Net nog kaartje kunnen kopen voor vak 15. Enige vak op Noord waarvoor nog kaarten zijn.
Citaat van: John Hiatt op augustus 26, 2013, 16:33:14
Net nog kaartje kunnen kopen voor vak 15. Enige vak op Noord waarvoor nog kaarten zijn.
Wordt weer een gezellige boel |:)
Helaas niet aanwezig, personeelsreis van mijn werk naar Gent. Probeer het daar in 1 of andere kroeg te zien. Uiteraard met cambuursjaal om |:)
2-1 winst. |:)
3 punten. Gegarandeerd |:)
Dit zijn de wedstrijden waar wij punten moeten pakken.
Citaat van: Unknown op augustus 26, 2013, 18:13:20
Dit zijn de wedstrijden waar wij punten moeten pakken.
Thuiswedstrijden bedoel je :thumbsup
Mochten we deze wedstrijd winnen, dan hebben we echt een prima start van de competitie. We zijn nog geen enkele keer weggespeeld, pas enkele domme gele kaarten, weinig doelpunten tegen etc. Hoop dat bakker bij ons blijft, anders speelt ie deze dag wellicht in hele verkeerde kleuren..
Jakkes wat duurt dit nog lang.
Dit is het 20-jarig jubileum van Jan Smid en ze hadden gevraagd om een club die in het linker rijtje zou kunnen eindigen.
Citaat van: Vanuit Helmond op september 01, 2013, 15:09:16
Dit is het 20-jarig jubileum van Jan Smid en ze hadden gevraagd om een club die in het linker rijtje zou kunnen eindigen.
:_schater :_schater
Kut interland weekend.....
volle bak vol gas 3 pt en 33 bier go go go
Citaat van: John Hiatt op augustus 26, 2013, 16:33:14
Net nog kaartje kunnen kopen voor vak 15. Enige vak op Noord waarvoor nog kaarten zijn.
verkoop aan stadion begint pas de 9e,,,en ze verkopen al1 maar voor 15 toch want rest is
allemaal sk volgens mij
:devil
_O_
Dit is toch echt de eerstkomende wedstrijd! Zeer belangrijk! Houden we de punten in Leeuwarden, dan doet Cambuur het ontzettend goed. Hoop op uitverkocht stadion.
Citaat van: John Hiatt op september 04, 2013, 23:01:57
Hoop op uitverkocht stadion.
De wedstrijd tegen PSV was in ieder geval goede reclame :thumbsup |:)
Geen onaardig ploegje dat heracles. Hopelijk 3 punten. maar daarvoor zullen we eerst maar weer eens moeten scoren, ook nog maar 1 van de 5 wedstrijden gelukt.
Ach, de beste speler die ze hadden is vertrokken, gelijk maken met de grond in een uitverkocht stadion
Ook Heracles moet weer ff aan de grond gezet worden namelijk :proost
Vol achter Cambuur, in een kolkend Cambuur stadion maken wij ze af.
Overigens moeten we dan ook actie voeren tegen het uit beleid
uit beleid = wan beleid
eerst volgende wedstrijd en daar mut de blik volledig op ,,,de derby is pas over 3 weken,,deze over 9 dagen
en die 3 pt mutte we in eigen huis houden.
Deze pot is zo belangrijk win je deze dan zal de gehele sfeer en vertrouwen significant toenemen. Eerst gelijk in Eindhoven en dan thuis heracles op de knie! Cambuur komt er aan! 3punten in de pocket!
Blij dat die Duarte daar weg is....voor de rest hebben ze nu hetzelfde probleem met afmaken.
Met de steun vanaf minuut 1 erachter moet het helemaal goed komen !
3 punten.
Citaat van: denistel op september 05, 2013, 21:52:19
eerst volgende wedstrijd en daar mut de blik volledig op ,,,de derby is pas over 3 weken,,deze over 9 dagen
en die 3 pt mutte we in eigen huis houden.
Daar heb je gelijk in,,, maar zij hebben wel een echte farmer als trainer :P (Boer de Jonge)
Kapot speuluh die lui |:)
Ik weet niet wat 't is maar ik heb om een of andere reden nog niet echt een goed gevoel over deze wedstrijd...
Citaat van: PeterTa op september 07, 2013, 10:30:52
Ik weet niet wat 't is maar ik heb om een of andere reden nog niet echt een goed gevoel over deze wedstrijd...
we moeten niet boven onze stand gaan leven nu he.. winnen tegen Heracles zou fantastisch zijn en niet de normaalste zaak van de wereld..
Citaat van: Eewal op september 07, 2013, 10:31:47
we moeten niet boven onze stand gaan leven nu he.. winnen tegen Heracles zou fantastisch zijn en niet de normaalste zaak van de wereld..
Precies. Deze wedstrijd kan wel eens cruciaal worden voor de rest van het seizoen. Bij winst nestel je je stevig in de middenmoot.
Inderdaad een belangrijke wedstrijd, zoals dat eigenlijk voor iedere wedstrijd geldt. De manier waarop Cambuur speelt (met Hemmen) moet toch uiteindelijk tot genoeg punten leiden om in ieder geval directe degradatie te voorkomen. Cambuur speelt gewoon goed, samenhangend voetbal en heeft daarmee een streepje voor op bijvoorbeeld NEC en NAC.
Citaat van: Eewal op september 07, 2013, 10:31:47
we moeten niet boven onze stand gaan leven nu he.. winnen tegen Heracles zou fantastisch zijn en niet de normaalste zaak van de wereld..
Dat zal geen enkele wedstrijd zijn dit seizoen, maar dit zijn wel de tegenstanders waartegen de punten gepakt moeten worden. Zeer belangrijke wedstrijd dus!
Heracles heeft gewoon een prima ploeg .En is echt geen concurent van ons .Zij zijn veel verder
Citaat van: sunderland op september 07, 2013, 12:16:35
Heracles heeft gewoon een prima ploeg .En is echt geen concurent van ons .Zij zijn veel verder
Verder op welk gebied? De selectie van Heracles is niet beter dan die van Cambuur.
Ik had het met een maatje van er ook over, we moeten na PSV niet denken dat we het wel even gaan redden natuurlijk, die uitslag was natuurlijk mooi, maar we moeten niet vergeten dat we nog maar in 1 wedstrijd hebben weten te scoren.
ja en 2x de 0 hebben gehouden en 1x 1 goal tegen.heracles vind ik een gelijkwaardige tegenstander
en met de steun van de 12e man kun je de 3 pt in eigen huis houden.
als ik zie hoe er getraind wordt dan heb ik er ook alle vertrouwen in.
Citaat van: DayDreamer op september 07, 2013, 18:41:38
Ik had het met een maatje van er ook over, we moeten na PSV niet denken dat we het wel even gaan redden natuurlijk, die uitslag was natuurlijk mooi, maar we moeten niet vergeten dat we nog maar in 1 wedstrijd hebben weten te scoren.
In vijf wedstrijden geen enkele wedstrijd weg gevoetbald.
Haha... Kijk nou naar Heracles jongens, wie hebben die nou nog? Niemand, alleen een goede keep, maar daar hoort de dreiging niet vandaan te komen. Duarte is weg bij Heracles, zal wel even zoeken zijn naar een nieuw systeem. 3 of 1 punt/punten! |:)
Citaat van: Cambuur123 op september 08, 2013, 15:21:58
Haha... Kijk nou naar Heracles jongens, wie hebben die nou nog? Niemand, alleen een goede keep, maar daar hoort de dreiging niet vandaan te komen. Duarte is weg bij Heracles, zal wel even zoeken zijn naar een nieuw systeem. 3 of 1 punt/punten! |:)
Zetten gewoon Bel Hassani of Cziommer op zijn plek, verder zal er wel weinig veranderen bij hun.
Zou net zeggen, geen onaardige spelers.
Hopelijk 3 punten. Sowieso maar weer eens even scoren!!
Citaat van: Cambuur123 op september 08, 2013, 15:21:58
Haha... Kijk nou naar Heracles jongens, wie hebben die nou nog? Niemand, alleen een goede keep, maar daar hoort de dreiging niet vandaan te komen. Duarte is weg bij Heracles, zal wel even zoeken zijn naar een nieuw systeem. 3 of 1 punt/punten! |:)
Ik hoop niet dat de spelers ook zo arrogant zijn.
Als we net zo scherp en goed spelen als tegen Groningen, PSV, Roda tweede helft, etcetera, dan gaan we winnen, daar ben ik van overtuigd. Maar als de spelers denken 'och, dit doen we wel eventjes' (wat ik overigens niet denk!), dan gaat het zeker niet goed komen.
Citaat van: Bascambuur op september 07, 2013, 13:38:19
Verder op welk gebied? De selectie van Heracles is niet beter dan die van Cambuur.
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .
Belangrijke wedstrijd! 3 punten en we staan er erg goed voor!
Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .
tegen roda 2e helft groningen en psv speelden wij ook goed voetbal toch.
Tuurlijk......
uitgaan van je eigen kracht!!
daar moeten we nu wel eens achter zijn.
Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .
Directe concurrent van ons voor de plaatsen 12, 13, 14 :devil
Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 16:05:30
Heb met 2 verschillende kenners gesproken die Heracles nu 3 x hebben zien spelen .Ze spelen gewoon goed voetbal en hebben goede spelers die al veel meer ervaring hebben dan die van ons .Zeg niet dat we van hun zullen verliezen maar zeg dat we Heracles niet als concurent moeten zien .
goh, dat zijn kenners idd. Als ik je nu vertel dat ze letterlijk vleugellam zijn en uit pure armoede met een centrale verdediger op het middenveld lopen te voetballen, kun je daar misschien iets mee?
Zonder arrogant te worden kunnen we deze pot gewoon winnen als we het nivo hebben van de afgelopen wedstrijden.
Helemaal mee eens |:) |:)
Citaat van: poelie-lwd op september 08, 2013, 20:02:48
goh, dat zijn kenners idd. Als ik je nu vertel dat ze letterlijk vleugellam zijn en uit pure armoede met een centrale verdediger op het middenveld lopen te voetballen, kun je daar misschien iets mee?
Zonder arrogant te worden kunnen we deze pot gewoon winnen als we het nivo hebben van de afgelopen wedstrijden.
goh wat knap dat ze zonder vleugels en een centrale verdediger op het middenveld dan zo goed kunnen voetballen .Ennuh tis niet arrogant hoor ,wij spelen ook goed voetbal en kunnen zeker winnen .
In deze competitie kan iedereen van elkaar punten pakken... Ligt aan de dag.. gevoel in de koppies ect.. Het is mogelijk punten te pakken maar ik verwacht een zware wedstrijd.. Heracles is geen slecht team.. Cambuur moet gewoon goed combinatie spel blijven spelen zoals bij vlagen tegen psv en 2de helft roda..
en tegen groningen de 1e helft
3-1
1-1 Bakker
2-1 Lukoki
3-1 Hemmen
Citaat van: dit is mien club op september 09, 2013, 14:04:48
3-1
1-1 Bakker
2-1 Lukoki
3-1 Hemmen
volgens mij verkeerde topic!
Ist al uitverkocht? :0=
Voor Heracles supporters hebben ze ook veevervoer bedacht naar Leeuwarden:
Buscombi € 23,-
Vertrektijden bussen
16.15 uur aanwezig, 16.30 uur vertrek.
Citaat van: 666 op september 09, 2013, 15:21:13
Voor Heracles supporters hebben ze ook veevervoer bedacht naar Leeuwarden:
Buscombi € 23,-
Vertrektijden bussen
16.15 uur aanwezig, 16.30 uur vertrek.
Mooi prijsje, kan daar dus wel.
Citaat van: DayDreamer op september 09, 2013, 15:27:05
Mooi prijsje, kan daar dus wel.
Ja, maar waarom moeten zij met een buscombi?
Kijk dat zijn normale prijzen
Ach laat die lui minimaal met een auto combi deze kant op komen, desnoods laatste stukje met de bus.
Crone mietje!! :0=
Jip zit niet echt een risico aan dit duel
Maar goed
1 normale prijzen
2 geen uitkaart verplichting
Na deel
1 Buscombi
2 geen drank
Citaat van: Unknown op september 09, 2013, 16:17:24
Ach laat die lui minimaal met een auto combi deze kant op komen, desnoods laatste stukje met de bus.
Crone mietje!! :0=
Dat ze met een bus moeten komen kan ik me momenteel nog indenken. Er is te weinig "veilige" parkeergelegenheid voor de auto's. Daarom vind ik jouw optie ook helemaal geen rare. Roep ik ook wel eens over onze uitwedstrijden met een wat hoger risico.
Citaat van: Lore op september 09, 2013, 16:00:31
Ja, maar waarom moeten zij met een buscombi?
Crone legt iedereen een buscombi op. In de jupiler league moest 75% al met een buscombi komen en nu komen er meer uitsupporters en schijt meneer Crone al helemaal in zijn broek.
Citaat van: ForzaCambuur1 op september 09, 2013, 15:07:58
Ist al uitverkocht? :0=
SC Cambuur @SCCambuurLwd 2h
Zaterdag komt Heracles Almelo op bezoek bij #Cambuur! Er zijn nog kaarten te koop, kijk op http://bit.ly/11NYbEg pic.twitter.com/nWju1AAnpz
nog niet, zal vast wel goed komen !
Tom van Sichem is komende zaterdag, net als tegen NAC, de scheidsrechter...
Iemand wat van de trainingen meegekregen? Hoe staan we ervoor in de aanloop naar deze belangrijke pot? :scc
Zou me tegenvallen als het weer niet uitverkocht raakt.
Citaat van: Bernardo op september 10, 2013, 16:57:43
Zou me tegenvallen als het weer niet uitverkocht raakt.
Had je elke wedstrijd een uitverkocht huis verwacht dan?
waren anders nog genoeg kaarten te krijgen vanmorgen,,die toko mut vol en de focus mut op deze partij
die derby is pas over 2 en halve week dus eerst deze maar eens winnen.
er werd pittig en goed getraind vanmorgen.....v brakel en christovao al1 loop werk
ritzmaier nog niet terug van interland van gister,,ook Savic was daar als die nog terug komt tenminste
rest was fit en ik denk dat we de zelfde opstelling krijgen als tegen psv
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 17:41:20
Had je elke wedstrijd een uitverkocht huis verwacht dan?
Zeker niet, maar na de goede start en het resultaat tegen PSV verwacht ik wel meer! Groningen viel me wel tegen dat niet uitverkocht was!
Citaat van: Bernardo op september 10, 2013, 18:05:11
Zeker niet, maar na de goede start en het resultaat tegen PSV verwacht ik wel meer! Groningen viel me wel tegen dat niet uitverkocht was!
Groningen thuis was het laatste weekend van de schoolvakantie.
Citaat van: Bernardo op september 10, 2013, 18:05:11
Zeker niet, maar na de goede start en het resultaat tegen PSV verwacht ik wel meer! Groningen viel me wel tegen dat niet uitverkocht was!
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!
uitverkocht wut het al1 tegen psv dkv ajax en f.noord denk ik
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!
echt niet als je meer service kan bieden en meer sponsers kwijt kan lukt dat echt wel hoor.
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!
Denk niet dat het teveel is, wel dat het de maximum capaciteit is waar we op dit moment aan moeten denken. Op dit moment haken vooral door de verouderde tribunes en het gebrek aan comfort toch veel potentiële supporters af. Het kan ons als die hard fans geen fuck schelen, maar helaas denkt niet iedereen zo.
Kijk naar alle clubs die nieuw gebouwd hebben of verbouwd.
Sparta van 3000 in de Ere naar 6000 in de JL
Roda van 6500 met regelmatig Europees naar 12.500 en degradatievoetbal
NEC van 3500 naar 10.000
Den Haag is qua publieke belangstelling gegroeid, Groningen idem.
Clubs als Vitesse en AZ reken ik niet mee omdat die in hun oude stadions ook nagenoeg aan hun max zaten qua toeschouwersaantallen.
Citaat van: Dokkumer op september 10, 2013, 18:28:15
Denk niet dat het teveel is, wel dat het de maximum capaciteit is waar we op dit moment aan moeten denken. Op dit moment haken vooral door de verouderde tribunes en het gebrek aan comfort toch veel potentiële supporters af. Het kan ons als die hard fans geen fuck schelen, maar helaas denkt niet iedereen zo.
Kijk naar alle clubs die nieuw gebouwd hebben of verbouwd.
Sparta van 3000 in de Ere naar 6000 in de JL
Roda van 6500 met regelmatig Europees naar 12.500 en degradatievoetbal
NEC van 3500 naar 10.000
Den Haag is qua publieke belangstelling gegroeid, Groningen idem.
Clubs als Vitesse en AZ reken ik niet mee omdat die in hun oude stadions ook nagenoeg aan hun max zaten qua toeschouwersaantallen.
twente van 12.000 in ouwe diekman naar een keer zo veel en az trekt toch ook veel meer dan in oude stadion net als Vitesse.
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 18:14:27
Laat het een wake up call zijn voor alle heren die bezig zijn met een nieuw stadion die er ooit gaat komen. De vaak genoemde 15.000 plaatsen is gewoon teveel!
Op dit moment wel ja, maar een nieuw stadion trekt altijd nieuwe bezoekers en sponsoren wat dus weer meer geld opleverd. Wat vervolgens tot betere sportieve prestaties zou moeten leiden. Wat vervolgens weer meer bezoekers trekt etc. etc.
