Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Utrecht-Cambuur Maandag 22 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 12, 2025, 22:19:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Henstra
Kooistra

Noordcambuur

Op naar volgende uitwedstrijd dikke week te gaan ik ga voor 3 punten  :thumbsup

Oud Cambuur

Andermaal kunstgras en ze speelden Rkc helemaal weg wordt een zware pot

Inferno-058

Flinke competitievervalsing natuurlijk dat kunstgras. Ja wij mogen dat nu ook zeggen.

Spelen in de Galgenwaard was beter geweest.

Johan-12

#3
Citaat van: Oud Cambuur op september 12, 2025, 22:25:02
Andermaal kunstgras en ze speelden Rkc helemaal weg wordt een zware pot
Er lag toch altijd gewoon gras op Zoudenbalch.
Of dit jaar voor het eerst kunstgras?

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op september 12, 2025, 22:25:02
Andermaal kunstgras en ze speelden Rkc helemaal weg wordt een zware pot

RKC is toch gewoon FC loszand. Het is totaal geen team.
Als wij gewoon volwassen spelen zoals de laatste potten win je hier normaliter.
Niet met een ruime overwinning, maar gewoon op de manier zoals bij Jong AZ uit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Johan-12 op september 13, 2025, 08:02:51
Er lag toch altijd gewoon gras op Zoudenbalch.
Of dit jaar voor het eerst kunstgras?
Weet niet beter dat er al jaren kunstgras in ligt

Johan-12

Citaat van: Oud Cambuur op september 13, 2025, 13:03:51
Weet niet beter dat er al jaren kunstgras in ligt
Die bekerwedstrijd tegen Hercules was toch echt op gewoon gras?

Stanley


Oud Cambuur


sunderland

Voorin zijn ze erg technisch en snel. Jammer dat Baoef niet speelt. Berkhout is ook een uitstekende vervanger. Ook een dikke pluim weer voor Lambooij.

mark1989

#10
Oprollen die bende. ik heb een hekel aan jong teams. Ze doen voor spek en bonen mee. En ik irriteer me aan het net doen alsof het zo professioneel is. Ze spelen volledig zonder druk. Niemand ligt er ook meer een 1 nacht wakker van als er een keer verloren wordt. Het is gewoon competitie vervalsing en voegt niks toe. En dan heb je ook nog die ... wedstrijden op maandag. Als ze dan mee willen doen dan ook gewoon op vrijdag spelen.

Scc0511

Citaat van: mark1989 op september 14, 2025, 22:08:57
Oprollen die bende. ik heb een hekel aan jong teams. Ze doen voor spek en bonen mee. En ik irriteer me aan het net doen alsof het zo professioneel is. Ze spelen volledig zonder druk. Niemand ligt er ook meer een 1 nacht wakker van als er een keer verloren wordt. Het is gewoon competitie vervalsing en voegt niks toe. En dan heb je ook nog die ... wedstrijden op maandag. Als ze dan mee willen doen dan ook gewoon op vrijdag spelen.

Ik zie Jong Ajax vanavond anders zo winnen van Ado. En dat zou ons weer niet slecht uitkomen.. :thumbsup

oost

Citaat van: mark1989 op september 14, 2025, 22:08:57
Oprollen die bende. ik heb een hekel aan jong teams. Ze doen voor spek en bonen mee. En ik irriteer me aan het net doen alsof het zo professioneel is. Ze spelen volledig zonder druk. Niemand ligt er ook meer een 1 nacht wakker van als er een keer verloren wordt. Het is gewoon competitie vervalsing en voegt niks toe. En dan heb je ook nog die ... wedstrijden op maandag. Als ze dan mee willen doen dan ook gewoon op vrijdag spelen.

AMEN _O_

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op september 14, 2025, 22:08:57
Oprollen die bende. ik heb een hekel aan jong teams. Ze doen voor spek en bonen mee. En ik irriteer me aan het net doen alsof het zo professioneel is. Ze spelen volledig zonder druk. Niemand ligt er ook meer een 1 nacht wakker van als er een keer verloren wordt. Het is gewoon competitie vervalsing en voegt niks toe. En dan heb je ook nog die ... wedstrijden op maandag. Als ze dan mee willen doen dan ook gewoon op vrijdag spelen.
ze moeten eigen competitie beginnen van de week ook gezien bij Jong Ajax tegen Roda JC.
Bij een  doelpunt van jong Ajax stonden de spelers te juichen voor de tribune van fanatieke supporters van Roda JC en maar uitdagen en scheidsrechter treedt daar niet tegenop.

Korezev

Citaat van: Noordcambuur op september 15, 2025, 11:41:27
ze moeten eigen competitie beginnen van de week ook gezien bij Jong Ajax tegen Roda JC.
Bij een  doelpunt van jong Ajax stonden de spelers te juichen voor de tribune van fanatieke supporters van Roda JC en maar uitdagen en scheidsrechter treedt daar niet tegenop.
Maak je toch niet zo druk over andere clubs, omdat ze staan te juichen en uit te dagen (in jouw ogen) moeten ze een eigen competitie beginnen.
Ik begrijp ook niet helemaal waarom je naar wedstrijden van 2e elftallen zit te kijken, heb je verder niets in je leven?