Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elazığspor

Gestart door Timmie, juni 26, 2013, 11:06:32

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Paar jaar geleden speelde Cambuur in de voorbereiding ook een wedstrijd tegen een Turkse ploeg. Was in de buurt van Apeldoorn volgens mij. Die club had hooguit 100 supporters mee. Ik zie het probleem niet. Is er geen oefenwedstrijd is het niet goed, nu oefenwedstrijd en dan zeuren we weer. Wees blij met wedstrijd!

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op juni 26, 2013, 19:42:56
Paar jaar geleden speelde Cambuur in de voorbereiding ook een wedstrijd tegen een Turkse ploeg. Was in de buurt van Apeldoorn volgens mij. Die club had hooguit 100 supporters mee. Ik zie het probleem niet. Is er geen oefenwedstrijd is het niet goed, nu oefenwedstrijd en dan zeuren we weer. Wees blij met wedstrijd!

Ben heel tevreden dat er een wedstrijd is! Alleen vraag me af wat voor club dit is, en hoeveel aanhang ze hier hebben in Nederland. Turken zijn heet gebakerd, ben gewoon benieuwd of dit wel de juiste tegenstander is op zo'n dag!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andre-Lwd

Citaat van: John Hiatt op juni 26, 2013, 19:42:56
Paar jaar geleden speelde Cambuur in de voorbereiding ook een wedstrijd tegen een Turkse ploeg. Was in de buurt van Apeldoorn volgens mij. Die club had hooguit 100 supporters mee. Ik zie het probleem niet. Is er geen oefenwedstrijd is het niet goed, nu oefenwedstrijd en dan zeuren we weer. Wees blij met wedstrijd!

Vieze skoppartij was dat  :R

Timmie

We zeuren hier toch niet over? Lekker potje op de open dag:) Niks mis mee!

veroen

Citaat van: Galdiano op juni 26, 2013, 21:25:38
Ben heel tevreden dat er een wedstrijd is! Alleen vraag me af wat voor club dit is, en hoeveel aanhang ze hier hebben in Nederland. Turken zijn heet gebakerd, ben gewoon benieuwd of dit wel de juiste tegenstander is op zo'n dag!

Natuurlijk wel man, stel je neit zo aan...
Het is een oefenpotje om een leuke dag af te sluiten en je hebt toch niet de illusie dat voor een dergelijke club er 5000 man naar Leeuwarden afreizen om herrie te schoppen...

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op juni 26, 2013, 19:42:56
Paar jaar geleden speelde Cambuur in de voorbereiding ook een wedstrijd tegen een Turkse ploeg. Was in de buurt van Apeldoorn volgens mij. Die club had hooguit 100 supporters mee. Ik zie het probleem niet. Is er geen oefenwedstrijd is het niet goed, nu oefenwedstrijd en dan zeuren we weer. Wees blij met wedstrijd!

Ik zie nergens terug dat er iemand zeurt.
MI-Sider for Life

Timmie

Citaat van: Nightmarelwd op juni 27, 2013, 09:53:10
Ik zie nergens terug dat er iemand zeurt.

Precies. Ik snap ook niet waar dit vandaan komt!

Andre-Lwd

Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 09:51:06
Natuurlijk wel man, stel je neit zo aan...
Het is een oefenpotje om een leuke dag af te sluiten en je hebt toch niet de illusie dat voor een dergelijke club er 5000 man naar Leeuwarden afreizen om herrie te schoppen...

Geen 5000 turken uit Turkije nee, maar denk dat er wel mooi wat turken op af komen, gewoon omdat het een turkse ploeg is.

denistel

nou mooi toch ,,,zijn ook genoeg turken supporter van cambuur.

richard

Citaat van: Galdiano op juni 26, 2013, 21:25:38
Ben heel tevreden dat er een wedstrijd is! Alleen vraag me af wat voor club dit is, en hoeveel aanhang ze hier hebben in Nederland. Turken zijn heet gebakerd, ben gewoon benieuwd of dit wel de juiste tegenstander is op zo'n dag!

Je kunt je als thuissupporter toch wel gedragen? Stel dat er turken zijn die heetgebakerd zijn dan trappen de stewards ze er maar uit!!!

666

Citaat van: richard op juni 27, 2013, 13:04:32
Je kunt je als thuissupporter toch wel gedragen? Stel dat er turken zijn die heetgebakerd zijn dan trappen de stewards ze er maar uit!!!

_O_ _O_

Ik ben erg blij met een leuk oefenpotje op de open dag...
en fanatieke supporters zijn toch het gezelligst, waarschijnlijk worden ze gelijk fan van onze club   |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ronnie tng

Citaat van: richard op juni 27, 2013, 13:04:32
Je kunt je als thuissupporter toch wel gedragen? Stel dat er turken zijn die heetgebakerd zijn dan trappen de stewards ze er maar uit!!!

Thuis supporters zullen zich wel gedragen. Als de tegenstander er ook een feest van wil maken, moet het goed komen. Heetgebakerd op een open dag hebben we niets aan met alle jeugd....

richard

Citaat van: Ronnie tng op juni 27, 2013, 13:24:17
Thuis supporters zullen zich wel gedragen. Als de tegenstander er ook een feest van wil maken, moet het goed komen. Heetgebakerd op een open dag hebben we niets aan met alle jeugd....

komt vast wel goed 8)

speculeter

Word gewoon gezellige en leuke dag! |:)

wiekie1969

200 Turken, ja het wordt gezellig met die mafkezen......... :zucht