Nou ben heel benieuwd na de afgang van gisteren?. :y
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2026, 12:36:12
Nou ben heel benieuwd na de afgang van gisteren?. :y
heb dat dordrecht ook ff gezien gister die waren ook heel slecht gewoon pakken die lui.
Mag toch hopen dat ze maandag uit een ander vaatje tappen als ze voor 14.300 man spelen.
Citaat van: fred op april 04, 2026, 14:55:32
Mag toch hopen dat ze maandag uit een ander vaatje tappen als ze voor 14.300 man spelen.
Ze?
En als we kampioen worden is het 'we'
Zo snel kan het gaan (opgebouwde vertrouwen in spelen en met de supporters) kan zomaar weer weg zijn.
Ja weinig krediet opgebouwd.
Volgens mij is het precies zoals Diemers zei. Of je speelt tiki taka zoals Barcelona of het wordt zoals gisteren. En Cambuur heeft t/m ADO uit goed voetbal gespeeld en daarna was het door alle afgelastingen en inhaalwedstrijden zorgen om zoveel mogelijk punten te pakken. Zoals Henk ook zegt moet Cambuur er iedere wedstrijd hard voor werken want Cambuur draait de wedstrijd niet zomaar om ook gezien de leeftijd. En als je dan gisteren niet de volledige focus hebt wordt het lastig en kun je dit krijgen. Cambuur heeft dan niet voldoende spelers met ervaring die het zo even omzetten.
Het is hartstikke knap wat Cambuur heeft gedaan. Ik had na de voorbereiding nooit verwacht dat Cambuur zo?n seizoen zou draaien. De vele afgelastingen hebben er een andere tweede seizoenshelft van gemaakt en het is knap dat je dan dit hebt kunnen leveren.
Er wordt veel geleefd bij de waan van de dag. We verliezen het is een zootje. De spits van VVV scoort, gelijk maar halen. Een beetje minder kortzichtigheid zijn zou mooi zijn want anders wordt het volgend jaar helemaal een feest.
Als je alle reacties op deze wedstrijd leest, dan weet je waarom iedere trainer het hier zo moeilijk heeft die geen Henk heet. Plat krijgt het ook zwaar.
Zelfs Slot is in t Hertje de speelwijze komen verdedigen ? dat zegt wel wat.
Citaat van: denistel op april 04, 2026, 12:39:41
heb dat dordrecht ook ff gezien gister die waren ook heel slecht gewoon pakken die lui.
die lui spelen nergens meer om en hebben een slechte trainer. Word een zomeravond wedstrijd die wij gemakkelijk gaan winnen
Wij spelen ook nergens meer om. Open wedstrijd.
Wij winnen en Eindhoven (speelt nog voor play offs) winnen on Den Haag en gaatje is weer 4 punten.
Citaat van: fred op april 05, 2026, 15:20:14
Wij spelen ook nergens meer om. Open wedstrijd.
zomeravond voetbal, dat zal het worden en als wij kansen afmaken in het begin dan winnen we met grote cijfers
Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 12:45:51
zomeravond voetbal, dat zal het worden en als wij kansen afmaken in het begin dan winnen we met grote cijfers
Thuis of uit spelen dat scheelt nogal denk ik.
Citaat van: Arno A op april 06, 2026, 13:47:18
Thuis of uit spelen dat scheelt nogal denk ik.
klopt ook. Als van Sande die simpele kopbal erin kopt na 5 min in Venlo win je daar ook dik. We waren daar ook veel beter eerste 20 min maar daarna dramatisch
Citaat van: James op april 04, 2026, 21:45:58
Ja weinig krediet opgebouwd.
Volgens mij is het precies zoals Diemers zei. Of je speelt tiki taka zoals Barcelona of het wordt zoals gisteren. En Cambuur heeft t/m ADO uit goed voetbal gespeeld en daarna was het door alle afgelastingen en inhaalwedstrijden zorgen om zoveel mogelijk punten te pakken. Zoals Henk ook zegt moet Cambuur er iedere wedstrijd hard voor werken want Cambuur draait de wedstrijd niet zomaar om ook gezien de leeftijd. En als je dan gisteren niet de volledige focus hebt wordt het lastig en kun je dit krijgen. Cambuur heeft dan niet voldoende spelers met ervaring die het zo even omzetten.
