Een hele belangrijke wedstrijd volle bak en de 12e man er volledig achter staan.
Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2024, 13:43:22
Een hele belangrijke wedstrijd volle bak en de 12e man er volledig achter staan.
precies dat denhaag nog verder in de sores drukke dat ze lekker wederom op hun smoel gaan m.b.t. promotie :y
Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2024, 13:43:22
Een hele belangrijke wedstrijd volle bak en de 12e man er volledig achter staan.
hoezo
Met 3 man centraal achterin kun je die vervelende Veerman in elk geval de hele wedstrijd dubbel dekken :_spank
En dan nog zal hij waarschijnlijk scoren. :_schater
Ach als wij er maar eentje meer maken |:)
Vooral alert zijn bij corners! Zin in deze wedstrijd. Ut mut gebeure!
Citaat van: Stiens op maart 30, 2024, 17:26:17
En dan nog zal hij waarschijnlijk scoren. :_schater
Ach als wij er maar eentje meer maken |:)
denk ik ook. Ga er nu al vanuit dat we ongeveer 3 moeten maken om te winnen.
Moet eerst wel even afwachten wat Trainert vind?
al een plekje gestegen zonder te spelen
Citaat van: denistel op april 01, 2024, 16:13:02
al een plekje gestegen zonder te spelen
Nooit meer spelen!!!
Citaat van: sunderland op maart 31, 2024, 09:12:34
denk ik ook. Ga er nu al vanuit dat we ongeveer 3 moeten maken om te winnen.
Moet eerst wel even afwachten wat Trainert vind?
Dit wordt een 2-0 overwinning.
Citaat van: papier op april 01, 2024, 16:58:05
Nooit meer spelen!!!
Dan promoveren we ook niet, en is het stadion ook voor niks gekomen :D
Citaat van: Trainert! op april 02, 2024, 08:56:59
Dit wordt een 2-0 overwinning.
Waarvan akte!
Ik zet gelijk in.
Mooi dat de play-offs bestaan en je zo alsnog een spannend seizoenseinde kan hebben :thumbsup
ADO is uit vorm, ben benieuwd of Dokter Cambuur weer om de hoek komt of dat we serieus mee gaan doen nog
Citaat van: Bussum op april 02, 2024, 13:41:39
Mooi dat de play-offs bestaan en je zo alsnog een spannend seizoenseinde kan hebben :thumbsup
ADO is uit vorm, ben benieuwd of Dokter Cambuur weer om de hoek komt of dat we serieus mee gaan doen nog
In Den Haag wonnen we terecht, waren we beter. Maar ADO heeft individueel veel kwaliteiten dus dat kan ons natuurlijk de nek om doen... zo goed zijn we niet. Desalniettemin hoop ik dat ADO het walgelijk slecht doet, kennelijk hebben ze het 11e salarishuis van Nederland (https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/13423314/om-deze-drie-redenen-is-het-alarmfase-een-bij-ado-den-haag) doe toch even normaal joh in de KKD!!!!
Overigens zou ik om dezelfde reden het wel tof vinden als Roda nog boven Groningen eindigt. Omdat die laatste club een begroting heeft van 18 miljoen euro? Bizar bedrag voor de KKD.
Citaat van: Bussum op april 02, 2024, 13:41:39
Mooi dat de play-offs bestaan en je zo alsnog een spannend seizoenseinde kan hebben :thumbsup
ADO is uit vorm, ben benieuwd of Dokter Cambuur weer om de hoek komt of dat we serieus mee gaan doen nog
Uit vorm maar alsnog (veel) verder dan SCC. Dit wordt weer een hele lastige pot, maar ik ben wel positief gestemd eigenlijk.
We hoeven voor geen enkele kkd club bang te zijn
we mutte foor gien enkele kkd klub bang weze, anders hewwe we inne ere divisie nix te soeken
Citaat van: piene hassus op april 02, 2024, 17:13:10
we mutte foor gien enkele kkd klub bang weze, anders hewwe we inne ere divisie nix te soeken
su ist
Citaat van: Inferno-058 op april 02, 2024, 15:38:12
Uit vorm maar alsnog (veel) verder dan SCC. Dit wordt weer een hele lastige pot, maar ik ben wel positief gestemd eigenlijk.
we zijn beide kopzwaar. Bij ADO loopt heel veel kwaliteit voorin en bij ons eigenlijk ook. Voordeel is dat wij nu eindelijk achterin ook beter worden
Citaat van: sunderland op april 02, 2024, 17:37:55
we zijn beide kopzwaar. Bij ADO loopt heel veel kwaliteit voorin en bij ons eigenlijk ook. Voordeel is dat wij nu eindelijk achterin ook beter worden
Ado is vooral kopzwaar, voetballend zijn zij echt minder dan wij zijn. Ongekend met zo'n budget.
Citaat van: sunderland op april 02, 2024, 15:42:02
We hoeven voor geen enkele kkd club bang te zijn
Maar wel voor die lange Veerman!!
Citaat van: papier op april 02, 2024, 14:06:27
In Den Haag wonnen we terecht, waren we beter. Maar ADO heeft individueel veel kwaliteiten dus dat kan ons natuurlijk de nek om doen... zo goed zijn we niet. Desalniettemin hoop ik dat ADO het walgelijk slecht doet, kennelijk hebben ze het 11e salarishuis van Nederland (https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/13423314/om-deze-drie-redenen-is-het-alarmfase-een-bij-ado-den-haag) doe toch even normaal joh in de KKD!!!!
Overigens zou ik om dezelfde reden het wel tof vinden als Roda nog boven Groningen eindigt. Omdat die laatste club een begroting heeft van 18 miljoen euro? Bizar bedrag voor de KKD.
Alsjeblieft niet zeg. Een KKD volgend jaar met Groningen en Vitesse, dan kom je niet gemakkelijk in de top 2 h?... clubs met veel budget moeten gewoon promoveren, maakt het voor ons makkelijker volgend seizoen. Su moest t mar sien.
Citaat van: papier op april 02, 2024, 17:47:46
Ado is vooral kopzwaar, voetballend zijn zij echt minder dan wij zijn. Ongekend met zo'n budget.
Voetballend beter maar wel 10 punten onder ze staan, maar ik ben het eens dat ADO niet z? sterk is.
Citaat van: PePe op april 02, 2024, 18:03:06
Maar wel voor die lange Veerman!!
precies en daarom moeten wij 3 maken. Overigens voetbalde Smand uitstekend tegen hem in Den Haag
Citaat van: ChantiSCC op april 02, 2024, 19:59:59
Alsjeblieft niet zeg. Een KKD volgend jaar met Groningen en Vitesse, dan kom je niet gemakkelijk in de top 2 h?... clubs met veel budget moeten gewoon promoveren, maakt het voor ons makkelijker volgend seizoen. Su moest t mar sien.