Het zou imo doodzonde zijn om nieuw stadion te bouwen voor 12.000 man om na een paar jaar een gigantische wachtlijst voor sk's te hebben. Anderzijds is een halfvol stadion ook niet aantrekkelijk dus beter zou zijn om klein te beginnen en stapsgewijs uitbreiden naar die 15.000 of meer. In DKV zaten ook niet plotseling 25.000 strontskeppers op de tribune.
en daar gaan we weer off topic :_schater
Citaat van: denistel op september 10, 2013, 18:43:26
twente van 12.000 in ouwe diekman naar een keer zo veel en az trekt toch ook veel meer dan in oude stadion net als Vitesse.
Twente zat toen ook al aardig tegen hun maximale capaciteit aan.. AZ en Vitesse heb ik ook niet meegerekend omdat hun oude stadions altijd nagenoeg vol zaten.
Citaat van: Yellow Army op september 10, 2013, 18:44:30
Het zou imo doodzonde zijn om nieuw stadion te bouwen voor 12.000 man om na een paar jaar een gigantische wachtlijst voor sk's te hebben. Anderzijds is een halfvol stadion ook niet aantrekkelijk dus beter zou zijn om klein te beginnen en stapsgewijs uitbreiden naar die 15.000 of meer.
Helemaal eens, liever stapsgewijs uitbreiden naar behoefte dan direct 15.000 man.
@Denistel, Diekman is in 1998 vervangen voor Arke stadion met bijna gelijk aantal plekken (13.000). Pas in 2008 is er begonnen met uitbreiding. Ons met AZ en Twente vergelijken gaat natuurlijk nergens over, die hebben de groei gemaakt door het meedoen om de bovenste plekken, europa voetballen, etc...
Citaat van: marrumer op september 10, 2013, 18:52:45
en daar gaan we weer off topic :_schater
Ja én? Hest er last van? Must even sollicitere as moderator :devil
Als er een ding in de historie van Cambuur Online duidelijk is geworden is dat ontopic niet bestaat :devil
Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 19:01:57
Helemaal eens, liever stapsgewijs uitbreiden naar behoefte dan direct 15.000 man.
@Denistel, Diekman is in 1998 vervangen voor Arke stadion met bijna gelijk aantal plekken (13.000). Pas in 2008 is er begonnen met uitbreiding. Ons met AZ en Twente vergelijken gaat natuurlijk nergens over, die hebben de groei gemaakt door het meedoen om de bovenste plekken, europa voetballen, etc...
ik vergelijk ons niet maar bij hun zijn er mede door de mooiere stadions ook meer supporters gekomen daar ging het toch over
zelfde opstelling als tegen psv,,oek logisch dacht zo gas geven
ZIN IN ZATERDAG! |:) |:) |:)
Citaat van: denistel op september 12, 2013, 13:10:40
zelfde opstelling als tegen psv,,oek logisch dacht zo gas geven
met feldballe dus?
Citaat van: dizzhead op september 12, 2013, 15:02:42
In dat geval, ja.
was in deze thuiswedstrijd toch met oepie
begonnen....
Citaat van: peter op september 12, 2013, 15:12:47
was in deze thuiswedstrijd toch met oepie
begonnen....
nee man
Citaat van: dit is mien club op september 12, 2013, 16:47:47
nee man
Oepie vind ik veel beter dan Feldballe. Die schijnt snel te zijn, maar dat heb ik nog niet gezien en voetballend vind ik hem tot nu toe belabberd.
Ik zou overigens met Brands op links beginnen gezien zijn hele sterke invalbeurt tegen PSV.
Linksbuiten blijft in mijn ogen onze zwakste positie!
ik heb een goed gevoel over deze wedstrijd!
3 punten blijven in Leeuwarden |:)
Citaat van: AL op september 12, 2013, 19:33:46
Ik zou overigens met Brands op links beginnen gezien zijn hele sterke invalbeurt tegen PSV.
Mee eens.
Zowel aanvallend als verdedigend.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuur.nl%2Fsites%2Fcambuur.nl%2Ffiles%2F1272685_490712534358459_813354422_o.jpg&hash=956ce6ecf9f017c8e7397cd6d2b2c1281a4dcfd8)
Volgens Henk Albers bevestigt de laatste training dat Cambuur inderdaad met dezelfde 11 gaat spelen als tegen PSV.
Citaat van: Collingwood op september 13, 2013, 11:21:00
Volgens Henk Albers bevestigt de laatste training dat Cambuur inderdaad met dezelfde 11 gaat spelen als tegen PSV.
jammer....
We hebben het hier vaak over de opstelling .We zijn op dit moment wel zover dat we over 1 positie verschillende meningen hebben dat is al positief.Volgens mij hangt het er gewoon vanaf hoe Heracles speelt ,als hun rechtback steeds diepgaat dan kun je beter niet Oepie op stellen anders zeker wel omdat hij aan de bal 1 van ons beste spelers is .Als Lukoki maar op rechts speelt
Hoe gaat het eigenlijk met de kaart verkoop? heb niet het idee dat we uitverkocht gaan raken.
"Thomas Bruns krijgt in de uitwedstrijd bij SC Cambuur naar alle waarschijnlijkheid de taak om de naar Ajax vertrokken Lerin Duarte te vervangen. TC Tubantia meldt dat de 21-jarige middenvelder van Heracles Almelo samen met Kwame Quansah en Ben Rienstra het middenveld zal vormen.
Voor trainer Jan de Jonge betekent het verlies van Duarte dat er op dit moment geen echte creatieve middenvelder beschikbaar is, mede omdat Dario Vujicevic geblesseerd is aan zijn hamstring. Daarnaast ontbreken ook Joey Belterman (kuit) en de spitsen Matthew Amoah en Aleksei Kangaskolkka.
Amoah kampt met een hamstringblessure en de Fin Kangaskolkka heeft een voetblessure. Door het ontbreken van dat tweetal zal Oussama Tannane de spitspositie innemen. Hij wordt geflankeerd door Mikhail Rosheuvel en Bryan Linssen."
Tomme, De Graaf is niet fit! Dan wordt het wel heel erg moeilijk tegen Heracles!
Citaat van: Lore op september 13, 2013, 15:45:13
Tomme, De Graaf is niet fit! Dan wordt het wel heel erg moeilijk tegen Heracles!
Meenst niet, dan kenne we het wel skudde morgen :P
Citaat van: peter op september 13, 2013, 11:59:48
jammer....
Jammer?
Waarom een elftal veranderen als het de laatste wedstrijd goed stond.
Citaat van: Nightmarelwd op september 13, 2013, 15:59:33
Jammer?
Waarom een elftal veranderen als het de laatste wedstrijd goed stond.
Ik snapte die opmerking ook al niet :P
Misschien een Barto fan? :X
Share on Facebook
vr 13 sep 2013, 18:36
'Heracles nog in opbouw'
ALMELO -
Na een stroeve start draait het bij Heracles Almelo. Toch blijft trainer Jan de Jonge ook in de aanloop naar het uitduel bij SC Cambuur wijzen op de geleidelijkheid van het proces. "We zijn nog steeds in opbouw in alles wat we doen. We werken prima, maar het zal af en toe ook met vallen en opstaan gaan."
Heracles haalde begin deze maand verschillende versterkingen binnen, onder wie Simon Cziommer en Mark Uth. Zij beginnen zaterdag in Leeuwarden waarschijnlijk op de bank. Thomas Bruns start wel in de basis, als vervanger van de naar Ajax vertrokken Lerin Duarte. ,,Hij moet het waarmaken en kan een heel eind komen", is De Jonge hoopvol. De geblesseerden Matthew Amoah, Aleksei Kangaskolkka en Dario Vujicevic zijn er niet bij.
Laatstgenoemde verblijft de komende tijd bij een fysiotherapeut in Duitsland, waar hij een speciaal herstelprogramma afwerkt. "Hij heeft last van zijn voet en zit nog met de hamstrings. Dario komt weer terug als hij helemaal wedstrijdfit is, over zijn vorderingen hebben we om de dag contact", aldus De Jonge.
Tegenstander Cambuur doet het goed in thuiswedstrijden, waarin het nog niet verloor. De promovendus leverde de beste prestatie echter in Eindhoven, waar het met 0-0 het eeuwfeest van PSV verpestte. Veel redenen tot het wijzigen van zijn opstelling heeft trainer Dwight Lodeweges dan ook niet. De langdurig geblesseerden Bart van Brakel en Marco van der Heide ontbreken nog altijd en Alexander Christovao kampt met een lichte knieblessure.
300 uitsupporters bron heracles.nl
:0= fuckinggggg Matchday!!!!!
:0= MATCHDAY!!
Heb er zin in 3 punten! :proost
:0= MATCHDAY! DRIE PUNTEN! |:)
Is de opstelling al bekend? :clint
Citaat van: kickandrush op september 14, 2013, 00:14:25
Is de opstelling al bekend? :clint
Zelfde als tegen PSV! |:)
Citaat van: Galdiano op september 14, 2013, 00:18:17
Zelfde als tegen PSV! |:)
En nu met het vizier op scherp!
