Als we deze maand over de 1 mio pageviews gaan, geven de moderators een rondje?
Keep up the good work, gentlemen! :thumbsup
Geen Grolsch. :clint
Citaat van: clint op augustus 28, 2013, 11:05:05
Geen Grolsch. :clint
Waarom niet? Ik zuip het op, niet jij! Jij mag een rondje geven en weer lekker verder gaan als moderator
l0l 8) :D ;)
:0= :proost
Citaat van: Len Cantello op augustus 28, 2013, 09:51:32
Als we deze maand over de 1 mio pageviews gaan, geven de moderators een rondje?
Keep up the good work, gentlemen! :thumbsup
Hmm, ik ben niemand tegengekomen met de titel "Moderator"... Helaas waarde vriend Len :proost
Citaat van: Dokkumer op augustus 28, 2013, 12:34:16
Hmm, ik ben niemand tegengekomen met de titel "Moderator"... Helaas waarde vriend Len :proost
Krijg je te weinig zakgeld om een biertje weg te geven, Dokstra?
:fant
Dit blijft onder ons?
:y
Staat de :grolsch al koud?
8)
Nog ruim 29.000 keer klikken Cantello :proost
Ghe, ghe. Ben druk bezig :monk
Ik ben de beroerdste ook niet, klik wel even mee :grolsch
1 miljoen page views en 10.000 berichten dan zien we het wel :proost
3200 berichtjes nog?
Roze olifanten we komme deran!! :devil
ik begin :P : :fant
Keep up the good work! :thumbsup
1 mio pv! Klasse! Cambuur leeft!
En? Waar blijft de :grolsch ?
Citaat van: Len Cantello op augustus 30, 2013, 13:24:44
1 mio pv! Klasse! Cambuur leeft!
En? Waar blijft de :grolsch ?
Nog 3000 berichten deze maand :P
Citaat van: Taurus Jr op augustus 30, 2013, 19:55:50
Nog 3000 berichten deze maand :P
Lijkt mij een schone taak voor dokkumer.
Moet goed komen lijkt me :devil .
Ik weet niet wie de website beheerd maar ik zou het leuker
vinden om affiche van cambuur-ajax te zien als je de website
opend en niet meer foto van steun ons bij rkc-cambuur.
Wil geen zeur zijn maar lijkt wat proffesioneler.
Citaat van: peter op december 13, 2013, 18:59:45
Ik weet niet wie de website beheerd maar ik zou het leuker
vinden om affiche van cambuur-ajax te zien als je de website
opend en niet meer foto van steun ons bij rkc-cambuur.
Wil geen zeur zijn maar lijkt wat proffesioneler.
dan zou iemand een plaatje daarvan moeten tweeten in het nieuws topic
Hoe bedoelst?
Ik heb zelf momenteel geen tijd om dingen bij te houden, controleer het een en ander zo nu en doen en doe wel is wat kleine dingen maar heb niet de tijd om actief bezig te zijn.
Je kan je bericht beter hier kwijt ;)
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?board=9.0
Hoe zit het met Tapatalk? De app ondersteunt niet meer omdat er destijds virussen oid gevonden werden toch? Hoe zit dat nu? Het forum bezoeken via de telefoon is nu nog allesbehalve handig. Is er mogelijk een vervangend middel voor?
Welkom terug CO :P
Gister om 21:55 nog even een nieuw toetsenbord gehaald bij de media markt. Mijn F5 toets is versleten.
Kan ik de rekening sturen naar een administrator? :devil
Blij dat het weer online is |:)
Citaat van: Galdiano op maart 14, 2015, 07:49:52
Gister om 21:55 nog even een nieuw toetsenbord gehaald bij de media markt. Mijn F5 toets is versleten.
Kan ik de rekening sturen naar een administrator? :devil
Blij dat het weer online is |:)
Ben ik blij dat ik geen admin meer ben :_schater
Problemen lagen bij de (externe) server, daar kan onze crew helaas niks aan doen.