Vanaf plek 3 zie ik Groningen ook wel promoveren, die groeien gewoon in het seizoen en hebben een uitstekende selectie. Maar puur om hun budget vind ik het wel lollig. Ado zal wel weer eens moeten gaan snijden verwacht ik, en los daarvan is hun beleid behoorlijk slecht. NAC komt er denk ik wel weer aan, Van Gastel vertrekt maar niet omdat hij wordt ontslagen... dat is uniek in Breda.
Citaat van: Inferno-058 op april 02, 2024, 20:12:56
Voetballend beter maar wel 10 punten onder ze staan, maar ik ben het eens dat ADO niet z? sterk is.
Met een dergelijk salarishuis mag je inderdaad verwachten dat de individuele kwaliteiten er zijn om wedstrijden te beslissen. Daar waar bij ons individuele fouten dat ook doen maar dan de verkeerde kant op. Maar het is daar vrij opportunistisch gokken op goede spelers, en niet per se een goed team.
Narty voor Balk zoals het er nu uitzag op de training
Citaat van: denistel op april 03, 2024, 15:58:36
Narty voor Balk zoals het er nu uitzag op de training
:thumbsup
Citaat van: denistel op april 03, 2024, 15:58:36
Narty voor Balk zoals het er nu uitzag op de training
Terechte beloning voor zijn goede invalbeurten. Laat het maar zien vanaf het begin |:)
Citaat van: Stiens op april 03, 2024, 16:26:34
Terechte beloning voor zijn goede invalbeurten. Laat het maar zien vanaf het begin |:)
Meest logische ook toch?
Citaat van: Specuveter op april 03, 2024, 17:14:55
Meest logische ook toch?
niet wb positie natuurlijk.
Citaat van: sunderland op april 03, 2024, 18:36:02
niet wb positie natuurlijk.
Nartey achter de 2 spitsen lijkt me.
Mooi veel lengte met Uldrikis, Smit , Nartney. En ze zullen wel van positie wisselen, het is geen statische opstellling.
Citaat van: Bankzitter op april 03, 2024, 19:50:50
Mooi veel lengte met Uldrikis, Smit , Nartney. En ze zullen wel van positie wisselen, het is geen statische opstellling.
lengte? Alleen Uldrikus heeft lengte.
Citaat van: sunderland op april 03, 2024, 21:51:52
lengte? Alleen Uldrikus heeft lengte.
1.91 vind ik anders ook wel aardig aan de maat
Citaat van: EdsjeSCC op april 03, 2024, 23:07:55
1.91 vind ik anders ook wel aardig aan de maat
ok? dat wist ik niet . Zie die andere 2 niet vaak een kopduel winnen( tot nu)
Uitverkocht
Citaat van: Bernardo op april 04, 2024, 15:03:20
Uitverkocht
We zijn echt aan dat grotere stadion toe!!
Nartey begint idd in de basis, bron OF
En Breij zijn we nog een paar weken kwijt ;(
Citaat van: PePe op april 04, 2024, 15:21:34
We zijn echt aan dat grotere stadion toe!!
Zal dit het seizoen zijn met de hoogste bezettingsgraad ooit in de KKD? Wel opvallend, jarenlang KKD maar eigenlijk zelden uitverkocht in mijn beleving. Behalve dit seizoen, schering en inslag.
Nog steeds de nasleep van die 2 kampioenschappen en het halve seizoen daarna... toen hebben we veel zieltjes gewonnen.
(En bij de concurrent zijn het al jaren kleurloze seizoenen... het is hier nooit saai)
Citaat van: papier op april 04, 2024, 17:42:49
Zal dit het seizoen zijn met de hoogste bezettingsgraad ooit in de KKD? Wel opvallend, jarenlang KKD maar eigenlijk zelden uitverkocht in mijn beleving. Behalve dit seizoen, schering en inslag.
Dat is voornamelijk te danken aan Henk en de onvoorspelbare uitslagen.
Citaat van: Bankzitter op april 04, 2024, 17:56:52
Nog steeds de nasleep van die 2 kampioenschappen en het halve seizoen daarna... toen hebben we veel zieltjes gewonnen.
(En bij de concurrent zijn het al jaren kleurloze seizoenen... het is hier nooit saai)
Meer aansprekende tegenstanders speelt ook mee denk ik. Roda, NAC, Groningen, ADO. Daar speel je toch liever tegen dan RKC, Almere, Volendam (hoewel ook leuk)
Veel mensen met een seizoenskaart omdat ze eerste keus in nieuwe stadion willen, daarom dit seizoen goede bezetting.
Citaat van: DayDreamer op april 04, 2024, 19:44:59
Veel mensen met een seizoenskaart omdat ze eerste keus in nieuwe stadion willen, daarom dit seizoen goede bezetting.
Dat helpt ook mee inderdaad, goed punt. Ben wel benieuwd wanneer we daar uberhaupt eens iets van horen.....
Ik zeg 2-0
en live op de tv bij star-channel
mooi weer een volle bak het kan nu nog.. 3 punten pakken is het
enige wat telt dus knallen met zien allen
Citaat van: denistel op april 05, 2024, 13:43:05
mooi weer een volle bak het kan nu nog.. 3 punten pakken is het
enige wat telt dus knallen met zien allen
nou prachtig weer hoor :(
Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 13:51:58
nou prachtig weer hoor :(
je leest de zin verkeerd.
Mooi weer een volle bak!
Citaat van: Specuveter op april 05, 2024, 15:13:39
je leest de zin verkeerd.
Mooi weer een volle bak!
:_schater
Citaat van: Specuveter op april 05, 2024, 15:13:39
je leest de zin verkeerd.
Mooi weer een volle bak!
:zweep
Trainert zegt 2-0 en ik volg hem sinds ie ut licht het sien.
Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 17:37:28
Trainert zegt 2-0 en ik volg hem sinds ie ut licht het sien.
nou als Trainert weer gelijk heeft dan mutte ze maar standbeeld van hem maken bij het nieuwe Cambuur stadion :y
(https://pbs.twimg.com/media/GKam0tnW8AE7Z2m?format=jpg&name=large)
Van Osch.. kan echt niet hoor. Wat bist doe een minne keeper gadverdamme.
Henk Henk je haalt ons beste speler eraf gvd
Denhaag klasse beter op alle fronten
Als je niet scoort.. .
Citaat van: Bankzitter op april 05, 2024, 21:53:28
Als je niet scoort.. .
Als je niks creeert...
Poehhh
Wat een draak van een wedstrijd.
XG 0.21-2.39.. tenenkrommend slecht..
