Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Timmie op juni 26, 2013, 11:06:32

Titel: Elazığspor
Bericht door: Timmie op juni 26, 2013, 11:06:32
Op de Open Dag (27 juli aanstaande) zal SC #Cambuur het in eigen stadion opnemen tegen het in de Turkse Süper Lig uitkomende Elazığspor.

Is dit niet de club waar Türk heen kan?!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: marrumer op juni 26, 2013, 11:07:36
damn mis ik real mallorca en dit
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Timmie op juni 26, 2013, 11:09:54
Citaat van: marrumer op juni 26, 2013, 11:07:36
damn mis ik real mallorca en dit

Blij dat ik deze wel kan 'meemaken'. Ben er helaas ook niet bij tegen Mallorca!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Bernardo op juni 26, 2013, 11:10:51
Eindelijk een keer een potje op de open dag!  :thumbsup
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Timmie op juni 26, 2013, 11:11:34
Citaat van: Bernardo op juni 26, 2013, 11:10:51
Eindelijk een keer een potje op de open dag!  :thumbsup

Vorig jaar was FC Emmen de tegenstander..
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Bernardo op juni 26, 2013, 11:13:20
Citaat van: Timmie op juni 26, 2013, 11:11:34
Vorig jaar was FC Emmen de tegenstander..

Ja, maar toen was kon ik niet  ;)
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Timmie op juni 26, 2013, 11:30:49
Citaat van: Bernardo op juni 26, 2013, 11:13:20
Ja, maar toen was kon ik niet  ;)

Niets gemist hoor..;-)
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Bernardo op juni 26, 2013, 11:44:53
Daar is die ex-boer trainer. Sollied.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Timmie op juni 26, 2013, 11:49:54
Citaat van: Bernardo op juni 26, 2013, 11:44:53
Daar is die ex-boer trainer. Sollied.

De trainer die de eerste prijs voor dkv heeft binnengehaald en daarna meteen op straat heeft gegooid. Die?;-)
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juni 26, 2013, 12:57:11
lekker met een bierke kijken naar een potje voetbal :proost
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: richard op juni 26, 2013, 13:06:53
Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 12:57:11
lekker met een bierke kijken naar een potje voetbal :proost

Met een paar treetjes bedoelst zeker, 2 wedstrijden in stadion als compensatie voor NAC thuis omdat ik er dan niet ben!!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juni 26, 2013, 15:16:05
Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 12:57:11
lekker met een bierke kijken naar een potje voetbal :proost

Een half stadion gevuld met fanatieke Turken
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: veroen op juni 26, 2013, 16:22:06
Citaat van: Nightmarelwd op juni 26, 2013, 15:16:05
Een half stadion gevuld met fanatieke Turken
mooie eerste pot om het uitvak vol te hebben.  8P
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juni 26, 2013, 17:13:00
Citaat van: Nightmarelwd op juni 26, 2013, 15:16:05
Een half stadion gevuld met fanatieke Turken

en de rest met cambuur supporters gezellig toch
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Galdiano op juni 26, 2013, 18:22:23
Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 17:13:00
en de rest met cambuur supporters gezellig toch

:y

Ik zeg 1 woord: Molukkers!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: John Hiatt op juni 26, 2013, 19:42:56
Paar jaar geleden speelde Cambuur in de voorbereiding ook een wedstrijd tegen een Turkse ploeg. Was in de buurt van Apeldoorn volgens mij. Die club had hooguit 100 supporters mee. Ik zie het probleem niet. Is er geen oefenwedstrijd is het niet goed, nu oefenwedstrijd en dan zeuren we weer. Wees blij met wedstrijd!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Galdiano op juni 26, 2013, 21:25:38
Citaat van: John Hiatt op juni 26, 2013, 19:42:56
Paar jaar geleden speelde Cambuur in de voorbereiding ook een wedstrijd tegen een Turkse ploeg. Was in de buurt van Apeldoorn volgens mij. Die club had hooguit 100 supporters mee. Ik zie het probleem niet. Is er geen oefenwedstrijd is het niet goed, nu oefenwedstrijd en dan zeuren we weer. Wees blij met wedstrijd!

Ben heel tevreden dat er een wedstrijd is! Alleen vraag me af wat voor club dit is, en hoeveel aanhang ze hier hebben in Nederland. Turken zijn heet gebakerd, ben gewoon benieuwd of dit wel de juiste tegenstander is op zo'n dag!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Andre-Lwd op juni 26, 2013, 21:56:59
Citaat van: John Hiatt op juni 26, 2013, 19:42:56
Paar jaar geleden speelde Cambuur in de voorbereiding ook een wedstrijd tegen een Turkse ploeg. Was in de buurt van Apeldoorn volgens mij. Die club had hooguit 100 supporters mee. Ik zie het probleem niet. Is er geen oefenwedstrijd is het niet goed, nu oefenwedstrijd en dan zeuren we weer. Wees blij met wedstrijd!

Vieze skoppartij was dat  :R
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Timmie op juni 27, 2013, 09:38:22
We zeuren hier toch niet over? Lekker potje op de open dag:) Niks mis mee!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: veroen op juni 27, 2013, 09:51:06
Citaat van: Galdiano op juni 26, 2013, 21:25:38
Ben heel tevreden dat er een wedstrijd is! Alleen vraag me af wat voor club dit is, en hoeveel aanhang ze hier hebben in Nederland. Turken zijn heet gebakerd, ben gewoon benieuwd of dit wel de juiste tegenstander is op zo'n dag!

Natuurlijk wel man, stel je neit zo aan...
Het is een oefenpotje om een leuke dag af te sluiten en je hebt toch niet de illusie dat voor een dergelijke club er 5000 man naar Leeuwarden afreizen om herrie te schoppen...
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juni 27, 2013, 09:53:10
Citaat van: John Hiatt op juni 26, 2013, 19:42:56
Paar jaar geleden speelde Cambuur in de voorbereiding ook een wedstrijd tegen een Turkse ploeg. Was in de buurt van Apeldoorn volgens mij. Die club had hooguit 100 supporters mee. Ik zie het probleem niet. Is er geen oefenwedstrijd is het niet goed, nu oefenwedstrijd en dan zeuren we weer. Wees blij met wedstrijd!

Ik zie nergens terug dat er iemand zeurt.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Timmie op juni 27, 2013, 09:55:34
Citaat van: Nightmarelwd op juni 27, 2013, 09:53:10
Ik zie nergens terug dat er iemand zeurt.

Precies. Ik snap ook niet waar dit vandaan komt!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Andre-Lwd op juni 27, 2013, 10:16:53
Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 09:51:06
Natuurlijk wel man, stel je neit zo aan...
Het is een oefenpotje om een leuke dag af te sluiten en je hebt toch niet de illusie dat voor een dergelijke club er 5000 man naar Leeuwarden afreizen om herrie te schoppen...

