Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: John Hiatt op augustus 26, 2013, 16:33:14

Titel: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: John Hiatt op augustus 26, 2013, 16:33:14
Net nog kaartje kunnen kopen voor vak 15. Enige vak op Noord waarvoor nog kaarten zijn.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 26, 2013, 16:42:20
Citaat van: John Hiatt op augustus 26, 2013, 16:33:14
Net nog kaartje kunnen kopen voor vak 15. Enige vak op Noord waarvoor nog kaarten zijn.

Wordt weer een gezellige boel  |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: wiekie1969 op augustus 26, 2013, 17:15:09
Helaas niet aanwezig, personeelsreis van mijn werk naar Gent. Probeer het daar in 1 of andere kroeg te zien. Uiteraard met cambuursjaal om |:)

2-1 winst. |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: fred op augustus 26, 2013, 17:39:54
3 punten. Gegarandeerd  |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Unknown op augustus 26, 2013, 18:13:20
Dit zijn de wedstrijden waar wij punten moeten pakken.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Tukker op augustus 26, 2013, 18:26:18
Citaat van: Unknown op augustus 26, 2013, 18:13:20
Dit zijn de wedstrijden waar wij punten moeten pakken.
Thuiswedstrijden bedoel je  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Eewal op september 01, 2013, 12:27:23
Mochten we deze wedstrijd winnen, dan hebben we echt een prima start van de competitie. We zijn nog geen enkele keer weggespeeld, pas enkele domme gele kaarten, weinig doelpunten tegen etc. Hoop dat bakker bij ons blijft, anders speelt ie deze dag wellicht in hele verkeerde kleuren..
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: John Hiatt op september 01, 2013, 12:49:21
Jakkes wat duurt dit nog lang.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Vanuit Helmond op september 01, 2013, 15:09:16
Dit is het 20-jarig jubileum van Jan Smid en ze hadden gevraagd om een club die in het linker rijtje zou kunnen eindigen.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2013, 15:12:11
Citaat van: Vanuit Helmond op september 01, 2013, 15:09:16
Dit is het 20-jarig jubileum van Jan Smid en ze hadden gevraagd om een club die in het linker rijtje zou kunnen eindigen.

:_schater :_schater
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: TM op september 01, 2013, 15:40:24
Kut interland weekend.....
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 02, 2013, 14:45:09
volle bak vol gas 3 pt en 33 bier go go go
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 02, 2013, 14:54:01
Citaat van: John Hiatt op augustus 26, 2013, 16:33:14
Net nog kaartje kunnen kopen voor vak 15. Enige vak op Noord waarvoor nog kaarten zijn.

verkoop aan stadion begint pas de 9e,,,en ze verkopen al1 maar voor 15 toch want rest is
allemaal sk volgens mij
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Ronnie tng op september 02, 2013, 16:53:55
 :devil
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Destroyer op september 02, 2013, 16:54:46
 _O_
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: John Hiatt op september 04, 2013, 23:01:57
Dit is toch echt de eerstkomende wedstrijd! Zeer belangrijk! Houden we de punten in Leeuwarden, dan doet Cambuur het ontzettend goed. Hoop op uitverkocht stadion.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: ForzaCambuur1 op september 04, 2013, 23:13:25
Citaat van: John Hiatt op september 04, 2013, 23:01:57
Hoop op uitverkocht stadion.

De wedstrijd tegen PSV was in ieder geval goede reclame  :thumbsup |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Unknown op september 04, 2013, 23:37:16
Geen onaardig ploegje dat heracles. Hopelijk 3 punten. maar daarvoor zullen we eerst maar weer eens moeten scoren, ook nog maar 1 van de 5 wedstrijden gelukt.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: drg op september 05, 2013, 08:57:07
Ach, de beste speler die ze hadden is vertrokken, gelijk maken met de grond in een uitverkocht stadion

Ook Heracles moet weer ff aan de grond gezet worden namelijk   :proost
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dit is mien club op september 05, 2013, 11:17:50
Vol achter Cambuur, in een kolkend Cambuur stadion maken wij ze af.

Overigens moeten we dan ook actie voeren tegen het uit beleid

uit beleid = wan beleid
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 05, 2013, 21:52:19
eerst volgende wedstrijd en daar mut de blik volledig op ,,,de derby is pas over 3 weken,,deze over 9 dagen
en die 3 pt mutte we in eigen huis houden.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Jules058 op september 06, 2013, 00:38:37
Deze pot is zo belangrijk win je deze dan zal de gehele sfeer en vertrouwen significant toenemen. Eerst gelijk in Eindhoven en dan thuis heracles op de knie! Cambuur komt er aan! 3punten in de pocket!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: fred op september 06, 2013, 13:53:26
Blij dat die Duarte daar weg is....voor de rest hebben ze nu hetzelfde probleem met afmaken.
Met de steun vanaf minuut 1 erachter moet het helemaal goed komen !


3 punten.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: 666 op september 06, 2013, 14:09:12
Citaat van: denistel op september 05, 2013, 21:52:19
eerst volgende wedstrijd en daar mut de blik volledig op ,,,de derby is pas over 3 weken,,deze over 9 dagen
en die 3 pt mutte we in eigen huis houden.

Daar heb je gelijk in,,, maar zij hebben wel een echte farmer als trainer  :P (Boer de Jonge)

Kapot speuluh die lui  |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: PeterTa op september 07, 2013, 10:30:52
Ik weet niet wat 't is maar ik heb om een of andere reden nog niet echt een goed gevoel over deze wedstrijd...
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Eewal op september 07, 2013, 10:31:47
Citaat van: PeterTa op september 07, 2013, 10:30:52
Ik weet niet wat 't is maar ik heb om een of andere reden nog niet echt een goed gevoel over deze wedstrijd...

we moeten niet boven onze stand gaan leven nu he.. winnen tegen Heracles zou fantastisch zijn en niet de normaalste zaak van de wereld..
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: John Hiatt op september 07, 2013, 11:36:07
Citaat van: Eewal op september 07, 2013, 10:31:47
we moeten niet boven onze stand gaan leven nu he.. winnen tegen Heracles zou fantastisch zijn en niet de normaalste zaak van de wereld..

Precies. Deze wedstrijd kan wel eens cruciaal worden voor de rest van het seizoen. Bij winst nestel je je stevig in de middenmoot.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Goudvinger op september 07, 2013, 11:40:38
Inderdaad een belangrijke wedstrijd, zoals dat eigenlijk voor iedere wedstrijd geldt. De manier waarop Cambuur speelt (met Hemmen) moet toch uiteindelijk tot genoeg punten leiden om in ieder geval directe degradatie te voorkomen. Cambuur speelt gewoon goed, samenhangend voetbal en heeft daarmee een streepje voor op bijvoorbeeld NEC en NAC.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Yellow Army op september 07, 2013, 12:08:36
Citaat van: Eewal op september 07, 2013, 10:31:47
we moeten niet boven onze stand gaan leven nu he.. winnen tegen Heracles zou fantastisch zijn en niet de normaalste zaak van de wereld..

Dat zal geen enkele wedstrijd zijn dit seizoen, maar dit zijn wel de tegenstanders waartegen de punten gepakt moeten worden. Zeer belangrijke wedstrijd dus!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 07, 2013, 12:16:35
Heracles heeft gewoon een prima ploeg .En is echt geen concurent van ons .Zij zijn veel verder
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Bascambuur op september 07, 2013, 13:38:19
Citaat van: sunderland op september 07, 2013, 12:16:35
Heracles heeft gewoon een prima ploeg .En is echt geen concurent van ons .Zij zijn veel verder
Verder op welk gebied? De selectie van Heracles is niet beter dan die van Cambuur.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: DayDreamer op september 07, 2013, 18:41:38
Ik had het met een maatje van er ook over, we moeten na PSV niet denken dat we het wel even gaan redden natuurlijk, die uitslag was natuurlijk mooi, maar we moeten niet vergeten dat we nog maar in 1 wedstrijd hebben weten te scoren.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 07, 2013, 19:11:15
ja en 2x de 0 hebben gehouden en 1x 1 goal tegen.heracles vind ik een gelijkwaardige tegenstander
en met de steun van de 12e man kun je de 3 pt in eigen huis houden.

als ik zie hoe er getraind wordt dan heb ik er ook alle vertrouwen in.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 08, 2013, 09:29:55
Citaat van: DayDreamer op september 07, 2013, 18:41:38
Ik had het met een maatje van er ook over, we moeten na PSV niet denken dat we het wel even gaan redden natuurlijk, die uitslag was natuurlijk mooi, maar we moeten niet vergeten dat we nog maar in 1 wedstrijd hebben weten te scoren.

In vijf wedstrijden geen enkele wedstrijd weg gevoetbald. 
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Cambuur123 op september 08, 2013, 15:21:58
Haha... Kijk nou naar Heracles jongens, wie hebben die nou nog? Niemand, alleen een goede keep, maar daar hoort de dreiging niet vandaan te komen. Duarte is weg bij Heracles, zal wel even zoeken zijn naar een nieuw systeem. 3 of 1 punt/punten!  |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Bernardo op september 08, 2013, 15:38:36
Citaat van: Cambuur123 op september 08, 2013, 15:21:58
Haha... Kijk nou naar Heracles jongens, wie hebben die nou nog? Niemand, alleen een goede keep, maar daar hoort de dreiging niet vandaan te komen. Duarte is weg bij Heracles, zal wel even zoeken zijn naar een nieuw systeem. 3 of 1 punt/punten!  |:)

Zetten gewoon Bel Hassani of Cziommer  op zijn plek, verder zal er wel weinig veranderen bij hun.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Unknown op september 08, 2013, 15:42:34
Zou net zeggen, geen onaardige spelers.

Hopelijk 3 punten. Sowieso maar weer eens even scoren!!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Collingwood op september 08, 2013, 15:42:58
Citaat van: Cambuur123 op september 08, 2013, 15:21:58
Haha... Kijk nou naar Heracles jongens, wie hebben die nou nog? Niemand, alleen een goede keep, maar daar hoort de dreiging niet vandaan te komen. Duarte is weg bij Heracles, zal wel even zoeken zijn naar een nieuw systeem. 3 of 1 punt/punten!  |:)

Ik hoop niet dat de spelers ook zo arrogant zijn.

