SC Cambuur heeft vanavond overeenstemming bereikt met de van ADO Den Haag afkomstige transfervrije verdediger Ramon Leeuwin. De verdediger die zowel als rechtsback en centrale verdediger kan fungeren tekent een contract voor 1 jaar met een optie voor nog een jaar (onder voorbehoud van medische goedkeuring). De 25 jarige Leeuwin kwam uit voor FC Utrecht AGOVV en ADO Den Haag en speelde in totaal 116 wedstrijden (3 doelpunten).
welkom :)
Verrassend maar zeker een goede aanwinst. Had eerlijk gezegd eerder een linksbenige verdediger verwacht.
Maar aan de andere kant, centraal?? Toch geen Bakens zoals scclwd al aankondigde in het Bakens topic?
Welkom.
Betekent dit dat Bakens niet blijft?
Welkom! Goede aanwinst lijkt mij, toch al heel wat eredivisiewedstrijden in de benen en transfervrij. Ik hoop echter inderdaad niet dat dit het einde van Bakens betekent. We zullen daaromtrent wel spoedig nieuws krijgen...
Natuurlijk zijn versterkingen erg welkom maar ik mag hopen dat Bakens blijft?! ;(
Dit heeft niks met Bakens te maken lijkt me? Dan anticiperen we wel heel snel.
Leeuwin denk ik prima aanwinst!
Leeuwin welkom!!!
:scc
Ja, dat dacht ik ook al, Michello. Hij kan trouwens ook op het middenveld spelen. En volgens mij is El Makrini momenteel de enige verdedigende middenvelder, wellicht dat het door ook mee te maken heeft?
Is't wat? Deze Leeuwin? Heb 'm voor't laatst een hele wedstrijd zien ballen toen 'ie nog bij Agovv speelde.
Een nadeel, heeft de afgelopen 2 seizoenen mede door een zware knieblessure maar 15 wedstrijden gespeeld. Naja, voordeel is dan wel weer dat hij gretig genoeg is om zich te bewijzen.
WouterZz wat is trouwens je bron? Heb nog niks gevonden...
Edit: Al gevonden.. FB pagina Cambuur
Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 20:37:38
Is't wat? Deze Leeuwin? Heb voor't laatst een hele wedstrijd zien ballen toen 'ie nog bij Agovv speelde.
Eerste seizoen ADO toen ze Europees haalden speelde hij 30 wedstrijden. Daarna zwaar geblesseerd geweest..
Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 20:37:50
afgelopen 2 seizoenen mede door een zware knieblessure maar 15 wedstrijden gespeeld.
Dusssss. Vandaar dat ik deze man al een tijdje niet heb zien ballen. Risicovolle aankoop, lijkt mij. Waar blijven de echte versterkingen?
Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 20:37:50
Een nadeel, heeft de afgelopen 2 seizoenen mede door een zware knieblessure maar 15 wedstrijden gespeeld. Naja, voordeel is dan wel weer dat hij gretig genoeg is om zich te bewijzen.
WouterZz wat is trouwens je bron? Heb nog niks gevonden...
Edit: Al gevonden.. FB pagina Cambuur
:0=Cambuur.nl
Leeuwin de Leeuwarder! |:)
Citaat van: Bernardo op juni 21, 2013, 20:40:50
:0=Cambuur.nl
Daar kom ik bijna nooit :devil
Zag het net op de FB pagina :P
Was een vaste waarde onder vd brom. Felle verdediger, ietwat te enthousiast in sommige gevallen. Overall vind ik het een prima speler voor ons.
Welkom jonguh!
Een mooie complicatie van Ramon Leeuwin in zijn Ado tijd
Verrassende aanwinst, redelijk jong met wat ervaring en bovendien een goede aanwinst die transfervrij is. Zal wel met wat minder salaris genoegen moeten nemen dan bij ADO, maar zal zich zeker na zijn blessure in de kijker willen spelen. Dus een leuke speler die zeker van waarde kan zijn voor Cambuur en tevens een concurrent voor Droste.
De leeuw gaat en leeuwin komt....
We hadden het kunnen weten. :_schater
Citaat van: Ronald op juni 21, 2013, 20:46:27
Verrassende aanwinst, redelijk jong met wat ervaring en bovendien een goede aanwinst die transfervrij is. Zal wel met wat minder salaris genoegen moeten nemen dan bij ADO, maar zal zich zeker na zijn blessure in de kijker willen spelen. Dus een leuke speler die zeker van waarde kan zijn voor Cambuur en tevens een concurrent voor Droste.
Precies, dat zal mede een aanleiding zijn om hem aan te trekken. Zal niet heel duur zijn. Verdediging is na de keepers nu ook rond. ( Ook als Bakens niet blijft? Vermoed ik?) Kunnen we nu door naar het middenveld ;)
Mits fit een hele goede! Er zit een risico in, maar wat mij
betreft de beste versterking tot nu toe gevolgd door v moorsel!
Citaat van: michello op juni 21, 2013, 20:52:46
Precies, dat zal mede een aanleiding zijn om hem aan te trekken. Zal niet heel duur zijn. Verdediging is na de keepers nu ook rond. ( Ook als Bakens niet blijft? Vermoed ik?) Kunnen we nu door naar het middenveld ;)
Hmm ik zit nog te wachten op een linksbenige verdediger.. Bij mijn weten zijn dat alleen vd Laan en Bijker...
Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 20:54:00
Hmm ik zit nog te wachten op een linksbenige verdediger.. Bij mijn weten zijn dat alleen vd Laan en Bijker...
En broekhof!
Citaat van: michello op juni 21, 2013, 20:52:46
Precies, dat zal mede een aanleiding zijn om hem aan te trekken. Zal niet heel duur zijn. Verdediging is na de keepers nu ook rond. ( Ook als Bakens niet blijft? Vermoed ik?) Kunnen we nu door naar het middenveld ;)
Rechtsback: Droste, Leeuwin, de Vries
Rechtscentraal: Leeuwin, Dijkstra
Linksccentraal: vd Laan, Broekhof
Linksback: Bijker, vd Laan.
Normaal gesproken moet je het hier wel mee kunnen redden. En evt. Bakens nog.
Citaat van: AL op juni 21, 2013, 20:54:50
En broekhof!
Oh ja die ook nog... Heb ik niet eens zien spelen afgelopen seizoen dus was ik niet op de hoogte.
Dan is het w.m.b. prima achterin, heb ondanks zijn rampseizoen best wel vertrouwen in Leon.
Citaat van: Bernardo op juni 21, 2013, 20:56:07
Rechtsback: Droste, Leeuwin, de Vries
Rechtscentraal: Leeuwin, Dijkstra
Linksccentraal: vd Laan, Broekhof
Linksback: Bijker, vd Laan.
Normaal gesproken moet je het hier wel mee kunnen redden. En evt. Bakens nog.
Denk dat De Vries beter maar een leuke topklasser kan opzoeken. Die heeft nmm niks in een eredivisieteam te zoeken.
Kan mooi verhuurd worden aan Emmen :_schater
Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 20:39:53
Dusssss. Vandaar dat ik deze man al een tijdje niet heb zien ballen. Risicovolle aankoop, lijkt mij. Waar blijven de echte versterkingen?
tis oek geen aankoop hij is tranfervrij.....en de echte versterkingen wie versta je daar onder len cantello ik ben
wel benieuwd aan welk soort spelers je dan denkt.
Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 21:00:05
Denk dat De Vries beter maar een leuke topklasser kan opzoeken. Die heeft nmm niks in een eredivisieteam te zoeken.
De vries zou je eventueel achter de hand kunnen houden voor op het middenveld om een vuurtje om een wedstrijd op slot te gooien. Hij kan zowel achterin als op het middenveld spelen. Dus een goede reserve in geval van nood en zal niet veel kosten
Citaat van: denistel op juni 21, 2013, 21:01:38
tis oek geen aankoop hij is tranfervrij.....en de echte versterkingen wie versta je daar onder len cantello ik ben
wel benieuwd aan welk soort spelers je dan denkt.
Transfervrij zegt niks, hij zal niet een kratje Grolsch en een slof zware shag vragen voor z'n diensten. En ik kan mijn lijstje hier wel plaatsen, maar dan ga jij roepen dat we ze niet kunnen betalen. En dat ik af moet wachten en dat alles wel goed komt.
Sportredactie LC @LC_Sport 13m
Cambuur lijft ''middenvelder'' Ramon Leeuwin van ADO Den Haag in.
Zowel middenveld als verdediging dus...
Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 21:06:20
Transfervrij zegt niks, hij zal niet een kratje Grolsch en een slof zware shag vragen voor z'n diensten. En ik kan mijn lijstje hier wel plaatsen, maar dan ga jij roepen dat we ze niet kunnen betalen. En dat ik af moet wachten en dat alles wel goed komt.
tuurlijk wel je hoeft nu toch al1 salaris te betalen en geen transfer som.en ik ben gewoon nieuwschierig aan welke spelers gedacht wordt
he.niet meteen su negatief kerel wie weet zitten en namen tussen waar niemand aan denkt toch.leeuwin had ik oek niet verwacht dus
je weet maar nooit he.
Welkom! |:)
Laat TS/bestuur nou maar lekker hun werk doen. Rustig, degelijk en verstandig bezig! |:)
Citaat van: denistel op juni 21, 2013, 21:13:24
niet meteen su negatief kerel
Ik ben niet negatief. Ben alleen maar een beetje teleurgesteld. Met name in het feit dat we nog een aanwinst hebben kunnen binnenslepen die je 500 seizoenkaarten extra gaat opleveren.
Lijst met spelers:
http://www.bal-gevoel.com/2013/05/een-totale-lijst-van-alle-transfervrije.html
Er is een hoop te kiezen. Maar een echte klasbak in elke linie hebben we er nog wel bij nodig om voorlopig op het hoogste niveau te kunnen blijven....
Maar goed, we gaan het meemaken.
Het binnenhalen van seizoenkaarthouders kun je ook door een aanwinst "te verkopen". Daar was Pama een meester in, die kon het aantrekken van bijvoorbeeld "3 minuten Tol" al verkopen als een wereldtransfer. Dat mis ik bij vd Belt en co.
Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 21:23:03
Ik ben niet negatief. Ben alleen maar een beetje teleurgesteld. Met name in het feit dat we nog een aanwinst hebben kunnen binnenslepen die je 500 seizoenkaarten extra gaat opleveren.
Lijst met spelers:
http://www.bal-gevoel.com/2013/05/een-totale-lijst-van-alle-transfervrije.html
Er is een hoop te kiezen. Maar een echte klasbak in elke linie hebben we er nog wel bij nodig om voorlopig op het hoogste niveau te kunnen blijven....
Maar goed, we gaan het meemaken.
:0= WIJ WINNEN! |:)
Welkom |:)
Dikke prima! Goede aankoop!
Welkom!
Speelde bij AGOVV volgens mij als rechtsback. Ging toen mee met Van den Brom naar ADO.
Ben wel benieuwd
Weer eentje die zomaar uit de hoge hoed getoverd wordt. Voor hem geldt hetzelfde als voor Van Moorsel. Mits fit, dan een prima speler voor Cambuur.
Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 21:27:14
Het binnenhalen van seizoenkaarthouders kun je ook door een aanwinst "te verkopen". Daar was Pama een meester in, die kon het aantrekken van bijvoorbeeld "3 minuten Tol" al verkopen als een wereldtransfer. Dat mis ik bij vd Belt en co.
Ja, ik mis oek wat as kiespien, :0= DE JUPILER LEAQUE
En nu helemaal ;) Maar u snapt wat ik bedoel toch? Uiteraard mag er nog wel een kwaliteitsimpuls bij, ik ben nog wel van mening dat je het mooier mag uitdragen. Het is in mijn ogen nu iets te zakelijk.
Traint hij morgen al mee?
Kan hij meteen wat sfeer meepakken :)
Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 21:27:14
Het binnenhalen van seizoenkaarthouders kun je ook door een aanwinst "te verkopen". Daar was Pama een meester in, die kon het aantrekken van bijvoorbeeld "3 minuten Tol" al verkopen als een wereldtransfer. Dat mis ik bij vd Belt en co.
Heb je gelijk in maar hij had suiker oompie achter de hand ;)
Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!
Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 21:23:03
Ik ben niet negatief. Ben alleen maar een beetje teleurgesteld. Met name in het feit dat we nog een aanwinst hebben kunnen binnenslepen die je 500 seizoenkaarten extra gaat opleveren.
Lijst met spelers:
http://www.bal-gevoel.com/2013/05/een-totale-lijst-van-alle-transfervrije.html
Er is een hoop te kiezen. Maar een echte klasbak in elke linie hebben we er nog wel bij nodig om voorlopig op het hoogste niveau te kunnen blijven....
Maar goed, we gaan het meemaken.
je hebt wel gelijk dat er 2 of 3 toppers bij moeten maar dat gaat niet even su maar he.we zitte bijna op 7000 sk dus dat loopt echt wel goed.
voor welke speler zouden er in eens 500 sk bij komen dan?? we zitte nu op 18 man at ik het goed hef dus kenne nog wel 2 a3 bij die niet
te veel kosten en dan een paar met ervaring en klasse we zullen het idd mee maken.maar ik maak mie in ieder geval geen zorgen er om.
Citaat van: Galdiano op juni 21, 2013, 23:11:21
Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!
Een voetballer die nog nooit een fout heeft gemaakt, moet volgens mij nog geboren worden. In het succesjaar van ADO was hij een vaste basisklant totdat hij zwaar geblesseerd raakte.
Citaat van: Galdiano op juni 21, 2013, 23:11:21
Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!
geef em de kans ,,,blijf het vreemd vinden dat de meeste spelers hier al weg blazen worden voordat ze ooit een bal voor onze club raakt hevve.
oordelen op 1 minne partij?? dan kest heel veel ere div spelers wel weg gooien
Ramon Welkom.
Citaat van: denistel op juni 21, 2013, 23:17:40
geef em de kans ,,,blijf het vreemd vinden dat de meeste spelers hier al weg blazen worden voordat ze ooit een bal voor onze club raakt hevve.
oordelen op 1 minne partij?? dan kest heel veel ere div spelers wel weg gooien
Het is waarschijnlijk de teleurstelling die overheerst omdat niet de namen worden gepresenteerd waarop men gehoopt had. Maar om daarom de nieuwe nieuwe spelers gelijk volledig af te branden zonder ze eerst in het geel/blauw in actie te hebben gezien is jammer en getuigd nou niet bepaald van een warm welkom.
Citaat van: Galdiano op juni 21, 2013, 23:11:21
Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!
Welke speler/naam zou jij wel blij van worden?
Welkom Ramon!! Ik hoopte wel op deze aanwinst. Vond hem bij AGOVV en voor blessure bij ADO erg sterk. Daarna basisplaats verloren maar nu weer fit en ik verwacht dat hij gebrand is om zich weer te bewijzen. Was recent in serieuze belangstelling van De Graafschap, baalde ik al van. Back-up voor makrini, Droste en sterk in centrum. Hoop idd niet dat dit betekent dat Bakens vertrekt..
welkom strijder
Vervanger van Bakens, welkom jongen en gas geven!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup
Citaat van: Galdiano op juni 21, 2013, 23:11:21
Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!
Prima voetballer en AANWINST en een eigen goal :O? wat erg zeg......
Citaat van: denistel op juni 21, 2013, 23:14:41
je hebt wel gelijk dat er 2 of 3 toppers bij moeten maar dat gaat niet even su maar he.we zitte bijna op 7000 sk dus dat loopt echt wel goed.
voor welke speler zouden er in eens 500 sk bij komen dan?? we zitte nu op 18 man at ik het goed hef dus kenne nog wel 2 a3 bij die niet
te veel kosten en dan een paar met ervaring en klasse we zullen het idd mee maken.maar ik maak mie in ieder geval geen zorgen er om.
7000 seizoenkaarten verkocht en de meesten hier lopen te zeiken. Man, we blijven er heel gemakkelijk in. En als de beurs nu eens echt open gaat..........linker rijtje.............
Leeuwin is een prima voetballer! Als hij fit is en weer zijn oude niveau haalt ben ik zelfs van mening dat deze jongen subtop eredivisie aankan!
Ik zou hem graag centraal rechts willen zien gezien de spelers die we nu hebben.
Prima versterking!! Nu nog graag 3 á 4 spelers met eredivisie ervaring, die echt een toegevoegde waarde zijn.
Welkom!!
Weer geheel fit, een aanwinst voor onze selectie. Voor hem een kans zich opnieuw te bewijzen en zijn carriere weer een impuls te geven. Ik ga er van uit dat we veel plezier aan hem zullen hebben.
Eerder heb ik geroepen dat ik me zorgen maakte over de selectie. Dit wordt nu enigszins getemperd. Slim gespeeld door v/d belt en co, zo haal je spelers binnen. Geen geruchten etc.
Ben al weer benieud wie de volgende zal zijn, iemand nog nieuws?????
Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 21:23:03
Ik ben niet negatief. Ben alleen maar een beetje teleurgesteld. Met name in het feit dat we nog een aanwinst hebben kunnen binnenslepen die je 500 seizoenkaarten extra gaat opleveren.
Lijst met spelers:
http://www.bal-gevoel.com/2013/05/een-totale-lijst-van-alle-transfervrije.html
Er is een hoop te kiezen. Maar een echte klasbak in elke linie hebben we er nog wel bij nodig om voorlopig op het hoogste niveau te kunnen blijven....
Maar goed, we gaan het meemaken.
Maar van 500 SK kan je niet een salaris betalen.
Citaat van: Cor op juni 22, 2013, 09:37:46
Maar van 500 SK kan je niet een salaris betalen.
Oh nee? 500x200= 100.000
Geen idee hoe deze jongen zijn blessure verwerkt heeft , maar mocht hij hier het niveau halen van voor zijn blessure dan is het een goede aanwinst die op meerdere posities inzetbaar is. Welkom Ramon !!
welkom jongen |:)
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/transfervrije-leeuwin-tekent-bij-cambuur
Citaat van: Yellow Army op juni 22, 2013, 09:38:49
Oh nee? 500x200= 100.000
Ga ervan uit dat ons salarisplafond lager ligt
Citaat van: Cor op juni 22, 2013, 11:53:04
Ga ervan uit dat ons salarisplafond lager ligt
Denk het ook. Simpel rekensommetje leert dat het gemiddelde salaris met een spelersbudget van 1,9 mio/26 spelers op een 73.000 zal liggen. Sommigen zullen wat meer verdienen, anderen wat minder. Ook zullen winstpremies etc ook uit het spelersbudget betaald moeten worden. Aan de andere kant heb je ook een aantal goedkope amateurcontracten dus dat gemiddelde zal wel aardig kloppen.
Maar om even terug te komen op de vorige stelling. Van 500 sk kan je dus wel degelijk een salaris betalen.
Hoppa! Een echte versterking die ook nog op veel plekken inzetbaar is. Topversterking!
welkom!
Citaat van: Yellow Army op juni 22, 2013, 12:26:41
Denk het ook. Simpel rekensommetje leert dat het gemiddelde salaris met een spelersbudget van 1,9 mio/26 spelers op een 73.000 zal liggen. Sommigen zullen wat meer verdienen, anderen wat minder. Ook zullen winstpremies etc ook uit het spelersbudget betaald moeten worden. Aan de andere kant heb je ook een aantal goedkope amateurcontracten dus dat gemiddelde zal wel aardig kloppen.
Maar om even terug te komen op de vorige stelling. Van 500 sk kan je dus wel degelijk een salaris betalen.
Maar de mensen die dan 'net' niet een sk halen, zullen anders ook wel redelijk vaak een kaartje halen. Ruwe schatting: 1/3 van de wedstrijden, wat neer komt op 20*500*(1/3)*17 ~= 55k. Daarnaast maak je relatief ook winst op uitverkochte wedstrijden omdat ze dan losse kaarten kopen en dus duurder uit zijn dan met hun seizoenskaart. Ter verduidelijking: je maakt meer winst op een uitverkochte wedstrijd met 10k losse kaarten dan met 10k seizoenskaarten. Het verschil is dus seizoenskaart prijs gemiddeld: ~12 euro en losse kaarten ~20. Dus 8 euro winst op deze groep. 8*500*4 ~= 15k
Dus een verschil van ongeveer 40k. Puur gericht op kaartenverkoop dan. 40k kun je denk ik geen topper van halen.
Welkom, prima aankoop!!
goede aanwinst! Erg blij mee :D
Welkom bij de Club, juiste versterking.
Citaat van: kapseltje op juni 22, 2013, 12:47:23
Maar de mensen die dan 'net' niet een sk halen, zullen anders ook wel redelijk vaak een kaartje halen. Ruwe schatting: 1/3 van de wedstrijden, wat neer komt op 20*500*(1/3)*17 ~= 55k. Daarnaast maak je relatief ook winst op uitverkochte wedstrijden omdat ze dan losse kaarten kopen en dus duurder uit zijn dan met hun seizoenskaart. Ter verduidelijking: je maakt meer winst op een uitverkochte wedstrijd met 10k losse kaarten dan met 10k seizoenskaarten. Het verschil is dus seizoenskaart prijs gemiddeld: ~12 euro en losse kaarten ~20. Dus 8 euro winst op deze groep. 8*500*4 ~= 15k
Dus een verschil van ongeveer 40k. Puur gericht op kaartenverkoop dan. 40k kun je denk ik geen topper van halen.
Dat kan iedereen bedenken dat de winstmarge op losse kaarten hoger is dan op sk. Maar in deze is dat totaal irrelevant aangezien de stelling luidde: Van 500 sk kan je geen salaris betalen. Antwoord: Oneens.
En nee voor 40k haal je inderdaad geen topper in huis en voor 73k ook niet.
Citaat van: Yellow Army op juni 22, 2013, 13:47:14
Dat kan iedereen bedenken dat de winstmarge op losse kaarten hoger is dan op sk. Maar in deze is dat totaal irrelevant aangezien de stelling luidde: Van 500 sk kan je geen salaris betalen. Antwoord: Oneens.
En nee voor 40k haal je inderdaad geen topper in huis en voor 73k ook niet.
Hangt er vanaf wat de context is van de stelling. In een vacuüm kun je er wel een salaris van betalen, maar dat is niet relevant voor Cambuur. Als je de alle externe bijhorende factoren meeneemt, kan je geen salaris betalen van 500 sk.
zag er goed uit bij de testen,,goed voor de luchtmacht van ons,,,opvolger voor bakens hek ut op
Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 13:50:03
zag er goed uit bij de testen,,goed voor de luchtmacht van ons,,,opvolger voor bakens hek ut op
Centrum met leeuwin broekhof denk ik.
Citaat van: poelie-lwd op juni 24, 2013, 16:17:41
Centrum met leeuwin broekhof denk ik.
nee op zeker niet .Vd Laan met Leeuwin denk ik
Bist weer mooi op tijd thuis .Vlgnd keer maar even langer blijven met Koelkast ;) :devil
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:25:11
nee op zeker niet .Vd Laan met Leeuwin denk ik
ik zou broekhof niet onderschatten sunderland
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 16:25:11
nee op zeker niet .Vd Laan met Leeuwin denk ik
Ik su mar niet teveul op vd Laan rekene !!!!
http://www.youtube.com/watch?v=QtCQJo_Y9Cw
Echte versterking, plek van Bakens maar innemen. Broekhof- vd laan concurreren om andere plek; is volgens mij nog geen uitgemaakte zaak
Citaat van: vialli op juni 24, 2013, 21:23:31
Ik su mar niet teveul op vd Laan rekene !!!!
vertel
Citaat van: denistel op juni 24, 2013, 21:09:14
ik zou broekhof niet onderschatten sunderland
Als er nu 1 speler is waarvan ik zeker weet dat de erediv aan kan is het vd Laan
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 21:49:25
vertel
Heeft weer wat last gekregen van zijn oude blessure.
Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 21:50:17
Als er nu 1 speler is waarvan ik zeker weet dat de erediv aan kan is het vd Laan
Ben ik toch wat minder zeker van.. Moet nog zien hoe hij zich tegen de betere spitsen houdt. Zal in ieder geval wel altijd voorop gaan in de strijd, laat kop nooit hangen. dat is wel erg goede eigenschap.
Leeuwin rechts in het centrum. naast hem (links) wat mij betreft een nieuwe aantrekken.
Broekhof was vorig seizoen 2x niets, maar wie weet leeft hij op (ik weet niet wat hij precies kan).
v/d Laan heb ik mijn twijfels bij, is wat onrustig en zijn rushes (loopt zicht vaak vast) worden denk ik genadeloos afgestraft.
Droste, Leeuwin en Bijker lijken mij zeker basis.
Citaat van: AL op juni 24, 2013, 22:10:06
Leeuwin rechts in het centrum. naast hem (links) wat mij betreft een nieuwe aantrekken.
Broekhof was vorig seizoen 2x niets, maar wie weet leeft hij op (ik weet niet wat hij precies kan).
v/d Laan heb ik mijn twijfels bij, is wat onrustig en zijn rushes (loopt zicht vaak vast) worden denk ik genadeloos afgestraft.
Droste, Leeuwin en Bijker lijken mij zeker basis.
Hoe kan je nou zeggen dat Broekhof 2x niks was?! Die gast heeft maar drie keer gespeeld. Jammer dat hij nooit echt een goede kans heeft gehad, maar misschien onder de nieuwe trainer.
Ramon Leeuwin doorstaat medische keuring en is officieel speler van SC Cambuur!
25.06.2013 - 11:50
Verdediger Ramon Leeuwin heeft de medische keuring met goed gevolg doorstaan en is vanaf nu officieel speler van SC Cambuur! De van ADO Den Haag afkomstige Leeuwin maakte gister al kennis met de selectie en staf en sluit vanaf vandaag volledig aan bij de selectie.
Ook Paco van Moorsel trainde gister al mee met de selectie van SC Cambuur. De 23-jarige middenvelder wordt naar alle waarschijnlijkheid voor 1 jaar gehuurd van FC Groningen. Beide partijen zijn al akkoord, het wachten is alleen nog op de formele afhandeling van de huurtransfer.
http://www.cambuur.nl/nieuws/ramon-leeuwin-doorstaat-medische-keuring-en-officieel-speler-van-sc-cambuur (http://www.cambuur.nl/nieuws/ramon-leeuwin-doorstaat-medische-keuring-en-officieel-speler-van-sc-cambuur)
Welkom en Succes! |:)
Toppertje. Hopelijk samen met vd Laan in het centrum. Leeuwin rechts centraal en vd Laan links centraal. Zou mooi zijn voor de opbouw. Broekhof en dijkstra erachter als vervangers!
Leeuwin: 'Mijn eerste indruk was direct goed'
Ramon Leeuwin is sinds vandaag officieel speler van Cambuur, de kersverse Eredivisionist. Vandaag doorstond de multifunctionele voetballer de medische keuring en nu kan hij zich volledig focussen op zijn nieuwe avontuur in het hoge noorden.
Cambuur wordt zijn vierde werkgever. De 25-jarige Amsterdammer begon zijn carrière bij FC Utrecht en ging via Apeldoorn (AGOVV) naar ADO Den Haag. Daar kreeg hij onlangs te horen dat hij mocht vertrekken. Leeuwin is in zijn nopjes met zijn nieuwe club. "Mijn eerste gevoel was direct goed", steekt hij van wal in gesprek met ELF Voetbal. "Het is een ambitieuze club en binnenkort sinds een lange tijd weer actief op het hoogste niveau. Zij willen zichzelf laten zien en dat past bij mij. Ook ik wil laten zien wat ik kan. Ik heb met de trainer (Dwight Lodeweges, red.) gesproken en hij weet waar hij mij neer kan zetten."
Het komende seizoen wordt een jaar van overleven. Dat beseft Leeuwin zich maar al te goed. "Als we van de laatste plaats weg kunnen blijven, hebben we als Cambuur zijnde een goed seizoen gedraaid. Maar misschien zit er wel meer in en slagen we erin om ons rechtstreeks te handhaven."
Naast Cambuur toonde ook De Graafschap interesse in de middenvelder annex verdediger. "Ik heb met ze gesproken, maar meer was dat niet", laat hij duidelijk weten.
Welkom jongen, maar doe alsjeblieft even een paar normale schoenen aan pffffffffffffff
Watceen prima voetballer is dit zeg... wat een rust straalt hij uit!
Prima speler! Is beter dan bakens!
Overigens alle 4 achterin prima!
En toch twijvel ik over hem!
Citaat van: Galdiano op augustus 04, 2013, 15:31:54
En toch twijvel ik over hem!
Tja dat heb ik bij alle spelers wel ;)
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 04, 2013, 15:33:11
Tja dat heb ik bij alle spelers wel ;)
Soms toch echt te onrustig met name in 1 tegen 1 situaties! Op linie speelde die goed!
Citaat van: Galdiano op augustus 04, 2013, 15:35:38
Soms toch echt te onrustig met name in 1 tegen 1 situaties! Op linie speelde die goed!
En een heel slordige en linke terugspeelbal...
MOTM!
MOTM?
Geweldige aankoop tot dusver!!! De Rio Ferdinand van Leeuwarden
Super aanwinst, dijk van een wedstrijd!
Terechte aanvoerder, rustig, met overzicht en scoort ook nog eens |:)
Goeie aanwinst hoor!
Stond ook paar keer zijn medespelers uit te kafferen
als ze iets niet goed deden.
Steeds meer onze leider.
Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 09:42:05
Goeie aanwinst hoor!
Stond ook paar keer zijn medespelers uit te kafferen
als ze iets niet goed deden.
Steeds meer onze leider.
Toch moet hij nu niet gaan praten om het praten , die fout maakte Dijkstra ook ! Verder een prima wedstrijd.
Dat deed Ramon absoluut niet, stond gewoon gericht te coachen |:)
Is binnen een paar wedstrijden al een hele belangrijke speler voor ons geworden. Zijn rustige manier van spelen, lijkt ook een goede uitwerking op Van der Laan te hebben. Een prachtige goal scoren en keurig netjes verdedigen. Kortom een mooie aanwinst en dus ook weer goed gezien van de beleidsmakers bij Cambuur.
Sterke, snelle,goed-opbouwende verdediger! Erge slimme aankoop van SCC, speelde goed zeker!
Topper voor ons
Toen ik hoorde dat leeuwin ging tekenen had ik er de volste vertrouwen in dat hij het goed ging doen. In een oud interview wat ik gezien heb van hem wilde hij niet al te ver van Amsterdam zijn club hebben en heeft hij wat met volksclubs. Door zijn blesure ging ado zijn contract niet open breken en verlengen en toen kwam cambuur in beeld waar hij vol voor gaat. Heerlijk om te zien!
Ik vind leeuwin de beste speler tot nu toe... vooral in verdedigend opzicht... had meer kunnen doorschuiven al is dat meer van der laan zijn ding.
Straalt rust uit en maande gelijk nienhuis tot kalmte nadat ie boos was vanwege die kutingooi vann Droste...
Prima speler!
Kerel, wat was jij goed vandaag!! |:)
Voor mij man of the match....
Wat een versterking |:)
Hij komt met rasse schreden weer op het niveau wat hij bij Den Haag ook haalde toen ze Europees voetbal haalden. TOPPER!
Ik voel een nominatie voor het elftal vd week aankomen :y
Wat een pot juh, held bist!!! _O_
RIOOOOO, RIOOOOO, RIOOOOOOOO!!! |:)
1 vd beste aankopen :thumbsup
DE leider van het team, in alle opzichten |:) |:) |:)
Scc leeuwin!
Ik wist dat je een versterking voor ons zou zijn maar dit slaat werkelijk alles! Wat een geweld! Sterk in de lucht, over de grond, goede inspeelpass, durft in te dribbelen en bovenal een echte leider!
Fuck Jaliens en die draak Reijnen, wij hebben Leeuwin!!
Die jongen is er natuurlijk op gebrand om zich in de ere te bewijzen na afgeserveerd te zijn door zijn vorige werkgever.
De LEIDER :0=
De verdediging staat prima _O_ _O_ _O_
Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2013, 10:48:43
Ik wist dat je een versterking voor ons zou zijn maar dit slaat werkelijk alles! Wat een geweld! Sterk in de lucht, over de grond, goede inspeelpass, durft in te dribbelen en bovenal een echte leider!
Fuck Jaliens en die draak Reijnen, wij hebben Leeuwin!!
_O_ _O_ _O_
Een 8! Terecht in het elftal van de week (samen met Nienhuis)
http://www.nusport.nl/eredivisie/3564776/twee-spelers-cambuur-in-elftal-van-week.html
LEEUWIN |:)
Wat is die vent goed juh. Zo rustig en dominant. |:)
Citaat van: Yellow Army op augustus 31, 2013, 23:52:18
Ik voel een nominatie voor het elftal vd week aankomen :y
Na het AD nu ook in elftal vd week van VI
(https://pbs.twimg.com/media/BTLi7YuCcAAN7mZ.png)
Wat voor viezigheid heb jij daar onderin je scherm? :devil
Citaat van: Dokkumer op september 02, 2013, 21:53:03
Wat voor viezigheid heb jij daar onderin je scherm? :devil
Ik zie een vies vodje met bloedvlekken ;)
Dat daar nog steeds geen filter oid voor bestaat :zucht
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg11.imageshack.us%2Fimg11%2F6%2F12i1.png&hash=9297aa468d1caf25128744076eac127485ab8c4e)
su dan
Erg goede speler! Was ook prima tegen psv..
Prachtig hoe Gijpie over hem praatte gister!
Nu hele seizoen fit blijven en ADO heeft dikke spijt dat ze je zo makkelijk hebben laten gaan. Wat een sukkels! Go Leeuwin |:)
Leuk intervieuw met Ramon in de lc vandaag. Spreekt ontzettend veel vertrouwen uit! Hij is hier o.a. ook gekomen op advies van Danny Holla die HJD nog kende uit zn FC Groningen tijd!
Citaat van: renaldo op september 14, 2013, 09:27:14
Leuk intervieuw met Ramon in de lc vandaag. Spreekt ontzettend veel vertrouwen uit! Hij is hier o.a. ook gekomen op advies van Danny Holla die HJD nog kende uit zn FC Groningen tijd!
Vlgnd seiz hier maar heen meneer Holla
Mag ook wel eens worden toegezongen. Zeker een versterking en doet het uitstekend
Ramon Leeuwarder |:)
Topper! |:) |:) |:)
Rrraa-mon Leeuwin! Rrraa-mon Leeuwin!
Vandaag weer de rots achterin! Wat een sterke, slimme verdediger. Echt weer super gedaan vanavond |:) :thumbsup
Wat een baas en wat een rust. Klasse.
Prima wedstrijd weer !! Zeer sterk in de duels , hopen dat hij heel blijft !!!
Langer vast leggen! !!!! |:)
Topverdediger voor ons!
Contract voor onbepaalde tijd! Beste man gisteren!
Mag ook wel eens toegezongen worden...wat een topper!! |:)
Citaat van: KristCambuur op september 15, 2013, 11:05:41
Topverdediger voor ons!
Nou ik denk voor iedere club in de erediv .Ook de top dus .Als hij zo doorgaat zal hij vlgnd seiz bij een subtopper spelen .Wat een beest
Hij was gisteren echt weer enorm sterk bezig, dit is een topper voor ons achterin _O_
Ik weet niet voor hoe lang hij vast ligt maar verlengen, een beetje vroeg dat weet ik ook wel maar in de euforie van het moment mag dit :P, zou een hele goede beslissing zijn.
1 Seizoen met een optie voor een tweede seizoen.. Op voorhand wel begrijpelijk, maar op dit moment zeg ik ook BIJTEKENEN.
Samen met fc-Twente en Psv heeft cambuur de minste goals tegen. Deze clubs hebben allen 5 tegen doelpunten moeten incasseren.
Kan je dus wel na gaan dat onze verdediging als een huis staat mede door de inzet van Leeuwin. Persoonlijk vind ik hem echt heer en meester achterin, wat zal dat Ado een spijt hebben dat ze hem zo hebben laten gaan aangezien zij al 11 om de horen hebben gehad :insane
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 16:13:00
1 Seizoen met een optie voor een tweede seizoen.. Op voorhand wel begrijpelijk, maar op dit moment zeg ik ook BIJTEKENEN.
:0= En zo snel mogelijk aub!!!
Echte leider achterin, zet de boel goed neer en staat zelf vaak op de juiste plaats.
Ik ben echt zwaar onder de indruk van hem, echt een goede speler voor ons. Hopelijk wil hij langer bij ons blijven |:)
Weet iemand of de optie in zijn contract één- of tweezijdig is? Het zou misschien ook nog kunnen dat zijn contract automatisch verlengd wordt wanneer we niet degraderen.
In ieder geval, Leeuwin is echt een topverdediger voor ons! Zou bij menig andere eredivisieclub niet misstaan, maar hij speelt mooi bij ons. |:)
Citaat van: Collingwood op september 15, 2013, 18:03:20
Weet iemand of de optie in zijn contract één- of tweezijdig is? Het zou misschien ook nog kunnen dat zijn contract automatisch verlengd wordt wanneer we niet degraderen.
In ieder geval, Leeuwin is echt een topverdediger voor ons! Zou bij menig andere eredivisieclub niet misstaan, maar hij speelt mooi bij ons. |:)
Over het algemeen is dat eenzijdig en bepaald de club dus.
Citaat van: sunderland op september 15, 2013, 15:08:11
Nou ik denk voor iedere club in de erediv .Ook de top dus .Als hij zo doorgaat zal hij vlgnd seiz bij een subtopper spelen .Wat een beest
Misschien wel, maar voor ons op zeker ;-)
Wat eem Klasbak ! |:)
Wat voor contract heeft hij hier getekend?
verlengen die handel!
Volgens mij een 1-jarig contract met optie voor nog één seizoen. I.v.m. zijn blessure verleden.
Deze week in het elftal van de week van AD.nl
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic3.ad.nl%2Fstatic%2Fphoto%2F2013%2F0%2F11%2F11%2F20130916093428%2Fmedia_xll_1851056.jpg&hash=7d4730af96661c42eefeb432dd5f990518adcc58)
Ad en telegraaf zijn het niet echt met elkaar eens.
Dat is elke week zo :_schater
De Telegraaf schat ik toch wat serieuzer in qua cijfers en dus het elftal van de week, als stond Leeuwin natuurlijk als een huis en vond ik hem net iets beter als Van der Laan. Het lijkt wel of AD alleen naar doelpunten kijkt. Die rare spits van DKV heeft geen knikker geraakt, alleen 2 doelpunten. Stafanik heeft 2 gescoord maar 10 gemist en Eghan zijn pass over de hele veroorzaakte een tegen doelpunt.
Citaat van: Stiens op september 16, 2013, 09:14:31
Volgens mij een 1-jarig contract met optie voor nog één seizoen. I.v.m. zijn blessure verleden.
Klopt inderdaad...
Citaat van: Dokkumer op september 16, 2013, 11:58:11
Klopt inderdaad...
Dan zou ik persoonlijk die optie maar heel snel lichten!
Citaat van: peter op september 16, 2013, 12:40:56
Dan zou ik persoonlijk die optie maar heel snel lichten!
