Lastige uitwedstrijd??maar we gaan ervoor |:)
Jermoumi basis :D
We winnen. |:)
Den Bosch zal ook wel graag willen winnen. Moeten eigenlijk ( minimaal) achtste worden, vanwege Vitesse en de vierde periode.
Als we maar veel goals te zien krijgen.
Vanavond maar eens kijken hoe de keeper van Den Bosch speelt. Pepijn van de Merbel.
Dit lijkt mij een interessante optie als Jansen eventueel zou vertrekken.
Jansen vertrekken ? vind em de laatste weken af en toe maar paniekerig
hoor op de lijn ok maar er zijn ook situaties dat ie niet goed is en uittrappen
kunnen vele malen beter.
Verwacht trouwens een zware pot die lui spelen er nog voor bij ons zal
het dan wel scherper moeten dan de laatste 2 wedstrijden,
Citaat van: denistel op april 10, 2026, 18:22:11
Jansen vertrekken ? vind em de laatste weken af en toe maar paniekerig
hoor op de lijn ok maar er zijn ook situaties dat ie niet goed is en uittrappen
kunnen vele malen beter.
Citaat van: Derkx R.H. op april 05, 2026, 13:27:38
Grote kans dat hij volgend seizoen hier niet meer speelt... Er is interesse vanuit de eredivisie en buitenland o.a. Frankrijk..
(https://pbs.twimg.com/media/HFjCnwWXQAE6Yt-?format=jpg&name=small)
Citaat van: Derkx R.H. op april 10, 2026, 19:03:40
(https://pbs.twimg.com/media/HFjCnwWXQAE6Yt-?format=jpg&name=small)
weer bijna dezelfden waarom geen apkakou die mote vlieguren maken balk al weken
uit vorm en wil en gaat weg we moeten al bezig zijn met komend seizoen.
Balk inderdaad. Geen fatsoenlijke pot gespeeld na de winterstop.
Zal ie vanavond wel scoren zeker, maar vooraf idd: Balk :O :O
Enigste reden dat balk speelt lijkt me om hem in de etalage te zetten voor een transfer nieuwe seizoen
Maar dan zal hij wel beter moeten ballen.
Neeeeee.. geen Koert.. :|
Citaat van: Specuveter op april 10, 2026, 19:37:37
Enigste reden dat balk speelt lijkt me om hem in de etalage te zetten voor een transfer nieuwe seizoen
Maar dan zal hij wel beter moeten ballen.
Contract loopt af, heeft Cambuur geen belang bij
Het voetbal niveau wordt met de week slechter. Kansen niet resoluut afmaken
Inderdaad.
Stormachtig begin maar weer een uberslechte penalty van Diemers die dit niet weet te verzilveren. Als je alle vrije trappen en penalty?s opeist neem ze dan ook eens overtuigend.
Zou Monzialo een haalbare speler zijn voor volgend jaar? Goede leeftijd, statistieken en type spits voor komend seizoen.
Het voetbal niveau wordt met de week slechter. Kansen niet resoluut afmaken
Citaat van: Leeuwarder94 op april 10, 2026, 20:28:22
Zou Monzialo een haalbare speler zijn voor volgend jaar? Goede leeftijd, statistieken en type spits voor komend seizoen.
Kunnen we nooit betalen vrees ik
Zijn wij nou zou slecht en laten we Den Bosch goed lijken, of speelt Den Bosch eigenlijk best ok? Zitten een paar spelers tussen die het best leuk doen.
:slaapverwekkend, bezem er maar doorheen :zweep
Citaat van: TheDutchman op april 10, 2026, 20:37:51
Zijn wij nou zou slecht en laten we Den Bosch goed lijken, of speelt Den Bosch eigenlijk best ok? Zitten een paar spelers tussen die het best leuk doen.
Die centrale verdediger ook niet verkeere
Ow en wat is die keeper van Cambuur slecht h? :devil
Citaat van: Bernardo op april 10, 2026, 20:37:39
Kunnen we nooit betalen vrees ik
wat kunnen weinig wel betalen of moeten we weer gaan shoppen in harkema :zweep
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2026, 20:43:07
wat kunnen weinig wel betalen of moeten we weer gaan shoppen in harkema :zweep
Ik wou net zeggen...
Citaat van: Leeuwarder94 op april 10, 2026, 20:28:22
Zou Monzialo een haalbare speler zijn voor volgend jaar? Goede leeftijd, statistieken en type spits voor komend seizoen.
waar was hij het laatste kwartier? Net zoals vorige week. Als er iemand goed tegen ons speelt moet ie gelijk hierheen. En de rest van het seizoen ook gezien?
Citaat van: Destroyer op april 10, 2026, 20:43:03
Ow en wat is die keeper van Cambuur slecht h? :devil
Een prima eerste helf van Thijs Jansen
Wat moet het vermoeiend zijn dat je zo lekker kunt ballen maar het niet in doelpunten kunt omzetten.
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 20:51:26
waar was hij het laatste kwartier? Net zoals vorige week. Als er iemand goed tegen ons speelt moet ie gelijk hierheen. En de rest van het seizoen ook gezien?
Kijk niet alle den Bosch wedstrijden inderdaad, maar is mij wel vaker opgevallen en heeft toch goede statistieken. En dat in een matig team.
Zo slecht speelden we toch niet??
Vind het zo raar niet, moeten veel sneller handelen. Ligt genoeg ruimte
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 20:51:26
waar was hij het laatste kwartier? Net zoals vorige week. Als er iemand goed tegen ons speelt moet ie gelijk hierheen. En de rest van het seizoen ook gezien?
Haha misschien moet je zijn stats van het hele seizoen eens bekijken :_schater
Citaat van: Leeuwarder94 op april 10, 2026, 20:58:10
Kijk niet alle den Bosch wedstrijden inderdaad, maar is mij wel vaker opgevallen en heeft toch goede statistieken. En dat in een matig team.
hij is ook echt wel goed maar ook echt beter dan we hebben.
Je ziet het niet aankomen.. :X
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:08:19
hij is ook echt wel goed maar ook echt beter dan we hebben.
Het is een middelmatige speler, alleen beter dan alles wat wij hebben
Citaat van: Korezev op april 10, 2026, 21:17:21
Het is een middelmatige speler, alleen beter dan alles wat wij hebben
Wat zeg je nou precies?
Verlos v.d. Sande en haal hem er uit hij kan nog niet een trap in een pakje boter schieten.
Hoo, we going to ibiza :ams :hein
Best wel vermakelijk potje, maar het probleem goals maken.
Citaat van: Poetser op april 10, 2026, 21:18:31
Wat zeg je nou precies?
ik zeg het cynisch, terwijl sunderland het meent
Het is een geweldige speler die nummer 8 van hun
Citaat van: Bernardo op april 10, 2026, 21:19:46
Best wel vermakelijk potje, maar het probleem goals maken.
Kvam die is wel wat minder dan Sjostrand?. :y
Citaat van: Korezev op april 10, 2026, 21:20:54
ik zeg het cynisch, terwijl sunderland het meent
Het is een geweldige speler die nummer 8 van hun
Ah op die manier.
Ach ja, lekker belangrijk al deze zomeravond potjes.
De helft zit met z'n koppie ergens anders.
Sinds Cambuur gepromoveerd is het spel er niet beter op geworden.
We hewwe nog wat spitsen oppe bank. Kom aan. Flikker ze er allemaal maar in.
Citaat van: Bens op april 10, 2026, 21:23:49
Sinds Cambuur gepromoveerd is het spel er niet beter op geworden.
Zo. Dit is nogal een statement.
Nadat de promotie definitief was, speelde je nog gewoon mee om het kampioenschap. Wat een tragedie hoe we het weggegeven hebben, en blijven weggeven...
Citaat van: TheDutchman op april 10, 2026, 21:30:41
Nadat de promotie definitief was, speelde je nog gewoon mee om het kampioenschap. Wat een tragedie hoe we het weggegeven hebben, en blijven weggeven...
Tragedie :_schater
Zou zeggen deze wedstrijden boeien vrij weinig, maar dit is wel erg deprimerend niveau allemaal. Als er nog seizoenkaarttwijfelaars waren dan ga je ze op deze manier zeker niet overtuigen.
Is die nummer 8 niet wat voor ons? Is beter dan alles van ons
Citaat van: Bens op april 10, 2026, 21:23:49
Sinds Cambuur gepromoveerd is het spel er niet beter op geworden.
We beginnen anders vaak wel goed. Alleen levert het telkens minder vaak iets op en dan kakt het weer helemaal in.
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:34:29
Is die nummer 8 niet wat voor ons?
bij elke tegenstander van Cambuur is er wel eentje die wij volgend seizoen wel willen hebben.
Henk OUT :y
Die commentator is geen ADO supporter
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:40:06
Die commentator is geen ADO supporter
Even een positive noot deze avond: Volgend seizoen geen Koert Westerman
Nooit verwacht dat ik klaar met dit seizoen zou zijn, de spelers lijken er namelijk ook klaar mee te zijn!
Dat schild ken wel in de kliko!
We scoren genoeg maar waarom hebben we dan zoveel moeite met scoren :?
Gooi je er Look en Veldhuis er in dan snap je het niet Henk?. :_schater
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2026, 21:49:24
Gooi je er Look en Veldhuis er in dan snap je het niet Henk?. :_schater
Waarom zou je dat niet doen? We spelen toch nergens meer voor? Ik zie dan ook liever dat meer jeugdspelers erin komen. Mag van mij juist nog wel meer. En gewoon overal 1 op 1 en vol op de aanval. Vermaak het publiek in ieder geval.
Punt
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:34:29
Is die nummer 8 niet wat voor ons? Is beter dan alles van ons
Erg goede speler ja. Snel en een erg goede techniek en werkt ook hard. Die combinatie zie niet veel op dit niveau. Zeker niet als ie ook nog zoveel goals maakt.
Terecht gelijkspel.
Puntje dan maar. Diemers in de herkansing.
Zie hem graag als aanvoerder tijdens de derby maar kan hij dat niveau nog aan. Twijfel wordt vaak ingeprijsd.
Monzialo(nr 8 ) zijn optie is vorige maand gelicht en ligt nog een jaar vast. In januari toonde FC Utrecht nog interesse.
Citaat van: Poetser op april 10, 2026, 21:32:39
Tragedie :_schater
Ik lever mijn seizoenskaart in. We zijn gewoon voor de gek gehouden! :(
Vond Jansen ons beste.
Uitstekende scheidsrechter, beide penels gewoon absoluut terecht
Citaat van: De Gast op april 10, 2026, 21:48:29
We scoren genoeg maar waarom hebben we dan zoveel moeite met scoren :?
Hele seizoen al zonder spits en zonder 10...
Gelukkig hadden we Sj?strand en Ferrah _O_ _O_
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2026, 22:12:00
Ik lever mijn seizoenskaart in. We zijn gewoon voor de gek gehouden! :(
Van dit jaar of die van volgend jaar? :zweep
Galvez Amofa en Ferrah en Diemers spelen op de automatische piloot en op hun kwaliteit.
De rest matig en erg voorspelbaar en traag. Je ziet nu ook wel dat Henk er veel uitgeperst heeft. Balk en R?lke zijn ook echt niet best en dat op zo,n belangrijke positie.
Wat is er met Henstra? Souren die steeds niet vooruit speelt terwijl er zo veel ruimte lag
Citaat van: Derkx R.H. op april 11, 2026, 09:02:48
Van dit jaar of die van volgend jaar? :zweep
Van dit jaar! Kopen? :devil
Wat mij nog het meeste dwarszit voorlopig is dat Kvam is gekomen voor Sjostrand
Die zit voorlopig nog lang niet op dat niveau
En Apkakou voor de ontzettend belangrijke nummer 6 positie
Dat zie ik voorlopig ook nog niet gebeuren.
Mischien ben ik te negatief hoor.
Vind maar eens een tweede Ferrah?
Een vervanger voor Baoef.
Die lijken toch echt voor de toekomst te worden en niet directe versterkingen. Je ziet de potentie wel.
Wel goed dat we ze nu al kunnen testen zodat duidelijk is wat we erbij moeten halen.
Daan Visser hopelijk weer op 6 komend seizoen.
Vervanger Baoef
Galvez of nieuwe linksback
1 a 2 goeie buitens
En een echte spits.
Verder moet je nog voor je 10 positie kijken wat je daar wilt doen.
Rechtsback, CV, Linksback, diepgaande (scorende) middenvelder, spits en vleugelspelers... er moet heel veel bij, alleen al voor de basis.
Dat wisten we eigenlijk wel maar wordt met de laatste reeks wedstrijden nog duidelijker.
Citaat van: Bankzitter op april 11, 2026, 10:37:03
Rechtsback, CV, Linksback, diepgaande (scorende) middenvelder, spits en vleugelspelers... er moet heel veel bij, alleen al voor de basis.
Dat wisten we eigenlijk wel maar wordt met de laatste reeks wedstrijden nog duidelijker.
En we gaan van 4-3-3 naar 5-3-2, 3-5-2, 3-4-3....
Dus een beetje hetzelfde als NEC?
Ben benieuwd
Citaat van: zeewolde op april 11, 2026, 10:24:59
Daan Visser hopelijk weer op 6 komend seizoen.
Vervanger Baoef
Galvez of nieuwe linksback
1 a 2 goeie buitens
En een echte spits.
Verder moet je nog voor je 10 positie kijken wat je daar wilt doen.
Er moet een heel nieuw elftal komen kerel. Anders haal je geen eens 25 punten. Dan is het na 1 jaartje weer exit
Citaat van: wiekie1969 op april 11, 2026, 12:15:50
Er moet een heel nieuw elftal komen kerel. Anders haal je geen eens 25 punten. Dan is het na 1 jaartje weer exit
Er is volgens mij geen budget om een selectie samen te stellen waarmee je mee kunt mee doen om niet direct weer terug te vallen naar de KKD.
Of het zou moeten zijn dat er door sponsoren een bedrag op tafel komt om kwaliteit te behouden en aan te kunnen trekken.
Maar we gaan het beleven wat er komend seizoen op het veld komt te staan.
Citaat van: wiekie1969 op april 11, 2026, 12:15:50
Er moet een heel nieuw elftal komen kerel. Anders haal je geen eens 25 punten. Dan is het na 1 jaartje weer exit
Kunnen we niet beter de Eredivisie afbellen?
Heerlijk vooruitzicht!
Nieuwe coach.
Afscheid nemen van spelers die te kort komen.
Geld gecasht met Sjostrand en straks eventueel Baouf.
Je hebt met Jansen, Amofa, Berkhout, Baouf, Mulders, Marsman, Sande, Appie, D. Visser, Kvam en Henstra een prima rits spelers die echt niet minder zijn dan de teams uit het rechterrijtje die je volgend jaar in de Ere krijgt.
Ferrah jammer maar is niet anders. Galvez wilt zeker nog een jaar. Diemers graag of niet.
Lambooij en Ruben aan het stuur met nieuwe namen.
Hoppaaaa |:) |:)
Waar we voorheen door een sterk collectief promoveerde zie ik dat dit seizoen anders.
Sjorstrand baoef en ferrah amofa en diemers hebben we nu individuele kwaliteiten die doorslag gevend waren.
Maar qua team houd het niet over.
Als je er kritisch naar kijkt zijn er best veel spelers die gewoon niet goed genoeg zijn voor eredivisie laat staan voor het spelen voor promotie.
Spelers waar je eigenlijk vanaf moet
Binder
Sande
Wiebe
Berkhout
Souren
Rolke
Balk
Jeremouni.
Als je dit lijstje bekijkt heeft henk gewoon een wereld prestaties geleverd en mogen we blij zijn met de weinige schorsingen en blessures.
Promotie is echt een zegen voor onze club |:)
Komt meer geld vrij je kunt daardoor sneller door selecteren |:)
Citaat van: Bankzitter op april 11, 2026, 10:11:52
Die lijken toch echt voor de toekomst te worden en niet directe versterkingen. Je ziet de potentie wel.
Wel goed dat we ze nu al kunnen testen zodat duidelijk is wat we erbij moeten halen.
je ziet bij Kvam hetzelfde als bij Sj?strand in het begin. Kvam loopt wel erg makkelijk met snelheid bij de tegenstander langs. Heeft een enorme versnelling in de versnelling dat zie je niet vaak. Nu moet alleen de voortzetting nog beter en misschien wat meer voor hemzelf gaan. Gister had ie een moment om te schieten en deed ie dat niet. Dat tempo in de aanvallen is er bij ons sowieso uit. Alles op tempo is eigenlijk niet te verdedigen. Zulke jongens als balk moeten er dan niet tussen komen
Citaat van: Huizen op april 11, 2026, 13:37:45
Ferrah jammer maar is niet anders.
Mede dankzij Duolingo voelt SC Cambuur voor Ichem Ferrah (20) als tweede thuis: 'Ik sta open voor langer verblijf'https://lc.nl/sport/sc-cambuur/ichem-ferrah-cambuur-lille-henk-jong-eredivisie-48875194.html (https://lc.nl/sport/sc-cambuur/ichem-ferrah-cambuur-lille-henk-jong-eredivisie-48875194.html)
Citaat van: oost op april 11, 2026, 13:58:01
Waar we voorheen door een sterk collectief promoveerde zie ik dat dit seizoen anders.
Sjorstrand baoef en ferrah amofa en diemers hebben we nu individuele kwaliteiten die de doorslag gevend waren.
Maar qua team houd het niet over.
Als je er kritisch naar kijkt zijn er best veel spelers die gewoon niet goed genoeg zijn voor eredivisie laat staan voor het spelen voor promotie.
Spelers waar je eigenlijk vanaf moet
Binder
Sande
Wiebe
Berkhout
Souren
Rolke
Balk
Jeremouni.
Als je dit lijstje bekijkt heeft henk gewoon een wereld prestaties geleverd en mogen we blij zijn met de weinige schorsingen en blessures.
Promotie is echt een zegen voor onze club |:)
Komt meer geld vrij je kunt daardoor sneller door selecteren |:)
moet wel even reageren hierop, het is toch wel overduidelijk en zwaar terecht dat wij promoveren met ADO. Zijn heel duidelijk beter geweest dan de rest.
Citaat van: zeewolde op april 11, 2026, 10:24:59
Daan Visser hopelijk weer op 6 komend seizoen.
Vervanger Baoef
Galvez of nieuwe linksback
1 a 2 goeie buitens
En een echte spits.
Verder moet je nog voor je 10 positie kijken wat je daar wilt doen.
de 10 loopt bij Eindhoven of Almere
Citaat van: sunderland op april 11, 2026, 14:00:09
Kvam loopt wel erg makkelijk met snelheid bij de tegenstander langs. Heeft een enorme versnelling in de versnelling dat zie je niet vaak.
En hij oogt sterk, vond ik vorige week. Sj?strand viel heel snel, maar Kvam is wel van even de schouders gebruiken.
Citaat van: sunderland op april 11, 2026, 14:02:40
moet wel even reageren hierop, het is toch wel overduidelijk en zwaar terecht dat wij promoveren met ADO. Zijn heel duidelijk beter geweest dan de rest.
Ik zeg toch ook niet dat we niet terecht zijn gepromoveerd?
Ik zeg alleen dat het niveau verschil echt niet zo heel groot was op individueel niveau na met de eerdere genoemde spelers.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 11, 2026, 14:02:32
Mede dankzij Duolingo voelt SC Cambuur voor Ichem Ferrah (20) als tweede thuis: 'Ik sta open voor langer verblijf'
https://lc.nl/sport/sc-cambuur/ichem-ferrah-cambuur-lille-henk-jong-eredivisie-48875194.html (https://lc.nl/sport/sc-cambuur/ichem-ferrah-cambuur-lille-henk-jong-eredivisie-48875194.html)
Hij kan het wel willen, maar je zit ook met Lille
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 11, 2026, 14:02:32
Mede dankzij Duolingo voelt SC Cambuur voor Ichem Ferrah (20) als tweede thuis: 'Ik sta open voor langer verblijf'
https://lc.nl/sport/sc-cambuur/ichem-ferrah-cambuur-lille-henk-jong-eredivisie-48875194.html (https://lc.nl/sport/sc-cambuur/ichem-ferrah-cambuur-lille-henk-jong-eredivisie-48875194.html)
Had deze gelezen, maar ook berichten van die jongen uit Groningen op X. Post wel vaak dingen die uitkomen. Denk ook dat Lille hoger gaat inzetten volgend jaar
Citaat van: oost op april 11, 2026, 14:12:05
Ik zeg toch ook niet dat we niet terecht zijn gepromoveerd?
Ik zeg alleen dat het niveau verschil echt niet zo heel groot was op individueel niveau na met de eerdere genoemde spelers.
reageerde even op dat Henk een wereld prestatie had geleverd