Nou kom er maar in Top Oss doet het verrassend goed winst tegen Excelsior en gelijk tegen Roda JC.
Word nog zware pot.
Eerst maar eens beginnen met logische opstelling.
Elke wedstrijd is zwaar met dit elftal.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 21:56:17
Elke wedstrijd is zwaar met dit elftal.
Maar we winnen em wel :D
Op naar Oss! We gaan deze inderdaad winnen _O_
Een weerzien met mr. smile en de grote vriend van het orakel alhier.
Janssen
Ottesen causus Nieling Poll
Souren Kieftenbeld
Narthy
Vd Water Smit Balk.
Zo maar beginnen?
Citaat van: Specuveter op augustus 19, 2024, 14:24:58
Visser
Ottesen causus Nieling Poll
Souren Kieftenbeld
Narthy
Vd Water Smit Balk.
Zo maar beginnen?
Vorig jaar stond "visser" van Osch op de goal hoor :devil
Citaat van: Specuveter op augustus 19, 2024, 14:24:58
Janssen
Ottesen causus Nieling Poll
Souren Kieftenbeld
Narthy
Vd Water Smit Balk.
Zo maar beginnen?
Balk en Van de Water wisselen van kant. Van Mullem speelde ook niet zo slecht zondag die mag ook wel in het centrum.
Ik mis toch wel de updates van Cambuur over het aantal supporters dat meereist. Vind dat zelf altijd interessant om te zien. Bij MVV zaten er 155 in het uitvak, best prima voor zo'n afstand. Iemand misschien een tussenstand?
Citaat van: Ollie op augustus 20, 2024, 10:21:48
Ik mis toch wel de updates van Cambuur over het aantal supporters dat meereist. Vind dat zelf altijd interessant om te zien. Bij MVV zaten er 155 in het uitvak, best prima voor zo'n afstand. Iemand misschien een tussenstand?
Ik las ergens 90 man tot nu toe
Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 20, 2024, 16:12:37
Ik las ergens 90 man tot nu toe
Ja dank je, las ik later ook. Ik zag op de socials van Cambuur Culture dat ze vaker informatie gaan delen over uitwedstrijden. Goede zaak! Naar mijn mening moeten er meer mensen mee met uitwedstrijden.
Balk Smit Vd Water
De Jong
Souren van Mullem
Poll Casas Nieling Ottesen
Jansen
Jansen
Ottesen Casas Nieling Poll
Souren
Nartey
de Leeuw
vd Water Smit Balk
Balk en vd Water omdraaien ? nu lopen ze altijd naar binnen een trechter in.
Balk op de bank en Pauwels op links.
Smit/De Leeuw
Pauwels Van der Water Balk
Narty
Souren
Poll Nieling Casas Ottesen
Jansen
Zou beginnen met kieftenbelt en met souren en daarbij een loper. De leeuw kan een helft spelen volgens mij. Achterin is logisch . Sowieso een echte spits dus Smit. Als Pauwels fit is laten starten
Ja, ging er vanuit dat die nog niet fit was voor 90 minuten. Anders basis net als Kieftenbelt.
Sjors zet ze wel op scherp hoor reken daar maar op gaat een lastige wedstrijd worden?.
Energie!!
Ze hebben fantastisch getraind :_schater
Citaat van: oost op augustus 21, 2024, 18:41:30
Ze hebben fantastisch getraind :_schater
we hebben lering getrokken uit de wedstrijd tegen helmond. snel de knop omgezet, want de wedstrijd tegen oss staat alweer te wachten. er is enorm goed getraind bla bla...
lekker overslaan die intervieuws.
doe dat.
Inmiddels 200 man op papier voor naar Oss. Prima aantal :thumbsup
We winnen
Opstelling?
Cambuurtrainer Henk de Jong mist morgen in de uitwedstrijd tegen TOP Oss, afgezien van de langdurende afwezigen, alleen centrale verdediger Bryant Nieling. De rest van de selectie is fit.
De Jong wil nog niets over de opstelling bekendmaken. "Ik moet de spelers nog inlichten over de basisopstelling. Die moeten dat als eerste weten. Wat de opstelling ook is: het moet beter dan afgelopen week", zegt de trainer. Toen verloor Cambuur bij de opening van het nieuwe stadion met 0-1 van Helmond sport.
Cambuur treft tegen TOP Oss een oude bekende: de eerdere trainer van de Leeuwarders, Sjors Ultee, staat daar aan het roer. Hij werd ontslagen na tegenvallende resultaten afgelopen seizoen. "Geen probleem", zegt De Jong. "Het contact met Sjors is prima. Wij hebben nog goed contact en geven elkaar op verjaardagen presentjes."
LC meld dat Nieling er juist wel bij is :_schater
Meevaller voor SC Cambuur in aanloop naar uitduel met TOP Oss: 'Hij is ook nog erg goed aan de bal'
2024-08-22 15:23
Een meevaller voor SC Cambuur: Henk de Jong kan vrijdag op bezoek bij TOP Oss beschikken over een nagenoeg fitte selectie.
De teleurstelling van afgelopen zondag ? de nederlaag tegen Helmond Sport tijdens de inwijding van het Kooi Stadion ? is inmiddels weer naar de achtergrond verdreven. De les die Cambuur heeft getrokken uit die wedstrijd luidt simpel. ?De bal moet er gewoon in?, aldus Henk de Jong. Wat tegen Helmond Sport dus niet lukte, moet tegen TOP Oss goed worden gemaakt.
De trainer kan in ieder geval weer over een nagenoeg fitte selectie beschikken. Zo is Bryant Nieling, die zondag door een kniekwetsuur niet inzetbaar was, er in Oss weer bij. Hoewel Cambuur tegen Helmond Sport niet veel kansen weggaf, kan de ploeg zijn onverzettelijkheid in het centrum van de verdediging wel gebruiken. De Jong: ?Hij is bovendien ook nog erg goed aan de bal.?
Blij met keuzemogelijkheden
Daarnaast timmeren ook Maikel Kieftenbeld en Michael de Leeuw volgens hun trainer aan de weg. Kieftenbeld kampt met een gebrek aan wedstrijdritme en kwam zondag mede door het wedstrijdverloop niet in actie, maar is naar verluidt klaar voor de wedstrijd tegen TOP Oss. De Leeuw maakte wel minuten, maar was nog niet de oude vanwege een bovenbeenblessure.
De Jong is blij met de keuzemogelijkheden die hij heeft, al wilde de Drachtster trainer donderdag niets kwijt over de startopstelling waarmee hij de tegenstander het vuur na aan de schenen wil leggen. ?Sjors Ultee was hier tijdens het duel met Helmond Sport te gast, dus hij heeft van dichtbij kunnen zien hoe wij speelden en wie er speelden. Vrijdag zal hij zien wie er dan weer spelen.?
Een plakje ham eroverheen
De Jong kijkt uit naar het weerzien met Ultee, de trainer die tijdens zijn ziekte een periode bij Cambuur aan het roer stond, maar eind vorig jaar het veld moest ruimen na tegenvallende prestaties. ?Prachtig dat hij nu weer een mooie club heeft, waar hij samenwerkt met een fantastische technisch manager (Linton Posthumus, red.). Ik gun Sjors het beste, maar dat is wederzijds.?
En wat blijkt: ?We hebben nog altijd wel contact met elkaar. Als we jarig zijn sturen we elkaar bijvoorbeeld een cadeautje. Dan stuur ik hem een veganistisch eetpakket, zulke dingen, want hij is veganist. Ik krijg op mijn verjaardag dan iets vergelijkbaars terug. Lekkere dingetjes hoor, maar daar leg ik dan nog wel een plakje ham overheen, haha. Nee hoor, geintje natuurlijk.?
Iemand bij de laatste training van vanochtend geweest?
Daar valt wel een opstelling uit te halen.
Misschien starten ze wel met Souren ?n Kieftenbeld als controleurs?
En de Leeuw ervoor?Lijkt me geen verkeerde opstelling
Jansen
Ottesen Van Mullem Causus Poll
Kieftenbeld Souren
De Leeuw
Vd Water Smit Pauwels
Citaat van: michello op augustus 22, 2024, 15:30:26
LC meld dat Nieling er juist wel bij is :_schater
Meevaller voor SC Cambuur in aanloop naar uitduel met TOP Oss: 'Hij is ook nog erg goed aan de bal'
2024-08-22 15:23
Een meevaller voor SC Cambuur: Henk de Jong kan vrijdag op bezoek bij TOP Oss beschikken over een nagenoeg fitte selectie.
De teleurstelling van afgelopen zondag ? de nederlaag tegen Helmond Sport tijdens de inwijding van het Kooi Stadion ? is inmiddels weer naar de achtergrond verdreven. De les die Cambuur heeft getrokken uit die wedstrijd luidt simpel. ?De bal moet er gewoon in?, aldus Henk de Jong. Wat tegen Helmond Sport dus niet lukte, moet tegen TOP Oss goed worden gemaakt.
De trainer kan in ieder geval weer over een nagenoeg fitte selectie beschikken. Zo is Bryant Nieling, die zondag door een kniekwetsuur niet inzetbaar was, er in Oss weer bij. Hoewel Cambuur tegen Helmond Sport niet veel kansen weggaf, kan de ploeg zijn onverzettelijkheid in het centrum van de verdediging wel gebruiken. De Jong: ?Hij is bovendien ook nog erg goed aan de bal.?
Blij met keuzemogelijkheden
Daarnaast timmeren ook Maikel Kieftenbeld en Michael de Leeuw volgens hun trainer aan de weg. Kieftenbeld kampt met een gebrek aan wedstrijdritme en kwam zondag mede door het wedstrijdverloop niet in actie, maar is naar verluidt klaar voor de wedstrijd tegen TOP Oss. De Leeuw maakte wel minuten, maar was nog niet de oude vanwege een bovenbeenblessure.
De Jong is blij met de keuzemogelijkheden die hij heeft, al wilde de Drachtster trainer donderdag niets kwijt over de startopstelling waarmee hij de tegenstander het vuur na aan de schenen wil leggen. ?Sjors Ultee was hier tijdens het duel met Helmond Sport te gast, dus hij heeft van dichtbij kunnen zien hoe wij speelden en wie er speelden. Vrijdag zal hij zien wie er dan weer spelen.?
Een plakje ham eroverheen
De Jong kijkt uit naar het weerzien met Ultee, de trainer die tijdens zijn ziekte een periode bij Cambuur aan het roer stond, maar eind vorig jaar het veld moest ruimen na tegenvallende prestaties. ?Prachtig dat hij nu weer een mooie club heeft, waar hij samenwerkt met een fantastische technisch manager (Linton Posthumus, red.). Ik gun Sjors het beste, maar dat is wederzijds.?
En wat blijkt: ?We hebben nog altijd wel contact met elkaar. Als we jarig zijn sturen we elkaar bijvoorbeeld een cadeautje. Dan stuur ik hem een veganistisch eetpakket, zulke dingen, want hij is veganist. Ik krijg op mijn verjaardag dan iets vergelijkbaars terug. Lekkere dingetjes hoor, maar daar leg ik dan nog wel een plakje ham overheen, haha. Nee hoor, geintje natuurlijk.?
Inmiddels heeft LC het woord "Meevaller" gewijzigd naar "Tegenvaller"
Tegenvaller voor SC Cambuur in aanloop naar uitduel met TOP Oss: 'Ultee ziet vrijdag wel wie er spelen'
Henk de Jong kan vrijdag op bezoek bij TOP Oss beschikken over een nagenoeg fitte selectie, maar moet het voor de tweede week op rij stellen zonder Bryant Nieling.
De trainer kan in ieder geval weer over een nagenoeg fitte selectie beschikken, maar moet het opnieuw stellen zonder Bryant Nieling. De centrale verdediger ondervindt nog teveel last van een knieblessure. Een aderlating, want Nieling is volgens De Jong een van de spelers die de ploeg naar een hoger niveau tilt. Niet voor niets zei de trainer hem zondag te hebben gemist.
Nieling is uniek.
Wat ken mij het verrotten of Ultee veganist ist. Ik wil weten hoe Fc Oss speelt. Lijkt mij veel belangrijker.
Jammer dat Nieling niet kan spelen. De slak en casas staan centraal. Ik vrees voor deze wedstrijd. Ja ze worden fitter zegt Henk, wat kan mij dat verrotte. Zie liever een nieuwe speler die het team opfrist met sprankelend voetbal
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2024, 17:05:05
Jammer dat Nieling niet kan spelen. De slak en casas staan centraal. Ik vrees voor deze wedstrijd. Ja ze worden fitter zegt Henk, wat kan mij dat verrotte. Zie liever een nieuwe speler die het team opfrist met sprankelend voetbal
Ze worden fitter. Eind juni was de eerste training. Volgend weekend binne we in september. 10 weken. Onvoorstelbaar.
Dat ging toch over geblesseerde spelers die gaan aanhaken (Nieling, Pauwels, De Leeuw, Schaapman, Gaby) en wellicht Kieftenbelt.Niet het team wat nu speelt?
En wat blijkt: ?We hebben nog altijd wel contact met elkaar. Als we jarig zijn sturen we elkaar bijvoorbeeld een cadeautje. Dan stuur ik hem een veganistisch eetpakket, zulke dingen, want hij is veganist. Ik krijg op mijn verjaardag dan iets vergelijkbaars terug. Lekkere dingetjes hoor, maar daar leg ik dan nog wel een plakje ham overheen, haha. Nee hoor, geintje natuurlijk.?
Henk lult maar wat. Hij is 27 augustus jarig, bij zijn laatste verjaardag was Ultee nog Cambuurtrainer
Citaat van: Naastismis op augustus 22, 2024, 20:48:07
En wat blijkt: ?We hebben nog altijd wel contact met elkaar. Als we jarig zijn sturen we elkaar bijvoorbeeld een cadeautje. Dan stuur ik hem een veganistisch eetpakket, zulke dingen, want hij is veganist. Ik krijg op mijn verjaardag dan iets vergelijkbaars terug. Lekkere dingetjes hoor, maar daar leg ik dan nog wel een plakje ham overheen, haha. Nee hoor, geintje natuurlijk.?
Henk lult maar wat. Hij is 27 augustus jarig, bij zijn laatste verjaardag was Ultee nog Cambuurtrainer
Waar maakst die druk om?..
Citaat van: Naastismis op augustus 22, 2024, 20:48:07
Henk lult maar wat. Hij is 27 augustus jarig, bij zijn laatste verjaardag was Ultee nog Cambuurtrainer
En toen heeft ie hem een cadeautje gestuurd? :proost
Citaat van: wiekie1969 op augustus 22, 2024, 16:13:58
Wat ken mij het verrotten of Ultee veganist ist. Ik wil weten hoe Fc Oss speelt. Lijkt mij veel belangrijker.
Ben het niet vaak eens met jou maar boeit mij ook niks, thee kransjes en verjaardag gelul. Zoet sappig opgehemeld gedoe :zweep
Gas geven
Citaat van: wiekie1969 op augustus 22, 2024, 16:12:34
Nieling is uniek.
kan zuurtje smand zn kans weer pakken.
Jansen, poll van Mullem Casas ottesen mercera souren de leeuw Pouwels Smit van de water.
Citaat van: Trainert! op augustus 23, 2024, 06:58:53
kan zuurtje smand zn kans weer pakken.
ze starten met van Mullem en Causus
Citaat van: richard op augustus 23, 2024, 08:08:17
Jansen, poll van Mullem Casas ottesen mercera souren de leeuw Pouwels Smit van de water.
mercera voor meer kracht. Heb je Narthy en Kieftenbelt achter de hand. Had het idee al dat Narthy op zijn tandvlees loopt.
Citaat van: richard op augustus 23, 2024, 08:08:17
Jansen, poll van Mullem Casas ottesen mercera souren de leeuw Pouwels Smit van de water.
jansen, Ortessen, Casas, Souren, de Leeuw , Pauwels , van de Water. De rest moet echt beter of vervangen worden is mijn mening. ( Narthy en Balk niet )
Ik snap werkelijk niet wat men in Mercera ziet. Net zoals afgelopen seizoen met Pihel, elke keer invallen maar voegt werkelijk niets toe.
Wel fna van Narty. Die is er nog niet, en moet veel leren, maar die heeft meer dan een Mercera.
Citaat van: Galdiano op augustus 23, 2024, 09:30:10
Ik snap werkelijk niet wat men in Mercera ziet. Net zoals afgelopen seizoen met Pihel, elke keer invallen maar voegt werkelijk niets toe.
Wel fna van Narty. Die is er nog niet, en moet veel leren, maar die heeft meer dan een Mercera.
ben ik wel met je eens deze jongens moeten ook eens kerels worden.
Ze moeten nu ook een keer laten zien wat ze kunnen??.
Puntje magst weer blij mee wezen.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2024, 09:49:56
ben ik wel met je eens deze jongens moeten ook eens kerels worden.
Ze moeten nu ook een keer laten zien wat ze kunnen??.
De helft loopt finaal op de tenen. 3e divisie niveau.
Citaat van: Specuveter op augustus 22, 2024, 16:02:32
Jansen
Ottesen Van Mullem Causus Poll
Kieftenbeld Souren
De Leeuw
Vd Water Smit Pauwels
Hop....weer een nieuwe speler.
|:)
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 10:05:03
Puntje magst weer blij mee wezen.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 10:05:55
De helft loopt finaal op de tenen. 3e divisie niveau.
Bist oek su negatief in het dagelijkse leven? Op dien werk? Tegen dien gezin?
Benieuwd of Smit gaat spelen? Dus of Eagels zich heeft gemeld
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 10:05:55
De helft loopt finaal op de tenen. 3e divisie niveau.
Zuurpruim.
Mischien lekker 30 kilometer verderop supporter worden?
Citaat van: Galdiano op augustus 23, 2024, 09:30:10
Ik snap werkelijk niet wat men in Mercera ziet. Net zoals afgelopen seizoen met Pihel, elke keer invallen maar voegt werkelijk niets toe.
Wel fna van Narty. Die is er nog niet, en moet veel leren, maar die heeft meer dan een Mercera.
Omdat het een grote kerel is? Maar goed Mercera heeft een handjevol keren mee mogen doen. En volgens mij op twee plekken in het middenveld, spits en back? daar kunnen we hem ook niet op beoordelen.
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 12:55:10
Benieuwd of Smit gaat spelen? Dus of Eagels zich heeft gemeld
In beide gevallen laten spelen
Citaat van: papier op augustus 23, 2024, 13:02:28
In beide gevallen laten spelen
klopt maar wat wil hij zelf als hij nog geen handtekening heeft gezet.
Citaat van: Specuveter op augustus 23, 2024, 12:58:27
Zuurpruim.
Mischien lekker 30 kilometer verderop supporter worden?
Als er iemand het ?ut is nooit wat weest en ut sal nooit wat wurde? belichaamt is ?t Wiekie wel. Prachtig toch, en wellicht de meest realistische van het hele forum. Koesteren.
Miskien bist eigenlijk zelf meer een dkv?er.
Citaat van: Poetser op augustus 23, 2024, 12:50:36
Bist oek su negatief in het dagelijkse leven? Op dien werk? Tegen dien gezin?
Hoofd productie in de azijnfabriek, ken ie oek niks aan doen
Citaat van: De Gast op augustus 23, 2024, 18:05:05
Als er iemand het ?ut is nooit wat weest en ut sal nooit wat wurde? belichaamt is ?t Wiekie wel. Prachtig toch, en wellicht de meest realistische van het hele forum. Koesteren.
Miskien bist eigenlijk zelf meer een dkv?er.
:_schater :_schater
Opstelling:
Jansen
Ottessen
Van Mullem
Casas
Poll
Souren
De Leeuw
De Jong
Vd Water
Smit
Pauwels
Behoorlijk aanvallende opstelling!
Meende dat Nieling ook weer fit was, maar nog geen basis dus..
Citaat van: Hirsch op augustus 23, 2024, 19:08:31
Meende dat Nieling ook weer fit was, maar nog geen basis dus..
Dat heeft de LC heel snel gecorrigeerd helaas.
Van meevaller naar tegenvaller. :_schater
Citaat van: Galdiano op augustus 23, 2024, 19:12:50
Dat heeft de LC heel snel gecorrigeerd helaas.
Van meevaller naar tegenvaller. :_schater
Klopt. Is volgende week weer van de partij
Citaat van: Specuveter op augustus 23, 2024, 18:58:38
Behoorlijk aanvallende opstelling!
Benieuwd naar Pauwels vanaf de start
Er zit veel voetbal in. Geen vMullem fan maar die speelde tot nu toe best aardig.
De Jong mag ook wel iets meer laten zien. Verder prima opstelling.
Is er al een stream?
En Bergsma is ook weer van de partij maar dan op het bankje :y
Citaat van: Galdiano op augustus 23, 2024, 19:12:50
Dat heeft de LC heel snel gecorrigeerd helaas.
Van meevaller naar tegenvaller. :_schater
Zie het artikel inderdaad; 180? gedraaid.
Jammer, maar better safe than sorry.
Commentator heeft het niet zo op Cambuur? Wat een vervelende knul.
Citaat van: HansKazan op augustus 23, 2024, 20:20:01
Commentator heeft het niet zo op Cambuur? Wat een vervelende knul.
jaaa wat een lul wie is dat :?
Voetballen ze voor het eerst?
Wat een triest niveau!!
Het is kkd dat weest toch wel hopelijk wel?
En we hadden al dik voor moeten staan maar ok.. scorend probleempje?
Citaat van: AL op augustus 23, 2024, 20:24:32
Voetballen ze voor het eerst?
Wat een triest niveau!!
Vind je? Niet hoogstaand maar al een stuk beter en energieker dan vorige week.
Citaat van: AL op augustus 23, 2024, 20:24:32
Voetballen ze voor het eerst?
Wat een triest niveau!!
Misschien verwachtingspatroon even bijstellen. Verwacht je een niveau Barcelona? Dan kan ik me voorstellen dat je enigszins teleurgesteld bent. We zijn maar een simpele KKD club. Niet meer en niet minder?
Wat doet fedde de jong de hele tijd .. ??
De opbouw is wat sneller van achteruit, toz met smand achterin.
Weer te veel kansen nodig ...
Je laat TOP in de wedstrijd komen.. zo onnodig.
Ons scorend vermogen wordt echt een dingetje.
Citaat van: oscarsielstra op augustus 23, 2024, 20:44:17
Wat doet fedde de jong de hele tijd .. ??
De opbouw is wat sneller van achteruit, toz met smand achterin.
Weer te veel kansen nodig ...
fedde kan er natuurlijk niet veel van. mugje
Zo jammer dat Van der Water zijn passing niet best is, want zijn passeeracties zijn vandaag wel heel goed, constant zn man voorbij.
Pauwels moet veel meer uit zijn acties halen heel magertjes
als die van der water zn ogen s een keer opendoet..... even breed leggen op Fedde en het is 0 1... pff. Wel by far iemand die iets probeert en naar voren voetbalt met durf. Ver en veruit onze beste speler . De zo opgehemelde Casas gooit de ballen in het rond als in een flipperkast. Cambuur valt mij weer zwaar tegen.
Cambuur speelde bij vlagen netjes. Casas speelt prima. Moet meer bewogen worden. Van de water ow ow moet scoren. Oss speelt lange bal en dan hotseknots wat gevaarlijk is. De Leeuw wat een kans .,.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 23, 2024, 20:52:53
even breed leggen op Fedde en het is 0 1
Dat is nog bepaald geen zekerheid....... :|
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 23, 2024, 20:52:53
als die van der water zn ogen s een keer opendoet..... even breed leggen op Fedde en het is 0 1... pff. Wel by far iemand die iets probeert en naar voren voetbalt met durf. Ver en veruit onze beste speler . De zo opgehemelde Casas gooit de ballen in het rond als in een flipperkast. Cambuur valt mij weer zwaar tegen.
Geef die Casas even. Wil tenminste vooruit ballen. Heb ik Smand geen een keer zien doen de laatste 3 seizoenen.
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 20:53:53
Oss speelt lange bal en dan hotseknots wat gevaarlijk is.
Dus die trainer van hun is niks voor ons? :devil
Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2024, 20:52:44
Pauwels moet veel meer uit zijn acties halen heel magertjes
staat ook altijd alleen he, niemand die even aanbied voor een een combinatie.
Die backs van Oss zijn niet best en vooral die op Vd Water stond en staat. Valt meer uit te halen als onze backs ook eens een overlap doen zodat de verdediger moet kiezen. Dit gebeurt niet en daarom wordt het heel statisch en veel door het midden gespeeld.
Citaat van: HansKazan op augustus 23, 2024, 20:55:04
Geef die Casas even. Wil tenminste vooruit ballen. Heb ik Smand geen een keer zien doen de laatste 3 seizoenen.
prima voetballer hoor. 2 x balverlies omdat hij de bal niet kwijt kon
Citaat van: NRG op augustus 23, 2024, 20:37:46
Misschien verwachtingspatroon even bijstellen. Verwacht je een niveau Barcelona? Dan kan ik me voorstellen dat je enigszins teleurgesteld bent. We zijn maar een simpele KKD club. Niet meer en niet minder?
Dit is wel erg pessimistisch. Wij zijn een club die niet in de KKD hoort, dan mag je wel iets meer verwachten.
Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 20:57:04
Dit is wel erg pessimistisch. Wij zijn een club die niet in de KKD hoort, dan mag je wel iets meer verwachten.
Qua club niet natuurlijk. Wat betreft dit team wel.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 20:55:08
Dus die trainer van hun is niks voor ons? :devil
we kunnen een balletje opgooien :y
v/d Water dreigend, jammer dat hij zo blind is. Als hij weg gaat hebben we in ieder geval voorin helemaal niks over.
Pauwels kan me niet bekoren, dribbel koning met 0 rendement voorlopig. Fedde de Jong dramatisch, verliest zowat ieder duel.
De Leeuw in de punt, Smit linksbuiten. Su moeilijk ist niet
Kansen genoeg deze wedstrijd.
Die bal vd Leeuw had erin gemoeten. Kopt hem wel hard in maar recht op de keeper.
Kan Souren maar een helft spelen?
Anders snap ik niet dat hij eruit is.
Fedde de Jong moet veel te veel verdedigend werk doen. Daar ligt zijn kracht niet.
Klopt helemaal niks van die opstelling. Vooral het middenveld niet.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 21:04:29
Kansen genoeg deze wedstrijd.
Je kijkt de verkeerde wedstrijd denk ik. 0 grote kansen voor ons, momenteel al 4 grote kansen van Oss. En een goal.
Sukkels!!
Maar zie je aankomen.
Dit is nog slechter dan afgelopen seizoen.
Man man...waar kijken we weer naar.
10 kansen gehad en geen eentje erin.
Dan weet je dat dit weer gaat gebeuren...
Directie er moet nu wat gaan gebeuren. Deze selectie is veel en veel te zwak voor de top 5 ambitie. Zoveel kansen missen al 3 wedstrijden lang is geen pech maar een gebrek aan kwaliteit.
100% buitenspel dit, maar goed je roept het volledig over jezelf af.
Die lui gaan een kwartier vol gas en wij zijn het helemaal kwijt. Ongelooflijk, het klopt echt van geen kant
Korte, tsja die vuurvreter hadden we prima nog kunnen behoiden
Citaat van: Mike SCC op augustus 23, 2024, 21:26:50
100% buitenspel dit, maar goed je roept het volledig over jezelf af.
idd
Nieuw stadion maar sportief failliet. Triest.
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 23, 2024, 21:26:37
Man man...waar kijken we weer naar.
10 kansen gehad en geen eentje erin.
Dan weet je dat dit weer gaat gebeuren...
Directie er moet nu wat gaan gebeuren. Deze selectie is veel en veel te zwak voor de top 5 ambitie. Zoveel kansen missen al 3 wedstrijden lang is geen pech maar een gebrek aan kwaliteit.
Ja eens dit kan echt niet.
De tv ken wel weer uut.. plan b is dr oek niet.
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2024, 21:28:36
Nieuw stadion maar sportief failliet. Triest.
Ach het bekende spreukje. Pec Zwolle had na oplevering nieuw stadion ook nog drie jaar tijd nodig om te promoveren...
Citaat van: Destroyer op augustus 23, 2024, 21:27:44
Korte, tsja die vuurvreter hadden we prima nog kunnen behoiden
Dat kun je toch nu niet meer zeggen? Dat is 5 jaar geleden :_schater
Smit, Balk , Fedde te slecht
Citaat van: anderszchristian op augustus 23, 2024, 21:27:34
Die lui gaan een kwartier vol gas en wij zijn het helemaal kwijt. Ongelooflijk, het klopt echt van geen kant
er is ??n verantwoordelijk
1 goal maakt in 3 wedstrijden. En weer 1 tegen uut een corner. Dodelijk.
zoals verwacht maakt korte een doelpunt.
man man, fluit dit seizoen maar weer af. niks geleerd van afgelopen seizoen gvd
Spijt me zeer maar met deze staf wordt het echt helemaal niks. Henk de Jong op dit moment niet meer de juiste trainer voor onze club, hoe lastig het ook is. Tactisch echt zeer zeer zwak........
Citaat van: Destroyer op augustus 23, 2024, 21:29:28
Ach het bekende spreukje. Pec Zwolle had na oplevering nieuw stadion ook nog drie jaar tijd nodig om te promoveren...
Misschien overdreven, maar we kunnen toch wel concluderen dat er gewoon weer matig is ingekocht? We spelen we er met zo goed als zelfde elftal dat vorig seizoen kansloos 12de werd
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 21:29:44
Dat kun je toch nu niet meer zeggen? Dat is 5 jaar geleden :_schater
Tuurlijk kan dat,.heb je al iets beters? :_schater
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2024, 21:33:11
Misschien overdreven, maar we kunnen toch wel concluderen dat er gewoon weer matig is ingekocht? We spelen we er met zo goed als zelfde elftal dat vorig seizoen kansloos 12de werd
13e zelfs maar boeie. Er moet ingegrepen worden. Een spits een 10 en een linksback. En Rene van der Weij moet assistent worden van Henk en rap. Die is tactisch erg sterk..
Het kan altijd minder, zie FC Volendam 8P
Citaat van: Scc0511 op augustus 23, 2024, 21:31:54
Spijt me zeer maar met deze staf wordt het echt helemaal niks. Henk de Jong op dit moment niet meer de juiste trainer voor onze club, hoe lastig het ook is. Tactisch echt zeer zeer zwak........
Dit heeft niks met tactiek te maken maar met te weinig kwaliteit. Dat is er niet. Die wissels voegen niks toe. Dus op de bank hest oek niks. Dat blijkt wel.
Citaat van: Destroyer op augustus 23, 2024, 21:34:06
Tuurlijk kan dat,.heb je al iets beters? :_schater
Jawel hoor. Raymond de Waard hadden we nog prima kunnen behouden! ;)
We hebben Ere gespeeld in die 5 jaar. Daar had Korte 0,0 te zoeken. Dikke prima toen dat die weg mocht.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor een club als ons om een speler van niveautje Korte te vinden?! :X
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 21:36:34
Dit heeft niks met tactiek te maken maar met te weinig kwaliteit. Dat is er niet. Die wissels voegen niks toe. Dus op de bank hest oek niks. Dat blijkt wel.
Juustum. :thumbsup
Ipv kuipvrees hebben wij 16metervrees. Rond de 16 krijgen ze allemaal een vorm van gilles de la tourette ofzo en doen ze de domste dingen
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 21:36:34
Dit heeft niks met tactiek te maken maar met te weinig kwaliteit. Dat is er niet. Die wissels voegen niks toe. Dus op de bank hest oek niks. Dat blijkt wel.
eens. Zie je Balk spelen. Triest
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 21:37:23
Jawel hoor. Raymond de Waard hadden we nog prima kunnen behouden! ;)
We hebben Ere gespeeld in die 5 jaar. Daar had Korte 0,0 te zoeken. Dikke prima toen dat die weg mocht.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor een club als ons om een speler van niveautje Korte te vinden?! :X
Mwhaa niet helemaal eens maar daar gaan we toch niet uit komen. Die vent bikkelde om het leven. Wel mijn type speler.
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 23, 2024, 21:38:33
Ipv kuipvrees hebben wij 16metervrees. Rond de 16 krijgen ze allemaal een vorm van gilles de la tourette ofzo en doen ze de domste dingen
Niks geleerd van vorig jaar dus.
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 23, 2024, 21:38:33
Ipv kuipvrees hebben wij 16metervrees. Rond de 16 krijgen ze allemaal een vorm van gilles de la tourette ofzo en doen ze de domste dingen
zie je Smit pffff. Wat een drama
Vorig seizoen veel doelpunten en dit seizoen een drama.
Maar ik heb het eerder verteld dat we aanvallend machteloos zijn.
Wat ik al eens eerder aangaf vorig seizoen, de bouwpausen hebben alles op het nieuwe stadion ingezet en hebben het voetbal buiten de hekken gelaten.Sraks de positie van Henk onhoudbaar en zijn de rapen gaar.
Citaat van: Stiens op augustus 23, 2024, 21:35:32
Het kan altijd minder, zie FC Volendam 8P
1x winnen en wij 1x verliezen en ze staan boven ons h?. Tis net begonnen joh.
Alles zwaait af.. gaat naast, over, mislukt, wordt verkeerd geraakt.
Het is niet beter.
Citaat van: ChantiSCC op augustus 23, 2024, 21:43:25
1x winnen en wij 1x verliezen en ze staan boven ons h?. Tis net begonnen joh.
Ooh is het net begonnen? Waar maakt iedereen zich dan druk om in dit topic ;)
Dit seizoen wordt nog dramatischer dan afgelopen seizoen denk ik zo
Spelers met ervaring brengen ook niks :_schater
Kunnen niet eens 90 minuten vol maken :O
Smit is zo verschrikkelijk overschat. Strik erom en weg. Tegen elk aannemelijk bod. Maar vrees dat alleen Harkema nog interesse heeft.
We missen weer zo ongelofelijk veel kansen?.. bizar
Het is vooral de aanval die vandaag waardeloos is. De achterhoede deed het simpelweg goed
Om nu al de woorden: "Dramatisch seizoen" te roepen is wel prematuur.
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 21:51:37
Het is vooral de aanval die vandaag waardeloos is. De achterhoede deed het simpelweg goed
0 scorend vermogen in deze ploeg en dan laten we Breij gaan..
Breij wilde zelf weg
Citaat van: anderszchristian op augustus 23, 2024, 21:53:18
0 scorend vermogen in deze ploeg en dan laten we Breij gaan..
Wou zelf naar het buitenland maar goed.
Citaat van: V-man op augustus 23, 2024, 21:52:56
Om nu al de woorden: "Dramatisch seizoen" te roepen is wel prematuur.
Zit helemaal niets in deze selectie.
Dramatische vleugels en aanvallend geen middenveld.
Dit wordt gewoon weer plekje 12-14.
Citaat van: AL op augustus 23, 2024, 21:55:13
Zit helemaal niets in deze selectie.
Dramatische vleugels en aanvallend geen middenveld.
Dit wordt gewoon weer plekje 12-14.
En een halfvol stadion. Staan straks mooi voor lul.
Gadverdamme, wat heb ik zo'n geen zin gekregen in de rest van dit seizoen met deze slappe zooi
helemaal weer klaar mee, ben een slechte verliezer...
Het is heel simpel. De beurs mut open anders 15e.
G?nant...wat een zootje is dit.
Geen enkele voetbalkwaliteit, geen enkele passie.
Dit kan niet veel langer zo. Het is helemaal niks en het gaat ook helemaal niks worden.
Zo snel mogelijk actie ondernemen door de directie zowel in de selectie als de technische staf anders gaat het 2e seizoen op rij als een nachtkaars uit en verlies je het momentum met dit nieuwe stadion.
Heb je Smit en Balk iets goeds zien doen? Nee wat een kutspelers.
Cambuur onwaardig dit team. :rodekaart
wat een ontzettende kut selectie is weer samengesteld. knap werk
Citaat van: HansKazan op augustus 23, 2024, 21:57:02
En een halfvol stadion. Staan straks mooi voor lul.
tuurlijk niet.... is al 3/4 uitverkocht kunt t ook overdrijven he
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 21:57:50
Het is heel simpel. De beurs mut open anders 15e.
vooral aanvallend!! A.u.b. heel graag een spits
Veel frustratie bij de doelpunt maker Korte. (Buitenspel?)
We missen: Drikus en Breij.
Flikker aub. Die van der Water eruit.
Wat een drama krijgt niet een bal bij een medespeler.
Sjors gefeliciteerd kerel vorig seizoen 1 - 8 en vanavond 1 - 0
Ook hier druipt de teleurstelling van de muren. Het is nog geen september dus Lambooij gas geveh!
Genoeg ruimte maar de aanvallers deden er niets mee. Continu verkeerde keuzes of mislukte ballen.
En te zwak in de breedte, er zal wat weg moeten (Smit, Bergsma) en creativiteit en scorend vermogen erbij.
Dit kan echt niet. Deze selectie verdient het momenteel ook niet om in zo?n mooi nieuw stadion te voetballen.
Citaat van: rvw op augustus 23, 2024, 22:00:01
Flikker aub. Die van der Water eruit.
Wat een drama krijgt niet een bal bij een medespeler.
Echt onzin om hem te benoemen. Als er nog iemand is die iets van voetbalslimmigheid heeft is hij dat wel. Hij moet kansen afronden maar er zijn er zoveel slechter dan hem...kijk eerst eens naar de andere aanvallers. Wat een zooi.
Citaat van: Trainert! op augustus 23, 2024, 21:59:06
wat een ontzettende kut selectie is weer samengesteld. knap werk
Die Kieftenbeld. Dat ken toch niet. Triest.
Citaat van: PePe op augustus 23, 2024, 21:59:45
We missen: Drikus en Breij.
We missen g?ede spelers.
En dan straks Henk weer met z'n zalvende interview bomvol excuses en dingen van ''tijd nodig'' en ''het komt wel goed want het zijn jonge jongens'' :O
Maar het was goed om Sjors weer te zien! (Zou het destijds ?cht wel aan hem hebben gelegen?)
Sla eens gvd met je vuist op tafel
Sta je straks met een trainer als ''uithangbord voor de club'' in een halfleeg stadion met een kutselectie...
Koop je niks voor...
Citaat van: PePe op augustus 23, 2024, 21:59:45
Veel frustratie bij de doelpunt maker Korte. (Buitenspel?)
We missen: Drikus en Breij.
Hou toch op!!!
We hebben een zwaar beperkt elftal.
Suurtsjes, geen inzicht, geen kwaliteit.
Heeft niks met Breij of die beperkte let te maken.
Een onthutsend zwak spelend Cambuur tegen Top Oss.
Geen structuur en spel opvatting. Op papier betere en meer voetballende spelers dan afgelopen seizoen, maar nog lang geen ingespeeld team. Eerst helft seizoen alweer goed naar de kloten.
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2024, 22:02:43
En dan straks Henk weer met z'n zalvende interview bomvol excuses en dingen van ''tijd nodig'' en ''het komt wel goed want het zijn jonge jongens'' :O
Maar het was goed om Sjors weer te zien! (Zou het destijds ?cht wel aan hem hebben gelegen?)
Sla eens gvd met je vuist op tafel
Sta je straks met een trainer als ''uithangbord voor de club'' in een halfleeg stadion met een kutselectie...
Koop je niks voor...
Ik heb Henk in al die jaren nog nooit zo wanhopig interviews zien geven. Je merkt aan alles dat hij er geen vertrouwen in heeft en ook lang niet zoveel plezier meer. De koek is misschien wel op al hoop ik van niet.
Nog steeds was je wel weer een stuk beter dan Oss. Veel kansen geef je ook weer niet weg. Alleen de keuzes die in aanvallen gemaakt worden is echt drama. Veel hier zeggen altijd van alles over dat ze te veel opdrachten krijgen tegenwoordig, maar volgens mij moeten er gewoon veel meer patronen in. Loopacties en bezetting voor de goal gaat zo vaak fout. Hoop dat dat nog goedkomt en dan kan het nog best een mooi seizoen worden.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 22:01:54
Die Kieftenbeld. Dat ken toch niet. Triest.
Gevalletje Rienstra
Citaat van: HansKazan op augustus 23, 2024, 22:05:32
Ik heb Henk in al die jaren nog nooit zo wanhopig interviews zien geven. Je merkt aan alles dat hij er geen vertrouwen in heeft en ook lang niet zoveel plezier meer. De koek is misschien wel op al hoop ik van niet.
enige redding zijn de 3 musketiers. de jong, vd weij en sandor samen.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 22:01:54
Die Kieftenbeld. Dat ken toch niet. Triest.
vriendje van Henk?. :_schater
Citaat van: Trainert! op augustus 23, 2024, 22:08:18
enige redding zijn de 3 musketiers. de jong, vd weij en sandor samen.
Want dan gaat deze selectie de sterren ineens van de hemel spelen :?
Citaat van: anderszchristian op augustus 23, 2024, 22:06:53
Gevalletje Rienstra
Speelde gewoon prima en is nog niet eens helemaal fit. Maar je mag ook best nu al zulke conclusies trekken na 1 helft...
Sandor wil niet meer maar ow wat zou ik hem graag terugzien
Citaat van: R058 op augustus 23, 2024, 22:10:04
Speelde gewoon prima en is nog niet eens helemaal fit. Maar je mag ook best nu al zulke conclusies trekken na 1 helft...
Ik vond Kieftenbeld ook niet verkeerd spelen hoor. Bracht een vorm van rust in het spel. Miste wel een grote kans maar deed zeker niet onder voor de rest wat mij betreft.
Citaat van: anderszchristian op augustus 23, 2024, 22:06:53
Gevalletje Rienstra
Vorig jaar nog aanvoerder bij Emmen. Die kan het niet ineens verleerd zijn toch?
Toegegeven: ik heb alleen het schakelkanaal gezien, dus geen idee hoe hij speelde.
Volgende week Dordrecht nou ik hou mijn hart vast :_schater
Citaat van: Destroyer op augustus 23, 2024, 22:10:06
Sandor wil niet meer maar ow wat zou ik hem graag terugzien
Ook met hem word het met deze selectie niet veel beter, er moet kwaliteit bij!
Citaat van: R058 op augustus 23, 2024, 22:10:04
Speelde gewoon prima en is nog niet eens helemaal fit. Maar je mag ook best nu al zulke conclusies trekken na 1 helft...
vond ik ook
Met dit programma en de ambities had je 9 punten moeten hebben. We zijn het scoren verleerd. Je had in de 1e helft natuurlijk 3-0 voor moeten staan. Er moeten goals bij!
Ben niet echt fan? Smit 3 wedstrijden 1 knappe goal. Verder helemaal niks goeds gedaan niet eens een medespeler iets gegeven. Dit kan echt niet meer als we wat willen.
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 22:14:27
Ben niet echt fan? Smit 3 wedstrijden 1 knappe goal. Verder helemaal niks goeds gedaan niet eens een medespeler iets gegeven. Dit kan echt niet meer als we wat willen.
One season wonder? voegt voetballend helemaal niets toe.
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 22:14:27
Ben niet echt fan? Smit 3 wedstrijden 1 knappe goal. Verder helemaal niks goeds gedaan niet eens een medespeler iets gegeven. Dit kan echt niet meer als we wat willen.
Ja hij moet bediend worden, dan is hij pas goed. En hij kreeg 0 kansen vandaag, want hij liep best vaak mooi vrij.
In het meevoetballen is hij echt nog niet sterk genoeg (aansluiting vanaf het middenveld is ook drama vaak en dat helpt ook niet).
Lees nu overal Henk dit Henk dat. Kan Henk er iets aan doen dat ons aanvallers niks cre?ren . Goh wat zou ik graag Veerman hier zien.
Vent scoorde ook weer lekker leep tegen Ado
Citaat van: R058 op augustus 23, 2024, 22:16:34
Ja hij moet bediend worden, dan is hij pas goed. En hij kreeg 0 kansen vandaag, want hij liep best vaak mooi vrij.
In het meevoetballen is hij echt nog niet sterk genoeg (aansluiting vanaf het middenveld is ook drama vaak en dat helpt ook niet).
ja praat het maar goed. Hij was dramatisch en wat jij noemt kan hij helemaal niet
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 22:18:53
ja praat het maar goed. Hij was dramatisch en wat jij noemt kan hij helemaal niet
Ik vond hem ook niet goed vandaag, maar ik vind wel dat hij van de buitens veel vaker de bal had kunnen krijgen. Afmaken in de 16 kan hij namelijk wel.
Eindelijk staat het achterin weer eens redelijk kunnen we ineens geen goals meer maken 8P.
Ik ben echt nog nooit fan geweest van Smit (ondanks zijn 18 goals) Maar dit kan toch niet? Iedereen kan zien dat hij gewoon te kort komt op dit niveau? Of betaald de club hem na zijn verlening zoveel dat er geen geld is voor een concurrent? De Leeuw doet zijn best maar is gewoon veel te oud. Er is nog niks aan de hand maar dan moet Cambuur razendsnel een 9 en 10 en een buitenspeler halen die wel de bal voor kan
Geven. Super frustrerend dit :(
Het grootste probleem vind ik onze buitens en aanvallend middenveld.
De buitens zijn echt een ramp (ja ook vd Water).
Nul keer de achterlijn en de bal terugleggen.
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 22:17:40
Lees nu overal Henk dit Henk dat. Kan Henk er iets aan doen dat ons aanvallers niks cre?ren . Goh wat zou ik graag Veerman hier zien.
Tuurlijk niet, Henk uit de wind houden. Het is de schuld van Lambooij. Henk kan niks fout doen. Er is nog niks aan de hand man. We hebben drie zware tegenstanders gehad, we krijgen nu Dordrecht en dan gelukkig een jong ploeg, doen we het altijd goed tegen
Het begint met plezier. Zag alleen maar strakke gezichten in het veld. En ik denk oek wel dat iedereen zijn stinkende best deed. Maar het is gewoon niet goed genoeg. De wissels voegden ook niks toe. Je hebt 17/18 gelijkwaardige spelers. Gewoon te weinig kwaliteit.
Het lijkt erop dat er totaal geen chemie is voorin en dat is zorgwekkend. Ik vond vd Water overigens erg sterk, maar hij wil te veel forceren. Kieftenbeld snel in de basis en dan hopen dat er vertrouwen komt en het medicijn is een bal tegen de touwen.
Smit heeft geen fatsoenlijke bal gehad.
Valse start, maar niet hopeloos. Het zou mooi zijn dat er nog wat kwaliteit erbij komt
Citaat van: Mike SCC op augustus 23, 2024, 22:15:16
One season wonder? voegt voetballend helemaal niets toe.
Dat hij voetballend niets zou toevoegen dat wist iedereen wel. Dat je hem niet voor evt gebruikt is zonde.
Citaat van: R058 op augustus 23, 2024, 22:06:40
Nog steeds was je wel weer een stuk beter dan Oss. Veel kansen geef je ook weer niet weg. Alleen de keuzes die in aanvallen gemaakt worden is echt drama. Veel hier zeggen altijd van alles over dat ze te veel opdrachten krijgen tegenwoordig, maar volgens mij moeten er gewoon veel meer patronen in. Loopacties en bezetting voor de goal gaat zo vaak fout. Hoop dat dat nog goedkomt en dan kan het nog best een mooi seizoen worden.
Eens. Ik baal enorm. En het is echt slecht dat we laatste twee verliezen. Maar qua spelbeeld had je gewoon 9 punten moeten hebben. En dat praat het niet goed, maar daarom ben ik nog niet in paniek. Zolang wij zoveel kansen blijven cre?ren gaan we gewoon wedstrijden winnen, daar ben ik van overtuigd.vond Sylvester het goed zeggen na de wedstrijd.
Maar wat ongelofelijk klote is dit.
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2024, 22:27:40
Tuurlijk niet, Henk uit de wind houden. Het is de schuld van Lambooij. Henk kan niks fout doen. Er is nog niks aan de hand man. We hebben drie zware tegenstanders gehad, we krijgen nu Dordrecht en dan gelukkig een jong ploeg, doen we het altijd goed tegen
Ja joh laten we henk nu lekker voor de bus gooien :thumbsup
En dan halen we gewoon lekker een andere buikspreek pop en dan weer 1 en weer 1.
Nee echt ik ben ook ziek van het waardeloze spel vam dit en afgelopen seizoen. Maar daar is het bestuur verantwoordelijk voorz het stadion staat en nu aan het werk waar het echt omdraaide en dat is een fatsoenlijke selectie :scc
Citaat van: diekhuzen op augustus 23, 2024, 22:29:29
Het lijkt erop dat er totaal geen chemie is voorin en dat is zorgwekkend. Ik vond vd Water overigens erg sterk, maar hij wil te veel forceren. Kieftenbeld snel in de basis en dan hopen dat er vertrouwen komt en het medicijn is een bal tegen de touwen.
Valse start, maar niet hopeloos. Het zou mooi zijn dat er nog wat kwaliteit erbij komt
100% eens. Hij moet even goed gaan vallen, en dan gaan we ook weer makkelijker voetballen. Al dat paniekvoetbal hier, na 3 wedstrijden kan je zeggen dat we 6 punten meer hadden verdiend. Komt echt wel weer goed, gewoon rustig blijven dan komen de punten vanzelf.
Tijdje geleden, maar met zo?n seizoenstart kon ik het niet laten.. Houdt nog niet over, maar opmerkingen dat het seizoen al voorbij is, slechtste selectie ooit, nieuwe aankopen die er niets van kunnen, Henk die er niets van kan lijkt de emotie de overhand te spelen. Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van met name middenveld/voorhoede en daarmee het scorend vermogen, maar verdedigend lijkt het me iets stabieler dan vorig seizoen. Straks Nieling ipv van Mullem, Gabi terug, dan zie ik het daar wel zitten. Middenveld zou ik persoonlijk ook graag Diemers zien. Smit weg zou ik niet rouwig om zijn, maar moet wat mij betreft gezegd worden dat hij ook nauwelijks bruikbare ballen krijgt.
Daarnaast is hij niet de enige die niet weet dat een bal op zijn minst tussen de palen moet, het lijkt wel alsof niemand een fatsoenlijk schot met de wreef kan lossen. Allemaal binnenkantje voet minstens 5 meter uit de richting.
Is het zorgwekkend: wat mij betreft ja qua scorend vermogen. Is het seizoen verloren? Ik hoop dat de wereld er na 1 september wat zonniger uitziet.
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 23, 2024, 22:33:46
Tijdje geleden, maar met zo?n seizoenstart kon ik het niet laten.. Houdt nog niet over, maar opmerkingen dat het seizoen al voorbij is, slechtste selectie ooit, nieuwe aankopen die er niets van kunnen, Henk die er niets van kan lijkt de emotie de overhand te spelen. Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van met name middenveld/voorhoede en daarmee het scorend vermogen, maar verdedigend lijkt het me iets stabieler dan vorig seizoen. Straks Nieling ipv van Mullem, Gabi terug, dan zie ik het daar wel zitten. Middenveld zou ik persoonlijk ook graag Diemers zien. Smit weg zou ik niet rouwig om zijn, maar moet wat mij betreft gezegd worden dat hij ook nauwelijks bruikbare ballen krijgt.
Daarnaast is hij niet de enige die niet weet dat een bal op zijn minst tussen de palen moet, het lijkt wel alsof niemand een fatsoenlijk schot met de wreef kan lossen. Allemaal binnenkantje voet minstens 5 meter uit de richting.
Is het zorgwekkend: wat mij betreft ja qua scorend vermogen. Is het seizoen verloren? Ik hoop dat de wereld er na 1 september wat zonniger uitziet.
Heerlijk nuchtere reactie _O_
genoeg kansen om te scoren maar duurt te lang of rollertjes oh oh
die vd water zegt had 0-7 moeten zijn en die lui hadden 1 kans sorry
gaat nergens over.
tegen dord
---------------------jansen--------------------
ottesen---------casas--------nieling-------poll
----------kiefenbelt------------souren---------
-----------------------narty---------------------
pauwels------------de leeuw------------vd water
Citaat van: oost op augustus 23, 2024, 22:31:12
Ja joh laten we henk nu lekker voor de bus gooien :thumbsup
En dan halen we gewoon lekker een andere buikspreek pop en dan weer 1 en weer 1.
Nee echt ik ben ook ziek van het waardeloze spel vam dit en afgelopen seizoen. Maar daar is het bestuur verantwoordelijk voorz het stadion staat en nu aan het werk waar het echt omdraaide en dat is een fatsoenlijke selectie :scc
Henk moet echter wel beter roeien met de riemen die hij wel heeft. Men mag hem best wel wat kritischer benaderen/bevragen. De inbreng van bv Sandor was ook van waarde omdat die ook niet alleen maar ?J Henk goed plan? zei.
Citaat van: denistel op augustus 23, 2024, 22:36:00
genoeg kansen om te scoren maar duurt te lang of rollertjes oh oh
die vd water zegt had 0-7 moeten zijn en die lui hadden 1 kans sorry
gaat nergens over.
tegen dord
---------------------jansen--------------------
ottesen---------casas--------nieling-------poll
----------kiefenbelt------------souren---------
-----------------------narty---------------------
pauwels------------de leeuw------------vd water
gaat niet gebeuren denistel let maar op mijn woorden.
Vorig seizoen begon Groningen ook heel slecht?en promoveerde toch nog.
Veelzeggend feitje van Hans Kraaij op ESPN:
Cambuur in de KKD na Jong Utrecht het minst aantal behaalde punten in het jaargang 2024.
Uiteindelijk is er natuurlijk ook niet veel veranderd. Helemaal omdat veel van onze nieuwe jongens niet fit zijn blijkbaar. Nieling, Souren, de Leeuw, Pauwels, Kieftenbelt. Het kan blijkbaar allemaal geen hele wedstrijd spelen. En dan verval je toch weer in jongens als de Jong, Balk, Mercera en Smit. Op zich kun je misschien wel met een van deze jongens spelen, maar allemaal is te veel onkunde bij elkaar.
Eigenlijk vind ik het bij vlagen nog niet eens zo slecht. Vooral achterin niet. Maar op de helft van de tegenstander is het echt om te huilen. Ik zeg het nog een keer. Het eerste wat we moeten doen is Smit uit de spits. Als hij er dan beslist in moet, zet hem dan maar weer op linksbuiten. Maar dit is gewoon bijna zielig.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2024, 22:42:21
Veelzeggend feitje van Hans Kraaij op ESPN:
Cambuur in de KKD na Jong Utrecht het minst aantal behaalde punten in het jaargang 2024.
Haha en onderling won Jong Utrecht zelfs van Cambuur
Die Kraaij wrijft het er weer even lekker in...
Citaat van: V-man op augustus 23, 2024, 22:47:09
Die Kraaij wrijft het er weer even lekker in...
Hij noemt feiten. Al hoe pijnlijk ook?
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2024, 22:42:21
Veelzeggend feitje van Hans Kraaij op ESPN:
Cambuur in de KKD na Jong Utrecht het minst aantal behaalde punten in het jaargang 2024.
En Volendam dan?
Wordt gewoon weer een overgangsjaar, grijze middenmoot waar we horen. Veel te weinig kwaliteit.
Alleen om de voorhoede op te krikken heb je al 3 nodig en dan nog een creatieve 10. Gaat natuurlijk nooit lukken.
Citaat van: Bolle op augustus 23, 2024, 22:52:23
Speelden die vorig jaar KKD?
Nee, en tot nu toe 0 punten, dat is nog minder dan wij in 2024. Ik zeg het met een knipoog omdat het er werkelijk ook helemaal niets toe doet wat Hans Kraaij vindt wat mij betreft :)
Klopt. En dat gaat weer ten koste van seizoenskaarten etc.
Investeren en een weloverwogen gokje zou niet misstaan!
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2024, 22:52:52
Wordt gewoon weer een overgangsjaar, grijze middenmoot waar we horen. Veel te weinig kwaliteit.
Alleen om de voorhoede op te krikken heb je al 3 nodig en dan nog een creatieve 10. Gaat natuurlijk nooit lukken.
Ja denk ik ook. Vraag is ook hoelang Henk heilig blijft dan in Leeuwarden en omstreken.
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 23, 2024, 22:53:41
Nee, en tot nu toe 0 punten, dat is nog minder dan wij in 2024. Ik zeg het met een knipoog omdat het er werkelijk ook helemaal niets toe doet wat Hans Kraaij vindt wat mij betreft :)
Ik ben het ook vaak niet met hem eens, maar richt me liever op ons eigen team. Hebben we de bingo-kaarten voor de interviews al klaarliggen?
Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:55:17
Ja denk ik ook. Vraag is ook hoelang Henk heilig blijft dan in Leeuwarden en omstreken.
haha klopt helemaal?.ik ben wel ff klaar met blablablabla
Citaat van: janou op augustus 23, 2024, 22:31:51
100% eens. Hij moet even goed gaan vallen, en dan gaan we ook weer makkelijker voetballen. Al dat paniekvoetbal hier, na 3 wedstrijden kan je zeggen dat we 6 punten meer hadden verdiend. Komt echt wel weer goed, gewoon rustig blijven dan komen de punten vanzelf.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Ik geef het echt op. De gezichten van enkele spelers.. een Water, een Balk. Ze hebben twee jaar ellende achter de rug en weten inmiddels dat het niks beter zal worden.
Citaat van: janou op augustus 23, 2024, 22:31:51
100% eens. Hij moet even goed gaan vallen, en dan gaan we ook weer makkelijker voetballen. Al dat paniekvoetbal hier, na 3 wedstrijden kan je zeggen dat we 6 punten meer hadden verdiend. Komt echt wel weer goed, gewoon rustig blijven dan komen de punten vanzelf.
MVV wonnen we onterecht, vandaag hadden mogen winnen al was het minder overtuigend dan tegen Helmond. Zo is het dan wel weer.
We hebben het hier meestal over de achterhoede dat die zo slecht is. Als je zelf wel scoort dan speel je achterin helemaal makkelijk. Vandaag stond de achterhoede inclusief keeper gewoon prima. Hun kansen kwamen uit hotseknots ballen. Casas bevalt mij uitstekend. Het lag nu aan de voorhoede en aanvallende middenveld ( als die er was) .
Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 23:02:31
MVV wonnen we onterecht, vandaag hadden mogen winnen al was het minder overtuigend dan tegen Helmond. Zo is het dan wel weer.
Jup, vandaag was iets meer wanhopig opzoek naar de goal terwijl tegen Helmond echt kans op kans werd gecre?erd. Dat is ook mijn houvast, ik vind dat we t.o.v. vorig jaar veel meel controle hebben in wedstrijden en minder weggeven.
Conclusie dat het seizoen niets wordt slaat helemaal nergens op. Feit is wel dat we voor de goal een stuk rustiger moeten worden in het maken van keuzes. Als we daar progressie in boeken win je een potje als vandaag met 0-4
Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 23:02:31
MVV wonnen we onterecht, vandaag hadden mogen winnen al was het minder overtuigend dan tegen Helmond. Zo is het dan wel weer.
vond niet dat we onterecht wonnen bij mvv.
Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:55:17
Ja denk ik ook. Vraag is ook hoelang Henk heilig blijft dan in Leeuwarden en omstreken.
untouchable !
het is op cabaret-site cambuuronline altijd zo belangrijk wat het resultaat is op de wedstrijd-dag zodat we fijn kunnen kankeren op bepaalde spelers en stafleden.
maar geweldige henk blijft altijd buiten schot omdat het een mooi mens is.
het zou toch mooi zijn dat ik op mijn werk net zo fantastisch zou zijn als onze henk, kon ik gewoon kut-werk leveren en mijn salaris incasseren.
ps,
gefeliciteerd sjors, fijn weekend.
:proost
Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 23:20:36
untouchable !
het is op cabaret-site cambuuronline altijd zo belangrijk wat het resultaat is op de wedstrijd-dag zodat we fijn kunnen kankeren op bepaalde spelers en stafleden.
maar geweldige henk blijft altijd buiten schot omdat het een mooi mens is.
het zou toch mooi zijn dat ik op mijn werk net zo fantastisch zou zijn als onze henk, kon ik gewoon kut-werk leveren en mijn salaris incasseren.
ps,
gefeliciteerd sjors, fijn weekend.
:proost
Maar even afkoelen..
Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 23:20:36
untouchable !
het is op cabaret-site cambuuronline altijd zo belangrijk wat het resultaat is op de wedstrijd-dag zodat we fijn kunnen kankeren op bepaalde spelers en stafleden.
maar geweldige henk blijft altijd buiten schot omdat het een mooi mens is.
het zou toch mooi zijn dat ik op mijn werk net zo fantastisch zou zijn als onze henk, kon ik gewoon kut-werk leveren en mijn salaris incasseren.
Ieder z'n eigen mening, maar ik merk dat ik slecht tegen dit soort reacties kan ;(
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 23:07:33
We hebben het hier meestal over de achterhoede dat die zo slecht is. Als je zelf wel scoort dan speel je achterin helemaal makkelijk. Vandaag stond de achterhoede inclusief keeper gewoon prima. Hun kansen kwamen uit hotseknots ballen. Casas bevalt mij uitstekend. Het lag nu aan de voorhoede en aanvallende middenveld ( als die er was) .
Helemaal eens. Voorin gaat ons opbreken als we niks meer gaan doen. Balk wordt met de week minder, Smit is gehyped en is gewoon een matige spits. Van der Water doet in 1 actie iets goeds en komt dan met de meest bizarre voortzettingen. Pauwels is er ook nog niet klaar voor en is verdedigend dramatisch, in ieder geval vandaag.
En dan vergeet je De Jong nog :|
Aannames van vd water prima, passeren ook. Maar de voortzettigen... schiet wanneer die moet passen. past wanneer die moet schieten (die bal naar Balk). Beetje slimmer en zorgvuldiger en je wint met gemak,
Verder was het veel te voorspelbaar.... alles op vd Water. Geen combinaties of diepe ballen.
Achterin stond het wel prima trouwens, goal tegen kan gebeuren. Het probleem zat voorin.
Citaat van: michello op augustus 23, 2024, 23:27:14
Helemaal eens. Voorin gaat ons opbreken als we niks meer gaan doen. Balk wordt met de week minder, Smit is gehyped en is gewoon een matige spits. Van der Water doet in 1 actie iets goeds en komt dan met de meest bizarre voortzettingen. Pauwels is er ook nog niet klaar voor en is verdedigend dramatisch, in ieder geval vandaag.
voorin breekt ons nu al 6 punten op vind ik.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 23:24:10
Ieder z'n eigen mening, maar ik merk dat ik slecht tegen dit soort reacties kan ;(
dan ben ik wel weer benieuwd waarom.
wat in "dit soort" bepaalt dat dan?
Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 23:49:06
dan ben ik wel weer benieuwd waarom.
wat in "dit soort" bepaalt dat dan?
Het cynisme; het voor mijn gevoel snel zijn vergeten wat hij gepresteerd heeft (en ja, ik weet ook wel dat je daar niet eeuwig op kunt teren. Of nouja.. :devil). Lastig onder woorden brengen.
+ het feit dat ik ze steeds vaker lees. Als jij het nou alleen was, kon ik dat wel hebben ;)
Misschien dat Kuz me kan helpen, want ik weet zeker dat die hetzelfde voelt :)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 23:55:09
Het cynisme; het voor mijn gevoel snel zijn vergeten wat hij gepresteerd heeft (en ja, ik weet ook wel dat je daar niet eeuwig op kunt teren. Of nouja.. :devil). Lastig onder woorden brengen.
+ het feit dat ik ze steeds vaker lees. Als jij het nou alleen was, kon ik dat wel hebben ;)
Misschien dat Kuz me kan helpen, want ik weet zeker dat die hetzelfde voelt :)
_O_
haha , leuke reactie.
kon iedereen dat maar.
maar "snel vergeten" is het echt niet hoor.
het worden alleen veel mindere jaren tegen die mooie jaren, een ander word dan anders behandeld, ik vind dat niet deugen.
het feit dat je het steeds vaker leest zegt ook wel iets toch?
laten we in ieder geval voorop houden dat henk een uniek en mooi mens is.
:proost
Citaat van: De Gast op augustus 23, 2024, 22:59:33
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Ik geef het echt op. De gezichten van enkele spelers.. een Water, een Balk. Ze hebben twee jaar ellende achter de rug en weten inmiddels dat het niks beter zal worden.
Totaal niet mee eens. Van der Water passeert keer op keer zijn man, back is na 25 minuten gewisseld. Daarnaast hebben we meer controle en cre?ren we meer kansen dan vorig jaar. Resultaat is leidend, maar ook niet blind naar staren.
Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 23:20:36
untouchable !
het is op cabaret-site cambuuronline altijd zo belangrijk wat het resultaat is op de wedstrijd-dag zodat we fijn kunnen kankeren op bepaalde spelers en stafleden.
maar geweldige henk blijft altijd buiten schot omdat het een mooi mens is.
het zou toch mooi zijn dat ik op mijn werk net zo fantastisch zou zijn als onze henk, kon ik gewoon kut-werk leveren en mijn salaris incasseren.
ps,
gefeliciteerd sjors, fijn weekend.
:proost
Maak die niet zo druk juh , drama queen.
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2024, 22:52:52
Wordt gewoon weer een overgangsjaar, grijze middenmoot waar we horen. Veel te weinig kwaliteit.
Alleen om de voorhoede op te krikken heb je al 3 nodig en dan nog een creatieve 10. Gaat natuurlijk nooit lukken.
Precies
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2024, 22:42:21
Veelzeggend feitje van Hans Kraaij op ESPN:
Cambuur in de KKD na Jong Utrecht het minst aantal behaalde punten in het jaargang 2024
Heel erg triest. Het ergste is dat ik zo?n gevoel heb dat het voorlopig ook niet gaat veranderen. Het is allemaal zo plichtmatig, en na elke wedstrijd hetzelfde verhaal. En we zijn veel te voorspelbaar. Als we spelen tegen een team dat er zin in heeft en zijn huiswerk heeft gedaan, hoe kwalitatief slecht dan ook,dan weet je zeker dat we verliezen.Het is zo jammer, we kunnen toch veel beter als club?!
Waar is Wiebe Kooistra gebleven??? Die vind ik persoonlijk beter dan Pauwels en Balk op de vleugel.
Citaat van: janou op augustus 23, 2024, 22:31:51
100% eens. Hij moet even goed gaan vallen, en dan gaan we ook weer makkelijker voetballen. Al dat paniekvoetbal hier, na 3 wedstrijden kan je zeggen dat we 6 punten meer hadden verdiend. Komt echt wel weer goed, gewoon rustig blijven dan komen de punten vanzelf.
Kerel word eens wakker. Je kijkt weg.
Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 23:49:06
dan ben ik wel weer benieuwd waarom.
wat in "dit soort" bepaalt dat dan?
je probeert anderen zo vaak cynisch en terecht de maat te nemen, maar in dit geval wat mij betreft behoorlijk onterecht richting Henk.
Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2024, 01:43:56
je probeert anderen zo vaak cynisch en terecht de maat te nemen, maar in dit geval wat mij betreft behoorlijk onterecht richting Henk.
het punt is dat de hele selectie en staf afgerekend word op het resultaat en alleen de jong blijkt daar buiten te vallen.
dat mag raar gevonden worden.
Citaat van: okkele op augustus 24, 2024, 01:48:05
het punt is dat de hele selectie en staf afgerekend word op het resultaat en alleen de jong blijkt daar buiten te vallen.
dat mag raar gevonden worden.
eens met het eerste, veel te vroeg om iedereen maar af te vallen.
Wel is het zo dat de selectie veel te instabiel is.
Qua kwaliteit, leeftijdsopbouw en ook qua personalities.
De meesten mogen wel wat minder lief zijn naar elkaar, inclusief Henk.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 01:31:14
Waar is Wiebe Kooistra gebleven??? Die vind ik persoonlijk beter dan Pauwels en Balk op de vleugel.
Zo slecht is Pauwels toch niet? Balk ben ik het met je eens.
Wiebe komt in mijn beleving te kort, maar die moet uiteraard minuten maken om zich verder te ontwikkelen.
Wederom een kopie gezien van vorige week, dramatische eerste helft maar waarbij je in 90 minuten voldoende kansen cre?ert om een wedstrijd te moeten winnen. Verschil van Oss ten opzichte van Helmond was dat zij wel een periode in de tweede helft hebben gehad waarbij ze vol druk zette en waar uiteindelijk ook de goal uit viel. Dan voel je eigenlijk aan alles al dat de wedstrijd is gespeeld, omdat je weet dat ze vervolgens met zijn allen in de 16 gaan staan en dat nou juist hetgeen is waar wij geen antwoord op hebben. Al jaren niet.
We delen wel wat speldenprikjes uit, maar zodra we randje 16 komen dan houdt het op. Uit pure wanhoop, omdat de combinaties en vroege voorzetten allemaal mislukken, zie je dan spelers schoten afvuren vanuit posities waarbij je je afvraagt waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken? Op zulke momenten is er echt 0 voetbal visie zichtbaar en zijn de twijfels hier over Henk in mijn ogen dan ook volledig terecht.
Het slotoffensief van Henk kun je van te voren invullen, er gaat een centrale verdediger af voor een aanvallende speler maar qua tactiek verandert er niets. Ook kan ik me niet herinneren wanneer dit voor ons ooit succesvol is geweest en we hierdoor nog een doelpunt hebben weten maken.
Het is de afgelopen wedstrijden duidelijk geworden dat er op meerdere linies iets bij moet, alleen zit dat geld in de selectie en zijn we dus afhankelijk van het vertrekken van spelers. In die zin is het hopen dat er de komende weken nog veel gaat gebeuren, want je zag vorig seizoen ook bij Groningen dat een aantal aanpassingen het verschil kan maken tussen middenmoot of promotie. Hopelijk komen de heren hier niet pas achter in de winterstop.
Gisteren erg gefrustreerd en teleurgesteld, nu met een enorme Cambuur kater wakker worden. Zo jammer ook omdat ik ook in mijn hoofd heb dat er niemand boven uitsteekt en dat wij dat hadden kunnen zijn.
