Meerdere clubs hebben het al gepresenteerd. Wanneer komt die van ons?
Vorig jaar begin juli, dus zal wel eind juni/begin juli worden betreft het thuisshirt. Uitshirt komt vaak later.
Citaat van: JSE op mei 28, 2025, 20:53:25
Meerdere clubs hebben het al gepresenteerd. Wanneer komt die van ons?
Haha, samen met een vriend maken we elk seizoen grapjes "Is het shirt er al??????????" na de laatste speelronde van het vorig seizoen. Blijft altijd een bijzonder moment, wat (bij ons) altijd bijzonder laat bekend is ;( :devil
Citaat van: Bussum op juni 02, 2025, 10:30:36
Haha, samen met een vriend maken we elk seizoen grapjes "Is het shirt er al??????????" na de laatste speelronde van het vorig seizoen. Blijft altijd een bijzonder moment, wat (bij ons) altijd bijzonder laat bekend is ;( :devil
Cambuur hobbelt er altijd wat achteraan. Zal wel een standaard Adidas template worden.
Citaat van: NRG op juni 02, 2025, 16:51:23
Cambuur hobbelt er altijd wat achteraan. Zal wel een standaard Adidas template worden.
Andere clubs waren voorheen ook later. Het lijkt financieel slimmer te zijn om het nieuwe uitshirt eerder te promoten. Zoals bijvoorbeeld tijdens het laatste thuisduel al. Voor ons is 05/07/2025 een mooie kans tegen Feyenoord als je het mij vraagt?
Waarom pas in augustus zoals voorgaande jaren? Gemiste kans..
Er zijn zelfs jaren geweest dat het al samenviel met schoolvakanties. Het is toch mooi om zo'n shirt mee te nemen op vakantie.
Ik hoop wel weer op een flitsend warming-up shirt eerlijk gezegd.
Wat was dat 2 jaar terug een mooi shirt. Mijn zoon vraagt er nog steeds naar wanneer er weer zoiets komt. Een heel stuk beter dan een standaard geel of blauw warming-up shirt als je het mij vraagt.
Vrijdag eerste oefenwedstrijd. Waar blijft dat nieuwe shirt?
Citaat van: NRG op juni 23, 2025, 18:47:20
Vrijdag eerste oefenwedstrijd. Waar blijft dat nieuwe shirt?
5 juli..
Ik verwacht een standaard Adidas thuisshirt.
Niet heel bijzonders
Citaat van: upweer op juni 24, 2025, 08:26:00
Ik verwacht een standaard Adidas thuisshirt.
Niet heel bijzonders
Thuisshirt geel met blauwe strepen en het uitshirt blauw met gele strepen, hiermee zou ik erg tevreden zijn...
Citaat van: upweer op juni 24, 2025, 08:26:00
Ik verwacht een standaard Adidas thuisshirt.
Niet heel bijzonders
Dat zou top zijn! Afgelopen seizoen hadden we een prachtig mooi thuistenue!
Het nieuwe shirt is ontzettend lelijk naar mijn mening
Maar goed, dan sta ik ook op mijn strepen :zweep
Ik vind het nieuwe shirt mooi?
Prachtig shirt!
Prima shirt, precies waar ik op had gehoopt... |:)
(https://pbs.twimg.com/media/GudSTmRW8AAy58o?format=jpg&name=4096x4096)
Ik vind het maar niks die strepen
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 24, 2025, 10:08:59
Dat zou top zijn! Afgelopen seizoen hadden we een prachtig mooi thuistenue!
Prima shirt, vond die van vorig jaar zonder strepen iets klassieker.
Zo wel leuk zijn als het shirt nu voor de vakantie in de winkel hangt.
Prima shirt! :thumbsup
Dit shirt in blauw als uitshirt?
Prima shirt. Mooi detail is het geel blauwe adidas logo vind ok. Beter dan zwart
Mooi shirt :thumbsup
Heb echt even moeten kijken of dit niet het shirt van vorig jaar was maar niet dus. Streepje erdoor en klaar. Inspiratieloos.
Vind 't niks bijzonder eigenlijk. Niet echt een shirt waarvan ik denk die moet ik hebben, helemaal na het shirt van vorig seizoen. Misschien dat 't uitshirt wat interessanter is dit jaar.
Citaat van: Inferno-058 op juni 27, 2025, 16:47:08
Ik vind het maar niks die strepen
Ik ook niet..
Adodas logo in blauw is wel goed.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 16:45:36
Prima shirt, precies waar ik op had gehoopt... |:)
Waarom hoopte je op verticale streepjes?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 27, 2025, 18:22:09
Waarom hoopte je op verticale streepjes?