Geen 5000 turken uit Turkije nee, maar denk dat er wel mooi wat turken op af komen, gewoon omdat het een turkse ploeg is.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juni 27, 2013, 12:25:49
nou mooi toch ,,,zijn ook genoeg turken supporter van cambuur.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: richard op juni 27, 2013, 13:04:32
Citaat van: Galdiano op juni 26, 2013, 21:25:38
Ben heel tevreden dat er een wedstrijd is! Alleen vraag me af wat voor club dit is, en hoeveel aanhang ze hier hebben in Nederland. Turken zijn heet gebakerd, ben gewoon benieuwd of dit wel de juiste tegenstander is op zo'n dag!

Je kunt je als thuissupporter toch wel gedragen? Stel dat er turken zijn die heetgebakerd zijn dan trappen de stewards ze er maar uit!!!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: 666 op juni 27, 2013, 13:17:05
Citaat van: richard op juni 27, 2013, 13:04:32
Je kunt je als thuissupporter toch wel gedragen? Stel dat er turken zijn die heetgebakerd zijn dan trappen de stewards ze er maar uit!!!

_O_ _O_

Ik ben erg blij met een leuk oefenpotje op de open dag...
en fanatieke supporters zijn toch het gezelligst, waarschijnlijk worden ze gelijk fan van onze club   |:)
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Ronnie tng op juni 27, 2013, 13:24:17
Citaat van: richard op juni 27, 2013, 13:04:32
Je kunt je als thuissupporter toch wel gedragen? Stel dat er turken zijn die heetgebakerd zijn dan trappen de stewards ze er maar uit!!!

Thuis supporters zullen zich wel gedragen. Als de tegenstander er ook een feest van wil maken, moet het goed komen. Heetgebakerd op een open dag hebben we niets aan met alle jeugd....
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: richard op juni 27, 2013, 13:26:18
Citaat van: Ronnie tng op juni 27, 2013, 13:24:17
Thuis supporters zullen zich wel gedragen. Als de tegenstander er ook een feest van wil maken, moet het goed komen. Heetgebakerd op een open dag hebben we niets aan met alle jeugd....

komt vast wel goed 8)
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: speculeter op juni 27, 2013, 14:01:50
Word gewoon gezellige en leuke dag! |:)
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: wiekie1969 op juni 29, 2013, 02:13:41
200 Turken, ja het wordt gezellig met die mafkezen......... :zucht
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Southman op juni 29, 2013, 12:44:20
"Elazığ Atatürk Stadion
Deze Atatürk stadion is de stadion waar Elazığspor zijn thuiswedstrijden speelt. De stadion telt in totaal 15.000 zitplaatsen. Deze stadion is geopend in 1974 en ook nog eens vernieuwd in 2012. Maar deze stadion is echter pas vanaf 2009 de thuisbasis van Elazığspor. Deze stadion mag de club 10 jaar gebruiken.
Supporters
Elazığspor is bekend met zijn grote supportersaantal. Ze hebben twee supportersgroepen genaamd; Gençlik 23 en Narkoz. Gençlik 23 betekent namelijk in het Nederlands Jeugd 23. Deze groep werd opgericht in 1990."

Aldus wikipedia.

Dit zijn ze denk ik?
http://www.youtube.com/watch?v=-vNxsC-aio4
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: gobo op juni 29, 2013, 13:44:08
Citaat van: Southman op juni 29, 2013, 12:44:20
"Elazığ Atatürk Stadion
Deze Atatürk stadion is de stadion waar Elazığspor zijn thuiswedstrijden speelt. De stadion telt in totaal 15.000 zitplaatsen. Deze stadion is geopend in 1974 en ook nog eens vernieuwd in 2012. Maar deze stadion is echter pas vanaf 2009 de thuisbasis van Elazığspor. Deze stadion mag de club 10 jaar gebruiken.
Supporters
Elazığspor is bekend met zijn grote supportersaantal. Ze hebben twee supportersgroepen genaamd; Gençlik 23 en Narkoz. Gençlik 23 betekent namelijk in het Nederlands Jeugd 23. Deze groep werd opgericht in 1990."

Aldus wikipedia.

Dit zijn ze denk ik?
http://www.youtube.com/watch?v=-vNxsC-aio4

Het is in ieder geval door een turk geschreven...
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: brambo3004 op juni 29, 2013, 15:16:28
 :0= HAK ZE IN DE PAN, DIE BOYS VAN ERDOGAN :zweep
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juli 16, 2013, 13:44:29
 PEC Zwolle ziet af van oefenduel met Elazigspor. Veroorzaakte vorig jaar een veldslag tegen FC Den Bosch (3x rood, gestaakt)

Het oefenduel tussen PEC Zwolle en het Turkse Elazigspor dat komende zaterdag op het programma stond in Hasselt gaat niet door.

De ploegen hebben in onderling overleg afgezien van de wedstrijd. PEC Zwolle gaat ook niet op zoek naar een andere tegenstander, de ploeg van Ron Jans zal een training afwerken. Voor PEC Zwolle staan er nu nog drie oefenwedstrijden op het programma voor de start van de competitie. Woensdag is Werder Bremen de tegenstander, 26 juli speelt de ploeg tegen Ross County en een dag later is de Open Dag en het afscheidsduel van Arne Slot.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: rudie op juli 16, 2013, 14:30:54
Als het goed is spelen daar ook nog twee Nederlanders, Roland Alberg (bekend van Excelsior) en Marvin Zeegelaar (Ajax jeugd). Andere bekende spelers?
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: De Jager op juli 16, 2013, 21:28:30
Wat voor 'veldslag's er geweest daar in den bosch dan?
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Westerpark op juli 24, 2013, 00:17:33
De Turken winnen vandaag met 1-4 bij FC Volendam.
Voor wat het waard is..
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juli 24, 2013, 08:42:28
Citaat van: De Jager op juli 16, 2013, 21:28:30
Wat voor 'veldslag's er geweest daar in den bosch dan?

een schoppartij he 3x rood
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 24, 2013, 17:21:41
Cambuur start de wedstrijd tegen de Turken met de eerste doelman. Ik ben benieuwd...
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Bernardo op juli 24, 2013, 17:23:35
Citaat van: Yellow Army op juli 24, 2013, 17:21:41
Cambuur start de wedstrijd tegen de Turken met de eerste doelman. Ik ben benieuwd...

Ja? Meende dat Swinkels en Nienhuis beide nog 1 wedstrijd zouden keepen, en dat ze daarna zouden beslissen.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juli 24, 2013, 17:23:55
dacht dat nienhuis zou keepen en ze daarna een beslissing zouden nemen??
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: richard op juli 24, 2013, 17:28:39
Citaat van: Yellow Army op juli 24, 2013, 17:21:41
Cambuur start de wedstrijd tegen de Turken met de eerste doelman. Ik ben benieuwd...