Als je Nartey eruit haalt geef je eigenlijk de wedstrijd al op. De zoveelste tenenkrommende wedstrijd en wederom drama bij Uldrikis, Bergsma, ach laat ook maar. Hiermee moet je geen playoffs willen halen.
Blij dat we de playoffs niet halen, minder ergernis. Richten op volgend seizoen! Lambooij en Henk veel succes! En een tactisch goede assistent halen voor Henk, het ie nodig.
Tis gvd triest in de thuiswedstrijden. Er is geen flikker aan. Vandaag 0 uitgespeelde kansen.
Besten van het veld Veerman en van Mieghem. ADO wisselt mannen en wij jonkjes.
Ben blij dat we afscheid nemen van veel spelers
Citaat van: Bankzitter op april 05, 2024, 21:53:28
Als je niet scoort.. .
hoe dan?? Idd geen uitgespeelde aanval
Citaat van: Mike SCC op april 05, 2024, 22:10:43
Als je Nartey eruit haalt geef je eigenlijk de wedstrijd al op. De zoveelste tenenkrommende wedstrijd en wederom drama bij Uldrikis, Bergsma, ach laat ook maar. Hiermee moet je geen playoffs willen halen.
je hebt gelijk! Toch hou ik hoop ?
Citaat van: EdsjeSCC op april 05, 2024, 21:58:09
Als je niks creeert...
Poehhh
Dat bedoel ik.
Tegen Ado (Veerman) weet je dat je de nul niet kunt houden, dus moet je zelf ook risico's nemen om kansen te cree?ren.
En Nartey speelde een linie te ver naar voren.
Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 22:18:39
je hebt gelijk! Toch hou ik hoop ?
Volgens mijn gevoel heb ik hoop zolang het qua punten nog kan maar mijn verstand zegt dat je met dit materiaal de eerste ronde niet eens overleeft. Een en al ergernis op de tribune, zit heel weinig voetbal in.
Citaat van: ChantiSCC op april 05, 2024, 21:29:38
Van Osch.. kan echt niet hoor. Wat bist doe een minne keeper gadverdamme.
Hij kan er niks aan doen dat er tien watjes voor hem staan.
Wat een waardeloze wedstrijd. Geen beleving op het veld en dus ook niet op de tribunes.
Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 21:47:24
Denhaag klasse beter op alle fronten
AMEN jeeeetje wat een klasse verschil :y
Kansloze nederlaag.
Geen kans gecre?erd
Niks te zoeken in de play offs.
We kunnen vakantie boeken niks te zoeken in de playoffs
En weer Henk Veerman phoeeee wat een spits wat een klasse heeft deze man.
Kap met dat 532, 2 klote thuiswedstrijden gezien. Vandaag geen kans gecre?erd uit open spel
Citaat van: Bankzitter op april 05, 2024, 22:20:47
Dat bedoel ik.
Tegen Ado (Veerman) weet je dat je de nul niet kunt houden, dus moet je zelf ook risico's nemen om kansen te cree?ren.
En Nartey speelde een linie te ver naar voren.
wat een onzin dat narthey te ver naar voren speelde. Hij was verreweg de beste aan ons kant. Jammer dat hij juist niet verder naar voren speelde. Uldrikus en Smit waren ontzettend slecht
Als je Veerman zag en Uldrikus? wat een wereld van verschil. Die actie van Veerman in de eersten helft was het beste wat ik heb gezien dit seizoen samen met ould chikh
Die lange Let die was vandaag slecht niet normaal maar gauw weg :thumbsup
Smit raakte vandaag ook geen pepernoot.
Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 22:56:02
Als je Veerman zag en Uldrikus? wat een wereld van verschil. Die actie van Veerman in de eersten helft was het beste wat ik heb gezien dit seizoen samen met ould chikh
zal mezelf niet populair maken hier.
Maar Veerman gaat na dit seizoen weer weg bij Den Haag.
Laat maar komen....
Wat moet dat toch een heerlijk gevoel zijn.
Je stapt smorgens in de bus en je weet dat je spreekkoren tegen je krijgt. Dan ben je nog geen minuut aan de wedstrijd bezig en ja hoor: hoogstaande spreekkoren vanuit 1 hoek galmen door het stadion.
En dan scoor je de bevrijdende 0-1. Smet op de avond is dat het nog 0-2 wordt, zodat je niet de matchwinner bent. Maar wat zal die knakker vannacht heerlijk slapen.
Dank, halve noordtribune. Fantastisch.
Citaat van: Specuveter op april 05, 2024, 23:03:14
Smit raakte vandaag ook geen pepernoot.
Beide niet in het spel voorgekomen. Maar onze Let is dan ook nog eens aartslui :O
Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 22:56:02
Als je Veerman zag en Uldrikus? wat een wereld van verschil. Die actie van Veerman in de eersten helft was het beste wat ik heb gezien dit seizoen samen met ould chikh
idd klopt die Veerman laat zich veel meer zien heeft ook techniek en is slim.
bij ons wordt degene die tenminste nog wat liet zien er uit gehaald en andere
mogen maar blijven aanmodderen.
nog 2 thuiswedstrijden waarin je gewoon vol op de aanval moet spelen dan maar
met 3-5 of zo plaat maar dit is het ook niey
Al eerder gezegd: ga er maar vanuit dat ze Cambuur O21 eerst veilig willen hebben op het hoogste niveau. Daarna kunnen die jongens vaker en langer spelen.
Citaat van: Specuveter op april 05, 2024, 23:04:14
zal mezelf niet populair maken hier.
Maar Veerman gaat na dit seizoen weer weg bij Den Haag.
Laat maar komen....
kwaliteit is altijd welkom
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2024, 23:08:08
Al eerder gezegd: ga er maar vanuit dat ze Cambuur O21 eerst veilig willen hebben op het hoogste niveau. Daarna kunnen die jongens vaker en langer spelen.
narty zit gewoon bij de 1e selectie toch
Citaat van: denistel op april 05, 2024, 23:08:39
kwaliteit is altijd welkom
33. Gaat Henkie niet meer aan beginnen.
Citaat van: Specuveter op april 05, 2024, 23:04:14
zal mezelf niet populair maken hier.
Maar Veerman gaat na dit seizoen weer weg bij Den Haag.
Laat maar komen....
eens!
Hij heeft in elk geval al zijn eigen lied. :_schater
Je mist gewoon een Balk en Breij. Dat zijn jongens die nog wat kunnen en tevens de aanvoer voor onze (zeer beperkte) spitsen. Iedereen moet aanwezig zijn anders zijn we echt te min.