Gewoon omdat het kan...
Citaat van: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 18:26:07
Gewoon omdat het kan...
En blijkbaar kon het idd ook nog.
Volgend jaar niet hopen op blauwe pompebleden he!
Ik vind hem mooi!
Goed filmpje ook.
https://cambuur.nl/nieuws/nieuw-thuistenue-een-liwwadder-staat-op-zijn-strepen/
Thuisshirt heb ik nog nooit mooi gevonden eigenlijk.
Dit shirt vind ik dan nog wel het mooiste sinds jaren.
Inloopshirt overigens veel mooier. Ziet er weer top uit.
Prachtig shirt.
Adidas is vrij klassiek, en denk dat je al snel op dit soort kleine details uitkomt. Anders is het elk jaar nagenoeg hetzelfde.
Citaat van: AL op juni 27, 2025, 18:49:08
Thuisshirt heb ik nog nooit mooi gevonden eigenlijk.
Dit shirt vind ik dan nog wel het mooiste sinds jaren.
Inloopshirt overigens veel mooier. Ziet er weer top uit.
Waar is het inloopshirt te zien?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Die zijn vaak meer de moeite waard.
Iemand foto's?
Citaat van: AL op juni 27, 2025, 19:26:22
Drachtser Boys
Die zijn blauw met lichtblauw, op de training van de week gezien
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 20:46:38
Iemand foto's?
Jawel, ik heb wel een foto van de training.
Het lukt me niet om hem via telefoon hier te plaatsen
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 27, 2025, 18:22:09
Waarom hoopte je op verticale streepjes?
Kleedt lekker slank af 8)
Mooi shirtje hoor, ik ben al lang blij dat geel maximaal aanwezig is, de shirts uit het verleden die veel blauw hadden vond ik toch minder.
Op naar het uitshirt, hopelijk is dat beter.
Citaat van: upweer op juni 27, 2025, 20:52:12
Die zijn blauw met lichtblauw, op de training van de week gezien
Dat zijn denk ik de training shirts, de inloopshirts zijn weer even anders.
*edit, deze is donkerblauw met een soort gele vlammen op het shirt en rond het logo. Erg erg vet.
Wanneer zien we iets van het uitshirt?
Foto's?
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 19:19:30
Waar is het inloopshirt te zien?
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 20:46:38
Iemand foto's?
Citaat van: upweer op juli 10, 2025, 22:17:20
Foto's?
https://x.com/SCCambuurLwd/status/1945162718211702836?t=U7yvNLP2WQK0KfkKpdUTjg&s=19[
Het inloopshirt is op de foto te zien waar Sj?strand aan het hooghouden is. Ik vind dit zelf een prachtig shirt.
(https://pbs.twimg.com/media/GwH1Q3kWUAAqdAm?format=jpg&name=4096x4096)
(https://i.ibb.co/d0ThsM7k/323944-adidas-sc-cambuur-uitshirt-2025-2026-kids-1.jpg) (https://ibb.co/SXjLDyJV)
Prachtig!!
Erg mooi _O_
Schitterend |:)
Skitterend
Wat een wereld van verschil met het thuisshirt, had graag een thuisshirt in zo'n stijl gezien
Mooiste uitshirt ooit.
Citaat van: Inferno-058 op juli 18, 2025, 10:22:32
Mooiste uitshirt ooit.
Samen met het zwarte uitshirt inderdaad! |:)
Citaat van: Gasgeve op juli 18, 2025, 11:42:03
Samen met het zwarte uitshirt inderdaad! |:)
Boca junior vond ik het mooist
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2025, 17:40:32
Boca junior vond ik het mooist
Ik ook met afstand.
Maar deze ook gaaf hoor. Alleen ben ik niet zo van de Adidas.
Maandag inloopshirts beschikbaar.
Dank voor de tip! Weet iemand ook of de voetbalshop vestiging bij het stadion de hele week is geopend?
Citaat van: De Gast op juli 26, 2025, 20:51:33
Dank voor de tip! Weet iemand ook of de voetbalshop vestiging bij het stadion de hele week is geopend?
Alle dagen, behalve zondag dan alleen op wedstrijddagen/evenementen. Maandag 12-18, andere dagen 9:30-17:30 volgens Google.
Citaat van: Bernardo op juli 26, 2025, 20:59:23
Alle dagen, behalve zondag dan alleen op wedstrijddagen/evenementen. Maandag 12-18, andere dagen 9:30-17:30 volgens Google.
:thumbsup
Iemand al info over het nieuwe tenue? Grijs uitshirt heb ik gehoord..