Moet zeker nu kunnen Heracles te kloppen. Vertrek Duarte wordt daar gevoeld en 12e man bij SCC is al gevreesd door tegenstanders.
3 PUNTEN |:) |:)
Citaat van: marrumer op september 13, 2013, 20:51:16
300 uitsupporters bron heracles.nl
Wel een net aantal, dat doen wij niet bij een verplichte buscombi.
Citaat van: DayDreamer op september 14, 2013, 09:58:19
Wel een net aantal, dat doen wij niet bij een verplichte buscombi.
Voor 23 euro een buscombi naar Leeuwarden.
De wedstrijden van 31 maart 2001 en 9 november 2001 eindigden beide in 1-1. De laatste overwinning van SC Cambuur dateert van 23 december 1995. De eindstand was destijds 3-1.
bron Heracles.nl
Laatste overwinning in Leeuwarden ja..
Laatste overwinning op Heracles was in Almelo op 22 april 2005, ook de laatste keer dat beide ploegen elkaar in competitieverband tegen zijn gekomen.
Citaat van: DayDreamer op september 14, 2013, 09:58:19
Wel een net aantal, dat doen wij niet bij een verplichte buscombi.
Voor 23 euro hadden er bij ons het dubbele meegegaan, maar met de absurde prijzen die Cambuur aanbiedt, is het voor de meeste supporters onmogelijk.
Citaat van: TM op september 14, 2013, 11:24:52
Voor 23 euro hadden er bij ons het dubbele meegegaan, maar met de absurde prijzen die Cambuur aanbiedt, is het voor de meeste supporters onmogelijk.
serieus?
Citaat van: Dokkumer op september 14, 2013, 10:21:15
Laatste overwinning in Leeuwarden ja..
Laatste overwinning op Heracles was in Almelo op 22 april 2005, ook de laatste keer dat beide ploegen elkaar in competitieverband tegen zijn gekomen.
In de Eredivisie nog nooit tegen elkaar gespeeld.
Citaat van: Destroyer op september 14, 2013, 11:30:45
serieus?
http://www.heracles.nl/kaartverkoop/nieuws?Lang=nl-NL&verkoopId=7867 (http://www.heracles.nl/kaartverkoop/nieuws?Lang=nl-NL&verkoopId=7867)
Citaat van: Nightmarelwd op september 14, 2013, 11:32:58
http://www.heracles.nl/kaartverkoop/nieuws?Lang=nl-NL&verkoopId=7867 (http://www.heracles.nl/kaartverkoop/nieuws?Lang=nl-NL&verkoopId=7867)
23 euro!!!!!
Citaat van: Nightmarelwd op september 14, 2013, 11:31:09
In de Eredivisie nog nooit tegen elkaar gespeeld.
Helemaal waar!
Citaat van: TM op september 14, 2013, 11:24:52
Voor 23 euro hadden er bij ons het dubbele meegegaan, maar met de absurde prijzen die Cambuur aanbiedt, is het voor de meeste supporters onmogelijk.
Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.
Citaat van: Viper op september 14, 2013, 11:46:25
Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.
De prijs is een onderdeel van de onvrede. Het scheelt wel een x aantal supporters.
Citaat van: Viper op september 14, 2013, 11:46:25
Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.
20 euro verschil met wat SCC betaalt man!
Citaat van: mescc op september 14, 2013, 11:56:06
20 euro verschil met wat SCC betaalt man!
Vertel mij wat!
Citaat van: Dokkumer op september 14, 2013, 11:53:58
De prijs is een onderdeel van de onvrede. Het scheelt wel een x aantal supporters.
Ongetwijfeld, Dokkumer!
30 € voor dkv en 40 voor vogels is wel veel als je een gezin heb met 2kids moet veel goedkoper kunnen en dat zie je dus wel bij onze concurrenten! !!!! Of worden wij in bussen gebracht die op goud rijden. .....niet normaal en ja als de prijzen goedkoper worden weet ik zeker dat er meer mee gaan! !!!
Citaat van: Viper op september 14, 2013, 11:46:25
Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.
Geloof me, als je niet zo'n discussie had gecreeerd door 42,50 als club zijnde te vragen, en gewoon een bedrag van een eurotje of 27,50/30,- had gevraagd was het uitverkocht geweest!
Citaat van: Galdiano op september 14, 2013, 12:17:43
Geloof me, als je niet zo'n discussie had gecreeerd door 42,50 als club zijnde te vragen, en gewoon een bedrag van een eurotje of 27,50/30,- had gevraagd was het uitverkocht geweest!
Ik hoop van harte dat dat dan ook zo is! Ik sta hier iets argwanender tegenover, want wanneer hebben we voor het laatst structureel 300+ man in bussen gehad?
Veel supporters kunnen die hoge prijzen inderdaad niet betalen. Maar ook supporters die het wel kunnen betalen vertikken het gewoon om voor die prijzen in een bus te stappen. En terecht!
Citaat van: Viper op september 14, 2013, 11:46:25
Je kunt de magere opkomst bij de uitwedstrijden niet 'goedpraten' door alleen de hoge prijs te noemen. Zouden er voor 23 euro van onze kant ook 300 man met de bus naar Almelo gaan? Dat moet ik nog maar zien.
Voor 23 euro stapt iedereen wel in de bus.
Dat ook weer niet. We hebben namelijk tegen de afspraken in weer de uitkaartverplichting bij buscombi's.. Maar meer dan 300 man hadden we sowieso met gemak kunnen halen met Eagles-uit. Nu houdt het met een man of 30 wel op.
Geen/weinig steun bij uitwedstrijden gaat ons gewoon punten kosten ben ik bang..
Gaat hier steeds over poen ,kunnen beter over wdst hebben.Heracles heeft een best aardig ploegje waar je niet zomaar van wint
Kan een leuke wedstrijd worden tussen 2 teams die willen voetballen.
Heracles vind ik kwetsbaar achterin, maar beschikt met linssen, tannane en rosheuvel over een gevaarlijke aanval. Op het middenveld bruns een hele goede.
Makrini op bruns, droste op linssen en bijker op rosheuvel en betonblok op tannane.
Als we voorin scherp zijn, denk ik dat je vandaag gaat winnen.
Ik zeg 3-1 met 1x hemmen en 2x bakker.
Ach als we het over gevaarlijke aanvallers hebben kunnen we ook wel naar PSV en Groningen hebben maar die werden ook het grootste deel van de wedstrijd weggespeeld.
Ik maak me niet zo druk om onze verdediging, het gaat meer om het afmaken, dat ontbrak tegen NAC al, en hetzelfde geld voor Roda en Zwolle waar het constant dat net-nietjes waren.
Citaat van: drg op september 14, 2013, 14:00:07
Ach als we het over gevaarlijke aanvallers hebben kunnen we ook wel naar PSV en Groningen hebben maar die werden ook het grootste deel van de wedstrijd weggespeeld.
Ik maak me niet zo druk om onze verdediging, het gaat meer om het afmaken, dat ontbrak tegen NAC al, en hetzelfde geld voor Roda en Zwolle waar het constant dat net-nietjes waren.
Met een goede aanval hadden wij nu bovenaan kunnen staan!!
Citaat van: sunderland op september 14, 2013, 13:27:23
Gaat hier steeds over poen ,kunnen beter over wdst hebben.Heracles heeft een best aardig ploegje waar je niet zomaar van wint
Nee wordt lastig idd.
4-0!
Misschien beseffen we hier nog niet echt hoe goed we eigenlijk zijn. Vergis je niet, het beoogde systeem is verdomd moeilijk in de uitvoering. Als ik zie hoe ver het team is op dit moment geeft mij dat enorm veel vertrouwen.
We hebben een goed stel bij elkaar, TS incluis.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuurculture.nl%2Fwordpress%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F09%2Factie-flyer.jpg&hash=06252ce08903a70c8d5ea358242ab50f789abee9)
mooie actie maar ik wil het voetbal liever niet missen,,kent niet voor de wedstrijd 10 voordat we beginnen??
Citaat van: AL op september 14, 2013, 13:44:27
linssen, tannane, rosheuvel, bruns
:O
Ben het met Poelie eens. We blazen deze tweedehands tukkers compleet weg. Maak me alleen een beetje zorgen over de scherpte voor de goal.
hemmen lukoki en feldballe knalden er van de week een paar fantastisch in hoor
Citaat van: denistel op september 14, 2013, 15:00:35
hemmen lukoki en feldballe knalden er van de week een paar fantastisch in hoor
Als deze heren dat vanavond weer doen, dan zijn mijn zorgen dus niet terecht geweest.
:proost
:proost
Is de wedstrijd ook uitverkocht ?
:proost
:proost :proost
Leuk hoor die actie, maar door de 1222 verkochte kaarten tegen dkv heeft deze actie totaal geen recht van spreken.
Nog iets meer dan een uur en wij gaan weer lekker los, echt wel weer zin in, de gezonde spanning giert hier al door de maag :proost
Citaat van: Treb op september 14, 2013, 17:48:41
Leuk hoor die actie, maar door de 1222 verkochte kaarten tegen dkv heeft deze actie totaal geen recht van spreken.
Deze actie heeft natuurlijk zin. Die 1222 verkochte kaarten voor dkv staan daar helemaal los van. Dat is een wedstrijd op zich ( en wat voor 1; hopelijk een onvergetelijke )
HEMMEN!@!@!
2-0. Geweldig. |:) |:) |:) |:)
We staan in het linker rijtje
Geweldig 8 uit 6 wie had dat verwacht en ook nog geheel terecht.
Moest ut met un krakkemikkige livestream doen. Ken ut oek verrotte, weer 3 puntsjes!
Citaat van: Spine op september 14, 2013, 21:45:43
Moest ut met un krakkemikkige livestream doen. Ken ut oek verrotte, weer 3 puntsjes!
ik oek maar he wel lekkker kletst. Drie punten, we BINNE TROTS!!
morgen 0-2 vooor Grunn, en we staan er boven! :y
wat een prachtige overwinning! |:) |:) perfect :D leeuwin speelde erg sterk en droste
Hoppaa! Wat een pot weer :0= HEMMENN |:) |:)
Heerlijke overwinning! We hebben ze weer naar de 3 punten geschreeuwt! Erg jammer trouwens van die actie van bepaalde supporters, het maakte namelijk helemaal geen indruk en verslechterde de sfeer alleen... En owja Ritzmaier wat een speler! _O_
Citaat van: KristCambuur op september 14, 2013, 22:38:06
Heerlijke overwinning! We hebben ze weer naar de 3 punten geschreeuwt! Erg jammer trouwens van die actie van bepaalde supporters, het maakte namelijk helemaal geen indruk en verslechterde de sfeer alleen... En owja Ritzmaier wat een speler! _O_
Dan snap jij de intentie van de actie niet ben ik bang. En jammer dat jij vindt dat het de sfeer verslechterde. De hoek waaruit de actie kwam is JUIST de grootste sfeerhoek.
Was er zelf helaas niet bij en heb het met Langs de Lijn moeten doen, maar de sfeer was bij elke flits uitstekend.. Ook minstens 8 keer geroemd door Henk Kok.
Goeie en degelijke overwinning. Ook vanavond stond dr verdediging weer als een huis. Samen met pisvee en twente de minst gepasseerde defensie.
Goede wedstrijd alweer van Cambuur.
Knokkend voor elke centimeter en een "over mijn lijk mentaliteit"
KEURIG :D
En Cambuur staat vanavond (even) zelfs 9e, er kan omhoog gekeken worden.
Prina overwinnibg met matig spel... maar wat geeft dat!!
Protestactie kwam niet echt uit de verf en duurde wel 5min. Tot een redelijke groep beneden was..
Heracles supporters dachten dat er gereld zou worde want stormden uit het uitvak...
Spandoeken waren top...
Mooi zeg....weer 3 punten!
verdediging stond weer als een huis.
ze hebben nauwelijks kansen gehad.
makrini voor mij motm....
hoogtepunt was voor mij prachtige steekbal
van bijker op hemmen.
in linkerrijtje...wie had dat gedacht!
Citaat van: pvanbuijtene op september 14, 2013, 22:54:45
Heraclss supporters dachteb dat er gereldzou worde wabt stormden uit het uitvak...
Spandoeken waren top...
Dat waren slechts een enkeling. Supporters van Heracles die deden zelfs mee met de actie op hun manier!! :thumbsup
Citaat van: Ronnie tng op september 14, 2013, 23:26:27
Dat waren slechts een enkeling. Supporters van Heracles die deden zelfs mee met de actie op hun manier!! :thumbsup
Kreeg het net te horen inderdaad... sportief en mooi!!
Citaat van: Dokkumer op september 14, 2013, 22:40:02
Dan snap jij de intentie van de actie niet ben ik bang. En jammer dat jij vindt dat het de sfeer verslechterde. De hoek waaruit de actie kwam is JUIST de grootste sfeerhoek.
Was er zelf helaas niet bij en heb het met Langs de Lijn moeten doen, maar de sfeer was bij elke flits uitstekend.. Ook minstens 8 keer geroemd door Henk Kok.
De sfeer was meestal zelfs goed inderdaad! Alleem onder actie verslechterde die logischerwijs.. Jammer dat je er niet was want anders had je kunnen zien dat actie erg rommelig was juist helemaal niet goed uit de verf kwam! Ik vind sowieso dat je zoiets voor de wedstrijd moet doen en niet er onder! Onder de wedstrijd gaat het om de spelers en niet om ons supporters, dan moeten we ze dus ook steunen vind ik! Dat verdienen onze helden! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! |:)
Hard gewerkt, stond een team: super! Voetballend stonden we de tweede helft wel onder druk maar echt gevaarlijk werd Heracles niet, mooi drie punten! Super start _O_ |:) |:) |:) |:)
bam gewoon weer 3 pt bij schrijven en we werken rustig verder.jammer dat ik straks niet bij de training bij de oldehove kan zijn
wordt erg gezellig daar denk ik
WIJN ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN
Actie : bedoeling was 5 min voor noord staan. na 5 min was nog niet eens iedereen van de tribune af
(13 /14) ondanks dat stond er al aardige groep voor de tribune.
Sfeer was wat standaard qua niveau .... De standaard sfeer van Cambuur is als nog 1 van de betere van NL.
Op naar de derby!
Citaat van: SCC-J op september 15, 2013, 02:03:41
Actie : bedoeling was 5 min voor noord staan. na 5 min was nog niet eens iedereen van de tribune af
(13 /14) ondanks dat stond er al aardige groep voor de tribune.
Sfeer was wat standaard qua niveau .... De standaard sfeer van Cambuur is als nog 1 van de betere van NL.
Op naar de derby!
Vanuit vak 12 was er weinig te merken van de protestactie. Wij hadden het idee dat het niet echt aankwam. Ook sfeer was over het geheel nogal vlak vanavond, kwam niet echt lekker los. Zeker blijft sfeer altijd wel in orde, maar het echte vuur miste ik wel.
Lastige wedstrijd, gevoetbalt als collectief en gelukkig punten aan de goede zijde gehouden
Citaat van: KristCambuur op september 14, 2013, 22:38:06
Heerlijke overwinning! We hebben ze weer naar de 3 punten geschreeuwt! Erg jammer trouwens van die actie van bepaalde supporters, het maakte namelijk helemaal geen indruk en verslechterde de sfeer alleen... En owja Ritzmaier wat een speler! _O_
Nee, lekker blijven toekijken hoe je portemonnee wordt leeggemaakt door de belachelijke hoge prijzen van de reizen met de buscombi. Wanneer je had opgelet, was het de 12de minuut dat wij het vak verlieten, de 12de man. Ook verliet de helft van de Heraclessupporters het uitvak.
Je zegt dat het geen indruk maakt, maar bij jou dus wel want je schrijft erover en meerdere met jou.
Jij zit in de bus naar de Egels volgende week?
fantastische avond gehad en vind het ook zeer jammer dat het onmogelijk word gemaakt door de hoge prijzen dat het uitvak bij de eagles niet vol komt, maar ondanks alles verdiend de ploeg zeker een uitvak vol! Maar die uitaart komen we toch niet vanaf, alleen moet bij een buscombi die uitkaart niet nodig zijn.
Citaat van: Nightmarelwd op september 15, 2013, 08:52:18
Nee, lekker blijven toekijken hoe je portemonnee wordt leeggemaakt door de belachelijke hoge prijzen van de reizen met de buscombi. Wanneer je had opgelet, was het de 12de minuut dat wij het vak verlieten, de 12de man. Ook verliet de helft van de Heraclessupporters het uitvak.
Je zegt dat het geen indruk maakt, maar bij jou dus wel want je schrijft erover en meerdere met jou.
Jij zit in de bus naar de Egels volgende week?
Heb een leuke wedstrijd gezien waarin Cambuur de eerste 20minuten van de 2e helft wat onder druk stond, maar voor de rest goed overeind bleef. Goed om te zien dat er actie wordt ondernomen tegen die verschrikkelijke hoge prijzen voor het bezoeken van uitwedstrijden en dat je dan zo'n domme kaart moet aanschaffen. Helaas ben ik wel van mening dat het weinig uithaalt, omdat Cambuur,Politie,Burgemeester zich er geen fuck van aantrekken. Er zijn 2 partijen die bepalen en 2 die gewoon toekijken omdat ze weinig inspraak hebben om er wat aan te veranderen. Maar het is altijd goed om je mening te geven en te laten horen dat ze verkeerd bezig zijn. Maar politie en burgermeester hebben hier in te veel te vertellen.
Toch leuk van die lui dat ze ook mee deden (begint de 12de minuut trouwens niet vanaf 11.00?) helaas Was er onder de eigen aanhang minder sympathie.