Elke keer wanneer je denkt en hoopt dat ze wat stabieler worden zakt het Als een kaartenhuis inelkaar :_spank
Ik denk dat Henk heel blij is dat dit seizoen bijna voorbij is :rodekaart
Kansloze missie dit jaar.. neem aub afscheid van dit middenveld en achterhoede, frisse wind en wat kwaliteit erbij. Dit seizoen is misschien qua niveau wel het slechte wat ik in 16 kaar heb gezien echt ongelofelijk wat is de club ver weg gezakf ;(
Citaat van: oost op april 05, 2024, 23:27:46
Elke keer wanneer je denkt en hoopt dat ze wat stabieler worden zakt het Als een kaartenhuis inelkaar :_spank
Ik denk dat Henk heel blij is dat dit seizoen bijna voorbij is :rodekaart
Kansloze missie dit jaar.. neem aub afscheid van dit middenveld en achterhoede, frisse wind en wat kwaliteit erbij. Dit seizoen is misschien qua niveau wel het slechte wat ik in 16 kaar heb gezien echt ongelofelijk wat is de club ver weg gezakf ;(
Eens dit komt heel dicht bij de tijd toen we met Houwing, Nijsen en dat soort jongens speelden.
Het is nu ?cht klaar. Ik had nog een kleine hoop dat het wat zou worden wat betreft het behalen van de PO maar dat gaat hem niet worden zo. Volgend seizoen helemaal overnieuw beginnen, grote schoonmaak. Switch trouwens maar weer lekker naar 433 ipv dat angsthazige gedoe.
Citaat van: denistel op april 05, 2024, 23:10:38
narty zit gewoon bij de 1e selectie toch
Hij speelt niet meer voor o21?
Citaat van: De Gast op april 05, 2024, 23:11:35
33. Gaat Henkie niet meer aan beginnen.
[/quote
kan mooi carpoolen met muhren ach vorig seizoen ook eerst klappen en zingen voor muhren vervolgens striemend fluitconcert toen henkie erin kwam en de eerste bal die die huisschilder raakt lag in het mandje...........
De jongens tegen de mannen.
Stel jankerds.
We deden best redelijk mee vanavond, maar wel verlies.
Dus iedereen weer janken zeiken en zeuren. Sodemieter lekker op en blijf thuis volgende wedstrijd.
Vond dit best aantrekkelijk om naar te kijken vorige thuis helemaal geen kloten aan. Maar dan win je 1 0 en iedereen blij. Nu verlies je tegen mega salaris Den Haag en janken maar weer. Beetje meer geluk en een iets mindere keeper bij die lui pakken we zo een punt.
Snappen jullie nou echt nooit dat we dit seizoen een ondermaats e selectie hebben en play offs halen al een wonder zou zijn...
Ben trots op het volle stadion iedere keer. Ik ben Cambuur. Beste mensen jullie zien toch zelf ook dat we hopeloos te weinig kwaliteit spelers op de mat hebben dit seizoen.
Wat helpt het nou je eigen spelers neer te sabelen. Ze kunnen niet beter dan dit.
Weltrusten.
Stel je niet zo vreselijk aan kerel. Het is maar voetbal.
Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 22:16:25
Tis gvd triest in de thuiswedstrijden. Er is geen flikker aan. Vandaag 0 uitgespeelde kansen.
Besten van het veld Veerman en van Mieghem. ADO wisselt mannen en wij jonkjes.
Ben blij dat we afscheid nemen van veel spelers
En dan??? Niet een dubbeltje om meer kwaliteit te halen. Staast nu al 12e. Dat wut wat volgend seizoen.
Citaat van: PePe op april 05, 2024, 23:38:33
De jongens tegen de mannen.
Wat een gelul man. In Den Haag wonnen we toch verdiend? Er klopte tactisch helemaal niks van vanavond. Tegen deze lui had je 1 op 1 moeten spelen. Hopeloos falende ts. En iedereen houdt sien freet.
Ik hoor heel veel twijfels over de TS (assistenten) oa bij podcasts en social media.
Daar zal echt wel wat veranderen. Ik heb wel vertrouwen dat Henk en Lambooij de bezem erdoor halen.
Dus kan gaan wel roepen dat Barto moet oprotten , maar wat heeft het voor zin?
Het is een goede vent, geen assistent en verwacht dat de nieuwe TD gaat doen wat nodig is.
Er moet geselecteerd worden op mannen.
Met alle respect, maar met de Jong en Kaam speel je met jongetjes.
Dat werd gisteren pijnlijk duidelijk
Betaaldvoetbal onwaardig.
Totaal geen spelidee en een pass over 5 meter is al teveel gevraagd.
Dat Uldrikis 90 minuten volmaakt is werkelijk een schande.
Waarom Nartey (de beste veldspeler bij ons) eraf?
Waarom alles kansloos door het midden?
Ik hoop oprecht dat ik volgend seizoen niet meer hoef te kijken naar Bergsma, van Mullem, Kaam en Uldrikis.
Wat een sloom gedoe en gestuntel bij deze spelers zeg.
Dan sast toch even moeten doorbijten want de meesten hewwe gewoon nog een doorlopend contractje. Miskien vd Water er nog bij en dan ist plaatje weer compleet.
Je zult je verlies moeten nemen. Met deze spelers weet je na 2 jaar dat je er niet verder mee komt.
Het is niet anders.
Citaat van: Bankzitter op april 06, 2024, 07:54:27
Je zult je verlies moeten nemen. Met deze spelers weet je na 2 jaar dat je er niet verder mee komt.
Het is niet anders.
Meer woorden is niet nodig.
Dit is het en betere verwachtingen hebben is niet re?el met deze selectie waar een ernstig gebrek aan technische en mentale bagage aanwezig is.
Tja, dan draait een vKaam of De Jong zich eens mooi vrij en dan volgt er een compleet mislukte bal de diepte in.
Ze herkennen niet de momenten die bepalen kunnen zijn in een wedstrijd.
Dat heeft ook niks met ervaring te maken maar met karakter en inzicht. Over 5 jaar doen die jongens dat nog steeds niet goed.
Daarom moet je niet doorgaan met jongens als vKaam. De wissels waren ook veelzeggend.
Het is 1 en al gelatenheid. Op de tribunes oek. Lachend naar huus toe. In de jaren 80/90 was de harde kern over de hekken geklommen na zo'n wanprestatie. Dat Ado was dramatisch man. Wat hewwe ze deze week gedaan op de training. Onvoorstelbaar. Hopeloos met de ts voorop. Doodskamen dat hele zooitje.
Diezelfde harde kern is nou 30 jaar ouder Wiekie. Die klimmen niet meer over hekken. Bovendien moet je dat ook niet meer willen, lost niks op.
Citaat van: wiekie1969 op april 06, 2024, 08:41:15
Het is 1 en al gelatenheid. Op de tribunes oek. Lachend naar huus toe. In de jaren 80/90 was de harde kern over de hekken geklommen na zo'n wanprestatie. Dat Ado was dramatisch man. Wat hewwe ze deze week gedaan op de training. Onvoorstelbaar. Hopeloos met de ts voorop. Doodskamen dat hele zooitje.
Siest ut al foor dei gebeuren? Supporters in rolstoelen, op krukken, met bliene geleide honnen en met hoorapparaten over de hekken?
Ut mar mar goead dat su op Noord singe, wei binne Cambuur andes hadden we niet eens weten waar we waren. :_schater
Citaat van: wiekie1969 op april 06, 2024, 08:41:15
Het is 1 en al gelatenheid. Op de tribunes oek. Lachend naar huus toe. In de jaren 80/90 was de harde kern over de hekken geklommen na zo'n wanprestatie. Dat Ado was dramatisch man. Wat hewwe ze deze week gedaan op de training. Onvoorstelbaar. Hopeloos met de ts voorop. Doodskamen dat hele zooitje.
Citaat van: wiekie1969 op april 06, 2024, 03:28:27
Stel je niet zo vreselijk aan kerel. Het is maar voetbal.
Het is niet zo moelijk. Henk een stapje terug, een frisse nieuwe trainer voor de groep en van vd Vlag, Burghout en Barto afscheid nemen. Dan komt ut weer goed. Knopen deurhakken. En rap.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 06, 2024, 02:23:19
Stel jankerds.
We deden best redelijk mee vanavond, maar wel verlies.
?
Vond dit best aantrekkelijk om naar te kijken vorige thuis helemaal geen kloten aan.
Sorry, meestal volg ik je voor een groot deel maar gister heb ik denk ik echt een andere wedstrijd gezien. We hebben amper een goede aanval gecre?erd en werden in elk duel afgetroefd. Vijf keer een bal overspelen was al te veel gevraagd en verder was er heel weinig beweging en diepgang.
Citaat van: wiekie1969 op april 06, 2024, 08:41:15
Het is 1 en al gelatenheid. Op de tribunes oek. Lachend naar huus toe. In de jaren 80/90 was de harde kern over de hekken geklommen na zo'n wanprestatie. Dat Ado was dramatisch man. Wat hewwe ze deze week gedaan op de training. Onvoorstelbaar. Hopeloos met de ts voorop. Doodskamen dat hele zooitje.
Inderdaad naar huis toe en de wedstrijd ben je alweer kwijt. Berusting.
Ik vind het nog razendknap dat er zoveel mensen 25 euro lappen om dit Cambuur te zien spelen. Maar ze moeten wel oppassen bij de club want dit krediet van het publiek is niet oneindig
terug naar het systeem 4-3-3. sylla, ottesen, bergsma en narty goed. de rest een drama
Is inderdaad bijzonder
Ik had er echt weer eens zin in gisterenavond
Maar dan zie je zo'n kansloze wedstrijd en ga je inderdaad gewoon weer gelaten naar huis.
Er zit gewoon niets meer in dit elftal.
En soms erger je je dan ook dood
Je staat met 0-1 achter en blijft de bal maar naar elkaar toespelen in de achterhoede.
Ons aanvoerder was misschien wel de slechtste van het veld. De jonge jongens vochten nog het laatste kwartier en ?ns aanvoerder speelde verstoppertje. Zag je Denhaag bal spelen en doorbewegen.
Citaat van: sunderland op april 06, 2024, 12:01:03
Ons aanvoerder was misschien wel de slechtste van het veld. De jonge jongens vochten nog het laatste kwartier en ?ns aanvoerder speelde verstoppertje. Zag je Denhaag bal spelen en doorbewegen.
Aanvoerder slecht, Uldrikis slecht, Bergsma slecht, Smit slecht, de Jong slecht en dan blijft er niet zo heel veel over... :| Komende uitwedstrijden(Jong Ajax/Grunn) maar de punten pakken of stelen is ook prima...
Opzich is verliezen tegen Den Haag geen schande, je hebt het vooral laten liggen tegen de must wins zoals Jong Utrecht, Oss, Jong PSV enzovoort. Als je tegen de kleintjes gewonnen had stond je nu ergens safe op een PO plek.
De manier hoe we gister verloren hadden was echt zwaar ondermaat. Ik herken SCC niet meer.
Ik herken de hele club niet meer ;( Dooie sfeer op de tribune
0 inzet van de spelers. Het ergste is nog dat het niemand wat lijkt te kunnen schelen :rodekaart
Citaat van: oost op april 06, 2024, 13:15:09
Ik herken de hele club niet meer ;( Dooie sfeer op de tribune
0 inzet van de spelers. Het ergste is nog dat het niemand wat lijkt te kunnen schelen :rodekaart
Kroegvolk met weinig clubbinding, veel sv's, en tiktokgeneratie. Daar komt het door!
Citaat van: Inferno-058 op april 06, 2024, 13:18:58
Kroegvolk met weinig clubbinding, veel sv's, en tiktokgeneratie. Daar komt het door!
Sv ?
Het is weer zwart in plaats van wit, Niemand kan er iets van. Er klopt niks van bij Cambuur, het is wederom de teneur na een verloren wedstrijd. Realisme is ver te zoeken hier. Je mag Cambuur niet vergelijken met ADO met zijn gekochte elftal (begroting vijftien en een half miljoen). Die kun je gewoon verliezen! Delfzijl heeft gelijk. Wat een gejank. Zal wel aan Ultee liggen?
Spelen en doorbewegen gebeurde bij Denhaag continu en bij ons zo nu en dan( Otessen) heel veel spelen een bal en denken zo mijn taak is voltooid.
Sprak met jongens die mee waren naar Eindhoven en dat was gewoon een prima wedstrijd.
We krijgen wijzig kansen dus ook geen doelpunten.
Ik mis op het middenveld een zuiger b.v. Montero.
En we missen echte buitenspelers al 2 jaar die aanvoer geven op de spitsen.
Dat gejank dat clubs een hoger budget heb komt mij ook de neus uit :wall
Het begind gvd met inzet en durf daarna pas kwaliteit.
En die eerste 2 ontbreekt het al het hele seizoen bij cambuur. (En natuurlijk kwaliteit) Maar we moeten niet doen alsof cambuur een armlastige club is :rodekaart ook wij betalen geen misselijk loon aan onze spelers :_spank
Citaat van: oost op april 06, 2024, 16:24:04
Dat gejank dat clubs een hoger budget heb komt mij ook de neus uit :wall
Het begind gvd met inzet en durf daarna pas kwaliteit.
En die eerste 2 ontbreekt het al het hele seizoen bij cambuur. (En natuurlijk kwaliteit) Maar we moeten niet doen alsof cambuur een armlastige club is :rodekaart ook wij betalen geen misselijk loon aan onze spelers :_spank
Tuurlijk moet dat aan onze kant op orde zijn. Maar ADO heeft het 11e salarishuis van heel Nederland. Dat is dus niveautje middenmotor eredivisie
Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2024, 16:11:45
We krijgen wijzig kansen dus ook geen doelpunten.
