Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Heracles 14 september

Gestart door John Hiatt, augustus 26, 2013, 16:33:14

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Net nog kaartje kunnen kopen voor vak 15. Enige vak op Noord waarvoor nog kaarten zijn.

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op augustus 26, 2013, 16:33:14
Net nog kaartje kunnen kopen voor vak 15. Enige vak op Noord waarvoor nog kaarten zijn.

Wordt weer een gezellige boel  |:)
MI-Sider for Life

wiekie1969

Helaas niet aanwezig, personeelsreis van mijn werk naar Gent. Probeer het daar in 1 of andere kroeg te zien. Uiteraard met cambuursjaal om |:)

2-1 winst. |:)

fred


Unknown

Dit zijn de wedstrijden waar wij punten moeten pakken.

Tukker

Citaat van: Unknown op augustus 26, 2013, 18:13:20
Dit zijn de wedstrijden waar wij punten moeten pakken.
Thuiswedstrijden bedoel je  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Mochten we deze wedstrijd winnen, dan hebben we echt een prima start van de competitie. We zijn nog geen enkele keer weggespeeld, pas enkele domme gele kaarten, weinig doelpunten tegen etc. Hoop dat bakker bij ons blijft, anders speelt ie deze dag wellicht in hele verkeerde kleuren..

John Hiatt


Vanuit Helmond

Dit is het 20-jarig jubileum van Jan Smid en ze hadden gevraagd om een club die in het linker rijtje zou kunnen eindigen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vanuit Helmond op september 01, 2013, 15:09:16
Dit is het 20-jarig jubileum van Jan Smid en ze hadden gevraagd om een club die in het linker rijtje zou kunnen eindigen.

:_schater :_schater
Henk, held, bedankt

TM


denistel

volle bak vol gas 3 pt en 33 bier go go go

denistel

Citaat van: John Hiatt op augustus 26, 2013, 16:33:14
Net nog kaartje kunnen kopen voor vak 15. Enige vak op Noord waarvoor nog kaarten zijn.

verkoop aan stadion begint pas de 9e,,,en ze verkopen al1 maar voor 15 toch want rest is
allemaal sk volgens mij

Ronnie tng

#13
 :devil

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22