En dan raakt hij aan het einde van het seizoen ernstig geblesseerd? Gewoon rustig afwachten en de optie lichten vlak voor de deadline!
Citaat van: Lore op september 16, 2013, 13:30:01
En dan raakt hij aan het einde van het seizoen ernstig geblesseerd? Gewoon rustig afwachten en de optie lichten vlak voor de deadline!
Eb dan komt erceen betere aanbieding van subtopcub voor hem... hij vertrekt en wij krijgen niets...
Citaat van: pvanbuijtene op september 16, 2013, 13:36:34
Eb dan komt erceen betere aanbieding van subtopcub voor hem... hij vertrekt en wij krijgen niets...
Hoezo? Een optie voor de club kan je gewoon lichten, dus moet er een afkoopsom betaalt worden!
Citaat van: Lore op september 16, 2013, 16:06:25
Hoezo? Een optie voor de club kan je gewoon lichten, dus moet er een afkoopsom betaalt worden!
True... maar krijg mAar eens zo goede verdediger er voor terug..
Citaat van: pvanbuijtene op september 16, 2013, 16:25:47
True... maar krijg mAar eens zo goede verdediger er voor terug..
Zeker, maar dat is ook het geval als de optie nu gelicht wordt. Ik zie niet in waarom die optie nu zou moeten lichten. Te veel risico, dus kan dat ook wel richting het einde van het seizoen!
Hij staat morgen met een verhaal in de V.I :scc
Citaat van: Lore op september 17, 2013, 13:13:23
Zeker, maar dat is ook het geval als de optie nu gelicht wordt. Ik zie niet in waarom die optie nu zou moeten lichten. Te veel risico, dus kan dat ook wel richting het einde van het seizoen!
Zou idd niet heel logisch zijn de optie nu al te lichten. Als hij fit blijft zeker op juiste moment de optie in werking stellen, echt geweldige sterkhouder. Brengt geheel wat ik al hoopte bij zijn komst :thumbsup
Citaat van: SCCRulez op september 18, 2013, 00:34:11
Zou idd niet heel logisch zijn de optie nu al te lichten. Als hij fit blijft zeker op juiste moment de optie in werking stellen, echt geweldige sterkhouder. Brengt geheel wat ik al hoopte bij zijn komst :thumbsup
Helemaal! Sterker nog, dan zou je ook al gesprekken kunnen voeren over verlenging van zijn contract!
Citaat van: SCCRulez op september 18, 2013, 00:34:11
Zou idd niet heel logisch zijn de optie nu al te lichten. Als hij fit blijft zeker op juiste moment de optie in werking stellen, echt geweldige sterkhouder. Brengt geheel wat ik al hoopte bij zijn komst :thumbsup
je hoopt het .Maar dit verwacht niemand .Iedereen lult over dat centrum van psv .En wij dan ,ze doen het zeker zo goed.Trots op
Citaat van: sunderland op september 18, 2013, 12:16:59
je hoopt het .Maar dit verwacht niemand .Iedereen lult over dat centrum van psv .En wij dan ,ze doen het zeker zo goed.Trots op
Op twitter gaf Rene vd Gijp tijdens Estland-Nederland al aan dat ze beter de hele verdediging + keeper van Cambuur erin kon zetten, dat ze dan de 0 hadden gehouden! |:)
Van der Gijp heeft zelf geen twitter of iets dergelijks...
Citaat van: SCCRulez op september 18, 2013, 17:30:36
Op twitter gaf Rene vd Gijp tijdens Estland-Nederland al aan dat ze beter de hele verdediging + keeper van Cambuur erin kon zetten, dat ze dan de 0 hadden gehouden! |:)
dat account is niet van hem zelf hoor ;)
Is van iemand met wel érg veel sympathie voor ons clubje. ;) Gok zelfs dat het 'gewoon' een supporter is.
Leeuwin had het trouwens echt niet veel minder dan De Vrij gedaan denk ik, maar dit begint wel erg opportunistisch te worden. :P
Twitter is van iemand uit Leeuwarden! ;)
Zielig accountje een beetje zijn eigen mening verkondigen achter iemand andere zijn naam/BN'er. Nee dan vind ik een account als Bart van merwijk een stuk leuker , creatiever en humoristischer.
Stelletje wijven met hun MSN. :devil
Citaat van: clint op september 19, 2013, 08:56:02
Stelletje wijven met hun MSN. :devil
MSN was voor hen wat jij in je jeugd met kleitabletten had clint :devil
Enneh, MSN bestaat niet meer... Net zoals jij naar de papyrusrollen ging...
Citaat van: vialli op september 17, 2013, 21:43:15
Hij staat morgen met een verhaal in de V.I :scc
Iemand hier nog belang bij?
Citaat van: kgscc op september 19, 2013, 16:55:32
Iemand hier nog belang bij?
Als je het kan/wil plaatsen hier ... GRAAG !! |:) |:) |:)
Iemand anders nog?
Hierbij: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip)
Hartstikke bedankt!!
mooie aanvoerdersband trouwens: 'het geel en blauw zit in ons bloed', het wapen :scc, een logo en de datum
chic hoor!!
Citaat van: kgscc op september 19, 2013, 20:19:07
Hierbij: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip)
|:)
Bedankt!
Citaat van: kgscc op september 19, 2013, 20:19:07
Hierbij: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip)
Bedankt!!
Citaat van: kgscc op september 19, 2013, 20:19:07
Hierbij: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip)
Bedankt! |:)
Citaat van: kgscc op september 19, 2013, 20:19:07
Hierbij: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip)
Held :0= |:)
Citaat van: kgscc op september 19, 2013, 20:19:07
Hierbij: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WPAFIIB6DJFY.zip)
Bedankt!
Leuk stukje. Natuurlijk super sneu voor zo'n jongen dat hij zo geblesseerd is geraakt. Anderzijds als hij dat niet had gehad was de kans groot dat hij nooit bij cambuur zou gaan spelen. Deze gozert heeft veel potentie en ik zie z'n top ook nog niet.
Citaat van: Jules058 op september 20, 2013, 14:47:18
Natuurlijk super sneu voor zo'n jongen dat hij zo geblesseerd is geraakt. Anderzijds als hij dat niet had gehad was de kans groot dat hij nooit bij cambuur zou gaan spelen.
Hij heeft achteraf dus gewoon geluk gehad!!! |:) |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 20, 2013, 16:35:19
Hij heeft achteraf dus gewoon geluk gehad!!! |:) |:)
Idd Kuzmanovic jij Snapt hem :y
Leeuwin = Held !!
Gewoon weer een sterke pot van leeuwin. Je hoorde ook op foxsport weer. Bijzonder dat ze hem hebben laten gaan bij ado :P
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Wat een held _O_
Geweldig, geweldig! Wat een speler!
Wederom ijzersterk. Van Gaal kom er maar in...
Rots in de branding _O_
Een echte leider en meer dan terechte aanvoerder!
Citaat van: Jules058 op september 20, 2013, 22:02:54
Gewoon weer een sterke pot van leeuwin. Je hoorde ook op foxsport weer. Bijzonder dat ze hem hebben laten gaan bij ado :P
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Weer een prima pot inderdaad !! Maar zo bijzonder is het natuurlijk niet dat Ado hem heeft laten gaan , zijn knie blijft een groot probleem !! Heeft hier nu al bijna meer minuten gemaakt dan in zijn laatste 2 seizoenen bij Ado , hopen dat hij heel blijft ! Absolute aanwinst !!
Klasse jongen, wat bist stou een topper!!!!!!!!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Is dit niet nu al de beste centrum verdediger die wij in jaren hebben gehad?
Of ga ik nu te ver... :_schater
LEEUWIN |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Bijtekenen graag!
Ik las dat hij een 5 kreeg in het FD... Onbegrijpelijk!!!
Las je dat in het FD of ergens anders?
Citaat van: Dokkumer op september 21, 2013, 17:39:37
Las je dat in het FD of ergens anders?
Via via... heb zekf geen fd of wat voor krant dan ook;)
Papieren krant bedoel ik dan...
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 21, 2013, 12:40:17
Is dit niet nu al de beste centrum verdediger die wij in jaren hebben gehad?
Of ga ik nu te ver... :_schater
LEEUWIN |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Erg goede speler..
Maar we doen Stam en berhalter te kort om die niet te noemen..
Maar dit is een jonge met toekomst, erg volwassen in en buiten het veld. Echt een dikke aanwinst.
Citaat van: pvanbuijtene op september 21, 2013, 17:26:56
Ik las dat hij een 5 kreeg in het FD... Onbegrijpelijk!!!
Op een schaal van 1 tot 5
Citaat van: Yellow Army op september 21, 2013, 18:14:07
Op een schaal van 1 tot 5
Dan nog onbegrijpelijk :proost
Citaat van: pvanbuijtene op september 21, 2013, 17:48:30
Via via... heb zekf geen fd of wat voor krant dan ook;)
Papieren krant bedoel ik dan...
Meestal komt Gerard Bos wel even met de cijfertjes op FB, dus ik wacht nog even af ;) Via via heb je al snel ruis op de lijn,
Citaat van: pvanbuijtene op september 21, 2013, 18:18:20
Dan nog onbegrijpelijk :proost
Dan was het nog een 7 :devil
Citaat van: Dokkumer op september 21, 2013, 18:20:10
Meestal komt Gerard Bos wel even met de cijfertjes op FB, dus ik wacht nog even af ;) Via via heb je al snel ruis op de lijn,
Wiebe woudstra meldde het via twitter.. nam gelijk aan dat t klopt..
Citaat van: pvanbuijtene op september 21, 2013, 18:22:50
Wiebe woudstra meldde het via twitter.. nam gelijk aan dat t klopt..
Nooit iemand vertrouwen met zo'n achternaam
Citaat van: Yellow Army op september 21, 2013, 18:24:48
Nooit iemand vertrouwen met zo'n achternaam
Gaf m nog t voordeel... as diit niet klopt...
2e in het vi klassement vd week, lekker bezig weer jongeuh! O0
Stond op de rechtsback positie in elftal vd week.
Staat ook nog derde in algemeen klassement
Gaat prima met Ramon,
Naast onze ogen bevestigd ook VI het nog maar eens.
2e in Elftal van de week,
en 3e in algemeen klassement!
:thumbsup
Kan makkelijk mee naar WK ;)
Hopen dat deze jongen niet weg gekocht gaat worden in de winterstop.
Mocht er een club zich melden, dan gewoon een prijskaartje van 4 mil. er aan koppelen. Zijn we direct uit de rooie cijfers! 8P
4miljoen?
14 miljoen!....kunnen we meteen stadion van financieeren.
Vindt hem trouwens wel sprekend op Obama lijken, kijk en vergelijk zelf. Iemand nog creatief idee voor een spandoek voor onze held!
[verwijderd door de beheerder]
Niets meer aan doen
(https://8l0ufa.sn2.livefilestore.com/y2mLi9QQ9qatJKvh2THvr0q4Bcp2M3l-Vaqvu2ndU7DMxv--OpbVtuJx4HsrTupJt6__IC_UKb10vGgu2BlTrzaz5NweUpbSYGtTEViUwo2oAHeQiHjj_USjmAmG1LAqHHR/obama_manifest_hope3.jpg?rdrts=54671907)
Citaat van: Sakas op september 24, 2013, 20:35:31
Vindt hem trouwens wel sprekend op Obama lijken, kijk en vergelijk zelf. Iemand nog creatief idee voor een spandoek voor onze held!
Vooral die foto rechtsmidden. Cambuurshirt erbij denken en dan is het sprekend Ramon in actie |:)
Ik ga even wat maken 8)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.imghost.nl%2Fdownload%2Fleeuw%25282%2529.jpg&hash=ce52d3c5db84367f93683b8989d4a30fec527d28)
|:) |:) |:) |:)
lol geniaal, Leeuwin 4 president! :thumbsup
ik vond die obama oek sprekend op Leeuwin lijken ja, nu je t zegt :proost
Citaat van: chef-lwd op september 24, 2013, 22:25:22
ik vond die obama oek sprekend op Leeuwin lijken ja, nu je t zegt :proost
:_schater Mocht alleen willen dat ie zo kon ballen als leeuwin |:). Obama is van de woorden, Leeuwin van de daden.
Feyenoord volgend jaar de Vrij verkopen en van dat geld Leeuwin halen; wij uit rode cijfers en Fey betere verdediger achterin. Maar dit seizoen AFBLIEVE :0=
Citaat van: SCCRulez op september 25, 2013, 00:33:41
:_schater Mocht alleen willen dat ie zo kon ballen als leeuwin |:). Obama is van de woorden, Leeuwin van de daden.
Feyenoord volgend jaar de Vrij verkopen en van dat geld Leeuwin halen; wij uit rode cijfers en Fey betere verdediger achterin. Maar dit seizoen AFBLIEVE :0=
En wij seker weer naar die Jupiler. :rodekaart
Citaat van: vialli op september 25, 2013, 00:44:05
En wij seker weer naar die Jupiler. :rodekaart
Als één of twee spelers goed verkocht kunnen worden leg je juist een nog sterker fundament voor komende jaren. Begrijp me goed, ik zie hem het liefst bijtekenen want dit zijn precies de spelers die we nodig hebben! Maar als hij zo blijft presteren, denk ik dat hij niet te houden is en dan moet je naar beste oplossing voor alle partijen zoeken. Maar whatever happens, hij gaat ons eerst in de eredivisie houden
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 24, 2013, 21:33:31
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.imghost.nl%2Fdownload%2Fleeuw%25282%2529.jpg&hash=ce52d3c5db84367f93683b8989d4a30fec527d28)
Van harte Hilversum, ik heb al een cadeautje voor je, maar die krijg je pas zondag in het stadion _O_ _O_ _O_. Het begint met een D en eindigt op 'rie punten'
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 24, 2013, 21:33:31
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.imghost.nl%2Fdownload%2Fleeuw%25282%2529.jpg&hash=ce52d3c5db84367f93683b8989d4a30fec527d28)
|:) |:) |:) |:)
Ziet er netjes uit ;)
Ik wil de pret niet bedreven hoor , maar ik zie gewoon Obama in het geel blauw...
Leeuwin gaat finboergasson opvreten zondag |:)
Hoorde op omroep Abe dat Mart Dijkstra hem moet opvreten. Eigen woorden van Mart dat hij speelt op Finboeg of wat, krijg die naam niet uit mijn strot en op de chat.
Citaat van: Leovardiascc op september 28, 2013, 00:31:21
Leeuwin gaat finboergasson opvreten zondag |:)
Fieneboerannutgasson? :devil
Citaat van: cambuurlegend op september 27, 2013, 23:57:52
Ik wil de pret niet bedreven hoor , maar ik zie gewoon Obama in het geel blauw...
Ja, waarom zie ik dat ook?
We nemen jou niks kwalijk topper. Uitglijden, dat kan gebeuren. Wederom de beste man op het veld.
Klasse jongen!!!! _O_ _O_ _O_
Wederom de rots in de branding _O_
Leeuwin speelde sterk en was wederom de beste man van het veld.
Prima pot!
miste volgens mij wel zijn maatje vd laan.
stond paar keer vreselijk te foeteren op dijkstra.
Citaat van: peter op september 29, 2013, 19:27:15
Prima pot!
miste volgens mij wel zijn maatje vd laan.
stond paar keer vreselijk te foeteren op dijkstra.
Ik vond dat foeteren wel goed, de boel moest af en toe ff op scherp gezet worden.
Voor mij (weer) MotM vandaag! |:)
Dijkstra liep als een kip zonder kop in het veld. Kan dit niveau niet aan. Lekker op de bank.
Leeuwin weer de absolute leider vandaag. Beste speler van de laatste 10 seizoenen. Vrees het ergste als deze man eens een keer wegvalt.....
Ritzmaier ging ook al tegen hem tekeer nadat hij van achter op kwam en uiteindelijk niet door liep, zodoende speelde hij hem zo in de voeten van de keeper.
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2013, 21:06:49
Leeuwin weer de absolute leider vandaag. Beste speler van de laatste 10 seizoenen. Vrees het ergste als deze man eens een keer wegvalt.....
Zonder hem zouden VD Laan en Dijkstra het moeten doen? Wij kunnen niet zonder Leeuwin!
En zo zijn er nog een paar. Het gaat goed voor nu, maar als wij blessures krijgen, op de belangrijke plaatsen dan hebben wij een probleem!
Wat een beest! _O_
Citaat van: Galdiano op september 29, 2013, 23:24:02
Wat een beest! _O_
Was de beste op het veld .Alleen heeft iedereen die uitglijder op het netvlies staan [ik ook]
Citaat van: sunderland op september 30, 2013, 09:37:28
Was de beste op het veld .Alleen heeft iedereen die uitglijder op het netvlies staan [ik ook]
Dit kun je hem onmogelijk kwalijk nemen, dit kan iedereen overkomen.
Citaat van: gewoon een fan op september 30, 2013, 09:40:57
Dit kun je hem onmogelijk kwalijk nemen, dit kan iedereen overkomen.
Nee zeg ik ook zeker niet .
Leeuwin was er zelf ook kapot van dat ie daar uitgleed, dat was duidelijk te merken in die interview op het veld, maar dat kan hij zichzelf niet kwalijk nemen, de beste spelers van de wereld glijden ook wel eens onderuit, de rest van de wedstrijd weer dik man of the match _O_
Ondanks zn uitglijder een 7 van de telegraaf en weer in t elftal van de week...
Citaat van: drg op september 30, 2013, 10:06:27
Leeuwin was er zelf ook kapot van dat ie daar uitgleed, dat was duidelijk te merken in die interview op het veld, maar dat kan hij zichzelf niet kwalijk nemen, de beste spelers van de wereld glijden ook wel eens onderuit, de rest van de wedstrijd weer dik man of the match _O_
Hij moet ophouden om zo goed te spelen... Straks gaat hij in de winterstop weg. :P
Citaat van: drg op september 30, 2013, 10:06:27
Leeuwin was er zelf ook kapot van dat ie daar uitgleed, dat was duidelijk te merken in die interview op het veld, maar dat kan hij zichzelf niet kwalijk nemen, de beste spelers van de wereld glijden ook wel eens onderuit, de rest van de wedstrijd weer dik man of the match _O_
Dat onnozele mokkel van Fox sports stelde ook wel heel erg domme vragen... Ze vroeg o.a. hoe Leeuwin het nou vond dat de laatste linie wekelijks wisselt... Terwijl dit de eerste eredivisie wedstrijd is dat Dijkstra er stond i.p.v. de Laan, dan ben je er als verslaggever lekker mee bezig :_spank 8P
Citaat van: Stiens op september 30, 2013, 11:27:01
Dat onnozele mokkel van Fox sports stelde ook wel heel erg domme vragen... Ze vroeg o.a. hoe Leeuwin het nou vond dat de laatste linie wekelijks wisselt... Terwijl dit de eerste eredivisie wedstrijd is dat Dijkstra er stond i.p.v. de Laan, dan ben je er als verslaggever lekker mee bezig :_spank 8P
Mooie was alleen dat dat mens nauwelijks de naam van 't stadion elke keer fatsoenlijk uit kon spreken, suh hoort 't dan weer wel.
Citaat van: Stiens op september 30, 2013, 11:27:01
Dat onnozele mokkel van Fox sports stelde ook wel heel erg domme vragen... Ze vroeg o.a. hoe Leeuwin het nou vond dat de laatste linie wekelijks wisselt... Terwijl dit de eerste eredivisie wedstrijd is dat Dijkstra er stond i.p.v. de Laan, dan ben je er als verslaggever lekker mee bezig :_spank 8P
En ze vond DKV ook beter spelen over de gehele wedstrijd (werd gelijk ontkracht door Ramon L.)
Wat een domme doos is dat zeg, niet te geloven.
En dan ook nog Oebele Schokker interviewen die niet eens mee deed, daar zat heel Nederland op te wachten.
Voor het vrouwtje van Fox :zweep
Jammer dat Sibon direct in haar verhaal meeging en aangaf dat Leeuwin (held) nog in de emotie van de wedstrijd zat, maar dat H'veen gevaarlijker was....Maar goed, Sibon zal nog wel belang hebben bij een omhoog-lik verhaal richting DKV.
Leeuwin een top wedstrijd: zag je hoe hij direct binnen 15min Dijkstra een verbale pak op z'n donder gaf, nadat een van die pompebleden mocht voorgeven in de 16. Een echte leider, top! Contract verlengen, want verkocht wordt hij toch wel in deze vorm. Dan verdienen we er nog wat aan en...Der plukke wy, de fruchten fan (of iets in die richting)
Citaat van: Stiens op september 30, 2013, 11:27:01
Dat onnozele mokkel van Fox sports stelde ook wel heel erg domme vragen... Ze vroeg o.a. hoe Leeuwin het nou vond dat de laatste linie wekelijks wisselt... Terwijl dit de eerste eredivisie wedstrijd is dat Dijkstra er stond i.p.v. de Laan, dan ben je er als verslaggever lekker mee bezig :_spank 8P
Net pas het interview gezien , maar wat een schrijnend laag niveau zeg ...... Ik vind het sowieso al drama om een vrouw over voetbal te horen praten , maar dit ging echt helemaal nergens over, zeldzaam slecht. :rodekaart
Citaat van: cambuurlegend op oktober 02, 2013, 16:25:36
Ik vind het sowieso al drama om een vrouw over voetbal te horen praten , maar dit ging echt helemaal nergens over, zeldzaam slecht. :rodekaart
Dat komt omdat vrouwen niet bij het voetbal horen :devil
Citaat van: Ronnie tng op oktober 02, 2013, 17:27:54
Dat komt omdat vrouwen niet bij het voetbal horen :devil
:0= voetbal is een mannen sport
Citaat van: Ronnie tng op oktober 02, 2013, 17:27:54
Dat komt omdat vrouwen niet bij het voetbal horen :devil
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
En oprotten met die huppelkutjes. Laat ze maar ergens anders met hun mobieltje gaan spelen.
Citaat van: Ronnie tng op oktober 02, 2013, 17:27:54
Dat komt omdat vrouwen niet bij het voetbal horen :devil
Als ze nou eens naakt zouden presenteren heeft het programma of interview ook nog inhoud :_schater
Schijnt vandaag niet meegetraind te hebben. last vd knie?
Gelukkig hoeven we na morgen 2 weken niet te voetballen.
Dat kunnen we niet gebruiken en dat kunnen ze niet opvangen :zucht :zucht :zucht
Het klopt dat hij niet meetrainde, maar morgen speelt hij gewoon! (Aldus Henk Albers)
Citaat van: Collingwood op oktober 03, 2013, 22:17:47
Het klopt dat hij niet meetrainde, maar morgen speelt hij gewoon! (Aldus Henk Albers)
_O_ _O_
blessure schijnt mee te vallen lees ik op twitter. zal snel weer fit zijn. Gelukkig!
Door het ontzien van de knie aan zijn ene been schoot het in de kuit van het andere been. Lodeweges verwacht dan ook dat hij snel weer honderd procent fit is.
Als hij geblesseerd raakt (en Ritzmaaier valt weg) gaan we heeeel erg moeilijk krijgen. We zijn (te) erg afhankelijk van een paar individueen
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2013, 16:16:25
Als hij geblesseerd raakt (en Ritzmaaier valt weg) gaan we heeeel erg moeilijk krijgen. We zijn (te) erg afhankelijk van een paar individueen
Helaas is dit het lot van een promovendus ;(
En te weinig geld
Citaat van: gewoon een fan op oktober 05, 2013, 16:47:50
Helaas is dit het lot van een promovendus ;(
Klopt, maar er zou nog budget moeten zijn, want de cv en de spits zijn er niet gekomen. Hopen dus dat er in de winter iets bijkomt!
Citaat van: Lore op oktober 06, 2013, 19:59:59
Klopt, maar er zou nog budget moeten zijn, want de cv en de spits zijn er niet gekomen. Hopen dus dat er in de winter iets bijkomt!
Volgens mij heb ik v Boxel toch echt wel in het geel/blauw rond zien lopen. En door de 'besparing' door geen spits meer aan te trekken, kan je in de winterstop betere salarisvoorstellen doen. Maw spelers die in de zomer onhaalbaar waren, komen in de winterstop misschien weer in aanmerking.
Citaat van: Yellow Army op oktober 06, 2013, 21:01:53
Volgens mij heb ik v Boxel toch echt wel in het geel/blauw rond zien lopen. En door de 'besparing' door geen spits meer aan te trekken, kan je in de winterstop betere salarisvoorstellen doen. Maw spelers die in de zomer onhaalbaar waren, komen in de winterstop misschien weer in aanmerking.
Van Boxtel was een goedkoop alternatief voor de vertrekkende broekhof, De cv waar Vd Belt het over had zou de ploeg direct beter maken en, met alle respect voor v Boxtel, dat doet hij niet.
Dat hè betere salarisvoorstellen kan doen ben ik met je eens. Tenminste bij huurspelers. Transfervrij kan weer niet, want dan drukt het op de begroting van volgend jaar
Daar staat ie weer, dit keer samen met vd Laan.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages0.tcdn.nl%2Ftelesport%2Farticle21951358.ece%2FBINARY%2Fq%2Felftal%2Bvan%2Bde%2Bweek%2B9.JPG&hash=1de4684317f2b59e430da06a8879b413d12963fc)
Telegraaf elftal van de week
Als hij zo door blijft gaan, moet ik nog maar zien of hij in de winterstop blijft, anders word hij wel overgenomen na het seizoen! Bijna iedere week in elftal van de week!
Ja, en Van der Laan begrijp ik niet helemaal, werd ook verrassend MOTM gekozen. Of ik zie het helemaal verkeerd.
Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2013, 09:49:41
Als hij zo door blijft gaan, moet ik nog maar zien of hij in de winterstop blijft, anders word hij wel overgenomen na het seizoen! Bijna iedere week in elftal van de week!
Heeft hij familie werken bij de krant ? Ik vond hem afgelopen weekeinde niet echt fantastisch , speelde ook maar 52 minuten . Bij gebrek aan beter zeker...
Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2013, 09:49:41
Als hij zo door blijft gaan, moet ik nog maar zien of hij in de winterstop blijft, anders word hij wel overgenomen na het seizoen! Bijna iedere week in elftal van de week!
Als hij zo door blijft gaan staat hij volgend jaar zomer in het hart van de defensie daar in brazilie w:)
Citaat van: cambuurlegend op oktober 07, 2013, 12:01:05
Heeft hij familie werken bij de krant ? Ik vond hem afgelopen weekeinde niet echt fantastisch , speelde ook maar 52 minuten . Bij gebrek aan beter zeker...
Lichte blessure. Dat zijn de redenen.
Citaat van: YellowBlue op oktober 07, 2013, 11:57:22
Ja, en Van der Laan begrijp ik niet helemaal, werd ook verrassend MOTM gekozen. Of ik zie het helemaal verkeerd.
ja dat zie je verkeerd .Wij moeten toch ook zien dat centraal wederom geen kans is weggegeven [1 goal].Twente wint 0-3 en 6-0 hiervoor he .En ik heb tot nu toe geen beter centrum gezien hoor in de erediv
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2013, 12:58:27
ja dat zie je verkeerd .Wij moeten toch ook zien dat centraal wederom geen kans is weggegeven [1 goal].Twente wint 0-3 en 6-0 hiervoor he .En ik heb tot nu toe geen beter centrum gezien hoor in de erediv
Maar dan wordt er dus alleen naar de verdedigende kwaliteiten gekeken? Geloof me ik ben een groot fan van Van der Laan maar vond hem tegen Twente vooral in de opbouw en passing ondermaats. Vandaar mijn verbazing over zijn verkiezing in het elftal van de week.
Het feul nuttig fuil werk opknappe mutten omdat de spitsen niet effectief store.
Citaat van: YellowBlue op oktober 08, 2013, 08:51:49
Maar dan wordt er dus alleen naar de verdedigende kwaliteiten gekeken? Geloof me ik ben een groot fan van Van der Laan maar vond hem tegen Twente vooral in de opbouw en passing ondermaats. Vandaar mijn verbazing over zijn verkiezing in het elftal van de week.
hij speelde wat voorzichtig, met zijn voorwaardelijk op zak, met de rode kaart nog in zijn gedachten :rodekaart :rodekaart :rodekaart
speelt steeds beter die jonge, het staat achterin als een huis. En hij wint 9/10 duels dus dat is netjes.
Citaat van: cambuurlegend op oktober 07, 2013, 12:01:05
Heeft hij familie werken bij de krant ? Ik vond hem afgelopen weekeinde niet echt fantastisch , speelde ook maar 52 minuten . Bij gebrek aan beter zeker...
Had last van een kuitblessure. Toen hij er uit ging, was het gebeurd met het elftal.
Dat er hier mensen zijn die zijn inzet en kwaliteit niet kunnen waarderen :R
Geen enkele wedstrijd onbelangrijk geweest, als je dat niet in kunt zien komt je in ieder geval niet voor 't voetbal
Ik kom al tig jaar voor de sociale contacten, het slap ouwehoeren en als tijdverdrijf en zelfs IK zie dat Leeuwin de onbetwiste leider achterin is. Onmisbaar qua voetbal én coaching.
Sun goeie hewwe in jaren niet had
Citaat van: piene hassus op oktober 09, 2013, 21:40:50
Sun goeie hewwe in jaren niet had
En Dissels, el waarblieftie en natuurlijk Swinkels dan?
Citaat van: Lore op oktober 09, 2013, 21:56:04
En Dissels, el waarblieftie en natuurlijk Swinkels dan?
El waarblieftie vind ik niet in dizze categorie passen. Vond ik zeker een goede voetballer, niet spectaculair met enorm lange solo's maar zeker dreigend.
hopelijk raakt ie fit voor az maar leek vandaag nog niet su best
Citaat van: denistel op oktober 09, 2013, 23:57:13
hopelijk raakt ie fit voor az maar leek vandaag nog niet su best
Laten we het hopen, deze jonge is onze rots in de branding achterin!
Citaat van: denistel op oktober 09, 2013, 23:57:13
hopelijk raakt ie fit voor az maar leek vandaag nog niet su best
Laten we het hopen, deze jonge is onze rots in de branding achterin!
Citaat van: drg op oktober 09, 2013, 18:06:20
Dat er hier mensen zijn die zijn inzet en kwaliteit niet kunnen waarderen :R
Geen enkele wedstrijd onbelangrijk geweest, als je dat niet in kunt zien komt je in ieder geval niet voor 't voetbal
Wie dan????
Volgen mij is iedereen hier lyrisch over hem.
Citaat van: denistel op oktober 09, 2013, 23:57:13
hopelijk raakt ie fit voor az maar leek vandaag nog niet su best
Dat zou een flinke
streep door de rekening zijn ;(
Citaat van: clint op oktober 10, 2013, 07:43:33
Wie dan????
Volgen mij is iedereen hier lyrisch over hem.
Inderdaad, misschien de spitsen van de tegenstanders, maar de rest?!
LEEUWIN |:) |:) |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 10, 2013, 10:12:09
Dat zou een flinke streep door de rekening zijn ;(
We hebben nog bijna anderhalve week. Laat Ramon lekker even tot rust komen en in de loop van volgende week maar weer verder kijken.
:0=
Don't panic
Citaat van: denistel op oktober 09, 2013, 23:57:13
hopelijk raakt ie fit voor az maar leek vandaag nog niet su best
Huh? Was toch een lichte blessure aan zijn kuit? Of zijn er andere ontwikkelingen?
Als deze gast ontbreekt wordt het een stuk lastiger allemaal. Of Hemmen moet ze ineens wel gaan afmaken :)
Citaat van: Lore op oktober 10, 2013, 11:21:12
Huh? Was toch een lichte blessure aan zijn kuit? Of zijn er andere ontwikkelingen?
dat zeg ik niet maar hij doet al1 maar loopwerk,,hopen dat ie vanaf maandag weer volop mee kan trainen.
Lore even foor alle dudelukhyd: ik hew ut over Leeuwin hè
Citaat van: piene hassus op oktober 10, 2013, 14:18:26
Lore even foor alle dudelukhyd: ik hew ut over Leeuwin hè
Snap ik, ik was sarcastisch! Zo'n goeie als Leeuwin is echt heel erg lang geleden. Berhalter? Denk eigenlijk dat die wat minder was, maar door zijn ontembare inzet enorm populair.
Citaat van: denistel op oktober 10, 2013, 12:49:02
dat zeg ik niet maar hij doet al1 maar loopwerk,,hopen dat ie vanaf maandag weer volop mee kan trainen.
Maar is het nu zijn knie of zijn kuit? Kuit lijkt mij wel loslopen namelijk. Knie lijkt mij een groter probleem met zijn verleden? Is het dan ook dezelfde knie?
volgens mij wel zijn kuit ja.
Iemand enig idee hoe het met hem gaat?
trainde gistermorgen apart van de groep maar was wel met de bal bezig weet nu even niet meer dat hij er gistermiddag bij was
deed vanmiddag met partij vorm mee. lijkt wel ok.
vandaag alles mee gedaan is gewoon fit.
Citaat van: denistel op oktober 17, 2013, 13:10:05
vandaag alles mee gedaan is gewoon fit.
HELD DIE MAN |:) _O_
Kreeg tranen in de ogen, niet 1 duel verloren, wat een topper deze man!!!!!!!!!! _O_
Citaat van: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 00:05:00
Kreeg tranen in de ogen, niet 1 duel verloren, wat een topper deze man!!!!!!!!!! _O_
Mag ook wel eens goed toegezongen worden!! Topper is dit! |:)
Standbeeld waardig!
Alle goede positiespel begint bij hem van achteruit.
blijft altijd voetballend de oplossingen zoeken.
en coacht geweldig..
toch maar eens HEEL snel met hem om tafel zitten!
Absoluut de leider van Cambuur. Voetballend sterk, coachend en veel durf.
Bij de 0-1 gaat hij in mijn optiek wel in de fout door zijn man te laten lopen.
Vorige week tegen AZ gebeurde dit ook bij de 2-1.
Verder echt de allerbeste versterking en samen met Makrini (en Nienhuis) de meest constanter speler.
mooie duels met mulenga ,skitterend
Lijkt me ideaal om zondag maar even in te zetten..als Lex Immers weer geen bal heeft gehad. !
:0=
Held _O_
Helaas weer niet toegezongen
Absoluut man of the match!
De Leeuw van Leeuwarden!!
Vond El Makrini beter.. De Leeuwin was vandaag een aantal keren ongelukkig in de opbouw is mijn mening. Verder verdedigend goed gespeeld.
Citaat van: Dokkumer op november 03, 2013, 21:45:12
Vond El Makrini beter.. De Leeuwin was vandaag een aantal keren ongelukkig in de opbouw is mijn mening. Verder verdedigend goed gespeeld.
Ik heb juist Markrini een paar foutjes zien maken, maar wat zat die er weer strak op! Echt balen als hij niet op tijd fit is!
Makrini speelde ook niet perfect, anders speel je ook niet bij Cambuur. Alleen vond ik Leeuwin opbouwend vrij slordig terwijl hij wel de tijd en ruimte had. Makrini speelt meer in de kleine ruimtes.
Citaat van: Dokkumer op november 03, 2013, 21:53:03
Makrini speelde ook niet perfect, anders speel je ook niet bij Cambuur. Alleen vond ik Leeuwin opbouwend vrij slordig terwijl hij wel de tijd en ruimte had. Makrini speelt meer in de kleine ruimtes.
Klopt ook! Maar beiden zijn ze essentieel voor ons clubje!
Voor ons zijn het absolute meerwaardes!
Citaat van: Dokkumer op november 03, 2013, 21:53:03
Makrini speelde ook niet perfect, anders speel je ook niet bij Cambuur. Alleen vond ik Leeuwin opbouwend vrij slordig terwijl hij wel de tijd en ruimte had. Makrini speelt meer in de kleine ruimtes.
Idd wel drie foute inspeelpasses die zomaar in voeten van feyenoorders kwamen.... had het idee dat ie niet echt rejening hield met de wind...
"Vooruitblikken met" is een rubriek waarin een (oud)-speler, die heeft gevoetbald bij zowel ADO Den Haag als de aankomende tegenstander, kort iets over zijn tijd bij beide clubs vertelt en zijn mening geeft over de wedstrijd. In deze editie beschouwen we voor op ADO Den Haag – Cambuur Leeuwarden en is de beurt aan Ramon Leeuwin, huidig aanvoerder van onze tegenstander zaterdag.
Spelerspaspoort: Ramon Leeuwin
Geboortedatum: 1 september 1987
Geboorteplaats: Amsterdam
Clubs: FC Utrecht, AGOVV, ADO Den Haag, SC Cambuur Leeuwarden
Waar ben je ooit begonnen met voetballen?
Bij FC Almere, toen ben ik eerst door FC Omniworld (nu Almere City FC) gescout en op mijn zeventiende door FC Utrecht. Daar heb ik een paar wedstrijden in de A1 gespeeld voordat ik al vrij snel doorschoof naar de beloften.
Je speelt dit seizoen bij SC Cambuur Leeuwarden. Jullie doen het hartstikke goed voor een promovendus en jijzelf bent één van de betere spelers. Wat is de reden dat het zo goed gaat?
Wij zijn eigenlijk gewoon een goed voetballende ploeg met goede spelers. En zelf kan ik ook goed voetballen, als ik dat zo mag zeggen haha. Ik ben een voetballende verdediger. Het is voor mij een voordeel dat we zo voetballen. En onze technische staf is uitstekend, die hebben een goede voetbalopvatting.
Wat zijn je ambities in je verdere loopbaan?
Ik wil gewoon zo hoog mogelijk komen. Of dat nou in het binnen- of buitenland is.
Wat vind je lekkerder spelen, gras of kunstgras?
Dat maakt mij niet veel uit. Een goed grasveld is heerlijk, maar in Nederland is dat nog vaak lastig met het weer.
Hoe kijk je terug op jouw tijd bij ADO Den Haag?
In twee gedeeltes. De eerste anderhalf jaar waren fantastisch, toen was ik ook basisspeler. Daarna kreeg ik een blessure en ben ik helaas nooit meer terug gekomen in de basis.
Wat waren je mooiste momenten bij ADO Den Haag?
Het eerste seizoen kan ik wel tien mooie momenten opnoemen. Dat was een opeenstapeling van successen. We wonnen van Ajax uit en thuis, uit bij PSV en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ook de dagelijkse dingen. De sfeer was ook super met jongens als Timothy Derijck, Lex Immers, Christian Kum en Mitchell Piqué. Met als toetje Europees voetbal.
Wat voor voetballer ben jij?
Ik ben een voetballende verdediger, die zich aanvallend wil laten gelden. Ik probeer vorm te geven aan het elftal en doe dat met mijn inzicht.
Wie is de beste speler met wie je ooit hebt samen gespeeld?
Dmitry Bulykin. Misschien niet de beste, maar wel de belangrijkste speler. Die was in het jaar dat we Europees voetbal wisten te halen zo ontzettend belangrijk. Hij scoorde overal en op de belangrijke momenten. Dat is zo lekker voor een elftal.
