

Iemand wel eens derde of vierde divisie in engeland geweest, liefst londen, waar het mooi is qua sfeer?
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 20, 2013, 11:28:38
Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2013, 10:28:49
ben in gladbach geweest, matige sfeer, viel me tegen. Wij zaten naast uitvak, hertha fans maakten meer sfeer.

Mooier was het bij Schalke en Kaiserslautern.
In engeland bij Liverpool geweest, ook geweldig. Ga binnenkort nog een keer naar Londen, waarschijnlijk de spurs.

Iemand wel eens derde of vierde divisie in engeland geweest, liefst londen, waar het mooi is qua sfeer?

Ben er zelf nooit geweest, maar hoorde dat Leyton Oriënt wel gaaf is!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: misideoldskool op oktober 20, 2013, 12:06:57
Ben wel bij Hartlepool geweest maar was niet echt bijzonder, Newcastle was wel top!! Dortmund en Sankt Paulie in Duitsland zijn ook aanraders.
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: S(CC)upporter op oktober 20, 2013, 12:49:10
Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2013, 10:28:49
ben in gladbach geweest, matige sfeer, viel me tegen. Wij zaten naast uitvak, hertha fans maakten meer sfeer.

Mooier was het bij Schalke en Kaiserslautern.
In engeland bij Liverpool geweest, ook geweldig. Ga binnenkort nog een keer naar Londen, waarschijnlijk de spurs.

Iemand wel eens derde of vierde divisie in engeland geweest, liefst londen, waar het mooi is qua sfeer?

Ik ben vorig jaar Brentford FC geweest, League two. Dat was heel vet als je een liefhebber bent. Als je de metro uitstapt zie je het stadion in de wijk liggen in een beetje een dal. Dan is het nog het enige stadion tot op elke hoek van het stadion een Pub heeft, en dan zijn van die klassieke pubs, prachtig! Stadion is ook heel mooi, je zit een meter van het veld en ik was er tegen destijds nog Charlton Athletic (inmiddels league one) die een bomvol uitvak hadden dus dat was mooi! Kaarten gewoon via internet besteld en die lagen klaar bij aankomst. Kan wel wat foto's sturen om een impressie te krijgen! Ben ook bij Milwall geweest League one en tevens London. Sfeer bij de wedstrijd viel wat tegen, maar je moet er gewoon geweest zijn. De wijk waar het stadion is in ligt, loop je wel met knikkende knietjes doorheen haha.
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: S(CC)upporter op oktober 20, 2013, 12:54:12
Citaat van: S(CC)upporter op oktober 20, 2013, 12:49:10
Ik ben vorig jaar Brentford FC geweest, League two. Dat was heel vet als je een liefhebber bent. Als je de metro uitstapt zie je het stadion in de wijk liggen in een beetje een dal. Dan is het nog het enige stadion tot op elke hoek van het stadion een Pub heeft, en dan zijn van die klassieke pubs, prachtig! Stadion is ook heel mooi, je zit een meter van het veld en ik was er tegen destijds nog Charlton Athletic (inmiddels league one) die een bomvol uitvak hadden dus dat was mooi! Kaarten gewoon via internet besteld en die lagen klaar bij aankomst. Kan wel wat foto's sturen om een impressie te krijgen! Ben ook bij Milwall geweest League one en tevens London. Sfeer bij de wedstrijd viel wat tegen, maar je moet er gewoon geweest zijn. De wijk waar het stadion is in ligt, loop je wel met knikkende knietjes doorheen haha.

Oja en in Duitsland: Union Berlin, ben nu bij een thuiswedstrijd geweest en een keer in het uitvak van ze gezeten. Fan-tast-tisch! Ook genoeg beeldmateriaal van!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 13:47:50
In '09 bij QPR-Scunthorpe United in League 1 geweest in het kampioensjaar van QPR
Ge-wel-dige sfeer daar op Loftus Road!

In '10 ben ik bij Tottenham-Blackpool geweest, sfeer viel tegen en de wedstrijd ook

Vorig jaar bij Barcelona tegen Valencia geweest, Imposant stadion met DKV sfeer
Heb wel het enige doelpunt van Adriano gefilmd  :D 90.000 man op de banken, AWESOME

Citaat van: S(CC)upporter op oktober 20, 2013, 12:49:10
Ben ook bij Milwall geweest League one en tevens London. Sfeer bij de wedstrijd viel wat tegen, maar je moet er gewoon geweest zijn. De wijk waar het stadion is in ligt, loop je wel met knikkende knietjes doorheen haha.