Ach ja, vrijdag de 13e :rodekaart
Waarom hanteert CO het oude PAMA logo bovenin de internet balk voor de domeinnaam? Kan echt niet :rodekaart
Citaat van: Destroyer op oktober 04, 2015, 13:19:03
Waarom hanteert CO het oude PAMA logo bovenin de internet balk voor de domeinnaam? Kan echt niet :rodekaart
Was al eerder gemeld http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=36.msg134472#msg134472
En dit was dokkie zijn antwoord :
Citaat van: Dokkumer op september 10, 2015, 20:05:09
Helaas wel ja... Hoog tijd dat Taurus Jr. dat aanpast!
Taurus is op zoek naar het logo, maar die is onvindbaar. We hebben namelijk een wapen.
Wanneer is er eens tijd om het logo in te ruilen voor het wapen? 8)
He Dokkumer kan die feestavond die al geweest is ook eens van de website af 8P
Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2017, 11:10:38
He Dokkumer kan die feestavond die al geweest is ook eens van de website af 8P
Ik krijg geen nieuws door. Zorg er wel voor dat de KvC en Cambuur Culture zelf nieuws kunnen plaatsen..
Citaat van: Dokkumer op november 27, 2017, 21:20:41
Ik krijg geen nieuws door. Zorg er wel voor dat de KvC en Cambuur Culture zelf nieuws kunnen plaatsen..
top kerel |:)
Ik kan via wifi thuis niet meer op COL komen.
Website Disabled, krijg ik als melding.
Zo via mijn mobiel met 4G lukt het wel.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 06, 2018, 18:50:22
Ik kan via wifi thuis niet meer op COL komen.
Website Disabled, krijg ik als melding.
Zo via mijn mobiel met 4G lukt het wel.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Nee daar snap ik niks van....misschien cookies en alles keertje wissen, misschien bij je favorieten staan?
Probeer eens gewoon opnieuw via het web en niet via de favoriet?
Ik roep ook maar wat, het wachten is op de echte techneuten van dit forum....
Srry...
Modem al gereset, ook niks. Ligt niet aan cookies lijkt me want op de laptop van mijn vriendin werkt ie ook niet en op mijn telefoon dus ook niet, tenzij ik wifi uitzet.
Kpn maar een bericht gestuurd. Benieuwd wat die gaan zeggen.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 06, 2018, 18:50:22
Ik kan via wifi thuis niet meer op COL komen.
Website Disabled, krijg ik als melding.
Hier exact hetzelfde probleem.
Hmm dat is apart. Ook KPN?
Wel "blij" dat het dus niet aan mij ligt op 1 of andere manier.
Misschien kan de sitebeheerder (Taurus?) hier iets aan doen?
Nee, Ziggo. Ik vermoed dat het aan de webserver ligt.
Sinds vandaag kan ik eindelijk ook weer op Cambuuronline.
kreeg afgelopen dagen ook steeds de melding
Hier idem
Bij mij werkt het nog steeds niet.. ;(
Aangezien er nog geen beheerder van CO reageert, hier een tijdelijke oplossing:
https://hide.me/nl/proxy
Vul cambuuronline.nl in en je surft via een omweg.
Noodoplossing idd :thumbsup
Maar zou toch fijn zijn als het probleem snel wordt opgelost..
AARDE AAN TAURUS?!
Je ziet het aantal posts per dag afnemen. Ik kom er nog steeds niet op. Nu even snel met een omweg op het forum gekomen. IPhone, Android en Macbook niets werkt.
Wat vreemd hier gen enkel probleem. Volgens mij Is Taurus al heel lang niet gesignaleerd hier. Misschien kent iemand hem persoonlijk? Denistel misschien of Sunderland?
Sorry ik schiet tekort met dit soort problemen, heb hier geen enkel verstand van.......
:zucht
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 11, 2018, 23:19:27
Wat vreemd hier gen enkel probleem. Volgens mij Is Taurus al heel lang niet gesignaleerd hier. Misschien kent iemand hem persoonlijk? Denistel misschien of Sunderland?
Ook hier geen probleem. Een paar weken terug wel een keer, sindsdien alles in orde.
Citaat van: Collingwood op oktober 12, 2018, 00:49:02
Ook hier geen probleem. Een paar weken terug wel een keer, sindsdien alles in orde.
Tijdje geleden was de site even uit de lucht en heb ik contact gehad met Dokkumer. Hij vertelde dat er iets mis was gegaan met de automatische incasso en dat het daarna weer was opgelost. Sindsdien zijn er wel problemen, maar ik weet niet of het daar wat mee heeft te maken.