Hoe vind je dat ADO Den Haag het doet?
Niet zo goed. Ze hebben genoeg kwaliteiten, maar het lukt op de één of andere manier nog niet.
Heb je nog revanchegevoelens?
Nee absoluut niet. ADO Den Haag is een mooie club, waar ik een prachtige tijd heb gehad. Ik heb nog goed contact met Danny Holla, die ken ik al 15 jaar. En Gino Coutinho woont bij mij in de buurt, die loop ik ook nog vaak tegen het lijf.
Wat is de kracht van SC Cambuur Leeuwarden en waar gaat dit seizoen voor jullie eindigen?
Wij kunnen heel goed voetballen. Ook tegen Feyenoord speelden we weer uitstekend. We geven verdedigend heel weinig weg. Alleen FC Twente, PEC Zwolle en PSV hebben minder tegengoals. Alleen af en toe hebben we dat laatste zetje nog nodig om die bal erin te krijgen. Dit seizoen hebben we nog geen één keer bij de onderste drie gestaan, dat zegt ook wel wat na 12 wedstrijden. Het wordt niet makkelijk om nacompetitie te ontlopen, maar ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken.
De voorspellingen:
Puntentelling:
Bij elk exact voorspelde uitslag verdient de voorspeller 3 punten. De wedstrijd van ADO Den Haag telt echter dubbel en kan als bonus worden gezien (6 punten). Wordt er een goede winnaar of een juist gelijkspel voorspeld, dan verdient de desbetreffende (oud-)voetballer 1 punt, bij de wedstrijd van ADO Den Haag zijn dat dus 2 punten.
Voorspelling speelronde 13: Ramon Leeuwin
ADO Den Haag – SC Cambuur Leeuwarden (bonuswedstrijd) 0-2
Heerenveen – RKC Waalwijk 2-0
Roda JC – Go Ahead Eagles 2-2
Vitesse – FC Utrecht 2-0
PEC Zwolle – FC Twente 1-2
NAC – PSV 1-3
NEC – Ajac 03
Feyenoord – AZ 0-1
Heracles Almelo – Groningen 1-1
'' Het aflopende contract van Ramon Leeuwin (26) bij ADO Den Haag werd deze zomer niet verlengd. Morgenavond komt hij, gesteund door een indrukwekkende seizoenstart bij zijn nieuwe club Cambuur, met de borst vooruit én een aanvoerdersband om zijn arm terug naar Den Haag.
Revanchegevoelens heeft Leeuwin niet. 'Zo zie ik dat niet. Ik voetbal niet om revanche te halen. Toen ik vorig jaar bij ADO Den Haag weer fit was, heb ik simpelweg geen kans gekregen. Er is bij ADO te makkelijk afscheid van mij genomen, dat lijkt me nu wel duidelijk.
Het verbaast Leeuwin niet dat hij in Friesland zijn oude niveau weer heeft gehaald. 'Ik was en ben het oneens met trainer Maurice Steijn dat hij zo weinig gebruik van mij maakte. Daarom was mijn laatste periode bij ADO niet de beste. Maar ik keer daar niet met een vervelend gevoel terug, zeker niet. In drie jaar tijd heb ik veel mooie dingen meegemaakt. Zeker het eerste jaar toen we Europees voetbal haalden. Ook dat vergeet ik niet.' ''
Was duidelijk dat hij geen revanche gevoelens had..
Wat was Leeuwin onder de maat zeg.
De derde goal vroeg ik me echt af wat hij ging doen. Van de 2 spelers die hij kon kiezen, kiest hij er geen... :?
Had eerder het idee dat hij een premie van ADO gekregen heeft :P
Citaat van: legeips op november 09, 2013, 22:42:40
Was duidelijk dat hij geen revanche gevoelens had..
Wat was Leeuwin onder de maat zeg.
De derde goal vroeg ik me echt af wat hij ging doen. Van de 2 spelers die hij kon kiezen, kiest hij er geen... :?
Dat gevoel had ik gisteren ook ;(
Iedereen heeft wel eens een dipje....
hij nu ook...
Wel een duur dipje, hoop dat ie nu niet meer van die dipjes heeft.
Dipje wat is dipje .De opbouw proberen maar de bal even snel weer terug krijgen dat helpt ook niet dat je steeds weer moet corrigeren of in het duel moet
Heeft de laatste tijd vaker dat hij bij tegendoelpunten
betrokken is em niet 100% ingrijpt.
had hij volgens mij in begin vd competitie niet.
tis toch ook kut voetballen als je met alleen een middenveld en achterhoede speelt en meestal ook maar tikkies terug krijgt .Ado bekeek het slim door op de momenten dat ze echt het duel moesten winnen dat ook deden
Citaat van: sunderland op november 10, 2013, 18:22:59
tis toch ook kut voetballen als je met alleen een middenveld en achterhoede speelt en meestal ook maar tikkies terug krijgt .Ado bekeek het slim door op de momenten dat ze echt het duel moesten winnen dat ook deden
tuurlijk....is ook zo.
moet er zelf ook niet aan denken om te voetballen
in de verdediging. ..en weten dat je voorhoede bijna geen
doelpunt maakt.
laat staan de bal 5 sec vasthoud
Leeuwin! _O_
Echt niet minder dan die gastjes die nu in het NL elftal staan hoor :thumbsup
Leeuwin idd de beste man vh veld gister .UITSTEKEND !!!!!!!!!wat een topper
Speler die met kop en schouders boven de rest uitsteekt.
Hopen dat hij dit seizoen blijft en fit blijft.
Kan zeker naar subtop.
Dat is Cambuur dan hoop ik
Kwam dit filmpje tegen:
http://groengeelhart.nl/2013/11/gghtv-napraten-ramon-leeuwin/
Henk Albers @HenkAlbers1970 59m
#PECZwolle ziet in #Cambuur aanvoerder Ramon Leeuwin gewenste opvolger van Darryl Lachman mocht deze in winterstop vertrekken.
Henk Albers @HenkAlbers1970 35m
Leeuwin heeft contract tot einde seizoen met optie nóg een jaar. Mocht #PECZwolle een poging doen dan zal #Cambuur aardige cent willen zien.
Zou een fikse aderlating zijn, zal niet gemakkelijk zijn om Leeuwin te vervangen. Alsnog Jaliens halen misschien.
EDIT: Jaliens speelt inmiddels in Australië, dus dat zal moeilijk worden.
Citaat van: Collingwood op december 07, 2013, 12:44:35
Henk Albers @HenkAlbers1970 59m
#PECZwolle ziet in #Cambuur aanvoerder Ramon Leeuwin gewenste opvolger van Darryl Lachman mocht deze in winterstop vertrekken.
Nooit laten gaan, is essentieel in onze handhaving |:)
Leeuwin onder geen beding laten gaan. Leeuwin is 10 klassen beter dan de zwaar overschatte Jaliens m.i.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Als ze lachman voor een geweldige prijs verkopen aan
twente of ajax zullen ze ook een beste prijs bieden voor
leeuwin.
als we daar een gelijkwaardige vervanger en een
goede aanvaller voor kunnen halen...
Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken.. :clint
Citaat van: Goutum op december 07, 2013, 17:46:07
Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken.. :clint
Ik ook niet, maar als je dat geld inzet om nieuwe spelers te halen zou het kunnen. Je moet alleen wel heel erg zeker van je zaak zijn, want het is de belangrijkste en constantste speler in de selectie!
Misschien moet cambuur juist nu de gok nemen en hem een verbeterde aanbieding doen .Zwolle is nu een vooruitgang maar vlgnd seiz misschien wel niet meer
Citaat van: sunderland op december 08, 2013, 13:08:49
Misschien moet cambuur juist nu de gok nemen en hem een verbeterde aanbieding doen .Zwolle is nu een vooruitgang maar vlgnd seiz misschien wel niet meer
Zijn knie houdt het goed! Is dus zeker een optie. Aan de andere kant kan je ook gewoon wachten tot de zomer, want er ligt nog een optie....
Laatste wedstrijden toch paar keer een fout waar een goal uitvalt!
Twee keer op cruciaal moment uitgegleden, nu weer te laat met stappen.
Hij is absoluut de sterkste verdediger van de laatste jaren, maar nu paar keer een fout waar een goal uit ontstaat.
Citaat van: sunderland op december 08, 2013, 13:08:49
Misschien moet cambuur juist nu de gok nemen en hem een verbeterde aanbieding doen .Zwolle is nu een vooruitgang maar vlgnd seiz misschien wel niet meer
Mee eens. Er is dan wel weinig geld maar met Hemmen hebben we wel goud in handen. En de topclubs in de eredivisie slapen niet.
Citaat van: Tukker op december 08, 2013, 13:47:26
Mee eens. Er is dan wel weinig geld maar met Hemmen hebben we wel goud in handen. En de topclubs in de eredivisie slapen niet.
Heb je het nu over Leeuwin of Hemmen? :?
Citaat van: Galdiano op december 08, 2013, 13:54:06
Heb je het nu over Leeuwin of Hemmen? :?
Ja sorry, niet slim om over Hemmen iets in het Leeuwin topic te schrijven. Krijg je met die kleine smartphones waar de titel buiten beeld staat :insane Ik dacht dat in het Hemmen topic zat
Vind overigens Leeuwin niet meer de onbetwiste leider
van begin vh seizoen....
Afgelopen wetstryt hattie ut oek feul te druk. Hij moest alles ferdedige wat de middenfelders en fleugelspitsen weigerden af te stoppen. Die gingen lamlendig ut duel an of keken dr naar. Bovendien sat syn maat vd Laan niet inne wetstryt.
lachman waarschijnlijk naar bremen.
nou moet je als cambuur zijnde de hoofdprijs vragen voor ramon want handhaving is veel belangrijker dan nu wat poen.
onmisbaar wat mij betreft.
Naar Bremen....
Hij zal zeker niet voor weinig weggaan.
Maar denk toch dat Zwolle iemand anders op oog heeft.
Ramon Leeuwin staat naar verluidt in de belangstelling van PEC Zwolle, dat in de verdediger een opvolger ziet van Darryl Lachman. De voetballer van Cambuur is niet bezig met een mogelijke transfer naar de nummer tien van de Eredivisie, waar hij ook nog niets van vernam.
Jurre de Ruiter
LEEUWARDEN
De kans is levensgroot dat Lachman Zwolle in de winterstop gaat verlaten en Leeuwin zou hem volgens de geruchten op moeten volgen. "Ik heb dat ook gehoord, maar dat is alles", reageert de rechtspoot in gesprek met VoetbalPrimeur. "Er is geen contact. Ik ben er ook helemaal niet mee bezig. De transfermarkt is nog niet eens open en ik zit hier prima. Als er iets is, dan hoor ik dat vanzelf. Maar voorlopig focus ik me gewoon alleen op Cambuur."
Leeuwin zeker niet laten gaan. Eén van belangrijkste pilaren dit seizoen! _O_ _O_ _O_Áls contractueel vastgelegd is dat hij opgehaald kan worden voor vast bedrag dan zal het nog een hell of a job worden om hem te vervangen.
Zou een ramp zijn als hij weggaat in de winterstop.
Citaat van: scclwd op december 19, 2013, 09:56:40
Zou een ramp zijn als hij weggaat in de winterstop.
Volgens Geert v Tuinen zou het om een gelimiteerde transfersom gaan van 800.000 euro. Een ieder die dat bedrag betaalt mag m ophalen (ik wil em ook nog wel brengen). Niemand is onvervangbaar!
8 ton? Vd Belt laat de kassa rinkelen!! ;-)
Voor 8 ton haal je ws een goede vervanger en een goede spits!
Met alle respect voor Leeuwin maar 8 ton :_schater
Er is geen club die dat gaat betalen.
Citaat van: Galdiano op december 20, 2013, 10:03:41
Met alle respect voor Leeuwin maar 8 ton :_schater
Er is geen club die dat gaat betalen.
Kan me eerlijk gezegd dit bedrag ook niet voorstellen. 5 ton is zeker de max voor onze spelers? Maar goed, als ze gaan schermen met een minimaal bedrag van 8 ben ik allang blij.
LEEUWIN MOET BLIJVEN |:)
Zodra clubs horen dat er heel misschien 8 ton voor Leeuwin betaald zou kunnen gaan worden gaan zij ook voor de jackpot en gaan dus hoog in de boom zitten als wij aankloppen!
Citaat van: Dokkumer op december 20, 2013, 11:08:29
Zodra clubs horen dat er heel misschien 8 ton voor Leeuwin betaald zou kunnen gaan worden gaan zij ook voor de jackpot en gaan dus hoog in de boom zitten als wij aankloppen!
Klopt! Dus Leeuwin verkopen voor 20.000. Scheelt in de kosten voor nieuwe spelers :zweep
Prima clausule van VD Belt. Die hoeven wij dus niet nu al te verkopen, dat kan in de zomer ook nog wel en als wij hem wel verkopen is het de bonus. Zou dan alleen heel kut zijn als het op de valreep is!
Citaat van: Lore op december 20, 2013, 19:11:42
Klopt! Dus Leeuwin verkopen voor 20.000. Scheelt in de kosten voor nieuwe spelers :zweep
Prima clausule van VD Belt. Die hoeven wij dus niet nu al te verkopen, dat kan in de zomer ook nog wel en als wij hem wel verkopen is het de bonus. Zou dan alleen heel kut zijn als het op de valreep is!
Probleem is dat hij een contract voor 1 seizoen heeft getekend, met een optie voor nog een seizoen. Twee problemen, wie kan die optie lichten? Is dat de club of is dat de speler? Tweede probleem is: onder welke voorwaarden kan die optie dan gelicht worden (bijv. verhoogd salaris etc)
Citaat van: Dokkumer op december 20, 2013, 11:08:29
Zodra clubs horen dat er heel misschien 8 ton voor Leeuwin betaald zou kunnen gaan worden gaan zij ook voor de jackpot en gaan dus hoog in de boom zitten als wij aankloppen!
Wij kopen niet toch? transfervrij of huren :proost
Koste wat kost dit seizoen behouden. Als vd Belt hem in de zomer voor 8 ton kan verkopen krijgt hij mijn zegen en een standbeeld op het zaailand! :y
Citaat van: moodygrunn op december 21, 2013, 02:16:14
Probleem is dat hij een contract voor 1 seizoen heeft getekend, met een optie voor nog een seizoen. Twee problemen, wie kan die optie lichten? Is dat de club of is dat de speler? Tweede probleem is: onder welke voorwaarden kan die optie dan gelicht worden (bijv. verhoogd salaris etc)
Daar heb je een punt. Ik dacht dat de optie was ingebouwd omdat er twijfel over zijn knie was en dat de club die optie kon lichten. Maar dat is puur een aanname!
Even voor de goede orde: een optie lichten, is dat nou wel of niet gebruik maken van de optie?
Citaat van: moodygrunn op december 21, 2013, 02:16:14
Probleem is dat hij een contract voor 1 seizoen heeft getekend, met een optie voor nog een seizoen. Twee problemen, wie kan die optie lichten? Is dat de club of is dat de speler? Tweede probleem is: onder welke voorwaarden kan die optie dan gelicht worden (bijv. verhoogd salaris etc)
Hangt helemaal af van de aanvullende voorwaarden van die "Optie"...staat wel int contract....heb m zo even niet bijdehand... ;)
Kan best eens zo zijn dat club of speler niet kan of wil voldoen aan de voorwaarden van die optie en dus Leeuwin eind vant seizoen transfervrij is.....dus als
Zwolle met buscombi van 8 ton langs komt, dan vertrekt Leeuwin, hoe jammer dat ook is.... :zucht
Btw Zwolle 8 ton voor speler, daar bovenop nog vet salaris.....?
Citaat van: moodygrunn op december 21, 2013, 02:16:14
Probleem is dat hij een contract voor 1 seizoen heeft getekend, met een optie voor nog een seizoen. Twee problemen, wie kan die optie lichten? Is dat de club of is dat de speler? Tweede probleem is: onder welke voorwaarden kan die optie dan gelicht worden (bijv. verhoogd salaris etc)
Meestal is het de club die de optie kan lichten, volgens mij in dit geval ook. Als de optie wordt gelicht betekent dat vrijwel altijd een salarisverhoging voor de speler.
Citaat van: Tanjajeah op december 21, 2013, 12:16:07
Meestal is het de club die de optie kan lichten, volgens mij in dit geval ook. Als de optie wordt gelicht betekent dat vrijwel altijd een salarisverhoging voor de speler.
Dus als de club een optie licht, heeft het in ruil voor een salarisverhoging het recht om de spelers voor een langere tijd aan zijn contract te houden?
PEC Zwolle kan pas ruim na de winterstop weer een beroep doen op Daryl Lachman. De gewilde verdediger staat zes weken langs de kant met een hamstringblessure, meldt De Telegraaf.
Volgens de krant staat de verdediger langdurig langs de kant, nadat hij in het gewonnen bekertreffen met Excelsior geblesseerd raakte. De hamstring van Lachman zou zijn ingescheurd, een echo moet donderdag meer duidelijkheid bieden over de ernst van de blessure van Lachman. De verdediger mist in elk geval het slot van de eerste seizoenshelft, wanneer PEC Zwolle komend weekend op bezoek gaat bij Feyenoord.
Maar de blessure kan grotere consequenties met zich meebrengen voor de verdediger. De 24-jarige Lachman is in het bezit van een aflopend contract in Zwolle en staat in de nadrukkelijke belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland. Onder meer Werder Bremen en FC Twente worden met Lachman in verband gebracht. Een wintertransfer werd door zowel Lachman als PEC Zwolle niet uitgesloten (bron: voetbalprimeur)
Zal dus ws niet zo'n vaart lopen met die transfer..
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2013, 14:02:00
Dus als de club een optie licht, heeft het in ruil voor een salarisverhoging het recht om de spelers voor een langere tijd aan zijn contract te houden?
Ja, in dit geval voor 1 extra jaar, alleen is de salarisverhoging niet vanzelfsprekend. Dat zou moeten zijn afgesproken en dat weten wij gewoon niet
Lachman word wss in de winterstop wel verkocht aan een club, maar word gelijk teruggehuurd door PEC Zwolle waardoor de centrale verdediger van PEC wel gewoon het seizoen in Zwolle afmaakt
dit zou dus ook betekenen dat Ramon Leeuwin in ieder geval tot het eind van dit seizoen bij SC Cambuur blijft want dan zou PEC Zwolle de diensten van onze aanvoerder nog niet nodig hebben
Citaat van: Cambuur058 op december 23, 2013, 20:01:31
Lachman word wss in de winterstop wel verkocht aan een club, maar word gelijk teruggehuurd door PEC Zwolle waardoor de centrale verdediger van PEC wel gewoon het seizoen in Zwolle afmaakt
dit zou dus ook betekenen dat Ramon Leeuwin in ieder geval tot het eind van dit seizoen bij SC Cambuur blijft want dan zou PEC Zwolle de diensten van onze aanvoerder nog niet nodig hebben
hoe komst daar su bij? :)
Wie gaat er nou betalen voor Lachman in de winter om hem vervolgens terug te verhuren aan PEC, terwijl hij aan het einde van het seizoen transfervrij is?
Citaat van: kgscc op december 23, 2013, 23:11:56
Wie gaat er nou betalen voor Lachman in de winter om hem vervolgens terug te verhuren aan PEC, terwijl hij aan het einde van het seizoen transfervrij is?
Lijkt mij heel sterk zo'n constructie!
Citaat van: kgscc op december 23, 2013, 23:11:56
Wie gaat er nou betalen voor Lachman in de winter om hem vervolgens terug te verhuren aan PEC, terwijl hij aan het einde van het seizoen transfervrij is?
Om 1e rang te zitten...
als hij transfervrij is kan hij alle kanten op, krijg je hem voor een scheintje zou ik dat als club met geld zeker overwegen.
Citaat van: Galdiano op december 23, 2013, 23:19:05
Lijkt mij heel sterk zo'n constructie!
Deed Manchester United ook met Wilfried Zaha dus het kan wel
Citaat van: Cambuur058 op december 23, 2013, 23:20:26
Deed Manchester United ook met Wilfried Zaha dus het kan wel
Poeh :| :X
8P 8P 8P
Citaat van: Oebieman op december 23, 2013, 23:20:07
Om 1e rang te zitten...
als hij transfervrij is kan hij alle kanten op, krijg je hem voor een scheintje zou ik dat als club met geld zeker overwegen.
Natuurlijk niet. Zoiets wordt altijd met een stiekem voorcontract met betreffende speler afgesloten. Met alsnog tekengeld in het handje. Geef ze eens ongelijk
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Bijtekenen vriend en anders niet!!!!!!!!!!!!!!! _O_
Citaat van: wiekie1969 op december 28, 2013, 04:16:33
Bijtekenen vriend en anders niet!!!!!!!!!!!!!!! _O_
dat zou mooi zijn en anders niet.......
maar iig het contract uitdienen lijkt mij.
sjezus wat ben jij goed .Wederom fantastische wedstr
Citaat van: sunderland op januari 19, 2014, 17:37:01
sjezus wat ben jij goed .Wederom fantastische wedstr
Ramon 'the boss' Leeuwin.
Samen met vd laan heer en meester vandaag
Citaat van: Yellow Army op januari 19, 2014, 17:43:42
Samen met vd laan heer en meester vandaag
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Citaat van: Yellow Army op januari 19, 2014, 17:43:42
Samen met vd laan heer en meester vandaag
dat vond de telegraaf ook:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/nationaal/22225237/__Elftal_v_d_week__geen_Ajax__.html
Nog helemaal geen veren voor Leeuwin? Bij deze dan! Wat een beest!
Citaat van: Scout op januari 27, 2014, 12:05:20
Nog helemaal geen veren voor Leeuwin? Bij deze dan! Wat een beest!
Blijkbaar zijn we het normaal gaan vinden dat deze man een rots in de branding is.
Werd godzijdank na interview toegezongen... el makrini... leeuwin toch je beste spelers worden nauwelijks toegezongen.
Citaat van: moodygrunn op januari 27, 2014, 12:09:37
Blijkbaar zijn we het normaal gaan vinden dat deze man een rots in de branding is.
idd bijna overbodig om dit na elke wedstrijd te melden.
De transfers zijn afgerond.
word tijd dat ze met contracten bezig gaan.
leeuwin maar snel nieuw tweejarig contract
aanbieden!!
Citaat van: peter op januari 27, 2014, 12:41:02
De transfers zijn afgerond.
word tijd dat ze met contracten bezig gaan.
leeuwin maar snel nieuw tweejarig contract
aanbieden!!
Vind je het erg ok nog even 4 dagen te wachten?
Nee hoor....die 4 dagen kan ik wel wachten |:)
Citaat van: peter op januari 27, 2014, 15:35:24
Nee hoor....die 4 dagen kan ik wel wachten |:)
Thanks, misschien kunnen wij nog even voor de ingang van het stadion gaan liggen. Dan kunnen wij in die dagen clubs tegen houden, die spelers willen overnemen van ons!
Leeuwin: 'Ik laat me niet uit de tent lokken door een ettertje'
LEEUWARDEN – Aanvoerder Ramon Leeuwin omschreef de topschutter van Heerenveen, Alfred Finnbogason, daags na de Derby als een 'apart mannetje', een beetje een etter.
Al voor de wedstrijd toonde de IJslandse spits een duistere kant van zichzelf door aan het adres van de supporters van Cambuur een 'vuist zonder middelvinger' te tonen. In het veld ging het vervelende gedrag negentig minuten verder. Duwen, slaan, op tenen staan, het was op of eigenlijk zelfs over het 'randje'. Maar zijn 'slachtoffers' en dus ook Leeuwin bleven er rustig onder.
,,Ik heb me niet uit de tent laten lokken", was het veelzeggende statement van de Cambuur aanvoerder.
Hij vervolgt: ,,Het beste wat we konden doen was winnen. We scoorden al vroeg en ik wist toen zeker dat we het niet meer weg zouden geven. We hebben geen moment verslapt. We waren heer en meester."
Besef je wel hoeveel de zege betekent voor de achterban? Dit is iets waar ze maanden op kunnen en zullen teren.
,,Dat was zeker goed merkbaar tijdens de laatste training: dik 1500 supporters een dag voor de wedstrijd. Fantastisch natuurlijk. Helemaal de ontlading na afloop van de Derby zelf. Ze hebben hier jaren op gewacht."
Hebben jullie de Derby anders benaderd dan andere wedstrijden ?
,,Nee, de benadering was hetzelfde. We geven altijd alles. Zo hoort het ook. Maar het was wel iets speciaals hoor. Heb echt wel iets gevoeld. Hartstikke mooi."
Thuis twee keer achter elkaar winst en vijf goals gemaakt. Gaat de 'knop nu ook om' in de uitwedstrijden?
,,Voor alle clubs geldt dat je niet zomaar even wint op vreemde bodem. Het thuisvoordeel is in de eredivisie nu eenmaal heel bepalend. Toch denk ik dat we best de goede weg in kunnen slaan. Om te beginnen met Twente uit. Nu ook de aanval goed staat, staat eigenlijk alles goed. Waarom niet?"
Met het aantrekken van eerst Elvis Manu en vorige week zowel Bartholomew Ogbeche als Paul Mulders was het dus een goede maand voor Cambuur. Zijn er deze transferperiode nog 'dingen aan de orde geweest' omtrent jouw persoon?
,,Daar kan ik heel kort over zijn: helemaal niks. Hooguit wat nietszeggende geruchten."
Eind dit seizoen loopt je contract af. Er zit een eenzijdige optie in. Wil je daar iets over kwijt?
,,Op die vraag ga ik liever niet in, vind ik niet handig. Het seizoen duurt nog lang. Er kan van alles gebeuren. In de voetballerij weet je nooit iets zeker."
Maar...?
,,Laat ik het zo zeggen: ik heb het hier heel erg naar mijn zin. Natuurlijk zit het er in dat ik langer blijf. Maar het belangrijkste is dat de focus op het nu ligt en dat is zorgen dat we erin blijven."
Tekst: Henk Albers
Das een grote zorg minder |:)
Ik hoor net op Voetbal International dat PSV erover nadenkt om misschien Leeuwin te halen ;(
Citaat van: gewoon een fan op januari 27, 2014, 21:35:35
Ik hoor net op Voetbal International dat PSV erover nadenkt om misschien Leeuwin te halen ;(
...als Zanka van PSV deze transferperiode vertrekt... Laten we hopen van niet!
Bij elk bod zeggen: NIET TE KOOP!
Citaat van: Bernardo op januari 27, 2014, 21:39:54
Bij elk bod zeggen: NIET TE KOOP!
Inderdaad, nu niet meer verkopen. Veel te kort dag om nog een vervanger te halen.
Als PSV hem wil dan hebben wij helaas niks te willen. Dan is het jammer en helaas. Kan nog veel gebeuren deze dagen. Ook Feijenoord zal bij verkoop van Mathijssen en of Indi zeker ook als eerste aan Leeuwin denken.
We moeten dan alleen hopen op een vette zak met geld en misschien een interessante huurling in de deal.
Het enige wat wij nu kunnen doen is de telefoon van van de Belt stelen en de Cambuurcentrale saboteren.
Denk dat Leeuwin zich te goed voelt als 'opvuller' van een selectie zo aan het einde van deze transferperiode. Als Leeuwin zo blijft doorvoetballen staan de clubs deze zomer voor hem in de rij. Cambuur gehandhaafd en hij een mooie transfer. Zal lastig zijn hem te behouden..
Dus....op 1 februari om tafel met hem en hem een goed
contract aanbieden!
Citaat van: Eewal op januari 27, 2014, 21:55:25
Denk dat Leeuwin zich te goed voelt als 'opvuller' van een selectie zo aan het einde van deze transferperiode. Als Leeuwin zo blijft doorvoetballen staan de clubs deze zomer voor hem in de rij. Cambuur gehandhaafd en hij een mooie transfer. Zal lastig zijn hem te behouden..
Dat denk ik ook. Want als de top 8 een goede centrale verdediger wil hebben komt iedereen uit bij lachman en Leeuwin. Dat hoeft ook geen probleem te zijn, want daar kan Cambuur nu al op in spelen! Alles hangt af van de zak geld. En als Leeuwin of vb Makrini niet willen open reken, dan moet je ook denken aan verkoop in de zomer.....
Citaat van: peter op januari 27, 2014, 22:07:20
Dus....op 1 februari om tafel met hem en hem een goed
contract aanbieden!
Dat moet je altijd proberen, maar Cambuur kan gewoon niet mee met de salarissen die hij elders kan verdienen!
Citaat van: Lore op januari 27, 2014, 22:08:16
Dat denk ik ook. Want als de top 8 een goede centrale verdediger wil hebben komt iedereen uit bij lachman en Leeuwin. Dat hoeft ook geen probleem te zijn, want daar kan Cambuur nu al op in spelen! Alles hangt af van de zak geld. En als Leeuwin of vb Makrini niet willen open reken, dan moet je ook denken aan verkoop in de zomer.....
Leeuwin heeft toch maar contract tot juli? Makrini, Droste en Bijker zullen ook gevolgd worden door andere clubs met meer geld, gelukkig loopt hun contract nog even door..
Daarom is het ook zo belangrijk dat we er in blijven, degraderen we, dan lopen ze straks voor bijna niks weg.
Citaat van: Eewal op januari 27, 2014, 22:11:45
Leeuwin heeft toch maar contract tot juli? Makrini, Droste en Bijker zullen ook gevolgd worden door andere clubs met meer geld, gelukkig loopt hun contract nog even door..
Maar Leeuwin heeft een eenzijdige optie in het contract staan. Ik neem aan dat Cambuur toch bang was voor zijn knie en daarom een optie hebben afgedwongen, dan staat hij dus feitelijk nog een jaar onder contract. Lijkt mij dat je zo'n optie wel licht.
Maar inderdaad ook Makrini, droste en vooral Bijker hebben transferwaarde. Hopelijk kunnen zij die verlengen.....
Citaat van: Lore op januari 27, 2014, 22:15:18
Maar Leeuwin heeft een eenzijdige optie in het contract staan. Ik neem aan dat Cambuur toch bang was voor zijn knie en daarom een optie hebben afgedwongen, dan staat hij dus feitelijk nog een jaar onder contract. Lijkt mij dat je zo'n optie wel licht.
Maar inderdaad ook Makrini, droste en vooral Bijker hebben transferwaarde. Hopelijk kunnen zij die verlengen.....
Met een beetje pech kan Cambuur van het zomer opzoek naar een compleet nieuw elftal.
Ritzmaier, Manu zijn volgend seizoen hier niet meer.
Denk dat Ogbeche ook aan het eind van dit seizoen wel een grotere club vind.
Daarnaast word v/d Laan ook gevolgd door andere clubs...
Plus idd Makrini, Droste en Bijker die ook gevolgd worden.
En ook inderdaad zie ik Leeuwin volgend seizoen ook wel bij een andere club spelen.
Hoop alleen dat Cambuur het volle pond voor ze gaan vragen..
Dat is toch een probleem van veel clubs.
de tijd dat spelers 2 of 3 seizoenen bij zelfde club spelen is voorbij.
daarom vanaf 1 februari goed kijken welke contracten
er zijn.
en goed kijken welke versterking er moet komen
voor volgend seizoen.
maar dat hangt er weer van af waar je volgend seizoen speelt.
Maar daar maak ik me geen zorgen over.
Citaat van: punkman op januari 27, 2014, 22:22:49
Met een beetje pech kan Cambuur van het zomer opzoek naar een compleet nieuw elftal.
Ritzmaier, Manu zijn volgend seizoen hier niet meer.
Denk dat Ogbeche ook aan het eind van dit seizoen wel een grotere club vind.
Daarnaast word v/d Laan ook gevolgd door andere clubs...
Plus idd Makrini, Droste en Bijker die ook gevolgd worden.
En ook inderdaad zie ik Leeuwin volgend seizoen ook wel bij een andere club spelen.
Hoop alleen dat Cambuur het volle pond voor ze gaan vragen..
dat hoeft niet iets negatiefs te zijn al word dat lastig.
bij handhaving(wat ook gebeurt) moet je de selectie verbeteren.
dus vertrekt leeuwin dan moeten we een betere aantrekken.
bij bijker word dat lastig,dat is 1 van de betere backs in deze competitie.
er zijn meer makrini`s.
droste is vervangbaar.
manu moet eerst nog maar s iedere week zo presteren.
vd laan is een goeie maar ook daar zijn er meer van.
ogbeche is een stunt en die blijft niet langer dan nodig(handhaving is nodig).
volgend seizoen staat er een ander team maar niet zonodig minder dan de huidige selectie.
Makrini vervangbaar?
Typfout neem ik aan?
Makrini veroverd de meeste ballen van alle spelers in de eredivisie!!
Zal verdomd lastig worden Makrini en/of Leeuwin goed te vervangen. Maar goed, laten we vooral nog de rest van het seizoen genieten van hun volledige inzet voor SCC |:)
Leeuwin moet niet naar PSV willen, die verslaggever gaf ook aan dat het een korte termijn oplossing is, tis puur om de rest van het seizoen de bank warm te houden, en dan gaan ze misschien in de zomer alsnog de transfermarkt op. Maar ja we hebben het wel over PSV. Lachman werd trouwens ook genoemd.
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2014, 23:19:59
Makrini vervangbaar?
Typfout neem ik aan?
Makrini veroverd de meeste ballen van alle spelers in de eredivisie!!
zie ik nergens staan.
Citaat van: punkman op januari 27, 2014, 22:22:49
Met een beetje pech kan Cambuur van het zomer opzoek naar een compleet nieuw elftal.
Ritzmaier, Manu zijn volgend seizoen hier niet meer.
Denk dat Ogbeche ook aan het eind van dit seizoen wel een grotere club vind.
Daarnaast word v/d Laan ook gevolgd door andere clubs...
Plus idd Makrini, Droste en Bijker die ook gevolgd worden.
En ook inderdaad zie ik Leeuwin volgend seizoen ook wel bij een andere club spelen.
Hoop alleen dat Cambuur het volle pond voor ze gaan vragen..
Ja, je kan het op twee manieren bekijken. Er kan ook ineens zoveel geld binnen komen dat wij ineens uit de schulden zijn. Dat zou zoveel extra ruimte in het spelersbudget geven, omdat wij dan geen aflossing en rente meet hoeven te betalen!
Daarnaast hoop ik dat naast SCC ook Gae en RKC erin kunnen blijven, als dan Dordrecht promoveert is er niets aan de hand.
Ik weet het "als, als, als"
Ook AD nu de interesse van PSV in Leeuwin
PSV heeft Leeuwin, Lachman en Brouwers op lijstje
Mocht Mathias Jörgensen deze week tóch vertrekken bij PSV (FC Kopenhagen heeft interesse) dan heeft PSV al een lijstje met namen klaarliggen. Dat meldt De Telegraaf. Daarop staan onder anderen Ramon Leeuwin (Cambuur), Darryl Lachman (PEC Zwolle) en Roel Brouwers (Borussia Mönchengladbach). Ook is het terughalen van Timothy Derijck, die is uitgeleend aan FC Utrecht, een optie.
Hopen dat het Brouwers wordt. Als het Lachman of Derijck wordt ben ik bang dat die clubs de aandacht ook op Leeuwin gaan leggen
LEEUWIN MUT BLIEVE!
Citaat van: okkele op januari 27, 2014, 22:48:06
dat hoeft niet iets negatiefs te zijn al word dat lastig.
bij handhaving(wat ook gebeurt) moet je de selectie verbeteren.
dus vertrekt leeuwin dan moeten we een betere aantrekken.
bij bijker word dat lastig,dat is 1 van de betere backs in deze competitie.
er zijn meer makrini`s.
droste is vervangbaar.
manu moet eerst nog maar s iedere week zo presteren.
vd laan is een goeie maar ook daar zijn er meer van.
ogbeche is een stunt en die blijft niet langer dan nodig(handhaving is nodig).
volgend seizoen staat er een ander team maar niet zonodig minder dan de huidige selectie.
dood doeners .Probeer maar eens voor het zelfde geld deze kwaliteit spelers te halen .Leeuwin is subtop dan moeten wij dus een international aantrekken volgens jou .Wij hebben hier ooit Berhalter gehad en nu Leeuwin .Dit zijn absoluut de 2 beste verdedigers die wij hier ooit hebben [gehad]
Jaap Stam in zijn 2e seizoen vergeten? In zijn eerste seizoen -achteraf gelul- verkeerd gebruikt
Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2014, 20:25:45
Jaap Stam in zijn 2e seizoen vergeten? In zijn eerste seizoen -achteraf gelul- verkeerd gebruikt
ja .Stam was ook heel goed maar werd pas echt goed toen hij hogerop speelde
Citaat van: sunderland op januari 28, 2014, 20:35:28
ja .Stam was ook heel goed maar werd pas echt goed toen hij hogerop speelde
Maar je moet de verdedigers wel vergelijken met de verdedigers die wij in de eredivisie hadden, dus:
1ste periode Stam
2de periode Berhalter
3de periode Leeuwin
In de Eredivisie was hij een drama.
Wtf! Leeuwin in belangstelling PSV!
Citaat van: Robinho op januari 28, 2014, 22:21:36
Wtf! Leeuwin in belangstelling PSV!
Sowieso beter dan Bruma.
En Rekik is ook niet al te goed!
Ik heb steeds gevoel gehad dat transferperiode misschien wel te kort zou zijn, om gewenste versterkingen binnen te halen. Nu heb ik het gevoel dat deze misschien wel te lang is, waardoor we onze rots achterin kunnen kwijtraken..
Mocht hij wel vertrekken, dan als een speer Mike van der Hoorn huren van Ajax. Die heeft aangegeven erg graag verhuurd te willen worden. Is laatste tijd niet heel sterk (gebrek aan vertrouwen?) maar was bij Utrecht wel erg goed.
Citaat van: Robinho op januari 28, 2014, 22:21:36
Wtf! Leeuwin in belangstelling PSV!
PSV heeft Leeuwin, Lachman en Brouwers op lijstjeMocht Mathias Jörgensen deze week tóch vertrekken bij PSV (FC Kopenhagen heeft interesse) dan heeft PSV al een lijstje met namen klaarliggen. Dat meldt De Telegraaf. Daarop staan onder anderen Ramon Leeuwin (Cambuur), Darryl Lachman (PEC Zwolle) en Roel Brouwers (Borussia Mönchengladbach). Ook is het terughalen van Timothy Derijck, die is uitgeleend aan FC Utrecht, een optie.
Met alle respect voor Leeuwin, ik denk toch dat PSV wat te hoog voor hem gegrepen is. Bij ons is hij 1 van de beste, bij de subtop van NL is hij zeker bruikbaar, maar bij PSV is hij 1 van de 22 en dan wil ik wel eens zien hoe hij het gaat doen.
Hier is hij aanvoerder en krijg elke week veren in z'n reet. Dan wist ik het wel.. al kijk ik natuurlijk behoorlijk door een geelblauwe-bril. 8)
PSV grijpt naast Lachman, die gaat komende zomer naar Twente (bron:voetbalprimeur). Naast PSV zal dus ook Zwolle Leeuwin nadrukkelijk volgen verwacht ik. Zolang hij het seizoen maar hier uitspeelt.
