Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw uit en thuis shirt

Gestart door JSE, mei 28, 2025, 20:53:25

Vorige topic - Volgende topic

JSE

Meerdere clubs hebben het al gepresenteerd. Wanneer komt die van ons?

Inferno-058

Vorig jaar begin juli, dus zal wel eind juni/begin juli worden betreft het thuisshirt. Uitshirt komt vaak later.

Huizen

Citaat van: JSE op mei 28, 2025, 20:53:25
Meerdere clubs hebben het al gepresenteerd. Wanneer komt die van ons?

Haha, samen met een vriend maken we elk seizoen grapjes "Is het shirt er al??????????" na de laatste speelronde van het vorig seizoen. Blijft altijd een bijzonder moment, wat (bij ons) altijd bijzonder laat bekend is  ;( :devil

NRG

Citaat van: Bussum op juni 02, 2025, 10:30:36
Haha, samen met een vriend maken we elk seizoen grapjes "Is het shirt er al??????????" na de laatste speelronde van het vorig seizoen. Blijft altijd een bijzonder moment, wat (bij ons) altijd bijzonder laat bekend is  ;( :devil


Cambuur hobbelt er altijd wat achteraan. Zal wel een standaard Adidas template worden.

JSE

Citaat van: NRG op juni 02, 2025, 16:51:23

Cambuur hobbelt er altijd wat achteraan. Zal wel een standaard Adidas template worden.

Andere clubs waren voorheen ook later. Het lijkt financieel slimmer te zijn om het nieuwe uitshirt eerder te promoten. Zoals bijvoorbeeld tijdens het laatste thuisduel al. Voor ons is 05/07/2025 een mooie kans tegen Feyenoord als je het mij vraagt?

Waarom pas in augustus zoals voorgaande jaren? Gemiste kans..

Galdiano

Er zijn zelfs jaren geweest dat het al samenviel met schoolvakanties. Het is toch mooi om zo'n shirt mee te nemen op vakantie.

Ik hoop wel weer op een flitsend warming-up shirt eerlijk gezegd.
Wat was dat 2 jaar terug een mooi shirt. Mijn zoon vraagt er nog steeds naar wanneer er weer zoiets komt. Een heel stuk beter dan een standaard geel of blauw warming-up shirt als je het mij vraagt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Vrijdag eerste oefenwedstrijd. Waar blijft dat nieuwe shirt?

Derkx R.H.

Citaat van: NRG op juni 23, 2025, 18:47:20
Vrijdag eerste oefenwedstrijd. Waar blijft dat nieuwe shirt?
5 juli..


upweer

Ik verwacht een standaard Adidas thuisshirt.
Niet heel bijzonders

Derkx R.H.

Citaat van: upweer op juni 24, 2025, 08:26:00
Ik verwacht een standaard Adidas thuisshirt.
Niet heel bijzonders
Thuisshirt geel met blauwe strepen en het uitshirt blauw met gele strepen, hiermee zou ik erg tevreden zijn...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: upweer op juni 24, 2025, 08:26:00
Ik verwacht een standaard Adidas thuisshirt.
Niet heel bijzonders

Dat zou top zijn! Afgelopen seizoen hadden we een prachtig mooi thuistenue!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Drumfather SCC

Het nieuwe shirt is ontzettend lelijk naar mijn mening
Maar goed, dan sta ik ook op mijn strepen  :zweep

NRG

Ik vind het nieuwe shirt mooi?

Poetser