Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: upweer op april 12, 2024, 17:51:25

Titel: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op april 12, 2024, 17:51:25
Er gaan natuurlijk wat spelers vertrekken, laten we nou niet de fout maken die we al een jaar maken door niet optijd nieuwe spelers te halen.
Uldrikis vertrekt en Smit word waarschijnlijk verkocht.

Ik zou per direct die 2 benige spits (1.91m) van Den Bosch (Kacper Kostorz) halen
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2024, 18:15:23
Citaat van: upweer op april 12, 2024, 17:51:25
Er gaan natuurlijk wat spelers vertrekken, laten we nou niet de fout maken die we al een jaar maken door niet optijd nieuwe spelers te halen.
Uldrikis vertrekt en Smit word waarschijnlijk verkocht.

Ik zou per direct die 2 benige spits (1.91m) van Den Bosch (Kacper Kostorz) halen
Staat in Polen nog tot 2026 onder contract
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Mike SCC op april 12, 2024, 18:56:03
Dat is wel het type spits dat we nodig hebben. Vond hem een verademing tegen ons. Pikt zijn goaltjes mee in een matig team  :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: oost op april 12, 2024, 19:19:38
Hopelijk ziet de club in dat spelers als Van Kaam en Tol bergsma je niet verder brengen.
Verkopen of gratis laten weggaan lijkt mij het beste. Nieuwe stadion nieuwe selectie lijkt mij verruit het beste. Na 2 jaar shit voetbal en resultaten lijkt mij een frisse wind geen luxe maar noodzaak
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: EdsjeSCC op april 12, 2024, 20:52:58
Citaat van: oost op april 12, 2024, 19:19:38
Hopelijk ziet de club in dat spelers als Van Kaam en Tol bergsma je niet verder brengen.
Verkopen of gratis laten weggaan lijkt mij het beste. Nieuwe stadion nieuwe selectie lijkt mij verruit het beste. Na 2 jaar shit voetbal en resultaten lijkt mij een frisse wind geen luxe maar noodzaak

Ik denk juist dat net die 2 wel kwaliteiten hebben waar je wat aan hebt in een gebalanceerd (Henk-)team dus ik zou ze zeker niet zomaar gratis laten gaan
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op april 12, 2024, 23:05:29
Ze missen alledrie de mentaliteit en het vermogen een wedstrijd te kunnen lezen.
Bergsma past wel heel erg in het spel dat De Jong graag speelt, die zou je nog aan zijn contract kunnen houden,
v Kaam en Tol weg, 2 van de hoofdschuldigen aan het grote aantal tegen goals.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op april 14, 2024, 21:09:28
Citaat van: Grijskijkert op april 12, 2024, 18:15:23
Staat in Polen nog tot 2026 onder contract

Wat zal hij kosten? Ik denk dat hij wel haalbaar is.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op april 14, 2024, 21:10:52
Citaat van: Bankzitter op april 12, 2024, 23:05:29
Ze missen alledrie de mentaliteit en het vermogen een wedstrijd te kunnen lezen.
Bergsma past wel heel erg in het spel dat De Jong graag speelt, die zou je nog aan zijn contract kunnen houden,
v Kaam en Tol weg, 2 van de hoofdschuldigen aan het grote aantal tegen goals.


Van Kaam wil niet weg, heeft hier nu ook een relatie.
Hij is nu aanvoerder en het lijkt me sterk dat we onze aanvoerder weg doen.

Ik denk bij van Kaam dat hij alleen goed speelt met goeie spelers om hem heen. Ben zeker geen fan van hem, heb liever Breij
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op april 14, 2024, 21:11:37
Citaat van: Mike SCC op april 12, 2024, 18:56:03
Dat is wel het type spits dat we nodig hebben. Vond hem een verademing tegen ons. Pikt zijn goaltjes mee in een matig team  :thumbsup

Precies!!! Ik hoop dat ze in iedergeval naar de opties gaan kijken
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: oost op april 14, 2024, 21:22:05
Citaat van: upweer op april 14, 2024, 21:10:52

Van Kaam wil niet weg, heeft hier nu ook een relatie.
Hij is nu aanvoerder en het lijkt me sterk dat we onze aanvoerder weg doen.

Ik denk bij van Kaam dat hij alleen goed speelt met goeie spelers om hem heen. Ben zeker geen fan van hem, heb liever Breij

Met van kaam loop je tegen 2 grote problemen aan:: hij kan niet spelen met ruimte in zijn rug en is daardoor verdedigend zwak, ook ziet hij niet wanneer hij de bal moet steken of meegeven.
Het verzand bij hem in kapen draaien en dan nog eem x afgegeven.
Misschien dat die bij een nec of sparta goed tot zijn recht zou komen wie weet.
Maar ik ben mijn geduld en vertrouwen wel wat kwijt in onze 'sterkhouders'. / duur betaalde spelers  8P
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: oost op april 14, 2024, 21:24:59
Ik heb geen idee of ritmeester van de kamp nog een contract heeft of niet, maar zulke spelers zie ik heel graag komen |:) niet de beste spelers misschien maar zown type missen wij
Wel en natuurlijk een 10 een 6 en een 4 en een 1 kortom  :0= compleet nieuwe selectie AUB 8)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2024, 21:30:01
Selectie 2024-2025 zonder de jeugdcontracten


   Selectie Cambuur 2023/2024               
                  
   Keepers               
   Yanick van Osch      2025/2026         
   Daan Reiziger      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Verdedigers               
   Leon Bergsma       2024/2025         
   Floris Smand      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Thomas Poll      2024/2025      ??n jaar huur, ??n jaar contract, optie voor een jaar   
   Gabi Caschili      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Sturla Ottesen      2024/2025         
                  
   Middenvelders               
   Daniel van Kaam      2024/2025         
   Vincent Pichel      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Jeremy van Mullem      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Fedde de Jong      2025/2026         
                  
   Aanvallers               
   Milan Smit      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Remco Balk      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Yoram van der Veen      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Wiebe Kooistra      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Trainers               
   HENK      2024/2025      hoofdtrainer   
   Martijn Barto      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
   Peter van der Vlag      2023/2024      Keeperstrainer (optie voor ??n jaar)   
   Nicky Boonstra      2025/2026      Performance trainer/ fysiek trainer   
   Ruben de Jong      2023/2024      Video analist (optie voor ??n jaar)   
   Jeroen Burghout      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
                  
   Silvester van der Water      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   
   Youns El Hilali      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op april 14, 2024, 22:06:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2024, 21:30:01
Selectie 2024-2025 zonder de jeugdcontracten


Laten we nu leren van het verleden en niet op het laatste moment pas komen met aankopen....

   Selectie Cambuur 2023/2024               
                  
   Keepers               
   Yanick van Osch      2025/2026         
   Daan Reiziger      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Verdedigers               
   Leon Bergsma       2024/2025         
   Floris Smand      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Thomas Poll      2024/2025      ??n jaar huur, ??n jaar contract, optie voor een jaar   
   Gabi Caschili      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Sturla Ottesen      2024/2025         
                  
   Middenvelders               
   Daniel van Kaam      2024/2025         
   Vincent Pichel      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Jeremy van Mullem      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Fedde de Jong      2025/2026         
                  
   Aanvallers               
   Milan Smit      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Remco Balk      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Yoram van der Veen      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Wiebe Kooistra      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Trainers               
   HENK      2024/2025      hoofdtrainer   
   Martijn Barto      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
   Peter van der Vlag      2023/2024      Keeperstrainer (optie voor ??n jaar)   
   Nicky Boonstra      2025/2026      Performance trainer/ fysiek trainer   
   Ruben de Jong      2023/2024      Video analist (optie voor ??n jaar)   
   Jeroen Burghout      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
                  
   Silvester van der Water      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   
   Youns El Hilali      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: RG op april 14, 2024, 22:11:15
Schaapman en Jonker horen er gewoon bij hoor sws. En Daan Visser eigenlijk ook.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2024, 22:13:14
Citaat van: RG op april 14, 2024, 22:11:15
Schaapman en Jonker horen er gewoon bij hoor sws. En Daan Visser eigenlijk ook.

Kun je me de informatie daarover geven. Ik hou steeds de A-selectie op Cambuur.nl aan

https://cambuur.nl/eerste-elftal
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Stiens op april 14, 2024, 22:54:06
Schaapman 2024/2025 + optie voor extra jaar
Jonker 2025/2026 + optie voor extra jaar
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: RG op april 14, 2024, 23:57:53
En niet te vergeten Nartey. Hoort er ook sws bij. Contract tot medio 2027
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op april 15, 2024, 14:38:52
Feit is dat er spelers bij moeten!
Vandaag zal Lambooij starten
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op april 15, 2024, 15:24:48
Citaat van: upweer op april 15, 2024, 14:38:52
Feit is dat er spelers bij moeten!
Vandaag zal Lambooij starten
heeft nog geen start bewijs  :_schater
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op april 15, 2024, 16:17:25
Het blijft stil op de lijn...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: PePe op april 15, 2024, 17:15:51
Citaat van: upweer op april 15, 2024, 14:38:52
Feit is dat er spelers bij moeten!
Vandaag zal Lambooij starten

Ik denk in Amsterdam.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op april 16, 2024, 07:21:59
Wat ik begreep word hij deze week gepresenteerd.
Gisteren was de wedstrijddag en daardoor besloten om het nog niet te melden.

Hij was al wat eerder begonnen met zijn functie en is met Ruben de Jong bij Manchester City geweest afgelopen weekend om alvast wat contacten op te bouwen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op april 16, 2024, 10:17:22
Zal een grote reorganisatie van elftal moeten komen.
Met een aantal spelers kunnen we nog wel even vooruit.
Ottesen
Caschali
Tol/Smand
Breij
Balk
Narthy.

En een enkele jeugdspeler zal doorbreken
Werk aan de winkel voor Lambooy.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: michello op april 16, 2024, 10:19:19
Tol gaat ook weg lijkt me. Medeverantwoordelijk voor de malaise achterin met 150 tegengoals in twee seizoenen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Cor op april 16, 2024, 10:23:11
Citaat van: michello op april 16, 2024, 10:19:19
Tol gaat ook weg lijkt me. Medeverantwoordelijk voor de malaise achterin met 150 tegengoals in twee seizoenen.

Zo had ik er nog niet naar gekeken. Wat een dikke bende, enorm slecht. De bezem erdoor, weggegooid seizoen, net als vorig jaar. Helemaal klaar met deze selectie en het geforceerd positief doen na weer een nederlaag. Schandalig!!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op april 16, 2024, 10:28:28
Citaat van: michello op april 16, 2024, 10:19:19
Tol gaat ook weg lijkt me. Medeverantwoordelijk voor de malaise achterin met 150 tegengoals in twee seizoenen.
die was in de eerste helft een partij slecht. Alle ballen lukraak wegrossen en een waardeloze bal aanname als er iemand in de buurt was
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: michello op april 16, 2024, 10:32:05
Eigenlijk moeten er 3 nieuwe CV?s  en een linksback bij achterin:

- Bergsma lozen
- Tol niet verlengen
- De Koe weg
- Sylla weg

Smand 2e keus volgend seizoen.  Twee sterke verdedigers voor de basis en een reserve, de backs hebben we wel staan. Zal nog wel een vervanger voor Sylla bij moeten.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op april 16, 2024, 10:34:48
Citaat van: michello op april 16, 2024, 10:32:05
Eigenlijk moeten er 3 nieuwe CV?s  en een linksback bij achterin:

- Bergsma lozen
- Tol niet verlengen
- De Koe weg
- Sylla weg

Smand 2e keus volgend seizoen.  Twee sterke verdedigers voor de basis en een reserve, de backs hebben we wel staan. Zal nog wel een vervanger voor Sylla bij moeten.
plus daarbij bijna compleet nieuw middenveld.
Kaam overschat
De Jong kan het lang niet aan
Van Mullem al helemaal niet.

Op de vleugels heb je alleen Balk.
Op zijn minst twee vleugels erbij.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op april 16, 2024, 11:07:16
Citaat van: upweer op april 16, 2024, 07:21:59
Wat ik begreep word hij deze week gepresenteerd.
Gisteren was de wedstrijddag en daardoor besloten om het nog niet te melden.

Hij was al wat eerder begonnen met zijn functie en is met Ruben de Jong bij Manchester City geweest afgelopen weekend om alvast wat contacten op te bouwen.

m united bedoel je
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op april 16, 2024, 11:09:27
eerst 4 spelers in de as halen,, spelers met slimheid hardheid en die
andere beter maken aansturen en aanpakken.daarom heen bouwen
met spelers uit huidige selectie en 2 jeugdspelers de kans geven.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op april 16, 2024, 11:15:59
Citaat van: Specuveter op april 16, 2024, 10:17:22
Zal een grote reorganisatie van elftal moeten komen.
Met een aantal spelers kunnen we nog wel even vooruit.
Ottesen
Caschali
Tol/Smand
Breij
Balk
Narthy.

En een enkele jeugdspeler zal doorbreken
Werk aan de winkel voor Lambooy.
Breij gaat weg.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op april 16, 2024, 12:08:04
Citaat van: denistel op april 16, 2024, 11:09:27
eerst 4 spelers in de as halen,, spelers met slimheid hardheid en die
andere beter maken aansturen en aanpakken.daarom heen bouwen
met spelers uit huidige selectie en 2 jeugdspelers de kans geven.
beginnen met een uitgebalanceerd middenveld.
De Jong en van Kaam samen kan eigenlijk niet.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Tanjajeah op april 16, 2024, 13:48:37
Toch ook wel bijzonder dat geen enkele jeugdspeler zich z?ver heeft ontwikkeld dit seizoen dat ie nu regelmatig basisspeler is.

Smand > ok, speelt dan wel al 2 seizoenen regelmatig basis, maar is in die tijd niet beter geworden. Zou zijn huidige vorm zijn top zijn of?
Kooistra> is natuurlijk nog jong, maar krijgt gaandeweg het seizoen minder speeltijd in plaats van meer.
Schaapman > hij had het wel echt in zich om zich dit seizoen tot een volgwaardige basisspeler uit te groeien. Tot zijn blessure roet in het eten gooide.

En Nartey doet het wel goed natuurlijk op dit moment.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op april 16, 2024, 14:23:49
Paalman moet zeker Schaapman zijn :y
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op april 16, 2024, 14:24:15
Je vergeet Smit  :?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op april 16, 2024, 14:49:57
Citaat van: Tanjajeah op april 16, 2024, 13:48:37
Toch ook wel bijzonder dat geen enkele jeugdspeler zich z?ver heeft ontwikkeld dit seizoen dat ie nu regelmatig basisspeler is.

Smand > ok, speelt dan wel al 2 seizoenen regelmatig basis, maar is in die tijd niet beter geworden. Zou zijn huidige vorm zijn top zijn of?
Kooistra> is natuurlijk nog jong, maar krijgt gaandeweg het seizoen minder speeltijd in plaats van meer.
Paalman > hij had het wel echt in zich om zich dit seizoen tot een volgwaardige basisspeler uit te groeien. Tot zijn blessure roet in het eten gooide.

En Nartey doet het wel goed natuurlijk op dit moment.

Bijzonder juist niet in een minder draaiend team is het heel lastig toch.
En het gaat ook niet allemaal 1 2 3 hoor zullen de komende jaren toch
een paar basis speler gaan worden maar zijn allen nog tussen 17 en 21.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op april 16, 2024, 18:14:46
Citaat van: denistel op april 16, 2024, 11:09:27
eerst 4 spelers in de as halen,, spelers met slimheid hardheid en die
andere beter maken aansturen en aanpakken.daarom heen bouwen
met spelers uit huidige selectie en 2 jeugdspelers de kans geven.


Dit inderdaad. En dan zullen de huidige spelers in de as weg moeten:  Tol, Bergsma, v Mullem , vKaam, Uldrikis.
Smit, Smand, De Jong kun je met hun leeftijd er nog wel bij houden in de breedte. vOsch nog voordeel vd twijfel.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op april 23, 2024, 23:27:29
Marsman de linksback van o 21 vind ik ook een prima speler fel technisch
snel en opkomend goed
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 12, 2024, 10:17:10
Is het al bekend wie die speler was bij het WTC? Brandon Baiye?


Ik hoorde ook een gerucht dat Cambuur bezig is met Addai (Jong AZ)  Livramento (MVV)?

Wie weet hier meer over. 
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 12, 2024, 11:06:40
Addai is toch totaal onhaalbaar joh. En ook voor huurbasis is geen enkele reden vanuit AZ omdat ze een walgelijk beloftenteam hebben in de KKD
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: justremco op mei 12, 2024, 11:27:07
Citaat van: upweer op mei 12, 2024, 10:17:10
Is het al bekend wie die speler was bij het WTC? Brandon Baiye?


Ik hoorde ook een gerucht dat Cambuur bezig is met Addai (Jong AZ)  Livramento (MVV)?

Wie weet hier meer over.

Addai en Livramento hebben beide nog een doorlopend contract dus lijkt me niet heel waarschijnlijk
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sk13 op mei 12, 2024, 16:45:38
Die mercera op middenveld kan alleen maar beter worden. Wanneer hij volgde seizoen meer en meer speelt
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Delamere op mei 12, 2024, 17:21:19
Lambooij moet toch maar proberen Uldrikis binnenboord te houden. En hij zal ook wel zien dat hij Smand toch ook maar voorzichtig de weg naar de uitgang moet wijzen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: poelie-lwd op mei 12, 2024, 18:28:29
Citaat van: denistel op april 23, 2024, 23:27:29
Marsman de linksback van o 21 vind ik ook een prima speler fel technisch
snel en opkomend goed

Veel te licht.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: poelie-lwd op mei 12, 2024, 18:31:13
Citaat van: sk13 op mei 12, 2024, 16:45:38
Die mercera op middenveld kan alleen maar beter worden. Wanneer hij volgde seizoen meer en meer speelt

Schaapman is 3 klassen beter.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 12, 2024, 20:05:16
Ik zet mijn geld op Narty.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2024, 22:07:03
Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2024, 18:28:29
Veel te licht.
achter Poll.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 12, 2024, 22:33:44
Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2024, 22:07:03
achter Poll.

Die Poll is toch ook helemaal niks
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 12, 2024, 23:00:31
Je kan het proberen met Poll en Marsman in de voorbereiding. Andere posities hebben prio om snel in te vullen. Ben ook bang dat het uiteindelijk te licht is met die 2.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 12, 2024, 23:05:10
Citaat van: Delamere op mei 12, 2024, 17:21:19
Lambooij moet toch maar proberen Uldrikis binnenboord te houden. En hij zal ook wel zien dat hij Smand toch ook maar voorzichtig de weg naar de uitgang moet wijzen.

Smand naar de uitgang? Dat zou m.i. echt ontzettend stom zijn. Niet de duurste jongen, nog jong. Een jonge speler heeft altijd een mindere periode, het is te bekijken of dit seizoen daar onder valt.. maar itt tot de oudere Bergsma en Tol zit in smand wellicht nog wat meer rek.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op mei 12, 2024, 23:18:11
Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2024, 18:28:29
Veel te licht.

v kaam en de jong nog lichter
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 13, 2024, 06:34:20
Citaat van: papier op mei 12, 2024, 23:05:10
Smand naar de uitgang? Dat zou m.i. echt ontzettend stom zijn. Niet de duurste jongen, nog jong. Een jonge speler heeft altijd een mindere periode, het is te bekijken of dit seizoen daar onder valt.. maar itt tot de oudere Bergsma en Tol zit in smand wellicht nog wat meer rek.
met Smand win je de oorlog ook niet. Vanaf de winterstop vorig seizoen is de defensieve bende begonnen en dat was ook het moment dat Smand een vaste waarde werd. Het had absoluut niet alleen met hem te maken maar dat zijn de feiten. Overigens zou ik hem nog nog een kans geven. Met 2 nieuwen centraal erbij met hem als stand in of misschien basis.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 13, 2024, 06:42:09
Citaat van: sunderland op mei 13, 2024, 06:34:20
met Smand win je de oorlog ook niet. Vanaf de winterstop vorig seizoen is de defensieve bende begonnen en dat was ook het moment dat Smand een vaste waarde werd. Het had absoluut niet alleen met hem te maken maar dat zijn de feiten. Overigens zou ik hem nog nog een kans geven. Met 2 nieuwen centraal erbij met hem als stand in of misschien basis.