Kan ook te maken hebben met onwetendheid...
Maar goed. Erg blij met de 3 punten. Sfeer Was in het begin wel erg tam trouwens..
Citaat van: Dokkumer op september 14, 2013, 22:40:02
Dan snap jij de intentie van de actie niet ben ik bang. En jammer dat jij vindt dat het de sfeer verslechterde. De hoek waaruit de actie kwam is JUIST de grootste sfeerhoek.
Was er zelf helaas niet bij en heb het met Langs de Lijn moeten doen, maar de sfeer was bij elke flits uitstekend.. Ook minstens 8 keer geroemd door Henk Kok.
Ik heb me bescheurd om die Heraclieden. Bij de aftel van de actie in de waalfde minuut, en de supporters van de tribune liepen dachten ze in het uitvak volgens mij dat we wouden rellen of zo. Het halve uitvak liep leeg. :_schater
Dikke pluim voor dit TEAM, want dat mag gezegd worden!
Citaat van: Nightmarelwd op september 15, 2013, 08:52:18
Nee, lekker blijven toekijken hoe je portemonnee wordt leeggemaakt door de belachelijke hoge prijzen van de reizen met de buscombi. Wanneer je had opgelet, was het de 12de minuut dat wij het vak verlieten, de 12de man. Ook verliet de helft van de Heraclessupporters het uitvak.
Je zegt dat het geen indruk maakt, maar bij jou dus wel want je schrijft erover en meerdere met jou.
Jij zit in de bus naar de Egels volgende week?
Als je mijn 2e bericht hier gelezen had dan begrijp je me misschien beter... Het is ook belachelijk dat de prijzen zo belachelijk hoog zijn.. Alleen moet je toegeven dat actie erg rommelig verliep want toen de helft beneden was kon de rest ook weer terug naar hun plek omdat het zo lang duurde. Ik vind dus sowieso dat het onder de wedstrijd om de spelers draait en niet om ons supporters. En om op je laatste vraag te antwoorden, nee ook mij zijn de prijzen te duur geworden... Maar de actie verliep gewoon niet goed!!
Het kan nog beter knullig balverlies steeds.
Citaat van: runner 1 op september 15, 2013, 11:16:08
Het kan nog beter knullig balverlies steeds.
Vond ik ook, vond het zeker niet de beste wedstrijd tot nu toe! Maar...........3 punten!
Citaat van: SCC-J op september 15, 2013, 02:03:41
Actie : bedoeling was 5 min voor noord staan. na 5 min was nog niet eens iedereen van de tribune af
(13 /14) ondanks dat stond er al aardige groep voor de tribune.
Sfeer was wat standaard qua niveau .... De standaard sfeer van Cambuur is als nog 1 van de betere van NL.
Op naar de derby!
Ik vond het opeens verdacht stil, begreep er al niks van. Achteraf was dat de actie. En helemaal mee eens: standaard sfeer bij ons is nog steeds top.
Citaat van: Destroyer op september 15, 2013, 10:44:17
Ik heb me bescheurd om die Heraclieden. Bij de aftel van de actie in de waalfde minuut, en de supporters van de tribune liepen dachten ze in het uitvak volgens mij dat we wouden rellen of zo. Het halve uitvak liep leeg. :_schater
:O :O
Citaat van: Lore op september 15, 2013, 11:17:35
Vond ik ook, vond het zeker niet de beste wedstrijd tot nu toe! Maar...........3 punten!
Het is al veelzeggend dat er wél 3 punten gepakt worden en het niet eens een fantastische pot was. Deze ploeg zit zo goed in elkaar.... Ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen. Grote klasse! |:)
Mooie punten ondanks dat het voetballend dit keer niet best was.
Verdedigend staat het gewoon als een huis!
Leeuwin beste man van het veld, maar ook Droste, Bijker en Makrini goed.
Voorin Lukoki en vooral Feldballe erg matig.
Brands goede invalbeurt en rijp voor de basis ipv Feldballe!
Sfeer was erg matig.
Volgens mij hebben ze de opdracht gekregen om achterlijn te halen.. alles werd daaraan gedaan.. eindeloos doortikken tot achterlijn.. ze geven de bal eindelijk eens voor vanaf punt 16meter en pardoes een goal... veel sneller de bal voorgeven!
Citaat van: Destroyer op september 15, 2013, 10:44:17
Ik heb me bescheurd om die Heraclieden. Bij de aftel van de actie in de waalfde minuut, en de supporters van de tribune liepen dachten ze in het uitvak volgens mij dat we wouden rellen of zo. Het halve uitvak liep leeg. :_schater
Had niks met rellen te maken. Zij wisten van de anti combi actie en deden mee in de twaalfde minuut. :thumbsup
Altijd mooi om de verslagen te lezen na een wedstrijd een futloos Groningen , een futloos PSV , een futloos Heracles denken de mensen die dat schrijven nou werkelijk dat het daaraan ligt ? Dat wanneer ze niet futloos waren geweest ze met een 3-0 overwinning van het veld waren gestapt? WIJ laten die ploegen er futloos uitzien !! :0= WIJ BEPALEN !! we hebben niet de beste voetballers , maar de ploeg is bereid om voor elkaar door het vuur te gaan en elke wedstrijd alles te geven en dat is doorslaggevend !! TROTS OP :scc
Citaat van: AL op september 15, 2013, 11:43:43
Voorin Lukoki en vooral Feldballe erg matig.
Brands goede invalbeurt en rijp voor de basis ipv Feldballe!
Sfeer was erg matig.
Je doet Feldballe veel te kort! Feldballe zakte vaak in, en ving zelfs een aantal maal de doorschuivende verdediger (Schenkenveld) op. Hij speelde iets dichter bij het middenveld! Heb toch een paar acties gezien waaruit een corner ontstond of een goede versnelling gezien waarna Lukoki kon koppen!
Nuttige speler en zeker tegen de grotere clubs hebben we hem keihard nodig!
Citaat van: cambuurlegend op september 15, 2013, 11:57:12
Altijd mooi om de verslagen te lezen na een wedstrijd een futloos Groningen , een futloos PSV , een futloos Heracles denken de mensen die dat schrijven nou werkelijk dat het daaraan ligt ? Dat wanneer ze niet futloos waren geweest ze met een 3-0 overwinning van het veld waren gestapt? WIJ laten die ploegen er futloos uitzien !! :0= WIJ BEPALEN !! we hebben niet de beste voetballers , maar de ploeg is bereid om voor elkaar door het vuur te gaan en elke wedstrijd alles te geven en dat is doorslaggevend !! TROTS OP :scc
Zo is het maar net. ik vind zoizo dat ze vaak doen ofdat het zo bijzonder is dat cambuur iedere keer blijft winnen door tegenstanders die er niets van bakken.
Cambuur krijgt vaak veel te weinig erkenning in de media.
|:) :0= 3 PUNTEN!
:D
Ik vind lukoki erg tegenvallen heeft veel balverlies en zijn rendement is vrij laag ,kan natuurlijk nog komen maar hij maakt op mij een erg povere indruk.
Brands moet een kans krijgen die maakt wel wat oorlog en is fysiek sterk .
Snap het negativisme over Lukoki niet zo. Die jongen moet nog ontzettend veel leren inderdaad, maar hij is altijd gevaarlijk met z'n snelheid. Vond z'n voorzetten gister ook al een stuk beter. Die actie dat hij uit stand een versnelling inzet en er gewoon langs is, schitterend. Nu nog het overzicht bewaren daarna. Komt wel goed met hem.
Uit het wedstrijdverslag van Heracles kant
buitenkant[/b] van de paal] De thuisploeg bleef eenvoudig op de been in de tweede helft en had zelf de beste kans via invaller Kevin Brands. De aanvaller schoot verrassend op de buitenkant van de paal (//http://)
Zoals jullie allemaal wel weten heb ik geen verstand van voetbal. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je vanaf de rechterkant een bal buitenkant linkerpaal kunt schieten :devil
Verder wordt de sfeer en de verdediging een keer geroemd door de Almelose aanhang. Mooie complimenten :D |:)
Laat die Lukoki nou maar even staan; die jongen werkt als een paard en voert z'n taken behoorlijk uit. Aanvallend is het allemaal nog een beetje te onrustig met hem, maar dat komt wel. Denk dat het er meer mee te maken heeft dat hij zo graag wil.
Zijn er nog foto's van de actie tegen de combiprijzen en uitkaart?
Zijn op FB wel genoeg foto's te vinden en waarschijnlijk op de site van Cambuur Culture ook wel..
Kwam nog even wat anders tegen
(https://pbs.twimg.com/media/BUM7dS1IMAAkPBP.jpg:large)
Waarom werd Bijker gewisseld? Speelde gewoon weer een sterke wedstrijd.
