Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 24/25

Gestart door upweer, april 12, 2024, 17:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Als je naar onze selectie kijkt, hebben we toch wel veel spelers die geld op kunnen leveren:
- Thijs Jansen
- Bryant Nieling
- Tyrique Mercera
- Matthias Nartey
- Benjamin Pauwels

Eventueel Souren ook nog. Ziet er goed uit!

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op januari 24, 2025, 10:42:52
Als je naar onze selectie kijkt, hebben we toch wel veel spelers die geld op kunnen leveren:
- Thijs Jansen
- Bryant Nieling
- Tyrique Mercera
- Matthias Nartey
- Benjamin Pauwels

Eventueel Souren ook nog. Ziet er goed uit!
Nartey en Mercera komen vanuit jeugdopleiding en er komen nog een paar jeugdspelers aan die tegen 1e selectie aanzitten.
Jansen als we die gaan verkopen moet er ook nog een geldbedrag naar Feijenoord toe.

upweer

Zou er nog wat bijkomen?

SCCRulez

Dan mogen Nartey en Mercera er wel een flinke schep bovenop doen. Als Gabi weer fit is dan kon mag Mercera van mij wel op het bankie zitten. Brengt meer strijd, sneller en m.i  sterker in de opbouw

De Gast

Gabi is er inmiddels wel extreem lang uit. Al 1,5 seizoen zowat. Wat moet je daar nou de rest van het seizoen nog mee..

Noordcambuur

Citaat van: SCCRulez op februari 01, 2025, 10:19:59
Dan mogen Nartey en Mercera er wel een flinke schep bovenop doen. Als Gabi weer fit is dan kon mag Mercera van mij wel op het bankie zitten. Brengt meer strijd, sneller en m.i  sterker in de opbouw
Mercera nummer 1 op de rechtsachter  :thumbsup

Tanjajeah

Vroeg ik me ook af. Hoever zijn Schaapman en Gabi met hun herstel? Zouden toch wel haast weer eraan toe moeten zijn om op de bank te kunnen? Iemand die dat weet?

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

diekhuzen

Het is mooi dat Mercera minuten heeft kunnen maken, maar verre van een onbetwiste basisspeler. Heeft een zwakke inspeelpass en is erg onrustig in doen en laten. Ik denk dat we met Schaapman en Gabi enorm veel kwaliteit en voetballend vermogen terugkrijgen.

Bankzitter

Hij heeft wel altijd zijn man in zijn achterzak. vMullem en Nieling winnen ook vrijwel al hun duels. Daar staan ze toch in de eerste plaats voor.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2025, 14:27:46
Het is mooi dat Mercera minuten heeft kunnen maken, maar verre van een onbetwiste basisspeler. Heeft een zwakke inspeelpass en is erg onrustig in doen en laten. Ik denk dat we met Schaapman en Gabi enorm veel kwaliteit en voetballend vermogen terugkrijgen.

Schaapman vind ik nog steeds een middenvelder.
Maar Gabi idd en Ottesen is ook geen slechte back. Voelt zich daar duidelijk veel meer thuis dan als semi-rechtsbuiten.

Ik zou Pisa nog eens een voorstel doen om Mercera over te nemen :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Arno A

achterhoede niet wisselen . Spelers zijn op elkaar ingespeeld. En weinig tegengoals . Vooral ook door de uitstekende doelman. 11 x de nul, en heel veel nuttige reddingen. Eerder een scorende spits erbij. Dus misschien 4-4-2 gaan spelen. Het aantal gescoorde goals is (veel) te laag om mee te doen om rechtstreekse promotie. Ik zou gaan voor het duo Hilterman/R?lke in de spits. En dan de Leeuw als pinchhitter. Balk is geen spits en Afolabi wordt 'm niet meer. En Pauwels blijft wel spelen , hij wordt / moet waarschijnlijk verkocht worden aan het einde van dit seizoen. Ik zou Kooistra ook wel meer in actie willen zien maar ja. Ik ga er niet over.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2025, 14:14:08
Waarom?
omdat hij de beste is,wie zou je er anders op die positie willen hebben op dit moment.

RG

#433
Citaat van: Tanjajeah op februari 01, 2025, 13:51:06
Vroeg ik me ook af. Hoever zijn Schaapman en Gabi met hun herstel? Zouden toch wel haast weer eraan toe moeten zijn om op de bank te kunnen? Iemand die dat weet?
Gabi zei afgelopen maandag bij de training dat hij die zaterdag ervoor 30 min zou hebben gespeeld met o21 maar die wedstrijd werd afgelast. En hij zei ook dat Schaapman 15 min zou gaan spelen.
Vandaag heeft Caschili dan wel die 30 min gespeeld met de o21 en Schaapman heeft niet gespeeld.

Ben groot fan van Schaapman als middenvelder en ben zeer benieuwd naar zijn ontwikkeling de rest van het seizoen

Grijskijkert

#434
Citaat van: RG op februari 01, 2025, 23:57:50
Gabi zei afgelopen maandag bij de training dat hij die zaterdag ervoor 30 min zou hebben gespeeld met o21 maar die wedstrijd werd afgelast. En hij zei ook dat Schaapman 15 min zou gaan spelen.
Vandaag heeft Caschili dan wel die 30 min gespeeld met de o21 en Schaapman heeft niet gespeeld.

Ben groot fan van Schaapman als middenvelder en ben zeer benieuwd naar zijn ontwikkeling de rest van het seizoen
Heeft mee gedaan tegen Dordrecht O21 voor de beker...en bij mijn weten is Schaapman met 23 jaar te oud om mee te doen bij O21
IN HENK WE TRUST!!!