Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Inferno-058 op september 20, 2024, 21:43:09

Titel: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Inferno-058 op september 20, 2024, 21:43:09
(https://i.postimg.cc/qMrV8TXK/GX7-A2-Cy-Xk-AEDb91.jpg)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: DayDreamer op september 30, 2024, 13:35:54
Als ik het trainingsschema bekijk, zie ik 3 veldtrainingen deze week, en volgens mij is 1 daarvan een uitlooptraining. Rest is een beetje duwen en trekken in de gym. :zucht

Mooie tijden om PROFvoetballer te zijn.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Vlampiep op september 30, 2024, 14:28:10
Citaat van: DayDreamer op september 30, 2024, 13:35:54
Als ik het trainingsschema bekijk, zie ik 3 veldtrainingen deze week, en volgens mij is 1 daarvan een uitlooptraining. Rest is een beetje duwen en trekken in de gym. :zucht
Mooie tijden om PROFvoetballer te zijn.
Ach ut binne leave jonges zegt Henk en daar moet je goed oppassen. :R
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 30, 2024, 17:07:38
Citaat van: Vlampiep op september 30, 2024, 14:28:10
Ach ut binne leave jonges zegt Henk en daar moet je goed oppassen. :R

Verdiep je eens in de belasting die bij deze sport hoort en de belastbaarheid van spelers en vooral het risico dat je loopt wanneer spelers te zwaar belast worden, voordat je dit soort dingen schrijft.

Ik ben erg benieuwd naar jouw inhoudelijke analyse :D
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op september 30, 2024, 17:16:06
De voorbereiding begon eind juni. Het is morgen oktober. We zijn de enigste betaalde club waar de spelers niet fit zijn. Je hoort geen enkele trainer van een andere club over de fitheid van zijn elftal praten in een interview voor de wedstrijd.  Alleen bij Cambuur. Dat betekent 2 dingen. Of er wordt totaal verkeerd getraind of de spelers zijn ongeschikt voor dit niveau. Ik neig naar het laatste.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 30, 2024, 17:50:28
Citaat van: wiekie1969 op september 30, 2024, 17:16:06
De voorbereiding begon eind juni. Het is morgen oktober. We zijn de enigste betaalde club waar de spelers niet fit zijn. Je hoort geen enkele trainer van een andere club over de fitheid van zijn elftal praten in een interview voor de wedstrijd.  Alleen bij Cambuur. Dat betekent 2 dingen. Of er wordt totaal verkeerd getraind of de spelers zijn ongeschikt voor dit niveau. Ik neig naar het laatste.

Citaat van: Bankzitter op september 28, 2024, 11:56:02
Alhaft is ook volstrekt logisch dat hij even niet de kop bij voetbal had en eerder bij zijn vorige club is vertrokken.
Zo'n speler is anders waarschijnlijk niet eens haalbaar.

Verder:
R?lke is fit , moet ff wennen aan een niveau hoger. De Leeuw is fit, moet wat doseren. Kieftenbeld was in no time fit.
Souren en Nieling kwamen fit, wat ongelukkig met blessures. Casas, Jansen en Diemers allemaal topfit bij binnenkomst.

Kijk overigens ook eens bij andere clubs... daar gaat het net zo. Sommige spelers staan er direct in en anderen worden langzaam gebracht.

En het ontbreken van Pauwels had niks met fitheid te maken. Afolabi, ook in principe fit, maar kan nog geen zwaar programma aan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Trainert! op september 30, 2024, 18:49:15
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 30, 2024, 17:07:38
Verdiep je eens in de belasting die bij deze sport hoort en de belastbaarheid van spelers en vooral het risico dat je loopt wanneer spelers te zwaar belast worden, voordat je dit soort dingen schrijft.

Ik ben erg benieuwd naar jouw inhoudelijke analyse :D

spelers worden niet te zwaar belast. uurtje trainen op een dag, soms 3x in de week trainen, nog geen wedstrijd kunnen spelen in een week tijd. Belachelijk! Vroeger speelden wij bij de amateurs wel eens 2 wedstrijden op een dag. wat spierpijn de volgende dag, maar gewoon door doen.  Al dat data gezeur moet maar eens afgelopen zijn.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Stanley op september 30, 2024, 20:13:25
Citaat van: Trainert! op september 30, 2024, 18:49:15
spelers worden niet te zwaar belast. uurtje trainen op een dag, soms 3x in de week trainen, nog geen wedstrijd kunnen spelen in een week tijd. Belachelijk! Vroeger speelden wij bij de amateurs wel eens 2 wedstrijden op een dag. wat spierpijn de volgende dag, maar gewoon door doen.  Al dat data gezeur moet maar eens afgelopen zijn.
Als jij het moderne voetbal van nu vergelijkt met amateurvoetbal uit jouw jeugd, dan heb je er niets van begrepen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: nee,wel? op oktober 01, 2024, 07:54:30
 ach ja vroeger....toen we voor dag en dauw op een amateurknolleveld stonden natte poaten van de dauw op ut gras , toen we nog speulden in katoenen shirtsjes en broekjes ,  de skeids altied un thuusfluiter was ,  er nog geen data bestond en de een probeerde te voetballen wer een ander madeliefkes stond te plukken.......ja vroeger was alles beter mar tieden hewwe tieden.......
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Lore op oktober 01, 2024, 09:14:10
Citaat van: Trainert! op september 30, 2024, 18:49:15
spelers worden niet te zwaar belast. uurtje trainen op een dag, soms 3x in de week trainen, nog geen wedstrijd kunnen spelen in een week tijd. Belachelijk! Vroeger speelden wij bij de amateurs wel eens 2 wedstrijden op een dag. wat spierpijn de volgende dag, maar gewoon door doen.  Al dat data gezeur moet maar eens afgelopen zijn.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 01, 2024, 14:26:48
Ben heel benieuwd naar deze wedstrijd wie er gaat spelen gooit Henk weer alles om :?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Vlampiep op oktober 01, 2024, 14:29:53
Citaat van: Noordcambuur op oktober 01, 2024, 14:26:48
Ben heel benieuwd naar deze wedstrijd wie er gaat spelen gooit Henk weer alles om :?
Heeft hij wel alle reden toe, maar zal wel meevallen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 01, 2024, 15:00:08
Nee Henk zal de boel nu wel laten staan.. nu het misschien niet zou moeten.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: DayDreamer op oktober 01, 2024, 16:49:22
van Tuunen geeft in de podcast ook aan dat het vreemd is dat Cambuur de laatste jaren veel spelers binnenhaalt die gewoon niet fit zijn, ligt dit aan de scouting, ligt dit aan de trainingen die Cambuur geeft, of worden ze niet goed nagekeken in het MCL ?

Ik kan er niet bij dat een profvoetballer met een paar trainingen in de week niet af en toe 2 wedstrijden in 1 week kan spelen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 01, 2024, 17:45:18
100 man mee tot zover, valt mee
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: denistel op oktober 01, 2024, 20:44:49
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 30, 2024, 17:07:38
Verdiep je eens in de belasting die bij deze sport hoort en de belastbaarheid van spelers en vooral het risico dat je loopt wanneer spelers te zwaar belast worden, voordat je dit soort dingen schrijft.

Ik ben erg benieuwd naar jouw inhoudelijke analyse :D

wat is te zwaar belast?? denk dat we daarin veel te behoudend zijn geworden.normaal speel
je op vrijdag dan kun je zaterdag uitloop training doen zondag rust en dan maandag tot
donderdag wel 2x 1,5 uur trainen toch en weer een wedstrijd op vrijdag spelen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2024, 22:03:09
Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 20:44:49
wat is te zwaar belast?? denk dat we daarin veel te behoudend zijn geworden.normaal speel
je op vrijdag dan kun je zaterdag uitloop training doen zondag rust en dan maandag tot
donderdag wel 2x 1,5 uur trainen toch en weer een wedstrijd op vrijdag spelen

Dat lijkt me een heel normaal trainingsprogramma.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 02, 2024, 13:01:40
Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2024, 16:49:22
van Tuunen geeft in de podcast ook aan dat het vreemd is dat Cambuur de laatste jaren veel spelers binnenhaalt die gewoon niet fit zijn, ligt dit aan de scouting, ligt dit aan de trainingen die Cambuur geeft, of worden ze niet goed nagekeken in het MCL ?

Ik kan er niet bij dat een profvoetballer met een paar trainingen in de week niet af en toe 2 wedstrijden in 1 week kan spelen.

Snap er ook geen reet van, neem nou die Milan van Ewijk. Kon het hier allemaal niet belopen op de training toen hij op huurbasis van Ado kwam want o wat trainen ze hier hard. Paar seizoenen later kletst en kleunt hij er overal in en voelt nergens niks van.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: SCC op oktober 02, 2024, 13:19:12
Citaat van: papier op oktober 02, 2024, 13:01:40
Snap er ook geen reet van, neem nou die Milan van Ewijk. Kon het hier allemaal niet belopen op de training toen hij op huurbasis van Ado kwam want o wat trainen ze hier hard. Paar seizoenen later kletst en kleunt hij er overal in en voelt nergens niks van.
Daar heb je een goed punt. Nu is hij een goed voorbeeld vwb het fysieke aspect.
Maar daarnaast, ook zorgelijk, waren er ook spelers die meer voetballend vermogen hadden en bij wie het hier ook niet uit de verf kwam. Misschien krijgen de spelers hier (ook op de training) wel veel te veel opdrachten mee. Dan ga je tijdens wedstrijden veel te veel nadenken wat ten koste gaat van het spel.
En terugkomend op het fysieke: vooruit verdedigen of jagen, neemt veel minder energie dan terugverdedigen (achter je man aan sprinten). Misschien werkt dat zo ook wel met te veel opdrachten: je gaat lopen omdat "het moet" en niet vanuit jezelf komt (in strijd met hoe je zelf zou lopen, druk zou zetten, etc.)