Nienhuis keept.....daarna pas beslissing!!!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 24, 2013, 17:37:49
Dan staat het verkeerd in de huis aan huis. Woorden komen overigens van Grotenhuis.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juli 24, 2013, 17:43:13
zo staat het er wel maar swinkels keepte tegen sparta en Mallorca en nienhuis tegen almere en de turken neem ik aan en dan
wordt er een keuze gemaakt
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Galdiano op juli 24, 2013, 18:23:28
Grotenhuis heeft gelijk!
De eerste keeper keept zaterdag!

:0= NIENHUIS!!!!  |:)
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Drumfather SCC op juli 24, 2013, 18:43:14
Een klein beetje OT maar...
Must es kieken op 1:11  _O_
Dat kunnen we hier thuis dus verwachten in de ED  |:)
Ik had kippenvel...
http://www.youtube.com/watch?v=T3Ue6wG2Of8 (http://www.youtube.com/watch?v=T3Ue6wG2Of8)
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juli 24, 2013, 21:31:43
BLIJFT MOOI HOOR
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Clint op juli 25, 2013, 07:27:32
Vind je????

Met die kut fucking Braamhaar. Dat zuivere doelpunt dat afgekeurd werd? Krijg er nog hartverzakkingen van.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: okkele op juli 27, 2013, 00:58:16
toch wel "mooi" om weer te zien,iedere emotie is mooi.
mooie namen ook,de vries,jansen en jansen,maachi,vd vlag,khalifi,vd heide...enz.

en idd,braamhaar en die paardebek hebben komend seizoen heel wat misgelopen miljoenen goed te maken voor ons.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Goudvinger op juli 27, 2013, 10:42:00
Braamhaar heeft ons gered van een faillissement  :wall
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Cambuur058 op juli 27, 2013, 10:42:26
Weet ook iemand of er toevallig een streampje komt?
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juli 27, 2013, 11:33:38
dat denk ik niet,,,,allemaal naar het stadion
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 27, 2013, 11:36:59
Ze hoeven iig niet te sproeien! Komt me toch een bak water aan.

Straks op Ameland maar snel een kroeg opzoeken :proost
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: rudie op juli 27, 2013, 11:47:06
Met die regen zal de 'stream' vanzelf op gang komen  :wall
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Cambuur058 op juli 27, 2013, 12:02:48
Citaat van: denistel op juli 27, 2013, 11:33:38
dat denk ik niet,,,,allemaal naar het stadion
ja wil wel maar kan niet
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: marrumer op juli 27, 2013, 12:27:42
er is niet een stream want het komt niet op eredivisie live
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Cambuur058 op juli 27, 2013, 15:37:51
Opstelling Cambuur:

Nienhuis, Pereira Leeuwin Dijkstra Bijker, El Makrini Bakker Van Moorsel, Schokker Hemmen Feldballe
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Dokkumer op juli 27, 2013, 15:44:28
Droste nog niet helemaal fit?
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Cambuur058 op juli 27, 2013, 16:03:25
Wist trouwens niet dat Diederik Sampson Cambuurfan is.
Kan hij niet even het nieuwe stadion regelen?  :zweep

[verwijderd door de beheerder]
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Cambuur058 op juli 27, 2013, 16:53:59
Iemand de een indruk vd wedstrijd kan geven?  :scc
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Chipke op juli 27, 2013, 17:21:17
Ijzersterk Cambuur gezien in de eerste helft. Elazigspor komt er nauwelijks aan te pas.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 27, 2013, 17:26:45
Wordt goed gevoetbald. Cambuur is heer en meester. Enkele goede kansen gecreeerd, maar helaas nog steeds 0-0.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Cambuur058 op juli 27, 2013, 17:44:28
0-1 voor de turken

Toch tegen de verhouding in als ik jullie zo hoor.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Viper op juli 27, 2013, 17:48:15
Cambuur heeft steeds de bal. Erg tegen de verhouding inderdaad.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Cambuur058 op juli 27, 2013, 18:20:56
0-2 voor de turken..
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 27, 2013, 18:43:59
2e helft hetzelfde beeld. Cambuur verreweg de betere, maar niet scorende ploeg. De Turken hebben 2,5 kansen gehad en maken 2 goals. Vandaag dus een lesje in effectiviteit gezien.

Kortom, voetballend zit het goed, maar vergeten uit te buiten. Als dat maar niet onze achilleshiel wordt dit seizoen...
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Drumfather SCC op juli 27, 2013, 19:21:25
Wat was dat nou weer voor gekloot in Vak 13..
Ineens zie je ook allemaal weer van die meelopertjes die denken dat ze stoer zijn naar die plek stuiven  :wall
Knokkerij en de scheids lopen uitjoelen met H**renjong op een Open Dag  :zucht

Mooie reclame weer! Ouders met kinderen om me heen spraken er schande van
Kan ze dit keer geen ongelijk geven, Dom dom dom gedoe!

Cambuur was de betere ploeg maar weet niks om te zetten, door fouten word het 0-2
Ik hoop niet dat dit ze doorgaat! Prima veldspel, beter zijn en toch verliezen door fouten!

Er moet vooral aanvallend iets bij want oh oh oh; Wat waren alle aanvallers beroerd  :zucht

EDIT; Op Feldballe na
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juli 27, 2013, 19:23:32
Wanneer er deze week niet twee of drie spelers bijkomen, dan ben ik bang dat we in december stijf onderaan staan.

In de JL kon je als spits een bal laten stuiteren en dan aannemen, dat kan in de Eredivisie niet. Werd vanmiddag en ook afgelopen dinsdag duidelijk. Verdedigend twee momenten van niet opletten en twee keer raak.

Ik hoopte dat we niet het lachertje van de Eredivisie zouden worden, maar vrees met grote vrezen.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juli 27, 2013, 19:24:18
Citaat van: Drumfather SCC op juli 27, 2013, 19:21:25
Wat was dat nou weer voor gekloot in Vak 13..
Ineens zie je ook allemaal weer van die meelopertjes die denken dat ze stoer zijn naar die plek stuiven  :wall
Knokkerij en de scheids lopen uitjoelen met H**renjong op een Open Dag  :zucht

Mooie reclame weer! Ouders met kinderen om me heen spraken er schande van
Kan ze dit keer geen ongelijk geven, Dom dom dom gedoe!

Cambuur was de betere ploeg maar weet niks om te zetten, door fouten word het 0-2
Ik hoop niet dat dit ze doorgaat! Prima veldspel, beter zijn en toch verliezen door fouten!

