Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Dordrecht Maandag 6 April 16:45

Gestart door Noordcambuur, april 04, 2026, 12:36:12

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nou ben heel benieuwd na de afgang van gisteren?. :y

denistel

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2026, 12:36:12
Nou ben heel benieuwd na de afgang van gisteren?. :y

heb dat dordrecht ook ff gezien gister die waren ook heel slecht gewoon pakken die lui.

fred

Mag toch hopen dat ze maandag uit een ander vaatje tappen als ze voor 14.300 man spelen.

Poetser

Citaat van: fred op april 04, 2026, 14:55:32
Mag toch hopen dat ze maandag uit een ander vaatje tappen als ze voor 14.300 man spelen.

Ze?

En als we kampioen worden is het 'we'

PePe

Zo snel kan het gaan (opgebouwde vertrouwen in spelen en met de supporters) kan zomaar weer weg zijn.

James

Ja weinig krediet opgebouwd.

Volgens mij is het precies zoals Diemers zei. Of je speelt tiki taka zoals Barcelona of het wordt zoals gisteren. En Cambuur heeft t/m ADO uit goed voetbal gespeeld en daarna was het door alle afgelastingen en inhaalwedstrijden zorgen om zoveel mogelijk punten te pakken. Zoals Henk ook zegt moet Cambuur er iedere wedstrijd hard voor werken want Cambuur draait de wedstrijd niet zomaar om ook gezien de leeftijd. En als je dan gisteren niet de volledige focus hebt wordt het lastig en kun je dit krijgen. Cambuur heeft dan niet voldoende spelers met ervaring die het zo even omzetten.

Het is hartstikke knap wat Cambuur heeft gedaan. Ik had na de voorbereiding nooit verwacht dat Cambuur zo?n seizoen zou draaien. De vele afgelastingen hebben er een andere tweede seizoenshelft van gemaakt en het is knap dat je dan dit hebt kunnen leveren.

Er wordt veel geleefd bij de waan van de dag. We verliezen het is een zootje. De spits van VVV scoort, gelijk maar halen. Een beetje minder kortzichtigheid zijn zou mooi zijn want anders wordt het volgend jaar helemaal een feest.




Bankzitter

Als je alle reacties op deze wedstrijd leest, dan weet je waarom iedere trainer het hier zo moeilijk heeft die geen Henk heet. Plat krijgt het ook zwaar.

Zelfs Slot is in t Hertje de speelwijze komen verdedigen ? dat zegt wel wat.

sunderland

Citaat van: denistel op april 04, 2026, 12:39:41
heb dat dordrecht ook ff gezien gister die waren ook heel slecht gewoon pakken die lui.
die lui spelen nergens meer om en hebben een slechte trainer. Word een zomeravond wedstrijd die wij gemakkelijk gaan winnen

fred

Wij spelen ook nergens meer om. Open wedstrijd.

Specuveter

Wij winnen en Eindhoven (speelt nog voor play offs) winnen on Den Haag en gaatje is weer 4 punten.

sunderland

Citaat van: fred op april 05, 2026, 15:20:14
Wij spelen ook nergens meer om. Open wedstrijd.
zomeravond voetbal, dat zal het worden en als wij kansen afmaken in het begin dan winnen we met grote cijfers

Arno A

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 12:45:51
zomeravond voetbal, dat zal het worden en als wij kansen afmaken in het begin dan winnen we met grote cijfers

Thuis of uit spelen dat scheelt nogal denk ik.

sunderland

Citaat van: Arno A op april 06, 2026, 13:47:18
Thuis of uit spelen dat scheelt nogal denk ik.
klopt ook. Als van Sande die simpele kopbal erin kopt na 5 min in Venlo win je daar ook dik. We waren daar ook veel beter eerste 20 min maar daarna dramatisch

Huizen

Citaat van: James op april 04, 2026, 21:45:58
Ja weinig krediet opgebouwd.

Volgens mij is het precies zoals Diemers zei. Of je speelt tiki taka zoals Barcelona of het wordt zoals gisteren. En Cambuur heeft t/m ADO uit goed voetbal gespeeld en daarna was het door alle afgelastingen en inhaalwedstrijden zorgen om zoveel mogelijk punten te pakken. Zoals Henk ook zegt moet Cambuur er iedere wedstrijd hard voor werken want Cambuur draait de wedstrijd niet zomaar om ook gezien de leeftijd. En als je dan gisteren niet de volledige focus hebt wordt het lastig en kun je dit krijgen. Cambuur heeft dan niet voldoende spelers met ervaring die het zo even omzetten.

Het is hartstikke knap wat Cambuur heeft gedaan. Ik had na de voorbereiding nooit verwacht dat Cambuur zo?n seizoen zou draaien. De vele afgelastingen hebben er een andere tweede seizoenshelft van gemaakt en het is knap dat je dan dit hebt kunnen leveren.

Er wordt veel geleefd bij de waan van de dag. We verliezen het is een zootje. De spits van VVV scoort, gelijk maar halen. Een beetje minder kortzichtigheid zijn zou mooi zijn want anders wordt het volgend jaar helemaal een feest.

Ik vind de nederlaag bij VVV Venlo nog steeds moeilijk te verkroppen. Het was echt z? slecht. En dat op een essentieel moment waar je het allemaal als speler en supporter voor doet: het kampioenschap.

De ene helft zal denken wat zeur je, je bent gepromoveerd. Lekker rustig aan ze hebben hard gestreden en 2e plek is mooi. Ik zit toch echt in de andere categorie. Je had dit jaar alle kans om kampioen te worden en het seizoen kunnen afsluiten met 4 potjes waar het om gaat. Dat gevoel is nu totaal weg. Enige smetje op dit verder waanzinnige seizoen

|:)



Derkx R.H.