Nu krijg ik de melding dat mijn verbinding niet beveiligd is (Firefox).
"De eigenaar van cambuuronline.nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd"
Ook IE laat me niet op de site toe.
Krijg nu vaak melding dat website niet veilig is.
Citaat van: Galdiano op oktober 14, 2018, 19:53:48
Krijg nu vaak melding dat website niet veilig is.
Ik heb Taurus een PM gestuurd en Dokkie een Facebook bericht. Ben benieuwd. Heel vervelend dit!
Wanneer Firefox verbinding maakt met een beveiligde website (de URL begint met 'https://'), moet het verifiëren of het certificaat dat door de website wordt aangeboden geldig is, en dat de versleuteling sterk genoeg is om uw privacy adequaat te beschermen. Als het certificaat niet kan worden gevalideerd of als de versleuteling niet sterk genoeg is, zal Firefox geen verbinding met de website maken en in plaats daarvan een foutpagina tonen met de melding Uw verbinding is niet beveiligd.
Wat te doen als u deze fout ziet?
Als u een foutmelding 'Uw verbinding is niet beveiligd' tegenkomt, dient u zo mogelijk contact op te nemen met de eigenaars van de website en hen van deze fout op de hoogte te stellen. Het wordt aanbevolen te wachten totdat de website is gerepareerd voordat u deze gebruikt. Het meest veilige om te doen is op Terug klikken, of een andere website bezoeken. Tenzij u de technische reden waarom de website onjuiste identificatiegegevens heeft aangeboden kent en begrijpt, en het risico wilt nemen om via een verbinding te communiceren die wellicht ontvankelijk is voor een afluisteraar, kunt u beter niet verdergaan naar de website.
https://support.mozilla.org/nl/kb/wat-betekent-uw-verbinding-niet-beveiligd (https://support.mozilla.org/nl/kb/wat-betekent-uw-verbinding-niet-beveiligd)
Ik krijg geen verbinding via ipad en iphone met vodafone verbinding. krijg ook met android en kpn mobiel geen verbinding met deze site. Krijg alleen nog via de laptop verbinding.
Krijg geen enkele melding wat het probleem is. IS nu al bijna 2 weken het geval
Dit zou volgens Google een onveilige site zijn.
Via omwegen kon ik de site nu benaderen.
Via de normale wijze, alleen maar fout meldingen?
Dit begint echt heel vervelend te worden allemaal.....
Helaas kan ik hier helemaal niks aan doen, ik hoop echt op hulp in deze.
Holwerd al iets gehoord misschien??
Sorry sorry :|
Ik sluit me bij bovenstaande aan. Heel irritant, heel zelden werkt het net zoals nu.
CO is een stuurloos schip geworden.
Hier totaal geen last van...vreemd
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 16, 2018, 21:12:20
Dit begint echt heel vervelend te worden allemaal.....
Helaas kan ik hier helemaal niks aan doen, ik hoop echt op hulp in deze.
Holwerd al iets gehoord misschien??
Sorry sorry :|
Nope, van beiden nog niks.. ;(
Heb Taurus ook bericht gestuurd, en ook nog gezien dat hij op 10-10-2018 nog op de site is geweest. Misschien is hij er mee bezig??
Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2018, 22:04:08
CO is een stuurloos schip geworden.
Wat dat betreft zit CO prima op 1 lijn met de club Cambuur
Ben op onderzoek gegaan en het blijkt dat het SSL certificaat wat nu op de website staat niet helemaal klopt, heb een bericht naar de webhost gedaan en hoop dat hier snel actie word doorgenomen. Ben zelf even beperkt omdat ik op cursus ben en niet alles bij de hand heb maar hoop dat het deze week nog word opgelost.
Problemen vielen in eerste instantie niet op omdat alles bij mij en sommigen gewoon werkte maar nu is de site voor velen waaronder mij op bepaalden apparaten/browsers ook moeilijk/niet te bereiken.
Citaat van: Taurus Jr op oktober 17, 2018, 08:35:46
Ben op onderzoek gegaan en het blijkt dat het SSL certificaat wat nu op de website staat niet helemaal klopt, heb een bericht naar de webhost gedaan en hoop dat hier snel actie word doorgenomen. Ben zelf even beperkt omdat ik op cursus ben en niet alles bij de hand heb maar hoop dat het deze week nog word opgelost.
