Poll
Vraag:
Man of the Match
Optie 1: Janssen
Optie 2: Mulders
Optie 3: Amofa
Optie 4: Berkhout
Optie 5: Galvez
Optie 6: Balk
Optie 7: Daan Visser
Optie 8: Diemers
Optie 9: Ferrah
Optie 10: Rolke
Optie 11: Sjostrand
Optie 12: van der Sande
Optie 13: Souren
Optie 14: Henstra
Optie 15: Kooistra
Op naar volgende uitwedstrijd dikke week te gaan ik ga voor 3 punten :thumbsup
Andermaal kunstgras en ze speelden Rkc helemaal weg wordt een zware pot
Flinke competitievervalsing natuurlijk dat kunstgras. Ja wij mogen dat nu ook zeggen.
Spelen in de Galgenwaard was beter geweest.
Citaat van: Oud Cambuur op september 12, 2025, 22:25:02
Andermaal kunstgras en ze speelden Rkc helemaal weg wordt een zware pot
Er lag toch altijd gewoon gras op Zoudenbalch.
Of dit jaar voor het eerst kunstgras?
Citaat van: Oud Cambuur op september 12, 2025, 22:25:02
Andermaal kunstgras en ze speelden Rkc helemaal weg wordt een zware pot
RKC is toch gewoon FC loszand. Het is totaal geen team.
Als wij gewoon volwassen spelen zoals de laatste potten win je hier normaliter.
Niet met een ruime overwinning, maar gewoon op de manier zoals bij Jong AZ uit.
Citaat van: Johan-12 op september 13, 2025, 08:02:51
Er lag toch altijd gewoon gras op Zoudenbalch.
Of dit jaar voor het eerst kunstgras?
Weet niet beter dat er al jaren kunstgras in ligt
Citaat van: Oud Cambuur op september 13, 2025, 13:03:51
Weet niet beter dat er al jaren kunstgras in ligt
Die bekerwedstrijd tegen Hercules was toch echt op gewoon gras?
Citaat van: Oud Cambuur op september 13, 2025, 13:03:51
Weet niet beter dat er al jaren kunstgras in ligt
Op Zoudenbalch ligt natuurgras.
Citaat van: Stanley op september 13, 2025, 14:56:58
Op Zoudenbalch ligt natuurgras.
Jullie hebben gelijk ligt een hybride mat in
Voorin zijn ze erg technisch en snel. Jammer dat Baoef niet speelt. Berkhout is ook een uitstekende vervanger. Ook een dikke pluim weer voor Lambooij.
Oprollen die bende. ik heb een hekel aan jong teams. Ze doen voor spek en bonen mee. En ik irriteer me aan het net doen alsof het zo professioneel is. Ze spelen volledig zonder druk. Niemand ligt er ook meer een 1 nacht wakker van als er een keer verloren wordt. Het is gewoon competitie vervalsing en voegt niks toe. En dan heb je ook nog die ... wedstrijden op maandag. Als ze dan mee willen doen dan ook gewoon op vrijdag spelen.
Citaat van: mark1989 op september 14, 2025, 22:08:57
Oprollen die bende. ik heb een hekel aan jong teams. Ze doen voor spek en bonen mee. En ik irriteer me aan het net doen alsof het zo professioneel is. Ze spelen volledig zonder druk. Niemand ligt er ook meer een 1 nacht wakker van als er een keer verloren wordt. Het is gewoon competitie vervalsing en voegt niks toe. En dan heb je ook nog die ... wedstrijden op maandag. Als ze dan mee willen doen dan ook gewoon op vrijdag spelen.
Ik zie Jong Ajax vanavond anders zo winnen van Ado. En dat zou ons weer niet slecht uitkomen.. :thumbsup
Citaat van: mark1989 op september 14, 2025, 22:08:57
Oprollen die bende. ik heb een hekel aan jong teams. Ze doen voor spek en bonen mee. En ik irriteer me aan het net doen alsof het zo professioneel is. Ze spelen volledig zonder druk. Niemand ligt er ook meer een 1 nacht wakker van als er een keer verloren wordt. Het is gewoon competitie vervalsing en voegt niks toe. En dan heb je ook nog die ... wedstrijden op maandag. Als ze dan mee willen doen dan ook gewoon op vrijdag spelen.
AMEN _O_
Citaat van: mark1989 op september 14, 2025, 22:08:57
Oprollen die bende. ik heb een hekel aan jong teams. Ze doen voor spek en bonen mee. En ik irriteer me aan het net doen alsof het zo professioneel is. Ze spelen volledig zonder druk. Niemand ligt er ook meer een 1 nacht wakker van als er een keer verloren wordt. Het is gewoon competitie vervalsing en voegt niks toe. En dan heb je ook nog die ... wedstrijden op maandag. Als ze dan mee willen doen dan ook gewoon op vrijdag spelen.
ze moeten eigen competitie beginnen van de week ook gezien bij Jong Ajax tegen Roda JC.
Bij een doelpunt van jong Ajax stonden de spelers te juichen voor de tribune van fanatieke supporters van Roda JC en maar uitdagen en scheidsrechter treedt daar niet tegenop.
Citaat van: Noordcambuur op september 15, 2025, 11:41:27
ze moeten eigen competitie beginnen van de week ook gezien bij Jong Ajax tegen Roda JC.
Bij een doelpunt van jong Ajax stonden de spelers te juichen voor de tribune van fanatieke supporters van Roda JC en maar uitdagen en scheidsrechter treedt daar niet tegenop.
Maak je toch niet zo druk over andere clubs, omdat ze staan te juichen en uit te dagen (in jouw ogen) moeten ze een eigen competitie beginnen.
Ik begrijp ook niet helemaal waarom je naar wedstrijden van 2e elftallen zit te kijken, heb je verder niets in je leven?
Citaat van: Korezev op september 15, 2025, 12:25:12
Maak je toch niet zo druk over andere clubs, omdat ze staan te juichen en uit te dagen (in jouw ogen) moeten ze een eigen competitie beginnen.
Ik begrijp ook niet helemaal waarom je naar wedstrijden van 2e elftallen zit te kijken, heb je verder niets in je leven?
misschien mag ik het schakelprogramma kijken op ESPN.
Jonge jonge wat een opmerking weer?. :_schater
Citaat van: Noordcambuur op september 15, 2025, 13:40:31
misschien mag ik het schakelprogramma kijken op ESPN.
Jonge jonge wat een opmerking weer?. :_schater
Tuurlijk mag dat. Onnozele opmerking van Korezev.
Citaat van: Korezev op september 15, 2025, 12:25:12
Maak je toch niet zo druk over andere clubs, omdat ze staan te juichen en uit te dagen (in jouw ogen) moeten ze een eigen competitie beginnen.
Ik begrijp ook niet helemaal waarom je naar wedstrijden van 2e elftallen zit te kijken, heb je verder niets in je leven?
Op het schakelkanaal van ESPN komen ook wel eens andere clubs langs. Gek h?.
Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2025, 13:47:12
Tuurlijk mag dat. Onnozele opmerking van Korezev.
Inferno :thumbsup
Citaat van: Korezev op september 15, 2025, 12:25:12
Maak je toch niet zo druk over andere clubs, omdat ze staan te juichen en uit te dagen (in jouw ogen) moeten ze een eigen competitie beginnen.
Ik begrijp ook niet helemaal waarom je naar wedstrijden van 2e elftallen zit te kijken, heb je verder niets in je leven?
Dom praat niet?
Hoe staan we er op voor a.s. maandag :?
Helaas,
Eindelijk alles geregeld met de nieuwe uitkaart. Zijn de parkeerkaarten uitverkocht.
Uitvak is nog niet helemaal vol.
Iemand bij training geweest en opstelling bekend?
Citaat van: sunderland op september 21, 2025, 14:22:41
Iemand bij training geweest en opstelling bekend?
(https://pbs.twimg.com/media/G1X1tazXcAA1nr8?format=jpg&name=medium) :thumbsup
Bedankt Derkx.
Dus nog geen Binder in de spits?.
Citaat van: Noordcambuur op september 21, 2025, 15:15:16
Bedankt Derkx.
Dus nog geen Binder in de spits?.
Zit wel op de bank.. :thumbsup
Citaat van: Derkx R.H. op september 21, 2025, 15:17:19
Zit wel op de bank.. :thumbsup
ohhhh mooi ik hoop dat hij wat minuten kan maken.
Citaat van: Derkx R.H. op september 21, 2025, 15:17:19
Zit wel op de bank.. :thumbsup
Mooi dast dur weer bist kerel.
Hard hoofd in voor vandaag zonder onze topper Baouf
Citaat van: Trainert! op september 22, 2025, 07:10:02
Hard hoofd in voor vandaag zonder onze topper Baouf
moet 1 iemand iets uitmaken? Zeker op die positie en we hebben een prima vervanger. Dat hadden we vorig jaar niet. Het gaat in mijn beleving veel meer om voorin vanavond.
Wel voor het eerst dat er een beetje meer druk op staat door de stand en de 1e periode. Er kan een gaatje van 5 puntne gemaakt worden bij winst. Eens kijken hoe dat uitpakt vandaag.
Berghout heb ik wel vertrouwen in maar daar achter zit alleen nog Jonker en wellicht Jermouni.
Er moeten de komende weken geen blessures of kaarten vallen, dan wordt de speling wel dun.
Citaat van: Bankzitter op september 22, 2025, 10:34:55
Wel voor het eerst dat er een beetje meer druk op staat door de stand en de 1e periode. Er kan een gaatje van 5 puntne gemaakt worden bij winst. Eens kijken hoe dat uitpakt vandaag.
Berghout heb ik wel vertrouwen in maar daar achter zit alleen nog Jonker en wellicht Jermouni.
Er moeten de komende weken geen blessures of kaarten vallen, dan wordt de speling wel dun.
Priem, Bakkati en Nap zijn er ook nog...
Citaat van: Bankzitter op september 22, 2025, 10:34:55
Wel voor het eerst dat er een beetje meer druk op staat door de stand en de 1e periode. Er kan een gaatje van 5 puntne gemaakt worden bij winst. Eens kijken hoe dat uitpakt vandaag.
Berghout heb ik wel vertrouwen in maar daar achter zit alleen nog Jonker en wellicht Jermouni.
Er moeten de komende weken geen blessures of kaarten vallen, dan wordt de speling wel dun.
het is toch al veel beter dan vorig seizoen. Je hebt sowieso 3 toppers voor centraal en vorig seizoen alleen Nieling die wat was. Nieling was opbouwend veel minder dan de 3 die we nu hebben. En wat Frans Derks zegt, je hebt daar nog jeugd achter
Zeker. Ook extreem weinig goals tegen (4, waarvan we er 1 eiegn goal en 1 foute terugspeelbal).
Citaat van: sunderland op september 22, 2025, 12:36:40
En wat Frans Derks zegt, je hebt daar nog jeugd achter
:_schater
(https://pbs.twimg.com/media/G1dFZRAWAAAaQh5?format=jpg&name=large)
Wat een assist!
Dit geloof je toch niet!
Goed bezig :thumbsup
ongekend! wat gaan we genieten van die jongen dit jaar!
2 prachtige assists en 2 keer heel beheerst afgemaakt!
Ik krijg steeds meer zin en vertrouwen in dit seizoen!
Haha bizar. Dat zijn nog eens assists _O_
Echt bizar goed!
Wat een speler die Ferrah _O_
En Balk ook op het formulier! dat zal hem goed doen!!
wat een heerlijke maandagavond!
Totaal niet verwacht dit...
balletje van Visser ook erg lekker
Drie keer paal al. Zit ons ook nooit mee he.
Het lijkt wel ??n grote speeltuin voor SCC. Als we dit soort wedstrijden zo 'gemakkelijk' naar onze hand zetten dan belooft dat nog wat voor de rest van het seizoen.
Hier ging verdedigend veel fout
Nou niet gaan verslappen.
Zo onnodig dit
Jansen?..phoeeee
Wat ??n kutkeeper..
Wat is Ferrah een topspeler!
Zo jammer weer van die goal tegen, en ons daarna onder druk laten zetten. Bij 2-3 moet ik het nog zien
Pffff wat is die ferrah bizar goed zeg |:) :thumbsup
Wat een fantastische eerste 35 minuten, nog hoger nivo dan tegen Willem 2.
Heb erg genoten van iedere speler en Ferrah van de absolute buitencategorie! Die passes heb ik sinds Sandor nooit meer gezien.
We zijn er nog niet hoor we moeten nog vol aan de bak.
