Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L - ADO vrijdag 5 april 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 30, 2024, 13:43:22

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Een hele belangrijke wedstrijd volle bak en de 12e man er volledig achter staan.

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2024, 13:43:22
Een hele belangrijke wedstrijd volle bak en de 12e man er volledig achter staan.

precies dat denhaag nog verder in de sores drukke dat ze lekker wederom op hun smoel gaan m.b.t. promotie :y

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2024, 13:43:22
Een hele belangrijke wedstrijd volle bak en de 12e man er volledig achter staan.
hoezo




Mike SCC

Met 3 man centraal achterin kun je die vervelende Veerman in elk geval de hele wedstrijd dubbel dekken  :_spank

Stiens

En dan nog zal hij waarschijnlijk scoren.  :_schater
Ach als wij er maar eentje meer maken  |:)

V-man

Vooral alert zijn bij corners! Zin in deze wedstrijd. Ut mut gebeure!

sunderland

Citaat van: Stiens op maart 30, 2024, 17:26:17
En dan nog zal hij waarschijnlijk scoren.  :_schater
Ach als wij er maar eentje meer maken  |:)
denk ik ook. Ga er nu al vanuit dat we ongeveer 3 moeten maken om te winnen.
Moet eerst wel even afwachten wat Trainert vind?

denistel

al een plekje gestegen zonder te spelen

papier


Trainert!

Citaat van: sunderland op maart 31, 2024, 09:12:34
denk ik ook. Ga er nu al vanuit dat we ongeveer 3 moeten maken om te winnen.
Moet eerst wel even afwachten wat Trainert vind?

Dit wordt een 2-0 overwinning.

Trainert!

Citaat van: papier op april 01, 2024, 16:58:05
Nooit meer spelen!!!

Dan promoveren we ook niet, en is het stadion ook voor niks gekomen :D

De Gast