Er moet vooral aanvallend iets bij want oh oh oh; Wat waren alle aanvallers beroerd  :zucht

EDIT; Op Feldballe na

Was in vak 12.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Sonnema op juli 27, 2013, 19:25:00
Eerste 20 minuten was het leuk maar daarna is het behoorlijk achteruit gegaan, en er moet zeker wat bij want dit gaat zo echt niet goed komen. Fouten worden ook straks afgestraft.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Ruppppert op juli 27, 2013, 19:57:17
Samenvatting
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: pvanbuijtene op juli 27, 2013, 19:58:27
Vindt het mooi dat het voetballend nog wel aardig was ( zoals ik via meerdere mensen heb meegekregen). Dat we in de afwerking minder scherp waren kan om mij gebeuren. Na zo'n dag.. Spelerspresentatie, handtekeningen zetten etc en daarna nog een volledige wedstrijd spelen lijkt mij ook niet de beste voorbereiding (vrij vermoeiende dag ). Dat kan ik best begrijpen dat afronding wat minder is. Ik weet dat dat ook het probleem is van laatste paar wedstrijden maar toen was het spel ook DRAMATISCH!....
We klagen al jaren dat het eredevisie niveau een lachertje is vergleken met de rest, dus wat verwachten we van ons zelf? Ik denk dat er andere clubs zijn die kans hebben om stijf onderaan te staan....
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: pvanbuijtene op juli 27, 2013, 20:00:15
Citaat van: Ruppppert op juli 27, 2013, 19:57:17
Samenvatting

Positief dat er veel gecreëerd is. daar schortte het toch wat aan.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Ruppppert op juli 27, 2013, 20:04:12
Citaat van: pvanbuijtene op juli 27, 2013, 20:00:15
Positief dat er veel gecreëerd is. daar schortte het toch wat aan.
idd nu nog de kansen afmaken
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 27, 2013, 20:05:49
Citaat van: Ruppppert op juli 27, 2013, 20:04:12
idd nu nog de kansen afmaken

Mooie kansen en mooie beelden!!! _O_ _O_

Dank vanuit Slowakije, Ruppppert
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: pvanbuijtene op juli 27, 2013, 20:05:53
Citaat van: Ruppppert op juli 27, 2013, 20:04:12
idd nu nog de kansen afmaken
We weten dat Hemmen hier heeeel erg goed in is, zulke kansen zal hij wel afmaken als het er echt om gaat. Ben ik van overtuigd... Barto, ja, dat is nog zien.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 27, 2013, 20:19:50
Citaat van: Sonnema op juli 27, 2013, 19:25:00
Eerste 20 minuten was het leuk maar daarna is het behoorlijk achteruit gegaan, en er moet zeker wat bij want dit gaat zo echt niet goed komen. Fouten worden ook straks afgestraft.

Met het veldspel wat ik vandaag heb gezien, doe je echt niet onder voor clubs als NAC, Heracles enz. Ik heb er wel vertrouwen in, zelfs nu we nog niet compleet zijn. Laat NAC maar komme.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juli 27, 2013, 20:45:59
Citaat van: Nightmarelwd op juli 27, 2013, 19:24:18
Was in vak 12.

11 zelfs maar totaal onnodig en zeker met zo veel jeugd op de tribune
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 27, 2013, 20:51:11
Op de trap tussen 11 en 12. En het waren zelf nog jonkjes die dit veroorzaakten.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juli 27, 2013, 21:01:28
wie of wat het heeft geen zin toch,,we staan of zitten daar allemaal voor cambuur en er zit oek jeugd tussen de 5 en de 10 jaar.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: jamesbond op juli 27, 2013, 21:16:55
tijdens de wedstrijd ben ik mijn beurs kwijt geraakt heeft iemand hem gevonden wie hem heeft en terug brengt trakteer ik op biertje  :proost
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Viper op juli 27, 2013, 21:21:21
Er werd door de stadionspeaker geroepen dat er een portemonnee was gevonden.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Cambuur058 op juli 27, 2013, 21:29:12
Verdomme, wat 'n kansen.. Die maakt een gemiddelde C speler nog.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: jamesbond op juli 27, 2013, 21:31:41
ik had alleen gehoord  dat  ze omriepen dat ik hem kwijt was  voor de wedstrijd
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Sakas op juli 27, 2013, 22:45:03
Citaat van: jamesbond op juli 27, 2013, 21:31:41
ik had alleen gehoord  dat  ze omriepen dat ik hem kwijt was  voor de wedstrijd

Klopt heb ik ook gehoord. Jammer dat de vinder hem niet netjes bij het radiohok heeft gebracht!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: De Gast op juli 27, 2013, 23:03:40
Schokker Hemmen 100% kansen. Die moeten er echt in. Moeten nog wel wat rappe spelers bij. Anders hebben we onder druk niks in te brengen.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: zeewolde op juli 27, 2013, 23:09:11
Adje kan lastig worden. Was vandaag 1 van de besten bij Vitesse.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: gewoon een fan op juli 27, 2013, 23:14:40
Citaat van: jamesbond op juli 27, 2013, 21:16:55
tijdens de wedstrijd ben ik mijn beurs kwijt geraakt heeft iemand hem gevonden wie hem heeft en terug brengt trakteer ik op biertje  :proost
Ik neem aan dat James Bond wel een zender in zijn portemonnee heeft  :?

:P Heel vervelend, ik hoop dat jij hem no terug zal krijgen  :thumbsup
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: jamesbond op juli 27, 2013, 23:27:37
Citaat van: Sakas op juli 27, 2013, 22:45:03
Klopt heb ik ook gehoord. Jammer dat de vinder hem niet netjes bij het radiohok heeft gebracht!
tsjaa voortaan beter op mn spullen letten laat dit een wijze les zijn  :clint
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: mugel op juli 27, 2013, 23:47:56
Citaat van: jamesbond op juli 27, 2013, 21:16:55
tijdens de wedstrijd ben ik mijn beurs kwijt geraakt heeft iemand hem gevonden wie hem heeft en terug brengt trakteer ik op biertje  :proost

Het zou altijd vanzelfsprekend moeten zijn dat je 'm weer terugkrijgt. Hopelijk is dat ook zo en is de schade anders niet te groot. Van supporters onderling ga ik er sowieso vanuit dat ze zo eerlijk zijn. Nadeel is dat de gratis toegang veel onduidelijke types naar het stadion brengt/bracht.. Hoewel dit bij een open dag hoort, beter niet meer doen. Jammer, maar kan kennelijk niet meer..  :| 
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: wiekie1969 op juli 28, 2013, 07:59:58
Dat je degradatievoetbal gaat spelen met zo'n begroting is bekend, dus snap ik het commentaar van sommigen niet. De intentie om te voetballen is er bij cambuur, en daar wordt ook op getraind. Wat een verschil met vorig seizoen, hulde!
Perreira wat een versterking, speelde foutloos op de back gistermiddag.

Wat dit cambuur mist is creativiteit, iemand met een steekbal. Hemmen werd gisteren veel te weinig in het spel betrokken.

Wat ik onbegrijpelijk vond van de ts waren de wissels, Barto rechtsbuiten? Brands linksbuiten? Zet de spelers op de positie waar ze horen. Organisatie viel achterin volledig weg toen Dijkstra de 2e helft op het middenveld ging voetballen.

Nac-Volendam 1-1 gistermiddag dus ben benieuwd volgende week!


Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juli 28, 2013, 09:32:01
Citaat van: wiekie1969 op juli 28, 2013, 07:59:58
Dat je degradatievoetbal gaat spelen met zo'n begroting is bekend, dus snap ik het commentaar van sommigen niet. De intentie om te voetballen is er bij cambuur, en daar wordt ook op getraind. Wat een verschil met vorig seizoen, hulde!
Perreira wat een versterking, speelde foutloos op de back gistermiddag.

Wat dit cambuur mist is creativiteit, iemand met een steekbal. Hemmen werd gisteren veel te weinig in het spel betrokken.

Wat ik onbegrijpelijk vond van de ts waren de wissels, Barto rechtsbuiten? Brands linksbuiten? Zet de spelers op de positie waar ze horen. Organisatie viel achterin volledig weg toen Dijkstra de 2e helft op het middenveld ging voetballen.

Nac-Volendam 1-1 gistermiddag dus ben benieuwd volgende week!

Het valt mij zwaar om twee keer te verliezen. Niet meer gewend  ;(
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juli 28, 2013, 09:47:51
open dag is voor ieder1 dus mooi zo laten.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juli 28, 2013, 09:50:47
Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 09:47:51
open dag is voor ieder1 dus mooi zo laten.

Het was een leuke open dag.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: cambuurlegend op juli 28, 2013, 10:41:56
Vond het voetballend niet eens zo slecht , zeker de eerste helft niet . Je moet alleen wel als je uiteindelijk een aantal kansen creëert een bal binnenschieten en daar schort het momenteel nog aan. Je bent met het vertrek van Adje aanvallend gewoon duidelijk minder geworden en dat soort kwaliteit koop je helaas niet terug, was gister tegen Bayer Leverkusen gewoon de beste man aan Vitesse kant die laten ze never nooit meer gaan.  Het word een lastig seizoen , maar zo zijn er nog wel een aantal ploegen die niet overlopen van de kwaliteit als de jongens het een heel seizoen kunnen opbrengen om voor elkaar te strijden ben ik er van overtuigd dat we erin blijven !!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Sonnema op juli 28, 2013, 10:42:01
Het was zeker een leuke opendag. Wat ik niet begrijp is dat bij de wissels Barto in 20 min 3x op een andere positie wordt gezet en dat zelfde geld voor een Brands.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: John Hiatt op juli 28, 2013, 10:51:22
Na alle berichten hier op het forum, viel het mij niet eens tegen. Eerste helft werd er goed gespeeld, alleen veel te weinig diepgang en dreiging voorin. Ik zou Makrini voorlopig op de bank zetten, vanwege zijn grote hoeveelheid domme overtredingen. Die gaat zo voor record gele kaarten in Eredivisie. Barto kan vandaag nog wel terug naar Harkema. Wat die Christovao toevoegt is mij een raadsel. Keepers kunnen me ook nog niet overtuigen. Van Moorsel vond ik erg goed.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Galdiano op juli 28, 2013, 10:54:22
Citaat van: Sonnema op juli 28, 2013, 10:42:01
Het was zeker een leuke opendag. Wat ik niet begrijp is dat bij de wissels Barto in 20 min 3x op een andere positie wordt gezet en dat zelfde geld voor een Brands.

Brands is een hele goede voetballer! Zonde dat hij iedere keer op de buiten word gezet.

Middenvelders doen weinig onder van elkaar, en is goed bezet met, Schokker, Bakker, vd Heide, Makrini, Van Brakel, Brands, Van Moorsel, Ritzmaier.

Dijkstra zie ik niet als middenvelder!

Absoluut de sterkste linie, en kunnen aardig mee in de middenmoot.
Echter de aanval en verdediging Dramatisch!! (Uitgezonderd Bijker)

Nienhuis veel en veel beter dan Swinkels, en veel meer uitstraling in de goal!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 28, 2013, 11:21:38
In tegenstelling tot de wedstrijden tegen Almere en Mallorca werd er nu veel beter gevoetbald en voldoende kansen gecreëerd. Alleen was men nog niet scherp in de afwerking. Dus wanneer Oepie in de eerste en Hemmen in de tweede helft gewoon die bal tegen de netten knalt, had je waarschijnlijk die 2e goal ook niet om de oren gekregen en win je dus gewoon.

Imo hebben we de stijgende lijn te pakken, alleen is het rendement veel te laag en ik ben bang dat dat onze achilleshiel gaat worden dit seizoen als je kijkt naar de bezetting van onze spitspositie.

Hemmen: als hij het vizier niet op scherp heeft, heeft hij weinig tot geen meerwaarde.
Barto: tsja... hij doet zijn stinkende best, maar kan gewoon niet beter.
Cristovao: groot en sterk, maar totaal geen techniek en spelinzicht. Vraag me echt af of de TS deze jongen van tevoren wel eens aan het werk heeft gezien. Onbegrijpelijk...
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juli 28, 2013, 12:01:49
Citaat van: Yellow Army op juli 28, 2013, 11:21:38

Cristovao: groot en sterk, maar totaal geen techniek en spelinzicht. Vraag me echt af of de TS deze jongen van tevoren wel eens aan het werk heeft gezien. Onbegrijpelijk...

Ik begrijp ook niet dat men in Groningen het jammer vindt dat hij naar ons vertrok. Misschien dat het nog duidelijk wordt in de competitie.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juli 28, 2013, 12:02:29
Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 10:54:22
Brands is een hele goede voetballer! Zonde dat hij iedere keer op de buiten word gezet.

Middenvelders doen weinig onder van elkaar, en is goed bezet met, Schokker, Bakker, vd Heide, Makrini, Van Brakel, Brands, Van Moorsel, Ritzmaier.

Dijkstra zie ik niet als middenvelder!

Absoluut de sterkste linie, en kunnen aardig mee in de middenmoot.
Echter de aanval en verdediging Dramatisch!! (Uitgezonderd Bijker)

Nienhuis veel en veel beter dan Swinkels, en veel meer uitstraling in de goal!

Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ritzmaier?
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: vialli op juli 28, 2013, 12:33:57
Deze wedstrijd gaf wel aan wat ons de komende maanden te wachten staat,
n.l. een energie sparende tegenstander die op de juiste momenten
toeslaat.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Galdiano op juli 28, 2013, 12:52:19
Citaat van: Nightmarelwd op juli 28, 2013, 12:02:29
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ritzmaier?

Nu Park naar psv gaat, is de komst van Ritzmaier nog een formaliteit.
Cocu wou eerst een extra middenvelder voor dat Ritzmaier weg mocht.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Sonnema op juli 28, 2013, 12:57:57
Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 10:54:22
Brands is een hele goede voetballer! Zonde dat hij iedere keer op de buiten word gezet.

Middenvelders doen weinig onder van elkaar, en is goed bezet met, Schokker, Bakker, vd Heide, Makrini, Van Brakel, Brands, Van Moorsel, Ritzmaier.

Dijkstra zie ik niet als middenvelder!

