Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw uit en thuis shirt

Gestart door JSE, mei 28, 2025, 20:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

#15
Prima shirt, precies waar ik op had gehoopt... |:)


Inferno-058

#16
 Ik vind het maar niks die strepen

janou

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 24, 2025, 10:08:59
Dat zou top zijn! Afgelopen seizoen hadden we een prachtig mooi thuistenue!

Prima shirt, vond die van vorig jaar zonder strepen iets klassieker.

NRG

Zo wel leuk zijn als het shirt nu voor de vakantie in de winkel hangt.

Bernardo


zeewolde

Dit shirt in blauw als uitshirt?

Leovardiascc

Prima shirt. Mooi detail is het geel blauwe adidas logo vind ok. Beter dan zwart

Noordcambuur


De Gast

Heb echt even moeten kijken of dit niet het shirt van vorig jaar was maar niet dus. Streepje erdoor en klaar. Inspiratieloos.

drg

Vind 't niks bijzonder eigenlijk. Niet echt een shirt waarvan ik denk die moet ik hebben, helemaal na het shirt van vorig seizoen. Misschien dat 't uitshirt wat interessanter is dit jaar.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op juni 27, 2025, 16:47:08
Ik vind het maar niks die strepen

Ik ook niet..

Adodas logo in blauw is wel goed.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 16:45:36
Prima shirt, precies waar ik op had gehoopt... |:)

Waarom hoopte je op verticale streepjes?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 18:26:07
Gewoon omdat het kan...

En blijkbaar kon het idd ook nog.

Volgend jaar niet hopen op blauwe pompebleden he!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021