Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2024, 00:26:17

Titel: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2024, 00:26:17
Gelukkig mogen we al snel weer 90 minuten proberen om een goal te maken |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 14, 2024, 06:58:29
Denk dat Poll linksback staat en Souren op het middenveld. En Pauwels voor Balk. Want ja, iedereen mut even ballen dit weekend. Want we worden steeds fitter.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: fred op september 14, 2024, 08:38:08
We gaan eindelijk juichen !
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Johan058... op september 14, 2024, 15:18:15
Word nu eens tijd voor de eerste overwinning thuis.
:koffie
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 14, 2024, 15:19:16
Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 06:58:29
Denk dat Poll linksback staat en Souren op het middenveld. En Pauwels voor Balk. Want ja, iedereen mut even ballen dit weekend. Want we worden steeds fitter.

Ik denk dat jij weer gaat zeggen dat we te weinig kwaliteit hebben. :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 14, 2024, 15:41:13
Komt wel steeds meer druk op natuurlijk. Het is te hopen dat we nu w?l het geluk meehebben en eens kansen gaan afmaken.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: anderszchristian op september 14, 2024, 15:44:51
Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 06:58:29
Denk dat Poll linksback staat en Souren op het middenveld. En Pauwels voor Balk. Want ja, iedereen mut even ballen dit weekend. Want we worden steeds fitter.
Wat zegt Henk dan tegen Mercera, die in mijn ogen een prima pot speelde gisteren?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Cambuur Groningen op september 14, 2024, 15:47:24
Citaat van: anderszchristian op september 14, 2024, 15:44:51
Wat zegt Henk dan tegen Mercera, die in mijn ogen een prima pot speelde gisteren?
Ik denk dat het dit wordt:
Jansen
Ottesen - van Mullem - Casas - Mercera
Souren - Diemers - de Jong
Balk - de Leeuw - Pauwels
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: DayDreamer op september 14, 2024, 21:43:18
https://youtu.be/7EJOEuOB9kc?si=N5XA2DTrP-_yBM1c (https://youtu.be/7EJOEuOB9kc?si=N5XA2DTrP-_yBM1c)
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2024, 22:55:27
9-1 maandag denk ik :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Mike SCC op september 14, 2024, 23:00:31
Als de ketchupflestheorie bij ons ook opgaat zou het zomaar kunnen  :y
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: PePe op september 14, 2024, 23:21:09
Ik zou graag willen ervaren hoe de sfeer in het nieuwe stadion is bij een overwinning.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2024, 07:21:40
Citaat van: PePe op september 14, 2024, 23:21:09
Ik zou graag willen ervaren hoe de sfeer in het nieuwe stadion is bij een overwinning.
Ik zou graag willen ervaren hoe de sfeer in het nieuwe stadion is bij een doelpunt
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Stiens op september 15, 2024, 08:08:03
Ja laten we daar eerst eens mee beginnen, een doelpunt maken aan het Stadionplein  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2024, 08:37:21
We moeten een keer op voorsprong komen.
Dat voetbalt heel anders. Agressief beginnen. Niet afwachtend.
We hebben niet meer de luxe om risicoloos te beginnen na de voorgaande weddtrijden.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Cambuur Groningen op september 15, 2024, 08:58:57
Citaat van: Bankzitter op september 15, 2024, 08:37:21
We moeten een keer op voorsprong komen.
Dat voetbalt heel anders. Agressief beginnen. Niet afwachtend.
We hebben niet meer de luxe om risicoloos te beginnen na de voorgaande weddtrijden.
Precies dit. We komen nu met dat aftastende voetbal uiteindelijk ook altijd achter te staan. Knal er maar een keer volle bak in, heb je meteen de tribunes achter je staan, gaat geheid doelpunten opleveren
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Inferno-058 op september 15, 2024, 09:15:33
Niet winnen en de crisis is totaal
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Poetser op september 15, 2024, 09:22:07
Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 09:15:33
Niet winnen en de crisis is totaal

Dan doeken we de club op hef ik hoort
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Specuveter op september 15, 2024, 09:26:43
Hoe is het met de afwezigen en geblesseerden??
Nog mensen met jetlag of overtraind?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: De Gast op september 15, 2024, 09:32:24
Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 09:15:33
Niet winnen en de crisis is totaal

Puntje dan ben ik wel blij. En de hele club wellicht ook.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 15, 2024, 09:53:16
Citaat van: Specuveter op september 15, 2024, 09:26:43
Hoe is het met de afwezigen en geblesseerden??
Nog mensen met jetlag of overtraind?
ben je niet naar de training voor vandaag :?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: fred op september 15, 2024, 10:01:00
Ik denk dat de druk om het eerste doelpunt te maken te groot is.
Maar het gaat gebeuren morgen !
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: roepieh op september 15, 2024, 10:24:59
Een eigen doelpunt van Roda als eerste doelpunt voor Cambuur in het nieuwe stadion. Past wel goed in de rijke traditie van onze club :zweep :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: denistel op september 15, 2024, 11:00:55
zeer benieuwd naar deze pot lui hebben vrijdag emmen uit gehad en nu
weer een lange reis naar het noorden en wij zijn nog niet top dus kan
alle kanten uit.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Johan058... op september 15, 2024, 11:18:14
Citaat van: Cambuur Groningen op september 15, 2024, 08:58:57
Precies dit. We komen nu met dat aftastende voetbal uiteindelijk ook altijd achter te staan. Knal er maar een keer volle bak in, heb je meteen de tribunes achter je staan, gaat geheid doelpunten opleveren
Gelijk de tegenstander bij de strot pakken. Deden we een aantal jaar geleden ook. Nu is het inderdaad te afwachtend.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Inferno-058 op september 15, 2024, 11:22:38
Citaat van: Poetser op september 15, 2024, 09:22:07
Dan doeken we de club op hef ik hoort
Het is wel erg zwart wit bij jou
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Poetser op september 15, 2024, 11:33:29
Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 11:22:38
Het is wel erg zwart wit bij jou

:_schater

De ironie..
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: fred op september 15, 2024, 11:48:23
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2024, 07:21:40
Ik zou graag willen ervaren hoe de sfeer in het nieuwe stadion is bij een doelpunt

Die 2 seconden hebben we al even mogen ervaren  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: De Gast op september 15, 2024, 11:51:43
Ik weet niet wie er aan de knoppen zat vrijdag maar die van De Leeuw zat er nog geen 0,1 seconde in en ?t Woanskip werd al ingezet. In dat hok binne se in elk geval wel superskerp.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: fred op september 15, 2024, 11:55:37
Viel mij ook direct op. Normaal ga je eerst 10 seconden juichen en als een malle tekeer.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 15, 2024, 12:35:19
Citaat van: fred op september 15, 2024, 11:55:37
Viel mij ook direct op. Normaal ga je eerst 10 seconden juichen en als een malle tekeer.

En dan ergens in het woanskip inhaken omdat je het begin niet hebt kunnen horen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: sunderland op september 15, 2024, 13:37:38
Citaat van: Specuveter op september 15, 2024, 09:26:43
Hoe is het met de afwezigen en geblesseerden??
Nog mensen met jetlag of overtraind?
bij training geweest en zag er goed uit. Werd ook stuk fanatieker getraind dan 2 weken terug toen ik er ook was. Volgens mij was iedereen fit. Afolabi kan ook spelen en is er bij. Weet niet of Rolke er bij is. Narthy was superfit volgens mij. De leeuw oogde ook fit.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Inferno-058 op september 15, 2024, 13:45:35
Citaat van: Poetser op september 15, 2024, 11:33:29
:_schater

De ironie..
Ja man negatief zijn is zoo raar als je 19e staat terwijl afgelopen seizoen ook al dramatisch was  8P
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: justremco op september 15, 2024, 13:48:10
Citaat van: sunderland op september 15, 2024, 13:37:38
bij training geweest en zag er goed uit. Werd ook stuk fanatieker getraind dan 2 weken terug toen ik er ook was. Volgens mij was iedereen fit. Afolabi kan ook spelen en is er bij. Weet niet of Rolke er bij is. Narthy was superfit volgens mij. De leeuw oogde ook fit.

Nartey kon gister de rondo nog niet eens mee doen door z?n blessure
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: sunderland op september 15, 2024, 14:24:55
Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 13:45:35
Ja man negatief zijn is zoo raar als je 19e staat terwijl afgelopen seizoen ook al dramatisch was  8P
maar lekker in blijven hangen zal je vast blij van worden
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Inferno-058 op september 15, 2024, 14:30:02
Citaat van: sunderland op september 15, 2024, 14:24:55
maar lekker in blijven hangen zal je vast blij van worden
Zolang de club niet presteert blijft het negativisme hangen, logisch.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2024, 14:43:53
Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 13:45:35
Ja man negatief zijn is zoo raar als je 19e staat terwijl afgelopen seizoen ook al dramatisch was  8P

Ik zou dat begrijpen als het dezelfde selectie was maar dit is een andere selectie. Nieuwe as, nieuw middenveld.

We hebben nog niet met de beoogde basis kunnen spelen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 15, 2024, 15:08:08
En hoe gaat de basiself er uit zien. :?

Wordt morgen mooi weer dus knallen  :thumbsup

Er zijn nog voldoende intreekaarten beschikbaar   |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: AL op september 15, 2024, 15:28:03
Helaas weer geen Pauwels en Alhaft(kan max 20 minuten denk ik?) Zal weer een hele zware kluif worden.
Balk en Wiebe weer op buiten?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 15, 2024, 15:28:55
Pauwels weer afwezig dan?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 15, 2024, 16:00:02
Nartey wel weer erbij en Afolabi ook op de bank.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: AL op september 15, 2024, 16:11:07
Citaat van: papier op september 15, 2024, 15:28:55
Pauwels weer afwezig dan?

Ja
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Inferno-058 op september 15, 2024, 16:20:20
Citaat van: Bankzitter op september 15, 2024, 14:43:53
Ik zou dat begrijpen als het dezelfde selectie was maar dit is een andere selectie. Nieuwe as, nieuw middenveld.

We hebben nog niet met de beoogde basis kunnen spelen.
En dat terwijl we al 5 wedstrijden onderweg zijn, zorgelijk! Ben blij dat Diemers nu captain is trouwens, die kan het team mooi op sleeptouw nemen...
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: denistel op september 15, 2024, 16:36:03
Citaat van: Inferno-058 op september 15, 2024, 16:20:20
En dat terwijl we al 5 wedstrijden onderweg zijn, zorgelijk! Ben blij dat Diemers nu captain is trouwens, die kan het team mooi op sleeptouw nemen...

komt ook door de transfers toch
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2024, 16:41:51
Dat is nu eenmaal het voetbal tegenwoordig met de lange transferperiodes.
Andere clubs hebben daar net zo goed last van.

Ik zou graag Nartey eens naast Diemers zien, lijkt me een mooi duo.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 15, 2024, 16:44:02
Wel apart dat Afalobi nu opeens wel op de bank kan trouwens, dan had dat vrijdag toch ook wel gekund?

Wel een verademing trouwens, Fred van Dijk bij CambuurTV, stelt goede vragen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Specuveter op september 15, 2024, 17:05:10
Vraag is...
Wie zet je op de vleugels?
Balk snap ik
Wiebe kan echt niet......
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: AL op september 15, 2024, 17:06:32
Citaat van: Specuveter op september 15, 2024, 17:05:10
Vraag is...
Wie zet je op de vleugels?
Balk snap ik
Wiebe kan echt niet......

Balk ook niet.
Dus weer een probleem.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2024, 17:14:32
Een stiekeme 5-3-2?

Jansen
Ottensen-Casas-Mullem-Mercera-Marsman
Sourenn-Diemers -Nartey
De Leeuw-R?lke
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 15, 2024, 17:19:55
Citaat van: AL op september 15, 2024, 17:06:32
Balk ook niet.
Dus weer een probleem.

Balk kan het niet of Balk speelt morgen niet?(basis)
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: De Gast op september 15, 2024, 17:46:29
Wiebe kan met zn 18 jaar ook niet het verschil maken in een dolend team. Gewoon minuten laten maken en vertrouwen geven.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: AL op september 15, 2024, 17:52:15
Citaat van: michello op september 15, 2024, 17:19:55
Balk kan het niet of Balk speelt morgen niet?(basis)

Kan het niet. Lijkt me wel duidelijk toch?
Alleen als er heel veel ruimte ligt heb je wat aan hem en die ligt er niet in een thuiswedstrijd.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: oost op september 15, 2024, 18:01:44
Het is wel echt enorm frustrerend dat je op dit moment geen fatsoenlijke spits hebt en je geen kwaliteit op de flanken. Leuk nieuw stadion maar dit hap snap beleid ben ik zo klaar mee :rodekaart :rodekaart
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 15, 2024, 18:15:23
Citaat van: AL op september 15, 2024, 17:52:15
Kan het niet. Lijkt me wel duidelijk toch?
Alleen als er heel veel ruimte ligt heb je wat aan hem en die ligt er niet in een thuiswedstrijd.

Zijn invalbeurt bij Top Oss was een dieptepunt. Lijkt iig geen stappen meer te kunnen maken. Rendement is gewoon te laag.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Stanley op september 15, 2024, 18:18:54
Citaat van: oost op september 15, 2024, 18:01:44
Het is wel echt enorm frustrerend dat je op dit moment geen fatsoenlijke spits hebt en je geen kwaliteit op de flanken. Leuk nieuw stadion maar dit hap snap beleid ben ik zo klaar mee :rodekaart :rodekaart
Nooit van de leeuw gehoord? Is toch een echte spits en de andere spits zit op de bank. Vreemde reactie. Hap snap reactie?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 15, 2024, 18:30:49
Citaat van: oost op september 15, 2024, 18:01:44
Het is wel echt enorm frustrerend dat je op dit moment geen fatsoenlijke spits hebt en je geen kwaliteit op de flanken. Leuk nieuw stadion maar dit hap snap beleid ben ik zo klaar mee :rodekaart :rodekaart
jongen daar heb ik het al maanden over aanvallend zijn we machteloos?.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 15, 2024, 18:31:30
Citaat van: Stanley op september 15, 2024, 18:18:54
Nooit van de leeuw gehoord? Is toch een echte spits en de andere spits zit op de bank. Vreemde reactie. Hap snap reactie?
de Leeuw moet je brengen laatste 30 minuten?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Inferno-058 op september 15, 2024, 18:37:05
Citaat van: denistel op september 15, 2024, 16:36:03
komt ook door de transfers toch
Transferperiode is inclusief morgen al 2 wedstrijden voorbij en er zat ook nog een interlandweek tussen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Stiens op september 15, 2024, 18:47:06
Citaat van: michello op september 15, 2024, 16:44:02
Wel een verademing trouwens, Fred van Dijk bij CambuurTV, stelt goede vragen.

Helemaal eens. Beter dan Rob Dijkstra. Is Fred de nieuwe vaste interviewer?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: oost op september 15, 2024, 19:28:32
Citaat van: Stanley op september 15, 2024, 18:18:54
Nooit van de leeuw gehoord? Is toch een echte spits en de andere spits zit op de bank. Vreemde reactie. Hap snap reactie?


Als jij de Leeuw als serieuze 1e spits ziet prima.
Ik verwacht wel wat meer van Cambuur. Uiteindelijk begind het met het maken van goals. Wanneer dat uitblijft en het spel word niet beter mag je daar best conclusie aanverbinden. Het seizoen is nog lang mast als dit zo doorgaat wordt het ook een lang seizoen  8P
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 15, 2024, 19:30:01
Kallon was ook zo goed omdat Bangura goed was. Afgelopen vrijdag was Balk ontzettend bedrijvig, je kunt terecht zeggen dat hij een boel verneukt maar een van de redenen is ook dat hij een afspeelpunt mist naast hem. Je ziet dat hij zich vastloopt en dan moet je of een speler hebben die een ander wegtrekt (Ottesen) of een speler die de bal op de vleugel kan overnemen (ook Ottesen). Die wisselwerking moet beter, dan spelen zowel Balk als Ottesen beter. Zelfde geldt voor de linkervleugel.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 15, 2024, 19:32:19
Citaat van: denistel op september 15, 2024, 16:36:03
komt ook door de transfers toch

Nou inderdaad. Dit commentaar van Inferno mag hij aan de bonden richten die ofwel de transferdeadline te laat hebben ofwel de competitie te vroeg laten beginnen. In feite is onze selectie pas 2 week rond en ivm blessures en dergelijke nog niet compleet.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 15, 2024, 19:38:35
Citaat van: michello op september 15, 2024, 16:44:02
Wel apart dat Afalobi nu opeens wel op de bank kan trouwens, dan had dat vrijdag toch ook wel gekund?

Wel een verademing trouwens, Fred van Dijk bij CambuurTV, stelt goede vragen.

Kan die op de bank zitten? Ik hoor Henk dat nergens zeggen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: sunderland op september 15, 2024, 19:41:33
Citaat van: papier op september 15, 2024, 19:38:35
Kan die op de bank zitten? Ik hoor Henk dat nergens zeggen.
ja
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Trainert! op september 15, 2024, 21:20:59
Balk en Wiebe weer op de vleugels? Bel maar af

Systeem maar aanpassen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: De Gast op september 15, 2024, 21:44:45
Mijn gevoel zegt dat we morgen een klein succesje gaan boeken. Al is dat eigenlijk totaal niet realistisch. Maar misschien zit het een keer mee.

Inmiddels maar de blik naar onderen gericht. Kans acht ik klein dat we morgen onderaan staan, laat ons dat bespaard blijven.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: D.H.Skolten op september 16, 2024, 01:07:58
Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 06:58:29
Denk dat Poll linksback staat en Souren op het middenveld. En Pauwels voor Balk. Want ja, iedereen mut even ballen dit weekend. Want we worden steeds fitter.
Triest dat je na 5 wedstrijden ?berhaupt praat over steeds fitter worden. Het seizoen is amper begonnen! Topsport mentaliteit ontbreekt bij Cambuur en dat zegt genoeg en verklaart dat we op de 1 na laatste plek staan met ( ik geloof) het 1 na hoogste budget. We voetballen al 2,5 jaar niet meer, daarom wil ook niemand hier spelen. Een speler met ambitie komt op dit moment niet naar Cambuur, of hij moet echt nergens anders aan de bak komen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: D.H.Skolten op september 16, 2024, 01:19:09
Citaat van: papier op september 15, 2024, 19:32:19
Nou inderdaad. Dit commentaar van Inferno mag hij aan de bonden richten die ofwel de transferdeadline te laat hebben ofwel de competitie te vroeg laten beginnen. In feite is onze selectie pas 2 week rond en ivm blessures en dergelijke nog niet compleet.
Alle clubs hebben hetzelfde probleem dus hou op om het daar op te gooien! Gebrek aan visie , topsport mentaliteit, en karakter, daar ontbreekt het hier aan. En dan een trainer die het belangrijker vindt om iedereen te vriend te houden dan te presteren en gokt op dat ? het kwartje vanzelf een keer de goede kant op valt ?, Henk moet de spelers en zichzelf eens een keer een schop onder hun kont geven en zeggen ? wij zijn Cambuur en dit is Cambuur onwaardig? ipv ? ik heb er alle vertrouwen in dan het ( op 1 of andere manier ) goed komt!
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 16, 2024, 06:37:16
Citaat van: D.H.Skolten op september 16, 2024, 01:19:09
Alle clubs hebben hetzelfde probleem dus hou op om het daar op te gooien! Gebrek aan visie , topsport mentaliteit, en karakter, daar ontbreekt het hier aan. En dan een trainer die het belangrijker vindt om iedereen te vriend te houden dan te presteren en gokt op dat ? het kwartje vanzelf een keer de goede kant op valt ?, Henk moet de spelers en zichzelf eens een keer een schop onder hun kont geven en zeggen ? wij zijn Cambuur en dit is Cambuur onwaardig? ipv ? ik heb er alle vertrouwen in dan het ( op 1 of andere manier ) goed komt!