Absoluut de sterkste linie, en kunnen aardig mee in de middenmoot.
Echter de aanval en verdediging Dramatisch!! (Uitgezonderd Bijker)

Denk dat  3 spelers nog wel een stap hoger kunnen maken, de rest blijft wat hangen op het niveau van de JL. Verdediging met Leeuwin,Bijker,Perreira is niet raar moet nog 1 goede speler naast Leeuwin die de lijnen gaat uitzetten. Voorin zal zeker wat bij moeten en Nienhuis gewoon op de goal
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Clint op juli 28, 2013, 12:58:19
Citaat van: vialli op juli 28, 2013, 12:33:57
Deze wedstrijd gaf wel aan wat ons de komende maanden te wachten staat,
n.l. een energie sparende tegenstander die op de juiste momenten
toeslaat.

Ben bang dat bijna alle wedstrijden zo gaan lopen. Cambuur wat leuk voetbal laat zien maar vergeet af te maken wat de tegenstander wel doet.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 28, 2013, 13:16:10
Ik zeg laat Ritzmaier maar zitten, we hebben genoeg kwaliteit op het middenveld. Liever 2 aanvallers erbij.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: wiekie1969 op juli 28, 2013, 13:25:16
Citaat van: clint op juli 28, 2013, 12:58:19
Ben bang dat bijna alle wedstrijden zo gaan lopen. Cambuur wat leuk voetbal laat zien maar vergeet af te maken wat de tegenstander wel doet.


Dus zal je moeten investeren in een snelle rechtsbuiten en een spits, een killer!!!!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: wiekie1969 op juli 28, 2013, 13:26:05
Citaat van: Yellow Army op juli 28, 2013, 13:16:10
Ik zeg laat Ritzmaier maar zitten, we hebben genoeg kwaliteit op het middenveld. Liever 2 aanvallers erbij.


Je moet Ritzmaier juist wel huren vanwege zijn creativiteit!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: wiekie1969 op juli 28, 2013, 13:32:14
Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 10:54:22

Echter de aanval en verdediging Dramatisch!! (Uitgezonderd Bijker)




Bijker was de zwakste verdediger hoor gistermiddag, die wordt straks aan alle kanten voorbij gelopen, veel te weinig fysieke kracht.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Galdiano op juli 28, 2013, 13:59:47
Citaat van: wiekie1969 op juli 28, 2013, 13:32:14

Bijker was de zwakste verdediger hoor gistermiddag, die wordt straks aan alle kanten voorbij gelopen, veel te weinig fysieke kracht.

Bewijst maar weer dat je totaal geen verstand hebt van voetbal!  :X
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: DR888SCC op juli 28, 2013, 14:23:44
In de verdediging valt mij Leeuwin in zeer positieve zin op. Zowel verdedigend in de lucht als over de grond zeer sterk, alleen in de opbouw proberen om nog sneller het middenveld aan te spelen. Het middenveld (met name Bakker en van Moorsel) moeten zich dan wel steeds aanbieden. Wat Bijker betreft die komt er wel, maar is er nog niet. In de aanval valt Oepie mij bijzonder mee, prima balcontrole en overzicht alleen moet de eindppass nog wat beter worden maar daar heb ik alle vertrouwen in. Op het middenveld mag mi Makrini niet ontbreken, nog steeds ijzersterk in het afpakken van de bal, alleen ook voor hem geldt dat de volgende passing nauwkeuriger moet worden.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: GerardFraneker op juli 28, 2013, 14:29:17
Citaat van: DR888SCC op juli 28, 2013, 14:23:44
In de verdediging valt mij Leeuwin in zeer positieve zin op. Zowel verdedigend in de lucht als over de grond zeer sterk, alleen in de opbouw proberen om nog sneller het middenveld aan te spelen. Het middenveld (met name Bakker en van Moorsel) moeten zich dan wel steeds aanbieden. Wat Bijker betreft die komt er wel, maar is er nog niet. In de aanval valt Oepie mij bijzonder mee, prima balcontrole en overzicht alleen moet de eindppass nog wat beter worden maar daar heb ik alle vertrouwen in. Op het middenveld mag mi Makrini niet ontbreken, nog steeds ijzersterk in het afpakken van de bal, alleen ook voor hem geldt dat de volgende passing nauwkeuriger moet worden.

Leeuwin die staat zijn mannetje wel daar achterin, zeer rustig en houdt het overzicht goed.
Nienhuis gooide veel tempo in de wedstrijd om de bal meteen weer mee te geven aan de backs die goed konden opkomen! Pereira speelde ook een goede wedstrijd vond ik!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: wiekie1969 op juli 28, 2013, 14:53:46
Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 13:59:47
Bewijst maar weer dat je totaal geen verstand hebt van voetbal!  :X


we zullen het zien Galdiano.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Chipke op juli 28, 2013, 15:34:44
Bij vlagen een heel erg sterk Cambuur gezien. Vooral in de eerste helft, waarin we heer en meester waren. Goede keuzes en positiespel. Nienhuis keepte een uitstekende wedstrijd. Kon niet heel veel aan de tegengoals doen. Pereira, gewoon een degelijke verdediger. Kwam ook een paar keer goed mee op. Leeuwin, maakte opnieuw weinig fouten. Won veel duels. Dijkstra had weer een paar foute beslissingen. Hij moet echt aan zijn passing werken. Voor de rest deed hij het wel redelijk. Bijker maakte ook een paar slippertjes, waar twee grote kansen uit voort kwamen. El Makrini toonde vandaag weer eens zijn klasse, veroverde veel ballen op het middenveld. Bakker had een paar hele goede ballen, waardoor de buitenspelers op snelheid wegkonden. Speelde een meer dan redelijke wedstrijd. Schokker zorgde weer voor veel creativiteit. Had wel een doelpuntje mogen maken. Van Moorsel is een slimme voetballer. Heeft een goed inzicht. Deze man kan echt wel wat. Zeker van de basis. Feldballe viel mij in positieve zin op. Heeft enorm veel snelheid en is wel iemand die een mannetje passeren kan. Moet op sommige momenten iets eerder afspelen.Hemmen, erg balvast. Was een paar keer zijn tegenstander te slim af. Met Hemmen heb je voorin veel meer kracht dan met Barto. De kansen die we krijgen moeten er echter wel in. Gisteren hebben we ongeveer vier, vi
jf kansen gehad. Daarvan moet er minimaal één zitten. Anders ben je bij voorbaat al kansloos. Kortom voetballend viel mij het enorm mee. Eerste helft zelfs genoten van het veldspel. Hier kunnen we mee verder. Ritzmaier en nog één speler erbij komende week, en we doen echt niet onder voor NAC.

Heb het idee dat deze elf het moeten gaan doen tegen NAC:

22.  Leonard Nienhuis
2.    Wout Droste
30.  Ramon Leeuwin
15.  Mart Dijkstra
17.  Lucas Bijker
6.    Erik Bakker
24.  Marcel Ritzmaier
10.  Paco van Moorsel
14.  Oebele Schokker
12.  Michiel Hemmen
11.  Oliver Feldballe
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 28, 2013, 15:45:23
Citaat van: wiekie1969 op juli 28, 2013, 13:26:05

Je moet Ritzmaier juist wel huren vanwege zijn creativiteit!

