Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elazığspor

Gestart door Timmie, juni 26, 2013, 11:06:32

Vorige topic - Volgende topic

Southman

"Elazığ Atatürk Stadion
Deze Atatürk stadion is de stadion waar Elazığspor zijn thuiswedstrijden speelt. De stadion telt in totaal 15.000 zitplaatsen. Deze stadion is geopend in 1974 en ook nog eens vernieuwd in 2012. Maar deze stadion is echter pas vanaf 2009 de thuisbasis van Elazığspor. Deze stadion mag de club 10 jaar gebruiken.
Supporters
Elazığspor is bekend met zijn grote supportersaantal. Ze hebben twee supportersgroepen genaamd; Gençlik 23 en Narkoz. Gençlik 23 betekent namelijk in het Nederlands Jeugd 23. Deze groep werd opgericht in 1990."

Aldus wikipedia.

Dit zijn ze denk ik?
http://www.youtube.com/watch?v=-vNxsC-aio4

gobo

Citaat van: Southman op juni 29, 2013, 12:44:20
"Elazığ Atatürk Stadion
Deze Atatürk stadion is de stadion waar Elazığspor zijn thuiswedstrijden speelt. De stadion telt in totaal 15.000 zitplaatsen. Deze stadion is geopend in 1974 en ook nog eens vernieuwd in 2012. Maar deze stadion is echter pas vanaf 2009 de thuisbasis van Elazığspor. Deze stadion mag de club 10 jaar gebruiken.
Supporters
Elazığspor is bekend met zijn grote supportersaantal. Ze hebben twee supportersgroepen genaamd; Gençlik 23 en Narkoz. Gençlik 23 betekent namelijk in het Nederlands Jeugd 23. Deze groep werd opgericht in 1990."

Aldus wikipedia.

Dit zijn ze denk ik?
http://www.youtube.com/watch?v=-vNxsC-aio4

Het is in ieder geval door een turk geschreven...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

brambo3004

 :0= HAK ZE IN DE PAN, DIE BOYS VAN ERDOGAN :zweep

Nightmarelwd

 PEC Zwolle ziet af van oefenduel met Elazigspor. Veroorzaakte vorig jaar een veldslag tegen FC Den Bosch (3x rood, gestaakt)

Het oefenduel tussen PEC Zwolle en het Turkse Elazigspor dat komende zaterdag op het programma stond in Hasselt gaat niet door.

De ploegen hebben in onderling overleg afgezien van de wedstrijd. PEC Zwolle gaat ook niet op zoek naar een andere tegenstander, de ploeg van Ron Jans zal een training afwerken. Voor PEC Zwolle staan er nu nog drie oefenwedstrijden op het programma voor de start van de competitie. Woensdag is Werder Bremen de tegenstander, 26 juli speelt de ploeg tegen Ross County en een dag later is de Open Dag en het afscheidsduel van Arne Slot.
MI-Sider for Life

rudie

Als het goed is spelen daar ook nog twee Nederlanders, Roland Alberg (bekend van Excelsior) en Marvin Zeegelaar (Ajax jeugd). Andere bekende spelers?

De Jager

Wat voor 'veldslag's er geweest daar in den bosch dan?

Westerpark

De Turken winnen vandaag met 1-4 bij FC Volendam.
Voor wat het waard is..

denistel

Citaat van: De Jager op juli 16, 2013, 21:28:30
Wat voor 'veldslag's er geweest daar in den bosch dan?

een schoppartij he 3x rood

Yellow Army

Cambuur start de wedstrijd tegen de Turken met de eerste doelman. Ik ben benieuwd...
Area 58

Bernardo

Citaat van: Yellow Army op juli 24, 2013, 17:21:41
Cambuur start de wedstrijd tegen de Turken met de eerste doelman. Ik ben benieuwd...

Ja? Meende dat Swinkels en Nienhuis beide nog 1 wedstrijd zouden keepen, en dat ze daarna zouden beslissen.

denistel

dacht dat nienhuis zou keepen en ze daarna een beslissing zouden nemen??

richard

Citaat van: Yellow Army op juli 24, 2013, 17:21:41
Cambuur start de wedstrijd tegen de Turken met de eerste doelman. Ik ben benieuwd...

Nienhuis keept.....daarna pas beslissing!!!

Yellow Army

Dan staat het verkeerd in de huis aan huis. Woorden komen overigens van Grotenhuis.
Area 58

denistel

zo staat het er wel maar swinkels keepte tegen sparta en Mallorca en nienhuis tegen almere en de turken neem ik aan en dan
wordt er een keuze gemaakt

Galdiano

Grotenhuis heeft gelijk!
De eerste keeper keept zaterdag!

:0= NIENHUIS!!!!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets