Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Roda JC (16-9-24)

Gestart door Holwerd voor Cambuur, september 14, 2024, 00:26:17

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: D.H.Skolten op september 17, 2024, 16:34:50
Is hij ook al niet fit? Ik had het eigenlijk kunnen weten. Waarom zat die nieuwe spits eigenlijk op de bank als je hem er bij 0-0 nog niet in zet?

Heb jij de wedstrijd wel gezien? Viel laatste kwartier in.

denistel

zag net de samenvattingen van gister andere ploegen scoren uit alle hoeken
bij emmen - vitesse 4 goals uit kopballen na prima voorzetten waarom kan
dat bij ons niet zou je zeggen

zeewolde

Citaat van: D.H.Skolten op september 17, 2024, 16:34:50
Is hij ook al niet fit? Ik had het eigenlijk kunnen weten. Waarom zat die nieuwe spits eigenlijk op de bank als je hem er bij 0-0 nog niet in zet?
hij kwam er in bij 0-0 :devil

Vlampiep

Citaat van: denistel op september 17, 2024, 19:08:43
zag net de samenvattingen van gister andere ploegen scoren uit alle hoeken
bij emmen - vitesse 4 goals uit kopballen na prima voorzetten waarom kan
dat bij ons niet zou je zeggen
Gebrek aan zelfvertrouwen, dikke pech en anderen onkunde.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 17, 2024, 19:08:43
zag net de samenvattingen van gister andere ploegen scoren uit alle hoeken
bij emmen - vitesse 4 goals uit kopballen na prima voorzetten waarom kan
dat bij ons niet zou je zeggen
denistel we missen spelers met lengte voorin b.v. Uldrikis en Smit.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2024, 19:42:06
denistel we missen spelers met lengte voorin b.v. Uldrikis en Smit.

we missen spelers met een goed voorzet en actie

Vlampiep

Citaat van: denistel op september 17, 2024, 19:45:26
we missen spelers met een goed voorzet en actie
Inderdaad en dat al 2 seizoenen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 17, 2024, 19:45:26
we missen spelers met een goed voorzet en actie
laatste was Kallon?.

nee,wel?

denk dat we al die type spelers missen spelers met lengte spelers met een actie en een goede voorzet en spelers die willen en durven op te bouwen ipv tikkie breed tikkie terug

Specuveter

Wat ik niet begrijp....
5 a 10 minuten gaan de eerste mensen al op naar huis
Bij een 0-4 achterstand kan ik me daar nog iets bij voorstellen
Maar kom op man.Het is 0-0 en spannend
Je hoopt nog steeds op eerste doelpunt in het nieuwe stadion.
Ik snap daar helemaal niks van.

Westerpark

Citaat van: Specuveter op september 17, 2024, 21:03:29
Wat ik niet begrijp....
5 a 10 minuten gaan de eerste mensen al op naar huis
Bij een 0-4 achterstand kan ik me daar nog iets bij voorstellen
Maar kom op man.Het is 0-0 en spannend
Je hoopt nog steeds op eerste doelpunt in het nieuwe stadion.
Ik snap daar helemaal niks van.

Zo zullen de meesten erover denken, maar is toch niet raar dat op 13k man er een handvol mensen is dat zich dat extra half uur wachten niet wil/kan permitteren? Want ik begreep van autobezoekers dat het de vorige keer erg veel tijd kostte om weg te komen.

fred

Klopt ik was 22.30 bij mijn auto. Stond bij coa/casino.

1. Hek noord/Oost moet gewoon open (al was het gezang in de omloop de moeite waard)
2. Ipv bouwlampen gewoon de straatverlichting bij de supermarkten aan (gemeente ?)
3. Legio parkeerplekken leeg maar omringd door betonblokken of blauwe schijf nodig.
4. Is er echt geen uitgang mogelijk tussen Oost en zuid zodat je ook om de andere kant van het wtc kunt lopen ? Uitsupporters vertrekken richting slauerhoffweg lijkt mij ?

Hiermee zullen de meeste mensen gewoon 15-20 sneller weg kunnen zijn.

papier

Zolang het hek aan de zuidzijde van Oost dicht is dan moet het hek bij Noord ook dicht blijven lijkt mij. Anders belast je die ingang nog meer. Een fiets/loop verbinding riching het zuiden zou nog wle handig zijn, nu moet je alsnog door een flessenhals.

Galdiano

Citaat van: papier op september 18, 2024, 14:07:55
Zolang het hek aan de zuidzijde van Oost dicht is dan moet het hek bij Noord ook dicht blijven lijkt mij. Anders belast je die ingang nog meer. Een fiets/loop verbinding riching het zuiden zou nog wle handig zijn, nu moet je alsnog door een flessenhals.

Haal je de ingang en uitgang nu niet door elkaar?
Volgens mij moet je gewoon alle hekken openzetten om de uitstroom zo snel mogelijk plaats te laten vinden. Ingang doe je dit niet.

Wat ik persoonlijk wel bagger vind is dat je helemaal om het WTC moet fietsen. Laat de mensen die naar Huizum, Nijl?n en De Zuidlanden etc gewoon richting de Harlingertrekweg doorsteken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Specuveter op september 17, 2024, 21:03:29
Wat ik niet begrijp....
5 a 10 minuten gaan de eerste mensen al op naar huis
Bij een 0-4 achterstand kan ik me daar nog iets bij voorstellen
Maar kom op man.Het is 0-0 en spannend
Je hoopt nog steeds op eerste doelpunt in het nieuwe stadion.
Ik snap daar helemaal niks van.

Er gingen in de rust al mensen naar huis. De reden liekt mij wel duidelijk