Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 24/25

Gestart door upweer, april 12, 2024, 17:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nee niet doen we hebben genoeg middenvelders.

EdsjeSCC

Altijd doen, kunnen nog wel een 10 gebruiken

zeewolde

Zojuist nog weer eens het interview met Lambooij beluisterd. De doelstelling is top 5 met hoop op meer.
Is deze selectie top 5 waardig?
Kunnen we dit kwalitatief als kwantitatief waarmaken?

Op dit moment denk ik dat we ons op lcv en op 6 hebbem verbeterd. Keeper is nog afwachten.

Verder zie ik nog geen duidelijke vooruitgang of vd Water moet blijven en deze instelling houden

Maar wat mij betreft top 8 en ik twijfel of dit goed genoeg is voor top 5.

ChantiSCC

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2024, 22:16:44
Zojuist nog weer eens het interview met Lambooij beluisterd. De doelstelling is top 5 met hoop op meer.

Op dit moment denk ik dat we ons op lcv en op 6 hebbem verbeterd. Keeper is nog afwachten.

Verder zie ik nog geen duidelijke vooruitgang of vd Water moet blijven en deze instelling houden

Welke 4 teams zijn significant beter ?

KlinkHamer

Goede vraag.
Volendam Dordrecht de Graafschap en Excelsior.....?
Het is nog geen 1 september.

oost

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2024, 22:16:44

Ik vind dat indekken vooraf echt irritant.
Cambuur moet gewoon voor promotie gaan ook met deze selectie. En ja ik ben een supporter en bekijk de selectie door een geel blauwe bril maar zo slecht is deze selectie niet.

Arno A

top vijf :

1. Roda JC
2. ADO
3. Dordrecht
4. Volendam
5. Cambuur

zeewolde

Citaat van: ChantiSCC op augustus 16, 2024, 01:02:01
Welke 4 teams zijn significant beter ?
nog geen idee. Maar het gaat er wel om waar zijn wij zelf beter geworden om van 13 naar 5 te gaan.

anderszchristian

Citaat van: Arno A op augustus 16, 2024, 17:09:50
top vijf :

1. Roda JC
2. ADO
3. Dordrecht
4. Volendam
5. Cambuur
Op basis waarvan Roda op 1?

EdsjeSCC

Citaat van: anderszchristian op augustus 16, 2024, 17:35:38
Op basis waarvan Roda op 1?

Vast omdat ze het vorig seizoen goed gedaan hebben.. gebaseerd op niks dus

diekhuzen

Dit seizoen erg lastig inschatten wie kanshebber is voor promotie. Dat maakt de competitie aantrekkelijk.
Ik denk wel dat Excelsior, Dordrecht en Volendam een goede selectie hebben, maar wij doen zeker niet onder.
ADO en de Graafschap zijn aardig uitgekleed en wellicht komt Vitesse nog met wat versterkingen?

Ik denk dat wij zeker een outsider zijn voor promotie, want er steekt geen selectie boven de rest uit. Vorig seizoen was dat wel anders met Willem II, FC Groningen en ook ADO.

Er kan nog veel gebeuren en elke club is natuurlijk kwetsbaar om een kracht te verliezen v??r het sluiten van de transferwindow. 

Bankzitter

En als Henk et een team van kan maken, dan kunnen er rare dingen gebeuren. Hij heeft dat eerder geflikt.

anderszchristian

Excelsior en Dordrecht zijn ook al hun sterkhouders kwijt. Ik vind alleen Volendam qua selectie met kop en schouders boven de rest uitsteken.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 16, 2024, 21:35:08
En als Henk et een team van kan maken, dan kunnen er rare dingen gebeuren. Hij heeft dat eerder geflikt.
dan moet hij het ook laten zien tegen de jonge teams

Noordcambuur

Citaat van: anderszchristian op augustus 16, 2024, 22:07:31
Excelsior en Dordrecht zijn ook al hun sterkhouders kwijt. Ik vind alleen Volendam qua selectie met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Excelsior voetbalt makkelijk.