Het is hartstikke knap wat Cambuur heeft gedaan. Ik had na de voorbereiding nooit verwacht dat Cambuur zo?n seizoen zou draaien. De vele afgelastingen hebben er een andere tweede seizoenshelft van gemaakt en het is knap dat je dan dit hebt kunnen leveren.
Er wordt veel geleefd bij de waan van de dag. We verliezen het is een zootje. De spits van VVV scoort, gelijk maar halen. Een beetje minder kortzichtigheid zijn zou mooi zijn want anders wordt het volgend jaar helemaal een feest.
Ik vind de nederlaag bij VVV Venlo nog steeds moeilijk te verkroppen. Het was echt z? slecht. En dat op een essentieel moment waar je het allemaal als speler en supporter voor doet: het kampioenschap.
De ene helft zal denken wat zeur je, je bent gepromoveerd. Lekker rustig aan ze hebben hard gestreden en 2e plek is mooi. Ik zit toch echt in de andere categorie. Je had dit jaar alle kans om kampioen te worden en het seizoen kunnen afsluiten met 4 potjes waar het om gaat. Dat gevoel is nu totaal weg. Enige smetje op dit verder waanzinnige seizoen
|:)
(https://pbs.twimg.com/media/HFOUJohbcAEz4m0?format=jpg&name=small)
Uitverkocht :zucht
Citaat van: Trainert! op april 06, 2026, 16:48:51
Uitverkocht :zucht
Inderdaad heel veel lege plekken. En binnen 1 minuut alweer met Abe bezig l0l
Eigen schuld. Dikke kansen missen, niet normal.
Dit was verschrikkelijk?
Er zal op het gebied van spelers veel moeten gebeuren wil je niet direct weer degraderen. Want met dit team redt je het niet in eredivisie.
conclusie, Lambooij krijgt zeer drukke weken!!!
Citaat van: Destroyer op april 06, 2026, 18:49:02
conclusie, Lambooij krijgt zeer drukke weken!!!
Lambooij moet eerst Diemers in huis houden.
Dat word niks als je Diemers bij ESPN hoort en vooral ziet :zucht
Citaat van: Bens op april 06, 2026, 18:41:23
Er zal op het gebied van spelers veel moeten gebeuren wil je niet direct weer degraderen. Want met dit team redt je het niet in eredivisie.
Eh? Dat is niets nieuws toch? Dat weten we? Het feest is nog niet eens gevierd en de paniek slaat al toe. Het negatieve gaat weer de overhand krijgen. Zonde.
Het is op! Dordrecht heeft ook een punt verdiend.
Verder heb ik er niks over te zeggen. Hun keeper had een onvoorstelbare redding.
Citaat van: michello op april 06, 2026, 18:57:52
Eh? Dat is niets nieuws toch? Dat weten we? Het feest is nog niet eens gevierd en de paniek slaat al toe. Het negatieve gaat weer de overhand krijgen. Zonde.
Ja maar een feest vieren als in 2013 zal het ook niet worden.
Citaat van: Destroyer op april 06, 2026, 19:06:24
Ja maar een feest vieren als in 2013 zal het ook niet worden.
Is ook niet te vergelijken. Dat was de ultieme promotie die nooit overtroffen gaat worden. Nu hebben we het fantastisch gedaan, stort het na de finish in elkaar. Jammer maar het verbaasd mij eigenlijk niet. Wat Kuzmanovic al eens schreef, wat wij hebben moeten doen in februari en maart is onvoorstelbaar en bijna onmogelijk.
Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2026, 18:57:41
Dat word niks als je Diemers bij ESPN hoort en vooral ziet :zucht
wattan?
Diemers en Cambuur ver uit elkaar met contractonderhandelingen. Mark kwam getergd over.
Citaat van: Huizen op april 06, 2026, 19:10:05
Diemers en Cambuur ver uit elkaar met contractonderhandelingen. Mark kwam getergd over.
