Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Utrecht-Cambuur Maandag 22 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 12, 2025, 22:19:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Henstra
Kooistra

Bankzitter

Wel voor het eerst dat er een beetje meer druk op staat door de stand en de 1e periode. Er kan een gaatje van 5 puntne gemaakt worden bij winst. Eens kijken hoe dat uitpakt vandaag.

Berghout heb ik wel vertrouwen in maar daar achter zit alleen nog Jonker en wellicht Jermouni.
Er moeten de komende weken geen blessures of kaarten vallen, dan wordt de speling wel dun.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op september 22, 2025, 10:34:55
Wel voor het eerst dat er een beetje meer druk op staat door de stand en de 1e periode. Er kan een gaatje van 5 puntne gemaakt worden bij winst. Eens kijken hoe dat uitpakt vandaag.

Berghout heb ik wel vertrouwen in maar daar achter zit alleen nog Jonker en wellicht Jermouni.
Er moeten de komende weken geen blessures of kaarten vallen, dan wordt de speling wel dun.
Priem, Bakkati en Nap zijn er ook nog...

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 22, 2025, 10:34:55

het is toch al veel beter dan vorig seizoen. Je hebt sowieso 3 toppers voor centraal en vorig seizoen alleen Nieling die wat was. Nieling was opbouwend veel minder dan de 3 die we nu hebben. En wat Frans Derks zegt, je hebt daar nog jeugd achter

Bankzitter

Zeker. Ook extreem weinig goals tegen (4, waarvan we er 1 eiegn goal en 1 foute terugspeelbal).

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Derkx R.H.

Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte

Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte

CambuurAmersfoort

ongekend! wat gaan we genieten van die jongen dit jaar!

2 prachtige assists en 2 keer heel beheerst afgemaakt!
Ik krijg steeds meer zin en vertrouwen in dit seizoen!

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

CambuurAmersfoort

En Balk ook op het formulier! dat zal hem goed doen!!

wat een heerlijke maandagavond!

fred