Heel jammer natuurlijk, die 1-3. Maar tot dan voetbalden ze zo goed. Ferrah is super vandaag en mooi dat Balk weer eens scoort. Nou R?lke nog. Maar die zal er straks wel af gaan. Verder doet m'n laptop vreselijk irritant, beeld loopt steeds vast.
Nu kop erbij, geen aansluitingstreffer !!!
Beste helft die ik wellicht ooit gezien heb.
Zo zonde van de blunder van Jansen en dat het hierdoor toch weer spannend lijkt te worden.
Citaat van: sunderland op september 22, 2025, 20:53:29
Nu kop erbij, geen aansluitingstreffer !!!
zo zit het kop erbij houden eerste 15 minuten en snel de 4e maken.
Echt genieten eerste helft. Dit elftal kan een heel hoog niveau aantikken (voor KKD begrippen).
Als we zo blijven spelen, dan doen we mee om de bovenste plekken.
Fucking hell hee.. 1000% penalty.
Dit ga je niet menen toch..
Met Ohio en Jonathans voorin moet je echt uitkijken nog. Zo zonde dit
O, wat een ellende dit. Kom op nou jongens!
Tja je zag het aankomen.
Rolke is ontutsend slecht, die moet er echt af.
Dit komt niet goed en R?lke schiet die bal erin?
Ongelofelijk hoe ze zit weggeven
Citaat van: AL op september 22, 2025, 21:12:23
Tja je zag het aankomen.
Rolke is ontutsend slecht, die moet er echt af.
Rolke wisselen idd.
Was gewoon een penalty, dan was het 1-4 en klaar geweest
Waarom maak je het zelf weer moeilijk :(
Ik ben een groot fan van R?lke, maar hij heeft het momenteel echt niet. Hopelijk krijgt hij nog een kans... Denk dat hij er anders snel af moet. En dan nog een hakje proberen, waarom. Als je niet in de wedstrijd zit moet je zulke dingen niet doen.
Je kunt het alweer invullen wat het gaat worden gvd.
Scheids staat er 5 meter achter. Hoe kun je hier geen penalty voor geven?
Citaat van: Poetser op september 22, 2025, 21:20:21
Scheids staat er 5 meter achter. Hoe kun je hier geen penalty voor geven?
Ik snap het ook niet. Wordt gewoon onderuit geschoffeld.
Hoppa! Weer een tikki takka goal
Citaat van: Trainert! op september 22, 2025, 21:15:45
Je kunt het alweer invullen wat het gaat worden gvd.
Hoe? :devil
Citaat van: Trainert! op september 22, 2025, 21:15:45
Je kunt het alweer invullen wat het gaat worden gvd.
Je had 2-4 ingevuld?
Ja! Prachtige combinaties! Poeh, wat een opluchting.
Geweldige goal _O_
Ik verwacht nu nog wel een vijfde.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 22, 2025, 21:26:13
Je had 2-4 ingevuld?
Hij meldt zich nu niet meer. Het gaat weer goed.
Weet niet hoe fit vd Sande is, maar die mag van mij vrijdag in de basis ipv R?lke.
Citaat van: Bernardo op september 22, 2025, 21:44:33
Weet niet hoe fit vd Sande is, maar die mag van mij vrijdag in de basis ipv R?lke.
beste speler
Goede invalbeurt vd Sande inderdaad |:)
Gewoon een uur erg goed. ! Beide buitenspelers heel goed en dan zie je wat dat brengt.
Zolang geleden dat dat zo was.
Er zit zoveel in deze ploeg
Citaat van: zeewolde op september 22, 2025, 21:41:22
Hij meldt zich nu niet meer. Het gaat weer goed.
Is toch onnozel, zo'n prachtige 1e helft en dan je tegenstander weer zo makkelijk terug laten komen.
Ik had echt verwacht dat het 3-3 zou worden na dat de 2-3 viel. Gelukkig viel de 2-4 en staan we er heel mooi bij.
Prachtige eerste 30 min met een fenomenale Ferrah. Verder ook eigenlijk iedereen goed, behalve R?lke die het wat moeilijk had. Die twee tegengoals zijn wel echt zonde. Echt een blunder van de keeper en die tweede echt een blunder van de scheids.
Normaal ben ik ook geen fan van Balk, maar die begint ook beter te spelen. Naast zn goal ook verdedigend en in het drukzetten. Hoop ook dat Vd Sande nu in de spits kan starten. Is balvaster dan R?lke en heeft denk ik een hogere ondergrens.