Leeuwin is hier zo goed omdat ie prima in het rijtje van Droste, Van der Laan en Bijker past.
Dat zal naast die stumpers van een Willems, Bruma en Rekik niet zo makkelijk gaan.
Als ik het goed begrepen, staat er een transfersom vast in het contract van Leeuwin.
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2014, 08:50:40
Als ik het goed begrepen, staat er een transfersom vast in het contract van Leeuwin.
Dat hoeft geen probleem te zijn, als het maar hoog genoeg is, waarom dacht ik 800.000 €?
Citaat van: Galdiano op januari 29, 2014, 08:50:40
Als ik het goed begrepen, staat er een transfersom vast in het contract van Leeuwin.
Ai, dat zal niet al te hoog zijn.
Citaat van: scc-aaron op januari 29, 2014, 08:56:53
Ai, dat zal niet al te hoog zijn.
300.000 euro clausule toch?
PSV lijkt Zanka niet meer te laten vertrekken :thumbsup
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/brands-kopenhagen-kan-dat-willen-maar-wij-niet
Citaat van: gewoon een fan op januari 29, 2014, 09:32:18
PSV lijkt Zanka niet meer te laten vertrekken :thumbsup
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/brands-kopenhagen-kan-dat-willen-maar-wij-niet
Prima! Mogen ze in de zomer weer komen praten!
Mooi nieuws.
mooi seizoen hier afmaken!
Citaat van: SaVaGe op januari 29, 2014, 09:21:24
300.000 euro clausule toch?
Dat zou wel een heel mooi koopje zijn.. Dat bedrag ging idd wel rond.
Misschien Lachman per direkt naar Twente .Volgens Olle . :zucht
Moet er niet aan denken dat Leeuwin vertrekt, dan hebben we een groot probleem!
Citaat van: Collingwood op januari 29, 2014, 21:51:09
Moet er niet aan denken dat Leeuwin vertrekt, dan hebben we een groot probleem!
Ik neem aan dat er wel een schaduwlijst is met potentiële opvolgers
Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2014, 22:02:33
Ik neem aan dat er wel een schaduwlijst is met potentiële opvolgers
Dat denk ik ook wel, maar dan moet er wel erg snel gehandeld worden (voor vrijdag 0:00). En ik betwijfel het zeer of die opvolger dan even goed dan Leeuwin zal zijn.
Citaat van: Collingwood op januari 29, 2014, 22:03:41
Dat denk ik ook wel, maar dan moet er wel erg snel gehandeld worden (voor vrijdag 0:00). En ik betwijfel het zeer of die opvolger dan even goed dan Leeuwin zal zijn.
Lijkt mij sterk dat ze een gelijkwaardige vervanging kunnen krijgen op deze korte termijn. Leeuwin moet mooi blijven dit seizoen, ik drink er 1 op als de markt sluit en hij is er nog mooi bij. :proost
Citaat van: SCCRulez op januari 29, 2014, 22:09:18
Lijkt mij sterk dat ze een gelijkwaardige vervanging kunnen krijgen op deze korte termijn. Leeuwin moet mooi blijven dit seizoen, ik drink er 1 op als de markt sluit en hij is er nog mooi bij. :proost
Dan doe ik met je mee! :proost
Is het al 1 februari?
zou toch wat zijn dat we nog iemand kwijtraken.
moet er niet aan denken.
De club moet gewoon vanaf nu geen spelers meer laten gaan omdat je zeer waarschijnlijk geen goede vervangers kunt aantrekken, overleven dit jaar is het allerbelangrijkst.
De spelers die ze nu willen hebben willen ze in de zomer ook nog wel hebben.
Heel stuk in ad vandaag.
het gaat erom spannen.
bjelland van twente staat op nominatie om naar
engeland te verkassen.
gaat dat voor Vrijdag gebeuren dan gaat
lachman van zwolle per direct naar twente.
en is onze leeuwin eerste keus voor zwolle.
maar vraag me dan wel af...is zwolle zo.n verbetering?
We wachten maar(on)rustig af.
Citaat van: peter op januari 30, 2014, 09:17:38
Heel stuk in ad vandaag.
het gaat erom spannen.
bjelland van twente staat op nominatie om naar
engeland te verkassen.
gaat dat voor Vrijdag gebeuren dan gaat
lachman van zwolle per direct naar twente.
en is onze leeuwin eerste keus voor zwolle.
maar vraag me dan wel af...is zwolle zo.n verbetering?
We wachten maar(on)rustig af.
Waarom zou Cambuur hem naar Zwolle laten vertrekken?
Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 09:25:56
Waarom zou Cambuur hem naar Zwolle laten vertrekken?
Omdat Zwolle het bedrag waarvoor Cambuur hem wil laten gaan wil betalen. Ik zeg niet doen. Zwolle heeft alleen een bliksemstart gehad, nu is het maar een middelmatige ploeg. Ik mag hopen dat er ook een clausule in Leeuwin zijn contract staat dat hij alleen weg mag als hij zich aanzienlijk kan verbeteren. Ik schaar Zwolle niet onder die catagorie...
Aan de andere kant Leeuwin is wel belangrijk maar ook niet onmisbaar. We hebben ook wel zodner hem gespeeld en toen stond het achterin ook goed, maar een gemis wordt het wel.
Het is toch te hopen dat ze hem niet voor een 3 ton laten gaan, snel die optie lichten en een prijskaartje van 8 ton om zijn nek, fuck Zwolle, op dit moment echt geen stap hogerop.
Darryl Lachman maakt aan het einde van dit seizoen de overstap van PEC Zwolle naar FC Twente. De 24-jarige verdediger, die ook in de belangstelling stond van PSV, Werder Bremen en Fulham, kreeg vanuit Enschede echter ook de vraag of hij open staat voor een directe transfer. Tot groot ongenoegen van zijn huidige werkgever.
Alfred Schreuder informeerde bij Lachman of hij het zou zien zitten om nog deze winter van club te wisselen. In Zwolle heeft men geen begrip voor die actie van FC Twente. "Wij kennen een andere volgorde", zegt technisch directeur Gerard Nijkamp in het Algemeen Dagblad. "Als FC Twente Darryl nu al wil overnemen, dient de club zich bij ons te melden."
"Wij vinden dit niet sjiek, ook omdat ze op deze manier onbewust het hoofd op hol kunnen brengen van een speler die waarschijnlijk nog een half jaar voor ons moet uitkomen", aldus Nijkamp. FC Twente informeerde bij Lachman omdat Andreas Bjelland in de belangstelling staat van verschillende Engelse clubs. De kans dat hij deze winter nog vertrekt is niet groot, maar in Enschede wil men in ieder geval een vangnet hebben op het moment dat de Deen alsnog vertrekt.
FC Twente denkt dat Lachman deze winter voor 'een paar ton' overgenomen kan worden van PEC Zwolle. Die club heeft inmiddels een opvolger in beeld. Ramon Leeuwin moet het vertrek van Lachman opvangen, de clubleiding heeft zich inmiddels al in Leeuwarden gemeld voor de aanvoerder.
nog niet vielleicht....
optyfen met dat kut zwolle
Citaat van: Voorstopper op januari 30, 2014, 09:36:21
Omdat Zwolle het bedrag waarvoor Cambuur hem wil laten gaan wil betalen. Ik zeg niet doen. Zwolle heeft alleen een bliksemstart gehad, nu is het maar een middelmatige ploeg. Ik mag hopen dat er ook een clausule in Leeuwin zijn contract staat dat hij alleen weg mag als hij zich aanzienlijk kan verbeteren. Ik schaar Zwolle niet onder die catagorie...
Aan de andere kant Leeuwin is wel belangrijk maar ook niet onmisbaar. We hebben ook wel zodner hem gespeeld en toen stond het achterin ook goed, maar een gemis wordt het wel.
Volgens mij heeft hij alles gespeeld hoor.
Hoop dat ie blijft en niet naar die ollenaren vertrekt, die kerel weet dat ie hier ook het beste uit de verf komt, er zijn weinig clubs op dit niveau die zo spelen achterin en waar hij gegarandeerd elke wedstrijd in de basis staat
FC Twente denkt dat Lachman deze winter voor 'een paar ton' overgenomen kan worden van PEC Zwolle. Die club heeft inmiddels een opvolger in beeld. Ramon Leeuwin moet het vertrek van Lachman opvangen, de clubleiding heeft zich inmiddels al in Leeuwarden gemeld voor de aanvoerder.
Met andere woorden de onderhandelingen zijn al gaande !!!!!!!!!!
Dat er onderhandelingen gaande zijn weet je niet.
in leeuwarder krant stond wel dat er voor twee spelers intresse
was en dat daar ook een aanbieding aan was gedaan.
die heeft cambuur afgewezen.
intentie is om met deze ploeg ons te handhaven aldus vd belt.
@Cambuurwatcher: Cambuur slaat aanbod twee spelers af: 'Kiezen voor continuïteit' http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/8346 #cambuur
Citaat van: Bernardo op januari 30, 2014, 09:55:20
@Cambuurwatcher: Cambuur slaat aanbod twee spelers af: 'Kiezen voor continuïteit' http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/8346 #cambuur
Lijkt me een duidelijk verhaal. Of er moet al een clausule in het contract staan waar je niet onderuit kunt dat leeuwin de club mag verlaten als een vastgestelde transfersom wordt betaald. Voor de rest is de verkoop van Leeuwin, zo kort voor de deadline, onverkoopbaar aan zowel de club als de supporters. Want dan geeft je het signaal dat je cashen belangrijker vindt dan handhaving. En vd Belt geeft in het verhaal hierboven dus aan dat men gaat voor het laatste: continuiteit en handhaving.
Citaat van: Bernardo op januari 30, 2014, 09:45:06
Volgens mij heeft hij alles gespeeld hoor.
Klopt alle wedstrijden startte hij in de basis. Maar tegen Twente werd hij vrij vroeg gewisseld. de evrdediging bleef toen goed overeind.
:0= Onze aanvoerder mut blieve |:) |:) |:)
Citaat van: Tanjajeah op januari 30, 2014, 10:28:55
En vd Belt geeft in het verhaal hierboven dus aan dat men gaat voor het laatste: continuiteit en handhaving.
Handhaving levert meer op dan die paar ton die Leeuwin gaat opbrengen.
Citaat van: DayDreamer op januari 30, 2014, 10:54:06
Handhaving levert meer op dan die paar ton die Leeuwin gaat opbrengen.
:0= DAAR HEST GELIEK AN
Citaat van: Voorstopper op januari 30, 2014, 09:36:21
Omdat Zwolle het bedrag waarvoor Cambuur hem wil laten gaan wil betalen. Ik zeg niet doen. Zwolle heeft alleen een bliksemstart gehad, nu is het maar een middelmatige ploeg. Ik mag hopen dat er ook een clausule in Leeuwin zijn contract staat dat hij alleen weg mag als hij zich aanzienlijk kan verbeteren. Ik schaar Zwolle niet onder die catagorie...
Aan de andere kant Leeuwin is wel belangrijk maar ook niet onmisbaar. We hebben ook wel zodner hem gespeeld en toen stond het achterin ook goed, maar een gemis wordt het wel.
Ik kan mij niet voorstellen dat Zwolle dat zo eventjes over kan maken!
Citaat van: DayDreamer op januari 30, 2014, 10:54:06
Handhaving levert meer op dan die paar ton die Leeuwin gaat opbrengen.
Maar dat is de keuze niet. Het is niet zeker dat wij degraderen als Leeuwin weg gaat en dat ook niet zeker dat wij erin blijven als hij blijft!
Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 11:53:38
Maar dat is de keuze niet. Het is niet zeker dat wij degraderen als Leeuwin weg gaat en dat ook niet zeker dat wij erin blijven als hij blijft!
Het lijkt me wel essentieel om te weten wie een evt vervanger voor hem is en wat voor bedrag het gaat opleveren. Is het de 8 ton die Geert van Tuinen al eens noemde in een wedstrijdverslag? Of gaat het om de 3 ton die hier op het forum de ronde doet?
Vullen we dit gat eventueel intern op door het inpassen van Dijkstra? Of moet er voor morgenavond nog een vervanger aangetrokken worden?
Vragen vragen vragen....
Leeuwin blijft gewoon!
Hij is hier het seizoen begonnen en als het aan hem ligt dan wil hij het ook het liefst afmaken.
Hij heeft hier een mooie kans gekregen, en heeft zelf ook wel door dat als hij het seizoen afmaakt er waarschijnlijk veel betere clubs voor hem in de rij staan.
Optie zsm nemen en een prijskaartje van minimaal 900k om de nek...
O ja. Als je bij olle gaat voetballen, ben je per definitie niet goed bij je kersenpit..... Dooie plastic kutclub. Samen met Roda, RKC , AZ en dkv de kots van de eredivisie.
:(
word lastig
Citaat van: sunderland op januari 30, 2014, 12:52:23
word lastig
Want? Je laat toch geen speler naar een concurrent gaan? En zeker nu niet meer?
Als vervanging Wisgerhof huren bij Twente?
Niks aan de hand juh, die Sunderland mag graag opruien :devil
Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2014, 12:54:56
Niks aan de hand juh, die Sunderland mag graag opruien :devil
:devil.Olle wil betalen wat ie kost .Dus ja wat gebeurd er
Luuster!
Leeuwin heeft een contract tot de zomer, daarnaast zit er een eenzijdige optie op voor nog een jaar. Die clausule van 3 ton heb ik nergens bevestigd kunnen krijgen dus dan is het niet zo :devil
1. Ramon is hier aanvoerder gemaakt, en Cambuur heeft het met hem aangedurft na zware blessure, hij is de club dus moreel wel verplicht dit seizoen niet te vertrekken
2. Naar Fc Zwolle is geen verbetering. Financieel kunnen ze daar niet heel veel meer bieden, dat stadion is verschrikkelijk en de sfeer is er bedroevend. Na een opleving zakken ze langzaam weer af.
Citaat van: SportClubCambuur op januari 30, 2014, 13:05:02
1. Ramon is hier aanvoerder gemaakt, en Cambuur heeft het met hem aangedurft na zware blessure, hij is de club dus moreel wel verplicht dit seizoen niet te vertrekken
2. Naar Fc Zwolle is geen verbetering. Financieel kunnen ze daar niet heel veel meer bieden, dat stadion is verschrikkelijk en de sfeer is er bedroevend. Na een opleving zakken ze langzaam weer af.
1. Morele verplichtingen zijn er niet in het voetbal. Alleen financieel. Als de clubs en speler er uit komen dan is ie gewoon weg. Jammer maar helaas, dan moeten we naar een andere centrale verdediger zoeken.
2. Financieel kan zwolle wel degelijk meer bieden. Kijk alleen maar naar de begroting en het feit dat ze grotere/betere sponsorfaciliteiten hebben.
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 13:08:10
1. Morele verplichtingen zijn er niet in het voetbal. Alleen financieel. Als de clubs en speler er uit komen dan is ie gewoon weg. Jammer maar helaas, dan moeten we naar een andere centrale verdediger zoeken.
2. Financieel kan zwolle wel degelijk meer bieden. Kijk alleen maar naar de begroting en het feit dat ze grotere/betere sponsorfaciliteiten hebben.
1. Ramon Leeuwin is een oprechte en eerlijke jongen die echt wel weet wat voor risico Cambuur met hem nam. Als hij niet een half jaar kan wachten, om Cambuur (en ook zichzelf) te belonen voor geboden kansen en handhaving is hij simpelweg een egoistische dikke eikel
2. Qua salaris zit Cambuur vwbt Leeuwin prima in de markt, en al kan Zwolle wel iets meer bieden, sygnificant is het niet.
en tjsa...als hij weggaat....
1. Naar Zwolle : dikke eikel! Naar PSV : minder moeite mee, unieke kans
Morgelijke vervangers ;
Peter Wisgerhof
Mike van der Hoorn
Menno Koch
Lekker makkelijk praten.
en om iemand meteen voor dikke eikel uit te maken :rodekaart
Rustig blieve, denk om 't hart..
Ramon blijft gewoon hier geloof mij!
Cambuur slaat aanbod twee spelers af: 'Kiezen voor continuïteit'
Cambuur Leeuwarden kreeg twee aanbiedingen om spelers te laten gaan, maar algemeen directeur Gerald van den Belt koos er voor om deze van de tafel af te vegen. Dat vertelt hij aan de Leeuwarder Courant. Om welke spelers het zou gaan, dat wil hij dan weer niet kwijt.
"We kiezen voor continuïteit", aldus Van den Belt tegen het dagblad. "We willen het seizoen met deze groep afmaken, tenzij er natuurlijk een bod komt dat we niet kunnen weigeren. Maar we hebben het gevoel dat handhaving binnen bereik is."
Cambuur investeerde in de diepte door het aantrekken van Paul Mulders, Bartholomew Ogbeche en Elvis Manu. Dat wierp direct zijn vruchten af. In dé derby tegen SC Heerenveen wist het te winnen met maar liefst 3-1.
Zou Leeuwin daar bij gezeten hebben?
Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 14:02:13
Zou Leeuwin daar bij gezeten hebben?
Als ik het zou moeten gokken, Leeuwin en Bakker
Citaat van: SportClubCambuur op januari 30, 2014, 13:05:02
1. Ramon is hier aanvoerder gemaakt, en Cambuur heeft het met hem aangedurft na zware blessure, hij is de club dus moreel wel verplicht dit seizoen niet te vertrekken
En hebben zijn vriend Mulders een contract gegeven...
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 14:03:00
Als ik het zou moeten gokken, Leeuwin en Bakker
feldballe en de vries.
Waarom zou olle Leeuwin per direct over willen nemen? Lachman vertrekt toch okk pas na dit seizoen
RAMON MUT BLIJVEN!! inmiddels heeft pec zich officieel gemeld bij cambuur word gezegd via de fantwitter van olle
Nog 32 uren....
ik heb nog nooit zo vaak naar de voetbalnieuws-sites gekeken.
kan me niet voorstellen dat hij nog weg gaat of er moet meer dan een half miljoen op tafel komen of een club waar je hem niet van weg kan houden...
Zwolle is dat bij lange na niet, is gewoon een concurrent van ons man!
Citaat van: Yellow Army op januari 30, 2014, 14:11:51
Waarom zou olle Leeuwin per direct over willen nemen? Lachman vertrekt toch okk pas na dit seizoen
Zo zeker is dat nog niet eens dus...
'Het zou zomaar kunnen dat ik nog per direct naar FC Twente ga'
Donderdag, 30 januari 2014 om 15:26
Darryl Lachman wacht in spanning af hoe de laatste anderhalve dag op de transfermarkt nog verloopt. Tot vrijdagavond 23.59 uur mag er nog gekocht en verkocht worden in de Eredivisie en Lachman heeft al een nieuwe club: FC Twente. In principe gaat hij pas vanaf de zomer aan de slag in Enschede, maar het kan nog zomaar zijn dat FC Twente besluit dat het Lachman er per direct bij wil.
De 24-jarige centrumverdediger weet zelf nog niet hoe het nu zal gaan; het hangt van de clubs af, zegt hij tegen RTV Oost. "Het zou zomaar kunnen dat er vanavond of morgen nog wordt besloten dat ik per direct naar FC Twente ga. Als ik kan kiezen, zou ik het liefst in de zomer de overstap maken. Dan kun je de hele voorbereiding meemaken en dan kom je toch wat anders binnen dan wanneer je op de laatste dag van de transfermarkt komt."
Lachman zegt de club wel te begrijpen: als PEC nog iets aan hem wil verdienen, moet het hem per direct laten gaan. "En als ik PEC Zwolle kan helpen door nu weg te gaan, dan ga ik. En anders wil ik het seizoen bij PEC zo goed mogelijk afmaken en ervoor zorgen dat we in de Eredivisie blijven en de bekerfinale halen", zegt Lachman ambitieus.
:0= OPZOUTEN
Leeuwin is een Liwwarder!!!! Hij blijft anders ga ik de rest van het seizoen op hem liggen zodat hij niet weg kan behalve als hij ballen moet!!!!
Citaat van: SportClubCambuur op januari 30, 2014, 13:05:02
1. Ramon is hier aanvoerder gemaakt, en Cambuur heeft het met hem aangedurft na zware blessure, hij is de club dus moreel wel verplicht dit seizoen niet te vertrekken
2. Naar Fc Zwolle is geen verbetering. Financieel kunnen ze daar niet heel veel meer bieden, dat stadion is verschrikkelijk en de sfeer is er bedroevend. Na een opleving zakken ze langzaam weer af.
wat weet jij daar nu van .Zwolle kan financieel meer dan ons .Hier word weinig verdient
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 14:03:00
Als ik het zou moeten gokken, Leeuwin en Bakker
Barto en Christovao waren dat natuurlijk. Was al eerder gemeld door Vd Belt.
Citaat van: michello op januari 30, 2014, 18:14:48
Barto en Christovao waren dat natuurlijk. Was al eerder gemeld door Vd Belt.
Er was een bod uitgebracht op 2 spelers dat door de club is afgewezen i.v.m. continuïteit. Dan lijkt het mij logisch als het ook daadwerkelijk om 2 basisspelers gaat?
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 18:19:09
Er was een bod uitgebracht op 2 spelers dat door de club is afgewezen i.v.m. continuïteit. Dan lijkt het mij logisch als het ook daadwerkelijk om 2 basisspelers gaat?
Het gaat hier zeker niet om Christovao lijkt me, want die willen ze graag verhuren.
Eerlijk gezegd het ik het gevoel dat Leeuwin gaat, geen bron maar gevoel.
Ik heb ook wel eens een raar onderbuikgevoel. Meestal moet ik dan scheiten.
Citaat van: Yellow Army op januari 30, 2014, 18:44:04
Ik heb ook wel eens een raar onderbuikgevoel. Meestal moet ik dan scheiten.
:_schater
Bij vertrek Leeuwin gelijk maar Timo Letschert vastleggen, zijn contract bij Grunn is per direct ontbonden.
Nog 28 uur....
Vetrek van Leeuwin zou wel eens dodelijk kunnen zijn. Buiten het feit dat het een dragende en een van onze beste spelers is weet je ook niet hoe de rest van de ploeg hier op reageert.
Nooit maar dan ook nooit weg doen nu. :zucht
Citaat van: Harry L. op januari 30, 2014, 19:29:59
Vetrek van Leeuwin zou wel eens dodelijk kunnen zijn. Buiten het feit dat het een dragende en een van onze beste spelers is weet je ook niet hoe de rest van de ploeg hier op reageert.
Nooit maar dan ook nooit weg doen nu. :zucht
Eens! Maar mijn 'nooit, maar dan ook nooit' is wel in geld uit te drukken!
Natuurlijk ga je het niet redden als Leeuwin vertrekt maar dat weet de club ook wel, ze doen er alles aan om hem te behouden.
Verschil tussen Leeuwin en Dijkstra/van Boxel is verschrikkelijk groot.
Heb zelf het idee dat Leeuwin het bij cambuur prima naar de zin heeft en hij in ieder geval het seizoen hier wil afmaken.
Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 19:34:37
Eens! Maar mijn 'nooit, maar dan ook nooit' is wel in geld uit te drukken!
Dan moet het al een bedrag met 6 nullen zijn, we hebben niemand achter de hand die ook maar in zijn schaduw mag staan. :koffie
Citaat van: Harry L. op januari 30, 2014, 19:49:15
Dan moet het al een bedrag met 6 nullen zijn, we hebben niemand achter de hand die ook maar in zijn schaduw mag staan. :koffie
6 nullen is genoeg! Er zit inderdaad niemand achter Leeuwin, daarom zou het niet zo slecht zijn om toch eens naar die gozer van Groningen te kijken.
Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 19:58:39
6 nullen is genoeg! Er zit inderdaad niemand achter Leeuwin, daarom zou het niet zo slecht zijn om toch eens naar die gozer van Groningen te kijken.
Die kerel van Groningen is een groot talent maar mentaal is het niet helemaal lekker, kan goed (Manu) of slecht (Brands) uitpakken dus.
Citaat van: Cambuur058 op januari 30, 2014, 19:59:59
Die kerel van Groningen is een groot talent maar mentaal is het niet helemaal lekker, kan goed (Manu) of slecht (Brands) uitpakken dus.
Inderdaad, er zit een risico aan, maar Cambuur heeft nu eenmaal niet de luxe dat ze spelers aan kan trekken die een zekerheidje zijn......
#Cambuur heeft optie in contract #Leeuwin gelicht. De aanvoerder ligt nu ook het volgende seizoen vast.
Aldus Henkalbers
Henk Albers @HenkAlbers1970 3m
#Cambuur heeft optie in contract #Leeuwin gelicht. De aanvoerder ligt nu ook het volgende seizoen vast.
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
_O_ _O_
Dan heeft er wel iets gespeeld met Zwolle denk ik!
_O_
|:) |:) |:)
_O_
Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 20:32:05
Henk Albers @HenkAlbers1970 3m
#Cambuur heeft optie in contract #Leeuwin gelicht. De aanvoerder ligt nu ook het volgende seizoen vast.
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Supernieuws :proost
Daar neem ik een op vanavond :proost
en je kunt zeggen wat je wilt maar vd belt en co
zijn erg goed bezig!
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
HULDE!!!!! Eindelijk zijn ze goed bezig! :scc
Op naar Europees voetbal :y :P
Dit is een heel sterk staaltje, wie nu nog aanklopt moet zeker met 6 nullen komen. Buiten dat kan het ook nog eens een positief effect hebben op de andere spelers om bij cambuur te blijven
Maar dat is toch slechts een formaliteit? De enige reden die ik kan bedenken dat ze het nu doen is dat ze eventueel geïnteresseerde partijen een duidelijk signaal krijgen
Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 20:45:42
Maar dat is toch slechts een formaliteit? De enige reden die ik kan bedenken dat ze het nu doen is dat ze eventueel geïnteresseerde partijen een duidelijk signaal krijgen
ik zat in iedergeval te billenknijpen dat ie nog weg zou gaan voor de transferdeadline, ben echt vet blij nu |:)
Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 20:47:25
ik zat in iedergeval te billenknijpen dat ie nog weg zou gaan voor de transferdeadline, ben echt vet blij nu |:)
Dat klopt, maar er is feitelijk niets verandert. Vd Belt had al aangegeven dat niemand weg zou gaan of er moet een niet te weigeren bedrag worden geboden. Dat is nu natuurlijk nog steeds zo, ook bij Leeuwin...
|:) :y :clint :0= mooi!
Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 20:49:51
Dat klopt, maar er is feitelijk niets verandert. Vd Belt had al aangegeven dat niemand weg zou gaan of er moet een niet te weigeren bedrag worden geboden. Dat is nu natuurlijk nog steeds zo, ook bij Leeuwin...
klopt. Als die clausule bestond hoop ik dat die door het lichten van de optie ook verdwenen is. Dan zou ik zeggen voor niet minder dan 1.500.000 verkopen!
Leeuwin de leider van onze club _O_
Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 20:49:51
Dat klopt, maar er is feitelijk niets verandert. Vd Belt had al aangegeven dat niemand weg zou gaan of er moet een niet te weigeren bedrag worden geboden. Dat is nu natuurlijk nog steeds zo, ook bij Leeuwin...
okee, maarja toch goed nieuws, en toch een soort bevestiging voor me :P
Top nieuws! :fant :fant :fant
Top man! Iemand die laat zien dat voetballen in Leeuwarden prima voldoet :)
Citaat van: Sakas op januari 30, 2014, 21:00:21
Leeuwin de leider van onze club _O_
Ramon the Boss :camigo
Citaat van: lunnie op januari 30, 2014, 21:08:42
Top man! Iemand die laat zien dat voetballen in Leeuwarden prima voldoet :)
:y :y :y :scc
Geweldig¡¡
Citaat van: lunnie op januari 30, 2014, 21:08:42
Top man! Iemand die laat zien dat voetballen in Leeuwarden prima voldoet :)
Precies _O_
Ligt inmiddels een voorstel bij de gemeenteraad om Leeuwarden om te dopen in Leeuwinwarden :devil
Citaat van: lunnie op januari 30, 2014, 21:08:42
Top man! Iemand die laat zien dat voetballen in Leeuwarden prima voldoet :)
_O_
:scc
:fant
:proost
:scc
:thumbsup
_O_
:scc
|:)
:thumbsup
:scc
Citaat van: oldehove op januari 30, 2014, 20:31:46
#Cambuur heeft optie in contract #Leeuwin gelicht. De aanvoerder ligt nu ook het volgende seizoen vast.
Aldus Henkalbers
mooi maar dat is alleen om meer te vangen
Klasse Ramon, topper! |:) |:) |:) :scc :scc :scc :proost :proost :proost
Heerlijk toch een zekerheidje achterin!!! Heerlijk :scc
Citaat van: sunderland op januari 30, 2014, 21:49:51
mooi maar dat is alleen om meer te vangen
waarschijnlijk wel ja
Citaat van: SCCRulez op januari 30, 2014, 21:51:03
Klasse Ramon, topper! |:) |:) |:) :scc :scc :scc :proost :proost :proost
Ramon zat gewoon thuis waarschijnlijk hoor... :P Vd Belt hoefde waarschijnlijk alleen effe een vinkje te zetten ;)
Citaat van: oldehove op januari 30, 2014, 20:31:46
#Cambuur heeft optie in contract #Leeuwin gelicht. De aanvoerder ligt nu ook het volgende seizoen vast.
Aldus Henkalbers
Ik zei het toch!! Geen zorgen om maken het 't prima naar sien zin hiero!
Wat een heerlijk nieuws!!
Citaat van: michello op januari 30, 2014, 22:11:55
Ramon zat gewoon thuis waarschijnlijk hoor... :P Vd Belt hoefde waarschijnlijk alleen effe een vinkje te zetten ;)
Maar wel een heel mooi vinkje :thumbsup
weer goed gehandeld door de club,,,de kritieken van de winterstop verstommen zo wel
Bron: Voetbalzone.nl
PEC presenteert vandaag 'exotische' verdediger en wil Cambuur-captain
Cambuur lichtte donderdag een eenzijdige optie in het aflopende contract van Leeuwin; de verdediger annex captain van de Friezen staat nu tot de zomer van 2015 onder contract. De beleidsbepalers hebben de verdediger echter wel toegezegd mee te zullen werken aan een zomerse transfer.
Goed om snel te handelen voor de laatste dag... Nu geld vragen. En ook een klasse gebaar van Ramon!
Citaat van: Sakin op januari 31, 2014, 08:15:46
Goed om snel te handelen voor de laatste dag... Nu geld vragen. En ook een klasse gebaar van Ramon!
Welk gebaar van Ramon? Hij heeft niets gedaan, Cambuur heeft een optie gelicht die al was afgesproken in het contract
Goed geregeld van de staf (en Ramon), l8l dat zwolle, aan het einde van het seizoen gaatLeeuwin maar weer eens bevestigen waarom hij hier gebleven is :thumbsup |:)
Het zou fantastisch weze as Ramon ondanks interesse van PECH voor Cambuur blieft kiezen. Ben ok benieuwd welk prisskaartsie der aan komt te hangen, paar ton of su? Vast geen pak Brinta.
Ik zou niet verlengen met één jaar maar met twee jaar!
Maar goed dat kan nog. |:)
lees hier dat Leeuwin al blijft maar dat is niet zeker toch? of begriep ik het nu verkeerd...
Cambuur heeft de optie gelicht dat Leeuwin vastligt tot 2015 maar als Zwolle genoeg biedt staat Cambuur open voor vertrek. Terwijl ik gisteren nog tekst van vd Belt heb gelezen dat ze de selectie willen behouden en voor continuïteit gaan. Wat is nu het plan?
Leeuwin blieve tot 2015? of kwijtraken en we krijgen wat geld.
(Let op! als je 1 miljoen krijgt voor Remon is mooi, maar als je degradeert loop je 2 of misschien wel 3 miljoen van de eredivisie mis, dus ja..)
ah..zomerse transfer, dus vandaag hoeven we dr niet over in te zitten ;) ze mutte ophouwe met zomaar artikelen te publiseren op dat internet..pff 8P
Cambuur laat Leeuwin alleen vertrekken bij aan zeer hoog bedrag.
Leeuwin ziet daarin tegen Zwolle niet als een stap omhoog! |:)
Snapt niemand nu dat er helemaal niets is veranderd in de situatie omtrent Leeuwin................
Of Olle nu een half jaar plus een optie af moet kopen of anderhalf jaar contract............
Die optie zou natuurlijk altijd worden gelicht vlak voor een bod of tijdens onderhandelingen............
We staan nog precies op hetzelfde punt als 2 of meer dagen geleden,..............
Ben er niet gerust op! Cambuur heeft de optie gelicht leeuwin niet! de speler word nu hij een contract heeft bijgetekend van ander half jaar meer waard voor Cambuur.
Na mijn mening zegt dit nog niks. ik ben aan het billeknijpe!
Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 09:53:20
Ben er niet gerust op! Cambuur heeft de optie gelicht leeuwin niet! de speler word nu hij een contract heeft bijgetekend van ander half jaar meer waard voor Cambuur.
Na mijn mening zegt dit nog niks. ik ben aan het billeknijpe!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/373153/-pec-zwolle-vindt-opvolger-van-lachman-in-leeuwarden-.html
Zwolle wil hem graag hebben en als Lachman nog vandaag vertrekt....
Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 09:53:20
Ben er niet gerust op! Cambuur heeft de optie gelicht leeuwin niet! de speler word nu hij een contract heeft bijgetekend van ander half jaar meer waard voor Cambuur.
Na mijn mening zegt dit nog niks. ik ben aan het billeknijpe!
wil hem oek niet kwijt! moet het ook nog maar zien of zwolle hem laat lopen vandaag.
Ik totaal niet, Leeuwin gaat zeker vandaag niet meer weg.
Citaat van: Voorstopper op januari 31, 2014, 09:58:32
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/373153/-pec-zwolle-vindt-opvolger-van-lachman-in-leeuwarden-.html
Zwolle wil hem graag hebben en als Lachman nog vandaag vertrekt....
Daar wordt alleen gesproken over volgende zomer. Zwolle heeft goede hoop dat Lachman vandaag niet meer vertrekt.
Heren rustig maar, als hij gata is het pas in de zomer.
Maar zoals gezegd, Leeuwin ziet in Zwolle geen verbetering.
Twente, PSV, Feyenoord dat soort clubs komen eerder in aanmerking voor een zomers vertrek bij Cambuur!
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2014, 09:59:52
Daar wordt alleen gesproken over volgende zomer. Zwolle heeft goede hoop dat Lachman vandaag niet meer vertrekt.
Zwolle heeft voor nu al een oplossing, dat is die tropische verrassing.
Citaat van: SportClubCambuur op januari 31, 2014, 09:53:16
Snapt niemand nu dat er helemaal niets is veranderd in de situatie omtrent Leeuwin................
Of Olle nu een half jaar plus een optie af moet kopen of anderhalf jaar contract............
Die optie zou natuurlijk altijd worden gelicht vlak voor een bod of tijdens onderhandelingen............
We staan nog precies op hetzelfde punt als 2 of meer dagen geleden,..............
Helemaal waar. Toch denk ik dat het een signaal is dat hij in ieder geval niet nu nog verkocht wordt. Maar in de zomer vrees ik dat ie weg is als ie zo blijft spelen. Maar goed, dan wel voor een mooi bedrag. En naar ik hoop toch niet naar Zwolle, dat kun je onmogelijk als een verbetering zien.
Citaat van: Tanjajeah op januari 31, 2014, 10:06:57
Helemaal waar. Toch denk ik dat het een signaal is dat hij in ieder geval niet nu nog verkocht wordt. Maar in de zomer vrees ik dat ie weg is als ie zo blijft spelen. Maar goed, dan wel voor een mooi bedrag. En naar ik hoop toch niet naar Zwolle, dat kun je onmogelijk als een verbetering zien.
PSV, Twente of Feyenoord!
Citaat van: Tanjajeah op januari 31, 2014, 10:06:57
Helemaal waar. Toch denk ik dat het een signaal is dat hij in ieder geval niet nu nog verkocht wordt. Maar in de zomer vrees ik dat ie weg is als ie zo blijft spelen. Maar goed, dan wel voor een mooi bedrag. En naar ik hoop toch niet naar Zwolle, dat kun je onmogelijk als een verbetering zien.
Hoe langer het contract nog doorloopt hoe hoger de afkoopsom. Dus mochten ze leeuwin vandaag nog verkopen moet Olle 1 1/2 jaar afkopen en niet meer 1/2 jaar zoals eerder deze week.....Wel slimme zet van Cambuur om contract voor de transferperiode eindigt nog even te lichten. Trouwens als Cambuur aan het einde van het seizoen boven Olle eindigt moet ik nog zien of Ramon wel naar Olle wil....
Vd belt zegt dat er interesse van pisvee is voor LEEUWIN !! Bron v i |:) |:)
Citaat van: Chris Cambuur op januari 31, 2014, 10:13:15
Vd belt zegt dat er interesse van pisvee is voor LEEUWIN !! Bron v i |:) |:)
Was eergisteren ook al bekend. Leeuwin stond met nog een paar andere spelers op de shortlist van PSV idd.
Citaat van: Chris Cambuur op januari 31, 2014, 10:13:15
Vd belt zegt dat er interesse van pisvee is voor LEEUWIN !! Bron v i |:) |:)
Word je daar blij van :?
Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 10:19:04
Word je daar blij van :?
Denk dat Ramon liever voetbalt dan bij Pisvee op de bank plaats neemt
Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 10:19:04
Word je daar blij van :?
als ie nu zou gaan zowieso niet, maar in de zomer voor een hoog bedrag wel, want dan worden we als een club gezien waar je na de tijd nog hogerop kan, is alleen maar beter voor ons :D
Blij omdat zijn goede spel gewaardeerd en ingezien wordt, teleurgesteld omdat de kans dat hij vertrekt groter wordt.
Gun hem zeker de stap hogerop wel, alleen nu even niet.
Blij niet maar is wel bete voor de club als hij naar pisvee gaat pisvee zal na mijn inziens meer bieden dan olle!!! SCC-LWD! !
Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 09:53:20
Ben er niet gerust op! Cambuur heeft de optie gelicht leeuwin niet! de speler word nu hij een contract heeft bijgetekend van ander half jaar meer waard voor Cambuur.
Na mijn mening zegt dit nog niks. ik ben aan het billeknijpe!
Zegt genoeg, de clubs die Leeuwin op dit moment willen hebben, kunnen een half jaar contract afkopen, een 1.5 jaar contract zal een stuk lastiger zijn voor oa. PEC.
Hij gaat niet weg vandaag alleen voor een enorm bedrag en wie kan dat betalen?
Als Cambuur de optie niet gelicht had, hadden clubs met Leeuwin een voorcontract mogen onderhandelen zonder tussenkomst van de club. Dit mag een half jaar voor het verstrijken van de contractduur.