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 13:36:14
Uit het wedstrijdverslag van Heracles kant
buitenkant[/b] van de paal] De thuisploeg bleef eenvoudig op de been in de tweede helft en had zelf de beste kans via invaller Kevin Brands. De aanvaller schoot verrassend op de buitenkant van de paal (//http://)
Zoals jullie allemaal wel weten heb ik geen verstand van voetbal. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je vanaf de rechterkant een bal buitenkant linkerpaal kunt schieten :devil
Verder wordt de sfeer en de verdediging een keer geroemd door de Almelose aanhang. Mooie complimenten :D |:)
Werken we tegenwoordig niet meer met bron vermelding? :devil
Citaat van: MartD op september 15, 2013, 14:23:45
Waarom werd Bijker gewisseld? Speelde gewoon weer een sterke wedstrijd.
Had lichte pijntjes zei Lodeweges. Maar viel mee vanochtend op de training
Nog niemand over gehoord, 75 min, speler Cambuur word neergehaald, Hemmen vertrekt en staat oog in oog met Pasveer, en grens vlagt voor buitenspel en word afgefloten. Echter is de overtreding voor de pass, en krijgt vrije trap mee. Het spel had door moeten gaan, aangezien het GEEN buitenspel was. ik zat in 7 en zat op 1 lijn. Vak 7 onplofte zoals ik nog nooit heb meegemaakt, wat een arbitrale dwaling! :R
Citaat van: MartD op september 15, 2013, 14:23:45
Waarom werd Bijker gewisseld? Speelde gewoon weer een sterke wedstrijd.
Hij kreeg ergens last van ofzo, uit voorzorg dus.
Citaat van: Galdiano op september 15, 2013, 14:29:10
Werken we tegenwoordig niet meer met bron vermelding? :devil
Uit het wedstrijdverslag van Heracles kantMaar vooruit, omdat je het zo lief vraagt
http://www.hafc.nl/2013/09/14/futloos-heracles-verliest-in-leeuwarden/ (http://www.hafc.nl/2013/09/14/futloos-heracles-verliest-in-leeuwarden/)
:devil
Citaat van: Galdiano op september 15, 2013, 14:32:49
Nog niemand over gehoord, 75 min, speler Cambuur word neergehaald, Hemmen vertrekt en staat oog in oog met Pasveer, en grens vlagt voor buitenspel en word afgefloten. Echter is de overtreding voor de pass, en krijgt vrije trap mee. Het spel had door moeten gaan, aangezien het GEEN buitenspel was. ik zat in 7 en zat op 1 lijn. Vak 7 onplofte zoals ik nog nooit heb meegemaakt, wat een arbitrale dwaling! :R
Het moment is vaak moeilijk te zien, meestal omdat de verdediger en aanvaller in tegengestelde richting lopen. In een fractie kan voor een assistent de situatie wel buitenspel zijn ondanks dat de bal de voet al heeft verlaten.
Bij Ajax - Zwolle gisteren precies hetzelfde, goal van Zwolle wordt afgekeurd wegens vermeend buitenspel wat het dus niet was. Ook weer die fractie. Erg zuur voor Zwolle omdat het op voorsprong was gekomen.
Kan van Sichem hierover niks verwijten omdat hij op het signaal van de assistent reageert, sterker nog veel scheidsrechters zijn de overtreding alweer "vergeten" en fluiten voor buitenspel. Dus vanuit dat oogpunt doet hij het zelfs prima om ondanks het gegeven voordeel alsnog de vrije trap te geven.
Heb trouwens meegekregen dat hij prima stond te fluiten gisteravond.
Citaat van: AL op september 15, 2013, 11:43:43
Mooie punten ondanks dat het voetballend dit keer niet best was.
Verdedigend staat het gewoon als een huis!
Leeuwin beste man van het veld, maar ook Droste, Bijker en Makrini goed.
Voorin Lukoki en vooral Feldballe erg matig.
Brands goede invalbeurt en rijp voor de basis ipv Feldballe!
Sfeer was erg matig.
wat verwacht jij eigenlijks .Ik vind dat we bij vlagen gewoon goed hebben gevoetbald .Heracles had de organisatie ook goed staan
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 14:38:18
van Sichem
Heb trouwens meegekregen dat hij prima stond te fluiten gisteravond.
Wmb niet. Eerste 20/30 minuten floot de man onopvallend goed. Rest van de partij floot 'ie alles bij twijvel in het voordeel van de tukkers. Enige ergernis van de gehele avond.
Prima vermaakt gisteravond. 3 puntjes in de tas. Op naar Deventer voor de volgende zege.
:0= TROTS!
Citaat van: Galdiano op september 15, 2013, 12:46:00
Je doet Feldballe veel te kort! Feldballe zakte vaak in, en ving zelfs een aantal maal de doorschuivende verdediger (Schenkenveld) op. Hij speelde iets dichter bij het middenveld! Heb toch een paar acties gezien waaruit een corner ontstond of een goede versnelling gezien waarna Lukoki kon koppen!
Nuttige speler en zeker tegen de grotere clubs hebben we hem keihard nodig!
Ja jong dat zien ze niet .Negatief zijn en meestal alleen die ene zwakke bal onthouden
Citaat van: cambuurlegend op september 15, 2013, 11:57:12
Altijd mooi om de verslagen te lezen na een wedstrijd een futloos Groningen , een futloos PSV , een futloos Heracles denken de mensen die dat schrijven nou werkelijk dat het daaraan ligt ? Dat wanneer ze niet futloos waren geweest ze met een 3-0 overwinning van het veld waren gestapt? WIJ laten die ploegen er futloos uitzien !! :0= WIJ BEPALEN !! we hebben niet de beste voetballers , maar de ploeg is bereid om voor elkaar door het vuur te gaan en elke wedstrijd alles te geven en dat is doorslaggevend !! TROTS OP :scc
EENS .En vergeet daarbij niet dat wij ook bij vlagen zeer goed positie spel laten zien .Met korte combinaties .Ik heb de 2e helft een paar dubbele driehoekjes gezien die geweldig waren
Citaat van: sunderland op september 15, 2013, 15:16:34
wat verwacht jij eigenlijks .Ik vind dat we bij vlagen gewoon goed hebben gevoetbald .Heracles had de organisatie ook goed staan
Ik bedoelde hiermee dat dit voetballend de zwakste wedstrijd was tot nu toe vind ik. Komt ook omdat Heracles de ruimtes kort hield (en verder inzakte dan ik had verwacht).
Er staat een echt collectief met een fantastische achterhoede!
Middenveld staat ook wel prima hoor met loopvermogen, kracht en slimheid.
Alleen voorin op de vleugels vind ik het tot nu toe niet best, daar komt te weinig vandaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel erg tevreden over dit Cambuur!!!!
Citaat van: AL op september 15, 2013, 15:25:07
loopvermogen
Daar moet Bakker nog maar eens flink wat energie in gaan steken.
Wel even wb tegenstander....
die linssen beviel me wel...
had ik er wel bij willen hebben.
snel, goed schot, en kan ook nog koppen.
Citaat van: sunderland op september 15, 2013, 15:20:27
Ja jong dat zien ze niet .Negatief zijn en meestal alleen die ene zwakke bal onthouden
Kan prima voetballen, maar als linksbuiten verwacht je toch ook eens wat diepgang?
Ik vind dat er veels te weinig dreiging van hem uit gaat.
Had 1x een prima versnelling met dito voorzet, dat verwacht ik meer van hem.
Citaat van: AL op september 15, 2013, 15:25:07
Ik bedoelde hiermee dat dit voetballend de zwakste wedstrijd was tot nu toe vind ik. Komt ook omdat Heracles de ruimtes kort hield (en verder inzakte dan ik had verwacht).
Er staat een echt collectief met een fantastische achterhoede!
Middenveld staat ook wel prima hoor met loopvermogen, kracht en slimheid.
Alleen voorin op de vleugels vind ik het tot nu toe niet best, daar komt te weinig vandaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel erg tevreden over dit Cambuur!!!!
geen speld tussen te krijgen 8)
Citaat van: AL op september 15, 2013, 15:27:32
Kan prima voetballen, maar als linksbuiten verwacht je toch ook eens wat diepgang?
Ik vind dat er veels te weinig dreiging van hem uit gaat.