Dat zag je ook al van ver aankomen.. Krijgen we weer hetzelfde riedeltje als vorig seizoen.
Citaat van: Bens op april 06, 2026, 18:41:23
Er zal op het gebied van spelers veel moeten gebeuren wil je niet direct weer degraderen. Want met dit team redt je het niet in eredivisie.
mooi commentaar. Teleurgesteld sekur? Snap dat wel na vandaag maar de rest van het seizoen vergeten sekur? En de onderste 8 van eredivisie niet zien spelen sekur?
Blij dat Amofa er weer bij was. Voor mij samen met Diemers de beste vandaag.
Vond onze 2 buitens niet erg sterk en hun vervangers ook jiet.
Die nummer 15 achterin bij Dordrecht is wel een leuk spelertje...
Dat die goal van hun werd goedgekeurd is natuurlijk belachelijk
Die Venema ligt de bal doodleuk 20 centimeter buiten corner cirkel.
En even later doet hij het doodgewoon nog ??n keer
Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 19:11:50
mooi commentaar. Teleurgesteld sekur? Snap dat wel na vandaag maar de rest van het seizoen vergeten sekur? En de onderste 8 van eredivisie niet zien spelen sekur?
Nou het is sekur dat er voor komend seizoen veel moet gebeuren, omdat een groot deel van de selectie te kort komt om te kunnen uitgroeien naar een stabiele selectie voor de komende jaren.
Velen moeten nog "rijpen", maar daar is komend seizoen geen tijd voor.
Citaat van: Vlampiep op april 06, 2026, 19:50:28
Nou het is sekur dat er voor komend seizoen veel moet gebeuren, omdat een groot deel van de selectie te kort komt om te kunnen uitgroeien naar een stabiele selectie voor de komende jaren.
Velen moeten nog "rijpen", maar daar is komend seizoen geen tijd voor.
het is maar hoe je het ziet. In mijn ogen is ons selectie niet minder dan Heracles Volendam nac Excelcior Telstar
Die Souren kan echt niet meer. Man o man wat was die slecht.
Alles was kut vanm8ddag, behalve het weer :proost
Citaat van: fred op april 06, 2026, 20:02:29
Alles was kut vanm8ddag, behalve het weer :proost
Behalve bovenste rij oost.. Geen zon gevoeld en daardoor echt koud! ;(
Citaat van: fred op april 06, 2026, 20:02:29
Die Souren kan echt niet meer. Man o man wat was die slecht.
Alles was kut vanm8ddag, behalve het weer :proost
die kan niet in eredivisie. Postbode maar kwam ook door de rest
Phoeee nog 3 wedstrijden??
Uit tegen de Den Bosch en de Graafschap
En thuis tegen Vitesse :_schater
Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 19:19:39
Blij dat Amofa er weer bij was. Voor mij samen met Diemers de beste vandaag.
Vond onze 2 buitens niet erg sterk en hun vervangers ook jiet.
Die nummer 15 achterin bij Dordrecht is wel een leuk spelertje...
dat was de beste van het veld 2 e helft
Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2026, 20:08:54
Phoeee nog 3 wedstrijden??
Uit tegen de Den Bosch en de Graafschap
En thuis tegen Vitesse :_schater
tegen alle gedachten in winnen in Denbosch. Typisch Cambuur
Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 20:09:29
dat was de beste van het veld 2 e helft
zou diebhet een nivo hoger ook kunnen?
Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 19:57:40
het is maar hoe je het ziet. In mijn ogen is ons selectie niet minder dan Heracles Volendam nac Excelcior Telstar
We hebben een paar toppers die we naar alle waarschijnlijkeheid komend seizoen wel kwijt zijn. De club lijkt de sportieve missie die Diemers stelde niet te hebben voor het komend seizoen.
Een goede speler bij Dordt?? Ik heb die blijkbaar gemist.
Zat vast nog onder mijn steen ;)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:15:18
Een goede speler bij Dordt?? Ik heb die blijkbaar gemist.
Zat vast nog onder mijn steen ;)
die lange centrale verdediger.
Hoe haal je het in je hoofd om een wedstrijd van scc en een supervlooi tegelijk te laten plaatsvinden.