Citaat van: anderszchristian op augustus 24, 2024, 08:08:32
Wederom een kopie gezien van vorige week, dramatische eerste helft maar waarbij je in 90 minuten voldoende kansen cre?ert om een wedstrijd te moeten winnen. Verschil van Oss ten opzichte van Helmond was dat zij wel een periode in de tweede helft hebben gehad waarbij ze vol druk zette en waar uiteindelijk ook de goal uit viel. Dan voel je eigenlijk aan alles al dat de wedstrijd is gespeeld, omdat je weet dat ze vervolgens met zijn allen in de 16 gaan staan en dat nou juist hetgeen is waar wij geen antwoord op hebben. Al jaren niet.
We delen wel wat speldenprikjes uit, maar zodra we randje 16 komen dan houdt het op. Uit pure wanhoop, omdat de combinaties en vroege voorzetten allemaal mislukken, zie je dan spelers schoten afvuren vanuit posities waarbij je je afvraagt waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken? Op zulke momenten is er echt 0 voetbal visie zichtbaar en zijn de twijfels hier over Henk in mijn ogen dan ook volledig terecht.
Het slotoffensief van Henk kun je van te voren invullen, er gaat een centrale verdediger af voor een aanvallende speler maar qua tactiek verandert er niets. Ook kan ik me niet herinneren wanneer dit voor ons ooit succesvol is geweest en we hierdoor nog een doelpunt hebben weten maken.
Het is de afgelopen wedstrijden duidelijk geworden dat er op meerdere linies iets bij moet, alleen zit dat geld in de selectie en zijn we dus afhankelijk van het vertrekken van spelers. In die zin is het hopen dat er de komende weken nog veel gaat gebeuren, want je zag vorig seizoen ook bij Groningen dat een aantal aanpassingen het verschil kan maken tussen middenmoot of promotie. Hopelijk komen de heren hier niet pas achter in de winterstop.
niet eens , we speelden eerste helft veel beter dan vorige week eerste helft. Volledige controle. En over het drukzetten van hun, het was puur geluk toen dat gebeurde 3 x een bal via de kluts over de achterlijn. En die goal was ook nog buitenspel.
Verder wel eens over die spelden prikjes waar niks uitkomt. En idd paar aanpassingen ( goede spits) dan kan het nog goedkomen.
Citaat van: anderszchristian op augustus 24, 2024, 08:08:32
Wederom een kopie gezien van vorige week, dramatische eerste helft maar waarbij je in 90 minuten voldoende kansen cre?ert om een wedstrijd te moeten winnen. Verschil van Oss ten opzichte van Helmond was dat zij wel een periode in de tweede helft hebben gehad waarbij ze vol druk zette en waar uiteindelijk ook de goal uit viel. Dan voel je eigenlijk aan alles al dat de wedstrijd is gespeeld, omdat je weet dat ze vervolgens met zijn allen in de 16 gaan staan en dat nou juist hetgeen is waar wij geen antwoord op hebben. Al jaren niet.
We delen wel wat speldenprikjes uit, maar zodra we randje 16 komen dan houdt het op. Uit pure wanhoop, omdat de combinaties en vroege voorzetten allemaal mislukken, zie je dan spelers schoten afvuren vanuit posities waarbij je je afvraagt waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken? Op zulke momenten is er echt 0 voetbal visie zichtbaar en zijn de twijfels hier over Henk in mijn ogen dan ook volledig terecht.
Het slotoffensief van Henk kun je van te voren invullen, er gaat een centrale verdediger af voor een aanvallende speler maar qua tactiek verandert er niets. Ook kan ik me niet herinneren wanneer dit voor ons ooit succesvol is geweest en we hierdoor nog een doelpunt hebben weten maken.
Het is de afgelopen wedstrijden duidelijk geworden dat er op meerdere linies iets bij moet, alleen zit dat geld in de selectie en zijn we dus afhankelijk van het vertrekken van spelers. In die zin is het hopen dat er de komende weken nog veel gaat gebeuren, want je zag vorig seizoen ook bij Groningen dat een aantal aanpassingen het verschil kan maken tussen middenmoot of promotie. Hopelijk komen de heren hier niet pas achter in de winterstop.
Ik kan me hier volledig in vinden. Het is alleen afwachten of we ?berhaupt nog spelers kwijtraken, lijkt alleen voor Smit iets van belangstelling te zijn. Hoe het verdedigend zal gaan is ook afwachten wat mij betreft, want een echte tegenstander hebben we natuurlijk nog niet gehad. Deze vallen toch echt in de categorie laagvliegers
Als je nu iedere weds van vorig seizoen erbij pakt met Smit in de spits ( uitgezonderd Vitesse) dan is het toch wel heel duidelijk dat hij niet ons beoogde centrumspits is. Al die wedstrijden waren/zijn zo matig.
Zolang er geen geld beschikbaar komt om evenwicht in deze selectie te brengen en Henk niet wordt ondersteunt door een assistent die met hem samen de wedstrijd kan omgooien wordt het wederom een seizoen wat zer wisselvallig zal zijn. Deze assistenten zijn goed voor het oppompen van de ballen en het uitzetten van de pionnen.
De directie heeft zich de afgelopen alleen bezig gehouden met het nieuwe stadion en oogst nu wat ze gezaaid hebben, een prachtig stadion wat op den duur half gevuld zal zijn.
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 24, 2024, 01:12:59
Heel erg triest. Het ergste is dat ik zo?n gevoel heb dat het voorlopig ook niet gaat veranderen. Het is allemaal zo plichtmatig, en na elke wedstrijd hetzelfde verhaal. En we zijn veel te voorspelbaar. Als we spelen tegen een team dat er zin in heeft en zijn huiswerk heeft gedaan, hoe kwalitatief slecht dan ook,dan weet je zeker dat we verliezen.Het is zo jammer, we kunnen toch veel beter als club?!
een mooi stuk Scholten. Zo is het wel het laatste half jaar
Dit kan wel eens een extra naar seizoen worden.
In een nieuw stadion een historisch slecht seizoen hebben. Het zou zo typisch Cambuur zijn. Jaren ben je als club bezig geweest met een project en ben je het voetballende eigenlijk totaal vergeten. Kwaliteitsarm, tactisch dramatisch, en overhaaste ontslagen onder andere.
Ik ben benieuwd hoe groot de hype van het nieuwe stadion nog blijft. Komende 3 wedstrijden: Dordrecht, Jong Ajax, en Roda. 3 clubs waar we het altijd moeilijk tegen hebben...
Henk de Jong, sympathieke man maar geen wondertrainer. Ik ben wel wat klaar met die interviews. Cambuur is geen dagverblijf. Het is afwachten waar wij in de winter staan. Henk is niet zo heilig dat we hem niet mogen afrekenen op resultaten.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 01:32:52
Kerel word eens wakker. Je kijkt weg.
Nee hoor. Zie donders goed dat we een enorme klote start hebben.maar er zijn slechts drie wedstrijden gespeeld waarvan we er twee op bizarre wijze verliezen. Komop. Waarom kijk ik weg?
Citaat van: janou op augustus 24, 2024, 08:42:40
Nee hoor. Zie donders goed dat we een enorme klote start hebben.maar er zijn slechts drie wedstrijden gespeeld waarvan we er twee op bizarre wijze verliezen. Komop. Waarom kijk ik weg?
3 wedstrijden tegen laagvliegers waarbij het spel gewoon zeer zwak is. Voetballend lijkt het nergens op.
Na de komende 3 staan we onderaan en met deze selectie ga je nooit linkerrijtje halen.
Citaat van: janou op augustus 24, 2024, 08:42:40
Nee hoor. Zie donders goed dat we een enorme klote start hebben.maar er zijn slechts drie wedstrijden gespeeld waarvan we er twee op bizarre wijze verliezen. Komop. Waarom kijk ik weg?
Gister was niet bizar, dat is voetbal. Tegen MVV hadden we het geluk mee, nu tegen. Dat je tegen zulke ploegen al verliest is typerend.
Citaat van: Inferno-058 op augustus 24, 2024, 08:48:11
Gister was niet bizar, dat is voetbal. Tegen MVV hadden we het geluk mee, nu tegen. Dat je tegen zulke ploegen al verliest is typerend.
Ja precies, en het is ook voetbal dat je zomaar de volgende 3 wedstrijden kan winnen als dr een keer een bal invliegt weer. Qua kansenverhouding was het redelijk bizar dat we gister verloren. Tuurlijk is het slecht dat je verliest van Top Oss. Maar ik vind dat er wel verschil zit tussen verliespartijen. Vorig jaar Top oss thuis hebben wij geen enkele kans gehad bijv. Nu hebben we veel kansen bij elkaar gespeeld, dat ie er dan niet ingaat is een ander verhaal. Maar dat geeft mij moed voor andere wedstrijden. Want er gaan genoeg wedstrijden komen waar de bal er wel invliegt.
En ja het is slecht dat je verliest van Top Oss. Daar ben ik het helemaal mee eens.
De selectie is totaal niet fit, dat blijkt ook wel uit het vele gewissel elke wedstrijd. Zag de voorbeschouwing waarbij Henk vertelde "we worden steeds fitter". Ik snap dat niet want de eerste training was eind juni. Dat is 9 weken geleden. Je hoort er te staan zodra de competitie begint.
Ben benieuwd hoelang Henk dit trekt. Geeft aan na de wedstrijd dat we bovenaan hadden moeten staan.. realistisch of van ?t padje?
Iets zegt mij dat hij wel eens kan opstappen als dit zo doorgaat.
Citaat van: janou op augustus 24, 2024, 09:15:55
Ja precies, en het is ook voetbal dat je zomaar de volgende 3 wedstrijden kan winnen als dr een keer een bal invliegt weer. Qua kansenverhouding was het redelijk bizar dat we gister verloren. Tuurlijk is het slecht dat je verliest van Top Oss. Maar ik vind dat er wel verschil zit tussen verliespartijen. Vorig jaar Top oss thuis hebben wij geen enkele kans gehad bijv. Nu hebben we veel kansen bij elkaar gespeeld, dat ie er dan niet ingaat is een ander verhaal. Maar dat geeft mij moed voor andere wedstrijden. Want er gaan genoeg wedstrijden komen waar de bal er wel invliegt.
En ja het is slecht dat je verliest van Top Oss. Daar ben ik het helemaal mee eens.
Beste jongen, zie je nu niet dat we totaal geen scorend vermogen hebben. Smit is voor de keutel te duur en gaat weg, Vd Water en Balk zijn geen killers en Pauwels heeft nul rendement tot nu toe. De Leeuw is spits maar staat op het middenveld en komt dus niet of nauwelijks in de 16.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 09:21:23
De selectie is totaal niet fit, dat blijkt ook wel uit het vele gewissel elke wedstrijd. Zag de voorbeschouwing waarbij Henk vertelde "we worden steeds fitter". Ik snap dat niet want de eerste training was eind juni. Dat is 9 weken geleden. Je hoort er te staan zodra de competitie begint.
De pijntjes komen door het intensieve trainen en ?gaan we later profijt van hebben?.
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2024, 09:24:06
Ben benieuwd hoelang Henk dit trekt. Geeft aan na de wedstrijd dat we bovenaan hadden moeten staan.. realistisch of van ?t padje?
Iets zegt mij dat hij wel eens kan opstappen als dit zo doorgaat.
De chemie van Henk is al anderhalf jaar uitgewerkt. De man moet lekker de eer aan zichzelf houden en kappen.
Wim Jonk voor de groep en rap. Maar dat is mijn mening
Ik denk niet dat Henk lekker heeft geslapen vannacht.
En realistisch?
We hadden bovenaan moeten staan 8P
1 goal gemaakt in 270 minuten voetbal. Tegen hele middelmatige tegenstanders. De beurs mut open anders 15e. Simpeler ken ut niet.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 09:26:24
De chemie van Henk is al anderhalf jaar uitgewerkt. De man moet lekker de eer aan zichzelf houden en kappen.
Wim Jonk voor de groep en rap. Maar dat is mijn mening
Deze conclusie trek ik ook al enige tijd.
Henk was met Sandor rond de kampioensjaren "innovatief" met de manier van voetballen.
Door hoog druk zetten en het vrijmaken van de extra middenvelder, maar toen waren we ook verdedigend kwetsbaar !
Verschil is dat er toen meer kwaliteit op het veld stond.
Ik vind ook dat de houdbaarheid van het "henk" systeem wat we nog steeds "proberen" te spelen, al enige tijd op is.
Tijd voor een nieuwe voetbalvisie.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 09:24:43
Beste jongen, zie je nu niet dat we totaal geen scorend vermogen hebben. Smit is voor de keutel te duur en gaat weg, Vd Water en Balk zijn geen killers en Pauwels heeft nul rendement tot nu toe. De Leeuw is spits maar staat op het middenveld en komt dus niet of nauwelijks in de 16.
Ik ben zeker met jou eens dat we scoren vermogen missen op dit moment. Smit heeft echter wel bewezen makkelijk te scoren (aan de bal vind ik het ook te weinig). Van der Water kan ook wel scoren heeft ie bewezen. Bal, Pauwels idd en vanuit middenveld tot nu toe te mager.maar een Pauwels kan ook bijv. net als Kallon dat nog ontwikkelen.
Daarbij denk ik dat als ie de wedstrijd van zondag en vandaag nog 100x speelt, je deze 95 keer zult winnen. Daarom probeer ik wat verder dan resultaat te kijken. Maar een Diemers zou echt van grote waarde kunnen zijn idd.
Als je in de 1e helft 3 keer scoort (wat makkelijk had gekund met al die kansen) is er niks aan de hand. Het blijkt nu al 3 wedstrijden dat we bijna niemand hebben die een goal kan maken. Breij en Uldrikis maakten er veel vorig seizoen (samen 21 goals), maar daar zijn nauwelijks doelpunten voor terug gehaald. Zie aangetrokken middenvelders en aanvallers vorig seizoen, aantal wedstrijden plus goals:
Pauwels 18 > 0
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Uldiriks (12) En Breij (9) maakten vorig seizoen afzonderlijk meer goals dan alle aangetrokken middenvelders en aanvallers samen (8 in totaal).
