Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op februari 10, 2024, 20:34:35

Titel: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 10, 2024, 20:34:35
Deze moet je winnen knallen mannen op naar de overwinning  |:)
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: denistel op februari 12, 2024, 19:09:59
meteen gas er op ballen naar de 16 smit en uldrikis aant werk zetten
middenvelders bij sluiten en dik winnen zou ik zeggen
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Voorstopper op februari 13, 2024, 10:30:52
Ruime overwinning zal me worst wezen, winnen met de NUL achterin vind ik veel belangrijker
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 13, 2024, 11:04:00
Het blijft vreemd dat er tegen Vitesse en Willem II wel iets van een  "over-mijn-lijk" mentaliteit inzat in de duels en dan tegen Top Oss en VVV niet.
Ze doen het niet bewust natuurlijk, maar is dat dan leeftijd dat ze het niet iedere week kunnen opbrengen?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 13, 2024, 11:20:11
Citaat van: Bankzitter op februari 13, 2024, 11:04:00
Het blijft vreemd dat er tegen Vitesse en Willem II wel iets van een  "over-mijn-lijk" mentaliteit inzat in de duels en dan tegen Top Oss en VVV niet.
Ze doen het niet bewust natuurlijk, maar is dat dan leeftijd dat ze het niet iedere week kunnen opbrengen?
nee zeker niet. Ook zeer zeker kwaliteit
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 13, 2024, 11:21:27
Vind dit eigenlijk de minst aansprekende tegenstander van de hele competitie. Totaal geen gevoel bij deze wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: papier op februari 13, 2024, 11:28:59
Citaat van: Voorstopper op februari 13, 2024, 10:30:52
Ruime overwinning zal me worst wezen, winnen met de NUL achterin vind ik veel belangrijker

Gaan we de 0 houden uberhaupt nog meemaken dit seizoen?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: PePe op februari 13, 2024, 20:20:41
Veel ploegen struikelen in de eerst volgende wedstrijd , na een door de weekse bekerwedstrijd. Dit viel bij ons nog mee ivm het gelijkspel tegen VVV.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: nee,wel? op februari 14, 2024, 08:40:46
een driepunter zou wel weer eens wenselijk zijn
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 14, 2024, 09:12:18
Gaan echt wel 3 punten halen. Mooie klote scheidsrechters de komende 2 wedstrijden. Teuben nu en bij nac thuisfluiter Kooij
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 14, 2024, 09:19:51
Citaat van: sunderland op februari 14, 2024, 09:12:18
Gaan echt wel 3 punten halen. Mooie klote scheidsrechters de komende 2 wedstrijden. Teuben nu en bij nac thuisfluiter Kooij
Die is voor ons nu hij gaat denken dat we het stadion naar hem hebben vernoemd  :zweep
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Galdiano op februari 14, 2024, 10:01:06
Citaat van: Grijskijkert op februari 14, 2024, 09:19:51
Die is voor ons nu hij gaat denken dat we het stadion naar hem hebben vernoemd  :zweep

Hij heeft bij de KNVB het verzoek al neergelegd om de openingswedstrijd te mogen fluiten.  :devil
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: PePe op februari 14, 2024, 11:33:32
Ik hoop dat Henk nu al vast in de (halve finale beker) samenstelling gaat spelen. (en de punten binnen gaan harken)
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 15, 2024, 09:07:26
De wedstrijd is te zien op ESPN-extra.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Galdiano op februari 15, 2024, 12:34:31
Ben ik de enige die geen ene reet zin heeft in deze pot?  :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Beul B op februari 15, 2024, 12:35:26
ja
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 15, 2024, 13:26:59
Citaat van: Galdiano op februari 15, 2024, 12:34:31
Ben ik de enige die geen ene reet zin heeft in deze pot?  :_schater
nee niet de enige. Wedstrijd van niks
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Voorstopper op februari 15, 2024, 13:28:57
Dit soort wedstrijden kun je als club eigenlijk alleen maar verliezen. K$$ pot zonder uitpubliek...Geen reet aan
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 15, 2024, 18:43:38
Al een opstelling bekend  :?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Specuveter op februari 15, 2024, 22:19:08
Citaat van: Noordcambuur op februari 15, 2024, 18:43:38
Al een opstelling bekend  :?
Fedde de Jong op de bank.
Achterhoede met Ottersen Wormgoor Bergsma en Sylla.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: hobbes op februari 15, 2024, 22:33:34
Citaat van: Galdiano op februari 15, 2024, 12:34:31
Ben ik de enige die geen ene reet zin heeft in deze pot?  :_schater

Altijd zin in Cambuur
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 15, 2024, 22:43:48
Citaat van: Specuveter op februari 15, 2024, 22:19:08
Fedde de Jong op de bank.
Achterhoede met Ottersen Wormgoor Bergsma en Sylla.
de achterhoede die ik al verwachtte
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2024, 07:46:50
Citaat van: sunderland op februari 15, 2024, 22:43:48
de achterhoede die ik al verwachtte
Het verwondert mij dat Sylla speelt ipv Poll.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Galdiano op februari 16, 2024, 07:48:26
Dit kan wel (weer) een belangrijke speelronde zijn.

Willem II - ADO
Roda JC - Emmen
Dordrecht - VVV

Minimaal 3 maximaal 6 clubs bovenons gaan punten laten liggen.

Met de beoogde sterkste opstelling achterin mogen wij niet verliezen!
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Galdiano op februari 16, 2024, 07:49:11
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2024, 07:46:50
Het verwondert mij dat Sylla speelt ipv Poll.

Poll heeft het goed gedaan, maar toen Sylla inviel tegen VVV zag je gelijk de power bij Sylla.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: zeewolde op februari 16, 2024, 07:52:02
Citaat van: Galdiano op februari 16, 2024, 07:48:26
Dit kan wel (weer) een belangrijke speelronde zijn.

Willem II - ADO
Roda JC - Emmen
Dordrecht - VVV

Minimaal 3 maximaal 6 clubs bovenons gaan punten laten liggen.

Met de beoogde sterkste opstelling achterin mogen wij niet verliezen!
je weet wel dat Emmen onder ons staat?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Galdiano op februari 16, 2024, 07:54:43
Citaat van: zeewolde op februari 16, 2024, 07:52:02
je weet wel dat Emmen onder ons staat?