Aan creativiteit hebben we geen gebrek. We hebben Schokker, v Moorsel en Bakker al. Vergeet niet dat de flankspelers van het middenveld bij balbezit vleugelaanvallers worden en daar zie Ritzmaier niet spelen. Dus enige plek waar hij kan spelen is op de plek van Makrini. Nee, doe mij maar 2 aanvallers erbij.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2013, 15:52:05
Citaat van: Yellow Army op juli 28, 2013, 15:45:23
Aan creativiteit hebben we geen gebrek.

:zucht
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 28, 2013, 16:02:58
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2013, 15:52:05
:zucht

Er werden genoeg kansen gecreëerd. Je kan nog zoveel creativiteit in je elftal hebben, maar als je niemand hebt om hem tegen de touwen te knallen houdt het op he
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: cambuurlegend op juli 28, 2013, 17:14:03
Citaat van: Chipke op juli 28, 2013, 15:34:44


Heb het idee dat deze elf het moeten gaan doen tegen NAC:

22.  Leonard Nienhuis
2.    Wout Droste
30.  Ramon Leeuwin
15.  Mart Dijkstra
17.  Lucas Bijker
6.    Erik Bakker
24.  Marcel Ritzmaier
10.  Paco van Moorsel
14.  Oebele Schokker
12.  Michiel Hemmen
11.  Oliver Feldballe

Dus jij stelt voor om Makrini die de afgelopen 2 jaar in zijn eentje meer ballen heeft veroverd dan de rest van het team bij elkaar, en veruit ons meest constante speler is te passeren.  :wall
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Roofvogel op juli 28, 2013, 17:25:45
Citaat van: cambuurlegend op juli 28, 2013, 17:14:03
Dus jij stelt voor om Makrini die de afgelopen 2 jaar in zijn eentje meer ballen heeft veroverd dan de rest van het team bij elkaar, en veruit ons meest constante speler is te passeren.  :wall

Het gaat niet alleen om het veroveren van de bal
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Nightmarelwd op juli 28, 2013, 17:37:30
Citaat van: cambuurlegend op juli 28, 2013, 17:14:03
Dus jij stelt voor om Makrini die de afgelopen 2 jaar in zijn eentje meer ballen heeft veroverd dan de rest van het team bij elkaar, en veruit ons meest constante speler is te passeren.  :wall

Die gaat dit seizoen veel gele en misschien ook wel rode kaarten pakken net als Christavao
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: cambuurlegend op juli 28, 2013, 18:17:40
Citaat van: Roofvogel op juli 28, 2013, 17:25:45
Het gaat niet alleen om het veroveren van de bal

Het gaat ook niet alleen om de steekbal ....Makrini is een verdedigende middenvelder kerntaken voor zijn positie in mijn optiek: Tackelen , Duelkracht, Uithoudingsvermogen, Teamwork, Inzet , Anticipatie , Concentratie en op die onderdelen wint binnen het huidige Cambuur helemaal niemand van Makrini. Daarnaast is zijn passing voor een speler om zijn positie meer dan voldoende kijk de beelden er nog maar even op terug:

http://www.youtube.com/watch?v=nTDPqDRDAuQ

Als de overige middenvelders met dezelfde beleving en passie het veld in gaan als deze jongen blijven we er gewoon in hoor, zou helemaal mooi zijn als ze dan ook nog een keer hun man op zouden pakken dat scheelt  al een hoop kaarten.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 28, 2013, 18:20:44
Helemaal eens! MAKRINI _O_
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Supersub op juli 28, 2013, 18:39:44
Ook mee eens. 2 keer geschorst geweest afgelopen seizoen. Het lijkt erop dat hij 32 wedstrijden geschorst was zoals ik sommige hier hoor. Wie heeft die jongen van Psv nou een paar hele wedstrijden zien spelen. Maar ineens is hij de verlosser. Elk jaar hetzelfde liedje haha. Ik bouw op jongens waarvan ik weet wat ze kunnen en wat ze kunnen betekenen. De rest krijgt de voordeel van de twijfel anders speelde ze wel basis bij hun eigem cluppie. Iedereen die iets toevoegt is welkom maar eerst bewijzen de komende competitiewedstrijden. Ik heb vertrouwen in de 3 punten tegen nac na gister.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: keije op juli 28, 2013, 19:23:02
Ik vind die Feldballe de laatste 2 wedstrijden echt dramatisch,  in Nederland vind je toch wel betere buitenspelers dan deze Deen.?????? Bij Twente loopt die Gyassi nog , misschien is dat wat ??
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Goudvinger op juli 28, 2013, 19:25:03
Citaat van: keije op juli 28, 2013, 19:23:02
Ik vind die Feldballe de laatste 2 wedstrijden echt dramatisch,  in Nederland vind je toch wel betere buitenspelers dan deze Deen.?????? Bij Twente loopt die Gyassi nog , misschien is dat wat ??

Serieus? Die jongen is één en al voetbal, hier gaan we nog veel plezier aan beleven.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: keije op juli 28, 2013, 19:32:34
Ja ik ben serieus,  iedereen roept om een rechtsbuiten ipv Oebele maar die vind ik een stuk beter dan onze deense vriend,  die helemaal niks toevoegd. Oebele heeft veel meer dreiging , voorzetten , steekpassjes , combinatiespel, 1x raken etc etc. 
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Galdiano op juli 28, 2013, 20:28:16
Citaat van: keije op juli 28, 2013, 19:32:34
Ja ik ben serieus,  iedereen roept om een rechtsbuiten ipv Oebele maar die vind ik een stuk beter dan onze deense vriend,  die helemaal niks toevoegd. Oebele heeft veel meer dreiging , voorzetten , steekpassjes , combinatiespel, 1x raken etc etc.

Ik had het er met John Hiatt over dat het 1 en al voetbal is. Goede voorzet, corners eindelijk hoog! En fantastische sleep beweging. Top!
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 28, 2013, 20:57:29
Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 20:28:16
Ik had het er met John Hiatt over dat het 1 en al voetbal is. Goede voorzet, corners eindelijk hoog! En fantastische sleep beweging. Top!

't is tied foor een mooi stukje poezie:

D'een of de ander

Ik bin der uut
wie van Feldballe of Oebele
het best op de flanken
ken voebele

Oebele ken het beste uut
de ballen in het net knallen
en die Deen ken natuurlijk
t beste thuus op het kunstgrasFELD BALLE

Wimpie Shakesbier
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Clint op juli 29, 2013, 07:14:12
Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 20:28:16
Ik had het er met John Hiatt over dat het 1 en al voetbal is. Goede voorzet, corners eindelijk hoog! En fantastische sleep beweging. Top!