Problemen vielen in eerste instantie niet op omdat alles bij mij en sommigen gewoon werkte maar nu is de site voor velen waaronder mij op bepaalden apparaten/browsers ook moeilijk/niet te bereiken.
Super, bedankt namens ons allen. _O_ je bent nu al de beste speler van het seizoen samen met mous
Ligt echt aan de provider helaas, nog geen gehoor maar heb even onder de motorkap lopen klooien maar niks raars of iets wat dit kan veroorzaken kunnen vinden verder.
Chatbox heb ik overigens wel uitgeschakeld aangezien deze amper tot niet werd gebruikt.
Hopelijk is het snel opgelost.
Ik vind het ook erg rustig op het forum. Ben benieuwd hoeveel er last van hebben.
Ik kan me nu via dat Hide Proxy gebeuren niet meer inloggen. "Fout bij het versturen van het formulier. Sessie timeout".
Net wachtwoord gewijzigd, waardoor ik via mijn mobiel weer ben ingelogd maar op de laptop krijg ik nog steeds die melding.
Ik log altijd met mijn telefoon in. Heb geen problemen ervaren de laatste tijd. Het valt mij inderdaad op hoe rustig het is op het forum. De pool wordt ook matig ingevuld met een deelnemer of 15
Ik ben bang dat de Friese poort ons cambuur forum heeft gehackt
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2018, 09:59:54
Ik kan me nu via dat Hide Proxy gebeuren niet meer inloggen. "Fout bij het versturen van het formulier. Sessie timeout".
Dat probleem had ik ook, nu druk ik op inloggen en vink altijd ingelogd aan, geen idee of het verschil maakt, en dan kan ik inloggen.
Helaas moet ik dit elke keer doen ;(
Citaat van: gewoon een fan op oktober 21, 2018, 17:17:43
Dat probleem had ik ook, nu druk ik op inloggen en vink altijd ingelogd aan, geen idee of het verschil maakt, en dan kan ik inloggen.
Helaas moet ik dit elke keer doen ;(
Dit is denk ik voorlopig de oplossing. Op inloggen klikken en dan je gegevens op het volgende scherm invoeren. Invoeren op het hoofdscherm werkt ook bij mij niet.
Hehe ikkie is er ook eindelijk weer.... kon niet meer inloggen.
Sjonge wat er is gebeurt weet ik niet maar ben blij dat ik er bij kan zijn.
Lag er al daaaagggen uit verdorie.
Als je de internet veiligheid gewoon goed op orde hebt, kun je volgens mij de site niet benaderen.
Via een omweg lukt het me wel, hoe deze veiligheid is geregeld weet ik niet.
Het lijkt erop dat alles weer werkt?! |:) :thumbsup
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2018, 18:15:23
Het lijkt erop dat alles weer werkt?! |:) :thumbsup
Op mijn telefoon iig niet... Moet nog steeds via een nieuw scherm inloggen.
Ik ook ;(
Hmm inderdaad. Dat beveiliging gebeuren is opgelost, maar het inloggen klopt nog niet.
Apart, bij mij de site 1 dag uit de lucht maar daarna alles weer normaal.
Taurus was contact aan het zoeken met de webbeheerder. Misschien Is het nog niet afgerond
Inloggen werkt niet, alleen als ik mijn wachtwoord ben vergeten en verander. Anders kan ik niet inloggen.
Klopt, dit is al langer dan een week hopeloos.
Wachtwoord nu veranderd en ik kan weer inloggen. Aan het forum te zien heeft het merendeel problemen want het is wel erg rustig.
Zijn de problemen met het inloggen nu verholpen? Ik heb op een dag na geen problemen gehad.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 06, 2018, 18:53:46
Zijn de problemen met het inloggen nu verholpen? Ik heb op een dag na geen problemen gehad.
Nee ik ook niet meer. Hoop echt dat alles weer goed gaat nu.
Geen problemen meer hier :thumbsup
COL heeft op dit moment 949 leden zag ik. Na even doorklikken kwam ik op de lijst met de namen van alle leden hier.