Dat is toch ook zo wanneer je als voetballer zelf vroeger zo'n hypernerveuze trainer (meestal schoolmeesters) langs de lijn had staan. Dan gaf hij de eerste helft de hele rechter flank allemaal opdrachten. Die speelden dan de tweede helft (andere kant van het veld en niet direct voor de dug out) veel beter, want dan had diezelfde trainer het voorzien op de linkerflank. Je moet spelers niet overspoelen met instrukties en opdrachten, dat gaat ten koste van het eigen initiatief, de spelvreugde en daarmee ook de inzet.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: CaseP op oktober 02, 2024, 13:57:23
De andere kant op geldt het ook: Milan Smit speelde hier gerust alles, maar werd door de technische staf van GAE niet een fit genoeg bevonden om op de bank plaats te nemen. Zeg het maar  :?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 02, 2024, 14:28:02
Citaat van: CaseP op oktober 02, 2024, 13:57:23
De andere kant op geldt het ook: Milan Smit speelde hier gerust alles, maar werd door de technische staf van GAE niet een fit genoeg bevonden om op de bank plaats te nemen. Zeg het maar  :?

Dat is ook zo. Maar in beide gevallen kun je vraagtekens zetten bij de personen die dit beoordelen bij onze club.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 02, 2024, 15:19:18
Citaat van: papier op oktober 02, 2024, 14:28:02
Dat is ook zo. Maar in beide gevallen kun je vraagtekens zetten bij de personen die dit beoordelen bij onze club.
Bedoel je dat we de ene speler te snel fit noemen en de andere te laat? 
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 02, 2024, 15:37:23
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 02, 2024, 15:19:18
Bedoel je dat we de ene speler te snel fit noemen en de andere te laat?

Nou, dat is een gevolg van. Ik bedoel dus dat men wellicht niet goed de gegevens kan interpreteren en dus omzetten in een juiste beoordeling. Maar goed, dat is natuurlijk wel op basis van een paar voorbeelden en het gros van de dingen die waarschijnlijk wel goed gaan laat ik lekker makkelijk buiten beschouwing.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 02, 2024, 16:03:23
Morgen maar even op de training kijken ben heel benieuwd  :y
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Vlampiep op oktober 02, 2024, 17:58:50
Het is toch ook zo dat al het slecht gaat veel spelers last van pijntjes hebben en bij een geweldige flow je niemand meer hoort.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: michello op oktober 02, 2024, 18:21:51
Citaat van: Vlampiep op oktober 02, 2024, 17:58:50
Het is toch ook zo dat al het slecht gaat veel spelers last van pijntjes hebben en bij een geweldige flow je niemand meer hoort.

Net zoals je niemand hoort over de aantal trainingen als we winnen.  Verliezen we dan trainen we opeens te weinig.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 02, 2024, 18:23:18
Citaat van: Vlampiep op oktober 02, 2024, 17:58:50
Het is toch ook zo dat al het slecht gaat veel spelers last van pijntjes hebben en bij een geweldige flow je niemand meer hoort.

Dat lijkt me niet. Ik denk niet dat de spelers zelf klagen dat ze pijntjes hebben, ik denk dat de staf de spelers tegen zichzelf in bescherming neemt. Ik denk niet dat Afolabi klaagt, die wil juist spelen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 02, 2024, 20:04:27
Citaat van: Vlampiep op oktober 02, 2024, 17:58:50
Het is toch ook zo dat al het slecht gaat veel spelers last van pijntjes hebben en bij een geweldige flow je niemand meer hoort.
amen :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: 666 op oktober 03, 2024, 08:14:06
Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 20:44:49
wat is te zwaar belast?? denk dat we daarin veel te behoudend zijn geworden.normaal speel
je op vrijdag dan kun je zaterdag uitloop training doen zondag rust en dan maandag tot
donderdag wel 2x 1,5 uur trainen toch en weer een wedstrijd op vrijdag spelen

In de tijd van Jack de Gier trainden ze ook wel 3x per dag, dat is wmb teveel, maar 2x moet toch gewoon kunnen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Vlampiep op oktober 03, 2024, 09:04:35
Citaat van: 666 op oktober 03, 2024, 08:14:06
In de tijd van Jack de Gier trainden ze ook wel 3x per dag, dat is wmb teveel, maar 2x moet toch gewoon kunnen.
Inderdaad we hebben het wel, over topsport.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: janou op oktober 03, 2024, 11:17:33
Citaat van: Vlampiep op oktober 03, 2024, 09:04:35
Inderdaad we hebben het wel, over topsport.

Precies. En omdat het topsport is, is alles ook een stuk meer geprofessionaliseerd en kijken we een stuk verder dan enkel de frequentie van trainen. Zijn zoveel factoren die invloed hebben, bijvoorbeeld intensiviteit van een training. En daarnaast is het voetbal gewoon een stuk neer fysiek geworden. Spelers leggen meer (sprint)afstanden af dan vroeger. Kijk daarbij naar Remco Balk, ik weet niet of ik ooit een speler heb gezien die zoveel sprints en meters aflegt. Los van dat aan de bal niet alles goed gaat, is hij wel bizar fit.

Vaker trainen betekent simpelweg niet per se dat spelers fitter worden.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2024, 12:15:46
Citaat van: Vlampiep op oktober 03, 2024, 09:04:35
Inderdaad we hebben het wel, over topsport.

Heb je je al verdiept in de belasting bij voetbal?  :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: diekhuzen op oktober 03, 2024, 12:20:30
Citaat van: janou op oktober 03, 2024, 11:17:33
Precies. En omdat het topsport is, is alles ook een stuk meer geprofessionaliseerd en kijken we een stuk verder dan enkel de frequentie van trainen. Zijn zoveel factoren die invloed hebben, bijvoorbeeld intensiviteit van een training. En daarnaast is het voetbal gewoon een stuk neer fysiek geworden. Spelers leggen meer (sprint)afstanden af dan vroeger. Kijk daarbij naar Remco Balk, ik weet niet of ik ooit een speler heb gezien die zoveel sprints en meters aflegt. Los van dat aan de bal niet alles goed gaat, is hij wel bizar fit.

Vaker trainen betekent simpelweg niet per se dat spelers fitter worden.

De kern van het probleem is dat Cambuur de afgelopen pakweg 3 jaar grossiert in het aantrekken van niet fitte spelers of spelers op leeftijd ?n vaak op het laatste moment handelt.
Dat is een keuze en het gevolg zien we nu terug op het veld. Natuurlijk hebben we weinig financi?le middelen, maar dat geldt voor vrijwel de gehele KKD.
Dat Remco zoveel rondjes loopt is pure onkunde en het herstellen van zijn eigen fouten. Ik heb liever dat hij een keer niet naar de grond kijkt, maar naar spelers die vrijstaan. Het afleggen van sprints is erg relatief en we moeten niet doorslaan in data.

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 03, 2024, 13:09:30
Citaat van: diekhuzen op oktober 03, 2024, 12:20:30
De kern van het probleem is dat Cambuur de afgelopen pakweg 3 jaar grossiert in het aantrekken van niet fitte spelers of spelers op leeftijd ?n vaak op het laatste moment handelt.
Dat is een keuze en het gevolg zien we nu terug op het veld. Natuurlijk hebben we weinig financi?le middelen, maar dat geldt voor vrijwel de gehele KKD.
Dat Remco zoveel rondjes loopt is pure onkunde en het herstellen van zijn eigen fouten. Ik heb liever dat hij een keer niet naar de grond kijkt, maar naar spelers die vrijstaan. Het afleggen van sprints is erg relatief en we moeten niet doorslaan in data.

In sommige gevallen sprint Remco als een gek terug omdat hij ziet dat een middenvelder geen ondersteuning biedt aan de back. Zo is het ook.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: diekhuzen op oktober 03, 2024, 13:25:43

Ik zie Balk vooral eigen fouten herstellen of (alleen) afjagen. Het is leuk voor het oog, maar het zijn vaak loze meters.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Trainert! op oktober 03, 2024, 13:37:15
wat wordt de opstelling?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 03, 2024, 13:38:03
Citaat van: diekhuzen op oktober 03, 2024, 13:25:43
Ik zie Balk vooral eigen fouten herstellen of (alleen) afjagen. Het is leuk voor het oog, maar het zijn vaak loze meters.

Dat sterkt het punt dat Janou aandraagt wel, het ligt niet aan inzet maar het staat tactisch niet goed.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bernardo op oktober 03, 2024, 13:38:51
Onze nieuwe topspits er weer niet bij, begint weer een trieste bende te worden met al die niet fitte aankopen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 03, 2024, 14:22:18
Oh oh wat triest. Wat een wisselingen ook weer, de onzekerheid bij de club straalt er vanaf
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: diekhuzen op oktober 03, 2024, 14:34:19
Citaat van: papier op oktober 03, 2024, 13:38:03
Dat sterkt het punt dat Janou aandraagt wel, het ligt niet aan inzet maar het staat tactisch niet goed.

Ik denk een combinatie van. Tegen Emmen heb je met Ottesen, Rolke en Balk 3 spelers die te kort komen.
Op technisch vlak, maar ook mis ik slimmigheid. De vraag is of hun het strijdplan van Henk wel kunnen uitvoeren?
Ik stoor me enorm aan het feit dat zowel Pauwels en Balk constant met de bal aan het wortelen zijn en naar de grond kijken. Dan heb je totaal geen overzicht en constant verkeerde keuzes maken.

