Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Dordrecht Maandag 6 April 16:45

Gestart door Noordcambuur, april 04, 2026, 12:36:12

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bens op april 06, 2026, 18:41:23
Er zal op het gebied van spelers veel moeten gebeuren wil je niet direct weer degraderen. Want met dit team redt je het niet in eredivisie.
mooi commentaar. Teleurgesteld sekur? Snap dat wel na vandaag maar de rest van het seizoen vergeten sekur? En de onderste 8 van eredivisie niet zien spelen sekur?

zeewolde

Blij dat Amofa er weer bij was. Voor mij samen met Diemers de beste vandaag.
Vond onze 2 buitens niet erg sterk en hun vervangers ook jiet.

Die nummer 15 achterin bij Dordrecht is wel een leuk spelertje...

Specuveter

Dat die goal van hun werd goedgekeurd is natuurlijk belachelijk
Die Venema ligt de bal doodleuk 20 centimeter buiten corner cirkel.
En even later doet hij het doodgewoon nog ??n keer

Vlampiep

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 19:11:50
mooi commentaar. Teleurgesteld sekur? Snap dat wel na vandaag maar de rest van het seizoen vergeten sekur? En de onderste 8 van eredivisie niet zien spelen sekur?
Nou het is sekur dat er voor komend seizoen veel moet gebeuren, omdat een groot deel van de selectie te kort komt om te kunnen uitgroeien naar een stabiele selectie voor de komende jaren.
Velen moeten nog "rijpen", maar daar is komend seizoen geen tijd voor.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op april 06, 2026, 19:50:28
Nou het is sekur dat er voor komend seizoen veel moet gebeuren, omdat een groot deel van de selectie te kort komt om te kunnen uitgroeien naar een stabiele selectie voor de komende jaren.
Velen moeten nog "rijpen", maar daar is komend seizoen geen tijd voor.
het is maar hoe je het ziet. In mijn ogen is ons selectie niet minder dan Heracles Volendam nac Excelcior Telstar

fred

Die Souren kan echt niet meer. Man o man wat was die slecht.
Alles was kut vanm8ddag, behalve het weer  :proost

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: fred op april 06, 2026, 20:02:29
Alles was kut vanm8ddag, behalve het weer  :proost

Behalve bovenste rij oost.. Geen zon gevoeld en daardoor echt koud!  ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: fred op april 06, 2026, 20:02:29
Die Souren kan echt niet meer. Man o man wat was die slecht.
Alles was kut vanm8ddag, behalve het weer  :proost
die kan niet in eredivisie. Postbode maar kwam ook door de rest

Noordcambuur

Phoeee nog 3 wedstrijden??

Uit tegen de Den Bosch en de Graafschap
En thuis tegen Vitesse  :_schater

sunderland

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 19:19:39
Blij dat Amofa er weer bij was. Voor mij samen met Diemers de beste vandaag.
Vond onze 2 buitens niet erg sterk en hun vervangers ook jiet.

Die nummer 15 achterin bij Dordrecht is wel een leuk spelertje...
dat was de beste van het veld 2 e helft

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2026, 20:08:54
Phoeee nog 3 wedstrijden??

Uit tegen de Den Bosch en de Graafschap
En thuis tegen Vitesse  :_schater
tegen alle gedachten in winnen in Denbosch. Typisch Cambuur

zeewolde

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 20:09:29
dat was de beste van het veld 2 e helft
zou diebhet een nivo hoger ook kunnen?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 19:57:40
het is maar hoe je het ziet. In mijn ogen is ons selectie niet minder dan Heracles Volendam nac Excelcior Telstar
We hebben een paar toppers die we naar alle waarschijnlijkeheid komend seizoen wel kwijt zijn. De club lijkt de sportieve missie die Diemers stelde niet te hebben voor het komend seizoen.


Holwerd voor Cambuur

Een goede speler bij Dordt?? Ik heb die blijkbaar gemist.
Zat vast nog onder mijn steen ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:15:18
Een goede speler bij Dordt?? Ik heb die blijkbaar gemist.
Zat vast nog onder mijn steen ;)
die lange centrale verdediger.