Ten eerste was het spelbeeld tegen Helmond en Jong Ajax zo dat er zeker aankopingspunten zijn die vertrouwen kunnen geen dat het gewonnen gaat worden. Ten tweede is Henk zeker vorig jaar een aantal keer boos geworden en heeft hij denk ik wel letterlijk gezegd wat jij tussen aanhalingstekens zet. Hij heeft daar ook bijgezegd dat je niet zo kan blijven reageren want dan heeft dat geen effect meer. Een beetje vergelijkbaar met diverse users die continue tegen jou zeggen dat het wat minder zwart en wat minder negatief mag. Dat komt ook overduidelijk niet meer binnen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: sunderland op september 16, 2024, 07:49:47
Matchday |:) |:)  zin in!
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2024, 08:49:40
Citaat van: sunderland op september 16, 2024, 07:49:47
Matchday |:) |:)  zin in!

_O_ ik ook

1ste goal, 1ste overwinning, 1ste leuke terugreis
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: CambuurArnhem op september 16, 2024, 08:51:20
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2024, 08:49:40
_O_ ik ook

1ste goal, 1ste overwinning, 1ste leuke terugreis

Precies!
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 16, 2024, 08:53:34
Jullie maken ook op deze maandagavond de reis van Gelderland naar Friesland? Hulde
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Huizen op september 16, 2024, 09:22:14
Tuurlijkkkkkkkk Cambuur till we die, De Leeuw gaat scoren vanavond |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 16, 2024, 09:47:10
Citaat van: papier op september 16, 2024, 08:53:34
Jullie maken ook op deze maandagavond de reis van Gelderland naar Friesland? Hulde

Tuurlijk.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2024, 10:01:27
Citaat van: papier op september 16, 2024, 08:53:34
Jullie maken ook op deze maandagavond de reis van Gelderland naar Friesland? Hulde
Tuurlijk
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2024, 10:02:44
Citaat van: Bussum op september 16, 2024, 09:22:14
Tuurlijkkkkkkkk Cambuur till we die, De Leeuw gaat scoren vanavond |:) |:)
Leugenaar, jij komt niet uit Gelderland :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Vlampiep op september 16, 2024, 10:37:47
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2024, 10:01:27
Tuurlijk
Heb oprecht respect voor deze GOUDEN supporters die ondanks alle ongemakken en teleurstellende resultaten de lange reis, met name terugreis, blijven doen.
Het zou de club sieren deze supporters eens bij een thuiswedstrijd uit te nodigen op avondje vip terras.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: janou op september 16, 2024, 10:41:41
Citaat van: Vlampiep op september 16, 2024, 10:37:47
Heb oprecht respect voor deze GOUDEN supporters die ondanks alle ongemakken en teleurstellende resultaten de lange reis, met name terugreis, blijven doen.
Het zou de club sieren deze supporters eens bij een thuiswedstrijd uit te nodigen op avondje vip terras.

Telt OV vanuit Zwolle ook nog mee? Of is dat net te dichtbij :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Vlampiep op september 16, 2024, 10:53:32
Citaat van: janou op september 16, 2024, 10:41:41
Telt OV vanuit Zwolle ook nog mee? Of is dat net te dichtbij :_schater
Ast an mei legge su wel, want dast niet voor de Eagles of Pec koasen hest is best uutsonderluk.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: janou op september 16, 2024, 11:04:27
Citaat van: Vlampiep op september 16, 2024, 10:53:32
Ast an mei legge su wel, want dast niet voor de Eagles of Pec koasen hest is best uutsonderluk.

Gelukkig goed opgevoed door vader! En vroeger op de voetbalclub ge?nspireerd door @Zeewolde uiteraard : |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Huizen op september 16, 2024, 11:17:01
1x mee naar Leeuwarden op 6 jarige leeftijd was voldoende om Ajax, Feyenoord en FC Utrecht af te stoppen hier  :D
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Vlampiep op september 16, 2024, 12:43:50
Citaat van: Bussum op september 16, 2024, 11:17:01
1x mee naar Leeuwarden op 6 jarige leeftijd was voldoende om Ajax, Feyenoord en FC Utrecht af te stoppen hier  :D
Het Cambuur gevoel, ut soatsje, oans klupke, pisse teugen un beton muur, lope deur de volksbuurt nar ut stadion, un omroeper met un stem als un rookte paling, un geluidsinstallatie as un afkeurde kroeg luudspreker. Deze waardevolle herinneringen zijn vastgelegd in een prachtig boek en er is voor mij geen club die dit kan evenaren.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: fred op september 16, 2024, 13:41:43
Stem as un rookte paling  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 16, 2024, 14:04:05
(https://i.pinimg.com/736x/77/34/59/773459a25d6d744a865cccf663cde97e.jpg)
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: De Gast op september 16, 2024, 15:29:58
Een heerlijk vooruitzicht mensen. Het is geen kwestie van ?f maar van wanneer die ketchup fles opengaat. Dat kan vanavond wezen maar ook op de laatste competitiedag of in 2060! Wie zal 't zeggen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: DayDreamer op september 16, 2024, 18:47:50
Cassas ernaast, weer een nieuw centraal achterin, weer een andere linksback, daarnaast Rolke erin, schiet mij maar lek.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2024, 18:50:29
Citaat van: DayDreamer op september 16, 2024, 18:47:50
Cassas ernaast, weer een nieuw centraal achterin, weer een andere linksback, daarnaast Rolke erin, schiet mij maar lek.
en waar is de Leeuw onze toppertje  8P
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2024, 18:51:33
 :?Wie moet er vanavond scoren
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Harry L. op september 16, 2024, 18:56:24
Citaat van: DayDreamer op september 16, 2024, 18:47:50
Cassas ernaast, weer een nieuw centraal achterin, weer een andere linksback, daarnaast Rolke erin, schiet mij maar lek.

Mij ook, wat een armoede. Laat nou eens wat staan man. Hij weet het gewoon niet meer
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 16, 2024, 19:03:30
Hij zal wel een linksback willen die over de vleugelspeler heengaat, dat kan ik me nog wel voorstellen. Anderzijds, we moeten nu even roeien met de riemen die we hebben. Dwz, Afolabi, Alhaft, Nieling, Nartey en Pauwels zijn nog niet fit genoeg om te starten (zeker 3 daarvan zouden basis zijn in mijn ogen). Geef dan Casas gewoon vertrouwen. Laat Mercera gewoon eens staan ipv hem weer op een andere plek te zetten. En De Leeuw, laat die ook gewoon staan en breng later evt R?lke/Afolabi.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: CambuurArnhem op september 16, 2024, 19:36:46
Citaat van: Noordcambuur op september 16, 2024, 18:50:29
en waar is de Leeuw onze toppertje  8P

De Leeuw zit niet eens op de bank volgens mij... ? Verrassend.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Specuveter op september 16, 2024, 19:39:58
Citaat van: CambuurArnhem op september 16, 2024, 19:36:46
De Leeuw zit niet eens op de bank volgens mij... ? Verrassend.
Niet verrassend toch
37 jaar alweer
Moet eerst weer 3 weken optrainen
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bankzitter op september 16, 2024, 20:00:27
De Jong en Casas eruit vind ik niet zo raar.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2024, 20:08:46
Tis een vloek
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Johan058... op september 16, 2024, 20:10:00
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2024, 20:08:46
Tis een vloek
Om gek van te worden  8P
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bens op september 16, 2024, 20:12:57
Als deze kans niet benut wordt het is toch niet te filmen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Mike SCC op september 16, 2024, 20:23:49
Hoe is het mogelijk, 3 penalty?s op rij gemist nu al een trauma opgelopen in het stadion.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 16, 2024, 20:48:24
Casas niet brengen, dan weer Poll.. het is niet te volgen. Diemers in de Maulun rol na z?n pot van vrijdag. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 16, 2024, 20:49:11
Diemers op de vleugel? zo haal je echt de regisseur er vanaf. Kooistra in de spits is ook niks dus a.u.b. Rolke naar voren en Diemers gewoon naar het middenveld.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 16, 2024, 20:50:51
Citaat van: papier op september 16, 2024, 20:49:11
Diemers op de vleugel? zo haal je echt de regisseur er vanaf. Kooistra in de spits is ook niks dus a.u.b. Rolke naar voren en Diemers gewoon naar het middenveld.

Exact. Het lijkt wel of die Reinsma een MOL is in de staf met z?n DKV pyama. Wie bedenkt dit?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bankzitter op september 16, 2024, 20:51:23
R?lke doet het wel goed op de positie van lopende middenvelder.
En Deimers dus ook de beste buitenspeler in de selectie.

Verder aanvallend weer erg matig.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Trainert! op september 16, 2024, 20:54:29
Citaat van: Bankzitter op september 16, 2024, 20:51:23
R?lke doet het wel goed op de positie van lopende middenvelder.
En Deimers dus ook de beste buitenspeler in de selectie.

Verder aanvallend weer erg matig.


rolke die vent is zo traag als poppenstront
diemers verkrachten als linksbuiten
nu weer poll op linksachter, gewchuif.

wat een zooi is er van gemaakt door lambooij. gvd een seizoenkaart voor een stel houten klaasen
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Leeuwarder94 op september 16, 2024, 20:55:10
Voorin is het pover met Wiebe en Balk. Het is te hopen dat Pauwels, Ilhaft en Afolabi echt wat gaan toevoegen als ze weer fit zijn.