Tsja, 21 jaar we hoeven ook niet te verwachten dat hij de kar gaat trekken in een team zonder goede CV naast hem, goede VM voor hem of betrouwbare keeper achter hem. Ik zegt niet dat hij onze nummer 1 achterin moet zijn maar hij is wat mij betreft wel de laatste CV die je moet laten gaan. Die andere 2 kun je wel afschrijven.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op mei 13, 2024, 07:38:31
Smand, Kaam en De Jong alle drie naar het bankje. Samen met Mullem, Al Hilali, Smit en vd Water. Dan hebben we de wissels maar vast ingevuld.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 13, 2024, 07:45:48
Wel een bankje elders dan. Ik hoef die hier niet terug te zien (muv Smand, Smit en De Jong, die nog vrij jong zijn en ook niet heel zwaar op de begroting zullen drukken).

Het beste voetbal (en herkenbaar) was toch met Bergsma in de basis. Het zou best kunnen dat die toch blijft nu die eruit licht voor de voorberreiding/transferperiode.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op mei 13, 2024, 09:50:21
Citaat van: papier op mei 12, 2024, 23:05:10
Smand naar de uitgang? Dat zou m.i. echt ontzettend stom zijn. Niet de duurste jongen, nog jong. Een jonge speler heeft altijd een mindere periode, het is te bekijken of dit seizoen daar onder valt.. maar itt tot de oudere Bergsma en Tol zit in smand wellicht nog wat meer rek.
Alles valt of staat met de balans in het elftal en die was dit seizoen volledig zoek met een middenveld die onze verdedigers op geen enkele wijze ontlasten. Neem als voorbeeld Martijn van der Laan, winnaar van de zilveren schoen Eredivisie en onderdeel van 1 van de minst gepasseerde defensies. Heeft daarna nooit meer iets gepresteerd. Heeft in dat seizoen ontzettend veel gehad aan el Makrini die voor hem als stofzuiger fungeerde. Met dit in het achterhoofd (en zijn leeftijd) zou ik Smand zeker nog niet afschrijven.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 13, 2024, 10:38:18
Dat woord leeftijd steeds. Als je goed bent dan speel je gewoon ongeacht de leeftijd.
Ik kom voor de winst en of ze nu 33 zijn of 21 daar zie ik niet naar. En dan bedoel ik Narthy of Wiebe of van de Veen of mercera. Die komen nog maar net kijken en bij hun was de stap van 2 x trainen naar 7 x trainen al heel wat
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2024, 10:51:38
Citaat van: upweer link=topic=2611.msg356904#  date=1715546024
Die Poll is toch ook helemaal niks
wie is dan wel goed in jouw ogen :?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2024, 10:52:56
Citaat van: De Gast op mei 13, 2024, 07:38:31
Smand, Kaam en De Jong alle drie naar het bankje. Samen met Mullem, Al Hilali, Smit en vd Water. Dan hebben we de wissels maar vast ingevuld.
jij bent gelukkig geen trainer  :y
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 13, 2024, 11:34:59
Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2024, 10:51:38
wie is dan wel goed in jouw ogen :?
volgens jou wel dan?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 13, 2024, 11:41:36
Begreep dat Uldrikis naar Groningen gaat? Blijft hij toch in de buurt
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2024, 11:49:30
Citaat van: upweer op mei 13, 2024, 11:41:36
Begreep dat Uldrikis naar Groningen gaat? Blijft hij toch in de buurt
Bij Slavia Praag betalen ze beter... ;)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: poelie-lwd op mei 13, 2024, 12:13:57
Citaat van: papier op mei 12, 2024, 23:05:10
Smand naar de uitgang? Dat zou m.i. echt ontzettend stom zijn. Niet de duurste jongen, nog jong. Een jonge speler heeft altijd een mindere periode, het is te bekijken of dit seizoen daar onder valt.. maar itt tot de oudere Bergsma en Tol zit in smand wellicht nog wat meer rek.

Nee hoor die kan het nivo lang niet aan. Blijft ook een nivo lager heel kwetsbaar met ruimtes in de rug. Willen we bovenin meedoen dan moeten er betere verdedigers komen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: poelie-lwd op mei 13, 2024, 12:14:33
Citaat van: denistel op mei 12, 2024, 23:18:11
v kaam en de jong nog lichter

Absoluut maar daar ging het nu niet over.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: poelie-lwd op mei 13, 2024, 12:16:14
Citaat van: sunderland op mei 13, 2024, 10:38:18
Dat woord leeftijd steeds. Als je goed bent dan speel je gewoon ongeacht de leeftijd.
Ik kom voor de winst en of ze nu 33 zijn of 21 daar zie ik niet naar. En dan bedoel ik Narthy of Wiebe of van de Veen of mercera. Die komen nog maar net kijken en bij hun was de stap van 2 x trainen naar 7 x trainen al heel wat

Nartey is de enige waarvan ik denk dat hij (op termijn) het nivo aan kan. De rest niet.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2024, 12:20:15
Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2024, 12:16:14
Nartey is de enige waarvan ik denk dat hij (op termijn) het nivo aan kan. De rest niet.
En Schaapman?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 13, 2024, 12:23:50
Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2024, 12:13:57
Nee hoor die kan het nivo lang niet aan. Blijft ook een nivo lager heel kwetsbaar met ruimtes in de rug. Willen we bovenin meedoen dan moeten er betere verdedigers komen.

Zn zwaktes moet je opvangen om z'n sterke punten te kunnen gbruiken net als de genoemde Vd Laan. Je kan wel 4 betere CV's willen dan Smand maar we mogen ook wel re?el zijn, de financi?n zijn beperkt.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op mei 13, 2024, 13:06:40
Citaat van: upweer op mei 13, 2024, 11:41:36
Begreep dat Uldrikis naar Groningen gaat? Blijft hij toch in de buurt

Goed nieuws dan voor de Uldrikis-fanclub hier.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op mei 13, 2024, 13:06:45
Volgens de geruchtenmolen:

- Branderhorst van Utrecht halen als 1e keeper, dus dat betekend Yanick out? Branderhorst zit daar weer op 2e plan, 1e keeper contract verlengd
- Middenvelder van MVV
- Vellios spits PEC deze kant op in ruildeal met Van der Water

Gaat weer refreshen worden deze zomer  :D
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 13, 2024, 13:11:33
Een bejaarde griek halen die in de KKD nog minder scoorde dan Drikus en Smit....
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2024, 13:23:30
Citaat van: papier op mei 13, 2024, 13:11:33
Een bejaarde griek halen die in de KKD nog minder scoorde dan Drikus en Smit....
Ik dacht het zelfde, v/d Water maar ruilen met Huiberts(is nu verhuurd)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op mei 13, 2024, 13:30:34
Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2024, 12:16:14
Nartey is de enige waarvan ik denk dat hij (op termijn) het nivo aan kan. De rest niet.

Schaapman ook als ie goed uit de blessure komt.Kooistra is nog maar 17 dus die kan
sterker en beter worden op alle vlakken.We gaan het zien de komende jaren.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2024, 13:32:35
Citaat van: denistel op mei 13, 2024, 13:30:34
Schaapman ook als ie goed uit de blessure komt. Kooistra is nog maar 17 dus die kan
sterker en beter worden op alle vlakken. We gaan het zien de komende jaren.
Het is ook veel te voorbarig om die jonge gasten nu al af te schrijven...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op mei 13, 2024, 13:35:50
Citaat van: Bussum op mei 13, 2024, 13:06:45
Volgens de geruchtenmolen:

- Branderhorst van Utrecht halen als 1e keeper, dus dat betekend Yanick out? Branderhorst zit daar weer op 2e plan, 1e keeper contract verlengd
- Middenvelder van MVV
- Vellios spits PEC deze kant op in ruildeal met Van der Water

Gaat weer refreshen worden deze zomer  :D

Branderhorst lijkt me onhaalbaar. Die kan bij iedere eredivisie club aan de slag en verdient een goed salaris bij Utrecht
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op mei 13, 2024, 13:37:31
Citaat van: upweer op mei 13, 2024, 11:41:36
Begreep dat Uldrikis naar Groningen gaat? Blijft hij toch in de buurt
Lijkt me een prima stap voor hem, ook gezien hij een vriendin uit Leeuwarden heeft
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 13, 2024, 13:41:49
Citaat van: Grijskijkert op mei 13, 2024, 13:32:35
Het is ook veel te voorbarig om die jonge gasten nu al af te schrijven...

Inderdaad. Je moet ze enerzijds de tijd en ruimte geven om te ontwikkelen en anderzijds niet teveel druk op ze moeten leggen. Dat betekent dat je een basisgroep moet hebben met een bepaald niveau die daadwerkelijk thuisgeeft, dat missen we nu. Dan kijken we in mijn ogen hoopvol naar jonge gasten terwijl die eigenlijk nog in de gelegenheid moeten zijn om fouten te maken. Met een beetje realiteitszin denk ik dat we 2 goede buitens moeten hebben en een daar vlak achter die ze scherp kan houden. Op dit moment hebben we daar 1 van in onze selectie (Balk). Dan kun je in een gewoon seizoen goed omgaan met schorsingen en blessures en heb je hopelijk de tijd en ruimte om ook Kooistra en Van der veen minuten te geven.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 13, 2024, 13:43:08
Citaat van: anderszchristian op mei 13, 2024, 13:37:31
Lijkt me een prima stap voor hem, ook gezien hij een vriendin uit Leeuwarden heeft

Heeft eigenlijk de helft van zijn periode hier gepresteerd. Waarbij er een periode van 1.5 seizoen tussenin zat waarin het helemaal niets was.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2024, 13:48:41
Citaat van: papier op mei 13, 2024, 13:41:49
Inderdaad. Je moet ze enerzijds de tijd en ruimte geven om te ontwikkelen en anderzijds niet teveel druk op ze moeten leggen. Dat betekent dat je een basisgroep moet hebben met een bepaald niveau die daadwerkelijk thuisgeeft, dat missen we nu. Dan kijken we in mijn ogen hoopvol naar jonge gasten terwijl die eigenlijk nog in de gelegenheid moeten zijn om fouten te maken. Met een beetje realiteitszin denk ik dat we 2 goede buitens moeten hebben en een daar vlak achter die ze scherp kan houden. Op dit moment hebben we daar 1 van in onze selectie (Balk). Dan kun je in een gewoon seizoen goed omgaan met schorsingen en blessures en heb je hopelijk de tijd en ruimte om ook Kooistra en Van der veen minuten te geven.
Ze bij O21 laten voetballen en bij de eerste selectie trainen en zijn ze goed genoeg dan bij de wedstrijd selectie halen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op mei 13, 2024, 13:55:49
Citaat van: papier op mei 13, 2024, 13:43:08
Heeft eigenlijk de helft van zijn periode hier gepresteerd. Waarbij er een periode van 1.5 seizoen tussenin zat waarin het helemaal niets was.
Misschien heeft hij in die kort haar periode ook zijn tweelingbroer gestuurd, net als Edgar I?  8)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 13, 2024, 14:03:05
Citaat van: Grijskijkert op mei 13, 2024, 13:48:41
Ze bij O21 laten voetballen en bij de eerste selectie trainen en zijn ze goed genoeg dan bij de wedstrijd selectie halen.

O21 idd de basis voor ze. Maar dus niet de selectie zo drukbezetten dat er nooit plek vrijkomt. In mijn ogen moet je ook perspectief bieden aan jeugdspelers, waardoor jonge gasten ook bij ons in de jeugd in willen stromen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 13, 2024, 14:03:50
Citaat van: anderszchristian op mei 13, 2024, 13:55:49
Misschien heeft hij in die kort haar periode ook zijn tweelingbroer gestuurd, net als Edgar I?  8)

Het verschil tussen zijn laatste half jaar, eerste seizoen en die periode ertussen is echt bizar. Vorig jaar ging lukte echt niets bij hem, per ongeluk scoorde hij nog in de laatste wedstrijd....
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op mei 13, 2024, 14:06:56
Citaat van: papier op mei 13, 2024, 14:03:50
Het verschil tussen zijn laatste half jaar, eerste seizoen en die periode ertussen is echt bizar. Vorig jaar ging lukte echt niets bij hem, per ongeluk scoorde hij nog in de laatste wedstrijd....
Verschil van dag en nacht inderdaad. Denk dat we kunnen concluderen dat het vertrouwen van Henk hier een groot aandeel in heeft gespeeld.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op mei 13, 2024, 14:08:00
Citaat van: papier op mei 13, 2024, 14:03:05
O21 idd de basis voor ze. Maar dus niet de selectie zo drukbezetten dat er nooit plek vrijkomt. In mijn ogen moet je ook perspectief bieden aan jeugdspelers, waardoor jonge gasten ook bij ons in de jeugd in willen stromen.
Dit is ook in de lijn met het beleid die ze hebben uitgesproken voor de komende jaren
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 13, 2024, 14:23:32
Citaat van: anderszchristian op mei 13, 2024, 14:06:56
Verschil van dag en nacht inderdaad. Denk dat we kunnen concluderen dat het vertrouwen van Henk hier een groot aandeel in heeft gespeeld.

Inderdaad. Dat heeft Kallon ook geholpen te groeien en ik zie dat bij anderen ook wel gebeuren. Op voorwaarde dat er wel een selectie staat die elkaar beter maakt. En niet een selectie die elkaars fouten juist vergroot.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Ollie op mei 13, 2024, 15:15:29
Citaat van: upweer op mei 13, 2024, 11:41:36
Begreep dat Uldrikis naar Groningen gaat? Blijft hij toch in de buurt
Prima stap, de verhuizing van Leeuwarden naar Groningen is mij ook goed bevallen  :devil
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: poelie-lwd op mei 13, 2024, 17:49:04
Citaat van: Grijskijkert op mei 13, 2024, 12:20:15
En Schaapman?

hors categorie. Als Schaapman niet geblesseerd was geraakt had hij zich met twee vingers in de neus vast in de basis gespeeld. 
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Destroyer op mei 13, 2024, 17:49:59
Citaat van: Ollie op mei 13, 2024, 15:15:29
Prima stap, de verhuizing van Leeuwarden naar Groningen is mij ook goed bevallen  :devil

Ben benieuwd, niet alle sccers is het daar goed afgegaan.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op mei 14, 2024, 23:24:27
Citaat van: anderszchristian op mei 13, 2024, 13:37:31
Lijkt me een prima stap voor hem, ook gezien hij een vriendin uit Leeuwarden heeft

als pinchitter dan? Postema het 2x zo veel maakt toch. is oek nog altijd kans dat
ie in Leeuwarden blijft hoorden we vanmorgen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 09:30:20
Citaat van: denistel op mei 14, 2024, 23:24:27
als pinchitter dan? Postema het 2x zo veel maakt toch. is oek nog altijd kans dat
ie in Leeuwarden blijft hoorden we vanmorgen.
18 om 12 en Postema heeft op eredivisie niveau nog niet laten zien :thumbsup
Maar als Uldrikis niet heeft opgezegd voor 0000 gisteravond dan blijft hij onder de zelfde voorwaarden, denk dat hij wel heeft opgezegd...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op mei 15, 2024, 10:32:24
Moet een speler met een aflopend contract opzeggen anders blijft hij onder dezelfde voorwaarden  :?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: janou op mei 15, 2024, 10:32:52
Zou echt heel mooi zijn als Drikus nog een jaartje zou blijven. Smit verkopen hopelijk. Denk dat wij vooral meer rust op het middenveld moeten krijgen en voorin veel meer diepte erbij (2 goede buitenspelers erbij). Je wilt twee kanten met diepte. Hoe dieper de buitenspelers gaan, hoe meer tijd en ruimte ook het middenveld gaat krijgen. Denk dat we daar dit jaar ook een tekort aan hadden.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 10:36:32
Citaat van: De Gast op mei 15, 2024, 10:32:24
Moet een speler met een aflopend contract opzeggen anders blijft hij onder dezelfde voorwaarden  :?
:y
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op mei 15, 2024, 10:40:04
Citaat van: janou op mei 15, 2024, 10:32:52
Zou echt heel mooi zijn als Drikus nog een jaartje zou blijven. Smit verkopen hopelijk. Denk dat wij vooral meer rust op het middenveld moeten krijgen en voorin veel meer diepte erbij (2 goede buitenspelers erbij). Je wilt twee kanten met diepte. Hoe dieper de buitenspelers gaan, hoe meer tijd en ruimte ook het middenveld gaat krijgen. Denk dat we daar dit jaar ook een tekort aan hadden.

Schiet niks op janou. We mutte oek eens wat geld proberen te verdienen. Loslaten is oek een kwaliteit.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op mei 15, 2024, 10:41:57
Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2024, 10:36:32
:y

Aah ok. Wist ik niet. Apart.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 10:44:22
Citaat van: De Gast op mei 15, 2024, 10:41:57
Aah ok. Wist ik niet. Apart.
Moet de speler wel in zijn eerste contract zitten :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: janou op mei 15, 2024, 10:53:05
Citaat van: De Gast op mei 15, 2024, 10:40:04
Schiet niks op janou. We mutte oek eens wat geld proberen te verdienen. Loslaten is oek een kwaliteit.

Daarom zeg ik ook Smit verkopen nu het nog kan :). Denk dat Uldrikis met goede buitens en een beter lopend team ons heel veel gaat brengen. En dan een nieuwe talentvolle spits halen die achter Drikus kan staan. Een goede spits die er 20 inschiet kunnen wij simpelweg niet vastleggen. Wellicht wel huren zoals bij Muhren, maar dan moet je ook geluk hebben dat het er uit komt. Vind Uldrikis eerlijk waar in potentie een van de meest bruikbare spitsen die wij hier hebben gehad.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 15, 2024, 10:53:48
Citaat van: De Gast op mei 15, 2024, 10:40:04
Schiet niks op janou. We mutte oek eens wat geld proberen te verdienen. Loslaten is oek een kwaliteit.


Dat heeft Henk eerder bij Cambuur niet gedaan vandaar dat hij daarna naar de Graafschap ging.
Ik denk dat van Kaam afscheid neemt van ons.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 15, 2024, 10:54:19
Citaat van: janou op mei 15, 2024, 10:53:05
Daarom zeg ik ook Smit verkopen nu het nog kan :). Denk dat Uldrikis met goede buitens en een beter lopend team ons heel veel gaat brengen. En dan een nieuwe talentvolle spits halen die achter Drikus kan staan. Een goede spits die er 20 inschiet kunnen wij simpelweg niet vastleggen. Wellicht wel huren zoals bij Muhren, maar dan moet je ook geluk hebben dat het er uit komt. Vind Uldrikis eerlijk waar in potentie een van de meest bruikbare spitsen die wij hier hebben gehad.


Gaat naar Groningen, we horen vandaag meer of hij blijft of vertrekt.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: janou op mei 15, 2024, 10:57:36
Citaat van: upweer op mei 15, 2024, 10:54:19

Gaat naar Groningen, we horen vandaag meer of hij blijft of vertrekt.

Was ook meer op hoop gebaseerd dan realisme  :P.  Vind Groningen wel vreemd want die spelen toch met twee spitsen dit jaar?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: janou op mei 15, 2024, 11:00:17
Citaat van: upweer op mei 15, 2024, 10:53:48

Dat heeft Henk eerder bij Cambuur niet gedaan vandaar dat hij daarna naar de Graafschap ging.
Ik denk dat van Kaam afscheid neemt van ons.

Ik heb Henk ook wel eens horen zeggen dat er juist te veel (gedwongen) door geselecteerd is in de kern van het elftal afgelopen jaren. Ik ben er zelf ook van overtuigd dat wij met Stevens, Kallon en Stevens in de Eredivisie waren gebleven. Maar dat blijft gissen natuurlijk.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Stiens op mei 15, 2024, 11:15:24
Citaat van: janou op mei 15, 2024, 11:00:17
Ik heb Henk ook wel eens horen zeggen dat er juist te veel (gedwongen) door geselecteerd is in de kern van het elftal afgelopen jaren. Ik ben er zelf ook van overtuigd dat wij met Stevens, Kallon en Stevens in de Eredivisie waren gebleven. Maar dat blijft gissen natuurlijk.

Met twee Stevens op de goal was dat zeker gelukt inderdaad  w:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: janou op mei 15, 2024, 11:20:05
Citaat van: Stiens op mei 15, 2024, 11:15:24
Met twee Stevens op de goal was dat zeker gelukt inderdaad  w:)

Vond het overigens wel erg verdedigend van Henk om met twee keepers te gaan spelen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 15, 2024, 12:38:06
Citaat van: janou op mei 15, 2024, 10:53:05
Daarom zeg ik ook Smit verkopen nu het nog kan :). Denk dat Uldrikis met goede buitens en een beter lopend team ons heel veel gaat brengen. En dan een nieuwe talentvolle spits halen die achter Drikus kan staan. Een goede spits die er 20 inschiet kunnen wij simpelweg niet vastleggen. Wellicht wel huren zoals bij Muhren, maar dan moet je ook geluk hebben dat het er uit komt. Vind Uldrikis eerlijk waar in potentie een van de meest bruikbare spitsen die wij hier hebben gehad.
ben het wel heel erg met jou eens. Maar als ik Uldrikus in Groningen zag stuntelen en sloom doen dan ben ik er ook helemaal klaar mee. Zijn laatste was ie weer heel goed en tegen de hele top 7 speelde hij meer dan prima zowel uit als thuis. En tegen NEC was hij gewoon de beste op het veld..,
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: janou op mei 15, 2024, 13:01:34
Citaat van: sunderland op mei 15, 2024, 12:38:06
ben het wel heel erg met jou eens. Maar als ik Uldrikus in Groningen zag stuntelen en sloom doen dan ben ik er ook helemaal klaar mee. Zijn laatste was ie weer heel goed en tegen de hele top 7 speelde hij meer dan prima zowel uit als thuis. En tegen NEC was hij gewoon de beste op het veld..,

Ja, als hij zijn wedstrijd niet heeft of hij krijgt heel veel slechte ballen ziet het er heel klungelig uit. Maar ik denk dat dat ook vaak komt door dat lange lichaam, het ziet er allemaal niet heel handig uit, maar dat slechte spelen heeft ook wel echt met het team te maken. Als wij wat dominanter zouden zijn aan de bal, ga je aan Uldrikis ook veel meer hebben omdat hij in de 16 kan komen. Afgelopen twee jaar is het vooral lange bal op de middenlijn op hem geweest.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: justremco op mei 15, 2024, 14:22:27
Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2024, 10:44:22
Moet de speler wel in zijn eerste contract zitten :thumbsup

En een optie in het contract hebben?.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2024, 15:09:57
Eerst maar even kijken wie er allemaal weggaan en daaruit kunnen we nieuwe spelers halen.
Wat denistel al eerder op forum heeft gezet begin eens met een goede ass en daar vanuit ver bouwen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Stiens op mei 15, 2024, 16:04:47
EN DAT IS TWEE: EERSTE PROFCONTRACT VOOR BRAM MARSMAN

https://cambuur.nl/nieuws/en-dat-is-twee-eerste-profcontract-voor-bram-marsman/

(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/05/SCC03096-6-1536x1024.jpg)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Trainert! op mei 15, 2024, 16:51:33
Nu maar ophouden met die zogenaamde talenten. Gas geven voor kwaliteit!!! Anders weer 13e of lager
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 17:11:08
Mooi, zijn de beide back posities bezet...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: justremco op mei 15, 2024, 17:17:16
Kan er ook iemand een overzicht plaatsen van hoe we er momenteel voor staan qua selectie?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 17:18:05
Citaat van: justremco op mei 15, 2024, 17:17:16
Kan er ook iemand een overzicht plaatsen van hoe we er momenteel voor staan qua selectie?
Ga uw gang...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op mei 15, 2024, 18:09:43
Citaat van: Trainert! op mei 15, 2024, 16:51:33
Nu maar ophouden met die zogenaamde talenten. Gas geven voor kwaliteit!!! Anders weer 13e of lager

nu nog 5 toppers en dan snel een mooi team smeden
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 15, 2024, 18:20:46
Een 2e linksback zou je toch zelf moeten kunnen opleiden en niet elders hoeven te halen. Ik vind het prima zo.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2024, 19:05:36
Citaat van: justremco op mei 15, 2024, 17:17:16
Kan er ook iemand een overzicht plaatsen van hoe we er momenteel voor staan qua selectie?

Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik heb wel een overzicht van de huidige selectie van het eerste team, maar ik heb geen idee of als die jeugdspelers daar bij horen
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2024, 19:06:24
   Selectie Cambuur 2024/2025               
                  
   Keepers               
   Yanick van Osch      2025/2026         
   Daan Reiziger      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Verdedigers               
   Leon Bergsma       2024/2025         
   Floris Smand      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Thomas Poll      2024/2025      ??n jaar huur, ??n jaar contract, optie voor een jaar   
   Gabi Caschili      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Sturla Ottesen      2024/2025         
                  
   Middenvelders               
   Daniel van Kaam      2024/2025         
   Vincent Pichel      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Jeremy van Mullem      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Fedde de Jong      2025/2026         
                  
   Aanvallers               
   Milan Smit      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Remco Balk      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Yoram van der Veen      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Wiebe Kooistra      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Trainers               
   HENK      2024/2025      hoofdtrainer   
   Martijn Barto      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
   Peter van der Vlag      2023/2024      Keeperstrainer (optie voor ??n jaar)   
   Nicky Boonstra      2025/2026      Performance trainer/ fysiek trainer   
   Ruben de Jong      2023/2024      Video analist (optie voor ??n jaar)   
   Jeroen Burghout      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
                  
   Silvester van der Water      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   
   Youns El Hilali      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2024, 19:06:49
.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 15, 2024, 19:08:42
Ruben de Jong is inmiddels hoofd Scouting. ;)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 19:09:05
Keepers 

Yanick van Osch                                                 2025/2026 + optie
Daan Reiziger                                                      2025/2026 + optie


Verdedigers
Sturla Ottesen                                                     2024/2025 + optie
Floris Smand                                                        2025/2026 + optie
Bergsma                                                                 2024/2025
Thomas Poll                                                            2024/2025 + optie
Gabi Gaschili                                                          2024/2025 + optie
Bram Marsman                                                       2025/2026 + optie
Toni Jonker                                                             2025/2026 + optie

Middenvelders   
Marcel Schaapman                                            2025/2026 + optie   
Tyrique Mercera                                                 2025/2026 + optie
Matthias Nartey                                                 2025/2026 + optie
Daan Visser                                                          2025/2026 + optie
Vincent Pichel                                                     2024/2025 +  optie
Fedde de Jong                                                     2025/2026 + optie
Daniel van Kaam                                          2024/2025 + optie
Jeremy van Mullem                                            2024/2025 + optie

Aanvallers

S van der Water                                                  2024/2025 + optie
Milan Smit                                                            2026/2027 + optie
Remco Balk                                                          2024/2025 + optie
Wiebe Kooistra                                                     2025/2026 + optie         
Yoram van der Veen                                              2025/2026 + optie
Youns El Hilali                                                       2024/2025 + optie
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 19:10:29
Citaat van: Bankzitter op mei 15, 2024, 19:08:42
Ruben de Jong is inmiddels hoofd Scouting. ;)
Technische staf
       
Henk de Jong                 hoofdtrainer
Sandor v/d Heide             1e assistent                
Jeroen Burghout   assistent-trainer
Martijn Barto        assistent-trainer   
Peter van der Vlag   keeperstrainer                
Nicky Boonstra       fysiektrainer                
Lars Lambooij                   technisch manager

Ruben de Jong                Hoofdscout
Edwin Guchelaar             datascout
Jan Bruin                          scout
Marco v/d Heide              Scout
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2024, 19:11:46
Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2024, 19:09:05
Keepers 

Yanick van Osch                                                 2025/2026 + optie
Daan Reiziger                                                      2025/2026 + optie

enz.

Horen al deze spelers bij de selectie van het eerste? Dan zijn we wel klaar lijkt me :D
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 19:12:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2024, 19:11:46
Horen al deze spelers bij de selectie van het eerste? Dan zijn we wel klaar lijkt me :D
Allemaal contract spelers..
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2024, 19:16:26
Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2024, 19:12:24
Allemaal contract spelers..

Klopt maar dat was mijn vraag niet. Bij Jong Ajax zitten ook alleen maar contractspelers, maar die zitten niet bij het eerste
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 19:21:04
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2024, 19:16:26
Klopt maar dat was mijn vraag niet. Bij Jong Ajax zitten ook alleen maar contractspelers, maar die zitten niet bij het eerste
Tot nu toe wel, maar er zullen een aantal vertrekken en terug vloeien richting O21 en wie dit worden zal de voorbereiding uitwijzen lijkt me.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 15, 2024, 19:35:28
Het kan prima, maar we moeten daar dan ook nog niet eens jonge spelers van elders daar vovenop aantrekken (zoals Fedde de Jong, EL Hilali, Cashgilli ect.). Dan raakt de zaak uit balans. De as moet gewoon ervaring hebben.

Maar wie weet halen we de nieuwe Hoedemakers en Jacobs gewoon uit eigen jeugd en hoeven we daarvoor helemaal niet bij Jong teams te shoppen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: EdsjeSCC op mei 15, 2024, 20:10:09
Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2024, 19:10:29
Technische staf
       
Henk de Jong                 hoofdtrainer
Sandor v/d Heide             1e assistent                
Jeroen Burghout   assistent-trainer
Martijn Barto        assistent-trainer   
Peter van der Vlag   keeperstrainer                
Nicky Boonstra       fysiektrainer                
Lars Lambooij                   technisch manager

Ruben de Jong                Hoofdscout
Edwin Guchelaar             datascout
Jan Bruin                          scout
Marco v/d Heide              Scout

Goeie 1e assistent
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2024, 20:11:52
Citaat van: EdsjeSCC op mei 15, 2024, 20:10:09
Goeie 1e assistent
De eerste na een uur :_schater _O_
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2024, 21:01:11
Citaat van: Trainert! op mei 15, 2024, 16:51:33
Nu maar ophouden met die zogenaamde talenten. Gas geven voor kwaliteit!!! Anders weer 13e of lager
niet te positief Trainert :zweep
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 15, 2024, 21:52:25
Citaat van: Noordcambuur op mei 15, 2024, 21:01:11
niet te positief Trainert :zweep

Komt wel goed juh
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op mei 16, 2024, 11:01:36
Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2024, 10:44:22
Moet de speler wel in zijn eerste contract zitten :thumbsup

Alleen zit hij niet in zijn eerste contract.

Zou hij zelf een eenzijdige optie hebben misschien?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2024, 11:05:44
Citaat van: De Gast op mei 16, 2024, 11:01:36
Alleen zit hij niet in zijn eerste contract.

Zou hij zelf een eenzijdige optie hebben misschien?
Niet? Hoeveel contracten heeft hij bij Cambuur getekend?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op mei 16, 2024, 11:15:45
Twee volgens mij. Eerst twee jaar en later nog ??n jaar.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2024, 11:19:22
Citaat van: De Gast op mei 16, 2024, 11:15:45
Twee volgens mij. Eerst twee jaar en later nog ??n jaar.
Hij heeft 31-08'21 een 2 jarig contract getekend met daarin een eenzijdig club optie.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op mei 16, 2024, 13:08:11
Aaah. Mooi dastou 't skerp hest Grieskiekert  :thumbsup

Edit: toch blijft het raar dat wanneer je niet doorwilt met een speler die net uit z?n eerste contract loopt de speler zelf blijkbaar bepaald of er wordt verlengd.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 16, 2024, 17:44:44
Is Joshua Brenet niet haalbaar? 30 jaar redelijk wat ervaring en zonder club...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op mei 16, 2024, 18:08:43
Citaat van: upweer op mei 16, 2024, 17:44:44
Is Joshua Brenet niet haalbaar? 30 jaar redelijk wat ervaring en zonder club...

zal wel een goed contract willen hebben de as is belangrijker lijkt mij
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2024, 18:39:59
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2024, 19:11:46
Horen al deze spelers bij de selectie van het eerste? Dan zijn we wel klaar lijkt me :D


Keepers;
   Van Osch, Reiziger
Verdedigers;   Smand, Bergsma, Poll, Ottesen, Caschili, Marsman
Middenvelders;   Mercera, Van Mullem, Van Kaam, Schaapman, Pichel, De Jong, Nartey
Aanvallers;   Balk, Smit, Kooistra, Van der Veen, Van der Water, El Hilali

Bron: Omrop Frysl?n
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Harry L. op mei 16, 2024, 19:20:43
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2024, 18:39:59

Keepers;
   Van Osch, Reiziger
Verdedigers;   Smand, Bergsma, Poll, Ottesen, Caschili, Marsman
Middenvelders;   Mercera, Van Mullem, Van Kaam, Schaapman, Pichel, De Jong, Nartey
Aanvallers;   Balk, Smit, Kooistra, Van der Veen, Van der Water, El Hilali

Bron: Omrop Frysl?n

Ik zou alleen schaapman houden, de rest is inmiddels gewogen?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 16, 2024, 20:05:08
Citaat van: Harry L. op mei 16, 2024, 19:20:43
Ik zou alleen schaapman houden, de rest is inmiddels gewogen?

Dat doe jij heel snel dan, hoe kun je van Kooistra zeggen dag hij gewogen is?
Die jongen is 17
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: el haj op mei 16, 2024, 21:11:37
Citaat van: upweer op mei 16, 2024, 17:44:44
Is Joshua Brenet niet haalbaar? 30 jaar redelijk wat ervaring en zonder club...

Dezelfde Brenet die is veroordeeld voor de mishandeling van zijn vriendin? Rijden (en tweemaal gepakt worden) zonder rijbewijs is ook vrij triest.
Het hoeft hier echt geen braaf jongenskoortje te zijn maar dit soort gasten wil je toch niet bij je club?
Nadat we hier een godvergeten kinderverkrachter onder contract hebben gehad mogen we toch hopen dat het technisch management v?r bij dit soort situaties uit de buurt blijft?!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 16, 2024, 21:11:54
Citaat van: Harry L. op mei 16, 2024, 19:20:43
Ik zou alleen schaapman houden, de rest is inmiddels gewogen?
:_schater knap hoor het geld komt met bakken aan n Leeuwarden?.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Naastismis op mei 16, 2024, 21:34:14
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2024, 18:39:59

Keepers;
   Van Osch, Reiziger
Verdedigers;   Smand, Bergsma, Poll, Ottesen, Caschili, Marsman
Middenvelders;   Mercera, Van Mullem, Van Kaam, Schaapman, Pichel, De Jong, Nartey
Aanvallers;   Balk, Smit, Kooistra, Van der Veen, Van der Water, El Hilali

Bron: Omrop Frysl?n

Dat gaat weer een seizoen worden waar je voor plek 15 speelt. Vrijdagavond beter wat anders doen
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Inferno-058 op mei 16, 2024, 21:47:10
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2024, 18:39:59

Keepers;
   Van Osch, Reiziger
Verdedigers;   Smand, Bergsma, Poll, Ottesen, Caschili, Marsman
Middenvelders;   Mercera, Van Mullem, Van Kaam, Schaapman, Pichel, De Jong, Nartey
Aanvallers;   Balk, Smit, Kooistra, Van der Veen, Van der Water, El Hilali

Bron: Omrop Frysl?n
Caschili, Ottesen, en die jeugdspelers. De rest kan wat mij betreft exit.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op mei 16, 2024, 21:57:54
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2024, 18:39:59

Keepers;
   Van Osch, Reiziger
Verdedigers;   Smand, Bergsma, Poll, Ottesen, Caschili, Marsman
Middenvelders;   Mercera, Van Mullem, Van Kaam, Schaapman, Pichel, De Jong, Nartey
Aanvallers;   Balk, Smit, Kooistra, Van der Veen, Van der Water, El Hilali

Bron: Omrop Frysl?n

Van Osch, Smand, Bergsma, Van Mullem, Van Kaam, Pichel, Smit, Van der Water, El Hilali........... OUT!  :0=
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 16, 2024, 21:58:28
Balk en en De Jong hebben ook nog wel de leeftijd om beter te worden. Bergsma raak je niet kwijt door zijn blessure en past ook wel prima in onze taktiek. Smit bij een goed bod weg, maar ook geen ramp om erbij te houden.

Mijn verwachting:

Keepers;
   Van Osch, Reiziger
Verdedigers;   Smand, Bergsma, Poll, Ottesen, Caschili, Marsman
Middenvelders;   Mercera, Van Mullem, Van Kaam, Schaapman, Pichel, De Jong, Nartey
Aanvallers;   Balk, Smit, Kooistra, Van der Veen, Van der Water, El Hilali
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 16, 2024, 21:59:35
Citaat van: Bussum op mei 16, 2024, 21:57:54
Van Osch, Smand, Bergsma, Van Mullem, Van Kaam, Pichel, Smit, Van der Water, El Hilali........... OUT!  :0=
allemaal leuk en aardig gaat echt niet gebeuren?. :y
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Inferno-058 op mei 16, 2024, 22:01:51
Citaat van: Noordcambuur op mei 16, 2024, 21:59:35
allemaal leuk en aardig gaat echt niet gebeuren?. :y
Wordt weer een seizoen afzien dus, achja leve Cambuur...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2024, 22:21:51
Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2024, 21:58:28
Balk en en De Jong hebben ook nog wel de leeftijd om beter te worden. Bergsma raak je niet kwijt door zijn blessure en past ook wel prima in onze taktiek. Smit bij een goed bod weg, maar ook geen ramp om erbij te houden.

Mijn verwachting:

Keepers;[/b} Van Osch, Reiziger
Verdedigers;   Smand, Bergsma, Poll, Ottesen, Caschili, Marsman
Middenvelders;   Mercera, Van Mullem, Van Kaam, Schaapman, Pichel, De Jong, Nartey
Aanvallers;   Balk, Smit, Kooistra, Van der Veen, Van der Water, El Hilali
:thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 16, 2024, 22:29:31
Tja er word weer flink azijn gedronken hier ? ik sluit het af en kijk vooruit en geloof Henk en Lambooij h?n woorden
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 17, 2024, 08:43:01
Er zou vandaag naar buiten komen welke speler (Geen jeugd) naar Cambuur zal komen ?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2024, 09:19:58
Citaat van: upweer op mei 17, 2024, 08:43:01
Er zou vandaag naar buiten komen welke speler (Geen jeugd) naar Cambuur zal komen ?
waarschijnlijk die Belg dan?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 17, 2024, 09:48:28
Citaat van: sunderland op mei 16, 2024, 22:29:31
Tja er word weer flink azijn gedronken hier ? ik sluit het af en kijk vooruit en geloof Henk en Lambooij h?n woorden

Met een paar gerichte aankopen kunnen sommige spelers van ons ook een stuk beter renderen. Daar ben ik van overtuigd.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op mei 17, 2024, 10:18:34
Citaat van: papier op mei 17, 2024, 09:48:28
Met een paar gerichte aankopen kunnen sommige spelers van ons ook een stuk beter renderen. Daar ben ik van overtuigd.

Dat is ook zo. Osch, Bergsma, Smand, Van Kaam, Van Mullem en Balk kunnen dat en hebben dat al bewezen in hogere divisies. Maar er zijn te weinig persoonlijkheden, ervaring en gasten met uitstraling. Dus daar kan Lambooij mee aan de gang.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 17, 2024, 10:30:48
Bergsma , vMullem en vKaam hebben het karakter niet en dat gaat niet veranderen door er andere spelers omheen te zetten.
vMullem en vKaam daarom weg. vOsch mag ook weg van mij, heeft alleen iets minder hoge prio dan deze heren en vdWater.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: beam op mei 17, 2024, 11:20:37
Citaat van: papier op mei 17, 2024, 09:48:28
Met een paar gerichte aankopen kunnen sommige spelers van ons ook een stuk beter renderen. Daar ben ik van overtuigd.
Ik ben er van overtuigd dat als je voorin meer kwaliteit hebt dat de achterhoede en middenveld minder onder druk komen te staan. Want daar hebben we niet de spelers die dat aan kunnen. Als je voorin een type Kallon en Muhren kan halen dan zul je zien dat je veel meer aan voetballen toekomt. Dit jaar was hopeloos met Smit die geen bal kan vasthouden. Uldrikus die echt uit vorm was beging dit jaar. Balk was de enige die de drive had en verreweg de gevaarlijkste speler was dit jaar. Daar moest teveel van komen en dat zie je ook terug in de vele kaarten.

Voetballend gezien heb je aan van Kaam en Bergsma goede spelers maar als zij onder druk komen hebben ze het niveau van een middelmatige kkd speler.
Mijn wensenlijst:
Goede aanvallers halen! Een laatste man een echte leider en een keeper die 30cm langer is.
Casasvili op de 6!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: moodygrunn op mei 17, 2024, 12:05:28
Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2024, 10:30:48
Bergsma , vMullem en vKaam hebben het karakter niet en dat gaat niet veranderen door er andere spelers omheen te zetten.
vMullem en vKaam daarom weg. vOsch mag ook weg van mij, heeft alleen iets minder hoge prio dan deze heren en vdWater.
Zwolle heeft net Thy verkocht aan een club uit Azi? voor een niet te weigeren bod. Kunnen ze gelijk doorsturen naar Lwd voor Van der Water
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 17, 2024, 12:35:16
Elk bod op vd Water is een niet te weigeren bod  :_schater
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Ollie op mei 17, 2024, 12:44:00
Citaat van: beam op mei 17, 2024, 11:20:37
Ik ben er van overtuigd dat als je voorin meer kwaliteit hebt dat de achterhoede en middenveld minder onder druk komen te staan. Want daar hebben we niet de spelers die dat aan kunnen. Als je voorin een type Kallon en Muhren kan halen dan zul je zien dat je veel meer aan voetballen toekomt. Dit jaar was hopeloos met Smit die geen bal kan vasthouden. Uldrikus die echt uit vorm was beging dit jaar. Balk was de enige die de drive had en verreweg de gevaarlijkste speler was dit jaar. Daar moest teveel van komen en dat zie je ook terug in de vele kaarten.

Voetballend gezien heb je aan van Kaam en Bergsma goede spelers maar als zij onder druk komen hebben ze het niveau van een middelmatige kkd speler.
Mijn wensenlijst:
Goede aanvallers halen! Een laatste man een echte leider en een keeper die 30cm langer is.
Casasvili op de 6!
En toch scoor je 71 keer. Dan zou ik toch eerder zeggen dat het aan de verdediging ligt (en deels middenveld). Met +/- 20 tegendoelpunten minder deed je gewoon mee in de top 5.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 17, 2024, 12:58:49
Citaat van: beam op mei 17, 2024, 11:20:37
Ik ben er van overtuigd dat als je voorin meer kwaliteit hebt dat de achterhoede en middenveld minder onder druk komen te staan. Want daar hebben we niet de spelers die dat aan kunnen. Als je voorin een type Kallon en Muhren kan halen dan zul je zien dat je veel meer aan voetballen toekomt. Dit jaar was hopeloos met Smit die geen bal kan vasthouden. Uldrikus die echt uit vorm was beging dit jaar. Balk was de enige die de drive had en verreweg de gevaarlijkste speler was dit jaar. Daar moest teveel van komen en dat zie je ook terug in de vele kaarten.

Voetballend gezien heb je aan van Kaam en Bergsma goede spelers maar als zij onder druk komen hebben ze het niveau van een middelmatige kkd speler.
Mijn wensenlijst:
Goede aanvallers halen! Een laatste man een echte leider en een keeper die 30cm langer is.
Casasvili op de 6!
het klopt dat je dan iets minder druk op de verdediging hebt. Maar als je alle tegendoelpunten analyseert dan is 75 % door verkeerd staan, niet ingrijpen, niet opletten en door een matige keeper. Dat zijn de feiten en dat komt vooral door een te kort aan kwaliteit. SIMPEL
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2024, 17:20:58
Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2024, 12:35:16
Elk bod op vd Water is een niet te weigeren bod  :_schater
dat weten ze in Zwolle ook wel.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 17, 2024, 17:34:43
We moeten van de salarissen af, dan komt er best wat ruimte op de begroting voor volgend jaar.
Dan kun je niet veel vragen helaas.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2024, 18:21:39
Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2024, 17:34:43
We moeten van de salarissen af, dan komt er best wat ruimte op de begroting voor volgend jaar.
Dan kun je niet veel vragen helaas.
Er is sowieso meer ruimte in de spelersbegroting...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: beam op mei 18, 2024, 20:30:22
Citaat van: Ollie op mei 17, 2024, 12:44:00
En toch scoor je 71 keer. Dan zou ik toch eerder zeggen dat het aan de verdediging ligt (en deels middenveld). Met +/- 20 tegendoelpunten minder deed je gewoon mee in de top 5.
Verdedigen begint ook voorin. Druk zetten was dit jaar een drama en een opkomende back laten lopen daar was Van der Water een ster in. Ook Milan Smit heeft de laatste wedstrijden  zijn man laten lopen waar een goal uit kwam. Gewoon een bal vasthouden was al moeilijk. Voorin hebben ze ook schuld aan de vele tegengoals.

Snelle spelers voorin helpen wel degelijk om druk van de verdediging te halen. Met een Kallon durfden de backs echt niet zo diep te staan. Dan word de ruimte veel te groot en dodelijk in de counter.
Daarom een snelle buiten, een echte leider centraal achterin en een poetser op het middenveld.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 18, 2024, 23:08:41
Citaat van: beam op mei 18, 2024, 20:30:22
Verdedigen begint ook voorin. Druk zetten was dit jaar een drama en een opkomende back laten lopen daar was Van der Water een ster in. Ook Milan Smit heeft de laatste wedstrijden  zijn man laten lopen waar een goal uit kwam. Gewoon een bal vasthouden was al moeilijk. Voorin hebben ze ook schuld aan de vele tegengoals.

Snelle spelers voorin helpen wel degelijk om druk van de verdediging te halen. Met een Kallon durfden de backs echt niet zo diep te staan. Dan word de ruimte veel te groot en dodelijk in de counter.
Daarom een snelle buiten, een echte leider centraal achterin en een poetser op het middenveld.
Poetser hebben we hier al... :y
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2024, 12:03:24
(https://pbs.twimg.com/media/GOA5dTPWkAEwD-4?format=jpg&name=large) De selectie van Cambuur tot nu toe, zwart de blijvers, blauw spelers die bij O21 kunnen/mogen spelen, en rood de i.m.o. vertrekkers. Er kan dus nog wel wat bij...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: beam op mei 20, 2024, 14:53:32
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 18, 2024, 23:08:41
Poetser hebben we hier al... :y
:_schater :_schater Ben je wat fit poetser?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 24, 2024, 11:11:27
Begint lekker zo...

Cascilli gister avond opgepakt door politie in de stad, boos en agressief.
Werd nog tegengehouden door teamgenoten.. .
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: YellowBlue op mei 24, 2024, 13:49:11
Citaat van: upweer op mei 24, 2024, 11:11:27
Begint lekker zo...

Cascilli gister avond opgepakt door politie in de stad, boos en agressief.
Werd nog tegengehouden door teamgenoten.. .

je bent jong en zuipt een keer te veel..
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Poetser op mei 24, 2024, 15:50:26
Daar zit tenminste gif in. Op en naast het veld.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 24, 2024, 20:25:21
Citaat van: Poetser op mei 24, 2024, 15:50:26
Daar zit tenminste gif in. Op en naast het veld.

Hahaha
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 27, 2024, 08:38:03
Zullen we deze week nieuws krijgen?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 08:45:43
Citaat van: upweer op mei 27, 2024, 08:38:03
Zullen we deze week nieuws krijgen?
Ja! |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op mei 27, 2024, 09:26:14
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 08:45:43
Ja! |:)
Spelers he, geen ts
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 09:39:16
Citaat van: zeewolde op mei 27, 2024, 09:26:14
Spelers he, geen ts
:D
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op mei 27, 2024, 09:52:34
Citaat van: Poetser op mei 24, 2024, 15:50:26
Daar zit tenminste gif in. Op en naast het veld.
Die mentaliteit hebben we na Dave Rogers hier niet meer gehad  :koffie
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op mei 27, 2024, 11:03:46
Hoe ziet de basis er straks uit?

Vd Osch ( of nieuwe keeper)

Ottesen  nieuw   Smand    Poll

Cachili op 6

Van Kaam en de Jong?

Balk    Smit( of nieuwe spits)   nieuw

Vooral op middenveld mag wel wat gebeuren.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 27, 2024, 11:14:36
Citaat van: zeewolde op mei 27, 2024, 11:03:46
Hoe ziet de basis er straks uit?

Vd Osch ( of nieuwe keeper)

Ottesen  nieuw   Smand    Poll

Cachili op 6

Van Kaam en de Jong?

Balk    Smid( of nieuwe spits)   nieuw

Vooral op middenveld mag wel wat gebeuren.
nou niet alleen middenveld ook aanval hoor ;)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bens op mei 27, 2024, 11:28:15
Er moet nog heelveel aan nieuwe spelers komen voordat de training start op 29 juni.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 27, 2024, 11:51:25
Reken maar op een volledige renovatie van de selectie zoals in het jaar na Hake.
Zoals de Jong na het seizoen zei "Ik ben er klaar mee".
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 12:00:21
Citaat van: Bankzitter op mei 27, 2024, 11:51:25
Reken maar op een volledige renovatie van de selectie zoals in het jaar na Hake.
Zoals de Jong na het seizoen zei "Ik ben er klaar mee".
Tol, Uldrikis, Breij, v/d Meer, de Koe, Sylla en Anello sowieso weg, Smit verkopen, El Hilali, v/d Water, van Osch, van Kaam, Bergsma en van Mullem zien te slijten. Dan kan je wel over nieuwbouw spreken in plaats van renovatie :koffie
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 27, 2024, 12:08:58
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 12:00:21
Tol, Uldrikis, Breij, v/d Meer, de Koe, Sylla en Anello sowieso weg, Smit verkopen, El Hilali, v/d Water, van Osch, van Kaam, Bergsma en van Mullem zien te slijten. Dan kan je wel over nieuwbouw spreken in plaats van renovatie :koffie
eerst maar eens zien dat El Hilali,v/d Water,van Osch,vanKAam,Bergsma en van Mullen dat wordt al een hele klus  :_schater
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 27, 2024, 12:41:50
Een aantal wil ook zelf weg dus die moeten hun zaakwaarnemer aan het werk zetten om wat nieuws te vinden.
Er gaat echt wel doorgepakt worden.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op mei 27, 2024, 13:10:41
Citaat van: Noordcambuur op mei 27, 2024, 12:08:58
eerst maar eens zien dat El Hilali,v/d Water,van Osch,vanKAam,Bergsma en van Mullen dat wordt al een hele klus  :_schater
ben bang alleen Water, El Hilali en mogelijk Bergsma
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: wacko jacko op mei 27, 2024, 13:16:20
Volledige renovatie Cambuur elftal Zeewolde. Ik heb de privilege om de hoek van het nieuwe stadion te wonen. Wil mijn geniet momentjes koesteren.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 14:11:16
Citaat van: zeewolde op mei 27, 2024, 11:03:46
Hoe ziet de basis er straks uit?

Vd Osch ( of nieuwe keeper)

Ottesen  nieuw   Smand    Poll

Cachili op 6

Van Kaam en de Jong?

Balk    Smit( of nieuwe spits)   nieuw

Vooral op middenveld mag wel wat gebeuren.
mag hopen dat er beter komt dan Smand en Poll en Smit en sowieso een nieuwe keeper
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 27, 2024, 14:15:14
Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 14:11:16
mag hopen dat er beter komt dan Smand en Poll en Smit en sowieso een nieuwe keeper
dus conclusie een nieuw basis elftal ;)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 14:17:51
Citaat van: Noordcambuur op mei 27, 2024, 14:15:14
dus conclusie een nieuw basis elftal ;)
ja graag anders weet je het wel waar we eindigen
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op mei 27, 2024, 14:18:49
Citaat van: Noordcambuur op mei 27, 2024, 14:15:14
dus conclusie een nieuw basis elftal ;)

Is ook wel nodig na dit dramatische jaar. Slechtste elftal sinds 2008!!!!!!!!!

Kom maar op met die rits aan nieuwe spelers  |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 27, 2024, 14:29:15
Ottensen , Balk en Cashilli blijven basis.
De Jong, Smand, Poll en Smit kunnen blijven maar buiten de basis.

vOsch en Bergsma mogen weg, maar zou me ook niet verbazen als die nog een kans in de voorbereiding krijgen.

De rest is al weg of moet weg.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 16:00:55
Citaat van: Bankzitter op mei 27, 2024, 14:29:15
Ottensen , Balk en Cashilli blijven basis.
De Jong, Smand, Poll en Smit kunnen blijven maar buiten de basis.

vOsch en Bergsma mogen weg, maar zou me ook niet verbazen als die nog een kans in de voorbereiding krijgen.

De rest is al weg of moet weg.
Kan zomaar vertrekken...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op mei 27, 2024, 16:03:07
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 16:00:55
Kan zomaar vertrekken...

Naar VV Rood Geel?  :P
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 16:05:53
Citaat van: Bussum op mei 27, 2024, 16:03:07
Naar VV Rood Geel?  :P
Bestaan die nog dan? Maar op zijn gele kaarten na had hij een prima seizoen en er schijn interesse te zijn.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op mei 27, 2024, 16:06:48
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 16:05:53
Bestaan die nog dan? Maar op zijn gele kaarten na had hij een prima seizoen en er schijn interesse te zijn.

Heb mij ge?rgerd aan de hoeveelheid kaarten maar voor Cambuur zeker een belangrijke speler. Snap de interesse dus wel. Kom jij eens snel door met die medische keuring?  :devil
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 16:08:25
Citaat van: Bussum op mei 27, 2024, 16:06:48
Heb mij ge?rgerd aan de hoeveelheid kaarten maar voor Cambuur zeker een belangrijke speler. Snap de interesse dus wel. Kom jij eens snel door met die medische keuring?  :devil
Ik kom nooit meer door een medische keuring... :zweep
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 17:52:28
Nicky Souren naar Cambuur, binnenkort de medische keuring...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: DeBruyne op mei 27, 2024, 18:30:28
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 17:52:28
Nicky Souren naar Cambuur, binnenkort de medische keuring...

Andor F. Meldt het nu ook. Of ben jij stiekum gewoon Andor  8)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 18:31:56
Citaat van: DeBruyne op mei 27, 2024, 18:30:28
Andor F. Meldt het nu ook. Of ben jij stiekum gewoon Andor  8)
:thumbsup :_schater Wist het gisterochtend al |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op mei 27, 2024, 18:34:24
We hebben een insider. Mooi blijven we snel op de hoogte. Wie kan mij meer vertellen over deze speler? Zie dat hij in de voorselectie van Curacao (Dick Advocaat is coach) zit  |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Galdiano op mei 27, 2024, 18:34:49
Een speler met ervaring, prima leeftijd en aanvoerder bij MVV.
Het lijkt mij een prima versterking, zeer behendig aan de bal. Fysiek twijfel ik wel. (Lengte)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 18:36:14
Citaat van: Galdiano op mei 27, 2024, 18:34:49
Een speler met ervaring, prima leeftijd en aanvoerder bij MVV.
Het lijkt mij een prima versterking, zeer behendig aan de bal. Fysiek twijfel ik wel. (Lengte)
Staat stevig op zijn poten, hier geen twijfel.. Ter aanvulling hij is een voetballende 6!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Zuid1991 op mei 27, 2024, 18:42:05
Graafschap had ook interesse. Mooi dat hij niet naar een concurrent gaat. Is wel eens anders geweest. Hopelijk meer op deze wijze! |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op mei 27, 2024, 18:43:22
lijkt me een goeie aanwinst was de laatste maanden prima op dreef.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 27, 2024, 18:46:15
Het is de belangrijkste positie in ons systeem dus mooi dat daar zo snel gehandeld is.
vKaam en vMullem snappen de hint hopelijk.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 19:01:22
Citaat van: Zuid1991 op mei 27, 2024, 18:42:05
Graafschap had ook interesse. Mooi dat hij niet naar een concurrent gaat. Is wel eens anders geweest. Hopelijk meer op deze wijze! |:)
We hebben ook veel meer te besteden in vergelijk met vorig seizoen of welk KKD seizoen ook.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 19:13:35
Michael de Leeuw...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: DeBruyne op mei 27, 2024, 19:15:41
Komt de Leeuw ook bedoel je?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 19:16:15
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 19:13:35
Michael de Leeuw...
SC Cambuur dicht bij komst gewilde Nicky Souren en laat oog vallen op ervaren spits
Jonathan Ploeg ? Vandaag, 19:09 ? Sport

SC Cambuur is dicht bij de komst van Nicky Souren. De 24-jarige middenvelder van MVV Maastricht wordt naar verluidt deze week medisch gekeurd. De club heeft tevens interesse in Michael de Leeuw.

Souren beschikt in Maastricht over een aflopend contract en is na 1 juni vrij om te gaan en staan waar hij wil. Er was voldoende interesse voor de geboren Rotterdammer met Cura?aose roots, onder meer uit de eredivisie, maar de keuze lijkt nu dus op Cambuur te vallen.

Souren is na een bezoek aan het nieuwe stadion van Cambuur en een gesprek met hoofdtrainer Henk de Jong enkele weken geleden onder de indruk geraakt van de club, de toekomstplannen en de potentie om zich er als speler verder te ontwikkelen in een leidende rol.

International Curacao
De middenvelder werd aan het begin van dit seizoen gebombardeerd tot aanvoerder van MVV. Op twee wedstrijden na, die hij noodgedwongen aan zich voorbij moest laten gaan, startte Souren elke wedstrijd in de basis. Hij scoorde tweemaal en gaf vier keer een assist.

MVV greep net als Cambuur naast de play-offs, maar desondanks speelde Souren zich in de kijker. Onlangs leverde hem dat een uitnodiging op voor het nationale team van Cura?ao van bondscoach Dick Advocaat. In het verleden speelde Souren voor de Onder 16 en Onder 17 van Nederland.

Michael de Leeuw
Als er zich verder geen problemen aandienen, lijkt Souren de eerste aanwinst van Cambuur te worden in wat verder een drukke transferzomer zal worden. De middenvelder wordt in Leeuwarden gezien als speler waar het elftal voor volgend seizoen omheen kan worden gebouwd.

