De eerste in het nieuwe stadion? |:)
Daarna veel uit en een interlandweekend. Het 2e thuisduel is 13 september tegen Jong Ajax.
SCC! |:)
Helmond Sport treft het maar, de laatste in ons oude stadion meemaken en de eerste in het nieuwe.
4x thuis op een maandag. :_schater
Citaat van: michello op juni 19, 2024, 09:33:33
4x thuis op een maandag. :_schater
Is dit niet omdat we tijdens de interland break niet meer spelen?
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2024, 10:34:04
Is dit niet omdat we tijdens de interland break niet meer spelen?
klopt helemaal .
Dan zijn we druk aan het scouten op het EK naar internationals neem ik aan ;)
Ik ga deze wel moeten missen, echt jammer kan historisch zijn als het de eerste in het nieuwe stadion is.
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2024, 10:34:04
Is dit niet omdat we tijdens de interland break niet meer spelen?
hebben we geen internationale meer.....
Citaat van: zeewolde op juni 19, 2024, 11:45:49
hebben we geen internationale meer.....
Nog niet, maar je weet niet wat er uit Engeland komt of hoe spelers zich gaan ontwikkelen..
Citaat van: michello op juni 19, 2024, 09:33:33
4x thuis op een maandag. :_schater
gvd typisch weer Cambuur. Ze zitten weer met de kop in het stadion en geven niet aan dat thuis op maandag geen optie is . Wat is dit weer waardeloos. :(
Citaat van: sunderland op juni 19, 2024, 12:15:00
gvd typisch weer Cambuur. Ze zitten weer met de kop in het stadion en geven niet aan dat thuis op maandag geen optie is . Wat is dit weer waardeloos. :(
wat denk je ESPN heeft macht en niet de knvb
Citaat van: sunderland op juni 19, 2024, 12:15:00
gvd typisch weer Cambuur. Ze zitten weer met de kop in het stadion en geven niet aan dat thuis op maandag geen optie is . Wat is dit weer waardeloos. :(
- Niet willen voetballen tijdens interlands
- Niet willen voetballen op maandag na interlands
Welke mogelijkheid blijft er dan nog over?
Het had van mij zo mogen blijven zoals het was. Liever wat spelers missen ?n tenminste nog echt voetbal tijdens die interlandbreak, dan op die kut-maandag.
Citaat van: sunderland op juni 19, 2024, 12:15:00
gvd typisch weer Cambuur. Ze zitten weer met de kop in het stadion en geven niet aan dat thuis op maandag geen optie is . Wat is dit weer waardeloos. :(
Tja als je niet wil spelen met interlands, moet je inhalen op maandag. Ik vond afgelopen seizoen wel fijn spelen met interland weekenden l wat mij betreft waren we daar mee doorgegaan. Die 1 of 2 spelers die we missen..
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 19, 2024, 13:04:52
- Niet willen voetballen tijdens interlands
- Niet willen voetballen op maandag na interlands
Welke mogelijkheid blijft er dan nog over?
Het had van mij zo mogen blijven zoals het was. Liever wat spelers missen ?n tenminste nog echt voetbal tijdens die interlandbreak, dan op die kut-maandag.
en nu 4 wedstrijden op maandag en schijt aan je supporters hebben. 4 x h?. Graafschap en ADO kijken wel naar hun supporters en spelen 1 x op maandag
Citaat van: sunderland op juni 19, 2024, 13:33:14
en nu 4 wedstrijden op maandag en schijt aan je supporters hebben. 4 x h?. Graafschap en ADO kijken wel naar hun supporters en spelen 1 x op maandag
Geen idee of Ado dat zelf heeft voorgesteld of hoe zoiets in z'n werk gaat. Zij hebben wel de mazzel (?) op die maandagen een uitwedstrijd of jong-team te krijgen.
Graafschap kijkt idd wel naar hun supporters: die voetballen lekker door tijdens de interlandbreak. Weet je iig zeker dat je geen onnodige maandagwedstrijden krijgt.
3-1 (2-0)
Kallon
Muhren
De Leeuw
Vier :gelekaart
Een :rodekaart
Citaat van: sunderland op juni 19, 2024, 13:33:14
en nu 4 wedstrijden op maandag en schijt aan je supporters hebben. 4 x h?. Graafschap en ADO kijken wel naar hun supporters en spelen 1 x op maandag
En waar leidt je uit af dat dit bij Cambuur ligt en dat ze hier niet tegenin gaan of er ?berhaupt inspraak in hebben? Neem aan dat ze hier bij Cambuur ook niet blij mee zijn.
Dus hoezo heeft de club schijt aan de eigen supporters?
Nu word het hier weer gekoppeld aan Interlandweekenden. Maandag is de meest waardeloze dag van de week om te voetballen. Vorig seizoen heeft het ons 6 punten gekost omdat we spelers misten en toen was er veel commentaar hier. Dus dat niet voetballen in die periode snap ik helemaal. Zal je nu zien dat we niks missen?
Citaat van: gobo op juni 19, 2024, 14:50:07
En waar leidt je uit af dat dit bij Cambuur ligt en dat ze hier niet tegenin gaan of er ?berhaupt inspraak in hebben? Neem aan dat ze hier bij Cambuur ook niet blij mee zijn.
Dus hoezo heeft de club schijt aan de eigen supporters?
je kunt dit heel duidelijk aangeven bij de knjb. Dan hadden het er misschien 2 geweest
Citaat van: sunderland op juni 19, 2024, 13:33:14
en nu 4 wedstrijden op maandag en schijt aan je supporters hebben. 4 x h?. Graafschap en ADO kijken wel naar hun supporters en spelen 1 x op maandag
Graafschap spelen gewoon door tijdens de interlands, ik kan de keuze van de club wel begrijpen. We hebben straks ongetwijfeld een paar (jeugd) internationals (o.a. Souren). ADO halen die wedstrijden van de interland weekenden ook gewoon op maandag in maar als ik zo snel kijk spelen ze die allemaal uit
Normaal gesproken vallen alle maandagwedstrijden af voor mij ivm werk en reistijd. En dan vind ik 4 wel veel........
Dus je kan niet op woensdag en zondag spelen ipv maandag. Blijf erbij dat er veel meer mogelijk is. De topclubs zijn gewoon de baas met hun maandag wedstrijden die voor hun het beste uitkomen. Daardoor is die maandag erbij gekomen . Vind het maar niks maar dat is wel duidelijk 8) :devil
Ik ben wel blij met het schema!
Cambuur - Helmond gaat naar zondagmiddag 18 augustus 12.15
Citaat van: justremco op juni 24, 2024, 15:15:44
Cambuur - Helmond gaat naar zondagmiddag 18 augustus 12.15
|:)
Citaat van: justremco op juni 24, 2024, 15:15:44
Cambuur - Helmond gaat naar zondagmiddag 18 augustus 12.15
2 dagen speling
Verzoek vanuit Cambuur om de wedstrijd tegen Helmond Sport te verplaatsen:
In het conceptprogramma stond dat SC Cambuur het op vrijdag 16 augustus zou opnemen tegen Helmond Sport. Op verzoek van de club is de wedstrijd twee dagen naar achteren geschoven. Ard de Graaf, algemeen directeur van SC Cambuur, licht de wijziging toe: ?Zoals iedereen weet wordt er momenteel keihard gewerkt om het nieuwe stadion speelklaar te krijgen in augustus. Alles wat we kunnen doen om gunstigere omstandigheden te cre?ren om te kunnen voetballen laten we dan ook niet onbenut en spelen bij daglicht is vanuit veiligheidsperspectief altijd een beter uitgangspunt.
https://cambuur.nl/nieuws/eerste-wedstrijdbezoek-kooi-stadion
Citaat van: Bernardo op augustus 01, 2024, 10:41:08
https://cambuur.nl/nieuws/eerste-wedstrijdbezoek-kooi-stadion
PRAKTISCHE INFORMATIE EERSTE BEZOEK KOOI STADION1 augustus 2024, 10:00
Zondag 18 augustus gaat een historische datum worden in onze clubhistorie. Dan gaat de bal voor de allereerste keer rollen in Ons Nieuwe Thuis: het Kooi Stadion. Daar kijken wij allereerst enorm naar uit en dit was niet mogelijk geweest zonder het harde werk van alle betrokken partijen en de mensen op de bouwplaats in het bijzonder. Dank daarvoor!
Voor jou als seizoenkaarthouder is het goed om te weten dat we weliswaar kunnen voetballen in het nieuwe stadion, maar dit zal wel met veel tijdelijke voorzieningen en beperkingen zijn. Dat is helaas onvermijdelijk en daar zullen we met elkaar het beste van moeten maken en dat gaan we ook doen. Hoe bijzonder is het namelijk dat we ?berhaupt een nieuw stadion krijgen en dat ook nog eens per wedstrijd mooier zien worden?!
Hieronder per onderwerp de belangrijkste aandachtspunten voor je allereerste bezoek aan het Kooi Stadion.
1. Praktische informatieWe ontvangen op zondag 18 augustus Helmond Sport als tegenstander voor de eerste wedstrijd ooit in het nieuwe stadion. De aftrap is om 12.15 uur en de poorten van het stadion zullen om 10.45 uur open gaan. Kom vooral vroeg naar het Kooi Stadion om eventuele wachtrijen te voorkomen.
2. TicketingEr zijn twee manieren om het stadion binnen te komen: met je hardcard of je digitale seizoenkaart. Die laatste vind je in je eigen account van Tymes4, ons nieuwe ticketingsysteem. Log in op tickets.cambuur.nl en klik in het menu op ?Mijn seizoenkaarten?. Deze kun je vervolgens scannen bij de juiste tourniquet.
3. IngangenGoed om te weten: er is maar ??n ingang waar je kaart groen scant en waarmee je dus toegang tot het stadion hebt. Kijk dus goed op de stadionplattegrond welke ingang je moet hebben. Voor een soepele doorstroming verzoeken we iedereen om de seizoenkaart gereed te houden bij het betreden van het stadion.
4. HorecaOm met het slechte nieuws te beginnen: de kiosken zijn nog niet in bedrijf. Wel heeft onze horecapartner Gang van Zaken kunnen regelen dat er overal mobiele horecapunten te vinden zijn en er precies evenveel tappunten zijn als in de nieuwe situatie. Aangezien we een voorlopige veiligheidsvergunning hebben gekregen mag er tijdelijk tot de 80e minuut worden verkocht. Hierna zullen de horecavoorzieningen sluiten. Betalen kan bij voorkeur bij de alle kassa ?s met de pin. Per tribune zijn er twee kassa?s voor contante betalingen.
5. ParkerenKom met de fiets! Dat is het beste advies wat we kunnen geven om het wedstrijdbezoek zo aangenaam mogelijk te maken. Rondom het stadion zijn er voldoende stallingen te vinden en hiermee ben je het snelst op je plek en ook weer thuis. Lukt dat niet, dan is het Openbaar Vervoer ook een goede optie (meerdere lijnen gaan richting het stadion, kijk op 9292.nl voor de meest actuele informatie). Zijn beide opties niet mogelijk en kom je toch met de auto? Dan kun je op cambuur.nl/bereikbaarheid vinden waar het mogelijk is om te parkeren. Parkeer in alle gevallen niet in de omliggende wijken, want hier zijn strenge afspraken over gemaakt en zal ook op worden gecontroleerd.
7. ToilettenWaar we in het oude stadion structureel te weinig toiletvoorzieningen hadden zal dit in het nieuwe stadion een stuk beter voor elkaar zijn. Bij de eerste wedstrijd is dit echter nog niet het geval op alle tribunes. Op Zuid en Oost zijn de toiletten allemaal in gebruik, maar op noord zal er gebruik dienen te worden gemaakt van de tijdelijke voorzieningen. Deze zijn te vinden op het plein tussen Noord en West (waar je het stadion ook binnen bent gekomen). Kom je er niet uit, vraag dan gerust een steward.
8. FanshopDe nieuwe Cambuur-winkel van Voetbalshop.nl in het hoofdgebouw is nog niet gereed en daarom staat er achter de Oost-tribune (buiten het stadion) een speciale merchandise stand. Hier koop je onder meer het nieuwe thuis- en uitshirt.
Tot slot willen we je vooral heel veel plezier wensen in Ons Nieuwe Thuis en we kijken er enorm naar uit om je voor de allereerste keer te mogen begroeten in het Kooi Stadion!
Geen losse kaartverkoop?
Maakt me niks uit, als we maar promoveren.
Al zal dat dit seizoen op elke maandag een wedstrijd zijn .
Ik ben al blij dat we weer in de top 3 of 5 kunnen meedraaien, met een kolkend stadion. Dat wordt genieten.
Citaat van: Viper op augustus 01, 2024, 13:11:01
Ik ben al blij dat we weer in de top 3 of 5 kunnen meedraaien, met een kolkend stadion. Dat wordt genieten.
We nemen rustig afscheid van een aantal spelers maar nog niet van allemaal. De jeugd is een stapje verder maar ook nog niet op het niveau dat ze, denk ik, een jaar lang top kunnen presteren. Ik denk dat we komend seizoen een groeiend team zullen zien en we pas het jaar erop de vruchten gaan plukken.
Henk kennende wil hii dit seizoen weer wat laten zien. Die gaat niet de tussenpaus spelen.
Het kan soms sneller gaan dan verwacht. Bij Hoedemakers /Jacobs was ging het bijna direct goed. Ik ben heel benieuwd hor bijv Narty, R?lker en Pauwels zich ontwikkelen.
https://cambuur.nl/nieuws/kaartverkoop-sc-cambuur-helmond-sport-begint-woensdag-om-10-00-uur/
Kaartverkoop SC Cambuur ? Helmond Sport begint woensdag om 10.00 uur
6 augustus 2024, 12:00
Een historische wedstrijd ligt in het verschiet. Op zondag 18 augustus gaat de bal voor de allereerste keer rollen in het Kooi Stadion. SC Cambuur neemt het dan in de eerste thuiswedstrijd van het seizoen 2024/2025 op tegen Helmond Sport. Maak jij dit stukje geschiedenis van dichtbij mee?
De kaartverkoop voor de wedstrijd tussen SC Cambuur en Helmond Sport start woensdag 7 augustus om 10.00 uur. Kaarten worden enkel en alleen online verkocht via tickets.cambuur.nl en dus niet bij de administratie van het oude Cambuur Stadion. Nog geen account? Als je in het huidige seizoen (2024/2025) seizoen- of clubkaarthouder bent, dan kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Iedere andere supporter dient een nieuw account aan te maken.
Voor deze wedstrijd geldt vrije verkoop, wat betekent dat je geen seizoen- of clubkaart nodig hebt om tickets te kopen. Vanwege de grote vraag naar kaarten voor deze historische wedstrijd adviseren we om niet te lang te wachten met het aanschaffen van tickets.
Op basis van de ticketshop kunnen we vaststellen dat de Zuidtribune bijna uitverkocht is. Gezien het tempo waarmee de vakken aan de zijkanten van Oost en Noord nu ook vollopen, kan het stadion wel eens erg vol raken. |:)
Zin in deze pot?..12:15 |:)
3 punten pakken. Kom aan
Citaat van: Viper op augustus 08, 2024, 17:39:59
Op basis van de ticketshop kunnen we vaststellen dat de Zuidtribune bijna uitverkocht is. Gezien het tempo waarmee de vakken aan de zijkanten van Oost en Noord nu ook vollopen, kan het stadion wel eens erg vol raken. |:)
Kan zomaar uitverkocht raken, nog maar +- 520 kaarten te koop volgens de ticketshop.
Citaat van: Bernardo op augustus 10, 2024, 10:42:03
Kan zomaar uitverkocht raken, nog maar +- 520 kaarten te koop volgens de ticketshop.
zuid is bijna uitverkocht |:)
zeer veel zin in,,mooie tijd volle bak graadje of 20 zoals het nu staat
biertje er bij en knallu maar
Veel lege plekken door vakantie bouwvak kuttijd etc
Citaat van: fred op augustus 10, 2024, 16:27:54
Veel lege plekken door vakantie bouwvak kuttijd etc
ik denk dat het wel wat meevalt?.
Hoorde gisteren dat de knvb maandag een kijkje komt nemen in het nieuwe stadion.
Citaat van: fred op augustus 10, 2024, 16:27:54
Veel lege plekken door vakantie bouwvak kuttijd etc
deze tijd vind ik prima hoor beter dan 16,45 in ieder geval.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 10, 2024, 16:32:56
Hoorde gisteren dat de knvb maandag een kijkje komt nemen in het nieuwe stadion.
opsluiten in het uitvak :_schater
Citaat van: denistel op augustus 11, 2024, 10:54:04
opsluiten in het uitvak :_schater
dat zijn ze niet waard denistel
Nog +- 400 kaarten te koop, Zuid uitverkocht.
Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2024, 15:11:12
Nog +- 400 kaarten te koop, Zuid uitverkocht.
Er zijn weer kaarten bijgekomen
Citaat van: fred op augustus 12, 2024, 14:07:23
Er zijn weer kaarten bijgekomen
Ik telde nog maar 185 kaarten voor de losse verkoop (als er geen tribunes meer bijkomen die eerst uitverkocht waren :koffie)
Citaat van: 666 op augustus 12, 2024, 14:43:36
Ik telde nog maar 185 kaarten voor de losse verkoop (als er geen tribunes meer bijkomen die eerst uitverkocht waren :koffie)
Dat wordt een uitverkocht huis. Uniek! Zal alleen nog wat ruimte zijn in uitvak, hoeveel kunnen er daar in?
Citaat van: Tanjajeah op augustus 12, 2024, 16:26:22
Dat wordt een uitverkocht huis. Uniek! Zal alleen nog wat ruimte zijn in uitvak, hoeveel kunnen er daar in?
dikke 700 :y
Citaat van: 666 op augustus 12, 2024, 14:43:36
Ik telde nog maar 185 kaarten voor de losse verkoop (als er geen tribunes meer bijkomen die eerst uitverkocht waren :koffie)
l
Nu nog maar +- 45.
Alles verkocht. Hopelijk zijn er veel seizoenskaarthouders die er niet zijn, toch hun kaart aan iemand hebben kunnen uitlenen.
Citaat van: michello op augustus 12, 2024, 22:25:00
Alles verkocht. Hopelijk zijn er veel seizoenskaarthouders die er niet zijn, toch hun kaart aan iemand hebben kunnen uitlenen.
Dat hoop ik ook, toch jammer dat de 1e wedstrijd tegen Helmond Sport is (niets ten nadele van Helmond Sport). Wat was het mooi geweest als we tegen een mooie buitenlandse tegenstander het stadion hadden geopend.
Citaat van: fred op augustus 10, 2024, 16:27:54
Veel lege plekken door vakantie bouwvak kuttijd etc
die kaarten worden voor een groot deel wel weer doorgegeven aan anderen die wel kunnen.
(https://i.ibb.co/87yGsHG/455602325-920968570073847-3385578223832512322-n.jpg) (https://ibb.co/z43CxzC)
Scheidsrechter: Lindhout
Assistent-scheidsrechters: Honig , Van Zuilen
Vierde official: Smit
Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2024, 14:00:52
Scheidsrechter: Lindhout
Assistent-scheidsrechters: Honig , Van Zuilen
Vierde official: Smit
Milan? maar die is toch naar Toulouse
(https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/454760357_891466446343811_1281938793178006774_n.jpg?stp=dst-jpg_p526x296&_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=b8AAMRRZ4OAQ7kNvgG9g6IG&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AYCjtNa_HfxX-73-Pjpk8nq-DTk6z3XPp-HXOe0gOz9y7Q&oe=66C12687)
Citaat van: fred op augustus 13, 2024, 14:07:10
(https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/454760357_891466446343811_1281938793178006774_n.jpg?stp=dst-jpg_p526x296&_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=b8AAMRRZ4OAQ7kNvgG9g6IG&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AYCjtNa_HfxX-73-Pjpk8nq-DTk6z3XPp-HXOe0gOz9y7Q&oe=66C12687)
1 bus waarschijnlijk, niet het uitvak toch?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 13, 2024, 14:08:03
1 bus waarschijnlijk, niet het uitvak toch?
geen flauw idee, vermoed bus van hun SV
Zonet met mijn zoon even wezen kijken bij het nieuwe stadion
Dan begint het wel te kriebelen voor Zondag hoor!
Yes man hier ook, ze waren druk alle borden voor ingangen aan het plaatsen. Wanneer is eigenlijk het supporters home klaar?
Citaat van: Destroyer op augustus 13, 2024, 18:58:31
Yes man hier ook, ze waren druk alle borden voor ingangen aan het plaatsen. Wanneer is eigenlijk het supporters home klaar?
Ze zijn vandaag of gisteren begonnen met inrichting van supporters home
2e seizoenshelft waarschijnlijk.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2024, 14:00:52
Scheidsrechter: Lindhout
Assistent-scheidsrechters: Honig , Van Zuilen
Vierde official: Smit
Scheidsrechter: arrogant
Assistent-scheidsrechters: laf-arrogant, suurtsje-arrogant
Vierde official: supper-suurtsje
Citaat van: Destroyer op augustus 13, 2024, 18:58:31
Yes man hier ook, ze waren druk alle borden voor ingangen aan het plaatsen. Wanneer is eigenlijk het supporters home klaar?
Volgens Art in de Sportcast zo rond februari.
Misschien al benoemd hier... Maar toch
Zondag om 10uur verzamelen op het Zaailand, 10.30 vertrek naar het nieuwe Thuis met een corteo
Citaat van: okkele op augustus 13, 2024, 20:48:57
Scheidsrechter: arrogant
Assistent-scheidsrechters: laf-arrogant, suurtsje-arrogant
Vierde official: supper-suurtsje
okkele die lintworm is mijn mijn man ook niet gladjanus :_schater
was niet persoonlijk maar meer een voorbode op het komend seizoen.
let maar op, het word nog erger met de arbitrage dan het nu al is.
het lijkt inmiddels wel een eeuw geleden dat een goeie scheidsrechter 1 was die niet opviel, nu hebben we de pretty-boys nijhuis, kooy, makkelie en ga maar door.
:R
Citaat van: fred op augustus 14, 2024, 07:22:32
Volgens Art in de Sportcast zo rond februari.
Dus al die ruimtes zijn zondag ook nog dicht?
Neem aan dat noord wel andere punten heeft voor een drankje
Citaat van: Unknown op augustus 14, 2024, 10:44:16
Dus al die ruimtes zijn zondag ook nog dicht?
Neem aan dat noord wel andere punten heeft voor een drankje
Mobiele barren, komt wel goed dus...
Citaat van: fred op augustus 14, 2024, 07:22:32
Volgens Ard in de Sportcast zo rond februari.
Hij zei einde van het jaar en het hele stadion eind januari. Ze zijn er nu al mee bezig, en de stukadoor heeft geen half jaar nodig om wat wandjes strak te krijgen en de schilders voor de afwerking er van.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2024, 10:56:30
Hij zei einde van het jaar en het hele stadion eind januari. Ze zijn er nu al mee bezig, en de stukadoor heeft geen half jaar nodig om wat wandjes strak te krijgen en de schilders voor de afwerking er van.
Ben je nu ook al bouwvakker? :_schater
Citaat van: Specuveter op augustus 14, 2024, 11:27:50
Ben je nu ook al bouwvakker? :_schater
Geen bouwvakker, maar wel inzicht als het gaat over tijdsduur en daar hoef je geen bouwvakker voor te zijn, zelf vaak genoeg verhuizen en de boel opknappen en je komt een eind. En als ik een maand over een heel huis doe, dan doet een vakman het in 10 dagen, een stukje gezond verstand dus.
Citaat van: Specuveter op augustus 14, 2024, 11:27:50
Ben je nu ook al bouwvakker? :_schater
Tis een manusje (grijskijkertje) van alles ! :y
Hahaha lekker bezig mannen! Conclusie we mogen blij zijn dat we zondag al van onze thuishaven kunnen genieten. Na de winterstop zal 95% wel klaar zijn _O_
ZIN IN ZONDAG |:)
Ik kom er net weg phoeee wat moet er nog veel gebeuren :y
De Leeuw op tijd fit?
Hoe gaat het met Schaapman en Gabi trainen die alweer mee.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2024, 16:13:32
Hoe gaat het met Schaapman en Gabi trainen die alweer mee.
Nee nog niet..
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2024, 16:31:58
Nee nog niet..
ok? dan moet er ook niks gebeuren met Poll en Ottesen.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2024, 10:52:13
Mobiele barren, komt wel goed dus...
Ja tot de 80e minuut i.v.m. tijdelijke horeca vergunning...
Citaat van: YellowBlue op augustus 14, 2024, 18:25:23
Ja tot de 80e minuut i.v.m. tijdelijke horeca vergunning...
dan moeten we weer terug lopen naar het hertje :proost
Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2024, 20:08:37
dan moeten we weer terug lopen naar het hertje :proost
8P
Met de pendel bus naar de cambuurbar
Citaat van: sk13 op augustus 15, 2024, 13:11:05
Met de pendel bus naar de cambuurbar
dat we al helemaal bezopen zijn :y
Las net dat Cambuur schijnbaar onder extreme voorwaarden een vergunning hebben om supporters op het vak te hebben. Met name ivm brandveiligheid. (Vuurwerk nu is lege tribunes volgende keer)
Vraag mij af wat er dan nog moet veranderen voor de brandveiligheid de komende tijd.
Alsof vuurwerk dan wel ?mag?
Las ook ergens dat het een rookvrij stadion is
Dus geen rookpotten :devil
Citaat van: fred op augustus 15, 2024, 15:11:57
Las ook ergens dat het een rookvrij stadion is
Dus geen rookpotten :devil
Zeg je nu echt geen rokende lesbische vrouwen in het stadion? :zweep
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 14, 2024, 11:59:20
Tis een manusje (grijskijkertje) van alles ! :y
Misschien is het wel Martin Frankena, die kan ook alles
Citaat van: sk13 op augustus 15, 2024, 13:11:05
Met de pendel bus naar de cambuurbar
las het en daar gaan wij zeker gebruik van maken |:)
Citaat van: sjaak op augustus 15, 2024, 15:47:06
Misschien is het wel Martin Frankena, die kan ook alles
:_schater
Citaat van: Grijskijkert op augustus 15, 2024, 15:42:21
Zeg je nu echt geen rokende lesbische vrouwen in het stadion? :zweep
:_schater
Citaat van: sjaak op augustus 15, 2024, 15:47:06
Misschien is het wel Martin Frankena, die kan ook alles
wie?
die :
lifecoach?
jeugdwerker?
arbiter?
ondernemer?
aannemer/oplichter?
zware jongen?
influencer?
Mi side broeders
Zondag gaat het aan de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion!! Eerst een corteo en daarna 90min lang los in het vak!
We zijn deze week met de club in gesprek geweest. De club heeft onder extreme voorwaarden een vergunning gekregen om te mogen voetballen met supporters. Dit heeft vooral met brandveiligheid te maken. Vuurwerk op het vak betekent dat we die vergunning voor de volgende wedstrijd niet krijgen. Dus dan geen supporters meer op het vak.
Dit laten we niet gebeuren.
Wij zijn baas in eigen vak
Deel dit bericht zoveel mogelijk
Citaat van: okkele op augustus 15, 2024, 17:09:49
wie?
die :
lifecoach?
jeugdwerker?
arbiter?
ondernemer?
aannemer/oplichter?
zware jongen?
influencer?
Zanger !! :_schater
Citaat van: fred op augustus 15, 2024, 17:19:23
Zanger !! :_schater
En de bedenker van het grootste plan ooit om scheidsrechters weer in aanzien te laten stijgen, maar Colina zat hem dwars.
Citaat van: siepelsjeu op augustus 15, 2024, 17:10:43
Mi side broeders
Zondag gaat het aan de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion!! Eerst een corteo en daarna 90min lang los in het vak!
We zijn deze week met de club in gesprek geweest. De club heeft onder extreme voorwaarden een vergunning gekregen om te mogen voetballen met supporters. Dit heeft vooral met brandveiligheid te maken. Vuurwerk op het vak betekent dat we die vergunning voor de volgende wedstrijd niet krijgen. Dus dan geen supporters meer op het vak.
Dit laten we niet gebeuren.
Wij zijn baas in eigen vak
Deel dit bericht zoveel mogelijk
Wat laat je nou niet gebeuren? Dat iemand jullie regels oplegt? Of dat er een onverlaat een fakkel aansteekt?
Citaat van: moodygrunn op augustus 15, 2024, 17:42:39
Wat laat je nou niet gebeuren? Dat iemand jullie regels oplegt? Of dat er een onverlaat een fakkel aansteekt?
statement is vrij duidelijk volgens mij. Geen vuurwerk in het stadion.
Citaat van: okkele op augustus 15, 2024, 17:09:49
wie?
die :
lifecoach?
jeugdwerker?
arbiter?
ondernemer?
aannemer/oplichter?
zware jongen?
influencer?
Vergeest z?n nieuwste talent: KUNSTENAAR!
Citaat van: moodygrunn op augustus 15, 2024, 17:42:39
Wat laat je nou niet gebeuren? Dat iemand jullie regels oplegt? Of dat er een onverlaat een fakkel aansteekt?
Gewoon even begrijpend lezen?.
Ja, toen ik m nog een keer las was het ook wel helder.
Vermoedelijke opstelling zondag op basis van de training van vandaag:
Jansen
Marsman
Smand
Casas
Ottesen
Souren
Nartey
de Jong
Van der Water
Smit
Balk
Geen de Leeuw maar wel weer de Jong dus. Verrassend?
Mooi dat Souren fit genoeg is om te starten.
Is Poll ook geblesseerd?
Citaat van: anderszchristian op augustus 16, 2024, 11:45:38
Vermoedelijke opstelling zondag op basis van de training van vandaag:
Jansen
Marsman
Smand
Casas
Ottesen
Souren
Nartey
de Jong
Van der Water
Smit
Balk
lijkt mij niet
Citaat van: anderszchristian op augustus 16, 2024, 11:45:38
Vermoedelijke opstelling zondag op basis van de training van vandaag:
Jansen
Marsman
Smand
Casas
Ottesen
Souren
Nartey
de Jong
Van der Water
Smit
Balk
De training van morgen nog maar even afwachten...
Citaat van: anderszchristian op augustus 16, 2024, 11:45:38
Vermoedelijke opstelling zondag op basis van de training van vandaag:
Jansen
Marsman
Smand
Casas
Ottesen
Souren
Nartey
de Jong
Van der Water
Smit
Balk
Waar zijn Nieling en Poll?
Nieling (nog) niet fit. Stomen ze wel klaar voor zondag, Poll gepasseerd.
Citaat van: anderszchristian op augustus 16, 2024, 12:13:53
Nieling (nog) niet fit. Stomen ze wel klaar voor zondag, Poll gepasseerd.
als Poll gepasseerd is op basis van kwaliteit moet er toch een vervanger nog komen.
Of is Schaapman binnen 1 a 2 maanden wedstrijdfit?
Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2024, 12:35:17
als Poll gepasseerd is op basis van kwaliteit moet er toch een vervanger nog komen.
Of is Schaapman binnen 1 a 2 maanden wedstrijdfit?
Kan ik me niet voorstellen, mocht bovenstaande echt gebeuren dan neem ik aan dat er nog een LV bij komt. Als je dit zo bekijkt dan hadden ze net zo goed Sylla er bij kunnen houden. Jongen wilde graag en verdiende hier niet de hoofdprijs
Opstelling is nog niet bekend er komen waarschijnlijk nog spelers voor terug b.v. Poll
https://cambuur.nl/nieuws/oproep-maak-er-een-voetbalfeest-van-zondag/
Citaat van: anderszchristian op augustus 16, 2024, 12:13:53
Nieling (nog) niet fit. Stomen ze wel klaar voor zondag, Poll gepasseerd.
heel erg vreemd omdat Poll in mijn ogen een beste goede wedstrijd speelde voor zijn doende. Om dan hem hier op te beoordelen dan heel snel een nieuwe linksback halen. Dus ik geloof er niks van dat hij gepasseerd is. En daarbij zal Henk nooit 2 in de achterhoede vervangen nadat de achterhoede misschien wel hun beste wedstrijd heeft gespeeld onder Henk sinds een half jaar door 1 kans weg te geven. Of er zijn echte blessures
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2024, 15:35:50
heel erg vreemd omdat Poll in mijn ogen een beste goede wedstrijd speelde voor zijn doende. Om dan hem hier op te beoordelen dan heel snel een nieuwe linksback halen. Dus ik geloof er niks van dat hij gepasseerd is. En daarbij zal Henk nooit 2 in de achterhoede vervangen nadat de achterhoede misschien wel hun beste wedstrijd heeft gespeeld onder Henk sinds een half jaar door 1 kans weg te geven. Of er zijn echte blessures
zo zit het en niet anders trainer Sunderland :y
Denk toch zelfde opstelling als vorige week hoor
Mischien Fedde ipv de leeuw voor wat meer voetbal.
Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2024, 16:52:34
Denk toch zelfde opstelling als vorige week hoor
Mischien Fedde ipv de leeuw voor wat meer voetbal.
Vermoedelijke opstelling Cambuur: Jansen; Ottesen, Smand, Casas(of Nieling), Poll (of Marsman); Nartey, Souren, De Jong; Van der Water, Smit en Balk . De Leeuw op de bank, kan dus invallen.
Wel een minpunt dat als je morgen op zuid zit je geen kans hebt om bij 1 van de voetbalshops te komen. Dit is alleen voor fans van noord en oost....
Ben heel benieuwd wat morgen opstelling gaat worden.
Helmond moet toch te pakken zijn.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2024, 13:21:29
Ben heel benieuwd wat morgen opstelling gaat worden.
Helmond moet toch te pakken zijn.
Och man zo benieuwd.
Ja? Zouden ze te pakken zijn?
Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2024, 13:21:29
Ben heel benieuwd wat morgen opstelling gaat worden.
Helmond moet toch te pakken zijn.
(https://pbs.twimg.com/media/GVHPoZ4WsAArvEN?format=jpg&name=small)
We spelen morgen met een heel jong elftal..
Thijs Jansen 22 jaar
Sturla Ottesen 23 jaar
Floris Smand 21 jaar
Arnau Casas 20 jaar
Thomas Poll 22 jaar
Nicky Souren 24 jaar
Matthias Nartey 19 jaar
Fedde de Jong 21 jaar
Sylvester v/d Water 27 jaar
Milan Smit 21 jaar
Remco Balk 23 jaar
Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2024, 15:43:25
We spelen morgen met een heel jong elftal..
Thijs Jansen 22 jaar
Sturla Ottesen 23 jaar
Floris Smand 21 jaar
Arnau Casas 20 jaar
Thomas Poll 22 jaar
Nicky Souren 24 jaar
Matthias Nartey 19 jaar
Fedde de Jong 21 jaar
Sylvester v/d Water 27 jaar
Milan Smit 21 jaar
Remco Balk 23 jaar
Alleen Fedde toch?
Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2024, 16:00:13
Ja, de Leeuw op de bank..
mooi dat hij er wel bij is. Interview met Henk was dat nog niet duidelijk.
Ok? bedankt Grijskijkert zijn er verder nog geblesseerden :?
Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2024, 16:38:55
Ok? bedankt Grijskijkert zijn er verder nog geblesseerden :?
Nieling(en de vaste klanten) en verder eigenlijk niet..
Citaat van: sunderland op augustus 17, 2024, 16:35:33
mooi dat hij er wel bij is. Interview met Henk was dat nog niet duidelijk.
Was gister opgenomen.. ;)
Het is hopen dat Cambuur nog twee dertig+ haalt van het niveau Kieftenbelt en de Leeuw. Als er dan niks weggaat en met de visie van Henk de Jong eindig je bij de eerste drie. Met deze jonge selectie van 13 naar 3 of hoger gaan is m.i. bijna niet mogelijk. Gevoelsmatig liggen er grote kansen maar is het nu nog ver weg
De eerste in ons mooie nieuwe onderkomen.
Graadje of 22, massaal in Cambuur t-shirt komme! |:)
Citaat van: zeewolde op augustus 17, 2024, 13:19:39
Wel een minpunt dat als je morgen op zuid zit je geen kans hebt om bij 1 van de voetbalshops te komen. Dit is alleen voor fans van noord en oost....
De nieuwe Cambuur-winkel van Voetbalshop.nl in het hoofdgebouw is nog niet gereed en daarom staat er achter de Oost-tribune (buiten het stadion) een speciale merchandise stand. Hier koop je onder meer het nieuwe thuis- en uitshirt.
Citaat van: justremco op augustus 17, 2024, 17:47:42
De nieuwe Cambuur-winkel van Voetbalshop.nl in het hoofdgebouw is nog niet gereed en daarom staat er achter de Oost-tribune (buiten het stadion) een speciale merchandise stand. Hier koop je onder meer het nieuwe thuis- en uitshirt.
en op twitter schrijft Cambuur zelf dat jer er niet vanaf zuid kunt komen.
Maar bedankt voor je info. Ga ik zeker proberen.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2024, 16:44:25
Nieling(en de vaste klanten) en verder eigenlijk niet..
oke bedankt :thumbsup
Hoeveel komen er van Helmond ?
Citaat van: James op augustus 17, 2024, 17:15:45
Het is hopen dat Cambuur nog twee dertig+ haalt van het niveau Kieftenbelt en de Leeuw. Als er dan niks weggaat en met de visie van Henk de Jong eindig je bij de eerste drie. Met deze jonge selectie van 13 naar 3 of hoger gaan is m.i. bijna niet mogelijk. Gevoelsmatig liggen er grote kansen maar is het nu nog ver weg
Beter nog tussen 27-30 in de beste periode van de carri?rre.
Citaat van: michello op augustus 17, 2024, 18:23:50
Hoeveel komen er van Helmond ?
ik geloof een kleine 100 man.
Is er ook een livestream?
Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2024, 18:29:00
Beter nog tussen 27-30 in de beste periode van de carri?rre.
:y
Diemers 8)
Mischien een beetje laat, maar hoe kom ik eigenlijk aan mijn digitale sk. Ik heb nu op mijn account maar een foto genomen van de gegevens. Lijkt ook op een kaart.
Bij seizoenskaart staat een qr code toch.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 19:43:29
Mischien een beetje laat, maar hoe kom ik eigenlijk aan mijn digitale sk. Ik heb nu op mijn account maar een foto genomen van de gegevens. Lijkt ook op een kaart.
Screenshot maken van de QR code en die heb ik toegevoegd aan mijn Wallet op men telefoon.
https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/16755095/puntsjes-yn-it-nije-cambuurstadion-wurde-op-de-i-set-meane-meane-meane
|:)
Citaat van: Hirsch op augustus 17, 2024, 19:56:12
https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/16755095/puntsjes-yn-it-nije-cambuurstadion-wurde-op-de-i-set-meane-meane-meane
|:)
Bizar he.
Soms voelt het bijna alsof we van een amateurclub ineens een profclub worden :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 19:43:29
Mischien een beetje laat, maar hoe kom ik eigenlijk aan mijn digitale sk. Ik heb nu op mijn account maar een foto genomen van de gegevens. Lijkt ook op een kaart.
ga naar je account, inloggen , rechtsboven op het poppetje klikken en dan op mijn seizoenkaarten, seizoenkaart tonen Kuz!
denk dat het gelukt is, bedankt allen
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 20:27:53
denk dat het gelukt is, bedankt allen
maar ff verzoek bij Cambuut indienen of er voor ouwe mannen ook gewoon weer een plastic sk afgegeven kan worden :_schater
Citaat van: zeewolde op augustus 17, 2024, 20:51:36
maar ff verzoek bij Cambuut indienen of er voor ouwe mannen ook gewoon weer een plastic sk afgegeven kan worden :_schater
Vuile klootzak :(
Heb zelf al besteld hoor, maar kon em niet ophalen en ze hebben nog niet gereageerd op mijn (late) mail :D :thumbsup
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 20:57:26
Vuile klootzak :(
Heb zelf al besteld hoor, maar kon em niet ophalen en ze hebben nog niet gereageerd op mijn (late) mail :D :thumbsup
Voor een eventuele volgende keer wil ik je kaart wel ophalen en naar je opsturen of je in persoon bij het stadion geven :thumbsup |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 20:57:26
Vuile klootzak :(
Heb zelf al besteld hoor, maar kon em niet ophalen en ze hebben nog niet gereageerd op mijn (late) mail :D :thumbsup
Is ie weer een week niet onder een douche geweest? :zweep
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 20:57:26
Vuile klootzak :(
Heb zelf al besteld hoor, maar kon em niet ophalen en ze hebben nog niet gereageerd op mijn (late) mail :D :thumbsup
Ik heb begrepen dat de "echte" seizoenkaart morgen achter (of voor? zie mijn volgende post) de Noordtribune kan worden opgehaald, vanaf 10.30
Van www.cambuur.nl
SC Cambuur speelt aanstaande zondag tegen Helmond Sport zijn allereerste wedstrijd in het Kooi Stadion. Mocht je echt niet in de gelegenheid zijn om de fysieke seizoenkaart op dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag op te halen, dan bestaat er de mogelijkheid om dit in aanloop naar de wedstrijd te doen. Dit kan bij het servicepunt dat wordt ingericht voor de Noord-tribune van het nieuwe stadion, tegenover de McDonald?s. Vanwege de verwachte drukte wordt het echter sterk afgeraden om de hardcard dan op te halen.
Badankt heren voor alle aanbiedingen en info, ik ga morgen vroeg onderweg en haal em lekker op. _O_ _O_ _O_
@Zeewolde, sorry man, ik weet helemaal niet of je echtt vies bent :_schater
Citaat van: rvw op augustus 17, 2024, 19:53:32
Bij seizoenskaart staat een qr code toch.
klopt en die moet gescand worden.
:(
Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2024, 21:15:03
Is ie weer een week niet onder een douche geweest? :zweep
:( :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2024, 21:48:11
Badankt heren voor alle aanbiedingen en info, ik ga morgen vroeg onderweg en haal em lekker op. _O_ _O_ _O_
@Zeewolde, sorry man, ik weet helemaal niet of je echtt vies bent :_schater
al ruim een week op de camping , geen douche gezien :_schater
Krijg ik morgen tenminste ruimte op de tribune.
Allemaal simpele oude mannetjes hier....
Daag casettebandjes, daag draaischijftelefoons, daag videorecorder daag Juliana.Daag Cambuurplein ;(
Its the new world....
and it starts tomorrow.
Tot morgen in ons nieuwe huis.
Bin zo grutsk as n aap |:)
Citaat van: James op augustus 17, 2024, 17:15:45
Het is hopen dat Cambuur nog twee dertig+ haalt van het niveau Kieftenbelt en de Leeuw. Als er dan niks weggaat en met de visie van Henk de Jong eindig je bij de eerste drie. Met deze jonge selectie van 13 naar 3 of hoger gaan is m.i. bijna niet mogelijk. Gevoelsmatig liggen er grote kansen maar is het nu nog ver weg
Aan wie denk je dan of welke posities?
:0= MATCHDAY!! |:) |:) |:)
Het is zover!!! Na heel veel jaren van optimisme, teleurstellingen en het idee dat er nooit meer een nieuw stadion zou komen, mogen we dan nu echt onze nieuwe tempel gaan betreden!!
Zodirect lekker de auto in om 2 uurtjes naar de nieuwe hel van Leeuwarden te rijden!
Prachtig weertje, hopelijk mooi sfeertje en een heerlijk 3-0 overwinning
Geniet allemaal vandaag!
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 18, 2024, 07:12:46
Het is zover!!! Na heel veel jaren van optimisme, teleurstellingen en het idee dat er nooit meer een nieuw stadion zou komen, mogen we dan nu echt onze nieuwe tempel gaan betreden!!
Zodirect lekker de auto in om 2 uurtjes naar de nieuwe hel van Leeuwarden te rijden!
Prachtig weertje, hopelijk mooi sfeertje en een heerlijk 3-0 overwinning
Geniet allemaal vandaag!
Fijne reis en laten we hopen op een knallend begin :-)
Verdomme kom toch anders uit bed spanning,toiletbezoek geen hap in de keel ?..
Het lijkt wel op dat het mijn eerste schoolreisje gaat worden 8P
Kan ik aan de andere kant van de slauerhofbrug parkeren.?
zin in, mooi weer, 3 pnt in nieuwe stadion, en na vandaag koploper |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 09:17:25
Kan ik aan de andere kant van de slauerhofbrug parkeren.?
Daar ga ik wel vanuit. Ik zet hem bij Crystallic neer
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 09:17:25
Kan ik aan de andere kant van de slauerhofbrug parkeren.?
Even richting Crystalic rijden daar kun je hem wel parkeren en dan is het hooguit 5 a 10 minuten lopen.
Citaat van: Specuveter op augustus 18, 2024, 10:08:12
Even richting Crystalic rijden daar kun je hem wel parkeren en dan is het hooguit 5 a 10 minuten lopen.
:thumbsup
Maar hij is nu al bijna vol :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 10:52:29
:thumbsup
Maar hij is nu al bijna vol :_schater
wij pakken Fonteinland, dat is toch ook max 10 minuten lopen?
(https://pbs.twimg.com/media/GVQLgnbWsAAu-43?format=jpg&name=large)
Wat een stadion! Indrukwekkend. Lekker steile tribunes.
Citaat van: CambuurArnhem op augustus 18, 2024, 11:25:17
Wat een stadion! Indrukwekkend. Lekker steile tribunes.
Kippevel
Hopelijk komt er nog wel verbetering in de doorstroming het stadion in. Dikke rijen en het schiet niet op
Citaat van: Unknown op augustus 18, 2024, 11:38:45
Hopelijk komt er nog wel verbetering in de doorstroming het stadion in. Dikke rijen en het schiet niet op
En het geluid. Is niets van te verstaan op Noord.
Maar wat een SCHITTEREND stadion.
Citaat van: janou op augustus 18, 2024, 12:05:28
En het geluid. Is niets van te verstaan op Noord.
Maar wat een SCHITTEREND stadion.
Op zuid ook, aan het plein was het beter :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 12:06:37
Op zuid ook, aan het plein was het beter :_schater
Ja maar echt. Muziek klinkt ook niet best hahaha
Voetbal als vanouds helaas
Haal alsjeblieft die Bob Ross van het veld af... Wat is die slecht
Creativiteit op het middenveld hebben we nodig.
Van de water a la balk lol
Citaat van: Leovardiascc op augustus 18, 2024, 13:03:13
Haal alsjeblieft die Bob Ross van het veld af... Wat is die slecht
Mag niet van poelie 8)
Maar wat slecht, een verdediging van broekjes, als dat maar niet weer afgestraft wordt....
De eerste helft bekeken en Cambuur valt mij tegen. Het zal beter moeten want gaat het net zo als vorig seizoen.
Onrustig begin, Smand dissonant. Opvallend dat onze Spanjaard nu al de opbouw verzorgt. Mag met zijn kwaliteiten wel vaker inschuiven naar het middenveld
Citaat van: Leovardiascc op augustus 18, 2024, 13:03:13
Haal alsjeblieft die Bob Ross van het veld af... Wat is die slecht
En daar is poll al
schsndalig slechte 1e helft
totaal geen diepgang. daarom krijg je dat gebrei
en die linksback nooit weer opstellen, wat is die slecht.
en smand is ook een drama
werk aan de winkel de komende 2 weken op transfergebied
verder een super stadion. wat mooi. geluidsinstallatie nog even aan werken
Citaat van: Bens op augustus 18, 2024, 13:09:40
De eerste helft bekeken en Cambuur valt mij tegen. Het zal beter moeten want gaat het net zo als vorig seizoen.
eens. Tis allemaal vrij matig.
Citaat van: Leovardiascc op augustus 18, 2024, 13:03:13
Haal alsjeblieft die Bob Ross van het veld af... Wat is die slecht
:_schater :_schater :_schater :_schater Smand speelt hem ook veel te laat aan. Daar begint het , na 1 minuut vraagt die ragebol helemaal vrij maar Smand speelt terug op de keeper. Daar begint alles gvd
Citaat van: Leovardiascc op augustus 18, 2024, 13:03:13
Haal alsjeblieft die Bob Ross van het veld af... Wat is die slecht
Veel strijd maar geen diepgang
Kijk je vanuit Turkije via livestream maar dit is niet best zeg.
Geen voetbal op middenveld en vleugels blijf ik matig vinden.
Waarom Poll op bank??
Henk leest mee aan de wissels te zien
Citaat van: AL op augustus 18, 2024, 13:20:21
Kijk je vanuit Turkije via livestream maar dit is niet best zeg.
Geen voetbal op middenveld en vleugels blijf ik matig vinden.
Waarom Poll op bank??
Omdat die ook niet top is natuurlijk.
Poll, Mercera en v mullem dus voor Marsman, smand en nartey
Pauwels fit? Anders die er rap in!!!
Citaat van: papier op augustus 18, 2024, 13:23:14
Omdat die ook niet top is natuurlijk.
Poll, Mercera en v mullem dus voor Marsman, smand en nartey
Wat lost dat op?
Henk gaat weer verder waar hij vorig seizoen mee bezig was.
Kansen genoeg op de gelijkmaker
De wissels zijn lood om oud ijzer. Lambooij moet wat edelmetaal toevoegen.
Tja 3 100% kansen gehad en je maakt er geen een.
Smit die hem mist classic
Tja hou maar op, we scoren vandaag niet meer
Qua kansen verhouding moet het gewoon 4-1 staan.
Misschien ligt het bandje met ?t Woanskip nog in het oude stadion. Mogen we pas de volgende thuiswedstrijd scoren.
Het is zo ontzettend matig allemaal.
Citaat van: Bankzitter op augustus 18, 2024, 13:41:26
De wissels zijn lood om oud ijzer. Lambooij moet wat edelmetaal toevoegen.
echt niet
Het meest verontrustende vind ik nog, de spelers doen er wel echt alles aan, maar kunnen gewoon niet beter. :X
12de plek. ...wat een vreselijke slappe hap weer .
Dit team gaat zich niet bij de eerste vijf spelen.
2e helft was prima.
Dat je niet alsnog met 5 of 6-1 wint is echt een wonder.
Dan had ook de tendens hier heel anders geweest.
Blijft voetballend gewoon niet goed genoeg op middenveld en vleugels voorin erg matig. Pauwels wel een pareltje.
Henk mag ook wel in de spiegel kijken met zijn opstelling en wissels.
Citaat van: Poetser op augustus 18, 2024, 14:31:19
2e helft was prima.
Dat je niet alsnog met 5 of 6-1 wint is echt een wonder.
Dan had ook de tendens hier heel anders geweest.
Helemaal mee eens. Je speelt heel matig en dan nog zoveel schoten op goal en de tegenstander 1 schot op goal gehad. Met Nieling voor Smand had t verdedigend denk ik ook beter gestaan. En Pauwels heeft zo veel meer dreiging dan Balk. Ik zie t daardoor ook nog wel vrij positief in.
Wat een walgelijke ploeg dat Helmond zeg. Die rooie kaart op het einde was tekenend voor het kinderachtige gedrag. En ze kwamen duidelijk niet om te voetballen, alle man het liefst in de 16 en met geluk een keer scoren uit een counter.
Ik geloof wel dat er hier een beter team staat dan vorig seizoen. In ieder geval in de tweede helft werd bijna niks meer weggegeven achterin. Nou voorin nog een goede afmaker.
Deed me denken aan openingspot tegen Excelsior thuis 2 seizoenen geleden.
Zo onnodig dit. Desondanks een prachtige middag gehad. Alles prima voor elkaar. :thumbsup
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 14:46:21
Alles prima voor elkaar. :thumbsup
Nou de ingangen bij in ieder geval Oost waren wel een drama :_schater
Hopelijk volgende wedstrijd wat gestroomlijnder en desnoods iemand met een handscanner bij een andere poort als reserve.
Wat een geweldig mooi stadion is dit. Paar zaken qua doorstroming waar nog naar gekeken moet worden maar hier mogen we echt trots op zijn.
En wat een vreselijk matig niveau heeft deze selectie. Dit is toch gewoon echt zo'n stadion onwaardig. Ik had ook wel gehoopt dat met het stadion en de plannen er meerdere serieuze toppers bij zouden zijn gekomen maar voorlopig valt dat goed tegen... alleen de keeper kon mij echt bekoren.
Mag hopen dat er de komende 2 weken nog minimaal 3 directe versterkingen bijkomen anders wordt dit gewoon weer rechterrijtje.
Wat een stadion |:). Jammer dat we zo?n beroerde selectie hebben. Die Spanjaard enige lichtpuntje voor mij. Rest zijn grijze muizen. Geen creativiteit, middenmoot ploegje
Citaat van: Bens op augustus 18, 2024, 14:23:33
Dit team gaat zich niet bij de eerste vijf spelen.
Nee, gaat hem niet worden
Het is voor jonge gasten ook niet makkelijk voor 13.000 man te spelen. Kwaliteit is niet het grootste probleem, maar onervarenheid.
Citaat van: drg op augustus 18, 2024, 14:49:43
Nou de ingangen bij in ieder geval Oost waren wel een drama :_schater
Hopelijk volgende wedstrijd wat gestroomlijnder en desnoods iemand met een handscanner bij een andere poort als reserve.
Geluid bovenin op Oost moet overigens ook beter. Vanaf rij 24 versta je het amper. Dat scannen heeft ook met ons zelf te maken. Blijft altijd vertragend werken op deze manier.
Zuid tribune is Rein de speaker bovenin ook niet te verstaan. Slecht afgesteld.
Citaat van: AL op augustus 18, 2024, 14:33:41
Blijft voetballend gewoon niet goed genoeg op middenveld en vleugels voorin erg matig. Pauwels wel een pareltje.
Henk mag ook wel in de spiegel kijken met zijn opstelling en wissels.
Henk moet er voor zorgen dat die veel te trage opbouw er uit gaat, zit 0 verrassing in. Veel te makkelijk te verdedigen dit.
Marsman, de Jong en Smand is materiaal voor de bank. Smit was vooral bezig met zijn tegenstander.
Te veel balletje breed en terug voetballers in de as.
Casas, Jansen, Balk, vd Water en Pauwels prima wedstrijd.
Verder ook wel een beetje pech en met Nieling, Caschili en Kieftenbeld heb je natuurlijk kwaliteitsimpuls.
Nou een impressie :
+
Wat een prachtig stadion
Bier smaakt goed
Wat een toiletten ongekend
Vlotte doorloop
Je kijkt je ogen uit
Corteo was fantastisch
-
Moet ff wennen
Geluid moet beter afgesteld
Scorebord? Zal nog wel komen?!
Wat een belabberd voetbal, geen idee of amper achter
Je moet de eerste winnen ;(
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 14:46:21
Deed me denken aan openingspot tegen Excelsior thuis 2 seizoenen geleden.
Zo onnodig dit. Desondanks een prachtige middag gehad. Alles prima voor elkaar. :thumbsup
Niets aan toe te voegen :thumbsup
Eerste helft eigenlijk met de verkeerde opstelling begonnen.
Spanjaard die nog koud gewend is in de basis zetten ....
Hij speelde niet onaardig .... maar veel te vroeg :insane
Marsman prima voor de toekomst, maar komt te kort.
Smand die alles breed doet, zonder enig tempo.
Ottersen die verdedigend veel steken laat vallen, onnauwkeurig...
Verdedigend stond het de tweede helft beter.
Mercera meer body op middenveld.
Poll prima, met dito aanvallende acties.
Met van mullem meer rust aan de bal.
Pauwels erg behendig en snel.
Alleen kansen afmaken kunnen we niet .. veel te onrustig voor de goal ..
Ik zou met een ruit gaan spelen.
Kieftenbeld met daarvoor souren, nartey/mercera en een aanvallende middenvelder.
De Jong is wat licht .. (Diemers zou mooi zijn 8)).
Moet nog het nodige gebeuren ;(
Dat er geen linksback gehaald is blijf ik zeer opmerkelijk vinden. Poll is al geen topper, maar met hem en Marsman het seizoen ingaan is een enorme gok.
Mercera :rodekaart
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 15:16:40
Dat er geen linksback gehad is blijf ik zeer opmerkelijk vinden. Poll is al geen topper, maar met hem en Marsman het seizoen ingaan is een enorme gok.
die komt zwaar tekort?. :_schater
Teleurstellend, maar het is een wonder dat je er de tweede helft geen vijf maakt. Helmond kwam hier niet om te voetballen en dat was vanaf minuut 1 zichtbaar. Vind het echt een tactische fout van Henk om de eerste helft 4 achterop te houden tegenover 1 spits, met Marsman die 0 aanvallende dreiging heeft. Na de omzettingen in de rust kwamen ze er helemaal niet meer aan te pas en verlies je uiteindelijk door een persoonlijke fout.
Casas nu al een zekerheidje, wat een inzicht en rust straalt hij uit. Net als onze keeper, die echt heerst in de lucht. Wat een verbetering ten opzichte van van Osch. Van der Water ook sterk gespeeld vandaag, snapte zijn frustratie wel dat er niks gedaan werd met al die ballen die in de 16 werden geslingerd. Heb ook het idee dat die aanvoerdersband hem rustig houdt in het koppie. Heerlijk om een Pauwels achter de hand te hebben, wat een dreiging gaat daar vanuit. Gaat een gevecht worden met balk om de linksbuiten positie.
Al met al een teleurstellend resultaat, maar genoeg positieve dingen gezien vandaag en ik denk dat we met zijn allen mogen hopen dat er een club zo gek is om Milan Smit hier op te halen en dat wij er een fatsoenlijke spits voor terug krijgen. Dan zie ik ons wel bij de eerste 5 eindigen dit seizoen.
Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 15:24:02
Teleurstellend, maar het is een wonder dat je er de tweede helft geen vijf maakt. Helmond kwam hier niet om te voetballen en dat was vanaf minuut 1 zichtbaar. Vind het echt een tactische fout van Henk om de eerste helft 4 achterop te houden tegenover 1 spits, met Marsman die 0 aanvallende dreiging heeft. Na de omzettingen in de rust kwamen ze er helemaal niet meer aan te pas en verlies je uiteindelijk door een persoonlijke fout.
Casas nu al een zekerheidje, wat een inzicht en rust straalt hij uit. Net als onze keeper, die echt heerst in de lucht. Wat een verbetering ten opzichte van van Osch. Van der Water ook sterk gespeeld vandaag, snapte zijn frustratie wel dat er niks gedaan werd met al die ballen die in de 16 werden geslingerd. Heb ook het idee dat die aanvoerdersband hem rustig houdt in het koppie. Heerlijk om een Pauwels achter de hand te hebben, wat een dreiging gaat daar vanuit. Gaat een gevecht worden met balk om de linksbuiten positie.
Al met al een teleurstellend resultaat, maar genoeg positieve dingen gezien vandaag en ik denk dat we met zijn allen mogen hopen dat er een club zo gek is om Milan Smit hier op te halen en dat wij er een fatsoenlijke spits voor terug krijgen. Dan zie ik ons wel bij de eerste 5 eindigen dit seizoen.
Amen.
Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 15:24:02
Teleurstellend, maar het is een wonder dat je er de tweede helft geen vijf maakt. Helmond kwam hier niet om te voetballen en dat was vanaf minuut 1 zichtbaar. Vind het echt een tactische fout van Henk om de eerste helft 4 achterop te houden tegenover 1 spits, met Marsman die 0 aanvallende dreiging heeft. Na de omzettingen in de rust kwamen ze er helemaal niet meer aan te pas en verlies je uiteindelijk door een persoonlijke fout.
Casas nu al een zekerheidje, wat een inzicht en rust straalt hij uit. Net als onze keeper, die echt heerst in de lucht. Wat een verbetering ten opzichte van van Osch. Van der Water ook sterk gespeeld vandaag, snapte zijn frustratie wel dat er niks gedaan werd met al die ballen die in de 16 werden geslingerd. Heb ook het idee dat die aanvoerdersband hem rustig houdt in het koppie. Heerlijk om een Pauwels achter de hand te hebben, wat een dreiging gaat daar vanuit. Gaat een gevecht worden met balk om de linksbuiten positie.
Al met al een teleurstellend resultaat, maar genoeg positieve dingen gezien vandaag en ik denk dat we met zijn allen mogen hopen dat er een club zo gek is om Milan Smit hier op te halen en dat wij er een fatsoenlijke spits voor terug krijgen. Dan zie ik ons wel bij de eerste 5 eindigen dit seizoen.
positief stuk. Het was heel erg matig. Denk dat kieftenbelt volgende x basis is. Zo jammer dat de Leeuw zo kort kon spelen want laatste 10 minuten waren we zoveel beter
1 e minuut weds ; Smand in de opbouw en voor zijn goeie voet om Marsman ( die ook nog heel duidelijk voor hem wijst) in de loop aan te spelen. Gvd speelt Smand terug op de keeper en dan krijgt Marsman de bal met een man in zijn rug. Daarna speelden ze beide belabberd. Daar begon waar de hele 1 ste helft over ging. Heel erg slecht voetbal.
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 15:16:40
Dat er geen linksback gehaald is blijf ik zeer opmerkelijk vinden. Poll is al geen topper, maar met hem en Marsman het seizoen ingaan is een enorme gok.
helemaal eens en dat heb ik ook zo vaak gezegd. En Poll speelde niet eens slecht
Geweldig mooi stadion, tranen in de ogen. Echt. Kwam Sunderland oek nog tegen. Skitterend. Maar wat een drama elftal dit Cambuur. Zit helemaal niks in. Geen gogme, geen leiders en een aanvoerder die plichtmatig over het veld loopt en wat balletjes in 1 tempo over 10 meter geeft. Dat ken ik oek nog wel. Wat ik vorige week al schreef, een camping voetballer.
In alle linies tekort aan kwaliteit. Als we met dit elftal de playoffs halen ken de vlag uut.
Omschrijving: het stadion is eigenlijk veel te mooi voor de selectie die wij hebben! En nogmaals er moet iemand naast Henk. Het is allemaal zo stroperig. Allemaal trainers maar niks waardoor er iets echt word omgedraaid. Wissels speler voor een speler maar ik zie liever dat er tactisch iets word omgezet. Als ik dan zie dat iemand de warming up doet en er word een trainer mee gestuurd. Waar gaat het allemaal nog over.
Iedereen fient die Pauwels geweldig. Hoop dreiging maar niet een goede voorzet gegeven. Rendement nul.
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2024, 15:42:31
Omschrijving: het stadion is eigenlijk veel te mooi voor de selectie die wij hebben! En nogmaals er moet iemand naast Henk. Het is allemaal zo stroperig. Allemaal trainers maar niks waardoor er iets echt word omgedraaid. Wissels speler voor een speler maar ik zie liever dat er tactisch iets word omgezet. Als ik dan zie dat iemand de warming up doet en er word een trainer mee gestuurd. Waar gaat het allemaal nog over.
Helemaal eens
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2024, 15:42:31
Omschrijving: het stadion is eigenlijk veel te mooi voor de selectie die wij hebben! En nogmaals er moet iemand naast Henk. Het is allemaal zo stroperig. Allemaal trainers maar niks waardoor er iets echt word omgedraaid. Wissels speler voor een speler maar ik zie liever dat er tactisch iets word omgezet. Als ik dan zie dat iemand de warming up doet en er word een trainer mee gestuurd. Waar gaat het allemaal nog over.
Tja en toch werd het met de wissels de tweede helft wel echt beter, genoeg kansen gehad. Wat moet je dan nog meer als trainer? Het voetbal moet echt nog veel beter, maar deze wedstrijd hadden gewoon 3 punten moeten zijn.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 15:43:13
Iedereen fient die Pauwels geweldig. Hoop dreiging maar niet een goede voorzet gegeven. Rendement nul.
eens. En zijn eerste aanname moet ook nog beter.
Bij Balk kwam vandaag helemaal geen dreiging.
Voorhoede was toch dramatisch. Die Balk is een domme draver, baltechniek onvoldoende. Smit fient zichzelf geweldig maar deed vanmiddag alles fout en Vd Water heeft geen goed rechterbeen. Die doet alles met links. Dan houdt het snel op hoor.
Dikke onvoldoende voor de ts vandaag maar dat magst niet zeggen. Knuffelen is het toverwoord.
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 15:47:51
Bij Balk kwam vandaag helemaal geen dreiging.
Hij is op links een stuk minder dreigend dan op rechts
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 15:50:04
Dikke onvoldoende voor de ts vandaag maar dat magst niet zeggen. Knuffelen is het toverwoord.
onze knuffelbeer moet eens de boel wakker schudden? :y
Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2024, 15:45:21
Tja en toch werd het met de wissels de tweede helft wel echt beter, genoeg kansen gehad. Wat moet je dan nog meer als trainer? Het voetbal moet echt nog veel beter, maar deze wedstrijd hadden gewoon 3 punten moeten zijn.
was ook zo. Een goede trainer zet dingen om in de rust. Sandor met Jacobs zovaak gedaan door in de 2 e helft opeens met een vlak middenveld te spelen. ( Twente thuis grootste voorbeeld) . Dat soort dingen
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2024, 15:34:58
1 e minuut weds ; Smand in de opbouw en voor zijn goeie voet om Marsman ( die ook nog heel duidelijk voor hem wijst) in de loop aan te spelen. Gvd speelt Smand terug op de keeper en dan krijgt Marsman de bal met een man in zijn rug. Daarna speelden ze beide belabberd. Daar begon waar de hele 1 ste helft over ging. Heel erg slecht voetbal.
Eerste helft schijtbakken voetbal, Helmond had de bus parkeert.
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2024, 15:42:31
Omschrijving: het stadion is eigenlijk veel te mooi voor de selectie die wij hebben! En nogmaals er moet iemand naast Henk. Het is allemaal zo stroperig. Allemaal trainers maar niks waardoor er iets echt word omgedraaid. Wissels speler voor een speler maar ik zie liever dat er tactisch iets word omgezet. Als ik dan zie dat iemand de warming up doet en er word een trainer mee gestuurd. Waar gaat het allemaal nog over.
Het stadion ademt vooruitgang en eredivisie, iets waar het op het veld ontbeert.
Meeste ophef was nog klein vechtpartijtje op zuid
Ben heel benieuwd hoe Henk volgende week tegen Oss gaat spelen en met welke spelers.
Als er iets wakker moet worden geschud is het diegene die geen ervaring haalt. De ene naar de andere jonge speler wordt binnengehaald. Wat is er dan geleerd van vorig seizoen. Cambuur heeft een paar aardige spelers maar of het allemaal veel beter is als vorig seizoen?! De keeper gaat er in ieder geval voor zorgen dat je vaker in de wedstrijd blijft. Komt tenminste ook uit bij hoge ballen.
Als je ook ziet hoe slecht de ballen soms worden ingespeeld. Er zijn meerdere posities slecht bezet. Haal je een centrale verdediger van het niveau Schouten, een linksback van het niveau Sylla (wat niet eens heel bijzonder is) en een Diemers doe je naar mijn idee meteen mee bij de eerste drie, vier. Met de selectie zoals ie nu is wordt het waarschijnlijk allemaal wisselvallig.
Trouwens als je de regels bij de eerste keer penalty overnemen waarom de tweede dan ook niet overnemen? Beide keren deed de keeper toch hetzelfde
Allemachtig, wat een fantastisch stadion! De akoestiek is ook prima. Stel je eens voor hoe het hier zal zijn tijdens topwedstrijden. Hier gaan we echt h??l veel plezier aan beleven! |:)
Het duurde even voordat we binnen waren, maar daarna ademloos staan kijken. Wat een prachtig stadion hebben we gekregen |:)
Ik heb genoten van Casas.. Daar druipt de kwaliteit vanaf... Ik neem aan dat Smand nooit meer in de basis start als Nieling fit is..
Verlies je van Helmond S. dan moeten we de jonge elftallen nog krijgen 8P
Citaat van: Teun Seun op augustus 18, 2024, 16:19:46
Ik heb genoten van Casas.. Daar druipt de kwaliteit vanaf... Ik neem aan dat Smand nooit meer in de basis start als Nieling fit is..
Daar mogen we hopelijk wel vanuit gaan. Met dit centrum en Souren er voor sta je zover beter in de as
Dat we al van sun camping elftal verliezen zegt toch alles over je eigen huidige niveau. Ik zou als club zijnde de komende weken de beurs open trekken voor een kwaliteitsimpuls. Tis allemaal leuk en aardig hoor al die jonkjes van 19/20 jaar maar het voegt kwalitatief helemaal niks toe. Must door selecteren en rap.
Helaas is er weinig veranderd ten opzichte van vorig seizoen...
Slecht voetbal, een gare TS en een elftal dat overmand was door zenuwen
Het was gewoon een slappe hap over de gehele linie, al werd het in de tweede helft wel licht beter
Gatver, Ik ben er even goed ziek van! Wat een deceptie
Kippenvel toen ik voor het eerst de tribune op kwam maar ik had vanaf seconde 1 al het nare gevoel dat hier niet gewonnen zou worden
Ook de sfeer vond ik bij vlagen erg matig. De 12e man heeft de ploeg helaas niet een extra zetje kunnen geven maar dat was inherent aan hetgeen wat we voorgeschoteld kregen
Het begint denk ik al bij de opstelling en het wisselbeleid, Dit was simpelweg weer niet goed genoeg..
Begin gewoon met je sterkste opstelling en laat die 70 minuten de wedstrijd dicteren zodat mensen als Mercera en Bob Ross het mee over de streep kunnen trekken.
Lukt dit niet, dan grijp je tijdig in met een de Leeuw of een Kieftenbelt om de rust en ervaring zijn werk te laten doen.
1e goal, 1e driepunter; Allemaal Helmond en dat staat wel even triest in de boeken
Ik had het eerste geel overigens aan Balk toegeschreven maar dat werd ook Helmond, net als de eerste rode kaart
1e gele kaart voor een trainer was dan wel weer voor ons, ook best wel triest.
Kijk nou al naar zijn interview uit; Helmond zou wel weer opgehemeld worden :zucht
Stap eens van je act af Henk en geeft ze godverju eens op de kloten...
Helmond was een nare anti-voetbalploeg met goal namens onze verdediging, meer niet.
Pluspuntjes op het veld waren voor mij; Casas, Poll, van der Water, Souren, Pouwels en als MOTM onze keeper
Over Smand, Marsman, Balk en Smit maar even te zwijgen
De rest was middelmaat.
Er MOET ervaring bij want anders blijf je aanmodderen
OOGKLEPPEN AF, TS! Op de LB, de CV en in de aanval graag!
Verder heb ik wel genoten van Aard Lus & Ed Lip en alles om de wedstrijd heen en w?t een mooi stadion is onze Kooi toch!
Complimenten ook aan alle medewerkers die het in goede banen hebben geleid (op de doorstroming na)
Hier kunnen we echt mee verder want het is een visitekaartje voor club en stad!
Over een paar maanden is ons thuis een huis!
Wil toch positief eindigen omdat een gefrustreerd hart vaak rare dingen zegt |:)
Maar het had zo mooi kunnen zijn...
Citaat van: James op augustus 18, 2024, 16:06:07
Als er iets wakker moet worden geschud is het diegene die geen ervaring haalt. De ene naar de andere jonge speler wordt binnengehaald. Wat is er dan geleerd van vorig seizoen. Cambuur heeft een paar aardige spelers maar of het allemaal veel beter is als vorig seizoen?! De keeper gaat er in ieder geval voor zorgen dat je vaker in de wedstrijd blijft. Komt tenminste ook uit bij hoge ballen.
Als je ook ziet hoe slecht de ballen soms worden ingespeeld. Er zijn meerdere posities slecht bezet. Haal je een centrale verdediger van het niveau Schouten, een linksback van het niveau Sylla (wat niet eens heel bijzonder is) en een Diemers doe je naar mijn idee meteen mee bij de eerste drie, vier. Met de selectie zoals ie nu is wordt het waarschijnlijk allemaal wisselvallig.
Trouwens als je de regels bij de eerste keer penalty overnemen waarom de tweede dan ook niet overnemen? Beide keren deed de keeper toch hetzelfde
Fantastisch stukje van een echte kenner. _O_ _O_ _O_
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 16:31:35
Dat we al van sun camping elftal verliezen zegt toch alles over je eigen huidige niveau. Ik zou als club zijnde de komende weken de beurs open trekken voor een kwaliteitsimpuls. Tis allemaal leuk en aardig hoor al die jonkjes van 19/20 jaar maar het voegt kwalitatief helemaal niks toe. Must door selecteren en rap.
Maar als Souren de 1-1 maakt
De Jong de 2-1
Smit de 3-1
En van der Water de 4-1
Dan hest de tranen in de ogen, want we wudde kampioen. Dan wast allemaal FANTASTISCH en komt de helft van de spelers vroeg of laat in Oranje.
Bist su voorspelbaar.
1e helft liep niet als gewenst niemand grijpt in blijven steeds
het zelfde spelen dat vind ik onbegrijpelijk spelers en staf moeten
dan ingrijpen en anders gaan spelen maar das mijn mening,
Citaat van: denistel op augustus 18, 2024, 16:50:55
1e helft liep niet als gewenst niemand grijpt in blijven steeds
het zelfde spelen dat vind ik onbegrijpelijk spelers en staf moeten
dan ingrijpen en anders gaan spelen maar das mijn mening,
dat bedoel ik. Allemaal trainers( zelfs een trainer die mee loopt als een speler warm loopt ?)maar niemand die tactisch ingrijpt! Mis Sandor su.
Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 16:31:15
Daar mogen we hopelijk wel vanuit gaan. Met dit centrum en Souren er voor sta je zover beter in de as
dat klopt helemaal. Helmond heeft door het centrum 1 aanval gehad. Die was wel raak maar staat veel beter dan vorig seizoen. Was het geen buitenspel dat 1 tweetje waar die goal uit kwam?
Zo slecht was het allemaal nou ook weer niet. Ik vind dat we wel per direct moeten stoppen met 2 spelers. Smand en Smit. En dan Smit echt niet omdat hij die pingels mist. Maar als je zelf wilt voetballen en dominant wilt zijn, kun je gewoon niet met een spits als Smit spelen. En toch zijn er altijd weer mensen die hem hier verdedigen. Ik begrijp dat echt niet.
Toen van Mullem inviel zag je ook direct wat er bij Smand aan mankeert. Verder vond ik ons vooral heel ongelukkig. Kansen zat en bij tijd en wijle best aardig gevoetbald vanachteruit. Vooral in de 2e helft.
Citaat van: Josli op augustus 18, 2024, 17:08:19
Zo slecht was het allemaal nou ook weer niet. Ik vind dat we wel per direct moeten stoppen met 2 spelers. Smand en Smit. En dan Smit echt niet omdat hij die pingels mist. Maar als je zelf wilt voetballen en dominant wilt zijn, kun je gewoon niet met een spits als Smit spelen. En toch zijn er altijd weer mensen die hem hier verdedigen. Ik begrijp dat echt niet.
Toen van Mullem inviel zag je ook direct wat er bij Smand aan mankeert. Verder vond ik ons vooral heel ongelukkig. Kansen zat en bij tijd en wijle best aardig gevoetbald vanachteruit. Vooral in de 2e helft.
Als je ook kijkt hoe suurtsje Smand ''ingrijpt'' bij de goal van HS :zucht :_schater
smand, bob ross, en nartey. eigen jeugd. en maar de eigen jeugd ophemelen. een schop onder hij flikker moeten ze hebben binnen de jeugd.
als club ben je toch lachwekkend om sylla niet te verlengen maar wel een krullenbol op links te zetten die er echt niks van kan
Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2024, 17:15:36
als club ben je toch lachwekkend om sylla niet te verlengen maar wel een krullenbol op links te zetten die er echt niks van kan
Dit zal niet de bedoeling zijn geweest en volgens mij stond destijds ook ergens te lezen dat ze een nieuwe linksback wilden halen.
En die verwacht ik nog steeds!
Citaat van: Poetser op augustus 18, 2024, 16:47:32
Maar als Souren de 1-1 maakt
De Jong de 2-1
Smit de 3-1
En van der Water de 4-1
Dan hest de tranen in de ogen, want we wudde kampioen. Dan wast allemaal FANTASTISCH en komt de helft van de spelers vroeg of laat in Oranje.
Bist su voorspelbaar.
Ik bin realistisch en geef vandaar uit mijn mening. Ik denk niet dat dit elftal beter kan als er niks meer bijkomt. Dit ist. Dat heeft met voorspelbaarheid niks te maken.
Citaat van: denistel op augustus 18, 2024, 16:50:55
1e helft liep niet als gewenst niemand grijpt in blijven steeds
het zelfde spelen dat vind ik onbegrijpelijk spelers en staf moeten
dan ingrijpen en anders gaan spelen maar das mijn mening,
We hewwe geen leiders maar 18 man met nagenoeg hetzelfde niveau. Hooguit 3 spelers zijn iets beter dan de rest.
Ik vind het ook te ver gaan om te zeggen dat Marsman er niks van kan. Maar dat kan nooit basismateriaal zijn. En ik wil ook nog wel een uitzondering maken voor Nartey. Die heeft wel iets. Het schort in mijn ogen vooral over de hele linie aan creativiteit. De enige die dat lijkt te hebben is Pauwels. Verder is het allemaal zo voorspelbaar en plichtmatig.
Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )
Die Marsman was toch wel het minste van allemaal, die heeft de hele eerste helft niet 1x een bal naar de goede kleur gespeeld. Voorlopig Poll mooi in de basis.
Viel het trouwens meer mensen op dat het veld ongelofelijk traag/stroef was?
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 17:28:22
Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )
Ben ik met je eens. Schreef ik vorige week ook al.
Citaat van: Stiens op augustus 18, 2024, 17:31:59
Die Marsman was toch wel het minste van allemaal, die heeft de hele eerste helft niet 1x een bal naar de goede kleur gespeeld. Voorlopig Poll mooi in de basis.
Viel het trouwens meer mensen op dat het veld ongelofelijk traag/stroef was?
Veld was veel te droog, werd overigens wel gesproeid
Veld werd inderdaad gesproeid maar volgens mij hebben die dingen te weinig bereik.
Er werd 3 keer gewisseld in de rust omdat de gewisselde spelers maar een helft konden spelen. Hoe ken dit nou? Je begint de wedstrijd toch met 100 procent fitte spelers.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 17:32:50
Veld was veel te droog, werd overigens wel gesproeid
Heel stroperig inderdaad, niet handig als je wilt aanvallen. Hopelijk wordt dat verbeterd met nog meer sproeien?
Qua sfeer; zit al jaren op oost en in oude stadion werd altijd veel meegezongen met Noord. Op nieuwe Oost is dat opeens een stuk minder, meer mensen opgevallen? Lijkt nu een echte klaptribune geworden. Dus wel meeklappen, maar niet meezingen. Zoals op West. Zal komen door al die nieuwe mensen, maar wel heel jammer. Kon altijd ontzettend genieten van passie op Oost.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 18, 2024, 17:42:45
Heel stroperig inderdaad, niet handig als je wilt aanvallen. Hopelijk wordt dat verbeterd met nog meer sproeien?
Qua sfeer; zit al jaren op oost en in oude stadion werd altijd veel meegezongen met Noord. Op nieuwe Oost is dat opeens een stuk minder, meer mensen opgevallen? Lijkt nu een echte klaptribune geworden. Dus wel meeklappen, maar niet meezingen. Zoals op West. Zal komen door al die nieuwe mensen, maar wel heel jammer. Kon altijd ontzettend genieten van passie op Oost.
bier halen op oost is belangrijker. kapot geeergerd aan al die mensen die tijdens de wedstrijd trap op trap af lopen
De beurs mut open heren. Kom aan
Citaat van: Tanjajeah op augustus 18, 2024, 17:42:45
Heel stroperig inderdaad, niet handig als je wilt aanvallen. Hopelijk wordt dat verbeterd met nog meer sproeien?
Qua sfeer; zit al jaren op oost en in oude stadion werd altijd veel meegezongen met Noord. Op nieuwe Oost is dat opeens een stuk minder, meer mensen opgevallen? Lijkt nu een echte klaptribune geworden. Dus wel meeklappen, maar niet meezingen. Zoals op West. Zal komen door al die nieuwe mensen, maar wel heel jammer. Kon altijd ontzettend genieten van passie op Oost.
Waar hest ut over juh, deze tribune is 3 x groter, tis allemaal wat wennen maar oost deed af en toe redelijk mee.
Op oud oost viel het mij ook soms op dat er niemand mee deed.
Per wedstrijd verschillend.
Cambuur sfeer krijg je door een ploeg op het veld?
Niet met tikkie breed voetbal.
Diemers halen = noodzaak
Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2024, 17:46:27
bier halen op oost is belangrijker. kapot geeergerd aan al die mens
en die tijdens de wedstrijd trap op trap af lopen
Was op Noord precies hetzelfde. Ook mensen met de hele wedstrijd de foon in de klauwen en heracles- psv zaten te kieken. Wat ken mij dat Heracles skelen. Onvoorstelbaar
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2024, 17:55:11
Was op Noord precies hetzelfde. Ook mensen met de hele wedstrijd de foon in de klauwen en heracles- psv zaten te kieken. Wat ken mij dat Heracles skelen. Onvoorstelbaar
Bizar. Die generatiekloof wordt steeds groter
Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2024, 17:46:27
bier halen op oost is belangrijker. kapot geeergerd aan al die mensen die tijdens de wedstrijd trap op trap af lopen
Idd, de tap tijdens de wedstrijd gesloten houden, en na de wedstrijd open.
Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2024, 17:46:27
bier halen op oost is belangrijker. kapot geeergerd aan al die mensen die tijdens de wedstrijd trap op trap af lopen
Nou...een paar biertjes is prima toch. Ik had 2 rijen voor me tegen de ledboarding iemand zitten....er gingen wel 5 6 trays in. Kun je beter naar een goede kroeg gaan bij de tap gaan zitten.....
Zoveel kippevel, anderhalf uur van te voren aanwezig, prachtig. En je zag dat zo veel mensen dat hadden, iedereen keek zijn ogen uit en genoot. En iedereen moest wennen aan deze kolos. ik denk dat de sfeer gedurende het seizoen steeds beter wordt.
Het leek ook of de spelers moesten wennen aan een stadion dat andderhalf keer zo veel mensen heeft en twee keer zo groot is. Het leek zelfs dat ze aan het gras moesten wennen, het eerste kwartier zo veel ballen gezien die van de voeten afspringen. Een spelen met een beetje techniek lost dat binnen een paar moinuten op en past zich aan. Spelers als Smand niet. Eerste helft echt heel erg matig. maar Helmond vond ik ook best aardig spelen en niet alleen achterin hangen zoals de tweede helft. Zo nu en dan speelden ze ons echt weg.
Tweede helft de TS goed ingegrepen :devil. En veel beter. Normaal win je de wedstrijd met 3 of 4-1. Enorme deceptie, maar ik ben niet in paniek. Ik denk dat gedurende het seizoen de thuiswedstrijden steeds beter worden.
Had na de nederlaag geen zin direct de snelweg op te gaan, dus nog even naar La Venezia. Man, man, wat was het mooi om al die Cambuurshirts in de stad te zien. Er stonden drie voor me in de rij :_schater
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 17:28:22
Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )
prima speler, niks mis mee
Citaat van: PePe op augustus 18, 2024, 17:56:50
Idd, de tap tijdens de wedstrijd gesloten houden, en na de wedstrijd open. Daar
daar is geen vergunning voor ( tijdelijk)
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 17:28:22
Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )
Vond hem tegen MVV echt erg goed en dominant
Dichtbij het stadion het kippevel op de armen gekregen. Wat een plaatje! En wat een beleving. Geweldig. Soms wel weer jammer van die gare tokkie muziek maar a la. Dat hoort er blijkbaar nog steeds bij.
En dan beginnen we en is het weer lamlendigheid troef. Veel versterkingen die weer niet fit of goed genoeg zijn en dus niet beginnen. Wat is dit toch bij onze club.. en dan hebben we het weer gigantisch moeilijk tegen Helmond en moet de bende weer gerepareerd worden in de rust. Tweede helft beter maar heel veel voorzetten die niet op een hoofd terechtkomen omdat we gewoon geen koppers hebben.. verspilde energie. En dan krijg je nog twee mazzel penalty?s en mag Smit zn transferwaarde en transfer waarschijnlijk naar de filistijnen helpen. Terwijl we hebben daar toch echt iets beters nodig tenzij we weer om plek 13 willen strijden.
Voor wie kom je dit seizoen naar het stadion? Pauwels lijkt wel een smaakmaker te kunnen worden maar voor de rest.. vooral de voorhoede is echt aan verfrissing toe. De jongens die daar nu staan staan er al voor het derde jaar maar ze hebben elkaar nooit echt kunnen vinden. Of draai Balk en Water eens om want gevaarlijk worden ze zo in elk geval niet.
Met een zware kater naar huis..
Dit was voor Cambuur een speciale wedstrijd en deze moest worden gewonnen. Dit gaf de boys uiteraard extra druk. En Helmond wilde dit maar al te graag voorkomen. Net als de jubileum wedstrijd van PSV.
2e helft TS goed ingegrepen zeg je Kuz... ik zeg met verkeerde opstelling begonnen.
En dat had je na 20 min al wel gezien. Had ook graag een andere uitslag gewild natuurlijk maar net als jij genoten van dit machtige stadion. Iedereen wil nu eigenlijk veel te snel
. Dit stadion gaat beste inkomsten opleveren waarmee de begroting en dus spelerskwaliteit omhoog gaat.
Playoffplek is voor dit jaar prima,volgend jaar top 3 en dan voor de top.
Man wat heb ik genoten op mn nieuwe stoeltje, ben de koning te rijk en apetrots... wat een mooie plek. Wat een stadion.
Ik heb nu alweer zin aan de volgende wedstrijd.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 18, 2024, 18:39:11
2e helft TS goed ingegrepen zeg je Kuz... ik zeg met verkeerde opstelling begonnen.
En dat had je na 20 min al wel gezien. Had ook graag een andere uitslag gewild natuurlijk maar net als jij genoten van dit machtige stadion. Iedereen wil nu eigenlijk veel te snel
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 18:08:15
Tweede helft de TS goed ingegrepen :devil.
Niet voor niets een duiveltje 8)
Citaat van: De Gast link=topic=2635.msg363173#msg363173 date=1723998306
Met een zware kater naar huis..
/quote]
Ik had precies hetzelfde gevoel. Maar dan loop je het stadion uit en dan zie je duizenden mensen zingen, lachen en schreeuwen. Vooral de jongere generatie. Ut zal ze een reet roesten. :zucht :zucht :zucht
Geweldig mooi stadion. Jammer dat een paar idioten zich niet kunnen gedragen. Beetje vechten op de tribune. Denk te veel bier en pilletjes in het lichaam.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 18, 2024, 18:39:11
2e helft TS goed ingegrepen zeg je Kuz... ik zeg met verkeerde opstelling begonnen.
En dat had je na 20 min al wel gezien. Had ook graag een andere uitslag gewild natuurlijk maar net als jij genoten van dit machtige stadion. Iedereen wil nu eigenlijk veel te snel
. Dit stadion gaat beste inkomsten opleveren waarmee de begroting en dus spelerskwaliteit omhoog gaat.
Playoffplek is voor dit jaar prima,volgend jaar top 3 en dan voor de top.
Man wat heb ik genoten op mn nieuwe stoeltje, ben de koning te rijk en apetrots... wat een mooie plek. Wat een stadion.
Ik heb nu alweer zin aan de volgende wedstrijd.
Jong Ajax. Fuck de beloften
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 15:16:40
Dat er geen linksback gehaald is blijf ik zeer opmerkelijk vinden. Poll is al geen topper, maar met hem en Marsman het seizoen ingaan is een enorme gok.
Ongelooflijk dat ze niet verder gingen met Sylla. Dat vond ik een goede speler voor Cambuur. Volgens mij is er helemaal geen visie bij Cambuur en doen ze maar wat. En die Smand, waarom speelt die jongen ?berhaupt? Die kan echt helemaal niets, bewijst hij al jaren.
Citaat van: Teun Seun op augustus 18, 2024, 16:19:46
Ik heb genoten van Casas.. Daar druipt de kwaliteit vanaf... Ik neem aan dat Smand nooit meer in de basis start als Nieling fit is..
Kippenvel bij het binnenkomen van dit stadion. Echt machtig. Wel erg smalle treden op de tribunes. Heb verschillende oudere mensen zien vallen vandaag. Voor de rest echt genoten van wat er neergezet is.
Casas begon wat onwennig maar daarna ook erg genoten. Alleen maar vooruit willen en balletjes eroverheen gooien. Heerlijk om naar te kijken. Smand daarentegen nooit fan van geweest en echt verschrikkelijk om naar te kijken. Wat een houten klaas is dat.
Keeper - Casas en rechtsback lijken goed, Smand :| , linksback, tsja , wie is het minst slecht.
Veel middenvelders, maar 13 in dozijn de meesten , lood om oud ijzer wie je opstelt
Voorhoede, Henk zijn tropenjaren waren met snelle, behendige voorhoede spelers die een goede voorzet hadden, nu al 3 jaren niks van dat.
Balk - Smit - v/d Water - de Leeuw, allemaal vrij statige spelers die het een beetje van rommelen moeten hebben om gevaarlijk te worden, Smit lijkt niet ge?nteresseerd.
v/d Water en Balk weinig rendement, en zijn ook spelers als je die op de bank zet, lastige jongens zullen gaan worden, ook geen spelers als die aan de bal zijn waarbij je op puntje van je stoel gaat zitten. v/d Water ook nog eens 2e aanvoerder, echt onbegrijpelijk :zucht
Ik hoop echt dat er vooral voorin nog wat gaat gebeuren, want MVV win je dan wel, voetballend ook daar niet best, zo gaat het een lang seizoen in een mooi stadion worden.
Henk lijkt een goede tactische trainer naast hem te missen.
2e helft heeft Helmond S. geen normale aanval kunnen doen.
Het stond achterin als een huis.
1e helft was aan de kant van Cambuur gewoon slappe hap totaal geen passie en vechtlust.
Citaat van: michello op augustus 18, 2024, 17:28:22
Ben ik de enige die Souren ook wel wat overschat vind? Het is een prima speler maar ik zie nog niet echt iets extra?s bij onze aanvoerder. Vind ik eigenlijk al sinds de voorbereiding. Had er eigenlijk iets meer van verwacht. ( kan nog komen natuurlijk )
Ik heb hier precies hetzelfde, ik hoop dat het er nog uitkomt, maar tot nu toe zeker niet beter dan Kaam.
W?t een stadion! Lekker steil die tribunes. Goed zicht op het veld. Was er ruim een uur van tevoren al. Genoten. Van de speaker/opstellingen heb ik helaas niets verstaan. Jammer dat er verloren werd. Echt onnodig! Heb net de samenvatting gezien, zoveel kansen gehad. Ben na afloop meteen naar huis gereden. Dat had ik beter niet kunnen doen, belandde in een dikke file bij Apeldoorn. Op naar de volgende, de punten gaan komen (altijd positief eindigen).
Citaat van: Klaasre1974 op augustus 18, 2024, 18:54:50
Geweldig mooi stadion. Jammer dat een paar idioten zich niet kunnen gedragen. Beetje vechten op de tribune. Denk te veel bier en pilletjes in het lichaam.
Op zuid idd echt een idioot die alleen zat te kijken met wie hij ruzie kon zoeken. Hoorde dat deze persoon een stadionverbod had en toch binnen was gekomen. Ik zeg hoe dan? Man compleet doorgesnoven aan zijn blik te zien. In het begin kwam een steward op veilige afstand een kijkje nemen en liep weer weg en greep niet in. Blij dat ik niet met mijn zoontje op de tribune zat.
Grote idioot inderdaad. Stewards grepen ook niet in, lafaards. Zo?n gozer moet je er direct uitgooien. Nu bleef ie maar door etteren. Wat een debiel. :R
Er zaten wel een paar mensen met kinderen op de tribune, die kleintjes gingen jankend naar huis. Leuke eerste kennismaking met Cambuur. :zucht
Citaat van: beam op augustus 18, 2024, 20:28:44
Op zuid idd echt een idioot die alleen zat te kijken met wie hij ruzie kon zoeken. Hoorde dat deze persoon een stadionverbod had en toch binnen was gekomen. Ik zeg hoe dan? Man compleet doorgesnoven aan zijn blik te zien. In het begin kwam een steward op veilige afstand een kijkje nemen en liep weer weg en greep niet in. Blij dat ik niet met mijn zoontje op de tribune zat.
Hoe is het mogelijk dat deze Etterbak mocht blijven zitten?
Citaat van: AL op augustus 18, 2024, 14:33:41
Blijft voetballend gewoon niet goed genoeg op middenveld en vleugels voorin erg matig. Pauwels wel een pareltje.
Henk mag ook wel in de spiegel kijken met zijn opstelling en wissels.
Dit was ook mijn gedachte na de wedstrijd. Ik begrijp ook niet dat je de wedstrijd zo begint. 1e wedstrijd in het nieuwe stadion dan ben je toch tot op het bot gemotiveerd? Vechten voor elke meter. Energie, strijd, passie.
Na 10 minuten Marsman zien klooien en Smand die met zo?n laag tempo en zonder risico staat te spelen. Dacht ik wel even waar zijn wij mee bezig en wie heeft deze jongens opgesteld.
Citaat van: Specuveter op augustus 18, 2024, 20:39:28
Hoe is het mogelijk dat deze Etterbak mocht blijven zitten?
Snap het ook niet. Een paar sterke supporters hebben het zelf
Opgelost. Maar die etterbak stond buiten te wachten om alsnog weer het op te zoeken.
Citaat van: CambuurArnhem op augustus 18, 2024, 20:07:05
W?t een stadion! Lekker steil die tribunes. Goed zicht op het veld. Was er ruim een uur van tevoren al. Genoten. Van de speaker/opstellingen heb ik helaas niets verstaan. Jammer dat er verloren werd. Echt onnodig! Heb net de samenvatting gezien, zoveel kansen gehad. Ben na afloop meteen naar huis gereden. Dat had ik beter niet kunnen doen, belandde in een dikke file bij Apeldoorn. Op naar de volgende, de punten gaan komen (altijd positief eindigen).
Volgende keer eerst even ijsje bij la Veneti? halen, nergens last van gehad bij apeldoorn :D
Citaat van: Stiens op augustus 18, 2024, 20:31:43
Grote idioot inderdaad. Stewards grepen ook niet in, lafaards. Zo?n gozer moet je er direct uitgooien. Nu bleef ie maar door etteren. Wat een debiel. :R
Er zaten wel een paar mensen met kinderen op de tribune, die kleintjes gingen jankend naar huis. Leuke eerste kennismaking met Cambuur. :zucht
Dit verbaasde mij ook. Steward kwam even om het hoekje kijken en liep weer weg terwijl de situatie zich nog voortzette
Citaat van: anderszchristian op augustus 18, 2024, 21:11:50
Dit verbaasde mij ook. Steward kwam even om het hoekje kijken en liep weer weg terwijl de situatie zich nog voortzette
hij werd weggehaald door , ik dacht een maat van hem maar kwam later weer terug. Kan me goed voorstellen hoe kwaad die lui vooraan waren.
Werd weggelegd door steward masr zag hem later voor de ingang weer staan met een paar maten van hem.
Heb geen idee of hij stadionverbod heeft gekregen ,lijkt mij heel sterk zo snel als hij dus al weer rondliep.
Complimenten voor de organisatie! Gratis drankje ook helemaal top geregeld. Veel dingen die beter konden, maar dat weet je van te voren. Te drukke ingangen, te weinig food maar het is wel echt mooi geworden. Sfeer moet groeien maar als het publiek aanzette kippenvel op de armen. Op Oost ook een gast die eigen publiek ging uitdagen, ik zal dat nooit snappen. Maarja teveel drank/drugs in het spel en er gebeuren rare dingen. Het spel doet mij af en toe wel denken aan vorig jaar. Smand mag voorlopig gaan banken en de backs kunnen mij echt niet bekoren. Keeper en Aquaman lekker bezig.
De groetjes uit vak 12 |:)
En ik dacht dat voetbalshirtjes alleen goed waren voor sporten/sportschool, maar ik vond het vandaag echt wat hebben zoveel mensen met een shirt aan |:) Gaf tijdens de theatershow ook een harmonieus gevoel :D
Citaat van: Bussum op augustus 18, 2024, 22:22:56
En ik dacht dat voetbalshirtjes alleen goed waren voor sporten/sportschool, maar ik vond het vandaag echt wat hebben zoveel mensen met een shirt aan |:) Gaf tijdens de theatershow ook een harmonieus gevoel :D
Wat gek dat voetbalshirts ook goed blijken te zijn voor in een voetbalstadion!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 18, 2024, 22:36:35
Wat gek dat voetbalshirts ook goed blijken te zijn voor in een voetbalstadion!
:D :D
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 20:52:16
Volgende keer eerst even ijsje bij la Veneti? halen, nergens last van gehad bij apeldoorn :D
:y :proost
even niet te snel gereageerd want ik wilde vandaag eigenlijk mooi houden zoals ons nieuwe stadion.
wat ik me nog wel afvraag:
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers?
waarom is een geluidsinstallatie van 7 ton net zo kut als op oud-noord?
waarom word henk de jong toegezongen?waar is dat op gebaseerd?resultaten en voetbal van jaren geleden?
moet ik elke thuiswedstrijd een uur eerder komen ivm de trage trechter bij de ingang?
is het scorebord echt zo bedoeld?
om het positief te houden,
ik heb een fantastische nieuwe plek.
het volk om me heen is prima.
het bier is prima.
we hebben een prachtig stadion !
Mijn belevenis van vandaag...
Half 10 in de auto moest nog tanken natuurlijk....grr.
Geparkeerd bij dat spiegelding waren nog plekken te over zag ik al toen ik Leeuwarden in reed.
Ow wacht....wat was het raar om mijn entree naar Cambuur voorbij te rijden 1ste afslag..en nu de laatste... keek nog naar rechts of de oude stadionlampen nog branden nog 'een' keer ter afscheid maar nee.
En dan het nieuwe Kooi stadion... Jongens dit is het!
Geweldig, kippevel ,genoten, prachtige plek op Oost op e midden. We gaan naar de eredivisie...niet dit jaar, maar we gaan. Rustig blijven...stadion heeft tijd nodig inkomsten te generen..>hogere begroting > betere spelers.
Apetrots..wat een stadion,wat een thuis.... Dan de wedstrijd.
Verkeerde opstelling, vreselijke 1ste helft. 2e was stukken beter alleen geen geluk en hun keeper speelde geweldig. Die penals... Smit schoot ze zo slap in.
Waardeloos, de druk? Of er niet helemaal bij zijn.....
Ook ik ging toch niet sjagrijnig naar huis, srry mensen.
Dit was een van de mooiste dagen, met dit stadion komt het goed.... love you all....Europapa.
Eeehh nee gewoon Delfzijl.
Met dit stadion komt het goed ja maar dan moeten we dit seizoen niet verknallen want dan ben je gelijk je goodwill met dit nieuwe stadion kwijt bij de aanhang die je er nu bij hebt gekregen.
Prio 1: een spits. Die mut er echt komme. Desnoods Milan maar naar de bank.
Is ontzettend veel misgegaan op technisch gebied de afgelopen 2 jaar. Dat is echt doodzonde. Zal een hele hoop moeten gebeuren. Met alle respect voor de spelers die er nu instaan maar met jongens als Marsman, Ottesen, Balk, Smand, Mercera, Souren,Smit, Pauwels gaan we echt niet naar de eredivisie. Of er mut een heel groot wonder gebeuren.
Citaat van: okkele op augustus 19, 2024, 00:05:23
even niet te snel gereageerd want ik wilde vandaag eigenlijk mooi houden zoals ons nieuwe stadion.
wat ik me nog wel afvraag:
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers? Dat is modern... dat zie je bij elke club tegenwoordig, net als die korte warming up voor de 2e helft
waarom is een geluidsinstallatie van 7 ton net zo kut als op oud-noord? dat moet inderdaad beter afgesteld worden!
waarom word henk de jong toegezongen?waar is dat op gebaseerd?resultaten en voetbal van jaren geleden? Inderdaad, nu denkt hij dat we blij waren met de opstelling..
moet ik elke thuiswedstrijd een uur eerder komen ivm de trage trechter bij de ingang? Iedereen was nu een dik uur van tevoren al bij het stadion, dat zal na een paar wedstrijden wel beter worden denk ik
is het scorebord echt zo bedoeld? de scoreborden zijn nog niet geleverd, dit was een noodoplossing
om het positief te houden,
ik heb een fantastische nieuwe plek.
het volk om me heen is prima.
het bier is prima.
we hebben een prachtig stadion !
Het vertrek van Michael Breij voelen we nu ook. Daar moet echt nog een klasbak voor terugkomen.
Wat een ongelooflijk veel negatief reacties hier pff.
Eerste helft was niet best en vergelijkbaar met vorige seizoen. Nadat de 2e helft was gewisseld haalde Cambuur een heel aardig niveau |:) aan pouwels gaan we nog heel veel plezier aanbeleven toppertje in de dop. Natuurlijk heb ik geen poep in mijn ogen en zie ik ook wel dat het middenveld niet goed staat. Echter verwacht ik dat Kieftenbelt en souren straks samen spelen, en dan mogen De jong Nartey De Leeuw om plek 10 strijden. Hoewel ik echt hoop dat een Diemers hier nu terugkomt dan heb je echt een goed middenveld.
Voor de rest zie ik juist veel positieve mogelijkheden met water op rechts en pauwels op links. Nieling en de Spaanse jongen heb je centraal ook prima op orde.
Nee 1e helft was niet best 2e helft dikke prima beetje jammer van de uitslag.
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers? Dat is modern... dat zie je bij elke club tegenwoordig, net als die korte warming up voor de 2e helft
Ik zal van de oude stempel zijn, maar ik vind dat ook echt verschrikkelijk om te zien. Alsof zo?n speler zelf niet kan bedenken hoe je een goede warming/up doet.
Zelfde als die warming-up aan het begin van de 2e helft. Je kunt als fysiek-trainer toch gewoon ??n keer goed uitleggen wat precies de bedoeling is en dan kunnen de spelers het vervolgens zelf? Eventueel met de aanvoerder die aanwijzingen geeft? Zo w?s het altijd.
Alsof spelers niets meer zelf kunnen bedenken of organiseren. Het is echt poppenkast en een fysiektrainer die zich blijkbaar zo belangrijk vindt dat hij ook in beeld wil.
Citaat van: oost op augustus 19, 2024, 08:34:59
Wat een ongelooflijk veel negatief reacties hier pff.
Eerste helft was niet best en vergelijkbaar met vorige seizoen. Nadat de 2e helft was gewisseld haalde Cambuur een heel aardig niveau |:) aan pouwels gaan we nog heel veel plezier aanbeleven toppertje in de dop. Natuurlijk heb ik geen poep in mijn ogen en zie ik ook wel dat het middenveld niet goed staat. Echter verwacht ik dat Kieftenbelt en souren straks samen spelen, en dan mogen De jong Nartey De Leeuw om plek 10 strijden. Hoewel ik echt hoop dat een Diemers hier nu terugkomt dan heb je echt een goed middenveld.
Voor de rest zie ik juist veel positieve mogelijkheden met water op rechts en pauwels op links. Nieling en de Spaanse jongen heb je centraal ook prima op orde.
Nee 1e helft was niet best 2e helft dikke prima beetje jammer van de uitslag.
Die negativiteit heeft vooral nog te maken met het vorige seizoen. Het seizoen begint met een wedstrijd die we vorig jaar zoveel hebben gezien. De angst om weer zo?n seizoen te beleven. We hebben veel nieuwe talentvolle spelers gehaald volgens de TD en dat maakt er verwachtingen zijn. Die had ik ook zondag en ik ging best chagrijnig naar huis. Maar we moeten vooruit blijven kijken. Dit stadion gaat ons vooruit helpen. Het is echt prachtig geworden, kippenvel toen ik naartoe het stadion liep. Ook wel wat onwennig dat ook.
Ik miste in deze wedstrijd een type Maulun. Je zag dat Helmond heel hoog stond met de verdediging in de 1e helft. Maulun en Jacobsen wisten daar wel raad mee. Helmond had het centrum behoorlijk dicht gezet. In dribbelen vanuit het centrum was onmogelijk. Behalve Casas was er niemand die de bal achter de linies legde. Fedde en Mercera deden wel de loonacties vanuit het middenveld maar dan kwam de bal weer niet. Jacobsen wist dat op het moment dat Maulun de bal kreeg hij kon gaan lopen. Want hij kreeg de bal achter de linies. Automatisme en elkaar aanvoelen. Dat moet gaan groeien en we hebben routine gehaald. Laten we die dan nu ook gaan gebruiken.
Ik denk dat alle tegenstanders nu wel weten wat het voetbal idee van Cambuur is. Ze zetten het centrum dicht en wachten. Ze stappen niet uit op onze centrale duo. Plan B daar hebben we spelers voor nodig. Type Maulun in mijn ogen.
Citaat van: beam op augustus 19, 2024, 09:58:00
Ik miste in deze wedstrijd een type Maulun. Je zag dat Helmond heel hoog stond met de verdediging in de 1e helft. Maulun en Jacobsen wisten daar wel raad mee. Helmond had het centrum behoorlijk dicht gezet. In dribbelen vanuit het centrum was onmogelijk. Behalve Casas was er niemand die de bal achter de linies legde. Fedde en Mercera deden wel de loonacties vanuit het middenveld maar dan kwam de bal weer niet. Jacobsen wist dat op het moment dat Maulun de bal kreeg hij kon gaan lopen. Want hij kreeg de bal achter de linies. Automatisme en elkaar aanvoelen. Dat moet gaan groeien en we hebben routine gehaald. Laten we die dan nu ook gaan gebruiken.
Ik denk dat alle tegenstanders nu wel weten wat het voetbal idee van Cambuur is. Ze zetten het centrum dicht en wachten. Ze stappen niet uit op onze centrale duo. Plan B daar hebben we spelers voor nodig. Type Maulun in mijn ogen.
Fabio, die wielrenner?
Jacobsen :_schater ik keur m goed
Als Smit vertrekt Diemers halen. Dan die twee ren-je-rot in de spits. Diemers erachter. Pauwels links op het middenveld, Narty rechts. Souren of Kieftenbeld nog erbij op het middenveld.
Poll nog vervangen voor een fatsoenlijke linksback en dan ken ut wat wudde.
Een volwassen, creatieve speler erbij en de rest gaat ook beter spelen. Narty heeft heel veel potentie , zonde als die verzuipt omdat de rest ook zo onervaren is.
De bedoeling was dit seizoen h??l hoog druk zetten.
Ik heb dat deze wedstrijd niet gezien.
Eerste helft kon zeker beter, maar als je de statistieken erbij pakt is dit een wedstrijd die je normaal gesproken met verschil wint. En is dat het geval dan worden we kampioen, nu kunnen we er niks van. Casas is een topper trouwens. En Marsman voor dit moment te licht. Komende twee wedstrijden minimaal 4 punten pakken.
Blijf er bij dat spel vreugde/creativiteit ontbreekt tis allemaal
te veel van te voren bepaald en veranderen duurt te lang of gebeurd
helemaal niet.marsman was echt niet best gister die moest er na 20 min
af vond ik ja dan maken we em kapot zeggen ze dan,dus dan modderen we
maar wat door zelfde ook voor smand zat oek weer weinig id in.middenvelders
bijna niet aanspeelbaar enz,maar niemand doet er wat aan vleugels onzichtbaar en
wisselen ook nooit van kant 2e helft ging het wel beter maar blijft vreemd dat
het pas in de rust veranderd werd.
Citaat van: denistel op augustus 19, 2024, 12:43:40
Blijf er bij dat spel vreugde/creativiteit ontbreekt tis allemaal
te veel van te voren bepaald en veranderen duurt te lang of gebeurd
helemaal niet.marsman was echt niet best gister die moest er na 20 min
af vond ik ja dan maken we em kapot zeggen ze dan,dus dan modderen we
maar wat door zelfde ook voor smand zat oek weer weinig id in.middenvelders
bijna niet aanspeelbaar enz,maar niemand doet er wat aan vleugels onzichtbaar en
wisselen ook nooit van kant 2e helft ging het wel beter maar blijft vreemd dat
het pas in de rust veranderd werd.
Helemaal eens. :thumbsup Henk had in de eerste helft al in moeten grijpen op de linksback.
Dit weekend heb ik Groningen en Emmen zien voetballen.
Met heel veel energie en spelvreugde en h??l herkenbaar voetbal.
Zo zie ik het graag maar zie dat bij ons (nog) niet.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 19, 2024, 08:35:25
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers? Dat is modern... dat zie je bij elke club tegenwoordig, net als die korte warming up voor de 2e helft
Ik zal van de oude stempel zijn, maar ik vind dat ook echt verschrikkelijk om te zien. Alsof zo?n speler zelf niet kan bedenken hoe je een goede warming/up doet.
Zelfde als die warming-up aan het begin van de 2e helft. Je kunt als fysiek-trainer toch gewoon ??n keer goed uitleggen wat precies de bedoeling is en dan kunnen de spelers het vervolgens zelf? Eventueel met de aanvoerder die aanwijzingen geeft? Zo w?s het altijd.
Alsof spelers niets meer zelf kunnen bedenken of organiseren. Het is echt poppenkast en een fysiektrainer die zich blijkbaar zo belangrijk vindt dat hij ook in beeld wil.
vind het ook grote onzin. Wat een suuten worden er gecre?erd. Weet dat je het overal ziet. Zag het bij Sunderland 15 jaar terug al aan het begin van de 2 e helft. Dit is ook wat Denistel over voetbal zegt, ze maken er robots van die ze alles voorzeggen hoe het moet. Zelfs met de warming up
Citaat van: Stiens op augustus 19, 2024, 13:07:18
Helemaal eens. :thumbsup Henk had in de eerste helft al in moeten grijpen op de linksback.
Marsman speelde ook slecht door Smand. Zie maar terug, als hij vrijstond en vroeg kreeg hij de bal niet en juist andersom. Daarbij gaf hij ook veel te laat rugdekking een paar x .
zal wel modern zijn maar past niet bij onze club al dat gedoe.
de aanvoerder voorop en die moet weten welke oefeningen
je moet doen en spelers die warm lopen weten toch zelf wel
hoe het werkt maar het is voor kauwen tot in details helaas.
Citaat van: denistel op augustus 19, 2024, 13:58:48
zal wel modern zijn maar past niet bij onze club al dat gedoe.
de aanvoerder voorop en die moet weten welke oefeningen
je moet doen en spelers die warm lopen weten toch zelf wel
hoe het werkt maar het is voor kauwen tot in details helaas.
Is net als dat al die kornuiten met een oortje in zitten op de bank en met een iPad voor hun neus, verschrikkelijk. Iedere actie gelijk terug kijken en met een blocknote mee schrijven. Hoop dat hier nooit te zien
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 13:38:21
Marsman speelde ook slecht door Smand. Zie maar terug, als hij vrijstond en vroeg kreeg hij de bal niet en juist andersom. Daarbij gaf hij ook veel te laat rugdekking een paar x .
Eens, Marsman wordt hier als de zwakste schakel neergezet maar de besluiteloosheid van Smand ligt daar ten grondslag aan. Hier kwam ook de goal uit
Eerste helft echt heel matig. Heel slap. Wellicht toch wat spanning ofzo.
2e helft vind ik echt een prima helft. Veel kansen gecre?erd tegen een tegenstander die met 11 man rond de 16 speelde. Wonder dat je deze niet wint. Vind dat er genoeg aanknopingspunten zijn om verder te gaan. Vooral omdat er best wat kansen uit veldspel kwamen.
En even voor iedereen die al die technologie en moderne dingen onzin vind. Dat mag, maar die technologie is niet zomaar toegepast omdat het er leuk uitziet en om maar mee te gaan met de tijd, maar omdat het daadwerkelijk meer inzicht geeft in het spel en prestaties van spelers en team. Ik ben blij dat er in de rust beelden bekeken kunnen worden zodat er tactisch iets omgezet kan worden ipv dat een trainer een speech gaat houden over inzet. Ik bekijk technologie meer als een verrijking die kan helpen om bepaalde keuzes te maken en eigen waarnemingen kunnen bevestigen/ontkrachten.
Dat van dat de fysieke trainer meedoet begrijp ik ook niet echt, maar zal vast een reden voor zijn. En als dat iets is waar wij ons druk over moeten maken...
Op naar Oss uit! :proost
Ow ja nog vergeten te zeggen....
Hele dikke pluim voor onze supporters deze keer. Geen bier op het veld meer dikke prima.
Sfeer was best goed op mid Oost... haha miste de geel blauwe rookpotten wel een beetje moet ik eerlijk bekennen,maar dat kon nu ff niet. Echt geweldig jongens,gaat zo door! |:)
Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 14:19:55
Eerste helft echt heel matig. Heel slap. Wellicht toch wat spanning ofzo.
2e helft vind ik echt een prima helft. Veel kansen gecre?erd tegen een tegenstander die met 11 man rond de 16 speelde. Wonder dat je deze niet wint. Vind dat er genoeg aanknopingspunten zijn om verder te gaan. Vooral omdat er best wat kansen uit veldspel kwamen.
En even voor iedereen die al die technologie en moderne dingen onzin vind. Dat mag, maar die technologie is niet zomaar toegepast omdat het er leuk uitziet en om maar mee te gaan met de tijd, maar omdat het daadwerkelijk meer inzicht geeft in het spel en prestaties van spelers en team. Ik ben blij dat er in de rust beelden bekeken kunnen worden zodat er tactisch iets omgezet kan worden ipv dat een trainer een speech gaat houden over inzet. Ik bekijk technologie meer als een verrijking die kan helpen om bepaalde keuzes te maken en eigen waarnemingen kunnen bevestigen/ontkrachten.
Dat van dat de fysieke trainer meedoet begrijp ik ook niet echt, maar zal vast een reden voor zijn. En als dat iets is waar wij ons druk over moeten maken...
Op naar Oss uit! :proost
je ziet het toch zelf ook als trainer of niet dan. Om in de rust daar naar te zien en dan te reageren vind ik een zwaar teken van zwakte. Dat je een paar dingen opschrijft om niet te vergeten is logisch. En ik weet dat iedereen dat doet. Ultee was daar ook zo,n fan van maar de beste trainers zien dat zelf. Vorig seizoen zette Henk in die goede serie heel vaak dingen om waardoor het veel beter werd. Dat zie ik al bijna een half jaar niet meer
Citaat van: DayDreamer op augustus 18, 2024, 19:38:37
Henk lijkt een goede tactische trainer naast hem te missen.
Inderdaad een waar woord., want gisteren bleek maar weer eens dat de TS niet innstaat blijkt te zijn enig structuur in het spel te kunnen krijgen.
Daartegen moet ik ook wel aanvoeren dat in onze selectie geen speler op het middenveld aanweizg is die het spel kan maken en verdelen.
Henk is een People manager en GEEN trainer.
Citaat van: okkele op augustus 19, 2024, 00:05:23
even niet te snel gereageerd want ik wilde vandaag eigenlijk mooi houden zoals ons nieuwe stadion.
wat ik me nog wel afvraag:
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers?
waarom is een geluidsinstallatie van 7 ton net zo kut als op oud-noord?
waarom word henk de jong toegezongen?waar is dat op gebaseerd?resultaten en voetbal van jaren geleden?
moet ik elke thuiswedstrijd een uur eerder komen ivm de trage trechter bij de ingang?
is het scorebord echt zo bedoeld?
om het positief te houden,
ik heb een fantastische nieuwe plek.
het volk om me heen is prima.
het bier is prima.
we hebben een prachtig stadion !
Beter ken oek mien gefoeal niet fewoord wudde. _O_
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 19, 2024, 14:55:14
Hele dikke pluim voor onze supporters deze keer. Geen bier op het veld meer dikke prima.
Ben echt benieuwd of dit ook het geval was als Helmond de tweede helft had gescoord voor Noord
Citaat van: sjaak op augustus 19, 2024, 11:31:39
Als Smit vertrekt Diemers halen. Dan die twee ren-je-rot in de spits. Diemers erachter. Pauwels links op het middenveld, Narty rechts. Souren of Kieftenbeld nog erbij op het middenveld.
Poll nog vervangen voor een fatsoenlijke linksback en dan ken ut wat wudde.
Kerel, die Poll speelde een dijk van een wedstrijd. Misschien wat te veel Bud ? En verwissel je hem met Marsman die er absoluut geen reet van kan.
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 15:20:36
je ziet het toch zelf ook als trainer of niet dan. Om in de rust daar naar te zien en dan te reageren vind ik een zwaar teken van zwakte. Dat je een paar dingen opschrijft om niet te vergeten is logisch. En ik weet dat iedereen dat doet. Ultee was daar ook zo,n fan van maar de beste trainers zien dat zelf. Vorig seizoen zette Henk in die goede serie heel vaak dingen om waardoor het veel beter werd. Dat zie ik al bijna een half jaar niet meer
Het een sluit het ander niet uit he, als Henk dingen ziet, dan zal hij daar ook echt wel op ingrijpen. En dan kan evt in de rust e.e.a. ook bekeken worden qua beelden. Want het is leuk dat Henk dingen roept, maar door daar ook videobeelden bij te gebruiken als voorbeelden wordt het voor de spelers ook een stuk tastbaarder wat er beter kan. Daarnaast heb je in de rust de tijd om dingen rustig te bespreken met het hele team. Ik denk dat er met de TS een aantal speerpunten worden opgesomt, en daarvan worden bijv voorbeelden laten zien in de rust.
Ik denk dat het vorig jaar in de goede periode ook gewoon goed ging omdat er veel vertrouwen in het team zat. Het is echt niet zo dat Henk de ene dag wel een tactische omzetting kan maken, maar dat de andere wedstrijd dit niet kan. Dan is het heel makkelijk om te zeggen dat die tactische ingrepen er in een goede periode er wel waren maar in een mindere periode niet. Los daarvan hebben de wissels van gister wel degelijke voor een kentering gezorgd, daar doet het slechte resultaat niets aan af.
Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2024, 16:26:15
Inderdaad een waar woord., want gisteren bleek maar weer eens dat de TS niet innstaat blijkt te zijn enig structuur in het spel te kunnen krijgen.
Daartegen moet ik ook wel aanvoeren dat in onze selectie geen speler op het middenveld aanweizg is die het spel kan maken en verdelen.
Henk is een People manager en GEEN trainer.
Daar denkt bijna iedereen die met of onder Henk gewerkt heeft anders over. En daar doen wat slechte resultaten niets aan af. Daarnaast vraag ik mij af of je gisteren de tweede helft gezien hebt?
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 15:20:36
je ziet het toch zelf ook als trainer of niet dan. Om in de rust daar naar te zien en dan te reageren vind ik een zwaar teken van zwakte. Dat je een paar dingen opschrijft om niet te vergeten is logisch. En ik weet dat iedereen dat doet. Ultee was daar ook zo,n fan van maar de beste trainers zien dat zelf. Vorig seizoen zette Henk in die goede serie heel vaak dingen om waardoor het veel beter werd. Dat zie ik al bijna een half jaar niet meer
Nogmaals, Henk is geen trainer maar een People manager en als er geen goede assistent bij komt plus een dijk van een middenvelder kunnen we het zelfde verwachten als afgelopen seizoen met als gevolg dat Henk zijn positie ook ter tafel zal komen. Het beleid is de afgelopen periode te veel gericht op het nieuwe stadion, terwijl waar het om gaat op het veld het onder geschoven kindje blijkt te worden.
Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 16:39:49
Daar denkt bijna iedereen die met of onder Henk gewerkt heeft anders over. En daar doen wat slechte resultaten niets aan af. Daarnaast vraag ik mij af of je gisteren de tweede helft gezien hebt?
Niets van gemist hoor, maar het gebrek aan kwaliteit bleef aanwezig net als de stand, dit ondanks een scheidsrechter die er alles aan heeft gedaan om het verlies ongedaan te maken.
Henk met assistenten als Sipke, Sandor, Bosgaard, Arne, Dwight is het een gouden koppel, maar wie waren nu zo goed Henk of zijn assistenten.
Ik vind Henk een kanjer hoe hij met spelers om gaat en het beste er uit kan halen, maar er zijn meer competenties nodig binnen een TS.
Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 16:36:31
Het een sluit het ander niet uit he, als Henk dingen ziet, dan zal hij daar ook echt wel op ingrijpen. En dan kan evt in de rust e.e.a. ook bekeken worden qua beelden. Want het is leuk dat Henk dingen roept, maar door daar ook videobeelden bij te gebruiken als voorbeelden wordt het voor de spelers ook een stuk tastbaarder wat er beter kan. Daarnaast heb je in de rust de tijd om dingen rustig te bespreken met het hele team. Ik denk dat er met de TS een aantal speerpunten worden opgesomt, en daarvan worden bijv voorbeelden laten zien in de rust.
Ik denk dat het vorig jaar in de goede periode ook gewoon goed ging omdat er veel vertrouwen in het team zat. Het is echt niet zo dat Henk de ene dag wel een tactische omzetting kan maken, maar dat de andere wedstrijd dit niet kan. Dan is het heel makkelijk om te zeggen dat die tactische ingrepen er in een goede periode er wel waren maar in een mindere periode niet. Los daarvan hebben de wissels van gister wel degelijke voor een kentering gezorgd, daar doet het slechte resultaat niets aan af.
die omzettingen waren bij de graafschap,ADO , en VVV en daardoor wonnen we.
Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2024, 16:44:26
Niets van gemist hoor, maar het gebrek aan kwaliteit bleef aanwezig net als de stand, dit ondanks een scheidsrechter die er alles aan heeft gedaan om het verlies ongedaan te maken.
Henk met assistenten als Sipke, Sandor, Bosgaard, Arne, Dwight is het een gouden koppel, maar wie waren nu zo goed Henk of zijn assistenten.
Ik vind Henk een kanjer hoe hij met spelers om gaat en het beste er uit kan halen, maar er zijn meer competenties nodig binnen een TS.
Die assistenten geven aan dat ze veel van Henk geleerd hebben in de manier van spelen? dus taktisch. In details vullen zij dat wat anders in maar de basisprincipes komen van Henk.
Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2024, 16:44:26
Niets van gemist hoor, maar het gebrek aan kwaliteit bleef aanwezig net als de stand, dit ondanks een scheidsrechter die er alles aan heeft gedaan om het verlies ongedaan te maken.
Henk met assistenten als Sipke, Sandor, Bosgaard, Arne, Dwight is het een gouden koppel, maar wie waren nu zo goed Henk of zijn assistenten.
Ik vind Henk een kanjer hoe hij met spelers om gaat en het beste er uit kan halen, maar er zijn meer competenties nodig binnen een TS.
Wel knap dat je met een team zonder kwaliteit 45 minuten lang een tegenstander onder drukt krijgt met zoveel kansen. Nee, het is niet zoals het jaar met Muhren etc, maar ook toen begonnen we slecht de eerste wedstrijd. En ik kan je uit de droom helpen, zo'n seizoen gaan we wellicht wel niet meer meemaken. Doelstelling is top 5, en daar heb ik alle vertrouwen in als alle spelers fit zijn.
Op basis waarvan zouden bijv Henk & Reinsma geen gouden koppel kunnen worden?
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 16:56:04
die omzettingen waren bij de graafschap,ADO , en VVV en daardoor wonnen we.
Dat geloof ik direct hoor! Probeer meer te zeggen dat het resultaat niet per se hoeft te betekenen dat er geen goede tactische omzetting is geweest of dat er niet is ingegrepen. Als er gister na rust 3 ballen in waren geschoten (wat had gemoeten) dan had iedereen het gehad over dat de tweede helft het tactisch hersteld is en daarom gewonnen is. Maar nu de bal er niet invliegt ontbreekt het opeens aan alles.
Daarom vind ik het ook veel meer zeggend dat we veel kansen gecre?erd hebben, vooral uit voetballende situaties, terwijl de tegenstander ver op eigen helft staat. En dan is enorm zonde dat je de pot alsnog verliest, maar als je alle thuiswedstrijden gaat spelen zoals de 2e helft, gaan wij heel veel punten pakken in het Kooi Stadion :proost
Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 17:19:54
Dat geloof ik direct hoor! Probeer meer te zeggen dat het resultaat niet per se hoeft te betekenen dat er geen goede tactische omzetting is geweest of dat er niet is ingegrepen. Als er gister na rust 3 ballen in waren geschoten (wat had gemoeten) dan had iedereen het gehad over dat de tweede helft het tactisch hersteld is en daarom gewonnen is. Maar nu de bal er niet invliegt ontbreekt het opeens aan alles.
Daarom vind ik het ook veel meer zeggend dat we veel kansen gecre?erd hebben, vooral uit voetballende situaties, terwijl de tegenstander ver op eigen helft staat. En dan is enorm zonde dat je de pot alsnog verliest, maar als je alle thuiswedstrijden gaat spelen zoals de 2e helft, gaan wij heel veel punten pakken in het Kooi Stadion :proost
Vaak zijn wij het oneens, maar nu is er geen spelt tussen te krijgen :thumbsup
Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 17:19:54
Dat geloof ik direct hoor! Probeer meer te zeggen dat het resultaat niet per se hoeft te betekenen dat er geen goede tactische omzetting is geweest of dat er niet is ingegrepen. Als er gister na rust 3 ballen in waren geschoten (wat had gemoeten) dan had iedereen het gehad over dat de tweede helft het tactisch hersteld is en daarom gewonnen is. Maar nu de bal er niet invliegt ontbreekt het opeens aan alles.
Daarom vind ik het ook veel meer zeggend dat we veel kansen gecre?erd hebben, vooral uit voetballende situaties, terwijl de tegenstander ver op eigen helft staat. En dan is enorm zonde dat je de pot alsnog verliest, maar als je alle thuiswedstrijden gaat spelen zoals de 2e helft, gaan wij heel veel punten pakken in het Kooi Stadion :proost
Eerst zien, dan geloven. We hebben het over Helmond h?, die moet je vanaf minuut ??n aanpakken. Ik verwacht het zelfde riedeltje als verleden jaar, op en af en net wel/niet de playoffs halen
Citaat van: oost op augustus 19, 2024, 18:04:31
Vaak zijn wij het oneens, maar nu is er geen spelt tussen te krijgen :thumbsup
:proost
Citaat van: Harry L. op augustus 19, 2024, 18:12:09
Eerst zien, dan geloven. We hebben het over Helmond h?, die moet je vanaf minuut ??n aanpakken. Ik verwacht het zelfde riedeltje als verleden jaar, op en af en net wel/niet de playoffs halen
Precies, een profclub met een flink spelersbudget en die 45 minuten lang zoek gespeeld zijn en god op hun blote knietjes mogen danken dat het geen 5-1 geworden is. En wat bedoel je met het ?die moet je aanpakken?? Dat moet bij andere wedstrijden niet?
Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 20:53:33
Precies, een profclub met een flink spelersbudget en die 45 minuten lang zoek gespeeld zijn en god op hun blote knietjes mogen danken dat het geen 5-1 geworden is. En wat bedoel je met het ?die moet je aanpakken?? Dat moet bij andere wedstrijden niet?
Natuurlijk altijd. Vol onder druk zetten en scoren, kunnen ze niet in de kont gaan hangen en zullen ze
wat moeten. Nu speel je ze in de kaart. En in voetbal is helaas niet elke (halve) kans een goal.
Helmond sport al minimaal 30 jaar het lachertje van het Nederlandse profvoetbal, kom op die moet je gewoon winnen
Ajax moet ook gewoon van Nac winnen.
Feyenoord moet ook gewoon van Willem II winnen.
Roda moet ook gewoon van Oss winnen.
Citaat van: Naastismis op augustus 19, 2024, 23:01:18
Helmond sport al minimaal 30 jaar het lachertje van het Nederlandse profvoetbal, kom op die moet je gewoon winnen
Dat valt best mee. Bouwen ook aan een nieuw stadion en hebben nu al dezelfde begroting dan wij.. zit aardig wat geld in daar.
Een stadion met 3.600 plaatsen (nog minder dan de Braak)...
Citaat van: Harry L. op augustus 19, 2024, 21:24:34
Natuurlijk altijd. Vol onder druk zetten en scoren, kunnen ze niet in de kont gaan hangen en zullen ze
wat moeten. Nu speel je ze in de kaart. En in voetbal is helaas niet elke (halve) kans een goal.
Dat wouden de jongens echt wel, alleen lukte dat af en toe niet. En was het idd iets te afwachtend. Maar daar heeft Henk ook wat aan gedaan, en 2e helft kan je Cambuur niets verwijten op het scoren na.
Citaat van: Bankzitter op augustus 19, 2024, 23:31:04
Een stadion met 3.600 plaatsen (nog minder dan de Braak)...
Aantal plaatsen moet je echt niet naar kijken, sponsor inkomen is veel belangrijker. Kijk naar Excelsior, daar zit aardig geld. Ze zijn dan wel gedegradeerd maar draaien wel weer mee om promotie. Heel slim gedaan van Cambuur om expansie vrij te houden voor nieuwe sponsoren...
Citaat van: Naastismis op augustus 19, 2024, 23:01:18
Helmond sport al minimaal 30 jaar het lachertje van het Nederlandse profvoetbal, kom op die moet je gewoon winnen
5 a 10 jaar geleden deden ze altijd mee in periode titels en nacompetitie, dus niet waar. Laatste paar jaar is het daar wel stuk minder. Maar met hun nieuwe stadion en plannen doen die straks ook gewoon weer mee.
Citaat van: Naastismis op augustus 19, 2024, 23:01:18
Helmond sport al minimaal 30 jaar het lachertje van het Nederlandse profvoetbal, kom op die moet je gewoon winnen
Ja en Vitesse is al 30 jaar een eredivisieclub dus tegen hen mogen we worden weggespeeld. 8P
Wat een logica.
Citaat van: Naastismis op augustus 19, 2024, 23:01:18
Helmond sport al minimaal 30 jaar het lachertje van het Nederlandse profvoetbal, kom op die moet je gewoon winnen
Vorig jaar uit ook verloren, was precies een jaar geleden. Verkopen Kaars voor een mooi bedrag, krijgen nieuw stadion. Andere ploegen staan echt niet stil, daarom moeten wij wat vaker aan onze motto gasgeve denken!!
Helmond Sport is sinds een jaar of 2 hun spelersbudget behoorlijk omhoog aan het gooien hoor, die Streppel stapte daar natuurlijk niet zomaar in, die gaf het hoofdtrainerschap van Roda op daarvoor. Zoals wij er 1 van Barcelona jeugd hebben, hebben hun daar 1 van Atletico lopen, en hadden nog stuk of 2-3 aardige spelers rondlopen, komt nog meer aan daar. Niet raar opkijken dat die meedoen voor PO.
Dat het beter kan en moet lijkt me helder. Maar laten we wel wezen, Helmond 1 schot op doel. Tweede helft scoor je normaliter gewoon twee keer.
Allemaal leuk en aardig maar als Cambuur zijnde hoor je gewoon twee keer in het seizoen van Helmond te winnen, punt. :proost
Op zich mooi als clubs in de KKD zich ontwikkelen... ik geloof altijd wel dat je zelf ook sterker wordt van concurrentie.
Maar met dit nieuwe stadion gaan we ons toch niet meten aan Helmonds Sport, maar mikken op termijn toch wat hoger?
Een verloren wedstrijd is nog te vroeg om conclusies over het komende seizoen te trekken.. na 1 september weten we wel aardig waar we staan.
Citaat van: denistel op augustus 19, 2024, 12:43:40
Blijf er bij dat spel vreugde/creativiteit ontbreekt tis allemaal
te veel van te voren bepaald en veranderen duurt te lang of gebeurd
helemaal niet.marsman was echt niet best gister die moest er na 20 min
af vond ik ja dan maken we em kapot zeggen ze dan,dus dan modderen we
maar wat door zelfde ook voor smand zat oek weer weinig id in.middenvelders
bijna niet aanspeelbaar enz,maar niemand doet er wat aan vleugels onzichtbaar en
wisselen ook nooit van kant 2e helft ging het wel beter maar blijft vreemd dat
het pas in de rust veranderd werd.
Helemaal eens. Zit nul uitstraling in dit elftal. Wat een stel doodbidders. Vreselijk.
Citaat van: okkele op augustus 19, 2024, 00:05:23
even niet te snel gereageerd want ik wilde vandaag eigenlijk mooi houden zoals ons nieuwe stadion.
wat ik me nog wel afvraag:
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers?
waarom is een geluidsinstallatie van 7 ton net zo kut als op oud-noord?
waarom word henk de jong toegezongen?waar is dat op gebaseerd?resultaten en voetbal van jaren geleden?
moet ik elke thuiswedstrijd een uur eerder komen ivm de trage trechter bij de ingang?
is het scorebord echt zo bedoeld?
Totaal onbelangrijke randzaken. Kest die beter druk maken om ut voetbal en het elftal. Lees ik nooit wat over.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 20, 2024, 14:03:18
Helemaal eens. Zit nul uitstraling in dit elftal. Wat een stel doodbidders. Vreselijk.
En als we 5-1 hadden gewonnen (wat ook had gemoeten) dan had je over de vreugde bij de goals. Wat een saamhorigheid. Wat een eenheid. TRANEN IN DE OGEN.
Bij jou is het allemaal zo verschrikkelijk zwart-wit.
En dat je na 2 dagen nog steeds niet kan relativeren of objectief kan terug kijken op een wedstrijd waarin we de gehele 2e helft hebben gedomineerd, die lui geen kans hebben gehad ?n je 4, 5 goals MOET maken tegen een club met dezelfde middelen vind ik onbegrijpelijk, maar zegt waarschijnlijk genoeg over jou.
Citaat van: Poetser op augustus 20, 2024, 14:11:24
En als we 5-1 hadden gewonnen (wat ook had gemoeten) dan had je over de vreugde bij de goals. Wat een saamhorigheid. Wat een eenheid. TRANEN IN DE OGEN.
Bij jou is het allemaal zo verschrikkelijk zwart-wit.
En dat je na 2 dagen nog steeds niet kan relativeren of objectief kan terug kijken op een wedstrijd waarin we de gehele 2e helft hebben gedomineerd, die lui geen kans hebben gehad ?n je 4, 5 goals MOET maken tegen een club met dezelfde middelen vind ik onbegrijpelijk, maar zegt waarschijnlijk genoeg over jou.
Amen. Ik heb wel eens het idee dat mensen niet beseffen dat de waarheid ook in het midden kan liggen.
zal wel maar vorig seizoen was het ook al vaak zo en nu weer
ik blijf er bij het komt omdat op alle vlakken alles voor gekauwd
wordt tot in de den treure dan kweek je spelers die zelf niets meer
kunnen beslissen en naar de kant kijken als het anders gaat dan
verwacht.Neem Fedde de Jong kan volgens mij best wel lekker ballen
maar is fysiek gewoon heel min.dat zag je nu ook wel weer die lui
winnen alle duels van hem dus moet je em anders gebruiken ook
balk narty en souren zijn nou niet fysiek van de sterksten ze moeten
het van voetbal hebben maar de tegenstander stelt zich daar op in
natuurlijk. het spel zal bij ons allemaal veel sneller moeten en sneller
naar voren om de tegenstander kapot te spelen.ik verwacht zeker nog
2 a 3 erbij die echt een impuls kunnen geven en anderen beter maken
en beter laten spelen
Citaat van: janou op augustus 20, 2024, 14:24:07
Amen. Ik heb wel eens het idee dat mensen niet beseffen dat de waarheid ook in het midden kan liggen.
De waarheid is 0-1 verlies in eigen huis tegen een laagvlieger voor een club die een stabiele eredivisieclub wilt worden. Dan mag je veel beter zijn maar het gaat om de goals. Fantastisch stadion hebben we maar ik moet er niet aandenken dat wij er jaren in KKD in bungelen.
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 19, 2024, 23:04:51
Ajax moet ook gewoon van Nac winnen.
Feyenoord moet ook gewoon van Willem II winnen.
Roda moet ook gewoon van Oss winnen.
Ga je het nou rechtvaardigen? 8P
Standion is grandioos geslaagd. Sfeer kon zeker nog beter maar iedereen moet even wennen. Voetballend een waardeloze wedstrijd, qua kansenverhouding moet je gewoon met 4-1 winnen.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 20, 2024, 14:05:56
Totaal onbelangrijke randzaken. Kest die beter druk maken om ut voetbal en het elftal. Lees ik nooit wat over.
ik maak mij niet druk.
ik ben niet zo`n drama-queen.
Citaat van: Poetser op augustus 20, 2024, 14:11:24
En als we 5-1 hadden gewonnen (wat ook had gemoeten) dan had je over de vreugde bij de goals. Wat een saamhorigheid. Wat een eenheid. TRANEN IN DE OGEN.
Bij jou is het allemaal zo verschrikkelijk zwart-wit.
En dat je na 2 dagen nog steeds niet kan relativeren of objectief kan terug kijken op een wedstrijd waarin we de gehele 2e helft hebben gedomineerd, die lui geen kans hebben gehad ?n je 4, 5 goals MOET maken tegen een club met dezelfde middelen vind ik onbegrijpelijk, maar zegt waarschijnlijk genoeg over jou.
Volgens mij hebben we verloren. En ik geef mijn mening op basis van wat ik zie. Niks meer, niks minder. Ook al hadden we met 5-1 gewonnen. Maar dat snap jij niet.
Citaat van: okkele op augustus 21, 2024, 01:14:24
ik maak mij niet druk.
ik ben niet zo`n drama-queen.
Gezellig uitje even. Of we nu winnen of verliezen. Stemst oek op Timmermans zeker.
Citaat van: denistel op augustus 20, 2024, 17:18:50
zal wel maar vorig seizoen was het ook al vaak zo en nu weer
ik blijf er bij het komt omdat op alle vlakken alles voor gekauwd
wordt tot in de den treure dan kweek je spelers die zelf niets meer
kunnen beslissen en naar de kant kijken als het anders gaat dan
verwacht.Neem Fedde de Jong kan volgens mij best wel lekker ballen
maar is fysiek gewoon heel min.dat zag je nu ook wel weer die lui
winnen alle duels van hem dus moet je em anders gebruiken ook
balk narty en souren zijn nou niet fysiek van de sterksten ze moeten
het van voetbal hebben maar de tegenstander stelt zich daar op in
natuurlijk. het spel zal bij ons allemaal veel sneller moeten en sneller
naar voren om de tegenstander kapot te spelen.ik verwacht zeker nog
2 a 3 erbij die echt een impuls kunnen geven en anderen beter maken
en beter laten spelen
Dat zal inderdaad moeten anders weer tussen plek 10-15. Hest geliek.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2024, 05:52:50
Gezellig uitje even. Of we nu winnen of verliezen. Stemst oek op Timmermans zeker.
:_schater :_schater
Citaat van: Inferno-058 op augustus 20, 2024, 21:26:41
Ga je het nou rechtvaardigen? 8P
Het gebeurt wel eens, jammer dan.
1e helft kut. 2e helft kansen genoeg. Als je helemaal geen kansen hebt en/of veel (meer) weggeeft dan is het reden voor paniek
Kijk gewoon naar de beperkte kwaliteit van de selectie en dat is een grote reden tot paniek. Het is niet voor niks dat Henk er nog wat bij wil hebben anders is het gewoon weer spelen voor plek 10-12. Lijkt wel of mensen dat willen. Het kwaliteitsarm.
Waar zijn de Schoutens en de Mac?s gebleven? Jongens in de kracht van hun voetbalcarriere. Ik zie ze niet.. jongens die behalve sterk in de kleedkamer ook sterk op het veld zijn.
Citaat van: richard op augustus 21, 2024, 10:38:36
Kijk gewoon naar de beperkte kwaliteit van de selectie en dat is een grote reden tot paniek. Het is niet voor niks dat Henk er nog wat bij wil hebben anders is het gewoon weer spelen voor plek 10-12. Lijkt wel of mensen dat willen. Het kwaliteitsarm.
In individuele kwaliteit zijn we er denk ik op achteruit tov afgelopen seizoen. Wel denk ik dat de selectie nu beter passend is bij ons gewenste spelbeeld. Vb Souren tov Van Kaam of Pauwels als linksbuiten tov Smit.
Dan nu nog graag de individuele kwaliteiten naar hetzelfde niveau passend bij ons systeem.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2024, 05:52:50
Gezellig uitje even. Of we nu winnen of verliezen. Stemst oek op Timmermans zeker.
die krijg je er nu bij. Was even pissen halverwege 2 e helft. Staan daar een paar honderd mensen wat te praten en te eten en bierdrinken. Die zien we in november niet hoor zei ik tegen mien maat.
Citaat van: De Gast op augustus 21, 2024, 11:01:05
Waar zijn de Schoutens en de Mac?s gebleven? Jongens in de kracht van hun voetbalcarriere. Ik zie ze niet.. jongens die behalve sterk in de kleedkamer ook sterk op het veld zijn.
Ik mis ook de categorie 26-30.
We hebben nu heel veel 18-22 en nog wat dik 30+.
Alleen vd Water is 27 en dat vind ik een groot kind ondanks die band om zijn arm.
Citaat van: sunderland op augustus 21, 2024, 11:32:49
die krijg je er nu bij. Was even pissen halverwege 2 e helft. Staan daar een paar honderd mensen wat te praten en te eten en bierdrinken. Die zien we in november niet hoor zei ik tegen mien maat.
Dat denk ik ook niet, ik moet het nog maar zien de 1e vrijdagavondwedstrijd. Ik hoop dat het dan helemaal uitverkocht is en dat de dagjesmensen van afgelopen zondag supporters worden die vaker gaan.
Staat of valt met de prestaties de komende twee wedstrijden.
De lijn omhoog moet nu echt ingezet worden met dit nieuwe stadion om de vibe van de nieuwe tempel overeind te houden.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2024, 05:52:50
Gezellig uitje even. Of we nu winnen of verliezen. Stemst oek op Timmermans zeker.
Al jaaren op bosma juh baudet-idioot.
Citaat van: okkele op augustus 21, 2024, 14:55:34
Al jaaren op bosma juh baudet-idioot.
Wat een niveau hier soms
En ik heb mij idd wel vermaakt, in positieve en negatieve zin.
In tegenstelling tot jou kan ik het wel filteren, ik hoef niet zo nodig om ieder wissewasje te janken.
Jammer dat jij iedere speeldag depressief word, sterkte.
Citaat van: Inferno-058 op augustus 21, 2024, 15:00:44
Wat een niveau hier soms
Sorry. Na de zoveelste onzin-post moet je wel eens reageren.
Citaat van: De Gast op augustus 21, 2024, 13:16:20
Staat of valt met de prestaties de komende twee wedstrijden.
De lijn omhoog moet nu echt ingezet worden met dit nieuwe stadion om de vibe van de nieuwe tempel overeind te houden.
dat zijn 2 uitwedstrijden. Moet het nog maar zien