Vind trouwens die reclameborden halverwege de Oost tribune wel een pijn aan het oog zo op tv.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Destroyer op september 16, 2024, 20:55:57
Ik snap het niet. Waarom. Diemers links en rolke punt? De opbouw is ook weinig uitdagend en voorspelbaar.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 16, 2024, 20:58:58
Citaat van: Trainert! op september 16, 2024, 20:54:29

rolke die vent is zo traag als poppenstront
diemers verkrachten als linksbuiten
nu weer poll op linksachter, gewchuif.

wat een zooi is er van gemaakt door lambooij. gvd een seizoenkaart voor een stel houten klaasen

Hoe het nu staat is toch echt Henk en niet Lambooij. Zet het gewoon logisch neer. Diemers by far de beste speler kan iedereen om hem heen mee naarbjven trekken. En op het middenveld staan het meest om hem heen. Simpelzat.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 16, 2024, 21:55:37
Niet.     Te.      Geloven.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: drg op september 16, 2024, 21:57:37
Dus hoe lang mag Henk het nog doen?

Bij elke andere trainer was al lang ge?ist dat ie op moest stappen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 16, 2024, 21:58:43
Volgens mij een negatief clubrecord. Kan haast niet anders..
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: zeewolde op september 16, 2024, 22:00:33
Citaat van: drg op september 16, 2024, 21:57:37
Dus hoe lang mag Henk het nog doen?

Bij elke andere trainer was al lang ge?ist dat ie op moest stappen.
hopelijk zo lang mogelijk.
De rust bewaren levert meer op als luisteren naar dat verschrikkelijk negatieve gejank hier.

Ben er al tijdje helemaal klaar mee met dat zielige gedoe van al die realisten :(
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Tanjajeah op september 16, 2024, 22:01:19
Dit heeft maar 1 reden. Te weinig kwaliteit. Cambuur meer dan 100 kansen gehad in de afgelopen 6 wedstrijden.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Tanjajeah op september 16, 2024, 22:02:32
Citaat van: Tanjajeah op september 16, 2024, 22:01:19
Dit heeft maar 1 reden. Te weinig kwaliteit. Cambuur meer dan 100 kansen gehad in de afgelopen 6 wedstrijden.

Verdedigend staat het trouwens prima, veel beter dan vorig jaar. Maar ja. Niemand die een goal kan maken.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Mike SCC op september 16, 2024, 22:02:41
Wat kan Henk er aan doen dat we de eerste 5 wedstrijden zonder fatsoenlijke voorhoede moeten spelen. We hebben de meeste kansen gecreeerd van alle ploegen in de KKD maar de bal wil er maar niet in, zelfs al 3 penalty?s op rij gemist. Ondertussen geef je wederom niet al te veel kansen weg. Nee dan ligt het echt aan de trainer?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: drg op september 16, 2024, 22:02:45
Citaat van: zeewolde op september 16, 2024, 22:00:33
hopelijk zo lang mogelijk.
De rust bewaren levert meer op als luisteren naar dat verschrikkelijk negatieve gejank hier.

Ben er al tijdje helemaal klaar mee met dat zielige gedoe van al die realisten :(

Waar kun je nou nog in godsnaam positief over zijn dan?

Het word niet beter.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: zeewolde op september 16, 2024, 22:04:30
Citaat van: drg op september 16, 2024, 22:02:45
Waar kun je nou nog in godsnaam positief over zijn dan?

Het word niet beter.
1 tegengoal de laatste 2 wedstrijden. Daar werd vorig jaar ook om gejankt.

Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Tanjajeah op september 16, 2024, 22:04:43
Citaat van: drg op september 16, 2024, 22:02:45
Waar kun je nou nog in godsnaam positief over zijn dan?

Het word niet beter.

Omdat het alleen om afmaken van kansen gaat. Verdedigend prima, kansen bij de vleet.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bankzitter op september 16, 2024, 22:05:48
Ik wil het eerst eens zien met Alhaft en Afolabi fit vanaf het begin voordat ik conclusies trek.

We krijgen niet veel tegen, achterin staat het goed, zeker met Nieling er straks bij.
Middenveld genoeg keuzes om dat ook wel in balans te krijgen.
En hij moet toch een keer erin zou je zeggen...  .
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: EdsjeSCC op september 16, 2024, 22:09:11
Penalty mis..
Rolke niet eens tussen de palen..
Alhaft een rollertje..

Manmanman
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Leeuwarder94 op september 16, 2024, 22:09:59
Ketchup fles maar weer een week in de koelkast. Hoop dat ie niet over de datum gaat op deze manier..
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Stiens op september 16, 2024, 22:11:20
Eerste punt in het nieuwe stadion! We hewwe de stijgende lijn te pakken!  |:) |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: drg op september 16, 2024, 22:13:08
Citaat van: Tanjajeah op september 16, 2024, 22:04:43
Omdat het alleen om afmaken van kansen gaat.

Ja daar zaten we vorig jaar ook het hele seizoen op te wachten.

En toen hadden we naar mijn mening meer kwaliteit en dreiging voorin dan nu.

Ongelukkig met penalties tot nu toe, maar de rest is of recht of de keeper, zwakke rollertjes of hoog over.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: DeBruyne op september 16, 2024, 22:13:24
Mercera weer heel goed overigens. Ontwikkelt zich goed.

Jammer dat Marsman er geblesseerd af moest. Zo blijf je wisselen op die positie
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 16, 2024, 22:22:19
Nartey is een hele fijne voetballer. Hopelijk over een week met hem, souren en Diemers op het middenveld. En hopelijk een spits erin.

Balk chapeau voor alle inzet weer, blijft maar gaan. En de nieuwe spits schoot vrij vlot en hard en op goal. Die creeert wel wat ruimte voor anderen straks.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 16, 2024, 22:22:43
Citaat van: DeBruyne op september 16, 2024, 22:13:24
Mercera weer heel goed overigens. Ontwikkelt zich goed.

Jammer dat Marsman er geblesseerd af moest. Zo blijf je wisselen op die positie

Vieze overtreding ook
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 16, 2024, 22:24:28
Citaat van: zeewolde op september 16, 2024, 22:00:33
hopelijk zo lang mogelijk.
De rust bewaren levert meer op als luisteren naar dat verschrikkelijk negatieve gejank hier.

Ben er al tijdje helemaal klaar mee met dat zielige gedoe van al die realisten :(

Precies dat.... en die gasten gaan jou ook nog aanvallen dat je hun geloof niet verkondigt.....
Ben hetzelfde als jou, supporter voor het leven. Ik jammer niet gauw en hoef ook niet op de voorgrond als we kampioen worden.
Geel blauwe groet.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Harry L. op september 16, 2024, 22:24:47
Citaat van: Tanjajeah op september 16, 2024, 22:02:32
Verdedigend staat het trouwens prima, veel beter dan vorig jaar. Maar ja. Niemand die een goal kan maken.

En allemaal zwakke tegenstanders gehad. Achterin wil ik het nog wel eens zien kwamen gewoon een keer of 3 heel goed weg. Hopeloos op goed geluk voetbal is het
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Poetser op september 16, 2024, 22:25:51
Cambuur till I die!  |:)

Nou ben ik hier fut voordat alle jopies hun gal weer komen spuwen.

Doeiiii
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 16, 2024, 22:28:41
 :_schater
Citaat van: Poetser op september 16, 2024, 22:25:51
Cambuur till I die!  |:)

Nou ben ik hier fut voordat alle jopies hun gal weer komen spuwen.

Doeiiii
Hij poetst m de plaat :?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 16, 2024, 22:29:03
Ik ook.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Destroyer op september 16, 2024, 22:35:12
Welterusten
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: sunderland op september 16, 2024, 22:35:20
Citaat van: DeBruyne op september 16, 2024, 22:13:24
Mercera weer heel goed overigens. Ontwikkelt zich goed.

Jammer dat Marsman er geblesseerd af moest. Zo blijf je wisselen op die positie
vond het zo vreemd dat Mercera een linie naar voren moest op de plek van Souren. Beiden waren heel goed. Toen dat gebeurde kwam Roda ook gelijk in de wedstrijd. Zeer stomme omzetting en Wissel
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: drg op september 16, 2024, 22:35:22
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 16, 2024, 22:24:28
Precies dat.... en die gasten gaan jou ook nog aanvallen dat je hun geloof niet verkondigt.....
Ben hetzelfde als jou, supporter voor het leven. Ik jammer niet gauw en hoef ook niet op de voorgrond als we kampioen worden.
Geel blauwe groet.

Hoezo "die gasten gaan jou ook nog aanvallen"?

Je kan het ook gewoon realistisch bekijken, misschien dat dat "geloof" jou niet bevalt, maar het is wel realistischer dan elke keer heilige Henkie de hand boven het hoofd te houden. Als je alleen maar positiviteit wil horen dan zal je vast beter in de kleedkamer zitten met lief praat en "mien jongens". Dat gaat al ruim een jaar zo, en zie waar we vorig jaar ge?indigt zijn. We stevenen af op het volgende clubdieptepunt als het niet snel verbeterd.

Godverdomme de zweep er eens een keer overheen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: sunderland op september 16, 2024, 22:36:40
Citaat van: Poetser op september 16, 2024, 22:25:51
Cambuur till I die!  |:)

Nou ben ik hier fut voordat alle jopies hun gal weer komen spuwen.

Doeiiii
ik ook. Ben voorlopig hier even weg. Tot laters.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Inferno-058 op september 16, 2024, 22:36:55
Wat een gejank hier, sommigen moeten echt eens uitzoeken wat een forum inhoud.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2024, 22:37:41
Met deze aanvallers scoor je nooit?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: okkele op september 16, 2024, 22:39:48
Citaat van: Trainert! op september 16, 2024, 20:54:29

rolke die vent is zo traag als poppenstront
diemers verkrachten als linksbuiten
nu weer poll op linksachter, gewchuif.

wat een zooi is er van gemaakt door lambooij. gvd een seizoenkaart voor een stel houten klaasen
gaan we weer met het stemmingmaken.
rolke speelde prima, goede pass,balvast.
diemers deed het goed,mankeerde niks aan op die penalty na.
en poll was een noodgreep, kijk je wel eens?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: okkele op september 16, 2024, 22:41:14
Citaat van: EdsjeSCC op september 16, 2024, 22:09:11
Penalty mis..
Rolke niet eens tussen de palen..
Alhaft een rollertje..