Een van de andere spelers in dat vernieuwde elftal zou zomaar eens Michael de Leeuw kunnen worden. De 37-jarige aanvaller, die onlangs nog Willem II naar de titel in de eerste divisie kopte, beschikt net als Souren over een aflopend contract. Een interessante optie, vinden ze bij Cambuur.

Ervaring is welkom
De Leeuw beraadt zich op dit moment over zijn toekomst. De twee smaken zijn stoppen of nog een seizoen doorgaan, nu het fysiek nog kan. Ongeacht de keuze die hij maakt, keren De Leeuw en zijn gezin deze zomer in ieder geval terug naar Groningen, waar ze eerder al jaren woonden.

De Leeuw is met zijn oude club FC Groningen in gesprek over een eventuele rol na zijn actieve spelerscarri?re. Als hij besluit om volgend seizoen toch nog een keer zijn voetbalschoenen aan te trekken, dan gaat Cambuur graag met hem in gesprek. De ploeg kan wel wat ervaring gebruiken.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bernardo op mei 27, 2024, 19:21:19
De Leeuw als tweede spits lijkt me helemaal geen rare optie, mits er echt een goede spits bijkomt.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Scc4-ever op mei 27, 2024, 19:29:38
De Leeuw kan je er denk ik goed bij hebben eventueel. 
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op mei 27, 2024, 19:39:52
Altijd gecharmeerd geweest van De Leeuw.
Slimme speler die snapt hoe het spelletje werkt.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 27, 2024, 19:40:50
Citaat van: Bankzitter op mei 27, 2024, 19:39:52
Altijd gecharmeerd geweest van De Leeuw.
Slimme speler die snapt hoe het spelletje werkt.
is nu alweer paar jaar ouder geworden?.
Ik weet het niet ik heb mijn twijfels..
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op mei 27, 2024, 20:26:06
Hoe ze nu bezig zijn geeft mij wel vertrouwen.
As is superbelangrijk.
Ervaren nummer 6 (Souren) is nu binnen.
Een tweede ervaren spits(De Leeuw) ook in aantocht.
Graag nog een doelman die echt punten pakt
Een ervaren leider op de nummer 4 a la Schouten.
En twee snelle vleugel aanvallers
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: oost op mei 27, 2024, 20:27:14
Seizoen of 3 geleden had ik de vlag uitgehangen.
Nu is die wel echt veel te oud. Laatste seizoen bij Willem 2 kon het eigelijk al niet meer.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 27, 2024, 20:27:33
De Leeuw was ik ook altijd wel gecharmeerd van, maar die is net na aanvang seizoen al 38  :|
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 20:28:25
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 27, 2024, 20:27:33
De Leeuw was ik ook altijd wel gecharmeerd van, maar die is net na aanvang seizoen al 38  :|
Kan prima als 2/3e spits... ;)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 20:28:32
Citaat van: Bankzitter op mei 27, 2024, 19:39:52
Altijd gecharmeerd geweest van De Leeuw.
Slimme speler die snapt hoe het spelletje werkt.
hij kan het zeker maar hoevaak is hij de laatste 2 jaar geblesseerd geweest? In mijn beleving heel vaak
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 20:29:46
Citaat van: Specuveter op mei 27, 2024, 20:26:06
Hoe ze nu bezig zijn geeft mij wel vertrouwen.
As is superbelangrijk.
Ervaren nummer 6 (Souren) is nu binnen.
Een tweede ervaren spits(De Leeuw) ook in aantocht.
Graag nog een doelman die echt punten pakt
Een ervaren leider op de nummer 4 a la Schouten.
En twee snelle vleugel aanvallers
ja in aantocht? Cambuur brengt dit niet voor niks
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 20:29:51
Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 20:28:32
hij kan het zeker maar hoevaak is hij de laatste 2 jaar geblesseerd geweest? In mijn beleving heel vaak
https://www.transfermarkt.nl/michael-de-leeuw/verletzungen/spieler/110906
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 27, 2024, 20:30:02
Citaat van: Bankzitter op mei 27, 2024, 18:46:15
Het is de belangrijkste positie in ons systeem dus mooi dat daar zo snel gehandeld is.
vKaam en vMullem snappen de hint hopelijk.

Voor vMullem goed een directe concurrent denk ik. Van Kaam moet zich niet meer op de 6 focussen, ik denk dat dat zowel in zijn belang als het belang van de club is. Voetballen kan hij wel, laat hem daar maar mee bezig zijn
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 20:33:39
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 20:28:25
Kan prima als 2/3e spits... ;)
als ie fit is dan is ie goed genoeg als eerste spits. Sowieso geweldige mentaliteit en dat hebben we erg gemist
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 20:34:51
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 20:29:51
https://www.transfermarkt.nl/michael-de-leeuw/verletzungen/spieler/110906
daar staan de laatste 3 jaar niet bij
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 20:36:36
Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 20:34:51
daar staan de laatste 3 jaar niet bij
Dan heeft hij geen noemenswaardige blessures gehad iig niets gemist.. afgelopen seizoen 28 wedstrijden en 33 het jaar er voor.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 27, 2024, 20:38:44
Citaat van: oost op mei 27, 2024, 20:27:14
Seizoen of 3 geleden had ik de vlag uitgehangen.
Nu is die wel echt veel te oud. Laatste seizoen bij Willem 2 kon het eigelijk al niet meer.

Eens. Ervaring hoeft niet te zijn stokoude spelers.... Laat maar lekker naar de amateurs gaan
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op mei 27, 2024, 20:40:33
Poeh 37 al, bijna 38. Nou ja als supersub of derde spits misschien eens een keer een speler die wel iets teweeg kan brengen. Zou ook wel eens leuk zijn.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 27, 2024, 20:44:02
Citaat van: De Gast op mei 27, 2024, 20:40:33
Poeh 37 al, bijna 38. Nou ja als supersub of derde spits misschien eens een keer een speler die wel iets teweeg kan brengen. Zou ook wel eens leuk zijn.

Prima dan, is nog behoorlijk fit en is in principe qua slimheid en inzicht nog boven categorie. Maar wel in die zin ?afgetakeld? dat we Smit zonder problemen eerste spits kunnen maken.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: okkele op mei 27, 2024, 21:01:15
gaat nergens over !
laat maar lekker met "cultheld" wormgoor naar de anonimiteit verdwijnen.
opnieuw beginnen doe je niet met ouwe mannen die ooit wel wat konden.
kan me niet voorstellen dat iets dergelijks bij lambooij speelt.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 21:01:39
Citaat van: De Gast op mei 27, 2024, 20:40:33
Poeh 37 al, bijna 38. Nou ja als supersub of derde spits misschien eens een keer een speler die wel iets teweeg kan brengen. Zou ook wel eens leuk zijn.
en hij is in de kleedkamer ook de baas
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: vialli op mei 27, 2024, 21:02:03
Niet meer aan beginnen  :zucht
Dat soort overjarige spelers heeft al genoeg geld gekost.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 21:03:28


@fctjabby
SCCambuur is ge?nteresseerd in Bryant Nieling. De verdediger wordt nu door #FortunaSittard verhuurd aan #MVV, maar de Friezen hopen hem deze zomer te strikken.

Eerder nieuws over interesse van #FCVolendam en #PECZwolle kunnen wij ook bevestigen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 21:03:55
Citaat van: papier op mei 27, 2024, 20:44:02
Prima dan, is nog behoorlijk fit en is in principe qua slimheid en inzicht nog boven categorie. Maar wel in die zin ?afgetakeld? dat we Smit zonder problemen eerste spits kunnen maken.
niet mee eens Smit is erg beperkt, daar kom je voetballend zoveel mee te kort
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2024, 21:10:15
Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 21:03:55
niet mee eens Smit is erg beperkt, daar kom je voetballend zoveel mee te kort
Als je 2 klasbakken op de vleugels hebt kan Smit prima, maar ik verwacht niet dat hij blijft..
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op mei 27, 2024, 21:17:02
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 21:03:28

@fctjabby
SCCambuur is ge?nteresseerd in Bryant Nieling. De verdediger wordt nu door #FortunaSittard verhuurd aan #MVV, maar de Friezen hopen hem deze zomer te strikken.

Eerder nieuws over interesse van #FCVolendam en #PECZwolle kunnen wij ook bevestigen.
Gaan we nu ineens heel MVV leegkopen?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op mei 27, 2024, 21:18:13
Citaat van: Specuveter op mei 27, 2024, 21:17:02
Gaan we nu ineens heel MVV leegkopen?
daar hebben we makkelijk van gewonnen in de competitie en de beker.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Destroyer op mei 27, 2024, 21:19:28
Citaat van: Specuveter op mei 27, 2024, 21:17:02
Gaan we nu ineens heel MVV leegkopen?

Tel jij er 26 dan? Ik maar 2!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Destroyer op mei 27, 2024, 21:20:24
Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 21:01:39
en hij is in de kleedkamer ook de baas

Ik denk ook zeker dat hij natuurlijk een bak ervaring en aansturing mee neemt. Leeftijd hoeft niet uit te maken.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 27, 2024, 21:22:52
Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 21:03:55
niet mee eens Smit is erg beperkt, daar kom je voetballend zoveel mee te kort

Kan wel doelpunten maken. Zet je hem in z?n kracht dan is hij eerste spits in mijn ogen. Je moet hem niet, zoals Van Kaam dit seizoen, dingen laten doen die hij niet kan. Dat is voor niemand mooi.

Gezien z?n afgelopen seizoen verdiend hij mi. Een kans als eerste spits. Doe je dat niet dan vernietig je kapitaal. Alternatief is hem verkopen, maar goed dat zie ik ook niet zo snel gebeuren gezien z?n beperkingen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Stiens op mei 27, 2024, 21:51:26
Smit kun je na afgelopen seizoen beter verkopen, daar kun je nu nog wat geld voor vangen. Clubs kijken toch vaak naar het aantal doelpunten. Daarna inzetten op een meer voetballende spits a la M?hren.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 22:00:23
Citaat van: papier op mei 27, 2024, 21:22:52
Kan wel doelpunten maken. Zet je hem in z?n kracht dan is hij eerste spits in mijn ogen. Je moet hem niet, zoals Van Kaam dit seizoen, dingen laten doen die hij niet kan. Dat is voor niemand mooi.

Gezien z?n afgelopen seizoen verdiend hij mi. Een kans als eerste spits. Doe je dat niet dan vernietig je kapitaal. Alternatief is hem verkopen, maar goed dat zie ik ook niet zo snel gebeuren gezien z?n beperkingen.
wil niet zeuren maar iedere eerste bal aanname is waardeloos. En dat is toch erg belangrijk in het voetbal
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: oost op mei 27, 2024, 22:01:35
Mag hopen dat Cambuur ook 1 of 2 echt goede voetballers gaat aantrekken? De huidige namen die genoemde worden krijg ik het niet warm of koud van ;(
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Trainert! op mei 27, 2024, 22:36:24
Citaat van: Destroyer op mei 27, 2024, 21:19:28
Tel jij er 26 dan? Ik maar 2!

2 teveel. Deze spelers gaan je niet beter maken.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op mei 27, 2024, 22:44:25
Citaat van: oost op mei 27, 2024, 22:01:35
Mag hopen dat Cambuur ook 1 of 2 echt goede voetballers gaat aantrekken? De huidige namen die genoemde worden krijg ik het niet warm of koud van ;(
de Leo Driessen van Leeuwarden
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: justremco op mei 27, 2024, 22:52:52
Citaat van: oost op mei 27, 2024, 22:01:35
Mag hopen dat Cambuur ook 1 of 2 echt goede voetballers gaat aantrekken? De huidige namen die genoemde worden krijg ik het niet warm of koud van ;(

Aan wat voor spelers zit jij dan te denken?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Destroyer op mei 27, 2024, 23:08:12
Citaat van: Trainert! op mei 27, 2024, 22:36:24
2 teveel. Deze spelers gaan je niet beter maken.

Omdat?  Ze bij MVV spelen? Hou op man die middenvelder van MVV is harsstikke gewild.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: ChantiSCC op mei 27, 2024, 23:25:48
Souren met afstand de beste middenvelder van dit Cambuur, of dacht je dat we Bellingham of de Bruyne even zouden aantrekken? Dan valt het tegen ja.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: PePe op mei 28, 2024, 00:02:49
Twijfel, maar De Leeuw gaat vast  meer doelpunten maken dan Drkus.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: poelie-lwd op mei 28, 2024, 07:07:07
Citaat van: PePe op mei 28, 2024, 00:02:49
Twijfel, maar De Leeuw gaat vast  meer doelpunten maken dan Drkus.

;(
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Galdiano op mei 28, 2024, 07:31:46
De Leeuw heedt een uitstekende staat van dienst, maar is echt zwaar op zijn retour. Wordt in oktober 38.
Heeft zeker de laatste maanden elke keer maar een minuut of 10 gespeeld.

Volgens mij hebben we genoeg gokjes genomen met Mahi, Wormgoor etc.

En dan zeggen dat hij beter is dan Uldrikis?  :_schater
De Leeuw mag de schoenen nog niet eens vastknopen van Uldrikis.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: SaVaGe op mei 28, 2024, 07:50:48
Citaat van: Galdiano op mei 28, 2024, 07:31:46
De Leeuw heedt een uitstekende staat van dienst, maar is echt zwaar op zijn retour. Wordt in oktober 38.
Heeft zeker de laatste maanden elke keer maar een minuut of 10 gespeeld.

Volgens mij hebben we genoeg gokjes genomen met Mahi, Wormgoor etc.

En dan zeggen dat hij beter is dan Uldrikis?  :_schater
De Leeuw mag de schoenen nog niet eens vastknopen van Uldrikis.

Ben ook nooit kapot geweest van Uldrikis, maar kom op, is de Leeuw nu het beleid wat ze willen voeren voor ervaring?
Pfff nooit fan geweest van die gast. Hopelijk goede dekking voor medische kosten bij het MCL.. zal vast vaker daar zitten dan in het Cambuur stadion :clint
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op mei 28, 2024, 08:24:53
Citaat van: PePe op mei 28, 2024, 00:02:49
Twijfel, maar De Leeuw gaat vast  meer doelpunten maken dan Drkus.
in zijn hele carri?re 4 x meer dan de 12 doelpunten van Uldrikis. Waarbij 2 x in zijn eerste 2 seizoenen.

Met 37/38 jaar gaat dat niet meer lukken.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2024, 08:29:40
Citaat van: Galdiano op mei 28, 2024, 07:31:46
De Leeuw heedt een uitstekende staat van dienst, maar is echt zwaar op zijn retour. Wordt in oktober 38.
Heeft zeker de laatste maanden elke keer maar een minuut of 10 gespeeld.

Volgens mij hebben we genoeg gokjes genomen met Mahi, Wormgoor etc.

En dan zeggen dat hij beter is dan Uldrikis?  :_schater
De Leeuw mag de schoenen nog niet eens vastknopen van Uldrikis.
https://www.transfermarkt.nl/michael-de-leeuw/leistungsdatendetails/spieler/110906/wettbewerb/NL2/saison/2023 speelde vooral minder omdat hij Oosting/Meerveld en Bokila/Hilterman voor zich had. En als ik zijn interview na Dordrecht(waar hij de belangrijke gelijkmaker scoorde) beluister is hij nog top fit. :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Destroyer op mei 28, 2024, 08:57:09
Citaat van: Galdiano op mei 28, 2024, 07:31:46
De Leeuw heedt een uitstekende staat van dienst, maar is echt zwaar op zijn retour. Wordt in oktober 38.
Heeft zeker de laatste maanden elke keer maar een minuut of 10 gespeeld.

Volgens mij hebben we genoeg gokjes genomen met Mahi, Wormgoor etc.

En dan zeggen dat hij beter is dan Uldrikis?  :_schater
De Leeuw mag de schoenen nog niet eens vastknopen van Uldrikis.

Omdat Uldrukis een wereldspeler is?  Hou toch op juh
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Destroyer op mei 28, 2024, 08:58:04
Citaat van: SaVaGe op mei 28, 2024, 07:50:48
Ben ook nooit kapot geweest van Uldrikis, maar kom op, is de Leeuw nu het beleid wat ze willen voeren voor ervaring?
Pfff nooit fan geweest van die gast. Hopelijk goede dekking voor medische kosten bij het MCL.. zal vast vaker daar zitten dan in het Cambuur stadion :clint

Grappig dat iedereen meteen denkt dat hij eerste spits wordt...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: beam op mei 28, 2024, 09:11:46
Zo laten we meteen de Leeuw maar lekker afbranden. We weten niet eens wat de bedoeling is van hem bij de selectie. 1e of 2e spits? Ik vindt het een lepe spits met veel ervaring waar een Smit veel aan kan hebben. Leeftijd zegt ook niet alles hij oogde wel heel fit bij Willem 2. Als Smit weg gaat heb je iig een spits in huis. Ook iemand die de jonge gasten kan helpen. En blessures hebben we straks niet meer met een lekkere grasmat  |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2024, 10:00:51

Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
?
3 m
Nicky Souren ondergaat vandaag een medische keuring. Als dat verder geen problemen oplevert, is de kans groot dat hij ook vandaag door SC Cambuur wordt gepresenteerd. Souren beschikt bij MVV Maastricht over een aflopend contract.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Stiens op mei 28, 2024, 10:45:54
Wat is het verschil eigenlijk nog tussen dit topic en het topic "nieuwe spelers?"  8P
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: oost op mei 28, 2024, 11:50:04
Citaat van: justremco op mei 27, 2024, 22:52:52
Aan wat voor spelers zit jij dan te denken?

Het is voor mij als supporter natuurlijk lastig om te zeggen welke TOP speler Cambuur zou moeten halen.
Dabney dos Santos bijvoorbeeld vond ik altijd wel een goede voetballer. Geen idee of hij haalbaar is en ook fit.
Reuven niemeier duarte dat soort spelers kunnen ervoor zorgen dat het algehele niveau omhoog gaat.
Ik snap ook dat zulke spelers niet voor niks komen. Maar je moet als club zijnde nu wel gaan investeren in je selectie.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op mei 28, 2024, 11:59:13
Citaat van: oost op mei 28, 2024, 11:50:04
Het is voor mij als supporter natuurlijk lastig om te zeggen welke TOP speler Cambuur zou moeten halen.
Dabney dos Santos bijvoorbeeld vond ik altijd wel een goede voetballer. Geen idee of hij haalbaar is en ook fit.
Reuven niemeier duarte dat soort spelers kunnen ervoor zorgen dat het algehele niveau omhoog gaat.
Ik snap ook dat zulke spelers niet voor niks komen. Maar je moet als club zijnde nu wel gaan investeren in je selectie.
gegokt en verloren met vd Water, dat was ook zo'n soort spele.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Galdiano op mei 28, 2024, 11:59:14
Waarom hebben wij het hier over nieuwe spelers?
Laten we het topic Nieuwe spelers maar mooi vol blijven spammen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2024, 12:05:41
Citaat van: Galdiano op mei 28, 2024, 11:59:14
Waarom hebben wij het hier over nieuwe spelers?
Laten we het topic Nieuwe spelers maar mooi vol blijven spammen.
Snapte sowieso niet waarom dit topic geopend moest worden, er was al 1 over seizoen 24/25..
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op mei 28, 2024, 13:09:59
Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 22:00:23
wil niet zeuren maar iedere eerste bal aanname is waardeloos. En dat is toch erg belangrijk in het voetbal

Barto heeft ook zat voor ons gescoord. Die had nou ook geen fluwelen techniek. Smit heeft als een van de weinigen een behoorlijk seizoen gedraaid, je moet dat of te gelde maken of hem door laten groeien. Hem op de bank zetten is kapitaalvernietiging in mijn ogen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op mei 28, 2024, 16:38:56
Citaat van: upweer op mei 27, 2024, 08:38:03
Zullen we deze week nieuws krijgen?