Dat is mijn blik als `ge?rriteerde supporter` en ik hoop dat ik het verkeerd zie en we alsnog een fijn seizoen meemaken.

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Zuid1991 op oktober 03, 2024, 15:39:45
Citaat van: janou op oktober 03, 2024, 11:17:33
Precies. En omdat het topsport is, is alles ook een stuk meer geprofessionaliseerd en kijken we een stuk verder dan enkel de frequentie van trainen. Zijn zoveel factoren die invloed hebben, bijvoorbeeld intensiviteit van een training. En daarnaast is het voetbal gewoon een stuk neer fysiek geworden. Spelers leggen meer (sprint)afstanden af dan vroeger. Kijk daarbij naar Remco Balk, ik weet niet of ik ooit een speler heb gezien die zoveel sprints en meters aflegt. Los van dat aan de bal niet alles goed gaat, is hij wel bizar fit.

Vaker trainen betekent simpelweg niet per se dat spelers fitter worden.

Het zal allemaal wel dat Balk fit is. Balk komt gewoonweg kwaliteit te kort en is technisch zeer beperkt.
Heb liever dat een speler minder afstanden aflegt maar wel bepalend is aan de bal.
En dat mankeert er aan dit elftal.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2024, 15:47:35
Weer het elftal helemaal omgooien?. .

Wat Henk moet doen is deze basis ongeacht de stand 60 minuten laten staan.
En ook tegen Volendam (minus Mercera) weer zo starten en 60 minuten laten staan.

Zeg dat tegen de basis en dan is het nu aan hen om lekker samen te gaan voetballen zonder angst om fouten te maken.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Vlampiep op oktober 03, 2024, 15:48:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2024, 12:15:46
Heb je je al verdiept in de belasting bij voetbal?  :proost
Niet specifiek bij voetbal, maar weet dat ieder individu/sporter een eigen belastbaarheidgrens heett mbt het fysieke en mentale.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Vlampiep op oktober 03, 2024, 16:11:39
Het is nu wel duidelijk dat er een aantal spelers zijn aangetrokken  die niet fit genoeg zijn om in korte tijd een wedstrijd uit te kunnen spelen cq wedstrijd  kan spelen. Dit is Henk niet te aan te rekenen, maar hierin ligt een gezamelijke verantwoordelijkheid aan ten grondslag bij de scouting, medische staf en technisch manager. Dat het tactisch soms aan alle kanten rammelt kun je Henk verwijten, maar een andere trainer krijgt de nieuwe spelers ook niet morgen fit.
Een andere trainer zal ook zijn eigen gekozen assistent mee willen nemen, dus lijkt mij het voor de hand liggend dat de club als de sodemieter met Henk op zoek gaat naar een assistent om zo de taken dusdanig te verdelen waarbij beiden hun sterke punten in kunnen zetten om deze selectie tot betere prestaties te laten komen. Het heeft doen blijken dat de huidige trainerstaf hier niet toe in staat blijkt te zijn. Dus beleidsmakers van Cambuur aan het werk en laat het seizoen nog ten goede keren.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2024, 16:15:15
Welke spelers zijn dat behalve Afolabi en Alhaft?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2024, 16:17:00
Citaat van: Trainert! op oktober 03, 2024, 13:37:15
wat wordt de opstelling?
jansen
Mercera. -  van Mullem. - Nieling. - Poll

Kieftenbelt. -  Diemers. - de Leeuw

Nartey. - Balk. -  Pauwels
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2024, 16:19:15
Citaat van: Zuid1991 op oktober 03, 2024, 15:39:45
Het zal allemaal wel dat Balk fit is. Balk komt gewoonweg kwaliteit te kort en is technisch zeer beperkt.
Heb liever dat een speler minder afstanden aflegt maar wel bepalend is aan de bal.
En dat mankeert er aan dit elftal.
en wie wil je nu voor Balk laten spelen ben ik heel benieuwd naar?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2024, 16:20:48
Citaat van: Bankzitter op oktober 03, 2024, 16:15:15
Welke spelers zijn dat behalve Afolabi en Alhaft?
hebben we de kassabon nog ergens liggen kunnen we ze inleveren?..phoeeee wat een aankopen  :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Trainert! op oktober 03, 2024, 16:22:43
Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2024, 16:20:48
hebben we de kassabon nog ergens liggen kunnen we ze inleveren?..phoeeee wat een aankopen  :_schater


wie heeft ze aangetrokken?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 03, 2024, 16:33:21
Citaat van: Trainert! op oktober 03, 2024, 16:22:43

wie heeft ze aangetrokken?
Hij die niet genoemd mag worden
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: sunderland op oktober 03, 2024, 16:50:43
Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2024, 16:17:00
jansen
Mercera. -  van Mullem. - Nieling. - Poll

Kieftenbelt. -  Diemers. - de Leeuw

Nartey. - Balk. -  Pauwels
tja maar weer door de husselmachine. Gaat compleet de verkeerde kant op. Otessen word in de steek gelaten en wordt er uitgegooid. Poll die er opeens uitgegooid werd start nu weer. Schiet mij maar lek. Wat bespreken Henk en zijn assistenten dan? Data en de husselmachine en es even kijken wat daar uit komt..en als Balk ( die onthutsend was) spits start is het een trieste bedoeling
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Lowieke op oktober 03, 2024, 17:20:57
Zou het zo niet zijn:
                       Jansen

Mercera - van Mullem - Nieling - Poll

Nartley  - Kieftenbelt - Diemers

Balk - de Leeuw - Pauwels

Persoonlijk vind ik dit trouwens ook een zwaktebod. Als dit tenminste de opstelling is. Waar komt deze wijsheid vandaan?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2024, 17:21:06
Daar zat ik eerder aan te denken.
Hoe is het proces? Maakt Henk zijn opstelling en gaat dan met de perfomance gasten kijken of er nog iets aangepast moet worden ?
Of komt er eerst een partij data van spelers die niet 100% zijn en puzzelt dan Henk van de rest een elftal in elkaar?

Want hoe kom er anders bij om steeds weer 11 andere namen op het magneetbord te zetten.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 03, 2024, 17:28:28
Balk in de spits en De Leeuw erachter aldus Henk in de voorbeschouwing.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: AL op oktober 03, 2024, 18:10:10
Citaat van: papier op oktober 03, 2024, 17:28:28
Balk in de spits en De Leeuw erachter aldus Henk in de voorbeschouwing.

Henk kun je echt niet meer serieus nemen als dit de bedoeling is.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2024, 18:17:16
Zou het in de praktijk niet zoiets worden?

Jansen

Mercera - van Mullem - Nieling - Poll

Kieftenbelt - Diemers

Nartley  - de Leeuw

Balk - Pauwels

Van Gaal zou zeggen 1-4-2-2-2
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: DayDreamer op oktober 03, 2024, 18:28:47
Citaat van: AL op oktober 03, 2024, 18:10:10
Henk kun je echt niet meer serieus nemen als dit de bedoeling is.

Henk wil perse met een "ouder" ervaren middenveld spelen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 19:28:27
Het maakt toch niet een reet uit wie er spelen man. Kwaliteit hebben we niet. 6 potjes gewonnen in heel 2024. Om je dood te schamen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 19:30:14
Citaat van: sunderland op oktober 03, 2024, 16:50:43
tja maar weer door de husselmachine. Gaat compleet de verkeerde kant op. Otessen word in de steek gelaten en wordt er uitgegooid. Poll die er opeens uitgegooid werd start nu weer. Schiet mij maar lek. Wat bespreken Henk en zijn assistenten dan? Data en de husselmachine en es even kijken wat daar uit komt..en als Balk ( die onthutsend was) spits start is het een trieste bedoeling

Iedereen mag even ballen. Het is allemaal hetzelfde niveau. Dus het maakt niet een moer uit wie er speelt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 03, 2024, 19:34:31
Citaat van: DayDreamer op oktober 03, 2024, 18:28:47
Henk wil perse met een "ouder" ervaren middenveld spelen.

Ja prima dan zet je Kieftenbelt erin ipv Rolke. Rest laat je staan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 03, 2024, 19:36:41
Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 19:30:14
Iedereen mag even ballen. Het is allemaal hetzelfde niveau. Dus het maakt niet een moer uit wie er speelt.

Als je het tenminste een aantal wedstrijden laat staan dan leert men nog wat samenspelen. Door het husselen krijg je dat niet erin. Poll of Marsman, lood om oud ijzer dus blijf gewoon bij een.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 19:37:20
Citaat van: AL op oktober 03, 2024, 18:10:10
Henk kun je echt niet meer serieus nemen als dit de bedoeling is.

Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Poetser op oktober 03, 2024, 19:42:23
Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 19:28:27
Het maakt toch niet een reet uit wie er spelen man. Kwaliteit hebben we niet. 6 potjes gewonnen in heel 2024. Om je dood te schamen.

Weet je, gasten zoals jij zijn de reden dat Henk vandaag zo'n interview geeft. Jij en die achterlijke Richard Nijp.

ALTIJD negatief wezen. JULLIE maken de club kapot.

Maar je bent nog te dom om te poepen, dus dit zal je ook wel niet begrijpen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 03, 2024, 19:50:23
Citaat van: Poetser op oktober 03, 2024, 19:42:23
Weet je, gasten zoals jij zijn de reden dat Henk vandaag zo'n interview geeft. Jij en die achterlijke Richard Nijp.

ALTIJD negatief wezen. JULLIE maken de club kapot.