3 marionetten bij de helicon weg die het verkeer erin laten en vervolgens een doorgaande weg afsluiten even verderop. Diep triest en bijna een mission impossible om het stadion met de auto te bereiken.
Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 20:16:25
die lange centrale verdediger.
Niet per s? opgevallen, behalve de duels met VdSande. Die is de laatste wedstrijden alleen maar met de verdedigers bezig ipv met voetballen.
Ik vond het vandaag echt de lamme tegen de blinde. Zo ontzettend veel klutsballen en foute passes... Pfff.
Citaat van: fred op april 06, 2026, 17:08:04
Inderdaad heel veel lege plekken. En binnen 1 minuut alweer met Abe bezig l0l
Resale systeem kom er maar in!
Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2026, 18:57:41
Dat word niks als je Diemers bij ESPN hoort en vooral ziet :zucht
Is gewoon het begin van onderhandelen. Zo werkt dat spelletje. Uiteindelijk moeten beide water bij de wijn doen
Citaat van: Inferno-058 op april 06, 2026, 20:27:03
Is gewoon het begin van onderhandelen. Zo werkt dat spelletje. Uiteindelijk moeten beide water bij de wijn doen
een lager salaris na promotie en 1 jarig contract lijkt mij geen begin maar meer op gek aansteken
Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2026, 20:54:53
een lager salaris na promotie en 1 jarig contract lijkt mij geen begin maar meer op gek aansteken
we moeten op de kleintjes letten :y
Ps zal Henk de jong ook salaris inleveren nu hij een stapje terug doet?. :?
Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2026, 21:35:58
we moeten op de kleintjes letten :y
Ps zal Henk de jong ook salaris inleveren nu hij een stapje terug doet?. :?
wat heeft hij er nu mee te maken. Zou Van Persie nu ook salaris inleveren nu hij iedere speler minder maakt?
Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2026, 21:35:58
we moeten op de kleintjes letten :y
Ps zal Henk de jong ook salaris inleveren nu hij een stapje terug doet?. :?
Dat lijkt me logisch
Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 21:41:34
wat heeft hij er nu mee te maken. Zou Van Persie nu ook salaris inleveren nu hij iedere speler minder maakt?
even goed lezen Henk gaat stapje achteruit en wordt assistent dan lijkt mij heel normaal dat hij ook minder gaat verdienen.
Is dat vreemd :?
Rare reactie van sunderland..
Als ik Mark zo hoor is dit einde verhaal. Die jongen was eind vorig seizoen al teleurgesteld en nu weer. Het houdt eens op.
Het moet een totale make-over gaan worden. Alleen lopen er best nog wel wat contracten door volgens mij.
Van de euforie dinsdag weer naar het vertrouwde gerommel bij SCC! Het worden weer spannende tijden. Nieuwe directeur, trainer en hopelijk wat nieuwe eredivisie waardige spelers! O ja on topic. Sneu gelijkspel wel lekker weer om op de tribune te zitten.
Het was een wedstrijd waarin je heel duidelijk zag dat het niet meer hoefde. Ons keeper ging weer niet vrijuit bij het tegendoelpunt. Verder hangt er een beetje een negatief iets rond Cambuur op dit moment. We zijn ook niet meer gewend om minder voetbal te zien. Wat ook heel duidelijk is dat 1 april de datum dat iedereen moet weten waar ie aan toe is ook niet helpt. Nu het Diemers verhaal erbij.
Moeten niet vergeten hoe goed ons seizoen is en dat de rest maar bijzaak is . |:)
Tsja, er wordt kritiek gegeven op de stille supporters en dat niemand blijft staan einde wedstrijd? Maar als je een promotie wil vieren mag je als club zelf ook vooraf wel wat olie op het vuur gooien!
Doel is bereikt, druk is er af. Alleen jammer voor ons dat ze niet nog even 2x gas kunnen geven in eigen huis. Voor de rest, geweldig seizoen gehad. Mogen we niet vergeten.
Hoop dat er snel duidelijkheid komt op een aantal vlakken. Anders gaat straks de leuke sfeer van 3 mei er ook nog aan.
