Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 24/25

Gestart door upweer, april 12, 2024, 17:51:25

Vorige topic - Volgende topic

upweer

Er gaan natuurlijk wat spelers vertrekken, laten we nou niet de fout maken die we al een jaar maken door niet optijd nieuwe spelers te halen.
Uldrikis vertrekt en Smit word waarschijnlijk verkocht.

Ik zou per direct die 2 benige spits (1.91m) van Den Bosch (Kacper Kostorz) halen

Grijskijkert

Citaat van: upweer op april 12, 2024, 17:51:25
Er gaan natuurlijk wat spelers vertrekken, laten we nou niet de fout maken die we al een jaar maken door niet optijd nieuwe spelers te halen.
Uldrikis vertrekt en Smit word waarschijnlijk verkocht.

Ik zou per direct die 2 benige spits (1.91m) van Den Bosch (Kacper Kostorz) halen
Staat in Polen nog tot 2026 onder contract
IN HENK WE TRUST!!!

Mike SCC

Dat is wel het type spits dat we nodig hebben. Vond hem een verademing tegen ons. Pikt zijn goaltjes mee in een matig team  :thumbsup

oost

Hopelijk ziet de club in dat spelers als Van Kaam en Tol bergsma je niet verder brengen.
Verkopen of gratis laten weggaan lijkt mij het beste. Nieuwe stadion nieuwe selectie lijkt mij verruit het beste. Na 2 jaar shit voetbal en resultaten lijkt mij een frisse wind geen luxe maar noodzaak

EdsjeSCC

Citaat van: oost op april 12, 2024, 19:19:38
Hopelijk ziet de club in dat spelers als Van Kaam en Tol bergsma je niet verder brengen.
Verkopen of gratis laten weggaan lijkt mij het beste. Nieuwe stadion nieuwe selectie lijkt mij verruit het beste. Na 2 jaar shit voetbal en resultaten lijkt mij een frisse wind geen luxe maar noodzaak

Ik denk juist dat net die 2 wel kwaliteiten hebben waar je wat aan hebt in een gebalanceerd (Henk-)team dus ik zou ze zeker niet zomaar gratis laten gaan

Bankzitter

Ze missen alledrie de mentaliteit en het vermogen een wedstrijd te kunnen lezen.
Bergsma past wel heel erg in het spel dat De Jong graag speelt, die zou je nog aan zijn contract kunnen houden,
v Kaam en Tol weg, 2 van de hoofdschuldigen aan het grote aantal tegen goals.

upweer

Citaat van: Grijskijkert op april 12, 2024, 18:15:23
Staat in Polen nog tot 2026 onder contract

Wat zal hij kosten? Ik denk dat hij wel haalbaar is.

upweer

Citaat van: Bankzitter op april 12, 2024, 23:05:29
Ze missen alledrie de mentaliteit en het vermogen een wedstrijd te kunnen lezen.
Bergsma past wel heel erg in het spel dat De Jong graag speelt, die zou je nog aan zijn contract kunnen houden,
v Kaam en Tol weg, 2 van de hoofdschuldigen aan het grote aantal tegen goals.


Van Kaam wil niet weg, heeft hier nu ook een relatie.
Hij is nu aanvoerder en het lijkt me sterk dat we onze aanvoerder weg doen.

Ik denk bij van Kaam dat hij alleen goed speelt met goeie spelers om hem heen. Ben zeker geen fan van hem, heb liever Breij

upweer

Citaat van: Mike SCC op april 12, 2024, 18:56:03
Dat is wel het type spits dat we nodig hebben. Vond hem een verademing tegen ons. Pikt zijn goaltjes mee in een matig team  :thumbsup

Precies!!! Ik hoop dat ze in iedergeval naar de opties gaan kijken

oost

Citaat van: upweer op april 14, 2024, 21:10:52

Van Kaam wil niet weg, heeft hier nu ook een relatie.
Hij is nu aanvoerder en het lijkt me sterk dat we onze aanvoerder weg doen.

Ik denk bij van Kaam dat hij alleen goed speelt met goeie spelers om hem heen. Ben zeker geen fan van hem, heb liever Breij

Met van kaam loop je tegen 2 grote problemen aan:: hij kan niet spelen met ruimte in zijn rug en is daardoor verdedigend zwak, ook ziet hij niet wanneer hij de bal moet steken of meegeven.
Het verzand bij hem in kapen draaien en dan nog eem x afgegeven.
Misschien dat die bij een nec of sparta goed tot zijn recht zou komen wie weet.
Maar ik ben mijn geduld en vertrouwen wel wat kwijt in onze 'sterkhouders'. / duur betaalde spelers  8P

oost

Ik heb geen idee of ritmeester van de kamp nog een contract heeft of niet, maar zulke spelers zie ik heel graag komen |:) niet de beste spelers misschien maar zown type missen wij
Wel en natuurlijk een 10 een 6 en een 4 en een 1 kortom  :0= compleet nieuwe selectie AUB 8)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Selectie 2024-2025 zonder de jeugdcontracten


   Selectie Cambuur 2023/2024               
                  
   Keepers               
   Yanick van Osch      2025/2026         
   Daan Reiziger      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Verdedigers               
   Leon Bergsma       2024/2025         
   Floris Smand      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Thomas Poll      2024/2025      ??n jaar huur, ??n jaar contract, optie voor een jaar   
   Gabi Caschili      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Sturla Ottesen      2024/2025         
                  
   Middenvelders               
   Daniel van Kaam      2024/2025         
   Vincent Pichel      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Jeremy van Mullem      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Fedde de Jong      2025/2026         
                  
   Aanvallers               
   Milan Smit      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Remco Balk      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Yoram van der Veen      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Wiebe Kooistra      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Trainers               
   HENK      2024/2025      hoofdtrainer   
   Martijn Barto      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
   Peter van der Vlag      2023/2024      Keeperstrainer (optie voor ??n jaar)   
   Nicky Boonstra      2025/2026      Performance trainer/ fysiek trainer   
   Ruben de Jong      2023/2024      Video analist (optie voor ??n jaar)   
   Jeroen Burghout      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
                  
   Silvester van der Water      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   
   Youns El Hilali      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   
Henk, held, bedankt

upweer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2024, 21:30:01
Selectie 2024-2025 zonder de jeugdcontracten


Laten we nu leren van het verleden en niet op het laatste moment pas komen met aankopen....

   Selectie Cambuur 2023/2024               
                  
   Keepers               
   Yanick van Osch      2025/2026         
   Daan Reiziger      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Verdedigers               
   Leon Bergsma       2024/2025         
   Floris Smand      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Thomas Poll      2024/2025      ??n jaar huur, ??n jaar contract, optie voor een jaar   
   Gabi Caschili      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Sturla Ottesen      2024/2025         
                  
   Middenvelders               
   Daniel van Kaam      2024/2025         
   Vincent Pichel      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Jeremy van Mullem      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Fedde de Jong      2025/2026         
                  
   Aanvallers               
   Milan Smit      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Remco Balk      2024/2025      optie voor nog een jaar   
   Yoram van der Veen      2025/2026      optie voor nog een jaar   
   Wiebe Kooistra      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Trainers               
   HENK      2024/2025      hoofdtrainer   
   Martijn Barto      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
   Peter van der Vlag      2023/2024      Keeperstrainer (optie voor ??n jaar)   
   Nicky Boonstra      2025/2026      Performance trainer/ fysiek trainer   
   Ruben de Jong      2023/2024      Video analist (optie voor ??n jaar)   
   Jeroen Burghout      2024/2025      Assistent trainer (optie voor ??n jaar)   
                  
   Silvester van der Water      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   
   Youns El Hilali      2024/2025      optie voor nog een jaar (verhuurd tot aug 2024)   

RG

Schaapman en Jonker horen er gewoon bij hoor sws. En Daan Visser eigenlijk ook.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: RG op april 14, 2024, 22:11:15
Schaapman en Jonker horen er gewoon bij hoor sws. En Daan Visser eigenlijk ook.

Kun je me de informatie daarover geven. Ik hou steeds de A-selectie op Cambuur.nl aan

https://cambuur.nl/eerste-elftal
Henk, held, bedankt