Daar was die al
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op mei 28, 2024, 17:45:38
Citaat van: papier op mei 28, 2024, 13:09:59
Barto heeft ook zat voor ons gescoord. Die had nou ook geen fluwelen techniek. Smit heeft als een van de weinigen een behoorlijk seizoen gedraaid, je moet dat of te gelde maken of hem door laten groeien. Hem op de bank zetten is kapitaalvernietiging in mijn ogen.

ga er van uit dat ie verkocht wordt
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 10, 2024, 20:37:37
Souren aanvoerder?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 11, 2024, 12:00:50
Citaat van: upweer op juni 10, 2024, 20:37:37
Souren aanvoerder?

Of de Leeuw?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op juni 11, 2024, 12:23:29
Citaat van: upweer op juni 11, 2024, 12:00:50
Of de Leeuw?
die staat echt niet in de basiself
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op juni 11, 2024, 12:37:54
Is er al een overzicht van de spelers die we nu al onder  kontrakt hebben dat doet Kuz toch altijd :?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 11, 2024, 13:58:42
Kuz heeft nog niet gereageerd
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 17, 2024, 12:05:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2024, 22:13:14
Kun je me de informatie daarover geven. Ik hou steeds de A-selectie op Cambuur.nl aan

https://cambuur.nl/eerste-elftal

Graag zelfs!
Nu 4 aanwinsten verder!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 17, 2024, 12:06:19
Wie zal de nieuwe aanvoerder worden?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juni 17, 2024, 12:11:35
Citaat van: upweer op juni 17, 2024, 12:06:19
Wie zal de nieuwe aanvoerder worden?
Is afhankelijk wie er nog bij komen, komt b.v. een Schouten, dan is het vrij logisch om hem aanvoerder te maken.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 17, 2024, 14:49:40
Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2024, 12:11:35
Is afhankelijk wie er nog bij komen, komt b.v. een Schouten, dan is het vrij logisch om hem aanvoerder te maken.

Misschien nog een talentje uit Engeland? Maar denk dat uit het huidige team een aanvoerder komt
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 18, 2024, 11:24:58
Begreep dat Cambuur in 2025 traint op de velden van L.v.v Friesland
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op juni 18, 2024, 11:35:08
Weet iemand wanneer speelschema voor nieuwe seizoen bekend word gemaakt?
Werk in de zorg.
Kan ik mijn aanvragen alvast op de mail gooien!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bernardo op juni 18, 2024, 11:35:59
Citaat van: Specuveter op juni 18, 2024, 11:35:08
Weet iemand wanneer speelschema voor nieuwe seizoen bekend word gemaakt?
Werk in de zorg.
Kan ik mijn aanvragen alvast op de mail gooien!

Als goed is word morgen concept programma bekend gemaakt en dan vaak paar dagen later definitieve.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op juni 18, 2024, 11:53:50
Top.
Dank je wel
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 19, 2024, 21:12:24
Citaat van: Specuveter op juni 18, 2024, 11:53:50
Top.
Dank je wel

Ziet er wel gunstig uit! Laat het seizoen maar komen, hoop op nog wat aankopen te zien in Warga
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 25, 2024, 22:25:03
Nu Yanick van Osch vertrokken is hebben we nog 2 Keepers over.
Of komt er nog een keeper bij?

En er word gesproken over Frederik Ihler, vervanger van Smid?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op juni 25, 2024, 22:28:31
Citaat van: upweer op juni 25, 2024, 22:25:03
Nu Yanick van Osch vertrokken is hebben we nog 2 Keepers over.
Of komt er nog een keeper bij?

En er word gesproken over Frederik Ihler, vervanger van Smid?
deze week of volgende gaat er meer gebeuren?.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op juni 26, 2024, 10:24:35
Citaat van: upweer op juni 25, 2024, 22:25:03
Nu Yanick van Osch vertrokken is hebben we nog 2 Keepers over.
Of komt er nog een keeper bij?

En er word gesproken over Frederik Ihler, vervanger van Smid?
Minnema heeft contract t/m 30 juni en is nog niet verlengd.
In principe dus maar 1 keeper.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juni 26, 2024, 10:48:12
Citaat van: zeewolde op juni 26, 2024, 10:24:35
Minnema heeft contract t/m 30 juni en is nog niet verlengd.
In principe dus maar 1 keeper.
Minnema blijft ;)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bens op juni 26, 2024, 12:08:46
Hoe is het eigenlijk met de geblesseerde spelers van ons, kunnen ze zaterdag allemaal aansluiten bij de eerste training?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op juni 26, 2024, 12:25:33
Citaat van: Bens op juni 26, 2024, 12:08:46
Hoe is het eigenlijk met de geblesseerde spelers van ons, kunnen ze zaterdag allemaal aansluiten bij de eerste training?
Ik Denk dat je dat Zaterdag zelf maar even moet gaan zien.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juni 26, 2024, 12:36:51
Citaat van: Specuveter op juni 26, 2024, 12:25:33
Ik Denk dat je dat Zaterdag zelf maar even moet gaan zien.

Watdan loopt er een verassing tussen?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2024, 09:40:59
MET DEZE SPELERS BEGINT SC CAMBUUR AAN DE VOORBEREIDING OP HET SEIZOEN 2024/2025

29 juni 2024, 8:55

SC Cambuur begint zaterdagochtend officieel aan de voorbereiding op het seizoen 2024/2025. De eerste training zal worden afgewerkt door een groep van bekende en enkele nieuwe gezichten.

Gabi Caschili, Marcel Schaapman en Leon Bergsma zullen om 11.00 uur het veld van het Cambuur Stadion betreden, maar niet de gehele training meedoen. Zij zijn herstellende van een blessure. Bram Marsman is niet fit genoeg om te trainen, terwijl Youns El Hilali vanwege priv?-omstandigheden in Itali? verblijft.

De spelerslijst:

Daan Reiziger
Brett Minnema
Thijmen Renkel

Bjarn Zorgdrager
Sturla Ottesen
Toni Jonker
Floris Smand
Tyrique Mercera
Bryant Nieling
Thomas Poll
Matthias Nartey
Jeremy van Mullem
Dani?l van Kaam
Nicky Souren
Fedde de Jong
Remco Balk
Wiebe Kooistra
Yoram van der Veen
Silvester van der Water
Milan Smit
Benjamin Pauwels
Michael de Leeuw
Steyn Potma
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: justremco op juni 29, 2024, 09:49:19
Mut nog een hoop gebeuren  :insane
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Destroyer op juni 29, 2024, 10:10:22
Citaat van: justremco op juni 29, 2024, 09:49:19
Mut nog een hoop gebeuren  :insane

Gelukkig hebben we Silvester
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juni 29, 2024, 10:33:28
Citaat van: justremco op juni 29, 2024, 09:49:19
Mut nog een hoop gebeuren  :insane

Dat valt mee toch.

We hebben een kern van 16/17 spelers nodig. Nog 1 keeper en een stuk of 4 potentiele basissepelers. Een ervaren CV, een creatieve middenvelder, een diepgaande middenvelder en een leuke buitenspeler huren. Nog lozen: vMuller, vKaam, vd Water.  En daar is nog 2 maanden tijd voor.

We hebben 2 rechtsbacks, 3 centrale verdedigers, een linksback, een verdegende middenvelder, een loper op het middenveld, 2 spitsen en 2 buitenspelers. Dat zijn er al 12.

In de breedte (17-24)hebben we er al genoeg: Jonker, Mercera, Nartey, Kooistra, vd Veen, Schaapman, Marsman, Minnema, Reiziger.
Bij Nartey en Schaapman zie ik wel potentie om ook bij de kern van 16/17 spelers te komen, dan hebben we er nog minder nodig.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Poetser op juni 29, 2024, 10:37:24
Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2024, 10:33:28
Dat valt mee toch.

We hebben een kern van 16/17 spelers nodig. Nog 1 keeper en een stuk of 4 potentiele basissepelers. Een ervaren CV, een creatieve middenvelder, een diepgaande middenvelder en een leuke buitenspeler huren. Nog lozen: vMuller, vKaam, vd Water.

We hebben 2 rechtsbacks, 3 centrale verdedigers, een linksback, een verdegende middenvelder, een loper op het middenveld, 2 spitsen en 2 buitenspelers. Dat zijn er al 12.

In de breedte (17-24)hebben we er al genoeg: Jonker, Mercera, Nartey, Kooistra, vd Veen, Schaapman, Marsman, Minnema, Reiziger.
Bij Nartey en Schaapman zie ik wel potentie om ook bij de kern van 16/17 spelers te komen, dan hebben we er nog minder nodig.

Ik denk als je Kaam z'n band afneemt en hem in een vrije rol neerzet achter de spits dat hij echt van waarde kan zijn. Want voetballen kan hij echt wel.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juni 29, 2024, 10:41:13
Ik denk dat je na 2 mislukte seizoenen moet concluderen dat het niet past. Zelfde met vd Water. Goede spelers maar niet de mentaliteit die bij ons voetbal past.

Maar we zullen zien wat de plannen voor beide zijn.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: drg op juni 29, 2024, 11:59:56
Wat is dit nou weer?

https://x.com/SCCambuurLwd/status/1806972905584054519 (https://x.com/SCCambuurLwd/status/1806972905584054519)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op juni 29, 2024, 12:06:39
Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2024, 10:41:13
Ik denk dat je na 2 mislukte seizoenen moet concluderen dat het niet past. Zelfde met vd Water. Goede spelers maar niet de mentaliteit die bij ons voetbal past.

Maar we zullen zien wat de plannen voor beide zijn.

Hij stond wel weer op het veld vanmorgen, de duurste miskoop aller tijden.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: justremco op juni 29, 2024, 12:20:04
Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2024, 10:33:28
Dat valt mee toch.

We hebben een kern van 16/17 spelers nodig. Nog 1 keeper en een stuk of 4 potentiele basissepelers. Een ervaren CV, een creatieve middenvelder, een diepgaande middenvelder en een leuke buitenspeler huren. Nog lozen: vMuller, vKaam, vd Water.  En daar is nog 2 maanden tijd voor.

We hebben 2 rechtsbacks, 3 centrale verdedigers, een linksback, een verdegende middenvelder, een loper op het middenveld, 2 spitsen en 2 buitenspelers. Dat zijn er al 12.

In de breedte (17-24)hebben we er al genoeg: Jonker, Mercera, Nartey, Kooistra, vd Veen, Schaapman, Marsman, Minnema, Reiziger.
Bij Nartey en Schaapman zie ik wel potentie om ook bij de kern van 16/17 spelers te komen, dan hebben we er nog minder nodig.

Ben het eens met je verhaal, maar daarmee geef je toch ook aan dat er nog wel wat moet gebeuren. 4 basisspelers en een keeper halen en nog 3 lozen (en Smit zal de 4e zijn). En tuurlijk hebben we 2 maanden de tijd maar hoe eerder de automatismen erin geslepen zijn des te beter het gaat
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op juni 29, 2024, 13:00:30
Even eerste training bekeken.
En dan met name partijvorm
Niesling word een topper, lengte, schuift in en legt bal zo cross over 40 meter weg.
Souren belangrijke 6.
De Leeuw topfit.
Vd Water maakt gedreven indruk.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: SaVaGe op juni 29, 2024, 13:34:58
Wie is Niesling?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op juni 29, 2024, 14:18:13
Citaat van: SaVaGe op juni 29, 2024, 13:34:58
Wie is Niesling?
Ik bedoel Nieling
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juni 29, 2024, 14:22:17
En hoe leek het met Benji? Is dat de nieuwe Kallou Kallon?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op juni 29, 2024, 15:01:49
Citaat van: SaVaGe op juni 29, 2024, 13:34:58
Wie is Niesling?
Een druivenras uit Sittard
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op juni 29, 2024, 15:06:30
Citaat van: Poetser op juni 29, 2024, 10:37:24
Ik denk als je Kaam z'n band afneemt en hem in een vrije rol neerzet achter de spits dat hij echt van waarde kan zijn. Want voetballen kan hij echt wel.
Zeker weten. Die jongen is in alle opzichten geen aanvoerder en heeft gewoon een stofzuiger om hem heen nodig die al zijn balverlies opvangt. Spelers zoals hij die veel risico in hun spel leggen, hebben nou eenmaal meer balverlies maar dragen (in een elftal dat in balans is) ook veel bij in het tot stand komen van doelpunten.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op juni 29, 2024, 15:48:17
Citaat van: anderszchristian op juni 29, 2024, 15:06:30
Zeker weten. Die jongen is in alle opzichten geen aanvoerder en heeft gewoon een stofzuiger om hem heen nodig die al zijn balverlies opvangt. Spelers zoals hij die veel risico in hun spel leggen, hebben nou eenmaal meer balverlies maar dragen (in een elftal dat in balans is) ook veel bij in het tot stand komen van doelpunten.
helemaal eens
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op juni 29, 2024, 15:51:42
Citaat van: Specuveter op juni 29, 2024, 13:00:30
Even eerste training bekeken.
En dan met name partijvorm
Niesling word een topper, lengte, schuift in en legt bal zo cross over 40 meter weg.
Souren belangrijke 6.
De Leeuw topfit.
Vd Water maakt gedreven indruk.
mooi. Deze jongens zullen ook het nivo van de training omhoog brengen en dat betaalt zich weer uit in de wedstrijd
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juni 29, 2024, 16:54:29
Citaat van: anderszchristian op juni 29, 2024, 15:06:30
Zeker weten. Die jongen is in alle opzichten geen aanvoerder en heeft gewoon een stofzuiger om hem heen nodig die al zijn balverlies opvangt. Spelers zoals hij die veel risico in hun spel leggen, hebben nou eenmaal meer balverlies maar dragen (in een elftal dat in balans is) ook veel bij in het tot stand komen van doelpunten.

Wanneer heeft vKaam dan bijgedragen in het cre?eren van doelpunten? Hij draait soms echt goed weg maar daar heb je niet veel aan als daarna hij het overtal niet weet uit te spelen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2024, 18:21:37
Citaat van: Destroyer op juni 29, 2024, 10:10:22
Gelukkig hebben we Silvester
Die is binnen 2 weken en misschien wel volgende week! En van Kaam idem dito!  :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bernardo op juni 29, 2024, 18:47:02
vd Water vertrekt nog wel als je de interviews zo ziet bij OF.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: oost op juni 29, 2024, 19:46:10
Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2024, 16:54:29
Wanneer heeft vKaam dan bijgedragen in het cre?eren van doelpunten? Hij draait soms echt goed weg maar daar heb je niet veel aan als daarna hij het overtal niet weet uit te spelen.

Jij legt in 1 zin uit waarom Cambuur afscheid van hem moet nemen  :thumbsup..

Dan voeg ik toe: Verdedigend laat die te vaak zijn man lopen. En hij dekt altijd op 2 a 3 meter :wall

En nee ik geloof niet dat hij zichzelf nog erg gaat verbeteren.
Hopelijk haalt Almere Nac etc hem snel op |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op juni 29, 2024, 21:42:14
Citaat van: oost op juni 29, 2024, 19:46:10
Jij legt in 1 zin uit waarom Cambuur afscheid van hem moet nemen  :thumbsup..

Dan voeg ik toe: Verdedigend laat die te vaak zijn man lopen. En hij dekt altijd op 2 a 3 meter :wall

En nee ik geloof niet dat hij zichzelf nog erg gaat verbeteren.
Hopelijk haalt Almere Nac etc hem snel op |:)
heracles of Fortuna
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op juni 29, 2024, 21:48:32
Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2024, 14:22:17
En hoe leek het met Benji? Is dat de nieuwe Kallou Kallon?

Wel lekker snel hoor vooral de 1e meters maar was partij op klein veld
dus met iets meer ruimte nog gevaarlijker. die Nieling maakte idd
een prima indruk
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op juni 29, 2024, 21:48:47
Citaat van: oost op juni 29, 2024, 19:46:10
Jij legt in 1 zin uit waarom Cambuur afscheid van hem moet nemen  :thumbsup..

Dan voeg ik toe: Verdedigend laat die te vaak zijn man lopen. En hij dekt altijd op 2 a 3 meter :wall

En nee ik geloof niet dat hij zichzelf nog erg gaat verbeteren.
Hopelijk haalt Almere Nac etc hem snel op |:)

Kortom hij werd fout ingezet. Met hetzelfde niveau kan hij op een andere plek/wijze veel beter renderen. Dat hij beter kan voetballen dan veel anderen dat lijkt me wel duidelijk.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juli 01, 2024, 18:37:48
Citaat van: papier op juni 29, 2024, 21:48:47
Kortom hij werd fout ingezet. Met hetzelfde niveau kan hij op een andere plek/wijze veel beter renderen. Dat hij beter kan voetballen dan veel anderen dat lijkt me wel duidelijk.


Raatsie mogelijk binnenkort gesprenteerd
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op juli 01, 2024, 19:17:42
Citaat van: upweer op juli 01, 2024, 18:37:48

Raatsie mogelijk binnenkort gesprenteerd

Mogelijk. Binnenkort.

Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Leovardia op juli 01, 2024, 19:22:31
Citaat van: papier op juli 01, 2024, 19:17:42
Mogelijk. Binnenkort.

:_schater
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juli 02, 2024, 11:00:45
DUITSE VERSTERKING OP HET MIDDENVELD VOOR SC CAMBUUR

2 juli 2024, 10:25

Met Tony R?lke heeft SC Cambuur de vijfde aanwinst van de zomerse transferperiode binnen. De multifunctionele middenvelder komt transfervrij over van Hertha BSC en heeft zijn handtekening gezet onder een dienstverband voor twee seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.



De 21-jarige R?lke is een voormalig Duits jeugdinternational en maakte eind vorig seizoen zijn debuut in de Bundesliga voor Hertha BSC in het met 1-2 gewonnen duel tegen VfL Wolfsburg. In de afgelopen seizoenen speelde hij het gros van zijn wedstrijden voor het tweede elftal van de Duitse grootmacht. Hiervoor kwam hij afgelopen jaargang 25 keer in actie (5 assists).

?Een haast ouderwetse Duitse middenvelder?, zo trapt technisch manager Lars Lambooij zijn betoog af. ?We wilden graag nog wat fysieke kracht en loopvermogen toevoegen aan ons middenveld en dat hebben we met Tony gevonden. Vergis je echter niet; hij kan ook gewoon goed voetballen en het woord ?winnaarsmentaliteit? wordt tegenwoordig misschien wel wat te snel gebruikt als typering, maar gaat in dit geval zeker op.?

Willkommen und viel Gl?ck, Tony!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op juli 02, 2024, 14:53:49
Hebben we nu al een basiself?. :?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 02, 2024, 15:27:01
Op de keeper na:

Ottensen Nieling Bergsma Poll

Souren R?lke ??(De Jong/Narty)

Benji Smits (De Leeuw) Balk
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op juli 02, 2024, 15:28:44
Citaat van: Bankzitter op juli 02, 2024, 15:27:01
Op de keeper na:

Ottensen Nieling Bergsma Poll

Souren R?lke ??(De Jong/Narty)

Benji Smits (De Leeuw) Balk
Nog een nieuwe ervaren CV
Een linksback
Een spits
En vleugelspeler
Dan zijn we een heel eind.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juli 03, 2024, 11:18:50
Citaat van: Specuveter op juli 02, 2024, 15:28:44
Nog een nieuwe ervaren CV
Een linksback
Een spits
En vleugelspeler
Dan zijn we een heel eind.