Ik ben al 2x wezen Groundhoppen in London en ga volgend jaar voor de 3e keer want heb nóg niet alles gezien in 2x! Maar Milwall moet ook nog... Dat is dus af te raden? Dat hoor ik wel meer!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: S(CC)upporter op oktober 20, 2013, 14:00:41
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 13:47:50
In '09 bij QPR-Scunthorpe United in League 1 geweest in het kampioensjaar van QPR
Ge-wel-dige sfeer daar op Loftus Road!

In '10 ben ik bij Tottenham-Blackpool geweest, sfeer viel tegen en de wedstrijd ook

Vorig jaar bij Barcelona tegen Valencia geweest, Imposant stadion met DKV sfeer
Heb wel het enige doelpunt van Adriano gefilmd  :D 90.000 man op de banken, AWESOME

Ik ben al 2x wezen Groundhoppen in London en ga volgend jaar voor de 3e keer want heb nóg niet alles gezien in 2x! Maar Milwall moet ook nog... Dat is dus af te raden? Dat hoor ik wel meer!

Ja dan moet je denk ik voor een gevoelige liggende wedstrijd gaan. Toen ik er was tegen Bristol City was niet zo bijzonder! Ik wilde er sws een keer geweest zijn maar niet zo snel nog een keer. Brentford FC wel doen!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 14:05:46
Citaat van: S(CC)upporter op oktober 20, 2013, 14:00:41
Ja dan moet je denk ik voor een gevoelige liggende wedstrijd gaan. Toen ik er was tegen Bristol City was niet zo bijzonder! Ik wilde er sws een keer geweest zijn maar niet zo snel nog een keer. Brentford FC wel doen!
Die heb ik al gezien  :D Moest daarvoor een drukke snelweg oversteken om er te komen Brrrrr
Underhill Stadium van Barnet ligt ook in een dal als je de 'Tube uit komt! Mini stadion
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 20, 2013, 20:24:32
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 13:47:50
In '09 bij QPR-Scunthorpe United in League 1 geweest in het kampioensjaar van QPR
Ge-wel-dige sfeer daar op Loftus Road!

In '10 ben ik bij Tottenham-Blackpool geweest, sfeer viel tegen en de wedstrijd ook

Vorig jaar bij Barcelona tegen Valencia geweest, Imposant stadion met DKV sfeer
Heb wel het enige doelpunt van Adriano gefilmd  :D 90.000 man op de banken, AWESOME

Ik ben al 2x wezen Groundhoppen in London en ga volgend jaar voor de 3e keer want heb nóg niet alles gezien in 2x! Maar Milwall moet ook nog... Dat is dus af te raden? Dat hoor ik wel meer!

Millwall is niet af te raden. Alleen moet je over een afvallig industrieterrein (vanaf Canada water) om er te komen. De wijk ziet er wat slecht uit, maar is niet erger dan East Ham! Wel erg racistisch bij Millwall
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2013, 21:42:45
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 14:05:46
Die heb ik al gezien  :D Moest daarvoor een drukke snelweg oversteken om er te komen Brrrrr
Underhill Stadium van Barnet ligt ook in een dal als je de 'Tube uit komt! Mini stadion

Barnet speelt sinds de zomer in een nieuw stadion  ;(
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: John Hiatt op oktober 21, 2013, 12:45:24
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 13:47:50
In '09 bij QPR-Scunthorpe United in League 1 geweest in het kampioensjaar van QPR
Ge-wel-dige sfeer daar op Loftus Road!

In '10 ben ik bij Tottenham-Blackpool geweest, sfeer viel tegen en de wedstrijd ook

Vorig jaar bij Barcelona tegen Valencia geweest, Imposant stadion met DKV sfeer
Heb wel het enige doelpunt van Adriano gefilmd  :D 90.000 man op de banken, AWESOME

Ik ben al 2x wezen Groundhoppen in London en ga volgend jaar voor de 3e keer want heb nóg niet alles gezien in 2x! Maar Milwall moet ook nog... Dat is dus af te raden? Dat hoor ik wel meer!

Vorig jaar nog bij Millwall geweest. Je kunt er met de metro goed komen, dan is het nog een paar honderd meter lopen naar het stadion. Via Zampa Road bereik je het stadion. Ik vond het een belevenis, totaal geen probleem om daar naar toe te gaan. Kaartjes koop je gewoon aan de kassa.
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Clint op oktober 21, 2013, 12:54:50
Zit ook haast nooit een harses bij The Lions.
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: NRG op oktober 21, 2013, 13:25:30
Citaat van: Lore op oktober 18, 2013, 16:33:17
Ik zag het ook ja. 1 december gaan de kaarten voor onze wedstrijd in voorverkoop, ik zal er snel bij zijn!