Als we net zo scherp en goed spelen als tegen Groningen, PSV, Roda tweede helft, etcetera, dan gaan we winnen, daar ben ik van overtuigd. Maar als de spelers denken 'och, dit doen we wel eventjes' (wat ik overigens niet denk!), dan gaat het zeker niet goed komen.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Citaat van: Bascambuur op september 07, 2013, 13:38:19
Verder op welk gebied? De selectie van Heracles is niet beter dan die van Cambuur.
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: KristCambuur op september 08, 2013, 18:26:03
Belangrijke wedstrijd! 3 punten en we staan er erg goed voor!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 08, 2013, 18:44:59
Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .

tegen roda 2e helft groningen en psv speelden wij ook goed voetbal toch.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: speculeter op september 08, 2013, 19:05:55
Tuurlijk......
uitgaan van je eigen kracht!!
daar moeten we nu wel eens achter zijn.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Yellow Army op september 08, 2013, 19:10:19
Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .

Directe concurrent van ons voor de plaatsen 12, 13, 14  :devil
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: poelie-lwd op september 08, 2013, 20:02:48
Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .

goh, dat zijn kenners idd. Als ik je nu vertel dat ze letterlijk vleugellam zijn en uit pure armoede met een centrale verdediger op het middenveld lopen te voetballen, kun je daar misschien iets mee?

Zonder arrogant te worden kunnen we deze pot gewoon winnen als we het nivo hebben van de afgelopen wedstrijden.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Chris Cambuur op september 08, 2013, 20:21:41
Helemaal mee eens |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 08, 2013, 21:45:30
Citaat van: poelie-lwd op september 08, 2013, 20:02:48
goh, dat zijn kenners idd. Als ik je nu vertel dat ze letterlijk vleugellam zijn en uit pure armoede met een centrale verdediger op het middenveld lopen te voetballen, kun je daar misschien iets mee?

Zonder arrogant te worden kunnen we deze pot gewoon winnen als we het nivo hebben van de afgelopen wedstrijden.
goh wat knap dat ze zonder vleugels en een centrale verdediger op het middenveld dan zo goed kunnen voetballen .Ennuh tis niet arrogant hoor ,wij spelen ook goed voetbal en kunnen zeker winnen .
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: IsmailvanEssen op september 09, 2013, 12:17:49
In deze competitie kan iedereen van elkaar punten pakken... Ligt aan de dag.. gevoel in de koppies ect.. Het is mogelijk punten te pakken maar ik verwacht een zware wedstrijd.. Heracles is geen slecht team.. Cambuur moet gewoon goed combinatie spel blijven spelen zoals bij vlagen tegen psv en 2de helft roda..
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 09, 2013, 12:46:15
en tegen groningen de 1e helft
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dit is mien club op september 09, 2013, 14:04:48
3-1

1-1 Bakker
2-1 Lukoki
3-1 Hemmen
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: speculeter op september 09, 2013, 14:45:16
Citaat van: dit is mien club op september 09, 2013, 14:04:48
3-1

1-1 Bakker
2-1 Lukoki
3-1 Hemmen
volgens mij verkeerde topic!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: ForzaCambuur1 op september 09, 2013, 15:07:58
Ist al uitverkocht? :0=
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: 666 op september 09, 2013, 15:21:13
Voor Heracles supporters hebben ze ook veevervoer bedacht naar Leeuwarden:

Buscombi € 23,-

Vertrektijden bussen    
16.15 uur aanwezig, 16.30 uur vertrek.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: DayDreamer op september 09, 2013, 15:27:05
Citaat van: 666 op september 09, 2013, 15:21:13
Voor Heracles supporters hebben ze ook veevervoer bedacht naar Leeuwarden:

Buscombi € 23,-

Vertrektijden bussen    
16.15 uur aanwezig, 16.30 uur vertrek.

Mooi prijsje, kan daar dus wel.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Lore op september 09, 2013, 16:00:31
Citaat van: DayDreamer op september 09, 2013, 15:27:05
Mooi prijsje, kan daar dus wel.

Ja, maar waarom moeten zij met een buscombi?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dit is mien club op september 09, 2013, 16:15:14
Kijk dat zijn normale prijzen
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Unknown op september 09, 2013, 16:17:24
Ach laat die lui minimaal met een auto combi deze kant op komen, desnoods laatste stukje met de bus.

Crone mietje!! :0=
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dit is mien club op september 09, 2013, 16:23:10
Jip zit niet echt een risico aan dit duel

Maar goed

1 normale prijzen

2 geen uitkaart verplichting

Na deel

1 Buscombi

2 geen drank

Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 09, 2013, 16:25:43
Citaat van: Unknown op september 09, 2013, 16:17:24
Ach laat die lui minimaal met een auto combi deze kant op komen, desnoods laatste stukje met de bus.

Crone mietje!! :0=
Dat ze met een bus moeten komen kan ik me momenteel nog indenken. Er is te weinig "veilige" parkeergelegenheid voor de auto's. Daarom vind ik jouw optie ook helemaal geen rare. Roep ik ook wel eens over onze uitwedstrijden met een wat hoger risico.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: TM op september 09, 2013, 16:36:12
Citaat van: Lore op september 09, 2013, 16:00:31
Ja, maar waarom moeten zij met een buscombi?

Crone legt iedereen een buscombi op. In de jupiler league moest 75% al met een buscombi komen en nu komen er meer uitsupporters en schijt meneer Crone al helemaal in zijn broek.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Leovardiascc op september 10, 2013, 12:50:02
Citaat van: ForzaCambuur1 op september 09, 2013, 15:07:58
Ist al uitverkocht? :0=

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 2h
Zaterdag komt Heracles Almelo op bezoek bij #Cambuur! Er zijn nog kaarten te koop, kijk op http://bit.ly/11NYbEg  pic.twitter.com/nWju1AAnpz

nog niet, zal vast wel goed komen !
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Lwdscc op september 10, 2013, 13:03:43
Tom van Sichem is komende zaterdag, net als tegen NAC,  de scheidsrechter...
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: PeterTa op september 10, 2013, 15:51:55
Iemand wat van de trainingen meegekregen? Hoe staan we ervoor in de aanloop naar deze belangrijke pot?  :scc
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Bernardo op september 10, 2013, 16:57:43
Zou me tegenvallen als het weer niet uitverkocht raakt.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Daddy T. op september 10, 2013, 17:41:20
Citaat van: Bernardo op september 10, 2013, 16:57:43
Zou me tegenvallen als het weer niet uitverkocht raakt.

Had je elke wedstrijd een uitverkocht huis verwacht dan?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 10, 2013, 17:50:03
waren anders nog genoeg kaarten te krijgen vanmorgen,,die toko mut vol en de  focus mut op deze partij
die derby is pas over 2 en halve week dus eerst deze maar eens winnen.

er werd pittig en goed getraind vanmorgen.....v brakel en christovao al1 loop werk

ritzmaier nog niet terug van interland van gister,,ook Savic was daar als die nog terug komt tenminste

rest was fit en ik denk dat we de zelfde opstelling krijgen als tegen psv
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Bernardo op september 10, 2013, 18:05:11
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 17:41:20
Had je elke wedstrijd een uitverkocht huis verwacht dan?

Zeker niet,  maar na de goede start en het resultaat tegen PSV verwacht ik wel meer! Groningen viel me wel tegen dat niet uitverkocht was!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: jeff op september 10, 2013, 18:09:16
Citaat van: Bernardo op september 10, 2013, 18:05:11
Zeker niet,  maar na de goede start en het resultaat tegen PSV verwacht ik wel meer! Groningen viel me wel tegen dat niet uitverkocht was!
Groningen thuis was het laatste weekend van de schoolvakantie.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Citaat van: Bernardo op september 10, 2013, 18:05:11
Zeker niet,  maar na de goede start en het resultaat tegen PSV verwacht ik wel meer! Groningen viel me wel tegen dat niet uitverkocht was!

Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 10, 2013, 18:14:58
uitverkocht wut het al1 tegen psv dkv ajax en f.noord denk ik
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 10, 2013, 18:15:56
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!

echt niet als je meer service kan bieden en meer sponsers kwijt kan lukt dat echt wel hoor.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 10, 2013, 18:28:15
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!
Denk niet dat het teveel is, wel dat het de maximum capaciteit is waar we op dit moment aan moeten denken. Op dit moment haken vooral door de verouderde tribunes en het gebrek aan comfort toch veel potentiële supporters af. Het kan ons als die hard fans geen fuck schelen, maar helaas denkt niet iedereen zo.
Kijk naar alle clubs die nieuw gebouwd hebben of verbouwd.
Sparta van 3000 in de Ere naar 6000 in de JL
Roda van 6500 met regelmatig Europees naar 12.500 en degradatievoetbal
NEC van 3500 naar 10.000
Den Haag is qua publieke belangstelling gegroeid, Groningen idem.
Clubs als Vitesse en AZ reken ik niet mee omdat die in hun oude stadions ook nagenoeg aan hun max zaten qua toeschouwersaantallen.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 10, 2013, 18:43:26
Citaat van: Dokkumer op september 10, 2013, 18:28:15
Denk niet dat het teveel is, wel dat het de maximum capaciteit is waar we op dit moment aan moeten denken. Op dit moment haken vooral door de verouderde tribunes en het gebrek aan comfort toch veel potentiële supporters af. Het kan ons als die hard fans geen fuck schelen, maar helaas denkt niet iedereen zo.
Kijk naar alle clubs die nieuw gebouwd hebben of verbouwd.
Sparta van 3000 in de Ere naar 6000 in de JL
Roda van 6500 met regelmatig Europees naar 12.500 en degradatievoetbal
NEC van 3500 naar 10.000
Den Haag is qua publieke belangstelling gegroeid, Groningen idem.
Clubs als Vitesse en AZ reken ik niet mee omdat die in hun oude stadions ook nagenoeg aan hun max zaten qua toeschouwersaantallen.

twente van 12.000 in ouwe diekman naar een keer zo veel en az trekt toch ook veel meer dan in oude stadion net als Vitesse.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Yellow Army op september 10, 2013, 18:44:30
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!

Op dit moment wel ja, maar een nieuw stadion trekt altijd nieuwe bezoekers en sponsoren wat dus weer meer geld opleverd. Wat vervolgens tot betere sportieve prestaties zou moeten leiden. Wat vervolgens weer meer bezoekers trekt etc. etc.