Dan heeft Hiatt jou goed in de luren gelegd. Zijn mening over Oebele is wel bekend zo langzamerhand.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: John Hiatt op juli 29, 2013, 07:42:38
Citaat van: clint op juli 29, 2013, 07:14:12
Dan heeft Hiatt jou goed in de luren gelegd. Zijn mening over Oebele is wel bekend zo langzamerhand.

Nee juh, dit ging over Feldbale.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Clint op juli 29, 2013, 08:02:34
Daar heb ik nog helemaal geen goede acties van gezien, alleen in Kootstertille wat.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: denistel op juli 29, 2013, 08:45:55
zaterdag hest immers niks sien juh :proost
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Clint op juli 29, 2013, 09:11:24
Klopt. Jij zat voor me.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Yellow Army op juli 29, 2013, 09:34:56
Verslag LC:

29 juli 2013, pag. 36

Cambuur-trainer Dwight Lodeweges laat niet in zijn kaarten kijken

Verdediger Mart Dijkstra klopt aan de deur

GERRIT KLOOSTERMAN

LEEUWARDEN – Ruim twintig minuten hogeschoolvoetbal, een huwelijksaanzoek op de middenstip en een trainer die nog niet in zijn kaarten laat kijken.

Dat was in een notedop het laatste oefenduel van Cambuur. Zoals die toekomstige bruidegom in de pauze op de middenstip voor zijn geliefde door de knieën ging, zo ging Cambuur tegen de nummer dertien uit de Turkse competitie met 0-2 door de knieën. Het door ex-Heerenveentrainer Trond Sollied geleide Elazigspor was na rust tweemaal doeltreffend.
En daar ontbreekt het bij Cambuur (nog?) aan. Twee keer thuis gespeeld,
maar de club wist op eigen kunstgras niet te scoren. Tegen Real Mallorca lukte het al niet en zaterdag kon er ook geen bres in de Turkse afweer geschoten worden. Cambuurtrainer Dwight Lodeweges: ,,Dat de bal er niet in ging hing als een deken over het team, maar ik maak me geen zorgen.'' 
,,Het scoren schort er nog aan, maar dat is een momentopname. Ik ben er niet zo bang voor'', zei middenvelder Erik Bakker. Verdediger Ramon Leeuwin stelde: ,,Het is simpel, als je geen goals maakt krijg je
het gewoon lastig. Volgendeweek tegen NAC moet je er eentje maken, anders doen zij het wel.''
Lodeweges liet zaterdag niet in zijn kaarten kijken met betrekking tot de opstelling voor het eerste competitieduel. ,,Ik hebwel een idee, maar wil het nog intern bespreken en dan eerst de spelers vertellen.''
Wie eerste doelmanwordt is nog ongewis, al lijkt Leonard Nienhuis de concurrentiestrijd met Ruud Swinkels
wel eens te kunnen winnen.
Aan de beide goals van de Turken kon hij weinig doen. Voor rust pareerde hij een inzet met de vuist en had daarbij het keepersgeluk dat de bal via de kruising over de achterlijn ging. Nienhuis maakt een solide,
rustige indruk en er staat een robuuste man in de goal.
Achterin lijken de posities van Wout Droste (hij speelde opnieuw niet vanwege een lichte spierblessure),
Ramon Leeuwin en Lucas Bijker zeker. Maar wiewordt de andere centrale verdediger? Mart Dijkstra klopt
voor een basisplek nadrukkelijk op de deur en dat zou ten koste kunnen
gaan van Martijn van der Laan.
Dijkstra speelde het eerst gedeelte van de eerste helft ijzersterk en had enkele verrukkelijke dieptepasses.
,,Ik heb een voorkeur met wie ik het liefst ga spelen, maar het is niet correct dat te zeggen'', zei Leeuwin.
Het middenveld lijkt met Erik Bakker, Paco van Moorsel en Mohamed El Makrini vrij zeker. Voorin kan nog
wat geschipperd worden. Wie de diepste spits wordt, Martijn Barto of Michiel Hemmen, lijkt een kwestie
van smaak. Oliver Feldballe maakt vorderingen, maar Lodeweges heeft al eerder aangegeven dat hij voor de
vleugels nog alternatieven wenst.
Oebele Schokker laat af en toe  prachtige dingen zien, maar genialiteit en nonchalance gaan bij hem ook een beetje hand in hand. Voor rust liet hij twee dikke kansen onbenut. Had hij gescoord dan was ook die deken niet over de ploeg gekomen, waarover Lodeweges repte.
Cambuur had zeker een doelpunt verdiend, want het speelde de eerste 25 minuten bij vlagen prachtig. Veel
beweging, het eenmaal raken van de bal en veel knappe combinaties. Alleen leidde dat voor Leeuwarder begrippen hogeschoolvoetbal niet tot treffers. Lodeweges: ,,Je laat de tegenstander bungelen. Je hebt voor
rust zo goed gespeeld en dan moet je jezelf opnieuw bewijzen.''
Na een half uur verflauwde de  oefenpot, waarbij Elazigspor drie gele kaarten incasseerde. Cambuur begon
na rust, met Van der Laan voor Bakker en Barto voor Schokker, moeizaam. Aanvoerder Ahmet Gürkim profiteerde. In de slotminuut counterde Elazigspor de wedstrijd fraai uit. Gokaan vormde het eindstation.
Barto en een andere invaller, Kevin Brands, lieten daarvoor de mogelijkheid liggen om te scoren.
Lodeweges heeft vooralsnog een vrij smalle selectie. Wout Droste en Bart van Brakel waren zaterdag geblesseerd. Marco vanderHeide heeft nog maanden nodig om aansluiting te vinden en nieuwkomer Jeremy de Graaf, afkomstig van de amateurs van VVOG, heeft tijd nodig om te acclimatiseren.
De geruchten gaan dat Cambuur de komende dagen twee nieuwe spelers zal presenteren. Er lijken pogingen
ondernomen te worden om Adnane Tighadouini opnieuw van Vitesse te huren. De Zweed Guillermo Molins (24) was een optie om van Anderlecht te huren. Toen Malmö in de markt verscheen was de keuze voor Molins niet zo moeilijk.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: el haj op juli 31, 2013, 15:47:15
De beloften van Heracles hebben hier gister met 2-1 van gewonnen.
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: Roofvogel op juli 31, 2013, 15:48:38
Citaat van: el haj op juli 31, 2013, 15:47:15
De beloften van Heracles hebben hier gister met 2-1 van gewonnen.

Wie zegt mij dat ze met dezelfde 11 spelers hebben gespeeld als hier in Leeuwarden?
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: el haj op juli 31, 2013, 16:08:39
Ik niet. Je ziet dan ook geen waardeoordeel of iets van die strekking in mijn post. Alleen even ter mededeling, wat iedereen ermee doet moet 'ie zelf weten.  :)
Titel: Re: Elazığspor
Bericht door: drg op augustus 01, 2013, 13:08:38
Zij speelden niet op kurk  :X