Is ook zo ja  :_schater
Ach wel een concurrent.

Het zijn sowieso concurrenten.
We staan dichter bij plek 15 dan plek 2 of 3.  ;(

(maar kijk graag omhoog  :y)
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2024, 08:00:27
Citaat van: Galdiano op februari 16, 2024, 07:49:11
Poll heeft het goed gedaan, maar toen Sylla inviel tegen VVV zag je gelijk de power bij Sylla.
Sylla is mij te druistig en Poll kan een prima bal afleveren waar Sylla dit volgens mij minder heeft.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: beam op februari 16, 2024, 08:05:31
Nee ik heb ook geen zin in deze wedstrijd tegen een niets zeggende tegenstander. Bleh. Laten we hopen dat Henk zijn woede uitbarsting op de training heeft geholpen en Van Kaam eens  even op scherp gezet heeft. Als het team draait en we zitten goed in de wedstrijd dan is het een heerlijke voetballer. Maar als er gevraagd wordt om te bikkelen heb je er helemaal niets aan. Is betrokken bij veel tegendoelpunten laat zich vaak verrassen door lopende spelers in zijn rug. Kan de wedstrijd niet lezen en weet niet wanneer er aan de handrem getrokken moet worden. Het is een lieverdje maar een aanvoerdersband niet waardig. Heb jij hem al eens een medespeler op zijn plek zien zetten.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:22:38
Citaat van: Specuveter op februari 15, 2024, 22:19:08
Fedde de Jong op de bank.
Achterhoede met Ottersen Wormgoor Bergsma en Sylla.
van Osch, v/d Meer, Tol, Smand, Poll, van Mullem, van Kaam, Breij, Anello, Uldrikis, Smit :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2024, 08:49:10
Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:22:38
van Osch, v/d Meer, Tol, Smand, Poll, van Mullem, van Kaam, Breij, Anello, Uldrikis, Smit :thumbsup
In de 2e helft maar eens experimenteren met Wormgoor op de plaats van Van Mullem.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2024, 08:50:50
Dat is wel weer een hele andere opstelling dan Specuveter aangaf.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2024, 08:51:49
Citaat van: Vlampiep link=topic=2562.msg350620#  date=1708069750
In de 2e helft maar eens experimenteren met Wormgoor op de plaats van Van Mullem.
Wormgoor speelt nooit op het middenveld  :?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:56:47
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 08:51:49
Wormgoor speelt nooit op het middenveld  :?
Tuurlijk niet :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:57:21
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 08:50:50
Dat is wel weer een hele andere opstelling dan Specuveter aangaf.
Dat is het verschil tussen denken en weten :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2024, 09:12:53
Mooie wedstrijd om Wiebe en andere O21 weer minuten te laten maken. Juist tegen Jong teams kun je mooi zien of ze mee kunnen komen met leeftijdsgenoten.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bernardo op februari 16, 2024, 09:14:14
Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:22:38
van Osch, v/d Meer, Tol, Smand, Poll, van Mullem, van Kaam, Breij, Anello, Uldrikis, Smit :thumbsup

Tja, onbegrijpelijk. Stel die nieuwe jongens nou gewoon op. Helemaal die rechtsback, die was toch fit.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 09:23:15
Citaat van: Bernardo op februari 16, 2024, 09:14:14
Tja, onbegrijpelijk. Stel die nieuwe jongens nou gewoon op. Helemaal die rechtsback, die was toch fit.
Had wel getraind maar niet gespeeld, stond qua wedstrijden even lang stil als Wormgoor, en de Noor wat tijd geven om te wennen is niet verkeerd lijkt mij.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2024, 10:02:21
Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:57:21
Dat is het verschil tussen denken en weten :thumbsup
Ik dacht dat Henk deze opstelling benoemde bij interview OF.
Maar dan heb ik dat verkeerd begrepen
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 10:19:24
Citaat van: Specuveter op februari 16, 2024, 10:02:21
Ik dacht dat Henk deze opstelling benoemde bij interview OF.
Maar dan heb ik dat verkeerd begrepen
:thumbsup Must de ondertiteling even aanzette :zweep
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: denistel op februari 16, 2024, 11:53:30
anello viel dramatisch in tegen vvv zou gewoon ook beginnen met
kooistra en zien hoe lang ie kan knallen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2024, 11:56:40
Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2024, 08:57:21
Dat is het verschil tussen denken en weten :thumbsup
toppertje  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 16, 2024, 12:58:47
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2024, 08:00:27
Sylla is mij te druistig en Poll kan een prima bal afleveren waar Sylla dit volgens mij minder heeft.
iedereen ziet toch dat Sylla zoveel beter is als ie maar 100% geconcentreerd is want dat mankeert er wel eens aan. Poll heeft het 1 weds redelijk gedaan
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 16, 2024, 13:03:22
Dus toch weer met de matige spelers op de back als ik grijskijkert zo belees. Jammer want dit is een wedstrijd om de anderen alvast te laten wennen. Eerst compleet afzeiken op tv en dan wel weer opstellen.. niet des henks. Volgens mij wel even helemaal klaar met hoe Sylla deed.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2024, 13:03:34
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 08:51:49
Wormgoor speelt nooit op het middenveld  :?
Weet ik ook wel  maar onze middenvelders verdedigen als dames, dus om er ??n neer te zetten die de beuk er in kan gooien lijkt mij niet verkeerd als je een voorsprong moet verdigen, wat nu toch moeilijk blijkt te zijn.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 16, 2024, 13:04:41
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2024, 13:03:34
Weet ik ook wel  maar onze middenvelders verdedigen als dames, dus om er ??n neer te zetten die de beuk er in kan gooien lijkt mij niet verkeerd als je een voorsprong moet verdigen, wat nu toch moeilijk blijkt te zijn.
eens. Op 6 mag dat soms zeker
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2024, 13:24:54
Citaat van: sunderland op februari 16, 2024, 12:58:47
iedereen ziet toch dat Sylla zoveel beter is als ie maar 100% geconcentreerd is want dat mankeert er wel eens aan. Poll heeft het 1 weds redelijk gedaan
Poll ontwikkelde zich tegen Vitesse als ??n van de uitblinkers en in vond hem tegen VvV ook niet verkeerd,,dus hierin zit een positieve opgaande lijn, terwijl ik Sylla invallend tegen VVV niet sterk vond en in de 93e minuut als een kip zonder kop naar voren zag gaan om een ingooi te doen. 8P
We siene ut fanavond wel wie dur instane en hoe su ut doean. |:)
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 16, 2024, 13:41:21
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2024, 13:24:54
Poll ontwikkelde zich tegen Vitesse als ??n van de uitblinkers en in vond hem tegen VvV ook niet verkeerd,,dus hierin zit een positieve opgaande lijn, terwijl ik Sylla invallend tegen VVV niet sterk vond en in de 93e minuut als een kip zonder kop naar voren zag gaan om een ingooi te doen. 8P
We siene ut fanavond wel wie dur instane en hoe su ut doean. |:)
de eerste 75 min tegen Vitesse was ie slecht maar dat is iedereen snel vergeten. Tegen vvv niet verkeerd maar dat kon ook niet want hij ging nooit diep en speelde alle ballen terug naar het centrum. Begrijpelijk omdat zelfvertrouwen begint bij heel degelijk spelen ( tis wel al een stuk beter ) geen comedy capers meer
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 16, 2024, 13:46:33
Dat Henk uit zijn slof schoot was bij een bal tussen van kaam en Wiebe begreep ik. Dat van kaam eens best moet worden aangepakt ben ik het helemaal mee eens. Tis zovaak net niet en ook laat hij zijn man lopen waardoor er een ander moet kiezen. Dat kunnen wij niet, dan moet iedereen doorstappen en daarin word niet gecoacht
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 19:33:08
(https://pbs.twimg.com/media/GGehw1eWIAAHAE8?format=png&name=large)
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 19:41:11
iemand nog een linkje?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 19:45:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 19:41:11
iemand nog een linkje?
https://www.espn.nl/watch/player/_/id/4054e332-8857-4a42-ae7e-0d425a3a5404#bucketId=39622
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 19:59:53
Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2024, 19:45:27
https://www.espn.nl/watch/player/_/id/4054e332-8857-4a42-ae7e-0d425a3a5404#bucketId=39622
Lijkt niet te werken, kom er wel in
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 20:01:09
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 19:59:53
Lijkt niet te werken, kom er wel in
Je moet wel ESPN hebben voor deze link..
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: el haj op februari 16, 2024, 20:25:55
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 19:59:53
Lijkt niet te werken, kom er wel in

