Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - Cambuur Vrijdag 10 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 08, 2026, 12:41:29

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op april 11, 2026, 10:37:03
Rechtsback, CV, Linksback, diepgaande (scorende) middenvelder, spits en vleugelspelers... er moet heel veel bij, alleen al voor de basis.
Dat wisten we eigenlijk wel maar wordt met de laatste reeks wedstrijden nog duidelijker.
En we gaan van 4-3-3 naar 5-3-2, 3-5-2, 3-4-3....

Specuveter

Dus een beetje hetzelfde als NEC?
Ben benieuwd

wiekie1969

Citaat van: zeewolde op april 11, 2026, 10:24:59
Daan Visser hopelijk weer op 6 komend seizoen.
Vervanger Baoef
Galvez of nieuwe linksback
1 a 2 goeie buitens
En een echte spits.

Verder moet je nog voor je 10 positie kijken wat je daar wilt doen.

Er moet een heel nieuw elftal komen kerel. Anders haal je geen eens 25 punten. Dan is het na 1 jaartje weer exit

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op april 11, 2026, 12:15:50
Er moet een heel nieuw elftal komen kerel. Anders haal je geen eens 25 punten. Dan is het na 1 jaartje weer exit
Er is volgens mij geen budget om een selectie samen te stellen waarmee je mee kunt mee doen om niet direct weer terug te vallen naar de KKD.
Of het zou moeten zijn dat er door sponsoren een bedrag op tafel komt om kwaliteit te behouden en aan te kunnen trekken.
Maar we gaan het beleven wat er komend seizoen op het veld komt te staan.

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op april 11, 2026, 12:15:50
Er moet een heel nieuw elftal komen kerel. Anders haal je geen eens 25 punten. Dan is het na 1 jaartje weer exit

Kunnen we niet beter de Eredivisie afbellen?

Huizen

Heerlijk vooruitzicht!

Nieuwe coach.
Afscheid nemen van spelers die te kort komen.
Geld gecasht met Sjostrand en straks eventueel Baouf.

Je hebt met Jansen, Amofa, Berkhout, Baouf, Mulders, Marsman, Sande, Appie, D. Visser, Kvam en Henstra een prima rits spelers die echt niet minder zijn dan de teams uit het rechterrijtje die je volgend jaar in de Ere krijgt.

Ferrah jammer maar is niet anders. Galvez wilt zeker nog een jaar. Diemers graag of niet.

Lambooij en Ruben aan het stuur met nieuwe namen.

Hoppaaaa  |:) |:)

oost

#81
Waar we  voorheen door een sterk collectief promoveerde zie ik dat dit seizoen anders.
Sjorstrand baoef en ferrah amofa en diemers hebben we nu individuele kwaliteiten die doorslag gevend waren.
Maar qua team houd het niet over.

Als je er kritisch naar kijkt zijn er best veel spelers die gewoon niet goed genoeg zijn voor eredivisie laat staan voor het spelen voor promotie.

Spelers waar je eigenlijk vanaf moet

Binder
Sande
Wiebe
Berkhout
Souren
Rolke
Balk
Jeremouni.

Als je dit lijstje bekijkt heeft henk gewoon een wereld prestaties geleverd en mogen we blij zijn met de weinige schorsingen en blessures.
Promotie is echt een zegen voor onze club |:)
Komt meer geld vrij je kunt daardoor sneller door selecteren |:)

sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 11, 2026, 10:11:52
Die lijken toch echt voor de toekomst  te worden en niet directe versterkingen. Je ziet de potentie wel.
Wel goed dat we ze nu al kunnen testen zodat duidelijk is wat we erbij moeten halen.
je ziet bij Kvam hetzelfde als bij Sj?strand in het begin. Kvam loopt wel erg makkelijk met snelheid bij de tegenstander langs. Heeft een enorme versnelling in de versnelling dat zie je niet vaak. Nu moet alleen de voortzetting nog beter en misschien wat meer voor hemzelf gaan. Gister had ie een moment om te schieten en deed ie dat niet. Dat tempo in de aanvallen is er bij ons sowieso uit. Alles op tempo is eigenlijk niet te verdedigen. Zulke jongens als balk moeten er dan niet tussen komen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Huizen op april 11, 2026, 13:37:45
Ferrah jammer maar is niet anders.