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0 (https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0)
Dan zie je allemaal bekende namen die al soms 1-2 jaar niet meer hebben ingelogd.
Een kleine greep:
Clint
Ruppppert
Dokkumer
John Hiatt
Bascambuur
Scclwd
Gerard
Roepieh
Len Cantello
Veroen
Waar is iedereen gebleven? Andere forumnaam; weggebleven door gezeik op het forum; gewoon geen behoefte meer aan; alleen nog lezen??
Iemand enig idee, bijvoorbeeld over bovenstaande namen?
Dokkumer zit wel op Facebook
Spreek hem nog wel eens maar weet niet waarom hij niet meer op forum zit
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2019, 19:55:46
COL heeft op dit moment 949 leden zag ik. Na even doorklikken kwam ik op de lijst met de namen van alle leden hier.
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0 (https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0)
Dan zie je allemaal bekende namen die al soms 1-2 jaar niet meer hebben ingelogd.
Een kleine greep:
Clint
Ruppppert
Dokkumer
John Hiatt
Bascambuur
Scclwd
Gerard
Roepieh
Len Cantello
Veroen
Waar is iedereen gebleven? Andere forumnaam; weggebleven door gezeik op het forum; gewoon geen behoefte meer aan; alleen nog lezen??
Iemand enig idee, bijvoorbeeld over bovenstaande namen?
M
M. is van nóg langer geleden :koffie
The Voice
Forza Freddy
Hans
Ali
Citaat van: speculeter op maart 24, 2019, 20:37:25
Dokkumer zit wel op Facebook
Spreek hem nog wel eens maar weet niet waarom hij niet meer op forum zit
Jammer dat hij niet meer op het forum met zijn posts de zaak opleukte onder het motto "nil nobis absurdum".
Ervaar het wel als een gemis.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2019, 19:55:46
COL heeft op dit moment 949 leden zag ik. Na even doorklikken kwam ik op de lijst met de namen van alle leden hier.
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0 (https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0)
Dan zie je allemaal bekende namen die al soms 1-2 jaar niet meer hebben ingelogd.
Een kleine greep:
Clint
Ruppppert
Dokkumer
John Hiatt
Bascambuur
Scclwd
Gerard
Roepieh
Len Cantello
Veroen
Waar is iedereen gebleven? Andere forumnaam; weggebleven door gezeik op het forum; gewoon geen behoefte meer aan; alleen nog lezen??
Iemand enig idee, bijvoorbeeld over bovenstaande namen?
Moet je ze op de man af vragen. Zie de meesten nog iedere thuiswedstrijd en aantal komt ook voor de wedstrijd in de Cambuur bar.
Citaat van: Vlampiep op maart 25, 2019, 19:46:14
Jammer dat hij niet meer op het forum met zijn posts de zaak opleukte onder het motto "nil nobis absurdum".
Ervaar het wel als een gemis.
Jah ik mis Dok ook.
Citaat van: reisbureau op maart 25, 2019, 20:15:11
Moet je ze op de man af vragen. Zie de meesten nog iedere thuiswedstrijd en aantal komt ook voor de wedstrijd in de Cambuur bar.
Waarom moet dat? Ik ken de personen achter de namen helemaal niet. En ik kom nooit in de Cambuurbar w:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 25, 2019, 21:24:07
Waarom moet dat? Ik ken de personen achter de namen helemaal niet. En ik kom nooit in de Cambuurbar w:)
haha ja precies, misschien kom je er wel 5 of 6 tegen op een avondje Cambuur en je weet het niet.
Cambuurbar is best leuk, alleen dan moet je eigenlijk wel een lekker cola BB tje kunnen drinken of een biertje.
Daarom kom ik er ook niet vaak. Dat werkt niet echt als je nog bijna 100 km terug moet rijden :proost
Ik denk ook wel eens...mischien zitten er wel 6 mensen om me heen die ook op het forum zitten :_schater
Geen idee waar iedereen zit.
Ik op Oost in ieder geval
ik mis koos.
Citaat van: okkele op maart 25, 2019, 22:09:02
noord , in de schaduw van de hulk.
dan zie je niet veel :zucht
Zuid, staanplaats achterin
Citaat van: speculeter op maart 25, 2019, 22:17:14
dan zie je niet veel :zucht
je mist ook niet veel 8P