Ik mis op het middenveld een zuiger b.v. Montero.
En we missen echte buitenspelers al 2 jaar die aanvoer geven op de spitsen.
Balk is ren goeiie buitenspeler.
We hebben een zeer zwak middenveld zonder echte leider. Breij is een waterdrager.
Van Kaam een mietje en de Jong nog te licht.
We hebben vootal middenvelders nodig en een goeie buiten op links, zodat niet alles van van Kaam komt. En we hebben straks 1 a 2 goeie Centrale verdedigers nodig.
Had ik al gezegd dat eem behoorlijke keeper ook fijn zou zijn?
Citaat van: Stanley op april 06, 2024, 14:11:29
Het is weer zwart in plaats van wit, Niemand kan er iets van. Er klopt niks van bij Cambuur, het is wederom de teneur na een verloren wedstrijd. Realisme is ver te zoeken hier. Je mag Cambuur niet vergelijken met ADO met zijn gekochte elftal (begroting vijftien en een half miljoen). Die kun je gewoon verliezen! Delfzijl heeft gelijk. Wat een gejank. Zal wel aan Ultee liggen?
Ja dat valt mij ook op. De ene na de andere kan er niks van. Tuurlijk is dit een drama seizoen maar je mag maar wat blij zijn met zo'n bestuur. vd Belt is voor Cambuur begrippen een kanjer. Alle schulden weggewerkt en dan ook nog een nieuw stadion realiseren. Sinds 2013 meer eredivisie gespeeld dan de gehele (club-)historie daarvoor. Dan een de Graaf die alle rust uitstraalt en een trainer die Cambuur qua positief voetbal op de kaart heeft gezet. Vanaf de zijlijn lijkt het alleen dat De Jong wel een goede assistent kan gebruiken, lees een tacticus.
Het is nu alleen even pech met de TD. Booy heeft het ook zo slecht niet gedaan alleen kon hij op een gegeven moment ook niet betere spelers krijgen. Het is meer dan logisch dat clubs als Cambuur binnen drie jaar degraderen. Gebeurt ook met Excelsior, Volendam en volgend seizoen waarschijnlijk een Heracles, Zwolle, Eagles of Almere City.
En ja als we reageren op de korte termijn dat is het allemaal klote maar als ik kijk naar de laatste 10 jaar presteert Cambuur mijn inziens boven verwachting. Reuring is goed want dat zorg voor leven maar ik zou er niet aan moeten denken dat we elk seizoen het beleid maar aanpassen aan de prestaties. Dat zou nog eens wanbeleid zijn.
Citaat van: James op april 06, 2024, 19:32:32
Ja dat valt mij ook op. De ene na de andere kan er niks van. Tuurlijk is dit een drama seizoen maar je mag maar wat blij zijn met zo'n bestuur. vd Belt is voor Cambuur begrippen een kanjer. Alle schulden weggewerkt en dan ook nog een nieuw stadion realiseren. Sinds 2013 meer eredivisie gespeeld dan de gehele (club-)historie daarvoor. Dan een de Graaf die alle rust uitstraalt en een trainer die Cambuur qua positief voetbal op de kaart heeft gezet. Vanaf de zijlijn lijkt het alleen dat De Jong wel een goede assistent kan gebruiken, lees een tacticus.
Het is nu alleen even pech met de TD. Booy heeft het ook zo slecht niet gedaan alleen kon hij op een gegeven moment ook niet betere spelers krijgen. Het is meer dan logisch dat clubs als Cambuur binnen drie jaar degraderen. Gebeurt ook met Excelsior, Volendam en volgend seizoen waarschijnlijk een Heracles, Zwolle, Eagles of Almere City.
En ja als we reageren op de korte termijn dat is het allemaal klote maar als ik kijk naar de laatste 10 jaar presteert Cambuur mijn inziens boven verwachting. Reuring is goed want dat zorg voor leven maar ik zou er niet aan moeten denken dat we elk seizoen het beleid maar aanpassen aan de prestaties. Dat zou nog eens wanbeleid zijn.
Ik begrijp dat je het probeerd te relativeren en dat is je goed recht.
Maar kom op er zit wel een verschil tussen eredivisie spelen en proberen niet te degraderen, of je speelt in de kkd om promotie. Nu speel je niet eens om promotie en haal je wss de PO niet eens. Dat is toch een schande en mag je toch kritisch zijn?
Door 1 te dure speler, noodzakelijk moeten bezuinigen, dat is de oorzaak van dit elftal.
Het is jammer dat we niet in de Eredivisie spelen, als we naar het nieuwe stadion gaan.
Citaat van: oost op april 06, 2024, 21:30:32
Ik begrijp dat je het probeerd te relativeren en dat is je goed recht.
Maar kom op er zit wel een verschil tussen eredivisie spelen en proberen niet te degraderen, of je speelt in de kkd om promotie. Nu speel je niet eens om promotie en haal je wss de PO niet eens. Dat is toch een schande en mag je toch kritisch zijn?
Nee dat is geen schande met deze tienerploeg je wist vantevoren al dat playoffs hoogst haalbare was.
We hebben bij lange na niet genoeg kwaliteit op t veld. Daarom irriteer ik me steeds hier dat mensen dat niet zien en maar klagen dat t zo slecht is. Slecht is het jah maar dat kun je dit jonge ploegje eigenlijk niet verwijten, we kenne niet beter.
Dan moet alles een keer goed vallen en wat geluk met.
Citaat van: PePe op april 06, 2024, 21:37:15
Door 1 te dure speler, noodzakelijk moeten bezuinigen, dat is de oorzaak van dit elftal.
Het is jammer dat we niet in de Eredivisie spelen, als we naar het nieuwe stadion gaan.
jah is ook jammer, maar als je daar speelt moet je ook eerst genoeg kwaliteit hebben om er redelijkerwijs in te kunnen blijven.
Heeft nu helemaal geen zin.
Rustig blijven langzaam begroting omhoog, betere spelers en dan komme we dr wel.
Vraagt geduld en das niet Liwadden zn sterkste punt.
Een jong ploegje kan prima, als de as goed is. Het zijn de ? sterkhouders? die laten afweten:
VOsch, Tol, Bergsma,vMullem, vKaam , Uldrikis.
Wormgoor ook niks aan gehad.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 06, 2024, 23:27:00
Nee dat is geen schande met deze tienerploeg je wist vantevoren al dat playoffs hoogst haalbare was.
We hebben bij lange na niet genoeg kwaliteit op t veld. Daarom irriteer ik me steeds hier dat mensen dat niet zien en maar klagen dat t zo slecht is. Slecht is het jah maar dat kun je dit jonge ploegje eigenlijk niet verwijten, we kenne niet beter.