Manmanman
en verder was er HE-LE-MAAL niks positiefs !
:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Zuid1991 op september 16, 2024, 22:44:24
Die R?lke?.
Die suh nog niet eens in de basis staan bij Nicator
, met alle respect?
Is het nu zo moeilijk om een speler te scouten?
Hoor Lambooy nog: hij heeft loopvermogen (suh traag as stront), bla bla bla: hij ken NIKS!
Kest beter een jeugdspeler neerzetten gvd.
Echt waardeloos
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Zuid1991 op september 16, 2024, 22:49:22
Citaat van: okkele op september 16, 2024, 22:39:48
gaan we weer met het stemmingmaken.
rolke speelde prima, goede pass,balvast.
diemers deed het goed,mankeerde niks aan op die penalty na.
en poll was een noodgreep, kijk je wel eens?
Rolke speelde prima?. :wall
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: AL op september 16, 2024, 22:50:43
Tja hier kan je echt niets positiefs meer van maken.
Penalty en verder amper een kans gezien.
Het is dat we een goede keeper hebben anders had je weer verloren.
Wat weer een vreemde opstelling en wissels.
Volgende week maar weer anderen erin zeker.
Wie heeft Rolke gescout zeg? Zeer aan de ogen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bankzitter op september 16, 2024, 22:51:51
Citaat van: okkele op september 16, 2024, 22:39:48
gaan we weer met het stemmingmaken.
rolke speelde prima, goede pass,balvast.
diemers deed het goed,mankeerde niks aan op die penalty na.
en poll was een noodgreep, kijk je wel eens?

Het was een rare opstelling maar het team was eerste helft wel aardig in balans met de punt naar voren. Mercera stond gewoon terecht erin voor Casas en R?lke was beter dan Fedde De Jong. Handelingssnelheid moet nog omhoog maar hij ziet het wel en kan een kans cree?ren met zijn passes.

De tweede helft was oppurtunistisch maar wel veel rommeliger. UIteindelijk gewoon pech dat 'ie de laatse 20 minuten niet alsnog valt, kansen volop.

Niet verliezen was ook belangrijk vanavond, Het wordt wel heel langszaam beter en die goal gaat een keer komen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: anderszchristian op september 16, 2024, 22:54:00
Citaat van: HanBerger058 op september 16, 2024, 22:51:43
Zo straal je iig weinig rust en vertrouwen uit naar je spelers(groep). Poll loopt met zijn ziel onder de arm, doodsbang fouten te maken. Paar keer vroegtijdig geslachtofferd, dan weer basis, dan weer wissel. Dan Mercera voor zich en zelfs 3e 5. Casas speelt de laatste weken echt heel behoorlijk en nu wissel. Huidige centrale duo nog geen 4x het middenveld ingelopen om een overtal te cre?ren. Kieftenbeld wisselen terwijl Rolke er nog minder in zat. Balk die 90 druk geeft maar slecht wordt ondersteunt. De Leeuw ?waar we goed op passen en even rust.. we staan 19e!?. En na alle wissels de hele boel weer overhoop. Henk straalt volledige onmacht en paniek uit. Hij roept dan wel het tegenovergestelde maar dat is de Henk show. Vrees met grote vrezen of dit goed komt. Een team vol grijze middelmaat , met heel weinig vertrouwen, een trainer die paniekerige keuzes maakt en het als alternatief ook in strijd niet meer aan de gang krijgt. Ultee, Dijkhuizen etc konden het veld ruimen na soortgelijke fases. Ik zeg niet dat Henk eruit moet overigens. De roep om een tacticus en vuurvreter als extra assistent wordt gewoon andermaal bevestigd. Deze grijze middelmaat heeft meer nodig.

En Jansen, dan voor het punt! 4 puike reddingen. Prima keeper, lichtpunt
Prima samengevat
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Leovardia op september 16, 2024, 22:54:30
Citaat van: AL op september 16, 2024, 22:50:43
Tja hier kan je echt niets positiefs meer van maken.
Penalty en verder amper een kans gezien.
Het is dat we een goede keeper hebben anders had je weer verloren.
Wat weer een vreemde opstelling en wissels.
Volgende week maar weer anderen erin zeker.
Wie heeft Rolke gescout zeg? Zeer aan de ogen.

Eens vwb de vreemde opstelling en wissels?
Maar om nou te s?ge  dat we amper een kans hewwe si?n?.?
Toch wel aardig wat weer.
Ik ben nog niet in paniek. Zie het allemaal wel goedkommen met deze selectie. Maar at we volgende week niet winne, dat wud ik wel spaans benauwd. 
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Unknown op september 16, 2024, 22:54:57
Positief blieve mannen, we heffe eindelijk weer een puntje?

Nee maar serieus. Je gaat bijna echt geloven dat er een vloek heerst over  dit stadion..
3 x penalty en nog niet een officieel doelpunt. Het is best bizar.

We worden er met sien allen gek van ondertussen. We waren weer beter, en weer geen goals..
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Inferno-058 op september 16, 2024, 22:56:07
Citaat van: Unknown op september 16, 2024, 22:54:57
Positief blieve mannen, we heffe eindelijk weer een puntje?

Nee maar serieus. Je gaat bijna echt geloven dat er een vloek heerst over  dit stadion..
3 x penalty en nog niet een officieel doelpunt. Het is best bizar.

We worden er met sien allen gek van ondertussen. We waren weer beter, en weer geen goals..
We waren vandaag niet beter hoor, bij vlagen was Roda sterker
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 16, 2024, 22:59:19
Jansen, Diemers en Alofabi. Dat ist. Ut wut een heel erg lang seizoen. Daar laat ik het bij. De groeten.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: anderszchristian op september 16, 2024, 22:59:53
Een tactische vraag, waarom worden onze doeltrappen genomen door een centrale verdediger, die hem vervolgens een meter breed naar de keeper tikt, die daarna de bal naar voren trapt? Hierdoor maak je het veld en daardoor de ruimte tussen de linies onnodig groot, het is toch veel beter om je hele achterste linie 20 meter naar voren te sturen bij een doeltrap!?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2024, 23:01:07
Mercera wil ik toch positiefs zeggen heerlijke voetballer  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Specuveter op september 16, 2024, 23:01:53
Ik denk dat je uiteindelijk blij mag zijn met ??n punt
Roda was grootste gedeelte van de tweede helft gewoon beter en onze keeper had paar prima reddingen.
Diemers viel ook ver terug tweede helft en dan zie je toch dat team wel h??l erg aan hem hangt.
Ik zie nog steeds geen herkenbaar voetbal.
Hoop dat als we straks compleet zijn dat w?l gaat gebeuren.
Maar ook dat moet ik nog zien.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Mp op september 16, 2024, 23:05:59
Citaat van: Tanjajeah op september 16, 2024, 22:02:32
Verdedigend staat het trouwens prima, veel beter dan vorig jaar. Maar ja. Niemand die een goal kan maken.

Verdedigend vond ik het juist zeer matig. Veel geluk gehad dat de beperkte aanvallers van Roda niet veel meer deden met alle ruimte die ze kregen. Vind vooral v Mullem zeer beperkt en leidt erg veel balverlies in de opbouw. Ottesen ook zwak, al herstelde hij de tweede helft enigszins.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2024, 23:10:51
We misten vandaag 6 basisspelers en aanvallend machteloos op naar jong Utrecht?.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: okkele op september 16, 2024, 23:11:07
Citaat van: Bankzitter op september 16, 2024, 22:51:51
Het was een rare opstelling maar het team was eerste helft wel aardig in balans met de punt naar voren. Mercera stond gewoon terecht erin voor Casas en R?lke was beter dan Fedde De Jong. Handelingssnelheid moet nog omhoog maar hij ziet het wel en kan een kans cree?ren met zijn passes.

De tweede helft was oppurtunistisch maar wel veel rommeliger. UIteindelijk gewoon pech dat 'ie de laatse 20 minuten niet alsnog valt, kansen volop.

Niet verliezen was ook belangrijk vanavond, Het wordt wel heel langszaam beter en die goal gaat een keer komen.
precies !
ik lees veel weerstand tegen de trage speelstijl van rolke, dat mag.
het is geen edgar davids, dan had hij hier niet gespeeld.
en wat je zegt, zeker beter dan de jong.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 16, 2024, 23:11:57
Het oogt heel houterig ofzo, maar R?lke ziet het spel wel. Ik wil hem nog wel een paar wedstrijden zien.
Balk daarentegen, doet ontz?ttend zijn best. Gaat maar door daar voorin. Maar kan voetballend gewoon helemaal niks ;(
En als je daar dan "Schepers 2.0" Wiebe naast zet... Tsja, dan ben je voorin wel heel machteloos.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2024, 23:14:50
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 16, 2024, 23:11:57
Het oogt heel houterig ofzo, maar R?lke ziet het spel wel. Ik wil hem nog wel een paar wedstrijden zien.
Balk daarentegen, doet ontz?ttend zijn best. Gaat maar door daar voorin. Maar kan voetballend gewoon helemaal niks ;(
En als je daar dan "Schepers 2.0" Wiebe naast zet... Tsja, dan ben je voorin wel heel machteloos.
dat zeg ik nou dit zijn geen basis spelers
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: NRG op september 16, 2024, 23:17:53
Ons doelsaldo zegt alles. Achterin staat het het redelijk gezien het aantal tegendoelpunten, maar 1x scoren, en 3 penalty?s missen, in 6 wedstrijden is natuurlijk dramatisch. Deze selectie komt gewoon kwalitatief te kort.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:24:13
12.000 mensen die naar niks kieke. Ik fien daar wat van. Maar ik hou mie voorlopig koest.  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:24:51
Citaat van: NRG op september 16, 2024, 23:17:53
Ons doelsaldo zegt alles. Achterin staat het het redelijk gezien het aantal tegendoelpunten, maar 1x scoren, en 3 penalty?s missen, in 6 wedstrijden is natuurlijk dramatisch. Deze selectie komt gewoon kwalitatief te kort.

