Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 23 aug. Top Oss - SC Cambuur L.

Gestart door Noordcambuur, augustus 18, 2024, 19:18:29

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Als er 2 Dordrecht topics zijn dan kan het hier ook nog wel bij  8P

janou

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 13:41:00
Uldrikus werd niet bediend in de spits en nu het zelfde met Smit.
Hoe moeilijk kan voetballen zijn ? Rappe vleugelspelers naar de achterlijn, balletje in het strafschop gebied  en koppie of voetje er tegen aan.
En om de tegenstander te verrassen af en toe naar binnen draaien. ;)

Nog steeds geen antwoord op mijn vragen gehad.

En ten tweede, heb je wel eens nagedacht over hoe je ?berhaupt de bal bij de buitenspelers krijgt? Hoe je buitenspelers 1 op 1 kunt krijgen? Hoe moet de bezetting voor de goal zijn? Hoe zorgen we ervoor dat er een centrale verdediger wordt weggelokt om zo ruimte voor de spits te cree?ren? Hoe zorgen we dat we de juiste spelers aan de bal krijgen?

Dit valt onder het mom van ''Bal moet naar de spits en die moet scoren''.

janou

#302
Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2024, 12:47:14
Het antwoord is, waaruit kun jij opmaken dat ze zo hoog van niveau zijn.
Flauw antwoord, maar er wijzigt niets in speelwijze, alles de trecher in.
Of het moet zijn dat de assistenten wel goed zijn maar Henk niet ontvankelijk is voor raadgeving  :zweep

Vraag met wedervraag is geen antwoord op de vraag.

Wijzigt er niets in spelwijze of gebeurt er niet datgene dat jij wilt zien?. Stel dat een speler aan de zijkant doorbreekt, wie maakt dan de keuze naar wie hij deze speelt: trainers of spelers?  Soms kan de uitvoering ook niet goed genoeg zijn, of geeft de uitslag een vertekend beeld. Ik weet zeker dat als we deze twee gewonnen hadden iedereen nu in de polonaise had gelopen, wat ook niet terecht zou zijn geweest want er kan nog heel veel beter. Maar nu hebben we opeens een nieuwe assistent nodig :_schater  Een nieuwe assistent schiet de ballen er niet in. En dat is simpelweg het grootste probleem afgelopen twee wedstrijden. Want we hebben gewoon totale controle gehad afgelopen wedstrijden, op tactisch gebied hebben we niet verloren.

PePe

Er moet een assistent komen die de wedstrijd goed kan lezen, en die goede omzettingen kan doorvoeren indien nodig, zodat de wedstrijd wordt gewonnen.

janou

Citaat van: PePe op augustus 26, 2024, 15:32:59
Er moet een assistent komen die de wedstrijd goed kan lezen, en die goede omzettingen kan doorvoeren indien nodig, zodat de wedstrijd wordt gewonnen.

Waaruit concludeer jij dat de huidige assistenten dit niet zouden kunnen?

ChantiSCC

Citaat van: janou op augustus 26, 2024, 15:34:55
Waaruit concludeer jij dat de huidige assistenten dit niet zouden kunnen?

Wedstrijden niet gezien? Tegen Oss erg voorspelbaar en geen tactische omzettingen m.b.t. hun middenveld. Daar kwam steeds een extra man vrij door inzakkende aanvaller of juist indribbelende verdediger. Werd totaal niet op gereageerd bij ons. Snap niet dat ze vd Weij niet opbellen. Die snapt het spelletje en hoe je je kan aanpassen aan de tegenstander. Waardoor je veel meer kansen krijgt om een wedstrijd te winnen.

janou

#306
Citaat van: ChantiSCC op augustus 26, 2024, 16:32:50
Wedstrijden niet gezien? Tegen Oss erg voorspelbaar en geen tactische omzettingen m.b.t. hun middenveld. Daar kwam steeds een extra man vrij door inzakkende aanvaller of juist indribbelende verdediger. Werd totaal niet op gereageerd bij ons. Snap niet dat ze vd Weij niet opbellen. Die snapt het spelletje en hoe je je kan aanpassen aan de tegenstander. Waardoor je veel meer kansen krijgt om een wedstrijd te winnen.

Alle wedstrijden gezien. Heb jij alleen dat specifieke voorbeeld een paar keer gezien, of ook de vele gecre?rde kansen en de totale controle tegen bijv. Helmond en (iets mindere mate) Top Oss? En als we daar tactisch geen antwoord op hadden, hoe kan het dan dat we alsnog een groot gedeelte van de wedstrijd gedomineerd hebben?  En hoe weet jij dat assistenten zulke dingen niet benoemen en bijvoorbeeld VD Weij wel? 

VD Weij zegt i.m.o. zeker zinnige dingen in de podcast, maar dat is ook tactisch niet van hogere wiskunde, dat kunnen de huidige assistenten ook wel. In een trainersruimte gaat het tactisch nog veel dieper in detail mag ik hopen voor een BVO. 

Sakas

Citaat van: janou op augustus 26, 2024, 16:44:06
Alle wedstrijden gezien. Heb jij alleen dat specifieke voorbeeld een paar keer gezien, of ook de vele gecre?rde kansen en de totale controle tegen bijv. Helmond en (iets mindere mate) Top Oss? En als we daar tactisch geen antwoord op hadden, hoe kan het dan dat we alsnog een groot gedeelte van de wedstrijd gedomineerd hebben?  En hoe weet jij dat assistenten zulke dingen niet benoemen en bijvoorbeeld VD Weij wel? 

VD Weij zegt i.m.o. zeker zinnige dingen in de podcast, maar dat is ook tactisch niet van hogere wiskunde, dat kunnen de huidige assistenten ook wel. In een trainersruimte gaat het tactisch nog veel dieper in detail mag ik hopen voor een BVO.


Daarnaast is het natuurlijk achteraf altijd makkelijk praten! Toch zou ik Van der Weij er graag bij zien!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Vlampiep

Citaat van: janou op augustus 26, 2024, 12:09:01
Vraag met wedervraag is geen antwoord op de vraag.
Hier het antwoord: Er is in de afgelopen wedstrijden geen plan B voorhanden. Spelers, De Leeuw, Vd Water en Balk op plaatsen zetten waarin ze niet goed uit de voeten kunnen. Als Henk het niet ziet, moet het vanuit de assistenten komen waarmee ik opmaak dat Henk niet open staat voor advies of hij krijgt  geen goede ondersteuning. Betaald voetbal is geen knuffel clubje met iedere week de zelfde riedel. We verwachten prestaties en alle begrip dat de selectie tijd moet krijgen, maar nu is het steeds een speltype wat voorspelbaar is en blijft bij geen wijziging. En je kunt er niet omheen dat met een Sipke of Arne heel andere dingen gebeurden dan momenteel. Dus conclusie Henk is niet goed genoeg zonder sterke persoonlijkheden als assistent.

wiekie1969

De trainer is zo goed als zijn spelers zijn.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2024, 17:58:09
Hier het antwoord: Er is in de afgelopen wedstrijden geen plan B voorhanden. Spelers, De Leeuw, Vd Water en Balk op plaatsen zetten waarin ze niet goed uit de voeten kunnen. Als Henk het niet ziet, moet het vanuit de assistenten komen waarmee ik opmaak dat Henk niet open staat voor advies of hij krijgt  geen goede ondersteuning. Betaald voetbal is geen knuffel clubje met iedere week de zelfde riedel. We verwachten prestaties en alle begrip dat de selectie tijd moet krijgen, maar nu is het steeds een speltype wat voorspelbaar is en blijft bij geen wijziging. En je kunt er niet omheen dat met een Sipke of Arne heel andere dingen gebeurden dan momenteel. Dus conclusie Henk is niet goed genoeg zonder sterke persoonlijkheden als assistent.
wat een gelul hier steeds. De Leeuw deed het uitstekend op die positie, beter dan alle anderen. Tis niet toevallig dat als hij er uit ging het een stuk slechter ging. En tegen Helmond een stuk beter toen hij er in kwam. Heb hem ook liever het laatste half uur maar dan moeten die suuten het beter gaan doen

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 29, 2024, 09:44:36
De trainer is zo goed als zijn spelers zijn.
zo is het. Henk zegt het niet maar die ergert zich groen en geel  na weer een verprutste aanval waar veel mogelijkheden liggen. Een balk die 3 x struikelt of een van de water die er langs is en het weer verprutst

KlinkHamer


KlinkHamer

Wat slecht dit, krijg het er niet voor

Stiens

Citaat van: KlinkHamer op augustus 30, 2024, 20:11:55
Wat slecht dit, krijg het er niet voor

Zist ook in het Top Oss - Cambuur topic. Daarom gaat het mis!