Kan er zelf helaas ook niet bij zijn vanavond.
Deze: rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3.stream werkt wel!
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: punkman op februari 16, 2024, 20:32:55
Citaat van: el haj op februari 16, 2024, 20:25:55
Kan er zelf helaas ook niet bij zijn vanavond.
Deze: rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3.stream werkt wel!
Of ik doe iets fout of deze werkt niet?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: el haj op februari 16, 2024, 20:36:24
Citaat van: punkman op februari 16, 2024, 20:32:55
Of ik doe iets fout of deze werkt niet?

Openen (netwerkstream openen) in een videospeler zoals VLC (https://www.videolan.org/vlc/) of MPC.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: punkman op februari 16, 2024, 20:37:25
Citaat van: el haj op februari 16, 2024, 20:36:24
Openen (netwerkstream openen) in een videospeler zoals VLC (https://www.videolan.org/vlc/) of MPC.
Heb ik gedaan, maar krijg dan dat hij de stream niet kan openen?
"VLC is niet in staat om de MRL 'rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3' te openen. Controleer het logboek voor details."
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 20:38:54
https://livetv760.me/enx/eventinfo/191981432_cambuur_jong_utrecht/
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:39:38
Anello......niet best....
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: punkman op februari 16, 2024, 20:40:55
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 20:38:54
https://livetv760.me/enx/eventinfo/191981432_cambuur_jong_utrecht/ (https://livetv760.me/enx/eventinfo/191981432_cambuur_jong_utrecht/)
_O_ :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: el haj op februari 16, 2024, 20:41:50
Citaat van: punkman op februari 16, 2024, 20:37:25
Heb ik gedaan, maar krijg dan dat hij de stream niet kan openen?
"VLC is niet in staat om de MRL 'rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3' te openen. Controleer het logboek voor details."


Je bent het laatste stukje van de URL vergeten; .stream

De volledige URL is dus


rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3.stream


Heb even getest en de foutmelding die jij krijgt, krijg ik dan ook dus zo moet 't opgelost zijn!
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: punkman op februari 16, 2024, 20:42:55
Citaat van: el haj op februari 16, 2024, 20:41:50
Je bent het laatste stukje van de URL vergeten; .stream

De volledige URL is dus


rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF3.stream


Heb even getest en de foutmelding die jij krijgt, krijg ik dan ook dus zo moet 't opgelost zijn!
Ah, oeps.
Dank je!  :thumbsup
Zo werkt het inderdaad een stuk beter !
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:45:33
Bedroevende vertoning. Die lui zijn beter. Niemand in het veld doet wat. Ongelooflijk
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: michello op februari 16, 2024, 20:47:52
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:45:33
Bedroevende vertoning. Die lui zijn beter. Niemand in het veld doet wat. Ongelooflijk

Gaan met een intentie dit duel in alsof we er geen zin in hebben. Totaal geen druk op de verdediging van die lui. Bewust? Maakt dus allemaal niks uit want zo krijgen we ze ook tegen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2024, 20:48:28
Deze verliezen we ook nog. Skip de volgende wedstrijd maar. Iedereen is met z?n hoofd bij de halve finale
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 16, 2024, 20:48:51
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:45:33
Bedroevende vertoning. Die lui zijn beter. Niemand in het veld doet wat. Ongelooflijk
wat een vertoning. Waar was Johndly bij die goal
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 16, 2024, 20:50:19
Keeper heeft um best en stompt um eindelijk naar buiten maar ja .Ergernis en sloomheid troef
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:50:32
Wudde aftroeft deur wat jonkjes van 19/20 jaar. Onthutsend zwakke spelers. Anello, Vd Meer, Poll. Van Osch die de bal weer klaarleit voor een speler van Utrecht. Man man man wat een niveau juh.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: R058 op februari 16, 2024, 20:51:04
Vind het tactisch ook dramatisch. Uldrikis sjokt maar een beetje en moet druk zetten op 2 verdedigers Smit constant uit positie, waardoor de rechtsback vrijkomt. Is het dan echt de bedoeling dat Poll doordekt en Smand doorgaat op de buitenspeler? Dat slaat echt nergens op.
Persoonlijk vind ik het Van der Meer en Anello het daardoor ook niet aan te rekenen. Henk moet het echt anders neerzetten.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:51:44
Citaat van: Trainert! op februari 16, 2024, 20:48:28
Deze verliezen we ook nog. Skip de volgende wedstrijd maar. Iedereen is met z?n hoofd bij de halve finale

