Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 24/25

Gestart door upweer, april 12, 2024, 17:51:25

Vorige topic - Volgende topic

denistel

we hevve 30 man bij de selectie dus we zouden er een paar kunnen
verhuren of verkopen. Gabi heef nu Mercera en Otessen voor em staan
dus ja een 3e back ook nog op de bank zetten is niet logisch want
je mag daar maar een bepaald aantal hebben.

RG

Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2025, 02:53:46
Heeft mee gedaan tegen Dordrecht O21 voor de beker...en bij mijn weten is Schaapman met 23 jaar te oud om mee te doen bij O21

Gabi had idd in de beker al een kwartier meegedaan bij o21.
Schaapman is niet 23 maar 22.
In de reglementen staat dat je 3 spelers op mag stellen die in 2003 of 2002 geboren zijn. Caschili is van 2003 en Schaapman van 2002 dus hij mag wel degelijk meedoen

Bankzitter

Bijzonder dat je met 22 jaar in O21 mag, maar bij de KNVB verbaast mij dat niet eens. Zou mooi zijn voor Schaapman.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op februari 02, 2025, 15:14:36
Bijzonder dat je met 22 jaar in O21 mag, maar bij de KNVB verbaast mij dat niet eens. Zou mooi zijn voor Schaapman.
Het klopt inderdaad wat RG zei, mooi dat je op die manier spelers ritme op kan laten doen..
IN HENK WE TRUST!!!