Denk erom vriend. Bist nu met stemmingmakerij bezig.  8) :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 16, 2024, 23:29:03
Verslag LC:


Er was geen twijfel over mogelijk: SC Cambuur was maandagavond de betere, maar slaagde er tegen Roda JC voor de vijfde wedstrijd op rij niet in om te winnen (0-0).

Henk de Jong gooide de opstelling aardig overhoop voor het duel met Roda JC. Kind van de rekening werd Fedde de Jong, die plaats moest maken voor Nicky Souren. Omdat Michael de Leeuw niet fit genoeg was om ?berhaupt bij de wedstrijdselectie te zitten, schoof de trainer Wiebe Kooistra door naar de punt van de aanval. Tony R?lke stond achter hem en Mark Diemers speelde hangend op links.

Achterin kreeg het hoofdpijndossier op de linksbackpositie een nieuwe dimensie. Voor de zoveelste keer in dit seizoen vond daar een wijziging plaats. Doordat Tyrique Mercera naar het centrum van de verdediging werd geschoven, kreeg Bram Marsman de kans om zich weer eens op de linksbackpositie te laten zien. En Thomas Poll? Voor de tweede wedstrijd op rij was hij daar duidelijk de derde keus.
Diemers mist strafschop

Het strijdplan was duidelijk: Marsman moest veelvuldig aan de linkerkant opstomen als de zwervende Diemers daar ruimte voor hem cre?erde. Met een voorzet of een schot moest de markante krullebol uit Vroomshoop het aanvalsspel van een extra kracht voorzien. R?lke werd geacht om veelvuldig achter en naast Kooistra in de punt van de aanval op te duiken om zodoende voor gevaar te zorgen.

In theorie een prima plan. In de praktijk scheelde het ook niet veel of het leidde al na een paar minuten tot de voorsprong, toen Wiebe Kooistra in het strafschopgebied van de tegenstander onderuit werd gehaald. Wat was het mooi geweest als Mark Diemers, het kind van de club dat onlangs terugkeerde, de eerste Cambuurgoal in het Kooi Stadion zou maken. Maar helaas, zijn strafschop werd gekeerd.

Cambuur was en bleef de eerste helft de bovenliggende partij. Kreeg ook kansen, via Remco Balk en Diemers, maar wist net als de voorgaande vier wedstrijden, waarin niet werd gescoord, het net niet te vinden. Het probleem? De juiste pass of voorzet. En, eerlijk gezegd, was er gewoonweg onvoldoende beweging op het veld om de bezoekers uit Limburg in de luren te kunnen leggen.
Vuur en werklust

In de tweede helft gooide De Jong het daarom maar om. Diemers verhuisde naar zijn geliefde positie achter de spits, R?lke kwam in de punt van de aanval te spelen en Kooistra verhuisde tot zijn wissel naar de linkerflank. Een gouden greep? Aanvankelijk niet. Cambuur stormde, bonkte bij Roda JC op de deur, maar drukte niet door. Al konden de supporters het vuur en de werklust wel waarderen.

Ondertussen hadden de Leeuwarders het achterin redelijk op orde en kwam de tegenstander slechts mondjesmaat tot kansen. Maar om van dat overwicht te profiteren, moet je wel scoren. En laat dat nou net zijn waar Cambuur ook deze keer, voor de vijfde wedstrijd op rij, ondanks een sterke alles-of-niets- slotfase niet in wist te slagen. Lichtpuntje? Het verdiende punt dat de ploeg in eigen huis pakte.

Wat nu? Ja, de organisatie staat inderdaad overwegend degelijk, er wordt bij vlagen goed gevoetbald en er worden tenminste kansen gecre?erd. Dat is weleens anders geweest. Het seizoen is bovendien nog maar net onderweg. En er zijn wat dat betreft weleens gekkere dingen gebeurd. Het applaus na afloop zal de spelers goed hebben gedaan, maar feit is: met een punt schiet Cambuur bar weinig op.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: denistel op september 16, 2024, 23:30:02
zie totaal geen systeem hoe we willen spelen alles is op goed
geluk lijkt het.
achter in durven ze niks voor in creeeren we amper wat,
die balk loopt zich te pletter maar totaal nutteloos die lui
tikken gewoon rond.

keeper is prima

diemers na een uur zag je dat ie er ook door zat

mercera prima maar ook kapot die laatste 20 min.

er is nog heel veel werk aan de winkel maandag bij
jong utrecht moet je 3 pt pakken.



Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: De Gast op september 16, 2024, 23:31:59
Niemand die het hier over de gemiste penalty heeft? Nou goed dan.. een hele dikke bult shit hebben we over ons afgeroepen door alle penalty?s die gemist zijn en daardoor staan we nu waar we staan. Dit had totaal niet gehoeven. Geweldig is het niet maar je had gewoon in de middenmoot moeten staan.

Ik vraag me wel af waarom, wanneer je voor de spitspositie maar twee spelers kunt invullen, je kiest voor een oude sluwe vos, bijna gepensioneerd, die met uitstek nog iets extra?s kan geven in de slotfase waardoor je in feite maar ??n volwaardige spits hebt als het meezit. Wat een ondoordacht beleid.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 16, 2024, 23:37:37
Citaat van: De Gast op september 16, 2024, 23:31:59
Niemand die het hier over de gemiste penalty heeft? Nou goed dan.. een hele dikke bult shit hebben we over ons afgeroepen door alle penalty?s die gemist zijn en daardoor staan we nu waar we staan. Dit had totaal niet gehoeven. Geweldig is het niet maar je had gewoon in de middenmoot moeten staan.

Zeker waar. De wereld had er heel anders uit gezien als Smit en Diemers hun pingels hadden benut.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: NRG op september 16, 2024, 23:38:09
Citaat van: De Gast op september 16, 2024, 23:31:59
Niemand die het hier over de gemiste penalty heeft? Nou goed dan.. een hele dikke bult shit hebben we over ons afgeroepen door alle penalty?s die gemist zijn en daardoor staan we nu waar we staan. Dit had totaal niet gehoeven. Geweldig is het niet maar je had gewoon in de middenmoot moeten staan.

Ik vraag me wel af waarom, wanneer je voor de spitspositie maar twee spelers kunt invullen, je kiest voor een oude sluwe vos, bijna gepensioneerd, die met uitstek nog iets extra?s kan geven in de slotfase waardoor je in feite maar ??n volwaardige spits hebt als het meezit. Wat een ondoordacht beleid.

Als Diemers die penalty gewoon binnenschiet krijg je natuurlijk een heel andere wedstrijd. Dus wat dat betreft zijn de gemiste penalty?s inderdaad essentieel.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:39:34
Lambooij heeft een paar hele middelmatige voetballers gehaald. En de jongens die wel wat extra hewwe zijn niet fit. Dat geeft wel te denken.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: okkele op september 16, 2024, 23:41:50
Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:24:13
12.000 mensen die naar niks kieke. Ik fien daar wat van. Maar ik hou mie voorlopig koest.  :proost
graag.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:45:26
Ik nim dei niet serieus want jij vond Rolke goed.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: AL op september 16, 2024, 23:47:10
Tegen Ajax vond ik het spel nog goed. Vandaag was het 2x niets en mogen we onze keeper danken voor een punt.
Snapte niets van de opstelling en wissels.
Op een gegeven moment stonden Balk en Rolke samen in de as voorin :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: okkele op september 16, 2024, 23:49:00
Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 22:59:19
Jansen, Diemers en Alofabi. Dat ist. Ut wut een heel erg lang seizoen. Daar laat ik het bij. De groeten.
22:59 de groeten
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:50:12
Warming-up van de wissels was ook lachwekkend. Liep gvd iemand met een stopwatch mee. Na precies 5 minuten gingen ze weer de dug-out in. Hest dat zien?? Ut wut gekker en gekker.  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: NRG op september 16, 2024, 23:51:41
Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:39:34
Lambooij heeft een paar hele middelmatige voetballers gehaald. En de jongens die wel wat extra hewwe zijn niet fit. Dat geeft wel te denken.

Ik denk dat Lambooij graag andere spelers had gehaald, maar daar gewoon geen budget voor was. De spelers die we hier graag zien kan Cambuur, op dit moment, niet betalen. Hopelijk gaat het nieuwe stadion snel zijn vruchten afwerpen en kan het spelersbudget snel omhoog.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: okkele op september 16, 2024, 23:52:38
maar goed, t zat weer niet mee.
zoals kut-ajax een van richting veranderde bal erin prikt, zo gaat de bal van alhaft net over.
een penalty moet er in.
en afolabi trapte 2x hard tegen de bal  :_schater
benieuwd naar het unieke praatje van onze trainer over zijn "jongens".
100 schoten, 1 goal. trots. goed getraind.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Trainert! op september 16, 2024, 23:57:46
Citaat van: okkele op september 16, 2024, 22:39:48
gaan we weer met het stemmingmaken.
rolke speelde prima, goede pass,balvast.
diemers deed het goed,mankeerde niks aan op die penalty na.
en poll was een noodgreep, kijk je wel eens?


welke wedstrijd heb jij gekeken?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Trainert! op september 17, 2024, 00:01:10
Citaat van: HanBerger058 op september 16, 2024, 23:01:23
Reinsma en Burghout kijken iets te veel naar YouTube filmpjes?

liliputter burghout die zijn dugout uit rent bij standaard situaties. Nog geen goal uitgekomen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 17, 2024, 00:03:27
Trainert. Neem even een Mars man.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Trainert! op september 17, 2024, 00:05:31
Citaat van: NRG op september 16, 2024, 23:51:41
Ik denk dat Lambooij graag andere spelers had gehaald, maar daar gewoon geen budget voor was. De spelers die we hier graag zien kan Cambuur, op dit moment, niet betalen. Hopelijk gaat het nieuwe stadion snel zijn vruchten afwerpen en kan het spelersbudget snel omhoog.


haal dan niemand. nu zit je weer met een rolke die 2 jaar contract heeft.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Trainert! op september 17, 2024, 00:07:32
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 16, 2024, 23:29:03
Verslag LC:


Er was geen twijfel over mogelijk: SC Cambuur was maandagavond de betere, maar slaagde er tegen Roda JC voor de vijfde wedstrijd op rij niet in om te winnen (0-0).