Kan een mooi seizoen worden zo. 5 punten los en het gaat elke wedstrijd beter...
Even leek het de verkeerde kant op te gaan, maar daarna toch vrij gemakkelijk gewonnen. We hadden wel 7 kunnen/moeten maken.
Buitenspelers zijn echt buitencategorie.
Zou het contract van Daan Visser maar snel openbreken. Niet normaal hoe goed(en veelzijdig) deze speler is.
Eerste helft van een heel goed niveau door een fout komen ze op 1-3 maar die scheidsrechter had stront in de ogen Cambuur had een strafschop moeten hebben.
Daarna direct de 2-3 maar gelukkig maakt onze Sjostrand de 2-4 daarna nog genoeg kansen op de 2-5.
Gefeliciteerd mannen op naar vrijdag :thumbsup
Citaat van: Trainert! op september 22, 2025, 22:01:51
Is toch onnozel, zo'n prachtige 1e helft en dan je tegenstander weer zo makkelijk terug laten komen.
Ik had echt verwacht dat het 3-3 zou worden na dat de 2-3 viel. Gelukkig viel de 2-4 en staan we er heel mooi bij.
als je zoals jij alles altijd negatief benaderd snap ik jou redenatie
Citaat van: AL op september 22, 2025, 22:05:09
Even leek het de verkeerde kant op te gaan, maar daarna toch vrij gemakkelijk gewonnen. We hadden wel 7 kunnen/moeten maken.
Buitenspelers zijn echt buitencategorie.
Zou het contract van Daan Visser maar snel openbreken. Niet normaal hoe goed(en veelzijdig) deze speler is.
helemaal eens
heerlijk 1e half uur daarna maak je het je zelf nog heel lastig
maar ik zie veel meer voetbal dan vorig jaar en Sjostrand nu
al even veel goals als Pauwels in een heel seizoen,
Vrijdag een topper tegen J PSV dus weer volle bak er op
Was af en toe echt "genot"! Niet verwacht attractieve wedstrijd met een fraaie uitslag! Op naar vrijdag!!
Genoten. Hadden alleen 10 mutte maken. Ferrah briljant. Vrijdag de kraker. Kom aan.
Citaat van: V-man op september 22, 2025, 22:18:48
Was af en toe echt "genot"! Niet verwacht attractieve wedstrijd met een fraaie uitslag! Op naar vrijdag!!
gaat vrijdag een heel andere wedstrijd worden die lui scoren heel makkelijk en krijbijna geen doelpunten tegen een hele belangrijke wedstrijd.
Citaat van: R058 op september 22, 2025, 22:04:09
Prachtige eerste 30 min met een fenomenale Ferrah. Verder ook eigenlijk iedereen goed, behalve R?lke die het wat moeilijk had. Die twee tegengoals zijn wel echt zonde. Echt een blunder van de keeper en die tweede echt een blunder van de scheids.
Normaal ben ik ook geen fan van Balk, maar die begint ook beter te spelen. Naast zn goal ook verdedigend en in het drukzetten. Hoop ook dat Vd Sande nu in de spits kan starten. Is balvaster dan R?lke en heeft denk ik een hogere ondergrens.
Kan een mooi seizoen worden zo. 5 punten los en het gaat elke wedstrijd beter...
Vond het ook een fantastisch eerste half uur, maar ook een zeer behoorlijk laatste half uur.
Vond R?lke niet super, maar Galvez zeker ook niet.
Ferrah, Sj?strand maar ook Daan Visser zeer goed.
Citaat van: Trainert! op september 22, 2025, 22:01:51
Is toch onnozel, zo'n prachtige 1e helft en dan je tegenstander weer zo makkelijk terug laten komen.
Ik had echt verwacht dat het 3-3 zou worden na dat de 2-3 viel. Gelukkig viel de 2-4 en staan we er heel mooi bij.
Wat een geleuter man. Het had 10-2 moeten zijn. Wat een kansen. Cambuur heer en meester. En ja, niet alles gaat altijd goed en we geven kansen weg. Maar met dit voetbal verlies je niet veel wedstrijden als we zo doorgaan. Wie we wel misten was Baouf vanavond. Berkhout niet al te best maar speelde al paar weken niet.