Het zou imo doodzonde zijn om nieuw stadion te bouwen voor 12.000 man om na een paar jaar een gigantische wachtlijst voor sk's te hebben. Anderzijds is een halfvol stadion ook niet aantrekkelijk dus beter zou zijn om klein te beginnen en stapsgewijs uitbreiden naar die 15.000 of meer. In DKV zaten ook niet plotseling 25.000 strontskeppers op de tribune.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: marrumer op september 10, 2013, 18:52:45
en daar gaan we weer off topic  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 10, 2013, 19:01:40
Citaat van: denistel op september 10, 2013, 18:43:26
twente van 12.000 in ouwe diekman naar een keer zo veel en az trekt toch ook veel meer dan in oude stadion net als Vitesse.
Twente zat toen ook al aardig tegen hun maximale capaciteit aan.. AZ en Vitesse heb ik ook niet meegerekend omdat hun oude stadions altijd nagenoeg vol zaten.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Daddy T. op september 10, 2013, 19:01:57
Citaat van: Yellow Army op september 10, 2013, 18:44:30
Het zou imo doodzonde zijn om nieuw stadion te bouwen voor 12.000 man om na een paar jaar een gigantische wachtlijst voor sk's te hebben. Anderzijds is een halfvol stadion ook niet aantrekkelijk dus beter zou zijn om klein te beginnen en stapsgewijs uitbreiden naar die 15.000 of meer.

Helemaal eens, liever stapsgewijs uitbreiden naar behoefte dan direct 15.000 man.

@Denistel, Diekman is in 1998 vervangen voor Arke stadion met bijna gelijk aantal plekken (13.000). Pas in 2008 is er begonnen met uitbreiding. Ons met AZ en Twente vergelijken gaat natuurlijk nergens over, die hebben de groei gemaakt door het meedoen om de bovenste plekken, europa voetballen, etc...
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 10, 2013, 19:02:59
Citaat van: marrumer op september 10, 2013, 18:52:45
en daar gaan we weer off topic  :_schater
Ja én? Hest er last van? Must even sollicitere as moderator :devil

Als er een ding in de historie van Cambuur Online duidelijk is geworden is dat ontopic niet bestaat :devil
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 10, 2013, 22:43:55
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 19:01:57
Helemaal eens, liever stapsgewijs uitbreiden naar behoefte dan direct 15.000 man.

@Denistel, Diekman is in 1998 vervangen voor Arke stadion met bijna gelijk aantal plekken (13.000). Pas in 2008 is er begonnen met uitbreiding. Ons met AZ en Twente vergelijken gaat natuurlijk nergens over, die hebben de groei gemaakt door het meedoen om de bovenste plekken, europa voetballen, etc...

ik vergelijk ons niet maar bij hun zijn er mede door de mooiere stadions ook meer supporters gekomen daar ging het toch over
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 12, 2013, 13:10:40
zelfde opstelling als tegen psv,,oek logisch dacht zo gas geven
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: HilversumOnTour op september 12, 2013, 13:14:41
ZIN IN ZATERDAG!  |:) |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: speculeter op september 12, 2013, 14:31:28
Citaat van: denistel op september 12, 2013, 13:10:40
zelfde opstelling als tegen psv,,oek logisch dacht zo gas geven
met feldballe dus?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dizzhead op september 12, 2013, 15:02:42
Citaat van: peter op september 12, 2013, 14:31:28
met feldballe dus?

In dat geval, ja.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: speculeter op september 12, 2013, 15:12:47
Citaat van: dizzhead op september 12, 2013, 15:02:42
In dat geval, ja.
was in deze thuiswedstrijd toch met oepie
begonnen....
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dit is mien club op september 12, 2013, 16:47:47
Citaat van: peter op september 12, 2013, 15:12:47
was in deze thuiswedstrijd toch met oepie
begonnen....

nee man
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: AL op september 12, 2013, 19:33:46
Citaat van: dit is mien club op september 12, 2013, 16:47:47
nee man

Oepie vind ik veel beter dan Feldballe. Die schijnt snel te zijn, maar dat heb ik nog niet gezien en voetballend vind ik hem tot nu toe belabberd.
Ik zou overigens met Brands op links beginnen gezien zijn hele sterke invalbeurt tegen PSV.

Linksbuiten blijft in mijn ogen onze zwakste positie!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Leovardiascc op september 12, 2013, 22:32:55
ik heb een goed gevoel over deze wedstrijd!

3 punten blijven in Leeuwarden |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: SCCornjum op september 13, 2013, 02:49:48
Citaat van: AL op september 12, 2013, 19:33:46
Ik zou overigens met Brands op links beginnen gezien zijn hele sterke invalbeurt tegen PSV.

Mee eens.
Zowel aanvallend als verdedigend.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: SCCornjum op september 13, 2013, 02:50:58
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuur.nl%2Fsites%2Fcambuur.nl%2Ffiles%2F1272685_490712534358459_813354422_o.jpg&hash=956ce6ecf9f017c8e7397cd6d2b2c1281a4dcfd8)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Collingwood op september 13, 2013, 11:21:00
Volgens Henk Albers bevestigt de laatste training dat Cambuur inderdaad met dezelfde 11 gaat spelen als tegen PSV.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: speculeter op september 13, 2013, 11:59:48
Citaat van: Collingwood op september 13, 2013, 11:21:00
Volgens Henk Albers bevestigt de laatste training dat Cambuur inderdaad met dezelfde 11 gaat spelen als tegen PSV.
jammer....
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 13, 2013, 12:00:56
Citaat van: dit is mien club op september 12, 2013, 16:47:47
nee man
100% wel
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 13, 2013, 12:11:43
We hebben het hier vaak over de opstelling .We zijn op dit moment wel zover dat we over 1 positie verschillende meningen hebben dat is al positief.Volgens mij hangt het er gewoon vanaf hoe Heracles speelt ,als hun rechtback steeds diepgaat dan kun je beter niet Oepie op stellen anders zeker wel omdat hij aan de bal 1 van ons beste spelers is .Als Lukoki maar op rechts speelt
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Unknown op september 13, 2013, 12:18:33
Hoe gaat het eigenlijk met de kaart verkoop? heb niet het idee dat we uitverkocht gaan raken.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Stiens op september 13, 2013, 12:23:08
"Thomas Bruns krijgt in de uitwedstrijd bij SC Cambuur naar alle waarschijnlijkheid de taak om de naar Ajax vertrokken Lerin Duarte te vervangen. TC Tubantia meldt dat de 21-jarige middenvelder van Heracles Almelo samen met Kwame Quansah en Ben Rienstra het middenveld zal vormen.

Voor trainer Jan de Jonge betekent het verlies van Duarte dat er op dit moment geen echte creatieve middenvelder beschikbaar is, mede omdat Dario Vujicevic geblesseerd is aan zijn hamstring. Daarnaast ontbreken ook Joey Belterman (kuit) en de spitsen Matthew Amoah en Aleksei Kangaskolkka.

Amoah kampt met een hamstringblessure en de Fin Kangaskolkka heeft een voetblessure. Door het ontbreken van dat tweetal zal Oussama Tannane de spitspositie innemen. Hij wordt geflankeerd door Mikhail Rosheuvel en Bryan Linssen."
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Lore op september 13, 2013, 15:45:13
Tomme, De Graaf is niet fit! Dan wordt het wel heel erg moeilijk tegen Heracles!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 13, 2013, 15:58:35
Citaat van: Lore op september 13, 2013, 15:45:13
Tomme, De Graaf is niet fit! Dan wordt het wel heel erg moeilijk tegen Heracles!

Meenst niet, dan kenne we het wel skudde morgen  :P
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 13, 2013, 15:59:33
Citaat van: peter op september 13, 2013, 11:59:48
jammer....

Jammer?

Waarom een elftal veranderen als het de laatste wedstrijd goed stond.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: drg op september 13, 2013, 16:10:37
Citaat van: Nightmarelwd op september 13, 2013, 15:59:33
Jammer?

Waarom een elftal veranderen als het de laatste wedstrijd goed stond.

Ik snapte die opmerking ook al niet  :P

Misschien een Barto fan?  :X
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: vialli op september 13, 2013, 20:32:09
 
Share on Facebook   



vr 13 sep 2013, 18:36
'Heracles nog in opbouw'

ALMELO -
Na een stroeve start draait het bij Heracles Almelo. Toch blijft trainer Jan de Jonge ook in de aanloop naar het uitduel bij SC Cambuur wijzen op de geleidelijkheid van het proces. "We zijn nog steeds in opbouw in alles wat we doen. We werken prima, maar het zal af en toe ook met vallen en opstaan gaan."

Heracles haalde begin deze maand verschillende versterkingen binnen, onder wie Simon Cziommer en Mark Uth. Zij beginnen zaterdag in Leeuwarden waarschijnlijk op de bank. Thomas Bruns start wel in de basis, als vervanger van de naar Ajax vertrokken Lerin Duarte. ,,Hij moet het waarmaken en kan een heel eind komen", is De Jonge hoopvol. De geblesseerden Matthew Amoah, Aleksei Kangaskolkka en Dario Vujicevic zijn er niet bij.
Laatstgenoemde verblijft de komende tijd bij een fysiotherapeut in Duitsland, waar hij een speciaal herstelprogramma afwerkt. "Hij heeft last van zijn voet en zit nog met de hamstrings. Dario komt weer terug als hij helemaal wedstrijdfit is, over zijn vorderingen hebben we om de dag contact", aldus De Jonge.
Tegenstander Cambuur doet het goed in thuiswedstrijden, waarin het nog niet verloor. De promovendus leverde de beste prestatie echter in Eindhoven, waar het met 0-0 het eeuwfeest van PSV verpestte. Veel redenen tot het wijzigen van zijn opstelling heeft trainer Dwight Lodeweges dan ook niet. De langdurig geblesseerden Bart van Brakel en Marco van der Heide ontbreken nog altijd en Alexander Christovao kampt met een lichte knieblessure.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: marrumer op september 13, 2013, 20:51:16
300 uitsupporters bron heracles.nl
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: pvanbuijtene op september 14, 2013, 00:02:30
 :0= fuckinggggg Matchday!!!!!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: kickandrush op september 14, 2013, 00:07:21
Citaat van: pvanbuijtene op september 14, 2013, 00:02:30
:0= fuckinggggg Matchday!!!!!

_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Galdiano op september 14, 2013, 00:07:57
 :0= MATCHDAY!!