Henk de Jong gooide de opstelling aardig overhoop voor het duel met Roda JC. Kind van de rekening werd Fedde de Jong, die plaats moest maken voor Nicky Souren. Omdat Michael de Leeuw niet fit genoeg was om ?berhaupt bij de wedstrijdselectie te zitten, schoof de trainer Wiebe Kooistra door naar de punt van de aanval. Tony R?lke stond achter hem en Mark Diemers speelde hangend op links.

Achterin kreeg het hoofdpijndossier op de linksbackpositie een nieuwe dimensie. Voor de zoveelste keer in dit seizoen vond daar een wijziging plaats. Doordat Tyrique Mercera naar het centrum van de verdediging werd geschoven, kreeg Bram Marsman de kans om zich weer eens op de linksbackpositie te laten zien. En Thomas Poll? Voor de tweede wedstrijd op rij was hij daar duidelijk de derde keus.
Diemers mist strafschop

Het strijdplan was duidelijk: Marsman moest veelvuldig aan de linkerkant opstomen als de zwervende Diemers daar ruimte voor hem cre?erde. Met een voorzet of een schot moest de markante krullebol uit Vroomshoop het aanvalsspel van een extra kracht voorzien. R?lke werd geacht om veelvuldig achter en naast Kooistra in de punt van de aanval op te duiken om zodoende voor gevaar te zorgen.

In theorie een prima plan. In de praktijk scheelde het ook niet veel of het leidde al na een paar minuten tot de voorsprong, toen Wiebe Kooistra in het strafschopgebied van de tegenstander onderuit werd gehaald. Wat was het mooi geweest als Mark Diemers, het kind van de club dat onlangs terugkeerde, de eerste Cambuurgoal in het Kooi Stadion zou maken. Maar helaas, zijn strafschop werd gekeerd.

Cambuur was en bleef de eerste helft de bovenliggende partij. Kreeg ook kansen, via Remco Balk en Diemers, maar wist net als de voorgaande vier wedstrijden, waarin niet werd gescoord, het net niet te vinden. Het probleem? De juiste pass of voorzet. En, eerlijk gezegd, was er gewoonweg onvoldoende beweging op het veld om de bezoekers uit Limburg in de luren te kunnen leggen.
Vuur en werklust

In de tweede helft gooide De Jong het daarom maar om. Diemers verhuisde naar zijn geliefde positie achter de spits, R?lke kwam in de punt van de aanval te spelen en Kooistra verhuisde tot zijn wissel naar de linkerflank. Een gouden greep? Aanvankelijk niet. Cambuur stormde, bonkte bij Roda JC op de deur, maar drukte niet door. Al konden de supporters het vuur en de werklust wel waarderen.

Ondertussen hadden de Leeuwarders het achterin redelijk op orde en kwam de tegenstander slechts mondjesmaat tot kansen. Maar om van dat overwicht te profiteren, moet je wel scoren. En laat dat nou net zijn waar Cambuur ook deze keer, voor de vijfde wedstrijd op rij, ondanks een sterke alles-of-niets- slotfase niet in wist te slagen. Lichtpuntje? Het verdiende punt dat de ploeg in eigen huis pakte.

Wat nu? Ja, de organisatie staat inderdaad overwegend degelijk, er wordt bij vlagen goed gevoetbald en er worden tenminste kansen gecre?erd. Dat is weleens anders geweest. Het seizoen is bovendien nog maar net onderweg. En er zijn wat dat betreft weleens gekkere dingen gebeurd. Het applaus na afloop zal de spelers goed hebben gedaan, maar feit is: met een punt schiet Cambuur bar weinig op.

Schiet mij maar lek, waar kijken deze mensen naar? goed gevoetbald? tikkie breed en tikkie terug heb ik gezien.

Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Trainert! op september 17, 2024, 00:09:28
Citaat van: wiekie1969 op september 17, 2024, 00:03:27
Trainert. Neem even een Mars man.


Goed idee Wiekie
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 17, 2024, 00:15:05
En naar Van Mullem die 43 vd 49 ballen inlevert. Godsamme wat was die vent slecht.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Destroyer op september 17, 2024, 05:33:41
Citaat van: Trainert! op september 17, 2024, 00:07:32
Schiet mij maar lek, waar kijken deze mensen naar? goed gevoetbald? tikkie breed en tikkie terug heb ik gezien.

Dat erg veel. Links rechts maar nooit door het midden.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: EdsjeSCC op september 17, 2024, 06:54:03
Citaat van: okkele op september 16, 2024, 22:41:14
en verder was er HE-LE-MAAL niks positiefs !
:_schater

Ik bedoelde daarmee juist aan te geven dat de kwaliteit in de afronding naar boven moet. Dat dit de trainer en technische staf nier te verwijten valt maar als spelers elke keer zulke kansen op zo'n manier om zeep helpen...
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: sjaak op september 17, 2024, 07:48:36
Citaat van: Zuid1991 op september 16, 2024, 22:44:24
Die R?lke?.
Die suh nog niet eens in de basis staan bij Nicator
, met alle respect?
Is het nu zo moeilijk om een speler te scouten?
Hoor Lambooy nog: hij heeft loopvermogen (suh traag as stront), bla bla bla: hij ken NIKS!
Kest beter een jeugdspeler neerzetten gvd.
Echt waardeloos

Dat klopt. Omdat R?lke gien strafblad het en dat was altiet wel een vereiste.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Poetser op september 17, 2024, 07:56:39
Waarom speelde Diemers op links? Was tegen Ajax heer en meester centraal.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 17, 2024, 07:58:19
Citaat van: Poetser op september 17, 2024, 07:56:39
Waarom speelde Diemers op links? Was tegen Ajax heer en meester centraal.

En was ook onzichtbaar een groot gedeelte van de eerste helft. Onbegrijpelijk dat er niet is ingegrepen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: denistel op september 17, 2024, 09:10:37
Citaat van: Trainert! op september 17, 2024, 00:07:32
Schiet mij maar lek, waar kijken deze mensen naar? goed gevoetbald? tikkie breed en tikkie terug heb ik gezien.

die ploeg snapt er oek niks van had beter in emmen kenne blieve
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: beam op september 17, 2024, 10:23:39
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 16, 2024, 23:11:57
Het oogt heel houterig ofzo, maar R?lke ziet het spel wel. Ik wil hem nog wel een paar wedstrijden zien.
Balk daarentegen, doet ontz?ttend zijn best. Gaat maar door daar voorin. Maar kan voetballend gewoon helemaal niks ;(
En als je daar dan "Schepers 2.0" Wiebe naast zet... Tsja, dan ben je voorin wel heel machteloos.
Ik vond Rolke erg lui en verzaakte meerdere malen bij drukmomenten van Wiebe. Net als tegen AJAX springen de ballen hem van de voeten. Met het afwerken schiet hij de bal nog net niet het stadion uit. Misschien heeft hij een paar wedstrijden nodig. Maar tot nu toe kan hij mij nog niet overtuigen. Een paar momentjes laat hij zien dat hij het spelletje wel ziet en met wat ruimte speelt hij zich gemakkelijk vrij.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: beam op september 17, 2024, 10:25:19
Citaat van: Destroyer op september 17, 2024, 05:33:41
Dat erg veel. Links rechts maar nooit door het midden.
Niemand durfde tussen de linies te spelen. Ze verstopten zich allemaal. Alleen Mark die durft dat wel en Roda zat er dan boven op.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: anderszchristian op september 17, 2024, 10:32:17
Grappig die verdeelde reacties over Rolke. Dit hoorde ik gister ook om mij heen op de tribune. Hij heeft zijn motoriek erg tegen waardoor het alla Barto nergens op lijkt wat hij doet. Maar ik vond hem juist wel aanvallend ingesteld en sterk aan de bal. Echter zie ik in hem geen spits of 10 en zou niet weten op welke positie hij goed tot zijn recht gaat komen in dit team.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: michello op september 17, 2024, 10:39:13
Nartey heeft meer in z?n mars dan Rolke. Ik blijf het een vreemde aankoop vinden. Niet eens om zijn spel ofzo, want ik wil hem niet gelijk afschrijven maar meer vanwege de selectieinvulling. Daar had je gewoon een linksback voor moeten halen bijvoorbeeld.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: anderszchristian op september 17, 2024, 11:40:32
Citaat van: michello op september 17, 2024, 10:39:13
Nartey heeft meer in z?n mars dan Rolke. Ik blijf het een vreemde aankoop vinden. Niet eens om zijn spel ofzo, want ik wil hem niet gelijk afschrijven maar meer vanwege de selectieinvulling. Daar had je gewoon een linksback voor moeten halen bijvoorbeeld.
Zeker mee eens. Nartey en Mercera beiden, ik zou voor nu Mercera op de LB neerzetten. Die heeft op mij daar de beste indruk gemaakt tot dusver.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Vlampiep op september 17, 2024, 12:22:40
Citaat van: anderszchristian op september 17, 2024, 11:40:32
Zeker mee eens. Nartey en Mercera beiden, ik zou voor nu Mercera op de LB neerzetten. Die heeft op mij daar de beste indruk gemaakt tot dusver.
Zijn beide heel belofte volle spelers, maar geen sterkhouders en basis spelers. Het is logisch dat deze jongens opvallen, maar dat zegt veel meer over de beperkte kwaliteit van een andere selectie speler. Deze jongens gaan ook kopje onder in een slechte en beperkte selectie.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: okkele op september 17, 2024, 12:41:12
Citaat van: Poetser op september 17, 2024, 07:56:39
Waarom speelde Diemers op links? Was tegen Ajax heer en meester centraal.
Even aan de trainer vragen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: janou op september 17, 2024, 13:02:21
Citaat van: Vlampiep op september 17, 2024, 12:22:40
Zijn beide heel belofte volle spelers, maar geen sterkhouders en basis spelers. Het is logisch dat deze jongens opvallen, maar dat zegt veel meer over de beperkte kwaliteit van een andere selectie speler. Deze jongens gaan ook kopje onder in een slechte en beperkte selectie.