Er zit zoveel kwaliteit in dit elftal. Jansen, Baouf (straks weer), Amofa, Diemers en Ferrah zijn allemaal topspelers voor de KKD.
Visser en Galvez nog wisselvallig maar kunnen ook heel erg goed voetballen.
De goals zijn ook helemaal uitgespeeld (ook in vorige wedstrijden). Misschien niet 1 spits die ze er allemaal inlegt maar wel veel verschillende spelers die makkelijk afronden.
Gewoon zo doorgaan. Wordt een spektakel vrijdag. Vol gas, dat doet Jong Psv ook. 5-4 is genoeg.
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 22:32:44
Gewoon zo doorgaan. Wordt een spektakel vrijdag. Vol gas, dat doet Jong Psv ook. 5-4 is genoeg.
hahaha ja mooi!
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 22:25:39
Wat een geleuter man. Het had 10-2 moeten zijn. Wat een kansen. Cambuur heer en meester. En ja, niet alles gaat altijd goed en we geven kansen weg. Maar met dit voetbal verlies je niet veel wedstrijden als we zo doorgaan. Wie we wel misten was Baouf vanavond. Berkhout niet al te best maar speelde al paar weken niet.
wat een gelul, Berkhout speelde beste pot
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 22:32:44
Gewoon zo doorgaan. Wordt een spektakel vrijdag. Vol gas, dat doet Jong Psv ook. 5-4 is genoeg.
die lui hebben vooral voorin erg veel kwaliteit. Ben wel R?lke fan maar zou vd Sande opstellen. Power en slimheid in de spits tegen die jonge knapen. Niet laten voetballen want daar zijn ze erg goed in.
Wij zijn op dit moment ook erg goed dus word mooie pot
Citaat van: sunderland op september 22, 2025, 22:38:03
wat een gelul, Berkhout speelde beste pot
Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.
Klasse pot met weer geweldige fases van onze kant.
Wat Henk in de nabeschouwing ook aangeeft, de balans in het elftal is goed. Klopt helemaal. Alleen nog een echte spits Sande of Binder en het staat.
Kan wel eens een prachtig seizoen worden! 5 punten los, wie had dat gedacht!
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 23:01:57
Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.
Het is idd stukken minder dan Baouf. Vond hem ook niet al te best. Had moeten instappen bij de 2-3 bijvoorbeeld.
Citaat van: michello op september 22, 2025, 23:04:12
Het is idd stukken minder dan Baouf. Vond hem ook niet al te best. Had moeten instappen bij de 2-3 bijvoorbeeld.
vind hem aan de bal zelfs beter met zijn passes tussen de linies. Die 2-3 was ons keeper wederom niet goed. Ieder zijn mening
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 23:01:57
Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.
Hest zeker naast Nijp op de bank zeten t om de wedstried te zien is oek al zo'n Berkhout fan. Jonge speelde behoorlijk
Citaat van: sunderland op september 22, 2025, 23:18:09
vind hem aan de bal zelfs beter met zijn passes tussen de linies. Die 2-3 was ons keeper wederom niet goed. Ieder zijn mening
Die 2-3 kon ie echt niks aan doen, droog hard schot laag in de hoek. Bij de 1-3 had ie m moeten hebben imo
Citaat van: ChantiSCC op september 23, 2025, 00:27:41
Die 2-3 kon ie echt niks aan doen, droog hard schot laag in de hoek. Bij de 1-3 had ie m moeten hebben imo
vanaf die hoek waar die vandaan schoot en dan in de verre hoek mag niet. Verder keepte hij goed hoor.
We moeten ook ergens over zeuren denk ik dan.
Was gewoon een erg goede wedstrijd van het hele team!
Tegen MVV pakte hij twee punten voor ons. Gelukkig konden we deze hebben op deze stand.
Prachtig om te zien hoe we bij vlagen speelden. Deed me weer even denken aan 5 jaar terug toen we zo domineerden.
Even kopke dur bij, Berkhout is een goede 2e keus hoor as oans Boef dur niet is.
Citaat van: michello op september 23, 2025, 07:55:02
Tegen MVV pakte hij twee punten voor ons. Gelukkig konden we deze hebben op deze stand.
Prachtig om te zien hoe we bij vlagen speelden. Deed me weer even denken aan 5 jaar terug toen we zo domineerden.