Heb er zin in 3 punten!  :proost
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dizzhead op september 14, 2013, 00:10:02
 :0=  MATCHDAY! DRIE PUNTEN! |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: kickandrush op september 14, 2013, 00:14:25
Is de opstelling al bekend?  :clint
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Galdiano op september 14, 2013, 00:18:17
Citaat van: kickandrush op september 14, 2013, 00:14:25
Is de opstelling al bekend?  :clint
Zelfde als tegen PSV!  |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dizzhead op september 14, 2013, 00:24:10
Citaat van: Galdiano op september 14, 2013, 00:18:17
Zelfde als tegen PSV!  |:)

En nu met het vizier op scherp!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: SCCRulez op september 14, 2013, 01:50:03
Moet zeker nu kunnen Heracles te kloppen. Vertrek Duarte wordt daar gevoeld en 12e man bij SCC is al gevreesd door tegenstanders.
3 PUNTEN |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: DayDreamer op september 14, 2013, 09:58:19
Citaat van: marrumer op september 13, 2013, 20:51:16
300 uitsupporters bron heracles.nl

Wel een net aantal, dat doen wij niet bij een verplichte buscombi.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 14, 2013, 09:59:28
Citaat van: DayDreamer op september 14, 2013, 09:58:19
Wel een net aantal, dat doen wij niet bij een verplichte buscombi.

Voor 23 euro een buscombi naar Leeuwarden.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 14, 2013, 09:59:48
De wedstrijden van 31 maart 2001 en 9 november 2001 eindigden beide in 1-1. De laatste overwinning van SC Cambuur dateert van 23 december 1995. De eindstand was destijds 3-1.

bron Heracles.nl
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 14, 2013, 10:21:15
Laatste overwinning in Leeuwarden ja..
Laatste overwinning op Heracles was in Almelo op 22 april 2005, ook de laatste keer dat beide ploegen elkaar in competitieverband tegen zijn gekomen.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: TM op september 14, 2013, 11:24:52
Citaat van: DayDreamer op september 14, 2013, 09:58:19
Wel een net aantal, dat doen wij niet bij een verplichte buscombi.

Voor 23 euro hadden er bij ons het dubbele meegegaan, maar met de absurde prijzen die Cambuur aanbiedt, is het voor de meeste supporters onmogelijk.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Destroyer op september 14, 2013, 11:30:45
Citaat van: TM op september 14, 2013, 11:24:52
Voor 23 euro hadden er bij ons het dubbele meegegaan, maar met de absurde prijzen die Cambuur aanbiedt, is het voor de meeste supporters onmogelijk.

serieus?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 14, 2013, 11:31:09
Citaat van: Dokkumer op september 14, 2013, 10:21:15
Laatste overwinning in Leeuwarden ja..
Laatste overwinning op Heracles was in Almelo op 22 april 2005, ook de laatste keer dat beide ploegen elkaar in competitieverband tegen zijn gekomen.

In de Eredivisie nog nooit tegen elkaar gespeeld.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 14, 2013, 11:32:58
Citaat van: Destroyer op september 14, 2013, 11:30:45
serieus?

http://www.heracles.nl/kaartverkoop/nieuws?Lang=nl-NL&verkoopId=7867 (http://www.heracles.nl/kaartverkoop/nieuws?Lang=nl-NL&verkoopId=7867)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: mescc op september 14, 2013, 11:36:54
Citaat van: Nightmarelwd op september 14, 2013, 11:32:58
http://www.heracles.nl/kaartverkoop/nieuws?Lang=nl-NL&verkoopId=7867 (http://www.heracles.nl/kaartverkoop/nieuws?Lang=nl-NL&verkoopId=7867)

23 euro!!!!!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 14, 2013, 11:38:28
Citaat van: Nightmarelwd op september 14, 2013, 11:31:09
In de Eredivisie nog nooit tegen elkaar gespeeld.
Helemaal waar!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Viper op september 14, 2013, 11:46:25
Citaat van: TM op september 14, 2013, 11:24:52
Voor 23 euro hadden er bij ons het dubbele meegegaan, maar met de absurde prijzen die Cambuur aanbiedt, is het voor de meeste supporters onmogelijk.

Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 14, 2013, 11:53:58
Citaat van: Viper op september 14, 2013, 11:46:25
Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.
De prijs is een onderdeel van de onvrede. Het scheelt wel een x aantal supporters.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: mescc op september 14, 2013, 11:56:06
Citaat van: Viper op september 14, 2013, 11:46:25
Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.

20 euro verschil met wat SCC betaalt man!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Viper op september 14, 2013, 12:07:14
Citaat van: mescc op september 14, 2013, 11:56:06
20 euro verschil met wat SCC betaalt man!

Vertel mij wat!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Viper op september 14, 2013, 12:10:11
Citaat van: Dokkumer op september 14, 2013, 11:53:58
De prijs is een onderdeel van de onvrede. Het scheelt wel een x aantal supporters.

Ongetwijfeld, Dokkumer!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Chris Cambuur op september 14, 2013, 12:14:39
30 € voor dkv en 40 voor vogels is wel veel als je een gezin heb met 2kids moet veel goedkoper kunnen en dat zie je dus wel bij onze concurrenten! !!!! Of worden wij in bussen gebracht die op goud rijden. .....niet normaal en ja als de prijzen goedkoper worden weet ik zeker dat er meer mee gaan! !!!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Galdiano op september 14, 2013, 12:17:43
Citaat van: Viper op september 14, 2013, 11:46:25
Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.

Geloof me, als je niet zo'n discussie had gecreeerd door 42,50 als club zijnde te vragen, en gewoon een bedrag van een eurotje of 27,50/30,- had gevraagd was het uitverkocht geweest!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Viper op september 14, 2013, 12:35:19
Citaat van: Galdiano op september 14, 2013, 12:17:43
Geloof me, als je niet zo'n discussie had gecreeerd door 42,50 als club zijnde te vragen, en gewoon een bedrag van een eurotje of 27,50/30,- had gevraagd was het uitverkocht geweest!

Ik hoop van harte dat dat dan ook zo is! Ik sta hier iets argwanender tegenover, want wanneer hebben we voor het laatst structureel 300+ man in bussen gehad?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Kunstgras op september 14, 2013, 12:35:31
Veel supporters kunnen die hoge prijzen inderdaad niet betalen. Maar ook supporters die het wel kunnen betalen vertikken het gewoon om voor die prijzen in een bus te stappen. En terecht!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 14, 2013, 13:10:49
Citaat van: Viper op september 14, 2013, 11:46:25
Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.

Voor 23 euro stapt iedereen wel in de bus.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Kunstgras op september 14, 2013, 13:14:56
Dat ook weer niet. We hebben namelijk tegen de afspraken in weer de uitkaartverplichting bij buscombi's.. Maar meer dan 300 man hadden we sowieso met gemak kunnen halen met Eagles-uit. Nu houdt het met een man of 30 wel op.

Geen/weinig steun bij uitwedstrijden gaat ons gewoon punten kosten ben ik bang..
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 14, 2013, 13:27:23
Gaat hier steeds over poen ,kunnen beter over wdst hebben.Heracles heeft een best aardig ploegje waar je niet zomaar van wint
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: AL op september 14, 2013, 13:44:27
Kan een leuke wedstrijd worden tussen 2 teams die willen voetballen.
Heracles vind ik kwetsbaar achterin, maar beschikt met linssen, tannane en rosheuvel over een gevaarlijke aanval. Op het middenveld bruns een hele goede.
Makrini op bruns, droste op linssen en bijker op rosheuvel en betonblok op tannane.
Als we voorin scherp zijn, denk ik dat je vandaag gaat winnen.
Ik zeg 3-1 met 1x hemmen en 2x bakker.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: drg op september 14, 2013, 14:00:07
Ach als we het over gevaarlijke aanvallers hebben kunnen we ook wel naar PSV en Groningen hebben maar die werden ook het grootste deel van de wedstrijd weggespeeld.

Ik maak me niet zo druk om onze verdediging, het gaat meer om het afmaken, dat ontbrak tegen NAC al, en hetzelfde geld voor Roda en Zwolle waar het constant dat net-nietjes waren.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: AL op september 14, 2013, 14:05:06
Citaat van: drg op september 14, 2013, 14:00:07
Ach als we het over gevaarlijke aanvallers hebben kunnen we ook wel naar PSV en Groningen hebben maar die werden ook het grootste deel van de wedstrijd weggespeeld.

Ik maak me niet zo druk om onze verdediging, het gaat meer om het afmaken, dat ontbrak tegen NAC al, en hetzelfde geld voor Roda en Zwolle waar het constant dat net-nietjes waren.

Met een goede aanval hadden wij nu bovenaan kunnen staan!!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: poelie-lwd op september 14, 2013, 14:12:57
Citaat van: sunderland op september 14, 2013, 13:27:23
Gaat hier steeds over poen ,kunnen beter over wdst hebben.Heracles heeft een best aardig ploegje waar je niet zomaar van wint

Nee wordt lastig idd.

4-0!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: poelie-lwd op september 14, 2013, 14:18:00
Misschien beseffen we hier nog niet echt hoe goed we eigenlijk zijn. Vergis je niet, het beoogde systeem is verdomd moeilijk in de uitvoering. Als ik zie hoe ver het team is op dit moment geeft mij dat enorm veel vertrouwen.

We hebben een goed stel bij elkaar, TS incluis.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Kunstgras op september 14, 2013, 14:33:26
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuurculture.nl%2Fwordpress%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F09%2Factie-flyer.jpg&hash=06252ce08903a70c8d5ea358242ab50f789abee9)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 14, 2013, 14:46:56
mooie actie maar ik wil het voetbal liever niet missen,,kent niet voor de wedstrijd 10 voordat we beginnen??
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Len Cantello op september 14, 2013, 14:57:49
Citaat van: AL op september 14, 2013, 13:44:27
linssen, tannane, rosheuvel, bruns
:O

Ben het met Poelie eens. We blazen deze tweedehands tukkers compleet weg. Maak me alleen een beetje zorgen over de scherpte voor de goal. 
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 14, 2013, 15:00:35
hemmen lukoki en feldballe knalden er van de week een paar fantastisch in hoor
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Len Cantello op september 14, 2013, 15:07:10
Citaat van: denistel op september 14, 2013, 15:00:35
hemmen lukoki en feldballe knalden er van de week een paar fantastisch in hoor
Als deze heren dat vanavond weer doen, dan zijn mijn zorgen dus niet terecht geweest.
:proost
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: poelie-lwd op september 14, 2013, 15:16:23
 :proost
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op september 14, 2013, 17:04:17
Is de wedstrijd ook uitverkocht ?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Locoleeuw op september 14, 2013, 17:05:12
 :proost
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: 666 op september 14, 2013, 17:43:40
 :proost :proost
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Treb op september 14, 2013, 17:48:41
Leuk hoor die actie, maar door de 1222 verkochte kaarten tegen dkv heeft deze actie totaal geen recht van spreken.

Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: gewoon een fan op september 14, 2013, 18:08:34
Nog iets meer dan een uur en wij gaan weer lekker los, echt wel weer zin in, de gezonde spanning giert hier al door de maag  :proost
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Tukker op september 14, 2013, 19:22:47
Citaat van: Treb op september 14, 2013, 17:48:41
Leuk hoor die actie, maar door de 1222 verkochte kaarten tegen dkv heeft deze actie totaal geen recht van spreken.
Deze actie heeft natuurlijk zin. Die 1222 verkochte kaarten voor dkv staan daar helemaal los van. Dat is een wedstrijd op zich ( en wat voor 1; hopelijk een onvergetelijke )
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Jules058 op september 14, 2013, 20:36:35
HEMMEN!@!@!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Tukker op september 14, 2013, 21:37:36
2-0. Geweldig.  |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Tukker op september 14, 2013, 21:38:33
We staan in het linker rijtje
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Vanuit Helmond op september 14, 2013, 21:42:44
Geweldig 8 uit 6 wie had dat verwacht en ook nog geheel terecht.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Spine op september 14, 2013, 21:45:43
Moest ut met un krakkemikkige livestream doen. Ken ut oek verrotte, weer 3 puntsjes!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 14, 2013, 21:47:04
Citaat van: Spine op september 14, 2013, 21:45:43
Moest ut met un krakkemikkige livestream doen. Ken ut oek verrotte, weer 3 puntsjes!

ik oek maar he wel lekkker kletst. Drie punten, we BINNE TROTS!!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 14, 2013, 22:13:39
morgen 0-2 vooor Grunn, en we staan er boven!  :y
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: marrumer op september 14, 2013, 22:20:30
wat een prachtige overwinning!  |:) |:) perfect  :D leeuwin speelde erg sterk en droste
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: kickandrush op september 14, 2013, 22:24:35
Hoppaa!  Wat een pot weer :0= HEMMENN  |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: KristCambuur op september 14, 2013, 22:38:06
Heerlijke overwinning! We hebben ze weer naar de 3 punten geschreeuwt! Erg jammer trouwens van die actie van bepaalde supporters, het maakte namelijk helemaal geen indruk en verslechterde de sfeer alleen... En owja Ritzmaier wat een speler!  _O_
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 14, 2013, 22:40:02
Citaat van: KristCambuur op september 14, 2013, 22:38:06
Heerlijke overwinning! We hebben ze weer naar de 3 punten geschreeuwt! Erg jammer trouwens van die actie van bepaalde supporters, het maakte namelijk helemaal geen indruk en verslechterde de sfeer alleen... En owja Ritzmaier wat een speler!  _O_
Dan snap jij de intentie van de actie niet ben ik bang. En jammer dat jij vindt dat het de sfeer verslechterde. De hoek waaruit de actie kwam is JUIST de grootste sfeerhoek.
Was er zelf helaas niet bij en heb het met Langs de Lijn moeten doen, maar de sfeer was bij elke flits uitstekend.. Ook minstens 8 keer geroemd door Henk Kok.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Yellow Army op september 14, 2013, 22:44:03
Goeie en degelijke overwinning. Ook vanavond stond dr verdediging weer als een huis. Samen met pisvee en twente de minst gepasseerde defensie.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op september 14, 2013, 22:49:30
Goede wedstrijd alweer van Cambuur.
Knokkend voor elke centimeter en een "over mijn lijk mentaliteit"
KEURIG :D
En Cambuur staat vanavond (even) zelfs 9e, er kan omhoog gekeken worden.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: pvanbuijtene op september 14, 2013, 22:54:45
Prina overwinnibg met matig spel... maar wat geeft dat!!
Protestactie kwam niet echt uit de verf en duurde wel 5min. Tot een redelijke groep beneden was..
Heracles supporters dachten dat er gereld zou worde  want stormden uit het uitvak...
Spandoeken waren top...
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: speculeter op september 14, 2013, 22:55:04
Mooi zeg....weer 3 punten!
verdediging stond weer als een huis.
ze hebben nauwelijks kansen gehad.
makrini voor mij motm....
hoogtepunt was voor mij prachtige steekbal
van bijker op hemmen.
in linkerrijtje...wie had dat gedacht!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Ronnie tng op september 14, 2013, 23:26:27
Citaat van: pvanbuijtene op september 14, 2013, 22:54:45
Heraclss supporters dachteb dat er gereldzou worde  wabt stormden uit het uitvak...
Spandoeken waren top...
Dat waren slechts een enkeling. Supporters van Heracles die deden zelfs mee met de actie op hun manier!!  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: pvanbuijtene op september 14, 2013, 23:35:33
Citaat van: Ronnie tng op september 14, 2013, 23:26:27
Dat waren slechts een enkeling. Supporters van Heracles die deden zelfs mee met de actie op hun manier!!  :thumbsup
Kreeg het net te horen inderdaad... sportief en mooi!!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: KristCambuur op september 14, 2013, 23:47:28
Citaat van: Dokkumer op september 14, 2013, 22:40:02
Dan snap jij de intentie van de actie niet ben ik bang. En jammer dat jij vindt dat het de sfeer verslechterde. De hoek waaruit de actie kwam is JUIST de grootste sfeerhoek.
Was er zelf helaas niet bij en heb het met Langs de Lijn moeten doen, maar de sfeer was bij elke flits uitstekend.. Ook minstens 8 keer geroemd door Henk Kok.
De sfeer was meestal zelfs goed inderdaad! Alleem onder actie verslechterde die logischerwijs.. Jammer dat je er niet was want anders had je kunnen zien dat actie erg rommelig was juist helemaal niet goed uit de verf kwam! Ik vind sowieso dat je zoiets voor de wedstrijd moet doen en niet er onder! Onder de wedstrijd gaat het om de spelers en niet om ons supporters, dan moeten we ze dus ook steunen vind ik! Dat verdienen onze helden! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!  |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Lwdscc op september 15, 2013, 01:47:51
Hard gewerkt, stond een team: super! Voetballend stonden we de tweede helft wel onder druk maar echt gevaarlijk werd Heracles niet, mooi drie punten! Super start  _O_ |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 15, 2013, 01:51:00
bam gewoon weer 3 pt bij schrijven en we werken rustig verder.jammer dat ik straks niet bij de training bij de oldehove kan zijn
wordt erg gezellig daar denk ik

WIJN ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: SCC-J op september 15, 2013, 02:03:41
Actie : bedoeling was 5 min voor noord staan.  na 5 min was nog niet eens iedereen van de tribune af
(13 /14) ondanks dat stond er al aardige groep voor de tribune.

Sfeer was wat standaard qua niveau .... De standaard sfeer van Cambuur is als nog 1 van de betere van NL.

Op naar de derby!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: SCCRulez op september 15, 2013, 03:08:55
Citaat van: SCC-J op september 15, 2013, 02:03:41
Actie : bedoeling was 5 min voor noord staan.  na 5 min was nog niet eens iedereen van de tribune af
(13 /14) ondanks dat stond er al aardige groep voor de tribune.

Sfeer was wat standaard qua niveau .... De standaard sfeer van Cambuur is als nog 1 van de betere van NL.

Op naar de derby!
Vanuit vak 12 was er weinig te merken van de protestactie. Wij hadden het idee dat het niet echt aankwam. Ook sfeer was over het geheel nogal vlak vanavond, kwam niet echt lekker los. Zeker blijft sfeer altijd wel in orde, maar het echte vuur miste ik wel.

Lastige wedstrijd, gevoetbalt als collectief en gelukkig punten aan de goede zijde gehouden
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 15, 2013, 08:52:18
Citaat van: KristCambuur op september 14, 2013, 22:38:06
Heerlijke overwinning! We hebben ze weer naar de 3 punten geschreeuwt! Erg jammer trouwens van die actie van bepaalde supporters, het maakte namelijk helemaal geen indruk en verslechterde de sfeer alleen... En owja Ritzmaier wat een speler!  _O_

Nee, lekker blijven toekijken hoe je portemonnee wordt leeggemaakt door de belachelijke hoge prijzen van de reizen met de buscombi. Wanneer je had opgelet, was het de 12de minuut dat wij het vak verlieten, de 12de man. Ook verliet de helft van de Heraclessupporters het uitvak.

Je zegt dat het geen indruk maakt, maar bij jou dus wel want je schrijft erover en meerdere met jou.

Jij zit in de bus naar de Egels volgende week?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sccleeuwarden op september 15, 2013, 09:30:39
fantastische avond gehad en vind het ook zeer jammer dat het onmogelijk word gemaakt door de hoge prijzen dat het uitvak bij de eagles niet vol komt, maar ondanks alles verdiend de ploeg zeker een uitvak vol! Maar die uitaart komen we toch niet vanaf, alleen moet bij een buscombi die uitkaart niet nodig zijn.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Sonnema op september 15, 2013, 10:09:37
Citaat van: Nightmarelwd op september 15, 2013, 08:52:18
Nee, lekker blijven toekijken hoe je portemonnee wordt leeggemaakt door de belachelijke hoge prijzen van de reizen met de buscombi. Wanneer je had opgelet, was het de 12de minuut dat wij het vak verlieten, de 12de man. Ook verliet de helft van de Heraclessupporters het uitvak.

Je zegt dat het geen indruk maakt, maar bij jou dus wel want je schrijft erover en meerdere met jou.

Jij zit in de bus naar de Egels volgende week?

