Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - Cambuur Vrijdag 10 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 08, 2026, 12:41:29

Vorige topic - Volgende topic

R058

Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:34:29
Is die nummer 8 niet wat voor ons? Is beter dan alles van ons
Erg goede speler ja. Snel en een erg goede techniek en werkt ook hard. Die combinatie zie niet veel op dit niveau. Zeker niet als ie ook nog zoveel goals maakt.

Bernardo


De Gast

Puntje dan maar. Diemers in de herkansing.
Zie hem graag als aanvoerder tijdens de derby maar kan hij dat niveau nog aan. Twijfel wordt vaak ingeprijsd.

Leeuwarder94

Monzialo(nr 8 ) zijn optie is vorige maand gelicht en ligt nog een jaar vast. In januari toonde FC Utrecht nog interesse.
De wens is de vader van de gedachte

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op april 10, 2026, 21:32:39
Tragedie  :_schater

Ik lever mijn seizoenskaart in. We zijn gewoon voor de gek gehouden! :(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Vond Jansen ons beste.
Uitstekende scheidsrechter, beide penels gewoon absoluut terecht

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op april 10, 2026, 21:48:29
We scoren genoeg maar waarom hebben we dan zoveel moeite met scoren  :?

Hele seizoen al zonder spits en zonder 10...

Gelukkig hadden we Sj?strand en Ferrah _O_ _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Derkx R.H.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2026, 22:12:00
Ik lever mijn seizoenskaart in. We zijn gewoon voor de gek gehouden! :(
Van dit jaar of die van volgend jaar? :zweep

sunderland

Galvez Amofa en Ferrah en Diemers spelen op de automatische piloot en op hun kwaliteit.
De rest matig en erg voorspelbaar en traag. Je ziet nu ook wel dat Henk er veel uitgeperst heeft. Balk en R?lke zijn ook echt niet best en dat op zo,n belangrijke positie.
Wat is er met Henstra? Souren die steeds niet vooruit speelt terwijl er zo veel ruimte lag

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Wat mij nog het meeste dwarszit voorlopig is dat Kvam is gekomen voor Sjostrand
Die zit voorlopig nog lang niet op dat niveau
En Apkakou voor de ontzettend belangrijke nummer 6 positie
Dat zie ik voorlopig ook nog niet gebeuren.
Mischien ben ik te negatief hoor.
Vind maar eens een tweede Ferrah?
Een vervanger voor Baoef.

Bankzitter

Die lijken toch echt voor de toekomst  te worden en niet directe versterkingen. Je ziet de potentie wel.
Wel goed dat we ze nu al kunnen testen zodat duidelijk is wat we erbij moeten halen.

zeewolde

Daan Visser hopelijk weer op 6 komend seizoen.
Vervanger Baoef
Galvez of nieuwe linksback
1 a 2 goeie buitens
En een echte spits.

Verder moet je nog voor je 10 positie kijken wat je daar wilt doen.

Bankzitter

Rechtsback, CV, Linksback, diepgaande (scorende) middenvelder, spits en vleugelspelers... er moet heel veel bij, alleen al voor de basis.
Dat wisten we eigenlijk wel maar wordt met de laatste reeks wedstrijden nog duidelijker.