En vergeet Kooistra niet!
Wat is het Kooi stadion zonder Kooistra
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op juli 03, 2024, 13:28:35
Citaat van: Specuveter op juli 02, 2024, 15:28:44
Nog een nieuwe ervaren CV
Een linksback
Een spits
En vleugelspeler
Dan zijn we een heel eind.
Nog een keeper
Nog een linksback
Nog 2 buitenspelers

Gaat er nog wat weg daar een verlangde speler voor halen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 03, 2024, 14:51:47
Linksback heeft heen haast? laat Poll en Marsman maar proberen dan kan richting start competitie wel bekeken worden of er een betere nodig is.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: michello op juli 03, 2024, 14:58:39
Citaat van: Bankzitter op juli 03, 2024, 14:51:47
Linksback heeft heen haast? laat Poll en Marsman maar proberen dan kan richting start competitie wel bekeken worden of er een betere nodig is.
Op de forumavond is aangegeven dat Sylla mocht vertrekken omdat ze een betere wilden aantrekken. Verwacht dus wel wat voor de linksbackpositie.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op juli 03, 2024, 15:27:57
Citaat van: Bankzitter op juli 02, 2024, 15:27:01
Op de keeper na:

Ottensen Nieling Bergsma Poll

Souren R?lke ??(De Jong/Narty)

Benji Smits (De Leeuw) Balk

v Mullem komt op rcv denk ik v kaam zie ik nog vertrekken
en smit ook.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op juli 03, 2024, 17:46:14
Citaat van: denistel op juli 03, 2024, 15:27:57
v Mullem komt op rcv denk ik v kaam zie ik nog vertrekken
en smit ook.
ik denk dat er nog wel wat weggaat.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 03, 2024, 17:55:38
vMullem, vKaam, Smit, vdWater.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op juli 03, 2024, 19:13:41
Citaat van: Bankzitter op juli 03, 2024, 17:55:38
vMullem, vKaam, Smit, vdWater.
dan komt er veel geld in het laatje
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 03, 2024, 19:16:46
Je bent vooral wat spelers kwijt waar Henk niets mee kan(muv Smit).
Als het nog wat oplevert is dat meegenomen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: oost op juli 03, 2024, 19:20:18
Als je die 3 gratis kan slijten zou al mook zijn.
Alleen Smit moet je proberen te verkopen :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juli 03, 2024, 19:51:46
Citaat van: oost op juli 03, 2024, 19:20:18
Als je die 3 gratis kan slijten zou al mook zijn.
Alleen Smit moet je proberen te verkopen :thumbsup

Cambuur is goed bezig!
Ze zijn nu eens "voor" de transfergekte begonnen.  Straks na het EK gaat de transfergekte weer los en zijn de clubs bezig met de voorbereiding en doorselecteren.

Linksback uit de hoge hoed van het tripje in Engeland?? Wie zal het zeggen....
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op juli 03, 2024, 20:35:30
Citaat van: Bankzitter op juli 03, 2024, 19:16:46
Je bent vooral wat spelers kwijt waar Henk niets mee kan(muv Smit).
Als het nog wat oplevert is dat meegenomen.

Denk dat Henk ook wel wat kan met Van Kaam, is toch ook door hem gehaald? Alleen je kan niet wat met Van Kaam zonder een fatsoenlijke verdedigende middenvelder. Die hebben we nu, als het goed is, wel in huis.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: poelie-lwd op juli 03, 2024, 21:04:10
Citaat van: Bankzitter op juli 03, 2024, 17:55:38
vMullem, vKaam, Smit, vdWater.

Lezen is blijkbaar lastig. Nogmaals, van Mullem wordt de nieuwe rcv.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 03, 2024, 21:05:30
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2024, 12:03:24
(https://pbs.twimg.com/media/GOA5dTPWkAEwD-4?format=jpg&name=large) De selectie van Cambuur tot nu toe, zwart de blijvers, blauw spelers die bij O21 kunnen/mogen spelen, en rood de i.m.o. vertrekkers. Er kan dus nog wel wat bij...
Ik heb dit overzicht gebruikt voor het volledige overzicht.
Vertrek: van Osch, Pichel en Barto
Graag even controleren of er fouten inzitten en of de opties kloppen?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 03, 2024, 21:06:14
   Selectie Cambuur 2024/2025               
                  
   Keepers               
   Daan Reiziger      2025/2026      optie voor nog een jaar   
                  
   Verdedigers               
   Leon Bergsma       2024/2025         
   Floris Smand      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Thomas Poll      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Gabi Caschili      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Sturla Ottesen      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Bryant Nieling      2026/2027      optie voor nog een jaar   
   O21               
   Bram Marsman      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Toni Jonker      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Middenvelders               
   Daniel van Kaam      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Jeremy van Mullem      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Fedde de Jong      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Nicky Souren      2026/2027      ??   
   Tony R?lke      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   O21               
   Marcel Schaapman      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Tyrique Mercera      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Matthias Nartey      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Daan Visser      2025/2026      optie voor nog een jaar   
                  
   Aanvallers               
   Milan Smit      2026/2027      optie voor nog een jaar   
   Remco Balk      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Silvester van der Water      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Youns El Hilali      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Michael de Leeuw      2024/2025      ??   
   Benjamin Pauwels      2026/2027      ??   
   O21               
   Yoram van der Veen      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Wiebe Kooistra      2026/2027      optie voor nog een jaar   
                  
   Trainers               
   HENK      2024/2025      hoofdtrainer   
   Peter van der Vlag      2023/2024      Keeperstrainer (optie voor ??n jaar)   
   Nicky Boonstra      2025/2026      Performance trainer/ fysiek trainer   
   Ruben de Jong      2023/2024      Video analist (optie voor ??n jaar)   
   Jeroen Burghout      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
   Rik Reinsma      2026/2027      Assistent trainer ??   
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 03, 2024, 23:48:38
Citaat van: upweer op juli 03, 2024, 19:51:46
Cambuur is goed bezig!
Ze zijn nu eens "voor" de transfergekte begonnen.  Straks na het EK gaat de transfergekte weer los en zijn de clubs bezig met de voorbereiding en doorselecteren.

Linksback uit de hoge hoed van het tripje in Engeland?? Wie zal het zeggen....

We vissen ook in meerdere vijvers nu. Er stroomt jeugd door, we hebben wat "normale" transfers (Nieling, Souren), we scouten wat in het buitenland (Pauwels, R?lke). En er zal inderdaad ook nog wel wat huur bijkomen vanuit Engeland.

Het loopt een stuk beter dan in eerdere transferperiodes.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op juli 04, 2024, 08:24:13
Citaat van: Bankzitter op juli 03, 2024, 23:48:38
We vissen ook in meerdere vijvers nu. Er stroomt jeugd door, we hebben wat "normale" transfers (Nieling, Souren), we scouten wat in het buitenland (Pauwels, R?lke). En er zal inderdaad ook nog wel wat huur bijkomen vanuit Engeland.

Het loopt een stuk beter dan in eerdere transferperiodes.
foeke was 9 maanden op zoek naar een linksbuiten en haalde een rechtsbuiten. ( kabouter mambini). Ze zijn n? prima bezig, je kunt nu ook al bezig om iig de eerste 7/8 op papier te zetten en te laten wennen
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op juli 04, 2024, 09:01:04
Citaat van: sunderland op juli 04, 2024, 08:24:13
foeke was 9 maanden op zoek naar een linksbuiten en haalde een rechtsbuiten. ( kabouter mambini). Ze zijn n? prima bezig, je kunt nu ook al bezig om iig de eerste 7/8 op papier te zetten en te laten wennen

Ziet er goed uit maar altijd ff afwachten hoe die boys gaan landen in Leeuwarden. Ciganiks, Tam?s Kiss en onze Italiaan - laatste jaren weinig succes met spelers over de grens.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 04, 2024, 09:33:23
Die waren ook niet zelf gescout en bekeken. Ik hoop toch dat deze 2 nu net als Ottensen echt zelf gescout zijn.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Galdiano op juli 04, 2024, 09:45:21
Citaat van: Bussum op juli 04, 2024, 09:01:04
Ziet er goed uit maar altijd ff afwachten hoe die boys gaan landen in Leeuwarden. Ciganiks, Tam?s Kiss en onze Italiaan - laatste jaren weinig succes met spelers over de grens.

Belgi? en Duitsland lijkt mij makkelijker aan te passen dan een Oost of Zuid Europees land.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op juli 04, 2024, 09:49:30
Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2024, 09:33:23
Die waren ook niet zelf gescout en bekeken. Ik hoop toch dat deze 2 nu net als Ottensen echt zelf gescout zijn.

Denk het wel hoor. Ik heb vertrouwen in Lambooij. Ottesen kwam voor mij al goed over vorig seizoen, kunnen we zeker wat mee  |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Huizen op juli 04, 2024, 09:50:21
Citaat van: Galdiano op juli 04, 2024, 09:45:21
Belgi? en Duitsland lijkt mij makkelijker aan te passen dan een Oost of Zuid Europees land.

Zijn warm welkom bij Pizzeria Pompe? vergeten?  :devil :devil :devil
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op juli 04, 2024, 09:51:09
Citaat van: Bussum op juli 04, 2024, 09:01:04
Ziet er goed uit maar altijd ff afwachten hoe die boys gaan landen in Leeuwarden. Ciganiks, Tam?s Kiss en onze Italiaan - laatste jaren weinig succes met spelers over de grens.

Ik heb ook het idee dat er wat professionaliteit mist bij onze club mbt begeleiding van dit soort gasten. Het huis uit aan is voor sommige jonge mensen al een grote stap, laat staat een hele nieuwe omgeving in een ander land. Exemplarisch daarin was wel El Hilali die dan klaarblijkelijk geen engels spreekt en last minute wordt er ergens een Cambuur supporter vandaan gehaald die Italiaans spreekt om te vertalen bij een interview. Los van het voetballende gedeelte en de begeleiding daarin moet je ook op persoonlijk vlak wat extra's doen denk ik. Maar goed, dat is een beetje mijn beeld als buitenstaander.

Overigens is het een ontwikkeling die wel zal komen, net als dat onze jeugd al flinke stappen heeft gemaakt qua organisatie en we nu ook de scouting/technisch management professionaliseren.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juli 04, 2024, 10:01:01
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 03, 2024, 21:05:30
Ik heb dit overzicht gebruikt voor het volledige overzicht.
Vertrek: van Osch, Pichel en Barto
Graag even controleren of er fouten inzitten en of de opties kloppen?
Ruben de Jong is hoofdscout  en Pauwels en Souren hebben een optie en de Leeuw niet ,verder is het prima w.m.b. :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juli 04, 2024, 15:57:15
Citaat van: Bussum op juli 04, 2024, 09:01:04
Ziet er goed uit maar altijd ff afwachten hoe die boys gaan landen in Leeuwarden. Ciganiks, Tam?s Kiss en onze Italiaan - laatste jaren weinig succes met spelers over de grens.

Over onze Italiaan gesproken, ik begreep dat hij erg lui was en niet veel extra wilde leveren.
Deze gast snel verkopen, leuk buitenkansje (gokje)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op juli 04, 2024, 16:24:06
Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2024, 10:01:01
Ruben de Jong is hoofdscout  en Pauwels en Souren hebben een optie en de Leeuw niet ,verder is het prima w.m.b. :thumbsup
de Leeuw natuurlijk niet. Die stopt na dit seizoen en gaat dan bij Fc Groningen aan de slag wat logisch is.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op juli 04, 2024, 16:24:48
Citaat van: upweer op juli 04, 2024, 15:57:15
Over onze Italiaan gesproken, ik begreep dat hij erg lui was en niet veel extra wilde leveren.
Deze gast snel verkopen, leuk buitenkansje (gokje)
dacht die juist bekend stond om zijn arbeid
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 04, 2024, 16:59:11
Ze riepen allemaal dat ze ambitieus waren , beter wilden worden. Weinig van gezien vorig seizoen. Niet zoals bijv. Bangura of Hoedemakers.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op juli 04, 2024, 23:36:24
Ik zie het wel zitten in die duitser.. R?lke de beer |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: YellowBlue op juli 05, 2024, 11:32:33
Citaat van: upweer op juli 04, 2024, 23:36:24
Ik zie het wel zitten in die duitser.. R?lke de beer |:)

je spreekt het alleen uit als Reulke ...  :)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juli 05, 2024, 11:45:55
Citaat van: YellowBlue op juli 05, 2024, 11:32:33
je spreekt het alleen uit als Reulke ...  :)
Op zijn socialmedia staat Roelke...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 05, 2024, 11:48:19
Boeie ?. Het is een goed lied. R?lke de Beer it is. :_schater
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: YellowBlue op juli 05, 2024, 21:41:45
Citaat van: Bankzitter op juli 05, 2024, 11:48:19
Boeie ?. Het is een goed lied. R?lke de Beer it is. :_schater
prima, zing je dat :y
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juli 15, 2024, 10:12:20
Als ik alles een beetje volg gaan we naar een selectie van ongeveer 30 man waarvan een 10 a 11 jeugdspelers, ik vind het een prima ontwikkeling. Zonder dat er iemand vertrekt is er dan nog ruimte voor 3 veldspelers en een keeper...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juli 28, 2024, 17:22:27
(https://pbs.twimg.com/media/GTlYHNrW8AAzSPQ?format=jpg&name=large)
De Cambuur selectie tot nu toe |:)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op juli 28, 2024, 17:54:50
Citaat van: Grijskijkert op juli 15, 2024, 10:12:20
Als ik alles een beetje volg gaan we naar een selectie van ongeveer 30 man waarvan een 10 a 11 jeugdspelers, ik vind het een prima ontwikkeling. Zonder dat er iemand vertrekt is er dan nog ruimte voor 3 veldspelers en een keeper...

denk dat die jeugdspelers veel in de o 21 spelen hoor.ze willen volgens ]mij niet\te vaak
weer dat spelers op vrijdagavond met het 1e mee gaan en 10 min spelen en dan zaterdags
weer bij de o21.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op juli 28, 2024, 18:07:09
Citaat van: denistel op juli 28, 2024, 17:54:50
denk dat die jeugdspelers veel in de o 21 spelen hoor.ze willen volgens ]mij niet\te vaak
weer dat spelers op vrijdagavond met het 1e mee gaan en 10 min spelen en dan zaterdags
weer bij de o21.
dat is volgens mij nu al zeker. 10 dagen terug waren er al meerdere mee tegen Werder Bremen O 23 . Anders heb je ook veel te veel
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 28, 2024, 18:14:12
Maar wel mooi hoeveel spelers we hebben met een langdurig contract in de O21 categorie.
Ze zullen het lang niet allemaal redden maar het kan niet anders dat er een paar bijzitten die aardig geld gaan opleveren.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juli 28, 2024, 18:17:39
Citaat van: denistel op juli 28, 2024, 17:54:50
denk dat die jeugdspelers veel in de o 21 spelen hoor.ze willen volgens ]mij niet\te vaak
weer dat spelers op vrijdagavond met het 1e mee gaan en 10 min spelen en dan zaterdags
weer bij de o21.
Maar ze zitten wel in de eerste selectie... https://cambuur.nl/eerste-elftal/ .Dus trainen bij het eerste en veelal spelen bij O21 :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juli 28, 2024, 19:04:14
(https://pbs.twimg.com/media/GTltZkCWAAA5nBW?format=jpg&name=medium)Met de huidige selectie zo maar beginnen wat mij betreft...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: V-man op juli 28, 2024, 21:32:00
Ja mee eens! Het aftellen naar 9 augustus is begonnen!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op juli 28, 2024, 22:47:42
Citaat van: Grijskijkert op juli 28, 2024, 19:04:14
(https://pbs.twimg.com/media/GTltZkCWAAA5nBW?format=jpg&name=medium)Met de huidige selectie zo maar beginnen wat mij betreft...
vind de linksback positie te zwak. Dat gaat ons op breken
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 28, 2024, 22:59:50
Bij de tegenstanders zijn de selecties ook nog niet compleet.
Om mee te starten kan dit prima.

Om mee bovenin te draaien moet er nog wat doorgeselecteerd worden, linksback erbij zou welkom zijn idd.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juli 29, 2024, 08:31:10
Citaat van: sunderland op juli 28, 2024, 22:47:42
vind de linksback positie te zwak. Dat gaat ons op breken
Ook als Schaapman daar gaat spelen?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Sonnema op juli 29, 2024, 08:49:00
Citaat van: Grijskijkert op juli 28, 2024, 19:04:14
(https://pbs.twimg.com/media/GTltZkCWAAA5nBW?format=jpg&name=medium)Met de huidige selectie zo maar beginnen wat mij betreft...

Hopen op dat ze een vervanger gaan vinden voor Van Mullem, die is te traag en niet goed genoeg voor die positie.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Gasgeve op juli 29, 2024, 08:50:54
Citaat van: Grijskijkert op juli 29, 2024, 08:31:10
Ook als Schaapman daar gaat spelen?
Duurt nog wel even totdat hij fit is toch?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 29, 2024, 08:57:08
Schaapman zie ik echt als middenvelder. Die werd toen even getest als linksback toen Poll als een pupil stond te spelen.
Poll is gewoon heel wisselvallig want in de beker heeft hij een paar hele beste wedstrijden gespeeld.

Poll/Marsman is gewoon erg matig bezet nu.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op juli 29, 2024, 09:03:48
Citaat van: Bankzitter op juli 29, 2024, 08:57:08
Schaapman zie ik echt als middenvelder. Die werd toen even getest als linksback toen Poll als een pupil stond te spelen.
Poll is gewoon heel wisselvallig want in de beker heeft hij een paar hele beste wedstrijden gespeeld.

Poll/Marsman is gewoon erg matig bezet nu.
Ik vind Poll niet tegenvallen in deze voorbereiding...maakt stappen t.o.v. afgelopen seizoen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op juli 29, 2024, 09:41:13
VMullem Poll kwamen wel pas toen het seizoen al bezig was. Dat scheelt wel iets.
K ben nog steeds niet overtuigd van beiden maar verdienen uiteraard wel een nieuwe kans in de voorberreiding.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op juli 29, 2024, 10:27:09
Citaat van: Grijskijkert op juli 29, 2024, 09:03:48
Ik vind Poll niet tegenvallen in deze voorbereiding...maakt stappen t.o.v. afgelopen seizoen.
En daarnaast vind ik hem ook wel een personality in zijn interviews en lijkt het me een jongen die goed in de groep ligt. Ook niet onbelangrijk in een team
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op juli 29, 2024, 11:50:59
Citaat van: Sonnema op juli 29, 2024, 08:49:00
Hopen op dat ze een vervanger gaan vinden voor Van Mullem, die is te traag en niet goed genoeg voor die positie.
zeg dat maar niet tegen Poelie
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op juli 29, 2024, 15:00:28
Nog steeds geen nieuws over Milan Smit?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op augustus 01, 2024, 11:58:47
Citaat van: anderszchristian op juli 29, 2024, 15:00:28
Nog steeds geen nieuws over Milan Smit?

Nee ik denk dat hij blijft tot winterstop, nu van Kaam weg gaat ben ik benieuwd wat er nog bijkomt
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op augustus 01, 2024, 13:13:53
Dan moet Henk Milan wel opstellen dus.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Specuveter op augustus 01, 2024, 13:29:06
Te snel gereageerd Grijskijkert?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op augustus 01, 2024, 16:03:13
We hebben op de jong teams na de jongste selectie van de KKD...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op augustus 03, 2024, 19:32:25
Komt nog wel een oudere bij voor op het middenveld
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op augustus 03, 2024, 19:40:10
Citaat van: upweer op augustus 03, 2024, 19:32:25
Komt nog wel een oudere bij voor op het middenveld
Roland H Derkx
@DrkxRh
?
7 u
Henk zei in het 'Cambuur' interview weer wat anders... En ik hoorde dat ze ver zijn met 2 ervaren spelers...


wist ik al...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bernardo op augustus 03, 2024, 19:51:29
Citaat van: upweer op augustus 03, 2024, 19:32:25
Komt nog wel een oudere bij voor op het middenveld

Naam?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op augustus 05, 2024, 14:55:34
Citaat van: Bernardo op augustus 03, 2024, 19:51:29
Naam?