Maar je bent nog te dom om te poepen, dus dit zal je ook wel niet begrijpen

Dus jij vind dat het goed gaat? Even het brilletje poetsen dan...
Realisme wordt wel vaker verward met negativiteit

Tuurlijk, er zitten soms stukken tussen waarvan ik ook denk dat het wel een tandje minder kan en liever mik op support en positivisme
Maar deze heren durven vaak wel de pijnpunten te benoemen waar anderen dat wel te lijken ontkennen of er voor weg kijken

Ik houd hier persoonlijk wel van maar soms is een gulden middenweg ook niet verkeerd

Ik had het liever ook veel rooskleuriger gezien maar ik vrees dat Wiekie wel dichterbij de waarheid zit dan menig ander hier
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: DayDreamer op oktober 03, 2024, 19:52:33
Citaat van: papier op oktober 03, 2024, 19:34:31
Ja prima dan zet je Kieftenbelt erin ipv Rolke. Rest laat je staan.

Wat ik begreep gaat hij met Kieftenbelt - de Leeuw - Diemers op het middenveld spelen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 03, 2024, 19:57:44
Citaat van: DayDreamer op oktober 03, 2024, 19:52:33
Wat ik begreep gaat hij met Kieftenbelt - de Leeuw - Diemers op het middenveld spelen.

Ja snap ik. Maar m'n punt is meer dat ik vind dat hij niet zoveel moet wisselen. Prima dat je meer ervaring wil en voor Kieftenbelt kiest maar haal dan alleen R?lke eraf en laat de rest toch eens staan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2024, 20:14:47
Ik zie het al met de wissel van Ottesen in de rust ... dan cre?er je een probleem voor de volgende wedstrijd.
Nu gaat Mercera die er lekker inzit weer van links naar echts, maar afwachten hoe dat uitpakt.
En komt Poll van derde keus weer eerste keus, dus dan ben je na al dat gewissel terug bij af op de linksback.

Even voorruitkijkend... Mercera mist Volendam, dus komt Ottensen er weer in op rechtsback.

Wat me verbaasd is dat vrijwel iedereen dit ziet ... ook in de podcasts van LC en OF word het wekelijks benoemd.
En toch blijft Henk maar steeds wisselen in plaat van elf namen te kiezen en daar aan vast te houden, ook als de score een keer verkeerd valt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 03, 2024, 20:17:51
Citaat van: Bankzitter op oktober 03, 2024, 20:14:47
Ik zie het al met de wissel van Ottesen in de rust ... dan cre?er je een probleem voor de volgende wedstrijd.
Nu gaat Mercera die er lekker inzit weer van links naar echts, maar afwachten hoe dat uitpakt.
En komt Poll van derde keus weer eerste keus, dus dan ben je na al dat gewissel terug bij af op de linksback.

Even voorruitkijkend... Mercera mist Volendam, dus komt Ottensen er weer in op rechtsback.

Wat me verbaasd is dat vrijwel iedereen dit ziet ... ook in de podcasts van LC en OF word het wekelijks benoemd.
En toch blijft Henk maar steeds wisselen in plaat van elf namen te kiezen en daar aan vast te houden, ook als de score een keer verkeerd valt.

En dan zal hij wel weer eens gaan kiezen voor V Mullem in het centrum. Gaat er op het middenveld weer gewisseld worden met De Jong, Souren of R?lke en gaan we waarschijnlijk ook nog wel een keer Kooistra in de spits zien.

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Josli op oktober 03, 2024, 20:27:36
Tja ik denk dat het een tactisch verhaal is dat we zo matig spelen. En dan kun je roepen dat er ervaring in moet, maar je zult vooral anders moeten gaan staan in het veld. Persoonlijk denk ik dat dit team goed genoeg is. Maar vooral in het druk zetten en in het kort zitten op het middenveld gaat het mis. Ons middenveld is een speeltuin voor de tegenstander. Ik kijk veel voetbal, maar er is niet een team in het betaald voetbal waar je zoveel ruimte krijgt op het middenveld op een bal aan te nemen en door te voetballen. Vervolgens kunnen ze dan vaak ook nog de buitenspelers inspelen en dan staan we weer op 5 meter. Er zijn veel manieren waarop je dit kunt oplossen. Ik zie het liefst dat Cambuur door dekt. Prachtig om te zien van de week bij PSV hoe je dat kunt doen. Dan kom je telkens in de duels. Van Mullem kan dat ook prima denk ik. Voordeel is dan ook dat Diemers wat hoger op het veld kan komen. Ik vind het altijd lastig om te zien of de opdrachten niet kloppen, of de uitvoering niet. Maar ik krijg bijna het idee dat het de opdracht is van Souren of Kieftenbelt om in de zone de tegenstander op te vangen. Daar moeten ze direct mee stoppen. Deze jongens zijn geen Hoedemakers of Monteiro. Helaas niet eens bijna...

In mijn ogen zijn de poppetjes die opgesteld worden veel minder belangrijk dan de tactiek. Dus wie er in staan vind ik dan verder ook niet zo interessant.

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 03, 2024, 20:31:52
Hoedemakers speelde z'n eerste 3-4 wedstrijden ook niet best. Bleef wel staan. Kreeg de ruimte en het vertrouwen om te groeien. Laat het hier toch ook eens staan. Je kan na 5 potten alsnog wisselen als er geen groei in zit.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2024, 20:36:51
Eens. Zet er daarom gewoon elf neer en zeg ook dat ze blijven staan hoe de wedstrijd ook loopt. En als er te veel ruimte ontstaat dat ze eerst zelf verantwoordelijkheid nemen in het veld om het op te lossen. Dat zou toch moeten kunnen met een middenveld met 2 met 400+ wedstrijden en eentje met 300+.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 20:38:30
Citaat van: Poetser op oktober 03, 2024, 19:42:23
Weet je, gasten zoals jij zijn de reden dat Henk vandaag zo'n interview geeft. Jij en die achterlijke Richard Nijp.

ALTIJD negatief wezen. JULLIE maken de club kapot.

Maar je bent nog te dom om te poepen, dus dit zal je ook wel niet begrijpen

Beste man, ik heb meer dan 1000 wedstrijden van Cambuur gezien. Jij hoeft mij niet te vertellen dat ik de club kapot maak, want dat doet de club zelf wel. Sportief zijn we failliet. Dat jij dat niet ziet of wil zien zegt genoeg over jezelf.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2024, 20:52:16
He VVV uit, zie ik. Morgen al, daar heb ik zin in. Vorige keer mooie 0-1 uitoverwinning als laatste oefenwedstrijd. Moet goed komen  _O_ _O_ _O_ :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 20:53:21
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 03, 2024, 19:50:23
Dus jij vind dat het goed gaat? Even het brilletje poetsen dan...
Realisme wordt wel vaker verward met negativiteit

Tuurlijk, er zitten soms stukken tussen waarvan ik ook denk dat het wel een tandje minder kan en liever mik op support en positivisme
Maar deze heren durven vaak wel de pijnpunten te benoemen waar anderen dat wel te lijken ontkennen of er voor weg kijken

Ik houd hier persoonlijk wel van maar soms is een gulden middenweg ook niet verkeerd

Ik had het liever ook veel rooskleuriger gezien maar ik vrees dat Wiekie wel dichterbij de waarheid zit dan menig ander hier

Ik wil gvd ook wel dat het beter gaat, na elke nederlaag kan ik nauwelijks slapen. Ik heb het beste met de club voor, maar kennelijk mag je hier niet de pijnpunten benoemen. Lekker blijven knuffelen heeft mijns inziens geen enkele zin.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 20:53:54
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2024, 20:52:16
He VVV uit, zie ik. Morgen al, daar heb ik zin in. Vorige keer mooie 0-1 uitoverwinning als laatste oefenwedstrijd. Moet goed komen  _O_ _O_ _O_ :proost

Gas geven met die bende. Hoop is iets goeds.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2024, 21:56:38
Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 20:53:54
Gas geven met die bende. Hoop is iets goeds.

Bedankt Wiekie, skreeuwen morgen in de koel
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 06:47:41
Citaat van: Bankzitter op oktober 03, 2024, 20:14:47
Ik zie het al met de wissel van Ottesen in de rust ... dan cre?er je een probleem voor de volgende wedstrijd.
Nu gaat Mercera die er lekker inzit weer van links naar echts, maar afwachten hoe dat uitpakt.
En komt Poll van derde keus weer eerste keus, dus dan ben je na al dat gewissel terug bij af op de linksback.

Even voorruitkijkend... Mercera mist Volendam, dus komt Ottensen er weer in op rechtsback.

Wat me verbaasd is dat vrijwel iedereen dit ziet ... ook in de podcasts van LC en OF word het wekelijks benoemd.
En toch blijft Henk maar steeds wisselen in plaat van elf namen te kiezen en daar aan vast te houden, ook als de score een keer verkeerd valt.
wat mij opvalt is dat de heren in de podcasts zo lekker kritisch zijn, maar in interviews durven ze niet scherp door te vragen. Na 1 kritische vraag is het vaak weer klaar.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Zuid1991 op oktober 04, 2024, 07:28:13
Citaat van: zeewolde op oktober 04, 2024, 06:47:41
wat mij opvalt is dat de heren in de podcasts zo lekker kritisch zijn, maar in interviews durven ze niet scherp door te vragen. Na 1 kritische vraag is het vaak weer klaar.
Eens!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 04, 2024, 07:58:57
Citaat van: zeewolde op oktober 04, 2024, 06:47:41
wat mij opvalt is dat de heren in de podcasts zo lekker kritisch zijn, maar in interviews durven ze niet scherp door te vragen. Na 1 kritische vraag is het vaak weer klaar.

