Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: JSE op mei 28, 2025, 20:53:25

Titel: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: JSE op mei 28, 2025, 20:53:25
Meerdere clubs hebben het al gepresenteerd. Wanneer komt die van ons?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Inferno-058 op mei 29, 2025, 12:03:21
Vorig jaar begin juli, dus zal wel eind juni/begin juli worden betreft het thuisshirt. Uitshirt komt vaak later.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Huizen op juni 02, 2025, 10:30:36
Citaat van: JSE op mei 28, 2025, 20:53:25
Meerdere clubs hebben het al gepresenteerd. Wanneer komt die van ons?

Haha, samen met een vriend maken we elk seizoen grapjes "Is het shirt er al??????????" na de laatste speelronde van het vorig seizoen. Blijft altijd een bijzonder moment, wat (bij ons) altijd bijzonder laat bekend is  ;( :devil
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: NRG op juni 02, 2025, 16:51:23
Citaat van: Bussum op juni 02, 2025, 10:30:36
Haha, samen met een vriend maken we elk seizoen grapjes "Is het shirt er al??????????" na de laatste speelronde van het vorig seizoen. Blijft altijd een bijzonder moment, wat (bij ons) altijd bijzonder laat bekend is  ;( :devil


Cambuur hobbelt er altijd wat achteraan. Zal wel een standaard Adidas template worden.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: JSE op juni 11, 2025, 06:57:48
Citaat van: NRG op juni 02, 2025, 16:51:23

Cambuur hobbelt er altijd wat achteraan. Zal wel een standaard Adidas template worden.

Andere clubs waren voorheen ook later. Het lijkt financieel slimmer te zijn om het nieuwe uitshirt eerder te promoten. Zoals bijvoorbeeld tijdens het laatste thuisduel al. Voor ons is 05/07/2025 een mooie kans tegen Feyenoord als je het mij vraagt?

Waarom pas in augustus zoals voorgaande jaren? Gemiste kans..
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Galdiano op juni 11, 2025, 08:31:32
Er zijn zelfs jaren geweest dat het al samenviel met schoolvakanties. Het is toch mooi om zo'n shirt mee te nemen op vakantie.

Ik hoop wel weer op een flitsend warming-up shirt eerlijk gezegd.
Wat was dat 2 jaar terug een mooi shirt. Mijn zoon vraagt er nog steeds naar wanneer er weer zoiets komt. Een heel stuk beter dan een standaard geel of blauw warming-up shirt als je het mij vraagt.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: NRG op juni 23, 2025, 18:47:20
Vrijdag eerste oefenwedstrijd. Waar blijft dat nieuwe shirt?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Derkx R.H. op juni 23, 2025, 19:42:59
Citaat van: NRG op juni 23, 2025, 18:47:20
Vrijdag eerste oefenwedstrijd. Waar blijft dat nieuwe shirt?
5 juli..
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: JSE op juni 24, 2025, 06:44:52
Citaat van: Derkx R.H. op juni 23, 2025, 19:42:59
5 juli..

Denk ik ook.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: upweer op juni 24, 2025, 08:26:00
Ik verwacht een standaard Adidas thuisshirt.
Niet heel bijzonders
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Derkx R.H. op juni 24, 2025, 09:47:47
Citaat van: upweer op juni 24, 2025, 08:26:00
Ik verwacht een standaard Adidas thuisshirt.
Niet heel bijzonders
Thuisshirt geel met blauwe strepen en het uitshirt blauw met gele strepen, hiermee zou ik erg tevreden zijn...
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 24, 2025, 10:08:59
Citaat van: upweer op juni 24, 2025, 08:26:00
Ik verwacht een standaard Adidas thuisshirt.
Niet heel bijzonders

Dat zou top zijn! Afgelopen seizoen hadden we een prachtig mooi thuistenue!
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Drumfather SCC op juni 27, 2025, 16:40:17
Het nieuwe shirt is ontzettend lelijk naar mijn mening
Maar goed, dan sta ik ook op mijn strepen  :zweep
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: NRG op juni 27, 2025, 16:41:34
Ik vind het nieuwe shirt mooi?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Poetser op juni 27, 2025, 16:44:00
Prachtig shirt!
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 16:45:36
Prima shirt, precies waar ik op had gehoopt... |:)

(https://pbs.twimg.com/media/GudSTmRW8AAy58o?format=jpg&name=4096x4096)
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Inferno-058 op juni 27, 2025, 16:47:08
 Ik vind het maar niks die strepen
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: janou op juni 27, 2025, 16:47:50
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 24, 2025, 10:08:59
Dat zou top zijn! Afgelopen seizoen hadden we een prachtig mooi thuistenue!

