Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 23 aug. Top Oss - SC Cambuur L.

Gestart door Noordcambuur, augustus 18, 2024, 19:18:29

Vorige topic - Volgende topic

AL


YellowBlue

                              Smit/De Leeuw

Pauwels                   Van der Water                  Balk

                         Narty
                                           Souren

Poll                   Nieling              Casas             Ottesen
                                     Jansen

sunderland

Zou beginnen met kieftenbelt en met souren en daarbij een loper. De leeuw kan een helft spelen volgens mij. Achterin is logisch  . Sowieso een echte spits dus Smit. Als Pauwels fit is laten starten

Bankzitter

Ja, ging er vanuit dat die nog niet fit was voor 90 minuten. Anders basis net als Kieftenbelt.

Noordcambuur

Sjors zet ze wel op scherp hoor reken daar maar op gaat een lastige wedstrijd worden?.

Bankzitter


oost


Trainert!

Citaat van: oost op augustus 21, 2024, 18:41:30
Ze hebben fantastisch getraind  :_schater

we hebben lering getrokken uit de wedstrijd tegen helmond. snel de knop omgezet, want de wedstrijd tegen oss staat alweer te wachten. er is enorm goed getraind bla bla...
lekker overslaan die intervieuws.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

michello

Inmiddels 200 man op papier voor naar Oss. Prima aantal :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL


Stiens

Cambuurtrainer Henk de Jong mist morgen in de uitwedstrijd tegen TOP Oss, afgezien van de langdurende afwezigen, alleen centrale verdediger Bryant Nieling. De rest van de selectie is fit.
De Jong wil nog niets over de opstelling bekendmaken. "Ik moet de spelers nog inlichten over de basisopstelling. Die moeten dat als eerste weten. Wat de opstelling ook is: het moet beter dan afgelopen week", zegt de trainer. Toen verloor Cambuur bij de opening van het nieuwe stadion met 0-1 van Helmond sport.
Cambuur treft tegen TOP Oss een oude bekende: de eerdere trainer van de Leeuwarders, Sjors Ultee, staat daar aan het roer. Hij werd ontslagen na tegenvallende resultaten afgelopen seizoen. "Geen probleem", zegt De Jong. "Het contact met Sjors is prima. Wij hebben nog goed contact en geven elkaar op verjaardagen presentjes."

michello

LC meld dat Nieling er juist wel bij is :_schater

Meevaller voor SC Cambuur in aanloop naar uitduel met TOP Oss: 'Hij is ook nog erg goed aan de bal'
2024-08-22 15:23


Een meevaller voor SC Cambuur: Henk de Jong kan vrijdag op bezoek bij TOP Oss beschikken over een nagenoeg fitte selectie.
De teleurstelling van afgelopen zondag ? de nederlaag tegen Helmond Sport tijdens de inwijding van het Kooi Stadion ? is inmiddels weer naar de achtergrond verdreven. De les die Cambuur heeft getrokken uit die wedstrijd luidt simpel. ?De bal moet er gewoon in?, aldus Henk de Jong. Wat tegen Helmond Sport dus niet lukte, moet tegen TOP Oss goed worden gemaakt.

De trainer kan in ieder geval weer over een nagenoeg fitte selectie beschikken. Zo is Bryant Nieling, die zondag door een kniekwetsuur niet inzetbaar was, er in Oss weer bij. Hoewel Cambuur tegen Helmond Sport niet veel kansen weggaf, kan de ploeg zijn onverzettelijkheid in het centrum van de verdediging wel gebruiken. De Jong: ?Hij is bovendien ook nog erg goed aan de bal.?

Blij met keuzemogelijkheden

Daarnaast timmeren ook Maikel Kieftenbeld en Michael de Leeuw volgens hun trainer aan de weg. Kieftenbeld kampt met een gebrek aan wedstrijdritme en kwam zondag mede door het wedstrijdverloop niet in actie, maar is naar verluidt klaar voor de wedstrijd tegen TOP Oss. De Leeuw maakte wel minuten, maar was nog niet de oude vanwege een bovenbeenblessure.

De Jong is blij met de keuzemogelijkheden die hij heeft, al wilde de Drachtster trainer donderdag niets kwijt over de startopstelling waarmee hij de tegenstander het vuur na aan de schenen wil leggen. ?Sjors Ultee was hier tijdens het duel met Helmond Sport te gast, dus hij heeft van dichtbij kunnen zien hoe wij speelden en wie er speelden. Vrijdag zal hij zien wie er dan weer spelen.?

Een plakje ham eroverheen

De Jong kijkt uit naar het weerzien met Ultee, de trainer die tijdens zijn ziekte een periode bij Cambuur aan het roer stond, maar eind vorig jaar het veld moest ruimen na tegenvallende prestaties. ?Prachtig dat hij nu weer een mooie club heeft, waar hij samenwerkt met een fantastische technisch manager (Linton Posthumus, red.). Ik gun Sjors het beste, maar dat is wederzijds.?

En wat blijkt: ?We hebben nog altijd wel contact met elkaar. Als we jarig zijn sturen we elkaar bijvoorbeeld een cadeautje. Dan stuur ik hem een veganistisch eetpakket, zulke dingen, want hij is veganist. Ik krijg op mijn verjaardag dan iets vergelijkbaars terug. Lekkere dingetjes hoor, maar daar leg ik dan nog wel een plakje ham overheen, haha. Nee hoor, geintje natuurlijk.?