Dan moet alles een keer goed vallen en wat geluk met.
Het voetbal valt mij ook totaal niet tegen. Menig supporter zag dit van tevoren wel aankomen. Alleen het bestuur niet. Gewoon prutswerk.
Citaat van: oost op april 06, 2024, 21:30:32
Ik begrijp dat je het probeerd te relativeren en dat is je goed recht.
Maar kom op er zit wel een verschil tussen eredivisie spelen en proberen niet te degraderen, of je speelt in de kkd om promotie. Nu speel je niet eens om promotie en haal je wss de PO niet eens. Dat is toch een schande en mag je toch kritisch zijn?
Dat we geen PO halen is wel een schande, daar ben ik het wel mee eens.
Je zag aan Denhaag dat leeftijd wel degelijk invloed heeft. De as moet gewoon goed zijn met ervaring. Met ervaring bedoel ik ook goghme en wedstrijdervaring. Wout Droste kwam van Eagels en had al 200 wedstrijden gespeeld. Dat soort spelers en 2 jonkies. En de bank met 2 of 3 jonkies en ook nog 2 die tegen de basis aanzitten. Breij was bijv 12 e man en kon er zo in.
Citaat van: De Gast op april 07, 2024, 07:58:37
Het voetbal valt mij ook totaal niet tegen. Menig supporter zag dit van tevoren wel aankomen. Alleen het bestuur niet. Gewoon prutswerk.
mij valt het voetbal wel erg tegen. We hebben ook prima wedstrijden gespeeld en daarom is het zo jammer en appart dat het nu niet meer kan. Zal nogmaals opnoemen tegen wie het prima was omdat heel veel dat weer zijn vergeten. ADO uit, VVV uit, Graafschap uit, NAC uit, Willem 2 uit, Roda thuis , Graafschap uit, Willem 2 thuis en ik vergeet nog wel een paar. En de beker was uitstekend. Nu ik het zo opnoem is het wel heel gek?. Het is een labiel zootje lijkt het wel.
Uldrikis is toch ook alleen goed wanneer hij er zin in heeft?
Die heeft toch regelmatig een offday.
Ik ben wel fan van hem, maar ook te wisselvallig. Die haalt er ook niet alles uit.
Citaat van: sunderland op april 07, 2024, 08:41:21
mij valt het voetbal wel erg tegen. We hebben ook prima wedstrijden gespeeld en daarom is het zo jammer en appart dat het nu niet meer kan. Zal nogmaals opnoemen tegen wie het prima was omdat heel veel dat weer zijn vergeten. ADO uit, VVV uit, Graafschap uit, NAC uit, Willem 2 uit, Roda thuis , Graafschap uit, Willem 2 thuis en ik vergeet nog wel een paar. En de beker was uitstekend. Nu ik het zo opnoem is het wel heel gek?. Het is een labiel zootje lijkt het wel.
het laatste een labiel zootje klopt helemaal :thumbsup
We hebben dit seizoen niet veel gebracht en zeker tegen de jonge teams en clubs onderaan op de ranglijst.
De balans is niet goed genoeg geweest in de selectie.
En dan betaal je zoveel voor een seizoenskaart en wat heb je gezien dit seizoen 8P
Ik hoop zo dat er volgend seizoen in het nieuwe stadion een hele goede selectie staat.
Wij betalen vrij weinig voor een seizoenskaart toch?
Citaat van: papier op april 07, 2024, 11:36:14
Wij betalen vrij weinig voor een seizoenskaart toch?
Cambuur behoord volgens mij zelfs tot 1 van duurste van Nederland :rodekaart
Citaat van: oost op april 07, 2024, 11:58:33
Cambuur behoord volgens mij zelfs tot 1 van duurste van Nederland :rodekaart
Hou toch op, de 8ste plek in de KKD en plek 23 in het betaald voetbal.
Citaat van: De Gast op april 07, 2024, 07:58:37
Het voetbal valt mij ook totaal niet tegen. Menig supporter zag dit van tevoren wel aankomen. Alleen het bestuur niet. Gewoon prutswerk.
Heel eerlijk had ik niet verwacht dat het zo labiel zou zijn.
Natuurlijk had ik geen vertrouwen in Ultee en had ik wel verwacht dat we geen kampioen zouden worden.
Maar voor het seizoen begon.
De jong jeugd internationaal
Van kaam jeugd internationaal
Van osch jong psv en ex eerste keeper fortuna
Bergsma goede ervaren kracht
Balk leuk talentje die het een niveau lager mag laten zien
Drikes A internationaal Letland
Tol een bult ervaring
Dat het zo gelopen is blijft klote, enige kritiek punt was de breedte van de selectie.
En dat is volledig uitgekomen, door blessures en uit vorm zijnde spelers is dit een kut seizoen geworden.
Dus ik denk dat wij blij mogen zijn dat feyenoord onze TD heeft gekocht, anders had cambuur hem misschien nu moeten ontslaan
Balk een leuk talentje een niveautje lager spelen :_schater heb je afgelopen vrijdag weer gezien dat we een Balk misten?.
Citaat van: Grijskijkert op april 07, 2024, 12:02:28
Hou toch op, de 8ste plek in de KKD en plek 23 in het betaald voetbal.
Ik heb hier eerder diepgravend onderzoek naar gedaan, totale onzin wat hij zegt:
Citaat van: papier op februari 24, 2024, 14:06:37
Nou ja wat HvC zegt dat herken ik ook wel. Ik heb dan nog een gouden seizoenskaart dus een lagere prijs maar eerlijk waar.. hij is echt goedkoop tov andere clubs waar wij ons aan zouden kunnen/moeten spiegelen.
Midden lange zijde, ik betaal 226 dacht ik? normaal 265.
Emmen 315
Graafschap 310 (voor gemak halve verdubbeld)
Nac 304
Groningen 325
Willem II 355
ADO 270
Roda 259
Vvv 270
Do the math
Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2024, 12:36:46
Balk een leuk talentje een niveautje lager spelen :_schater heb je afgelopen vrijdag weer gezien dat we een Balk misten?.
Volgens mij bedoelt hij dat hij voorafgaand aan het seizoen wel meer van onze selectie had verwacht. Omdat Balk een leuk talent is die het nu eens op een niveaulager moet doen. En dat heeft hij waargemaakt. Dus volgens mij zijn jullie het wel eens met elkaar vwb Balk.
Citaat van: papier op april 07, 2024, 12:50:05
Ik heb hier eerder diepgravend onderzoek naar gedaan, totale onzin wat hij zegt:
:thumbsup
Citaat van: papier op april 07, 2024, 12:54:52
Volgens mij bedoelt hij dat hij voorafgaand aan het seizoen wel meer van onze selectie had verwacht. Omdat Balk een leuk talent is die het nu eens op een niveaulager moet doen. En dat heeft hij waargemaakt. Dus volgens mij zijn jullie het wel eens met elkaar vwb Balk.
:thumbsup :proost
Citaat van: papier op april 07, 2024, 12:54:52
Volgens mij bedoelt hij dat hij voorafgaand aan het seizoen wel meer van onze selectie had verwacht. Omdat Balk een leuk talent is die het nu eens op een niveaulager moet doen. En dat heeft hij waargemaakt. Dus volgens mij zijn jullie het wel eens met elkaar vwb Balk.
oke bedankt papier voor uitleg :thumbsup
Is het jullie ook opgevallen de 2e helft toen Cambuur in een goede fase zat, ging er 1 op de grond zitten (zg blessure) het hele elftal van ADO stond snel bij de trainer voor overleg.
Citaat van: PePe op april 07, 2024, 16:23:17
Is het jullie ook opgevallen de 2e helft toen Cambuur in een goede fase zat, ging er 1 op de grond zitten (zg blessure) het hele elftal van ADO stond snel bij de trainer voor overleg.
Welke goede fase.....
Citaat van: Zuid1991 op april 07, 2024, 17:04:07
Welke goede fase.....
Die hef ik oek mist denk ik
Citaat van: Poetser op april 07, 2024, 19:41:04
Die hef ik oek mist denk ik
We werden van het kastje naar de muur gespeeld. Alleen de eerste 10 (?) minuten waren wel aardig. Toen ADO meer in de wedstrijd kwam waren we nergens meer en was het ouderwets ziekenhuisballen geven. We werden tactisch, technisch en op duelkracht afgetroefd. Maar ook, en dat vond ik het ergste, op de pure wil en inzet om te winnen. Ze zullen vast wel hun best doen maar toch komt het vaak in thuiswedstrijden totaal niet uit de verf. En dat afgewisseld met juist heel sterke wedstrijden tegen ADO uit, VVV uit, NAC uit, het hele rijtje is al opgenoemd
Citaat van: PePe op april 07, 2024, 16:23:17
Is het jullie ook opgevallen de 2e helft toen Cambuur in een goede fase zat, ging er 1 op de grond zitten (zg blessure) het hele elftal van ADO stond snel bij de trainer voor overleg.
dat is mij zeker opgevallen. 2 konden even wat eten en de rest kreeg uitleg. Het was idd even een fase waar wij het anders hadden staan en we even 5 minuten gelijkwaardig waren
We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.
Citaat van: Specuveter op april 08, 2024, 10:42:03
We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.
Kijk even naar ons programma en je weet voldoende. Ik ben normaal gesproken wel positief, maar ik zie weinig reden te denken dat we play-offs nog gaan halen.
Citaat van: Specuveter op april 08, 2024, 10:42:03
We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.
We hebben niets te zoeken in de na competitie. Je mist wel wat inkomsten, maar de tijd kan beter worden besteed aan voorbereiding van het komend seizoen.
Citaat van: Vlampiep op april 08, 2024, 10:55:50
We hebben niets te zoeken in de na competitie. Je mist wel wat inkomsten, maar de tijd kan beter worden besteed aan voorbereiding van het komend seizoen.
zo sta ik er helemaal niet in. Ik denk dan welke clubs in de nacompetitie zijn beter? Ik weet op dit moment is iedereen beter maar dat kan zomaar omslaan. Het blijft voetbal. Almere promoveerde als 6 e en speelde iedere club weg in de nacompetitie
Omdat we regelmatig vrij waardeloos spelen en eigenlijk een perspectiefloos seizoen draaien hebben we werkelijk waar alleen maar te winnen in de play offs. Daar waar we voorheen vaak juist een partij waren die alleen maar kon verliezen voor mij gevoel.
we zien het de laatste maanden wel toch,vrijdag lwamen we dik ter kort
tegen d haag wat 1 van de tegesntanders kan zijn. roda en groningen zijn
ook beter, het blijft idd play offs maar daar hebben we in de selectie
te weinig winnaars en slimheid is mijn mening,
Citaat van: Specuveter op april 08, 2024, 10:42:03
We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.
Buiten het feit dat we er niks te zoeken hebben moeten we het eerst maar eens zien te halen. Denk dat je nog zeker 3 keer moet winnen, en we treffen nu de sterkere tegenstanders. We gaan het zien.
Citaat van: Specuveter op april 08, 2024, 10:42:03
We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.
?. Is mvv beter ? In mijn ogen niet. Maandag zal een hele moeilijke worden en helemaal nadat zelfs Den Bosch daar wint. Er zal nu weer een heel ander team staan. Hoop dat er veel geblesseerd zijn bij Ajax 1. Gelukkig moeten hun zondag en zullen ze nu eerder jongelingen opstellen na dat debacle
Citaat van: sunderland op april 09, 2024, 17:07:32
?. Is mvv beter ? In mijn ogen niet. Maandag zal een hele moeilijke worden en helemaal nadat zelfs Den Bosch daar wint. Er zal nu weer een heel ander team staan. Hoop dat er veel geblesseerd zijn bij Ajax 1.
Den Bosch mocht ook aantreden tegen die buitenspeler van 15 miljoen ofzo en Rijkhoff die terug is gehaald van Dortmund. Begrep zelfs dat Jong Ajax maar 1 schot op doel had ofzo. Nou ja we zien het wel, hoe slechter de tegenstander in een flow zit hoe beter ze tegen ons zijn. Ik zie ons echt geen PO meer halen met dit voetbal, deze selectie en ons programma. Ook niet als we wel winnen van Jong Ajax. Groningen/Roda/Dordrecht, 0 punten.
Citaat van: sunderland op april 09, 2024, 17:07:32
?. Is mvv beter ? In mijn ogen niet. Maandag zal een hele moeilijke worden en helemaal nadat zelfs Den Bosch daar wint. Er zal nu weer een heel ander team staan. Hoop dat er veel geblesseerd zijn bij Ajax 1. Gelukkig moeten hun zondag en zullen ze nu eerder jongelingen opstellen na dat debacle
deden nog al wat namen mee hoor bij ajax op papier een sterk team maar bakten er niks
van dan weet je het volgende week wel dat vliegt alles er in
Citaat van: papier op april 08, 2024, 13:31:18
Omdat we regelmatig vrij waardeloos spelen en eigenlijk een perspectiefloos seizoen draaien hebben we werkelijk waar alleen maar te winnen in de play offs. Daar waar we voorheen vaak juist een partij waren die alleen maar kon verliezen voor mij gevoel.
Kijk dat is de instelling! we kunnen alleen maar verrassen in de PO!!!!