Heb een leuke wedstrijd gezien waarin Cambuur de eerste 20minuten van de 2e helft wat onder druk stond, maar voor de rest goed overeind bleef. Goed om te zien dat er actie wordt ondernomen tegen die verschrikkelijke hoge prijzen voor het bezoeken van uitwedstrijden en dat je dan zo'n domme kaart moet aanschaffen. Helaas ben ik wel van mening dat het weinig uithaalt, omdat Cambuur,Politie,Burgemeester zich er geen fuck van aantrekken. Er zijn 2 partijen die bepalen en 2 die gewoon toekijken omdat ze weinig inspraak hebben om er wat aan te veranderen. Maar het is altijd goed om je mening te geven en te laten horen dat ze verkeerd bezig zijn. Maar politie en burgermeester hebben hier in te veel te vertellen.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Unknown op september 15, 2013, 10:10:39
Toch leuk van die lui dat ze ook mee deden (begint de 12de minuut trouwens niet vanaf 11.00?) helaas Was er onder de eigen aanhang minder sympathie.
Kan ook te maken hebben met onwetendheid...

Maar goed. Erg blij met de 3 punten. Sfeer Was in het begin wel erg tam trouwens..
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Destroyer op september 15, 2013, 10:44:17
Citaat van: Dokkumer op september 14, 2013, 22:40:02
Dan snap jij de intentie van de actie niet ben ik bang. En jammer dat jij vindt dat het de sfeer verslechterde. De hoek waaruit de actie kwam is JUIST de grootste sfeerhoek.
Was er zelf helaas niet bij en heb het met Langs de Lijn moeten doen, maar de sfeer was bij elke flits uitstekend.. Ook minstens 8 keer geroemd door Henk Kok.

Ik heb me bescheurd om die Heraclieden. Bij de aftel van de actie in de waalfde minuut, en de supporters van de tribune liepen dachten ze in het uitvak volgens mij dat we wouden rellen of zo. Het halve uitvak liep leeg.  :_schater

Dikke pluim voor dit TEAM, want dat mag gezegd worden!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: KristCambuur op september 15, 2013, 10:54:38
Citaat van: Nightmarelwd op september 15, 2013, 08:52:18
Nee, lekker blijven toekijken hoe je portemonnee wordt leeggemaakt door de belachelijke hoge prijzen van de reizen met de buscombi. Wanneer je had opgelet, was het de 12de minuut dat wij het vak verlieten, de 12de man. Ook verliet de helft van de Heraclessupporters het uitvak.

Je zegt dat het geen indruk maakt, maar bij jou dus wel want je schrijft erover en meerdere met jou.

Jij zit in de bus naar de Egels volgende week?
Als je mijn 2e bericht hier gelezen had dan begrijp je me misschien beter... Het is ook belachelijk dat de prijzen zo belachelijk hoog zijn.. Alleen moet je toegeven dat actie erg rommelig verliep want toen de helft beneden was kon de rest ook weer terug naar hun plek omdat het zo lang duurde. Ik vind dus sowieso dat het onder de wedstrijd om de spelers draait en niet om ons supporters. En om op je laatste vraag te antwoorden, nee ook mij zijn de prijzen te duur geworden... Maar de actie verliep gewoon niet goed!!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: runner 1 op september 15, 2013, 11:16:08
Het kan nog beter knullig balverlies steeds.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Lore op september 15, 2013, 11:17:35
Citaat van: runner 1 op september 15, 2013, 11:16:08
Het kan nog beter knullig balverlies steeds.

Vond ik ook, vond het zeker niet de beste wedstrijd tot nu toe! Maar...........3 punten!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: scclwd op september 15, 2013, 11:22:01
Citaat van: SCC-J op september 15, 2013, 02:03:41
Actie : bedoeling was 5 min voor noord staan.  na 5 min was nog niet eens iedereen van de tribune af
(13 /14) ondanks dat stond er al aardige groep voor de tribune.

Sfeer was wat standaard qua niveau .... De standaard sfeer van Cambuur is als nog 1 van de betere van NL.

Op naar de derby!

Ik vond het opeens verdacht stil, begreep er al niks van. Achteraf was dat de actie. En helemaal mee eens: standaard sfeer bij ons is nog steeds top.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: SCC-J op september 15, 2013, 11:25:30
Citaat van: Destroyer op september 15, 2013, 10:44:17
Ik heb me bescheurd om die Heraclieden. Bij de aftel van de actie in de waalfde minuut, en de supporters van de tribune liepen dachten ze in het uitvak volgens mij dat we wouden rellen of zo. Het halve uitvak liep leeg.  :_schater


:O :O
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: michello op september 15, 2013, 11:27:10
Citaat van: Lore op september 15, 2013, 11:17:35
Vond ik ook, vond het zeker niet de beste wedstrijd tot nu toe! Maar...........3 punten!

Het is al veelzeggend dat er wél 3 punten gepakt worden en het niet eens een fantastische pot was. Deze ploeg zit zo goed in elkaar.... Ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen. Grote klasse! |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: AL op september 15, 2013, 11:43:43
Mooie punten ondanks dat het voetballend dit keer niet best was.
Verdedigend staat het gewoon als een huis!
Leeuwin beste man van het veld, maar ook Droste, Bijker en Makrini goed.

Voorin Lukoki en vooral Feldballe erg matig.
Brands goede invalbeurt en rijp voor de basis ipv Feldballe!
Sfeer was erg matig.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: pvanbuijtene op september 15, 2013, 11:48:25
Volgens mij hebben ze de opdracht gekregen om achterlijn te halen.. alles werd daaraan gedaan.. eindeloos doortikken tot achterlijn.. ze geven de bal eindelijk eens voor vanaf punt 16meter en pardoes een goal... veel sneller de bal voorgeven!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Nightmarelwd op september 15, 2013, 11:55:15
Citaat van: Destroyer op september 15, 2013, 10:44:17
Ik heb me bescheurd om die Heraclieden. Bij de aftel van de actie in de waalfde minuut, en de supporters van de tribune liepen dachten ze in het uitvak volgens mij dat we wouden rellen of zo. Het halve uitvak liep leeg.  :_schater

Had niks met rellen te maken. Zij wisten van de anti combi actie en deden mee in de twaalfde minuut.  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: cambuurlegend op september 15, 2013, 11:57:12
Altijd mooi om de verslagen te lezen na een wedstrijd  een futloos Groningen , een futloos PSV , een futloos Heracles denken de mensen die dat schrijven nou werkelijk dat het daaraan ligt ? Dat wanneer ze niet futloos waren geweest ze met een 3-0 overwinning van het veld waren gestapt? WIJ laten die ploegen er futloos uitzien !!  :0= WIJ BEPALEN !! we hebben niet de beste voetballers , maar de ploeg is bereid om voor elkaar door het vuur te gaan en elke wedstrijd alles te geven en dat is doorslaggevend !! TROTS OP  :scc
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Galdiano op september 15, 2013, 12:46:00
Citaat van: AL op september 15, 2013, 11:43:43

Voorin Lukoki en vooral Feldballe erg matig.
Brands goede invalbeurt en rijp voor de basis ipv Feldballe!
Sfeer was erg matig.

Je doet Feldballe veel te kort! Feldballe zakte vaak in, en ving zelfs een aantal maal de doorschuivende verdediger (Schenkenveld) op. Hij speelde iets dichter bij het middenveld!  Heb toch een paar acties gezien waaruit een corner ontstond of een goede versnelling gezien waarna Lukoki kon koppen!

Nuttige speler en zeker tegen de grotere clubs hebben we hem keihard nodig!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Jules058 op september 15, 2013, 13:21:03
Citaat van: cambuurlegend op september 15, 2013, 11:57:12
Altijd mooi om de verslagen te lezen na een wedstrijd  een futloos Groningen , een futloos PSV , een futloos Heracles denken de mensen die dat schrijven nou werkelijk dat het daaraan ligt ? Dat wanneer ze niet futloos waren geweest ze met een 3-0 overwinning van het veld waren gestapt? WIJ laten die ploegen er futloos uitzien !!  :0= WIJ BEPALEN !! we hebben niet de beste voetballers , maar de ploeg is bereid om voor elkaar door het vuur te gaan en elke wedstrijd alles te geven en dat is doorslaggevend !! TROTS OP  :scc

Zo is het maar net. ik vind zoizo dat ze vaak doen ofdat het zo bijzonder is dat cambuur iedere keer blijft winnen door tegenstanders die er niets van bakken.
Cambuur krijgt vaak veel te weinig erkenning in de media.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dizzhead op september 15, 2013, 13:27:54
 |:)   :0= 3 PUNTEN!


:D
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: runner 1 op september 15, 2013, 13:30:02
Ik vind lukoki erg tegenvallen heeft veel balverlies en zijn rendement is vrij laag ,kan natuurlijk nog komen maar hij maakt op mij een erg povere indruk.
Brands moet een kans krijgen die maakt wel wat oorlog en is fysiek sterk .
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Sampdoria op september 15, 2013, 13:32:17
Snap het negativisme over Lukoki niet zo. Die jongen moet nog ontzettend veel leren inderdaad, maar hij is altijd gevaarlijk met z'n snelheid. Vond z'n voorzetten gister ook al een stuk beter. Die actie dat hij uit stand een versnelling inzet en er gewoon langs is, schitterend. Nu nog het overzicht bewaren daarna. Komt wel goed met hem.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2013, 13:36:14
Uit het wedstrijdverslag van Heracles kant
buitenkant[/b] van de paal] De thuisploeg bleef eenvoudig op de been in de tweede helft en had zelf de beste kans via invaller Kevin Brands. De aanvaller schoot verrassend op de buitenkant van de paal (//http://)

Zoals jullie allemaal wel weten heb ik geen verstand van voetbal. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je vanaf de rechterkant een bal buitenkant linkerpaal kunt schieten :devil

Verder wordt de sfeer en de verdediging een keer geroemd door de Almelose aanhang. Mooie complimenten :D |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dizzhead op september 15, 2013, 13:36:38
Laat die Lukoki nou maar even staan; die jongen werkt als een paard en voert z'n taken behoorlijk uit. Aanvallend is het allemaal nog een beetje te onrustig met hem, maar dat komt wel. Denk dat het er meer mee te maken heeft dat hij zo graag wil.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dizzhead op september 15, 2013, 14:01:39
Zijn er nog foto's van de actie tegen de combiprijzen en uitkaart?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2013, 14:22:37
Zijn op FB wel genoeg foto's te vinden en waarschijnlijk op de site van Cambuur Culture ook wel..