Seizoen is over als je deze verliest. Niks te zoeken in die playoffs overigens. Kwaliteit tekort in alle linies.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:52:28
Citaat van: R058 op februari 16, 2024, 20:51:04
Vind het tactisch ook dramatisch. Uldrikis sjokt maar een beetje en moet druk zetten op 2 verdedigers Smit constant uit positie, waardoor de rechtsback vrijkomt. Is het dan echt de bedoeling dat Poll doordekt en Smand doorgaat op de buitenspeler? Dat slaat echt nergens op.
Persoonlijk vind ik het Van der Meer en Anello het daardoor ook niet aan te rekenen. Henk moet het echt anders neerzetten.

Zet Sylla linksback en Otteson rechtsback.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: R058 op februari 16, 2024, 20:53:55
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:52:28
Zet Sylla linksback en Otteson rechtsback.
Dat lost het niet op. Zolang Smit door moet gaan op die rechtsback die er constant overheen gaat. En ik vind ook dat je met Uldrikis verdedigend met een man minder staat. Die probeert niet eens de bal te veroveren.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: papier op februari 16, 2024, 20:55:42
Citaat van: R058 op februari 16, 2024, 20:51:04
Vind het tactisch ook dramatisch. Uldrikis sjokt maar een beetje en moet druk zetten op 2 verdedigers Smit constant uit positie, waardoor de rechtsback vrijkomt. Is het dan echt de bedoeling dat Poll doordekt en Smand doorgaat op de buitenspeler? Dat slaat echt nergens op.
Persoonlijk vind ik het Van der Meer en Anello het daardoor ook niet aan te rekenen. Henk moet het echt anders neerzetten.

Staat vanaf minuut 1 al niet goed, onder de druk uit voetballen lukt niet en druk krijgen op Utrecht ook niet.

Toch vind ik wel positief dat ik van kaam ?berhaupt een Duel aan heb zien gaan. En van Osch stuurde de bal naar de zijkant ipv direct in de voeten van de tegenstander. Dat is we vooruitgang.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 20:57:07
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:51:44
Seizoen is over als je deze verliest. Niks te zoeken in die playoffs overigens. Kwaliteit tekort in alle linies.
En als we winnen roepst dat ze de besten van de wereld binne... Man man o'man die tegenstander van v/d Meer het Utrecht een miljoen kost, die 6 van die lui het oek een vermogen kost, dus die jonkjes must niet onderschatte en binne zeker niet beter dan ons...
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:57:23
Citaat van: R058 op februari 16, 2024, 20:53:55
Dat lost het niet op. Zolang Smit door moet gaan op die rechtsback die er constant overheen gaat. En ik vind ook dat je met Uldrikis verdedigend met een man minder staat. Die probeert niet eens de bal te veroveren.

Anello is het ook niet. Voegt niks toe.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:57:50
We missen Balk gvd. Echt  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 16, 2024, 20:58:50
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:51:44
Seizoen is over als je deze verliest. Niks te zoeken in die playoffs overigens. Kwaliteit tekort in alle linies.
we gaan op zeker winnen
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: R058 op februari 16, 2024, 21:00:29
Citaat van: papier op februari 16, 2024, 20:55:42
Staat vanaf minuut 1 al niet goed, onder de druk uit voetballen lukt niet en druk krijgen op Utrecht ook niet.

Toch vind ik wel positief dat ik van kaam ?berhaupt een Duel aan heb zien gaan. En van Osch stuurde de bal naar de zijkant ipv direct in de voeten van de tegenstander. Dat is we vooruitgang.
Ja ben het daarmee eens. Van Kaam doet echt zn best. Van Mullem ook. Maar als die back constant vrijkomt of een centrale verdediger zo door kan lopen, sta je altijd met een man minder. Dan is het lastig verdedigen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2024, 21:02:14
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 20:57:23
Anello is het ook niet. Voegt niks toe.


Welke Hans wordt bepaald dan dat speler gehaald moet worden. Die moet ook direct een schop onder z?n hol hebben
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 21:02:17
Kooistra en Sylla erbij...
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:03:38
Wiebe dur in. Kom aan jongen. Dou bist goed.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2024, 21:05:59
Het verschil tussen een slechte wedstrijd en een goede is gewoon veel te groot.
We zakken weer door de ondergrens en lijkt gewoon onderschatting te zijn.
Zegt niet zoveel over de kansen in een nacompetitie want soms is het ook weer ineens goed.

Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:07:27
Tol momenteel de beste speler bij Cambuur. Constant heerlijke ballen op de stropdas over 40 meter
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:08:55
1-2. Van Osch.....
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:09:54
Gvd wat kost die clown een punten juh. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2024, 21:11:15
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:08:55
1-2. Van Osch.....

Wordt nu toch echt tijd voor tweede optie.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: zeewolde op februari 16, 2024, 21:12:54
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:07:27
Tol momenteel de beste speler bij Cambuur. Constant heerlijke ballen op de stropdas over 40 meter
roep dat nou niet, wordt direct gewisseld.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: anderszchristian op februari 16, 2024, 21:15:14
MINNEMA!!!
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:15:35
1-3
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2024, 21:15:40
1-3 gewoon knap. Kut selectie!
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: el haj op februari 16, 2024, 21:15:50
Wat een triest seizoen is dit zeg. 't Is dat we zo ver komen in de beker maar 't is echt huilen met de pet op. Sinds het laatste halfjaar Eredivisie is er n?ets verbeterd.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:16:14
Gvd juh.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bens op februari 16, 2024, 21:19:56
Ook Henk de Jong is hiervoor verantwoordelijk. Hij maak de opstelling.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:20:13
Zelden sun suurtsje elftal gezien.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Unknown op februari 16, 2024, 21:20:28
Meeste verliespunten tegen jong teams opgelopen geloof ik, stop de beloften  8P
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Stiens op februari 16, 2024, 21:20:53
Die van Osch duikt gewoon 2x over de bal heen 1-2 en 1-3... Wanne kut keeper jonge!  :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2024, 21:21:39
Citaat van: Bens op februari 16, 2024, 21:19:56
Ook Henk de Jong is hiervoor verantwoordelijk. Hij maak de opstelling.

