Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Dordrecht Maandag 6 April 16:45

Gestart door Noordcambuur, april 04, 2026, 12:36:12

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Hoop dat er snel duidelijkheid komt op een aantal vlakken. Anders gaat straks de leuke sfeer van 3 mei er ook nog aan.

SCC |:)

sunderland

Citaat van: Destroyer op april 07, 2026, 08:48:59
Tsja, er wordt kritiek gegeven op de stille supporters en dat niemand blijft staan einde wedstrijd? Maar als je een promotie wil vieren mag je als club zelf ook vooraf wel wat olie op het vuur gooien!
idd was ook een hele saaie vertoning.

sk13

Maar voor de wedstrijd wordt gezegd, we gaan ons trouwe publiek vermaken. Nou dar heb ik totaal niet gemerkt. Of je nu wel of niet bij onze club speelt vlgd seizoen. Alle perikelen eromheen snap ik best hoor. Maar betekent niet dat je er helemaal niks meer aan hoeft te doen!!

DayDreamer

Je merkt aan alles dat we eigenlijk nergens meer voor spelen, zowel op het veld als op de tribune dooie bende, nu 3x verliezen wat zomaar kan tegen clubs die nog ergens voor spelen, dan heb je 5 wedstrijden niet gewonnen, en dan een feestje bij de Oldehove, leuk feestje gaat dat worden. :insane

CambuurArnhem

Ik had meer verwacht na die 3-0 mispeer in Venlo, maar kennelijk is het "op". Misschien verrassen ze ons nog een keer. Ik heb helaas geen plek in de zon, heb er vooraf en in de pauze van genoten. Verder begrijp ik commentaar op eerder-vertrekkers niet zo. Er zijn zoveel redenen voor en iedereen moet het zelf weten. Ik vertrok bv ook eerder van mijn plaats, om het einde van de wedstrijd vanaf een andere plek te gaan bekijken. Mensen zien dan alleen iemand "vertrekken " en weten verder niets.

Inferno-058

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 20:10:34
tegen alle gedachten in winnen in Denbosch. Typisch Cambuur
Tegen alle gedachten? Ik zie Cambuur nog steeds als zwaar favoriet vrijdag!

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 17:33:35
Tegen alle gedachten? Ik zie Cambuur nog steeds als zwaar favoriet vrijdag!
typisch Cambuur, 3 punten

denistel

#67
hoor weer dat het lastig is tegen een 5 mans verdediging vooral met het druk zetten
ja als je dat met 3 doet heb je 2 te kort ik zou gewoon druk zetten met 5 dan zet
je ze allemaal onder druk en anders heb je 2 man over elders op het veld maar die
dekken dan lucht.we zijn al lang binnen dus waarom zou je er niet vol opklappen
met 5 man maar wij spelen eigenlijk steeds het zelfde terwijl tegenstanders in
andere systemen spelen.

Noordcambuur


Poetser

Citaat van: denistel op april 07, 2026, 18:02:26
hoor weer dat het lastig is tegen een 5 mans verdediging voora; met het druk zetten
ja als je dat met 3 doet heb je 2 te kort ik zou gewoon druk zetten met 5 dan zet
je ze allemaal onder druk en anders heb je 2 man over elders op het veld maar die
dekken dan lucht.we zijn al lang binnen dus waarom zou je er niet vol opklpppan
met 5 man maar wij spelen eigenlijk steeds het zelfde terwijl tegenstanders in
andere systemen spelen.

Gewoon complete team wisselen voor de JO21!

PePe

Doelstelling uitspreken: we gaan voor het kampioenschap, dit schept verwachtingen.
Vervolgens ook slechtnieuws gesprekken moeten voeren met de spelers.
Dit lijkt lijkt mij heel moeilijk te managen, zie de huidige resultaten.

denistel

Citaat van: Poetser op april 07, 2026, 18:39:20
Gewoon complete team wisselen voor de JO21!

kan niet die kunnen kampioen worden

sunderland

Citaat van: denistel op april 08, 2026, 07:27:44
kan niet die kunnen kampioen worden
kest dou niet op de positie van Balk, weest precies hoe het moet met afjagen

denistel

Citaat van: sunderland op april 08, 2026, 12:53:01
kest dou niet op de positie van Balk, weest precies hoe het moet met afjagen

je eigen kwaliteiten kennen he rustig afwachten laat balkie maar sjouwen