Kortom, ze mochten in eerste instantie praten met Leeuwin over een contract vanaf juli 2014. Door de optie die Cambuur gelicht heeft, moet een belangstellende club eerst tot overeenstemming met Cambuur komen
Leeuwin gaat NIET meer vertrekken want Cambuur heeft bod afgeslagen.
Ramon Leeuwin had weg gekund bij @SCCambuurLwd. Clubs hebben bod gedaan. Daaronder niet PSV, aldus Van den Belt.
Tussen 12:00 en 12:30 interview Vd Belt op OF
Mooi dat ie nog het seizoen bij ons afmaakt.
Leeuwin zou makkelijk naar een club als twente kunnen. Psv zou die ook een versterking zijn.
Topper ! |:) |:)Het zal je maar gebeuren dat je beste speler op het laatste moment word weggehaald [.Zie Dordrecht ]
Citaat van: Unknown op januari 31, 2014, 11:20:57
Leeuwin zou makkelijk naar een club als twente kunnen. Psv zou die ook een versterking zijn.
De vraag is of hij daar ook uit de verf komt met al die blagen om zich heen.
Schrok trouwens wel toen ik er achter kwam dat hij de penalty's neemt haha
Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 21:07:14
Schrok trouwens wel toen ik er achter kwam dat hij de penalty's neemt haha
ik ook maar hij kan het dus wel :)
Citaat van: marrumer op februari 02, 2014, 21:32:38
ik ook maar hij kan het dus wel :)
Het ging een beetje zo
wat.. waarom neemt lee-
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Laat je niet zo makkelijk wegzetten man. Wedstrijd duurt 90 min. Scherp blijven en niet stoppen als je denkt dat het buitenspel is. Doorgaan en pas stoppen as de skeids fluit.
Citaat van: sk13 op februari 02, 2014, 21:58:34
Laat je niet zo makkelijk wegzetten man. Wedstrijd duurt 90 min. Scherp blijven en niet stoppen als je denkt dat het buitenspel is. Doorgaan en pas stoppen as de skeids fluit.
dom praat niet je....
Citaat van: peter op februari 02, 2014, 22:31:26
dom praat niet je....
Hij heeft anders wel gelijk! Iederen wedstrijd toch een paar onoplettendheden!
Dan nog is het een goede verdediger, maar je moet wel scherp blijven.
Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 21:33:56
Het ging een beetje zo
wat.. waarom neemt lee-
JAAAAAAAAAAAAAAAA
hij schoot m heel hard en zuiver in.
Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 23:53:40
hij schoot m heel hard en zuiver in.
Hij was prima houdbaar. 0.5/1 meter naast de paal. Niet te hoog niet over de grond.
Een goede keeper had hem gehad.
Correctie: zie nu een foto die achter het doel is genomen. Hij zit er best in!
Op tv ziet het er allemaal wat anders uit.
En weer in het elftal vd week bij VI.
Citaat van: Lore op februari 03, 2014, 21:08:29
En weer in het elftal vd week bij VI.
Grote klasse, mag zich nu wel weer in de kijker spelen.
Citaat van: Lore op februari 03, 2014, 21:08:29
En weer in het elftal vd week bij VI.
Derde goal zat hij er niet goed bij! Verder weer goed gespeeld!
Citaat van: Galdiano op februari 03, 2014, 23:34:36
Derde goal zat hij er niet goed bij! Verder weer goed gespeeld!
Bij de eerste zat ie er ook niet goed bij. Kortom, twee cruciale fouten. Daarom snap ik niet dat ie in het elftal van de week stond deze week.
Citaat van: clint op februari 04, 2014, 07:22:17
Bij de eerste zat ie er ook niet goed bij. Kortom, twee cruciale fouten. Daarom snap ik niet dat ie in het elftal van de week stond deze week.
Eerste was me niet opgevallen, maar elftal van de week vond ik ook een beetje overdreven!
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2014, 08:57:15
Eerste was me niet opgevallen, maar elftal van de week vond ik ook een beetje overdreven!
De spelers van andere clubs zijn dus nog zwakker geweest afgelopen weekend.
Citaat van: clint op februari 04, 2014, 07:22:17
Bij de eerste zat ie er ook niet goed bij. Kortom, twee cruciale fouten. Daarom snap ik niet dat ie in het elftal van de week stond deze week.
Slimheid van Twente .2x word onze beste kopper vastgezet .
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2014, 08:57:15
Eerste was me niet opgevallen, maar elftal van de week vond ik ook een beetje overdreven!
Weet je waarom hij in het elftal vd week staat? Hij steekt met kop en schouders boven zijn teamgenoten uit, al het hele seizoen. Penalty ook gezien? Feilloos................
Citaat van: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:24:54
Weet je waarom hij in het elftal vd week staat? Hij steekt met kop en schouders boven zijn teamgenoten uit, al het hele seizoen. Penalty ook gezien? Feilloos................
_O_
Die penalty schoot hij inderdaad prachtig binnen |:)
Wederom ijzersterk! Kan zo bij dit pisvee in de basis.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 22:32:12
Wederom ijzersterk! Kan zo bij dit pisvee in de basis.
Snap ook nog steeds niet dat Ado den Haag deze jongen geen nieuw contract heeft aangeboden, hij werd daar ook op andere posities geplaatst. Vond hem vandaag wederom ijzersterk spelen, een van de sterkhouders momenteel achterin. Hopen dat die heel blijft, helaas zal die volgend seizoen een stap hogerop gaan maken. Denk dat die zeker bij PSV of Twente niet zal misstaan. Hoop wel dat die een goede keuze gaat maken, waar die wel basis speler is.
Citaat van: sccvl op februari 05, 2014, 22:37:50
Snap ook nog steeds niet dat Ado den Haag deze jongen geen nieuw contract heeft aangeboden
Ado wilde geen risico nemen ivm met zijn blessure. gelukkig maar want nu heben wij deze klasbak _O_
DE HEERSER ,ONZE GOD
Wederom de HEERSER VAN HET VELD
Eerste helft echt niet geweldig hoor.
liet zich paar keer flink van bal afzetten en onnauwkeurig in passing.
herstelde zich knap in de tweede helft!
Citaat van: peter op februari 23, 2014, 13:53:33
Eerste helft echt niet geweldig hoor.
liet zich paar keer flink van bal afzetten en onnauwkeurig in passing.
herstelde zich knap in de tweede helft!
heb ik niet gezien .Hij is toch degene die de bal een keer moet inspelen na 20x keer heen en weer getik .Hij kon de bal simpelweg vaak niet kwijt .Kon je vanaf noord ,dus van achteren mooi zien
Begon wat stroef, maar kwam beter in de wedstrijd. Niet zijn beste wedstrijd maar van wie wel?
Citaat van: sunderland op februari 23, 2014, 14:00:04
heb ik niet gezien .Hij is toch degene die de bal een keer moet inspelen na 20x keer heen en weer getik .Hij kon de bal simpelweg vaak niet kwijt .Kon je vanaf noord ,dus van achteren mooi zien
Heb ik vanaf Noord wel gezien, had het eerste helft zeker lastiger en heerste wat minder als we gewend zijn. Tweede helft sterk, maar ik vond vnl vd Laan op cruciale momenten erg belangrijk. Afwezigheid Makrini was voor defensie wel voelbaar
Citaat van: SCCRulez op februari 23, 2014, 22:45:29
Heb ik vanaf Noord wel gezien, had het eerste helft zeker lastiger en heerste wat minder als we gewend zijn. Tweede helft sterk, maar ik vond vnl vd Laan op cruciale momenten erg belangrijk. Afwezigheid Makrini was voor defensie wel voelbaar
Maar 34 tegendoelpunten! Zelfs 1 minder dan Feyenoord!
Eén van de grootste prestaties dit seizoen, voornamelijk door Nienhuis-Leeuwin-vdLaan-Makrini! |:)
Wat kwam die Leeuwin gisteren de tweede helft vaak en sterk mee op!! werkelijk klasse! niet een extra middenvelder, bijna een extra spits! _O_ _O_ _O_
De Leeuw van Leeuwarden!!
Citaat van: brambo3004 op februari 23, 2014, 22:50:07
Maar 34 tegendoelpunten! Zelfs 1 minder dan Feyenoord!
Eén van de grootste prestaties dit seizoen, voornamelijk door Nienhuis-Leeuwin-vdLaan-Makrini! |:)
De verdediging speelt absoluut cruciale rol dit seizoen. Kunnen iedere wedstrijd schade beperken, ook als tegenstander sterker wordt. Dan hou je vertrouwen en kan je zoals zondag toch nog de buit binnenhalen.
Hopen dat hij niet geblesseerd is en dat het achteraf wel meevalt. Groot gemis.
Zo als ik het gehoord heb van Dwight is hij er uit voorzorg uitgehaald, als hij door had gespeeld waren wij hem misschien wel 6 weken kwijt geweest volgens Dwight.
Het viel/valt mij nog mee hoe hij zich houd op het blessure gebied :thumbsup
Citaat van: gewoon een fan op maart 02, 2014, 17:47:34
Zo als ik het gehoord heb van Dwight is hij er uit voorzorg uitgehaald, als hij door had gespeeld waren wij hem misschien wel 6 weken kwijt geweest volgens Dwight.
Het viel/valt mij nog mee hoe hij zich houd op het blessure gebied :thumbsup
Ik hoorde iets over problemen met de lies.
Ik snapte trouwens niet waarom die Zivkovic zo werd uitgefloten toen ie inviel.
Citaat van: Tukker op maart 02, 2014, 17:52:12
Ik hoorde iets over problemen met de lies.
Ik snapte trouwens niet waarom die Zivkovic zo werd uitgefloten toen ie inviel.
Omdat hij (waarschijnlijk) naar Ajakkes gaat, denk ik. Dieptriest natuurlijk!
Hopen dat het meevalt met Leeuwin zijn lies.....
Citaat van: Eewal op maart 02, 2014, 21:26:19
Hopen dat het meevalt met Leeuwin zijn lies.....
Schijnt veiligheidshalve te zijn gewisseld. Staat er vast wel weer volgende week
Verstuurd vanaf mijn spambox
Desnoods maar weekje rust.
week daarna een fitte leeuwin tegen rkc is veel belangrijker!
Weet iemand hoe het met hem is?
Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2014, 21:51:59
Schijnt veiligheidshalve te zijn gewisseld. Staat er vast wel weer volgende week
Verstuurd vanaf mijn spambox
gien wonder dat ie klachten krijt, op sun veld toch?
Citaat van: peter op maart 02, 2014, 21:57:23
Desnoods maar weekje rust.
week daarna een fitte leeuwin tegen rkc is veel belangrijker!
Geen risico inderdaad. Tegen RKC moeten ze het gaan doen. Na zijn lange blessures kent hij zijn eigen lichaam wel goed denk ik, dus zal zelf goed kunnen inschatten of het verantwoord is. Tegen Ajax Ogbeche ook weer wat minuten maken of is dat nog niet zover?
Ik hoop het wel, even het laatste kwartier laten mee spelen voor het gevoel.
Citaat van: hydoscc op maart 05, 2014, 00:00:01
Ik hoop het wel, even het laatste kwartier laten mee spelen voor het gevoel.
juist niet ,hij is afgelopen al met een goed gevoel van het veld gestapt in de rust .Hij speelde prima .
Ik erger me dood aan slap gezeik dat spelers gespaard moeten worden in een wedstrijd in Amsterdam waar gvd 1000 man heen reizen vanuit Leeuwarden.
We komen voor de punten! Niet voor spek en bonen.
WIJ WINNEN!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
dat wil hij zelf ook niet len
Citaat van: Len Cantello op maart 05, 2014, 20:14:40
Ik erger me dood aan slap gezeik dat spelers gespaard moeten worden in een wedstrijd in Amsterdam waar gvd 1000 man heen reizen vanuit Leeuwarden.
We komen voor de punten! Niet voor spek en bonen.
WIJ WINNEN!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Je moet geen spelers gaan sparen, maar wel goed blijven inschatten of het kan. Hebben hem zo retehard nodig. Eerder met Hemmen lijkt toch roofbouw gepleegd te zijn op een half geblesseerde speler. Ben het geheel met je eens dat, als Ramon zich fit genoeg voelt, hij zeker moet spelen! En dan oprollen dat omhooggevallen eliteploegje
Wat is het laatste nieuws? Speelt Ramon?
Ben ook benieuwd, en denk dat ze in amsterdam ook met spanning afwachten of leeuwin mee doet, scheelt toch een slok op een borrel voor die spitsen. :devil
Henk Albers @HenkAlbers1970 7 u
Leeuwin kan gewoon spelen. #Cambuur
Interview in LC:
'Het verbaast me niks waar we nu staan'
Als Cambuur vanavond RKC verslaat, komt de ploeg op een plek die recht geeft op het spelen van play-offs voor Europees voetbal. ,,Ik zou niet verrast zijn'', zegt Ramon Leeuwin.
GERRIT KLOOSTERMAN
De sterk spelende Cambuuraanvoerder haalde met zijn oude club ADO Den Haag in 2011 Europees voetbal. ,,Toen haddenwe een superteam met Wesley Verhoek en Boelykin. Maar bij Cambuur is het voetbalidee
beter. We moeten niet te hard van stapel lopen, maar het verbaast me niet waar we nu staan.''
Maart 2013 en maart 2014
,,Een jaar geleden zat ik na mijn knieblessure bij ADO op de bank. Nu heb ik honderd keer meer plezier, maar
ik ben dezelfde gebleven. Ik vind dat je altijd dezelfde persoon moet zijn. Ik ben iemand die vindt dat je het
beste plezier kunt maken. Ik sta positief in het leven. Nooit in het negatieve blijven hangen.''
Zwarte Schapen
,,De voorganger van Omniworld. Ik heb er van de tweedejaars E-tjes tot de A-junioren gespeeld. Het was supergezellig. Veel jongens hebben het later tot prof geschopt. Ik wilde ook graag prof worden, maar sloeg daar niet in door. Wat ik anders was geworden? Geen idee. Misschien had ik iets in de economie gedaan.''
Nacer Chadli (Tottenham Hotspur), Dries Mertens (Napoli)
,,Leuke jongens met wie ik bij AGOVV heb gespeeld. Ik heb nog wel contact met ze. Zo klein als Mertens
was, was hij meteen een topper. Chadli is als een komeet omhoog geschoten. Ik was er toen al van overtuigd dat ze ver zouden komen.''
Almere
,,Ik ben in Amsterdam geboren, maar woon vanaf mijn zevende in Almere. Mijn moeder en broertje wonen er ook. Het is er leuk, maar het is zo gezellig als je het zelf maakt. Autorijden is niet vermoeiend. Muziekje
aan en een makkelijke weg door de polder. Het is maar een uurtje naar Leeuwarden.''
Leiderschap
,,Ik denk dat het aangeboren is. Ik hou van communiceren, maar vind het ook goed als mensen mij orders
geven. Verlengstuk van de trainer? Dat is te groot, iedereen weet wat zijn taak is. Ik praat veel met scheidsrechters, met respect. Ik kreeg zondag geel van Makkelie; ik was het niet eens met een beslissing. Hij zei: 'Ik kan 'm geven'. Toen zei ik: 'Doe niet zo kinderachtig' en kreeg geel.''
Dwight Lodeweges
,,Hij bewijst dat hij een goede trainer is. Tactisch goed en hij bereidt de spelers goed voor. Hij brengt het op
een rustige manier. Geen poeha en geschreeuw. Het idee hoe we bij Cambuur willen voetballen, heeft echt met de trainers te maken.''
Cambuur
,,De club is fantastisch met deze technische leiding en spelersgroep. Ik heb het naar mijn zin, maar dat
heeft ook met de prestaties te maken. In de winterstop is de optie in mijn contract gelicht. Ik begrijp dat
Cambuur me aan mijn contract wilde houden. Als ik in het bestuur had gezeten, had ik mijn aanvoerder ook
niet laten gaan.''
Hoop dat Ramon blijft aankomend seizoen. Zou geweldig zijn als wij de gehele verdediging in tact kunnen houden. Basis tot nog een jaar succes |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 15, 2014, 13:26:43
Hoop dat Ramon blijft aankomend seizoen. Zou geweldig zijn als wij de gehele verdediging in tact kunnen houden. Basis tot nog een jaar succes |:)
Hebben we absoluut nodig om volgend jaar Europees te overwinteren _O_
Wat heeft deze jongen een sprongkracht!
won menig kopduel van die spits van hun.
en die was toch gauw 2 meter 10.
Citaat van: peter op maart 15, 2014, 14:03:23
Wat heeft deze jongen een sprongkracht!
won menig kopduel van die spits van hun.
en die was toch gauw 2 meter 10.
Dat viel mij ook op, hij timede heel anders dan Sno, hij sprong niet met hem gelijk mee omhoog, maar hij sprong steeds net iets eerder en torende dan een kop boven hem uit. Perfect!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 14:08:30
Dat viel mij ook op, hij timede heel anders dan Sno, hij sprong niet met hem gelijk mee omhoog, maar hij sprong steeds net iets eerder en torende dan een kop boven hem uit. Perfect!
Hij stond tegenover Bonduelle (de verrassende groente van vandaag)
Wederom staat deze held in een elftal van de week, dit keer weer de Telegraaf!
Citaat van: Scout op maart 17, 2014, 15:19:14
Hij stond tegenover Bonduelle (de verrassende groente van vandaag)
Wederom staat deze held in een elftal van de week, dit keer weer de Telegraaf!
Hij speelde weer heel goed, maar toch een klein punt van kritiek. Iedereen hoorde ik bij die tweede tegengoal over fout dekken van vd Laan, maar Leeuwin stond die man eerst te dekken en liep bij hem weg, waarna deze spits vrij kon inschieten.
ik vond em juist niet zo goed als anders .1e helft met name
Citaat van: zeewolde op maart 17, 2014, 15:48:19
Hij speelde weer heel goed, maar toch een klein punt van kritiek. Iedereen hoorde ik bij die tweede tegengoal over fout dekken van vd Laan, maar Leeuwin stond die man eerst te dekken en liep bij hem weg, waarna deze spits vrij kon inschieten.
Leeuwin probeerde de voorzet eruit te halen. Vd Laan had door moeten dekken, dekkingsfout vd laan dus.
Gecombineerd met het slecht coachen van Bijker.
Maar wat kent skele juh, wij wonnen
Verstuurd vanaf mijn spambox
mooi stukje treningsstof foor de TS
Laat je aub. niet verleiden door die Judas om mee te gaan......
Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 15:24:46
Laat je aub. niet verleiden door die Judas om mee te gaan......
Zijn clubliefde wordt op de proef gesteld zelfde geld voor Mohammed, en Ogbeche en misschien nog wel meer...
Citaat van: EastSide058 op maart 31, 2014, 15:39:35
Zijn clubliefde wordt op de proef gesteld zelfde geld voor Mohammed, en Ogbeche en misschien nog wel meer...
Clubliefde is in het geval van Ramon niet echt aan de orde. Hij was wel blij met zijn kans hier, maar wijst hij dat toe aan Luldebehanger of aan vd Belt?
Ogbeche kwam hier door Dweil
Mohamed... Ik hoop tegen beter weten in. Ben bang dat hij ook gaat.
Ogbeche is weg. Makrini zie ik niet zo 1,2,3 de stap maken. Maar goed, kijk naar Gotze / Lewandowski etc. :X
Ik hoop toch echt dat deze topper voor ons bewaard zal blijven, als hij ook nog eens flikt om onze beste spelers mee te nemen dan breekt hier echt de hel los.
En nou als de sodemieter bijtekenen!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup
Hettie toch al deen?
VI elftal van de week (alweer)
Zou het erg jammer vinden als hij verkocht wordt, maar mocht het gebeuren dan NIET NAAR DKV GVD! En ook Mo en Lukas niet! Afblievuh
Die gaan ze niet zo makkelijk krijgen. Hebben nog een contract van minimaal een jaar. En geld hebben ze daar ook niet over.
Uit betrouwbare bron vernomen dat Dwight zowel Leeuwin als Makrini mee wil nemen naar dkv.... :zucht
Citaat van: Scc0511 op maart 31, 2014, 22:16:47
Uit betrouwbare bron vernomen dat Dwight zowel Leeuwin als Makrini mee wil nemen naar dkv.... :zucht
Kom dr maar in, wat voor bron heb je: insider in de club, journalist of iets anders. Enneh, waar wil h'veen dat van betalen?
:O eerste post, en dan niet eens effen voorstellen?
Citaat van: Scc0511 op maart 31, 2014, 22:16:47
Uit betrouwbare bron vernomen dat Dwight zowel Leeuwin als Makrini mee wil nemen naar dkv.... :zucht
En dat was de reden om hier gelijk een account aan te maken? :rodekaart
Leeuwin in FD: "Wij zijn nog niet bezig met volgend seizoen. Wat er dan gebeurt zien we dan wel weer. Dat geldt ook voor mijzelf. Of ik ook naar DKV ga? In de voetballerij moet je nooit iets uitsluiten. Dus dat ook niet, maar ook niet dat ik volgend jaar gewoon bij Cambuur speel."
Ik voel em al aankomen.............. :|
Die gaat met Dwight mee....
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd conditioneel zwak! Elke keer na een aanzet staat hij met zijn handen in zijn zij, op zijn rug. Vandaag ook weer paar keer gezien. Het lijkt net of niet geheel fit is de laatste weken.
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 22:54:52
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd conditioneel zwak! Elke keer na een aanzet staat hij met zijn handen in zijn zij, op zijn rug. Vandaag ook weer paar keer gezien. Het lijkt net of niet geheel fit is de laatste weken.
Viel mij ook op, na een diepe bal en sprintje stond ie een tijd gebukt met zijn handen op de knieen. Later kreeg hij nog een flinke beuk, waarna hij flink groggy leek. Flinke blunder trouwens bij die goal en later nog een keer niet ingrijpen.
achja gewoon hoofdprijs laten betalen...
Ik vind bijna iedereen op.zijn laatste benen lopen eerlijk gezegd.
Ik heb liever niet dat hij gaat, maar wat zou zijn vraagprijs zijn? Tussen de 800.000 - 1000000?
Citaat van: pvanbuijtene op april 03, 2014, 04:04:19
Ik vind bijna iedereen op.zijn laatste benen lopen eerlijk gezegd.
Klopt, Ritmaaier ook.
Het wast toch sowieso al bekend dat Leeuwin deze zomer vertrekt?
Hij heeft zijn contract laten verlengen of Cambuur heeft in overleg zijn optie gelicht, dit allemaal in akkoord zijn van Leeuwin. Zodat Cambuur deze zomer iets op hem kan verdienen, als dank dat we hem een contract hebben aangeboden na zijn slepende blessure.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 23:25:36
Viel mij ook op, na een diepe bal en sprintje stond ie een tijd gebukt met zijn handen op de knieen. Later kreeg hij nog een flinke beuk, waarna hij flink groggy leek. Flinke blunder trouwens bij die goal en later nog een keer niet ingrijpen.
Dat was voor de winterstap toch ook.. Je kan zien dat de conditie bij alle spelers nou niet super geweldig is..
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:14:07
Ik heb liever niet dat hij gaat, maar wat zou zijn vraagprijs zijn? Tussen de 800.000 - 1000000?
Voor 1 jaar contract? Nooit.
Maximaal 500.000.
Citaat van: Sampdoria op april 03, 2014, 16:09:46
Voor 1 jaar contract? Nooit.
Maximaal 500.000.
Vind ik wel wat aan de lage kant. Hangt natuurlijk een klein beetje af van de eindranglijst in mijn ogen; maar op dit moment zijn we op een paar na, de minst gepasseerde verdediging van de eredivisie. Ik denk binnen NL minimaal een miljoen moet vragen (immers concurrentie verhoogt de vraagprijs), daarbuiten moet je soepeler zijn; dat is ook een kans voor Ramon.
Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 16:39:08
Vind ik wel wat aan de lage kant. Hangt natuurlijk een klein beetje af van de eindranglijst in mijn ogen; maar op dit moment zijn we op een paar na, de minst gepasseerde verdediging van de eredivisie. Ik denk binnen NL minimaal een miljoen moet vragen (immers concurrentie verhoogt de vraagprijs), daarbuiten moet je soepeler zijn; dat is ook een kans voor Ramon.
Tsjah waarde wordt ook bepaald door contractduur en salaris he. Leeuwin verdient hier absoluut geen tonnen. Mocht Cambuur een bod van 500.000 weigeren en Leeuwin besluit een arbitragezaak aan te spannen dan sta je absoluut machteloos. Maar dat is wel heel veer vooruit kijken. Beter tekent hij gewoon bij.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:14:07
Ik heb liever niet dat hij gaat, maar wat zou zijn vraagprijs zijn? Tussen de 800.000 - 1000000?
Haha als we dat ervoor krijgen dan meteen weg doen. Verwacht een maximum van 4 a 5 ton.
Max 300 a 400 voor 1 jaar
Iemand enig idee hoe het met zijn blessure is?
zijn afwezigheid had ook weer een voordeel.
De 1-1!!
Nog steeds geen verder nieuws over de blessure van Leeuwin?
Was hij er uberhaupt bij in Nijmegen? Ik heb hem niet gespot. In Nijmegen niet en ook niet elders ;)
Citaat van: Tukker op april 06, 2014, 19:30:32
Nog steeds geen verder nieuws over de blessure van Leeuwin?
Was hij er uberhaupt bij in Nijmegen? Ik heb hem niet gespot. In Nijmegen niet en ook niet elders ;)
Zit met zijn hoofd bij dkv samen Dwight :zucht
Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 20:07:30
Zit met zijn hoofd bij dkv samen Dwight :zucht
Even ophouden te stoken :zucht
Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 20:07:30
Zit met zijn hoofd bij dkv samen Dwight :zucht
Bron?
Geloof dat commentator voor de wedstrujd zei "kijk daar zit leeuwin mer zijn groep " op de tribune.
Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 20:34:08
Dat zegt mn gevoel
en dan kalk je het hier maar neer
Als hier nu helemaal niks van waar is dan beschadig je ons aanvoerder en beste speler vd laatste 10 jaar
Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 20:07:30
Zit met zijn hoofd bij dkv samen Dwight :zucht
Hij zal morgen ook wel een persconferentie geven......... :X
Doe eens even niet zo zielig man met dit soort gedachtes te verspreiden. Aandacht tekort zeker. :O
Citaat van: Destroyer op april 06, 2014, 20:45:13
Doe eens even niet zo zielig man met dit soort gedachtes te verspreiden. Aandacht tekort zeker. :O
Nee niet echt... :O :O
Citaat van: sunderland op april 06, 2014, 20:41:27
Als hier nu helemaal niks van waar is dan beschadig je ons aanvoerder en beste speler vd laatste 10 jaar
Dan doe je Makrini te kort
Citaat van: sunderland op april 06, 2014, 20:41:27
Als hier nu helemaal niks van waar is dan beschadig je ons aanvoerder en beste speler vd laatste 10 jaar
En als het wel waar is heeft EastSide058 hier meer verstand van, dan van de voorspellingen in de pool :thumbsup
Zat gister gewoon op de tribune. Zagen hem via hoofdingang naar binnen gaan (met mooie vriendin :devil).
Citaat van: mario op april 06, 2014, 22:01:47
Zat gister gewoon op de tribune. Zagen hem via hoofdingang naar binnen gaan (met mooie vriendin :devil).
Ja, dat valt wel op he :y
Gewoon knie wat verdraait
Henk Albers @HenkAlbers1970
Onderzoekje Leeuwin in mcl leverde geen verontrustend nieuws op. Voor aanvoerder #Cambuur komt #Vitesse wrs te vroeg. Groot vraagteken dus.
Dus een streep door Leeuwin. Kunnen we kort en krachtig over zijn
Citaat van: Collingwood op april 09, 2014, 12:29:36
Henk Albers @HenkAlbers1970
Onderzoekje Leeuwin in mcl leverde geen verontrustend nieuws op. Voor aanvoerder #Cambuur komt #Vitesse wrs te vroeg. Groot vraagteken dus.
Feyenoord zal ook nog wel te vroeg komen voor Ramon, zonde. Dan de laatste thuiswedstrijd (misschien voor hem wel allerlaatste in Cambuur dienst) maar vlammen!!
Dijkstra er maar in.. Verdiend nog wel een kans
Citaat van: EastSide058 op april 09, 2014, 13:08:58
Dijkstra er maar in.. Verdiend nog wel een kans
Lijkt mij ook!
Mulders als vervanger schijnt ook een serieuze optie te zijn (dan Dijkstra wel op het middenveld).
Citaat van: Collingwood op april 09, 2014, 13:16:37
Mulders als vervanger schijnt ook een serieuze optie te zijn (dan Dijkstra wel op het middenveld).
Ja, dat hoorde ik ook. Maar dat lijkt mij persoonlijk niets.
Citaat van: Lore op april 09, 2014, 13:20:45
Ja, dat hoorde ik ook. Maar dat lijkt mij persoonlijk niets.
Ik weet ook niet zo goed wat ik mij daar bij voor moet stellen, maar er zal vast een gedachte achter zitten.
Geen Leeuwin, markini en ritzmaier houd mijn hart al vast ..
Citaat van: Collingwood op april 09, 2014, 13:22:31
Ik weet ook niet zo goed wat ik mij daar bij voor moet stellen, maar er zal vast een gedachte achter zitten.
Is ook zo en de trainers staan dagelijks met die jongens op het veld. Ik heb alleen altijd een beeld van een traag over het veld sjokkende speler in mijn hoofd. Het wordt al een hele pittige wedstrijd met alle afwezigen, het lijkt mij dan verstandig om verder zoveel mogelijk iedereen op zijn eigen plaats te laten spelen!
Citaat van: Marc S op april 09, 2014, 13:46:52
Geen Leeuwin, markini en ritzmaier houd mijn hart al vast ..
Ik oek ;(
Sjok sjok speelt, geen paniek.
Henk Albers@HenkAlbers1970
Leeuwin niet op het veld. Ik zet definitief een streep door zijn naam vwb #camvit
Zonde :wall
Al een paar dagen heb ik het gevoel dat hij dit seizoen helemaal niet meer speelt.. maar ja das mijn gevoel ..
Dat gevoel heb ik ook. Solidair met Lodeweges? Volgend jaar ook naar dkv?
Citaat van: John Hiatt op april 10, 2014, 12:25:07
Dat gevoel heb ik ook. Solidair met Lodeweges? Volgend jaar ook naar dkv?
100% zeker dat hij naar DKV gaat.
Zou mij echt verbazen als hij naar een andere club gaat.
Citaat van: John Hiatt op april 10, 2014, 12:25:07
Dat gevoel heb ik ook. Solidair met Lodeweges? Volgend jaar ook naar dkv?
Dat gevoel heb ik ook maar hebben die een CV nodig? Zwolle / Utrecht leek mij een logischere stap.
Gewoon de hoofdprijs vragen!
Citaat van: Galdiano op april 10, 2014, 12:33:03
Gewoon de hoofdprijs vragen!
Dat sowieso, maar denk dat hier echt wel afspraken over gemaakt zijn. Zelf hoop ik uiteraard dat Ramon blijft, maar heb zo'n donker voorgevoel ;(
Citaat van: AL op april 10, 2014, 12:28:46
100% zeker dat hij naar DKV gaat.
Zou mij echt verbazen als hij naar een andere club gaat.
Je bent dus niet 100% zeker getuige je laatste zin. En als je 100% zeker bent heb je ook vast bewijs, of loop je graag de boel extra op te stoken?
Citaat van: zeewolde op april 10, 2014, 12:38:47
Je bent dus niet 100% zeker getuige je laatste zin. En als je 100% zeker bent heb je ook vast bewijs, of loop je graag de boel extra op te stoken?
Oke laten we het op 99% houden
Want?
Pure speculatie...
die jongen heeft zijn knie verdraaid en kan niet spelen.klaar.
Citaat van: peter op april 10, 2014, 14:03:56
Pure speculatie...
die jongen heeft zijn knie verdraaid en kan niet spelen.klaar.
Speculeren doen we allemaal wel eens :P
Citaat van: peter op april 02, 2014, 22:26:55
Die gaat met Dwight mee....
Citaat van: Tukker op april 10, 2014, 18:23:36
Speculeren doen we allemaal wel eens :P
:_schater :proost
Fc Utreg
Citaat van: sunderland op april 10, 2014, 22:14:05
Fc Utreg
Heel, heeeeeel jammer (maar alles beter dan..)
Volgens bekenden binnen de club heeft zich tot nu toe nog geen enkele club zich officieel gemeld voor een van onze spelers. Vind dit ook nog niet het moment om aan spelers te gaan trekken. Hoop dat ze daar 30 km verderop van geleerd hebben.
Citaat van: sccvl op april 10, 2014, 23:00:22
Volgens bekenden binnen de club heeft zich tot nu toe nog geen enkele club zich officieel gemeld voor een van onze spelers. Vind dit ook nog niet het moment om aan spelers te gaan trekken. Hoop dat ze daar 30 km verderop van geleerd hebben.
Die DKV'ers wil ik hier helemaal niet zien of horen om onze speulers!!
Henk Albers @HenkAlbers1970
Trainer Henk de Jong verwacht dat Leeuwin er weer bij is aankomend weekend. #Cambuur #FEYCAM #Feyenoord
Citaat van: Collingwood op april 23, 2014, 12:40:50
Henk Albers @HenkAlbers1970
Trainer Henk de Jong verwacht dat Leeuwin er weer bij is aankomend weekend. #Cambuur #FEYCAM #Feyenoord
mooi nieuws.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 23, 2014, 23:55:52
Liever volgend SEIZOEN ;)
Zou prachtig zijn als hij er volgend seizoen nog is.
Als hij slim is doet hij dat ook, ben alleen bang dat.....
Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 00:25:16
Zou prachtig zijn als hij er volgend seizoen nog is.
Als hij slim is doet hij dat ook, ben alleen bang dat.....
Wie in Nederland is in staat om €1mio voor deze speler neer te leggen?
Citaat van: Len Cantello op april 24, 2014, 06:47:05
Wie in Nederland is in staat om €1mio voor deze speler neer te leggen?
Denk je niet dat hij voor de helft van
het geld weggaat Len?
Citaat van: speculeter op april 24, 2014, 09:03:19
Denk je niet dat hij voor de helft van
het geld weggaat Len?
Dat is nog een mooi bedrag.. voor dat geld kan je zo'n 4 a 5 talentvolle eerste divisie spelers kopen of 2 a 3 transfervrije (kwaliteit) spelers halen(qua salaris)
Citaat van: grijskijker op april 24, 2014, 09:07:51
Dat is nog een mooi bedrag.. voor dat geld kan je zo'n 4 a 5 talentvolle eerste divisie spelers kopen of 2 a 3 transfervrije (kwaliteit) spelers halen(qua salaris)
Je, alleen wordt niet het volledige bedrag geïnvesteerd! Toch om een stap verder te komen moet Leeuwarden of verlengen of worden verkocht deze zomer!
Citaat van: Lore op april 24, 2014, 09:44:38
verlengen of worden verkocht deze zomer!
Dat moet zo snel als mogelijk duidelijk zijn en door selecteren..
Citaat van: Len Cantello op april 24, 2014, 06:47:05
Wie in Nederland is in staat om €1mio voor deze speler neer te leggen?
Wie zegt dat hij in Nederland blijft?
Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 10:09:35
Wie zegt dat hij in Nederland blijft?
Ik.
Zijn voorkeur is Nederland, ik zeg nog steeds dkv.
Citaat van: Galdiano op april 24, 2014, 10:19:37
Ik.
Zijn voorkeur is Nederland, ik zeg nog steeds dkv.
DKV heeft geen geld voor grote transfers(wordt gezegd door die ex keeper)
Ik denk PSV, Utrecht of Vitesse.. Die hebben verdedigend grote problemen..
Citaat van: grijskijker op april 24, 2014, 10:24:06
DKV heeft geen geld voor grote transfers(wordt gezegd door die ex keeper)
Ik denk PSV, Utrecht of Vitesse.. Die hebben verdedigend grote problemen..
Ik acht de kans groot dat Leeuwin Dwight volgt!
Citaat van: grijskijker op april 24, 2014, 10:24:06
DKV heeft geen geld voor grote transfers(wordt gezegd door die ex keeper)
Ik denk PSV, Utrecht of Vitesse.. Die hebben verdedigend grote problemen..
Utrecht heeft wel geld?
Zal wel naar Heerenveen gaan. Al sluit ik PEC ook nog niet uit..
Cambuur heeft hem natuurlijk toegezegd mee te werken aan een transfer, dus voor veel clubs zal hij (helaas) wel haalbaar zijn (althans, als hij zelf graag wel wil). Ik neem echter aan dat ze voor DKV een uitzondering maken!
Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 12:10:03
Utrecht heeft wel geld?
Weet je hoeveel geld meneer van Seumeren heeft? En als ze een bod van 1.4 miljoen op van Duinen van ADO kunnen doen dan kunnen ze ook Leeuwin wel kopen ;)
Ik zeg PEC
SC Cambuur raakt sterkhouder Leeuwin kwijt
Ramon Leeuwin is niet te houden voor SC Cambuur. De club verwacht op korte termijn de transfer van de centrumverdediger af te ronden.
Er is bijzonder veel belangstelling voor Leeuwin, vanuit zowel binnen- als buitenland. De 26-jarige Amsterdammer lijkt naar een subtopper uit de Eredivisie te verkassen. Vanwege zijn tot medio 2015 doorlopende contract ontvangt Cambuur een transfersom van enkele tonnen voor Leeuwin.
Ook voor Martijn van der Laan, Leeuwins kompaan centraal achterin bij Cambuur, is veel interesse. Onder meer FC Groningen heeft de linkspoot op de korrel. 'Maar omdat Ramon gaat vertrekken, willen we dat Martijn blijft. We willen namelijk wel wat continuïteit in onze selectie houden', aldus algemeen directeur Gerald van den Belt tegenover Voetbal International.
Van der Laan mag daarom alleen bij een bod van buitengewone proporties weg uit Leeuwarden, waar ook een verbeterde aanbieding voor hem klaarligt. Van der Laan (25) staat sinds 2011 onder contract in de Friese hoofdstad.
Citaat van: mescc op april 24, 2014, 20:12:48
SC Cambuur raakt sterkhouder Leeuwin kwijt
Ramon Leeuwin is niet te houden voor SC Cambuur. De club verwacht op korte termijn de transfer van de centrumverdediger af te ronden.
Er is bijzonder veel belangstelling voor Leeuwin, vanuit zowel binnen- als buitenland. De 26-jarige Amsterdammer lijkt naar een subtopper uit de Eredivisie te verkassen. Vanwege zijn tot medio 2015 doorlopende contract ontvangt Cambuur een transfersom van enkele tonnen voor Leeuwin.
Ook voor Martijn van der Laan, Leeuwins kompaan centraal achterin bij Cambuur, is veel interesse. Onder meer FC Groningen heeft de linkspoot op de korrel. 'Maar omdat Ramon gaat vertrekken, willen we dat Martijn blijft. We willen namelijk wel wat continuïteit in onze selectie houden', aldus algemeen directeur Gerald van den Belt tegenover Voetbal International.