Toen de vraag was met hoeveel we gingen winnen ipv of we gingen winnen
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 23:01:57
Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.
Ik denk dat er teveel druk op hem stond om het echt goed te doen. Wedstrijdritme ontbreekt bij hem na vijf weken op de bank. Na drie wedstrijden oordelen lijkt eerlijker.
Berkhout mist wedstrijdritme, gun hem de tijd, voordat Boef terug is staat hij er echt wel.
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 23:01:57
Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 15:18:49
Beste man, er zit werkelijk helemaal niks in dit elftal. De enigste die het bedroevende niveau nog wat kan opkrikken is vd Sande. Die mut straks de kar trekken. Je zit hier alles maar wat goed te praten, dus je zult wel een functie bij de club hebben. Damage control noemen ze dat.
Het inschattingsvermogen waarop de mening gebaseerd is laat je nog al eens in de steek. In augustus na 1 wedstrijd schreef je dit over ons elftal. Op een reactie van mij waarin ik aangaf dat ik wel potentie in dit elftal zie. Het is natuurlijk prima om je mening te geven. Maar het kan ook geen kwaad om iets op te steken van de mening van anderen.
Wil dit hier ook wel even kwijt, was al van plan om het na Willem 2 hier neer te zetten.
Kan mij niet aan de mening onttrekken dat Edwin de Graaf echt iets toevoegt.
Duidelijk dat je ook betere spelers hebt maar hoe het allemaal staat en word ingevuld is ook anders. De rest verdediging is er altijd, geen gekke keuzes.
Sj?strand die ver terug verdedigt, het middenveld wat veel betere keuzes maakt, de achterhoede die constant de goede keuzes maakt.
Ik zie heel vaak hele logische dingen en dat was vorig jaar absoluut niet het geval.
Ok? we hebben nog zat wedstrijden maar dit is wat mij erg opvalt. Tegen mvv en Az ging het niet goed maar was de bedoeling wel steeds goed.
Niet alleen dat. Het lijkt wel of ze dit seizoen ook wat pittiger zijn. vorig seizoen was het vaak zo sloom en moesten Balk en Diemers op dat vlak de kar trekken. Dat zie ik nu niet meer. Iedereen vecht voor wat ie waard is.
Citaat van: Lowieke op september 23, 2025, 16:42:27
Niet alleen dat. Het lijkt wel of ze dit seizoen ook wat pittiger zijn. vorig seizoen was het vaak zo sloom en moesten Balk en Diemers op dat vlak de kar trekken. Dat zie ik nu niet meer. Iedereen vecht voor wat ie waard is.
Dat komt denk ik ook omdat er nu veel meer kwaliteit aanwezig is. Rolke is de enige dissonant die krijgt het nog zwaar dit jaar.
Maar speler als
Farrah
Sjorstrand
Diemers
Amofa
Visser
Van der Sande
Mulders
Heb je nu veel meer te kiezen en dat zorgt ervoor dat de wissels stinkende hun best moeten doen om erbij te komen of te blijven.
Ik weet 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar verdomme wat een geweldige voetbal heb ik afgelopen weken bij tijd en wijle gezien.
Voor het eerst sinds een hele langs tijd zit ik weer te genieten |:)
Ik vind dat je R?lke nu veel te slecht neerzet. De spitspositie is bij Cambuur de moeilijkste positie. Toen het gisteren liep als een tierelier deed R?lke het ook goed. Steeds die wissel werking met Balk. Hij liep weg uit het centrum waardoor dat gat kwam bij de eerste, bij de 2 e was hij er niet en hun centrum al helemaal niet waardoor het 1 op 1 werd. Tis maar net wat je wilt zien .
Citaat van: Lowieke op september 23, 2025, 16:42:27
Niet alleen dat. Het lijkt wel of ze dit seizoen ook wat pittiger zijn. vorig seizoen was het vaak zo sloom en moesten Balk en Diemers op dat vlak de kar trekken. Dat zie ik nu niet meer. Iedereen vecht voor wat ie waard is.
INTENSITEIT
Citaat van: sunderland op september 23, 2025, 18:45:21
Ik vind dat je R?lke nu veel te slecht neerzet. De spitspositie is bij Cambuur de moeilijkste positie. Toen het gisteren liep als een tierelier deed R?lke het ook goed. Steeds die wissel werking met Balk. Hij liep weg uit het centrum waardoor dat gat kwam bij de eerste, bij de 2 e was hij er niet en hun centrum al helemaal niet waardoor het 1 op 1 werd. Tis maar net wat je wilt zien .