Kieftenbeld traint vanaf morgen /overmorgen mee.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: justremco op augustus 05, 2024, 16:17:02
Citaat van: upweer op augustus 05, 2024, 14:55:34
Kieftenbeld traint vanaf morgen /overmorgen mee.

Was vanmiddag al van de partij
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op augustus 05, 2024, 21:28:39
Deze is gehaald voor de breedte.
Van de water en Smit nog verkopen en je kunt wat leuks terughalen voor de aanval.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Leovardiascc op augustus 06, 2024, 07:27:48
Andor Faber op X:

"Nicky Souren heeft zojuist te horen gekregen van de technische staf dat hij komend seizoen de aanvoerder is van #Cambuur.

Hij is de opvolger van de vertrokken Dani?l van Kaam.

Bij vorig werkgever MVV, vrijdag de eerste tegenstander van Cambuur, droeg Souren ook al de band."
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Stiens op augustus 06, 2024, 09:38:14
Lag in de lijn der verwachting.. Ook als van Kaam was gebleven denk ik. Is in alles meer een leider dan Dani?l  :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op augustus 06, 2024, 15:48:06
Citaat van: Stiens op augustus 06, 2024, 09:38:14
Lag in de lijn der verwachting.. Ook als van Kaam was gebleven denk ik. Is in alles meer een leider dan Dani?l  :thumbsup

Nu het Cambuur dna nog
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op augustus 08, 2024, 10:05:34
We hebben er weer 1!

Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op augustus 08, 2024, 12:48:43
en nu 2!

Kieftenbelt ook vastgelegd zoals wel verwacht.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bernardo op augustus 08, 2024, 12:53:20
Selectie is rond volgens Andor Faber tenzij er nog iemand word verkocht.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op augustus 08, 2024, 13:09:50
Citaat van: Bernardo op augustus 08, 2024, 12:53:20
Selectie is rond volgens Andor Faber tenzij er nog iemand word verkocht.
jammer ik mis nog een vleugelaanvaller  :y
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: papier op augustus 08, 2024, 13:33:27
Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2024, 13:09:50
jammer ik mis nog een vleugelaanvaller  :y

Met Balk, Vd Water en Pauwels zitten we daar wel oke denk ik. Wetende dat we Kooistra/Van Veen ook nog hebben die ook de ruimte moeten krijgen om te groeien.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Stiens op augustus 08, 2024, 13:51:34
Wanneer komt Kuzmanovic met een overzicht van de complete selectie van dit jaar?  ;) :proost
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 08, 2024, 14:01:43
Citaat van: Stiens op augustus 08, 2024, 13:51:34
Wanneer komt Kuzmanovic met een overzicht van de complete selectie van dit jaar?  ;) :proost
Straks
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op augustus 08, 2024, 15:12:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 08, 2024, 14:01:43
Straks
(https://pbs.twimg.com/media/GUdkGwJWsAMEorz?format=jpg&name=medium)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bernardo op augustus 09, 2024, 13:47:57
Als er clubs komen voor Van Mullem en/of Bergsma dan zal Cambuur daaraan meewerken.

Andor Faber op X
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op augustus 09, 2024, 13:53:48
Dat zei Henk ook met zo veel worden in de voorbeschouwing.
Ik hoop dat vMullem een hele actieve zaakwaarnemer heeft met een goede babbel en prima netwerk  :devil
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Mike SCC op augustus 09, 2024, 15:24:45
Als ze beiden vertrekken zou er misschien nog wel een leuke vleugelspeler bij kunnen komen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2024, 15:45:18
Citaat van: Mike SCC op augustus 09, 2024, 15:24:45
Als ze beiden vertrekken zou er misschien nog wel een leuke vleugelspeler bij kunnen komen.
nou daar hoop ik op :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Destroyer op augustus 09, 2024, 15:45:52
Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2024, 13:47:57
Als er clubs komen voor Van Mullem en/of Bergsma dan zal Cambuur daaraan meewerken.

Andor Faber op X

Idd, strikje eromheen
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2024, 15:47:04
Ik denk zelf dat we minder doelpunten gaan maken dan vorig seizoen en ook minder tegendoelpunten tegen krijgen. ;)
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op augustus 09, 2024, 16:23:29
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2024, 13:53:48
Dat zei Henk ook met zo veel worden in de voorbeschouwing.
Ik hoop dat vMullem een hele actieve zaakwaarnemer heeft met een goede babbel en prima netwerk  :devil
Wat ik al eerder meldde, Bergsma gaat weg!!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op augustus 09, 2024, 16:40:27
Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2024, 16:23:29
Wat ik al eerder meldde, Bergsma gaat weg!!
de vraag is wanneer
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op augustus 09, 2024, 16:46:46
Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2024, 16:23:29
Wat ik al eerder meldde, Bergsma gaat weg!!

Daar ben ik bang voor maar dan blijven we met vMullem opgescheept.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2024, 17:38:24
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2024, 16:46:46
Daar ben ik bang voor maar dan blijven we met vMullem opgescheept.

Dan liever andersom idd  :|
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bernardo op augustus 09, 2024, 17:59:12
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2024, 16:46:46
Daar ben ik bang voor maar dan blijven we met vMullem opgescheept.

Er staat toch en/of. Dus zoals ik het lees mogen ze beide vertrekken.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op augustus 09, 2024, 18:59:23
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2024, 17:38:24
Dan liever andersom idd  :|
bergsma kan toch maar de helft spelen ..
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op augustus 09, 2024, 19:06:19
Citaat van: sunderland op augustus 09, 2024, 18:59:23
bergsma kan toch maar de helft spelen ..
Bergsma gaat helemaal niet meer spelen...
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: sunderland op augustus 09, 2024, 19:32:02
Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2024, 19:06:19
Bergsma gaat helemaal niet meer spelen...
gaat ie ? achterna?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op augustus 09, 2024, 19:41:09
Citaat van: sunderland op augustus 09, 2024, 19:32:02
gaat ie ? achterna?
Nee, wel buitenland hoorde ik..
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: justremco op augustus 09, 2024, 21:06:19
Citaat van: Grijskijkert op augustus 08, 2024, 15:12:34
(https://pbs.twimg.com/media/GUdkGwJWsAMEorz?format=jpg&name=medium)

Volgens FlashScore heeft Casas inmiddels het rugnummer van Bergsma overgenomen, geen idee of het klopt overigens?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bernardo op augustus 10, 2024, 00:31:21
Citaat van: justremco op augustus 09, 2024, 21:06:19
Volgens FlashScore heeft Casas inmiddels het rugnummer van Bergsma overgenomen, geen idee of het klopt overigens?

Volgens website Cambuur heeft Casas nummer 14.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Zwarte Panter op augustus 10, 2024, 23:47:14
Is er al iets bekend over de blessure van Nicky Souren?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op augustus 14, 2024, 07:47:19
Het geruchtencircus kan weer los ... Diemers kan transfervrij vertrekken uit Cyprus.
https://www.vi.nl/nieuws/diemers-kan-transfervrij-vertrekken-uit-cyprus
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2024, 08:45:30
Nee niet doen we hebben genoeg middenvelders.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 14, 2024, 09:41:13
Altijd doen, kunnen nog wel een 10 gebruiken
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op augustus 15, 2024, 22:16:44
Zojuist nog weer eens het interview met Lambooij beluisterd. De doelstelling is top 5 met hoop op meer.
Is deze selectie top 5 waardig?
Kunnen we dit kwalitatief als kwantitatief waarmaken?

Op dit moment denk ik dat we ons op lcv en op 6 hebbem verbeterd. Keeper is nog afwachten.

Verder zie ik nog geen duidelijke vooruitgang of vd Water moet blijven en deze instelling houden

Maar wat mij betreft top 8 en ik twijfel of dit goed genoeg is voor top 5.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: ChantiSCC op augustus 16, 2024, 01:02:01
Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2024, 22:16:44
Zojuist nog weer eens het interview met Lambooij beluisterd. De doelstelling is top 5 met hoop op meer.
Is deze selectie top 5 waardig?
Kunnen we dit kwalitatief als kwantitatief waarmaken?

Op dit moment denk ik dat we ons op lcv en op 6 hebbem verbeterd. Keeper is nog afwachten.

Verder zie ik nog geen duidelijke vooruitgang of vd Water moet blijven en deze instelling houden

Maar wat mij betreft top 8 en ik twijfel of dit goed genoeg is voor top 5.

Welke 4 teams zijn significant beter ?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: KlinkHamer op augustus 16, 2024, 07:29:42
Goede vraag.
Volendam Dordrecht de Graafschap en Excelsior.....?
Het is nog geen 1 september.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: oost op augustus 16, 2024, 08:01:57
Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2024, 22:16:44
Zojuist nog weer eens het interview met Lambooij beluisterd. De doelstelling is top 5 met hoop op meer.
Is deze selectie top 5 waardig?
Kunnen we dit kwalitatief als kwantitatief waarmaken?

Op dit moment denk ik dat we ons op lcv en op 6 hebbem verbeterd. Keeper is nog afwachten.

Verder zie ik nog geen duidelijke vooruitgang of vd Water moet blijven en deze instelling houden

Maar wat mij betreft top 8 en ik twijfel of dit goed genoeg is voor top 5.

Ik vind dat indekken vooraf echt irritant.
Cambuur moet gewoon voor promotie gaan ook met deze selectie. En ja ik ben een supporter en bekijk de selectie door een geel blauwe bril maar zo slecht is deze selectie niet.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Arno A op augustus 16, 2024, 17:09:50
top vijf :

1. Roda JC
2. ADO
3. Dordrecht
4. Volendam
5. Cambuur

Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: zeewolde op augustus 16, 2024, 17:24:01
Citaat van: ChantiSCC op augustus 16, 2024, 01:02:01
Welke 4 teams zijn significant beter ?
nog geen idee. Maar het gaat er wel om waar zijn wij zelf beter geworden om van 13 naar 5 te gaan.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op augustus 16, 2024, 17:35:38
Citaat van: Arno A op augustus 16, 2024, 17:09:50
top vijf :

1. Roda JC
2. ADO
3. Dordrecht
4. Volendam
5. Cambuur
Op basis waarvan Roda op 1?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 16, 2024, 18:24:33
Citaat van: anderszchristian op augustus 16, 2024, 17:35:38
Op basis waarvan Roda op 1?

Vast omdat ze het vorig seizoen goed gedaan hebben.. gebaseerd op niks dus
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: diekhuzen op augustus 16, 2024, 19:27:02
Dit seizoen erg lastig inschatten wie kanshebber is voor promotie. Dat maakt de competitie aantrekkelijk.
Ik denk wel dat Excelsior, Dordrecht en Volendam een goede selectie hebben, maar wij doen zeker niet onder.
ADO en de Graafschap zijn aardig uitgekleed en wellicht komt Vitesse nog met wat versterkingen?

Ik denk dat wij zeker een outsider zijn voor promotie, want er steekt geen selectie boven de rest uit. Vorig seizoen was dat wel anders met Willem II, FC Groningen en ook ADO.

Er kan nog veel gebeuren en elke club is natuurlijk kwetsbaar om een kracht te verliezen v??r het sluiten van de transferwindow. 
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2024, 21:35:08
En als Henk et een team van kan maken, dan kunnen er rare dingen gebeuren. Hij heeft dat eerder geflikt.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: anderszchristian op augustus 16, 2024, 22:07:31
Excelsior en Dordrecht zijn ook al hun sterkhouders kwijt. Ik vind alleen Volendam qua selectie met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op augustus 16, 2024, 22:08:20
Citaat van: Bankzitter op augustus 16, 2024, 21:35:08
En als Henk et een team van kan maken, dan kunnen er rare dingen gebeuren. Hij heeft dat eerder geflikt.
dan moet hij het ook laten zien tegen de jonge teams
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op augustus 16, 2024, 22:09:12
Citaat van: anderszchristian op augustus 16, 2024, 22:07:31
Excelsior en Dordrecht zijn ook al hun sterkhouders kwijt. Ik vind alleen Volendam qua selectie met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Excelsior voetbalt makkelijk.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Gasgeve op januari 24, 2025, 10:42:52
Als je naar onze selectie kijkt, hebben we toch wel veel spelers die geld op kunnen leveren:
- Thijs Jansen
- Bryant Nieling
- Tyrique Mercera
- Matthias Nartey
- Benjamin Pauwels

Eventueel Souren ook nog. Ziet er goed uit!
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op januari 24, 2025, 11:20:46
Citaat van: Gasgeve op januari 24, 2025, 10:42:52
Als je naar onze selectie kijkt, hebben we toch wel veel spelers die geld op kunnen leveren:
- Thijs Jansen
- Bryant Nieling
- Tyrique Mercera
- Matthias Nartey
- Benjamin Pauwels

Eventueel Souren ook nog. Ziet er goed uit!
Nartey en Mercera komen vanuit jeugdopleiding en er komen nog een paar jeugdspelers aan die tegen 1e selectie aanzitten.
Jansen als we die gaan verkopen moet er ook nog een geldbedrag naar Feijenoord toe.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: upweer op januari 31, 2025, 14:59:21
Zou er nog wat bijkomen?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: SCCRulez op februari 01, 2025, 10:19:59
Dan mogen Nartey en Mercera er wel een flinke schep bovenop doen. Als Gabi weer fit is dan kon mag Mercera van mij wel op het bankie zitten. Brengt meer strijd, sneller en m.i  sterker in de opbouw
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: De Gast op februari 01, 2025, 10:38:02
Gabi is er inmiddels wel extreem lang uit. Al 1,5 seizoen zowat. Wat moet je daar nou de rest van het seizoen nog mee..
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op februari 01, 2025, 12:30:14
Citaat van: SCCRulez op februari 01, 2025, 10:19:59
Dan mogen Nartey en Mercera er wel een flinke schep bovenop doen. Als Gabi weer fit is dan kon mag Mercera van mij wel op het bankie zitten. Brengt meer strijd, sneller en m.i  sterker in de opbouw
Mercera nummer 1 op de rechtsachter  :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Tanjajeah op februari 01, 2025, 13:51:06
Vroeg ik me ook af. Hoever zijn Schaapman en Gabi met hun herstel? Zouden toch wel haast weer eraan toe moeten zijn om op de bank te kunnen? Iemand die dat weet?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2025, 14:14:08
Citaat van: Noordcambuur op februari 01, 2025, 12:30:14
Mercera nummer 1 op de rechtsachter  :thumbsup

Waarom?
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: diekhuzen op februari 01, 2025, 14:27:46
Het is mooi dat Mercera minuten heeft kunnen maken, maar verre van een onbetwiste basisspeler. Heeft een zwakke inspeelpass en is erg onrustig in doen en laten. Ik denk dat we met Schaapman en Gabi enorm veel kwaliteit en voetballend vermogen terugkrijgen.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 14:32:13
Hij heeft wel altijd zijn man in zijn achterzak. vMullem en Nieling winnen ook vrijwel al hun duels. Daar staan ze toch in de eerste plaats voor.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2025, 14:37:47
Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2025, 14:27:46
Het is mooi dat Mercera minuten heeft kunnen maken, maar verre van een onbetwiste basisspeler. Heeft een zwakke inspeelpass en is erg onrustig in doen en laten. Ik denk dat we met Schaapman en Gabi enorm veel kwaliteit en voetballend vermogen terugkrijgen.

Schaapman vind ik nog steeds een middenvelder.
Maar Gabi idd en Ottesen is ook geen slechte back. Voelt zich daar duidelijk veel meer thuis dan als semi-rechtsbuiten.

Ik zou Pisa nog eens een voorstel doen om Mercera over te nemen :thumbsup
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Arno A op februari 01, 2025, 15:10:09
achterhoede niet wisselen . Spelers zijn op elkaar ingespeeld. En weinig tegengoals . Vooral ook door de uitstekende doelman. 11 x de nul, en heel veel nuttige reddingen. Eerder een scorende spits erbij. Dus misschien 4-4-2 gaan spelen. Het aantal gescoorde goals is (veel) te laag om mee te doen om rechtstreekse promotie. Ik zou gaan voor het duo Hilterman/R?lke in de spits. En dan de Leeuw als pinchhitter. Balk is geen spits en Afolabi wordt 'm niet meer. En Pauwels blijft wel spelen , hij wordt / moet waarschijnlijk verkocht worden aan het einde van dit seizoen. Ik zou Kooistra ook wel meer in actie willen zien maar ja. Ik ga er niet over.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Noordcambuur op februari 01, 2025, 16:36:33
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2025, 14:14:08
Waarom?
omdat hij de beste is,wie zou je er anders op die positie willen hebben op dit moment.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: RG op februari 01, 2025, 23:57:50
Citaat van: Tanjajeah op februari 01, 2025, 13:51:06
Vroeg ik me ook af. Hoever zijn Schaapman en Gabi met hun herstel? Zouden toch wel haast weer eraan toe moeten zijn om op de bank te kunnen? Iemand die dat weet?
Gabi zei afgelopen maandag bij de training dat hij die zaterdag ervoor 30 min zou hebben gespeeld met o21 maar die wedstrijd werd afgelast. En hij zei ook dat Schaapman 15 min zou gaan spelen.
Vandaag heeft Caschili dan wel die 30 min gespeeld met de o21 en Schaapman heeft niet gespeeld.

Ben groot fan van Schaapman als middenvelder en ben zeer benieuwd naar zijn ontwikkeling de rest van het seizoen
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2025, 02:53:46
Citaat van: RG op februari 01, 2025, 23:57:50
Gabi zei afgelopen maandag bij de training dat hij die zaterdag ervoor 30 min zou hebben gespeeld met o21 maar die wedstrijd werd afgelast. En hij zei ook dat Schaapman 15 min zou gaan spelen.
Vandaag heeft Caschili dan wel die 30 min gespeeld met de o21 en Schaapman heeft niet gespeeld.

Ben groot fan van Schaapman als middenvelder en ben zeer benieuwd naar zijn ontwikkeling de rest van het seizoen
Heeft mee gedaan tegen Dordrecht O21 voor de beker...en bij mijn weten is Schaapman met 23 jaar te oud om mee te doen bij O21
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: denistel op februari 02, 2025, 12:42:21
we hevve 30 man bij de selectie dus we zouden er een paar kunnen
verhuren of verkopen. Gabi heef nu Mercera en Otessen voor em staan
dus ja een 3e back ook nog op de bank zetten is niet logisch want
je mag daar maar een bepaald aantal hebben.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: RG op februari 02, 2025, 14:29:31
Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2025, 02:53:46
Heeft mee gedaan tegen Dordrecht O21 voor de beker...en bij mijn weten is Schaapman met 23 jaar te oud om mee te doen bij O21

Gabi had idd in de beker al een kwartier meegedaan bij o21.
Schaapman is niet 23 maar 22.
In de reglementen staat dat je 3 spelers op mag stellen die in 2003 of 2002 geboren zijn. Caschili is van 2003 en Schaapman van 2002 dus hij mag wel degelijk meedoen
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Bankzitter op februari 02, 2025, 15:14:36
Bijzonder dat je met 22 jaar in O21 mag, maar bij de KNVB verbaast mij dat niet eens. Zou mooi zijn voor Schaapman.
Titel: Re: Selectie 24/25
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2025, 16:27:37
Citaat van: Bankzitter op februari 02, 2025, 15:14:36
Bijzonder dat je met 22 jaar in O21 mag, maar bij de KNVB verbaast mij dat niet eens. Zou mooi zijn voor Schaapman.
Het klopt inderdaad wat RG zei, mooi dat je op die manier spelers ritme op kan laten doen..