Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elazığspor

Gestart door Timmie, juni 26, 2013, 11:06:32

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Op de Open Dag (27 juli aanstaande) zal SC #Cambuur het in eigen stadion opnemen tegen het in de Turkse Süper Lig uitkomende Elazığspor.

Is dit niet de club waar Türk heen kan?!

marrumer

damn mis ik real mallorca en dit

Timmie

Citaat van: marrumer op juni 26, 2013, 11:07:36
damn mis ik real mallorca en dit

Blij dat ik deze wel kan 'meemaken'. Ben er helaas ook niet bij tegen Mallorca!

Bernardo

Eindelijk een keer een potje op de open dag!  :thumbsup

Timmie

Citaat van: Bernardo op juni 26, 2013, 11:10:51
Eindelijk een keer een potje op de open dag!  :thumbsup

Vorig jaar was FC Emmen de tegenstander..

Bernardo

Citaat van: Timmie op juni 26, 2013, 11:11:34
Vorig jaar was FC Emmen de tegenstander..

Ja, maar toen was kon ik niet  ;)

Timmie

Citaat van: Bernardo op juni 26, 2013, 11:13:20
Ja, maar toen was kon ik niet  ;)

Niets gemist hoor..;-)

Bernardo

Daar is die ex-boer trainer. Sollied.

Timmie

Citaat van: Bernardo op juni 26, 2013, 11:44:53
Daar is die ex-boer trainer. Sollied.

De trainer die de eerste prijs voor dkv heeft binnengehaald en daarna meteen op straat heeft gegooid. Die?;-)

denistel

lekker met een bierke kijken naar een potje voetbal :proost

richard

Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 12:57:11
lekker met een bierke kijken naar een potje voetbal :proost

Met een paar treetjes bedoelst zeker, 2 wedstrijden in stadion als compensatie voor NAC thuis omdat ik er dan niet ben!!

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 12:57:11
lekker met een bierke kijken naar een potje voetbal :proost

Een half stadion gevuld met fanatieke Turken
MI-Sider for Life

veroen

Citaat van: Nightmarelwd op juni 26, 2013, 15:16:05
Een half stadion gevuld met fanatieke Turken
mooie eerste pot om het uitvak vol te hebben.  8P

denistel

Citaat van: Nightmarelwd op juni 26, 2013, 15:16:05
Een half stadion gevuld met fanatieke Turken

en de rest met cambuur supporters gezellig toch

Galdiano

Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 17:13:00
en de rest met cambuur supporters gezellig toch

:y

Ik zeg 1 woord: Molukkers!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets