Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 24/25

Gestart door upweer, april 12, 2024, 17:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op april 16, 2024, 10:17:22
Zal een grote reorganisatie van elftal moeten komen.
Met een aantal spelers kunnen we nog wel even vooruit.
Ottesen
Caschali
Tol/Smand
Breij
Balk
Narthy.

En een enkele jeugdspeler zal doorbreken
Werk aan de winkel voor Lambooy.
Breij gaat weg.

zeewolde

Citaat van: denistel op april 16, 2024, 11:09:27
eerst 4 spelers in de as halen,, spelers met slimheid hardheid en die
andere beter maken aansturen en aanpakken.daarom heen bouwen
met spelers uit huidige selectie en 2 jeugdspelers de kans geven.
beginnen met een uitgebalanceerd middenveld.
De Jong en van Kaam samen kan eigenlijk niet.

Tanjajeah

#32
Toch ook wel bijzonder dat geen enkele jeugdspeler zich z?ver heeft ontwikkeld dit seizoen dat ie nu regelmatig basisspeler is.

Smand > ok, speelt dan wel al 2 seizoenen regelmatig basis, maar is in die tijd niet beter geworden. Zou zijn huidige vorm zijn top zijn of?
Kooistra> is natuurlijk nog jong, maar krijgt gaandeweg het seizoen minder speeltijd in plaats van meer.
Schaapman > hij had het wel echt in zich om zich dit seizoen tot een volgwaardige basisspeler uit te groeien. Tot zijn blessure roet in het eten gooide.

En Nartey doet het wel goed natuurlijk op dit moment.

Noordcambuur

Paalman moet zeker Schaapman zijn :y

Noordcambuur


denistel

Citaat van: Tanjajeah op april 16, 2024, 13:48:37
Toch ook wel bijzonder dat geen enkele jeugdspeler zich z?ver heeft ontwikkeld dit seizoen dat ie nu regelmatig basisspeler is.

Smand > ok, speelt dan wel al 2 seizoenen regelmatig basis, maar is in die tijd niet beter geworden. Zou zijn huidige vorm zijn top zijn of?
Kooistra> is natuurlijk nog jong, maar krijgt gaandeweg het seizoen minder speeltijd in plaats van meer.
Paalman > hij had het wel echt in zich om zich dit seizoen tot een volgwaardige basisspeler uit te groeien. Tot zijn blessure roet in het eten gooide.

En Nartey doet het wel goed natuurlijk op dit moment.

Bijzonder juist niet in een minder draaiend team is het heel lastig toch.
En het gaat ook niet allemaal 1 2 3 hoor zullen de komende jaren toch
een paar basis speler gaan worden maar zijn allen nog tussen 17 en 21.

Bankzitter

Citaat van: denistel op april 16, 2024, 11:09:27
eerst 4 spelers in de as halen,, spelers met slimheid hardheid en die
andere beter maken aansturen en aanpakken.daarom heen bouwen
met spelers uit huidige selectie en 2 jeugdspelers de kans geven.


Dit inderdaad. En dan zullen de huidige spelers in de as weg moeten:  Tol, Bergsma, v Mullem , vKaam, Uldrikis.
Smit, Smand, De Jong kun je met hun leeftijd er nog wel bij houden in de breedte. vOsch nog voordeel vd twijfel.

denistel

Marsman de linksback van o 21 vind ik ook een prima speler fel technisch
snel en opkomend goed

upweer

Is het al bekend wie die speler was bij het WTC? Brandon Baiye?


Ik hoorde ook een gerucht dat Cambuur bezig is met Addai (Jong AZ)  Livramento (MVV)?

Wie weet hier meer over. 

papier

Addai is toch totaal onhaalbaar joh. En ook voor huurbasis is geen enkele reden vanuit AZ omdat ze een walgelijk beloftenteam hebben in de KKD

justremco

Citaat van: upweer op mei 12, 2024, 10:17:10
Is het al bekend wie die speler was bij het WTC? Brandon Baiye?


Ik hoorde ook een gerucht dat Cambuur bezig is met Addai (Jong AZ)  Livramento (MVV)?

Wie weet hier meer over.

Addai en Livramento hebben beide nog een doorlopend contract dus lijkt me niet heel waarschijnlijk

sk13

Die mercera op middenveld kan alleen maar beter worden. Wanneer hij volgde seizoen meer en meer speelt

Delamere

Lambooij moet toch maar proberen Uldrikis binnenboord te houden. En hij zal ook wel zien dat hij Smand toch ook maar voorzichtig de weg naar de uitgang moet wijzen.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op april 23, 2024, 23:27:29
Marsman de linksback van o 21 vind ik ook een prima speler fel technisch
snel en opkomend goed

Veel te licht.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: sk13 op mei 12, 2024, 16:45:38
Die mercera op middenveld kan alleen maar beter worden. Wanneer hij volgde seizoen meer en meer speelt

Schaapman is 3 klassen beter.
Iedereen heeft recht op mijn mening.