Had 1x een prima versnelling met dito voorzet, dat verwacht ik meer van hem.
alle ploegen in de erediv spelen met 1 diepere buiten .Feldballle meer iets terug waarbij hij gemakkelijker aanspeelbaar is en bijker ook eens kan gaan
Ik snap in zijn topic dat negatieve gepraat over Nienhuis soms niet :zucht
Wat een rots in de goal |:) Kalm, Zelfverzekerd en heeft een prima inzicht
Wat een verademing in tegenstelling tot wat we hebben gehad..
|:) NIENHUIS |:)
even offtopic maar we staan gewoon 8e lekker in het linker rijtje |:)
ja of ritzamaier die ook steeds mee naar voren gaat he,,dat is gewoon tactisch,,lukoki is de diepe buiten en feldballe hangt wat terug.
el makrini vond ik fantastisch gisteravond
Citaat van: denistel op september 15, 2013, 18:20:15
ja of ritzamaier die ook steeds mee naar voren gaat he,,dat is gewoon tactisch,,lukoki is de diepe buiten en feldballe hangt wat terug.
el makrini vond ik fantastisch gisteravond
Ik vind Ritzmaier ook erg goed hoor samen met Hemmen, goeie combi
Cambuur was voetballend gezien gisteren niet zo sterk als tegen FC Groningen. Bij tijd en wijle kon men moeilijk onder de druk van Heracles uit voetballen, en in de eerste helft was er erg veel slordig balverlies dat je had kunnen opbreken.
Dat is gelukkig niet gebeurd, vooral dankzij de verdediging die onder leiding van Leeuwin (vond hem gisteren samen met El Makrini de uitblinker) echt fantastisch goed staat. We gaven nauwelijks een kans weg en hebben tot nu toe ook erg weinig goals tegen gekregen in vergelijking met andere teams.
Dat is erg belangrijk voor ons omdat ik het voorin allemaal nog vrij mager vind. Feldballe maakte een degelijke indruk, maar stichtte nauwelijks gevaar. Lukoki vond ik een groot deel van de wedstrijd barslecht, maar de laatste twintig minuten was hij nog wel erg dreigend. Voordeel is wel dat hij door zijn snelheid twee à drie tegenstanders bezighoudt. Wat mij betreft verdient Brands wel eens een kans in de basis, hij viel wederom sterk in. Hemmen presteerde naar behoren, kreeg erg lastige (hoge) ballen toegespeeld terwijl er vaak twee tegenstanders in zijn nek hijgden, en wist desondanks toch enkele malen de bal bij zich te houden of door te spelen.
Verder vond ik het knap dat we bleven proberen te voetballen, ondanks dat we het bij fases moeilijk hadden. Mooi dat dat beloond is! Al met al verdiend gewonnen (Heracles heeft eigenlijk niet één echte kans gehad), en met een goed gevoel richting de Eagles. Ik heb er nu al weer sin an!
sommigen kieke te veel al1 naar actie,s dit of dat,,je moet naar het hele team en spel kijken.hoorde veel die lukoki slecht vonden maar
er ging toch constant driegeing van hem uit ,,rendement moet nog hoger maar die lui scheten ind e broek voor hem en stonden
er steeds met 2 of 3 man omheen waardoor anderen meer vrijheid kregen.
Als Lukoki alleen als bliksemafleider fungeert dan is hij al zeer nuttig, heeft constant dubbele en soms driedubbele dekking. Moet alleen nog wat gelukkiger in zijn acties worden, dan is hij helemaal levensgevaarlijk.
Hij is 20, behoorlijk talentvol, maar dus nog lang geen gearriveerde speler. Hij kan alleen maar beter worden |:)
helemaal met Collingwood eens we moeten het ook niet mooier maken dan het is er is nog veel te verbeteren ,maar we zijn op de goede weg.
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 18:51:53
Hij is 20, behoorlijk talentvol, maar dus nog lang geen gearriveerde speler. Hij kan alleen maar beter worden |:)
tuurlijk ieder1 denk die komt bij ajax weg en die is hier de grote man nou laat em nou maar rustig beter en beter worden
3 prachtige punten behaald tegen een ploeg die ik voetballend van hoger niveau vond dan F.C. Groningen.
Ook teams als Cambuur en Go Ahead zijn niks minder en dat moet iedereen zich nou eens goed beseffen. Kijk alleen al hoe vaak Cambuur de 0 houd! Die hebben echt een top verdediging voor eredivisie begrippen en waarschijnlijk kent niemand ze. Dat zegt al genoeg. Aan namen heb je helemaal niks.
welk wijs persoon zei dat?
Hemmen en van der Laan in elftal van de week van de Telegraaf. Geen Leeuwin.
Citaat van: John Hiatt op september 16, 2013, 09:50:12
Hemmen en van der Laan in elftal van de week van de Telegraaf. Geen Leeuwin.
Leeuwin was de beste man van het veld zaterdag.
El Makrini wat mij betreft de beste samen met Leeuwin...
http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787174/sc-cambuur-heracles-almelo.html (http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787174/sc-cambuur-heracles-almelo.html)
Citaat van: dizzhead op september 16, 2013, 12:12:51
El Makrini wat mij betreft de beste samen met Leeuwin...
http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787174/sc-cambuur-heracles-almelo.html (http://www.nusport.nl/cijfers-en-zinnen/voetbal/1787174/sc-cambuur-heracles-almelo.html)
Rosheuvel: "had ie nou maar bij Cambuur gespeeld" l8l
Omdat we op deze manier niet genoeg krije fan sieferkes:
(https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/563946_10152379364992715_1865954956_n.jpg)
Let vooral op het commentaar bij Bijker |:)
Citaat van: DayDreamer op september 16, 2013, 09:30:42
Ook teams als Cambuur en Go Ahead zijn niks minder en dat moet iedereen zich nou eens goed beseffen. Kijk alleen al hoe vaak Cambuur de 0 houd! Die hebben echt een top verdediging voor eredivisie begrippen en waarschijnlijk kent niemand ze. Dat zegt al genoeg. Aan namen heb je helemaal niks.
Stond op het forum van Heracles geloof ik.
Citaat van: Dokkumer op september 16, 2013, 17:46:28
Omdat we op deze manier niet genoeg krije fan sieferkes:
(https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/563946_10152379364992715_1865954956_n.jpg)
Let vooral op het commentaar bij Bijker |:)
van welke krant is dit?
@Eewal: Friesch Dagblad
@theking1: Forum van Heracles, zelfde als het verslag wat ik kopieerde
(https://pbs.twimg.com/media/BURoQVbIUAAcc4t.jpg)
ff opklikken en zoomen, dan is het wel te lezen.
Citaat van: Yellow Army op september 16, 2013, 19:01:01
(https://pbs.twimg.com/media/BURoQVbIUAAcc4t.jpg)
ff opklikken en zoomen, dan is het wel te lezen.
Mooi stuk! Waar staat dit in?
Citaat van: Yellow Army op september 16, 2013, 19:01:01
[afbeelding]
ff opklikken en zoomen, dan is het wel te lezen.
_O_ Prachtig artikel!
Citaat van: dizzhead op september 16, 2013, 23:20:56
_O_ Prachtig artikel!
Fantastisch om te lezen. Jan Bruin, dit wisten we natuurlijk al lang :y ;)
ALMELO - Zeker twintig Heracles-supporters krijgen een stadionverbod wegens wangedrag bij het uitduel tegen Cambuur op 14 september.
Daarbij zijn stewards ernstig gemolesteerd en hekken vernield. De straffen staan los van het rumoer bij de derby tegen FC Twente vorige week. Dat wordt nog onderzocht. Heracles-fans hebben gisteren een groot protestdoek opgehangen aan de gevel van het Polman Stadion.
De rellen bij sc Cambuur waren dermate ernstig dat er ook een strafrechterlijk onderzoek wordt ingesteld. Volgens voorzitter Jan Smit van Heracles was er sprake van buitensporig en onacceptabel gedrag van de Almelose fans. ,,De rellen zijn vastgelegd op beeld en spreken voor zich. Als bestuur van Heracles kunnen we dit niet tolereren", zegt Smit. ,,Het is een kleine kern van veertig tot vijftig fans waar we mee te maken hebben."
Bron: http://www.pzc.nl/algemeen/sport/stadionverbod-voor-supporters-heracles-1.4029602
Niets van meegekregen, blijkbaar iets gebeurd?
24 heracles fans aangehouden
18 oktober, 2013 - 16:03 -
De plysje hat dizze wike 24 supporters fan Heracles oanholden op fertinking fan iepenlike geweldpleging by de fuotbalwedstriid tusken Cambuur en Heracles op 14 septimber yn Ljouwert. Oan it begjin fan de wedstriid ûntstiene ûngeregeldheden doe't in groep Heracles supporters it supportersfak ferlitte woe. Doe't se tsjinholden waarden troch de befeiliging, gedroegen se har agressyf en waarden hekken fernield.
Oan de hân fan fideobylden binne 24 fertochten oanholden yn de leeftyd fan 17 oant 45 jier. Mear oanhâldings wurde net útsluten.
Fiif supporters binne de kommende trije moannen net wolkom by de wedstriden fan Heracles en moatte har yn de rêst fan elke wedstriid ferlicht melde op it plysjeburo yn harren wenplak.
12de minuut denk ik.
Citaat van: Ronnie tng op oktober 19, 2013, 10:31:07
Gedachten gebaseerd op niets.
Das niet geheel waar :proost
Ma begrijp dus dat het al eerder in de wedstrikd was?? Is t uitvak bij oms zo vervelend dat men er graag uit wil?