Mede dankzij Duolingo voelt SC Cambuur voor Ichem Ferrah (20) als tweede thuis: 'Ik sta open voor langer verblijf'

https://lc.nl/sport/sc-cambuur/ichem-ferrah-cambuur-lille-henk-jong-eredivisie-48875194.html
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: oost op april 11, 2026, 13:58:01
Waar we  voorheen door een sterk collectief promoveerde zie ik dat dit seizoen anders.
Sjorstrand baoef en ferrah amofa en diemers hebben we nu individuele kwaliteiten die de doorslag gevend waren.
Maar qua team houd het niet over.

Als je er kritisch naar kijkt zijn er best veel spelers die gewoon niet goed genoeg zijn voor eredivisie laat staan voor het spelen voor promotie.

Spelers waar je eigenlijk vanaf moet

Binder
Sande
Wiebe
Berkhout
Souren
Rolke
Balk
Jeremouni.

Als je dit lijstje bekijkt heeft henk gewoon een wereld prestaties geleverd en mogen we blij zijn met de weinige schorsingen en blessures.
Promotie is echt een zegen voor onze club |:)
Komt meer geld vrij je kunt daardoor sneller door selecteren |:)
moet wel even reageren hierop, het is toch wel overduidelijk en zwaar terecht dat wij promoveren met ADO. Zijn heel duidelijk beter geweest dan de rest.

sunderland

Citaat van: zeewolde op april 11, 2026, 10:24:59
Daan Visser hopelijk weer op 6 komend seizoen.
Vervanger Baoef
Galvez of nieuwe linksback
1 a 2 goeie buitens
En een echte spits.

Verder moet je nog voor je 10 positie kijken wat je daar wilt doen.
de 10 loopt bij Eindhoven of Almere

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op april 11, 2026, 14:00:09
Kvam loopt wel erg makkelijk met snelheid bij de tegenstander langs. Heeft een enorme versnelling in de versnelling dat zie je niet vaak.

En hij oogt sterk, vond ik vorige week. Sj?strand viel heel snel, maar Kvam is wel van even de schouders gebruiken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Citaat van: sunderland op april 11, 2026, 14:02:40
moet wel even reageren hierop, het is toch wel overduidelijk en zwaar terecht dat wij promoveren met ADO. Zijn heel duidelijk beter geweest dan de rest.

Ik zeg toch ook niet dat we niet terecht zijn gepromoveerd?
Ik zeg alleen dat het niveau verschil echt niet zo heel groot was op individueel niveau na met de eerdere genoemde spelers.


Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 11, 2026, 14:02:32
Mede dankzij Duolingo voelt SC Cambuur voor Ichem Ferrah (20) als tweede thuis: 'Ik sta open voor langer verblijf'

https://lc.nl/sport/sc-cambuur/ichem-ferrah-cambuur-lille-henk-jong-eredivisie-48875194.html

Hij kan het wel willen, maar je zit ook met Lille

Huizen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 11, 2026, 14:02:32
Mede dankzij Duolingo voelt SC Cambuur voor Ichem Ferrah (20) als tweede thuis: 'Ik sta open voor langer verblijf'

https://lc.nl/sport/sc-cambuur/ichem-ferrah-cambuur-lille-henk-jong-eredivisie-48875194.html

Had deze gelezen, maar ook berichten van die jongen uit Groningen op X. Post wel vaak dingen die uitkomen. Denk ook dat Lille hoger gaat inzetten volgend jaar