SCC |:)
Citaat van: Destroyer op april 07, 2026, 08:48:59
Tsja, er wordt kritiek gegeven op de stille supporters en dat niemand blijft staan einde wedstrijd? Maar als je een promotie wil vieren mag je als club zelf ook vooraf wel wat olie op het vuur gooien!
idd was ook een hele saaie vertoning.
Maar voor de wedstrijd wordt gezegd, we gaan ons trouwe publiek vermaken. Nou dar heb ik totaal niet gemerkt. Of je nu wel of niet bij onze club speelt vlgd seizoen. Alle perikelen eromheen snap ik best hoor. Maar betekent niet dat je er helemaal niks meer aan hoeft te doen!!
Je merkt aan alles dat we eigenlijk nergens meer voor spelen, zowel op het veld als op de tribune dooie bende, nu 3x verliezen wat zomaar kan tegen clubs die nog ergens voor spelen, dan heb je 5 wedstrijden niet gewonnen, en dan een feestje bij de Oldehove, leuk feestje gaat dat worden. :insane
Ik had meer verwacht na die 3-0 mispeer in Venlo, maar kennelijk is het "op". Misschien verrassen ze ons nog een keer. Ik heb helaas geen plek in de zon, heb er vooraf en in de pauze van genoten. Verder begrijp ik commentaar op eerder-vertrekkers niet zo. Er zijn zoveel redenen voor en iedereen moet het zelf weten. Ik vertrok bv ook eerder van mijn plaats, om het einde van de wedstrijd vanaf een andere plek te gaan bekijken. Mensen zien dan alleen iemand "vertrekken " en weten verder niets.
Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 20:10:34
tegen alle gedachten in winnen in Denbosch. Typisch Cambuur
Tegen alle gedachten? Ik zie Cambuur nog steeds als zwaar favoriet vrijdag!
Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 17:33:35
Tegen alle gedachten? Ik zie Cambuur nog steeds als zwaar favoriet vrijdag!
typisch Cambuur, 3 punten
hoor weer dat het lastig is tegen een 5 mans verdediging vooral met het druk zetten
ja als je dat met 3 doet heb je 2 te kort ik zou gewoon druk zetten met 5 dan zet
je ze allemaal onder druk en anders heb je 2 man over elders op het veld maar die
dekken dan lucht.we zijn al lang binnen dus waarom zou je er niet vol opklappen
met 5 man maar wij spelen eigenlijk steeds het zelfde terwijl tegenstanders in
andere systemen spelen.
Citaat van: sunderland op april 07, 2026, 17:58:03
typisch Cambuur, 3 punten
bier is nog niet uitgewerkt :y
Citaat van: denistel op april 07, 2026, 18:02:26
hoor weer dat het lastig is tegen een 5 mans verdediging voora; met het druk zetten
ja als je dat met 3 doet heb je 2 te kort ik zou gewoon druk zetten met 5 dan zet
je ze allemaal onder druk en anders heb je 2 man over elders op het veld maar die
dekken dan lucht.we zijn al lang binnen dus waarom zou je er niet vol opklpppan
met 5 man maar wij spelen eigenlijk steeds het zelfde terwijl tegenstanders in
andere systemen spelen.
Gewoon complete team wisselen voor de JO21!
Doelstelling uitspreken: we gaan voor het kampioenschap, dit schept verwachtingen.
Vervolgens ook slechtnieuws gesprekken moeten voeren met de spelers.
Dit lijkt lijkt mij heel moeilijk te managen, zie de huidige resultaten.
Citaat van: Poetser op april 07, 2026, 18:39:20
Gewoon complete team wisselen voor de JO21!
kan niet die kunnen kampioen worden
Citaat van: denistel op april 08, 2026, 07:27:44
kan niet die kunnen kampioen worden
kest dou niet op de positie van Balk, weest precies hoe het moet met afjagen
Citaat van: sunderland op april 08, 2026, 12:53:01
kest dou niet op de positie van Balk, weest precies hoe het moet met afjagen
je eigen kwaliteiten kennen he rustig afwachten laat balkie maar sjouwen