Van der Laan mag daarom alleen bij een bod van buitengewone proporties weg uit Leeuwarden, waar ook een verbeterde aanbieding voor hem klaarligt. Van der Laan (25) staat sinds 2011 onder contract in de Friese hoofdstad.
helaas, was te verwachten. gun hem ook wel een stap hogerop, als het maar geen DKV is!!!
Citaat van: mescc op april 24, 2014, 20:12:48
SC Cambuur raakt sterkhouder Leeuwin kwijt
Ramon Leeuwin is niet te houden voor SC Cambuur. De club verwacht op korte termijn de transfer van de centrumverdediger af te ronden.
Er is bijzonder veel belangstelling voor Leeuwin, vanuit zowel binnen- als buitenland. De 26-jarige Amsterdammer lijkt naar een subtopper uit de Eredivisie te verkassen. Vanwege zijn tot medio 2015 doorlopende contract ontvangt Cambuur een transfersom van enkele tonnen voor Leeuwin.
Ook voor Martijn van der Laan, Leeuwins kompaan centraal achterin bij Cambuur, is veel interesse. Onder meer FC Groningen heeft de linkspoot op de korrel. 'Maar omdat Ramon gaat vertrekken, willen we dat Martijn blijft. We willen namelijk wel wat continuïteit in onze selectie houden', aldus algemeen directeur Gerald van den Belt tegenover Voetbal International.
Van der Laan mag daarom alleen bij een bod van buitengewone proporties weg uit Leeuwarden, waar ook een verbeterde aanbieding voor hem klaarligt. Van der Laan (25) staat sinds 2011 onder contract in de Friese hoofdstad.
jammer, maar we vangen er wel wat geld voor.
Zou ook zomaar groningen kunnen zijn. Hoop AZ of Vitesse. Als het maar niet DKV is ;(
Citaat van: Cambuur058 op april 24, 2014, 20:14:44
helaas, was te verwachten. gun hem ook wel een stap hogerop, als het maar geen DKV is!!!
Is dat een stap hogerop dan? Ik weet niet of de interesse van PSV nog concreet is, omdat hij daar in de winterstop al op de shortlist stond. En een topper is dat momenteel ook niet :P
Az?...Utrecht....pec?.....
Zolang het maar geen dkv is!
Hoop als vervanger van de Vrij bij Feyenoord.Samen met Kongolo centrum vormen en dan eerstvolgend EK samen Oranje hart van defensie.
Geweldig nieuws voor Ramon, heel jammer voor ons! Wat werd binnengehaald als "onbekende" is in 1 jaar uitgegroeid tot een paar ton. Kan aankomend seizoen zo weer gebeuren.
Vertrouwen |:)
Wordt DKV! Als het een andere club wordt zou het mij verbazen.
v.d Laan houden en dan opzoek naar een goede rechtsbenige centrale verdediger!
Citaat van: AL op april 24, 2014, 20:29:14
Wordt DKV! Als het een andere club wordt zou het mij verbazen.
v.d Laan houden en dan opzoek naar een goede rechtsbenige centrale verdediger!
Ik zou hier minder moeite mee hebben dan toen lodeweges naar dkv vertrok. Nog steeds zwaar kut. maar hier vangen we tenminste geld voor.
Citaat van: AL op april 24, 2014, 20:29:14
Wordt DKV! Als het een andere club wordt zou het mij verbazen.
v.d Laan houden en dan opzoek naar een goede rechtsbenige centrale verdediger!
hoe weet jij zo zeker dat het dkv word?
Citaat van: SCCRulez op april 24, 2014, 20:27:32
Hoop als vervanger van de Vrij bij Feyenoord.Samen met Kongolo centrum vormen en dan eerstvolgend EK samen Oranje hart van defensie.
Reken daar maar niet op. Feyenoord wordt nu niet gezien als subtopper.
Vitesse zou een optie kunnen zijn, net als AZ. Die andere optie spreken we niet uit.
Citaat van: Cambuur058 op april 24, 2014, 20:31:36
hoe weet jij zo zeker dat het dkv word?
Gewoon voorgevoel (en die komt vaak uit).
Verder is DKV opzoek naar versterking achterin en Dwight zit daar nu. Dus 1+1 =2.
Vind maar eens zo'n goede centrale verdediger als Ramon en voor dat geld (+/- € 400.000).
Zal wel snel bekend worden waar hij heen gaat.
Nu maar eens goed nadenken wie zijn opvolger moet worden
en het nieuwe duo moet gaan vormen met Martijn.
Als Ramon het een mooie stap vindt, gun ik het hem. Ik ben meer benieuwd naar de euro's die hij gaat opbrengen dan de club waar die heen gaat. Dkv zou idd goed kunnen. Maar wat mij betreft gaat er dan wel een klein percentage op de prijs.
Citaat van: AL op april 24, 2014, 20:29:14
dan opzoek naar een goede rechtsbenige centrale verdediger!
Ik zeg Calvin Mac-Intosch... Een voetballende centrale verdediger uit de Ajax school die wekelijks uitblinkt in de Jupilerleague.. En is transfervrij :D
Citaat van: dizzhead op april 24, 2014, 20:41:53
Als Ramon het een mooie stap vindt, gun ik het hem. Ik ben meer benieuwd naar de euro's die hij gaat opbrengen dan de club waar die heen gaat. Dkv zou idd goed kunnen. Maar wat mij betreft gaat er dan wel een klein percentage op de prijs.
Procentje of 500 heb ik vrede mee :devil
Citaat van: Dokkumer op april 24, 2014, 20:47:41
Procentje of 500 heb ik vrede mee :devil
doe er maar een 0 bij Dokkumer! ! :_schater
Als het niet voor de wedstrijd van den haag bekent is waar Leeuwin naar toe gaat dan gaat ie vrijwel zeker naar
DKV zal nu toch wel wat huiverig zijn om dat dan nu bekent te maken.
Als hij dan toch weggaat,dan maar naar een andere club dan dkv.
Citaat van: speculeter op april 24, 2014, 20:50:07
doe er maar een 0 bij Dokkumer! ! :_schater
Een enkeltje richting Cat 1 er ook maar bij dan :devil
Citaat van: grijskijker op april 24, 2014, 20:43:30
Ik zeg Calvin Mac-Intosch... Een voetballende centrale verdediger uit de Ajax school die wekelijks uitblinkt in de Jupilerleague.. En is transfervrij :D
waar voetbalt die nu dan?
Citaat van: speculeter op april 24, 2014, 20:51:58
waar voetbalt die nu dan?
Telstar.. Dus moet niet moeilijk zijn om hem op te pikken daar.. ;)
Totaal niet verrassend natuurlijk. Vanaf de winterstop was (voor mij) duidelijk dat Leeuwin in de zomer weg zou gaan, en ik gun hem de stap hogerop van harte (hopelijk niet naar DKV, maar het zou mij eerlijkgezegd niets verbazen).
Het voordeel is dat we geld voor hem gaan vangen en dat Van der Laan nu alleen voor een megabedrag mag vertrekken. Ik verwacht dat clubs als FC Groningen daardoor wel gaan afhaken.
Alvast veel succes verder Ramon!
Ik denk dat Lodeweges Leeuwin haalt. Ik krijg een nare smaak in mijn bek van Hans Vonk. Stil toekijken aan de zijlijn. En ondertussen met die manchesterbroeken de kerkbanken oppoetsen.
als dkv het meeste geld bied vind ik het best.Weg gaat hij toch!
Veel interesse toch? Hoogste bieder.. Kan het alleen nog maar meer opleveren. Beste aangetrokken speler sinds?...Reza? Casal?
Citaat van: michello op april 24, 2014, 21:02:25
Veel interesse toch? Hoogste bieder.. Kan het alleen nog maar meer opleveren. Beste aangetrokken speler sinds?...Reza? Casal?
Afhankelijk van het aantal jaren dat hij tekent bij de nieuwe club ms nog een mooi doorverkooppercentage bedingen?
Verdiend ongeacht waar hij heen gaat een waardig afscheid!
Citaat van: speculeter op april 24, 2014, 20:36:04
Zal wel snel bekend worden waar hij heen gaat.
Nu maar eens goed nadenken wie zijn opvolger moet worden
en het nieuwe duo moet gaan vormen met Martijn.
Etiene Reijnen
Timothy Dereijck
Koch (PSV)
Ramsteijn
Röseler
Kum
Zo even een aantal opties als CV.
Centrale verdediger is lastig te vinden!
Ms komen ze wel weer met een heeeel verrassende naam.
wie had bakens en nu leeuwin verwacht?
Vond Mart andrs een meer dan prima vervanger, samen met Martijn
Citaat van: Cor op april 24, 2014, 21:26:48
Vond Mart andrs een meer dan prima vervanger, samen met Martijn
Klopt, maar er moet wel iemand bij he (twee zelfs want v Boxel gaat ook weg).
Overigens alle vertrouwen in Mart!
Citaat van: AL op april 24, 2014, 21:28:55
Klopt, maar er moet wel iemand bij he (twee zelfs want v Boxel gaat ook weg).
Overigens alle vertrouwen in Mart!
Zeker, maar hoeft niet meteen een zwaargewicht te worden, mooi Mart een kans geven. Denk dat Henk het ook wel in hem ziet zitten. Van het geld voor Ramon mooi voorin wat erbij halen.
Tuurlijk gaat ie naar DKV.. Anders was t echt wel bekend gemaakt welke club het werd..
Vieze stumpers zijn het ook!
Toch bedankt Leeuwin!! Maar ik wens je geen succes!!
Citaat van: Sander Scc op april 24, 2014, 22:35:24
Tuurlijk gaat ie naar DKV.. Anders was t echt wel bekend gemaakt welke club het werd..
Vieze stumpers zijn het ook!
Toch bedankt Leeuwin!! Maar ik wens je geen succes!!
Wacht eerst nou even af....
Die gaat echt wel naar DKV, daar zou ik echt de hoofdprijs vragen, enkele tonnen pfff :zucht
Wel jammer dat deze topper maar enkele tonnen ( 3 a 4 ? ) oplevert, hoopte toch wel tegen de miljoen aan ( 8 a 9 ).
Citaat van: Sander Scc op april 24, 2014, 22:35:24
Tuurlijk gaat ie naar DKV.. Anders was t echt wel bekend gemaakt welke club het werd..
Vieze stumpers zijn het ook!
Toch bedankt Leeuwin!! Maar ik wens je geen succes!!
Deal lijkt rond en wordt idd niet naar buiten gebracht. Kum krijgt te horen dat hij kan vertrekken. Lijkt simpele optelsom..
Ik vind het geweldig, juist een compliment naar Cambuur toe.
Niemand is onvervangbaar zelfs Leeuwin niet!
Mooi paar ton vangen voor een speler die wij transfervrij binnen hebben gehengeld.
Gaat voor 4 ton naar Dkv en breekt al gauw z'n knie..
In principe kan ik er wel om lachen als hij naar dkv gaat. Dit zegt maar weer eens hoe dat een club in verval is. Ze hebben nu trainers en spelers van cambuur nodig. Te triest voor woorden haga.
Citaat van: Scc01 op april 25, 2014, 06:24:39
In principe kan ik er wel om lachen als hij naar dkv gaat. Dit zegt maar weer eens hoe dat een club in verval is. Ze hebben nu trainers en spelers van cambuur nodig. Te triest voor woorden haga.
lekker denigrerend naar je eigen club toe vind je ook niet? ik weet dat je het anders bedoelt, maar toch. waar deze topper ook naartoe zal gaan, bedankt voor een super jaar!
Citaat van: Eewal op april 25, 2014, 07:33:08
lekker denigrerend naar je eigen club toe vind je ook niet?
Valt wel mee toch, vooral als je hoort wat ze bij DKV roepen, het is niks en zal nooit wat worden.. en dan zijn ze in eens spelers en trainers van ons nodig.. Stiekem hoop ik dat hij niet naar DKV gaat maar naar Utrecht of Zwolle..
Ik gun Ramon iedere transfer. Eén van de beste spelers die hier heeft gespeeld. Maar ik zou even wachten op een betere kans dan dkv. Hij kan het niveau van een Twente ook makkelijk aan. Daar past Ramon een stuk beter!
Wat het ook mag worden: bedankt voor een geweldig seizoen! |:)
Ik vind het een uitstekende speler en ben blij dat hij ons heeft geholpen om in de ere te blijven. Toch hebben we russisch roulette gespeeld gezien zijn knieproblemen. In dat kader ben ik er ook niet heel rouwig om dat hij zijn horizon gaat verbreden en het levert ook nog de nodige centen op (buiging voor vd Belt) Daarnaast brengt zijn naderende transfer teweeg dat we vd Laan absoluut niet laten gaan nu. Als we het over de wederopstanding en verpersoonlijking van SCC hebben dan denk ik aan vd Laan. Vanaf de bank van Veendam nu sterkhouder van de eerste orde. Wat een held is dat!
Ik vind het prima zo, ik wens Leeuwin veel suc6 bij AZ.
Ik denk en hoop FC Utrecht. Mooie club voor hem!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 25, 2014, 08:38:19
Ik denk en hoop FC Utrecht. Mooie club voor hem!
Bijzonder, omdat het AD en de uitermate betrouwbare site Voetbalprimeur dit ook al melden :devil
Ramon, wanneer Utrecht jouw keuze is wens ik je heel veel succes en geluk toe bij je nieuwe werkgever. Bedankt voor je tomeloze inzet dit seizoen en tot volgend seizoen in het Cambuurstadion!
Mijn bron is trouwens:
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3641195/2014/04/25/Utrecht-aast-op-Leeuwin-Groningen-wil-Van-der-Laan.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3641195/2014/04/25/Utrecht-aast-op-Leeuwin-Groningen-wil-Van-der-Laan.dhtml)
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2014, 08:45:38
Bijzonder, omdat het AD en de uitermate betrouwbare site Voetbalprimeur dit ook al melden :devil
Ramon, wanneer Utrecht jouw keuze is wens ik je heel veel succes en geluk toe bij je nieuwe werkgever. Bedankt voor je tomeloze inzet dit seizoen en tot volgend seizoen in het Cambuurstadion!
Tegen beter weten in, want vrees voor DKV! Daarentegen gun ik mijn FCU vrienden wel een sterke verdediger 8)
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2014, 08:47:30
Mijn bron is trouwens:
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3641195/2014/04/25/Utrecht-aast-op-Leeuwin-Groningen-wil-Van-der-Laan.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3641195/2014/04/25/Utrecht-aast-op-Leeuwin-Groningen-wil-Van-der-Laan.dhtml)
Goed beleid t.o.v. Martyn! _O_
ramon leeuwin gaat naar utrecht toe heb ik net gelezen
op SC Cambuur Clubwatcher
Menu
Voetbal International
'Leeuwin staat voor terugkeer bij FC Utrecht'
Voetbal International
Sorry hoor maar ik vind Utrecht echt geen verbetering. En waarom moeten wij hem een transfer gunnen ik begrijp niet waarom. Al die spelers het zijn losers. Allemaal maar roepen ik heb het fantastische naar mijn zin nou vergeet het maar. Allemaal ego,s die met hun zelf bezig zijn leeuwin mag ook wel wat terug doen voor cambuur. Was bijna afgeschreven krijgt bij cambuur een nieuwe kans . Maar is alleen maar bezig met zichzelf. Dus niet meer opstellen tegen feyenoord. Hij gaat weg hoeft voor mij ook niet meer te spelen kun je mooi een ander de kans geven.
Utrecht is wel zeker een financiële verbetering. En daar komt ook nog bij dat Utrecht vlak bij zijn woonplaats is.
Altijd beter dan dkv toch?
Citaat van: Voetbal12 op april 25, 2014, 09:05:03
Sorry hoor maar ik vind Utrecht echt geen verbetering. En waarom moeten wij hem een transfer gunnen ik begrijp niet waarom. Al die spelers het zijn losers. Allemaal maar roepen ik heb het fantastische naar mijn zin nou vergeet het maar. Allemaal ego,s die met hun zelf bezig zijn leeuwin mag ook wel wat terug doen voor cambuur. Was bijna afgeschreven krijgt bij cambuur een nieuwe kans . Maar is alleen maar bezig met zichzelf. Dus niet meer opstellen tegen feyenoord. Hij gaat weg hoeft voor mij ook niet meer te spelen kun je mooi een ander de kans geven.
Dit is een discussie die je met
bijna geen voetballer kan winnen, hoe wrang het ook is. Bij Leeuwin was het toch al min of meer duidelijk dat we afscheid van hem zouden nemen?
Citaat van: Clint op april 25, 2014, 09:13:40
Utrecht is wel zeker een financiële verbetering. En daar komt ook nog bij dat Utrecht vlak bij zijn woonplaats is.
Altijd beter dan dkv toch?
Hij woont in Almere en heeft vroeger in de jeugd bij FCU gevoetbald. En inderdaad: alles beter dan DKV!!!!
Een club die groter is dan Cambuur, een goede stap en bezorgd ons een heel mooi bedrag!
Hij was gewoon niet te houden.
Wat zullen ze betalen? 5/6 ton?
AZ, Twente, Feyenoord en PSV hebben ook belangstelling, dit bericht zegt niks.
AZ vertrekken wss Gouweleeuw (staat op het lijstje van Barca :zucht) en Viergever (PSV)
Twente: wil een goede centrale verdediger die ook op een back kan spelen
Feyenoord: Bruno Martins Indi, De Vrij staan voor een vertrek
PSV: toonde in de winter al belangstelling
Leeuwin is vanaf het begin al duidelijk geweest dat hij Cambuur als een tussenstap ziet en we moeten blij zijn dat hij in de winterstop niet is vertrokken. Hij kon toen al weg alleen heeft hij de afspraak gemaakt met Cambuur om zijn contract te verlengen en als er clubs komen in de zomer dat hij voor een bedrag boven de 5 ton weg kan. Daar werkt Cambuur aan mee en beide partijen houden zich aan de afspraken die er zijn gemaakt. Zijn nu in onderhandeling met Utrecht maar er is ook een club uit Duitsland die interesse heeft getoond. Zelfs PSV heeft interesse voor Leeuwin, maar is niet concreet.
na disse weer een frisse.
ik wens m veel succes behalve tegen cambuur.
Citaat van: Galdiano op april 25, 2014, 09:18:53
Een club die groter is dan Cambuur, een goede stap en bezorgd ons een heel mooi bedrag!
Hij was gewoon niet te houden.
Wat zullen ze betalen? 5/6 ton?
Ik hoop het, stiekem hoop ik zelfs nog meer! Mooie club voor Ramon.
@voetbal12: Dat jij FC Utrecht geen verbetering vindt, dat kan. Maar we hebben het over een club die sinds zijn bestaan in de eredivisie zit, een begroting heeft van 17 miljoen en van oudsher bekend staat als volksclub met een fanatieke aanhang... Het enige waarin Cambuur zich onderscheidt, is dat het Cambuur is. Maar dat geldt alleen voor ons als supporters.
En wat Ramon terug doet? Hij blijft niet nog een jaar om dan gratis de deur uit te wandelen, maar hij is bereid om een goed bod af te wachten zodat alle partijen er beter van worden. Niks mis mee toch?
Citaat van: Eewal op april 25, 2014, 07:33:08
lekker denigrerend naar je eigen club toe vind je ook niet? ik weet dat je het anders bedoelt, maar toch. waar deze topper ook naartoe zal gaan, bedankt voor een super jaar!
Wat is er denigrerend aan?
gelukkig geen dkv. Ramon erg veel succes met utrecht!
Citaat van: dizzhead op april 25, 2014, 09:28:23
En wat Ramon terug doet? Hij blijft niet nog een jaar om dan gratis de deur uit te wandelen, maar hij is bereid om een goed bod af te wachten zodat alle partijen er beter van worden. Niks mis mee toch?
En zo is het, dizzhead! Ramon is een goede jongen die ook dondersgoed weet dat Cambuur hem een kans heeft geboden op het hoogste niveau.
Citaat van: Marc S op april 25, 2014, 09:35:58
gelukkig geen dkv. Ramon erg veel succes met utrecht!
zolang ik geen bevestiging heb denk ik nog altijd dat hij naar Dkv gaat.
Citaat van: Montana op april 25, 2014, 00:03:22
Gaat voor 4 ton naar Dkv en breekt al gauw z'n knie..
Domme opmerking :R
Ik denk dat het AZ of PSV wordt
Gaat naar Utrecht...
Hoop dat die geldschieter daar flink zijn beurs gaat trekken!
Alles beter dan dkv.
Leeuwin is daar zelf opgeleid en komt dus
weer terug op het oude nest.
Bedankt Leeuwin, toppertje!
Citaat van: speculeter op april 25, 2014, 09:56:59
Gaat naar Utrecht...
Hoop dat die geldschieter daar flink zijn beurs gaat trekken!
Alles beter dan dkv.
Leeuwin is daar zelf opgeleid en komt dus
weer terug op het oude nest.
Gaat naar Utrecht??
Ze zijn alleen maar ingesprek, er staat duidelijk dat er meer clubs uit binnen en buitenland geintresseerd zijn!!!!
Het bericht zicht nog helemaal niks
Citaat van: dit is mien club op april 25, 2014, 10:02:33
Gaat naar Utrecht??
Ze zijn alleen maar ingesprek, er staat duidelijk dat er meer clubs uit binnen en buitenland geintresseerd zijn!!!!
Het bericht zicht nog helemaal niks
speculeter :D
Houd het nieuws vandaag maar in de gaten...
speculeter bijna zeker wete!
Alles beter dan dkv. Maar, Utrecht is natuurlijk geen stappie hoger.... Hoop dat er geen paar ton (een paar is twee), maar minimaal €400.000,- op het kleed komt voor deze klasbak!
Citaat van: Len Cantello op april 25, 2014, 10:44:22
Alles beter dan dkv. Maar, Utrecht is natuurlijk geen stappie hoger.... Hoop dat er geen paar ton (een paar is twee), maar minimaal €400.000,- op het kleed komt voor deze klasbak!
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er 500.000 in het contract staat.
Citaat van: Len Cantello op april 25, 2014, 10:44:22
Alles beter dan dkv. Maar, Utrecht is natuurlijk geen stappie hoger.... Hoop dat er geen paar ton (een paar is twee), maar minimaal €400.000,- op het kleed komt voor deze klasbak!
Met alle respect voor onze prachtige club, maar natuurlijk is Utrecht voor Leeuwin wel een stap omhoog. Alleen al financieel gezien..
Citaat van: NRG op april 25, 2014, 10:50:24
Met alle respect voor onze prachtige club, maar natuurlijk is Utrecht voor Leeuwin wel een stap omhoog.
Dwalend randstedelijk clubje met een suikeroom verkiezen boven SCC, is met geen goud te betalen.
Citaat van: Len Cantello op april 25, 2014, 10:53:25
Dwalend randstedelijk clubje met een suikeroom verkiezen boven SCC, is met geen goud te betalen.
Zo zien wij het.. En zo hoort het ook..
Citaat van: dit is mien club op april 25, 2014, 10:48:41
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er 500.000 in het contract staat.
Leeuwin heeft geen limiet in zijn contact,hij mocht voor 100,000 Euro weg als cambuur was gedegradeerd bij handhaving is er geen limiet van toepassing,maar omdat het contract afloopt in 2015 kan cambuur niet de hoofdprijs vragen
Bij degradatie waren andere spelers ook zo gratis de deur uitgelopen en hadden sommigen ook voor max 100.000 euro zo naar een andere club kunnen gaan.
Bovenstaande heeft VD Belt kort geleden zelf gemeld
Ramon bedankt! En heel veel succes, behalve tegen ons :)
Dan komt Diemers hierheen te ballen!!
Citaat van: sk13 op april 26, 2014, 02:11:52
Dan komt Diemers hierheen te ballen!!
mag ik toch echt niet hopen....
Citaat van: sk13 op april 26, 2014, 02:11:52
Dan komt Diemers hierheen te ballen!!
aub niet! Wat een arrogant stuk vreten is dat zeg. Bovendien heeft hij mij nooit kunnen overtuigen!
diemers :R
Heeft zich sinds zijn vertrek ook praktisch alleen maar negatief over de club uitgelaten.
Citaat van: el haj op april 26, 2014, 12:26:44
Heeft zich sinds zijn vertrek ook praktisch alleen maar negatief over de club uitgelaten.
Hij mut wel even wete waar sien roots lege!
Citaat van: sk13 op april 26, 2014, 02:11:52
Dan komt Diemers hierheen te ballen!!
Diemers? Lekker laten ballen in Utrecht! Wat heeft hij hier nou laten zien?!
En wat heeft hij in utrecht laten zien?
Citaat van: speculeter op april 26, 2014, 18:57:47
En wat heeft hij in utrecht laten zien?
Net zoveel als hier!
Citaat van: el haj op april 26, 2014, 12:26:44
Heeft zich sinds zijn vertrek ook praktisch alleen maar negatief over de club uitgelaten.
Hoe heeft zich dan uitgelaten? Dacht dat hij zich altijd positief tov Cambuur uitsprak.
Citaat van: mario op april 27, 2014, 13:35:18
Hoe heeft zich dan uitgelaten? Dacht dat hij zich altijd positief tov Cambuur uitsprak.
Dat dacht ik ook. Heb blijkbaar iets gemist?
Citaat van: Marc S op april 27, 2014, 13:46:52
Dat dacht ik ook. Heb blijkbaar iets gemist?
Hij bedoelde volgens mij Diemers
Gaat inderdaad om Diemers, excuus als dat niet duidelijk was. ;)
Voorbeelden heb ik even niet om handen, maar voor de (thuis)wedstrijd tegen Utrecht was er in het Utrechts Nieuwsblad (Utrechts Dagblad, wat was het?) een interview met Diemers waarin hij zich niet al te netjes over Cambuur uitliet.
Leeuwin is inderdaad niets dan positief over de club. :)
Waarom is Ramon gewisseld?
Citaat van: PePe op april 27, 2014, 20:34:46
Waarom is Ramon gewisseld?
Extra aanvaller voor verdediger en wellicht nog last van lichte blessure.
Tegen ADO knallen en een waardig afscheid voor deze topper!
Citaat van: AL op april 27, 2014, 20:37:24
Extra aanvaller voor verdediger en wellicht nog last van lichte blessure.
Tegen ADO knallen en een waardig afscheid voor deze topper!
Volgens mij een blessure, want vd laan liep al in de eerste helft warm!
Wat was Leeuwin aan het doen bij de goal van Pelle?
Liep te sloffen alsof hij net de marathon had gelopen.
Citaat van: Galdiano op april 28, 2014, 09:14:08
Wat was Leeuwin aan het doen bij de goal van Pelle?
Liep te sloffen alsof hij net de marathon had gelopen.
Was mij inderdaad ook opgevallen. Hoop dat we hem een mooi afscheid kunnen geven tegen Ado, toch zijn oude club! Hoop dat die bij FC Utrecht de goede beslissing gemaakt heeft voor zijn toekomst. Qua niveau vind ik het niet een enorme stap omhoog die ik eigenlijk wel lichtjes had verwacht.
Citaat van: sccvl op april 28, 2014, 09:55:13
Was mij inderdaad ook opgevallen. Hoop dat we hem een mooi afscheid kunnen geven tegen Ado, toch zijn oude club! Hoop dat die bij FC Utrecht de goede beslissing gemaakt heeft voor zijn toekomst. Qua niveau vind ik het niet een enorme stap omhoog die ik eigenlijk wel lichtjes had verwacht.
Misschien ook wel verstandig van hem. Qua financien zal het wel een flinke stap zijn en bij PSV, Feyenoord is het echt afwachten of hij in de basis komt.
Citaat van: Lore op april 28, 2014, 11:57:08
Misschien ook wel verstandig van hem. Qua financien zal het wel een flinke stap zijn en bij PSV, Feyenoord is het echt afwachten of hij in de basis komt.
Altijd zo'n onzin he.. Waarom bij Utrecht wel in de basis en bij PSV bijv niet?
Je speelt tegen dezelfde spitsen in de Eredivisie dacht ik...
Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 12:58:39
Altijd zo'n onzin he.. Waarom bij Utrecht wel in de basis en bij PSV bijv niet?
Je speelt tegen dezelfde spitsen in de Eredivisie dacht ik...
Uhh? Ik denk dat ik je niet helemaal volg. Als PSV en Feyenoord twee keer zoveel geld te bieden hebben dan kunnen zij toch ook, onder normale omstandigheden, betere spelers aantrekken dan Utrecht?
Na het weekend wordt het duidelijk waar hij heen gaat...
Dan weet ik het nu al :(
:(
Citaat van: dit is mien club op april 28, 2014, 17:01:49
Na het weekend wordt het duidelijk waar hij heen gaat...
Dan weet ik het nu al :(
:(
anders kan hij niet meedoen zal de reden zijn
Citaat van: sunderland op april 28, 2014, 17:06:10
anders kan hij niet meedoen zal de reden zijn
of zeg ik nu iets verkeerds
Laat ik het netjes uitdrukken.. Als de vermoedens die velen hebben uitkomen en al voor zaterdag duidelijk wordt waar hij naartoe gaat, dan zal hij niet bepaald hartstochtelijk toegejuicht worden.
????
Ik denk dat dit nog wel uit gaat lekken deze week...
Dan denk ik dat hij niet mee doet zaterdag :( :( :(
Citaat van: dit is mien club op april 28, 2014, 17:12:24
Ik denk dat dit nog wel uit gaat lekken deze week...
Dan denk ik dat hij niet mee doet zaterdag :( :( :(
Ik zal je op een briefje geven dat (MOCHT HET ZO ZIJN WAT WIJ VERMOEDEN) Skriemer nog even een fluistertje richting media laat doen... Puur om de boel hier op stelten te zetten.
Hier maak ik op uit dat hij naar die kutclub gaat?
Bron?
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 17:16:25
Ik zal je op een briefje geven dat (MOCHT HET ZO ZIJN WAT WIJ VERMOEDEN) Skriemer nog even een fluistertje richting media laat doen... Puur om de boel hier op stelten te zetten.
sk(riemer)....die??
Citaat van: speculeter op april 28, 2014, 17:17:02
Hier maak ik op uit dat hij naar die kutclub gaat?
Bron?
Vermoedens op basis van de geheimzinnigheid. Zekerheid kan ik je niet bieden.
Let wel, ik hoop dat we ernaast zitten ;)
ik hoop het voor zaterdag te weten .Geen schijnheilig gedoe .
Citaat van: sunderland op april 28, 2014, 17:35:47
ik hoop het voor zaterdag te weten .Geen schijnheilig gedoe .
Laat ik hopen dat je asap met een ontkennend antwoord komt. Zou een enorme smet zijn op de waardering die hij hier kreeg.
In het ergste geval kan ie dus beter niet spelen die laatste wedstrijd, ik had Dwight ook nog wel willen bedanken, voordat ik wist wat voor NSB-zet ie zou plegen. Ook al hebben ze zo'n mooi seizoen gemaakt, als je bekendmaakt voordat het afgelopen is dat je naar de directe rivaal gaat moet je ook niet gaan lopen janken dat je geen respect krijgt. Zelfs nu nog.
Ging hij niet naar utrecht? Dat was een aantal dagen voor de wedstrijd gezegd
Citaat van: Marc S op april 28, 2014, 17:55:57
Ging hij niet naar utrecht? Dat was een aantal dagen voor de wedstrijd gezegd
We zijn nogal wantrouwig geworden. Utrecht kan een afleidingsmanoeuvre zijn geweest en omdat hij pas na het weekend bekend maakt waar hij volgend seizoen speelt..... Tel daarbij de affaire Lodeweges op en dan zou je zomaar de conclusie trekken dat het wel De Knipe West zou moeten zijn...
Citaat van: Marc S op april 28, 2014, 17:55:57
Ging hij niet naar utrecht? Dat was een aantal dagen voor de wedstrijd gezegd
Was een niks zeggend persbericht.
Zou me niets verbazen indien hij dl achterna gaat.
Die gaat echt wel naar DKV hoor, al die geheimzinnigheid, na het weekend meer info, nou 1 + 1 is 2, als hij naar Utrecht zou gaan, dan kunnen ze het gewoon bekendmaken, want er is niemand hier die hem dat kwalijk neemt. DKV :R
Citaat van: DayDreamer op april 28, 2014, 18:40:50
Die gaat echt wel naar DKV hoor, al die geheimzinnigheid, na het weekend meer info, nou 1 + 1 is 2, als hij naar Utrecht zou gaan, dan kunnen ze het gewoon bekendmaken, want er is niemand hier die hem dat kwalijk neemt. DKV :R
Volgens mij is er nog niks rond en zaten we vorige week met Utrecht aan tafel. Het kan natuurlijk ook stil zijn om dat Ramon zich wel realiseert dat die netjes op de laatste speelronde hoort te wachten, ongeacht welke club het is.
/edit: Misschien gaat die wel terug naar ADO en is dat de reden :zweep
Dat zou een fikse domper zijn, Leeuwin naar de boeren. Dat zou dan echt en alleen voor het geld zijn. Voor de sfeer hoeft ie niet te gaan.
Citaat van: dit is mien club op april 28, 2014, 17:01:49
Na het weekend wordt het duidelijk waar hij heen gaat...
Dan weet ik het nu al :(
Na het weekend wordt het duidelijk waar hij heen gaat...Welke bron?
Henk Albers. Zal inderdaad wel naar DKV gaan.
Citaat van: Collingwood op april 28, 2014, 19:09:12
Henk Albers. Zal inderdaad wel naar DKV gaan.
Ik hoop Utrecht.
Citaat van: Cambuur058 op april 28, 2014, 19:41:44
Ik hoop Utrecht.
hij moet naar de club die het mest voor hem wil betalen.... als dat DKV is, so be it.. het gaat om CAMBUUR!!! ook bij ons staan er volgend seizoen weer 11 op het veld, en des te meer geld er binnen komt, des te beter zal zijn vervanger worden...
Mocht het wel dkv worden dan zal een van beide oude lullen
van dkv het echt wel voor het weekend bekend maken via omrop abe.
Want die willen natuurlijk ons feestje van Zaterdag verstieren.
Dkv :O :R
Citaat van: Eewal op april 28, 2014, 19:55:04
hij moet naar de club die het mest voor hem wil betalen.... als dat DKV is, so be it.. het gaat om CAMBUUR!!! ook bij ons staan er volgend seizoen weer 11 op het veld, en des te meer geld er binnen komt, des te beter zal zijn vervanger worden...
Als ze het meeste betalen heb ik er ook geen probleem mee.
als dkv de grootste transfer som betaald hoop ik dat het dkv word!
Wat kon ons het schelen als hij naar Heerenveen zou gaan. Maak je niet zo druk joh!
Als jij van EnergieDirect naar E-on gaat, zeurt toch ook niemand?;-)
Pff wat primitief allemaal weer.. die jongen heeft geen sentimenten en dat is hartstikke logisch. Als Cambuur de hoofdprijs krijgt zal het m'n ballen jeuken waar hij heen gaat.
Het feit dat ze in hveen trekken aan onze spelers/staf is alleen maar een compliment naar ons toe.
Niet zo druk maken.
Citaat van: Treb op april 28, 2014, 20:15:01
Pff wat primitief allemaal weer.. die jongen heeft geen sentimenten en dat is hartstikke logisch. Als Cambuur de hoofdprijs krijgt zal het m'n ballen jeuken waar hij heen gaat.
Het feit dat ze in hveen trekken aan onze spelers/staf is alleen maar een compliment naar ons toe.
Niet zo druk maken.
vind jij .Ik niet ,ik heb dan liever minder geld
Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 19:58:40
Wat kon ons het schelen als hij naar Heerenveen zou gaan. Maak je niet zo druk joh!
Als jij van EnergieDirect naar E-on gaat, zeurt toch ook niemand?;-)
Totaal manke vergelijking..
Als jou wijf je inruilt voor je schizofrene stiefbroer piep je wel anders :devil
Overigens ontkent vd Belt alles, wat ik net via Gerard Bos begrepen heb
Je moet nooit je aartsrivaal versterken, dus zou bij dkv gewoon de absolute hoofdprijs vragen.
En gezien het verleden staan ze er niet om bekend dat ze goed betalen, dus dan haken ze snel af. Zelf vragen ze ook altijd de hoofdprijs en met nieuwe spelers willen ze voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Laat m maar lekker naar Utrecht gaan, prima club voor m waar we de afgelopen jaren al vaker zaken mee hebben gedaan.
Gerard Bos @GerardBos
Van den Belt desgevraagd over gerucht Heerenveen - Leeuwin: ,,Oprecht niks van gehoord. Zet maar op voorpagina." #Cambuur #scHeerenveen
Behoorlijk sterk geformuleerd door Van den Belt.
Haha, nou duidelijk. Kunnen we weer door.
Citaat van: Scc01 op april 28, 2014, 18:12:00
Zou me niets verbazen indien hij dl achterna gaat.
wie is "dikke lul" ?
Citaat van: Collingwood op april 28, 2014, 20:21:54
Gerard Bos @GerardBos
Van den Belt desgevraagd over gerucht Heerenveen - Leeuwin: ,,Oprecht niks van gehoord. Zet maar op voorpagina." #Cambuur #scHeerenveen
Behoorlijk sterk geformuleerd door Van den Belt.
beter
Citaat van: sunderland op april 28, 2014, 20:23:12
wie is "dikke lul" ?
De nieuwe trainer van dkv :devil
Kunnen we verder met volgende gerucht.....
:devil
Citaat van: speculeter op april 28, 2014, 20:25:42
Kunnen we verder met volgende gerucht.....
:devil ja dit was wel een klote gerucht mut ik zegge
Citaat van: sunderland op april 28, 2014, 20:26:52
:devil :devil ja dit was wel een klote gerucht mut ik zegge
Ja Twitter geruchten dan blijven we bezig met reageren :O rustig afwachten we horen het vanzelf.
Citaat van: sunderland op april 28, 2014, 20:26:52
:devil :devil ja dit was wel een klote gerucht mut ik zegge
Niet goed voor onze bloeddruk en het hart :devil
Afijn, betrouwbare bron meldt de ontkenning dus ik heb er weer vertrouwen in...
Ik heb gehoord dat Real madrid een bod van 20 miljoen op Leeuwin voorbereid. Kan er naast zitten hoor!
Citaat van: yellow@ndblue op april 28, 2014, 20:30:36
Ja Twitter geruchten dan blijven we bezig met reageren :O rustig afwachten we horen het vanzelf.
Stop dan ook met volgen van Voetbalprimeur en Bild jonguh. Stef de Bont en vooral Gerard Bos (en natuurlijk onze stier) geven altijd wel betrouwbare info via Twitter.
Citaat van: Marc S op april 28, 2014, 20:46:03
Ik heb gehoord dat Real madrid een bod van 20 miljoen op Leeuwin voorbereid. Kan er naast zitten hoor!
Je zit er inderdaad naast. Het was Atletico :insane
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 20:46:43
Je zit er inderdaad naast. Het was Atletico :insane
Verdorie toch! Ga die "betrouwbare" bron eens goed aanspreken.