Prima shirt, vond die van vorig jaar zonder strepen iets klassieker.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: NRG op juni 27, 2025, 17:16:45
Zo wel leuk zijn als het shirt nu voor de vakantie in de winkel hangt.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Bernardo op juni 27, 2025, 17:17:24
Prima shirt! :thumbsup
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: zeewolde op juni 27, 2025, 17:25:41
Dit shirt in blauw als uitshirt?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Leovardiascc op juni 27, 2025, 17:26:53
Prima shirt. Mooi detail is het geel blauwe adidas logo vind ok. Beter dan zwart
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Noordcambuur op juni 27, 2025, 17:32:30
Mooi shirt  :thumbsup
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: De Gast op juni 27, 2025, 17:34:57
Heb echt even moeten kijken of dit niet het shirt van vorig jaar was maar niet dus. Streepje erdoor en klaar. Inspiratieloos.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: drg op juni 27, 2025, 17:35:48
Vind 't niks bijzonder eigenlijk. Niet echt een shirt waarvan ik denk die moet ik hebben, helemaal na het shirt van vorig seizoen. Misschien dat 't uitshirt wat interessanter is dit jaar.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 27, 2025, 18:20:44
Citaat van: Inferno-058 op juni 27, 2025, 16:47:08
Ik vind het maar niks die strepen

Ik ook niet..

Adodas logo in blauw is wel goed.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 27, 2025, 18:22:09
Citaat van: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 16:45:36
Prima shirt, precies waar ik op had gehoopt... |:)

Waarom hoopte je op verticale streepjes?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 18:26:07
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 27, 2025, 18:22:09
Waarom hoopte je op verticale streepjes?
Gewoon omdat het kan...
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 27, 2025, 18:41:18
Citaat van: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 18:26:07
Gewoon omdat het kan...

En blijkbaar kon het idd ook nog.

Volgend jaar niet hopen op blauwe pompebleden he!
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: JSE op juni 27, 2025, 18:44:35
Ik vind hem mooi!

Goed filmpje ook.

https://cambuur.nl/nieuws/nieuw-thuistenue-een-liwwadder-staat-op-zijn-strepen/
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: AL op juni 27, 2025, 18:49:08
Thuisshirt heb ik nog nooit mooi gevonden eigenlijk.
Dit shirt vind ik dan nog wel het mooiste sinds jaren.
Inloopshirt overigens veel mooier. Ziet er weer top uit.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Galdiano op juni 27, 2025, 19:17:08
Prachtig shirt.

Adidas is vrij klassiek, en denk dat je al snel op dit soort kleine details uitkomt. Anders is het elk jaar nagenoeg hetzelfde.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Galdiano op juni 27, 2025, 19:19:30
Citaat van: AL op juni 27, 2025, 18:49:08
Thuisshirt heb ik nog nooit mooi gevonden eigenlijk.
Dit shirt vind ik dan nog wel het mooiste sinds jaren.
Inloopshirt overigens veel mooier. Ziet er weer top uit.

Waar is het inloopshirt te zien?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: AL op juni 27, 2025, 19:26:22
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 19:19:30
Waar is het inloopshirt te zien?

Drachtser Boys
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: De Gast op juni 27, 2025, 20:35:13
Ben ik ook wel benieuwd naar. Die zijn vaak meer de moeite waard.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Galdiano op juni 27, 2025, 20:46:38
Iemand foto's?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: upweer op juni 27, 2025, 20:52:12
Citaat van: AL op juni 27, 2025, 19:26:22
Drachtser Boys

Die zijn blauw met lichtblauw, op de training van de week gezien
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: upweer op juni 27, 2025, 20:56:01
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 20:46:38
Iemand foto's?

Jawel, ik heb wel een foto van de training.
Het lukt me niet om hem via telefoon hier te plaatsen
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: sjaak op juni 27, 2025, 21:01:07
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 27, 2025, 18:22:09
Waarom hoopte je op verticale streepjes?