Sorry hoor maar wat moet je met die zuurtjes achterin
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:21:45
Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2024, 20:57:07
En als we winnen roepst dat ze de besten van de wereld binne... Man man o'man die tegenstander van v/d Meer het Utrecht een miljoen kost, die 6 van die lui het oek een vermogen kost, dus die jonkjes must niet onderschatte en binne zeker niet beter dan ons...

Die lui binne WEL beter vriend. Op alle fronten.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2024, 21:22:09
Citaat van: Stiens op februari 16, 2024, 21:20:53
Die van Osch duikt gewoon 2x over de bal heen 1-2 en 1-3... Wanne kut keeper jonge!  :_schater

Slechtste keeper dit decennium. Heel snel wisselen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:22:33
Citaat van: Stiens op februari 16, 2024, 21:20:53
Die van Osch duikt gewoon 2x over de bal heen 1-2 en 1-3... Wanne kut keeper jonge!  :_schater

50 tegen.....
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 16, 2024, 21:28:37
Keuzes in de startopsstelling !!! Daar begint alles !
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bens op februari 16, 2024, 21:31:30
Citaat van: Destroyer op februari 16, 2024, 21:21:39
Sorry hoor maar wat moet je met die zuurtjes achterin
Dan moet je die zuurtjes niet opstellen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2024, 21:32:41
Citaat van: Bens op februari 16, 2024, 21:31:30
Dan moet je die zuurtjes niet opstellen.

Welke keuze heb je? Wormgoor maakt het verschil ook niet.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:33:14
Citaat van: sunderland op februari 16, 2024, 21:28:37
Keuzes in de startopsstelling !!! Daar begint alles !

Iedereen te vriend willen houden werkt niet. Duo Snip en Snap houden hun freet oek
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: nee,wel? op februari 16, 2024, 21:34:37
Skrief dit seizoen maar op je buuk en de halve finale oek uuthuile en overnieuw beginne   :y :zweep 8P :wall
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2024, 21:36:07
Citaat van: sunderland op februari 16, 2024, 21:28:37
Keuzes in de startopsstelling !!! Daar begint alles !
dan is er maar ??n schuldige
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Zuid1991 op februari 16, 2024, 21:36:10
De lui op forum die van Osch een redelijke keeper vinden; graag reageren....
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 21:39:44
Citaat van: Zuid1991 op februari 16, 2024, 21:36:10
De lui op forum die van Osch een redelijke keeper vinden; graag reageren....
Bestaan er mensen die hem redelijk vinden?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Mike SCC op februari 16, 2024, 21:40:48
Met zo?n keeper heeft het sowieso weinig zin om aan een clean sheet te denken?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: michello op februari 16, 2024, 21:42:41
Koppies zitten al bij de beker. Nu al. Seizoen k?n over paar weken al over zijn. Met zo?n instelling ga je weinig punten meer halen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: anderszchristian op februari 16, 2024, 21:44:40
Wat een ongeorganiseerd zooitje
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 21:47:14
Citaat van: michello op februari 16, 2024, 21:42:41
Koppies zitten al bij de beker. Nu al. Seizoen k?n over paar weken al over zijn. Met zo?n instelling ga je weinig punten meer halen.
Dit is de zoveelste bar slechte wedstrijd waar de spelers niet thuis geven, dus het heeft niets met de beker te maken. Ze hebben al 2 jaar lang een mentaliteits probleem.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Stiens op februari 16, 2024, 21:48:12
Lekker meedogenloos verdedigd van Wormgoor. Die pakt de rol van 'rotzak' goed op!  :R
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2024, 21:49:02
Het is niet alleen de keeper kijk eens naar de 4e doelpunt Wormgoor  :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2024, 21:49:13
Thuis tegen Jong ploeg die sinds november niet meer won 4 tegengoals weggeven is dikke schande voor de club. Schaam je diep spelers.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: HansKazan op februari 16, 2024, 21:50:07
Schuld van Ultee toch?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:50:28
Citaat van: Destroyer op februari 16, 2024, 21:32:41
Welke keuze heb je? Wormgoor maakt het verschil ook niet.

Die ken niet lopen.  :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2024, 21:50:33
Citaat van: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 21:47:14
Dit is de zoveelste bar slechte wedstrijd waar de spelers niet thuis geven, dus het heeft niets met de beker te maken. Ze hebben al 2 jaar lang een mentaliteits probleem.

Volgend jaar weer een fris nieuw seizoen met hopelijk nieuwe achterhoede. PO schrijf maar rustig op je buik want je doet niet mee. Beker?  :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2024, 21:51:00
Verlies je 6 punten tegen jong Utrecht phoeeee  :X
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:51:19
Citaat van: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 21:47:14
Dit is de zoveelste bar slechte wedstrijd waar de spelers niet thuis geven, dus het heeft niets met de beker te maken. Ze hebben al 2 jaar lang een mentaliteits probleem.

Kwaliteit Scholten. Daar hoort oek het mentale gedeelte bij.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: HansKazan op februari 16, 2024, 21:53:41
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 21:49:02
Het is niet alleen de keeper kijk eens naar de 4e doelpunt Wormgoor  :_schater

Inderdaad zeg. Maar die gast heeft zijn hele carri?re ook maar bij ploegen gespeeld in de onderste regionen. Dat we om zo?n gast al gehyped zijn zegt genoeg over dit team.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2024, 21:56:02
Citaat van: HansKazan op februari 16, 2024, 21:53:41
Inderdaad zeg. Maar die gast heeft zijn hele carri?re ook maar bij ploegen gespeeld in de onderste regionen. Dat we om zo?n gast al gehyped zijn zegt genoeg over dit team.

Gewoon een geweldig kut elftal met beleidsbepalers die niet weten of er lucht of zand in een bal zit maar wel over de transfers gaan.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 21:56:38
Jong U 22 x uit niet gewonnen...
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 21:57:07
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:51:19
Kwaliteit Scholten. Daar hoort oek het mentale gedeelte bij.
Tekort aan kwaliteit is een feit. Maar mentaal is het net zo slecht en dat mag niet gebeuren, zeker niet in zo?n waarschijnlijk laatste jaar aan het Cambuurplein.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: zeewolde op februari 16, 2024, 21:59:09
Wie zie je weinig op het forum als het goed gaat ,maar wel veel te veel als het wat minder gaat?
1. Skolten
2. Trainert
3. Wiekie
4. Alle 3
.........
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 21:59:43
Er is geen geld voor betere spelers. Na dit seizoen vertrekken de duurdere jongens. Dus het kan best wezen dag we dan een nog minder elftal hewwe. Dat must accepteren.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: michello op februari 16, 2024, 22:00:15
Dit heeft puur te maken met hoe je een wedstrijd ingaat. Er straalde totaal niet uit dat we er zin in hadden. Dat het achterin gatenkaas is weten we, maar als je zo verschrikkelijk slap de duels ingaat dan kun je wel thuisblijven.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 22:00:23
Citaat van: zeewolde op februari 16, 2024, 21:59:09
Wie zie je weinig op het forum als het goed gaat ,maar wel veel te veel als het wat minder gaat?
1. Skolten
2. Trainert
3. Wiekie
4. Alle 3
.........
_O_
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 22:00:32
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 21:56:38
Jong U 22 x uit niet gewonnen...
Laat me raden, die laatste keer was zeker ook tegens Cambuur?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 22:00:46
Citaat van: zeewolde op februari 16, 2024, 21:59:09
Wie zie je weinig op het forum als het goed gaat ,maar wel veel te veel als het wat minder gaat?
1. Skolten
2. Trainert
3. Wiekie
4. Alle 3
.........

De deuger spreekt. Kiek eens naar de feiten vent. Maar zalst wel genoten hewwe vanavond  :) |:)
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2024, 22:01:09
Citaat van: zeewolde op februari 16, 2024, 21:59:09
Wie zie je weinig op het forum als het goed gaat ,maar wel veel te veel als het wat minder gaat?
1. Skolten
2. Trainert
3. Wiekie
4. Alle 3
.........

En? Is ook gewoon klote.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2024, 22:02:04
Citaat van: michello op februari 16, 2024, 22:00:15
Dit heeft puur te maken met hoe je een wedstrijd ingaat. Er straalde totaal niet uit dat we er zin in hadden. Dat het achterin gatenkaas is weten we, maar als je zo verschrikkelijk slap de duels ingaat dan kun je wel thuisblijven.

Er wordt niet geleerd van fouten uit vorige wedstrijden, dat is zorgelijk.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 22:02:25
Als de trainer voor de wedstrijd al zegt dat hij boos was geworden op de trainingen deze week dan weest toch genoeg. Stelletje verwende slapjanussen binne het
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 22:02:38
Met dezelfde instelling, scherpte, strijdlust als tegen Vitesse win je hier met 5-1
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 22:03:30
Citaat van: Destroyer op februari 16, 2024, 22:02:04
Er wordt niet geleerd van fouten uit vorige wedstrijden, dat is zorgelijk.

Het zijn steeds dezelfde spelers die de fouten maken. Vooral de keeper
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: zeewolde op februari 16, 2024, 22:04:46
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 22:00:46
De deuger spreekt. Kiek eens naar de feiten vent. Maar zalst wel genoten hewwe vanavond  :) |:)
ik genoot tegen Vitesse en zelfs nog wel tegen VV.V
Irriteer me vandaag aan slappe hap net als tegen Oss, maar ben hier niet alleen als het slecht gaat ;)
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 22:05:12
We hewwe 10 wedstrijdjes wonnen man. Doodschamen mutte ze zich
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 22:05:43
Citaat van: zeewolde op februari 16, 2024, 22:04:46
ik genoot tegen Vitesse en zelfs nog wel tegen VV.V
Irriteer me vandaag aan slappe hap net als tegen Oss, maar ben hier niet alleen als het slecht gaat ;)

Maakt dat wat uut? Ik bin hier oek als we winnen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 16, 2024, 22:05:46
Het is toch werkelijk schandalig. Het is dat we in de halve finale zijn gekomen maar verder is het toch werkelijk 1 grote wanvertoning.

Je laatste seizoen in dit stadion, alles op alles willen zetten om in de ere te beginnen in het nieuwe stadion volgend jaar en dan zo'n kansloos seizoen met zoveel verliespunten tegen kleine clubs of jong teams.

Het niveau van deze selectie lijkt bijna weer op de jaren 2007-2008. Af en toe pieken ze, maar meestal is het echt een niveau waarvan je niet kan begrijpen dat ze bij een club spelen waar wekelijks 10000 man op de tribune zitten.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2024, 22:05:58
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2024, 22:03:30
Het zijn steeds dezelfde spelers die de fouten maken. Vooral de keeper
wiekie kijk eens naar de doelpunten hoe slecht verdedigt?.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: michello op februari 16, 2024, 22:06:57
Volgende week zien we weer een heel ander Cambuur. Zo gaat het ?t hele seizoen al. Uit in Tilburg en thuis tegen Vitesse gewoon prima. Het is elke keer weer afwachten. Lijkt me iig wel goed om nu eens met een vaste verdediging te gaan spelen en te beginnen met de besten.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: CambuurArnhem op februari 16, 2024, 22:07:49
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 22:02:38
Met dezelfde instelling, scherpte, strijdlust als tegen Vitesse win je hier met 5-1

Tsja, ik had wel 5-1 voorspeld in de pool...

Maar wat een deceptie, HALEN we die play offs eigenlijk nog wel? We staan inmiddels 10e...
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: HansKazan op februari 16, 2024, 22:09:11
Citaat van: zeewolde op februari 16, 2024, 21:59:09
Wie zie je weinig op het forum als het goed gaat ,maar wel veel te veel als het wat minder gaat?
1. Skolten
2. Trainert
3. Wiekie
4. Alle 3
.........

Terecht. Mijn huidige top 3 in het snijden van hout momenteel.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2024, 22:09:23
Citaat van: michello op februari 16, 2024, 22:06:57
Volgende week zien we weer een heel ander Cambuur. Zo gaat het ?t hele seizoen al. Uit in Tilburg en thuis tegen Vitesse gewoon prima. Het is elke keer weer afwachten. Lijkt me iig wel goed om nu eens met een vaste verdediging te gaan spelen en te beginnen met de besten.
Wat mij betreft tegen NAC starten met Ottesen, Tol, Smand, Sylla en Minnema op de goal, middenveld Breij, de Jong van Mullem en aanval Balk, Uldrikis en Smit. van Osch en van Kaam maar een tijdje op de bank
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Harry L. op februari 16, 2024, 22:10:48
Wat een blamage. Beetje op goed geluk maar wat doen levert weinig op. Maandag NAC weer even in het zadel helpen, een kansloze missie tegen NEC en dan kunnen we het seizoen wel afsluiten.
Ons aller Henk krijgt er ook verdomd weinig muziek in pfff.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 22:11:19
Citaat van: michello op februari 16, 2024, 22:06:57
Volgende week zien we weer een heel ander Cambuur. Zo gaat het ?t hele seizoen al. Uit in Tilburg en thuis tegen Vitesse gewoon prima. Het is elke keer weer afwachten. Lijkt me iig wel goed om nu eens met een vaste verdediging te gaan spelen en te beginnen met de besten.
Het valt mij dit seizoen op dat als ze tegen de betere teams spelen ( als ze op tv komen en zichzelf goed kunnen neerzetten ) ze wel goed kunnen spelen en wedstrijden winnen. Kan maandag dus weer een heel andere wedstrijd worden.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: R058 op februari 16, 2024, 22:14:08
Tuurlijk worden er deze wedstrijd weer persoonlijke fouten gemaakt, maar het was niet zoals tegen VVV dat elke kans eringaat en je ze zelf niet afmaakt. Tactisch en in het positiespel volledig afgetroefd en dat is de technische staf aan te rekenen.
Ontzettend naief drukzetten. Backs die laag moeten staan bij een aanval. Nooit eens normaal van kant kunnen wisselen. Middenveld kan de bal niet vasthouden. Uldrikis die nooit een bal kan laten vallen. We zijn zo voorspelbaar. Leek weer Ulteevoetbal.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 22:15:35
Citaat van: zeewolde op februari 16, 2024, 21:59:09
Wie zie je weinig op het forum als het goed gaat ,maar wel veel te veel als het wat minder gaat?
1. Skolten
2. Trainert
3. Wiekie
4. Alle 3
.........
Ik zit het hele jaar al bijna niet op het forum. Maar ik snap dat het beter voelt om je frustratie te uiten op een paar personen die je niet mag dan op je geliefde Cambuur, mag van mij hoor.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: okkele op februari 16, 2024, 22:17:22
genoten vandaag!
we hebben een heerlijke selectie waar ik mijn sk voor gekocht heb.
de aardigste trainer van het land.
een goede doorstroming van de jeugd,vooral kooistra was fantastisch.
een penalty-specialist.
een wormgoor die de club gaat redden.
een afrikaans international.
herkenbaar spel, echt een team dat druk kan uitoefenen.

heerlijke avond.







de eerstkomende jong-nogwat wedstrijd of welke laagvlieger dan ook ga ik iets anders doen denk ik.
:(
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: okkele op februari 16, 2024, 22:19:48
Citaat van: Harry L. op februari 16, 2024, 22:10:48
Ons aller Henk krijgt er ook verdomd weinig muziek in pfff.

:_schater

nu verrekt weinig leuke "is ie al weg?" posts.
het ligt niet aan henkie hoor.
heimwee naar een staf met hulshof en slot.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2024, 22:20:20
Het is ook een mentaliteitskwestie... zelfs in die matige eerste helft hadden we zomaar 3x kunnen scoren.
Ben je scherp dan is het de eerste helft al gespeeld. En vooral niet willen leren van al die wedstrijden waarin het op dezelfde manier misgaat tegen dit soort teams.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 16, 2024, 22:22:18
Citaat van: okkele op februari 16, 2024, 22:19:48
:_schater

nu verrekt weinig leuke "is ie al weg?" posts.
het ligt niet aan henkie hoor.
heimwee naar een staf met hulshof en slot.

Ligt aan de kwaliteit die is ingekocht, gegokt en verloren...
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bernardo op februari 16, 2024, 22:25:31
Tja, hoe je de goals weer weggeeft, die 1-2 sloeg alles. Tol in de fout, vd Meer als zuurtje naar de bal en Bassie in de goal duikt over de bal heen. Triest voor woorden.

Vond J Utrecht voetballend ook gewoon beter, gaat bij zulke ploegen allemaal veel sneller met name in de opbouw. Vrees een beetje dat eind februari/begin maart her seizoen er al opzit.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Harry L. op februari 16, 2024, 22:27:44
Citaat van: okkele op februari 16, 2024, 22:19:48
:_schater

nu verrekt weinig leuke "is ie al weg?" posts.
het ligt niet aan henkie hoor.
heimwee naar een staf met hulshof en slot.

Zit toch geen lijn in, daar is hij wel verantwoordelijk voor. Iedereen doet maar wat. Het enige herkenbare is die stroperige opbouw.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: R058 op februari 16, 2024, 22:30:16
Citaat van: Harry L. op februari 16, 2024, 22:27:44
Zit toch geen lijn in, daar is hij wel verantwoordelijk voor. Iedereen doet maar wat. Het enige herkenbare is die stroperige opbouw.
Volledig eens. Vaak gezegd dat Henk tactisch onderschat wordt, maar er mist toch echt al een hele tijd een type Sandor of Slot in de staf. Opstelling en tactiek blijven telkens maar hetzelfde.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2024, 22:30:59
Enkele spelers hebben niets bij Cambuur te zoeken. Die kunnen het niveau gewoon niet aan. Namen binne bekend.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: HansKazan op februari 16, 2024, 22:35:17
Citaat van: Destroyer op februari 16, 2024, 22:22:18
Ligt aan de kwaliteit die is ingekocht, gegokt en verloren...

Ultee viel wel mee. Geloof me. Met alle respect voor Henk.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2024, 22:38:54
Citaat van: Bernardo op februari 16, 2024, 22:25:31
Tja, hoe je de goals weer weggeeft, die 1-2 sloeg alles. Tol in de fout, vd Meer als zuurtje naar de bal en Bassie in de goal duikt over de bal heen. Triest voor woorden.