Citaat van: Marc S op april 28, 2014, 20:48:07
Verdorie toch! Ga die "betrouwbare" bron eens goed aanspreken.
Pis ik nog even een keer in de betrouwbare Bonifatius bron 8P
Citaat van: Marc S op april 28, 2014, 20:46:03
Ik heb gehoord dat Real madrid een bod van 20 miljoen op Leeuwin voorbereid. Kan er naast zitten hoor!
:0= BRON?
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 20:46:16
Stop dan ook met volgen van Voetbalprimeur en Bild jonguh. Stef de Bont en vooral Gerard Bos (en natuurlijk onze stier) geven altijd wel betrouwbare info via Twitter.
Reageerde op een eerdere post van iemand die melde dat het om Henk Albers gaat.
Citaat van: yellow@ndblue op april 28, 2014, 21:02:58
Reageerde op een eerdere post van iemand die melde dat het om Henk Albers gaat.
Die heeft niks over DKV gezegd, alleen dat het na dit weekend bekend wordt waar Leeuwin heen gaat.
Citaat van: Collingwood op april 28, 2014, 21:04:32
Die heeft niks over DKV gezegd, alleen dat het na dit weekend bekend wordt waar Leeuwin heen gaat.
Afwachten maar.
Citaat van: yellow@ndblue op april 28, 2014, 21:02:58
Reageerde op een eerdere post van iemand die melde dat het om Henk Albers gaat.
Henk heeft het alleen over het bekendmaken van de beslissing gehad. Wij hadden angst dat het toch dkv zou worden. Dat gerucht komt dus van hier ;)
Volgens Stef de Bont gaat Cambuur deze week een tweede gesprek aan met FC Utrecht over een transfer van Leeuwin.
Verklaart ook de eerdere uitspraken over dat het nieuws na dit weekeinde bekend zal worden. Blijkbaar zijn de clubs er nog niet helemaal uit, maar verwachten ze wel een akkoord te bereiken.
Over de samenstelling van de selectie valt nog weinig te zeggen, ook al gonst het al van de geruchten over nieuwe (Ben Rienstra? Michael de Leeuw? Xander Houtkoop?) en vertrekkende (Erik Bakker? Ramon Leeuwin?) spelers.
Overstap?
Die laatste wordt nadrukkelijk in verband gebracht met sc Heerenveen. Als daar sprake van is of zou zijn, is het niet ondenkbaar dat het na de ophef rond de overstap van trainer Dwight Lodeweges waarschijnlijk lang onder de pet wordt gehouden. Van den Belt, stellig: ,,Ik heb er oprecht niks over gehoord. Zet dat maar op de voorpagina, zodat het meteen even duidelijk is voor iedereen."
Bron: FD
Hoorde vandaag dat Utrecht 7 ton heeft geboden en dat cambuur een miljoen euro wil? Kan iemand dit bevestigen?
Ik ga hier niet over speculeren....
Niets van gehoord maar klinkt goed.
Citaat van: wiekie1969 op april 29, 2014, 19:41:50
Hoorde vandaag dat Utrecht 7 ton heeft geboden en dat cambuur een miljoen euro wil? Kan iemand dit bevestigen?
Dan mag hij ook naar DKV, voor hun is het 2 miljoen :devil
Een miljoen is misschien gezien zijn kwaliteiten gerechtvaardigd, maar de geschatte salarissen kennende en de duur van het contract in acht nemende lijkt het me te hoog gegrepen.
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 20:04:42
Een miljoen is misschien gezien zijn kwaliteiten gerechtvaardigd, maar de geschatte salarissen kennende en de duur van het contract in acht nemende lijkt het me te hoog gegrepen.
Onderdeel van het onderhandel spel, genoeg tijd om prijs hoog te houden en het maximale eruit te halen.
Citaat van: Daddy T. op april 29, 2014, 20:10:04
Onderdeel van het onderhandel spel, genoeg tijd om prijs hoog te houden en het maximale eruit te halen.
Uiteraard is het allemaal deel van het grote transferspelletje, alhoewel ik persoonlijk met 7 ton wel tevreden ben. Rekende zelf op 5-6 dus alles wat daarboven zit is een mooi extraatje voor het spelersfonds en de verbetering van de financiële positie.
Uiteraard er vanuit gaande dat de door wiekie genoemde bedragen op juistheid gebaseerd zijn ;)
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 20:27:16
Uiteraard is het allemaal deel van het grote transferspelletje, alhoewel ik persoonlijk met 7 ton wel tevreden ben. Rekende zelf op 5-6 dus alles wat daarboven zit is een mooi extraatje voor het spelersfonds en de verbetering van de financiële positie.
Uiteraard er vanuit gaande dat de door wiekie genoemde bedragen op juistheid gebaseerd zijn ;)
7 ton is al veel meer dan ik had verwacht, dacht zelf maximaal 5 ton. Maar een miljoen zou dat niet meteen onze beste verkoop zijn?
Citaat van: Marc S op april 29, 2014, 20:35:27
7 ton is al veel meer dan ik had verwacht, dacht zelf maximaal 5 ton. Maar een miljoen zou dat niet meteen onze beste verkoop zijn?
Zet hem op marktplaats, je zult versteld staan, hoeveel er geboden gaat worden.
Voor Jaap Stam is het hoogste bedrag betaald dacht ik. Iets van 1,2 miljoen gulden.....
Of heb ik dat gedroomd? :zweep
Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2014, 21:01:51
Voor Jaap Stam is het hoogste bedrag betaald dacht ik. Iets van 1,2 miljoen gulden.....
Of heb ik dat gedroomd? :zweep
Als je dat omrekent ga je er dan wel overheen.
3 ton of su die stam toch toen
Citaat van: denistel op april 29, 2014, 21:21:07
3 ton of su die stam toch toen
Klopt, dat hebben wij betaald destijds.
nee ju bij zwolle was ie een gewone speler.maar we kenne ons wel druk maken om wie er weg gaan maar daar hevve
we niks aan we kenne beter zien wie er blijven en bij komen.
Citaat van: denistel op april 29, 2014, 21:25:18
nee ju bij zwolle was ie een gewone speler.maar we kenne ons wel druk maken om wie er weg gaan maar daar hevve
we niks aan we kenne beter zien wie er blijven en bij komen.
We mutte ons der wel druk om make dat se niet foor un appel en un ei futgaan. Er mutte wel extra sentsjes opput kleed komme foor de jongens die fertrekke. Kinne we deels weer investere in de speulersgroep en deels ons negatieve EV weer futwerke.
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 21:38:48
We mutte ons der wel druk om make dat se niet foor un appel en un ei futgaan. Er mutte wel extra sentsjes opput kleed komme foor de jongens die fertrekke. Kinne we deels weer investere in de speulersgroep en deels ons negatieve EV weer futwerke.
Hewwe wij geen invloed op.. Helaas;-)
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 23:01:55
Hewwe wij geen invloed op.. Helaas;-)
Dan kunnen we net zo goed alleen het Sfeertopic open houden. De rest hebben wij geen invloed op ;)
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 23:07:00
Dan kunnen we net zo goed alleen het Sfeertopic open houden. De rest hebben wij geen invloed op ;)
Klopt, daar dacht ik ook net aan toen ik op 'verzenden' klikte..;-)
Citaat van: wiekie1969 op april 29, 2014, 19:41:50
Hoorde vandaag dat Utrecht 7 ton heeft geboden en dat cambuur een miljoen euro wil? Kan iemand dit bevestigen?
Liever voor 7 ton naar Utrecht dan voor een miljoen naar dkv.
Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2014, 21:01:51
Voor Jaap Stam is het hoogste bedrag betaald dacht ik. Iets van 1,2 miljoen gulden.....
Of heb ik dat gedroomd? :zweep
Dat was Michael Mols. Die ging voor dat bedrag naar Twente.
Zomers vertrek van aanvoerder SC Cambuur is al '99 procent zeker'
Woensdag, 30 april 2014 om 07:14
SC Cambuur-Leeuwarden kan gaan nadenken over de invulling van de defensie voor het nieuwe seizoen. Aanvoerder Ramon Leeuwin zal de achterhoede namelijk gaan verlaten, stelt het Friesch Dagblad. De krant heeft van Arnold Oosterveer, die Leeuwin zakelijk vertegenwoordigt, begrepen dat de Cambuur-captain 99 procent zeker van club zal wisselen.
De 26-jarige Leeuwin kwam vorig jaar zomer aan boord bij Cambuur, dat toen net was gepromoveerd naar de Eredivisie. De club nam hem over van ADO Den Haag, waar de mandekker vooral de bank warm hield. Dwight Lodeweges schoof Leeuwin de aanvoerdersband om de arm en in totaal deed de verdediger in 31 van de 33 wedstrijden dit seizoen mee.
De wedstrijd van zaterdag tegen ADO is echter zijn laatste bij zijn huidige club. Oosterveer geeft aan dat er interesse is voor zijn cliënt, al wil hij geen namen noemen. "Als Cambuur eruit komt, moet Ramon er zelf ook uit zien te komen. Hij wil een stap hogerop, ook al heeft het uitstekend naar zijn zin bij Cambuur", aldus de zaakwaarnemer. Leeuwin zelf legt uit dat hij nog geen akkoord heeft met een andere club. "Dat kan morgen anders zijn, maar voor hetzelfde geld komt dat er pas eind augustus. Dat weet je niet in de voetballerij."
Dat hij zijn toekomst verbonden heeft aan Dwight Lodeweges, de trainer die dit seizoen de leiding had bij Cambuur en vanaf komende zomer aan het roer staat bij Heerenveen, is onzin. "Dat zijn geruchten en die zijn helemaal nergens op gebaseerd. Volgens mij is er niemand van Heerenveen die heeft gezegd dat ze mij willen hebben. Ook bij Cambuur is er niemand geweest die heeft gezegd dat ik in gesprek ben met Heerenveen", aldus Leeuwin.
Bron: VZ
================================================================================================================================
FC Utrecht noemt Cambuur-captain 'zeer interessant'
FC Utrecht is al druk bezig met het nieuwe seizoen. De club weet zich sinds kort verzekerd van lijfsbehoud, inmiddels wordt er in de Domstad hard gewerkt aan het versterken van de selectie.
Eén van de spelers die in de belangstelling van FC Utrecht staat is SC Cambuur-verdediger Ramon Leeuwin. De aanvoerder van de Friese club heeft een historie bij de club. Eerder was hij als jeugdspeler actief bij FC Utrecht. "Behalve Willem Janssen, die we voor vier jaar hebben vastgelegd, gaan we op zoek naar een spits en een rechter centrumverdediger", zegt algemeen directeur Wilco van Schaik in gesprek met Voetbal International.
Leeuwin is de belangrijkste kandidaat voor wat betreft de rol in het hart van de verdediging. "Een zeer interessante speler, die vroeger in onze opleiding heeft gespeeld, en de clubcultuur kent", aldus Van Schaik
Bron: VP
Het lijkt er toch echt op dat DKV niet gaat gebeuren voor Leeuwin. Utrecht zou een mooie club zijn voor onze vriend. Dan kunnen wij hem vast na een jaar weer oppikken! 8P
Voor 2 jaar tekenen, dan een seizoen huren en het seizoen daarna ook een half seizoen huren? :devil
Citaat van: Lore op april 30, 2014, 12:32:01
Het lijkt er toch echt op dat DKV niet gaat gebeuren voor Leeuwin.
Kruiswijk gaat niet in op verlaagde aanbieding van SCH, het blijft allemaal zo vaag rondom Leeuwin dat we mogelijk na dit weekend alsnog te horen krijgen dat ie daar heen gaat.
Citaat van: Daddy T. op mei 01, 2014, 14:08:17
Kruiswijk gaat niet in op verlaagde aanbieding van SCH, het blijft allemaal zo vaag rondom Leeuwin dat we mogelijk na dit weekend alsnog te horen krijgen dat ie daar heen gaat.
Reken er maar op ...
Ms zaterdag na de wedstrijd al?
kunnen we hem meteen uitzwaaien.
Eigenlijk zal het me allemaal aan de reet roesten. Heb genoten van Leeuwin, hij wil een stap maken. DKV vist blijkbaar graag in onze vijver. Maar waar ga je naar toe?? Een club zonder passie en ziel, waar iedereen intern al jaren ruzie met elkaar heeft. Geregeerd door de fossielen RvdV en FdH.
Laat ze lekker de hoofdprijs aan ons betalen, respect voor Ramon. Ik denk dat Utrecht beter bij je past
:0= FORZA SCC
inderdaad Leeuwin bezint eer ge aan DKV begint. Het blijft daar maar rommelen.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/382297/opnieuw-onrust-in-heerenveen-ultimatum-moet-ontslagen-voorkomen.html
Citaat van: Cor op mei 03, 2014, 08:45:56
Eigenlijk zal het me allemaal aan de reet roesten. Heb genoten van Leeuwin, hij wil een stap maken. DKV vist blijkbaar graag in onze vijver. Maar waar ga je naar toe?? Een club zonder passie en ziel, waar iedereen intern al jaren ruzie met elkaar heeft. Geregeerd door de fossielen RvdV en FdH.
Laat ze lekker de hoofdprijs aan ons betalen, respect voor Ramon. Ik denk dat Utrecht beter bij je past
:0= FORZA SCC
Begrijp niets van de haat tegen Heerenveen waarom moet dat altijd wees er trots op dat Friesland twee ploegen heeft die op het hoogste niveau presteren .
Als Leeuwin daar naar toe gaat is het een stap hoger op en dat is toch de insteek van een voetballer,maar gedraag je eens
volwassen en doe niet zo neerbuigend over Sc Heerenveen.
Citaat van: runner 1 op mei 03, 2014, 09:59:34
Begrijp niets van de haat tegen Heerenveen waarom moet dat altijd wees er trots op dat Friesland twee ploegen heeft die op het hoogste niveau presteren .
Als Leeuwin daar naar toe gaat is het een stap hoger op en dat is toch de insteek van een voetballer,maar gedraag je eens
volwassen en doe niet zo neerbuigend over Sc Heerenveen.
Ik ben er trots op dat Cambuur in de ere voetbalt. Die andere club kan me ann mijn reet roesten! Waarom moet ik trots op die arrogante carnavalsclub zijn?
Dan ga je toch lekker naar DKV. Daar is plek genoeg op de tribune....Seizoenskaarten zijn er nog zat :)
|:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: runner 1 op mei 03, 2014, 09:59:34
Begrijp niets van de haat tegen Heerenveen waarom moet dat altijd wees er trots op dat Friesland twee ploegen heeft die op het hoogste niveau presteren .
Als Leeuwin daar naar toe gaat is het een stap hoger op en dat is toch de insteek van een voetballer,maar gedraag je eens
volwassen en doe niet zo neerbuigend over Sc Heerenveen.
hij gaat niet naar dkv :thumbsup
bron familie van hem
Citaat van: runner 1 op mei 03, 2014, 09:59:34
Begrijp niets van de haat tegen Heerenveen waarom moet dat altijd wees er trots op dat Friesland twee ploegen heeft die op het hoogste niveau presteren .
Als Leeuwin daar naar toe gaat is het een stap hoger op en dat is toch de insteek van een voetballer,maar gedraag je eens
volwassen en doe niet zo neerbuigend over Sc Heerenveen.
:O, we hebben sinds jaren weer eens met ze te maken, gelijk proberen ons een hak te zetten met het Lodeweges verhaal wat ze heel goed uit kwam. Maar o wat zijn ze bang daar, sponsoren lopen er weg, het rommelt er al jaren en zien nu dat de reus is ontwaakt |:)
Ik hoop dat de hele boel daar naar de kloten gaat. Je zou beter daar eens kunnen opperen dat ze wat volwassener met een en ander Om moeten gaan (lees lodeweges verhaal)
Citaat van: SCCBerlikum op mei 03, 2014, 10:12:33
hij gaat niet naar dkv :thumbsup
bron familie van hem
Wist die bron te melden waar hij wel neerstrijkt?
Over wie gaat het hier Runner 1 of Leeuwin?
Citaat van: SCCBerlikum op mei 03, 2014, 10:12:33
hij gaat niet naar dkv :thumbsup
bron familie van hem
Citaat van: Harry L. op mei 03, 2014, 10:14:16
Wist die bron te melden waar hij wel neerstrijkt?
Nee heb ik niet gevraagd :zucht
Citaat van: SCCBerlikum op mei 03, 2014, 10:18:03
Nee heb ik niet gevraagd :zucht
Jij hebt vast geen journalistiek gestudeerd ;)
Citaat van: SCCBerlikum op mei 03, 2014, 10:18:03
Nee heb ik niet gevraagd :zucht
Dan wachten we het nog een paar dagen af. :koffie
Citaat van: SCCBerlikum op mei 03, 2014, 10:12:33
hij gaat niet naar dkv :thumbsup
bron familie van hem
Als familielid zijnde had ik Ramon ook in bescherming genomen door ongeacht de waarheid te zeggen dat hij daar niet heen gaat.
Citaat van: runner 1 op mei 03, 2014, 09:59:34
Begrijp niets van de haat tegen Heerenveen waarom moet dat altijd wees er trots op dat Friesland twee ploegen heeft die op het hoogste niveau presteren .
Als Leeuwin daar naar toe gaat is het een stap hoger op en dat is toch de insteek van een voetballer,maar gedraag je eens
volwassen en doe niet zo neerbuigend over Sc Heerenveen.
Komt inderdaad soms wat calimero achtig over, die haat tegen die club.Ik heb dat ook niet zo erg, alhoewel sommige kennissen en collega's, die voor h-veen zijn en beetje neerkijken op Cambuur en zich ver verheven voelen, wel wat haat oproepen
Heb overigens ook prima normale kennissen die voor die club zijn.
Ik heb alleen totaal niks met h-veen en ben ook nog volledig Fries.
Het is denk ik dat arrogante geclaim van alles wat Fries is wat ze daar doen, wat veel mensen tegenstaat.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 03, 2014, 11:19:15
Komt inderdaad soms wat calimero achtig over, die haat tegen die club.Ik heb dat ook niet zo erg, alhoewel sommige kennissen en collega's, die voor h-veen zijn en beetje neerkijken op Cambuur en zich ver verheven voelen, wel wat haat oproepen
Heb overigens ook prima normale kennissen die voor die club zijn.
Ik heb alleen totaal niks met h-veen en ben ook nog volledig Fries.
Het is denk ik dat arrogante geclaim van alles wat Fries is wat ze daar doen, wat veel mensen tegenstaat.
Precies.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 03, 2014, 11:19:15
Komt inderdaad soms wat calimero achtig over, die haat tegen die club.Ik heb dat ook niet zo erg, alhoewel sommige kennissen en collega's, die voor h-veen zijn en beetje neerkijken op Cambuur en zich ver verheven voelen, wel wat haat oproepen
Heb overigens ook prima normale kennissen die voor die club zijn.
Ik heb alleen totaal niks met h-veen en ben ook nog volledig Fries.
Het is denk ik dat arrogante geclaim van alles wat Fries is wat ze daar doen, wat veel mensen tegenstaat.
Heb overigens ook prima normale kennissen die voor die club zijn.Bestaat niet dat ze dan normaal zijn l0l
Citaat van: yellow@ndblue op mei 03, 2014, 15:18:20
Heb overigens ook prima normale kennissen die voor die club zijn.
Bestaat niet dat ze dan normaal zijn l0l
Ach, dat zijn de lichtste gevolgen van inteelt :devil
Gaat naar Utreg
Citaat van: Montana op mei 04, 2014, 14:55:02
Gaat naar Utreg
Dat denk ik ook, maar heb je een bron?
Citaat van: Montana op mei 04, 2014, 14:55:02
Gaat naar Utreg
Wat heeft deze transfer opgeleverd?
Citaat van: Lore op mei 04, 2014, 15:04:23
Dat denk ik ook, maar heb je een bron?
Ja:) Hij gaat echt, let maar op. Gelukkig geen Dkv.
Citaat van: PePe op mei 04, 2014, 15:05:26
Wat heeft deze transfer opgeleverd?
Gokje 8,5ton
3 gele kaarten in 32 wedstrijden... KLASSE!
Citaat van: dizzhead op mei 04, 2014, 16:20:44
Gokje 8,5ton
Nou, daar zou ik een gat van in de lucht springen. Eerlijk!
Dat kan Utrecht helaas nooit betalen.
Citaat van: Unknown op mei 04, 2014, 16:42:52
Dat kan Utrecht helaas nooit betalen.
Van Seumeren wel!!
Citaat van: PePe op mei 04, 2014, 16:55:00
Van Seumeren wel!!
Oh dan mag er nog wel 1,5 ton bij :devil
Citaat van: dizzhead op mei 04, 2014, 16:20:44
Gokje 8,5ton
Ik hoop het, maar ik de denk de helft!
Citaat van: Lore op mei 04, 2014, 17:18:00
Ik hoop het, maar ik de denk de helft!
In de selectie steken ja 8P
meteen de kosten gedekt voor het repareren van 't uitvak... :thumbsup
Citaat van: drg op mei 04, 2014, 17:35:29
meteen de kosten gedekt voor het repareren van 't uitvak... :thumbsup
oh jij denkt dat Cambuur dat zelf gaat betalen?
Citaat van: Eewal op mei 04, 2014, 17:37:06
oh jij denkt dat Cambuur dat zelf gaat betalen?
Ik dacht dat het heel normaal was dat je ergens komt, (de boel van) iemand anders sloopt en dan de rekening naar de getroffenen opstuurt? Of doen dus alleen die neuzen dat?
Maar serieus gezegd denk ik dat ze er wel op mogen rekenen dat Cambuur dit eerst zelf op mag gaan lossen en later pas een cheque van ADO op de mat krijgt.
Citaat van: drg op mei 04, 2014, 17:47:10
Ik dacht dat het heel normaal was dat je ergens komt, (de boel van) iemand anders sloopt en dan de rekening naar de getroffenen opstuurt? Of doen dus alleen die neuzen dat?
Maar serieus gezegd denk ik dat ze er wel op mogen rekenen dat Cambuur dit eerst zelf op mag gaan lossen en later pas een cheque van ADO op de mat krijgt.
wel bijzonder dat er niet een supportersgroep is die deze zwakke constructie uittest en net dat Haagse schorum er doorheen gaat. In een potje wat nergens om gaat..
Citaat van: carlo de leeuw op mei 03, 2014, 11:19:15
Komt inderdaad soms wat calimero achtig over, die haat tegen die club.Ik heb dat ook niet zo erg, alhoewel sommige kennissen en collega's, die voor h-veen zijn en beetje neerkijken op Cambuur en zich ver verheven voelen, wel wat haat oproepen
Heb overigens ook prima normale kennissen die voor die club zijn.
Ik heb alleen totaal niks met h-veen en ben ook nog volledig Fries.
Het is denk ik dat arrogante geclaim van alles wat Fries is wat ze daar doen, wat veel mensen tegenstaat.
iets claimen wat ze zo gratis van ons krijgen, met een strikje er om! Daar moet je gewoon om lachen en vooral idd je niet meer als calimero gedragen maar met opgeheven hoofd het volgend seizoen in, vol vertrouwen dat je iedereen kan pakken
Speelde gisteren niet zijn beste wedstrijd.
Winnaar zilveren schoen. De prijs maar weer wat omhoog!!!
hij zei zelf niet naar utrecht tegen mien maat .Duss ....
Gaat naar Utrecht
Dat vraag ik nu ook haha, stond in onze groepsapp
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 10:57:52
Dat vraag ik nu ook haha, stond in onze groepsapp
hele betrouwbare bron :_schater
Citaat van: Cambuur058 op mei 05, 2014, 10:59:52
hele betrouwbare bron :_schater
Wel de gene die het zegt, maar hij zette het er in als of het naar buiten was gebracht, iets te vroeg gejuicht dus
Staat op twitter dat Cambuur en Utrecht er uit zijn, Leeuwin wordt deze week medisch gekeurd!
Must even zoeken op Leeuwin
maat van mij kwam em tegen in shoarmatent maar kon'' utrecht'' niet eens meer uitspreken .Wel wist ie dat Leeuwin zei dat nog niks zeker was
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 11:13:34
Staat op twitter dat Cambuur en Utrecht er uit zijn, Leeuwin wordt deze week medisch gekeurd!
Must even zoeken op Leeuwin
Weet hij ook hoeveel wij hier voor krijgen?
Geen idee,
Ik gok tussen de 4 en 5 ton. Maar dat is op niks gebaseerd.
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 11:32:36
Geen idee,
Ik gok tussen de 4 en 5 ton. Maar dat is op niks gebaseerd.
Ah oke, bedankt.
Kuzman, tellen deze voorspellingen ook nog mee voor de pool? :thumbsup
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 11:32:36
Geen idee,
Ik gok tussen de 4 en 5 ton. Maar dat is op niks gebaseerd.
dat was op basis van zijn eerste contract hier .Cambuur had optie genomen met afspraak dat hij voor een normaal bedrag weg kon .Hij blij ,wij blij .Anders had ie in de winterstop vertrokken .Ook lukoki kon in de wintersop weg .cambuur kon een ton krijgen maar wou dat liever niet .
Optie van contract gelicht, dus Leeuwin verbonden aan de club t/m 2014/2015.
Met als afspraak dat Cambuur niet te progressief opstelt bij onderhandelingen andere clubs.
Leeuwin heeft uit loyaliteit zijn contract verlengd, voor de geboden kans om zijn carriere nieuw leven in te blazen.
Maar wat er ook gebeurde wou hij deze zomer een nieuwe stap maken.
Cambuur blij(voor het geld), Leeuwin blij.
Citaat van: Kinge op mei 05, 2014, 11:42:45
Optie van contract gelicht, dus Leeuwin verbonden aan de club t/m 2014/2015.
Met als afspraak dat Cambuur niet te progressief opstelt bij onderhandelingen andere clubs.
Leeuwin heeft uit loyaliteit zijn contract verlengd, voor de geboden kans om zijn carriere nieuw leven in te blazen.
Maar wat er ook gebeurde wou hij deze zomer een nieuwe stap maken.
Cambuur blij(voor het geld), Leeuwin blij.
4 a 5 ton is dus heel normaal
Citaat van: Kinge op mei 05, 2014, 11:42:45
Optie van contract gelicht, dus Leeuwin verbonden aan de club t/m 2014/2015.
Met als afspraak dat Cambuur niet te progressief opstelt bij onderhandelingen andere clubs.
Leeuwin heeft uit loyaliteit zijn contract verlengd, voor de geboden kans om zijn carriere nieuw leven in te blazen.
Maar wat er ook gebeurde wou hij deze zomer een nieuwe stap maken.
Cambuur blij(voor het geld), Leeuwin blij.
Hij heeft zich ook heel loyaal opgesteld, maar hij heeft natuurijk niet uit loyaliteit zijn contract verlengd want er is gewoon een optie gelicht.
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 11:46:59
4 a 5 ton is dus heel normaal
Mooi bedrag, als het iets hoger uitvalt is het meegenomen. Heeft Cambuur gewoon geweldig gedaan, zowel voor de club alsook voor de speler. Ben wel benieuwd hoe hij speelt als er een tragere verdediger naast hem staat... We hebben nu iets te vaak gezien dat hij het zeker niet van zijn snelheid moet hebben, daarin compenseerde Martijn dit jaar veel voor hem...
Moet alleen nog gekeurd worden
Citaat van: Montana op mei 07, 2014, 15:40:18
Moet alleen nog gekeurd worden
Belangrijker is wat levert hij op? En watwordt hiervan weer geinvesteerd?
5 ton. De helft wordt sowieso geïnvesteerd.
Vijf ton vind ik aan de hoge kant, maar ik klaag niet hoor. :D
Citaat van: Montana op mei 07, 2014, 17:26:36
5 ton. De helft wordt sowieso geïnvesteerd.
Sorry Montana, maar is dat je mening? Of een bron?
'Cambuur-sensatie tekent spoedig voor vier jaar bij FC Utrecht'
Ramon Leeuwin staat voor een fraaie transfer. De verdediger van SC Cambuur tekent naar verwachting op korte termijn een contract bij FC Utrecht. Beide partijen hielden een zeer positief gevoel over aan een gesprek.
"We hebben een positief gesprek gehad. Ramon kent onze cultuur en past perfect in onze speelstijl. De intentie van beide kanten is om eruit te komen", vertelt Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht, in gesprek met Voetbal International.
De 26-jarige Leeuwin was bij ADO Den Haag op een zijspoor beland, waarop Cambuur hem een jaar geleden oppikte. De mandekker groeide in Friesland uit tot steunpilaar en werd in januari zelfs in verband gebracht met PSV. Tot een transfer kwam het destijds nog niet, maar FC Utrecht biedt de verdediger nu alsnog een stap hogerop. Saillant detail is dat Leeuwin afkomstig is uit de jeugdopleiding van de Domstedelingen.
Bron: www.soccernews.nl
Citaat van: sccambuurlwdd op mei 07, 2014, 17:29:27
Vijf ton vind ik aan de hoge kant, maar ik klaag niet hoor. :D
Ik ook eerlijk gezegd. Denk zelf aan een transfersom van rond de 3 ton. Zijn contract loopt tenslotte nog maar een jaar door en Cambuur zou zich schikkelijk opstellen.
Citaat van: Tanjajeah op mei 07, 2014, 18:50:00
Ik ook eerlijk gezegd. Denk zelf aan een transfersom van rond de 3 ton. Zijn contract loopt tenslotte nog maar een jaar door en Cambuur zou zich schikkelijk opstellen.
Een speler die als 1 na beste is gewaardeerd, en wekelijks terug te vinden was in meerdere elftallen van de week verkiezingen mag best wat kosten. Ook al is die van een promovendus. Ik vind 5 tot 8,5 ton schappelijk, tussen 8,5 en 1 miljoen zou geweldig zijn; maar onder de 5 ton dan vind ik het jammer.
slecht koopmansskap
Citaat van: dizzhead op mei 07, 2014, 18:52:49
Een speler die als 1 na beste is gewaardeerd, en wekelijks terug te vinden was in meerdere elftallen van de week verkiezingen mag best wat kosten. Ook al is die van een promovendus. Ik vind 5 tot 8,5 ton schappelijk, tussen 8,5 en 1 miljoen zou geweldig zijn; maar onder de 5 ton dan vind ik het jammer.
Dat kun je wel zeggen, maar als promovendus zijnde en drie jaar geleden nog bijna failliet, moet je elk bedrag serieus nemen. Er kan wel veel belangstelling zijn voor een speler, maar als niets concreet is heb je daar geen zak aan. Vier a vijf ton is voor Cambuur veel geld. Meteen verkopen...
Citaat van: Destroyer op mei 07, 2014, 19:02:34
Dat kun je wel zeggen, maar als promovendus zijnde en drie jaar geleden nog bijna failliet, moet je elk bedrag serieus nemen. Er kan wel veel belangstelling zijn voor een speler, maar als niets concreet is heb je daar geen zak aan. Vier a vijf ton is voor Cambuur veel geld. Meteen verkopen...
Daar ben ik het mee eens. Maar het neemt niet weg dat ik wel mijn verwachtingen heb. Ik heb vd Belt hoog zitten, en denk dat hij er wel wat uit weet te halen. Ik sluit een prestatieclausule niet uit die bijvoorbeeld kan oplopen tot 8 ton.
Melde vd belt afgelopen week niet dat 30% van transfers geherinvesteerd werd in nieuwe spelers?
Citaat van: yellow@ndblue op mei 07, 2014, 19:10:50
Melde vd belt afgelopen week niet dat 30% van transfers geherinvesteerd werd in nieuwe spelers?
Nee, het totale spelersbudget gaat met 25/30% omhoog. Dit is niet afhankelijk van transfers
Citaat van: justremco op mei 07, 2014, 19:12:53
Nee, het totale spelersbudget gaat met 25/30% omhoog. Dit is niet afhankelijk van transfers
ok bedankt.
Lekker voor Cambuur dat bedrag. Maar persoonlijk denk ik als Ramon bedankt had voor Utrecht, dat er vanzelf wel een club voor hem meldde uit de top of subtop in de loop van de transfer periode ....Alle respect voor Utrecht maar kom op
Citaat van: OuweSkeve op mei 07, 2014, 19:26:04
Lekker voor Cambuur dat bedrag. Maar persoonlijk denk ik als Ramon bedankt had voor Utrecht, dat er vanzelf wel een club voor hem meldde uit de top of subtop in de loop van de transfer periode ....Alle respect voor Utrecht maar kom op
Waarschijnlijk wel, maar het is wel een beetje casinootje spelen. Als jij nu op een ton salaris zit en iemand biedt 350k, en ook nog eens voor vier jaar. Dan zou ik ook tekenen
Citaat van: Lore op mei 07, 2014, 20:51:49
Waarschijnlijk wel, maar het is wel een beetje casinootje spelen. Als jij nu op een ton salaris zit en iemand biedt 350k, en ook nog eens voor vier jaar. Dan zou ik ook tekenen
en als vd belt zegt dat als 1 vd cv's gaat, de andere moet blijven heb je niet zoveel af te wachten. Hoewel ik me afvraag hoe hard deze stelling andersom zou worden uitgesproken. Leeuwin heeft toch ook zn toezegging gehad, meende ik.
Citaat van: OuweSkeve op mei 07, 2014, 19:26:04
Lekker voor Cambuur dat bedrag. Maar persoonlijk denk ik als Ramon bedankt had voor Utrecht, dat er vanzelf wel een club voor hem meldde uit de top of subtop in de loop van de transfer periode ....Alle respect voor Utrecht maar kom op
hoe eerder Leeuwin weg is (dat gaat tocg gebeuren..) hoe langer we de tijd hebben een goeie vervanger te zoeken... dus teken maar snel in Utrecht! ik moet nog zien of hij volgend jaar weer zo goed uit de verf komt...
Citaat van: Eewal op mei 07, 2014, 21:04:04
hoe eerder Leeuwin weg is (dat gaat tocg gebeuren..) hoe langer we de tijd hebben een goeie vervanger te zoeken... dus teken maar snel in Utrecht! ik moet nog zien of hij volgend jaar weer zo goed uit de verf komt...
Eerlijk gezegd denk ik dat Cambuur al op zoek, en misschien zelfs, al in gesprek is.
''FC Utrecht rekent op Leeuwin
Van onze Telesportredactie
Technisch adviseur Co Adriaanse heeft al met FC Utrecht-trainer Robby Alflen om de tafel gezeten over de versterkingen voor komend seizoen.
"Er hoeft niet heel veel te gebeuren, maar we willen er wel een spits en een rechter centrale verdediger bij", aldus Alflen. Voor die laatste vacature verwacht FC Utrecht op korte termijn Ramon Leeuwin van SC Cambuur te contracteren. De verdediger won dit jaar de Zilveren Schoen.
De transfervrije Jacob Mulenga is nog steeds een optie voor de spitspositie. De wegen van FC Utrecht en Cedric van der Gun scheiden definitief.''
Spelers zitten nu op mallorca.
zal na het weekend wel bekend worden gemaakt.
Citaat van: Lore op mei 08, 2014, 07:47:17
Eerlijk gezegd denk ik dat Cambuur al op zoek, en misschien zelfs, al in gesprek is.
Daar ga ik ook wel vanuit! Ik hoop op iemand als Timothy Derijck. Hij heeft veel ervaring, wel wat mindere jaren in de (sub)top maar kan zich bij scc mooi weer bewijzen. Zal wel erg moeilijk zijn om iemand van kaliber Leeuwin te vinden. Moet iig kopsterk zijn, naast vd Laan.
FC Utrecht verwacht op korte termijn met positief transfernieuws naar buiten te kunnen komen. De club uit de Domstad heeft de gewenste defensieve versterking bijna binnen.
Ramon Leeuwin staat voor een transfer naar Utrecht. De aanvoerder komt over van SC Cambuur. "We zijn er met Cambuur nagenoeg uit en hebben deze week met Ramon een gesprek om de overeenkomst te sluiten", vertelt manager spelerszaken Edwin de Kruijff in gesprek met RTV Utrecht. Mogelijk blijft het niet alleen bij de komst van Leeuwin.
Bron Voetbalprimeur
Mogelijk blijft het niet alleen bij leeuwin...
ws dus ook feldballe...de vries...vanbrakel en lukoki die
kant op.
Citaat van: Bens op mei 12, 2014, 17:20:22
FC Utrecht verwacht op korte termijn met positief transfernieuws naar buiten te kunnen komen. De club uit de Domstad heeft de gewenste defensieve versterking bijna binnen.
Ramon Leeuwin staat voor een transfer naar Utrecht. De aanvoerder komt over van SC Cambuur. "We zijn er met Cambuur nagenoeg uit en hebben deze week met Ramon een gesprek om de overeenkomst te sluiten", vertelt manager spelerszaken Edwin de Kruijff in gesprek met RTV Utrecht. Mogelijk blijft het niet alleen bij de komst van Leeuwin.
Bron Voetbalprimeur
Lekkere zin ook weer. Wat bedoelen ze hier nu mee, spelers in het algemeen die naar Utrecht gaan, of specifiek spelers van Cambuur?
Citaat van: Collingwood op mei 12, 2014, 18:39:22
Lekkere zin ook weer. Wat bedoelen ze hier nu mee, spelers in het algemeen die naar Utrecht gaan, of specifiek spelers van Cambuur?
Ik denk het eerste als ik af ga op het artikel van rtv Utrecht
http://www.rtvutrecht.nl/sport/1182521/fc-utrecht-wil-agudelo-houden-leeuwin-onderweg-naar-utrecht.html
Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2014, 18:53:24
Ik denk het eerste als ik af ga op het artikel van rtv Utrecht
http://www.rtvutrecht.nl/sport/1182521/fc-utrecht-wil-agudelo-houden-leeuwin-onderweg-naar-utrecht.html
Ja het zat eraan te komen uiteraard!
Citaat van: Collingwood op mei 12, 2014, 18:39:22
Lekkere zin ook weer. Wat bedoelen ze hier nu mee, spelers in het algemeen die naar Utrecht gaan, of specifiek spelers van Cambuur?
In het algemeen
Heb nu al medelijden met Leeuwin. Het wordt ook komend jaar weer helemaal niks in de Domstad.
Transfer Leeuwin 'komt goed'; Cambuur zoekt vervanger
Gerald van den Belt vertelt tegen de Leeuwarder Courant dat hij verwacht dat Ramon Leeuwin naar FC Utrecht vertrekt. Beide ploegen zijn dicht bij een akkoord, zo bleek maandag al. De algemeen directeur van SC Cambuur oriënteert zich alvast op het aantrekken van een vervanger voor de aanvoerder.
"Ik denk dat het met Cambuur en Utrecht wel goed komt", beaamt Van den Belt. Hij gaat in op de transfersom die de promovendus zal innen. "Er moet gedacht worden aan een betaling in termijnen, dan dat het om bedragen gaat. Ramon heeft deze week een laatste gesprek met Utrecht."
Door de transfer van Leeuwin moet de Leeuwardense club op zoek naar een nieuwe rechter centrale verdediger. "We zijn druk bezig de verschillende opties op een rijtje te zetten", aldus de bestuurder. SC Cambuur kan volgens Van de Belt het geld dat zij ontvangt voor Leeuwin voor een deel kan herinvesteren.
Bron: http://cambuur.clubwatcher.nl
:?
In termijnen?
:0= Boter bij de vis!
Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2014, 13:05:23
:?
In termijnen?
:0= Boter bij de vis!
Ach 3 termijnen van 5 miljoen is toch ook prima?
Leeuwin is op dit moment in Utrecht, zal nu wel snel gaan.
Over die termijnen; er is veel interesse voor Leeuwin, dus het is niet zo dat Cambuur nu zo maar even met ieder bedrag akkoord moest gaan. Bovendien is er toch nog wel best lang (enkele weken) onderhandeld tussen de clubs. Ik denk dan ook dat er een voor Cambuur mooie deal is gesloten.
Citaat van: Collingwood op mei 13, 2014, 13:49:14
Leeuwin is op dit moment in Utrecht, zal nu wel snel gaan.
Over die termijnen; er is veel interesse voor Leeuwin, dus het is niet zo dat Cambuur nu zo maar even met ieder bedrag akkoord moest gaan. Bovendien is er toch nog wel best lang (enkele weken) onderhandeld tussen de clubs. Ik denk dan ook dat er een voor Cambuur mooie deal is gesloten.
Als de directie net zo goed is in verkoop, als zij de laatste tijd zijn geweest in inkoop dan moet dat helemaal goed komen!
Goh van Cambuur naar Utrecht echt een stap omhoog 8P :X
It's all about money
Citaat van: EastSide058 op mei 13, 2014, 14:47:31
Goh van Cambuur naar Utrecht echt een stap omhoog 8P :X
It's all about money
Ik snap je geel/blauw gekleurde bril, maar ook sportief is Utrecht nog steeds een stap omhoog. Wij komen net 1 jaartje in de eredivisie kijken, zij spelen enorm lang. Zelfs afgelopen seizoen nog Europees voetbal, wel snel uitgeschakeld maar wij moeten dat eerst nog maar eens bewijzen!
Citaat van: EastSide058 op mei 13, 2014, 14:47:31
Goh van Cambuur naar Utrecht echt een stap omhoog 8P :X
It's all about money
Tuurlijk is Utrecht een stap omhoog, niet alleen financieel maar ook zeker sportief.
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2014, 15:10:47
Tuurlijk is Utrecht een stap omhoog, niet alleen financieel maar ook zeker sportief.
:_schater :_schater
Citaat van: sccweestwel op mei 13, 2014, 16:34:44
:_schater :_schater
Niet mee eens? Dan snap je er weinig van.
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2014, 16:36:44
Niet mee eens? Dan snap je er weinig van.
:y
Als van Seumeren even de beurs trekt dan staat daar een hele behoorlijke selectie die zomaar om Europees voetbal mee kan doen. Utreg is idd dan een stap hoger.
Daan Rieken @DaanRieken 46 sec.
Overigens ook nieuws #Cambuur: transfersom #Leeuwin is hoogste sinds 15 jaar voor Leeuwarders. En stadion wordt uitgebreid met 300 plaatsen
Wie is daan rieken?
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2014, 22:38:34
Daan Rieken @DaanRieken 46 sec.
Overigens ook nieuws #Cambuur: transfersom #Leeuwin is hoogste sinds 15 jaar voor Leeuwarders. En stadion wordt uitgebreid met 300 plaatsen
Dat was dus de transfer van Raymond de Waard naar Norwich...
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2014, 22:38:34
Daan Rieken @DaanRieken 46 sec.
Overigens ook nieuws #Cambuur: transfersom #Leeuwin is hoogste sinds 15 jaar voor Leeuwarders. En stadion wordt uitgebreid met 300 plaatsen
Tsja, welk andere transfer bracht de laatste 15 jaar meer dan 100,- op? :zweep
Citaat van: mario op mei 13, 2014, 22:53:32
Tsja, welk andere transfer bracht de laatste 15 jaar meer dan 100,- op? :zweep
Casal, Ozturk, Schepers, Diemers, Reza?
Citaat van: Daddy T. op mei 13, 2014, 22:56:48
Casal, Ozturk, Schepers, Diemers, Reza?
Meer dan alle 5 bij elkaar.... :devil
Volgens mij is Konterman in '96 de laatste 'grote' transfer die gemaakt is.
Ging destijds om een bedrag van 1,3 miljoen gulden.
De Waard is nooit voor om en nabij een miljoen weggegaan, laat staan voor drie kwart.
Vwb Leeuwin en voor wat het waard is: Ik heb gehoord dat het bedrag tussen de 4 en 5 ton ligt.
De Waard ging voor 225000 pond naar Norwich
Citaat van: Montana op mei 13, 2014, 23:13:44
Volgens mij is Konterman in '96 de laatste 'grote' transfer die gemaakt is.
Ging destijds om een bedrag van 1,3 miljoen gulden.
De Waard is nooit voor om en nabij een miljoen weggegaan, laat staan voor drie kwart.
Vwb Leeuwin en voor wat het waard is: Ik heb gehoord dat het bedrag tussen de 4 en 5 ton ligt.
Mocht dat bedrag kloppen: Dat vind ik echt een schijntje voor een speler als Leeuwin, ondanks dat hij nog maar 1 jaar contract heeft. Zal je zien dat Utrecht hem over pak en beet twee jaar doorverkoopt voor 3 á 4 miljoen. Hopelijk is Gerald zo slim geweest om een doorverkoop clausule te bedingen van zo'n 10%, dan kunnen we in het geval van doorverkoop nog wat extra cashen.
Leonard van Utrecht ging in 1995 voor 1 miljoen naar Padova. We hebben dat bedrag alleen nooit gezien volgens mij :|
Transfersom van Leeuwin ligt rond de negen ton.
Citaat van: Oosttribune op mei 14, 2014, 10:19:10
Leonard van Utrecht ging in 1995 voor 1 miljoen naar Padova. We hebben dat bedrag alleen nooit gezien volgens mij :|
Transfersom van Leeuwin ligt rond de negen ton.
1995, die telt niet meer mee. Is buiten de grens van 15 jaar ;)
Waar baseer je die 9 ton op? Ik ben wel benieuwd namelijk. Lees zelf enkele tonnen.
Citaat van: Kinge op mei 05, 2014, 11:42:45
Leeuwin heeft uit loyaliteit zijn contract verlengd, voor de geboden kans om zijn carriere nieuw leven in te blazen.
Ik lees dit op meerdere websites. Ik was in de veronderstelling dat de club de enige partij is die zo'n optie kan lichten. Dan is er ook geen sprake van loyaliteit.
Citaat van: moodygrunn op mei 14, 2014, 12:04:42
Ik lees dit op meerdere websites. Ik was in de veronderstelling dat de club de enige partij is die zo'n optie kan lichten. Dan is er ook geen sprake van loyaliteit.
Volgens mij heb je hier ook gelijk in.
Wel zou het zo kunnen zijn dat Leeuwin in de winterstop de mogelijkheid heeft gehad om te vertrekken (naar bijvoorbeeld, ik noem maar wat, PEC). Cambuur wilde hier niet aan meewerken, en lichtte de optie in het contract van Leeuwin om aan alle onzekerheid een einde te maken. Leeuwin heeft toen niet de kont in de krib gegooid, maar is akkoord gegaan en heeft aangegeven dat hij zich gewoon professioneel zal opstellen. In ruil daarvoor heeft Cambuur beloofd in de zomer wel mee te werken aan een transfer.
Dit is pure speculatie, maar ik kan me goed voorstellen dat er zoiets is gebeurd.
Citaat van: Montana op mei 13, 2014, 23:13:44
Volgens mij is Konterman in '96 de laatste 'grote' transfer die gemaakt is.
Ging destijds om een bedrag van 1,3 miljoen gulden.
De Waard is nooit voor om en nabij een miljoen weggegaan, laat staan voor drie kwart.
Vwb Leeuwin en voor wat het waard is: Ik heb gehoord dat het bedrag tussen de 4 en 5 ton ligt.
Ik dacht gelijk aan Van Utrecht naar Padova
Citaat van: Collingwood op mei 14, 2014, 12:09:30
Volgens mij heb je hier ook gelijk in.
Wel zou het zo kunnen zijn dat Leeuwin in de winterstop de mogelijkheid heeft gehad om te vertrekken (naar bijvoorbeeld, ik noem maar wat, PEC). Cambuur wilde hier niet aan meewerken, en lichtte de optie in het contract van Leeuwin om aan alle onzekerheid een einde te maken. Leeuwin heeft toen niet de kont in de krib gegooid, maar is akkoord gegaan en heeft aangegeven dat hij zich gewoon professioneel zal opstellen. In ruil daarvoor heeft Cambuur beloofd in de zomer wel mee te werken aan een transfer.
Dit is pure speculatie, maar ik kan me goed voorstellen dat er zoiets is gebeurd.
Ja, maar dat is dan toch geen vriendendienst van Leeuwin. Natuurlijk lichtte Cambuur die optie. Elke andere beslissing was kapitaalvernietiging geweest en daar had Leeuwin gewoon niet over te zeggen
7 tot 7,5 ton voor Leeuwin. Is een mooi bedrag voor Cambuur die weer voor een deel gebruikt kan worden voor nieuwe spelers. Leeuwin bedankt en succes bij Utrecht.
Citaat van: Sonnema op mei 14, 2014, 13:06:47
7 tot 7,5 ton voor Leeuwin. Is een mooi bedrag voor Cambuur die weer voor een deel gebruikt kan worden voor nieuwe spelers. Leeuwin bedankt en succes bij Utrecht.
Bron? Of de welbekende wandelgangen?
Citaat van: Sonnema op mei 14, 2014, 13:06:47
7 tot 7,5 ton voor Leeuwin. Is een mooi bedrag voor Cambuur die weer voor een deel gebruikt kan worden voor nieuwe spelers. Leeuwin bedankt en succes bij Utrecht.
Waar baseer jij dit op?
Citaat van: Sonnema op mei 14, 2014, 13:06:47
7 tot 7,5 ton voor Leeuwin. Is een mooi bedrag voor Cambuur die weer voor een deel gebruikt kan worden voor nieuwe spelers. Leeuwin bedankt en succes bij Utrecht.
Dan zou dit de grootste transfer zijn sinds 1964...
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2014, 10:33:33
1995, die telt niet meer mee. Is buiten de grens van 15 jaar ;)
Waar baseer je die 9 ton op? Ik ben wel benieuwd namelijk. Lees zelf enkele tonnen.
Van een bron die veelvuldig bij de club is!
Als je op voetbalzone wat reacties leest, denken opvallend veel mensen dat hij op rechtsback kan spelen bij Utrecht... :|
Om precies te zijn is Leeuwin verkocht voor 325.000 euro.
Wat is het nou? Bazelt iedereen maar wat of zo?
Mooi al die bronnen :_schater
325000 euro
4 a 5 ton
7,5 ton
9 ton.
Wie heeft er nog een bron met een anser bedrag?
Of gaan we nu een discussie beginnen welke bron gelijk heeft :_schater
Zolang er niets officieel bekend wordt gemaakt kunnen we beter ophouden hier over bedragen te praten, lijkt mij.
Alle genoemde bedragen bij elkaar opgeteld denk ik :proost
Citaat van: zeewolde op mei 14, 2014, 18:34:55
Mooi al die bronnen :_schater
325000 euro
4 a 5 ton
7,5 ton
9 ton.
Wie heeft er nog een bron met een anser bedrag?
Of gaan we nu een discussie beginnen welke bron gelijk heeft :_schater
Precies 325.000 100% jullie mogen mij er op aanspreken als ik geen gelijk heb ;)
Ik hoorde vandaag 800.000 Euro en het wordt om belasting technische redenen in termijnen betaald.
8 ton. 1e termijn 325.000.
Denk k dan.
Citaat van: Ronald op mei 14, 2014, 19:02:29
Ik hoorde vandaag 800.000 Euro en het wordt om belasting technische redenen in termijnen betaald.
Dat soort bedragen lijkt mij niet realistisch.
Leeuwin verdiende ong 80-90 d .Met de optie werd dat verdubbelt na de winterstop .hij kon weg in de winterstop maar cambuur wou dat niet .De afspraak is toen gemaakt dat hij voor een redelijk bedrag weg kon .Max was dat 3.5 x zijn salaris omdat het contract oficieel voor 1 seiz was .Dus ik denk beetje eraf en dan kom je op 4-5 ton
vd belt heeft dit ook altijd zo naar buiten gebracht
Citaat van: sunderland op mei 14, 2014, 19:44:15
vd belt heeft dit ook altijd zo naar buiten gebracht
Het uiteindelijk betaalde bedrag is 325.000 maar zal vast bekend gemaakt worden nog.
Citaat van: sccvl op mei 14, 2014, 19:52:32
Het uiteindelijk betaalde bedrag is 325.000 maar zal vast bekend gemaakt worden nog.
3,5 x 90 = 315.000 - dus die theorie zou dan kloppen. Jammer, had wel wat meer gehoopt. Maar desalniettemin een mooie transfer en al het geld kunnen we gebruiken voor aflossing en aansterking.
Citaat van: dizzhead op mei 14, 2014, 19:58:26
3,5 x 90 = 315.000 - dus die theorie zou dan kloppen. Jammer, had wel wat meer gehoopt. Maar desalniettemin een mooie transfer en al het geld kunnen we gebruiken voor aflossing en aansterking.
vind dat een lachertje
Citaat van: sunderland op mei 14, 2014, 20:01:30
vind dat een lachertje
ik ook. Maar goed als we met die theorie dus uitgaan van z'n dubbele salaris zou dat neerkomen op 630.000; dat is dan weer een bedrag waar ik me meer in kan vinden.
Citaat van: dizzhead op mei 14, 2014, 20:07:46
ik ook. Maar goed als we met die theorie dus uitgaan van z'n dubbele salaris zou dat neerkomen op 630.000; dat is dan weer een bedrag waar ik me meer in kan vinden.
Komt vanzelf wel in het openbaar ;)
325.000 zou veel te weinig zijn, dan pist Cambuur flink naast de pot
Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 13:42:47
325.000 zou veel te weinig zijn, dan pist Cambuur flink naast de pot
Eensch...
Citaat van: Sakas op mei 15, 2014, 13:44:02
Eensch...
Bedrag zou toch in termijnen betaald worden? Ik ga nog steeds uit van 5 ton +
4 a 5 ton gok ik.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 15, 2014, 15:01:10
Bedrag zou toch in termijnen betaald worden? Ik ga nog steeds uit van 5 ton +
Waaruit maak je dat op?
Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 15:34:32
Waaruit maak je dat op?
Als er in termijnen betaald gaat worden zal het niet om 1,2,3 ton gaan lijkt me
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 15, 2014, 15:39:08
Als er in termijnen betaald gaat worden zal het niet om 1,2,3 ton gaan lijkt me
Nee maar waar bl;ijkt uit dat het in termijnen wordt betaald?
Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 15:43:35
Nee maar waar bl;ijkt uit dat het in termijnen wordt betaald?
Dit interview met van den Belt, wat door de LC is afgenomen
http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/27120
Henk Albers @HenkAlbers1970
#Cambuur aanvoerder Ramon Leeuwin wordt zéér waarschijnlijk maandag als aanwinst #FCUtrecht gepresenteerd. (update)
Medische keuring zal dus wel goed zijn gegaan, alvast succes daar Leeuwin (behalve tegen SCC)!
Citaat van: Collingwood op mei 16, 2014, 17:07:09
Medische keuring zal dus wel goed zijn gegaan, alvast succes daar Leeuwin (behalve tegen SCC)!
Keihard uitglijden en Ogbeche scoort enige goal van de wedstrijd. Verder veel succes Ramon!
Cambuur verdient half miljoen euro aan Leeuwin
Helft van transferbedrag naar spelersfonds, andere helft herinvesteren in selectie
Pas in 2015 of 2016 verwacht SC Cambuur weer financieel gezond te zijn. Het geldbedrag dat de club opstrijkt door de transfer van Ramon Leeuwin, die voor tussen de 400.000 à 500.000 euro vertrekt naar FC Utrecht, kan de club dan ook goed gebruiken. In de Leeuwarder Courant legt voorzitter Ype Smid (46) uit waar de inkomsten naar toe zullen gaan.
Ongeveer de helft wordt afgedragen aan de twaalf leden van het spelersfonds, waartoe ook Smid behoort. "De andere helft kunnen we herinvesteren in de spelersgroep. Er is in het verleden ook geld gestoken in spelers als Danny Guijt, Paul Beekmans, Léon Hese en Ruud ter Heide. Dat is een last die we nog altijd met ons meedragen, want niet een van die spelers is verkocht."
Niet zo dat we moeten verkopen om de exploitatie rond te krijgen
De preses voorziet dat de druk op spelerssalarissen hoger zal worden met een boel aflopende contracten na komend seizoen. "Straks moet je een keuze maken. Je gaat contracten openbreken en verlengen of je neemt het risico dat sommige spelers over een jaar zo de poort uitlopen", doelt Smid op de afweging waarvoor SC Cambuur staat. "Maar het is niet zo dat we moeten verkopen om de exploitatie rond te krijgen."
Dat laatste blijkt uit het feit dat de Leeuwarders een bod van FC Groningen op Martijn van der Laan hebben afgewezen. Door de transfer van Leeuwin is de centrumverdediger in principe niet te koop. Het contract van Van der Laan loopt door tot medio 2015, waarna de club een optie voor nog een jaar kan lichten.
http://cambuur.clubwatcher.nl
Nog steeds niet officieel? ?
Dat hij naar Utrecht gaat bedoel ik.
@VoetbalPrimeur: Actief FC Utrecht kondigt presentatie tweede zomeraanwinst aan: http://bit.ly/RWofzg
Wat een schande dat cambuur spelers verkoopt voor 275.000. Euro het was vroeger al een slecht beleid en nog steeds en slecht beleid. Bij cambuur. Je geeft je winnaar zilveren schoen gratis weg erg dom.
Hoe kom je bij een bedrag van 275.000?
Citaat van: Voetbal12 op mei 22, 2014, 10:13:20
Wat een schande dat cambuur spelers verkoopt voor 275.000. Euro het was vroeger al een slecht beleid en nog steeds en slecht beleid. Bij cambuur. Je geeft je winnaar zilveren schoen gratis weg erg dom.
Dit heeft ook te maken met afspraken met Ramon, we zijn net gepromoveerd, Ramon is lang geblesseerd geweest voordat die naar ons kwam en had maar 1 jaar contract. Ik had ook meer gehoopt en verwacht, maar je huidige salaris heeft behoorlijk invloed op de transfersom die gevraagd kan worden - tenzij het buitenland komt, dan is er vaak wel wat meer mogelijk.
Citaat van: dizzhead op mei 22, 2014, 10:25:46
Dit heeft ook te maken met afspraken met Ramon, we zijn net gepromoveerd, Ramon is lang geblesseerd geweest voordat die naar ons kwam en had maar 1 jaar contract. Ik had ook meer gehoopt en verwacht, maar je huidige salaris heeft behoorlijk invloed op de transfersom die gevraagd kan worden - tenzij het buitenland komt, dan is er vaak wel wat meer mogelijk.
Dat. En waarschijnlijk is het transferbedrag niet 275.000, maar ligt het tussen de 400.000 en 500.000 (volgens de LC).
EDIT: Volgens de HaH (Henk Albers) gaat het wel degelijk om 275.000, plus een bonus van 50.000 als Utrecht zich kwalificeert voor Europees voetbal. Dat bedrag zou mij ook wel enigszins tegenvallen. Zeker gezien het feit dat de helft van dat bedrag naar het spelersfonds gaat.
En 15% van het transferbedrag bij een eventuele doorverkoop.
Citaat van: Clint op mei 22, 2014, 10:46:30
En 15% van het transferbedrag bij een eventuele doorverkoop.
Klopt, zag net dat ik daar overheen had gelezen. Al met al zou het dan nog wel 4 à 5 ton kunnen worden, maar daar hangen dan nog wel behoorlijk wat mitsen en maren aan.
Citaat van: Collingwood op mei 22, 2014, 10:26:48
Dat. En waarschijnlijk is het transferbedrag niet 275.000, maar ligt het tussen de 400.000 en 500.000 (volgens de LC).
EDIT: Volgens de HaH (Henk Albers) gaat het wel degelijk om 275.000, plus een bonus van 50.000 als Utrecht zich kwalificeert voor Europees voetbal. Dat bedrag zou mij ook wel enigszins tegenvallen. Zeker gezien het feit dat de helft van dat bedrag naar het spelersfonds gaat.
Valt tegen maar aan de andere kant loopt hij niet gratis weg(wat ook had gekund).En met zo'n 225000(salaris en de helft van de transfersom) kan je de selectie wel degelijk sterker maken lijkt me..
Zeker geen reden om te wanhopen, inderdaad. Had zelf persoonlijk alleen iets meer verwacht, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen. :P
Als er daadwerkelijk meer clubs naar hem hengelden vraag ik me af of er niet meer had kunnen worden gevangen met deze transfer. Maar goed, gezien de details in de HAH zullen deze cijfers wel kloppen. Hopen op een topjaar van Leeuwin dan maar en dat ie voor €1,5 miljoen of meer doorverkocht wordt.
Enkele clubs waaronder PSV waren afgehaakt.
Cambuur heeft ook bewust gekozen voor het snelle geld, zodat ze nu al kunnen investeren in nieuwe spelers, ipv afwachten en dat hij veel later vertrekt.
Vind het een prima deal.
Citaat van: Galdiano op mei 22, 2014, 12:22:35
Enkele clubs waaronder PSV waren afgehaakt.
Cambuur heeft ook bewust gekozen voor het snelle geld, zodat ze nu al kunnen investeren in nieuwe spelers, ipv afwachten en dat hij veel later vertrekt.
Vind het een prima deal.
Dat is wel slim, aangezien het van groot belang is om Leeuwin door een goede speler te vervangen.
Citaat van: Collingwood op mei 22, 2014, 12:28:30
Dat is wel slim, aangezien het van groot belang is om Leeuwin door een goede speler te vervangen.
zeeer benieuwd wie ze op het oog hebben
als zijn vervanger.
Citaat van: Voetbal12 op mei 22, 2014, 10:13:20
Wat een schande dat cambuur spelers verkoopt voor 275.000. Euro het was vroeger al een slecht beleid en nog steeds en slecht beleid. Bij cambuur. Je geeft je winnaar zilveren schoen gratis weg erg dom.
:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
Toch klopte mijn bron wel he? 325.000 :-) wil t toch even kwijt haha
Citaat van: sccvl op mei 22, 2014, 14:10:41
Toch klopte mijn bron wel he? 325.000 :-) wil t toch even kwijt haha
Ik gun je je gelijk graag. Maar ik zie nergens een werkelijke bevestiging....
"
Over de hoogte van de transfersom doen beide clubs geen mededelingen." is het enige wat ik uit officiële bronnen opmaak.
Cambuur is hier nooit open over.. waarom niet vraag ik me af??
275.000 ja dan is het kiezen voor het snelle geld. Een van de beste verdedigers uit de Eredivisie voor dit spotprijsje van de hand doen vind ik een aanfluiting. En het is ook nog niet eens sportief een stap vooruit.. en een bonus bij europees voetbal? Die kun je wel op je buik schrijven.
Citaat van: De Gast op mei 22, 2014, 14:30:51
Cambuur is hier nooit open over.. waarom niet vraag ik me af??
275.000 ja dan is het kiezen voor het snelle geld. Een van de beste verdedigers uit de Eredivisie voor dit spotprijsje van de hand doen vind ik een aanfluiting.
die van Seumeren lacht zich rot.
schijntje voor zo.n topverdediger in de bloei
van zijn leven.
Citaat van: De Gast op mei 22, 2014, 14:30:51
Cambuur is hier nooit open over.. waarom niet vraag ik me af??
275.000 ja dan is het kiezen voor het snelle geld. Een van de beste verdedigers uit de Eredivisie voor dit spotprijsje van de hand doen vind ik een aanfluiting. En het is ook nog niet eens sportief een stap vooruit.. en een bonus bij europees voetbal? Die kun je wel op je buik schrijven.
Laten we het er maar op houden dat er gehandeld wordt in het belang van Cambuur, als dat betekend dat er dingen niet naar buiten mogen komen / anders naar buiten worden gebracht - dan is dat maar zo. :y
Citaat van: dizzhead op mei 22, 2014, 14:14:27
Ik gun je je gelijk graag. Maar ik zie nergens een werkelijke bevestiging....
"Over de hoogte van de transfersom doen beide clubs geen mededelingen." is het enige wat ik uit officiële bronnen opmaak.
Zeker weten doen we het inderdaad niet. Ik denk echter dat het bedrag wel klopt, aangezien de HaH met zulke gedetailleerde cijfers naar buiten komt.
Citaat van: Collingwood op mei 22, 2014, 15:16:57
Zeker weten doen we het inderdaad niet. Ik denk echter dat het bedrag wel klopt, aangezien de HaH met zulke gedetailleerde cijfers naar buiten komt.
Iedereen kan een willekeurig gedetailleerd cijfer noemen: 6,24
Citaat van: Goudvinger op mei 22, 2014, 15:40:06
Iedereen kan een willekeurig gedetailleerd cijfer noemen: 6,24
Ja. Maar vaak doen journalisten dat niet. Waarom zou dat nu wel het geval zijn?
Neemt niet weg dat ik het bedrag waardeloos vind voor zo'n speler.
Citaat van: Voetbal12 op mei 22, 2014, 10:13:20
Wat een schande dat cambuur spelers verkoopt voor 275.000. Euro het was vroeger al een slecht beleid en nog steeds en slecht beleid. Bij cambuur. Je geeft je winnaar zilveren schoen gratis weg erg dom.
Inmiddels al een slokje water gehad? Rustig adem halen! Goed wat is nu feitelijk je probleem? Is de transfersom te laag voor je? En kam je dan het hele beleid over dezelfde kam?
Citaat van: Collingwood op mei 22, 2014, 15:46:33
Ja. Maar vaak doen journalisten dat niet. Waarom zou dat nu wel het geval zijn?
Journalistiek is hoor en wederhoor. Ik kan me best voorstellen dat iemand dit bedrag genoemd heeft, maar de kans lijkt me klein dat iemand die betrokken is geweest bij de onderhandelingen dit bedrag tegenover de journalist heeft bevestigd. Dat maakt dit bedrag in mijn ogen net zo betrouwbaar als de uiteenlopende bedragen die hier eerder zijn genoemd.
Onderstaand melde Ype smid kort geleden in de LC ook meende ik dat de transfersom in fases aan cambuur voldaan zouden worden.
Cambuur verdient half miljoen euro aan Leeuwin
Helft van transferbedrag naar spelersfonds, andere helft herinvesteren in selectie
Pas in 2015 of 2016 verwacht SC Cambuur weer financieel gezond te zijn. Het geldbedrag dat de club opstrijkt door de transfer van Ramon Leeuwin, die voor tussen de 400.000 à 500.000 euro vertrekt naar FC Utrecht, kan de club dan ook goed gebruiken. In de Leeuwarder Courant legt voorzitter Ype Smid (46) uit waar de inkomsten naar toe zullen gaan.
Ongeveer de helft wordt afgedragen aan de twaalf leden van het spelersfonds, waartoe ook Smid behoort. "De andere helft kunnen we herinvesteren in de spelersgroep. Er is in het verleden ook geld gestoken in spelers als Danny Guijt, Paul Beekmans, Léon Hese en Ruud ter Heide. Dat is een last die we nog altijd met ons meedragen, want niet een van die spelers is verkocht."
Citaat van: Goudvinger op mei 22, 2014, 16:02:19
Journalistiek is hoor en wederhoor. Ik kan me best voorstellen dat iemand dit bedrag genoemd heeft, maar de kans lijkt me klein dat iemand die betrokken is geweest bij de onderhandelingen dit bedrag tegenover de journalist heeft bevestigd. Dat maakt dit bedrag in mijn ogen net zo betrouwbaar als de uiteenlopende bedragen die hier eerder zijn genoemd.
Als dat werkelijk het geval is zou ik het als Huis aan Huis zijnde nooit zo stellig in mijn nieuwsbericht zetten. Dat zou zelfs (bijna) een journalistieke doodzonde zijn.
En er was ergens een gerucht dat van de totale transfer Leeuwin de helft van het totale transferbedrag zou krijgen,dan zou leeuwin dus ook 275,000 euri ontvangen en kom je inderdaad boven de 5 ton uit misschien iemand die hier meer over weet?
(nogmaals dit was een gerucht of het waar is?)
Bedragen worden waarschijnlijk niet naar buiten gebracht, omdat je niet wilt dat iemand anders in je beurs kan kijken. Als je een speler wil, en de andere club weet dat je net een behoorlijke geld bedrag heb geint kunnen ze er extra voor vragen.
Citaat van: yellow@ndblue op mei 22, 2014, 16:25:54
En er was ergens een gerucht dat van de totale transfer Leeuwin de helft van het totale transferbedrag zou krijgen,dan zou leeuwin dus ook 275,000 euri ontvangen en kom je inderdaad boven de 5 ton uit misschien iemand die hier meer over weet?
(nogmaals dit was een gerucht of het waar is?)
Ik zou het niet weten enigste wat ik voorbij heb zien komen is 275.000 wat ik belachelijk weinig vind maar goed...
Dat is inderdaad veel te weinig, de schuld aan het spelersfonds is een fors probleem !
Cambuur ontvangt 'slechts' 275.000 voor Leeuwin
De Leeuwarder Courant stelde zaterdag dat met de transfer van Ramon Leeuwin naar FC Utrecht 400.000 à 500.000 gemoeid zou zijn. Henk Albers van De Huis aan Huis komt echter met een ander bedrag op de proppen. Hij meldt dat de Domstedelingen, die de verdediger donderdag presenteerden, 275.000 euro overmaken aan SC Cambuur.
De transfersom kan volgens de Cambuur-watcher nog wel oplopen. Als FC Utrecht kwalificatie voor Europees voetbal afdwingt, ontvangen de Leeuwarders een bonus van 50.000 euro. Tevens is met FC Utrecht afgesproken dat bij een eventuele doorverkoop 15 procent van het transferbedrag voor SC Cambuur is.
Leeuwin, die rept over een 'fantastische stap', wordt de duurste transfer ooit als hij met FC Utrecht Europees voetbal haalt. Dat is nu nog Raymond de Waard, die in 2000 voor 276.000 euro naar het Engelse Norwich City werd getransfereerd.
Bron: http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/30396
Al die dingen die je nu leest is allemaal napraterij.... weet niet wat de waarhdeid is.
Fantastische stap zegt Leeuwin??? Lekker ballen met drama vdMaarel en prutser Bulthuis in de verdediging.
Succes Ramon!!!!! :O :O :O
Gefeliciteerd Ramon! Bedankt en succes. :proost
Citaat van: wiekie1969 op mei 22, 2014, 19:55:12
Fantastische stap zegt Leeuwin??? Lekker ballen met drama vdMaarel en prutser Bulthuis in de verdediging.
Succes Ramon!!!!! :O :O :O
Geef hem eens ongelijk. Volgend seizoen eindigt Utrecht weer gewoon boven Cambuur hoor.
Stap hogerop dus;-)
Denk dat hij een moeilijk seizoen tegemoet gaat... Wordt lastig zo'n goed jaar als hier te evenaren.
Citaat van: Eewal op mei 25, 2014, 10:36:56
Denk dat hij een moeilijk seizoen tegemoet gaat... Wordt lastig zo'n goed jaar als hier te evenaren.
Ik geloof niet dat ik dat met jou eens ben om eerlijk te zijn, denk dat die een mooi seizoen tegemoet gaat met Utrecht.
Citaat van: sccvl op mei 26, 2014, 19:44:26
Ik geloof niet dat ik dat met jou eens ben om eerlijk te zijn, denk dat die een mooi seizoen tegemoet gaat met Utrecht.
oh ik hoop het voor hem hoor.... maar verwachtingspatroon is daar nu wel een stukje hoger en kan me niet voorstellen dat hij weer zo'n constant seizoen kan draaien. maar nogmaals, van mij mag het, hij is heel belangrijk voor ons geweest!
Citaat van: Eewal op mei 26, 2014, 19:56:49
oh ik hoop het voor hem hoor.... maar verwachtingspatroon is daar nu wel een stukje hoger en kan me niet voorstellen dat hij weer zo'n constant seizoen kan draaien. maar nogmaals, van mij mag het, hij is heel belangrijk voor ons geweest!
Dat absoluut inderdaad! Ben heel erg benieuwd hoe die zich in utrecht ontwikkelen gaat!
Citaat van: Eewal op mei 26, 2014, 19:56:49
oh ik hoop het voor hem hoor.... maar verwachtingspatroon is daar nu wel een stukje hoger en kan me niet voorstellen dat hij weer zo'n constant seizoen kan draaien. maar nogmaals, van mij mag het, hij is heel belangrijk voor ons geweest!
Bij den Haag heeft hij laten zien dat hij een hoger niveau aankon, zijn blessure wierp roet in het eten. Hij heeft dit seizoen laten zien dat hij een hoog niveau kan halen.. Ik zie geen enkele aanleiding om aan te nemen dat hij niet weer zo'n seizoen zou kunnen draaien of zelfs nog wat doorgroeien.
Citaat van: Timmie op mei 23, 2014, 09:13:08
Geef hem eens ongelijk. Volgend seizoen eindigt Utrecht weer gewoon boven Cambuur hoor.
Stap hogerop dus;-)
je klinkt vrij zeker van je zaak. Had je NAC, Utreg etc afgelopen jaar onder scc verwacht of was er tijdelijk scheurtje in je glazen bol?
Mochten ze wel boven scc eindigen verwacht ik hier een bericht van je in mei '15 ' ik voorspelde het al..' ;)
Citaat van: SCCRulez op mei 26, 2014, 21:48:26
je klinkt vrij zeker van je zaak. Had je NAC, Utreg etc afgelopen jaar onder scc verwacht of was er tijdelijk scheurtje in je glazen bol?
Mochten ze wel boven scc eindigen verwacht ik hier een bericht van je in mei '15 ' ik voorspelde het al..' ;)
:_schater
Gelezen in lc van vandaag...
lodeweges had graag leeuwin meegenomen naar dkv
dit ging om diverse redenen niet door
met name budgetair.
Citaat van: speculeter op juni 21, 2014, 09:38:23
Gelezen in lc van vandaag...
lodeweges had graag leeuwin meegenomen naar dkv
dit ging om diverse redenen niet door
met name budgetair.
off topic: volgend seizoen best kans boven die lui te eindigen :)
aub hier geen gelul meer over dkv en judas.Ype zei dat dkv zich absoluut niet had gemeld voor niemand omdat ze dat waarsch niet meer durfden na het judas debacle waarvan de echte waarheid nog wel eens boven tafel komt .
Ype lult er ook wel vaker dom in om.. Ontkent vaak ook glashard zaken die gewoon waar blijken te zijn.
En die eikel van dkv moest dit bericht vandaag natuurlijk
wel even vermelden in de lc.
Citaat van: SCCRulez op mei 26, 2014, 21:48:26
je klinkt vrij zeker van je zaak. Had je NAC, Utreg etc afgelopen jaar onder scc verwacht of was er tijdelijk scheurtje in je glazen bol?
Mochten ze wel boven scc eindigen verwacht ik hier een bericht van je in mei '15 ' ik voorspelde het al..' ;)
Klopt, die krijg je ook!
Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2014, 14:26:26
Ype lult er ook wel vaker dom in om.. Ontkent vaak ook glashard zaken die gewoon waar blijken te zijn.
Vergis ik me nu, of ben je niet zo'n fan van Ype Smid? :D
Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2014, 14:26:26
Ype lult er ook wel vaker dom in om.. Ontkent vaak ook glashard zaken die gewoon waar blijken te zijn.
Dan kan die zo de politiek in.
Citaat van: Delamere op juni 23, 2014, 10:25:01
Vergis ik me nu, of ben je niet zo'n fan van Ype Smid? :D
Ik ben inderdaad niet een groot fan van Ype. Kan wel een aantal zaken opnoemen, maar licht er eentje uit.
Hoe hij Pama naar beneden gehaald heeft en zichzelf heeft voorgedaan als enige redder van Cambuur vond ik te ver gaan.
Citaat van: Clint op juni 23, 2014, 10:46:08
Dan kan die zo de politiek in.
Ype Smid is heel stiekem Jetta Klijnsma? :_schater
moeten wij nu allemaal een moestuintje hebben?????? :zucht
Van Seumeren fond Leeuwin un koopje, het Cambuur dan toch te gauw toehapt?
Citaat van: piene hassus op juli 07, 2014, 13:44:16
Van Seumeren fond Leeuwin un koopje, het Cambuur dan toch te gauw toehapt?
Die man is milardair ,alles onder een miljoen is voor hem een koopje :proost
Citaat van: grijskijker op juli 07, 2014, 13:49:49
Die man is milardair ,alles onder een miljoen is voor hem een koopje :proost
Haha dat dacht ik precies zo! Wat voor Utrecht een koopje is, is voor Cambuur waarschijnlijk een enorm bedrag.
Tja en als je een paar
mislukte Zweden koopt voor een paar miljoen, is een topper als een Leeuwin voor een paar ton al gauw een koopje.
Citaat van: ruubmac op juli 07, 2014, 14:06:02
Haha dat dacht ik precies zo! Wat voor Utrecht een koopje is, is voor Cambuur waarschijnlijk een enorm bedrag.
Tja en als je een paar mislukte Zweden koopt voor een paar miljoen, is een topper als een Leeuwin voor een paar ton al gauw een koopje.
lees eerst eens hoe de vork echt in de steel zit .Al de gelul hier .In de winterstop is een afspraak gemaakt en daar hou je je als club aan .Cambuur wou beslist in de erediv blijven en wou hem hier hier houden .Hij verdiende een weinig .Vergeet ook niet dat we er niet echt florisant voor stonden .Dicht bij de laatste plek
Citaat van: sunderland op juli 07, 2014, 14:13:24
lees eerst eens hoe de vork echt in de steel zit .Al de gelul hier .In de winterstop is een afspraak gemaakt en daar hou je je als club aan .Cambuur wou beslist in de erediv blijven en wou hem hier hier houden .Hij verdiende een weinig .Vergeet ook niet dat we er niet echt florisant voor stonden .Dicht bij de laatste plek
Voor de wedstrijd tegen de eagles zelfs even
op de laatste plek dacht ik
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2014, 14:18:35
Voor de wedstrijd tegen de eagles zelfs even op de laatste plek dacht ik
Nee toch? Kan ik mij niet herinneren? Of was dat tijdens een speelronde dat wij nog moesten spelen?
Citaat van: Lore op juli 07, 2014, 15:10:53
Nee toch? Kan ik mij niet herinneren? Of was dat tijdens een speelronde dat wij nog moesten spelen?
Dat was tussen 2 wedstrijden in ja.