Ik heb ze nog niet horen vragen waarom hij niet een aantal wedstrijden met een vaste basis speelt. Tsja, daar gaan je exclusieve nieuwtjes...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Poetser op oktober 04, 2024, 08:07:02
Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 20:38:30
Beste man, ik heb meer dan 1000 wedstrijden van Cambuur gezien. Jij hoeft mij niet te vertellen dat ik de club kapot maak, want dat doet de club zelf wel. Sportief zijn we failliet. Dat jij dat niet ziet of wil zien zegt genoeg over jezelf.

Zullen we vanavond in Venlo even bijpraten?

Oh wacht.. daar bist vast niet.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 04, 2024, 08:50:44
Citaat van: Poetser op oktober 04, 2024, 08:07:02
Zullen we vanavond in Venlo even bijpraten?

Oh wacht.. daar bist vast niet.

Succes vanavond. Nim de 3 punten met naar huus
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Trainert! op oktober 04, 2024, 09:01:21
Citaat van: Bankzitter op oktober 03, 2024, 20:14:47
Ik zie het al met de wissel van Ottesen in de rust ... dan cre?er je een probleem voor de volgende wedstrijd.
Nu gaat Mercera die er lekker inzit weer van links naar echts, maar afwachten hoe dat uitpakt.
En komt Poll van derde keus weer eerste keus, dus dan ben je na al dat gewissel terug bij af op de linksback.

Even voorruitkijkend... Mercera mist Volendam, dus komt Ottensen er weer in op rechtsback.

Wat me verbaasd is dat vrijwel iedereen dit ziet ... ook in de podcasts van LC en OF word het wekelijks benoemd.
En toch blijft Henk maar steeds wisselen in plaat van elf namen te kiezen en daar aan vast te houden, ook als de score een keer verkeerd valt.


Souren ook naar de interlandweek? Kan hij hierna weer lekker bijslapen ;(
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 04, 2024, 11:16:24
Er gaat ook iemand op de fiets naar de wedstrijd!

https://www.gofundme.com/f/op-de-fiets-naar-vvv-venlo-sc-cambuur
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Trainert! op oktober 04, 2024, 15:51:47
We kunnen nog afbellen....
Ik voel een zeer pijnlijke avond aankomen ;(
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: gobo op oktober 04, 2024, 16:01:37
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 15:51:47
We kunnen nog afbellen....
Ik voel een zeer pijnlijke avond aankomen ;(
Spierpijn zeker? Dat krijg je als heel je lichaam in een constante staat van verzuring verkeert....
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 04, 2024, 16:54:58
Wurd wel spannend in elk geval. Gaan de spelers nog voor Henk door het vuur. En dan doet de uitslag er verder ook niet toe eigenlijk.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Poetser op oktober 04, 2024, 17:18:04
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 15:51:47
We kunnen nog afbellen....
Ik voel een zeer pijnlijke avond aankomen ;(

Koren op de molen voor je, toch?

Kun je lekker weer de hele week je gal kwijt. Lekker man.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 17:26:37
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 15:51:47
We kunnen nog afbellen....
Ik voel een zeer pijnlijke avond aankomen ;(
Ik heb het ideale lied voor je gevonden, veel plezier ermee:

https://youtu.be/i4Q76RZJln8?si=gHP6xymjzhPCWV8a
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Trainert! op oktober 04, 2024, 18:06:45
Citaat van: Poetser op oktober 04, 2024, 17:18:04
Koren op de molen voor je, toch?

Kun je lekker weer de hele week je gal kwijt. Lekker man.

Ja heerlijk! realisme ipv altijd alles maar goed te praten.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Poetser op oktober 04, 2024, 18:23:58
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 18:06:45
Ja heerlijk! realisme ipv altijd alles maar goed te praten.

Het is maar net hoe je in het leven staat.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: oost op oktober 04, 2024, 18:51:02
Ik wordt ook niet goed van een klein deel van  de leden die alles recht lullen wat krom is.
De adoratie van Henk is begrijpelijk maar ook hij gaat niet vrij uit. Er gaat ongelooflijk veel mis afgelopen 3 seizoenen en daar moeten we niet voor weglopen.
Van mij mag er wel wat gaan gebeuren.
Of dat nou in het bestuur is of in de TS maakt mij niet uit. Maar doen alsof het Cambuur allemaal overkomen  is gaat mij veel te ver.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 19:02:23
Casas en Souren niet bij de selectie
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Vlampiep op oktober 04, 2024, 19:06:43
Citaat van: oost op oktober 04, 2024, 18:51:02
Ik wordt ook niet goed van een klein deel van  de leden die alles recht lullen wat krom is.
De adoratie van Henk is begrijpelijk maar ook hij gaat niet vrij uit. Er gaat ongelooflijk veel mis afgelopen 3 seizoenen en daar moeten we niet voor weglopen.
Van mij mag er wel wat gaan gebeuren.
Of dat nou in het bestuur is of in de TS maakt mij niet uit. Maar doen alsof het Cambuur allemaal overkomen  is gaat mij veel te ver.
Zelf denk ik dat het binnen de club ook niet lekker zit. Van buiten lijken er krachten bezig  die tweespalt binnen de club probeert te krijgen, zo is het toch Ype? Er moet inderdaad wel iets gaan gebeuren en te beginnen dat de clubleiding zich unaniem uitspreekt achter hun staf te staan. Tevens zal de trainerstaf tijdelijk  ondersteuning moeten krijgen om deze selectie in hun kracht te laten komen. Dit zal enige tijd vragen omdat er verschillende spelers nog niet fit zijn en niet het onmogelijke van Henk kan worden verwacht.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: HansKazan op oktober 04, 2024, 19:21:16
Iemand Streampie?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 19:32:36
Citaat van: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 19:02:23
Casas en Souren niet bij de selectie

:X
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: AL op oktober 04, 2024, 19:41:03
Balk gaat echt als spits spelen en Nartey op rechtsbuiten??
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 04, 2024, 19:56:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 19:32:36
:X

Zouden gewoon op de bank hoor.

Ik denk gewoon de leeuw spits? Balk rechts, Pauwels links en nartey op het middenveld?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 04, 2024, 20:00:28
Citaat van: Poetser op oktober 03, 2024, 19:42:23
Weet je, gasten zoals jij zijn de reden dat Henk vandaag zo'n interview geeft. Jij en die achterlijke Richard Nijp.

ALTIJD negatief wezen. JULLIE maken de club kapot.

Maar je bent nog te dom om te poepen, dus dit zal je ook wel niet begrijpen

Beste Poetser kun jij in het vervolg ook een beetje normaal taalgebruik hanteren? Ik ben dit ook niet van je gewend.
Delfzijl/Cambuur.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: drg op oktober 04, 2024, 20:03:14
Lekker schot Nartey  :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 20:11:02
Zal ik dan beginnen vanavond: prima start!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 04, 2024, 20:13:18
0-5 binnen 10 minuten was niet onverdiend geweest.. maarja de afstelling van de voeten lijkt wel chronisch verkeerd te staan
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: drg op oktober 04, 2024, 20:18:04
Man man wat een kansen altijd en nooit wil het er in.  ;(
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 20:18:24
Een hele goede start vandaag |:)

Maar hoeveel kansen heb je nodig om eindelijk te scoren??
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: AL op oktober 04, 2024, 20:18:34
Prima spel tot nu toe.
Alleen in de 16 is het echt 4e klasse niveau.
Pauwels is wel ons pareltje hoor.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Josli op oktober 04, 2024, 20:22:38
Iemand nog een fatsoenlijke stream?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bernardo op oktober 04, 2024, 20:23:24
Tja jekan het jezelf zo makkelijk maken door nu minimaal met 0-2 voor te staan
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 20:33:41
Heer en meester hoor  |:) netjes.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: CaseP op oktober 04, 2024, 20:36:01
Stream ergens?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: drg op oktober 04, 2024, 20:36:45
Graag nog een goal voor de rust.

Aan de goeie kant  :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 20:36:51
https://livetv.sx/enx/
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: oscarsielstra op oktober 04, 2024, 20:37:02
We mutte de kansen wel benutte ... !
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 04, 2024, 20:37:18
Kom op jongens.. de bedoeling van het spelletje is de bal tegen het netje. Kan iemand ze dat even duidelijk maken?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 20:38:03
Citaat van: De Gast op oktober 04, 2024, 20:37:18
Kom op jongens.. de bedoeling van het spelletje is de bal tegen het netje. Kan iemand ze dat even duidelijk maken?
Ze doen hun best toch?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: drg op oktober 04, 2024, 20:42:11
Het is verdomme elke keer alsof wanneer ze de lijn van de 16 zien dat ze direct de bal af moeten spelen in plaats van zelf te schieten  :zucht
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bernardo op oktober 04, 2024, 20:42:52
Beste helft van het seizoen, nu de goals nog.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 04, 2024, 20:43:20
Citaat van: okkele op oktober 04, 2024, 20:38:03
Ze doen hun best toch?

Absoluut. Ze laten Henk niet vallen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 20:44:38
Kieftenbeld graag vanaf 11 meter
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: el haj op oktober 04, 2024, 20:44:49
Ongelofelijk...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: drg op oktober 04, 2024, 20:45:02
hoe dan
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: el haj op oktober 04, 2024, 20:45:12
Dan toch!!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: drg op oktober 04, 2024, 20:45:54
Godverdomme eindelijk.

