Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuuronline

Gestart door Len Cantello, augustus 28, 2013, 09:51:32

Vorige topic - Volgende topic

michello

Inloggen werkt niet, alleen als ik mijn wachtwoord ben vergeten en verander. Anders kan ik niet inloggen.

De Gast

Klopt, dit is al langer dan een week hopeloos.

Wachtwoord nu veranderd en ik kan weer inloggen. Aan het forum te zien heeft het merendeel problemen want het is wel erg rustig.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zijn de problemen met het inloggen nu verholpen? Ik heb op een dag na geen problemen gehad.
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 06, 2018, 18:53:46
Zijn de problemen met het inloggen nu verholpen? Ik heb op een dag na geen problemen gehad.

Nee ik ook niet meer. Hoop echt dat alles weer goed gaat nu.

Holwerd voor Cambuur

Geen problemen meer hier :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

COL heeft op dit moment 949 leden zag ik. Na even doorklikken kwam ik op de lijst met de namen van alle leden hier.
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0

Dan zie je allemaal bekende namen die al soms 1-2 jaar niet meer hebben ingelogd.
Een kleine greep:

Clint
Ruppppert
Dokkumer
John Hiatt
Bascambuur
Scclwd
Gerard
Roepieh
Len Cantello
Veroen

Waar is iedereen gebleven? Andere forumnaam; weggebleven door gezeik op het forum; gewoon geen behoefte meer aan; alleen nog lezen??

Iemand enig idee, bijvoorbeeld over bovenstaande namen?

speculeter

Dokkumer zit wel op Facebook
Spreek hem nog wel eens maar weet niet waarom hij niet meer op forum zit

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2019, 19:55:46
COL heeft op dit moment 949 leden zag ik. Na even doorklikken kwam ik op de lijst met de namen van alle leden hier.

Dan zie je allemaal bekende namen die al soms 1-2 jaar niet meer hebben ingelogd.
Een kleine greep:

Clint
Ruppppert
Dokkumer
John Hiatt
Bascambuur
Scclwd
Gerard
Roepieh
Len Cantello
Veroen

Waar is iedereen gebleven? Andere forumnaam; weggebleven door gezeik op het forum; gewoon geen behoefte meer aan; alleen nog lezen??

M
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

M. is van nóg langer geleden :koffie

Galdiano

The Voice
Forza Freddy
Hans
Ali
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: speculeter op maart 24, 2019, 20:37:25
Dokkumer zit wel op Facebook
Spreek hem nog wel eens maar weet niet waarom hij niet meer op forum zit
Jammer dat hij niet meer op het forum met zijn posts de zaak opleukte onder het motto "nil nobis absurdum".
Ervaar het wel als een gemis.

reisbureau

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2019, 19:55:46

Een kleine greep:

Clint
Ruppppert
Dokkumer
John Hiatt
Bascambuur
Scclwd
Gerard
Roepieh
Len Cantello
Veroen

Moet je ze op de man af vragen. Zie de meesten nog iedere thuiswedstrijd en aantal komt ook voor de wedstrijd in de Cambuur bar.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 25, 2019, 19:46:14
Jammer dat hij niet meer op het forum met zijn posts de zaak opleukte onder het motto "nil nobis absurdum".
Ervaar het wel als een gemis.

Jah ik mis Dok ook.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: reisbureau op maart 25, 2019, 20:15:11
Moet je ze op de man af vragen. Zie de meesten nog iedere thuiswedstrijd en aantal komt ook voor de wedstrijd in de Cambuur bar.

Waarom moet dat? Ik ken de personen achter de namen helemaal niet. En ik kom nooit in de Cambuurbar w:)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 25, 2019, 21:24:07
Waarom moet dat? Ik ken de personen achter de namen helemaal niet. En ik kom nooit in de Cambuurbar w:)

haha ja precies, misschien kom je er wel 5 of 6 tegen op een avondje Cambuur en je weet het niet.
Cambuurbar is best leuk, alleen dan moet je eigenlijk wel een lekker cola BB tje kunnen drinken of een biertje.
Daarom kom ik er ook niet vaak. Dat werkt niet echt als je nog bijna 100 km terug moet rijden :proost