Kleedt lekker slank af  8)
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: YellowBlue op juni 27, 2025, 21:11:45
Mooi shirtje hoor, ik ben al lang blij dat geel maximaal aanwezig is, de shirts uit het verleden die veel blauw hadden vond ik toch minder.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Inferno-058 op juni 28, 2025, 11:49:13
Op naar het uitshirt, hopelijk is dat beter.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: De Gast op juni 28, 2025, 13:25:03
Citaat van: upweer op juni 27, 2025, 20:52:12
Die zijn blauw met lichtblauw, op de training van de week gezien

Dat zijn denk ik de training shirts, de inloopshirts zijn weer even anders.

*edit, deze is donkerblauw met een soort gele vlammen op het shirt en rond het logo. Erg erg vet.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Fish!!! op juli 10, 2025, 22:13:28
Wanneer zien we iets van het uitshirt?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: upweer op juli 10, 2025, 22:17:20
Foto's?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Leovardiascc op juli 16, 2025, 13:18:22
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 19:19:30
Waar is het inloopshirt te zien?

Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 20:46:38
Iemand foto's?

Citaat van: upweer op juli 10, 2025, 22:17:20
Foto's?

https://x.com/SCCambuurLwd/status/1945162718211702836?t=U7yvNLP2WQK0KfkKpdUTjg&s=19[

Het inloopshirt is op de foto te zien waar Sj?strand aan het hooghouden is. Ik vind dit zelf een prachtig shirt.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 09:18:33
(https://pbs.twimg.com/media/GwH1Q3kWUAAqdAm?format=jpg&name=4096x4096)
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Galdiano op juli 18, 2025, 09:25:55
(https://i.ibb.co/d0ThsM7k/323944-adidas-sc-cambuur-uitshirt-2025-2026-kids-1.jpg) (https://ibb.co/SXjLDyJV)

Prachtig!!
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Bernardo op juli 18, 2025, 09:36:28
Erg mooi _O_
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Leovardiascc op juli 18, 2025, 09:40:24
Schitterend |:)
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: sunderland op juli 18, 2025, 09:58:24
Skitterend
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: drg op juli 18, 2025, 10:06:23
Wat een wereld van verschil met het thuisshirt, had graag een thuisshirt in zo'n stijl gezien
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Inferno-058 op juli 18, 2025, 10:22:32
Mooiste uitshirt ooit.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Gasgeve op juli 18, 2025, 11:42:03
Citaat van: Inferno-058 op juli 18, 2025, 10:22:32
Mooiste uitshirt ooit.
Samen met het zwarte uitshirt inderdaad! |:)
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2025, 17:40:32
Citaat van: Gasgeve op juli 18, 2025, 11:42:03
Samen met het zwarte uitshirt inderdaad! |:)

Boca junior vond ik het mooist
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: AL op juli 18, 2025, 17:53:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2025, 17:40:32
Boca junior vond ik het mooist

Ik ook met afstand.
Maar deze ook gaaf hoor. Alleen ben ik niet zo van de Adidas.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: AL op juli 26, 2025, 18:20:07
Maandag inloopshirts beschikbaar.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: De Gast op juli 26, 2025, 20:51:33
Dank voor de tip! Weet iemand ook of de voetbalshop vestiging bij het stadion de hele week is geopend?
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: Bernardo op juli 26, 2025, 20:59:23
Citaat van: De Gast op juli 26, 2025, 20:51:33
Dank voor de tip! Weet iemand ook of de voetbalshop vestiging bij het stadion de hele week is geopend?

Alle dagen, behalve zondag dan alleen op wedstrijddagen/evenementen. Maandag 12-18, andere dagen 9:30-17:30 volgens Google.
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: De Gast op juli 26, 2025, 22:42:57
Citaat van: Bernardo op juli 26, 2025, 20:59:23
Alle dagen, behalve zondag dan alleen op wedstrijddagen/evenementen. Maandag 12-18, andere dagen 9:30-17:30 volgens Google.

:thumbsup
Titel: Re: Nieuw uit en thuis shirt
Bericht door: JSE op juni 16, 2026, 08:04:01
Iemand al info over het nieuwe tenue? Grijs uitshirt heb ik gehoord..