Kwam nog even wat anders tegen

(https://pbs.twimg.com/media/BUM7dS1IMAAkPBP.jpg:large)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: MartD op september 15, 2013, 14:23:45
Waarom werd Bijker gewisseld? Speelde gewoon weer een sterke wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Galdiano op september 15, 2013, 14:29:10
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 13:36:14
Uit het wedstrijdverslag van Heracles kant
buitenkant[/b] van de paal] De thuisploeg bleef eenvoudig op de been in de tweede helft en had zelf de beste kans via invaller Kevin Brands. De aanvaller schoot verrassend op de buitenkant van de paal (//http://)

Zoals jullie allemaal wel weten heb ik geen verstand van voetbal. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je vanaf de rechterkant een bal buitenkant linkerpaal kunt schieten :devil

Verder wordt de sfeer en de verdediging een keer geroemd door de Almelose aanhang. Mooie complimenten :D |:)

Werken we tegenwoordig niet meer met bron vermelding? :devil
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: maikcambuur op september 15, 2013, 14:31:04
Citaat van: MartD op september 15, 2013, 14:23:45
Waarom werd Bijker gewisseld? Speelde gewoon weer een sterke wedstrijd.
Had lichte pijntjes zei Lodeweges. Maar viel mee vanochtend op de training
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Galdiano op september 15, 2013, 14:32:49
Nog niemand over gehoord, 75 min, speler Cambuur word neergehaald, Hemmen vertrekt en staat oog in oog met Pasveer, en grens vlagt voor buitenspel en word afgefloten. Echter is de overtreding voor de pass, en krijgt vrije trap mee. Het spel had door moeten gaan, aangezien het GEEN buitenspel was. ik zat in 7 en zat op 1 lijn. Vak 7 onplofte zoals ik nog nooit heb meegemaakt, wat een arbitrale dwaling!  :R
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Yellow Army op september 15, 2013, 14:33:19
Citaat van: MartD op september 15, 2013, 14:23:45
Waarom werd Bijker gewisseld? Speelde gewoon weer een sterke wedstrijd.

Hij kreeg ergens last van ofzo, uit voorzorg dus.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2013, 14:34:40
Citaat van: Galdiano op september 15, 2013, 14:29:10
Werken we tegenwoordig niet meer met bron vermelding? :devil
Uit het wedstrijdverslag van Heracles kant

Maar vooruit, omdat je het zo lief vraagt

http://www.hafc.nl/2013/09/14/futloos-heracles-verliest-in-leeuwarden/ (http://www.hafc.nl/2013/09/14/futloos-heracles-verliest-in-leeuwarden/)

:devil
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2013, 14:38:18
Citaat van: Galdiano op september 15, 2013, 14:32:49
Nog niemand over gehoord, 75 min, speler Cambuur word neergehaald, Hemmen vertrekt en staat oog in oog met Pasveer, en grens vlagt voor buitenspel en word afgefloten. Echter is de overtreding voor de pass, en krijgt vrije trap mee. Het spel had door moeten gaan, aangezien het GEEN buitenspel was. ik zat in 7 en zat op 1 lijn. Vak 7 onplofte zoals ik nog nooit heb meegemaakt, wat een arbitrale dwaling!  :R
Het moment is vaak moeilijk te zien, meestal omdat de verdediger en aanvaller in tegengestelde richting lopen. In een fractie kan voor een assistent de situatie wel buitenspel zijn ondanks dat de bal de voet al heeft verlaten.
Bij Ajax - Zwolle gisteren precies hetzelfde, goal van Zwolle wordt afgekeurd wegens vermeend buitenspel wat het dus niet was. Ook weer die fractie. Erg zuur voor Zwolle omdat het op voorsprong was gekomen.

Kan van Sichem hierover niks verwijten omdat hij op het signaal van de assistent reageert, sterker nog veel scheidsrechters zijn de overtreding alweer "vergeten" en fluiten voor buitenspel. Dus vanuit dat oogpunt doet hij het zelfs prima om ondanks het gegeven voordeel alsnog de vrije trap te geven.

Heb trouwens meegekregen dat hij prima stond te fluiten gisteravond.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 15, 2013, 15:16:34
Citaat van: AL op september 15, 2013, 11:43:43
Mooie punten ondanks dat het voetballend dit keer niet best was.
Verdedigend staat het gewoon als een huis!
Leeuwin beste man van het veld, maar ook Droste, Bijker en Makrini goed.

Voorin Lukoki en vooral Feldballe erg matig.
Brands goede invalbeurt en rijp voor de basis ipv Feldballe!
Sfeer was erg matig.
wat verwacht jij eigenlijks .Ik vind dat we bij vlagen gewoon goed hebben gevoetbald .Heracles had de organisatie ook goed staan
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Len Cantello op september 15, 2013, 15:19:37
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 14:38:18
van Sichem

Heb trouwens meegekregen dat hij prima stond te fluiten gisteravond.
Wmb niet. Eerste 20/30 minuten floot de man onopvallend goed. Rest van de partij floot 'ie alles bij twijvel in het voordeel van de tukkers. Enige ergernis van de gehele avond.

Prima vermaakt gisteravond. 3 puntjes in de tas. Op naar Deventer voor de volgende zege.

:0= TROTS!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 15, 2013, 15:20:27
Citaat van: Galdiano op september 15, 2013, 12:46:00
Je doet Feldballe veel te kort! Feldballe zakte vaak in, en ving zelfs een aantal maal de doorschuivende verdediger (Schenkenveld) op. Hij speelde iets dichter bij het middenveld!  Heb toch een paar acties gezien waaruit een corner ontstond of een goede versnelling gezien waarna Lukoki kon koppen!

Nuttige speler en zeker tegen de grotere clubs hebben we hem keihard nodig!
Ja jong dat zien ze niet .Negatief zijn en meestal alleen die ene zwakke bal onthouden
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 15, 2013, 15:23:28
Citaat van: cambuurlegend op september 15, 2013, 11:57:12
Altijd mooi om de verslagen te lezen na een wedstrijd  een futloos Groningen , een futloos PSV , een futloos Heracles denken de mensen die dat schrijven nou werkelijk dat het daaraan ligt ? Dat wanneer ze niet futloos waren geweest ze met een 3-0 overwinning van het veld waren gestapt? WIJ laten die ploegen er futloos uitzien !!  :0= WIJ BEPALEN !! we hebben niet de beste voetballers , maar de ploeg is bereid om voor elkaar door het vuur te gaan en elke wedstrijd alles te geven en dat is doorslaggevend !! TROTS OP  :scc
EENS .En vergeet daarbij niet dat wij ook bij vlagen zeer goed positie spel laten zien .Met korte combinaties .Ik heb de 2e helft een paar dubbele driehoekjes gezien die geweldig waren
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: AL op september 15, 2013, 15:25:07
Citaat van: sunderland op september 15, 2013, 15:16:34
wat verwacht jij eigenlijks .Ik vind dat we bij vlagen gewoon goed hebben gevoetbald .Heracles had de organisatie ook goed staan

Ik bedoelde hiermee dat dit voetballend de zwakste wedstrijd was tot nu toe vind ik. Komt ook omdat Heracles de ruimtes kort hield (en verder inzakte dan ik had verwacht).
Er staat een echt collectief met een fantastische achterhoede!
Middenveld staat ook wel prima hoor met loopvermogen, kracht en slimheid.
Alleen voorin op de vleugels vind ik het tot nu toe niet best, daar komt te weinig vandaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel erg tevreden over dit Cambuur!!!!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Len Cantello op september 15, 2013, 15:27:12
Citaat van: AL op september 15, 2013, 15:25:07
loopvermogen
Daar moet Bakker nog maar eens flink wat energie in gaan steken.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: speculeter op september 15, 2013, 15:27:17
Wel even wb tegenstander....
die linssen beviel me wel...
had ik er wel bij willen hebben.
snel, goed schot, en kan ook nog koppen.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: AL op september 15, 2013, 15:27:32
Citaat van: sunderland op september 15, 2013, 15:20:27
Ja jong dat zien ze niet .Negatief zijn en meestal alleen die ene zwakke bal onthouden

Kan prima voetballen, maar als linksbuiten verwacht je toch ook eens wat diepgang?
Ik vind dat er veels te weinig dreiging van hem uit gaat.
Had 1x een prima versnelling met dito voorzet, dat verwacht ik meer van hem.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 15, 2013, 15:36:19
Citaat van: AL op september 15, 2013, 15:25:07
Ik bedoelde hiermee dat dit voetballend de zwakste wedstrijd was tot nu toe vind ik. Komt ook omdat Heracles de ruimtes kort hield (en verder inzakte dan ik had verwacht).
Er staat een echt collectief met een fantastische achterhoede!
Middenveld staat ook wel prima hoor met loopvermogen, kracht en slimheid.
Alleen voorin op de vleugels vind ik het tot nu toe niet best, daar komt te weinig vandaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel erg tevreden over dit Cambuur!!!!
geen speld tussen te krijgen 8)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: sunderland op september 15, 2013, 15:38:20
Citaat van: AL op september 15, 2013, 15:27:32
Kan prima voetballen, maar als linksbuiten verwacht je toch ook eens wat diepgang?
Ik vind dat er veels te weinig dreiging van hem uit gaat.
Had 1x een prima versnelling met dito voorzet, dat verwacht ik meer van hem.
alle ploegen in de erediv spelen met 1 diepere buiten .Feldballle meer iets terug waarbij hij gemakkelijker aanspeelbaar is en bijker ook eens kan gaan
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Drumfather SCC op september 15, 2013, 17:22:59
Ik snap in zijn topic dat negatieve gepraat over Nienhuis soms niet  :zucht
Wat een rots in de goal  |:) Kalm, Zelfverzekerd en heeft een prima inzicht
Wat een verademing in tegenstelling tot wat we hebben gehad..
|:) NIENHUIS  |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Jules058 op september 15, 2013, 17:37:43
even offtopic maar we staan gewoon 8e lekker in het linker rijtje  |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 15, 2013, 18:20:15
ja of ritzamaier die ook steeds mee naar voren gaat he,,dat is gewoon tactisch,,lukoki is de diepe buiten en feldballe hangt wat terug.

el makrini vond ik fantastisch gisteravond
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: chef-lwd op september 15, 2013, 18:24:02
Citaat van: denistel op september 15, 2013, 18:20:15
ja of ritzamaier die ook steeds mee naar voren gaat he,,dat is gewoon tactisch,,lukoki is de diepe buiten en feldballe hangt wat terug.

el makrini vond ik fantastisch gisteravond

Ik vind Ritzmaier ook erg goed hoor samen met Hemmen, goeie combi
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Collingwood op september 15, 2013, 18:29:14
Cambuur was voetballend gezien gisteren niet zo sterk als tegen FC Groningen. Bij tijd en wijle kon men moeilijk onder de druk van Heracles uit voetballen, en in de eerste helft was er erg veel slordig balverlies dat je had kunnen opbreken.