En deze keer een minuut vasthouden tot aan de rust  :devil
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 20:46:02
Poll !!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: hobbes op oktober 04, 2024, 20:46:26
Niet meer dan terecht
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bernardo op oktober 04, 2024, 20:46:31
Jaaaaa
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 20:46:41
Diemers . Ouwe mazzelpik.
Weg met die sterrenstatus aub
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: oscarsielstra op oktober 04, 2024, 20:47:24
Hehe  ...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 20:47:41
Citaat van: okkele op oktober 04, 2024, 20:46:41
Diemers . Ouwe mazzelpik.
Weg met die sterrenstatus aub
schitterende assist :devil
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 20:49:13
Hoorde die dkv-er geen rood te krijgen?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 20:49:18
Echt een hele hele beste eerste helft, geen enkele kans weggegeven, zelf prima veldspel, veel kansen en volledig terecht op voorsprong. Volhouden nu.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 20:49:53
Citaat van: zeewolde op oktober 04, 2024, 20:49:13
Hoorde die dkv-er geen rood te krijgen?
Ja, ging niet voor de bal, die was al weg.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Yellow Army op oktober 04, 2024, 20:49:57
Zeer sterke 1e helft, alleen 3 goals te weinig gemaakt. Pauwels  :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Destroyer op oktober 04, 2024, 20:50:05
Mooi man, Henk is onze held  :scc
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: moodygrunn op oktober 04, 2024, 20:50:30
Citaat van: zeewolde op oktober 04, 2024, 20:49:13
Hoorde die dkv-er geen rood te krijgen?

Was ook mijn 1e gedachte
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 20:50:48
Citaat van: Yellow Army op oktober 04, 2024, 20:49:57
Zeer sterke 1e helft, alleen 3 goals te weinig gemaakt. Pauwels  :thumbsup
poll, kieftenbeld, mercera en nartey ook zeer sterk tot nu toe
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 04, 2024, 20:51:38
Citaat van: zeewolde op oktober 04, 2024, 20:50:48
poll, kieftenbeld, mercera en nartey ook zeer sterk tot nu toe

Iedereen een dikke voldoende deze eerste helft.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 04, 2024, 20:51:56
Diemers mut dr maar vanaf bliefe at ie oppe stip gaat. Onvoorstelbaar.

Het is Poll gegund. Die jongen het echt wel goeie periodes maar wordt altijd weer gewisseld. Net zoals Ottessen. Laat die twee nou mooi staan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Tanjajeah op oktober 04, 2024, 20:55:21
Cambuur 18 schoten in de eerste helft. Scoren blijft een dingetje. Voetbal is gewoon heel goed, met een uitblinkende Pauwels.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2024, 20:55:49
Der lopen 8 spelers van vvv warm :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: AL op oktober 04, 2024, 20:57:24
Beste 1e helft van het seizoen!
Echt prima spel met Pauwels als absolute uitblinker.
Mooi voor Poll die ook nog eens goed staat te ballen.
Voor de goal moet het echt beter. Zowel Balk als de Leeuw niet scherp genoeg.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2024, 20:58:22
Het lijkt wel dat Henk en het team de knop hebben omgezet en er een stukje verbetenheid inzit. Wat ik vorig seizoen miste, begint wat te komen.
Kijken of ze de 2e helft de voorsprong met een over mijn lijk mentaliteit weten te verdedigen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2024, 20:59:33
Citaat van: Bankzitter op oktober 04, 2024, 20:58:22
Het lijkt wel dat Henk en het team de knop hebben omgezet en er een stukje verbetenheid inzit. Wat ik vorig seizoen miste, begint wat te komen.
Kijken of ze de 2e helft de voorsprong met een over mijn lijk mentaliteit weten te verdedigen.
Niet verdedigen, uitbouwen!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 21:00:49
Citaat van: AL op oktober 04, 2024, 20:57:24
Beste 1e helft van het seizoen!
Echt prima spel met Pauwels als absolute uitblinker.
Mooi voor Poll die ook nog eens goed staat te ballen.
Voor de goal moet het echt beter. Zowel Balk als de Leeuw niet scherp genoeg.
Misschien Balk en Nartey omruilen? Balk is geen spits en Nartey geen rechtsbuiten volgens mij. Dan heb je in ieder geval nog een rechtsbuiten. Aan de andere kant, het gaat prima dus misschien maar mooi zo laten staan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2024, 21:01:47
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 21:00:49
Misschien Balk en Nartey omruilen? Balk is geen spits en Nartey geen rechtsbuiten volgens mij. Dan heb je in ieder geval nog een rechtsbuiten. Aan de andere kant, het gaat prima dus misschien maar mooi zo laten staan.
Nartey en mercera zijn geweldig samen, laten staan
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2024, 21:02:13
Is minnema geblesseerd
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2024, 21:04:56
3 penalties gemist dit seizoen... eigenlijk ook bizar. Dat is natuurlijk iets waar De Jong, Lambooij en het bestuur ook allemaal weinig aan kunnen doen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: moodygrunn op oktober 04, 2024, 21:09:52
Citaat van: Bankzitter op oktober 04, 2024, 21:04:56
3 penalties gemist dit seizoen... eigenlijk ook bizar. Dat is natuurlijk iets waar De Jong, Lambooij en het bestuur ook allemaal weinig aan kunnen doen.

Erik Bakker kan misschien wel een cursus geven?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 21:10:12
Pauwels kan voetballen hoor,  daar gaan we plezier aan beleven.
|:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Galdiano op oktober 04, 2024, 21:10:18
Citaat van: Bankzitter op oktober 04, 2024, 21:04:56
3 penalties gemist dit seizoen... eigenlijk ook bizar. Dat is natuurlijk iets waar De Jong, Lambooij en het bestuur ook allemaal weinig aan kunnen doen.

4 toch?

2x Smit.
2x Diemers.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 04, 2024, 21:18:14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2024, 21:01:47
Nartey en mercera zijn geweldig samen, laten staan

En dat is nou net het idee achter deze tactiek, juist g??n buiten op rechts maar een middenvelder. Die komt als 10 te spelen zodat Mercera ruimte heeft om er overheen te gaan
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 21:22:28
Jammer dat die van Zutphen er uit gaat. Vond hem best goed spelen :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: el haj op oktober 04, 2024, 21:22:43
Prachtige pass van Nartey daar.  _O_
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: drg op oktober 04, 2024, 21:25:11
Snel een 2e maken, ze komen wat vaker voor ons doel
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 21:28:08
Goed zo de Leeuw, goede gele kaart, goed afgekeken van Emmen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 21:28:55
VVV heeft goed gewisseld, wordt lastiger nu
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bernardo op oktober 04, 2024, 21:30:30
R?lke wakker worden!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: moodygrunn op oktober 04, 2024, 21:33:01
R?lke de Beer is al in winterslaap?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 21:43:18
Is het een goed of slecht teken dat het hier zo stil is? :X
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 21:44:21
Het zit een keer echt mee......
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 21:46:54
Citaat van: zeewolde op oktober 04, 2024, 21:44:21
Het zit een keer echt mee......
Prima redding van Jansen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: el haj op oktober 04, 2024, 21:49:51
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 21:43:18
Is het een goed of slecht teken dat het hier zo stil is? :X

Ouderwets billenknijpen.  :X
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 21:55:52
 |:) |:) |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 21:56:18
Gefeliciteerd mannen dit hadden we allemaal ff nodig |:) :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Stiens op oktober 04, 2024, 21:57:01
Benieuwd naar Ype Smid z?n reactie  l8l
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2024, 21:57:41
Eindelijk punten en ook nog dikverdiend.
Hopelijk geeft dat wat rust en is de druk er wat af bij Henk.

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bernardo op oktober 04, 2024, 21:57:47
 |:)

Hopelijk stopt de media nu even met de boel opruien
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: denistel op oktober 04, 2024, 21:57:55
gouden puntjes mensuh geniet er van
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: zeewolde op oktober 04, 2024, 21:57:57
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 18:06:45
Ja heerlijk! realisme ipv altijd alles maar goed te praten.
welk realisme?????
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 21:58:02
Ontzettend blij mee, ook niet gestolen, goede eerste helft. Iets mindere tweede helft maar dat mag, goed gevochten, slimme gele kaarten gepakt. Top!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Destroyer op oktober 04, 2024, 21:59:16
Lekker  :scc
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 21:59:40
Mooi hoe blij die spelers ook met Henk zijn.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 22:00:04
Ik ben geen fan, maar we krijgen toch wel weinig goals tegen als Van Mullem erin staat :insane
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: drg op oktober 04, 2024, 22:00:31
Pff het had ook niet langer moeten duren want die tegendoelpunt zat er elk moment aan te komen naar mijn idee.

