Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw uit en thuis shirt

Gestart door JSE, mei 28, 2025, 20:53:25

Vorige topic - Volgende topic

AL

Thuisshirt heb ik nog nooit mooi gevonden eigenlijk.
Dit shirt vind ik dan nog wel het mooiste sinds jaren.
Inloopshirt overigens veel mooier. Ziet er weer top uit.

Galdiano

Prachtig shirt.

Adidas is vrij klassiek, en denk dat je al snel op dit soort kleine details uitkomt. Anders is het elk jaar nagenoeg hetzelfde.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: AL op juni 27, 2025, 18:49:08
Thuisshirt heb ik nog nooit mooi gevonden eigenlijk.
Dit shirt vind ik dan nog wel het mooiste sinds jaren.
Inloopshirt overigens veel mooier. Ziet er weer top uit.

Waar is het inloopshirt te zien?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL


De Gast

Ben ik ook wel benieuwd naar. Die zijn vaak meer de moeite waard.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

upweer

Citaat van: AL op juni 27, 2025, 19:26:22
Drachtser Boys

Die zijn blauw met lichtblauw, op de training van de week gezien

upweer

Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 20:46:38
Iemand foto's?

Jawel, ik heb wel een foto van de training.
Het lukt me niet om hem via telefoon hier te plaatsen

sjaak


YellowBlue

Mooi shirtje hoor, ik ben al lang blij dat geel maximaal aanwezig is, de shirts uit het verleden die veel blauw hadden vond ik toch minder.

Inferno-058

Op naar het uitshirt, hopelijk is dat beter.

De Gast

#41
Citaat van: upweer op juni 27, 2025, 20:52:12
Die zijn blauw met lichtblauw, op de training van de week gezien

Dat zijn denk ik de training shirts, de inloopshirts zijn weer even anders.

*edit, deze is donkerblauw met een soort gele vlammen op het shirt en rond het logo. Erg erg vet.

Fish!!!

Wanneer zien we iets van het uitshirt?

upweer


Leovardiascc

#44
Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 19:19:30
Waar is het inloopshirt te zien?

Citaat van: Galdiano op juni 27, 2025, 20:46:38
Iemand foto's?

Citaat van: upweer op juli 10, 2025, 22:17:20
Foto's?

https://x.com/SCCambuurLwd/status/1945162718211702836?t=U7yvNLP2WQK0KfkKpdUTjg&s=19[

Het inloopshirt is op de foto te zien waar Sj?strand aan het hooghouden is. Ik vind dit zelf een prachtig shirt.