Op Diemers na ligt de handelingssnelheid net te laag bij het middenveld lijkt het, vooral m.b.t. opendraaien. Roda had een paar spelers die een paar keer schitterend wegdraaiden bij hun man. Dat mis ik ook wel echt bij Souren op het middenveld. Maar wellicht dat dat beter wordt op het moment dat we een paar keer winnen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: D.H.Skolten op september 17, 2024, 15:54:11
Citaat van: Poetser op september 17, 2024, 07:56:39
Waarom speelde Diemers op links? Was tegen Ajax heer en meester centraal.
Waarom Diemers niet gewoon op 10? En Alhaft op de vleugel, slechter dan nu kan niet. Henk bewees maar weer eens een waardeloze trainer te zijn. We kunnen zo toch niet verder. Hij weet bij God niet waar hij mee bezig is en praat alsof het allemaal bij ?het proces ? hoort. Dat krediet dat hij had is onderhand al lang op.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: denistel op september 17, 2024, 16:19:20
Citaat van: D.H.Skolten op september 17, 2024, 15:54:11
Waarom Diemers niet gewoon op 10? En Alhaft op de vleugel, slechter dan nu kan niet. Henk bewees maar weer eens een waardeloze trainer te zijn. We kunnen zo toch niet verder. Hij weet bij God niet waar hij mee bezig is en praat alsof het allemaal bij ?het proces ? hoort. Dat krediet dat hij had is onderhand al lang op.

alhaft kon 20 minuten spelen en de spits 15 dus zegt al genoeg.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: D.H.Skolten op september 17, 2024, 16:34:50
Citaat van: denistel op september 17, 2024, 16:19:20
alhaft kon 20 minuten spelen en de spits 15 dus zegt al genoeg.
Is hij ook al niet fit? Ik had het eigenlijk kunnen weten. Waarom zat die nieuwe spits eigenlijk op de bank als je hem er bij 0-0 nog niet in zet?
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Bankzitter op september 17, 2024, 16:38:31
Kijk bij Alhaft ook even naar zijn interview waarom hij niet fit is?
Volkomen begrijpelijk dat hij even niet met voetbal bezig was.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: janou op september 17, 2024, 16:49:13
Citaat van: D.H.Skolten op september 17, 2024, 16:34:50
Is hij ook al niet fit? Ik had het eigenlijk kunnen weten. Waarom zat die nieuwe spits eigenlijk op de bank als je hem er bij 0-0 nog niet in zet?

Heb jij de wedstrijd wel gezien? Viel laatste kwartier in.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: denistel op september 17, 2024, 19:08:43
zag net de samenvattingen van gister andere ploegen scoren uit alle hoeken
bij emmen - vitesse 4 goals uit kopballen na prima voorzetten waarom kan
dat bij ons niet zou je zeggen
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: zeewolde op september 17, 2024, 19:25:51
Citaat van: D.H.Skolten op september 17, 2024, 16:34:50
Is hij ook al niet fit? Ik had het eigenlijk kunnen weten. Waarom zat die nieuwe spits eigenlijk op de bank als je hem er bij 0-0 nog niet in zet?
hij kwam er in bij 0-0 :devil
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Vlampiep op september 17, 2024, 19:29:34
Citaat van: denistel op september 17, 2024, 19:08:43
zag net de samenvattingen van gister andere ploegen scoren uit alle hoeken
bij emmen - vitesse 4 goals uit kopballen na prima voorzetten waarom kan
dat bij ons niet zou je zeggen
Gebrek aan zelfvertrouwen, dikke pech en anderen onkunde.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2024, 19:42:06
Citaat van: denistel op september 17, 2024, 19:08:43
zag net de samenvattingen van gister andere ploegen scoren uit alle hoeken
bij emmen - vitesse 4 goals uit kopballen na prima voorzetten waarom kan
dat bij ons niet zou je zeggen
denistel we missen spelers met lengte voorin b.v. Uldrikis en Smit.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: denistel op september 17, 2024, 19:45:26
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2024, 19:42:06
denistel we missen spelers met lengte voorin b.v. Uldrikis en Smit.

we missen spelers met een goed voorzet en actie
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Vlampiep op september 17, 2024, 19:56:42
Citaat van: denistel op september 17, 2024, 19:45:26
we missen spelers met een goed voorzet en actie
Inderdaad en dat al 2 seizoenen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2024, 20:17:39
Citaat van: denistel op september 17, 2024, 19:45:26
we missen spelers met een goed voorzet en actie
laatste was Kallon?.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: nee,wel? op september 17, 2024, 20:19:26
denk dat we al die type spelers missen spelers met lengte spelers met een actie en een goede voorzet en spelers die willen en durven op te bouwen ipv tikkie breed tikkie terug
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Specuveter op september 17, 2024, 21:03:29
Wat ik niet begrijp....
5 a 10 minuten gaan de eerste mensen al op naar huis
Bij een 0-4 achterstand kan ik me daar nog iets bij voorstellen
Maar kom op man.Het is 0-0 en spannend
Je hoopt nog steeds op eerste doelpunt in het nieuwe stadion.
Ik snap daar helemaal niks van.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Westerpark op september 17, 2024, 23:50:09
Citaat van: Specuveter op september 17, 2024, 21:03:29
Wat ik niet begrijp....
5 a 10 minuten gaan de eerste mensen al op naar huis
Bij een 0-4 achterstand kan ik me daar nog iets bij voorstellen
Maar kom op man.Het is 0-0 en spannend
Je hoopt nog steeds op eerste doelpunt in het nieuwe stadion.
Ik snap daar helemaal niks van.

Zo zullen de meesten erover denken, maar is toch niet raar dat op 13k man er een handvol mensen is dat zich dat extra half uur wachten niet wil/kan permitteren? Want ik begreep van autobezoekers dat het de vorige keer erg veel tijd kostte om weg te komen.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: fred op september 18, 2024, 11:12:33
Klopt ik was 22.30 bij mijn auto. Stond bij coa/casino.

1. Hek noord/Oost moet gewoon open (al was het gezang in de omloop de moeite waard)
2. Ipv bouwlampen gewoon de straatverlichting bij de supermarkten aan (gemeente ?)
3. Legio parkeerplekken leeg maar omringd door betonblokken of blauwe schijf nodig.
4. Is er echt geen uitgang mogelijk tussen Oost en zuid zodat je ook om de andere kant van het wtc kunt lopen ? Uitsupporters vertrekken richting slauerhoffweg lijkt mij ?

Hiermee zullen de meeste mensen gewoon 15-20 sneller weg kunnen zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: papier op september 18, 2024, 14:07:55
Zolang het hek aan de zuidzijde van Oost dicht is dan moet het hek bij Noord ook dicht blijven lijkt mij. Anders belast je die ingang nog meer. Een fiets/loop verbinding riching het zuiden zou nog wle handig zijn, nu moet je alsnog door een flessenhals.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: Galdiano op september 18, 2024, 14:41:03
Citaat van: papier op september 18, 2024, 14:07:55
Zolang het hek aan de zuidzijde van Oost dicht is dan moet het hek bij Noord ook dicht blijven lijkt mij. Anders belast je die ingang nog meer. Een fiets/loop verbinding riching het zuiden zou nog wle handig zijn, nu moet je alsnog door een flessenhals.

Haal je de ingang en uitgang nu niet door elkaar?
Volgens mij moet je gewoon alle hekken openzetten om de uitstroom zo snel mogelijk plaats te laten vinden. Ingang doe je dit niet.

Wat ik persoonlijk wel bagger vind is dat je helemaal om het WTC moet fietsen. Laat de mensen die naar Huizum, Nijl?n en De Zuidlanden etc gewoon richting de Harlingertrekweg doorsteken.
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 18, 2024, 16:32:09
Citaat van: Specuveter op september 17, 2024, 21:03:29
Wat ik niet begrijp....
5 a 10 minuten gaan de eerste mensen al op naar huis
Bij een 0-4 achterstand kan ik me daar nog iets bij voorstellen
Maar kom op man.Het is 0-0 en spannend
Je hoopt nog steeds op eerste doelpunt in het nieuwe stadion.
Ik snap daar helemaal niks van.

Er gingen in de rust al mensen naar huis. De reden liekt mij wel duidelijk
Titel: Re: SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)
Bericht door: wiekie1969 op september 18, 2024, 16:33:09
Citaat van: denistel op september 17, 2024, 19:08:43
zag net de samenvattingen van gister andere ploegen scoren uit alle hoeken
bij emmen - vitesse 4 goals uit kopballen na prima voorzetten waarom kan
dat bij ons niet zou je zeggen

Excelsior binnen jaar weer terug. Tot nu toe vind ik dat de beste ploeg.