Naar welke wedstrijd ga je? Laat je even weten hoe het geweest is? Ik ben benieuwd!


Gisteren geweest. HSV-Stuttgart. Viel allemaal niet tegen. Prachtig stadion! Sfeer is totaal anders. Bijna geen politie, en de supporters van beide clubs lopen voor, tijdens en na de wedstrijd gewoon dwars door elkaar heen. Werd veel en fanatiek gezongen. Hamburg is een hele mooie en gezellige stad. Je rijdt er in dik 3 uur naar toe. Op de heenweg nog even gezellig staan praten met een groep Groningen hooligans. Ook op weg naar HSV. Kortom prima. Maar toch.. In januari lekker weer naar Engeland!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: NRG op oktober 21, 2013, 13:29:25
Citaat van: clint op oktober 21, 2013, 12:54:50
Zit ook haast nooit een harses bij The Lions.


Ook bij Millwall geweest. Legendarische naam. In de praktijk viel het tegen. Weinig toeschouwers. Weinig sfeer.  Stadion vond ik ook niet bijzonder.  Leuk om een keer te hebben gezien, maar hoef ik niet nog een keer naar toe.
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 21, 2013, 14:55:34
Citaat van: NRG op oktober 21, 2013, 13:25:30

Gisteren geweest. HSV-Stuttgart. Viel allemaal niet tegen. Prachtig stadion! Sfeer is totaal anders. Bijna geen politie, en de supporters van beide clubs lopen voor, tijdens en na de wedstrijd gewoon dwars door elkaar heen. Werd veel en fanatiek gezongen. Hamburg is een hele mooie en gezellige stad. Je rijdt er in dik 3 uur naar toe. Op de heenweg nog even gezellig staan praten met een groep Groningen hooligans. Ook op weg naar HSV. Kortom prima. Maar toch.. In januari lekker weer naar Engeland!

:proost Klinkt goed! Heb er enorm zin in. Voor ons wordt het HSV - Schalke in januari!

Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 22, 2013, 11:51:09
Vanavond naar Schalke - Chelsea!!  |:)
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: TM op oktober 22, 2013, 14:31:27
Mooie wedstrijd om even heen te gaan. Wij moeten het doen met Celtic - Ajax vanavond, ik ben benieuwd of Ajax wat kan laten zien daar. Volgende week dinsdag staat er in ieder geval een echte wedstrijd op het programma!
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Lore op oktober 22, 2013, 15:22:01
Citaat van: TM op oktober 22, 2013, 14:31:27
Mooie wedstrijd om even heen te gaan. Wij moeten het doen met Celtic - Ajax vanavond, ik ben benieuwd of Ajax wat kan laten zien daar. Volgende week dinsdag staat er in ieder geval een echte wedstrijd op het programma!

Celtic - Ajax? Man, ik moet het doen met goede tijden, slechte tijden. Gevolgd door een dvd van desperate housewifes!

Man, man.......ik heb echt niets in te brengen thuis!  ;(
Titel: Re: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Clint op oktober 22, 2013, 15:27:05
Citaat van: Lore op oktober 22, 2013, 15:22:01
Celtic - Ajax? Man, ik moet het doen met goede tijden, slechte tijden. Gevolgd door een dvd van desperate housewifes!

Man, man.......ik heb echt niets in te brengen thuis!  ;(

:_schater :_schater
Titel: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Leovardia op oktober 26, 2013, 10:29:24

Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2013, 10:28:49
ben in gladbach geweest, matige sfeer, viel me tegen. Wij zaten naast uitvak, hertha fans maakten meer sfeer.

Mooier was het bij Schalke en Kaiserslautern.
In engeland bij Liverpool geweest, ook geweldig. Ga binnenkort nog een keer naar Londen, waarschijnlijk de spurs.

Iemand wel eens derde of vierde divisie in engeland geweest, liefst londen, waar het mooi is qua sfeer?

Leyton Orient! Geniale sfeer en oldskool stadionnetje


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Kaarten Bundesliga
Bericht door: Leovardia op oktober 26, 2013, 10:32:21
Afgelopen woensdag bij Bayern-Pilzen. Viagogo werkt gewoon samen met Bayern zelf. Dus is volkomen betrouwbaar. Die duitse wedstrijden zijn niet aan mij besteed. Na 70 minuten weggegaan. Die sfeer die mensen echt om misselijk van te worden. In december maar weer richting Engeland


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)

[verwijderd door de beheerder]