Bovendien ben je dus 2 spelers kwijt die een goede assist geven. Dat we zo iemand missen werd gisteren ook pijnlijk duidelijk. Smit werd vorig jaar hoofdzakelijk bediend door Breij en Uldiriks (en maakte zijn meeste doelpunten ook nog eens vanaf de buiten).
De 5 aangetrokken middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen: 11 assists
Breij en Uldiriks vorig seizoen samen: 18 assists
Komt nog eens bij dat van der Water ook geen goalgetter is, Balk hopeloos uit vorm is en de middenvelders die we al hadden ook nauwelijks scoren.
Er is dus helemaal geen rekening gehouden met het halen van spelers die een goal kunnen maken en een goede voorbereidende actie hebben, ik denk dat daar het grootste probleem ligt. Ik hoop dat Lambooij dat ook inziet en het geld wat Smit gaat opleveren steekt in bewezen doelpuntenmakers (Eddahchouri mijn eerste keus)en spelers met een goede eindpass (Diemers).
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 23:07:33
We hebben het hier meestal over de achterhoede dat die zo slecht is. Als je zelf wel scoort dan speel je achterin helemaal makkelijk. Vandaag stond de achterhoede inclusief keeper gewoon prima. Hun kansen kwamen uit hotseknots ballen. Casas bevalt mij uitstekend. Het lag nu aan de voorhoede en aanvallende middenveld ( als die er was) .
Eens. 2 tegendoelpunten in 3 wedstrijden is niet echt zorgelijk. E?n keer scoren in 3 wedstrijden is wel zorgelijk.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 09:26:24
De chemie van Henk is al anderhalf jaar uitgewerkt. De man moet lekker de eer aan zichzelf houden en kappen.
Wim Jonk voor de groep en rap. Maar dat is mijn mening
Henk is voor de club een uithangbord, maar als trainer zonder assistent die hem kan aanvullen is het onvoldoende om te komen tot herkenbaar voetbal.
De simpelste oplossing is het aantrekken van een assistent van het niveau Sandor, Sipke, Anne,, Dwight. Twee zwaargewichten die beide een duidelijk omschreven taak hebben.
Hopelijk is ook Diemers bereid water bij de wijn te doen om de selectie te helpen.naar een beter niveau.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 24, 2024, 10:02:36
Als je in de 1e helft 3 keer scoort (wat makkelijk had gekund met al die kansen) is er niks aan de hand. Het blijkt nu al 3 wedstrijden dat we bijna niemand hebben die een goal kan maken. Breij en Uldrikis maakten er veel vorig seizoen (samen 21 goals en ook 18 assists), maar daar zijn nauwelijks doelpunten voor terug gehaald. Zie aangetrokken middenvelders en aanvallers vorig seizoen, aantal wedstrijden plus goals:
Pauwels 18 > 3
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Uldiriks maakte vorige seizoen meer goals dan alle aangetrokken middenvelders en aanvallers samen. Bovendien ben je dus 2 spelers kwijt die een goede assist geven. Dat we zo iemand missen werd gisteren ook pijnlijk duidelijk. Smit werd vorig jaar hoofdzakelijk bediend door Breij en Uldiriks (en maakte zijn meeste doelpunten ook nog eens vanaf de buiten).
Komt nog eens bij dat van der Water ook geen goalgetter is, Balk hopeloos uit vorm is en de middenvelders die we al hadden ook nauwelijks scoren.
Er is dus helemaal geen rekening gehouden met het halen van spelers die een goal kunnen maken, ik denk dat daar het grootste probleem ligt. Ik hoop dat Lambooij dat ook inziet en het geld wat Smit gaat opleveren steekt in bewezen doelpuntenmakers (Eddahchouri mijn eerste keus)en spelers met een goede eindpass (Diemers).
Onvoorstelbaar stukje dit.
Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 10:18:54
Henk is voor de club een uithangbord, maar als trainer zonder assistent die hem kan aanvullen is het onvoldoende om te komen tot herkenbaar voetbal.
De simpelste oplossing is het aantrekken van een assistent van het niveau Sandor, Sipke, Anne,, Dwight. Twee zwaargewichten die beide een duidelijk omschreven taak hebben.
Hopelijk is ook Diemers bereid water bij de wijn te doen om de selectie te helpen.naar een beter niveau.
Waaruit concludeer jij dat de huidige assistenten niet van hoog niveau zijn?
Jeroen Burgzorg en Rik Reindersma. Het eerste wat een speler denkt is: wat heb jij dan gepresteerd.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 09:21:23
De selectie is totaal niet fit, dat blijkt ook wel uit het vele gewissel elke wedstrijd. Zag de voorbeschouwing waarbij Henk vertelde "we worden steeds fitter". Ik snap dat niet want de eerste training was eind juni. Dat is 9 weken geleden. Je hoort er te staan zodra de competitie begint.
Ging over blessures
Citaat van: Tanjajeah op augustus 24, 2024, 10:02:36
Als je in de 1e helft 3 keer scoort (wat makkelijk had gekund met al die kansen) is er niks aan de hand. Het blijkt nu al 3 wedstrijden dat we bijna niemand hebben die een goal kan maken. Breij en Uldrikis maakten er veel vorig seizoen (samen 21 goals), maar daar zijn nauwelijks doelpunten voor terug gehaald. Zie aangetrokken middenvelders en aanvallers vorig seizoen, aantal wedstrijden plus goals:
Pauwels 18 > 0
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Uldiriks (12) En Breij (9) maakten vorig seizoen afzonderlijk meer goals dan alle aangetrokken middenvelders en aanvallers samen (8 in totaal).
Bovendien ben je dus 2 spelers kwijt die een goede assist geven. Dat we zo iemand missen werd gisteren ook pijnlijk duidelijk. Smit werd vorig jaar hoofdzakelijk bediend door Breij en Uldiriks (en maakte zijn meeste doelpunten ook nog eens vanaf de buiten).
De 5 aangetrokken middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen: 11 assists
Breij en Uldiriks vorig seizoen samen: 18 assists
Komt nog eens bij dat van der Water ook geen goalgetter is en een slechte voorzet heeft, Balk hopeloos uit vorm is en de middenvelders die we al hadden ook nauwelijks scoren.
Er is dus helemaal geen rekening gehouden met het halen van spelers die een goal kunnen maken en een goede voorbereidende actie hebben, ik denk dat daar het grootste probleem ligt. Ik hoop dat Lambooij dat ook inziet en het geld wat Smit gaat opleveren steekt in bewezen doelpuntenmakers (Eddahchouri mijn eerste keus)en spelers met een goede eindpass (Diemers).
Onvoorstelbaar als je het zo opsomt.
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2024, 11:00:28
Jeroen Burgzorg en Rik Reindersma. Het eerste wat een speler denkt is: wat heb jij dan gepresteerd.
Het eerste wat een serieuze en professionele speler denkt is: wat kan ik van jou leren (en dat kan best te weinig zijn)
De jaarlijkse tendens van zagen is dit jaar al weer vroeg ingezet, jammer en zonde; zo helpen we de ts en spelers ook niet. Die horen toch ook te voelen dat we achter ze staan, deze energie en negativiteit gaat de spelers niet eerder in een stijgende lijn krijgen. Ik mag hopen dat ze in de verschillende lagen binnen de club in de spiegel kijken en tot dezelfde conclusie komen; er moet nog wat creativiteit op midden en scorend vermogen in de voorhoede bij. Wie weet of het een re?le kans is dat er daadwerkelijk nog iets aangetrokken kan worden of niet? Of dat er kansen zijn op versterking binnen de ts? Wie staat zo dicht bij Henk, Ard, Gerald of Lars waardoor hij/zij weet dat dit ook speelt binnen die club mensen? Erkent Henk dat het niet lukt met deze groep? Of dat zijn visie lastig over te dragen is? Het zijn nu vooral snoeiharde aannames, waarbij we misschien wel niet een realistische hoop op verandering koesteren.
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2024, 11:00:28
Jeroen Burgzorg en Rik Reindersma. Het eerste wat een speler denkt is: wat heb jij dan gepresteerd.
Zo?n bullshit dit. Grappig dat jij voor spelers bepaald wat zij denken van trainers. Als een trainer inhoudelijk goed is nemen ze m serieus. Met die retoriek zouden Erik ten Hag en Arne Slot ook niet serieus genomen worden.
We moeten niet denken dat Diemers de oplossing is. Ook zijn statistieken zijn matig en het is 4/5 jaar gelden dat hij bij Fortuna en daarvoor De Graafschap echt gepresteerd heeft. Het is een leuke versterking, maar er moet echt wel iets gebeuren met onze voorhoede.
Gisteren zoveel ruimte en heel matig uitgespeeld. De kunst is bij veel spelers simpel voetballen, maar dat is een hele opgave. Dat geldt voor al onze aanvallers en er is totaal geen chemie.
Nu merk je pas echt de waarde van Uldrikus.
Citaat van: diekhuzen op augustus 24, 2024, 11:22:21
We moeten niet denken dat Diemers de oplossing is. Ook zijn statistieken zijn matig en het is 4/5 jaar gelden dat hij bij Fortuna en daarvoor De Graafschap echt gepresteerd heeft. Het is een leuke versterking, maar er moet echt wel iets gebeuren met onze voorhoede.
Gisteren zoveel ruimte en heel matig uitgespeeld. De kunst is bij veel spelers simpel voetballen, maar dat is een hele opgave. Dat geldt voor al onze aanvallers en er is totaal geen chemie.
Nu merk je pas echt de waarde van Uldrikus.
Snap die hype van Diemers ook niet, alsof hij de reddende engel is. Bewezen doelpunten en assists moet je halen.
De Jong heeft het op omrop Fryslan over kansen benutten. Daar heeft ie helemaal gelijk in, maar als je spelers hebt aangetrokken die in het verleden zelden een goal maakten, wie moet dat dan doen?
Citaat van: Tanjajeah op augustus 24, 2024, 10:02:36
Als je in de 1e helft 3 keer scoort (wat makkelijk had gekund met al die kansen) is er niks aan de hand. Het blijkt nu al 3 wedstrijden dat we bijna niemand hebben die een goal kan maken. Breij en Uldrikis maakten er veel vorig seizoen (samen 21 goals), maar daar zijn nauwelijks doelpunten voor terug gehaald. Zie aangetrokken middenvelders en aanvallers vorig seizoen, aantal wedstrijden plus goals:
Pauwels 18 > 0
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Uldiriks (12) En Breij (9) maakten vorig seizoen afzonderlijk meer goals dan alle aangetrokken middenvelders en aanvallers samen (8 in totaal).
Bovendien ben je dus 2 spelers kwijt die een goede assist geven. Dat we zo iemand missen werd gisteren ook pijnlijk duidelijk. Smit werd vorig jaar hoofdzakelijk bediend door Breij en Uldiriks (en maakte zijn meeste doelpunten ook nog eens vanaf de buiten).
De 5 aangetrokken middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen: 11 assists
Breij en Uldiriks vorig seizoen samen: 18 assists
Komt nog eens bij dat van der Water ook geen goalgetter is, Balk hopeloos uit vorm is en de middenvelders die we al hadden ook nauwelijks scoren.
Er is dus helemaal geen rekening gehouden met het halen van spelers die een goal kunnen maken en een goede voorbereidende actie hebben, ik denk dat daar het grootste probleem ligt. Ik hoop dat Lambooij dat ook inziet en het geld wat Smit gaat opleveren steekt in bewezen doelpuntenmakers (Eddahchouri mijn eerste keus)en spelers met een goede eindpass (Diemers).
Topstuk. Duidelijker kun je het niet krijgen denk ik.
Citaat van: janou op augustus 24, 2024, 11:18:46
Zo?n bullshit dit. Grappig dat jij voor spelers bepaald wat zij denken van trainers. Als een trainer inhoudelijk goed is nemen ze m serieus. Met die retoriek zouden Erik ten Hag en Arne Slot ook niet serieus genomen worden.
Dat was profvoetballers janou, op het hoogste niveau.
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2024, 12:02:53
Dat was profvoetballers janou, op het hoogste niveau.
Jij denkt echt dat die spelers zo denken? Op het moment dat assistenten met goede dingen aankomen bij spelers maakt het niet uit of ie nou 3 jaar bij Helmond sport gespeeld heeft of bij bal op het dak 10.
Het kan zeker een voordeel zijn dat je op profniveau gespeeld hebt. Maar heft zegt helemaal niets over tactische vaardigheden. Je kan het ook andersom bekijken, trainers die niet gevoetbald hebben moeten tactisch wel dermate goed zijn om uberhaubt een kans krijgen bij een BVO.
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2024, 12:02:53
Dat was profvoetballers janou, op het hoogste niveau.
Foppen de Haan, Leo Beenhakker, Hans Westerhof. Zo zullen er nog wel meer zijn in het verleden die zelf geen profvoetballer waren....
Sjors Ultee volgens mij ook niet.
Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2024, 12:34:40
Foppen de Haan, Leo Beenhakker, Hans Westerhof. Zo zullen er nog wel meer zijn in het verleden die zelf geen profvoetballer waren....
Sjors Ultee volgens mij ook niet.
Henk de Jong
Citaat van: janou op augustus 24, 2024, 10:39:53
Waaruit concludeer jij dat de huidige assistenten niet van hoog niveau zijn?
Het antwoord is, waaruit kun jij opmaken dat ze zo hoog van niveau zijn.
Flauw antwoord, maar er wijzigt niets in speelwijze, alles de trecher in.
Of het moet zijn dat de assistenten wel goed zijn maar Henk niet ontvankelijk is voor raadgeving :zweep
Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 12:47:14
Het antwoord is, waaruit kun jij opmaken dat ze zo hoog van niveau zijn.
Flauw antwoord, maar er wijzigt niets in speelwijze, alles de trecher in.
Of het moet zijn dat de assistenten wel goed zijn maar Henk niet ontvankelijk is voor raadgeving :zweep
Maar is het ook niet zo dat er eigenlijk geen andere tactiek te verzinnen is bij een 1-0 achterstand tegen een tegenstander met een handbalopstelling dan alles hoog de pot in? Het probleem is dan vervolgens dat er bijna geen voorzet goed wordt gegeven. De enige die ik me aan het eind herinner is die waar R?lke de bal verkeerd raakt. Volgens mij heeft geen enkele assistent de magische oplossing voor zo?n situatie tenzij je spelers van wereldklasse hebt en die hebben we nou eenmaal niet
Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 10:18:54
maar als trainer zonder assistent die hem kan aanvullen
Citaat van: janou op augustus 24, 2024, 10:39:53
Waaruit concludeer jij dat de huidige assistenten niet van hoog niveau zijn?
Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 12:47:14
Het antwoord is, waaruit kun jij opmaken dat ze zo hoog van niveau zijn.
Zo zijn we niet getrouwd Vlampie, jij doet een uitspraak, niet Janou
A: Vlampie is een exhibitionistische zakkenroller
B: Waaruit concludeer jij dat hij dat is?
A: waaruit kun jij opmaken dat hij dat niet is :proost
1 ding weet ik wel, als Smit de spits blijft dan word het niks. Terugkijkend naar vorig seizoen wanneer hij spits speelde en nu eerste 3 wedstrijden gaan we 0,0 vooruit
Citaat van: Specuveter op augustus 24, 2024, 09:34:08
Ik denk niet dat Henk lekker heeft geslapen vannacht.
En realistisch?
We hadden bovenaan moeten staan 8P
Dat had uniek weest
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 13:11:19
Zo zijn we niet getrouwd Vlampie, jij doet een uitspraak, niet Janou
A: Vlampie is een exhibitionistische zakkenroller
B: Waaruit concludeer jij dat hij dat is?
A: waaruit kun jij opmaken dat hij dat niet is :proost
:_schater :_schater :proost
Citaat van: sunderland op augustus 24, 2024, 13:13:29
1 ding weet ik wel, als Smit de spits blijft dan word het niks. Terugkijkend naar vorig seizoen wanneer hij spits speelde en nu eerste 3 wedstrijden gaan we 0,0 vooruit
Uldrikus werd niet bediend in de spits en nu het zelfde met Smit.
Hoe moeilijk kan voetballen zijn ? Rappe vleugelspelers naar de achterlijn, balletje in het strafschop gebied en koppie of voetje er tegen aan.
En om de tegenstander te verrassen af en toe naar binnen draaien. ;)
Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 13:41:00
Uldrikus werd niet bediend in de spits en nu het zelfde met Smit.
Hoe moeilijk kan voetballen zijn ? Rappe vleugelspelers naar de achterlijn, balletje in het strafschop gebied en koppie of voetje er tegen aan.
En om de tegenstander te verrassen af en toe naar binnen draaien. ;)
Statistisch gezien de beste optie, daar kwam Slot hier destijds mee. Lekker laag vanaf de zijkant. En wat doen we nu? Kappen terugleggen hoog erin als iedereen eigenlijk alweer gestopt is met de loopactie.
Als ik dan het interview met Henk beluister valt het allemaal wel wat mee jongens
Genoeg kansen.
We moeten gewoon geiler voor de goal zijn
Mijn voorstel is om voor de wedstrijd tegen Dordrecht een pornofilm op te zetten in de spelersbus.
Citaat van: Specuveter op augustus 24, 2024, 14:22:51
Als ik dan het interview met Henk beluister valt het allemaal wel wat mee jongens
Genoeg kansen.
We moeten gewoon geiler voor de goal zijn
Mijn voorstel is om voor de wedstrijd tegen Dordrecht een pornofilm op te zetten in de spelersbus.
in de bus al?? dan wordt het in het veld weer slappe hap :_schater :_schater
Citaat van: Specuveter op augustus 24, 2024, 14:22:51
Als ik dan het interview met Henk beluister valt het allemaal wel wat mee jongens
Genoeg kansen.
We moeten gewoon geiler voor de goal zijn
Mijn voorstel is om voor de wedstrijd tegen Dordrecht een pornofilm op te zetten in de spelersbus.
haha neuk hem in de goal :thumbsup
Citaat van: denistel op augustus 24, 2024, 14:45:45
in de bus al?? dan wordt het in het veld weer slappe hap :_schater :_schater
hebben de mannen hoogtepunt alweer gehad?.
Top Oss boven aan de ranglijst. Nog steeds geen excuses van Sunderland gezien aan Sjors Ultee, de man die de club kapot zou maken.
Citaat van: Stanley op augustus 25, 2024, 18:09:49
Top Oss boven aan de ranglijst. Nog steeds geen excuses van Sunderland gezien aan Sjors Ultee, de man die de club kapot zou maken.
Geen woorden meer vuil maken aan Ultee. Een prima trainer die in Leeuwarden nooit een kans heeft gehad.
Citaat van: NRG op augustus 25, 2024, 19:22:21
Geen woorden meer vuil maken aan Ultee. Een prima trainer die in Leeuwarden nooit een kans heeft gehad.
alles wordt hier uitgekotst in Leeuwarden :R
Even on topic: wat wordt de opstelling tegen Dordrecht?
Citaat van: Stanley op augustus 25, 2024, 18:09:49
Top Oss boven aan de ranglijst. Nog steeds geen excuses van Sunderland gezien aan Sjors Ultee, de man die de club kapot zou maken.
vreselijke vent die altijd de schuld buiten hemzelf lag. Men vergeet altijd heel erg snel. Iedereen alweer zijn eerste wedstrijd vergeten, we speelden prima maar het zat erg tegen en hij was de trainer die gelijk de 2 beste spelers ernaast zette. Toen was het klaar.
Over de wedstrijd. Hoor niemand over buitenspel ook niet bij omrop Fryslan. Toch is het heel duidelijk buitenspel.
Nog maar eens goed kijken Sunderland, de bal kwam van een Cambuur speler en dan sta je niet buitenspel.
p.s Je zit nog steeds in je Ultee Obsessie. we gaan het zien hoe hij presteert. Het is hem gegund.
Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2024, 19:38:03
Even on topic: wat wordt de opstelling tegen Dordrecht?
Dit is de Top Oss topic :_schater
Als er 2 Dordrecht topics zijn dan kan het hier ook nog wel bij 8P
Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 13:41:00
Uldrikus werd niet bediend in de spits en nu het zelfde met Smit.
Hoe moeilijk kan voetballen zijn ? Rappe vleugelspelers naar de achterlijn, balletje in het strafschop gebied en koppie of voetje er tegen aan.
En om de tegenstander te verrassen af en toe naar binnen draaien. ;)
Nog steeds geen antwoord op mijn vragen gehad.
En ten tweede, heb je wel eens nagedacht over hoe je ?berhaupt de bal bij de buitenspelers krijgt? Hoe je buitenspelers 1 op 1 kunt krijgen? Hoe moet de bezetting voor de goal zijn? Hoe zorgen we ervoor dat er een centrale verdediger wordt weggelokt om zo ruimte voor de spits te cree?ren? Hoe zorgen we dat we de juiste spelers aan de bal krijgen?
Dit valt onder het mom van ''Bal moet naar de spits en die moet scoren''.
Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 12:47:14
Het antwoord is, waaruit kun jij opmaken dat ze zo hoog van niveau zijn.
Flauw antwoord, maar er wijzigt niets in speelwijze, alles de trecher in.
Of het moet zijn dat de assistenten wel goed zijn maar Henk niet ontvankelijk is voor raadgeving :zweep
Vraag met wedervraag is geen antwoord op de vraag.
Wijzigt er niets in spelwijze of gebeurt er niet datgene dat jij wilt zien?. Stel dat een speler aan de zijkant doorbreekt, wie maakt dan de keuze naar wie hij deze speelt: trainers of spelers? Soms kan de uitvoering ook niet goed genoeg zijn, of geeft de uitslag een vertekend beeld. Ik weet zeker dat als we deze twee gewonnen hadden iedereen nu in de polonaise had gelopen, wat ook niet terecht zou zijn geweest want er kan nog heel veel beter. Maar nu hebben we opeens een nieuwe assistent nodig :_schater Een nieuwe assistent schiet de ballen er niet in. En dat is simpelweg het grootste probleem afgelopen twee wedstrijden. Want we hebben gewoon totale controle gehad afgelopen wedstrijden, op tactisch gebied hebben we niet verloren.
Er moet een assistent komen die de wedstrijd goed kan lezen, en die goede omzettingen kan doorvoeren indien nodig, zodat de wedstrijd wordt gewonnen.
Citaat van: PePe op augustus 26, 2024, 15:32:59
Er moet een assistent komen die de wedstrijd goed kan lezen, en die goede omzettingen kan doorvoeren indien nodig, zodat de wedstrijd wordt gewonnen.
Waaruit concludeer jij dat de huidige assistenten dit niet zouden kunnen?
Citaat van: janou op augustus 26, 2024, 15:34:55
Waaruit concludeer jij dat de huidige assistenten dit niet zouden kunnen?
Wedstrijden niet gezien? Tegen Oss erg voorspelbaar en geen tactische omzettingen m.b.t. hun middenveld. Daar kwam steeds een extra man vrij door inzakkende aanvaller of juist indribbelende verdediger. Werd totaal niet op gereageerd bij ons. Snap niet dat ze vd Weij niet opbellen. Die snapt het spelletje en hoe je je kan aanpassen aan de tegenstander. Waardoor je veel meer kansen krijgt om een wedstrijd te winnen.
Citaat van: ChantiSCC op augustus 26, 2024, 16:32:50
Wedstrijden niet gezien? Tegen Oss erg voorspelbaar en geen tactische omzettingen m.b.t. hun middenveld. Daar kwam steeds een extra man vrij door inzakkende aanvaller of juist indribbelende verdediger. Werd totaal niet op gereageerd bij ons. Snap niet dat ze vd Weij niet opbellen. Die snapt het spelletje en hoe je je kan aanpassen aan de tegenstander. Waardoor je veel meer kansen krijgt om een wedstrijd te winnen.
Alle wedstrijden gezien. Heb jij alleen dat specifieke voorbeeld een paar keer gezien, of ook de vele gecre?rde kansen en de totale controle tegen bijv. Helmond en (iets mindere mate) Top Oss? En als we daar tactisch geen antwoord op hadden, hoe kan het dan dat we alsnog een groot gedeelte van de wedstrijd gedomineerd hebben? En hoe weet jij dat assistenten zulke dingen niet benoemen en bijvoorbeeld VD Weij wel?
VD Weij zegt i.m.o. zeker zinnige dingen in de podcast, maar dat is ook tactisch niet van hogere wiskunde, dat kunnen de huidige assistenten ook wel. In een trainersruimte gaat het tactisch nog veel dieper in detail mag ik hopen voor een BVO.
Citaat van: janou op augustus 26, 2024, 16:44:06
Alle wedstrijden gezien. Heb jij alleen dat specifieke voorbeeld een paar keer gezien, of ook de vele gecre?rde kansen en de totale controle tegen bijv. Helmond en (iets mindere mate) Top Oss? En als we daar tactisch geen antwoord op hadden, hoe kan het dan dat we alsnog een groot gedeelte van de wedstrijd gedomineerd hebben? En hoe weet jij dat assistenten zulke dingen niet benoemen en bijvoorbeeld VD Weij wel?
VD Weij zegt i.m.o. zeker zinnige dingen in de podcast, maar dat is ook tactisch niet van hogere wiskunde, dat kunnen de huidige assistenten ook wel. In een trainersruimte gaat het tactisch nog veel dieper in detail mag ik hopen voor een BVO.
Daarnaast is het natuurlijk achteraf altijd makkelijk praten! Toch zou ik Van der Weij er graag bij zien!
Citaat van: janou op augustus 26, 2024, 12:09:01
Vraag met wedervraag is geen antwoord op de vraag.
Hier het antwoord: Er is in de afgelopen wedstrijden geen plan B voorhanden. Spelers, De Leeuw, Vd Water en Balk op plaatsen zetten waarin ze niet goed uit de voeten kunnen. Als Henk het niet ziet, moet het vanuit de assistenten komen waarmee ik opmaak dat Henk niet open staat voor advies of hij krijgt geen goede ondersteuning. Betaald voetbal is geen knuffel clubje met iedere week de zelfde riedel. We verwachten prestaties en alle begrip dat de selectie tijd moet krijgen, maar nu is het steeds een speltype wat voorspelbaar is en blijft bij geen wijziging. En je kunt er niet omheen dat met een Sipke of Arne heel andere dingen gebeurden dan momenteel. Dus conclusie Henk is niet goed genoeg zonder sterke persoonlijkheden als assistent.
De trainer is zo goed als zijn spelers zijn.
Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2024, 17:58:09
Hier het antwoord: Er is in de afgelopen wedstrijden geen plan B voorhanden. Spelers, De Leeuw, Vd Water en Balk op plaatsen zetten waarin ze niet goed uit de voeten kunnen. Als Henk het niet ziet, moet het vanuit de assistenten komen waarmee ik opmaak dat Henk niet open staat voor advies of hij krijgt geen goede ondersteuning. Betaald voetbal is geen knuffel clubje met iedere week de zelfde riedel. We verwachten prestaties en alle begrip dat de selectie tijd moet krijgen, maar nu is het steeds een speltype wat voorspelbaar is en blijft bij geen wijziging. En je kunt er niet omheen dat met een Sipke of Arne heel andere dingen gebeurden dan momenteel. Dus conclusie Henk is niet goed genoeg zonder sterke persoonlijkheden als assistent.
wat een gelul hier steeds. De Leeuw deed het uitstekend op die positie, beter dan alle anderen. Tis niet toevallig dat als hij er uit ging het een stuk slechter ging. En tegen Helmond een stuk beter toen hij er in kwam. Heb hem ook liever het laatste half uur maar dan moeten die suuten het beter gaan doen
Citaat van: wiekie1969 op augustus 29, 2024, 09:44:36
De trainer is zo goed als zijn spelers zijn.
zo is het. Henk zegt het niet maar die ergert zich groen en geel na weer een verprutste aanval waar veel mogelijkheden liggen. Een balk die 3 x struikelt of een van de water die er langs is en het weer verprutst
Krijg ook alleen schakelprogramma :rodekaart :rodekaart
Wat slecht dit, krijg het er niet voor
Citaat van: KlinkHamer op augustus 30, 2024, 20:11:55
Wat slecht dit, krijg het er niet voor
Zist ook in het Top Oss - Cambuur topic. Daarom gaat het mis!