Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw uit en thuis shirt

Gestart door JSE, mei 28, 2025, 20:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo


Leovardiascc


sunderland


drg

Wat een wereld van verschil met het thuisshirt, had graag een thuisshirt in zo'n stijl gezien

Inferno-058


Gasgeve

Citaat van: Inferno-058 op juli 18, 2025, 10:22:32
Mooiste uitshirt ooit.
Samen met het zwarte uitshirt inderdaad! |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Gasgeve op juli 18, 2025, 11:42:03
Samen met het zwarte uitshirt inderdaad! |:)

Boca junior vond ik het mooist
Henk, held, bedankt

AL

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2025, 17:40:32
Boca junior vond ik het mooist

Ik ook met afstand.
Maar deze ook gaaf hoor. Alleen ben ik niet zo van de Adidas.

AL

Maandag inloopshirts beschikbaar.

De Gast

Dank voor de tip! Weet iemand ook of de voetbalshop vestiging bij het stadion de hele week is geopend?

Bernardo

Citaat van: De Gast op juli 26, 2025, 20:51:33
Dank voor de tip! Weet iemand ook of de voetbalshop vestiging bij het stadion de hele week is geopend?

Alle dagen, behalve zondag dan alleen op wedstrijddagen/evenementen. Maandag 12-18, andere dagen 9:30-17:30 volgens Google.

De Gast

Citaat van: Bernardo op juli 26, 2025, 20:59:23
Alle dagen, behalve zondag dan alleen op wedstrijddagen/evenementen. Maandag 12-18, andere dagen 9:30-17:30 volgens Google.

:thumbsup

JSE

Iemand al info over het nieuwe tenue? Grijs uitshirt heb ik gehoord..