Wel verdiende punten, maar hoop wel dat het afmaken heel hard op getraind wordt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: AL op oktober 04, 2024, 22:01:08
Deze is zo belangrijk!!
1e helft was geweldig, 2e helft matig maar wat maakt het uit.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Mike SCC op oktober 04, 2024, 22:01:59
Lekker hoor! Hier waren we echt aan toe. Mooi voor Poll ook  |:)
Nu lekker 2 weken herstellen en iedereen fit  :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 22:02:21
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 22:00:04
Ik ben geen fan, maar we krijgen toch wel weinig goals tegen als Van Mullem erin staat :insane
klopt dat zeg ik toch de hele tijd al Holwerd :D
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2024, 22:02:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 22:00:04
Ik ben geen fan, maar we krijgen toch wel weinig goals tegen als Van Mullem erin staat :insane

Hij begint wel steeds meer een kerel te worden. En het lijkt inderdaad beter te staan als hij speelt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Specuveter op oktober 04, 2024, 22:05:22
Bijna jammer dat we nu twee weken vrij zijn.
Maar nu maar met dezelfde opstelling blijven spelen!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: oost op oktober 04, 2024, 22:07:20
Ik heb genoten van dit potje,  voornamelijk de eerste helft echt fantastisch. Tweede helft kakte het wel weer in maar goed. Scoren blijft wel echt een serieus probleem. Het niveau verschil tussen eerste em 2e helft vind ik wel erg groot. Het niveau verschil tussen Emmen thuis em nu vvv uit vind ik ronduit schokkend.
Hopelijk blijft Henk bij deze tactiek en cre?ert hij vastigheid  |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 22:07:34
Citaat van: Specuveter op oktober 04, 2024, 22:05:22
Bijna jammer dat we nu twee weken vrij zijn.
Maar nu maar met dezelfde opstelling blijven spelen!!
spellers fit maken tegen Volendam vrijdag 18 oktober.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 04, 2024, 22:11:02
Citaat van: oost op oktober 04, 2024, 22:07:20
Ik heb genoten van dit potje,  voornamelijk de eerste helft echt fantastisch. Tweede helft kakte het wel weer in maar goed. Scoren blijft wel echt een serieus probleem. Het niveau verschil tussen eerste em 2e helft vind ik wel erg groot. Het niveau verschil tussen Emmen thuis em nu vvv uit vind ik ronduit schokkend.
Hopelijk blijft Henk bij deze tactiek en cre?ert hij vastigheid  |:)

Bizar veel energie gegeven denk ik, 70 minuten dominant gespeeld. Uit. Erg knap. Toen VVV opportunistisch ging spelen kregen ze wat mogelijkheden. Uiteindelijk moet je gewoon na 70 minuten op 0-3 staan ofzo.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: V-man op oktober 04, 2024, 22:13:16
Ik geniet van dit moment! Hadden we wel even nodig!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 22:14:29
Citaat van: Specuveter op oktober 04, 2024, 22:05:22
Bijna jammer dat we nu twee weken vrij zijn.
Maar nu maar met dezelfde opstelling blijven spelen!!

Jammer dat de volgende wedstrijd een thuiswedstrijd is :insane



En dan ook nog eens tegen Volendam :|
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 04, 2024, 22:17:31
Een geweldige eerste helft. Verbazingwekkend goed. Maar kom op zeg.. wat een armoede voorin als het er echt op aan komt. Dat blijft een groot probleem. Niemand die even dat net dat extra heeft om de bal tegen de touwen te jassen.

Tweede helft kon je dit verwachten maar met hangen en wurgen de boel over de streep. Jansen  _O_

Er is gelukkig weer even rust en Lars mag als de sodemieter op zoek naar een spits.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 22:19:33
Citaat van: De Gast op oktober 04, 2024, 22:17:31
Er is gelukkig weer even rust en Lars mag als de sodemieter op zoek naar een spits.

Castaignos / Gladon zijn nog clubloos :devil
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 22:20:15
Zal ik nu al gaan slapen of nog even op Trainert wachten?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Harry L. op oktober 04, 2024, 22:20:54
Mooie puntjes. prima eerste helft, tweede matig. Hopen dat we nu eens een positieve reeks neer kunnen zetten |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 22:28:34
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 22:20:15
Zal ik nu al gaan slapen of nog even op Trainert wachten?
:_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: AL op oktober 04, 2024, 22:30:44
Mooi om te zien dat onze eigen jongens Mercera en Nartey prima staan te ballen!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 22:32:01
Citaat van: AL op oktober 04, 2024, 22:30:44
Mooi om te zien dat onze eigen jongens Mercera en Nartey prima staan te ballen!
klopt helemaal ik geniet hier van :y
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Poetser op oktober 04, 2024, 22:33:28
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 22:20:15
Zal ik nu al gaan slapen of nog even op Trainert wachten?

Trainert en Wiekie komen echt niet meer hoor.

Nijp hoorst oek niet meer op X.

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Andy King op oktober 04, 2024, 22:40:38
Nou, gewonnen. 3 punten achter op nr. 7. Alle azijnzeikers kunnen eerst weer even hun kop houden.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 22:53:20
Citaat van: Poetser op oktober 04, 2024, 22:33:28
Trainert en Wiekie komen echt niet meer hoor.

Nijp hoorst oek niet meer op X.
klopt helemaal Poetser  :thumbsup geniet van deze overwinning  :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Trainert! op oktober 04, 2024, 22:57:51
Hier ben ik al.

Wat een kansen! Blij met onze keeper! Voor hetzelfde geld verlies je onnodige punten

armoe troef voorin. Schandalige vertoning
lichtpunt Pauwels toppertje
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 23:35:23
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 22:00:04
Ik ben geen fan, maar we krijgen toch wel weinig goals tegen als Van Mullem erin staat :insane
helemaal eens !
ik vind het koppel met nieling ook prima.
:proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 23:36:04
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 04, 2024, 22:20:15
Zal ik nu al gaan slapen of nog even op Trainert wachten?

:_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: okkele op oktober 04, 2024, 23:37:17
ik lees ook dat we het jammer vinden dat we 2 weken vrij zijn.
misschien wel goed voor die zwaar vermoeide afolabi om wat te herstellen van alle inspanning.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: CambuurAmersfoort op oktober 04, 2024, 23:50:25
Wat een bizarre seizoenstart in de kkd. Niemand is echt goed en ik heb zelden na 9 potjes alle teams nog zo ontzettend dicht bij elkaar zien staan.

Dat kan ons voordeel zijn. Als het nu een tijdje gaat lopen en we winnen 4-5x dan kan je ook zomaar weer in de top 5 staan. Ik verwacht de huidige nummers 1 en 2 ook niet als kandidaten voor de uiteindelijke promotieplekken dus gldegene die in de winterstop goed aankoopt kan zomaar promoveren.

Wel echt bizar he...we hebben na den Bosch de minste goals tegen...als we gewoon een goede aanval hadden gehad dan stonden wij nu na 9 potjes al mijlenver voor op de rest.

Blijft jammer dat ons veredigende probleem van vorig jaar lijkt opgelost maar we tegelijkertijd onze aanvallende kwaliteiten en goals weg hebben gedaan.

Hopelijk kraken we snel de code om tot de winterstop echt een goede serie neer te zetten zodat we in de 2e helft nog mee kunnen doen voor de prijzen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 00:30:31
Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 04, 2024, 23:50:25
Wel echt bizar he...we hebben na den Bosch de minste goals tegen...als we gewoon een goede aanval hadden gehad dan stonden wij nu na 9 potjes al mijlenver voor op de rest.
Ik vind het wat geneuzel dat we zo weinig doelpunten tegen hebben, als we 1-0 verliezen hebben de tegenstanders gewoon geen doelpunten extra nodig. De 0 houden zegt meer over de kwaliteit van de verdediging.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Specuveter op oktober 05, 2024, 06:31:07
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 22:57:51
Hier ben ik al.

Wat een kansen! Blij met onze keeper! Voor hetzelfde geld verlies je onnodige punten

armoe troef voorin. Schandalige vertoning
lichtpunt Pauwels toppertje
Toch nog even je punt scoren 8P
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 05, 2024, 07:20:51
Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 04, 2024, 23:50:25

Hopelijk kraken we snel de code om tot de winterstop echt een goede serie neer te zetten zodat we in de 2e helft nog mee kunnen doen voor de prijzen.

Er is geen code om te kraken.. gister speelden we op onze max. En zelfs dan is het alle hens aan dek.
Zonder spits zijn we echt kansloos om ergens om mee te doen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 05, 2024, 07:37:15
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2024, 22:19:33
Castaignos / Gladon zijn nog clubloos :devil

Nou ja doe maar dan of niet.. en stuur Afolabi dan maar terug naar Kortrijk. Ben daar wel klaar met. Wat een amateuristisch gedoe.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 07:56:05
Citaat van: Poetser op oktober 04, 2024, 22:33:28
Trainert en Wiekie komen echt niet meer hoor.

Nijp hoorst oek niet meer op X.

Ouwe geile billenlikker. Ik bin net wakker. Gehuild vanwege de drie punten. Echt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: richard op oktober 05, 2024, 08:09:22
Citaat van: Poetser op oktober 04, 2024, 22:33:28
Trainert en Wiekie komen echt niet meer hoor.

Nijp hoorst oek niet meer op X.

Wat hest ut zwaar niet jongen om alles in de gaten te houden maar heb nog genoeg gepost hoor. Pracht punten met een prima eerste helft en de keeper die je fantastisch red op het laatst. En even voor de goede orde ik hef ut Henk oek al even meldt. Want daar hef ik af en toe contact met weest dat oek even.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 08:41:19
Citaat van: wiekie1969 op oktober 03, 2024, 20:53:54
Gas geven met die bende. Hoop is iets goeds.
Gefeliciteerd wiekie, die hadden we even nodig _O_
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 08:47:01
Eerste helft was geweldig. Moet je gewoon met 4-0 voor staan. Penalty werd weer heel slecht ingeschoten. Dramatisch slecht Vvv overigens. Dat dan weer wel. Jansen redde de drie punten aan het einde vd wedstrijd. Laat deze 11 nu tegen Volendam staan. De rechterkant met Mercera en Nartey was echt goed. Mooi laten staan. En nu thuis winnen van Volendam. Die druk mut er oek af. Maak je weer een stap. 
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 08:58:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 08:41:19
Gefeliciteerd wiekie, die hadden we even nodig _O_

Prachtig. Kom aan  :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Beul B op oktober 05, 2024, 09:04:10
Als Castanjos fit is, zou ik het maar snel proberen. Je hebt nu twee weken de tijd om hem goed te keuren op fitheid.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 05, 2024, 09:05:55
Als je nu zag hoe goed het druk zetten en ook de (patronen in) de opbouw gingen dan vraag je je toch werkelijk af hoe het afgelopen zondag z? slecht kon zijn!?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Vlampiep op oktober 05, 2024, 09:08:08
Dit is weer het voetbal zoals wij het graag willen zien. Dat er te weinig wordt gescoord is dat we niet over een fitte spits beschikken.  Beste wedstrijd tot nu toe en geeft perspectief om het gestelde doel te bereiken. Hiervoor moet Henk wel de tijd en ruimte worden gegund  van de dik etende directie.
Haal alle twijfel weg en maak een statement zodat hij naar het gestelde kan blijven werken. Heb echt kunnen genieten van diverse prachtige acties en aanvallen. En wat hebben we een keeper zeg , niet normaal voor de KKD.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 09:09:36
Nog even de samenvatting gezien net. Wat een kansen. Niet normaal. Maar ze mutte er gvd in. Dan tegen Volendam maar. Komt een keer een wedstrijd dat alles er invliegt. Duurt niet lang meer.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 09:10:36
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 05, 2024, 09:05:55
Als je nu zag hoe goed het druk zetten en ook de (patronen in) de opbouw gingen dan vraag je je toch werkelijk af hoe het afgelopen zondag z? slecht kon zijn!?

Thuis 4-1, uit 5-9, zou het stadion en het publiek onbewust toch meespelen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Teun Seun op oktober 05, 2024, 09:15:57
Hele sterke eerste helft. Sterk gevoetbald en veel kansen gecre?erd. Gun het Henk enorm. Hopelijk nu komende wedstrijd de basis laten staan en fitte wissels op de bank. Vastigheid kent geen tijd
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 09:17:26
Geweldige intensiteit in de wedstrijd, vooral bij niet balbezit. Respect hoe de Leeuw, kieftenbelt en diemers dat doortrokken, maar ook hoe nartey en vooral mercera als jonkies het volhielden  _O_
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 05, 2024, 09:39:34
Eerste kwartier in de 2e helft was ook prima. Na de wissels bij VVV gingen zij opportunistischer spelen en kwamen we meer onder druk.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 05, 2024, 09:43:27
Dat is ook wel opties, ze pompen veel maar vaak komt zo'n bal even hard weer terug. EN het was zonde dat we uit de counter niet de 0-2 maken want die ruimte was er ook wel.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Specuveter op oktober 05, 2024, 09:49:28
Citaat van: richard op oktober 05, 2024, 08:09:22
Wat hest ut zwaar niet jongen om alles in de gaten te houden maar heb nog genoeg gepost hoor. Pracht punten met een prima eerste helft en de keeper die je fantastisch red op het laatst. En even voor de goede orde ik hef ut Henk oek al even meldt. Want daar hef ik af en toe contact met weest dat oek even.
Moet je nu een schouderklopje?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: papier op oktober 05, 2024, 10:00:19
Citaat van: Bankzitter op oktober 05, 2024, 09:43:27
Dat is ook wel opties, ze pompen veel maar vaak komt zo'n bal even hard weer terug. EN het was zonde dat we uit de counter niet de 0-2 maken want die ruimte was er ook wel.

Echt heel gevaarlijk werden ze in mijn ogen ook niet inderdaad maar zo dominant als daarvoor waren we niet. Een goede kans eigenlijk. De rest pakte de keeper, op het oog, zonder al teveel problemen (ook weer een mooi teken van zijn kwaliteit natuurlijk).
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 05, 2024, 10:15:06
Ja, deze heeft niet zo veel flair als bijvoorbeeld onze portugeze vriend, maar mischien ook wel beter.
Het lijkt of die alles heel simpel pakt en dat is ook wel frustrerend voor de tegenstander ipv te doen alsof je een wereldredding maakt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: debaas058 op oktober 05, 2024, 10:32:27
Heerlijk nieuw nummertje in het uitvak ook
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: richard op oktober 05, 2024, 10:36:41
Citaat van: Specuveter op oktober 05, 2024, 09:49:28
Moet je nu een schouderklopje?

Ik hoef van niemand een schouderklopje red mee zelf wel.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 10:39:08
Citaat van: debaas058 op oktober 05, 2024, 10:32:27
Heerlijk nieuw nummertje in het uitvak ook
Dat wat klonk als vitesse?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 10:59:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 09:10:36
Thuis 4-1, uit 5-9, zou het stadion en het publiek onbewust toch meespelen


Natuurlijk speelt dat met. Tegenstander zakt in en gokt op de omschakeling omdat we vlak bij de middenlijn staan in de thuiswedstrijden. Ik hoop dat we over 2 weken met dezelfde 11 kunnen spelen. Volendam fysiek sterke ploeg met 2 killers voorin. Die zijn 2 klassen beter dan dit Vvv hoor. Wut weer heel lastig maar we mutte over dat drempeltje van die eerste thuis overwinning heen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 12:02:32
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 10:39:08
Dat wat klonk als vitesse?
Cambuur dat is m'n clubje
Cambuur dat is m'n trots
Cambuur dat is m'n clubje
Wij gaan helemaal los

https://www.youtube.com/watch?v=jRdzCwEAcDc

Is een beetje een mix van deze ^ en 'Schatje, mag ik je foto?'
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 12:04:36
Hele mooie avond gehad in Venlo. Fanatiek uitvak, goede punten. Gastvrijheid bij Venlo +1 door de bittergarnituur.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Leovardia op oktober 05, 2024, 12:08:02
Citaat van: richard op oktober 05, 2024, 08:09:22En even voor de goede orde ik hef ut Henk oek al even meldt. Want daar hef ik af en toe contact met weest dat oek even.

Mijne dames en heren,
De heer Nijpie is groater dan Cambuur.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Leovardia op oktober 05, 2024, 12:08:50
Citaat van: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 12:02:32
Cambuur dat is m'n clubje
Cambuur dat is m'n trots
Cambuur dat is m'n clubje
Wij gaan helemaal los

https://www.youtube.com/watch?v=jRdzCwEAcDc

Is een beetje een mix van deze ^ en 'Schatje, mag ik je foto?'

Bijna heulemaal goed;
Cambuur dat is mien clubke
Cambuur dat is mien trots.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Naastismis op oktober 05, 2024, 12:16:50
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 09:10:36
Thuis 4-1, uit 5-9, zou het stadion en het publiek onbewust toch meespelen

Kijk naar de stand, de clubs die onderaan staan allemaal uit tegen gespeeld.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: sunderland op oktober 05, 2024, 12:20:50
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2024, 09:10:36
Thuis 4-1, uit 5-9, zou het stadion en het publiek onbewust toch meespelen
dat weet ik wel zeker
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Poetser op oktober 05, 2024, 12:30:11
Citaat van: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 12:04:36
Hele mooie avond gehad in Venlo. Fanatiek uitvak, goede punten. Gastvrijheid bij Venlo +1 door de bittergarnituur.

Ja was prima. Wel erg veel hele jonge gasten met iets teveel poeder in de neus.

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 12:40:32
Citaat van: Poetser op oktober 05, 2024, 12:30:11
Ja was prima. Wel erg veel hele jonge gasten met iets teveel poeder in de neus.
Dat is wel een aanname
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Bankzitter op oktober 05, 2024, 12:42:56
Citaat van: Naastismis op oktober 05, 2024, 12:16:50
Kijk naar de stand, de clubs die onderaan staan allemaal uit tegen gespeeld.

Die staan onderin omdat ze punten tegen ons hebben laten liggen. Met 3 punten meer stonden die middenmoot  :clint
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Vlampiep op oktober 05, 2024, 16:55:05
Citaat van: Poetser op oktober 05, 2024, 12:30:11
Ja was prima. Wel erg veel hele jonge gasten met iets teveel poeder in de neus.
Hoensu aanname, ut bakpoeier sat hun tot de oren an toe. :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:37:18
Citaat van: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 09:09:36
Nog even de samenvatting gezien net. Wat een kansen. Niet normaal. Maar ze mutte er gvd in. Dan tegen Volendam maar. Komt een keer een wedstrijd dat alles er invliegt. Duurt niet lang meer.


kwaliteit wiekie. in de winterstop wordt weer een blik aanvallers opengetrokken en promoveren we via play offs |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Specuveter op oktober 05, 2024, 18:46:38
Citaat van: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:37:18

kwaliteit wiekie. in de winterstop wordt weer een blik aanvallers opengetrokken en promoveren we via play offs |:)
Als het dan maar wel FITTE aanvallers zijn!!!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Yellow Army op oktober 05, 2024, 19:33:30
Citaat van: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 12:40:32
Dat is wel een aanname

Idd. Want wat is teveel?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Destroyer op oktober 05, 2024, 20:22:29
Citaat van: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:37:18

kwaliteit wiekie. in de winterstop wordt weer een blik aanvallers opengetrokken en promoveren we via play offs |:)

Zit nog een spits die ook wat kan bij de selectie he
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Poetser op oktober 05, 2024, 21:32:05
Citaat van: Yellow Army op oktober 05, 2024, 19:33:30
Idd. Want wat is teveel?

Als het je niet meer lukt om met je ogen te knipperen bist vaak over de grens heen gaan.  :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 05, 2024, 22:08:45
Citaat van: Poetser op oktober 05, 2024, 21:32:05
Als het je niet meer lukt om met je ogen te knipperen bist vaak over de grens heen gaan.  :_schater
Hest er last van had dan?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 06, 2024, 09:11:54
Citaat van: Destroyer op oktober 05, 2024, 20:22:29
Zit nog een spits die ook wat kan bij de selectie he

Wie dat dan?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur [4-10-24]
Bericht door: De Gast op oktober 06, 2024, 09:12:20
Citaat van: Specuveter op oktober 05, 2024, 18:46:38
Als het dan maar wel FITTE aanvallers zijn!!!!

Kest oek teveel eisen.