Dat is gelukkig niet gebeurd, vooral dankzij de verdediging die onder leiding van Leeuwin (vond hem gisteren samen met El Makrini de uitblinker) echt fantastisch goed staat. We gaven nauwelijks een kans weg en hebben tot nu toe ook erg weinig goals tegen gekregen in vergelijking met andere teams.

Dat is erg belangrijk voor ons omdat ik het voorin allemaal nog vrij mager vind. Feldballe maakte een degelijke indruk, maar stichtte nauwelijks gevaar. Lukoki vond ik een groot deel van de wedstrijd barslecht, maar de laatste twintig minuten was hij nog wel erg dreigend. Voordeel is wel dat hij door zijn snelheid twee à drie tegenstanders bezighoudt.  Wat mij betreft verdient Brands wel eens een kans in de basis, hij viel wederom sterk in. Hemmen presteerde naar behoren, kreeg erg lastige (hoge) ballen toegespeeld terwijl er vaak twee tegenstanders in zijn nek hijgden, en wist desondanks toch enkele malen de bal bij zich te houden of door te spelen.

Verder vond ik het knap dat we bleven proberen te voetballen, ondanks dat we het bij fases moeilijk hadden. Mooi dat dat beloond is! Al met al verdiend gewonnen (Heracles heeft eigenlijk niet één echte kans gehad), en met een goed gevoel richting de Eagles. Ik heb er nu al weer sin an!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 15, 2013, 18:30:08
sommigen kieke te veel al1 naar actie,s dit of dat,,je moet naar het hele team en spel kijken.hoorde veel die lukoki slecht vonden maar
er ging toch constant driegeing van hem uit ,,rendement moet nog hoger maar die lui scheten ind e broek voor hem en stonden
er steeds met 2 of 3 man omheen waardoor anderen meer vrijheid kregen.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Yellow Army op september 15, 2013, 18:37:22
Als Lukoki alleen als bliksemafleider fungeert dan is hij al zeer nuttig, heeft constant dubbele en soms driedubbele dekking. Moet alleen nog wat gelukkiger in zijn acties worden, dan is hij helemaal levensgevaarlijk.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2013, 18:51:53
Hij is 20, behoorlijk talentvol, maar dus nog lang geen gearriveerde speler. Hij kan alleen maar beter worden |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: runner 1 op september 15, 2013, 21:47:06
helemaal met Collingwood eens we moeten het ook niet mooier maken dan het is er is nog veel te verbeteren ,maar we zijn op de goede weg.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: denistel op september 15, 2013, 22:40:42
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 18:51:53
Hij is 20, behoorlijk talentvol, maar dus nog lang geen gearriveerde speler. Hij kan alleen maar beter worden |:)

tuurlijk ieder1 denk die komt bij ajax weg en die is hier de grote man nou laat em nou maar rustig beter en beter worden
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: DLSVC op september 16, 2013, 08:53:22
3 prachtige punten behaald tegen een ploeg die ik voetballend van hoger niveau vond dan F.C. Groningen.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: DayDreamer op september 16, 2013, 09:30:42
Ook teams als Cambuur en Go Ahead zijn niks minder en dat moet iedereen zich nou eens goed beseffen. Kijk alleen al hoe vaak Cambuur de 0 houd! Die hebben echt een top verdediging voor eredivisie begrippen en waarschijnlijk kent niemand ze. Dat zegt al genoeg. Aan namen heb je helemaal niks.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Unknown op september 16, 2013, 09:33:47
welk wijs persoon zei dat?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: John Hiatt op september 16, 2013, 09:50:12
Hemmen en van der Laan in elftal van de week van de Telegraaf. Geen Leeuwin.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Treb op september 16, 2013, 10:28:12
Citaat van: John Hiatt op september 16, 2013, 09:50:12
Hemmen en van der Laan in elftal van de week van de Telegraaf. Geen Leeuwin.

Leeuwin was de beste man van het veld zaterdag.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dizzhead op september 16, 2013, 12:12:51
El Makrini wat mij betreft de beste samen met Leeuwin...
http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787174/sc-cambuur-heracles-almelo.html (http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787174/sc-cambuur-heracles-almelo.html)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Daddy T. op september 16, 2013, 12:20:05
Citaat van: dizzhead op september 16, 2013, 12:12:51
El Makrini wat mij betreft de beste samen met Leeuwin...
http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787174/sc-cambuur-heracles-almelo.html (http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787174/sc-cambuur-heracles-almelo.html)

Rosheuvel: "had ie nou maar bij Cambuur gespeeld"  l8l
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 16, 2013, 17:46:28
Omdat we op deze manier niet genoeg krije fan sieferkes:

(https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/563946_10152379364992715_1865954956_n.jpg)

Let vooral op het commentaar bij Bijker |:)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: The king1 op september 16, 2013, 18:03:14
Citaat van: DayDreamer op september 16, 2013, 09:30:42
Ook teams als Cambuur en Go Ahead zijn niks minder en dat moet iedereen zich nou eens goed beseffen. Kijk alleen al hoe vaak Cambuur de 0 houd! Die hebben echt een top verdediging voor eredivisie begrippen en waarschijnlijk kent niemand ze. Dat zegt al genoeg. Aan namen heb je helemaal niks.

Stond op het forum van Heracles geloof ik.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Eewal op september 16, 2013, 18:09:15
Citaat van: Dokkumer op september 16, 2013, 17:46:28
Omdat we op deze manier niet genoeg krije fan sieferkes:

(https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/563946_10152379364992715_1865954956_n.jpg)

Let vooral op het commentaar bij Bijker |:)


van welke krant is dit?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Dokkumer op september 16, 2013, 18:33:13
@Eewal: Friesch Dagblad

@theking1: Forum van Heracles, zelfde als het verslag wat ik kopieerde
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Yellow Army op september 16, 2013, 19:01:01
(https://pbs.twimg.com/media/BURoQVbIUAAcc4t.jpg)

ff opklikken en zoomen, dan is het wel te lezen.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: scclwd op september 16, 2013, 19:30:40
Citaat van: Yellow Army op september 16, 2013, 19:01:01
(https://pbs.twimg.com/media/BURoQVbIUAAcc4t.jpg)

ff opklikken en zoomen, dan is het wel te lezen.

Mooi stuk! Waar staat dit in?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Yellow Army op september 16, 2013, 19:39:57
Citaat van: scclwd op september 16, 2013, 19:30:40
Mooi stuk! Waar staat dit in?

Trouw
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dizzhead op september 16, 2013, 22:51:19
Citaat van: Yellow Army op september 16, 2013, 19:39:57
Trouw
Editie 16-9?
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Yellow Army op september 16, 2013, 23:02:10
Citaat van: dizzhead op september 16, 2013, 22:51:19
Editie 16-9?

jep
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: dizzhead op september 16, 2013, 23:20:56
Citaat van: Yellow Army op september 16, 2013, 19:01:01
[afbeelding]

ff opklikken en zoomen, dan is het wel te lezen.


_O_  Prachtig artikel!
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Destroyer op september 18, 2013, 15:59:36
Citaat van: dizzhead op september 16, 2013, 23:20:56

_O_  Prachtig artikel!

Fantastisch om te lezen. Jan Bruin, dit wisten we natuurlijk al lang  :y ;)
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: el haj op september 29, 2013, 23:47:00
ALMELO - Zeker twintig Heracles-supporters krijgen een stadionverbod wegens wangedrag bij het uitduel tegen Cambuur op 14 september.

Daarbij zijn stewards ernstig gemolesteerd en hekken vernield. De straffen staan los van het rumoer bij de derby tegen FC Twente vorige week. Dat wordt nog onderzocht. Heracles-fans hebben gisteren een groot protestdoek opgehangen aan de gevel van het Polman Stadion.

De rellen bij sc Cambuur waren dermate ernstig dat er ook een strafrechterlijk onderzoek wordt ingesteld. Volgens voorzitter Jan Smit van Heracles was er sprake van buitensporig en onacceptabel gedrag van de Almelose fans. ,,De rellen zijn vastgelegd op beeld en spreken voor zich. Als bestuur van Heracles kunnen we dit niet tolereren", zegt Smit. ,,Het is een kleine kern van veertig tot vijftig fans waar we mee te maken hebben."

Bron: http://www.pzc.nl/algemeen/sport/stadionverbod-voor-supporters-heracles-1.4029602


Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Daddy T. op oktober 18, 2013, 21:08:53
Niets van meegekregen, blijkbaar iets gebeurd?

24 heracles fans aangehouden

18 oktober, 2013 - 16:03 - 
De plysje hat dizze wike 24 supporters fan Heracles oanholden op fertinking fan iepenlike geweldpleging by de fuotbalwedstriid tusken Cambuur en Heracles op 14 septimber yn Ljouwert. Oan it begjin fan de wedstriid ûntstiene ûngeregeldheden doe't in groep Heracles supporters it supportersfak ferlitte woe. Doe't se tsjinholden waarden troch de befeiliging, gedroegen se har agressyf en waarden hekken fernield.

Oan de hân fan fideobylden binne 24 fertochten oanholden yn de leeftyd fan 17 oant 45 jier. Mear oanhâldings wurde net útsluten.

Fiif supporters binne de kommende trije moannen net wolkom by de wedstriden fan Heracles en moatte har yn de rêst fan elke wedstriid ferlicht melde op it plysjeburo yn harren wenplak.

Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 18, 2013, 21:28:53
12de minuut denk ik.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: Ronnie tng op oktober 19, 2013, 10:31:07
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 18, 2013, 21:28:53
12de minuut denk ik.

Gedachten gebaseerd op niets.
Titel: Re: Cambuur - Heracles 14 september
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 19, 2013, 11:24:43
Citaat van: Ronnie tng op oktober 19, 2013, 10:31:07
Gedachten gebaseerd op niets.

Das niet geheel waar :proost
Ma begrijp dus dat het al eerder in de wedstrikd was?? Is t uitvak bij oms zo vervelend dat men er graag uit wil?