Niet eens was de zwakste schakel gisteren
Citaat van: sunderland op september 23, 2025, 18:45:21
Ik vind dat je R?lke nu veel te slecht neerzet. De spitspositie is bij Cambuur de moeilijkste positie. Toen het gisteren liep als een tierelier deed R?lke het ook goed. Steeds die wissel werking met Balk. Hij liep weg uit het centrum waardoor dat gat kwam bij de eerste, bij de 2 e was hij er niet en hun centrum al helemaal niet waardoor het 1 op 1 werd. Tis maar net wat je wilt zien .
Ik vind dat ik nog redelijk genuanceerd ben :_schater
Als ik er kritisch naar kijk :devil
Geen bal gevoel
Geen inzicht
Zwak in de lucht
Zwakke techniek
Wat kan die wel goed?
Keihard schot in de benen.
Hard werken
Maar dat doen sommige amateurs ook, dus nee voor het niveau wat de laatse duels wordt gehaald komt hij te kort. Maar goed dit is natuurlijk mijn mening dat jij in hem meer zie dan ik mag en kan natuurlijk :proost
Citaat van: Oud Cambuur op september 23, 2025, 19:06:46
Niet eens was de zwakste schakel gisteren
hij behoorde idd tot de minsten dat zie ik ook wel. Vind het wel veel te negatief wat er wordt geschetst. Maar goed er moet een pispaal zijn. En ik zie ook wel dat hij op de wip zit, als je terug leest kies ik vrijdag ook voor vd Sande
Moet je nagaan als Galvez zijn niveau/ potentie nog gaat halen. Want die valt me aan de bal (eerste aanname) nog echt tegen dit seizoen. Maar als die ook nog under- en overlap gaat oppakken, dan zijn we helemaal niet meer te houden. Want ik vind juist dat R?lke slim wegtrekt uit de spits, ruimte maakt voor Balk (of Diemers, 1ste goal) en bijv straks voor Sjochstrand, zodat Galvez buitenom in dat gat kan duiken. Mulders is mooi pittig aan de rechterkant, met Visser als controleur ernaast, zodat Ferrah (alhoewel die ook echt verdedigend stappen maakt) niet continu met zijn back mee hoeft en energie overhoudt om aan de bal beslissende dingen te doen.
Er is ook bij geen speler die je bij ons vrij kan laten.
de achterste 4 kunnen allemaal opbouwen (geen "Doke" er tussen) en kunnen allemaal een linie opschuiven.
Zet je Visser vast dan kan Galvez als extra middenvelder ernaast komen waarbij Sj?strand aan de lijn blijft.
Dekking op Diemers dan Ferrah als 2e 10 met overlap van Mulders.
Voorin zijn er ook wel een stuk of 7 die kunnen afronden als ze zijn vrijgespeeld.
Compliment aan Lambooi en De jong sr. en jr. die dit zo bij elkaar gezocht hebben. Het lijkt mij heel lastig voor een tegenstander om ons af te stoppen met zoveel spelers die sterk aan de bal zijn.
Heel leuk voetbal gezien, maar tegenstanders lijken wmb nog wel eens wat te makkelijk het middenveld over te steken. Verder veel potentie in dit Cambuur!
Citaat van: sunderland op september 23, 2025, 19:30:34
hij behoorde idd tot de minsten dat zie ik ook wel. Vind het wel veel te negatief wat er wordt geschetst. Maar goed er moet een pispaal zijn. En ik zie ook wel dat hij op de wip zit, als je terug leest kies ik vrijdag ook voor vd Sande
Vond hem ook ongelukkig, maar had wel dikke pech met bal op de paal en had natuurlijk een penalty moeten hebben (al weten we nooit of hij de bal niet huizenhoog over had geknald als hij toen niet onderuit was gehaald). Ik zou toch gewoon weer met hem starten, net als Balk gaat ie vanzelf weer scoren. We zullen zien wat de opstelling wordt. Misschien inderdaad wel met Vd Sande starten en dan R?lke als invaller op het eind inbrengen. Maar het liefst zou ik alles laten staan zoals het nu staat. We zijn er succesvol mee, tenslotte.