Vond J Utrecht voetballend ook gewoon beter, gaat bij zulke ploegen allemaal veel sneller met name in de opbouw. Vrees een beetje dat eind februari/begin maart her seizoen er al opzit.
dan moeten we de topploegen nog krijgen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: R058 op februari 16, 2024, 22:41:25
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 22:38:54
dan moeten we de topploegen nog krijgen.
En daar spelen we verrassend genoeg vaak wel goed tegen zoals ADO en De Graafschap. Snap er niks van dat dat niet doorgezet kon worden.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2024, 22:50:26
Dan zijn ze wel scherp en nu beginnen ze op 80%. En als het dan tegenzit, dan draai je dat niet meer tijdens de wedstrijd om.
Ploeg mist leiders. Breij is de enige maar die kan het niet alleen en heeft ook een dipje.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2024, 22:53:33
Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2024, 22:50:26
Dan zijn ze wel scherp en nu beginnen ze op 80%. En als het dan tegenzit, dan draai je dat niet meer tijdens de wedstrijd om.
Ploeg mist leiders. Breij is de enige maar die kan het niet alleen en heeft ook een dipje.
Breij zit momenteel ook niet in zijn goede vorm hoor?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2024, 22:58:14
Ben wel even helemaal klaar met dit stel kneuzen. Zie de komende tijd echt met vrees tegemoed en zelfs na competitie halen lijkt mij niet voor de hand liggend.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: denistel op februari 16, 2024, 23:07:56
tactisch ook weer compleet weg getikt lui spelen lekker de bal over het hele
veld naar elkaar en wij dekken op 5 meter en niemand doet er wat aan das
de bedoeling zeker dat we hun lekker laten spelen en ja dan krijg je ze wel tegen
slappe hap was het en dat weer voor 9000 plus echt beschamend
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2024, 23:08:54
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 22:53:33
Breij zit momenteel ook niet in zijn goede vorm hoor?

Nee klopt, die heeft het even niet. En dan is er verder niemand van de oudere spelers die de leiding neemt... Tol niet, v Kaam niet, Uldrikis niet.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: AL op februari 16, 2024, 23:10:19
Probleem ligt toch echt op het middenveld.
Geen creatieve man en geen goede controleur.
En Henk moet kappen met die lange ballen en Smit verneuken op links.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2024, 23:15:37
Citaat van: R058 op februari 16, 2024, 22:14:08
Ontzettend naief drukzetten. Backs die laag moeten staan bij een aanval. Nooit eens normaal van kant kunnen wisselen. Middenveld kan de bal niet vasthouden. Uldrikis die nooit een bal kan laten vallen. We zijn zo voorspelbaar. Leek weer Ulteevoetbal.

Juust. Tuurlijk is het keepertje niet een topper en de verdediging alles behalve stabiel, maar het begint voorin en op het middenveld al.
Verschrikkelijk armoedig allemaal ;(

Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: De Gast op februari 16, 2024, 23:19:42
Die hele constructie met Smit en Uldrikis is ook gewoon houtje touwtje.. zet daar een nietszeggende speler van Sparta bij en dan heb je gewoon ook niks staan daar. Man man man man man.. traag als stront allemaal en zo beperkt. Het moet echt van een Breij of De De Jong komen. En als we spelers gaan sparen wordt 't 'm dus al heel snel niet. Elke halve kans is ook nog eens een tegendoelpunt. Hoelang staat Yanick er nog in.. ik vraag het me af.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2024, 23:20:16
Citaat van: sunderland op februari 16, 2024, 21:28:37
Keuzes in de startopsstelling !!! Daar begint alles !

Inderdaad.
Als je na 53 minuten 3 van je 4 verdedigers hebt gewisseld, weet je dat je fout bent begonnen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: oost op februari 16, 2024, 23:24:16
Kan iemand mij uitleggen waar ik naar gekeken heb?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2024, 23:25:43
29 tegengoals thuis in 14 wedstrijden :X
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2024, 23:34:33
Positief punt: nog 8 uitwedstrijden en maar 5 thuis ;)
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2024, 23:37:11
Competitie. Nog 2 in de beker en stuk of wat in de PO's :P
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2024, 23:40:17
Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2024, 23:37:11
Competitie. Nog 2 in de beker en stuk of wat in de PO's :P

1 beker, 0 P.O  :X
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: papier op februari 16, 2024, 23:56:57
Citaat van: De Gast op februari 16, 2024, 23:19:42
Die hele constructie met Smit en Uldrikis is ook gewoon houtje touwtje.. zet daar een nietszeggende speler van Sparta bij en dan heb je gewoon ook niks staan daar. Man man man man man.. traag als stront allemaal en zo beperkt. Het moet echt van een Breij of De De Jong komen. En als we spelers gaan sparen wordt 't 'm dus al heel snel niet. Elke halve kans is ook nog eens een tegendoelpunt. Hoelang staat Yanick er nog in.. ik vraag het me af.

Smit op de buiten was een noodgreep. En kennelijk heeft onze TD besloten dat dat prima was. Wat een kutbeleid.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: V-man op februari 17, 2024, 00:01:50
Wel misselijk gedrag van deze snotneuzen na de 2-4.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: papier op februari 17, 2024, 00:04:30
Citaat van: V-man op februari 17, 2024, 00:01:50
Wel misselijk gedrag van deze snotneuzen na de 2-4.

De 1-2 ook maar dat ontging de scheids. En ik meende die nr 8 ook nog een duw/spande beweging richting Breij? Misschien ook wel kenmerkend voor dit cambuur, je komt er niet aan te pas en krijgt maar een of twee geel. Skaven verdomme.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: V-man op februari 17, 2024, 00:05:53
Citaat van: oost op februari 16, 2024, 23:24:16
Kan iemand mij uitleggen waar ik naar gekeken heb?
Naar een pan met opgewarmde diarree
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: papier op februari 17, 2024, 00:06:02
Citaat van: oost op februari 16, 2024, 23:24:16
Kan iemand mij uitleggen waar ik naar gekeken heb?

Wanbeleid
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: ChantiSCC op februari 17, 2024, 00:25:28
Blijf het zeggen... zonder een Sandor is Henk tactisch niks! Is en blijft een people manager, tactisch was het weer bedroevend. Je zag wat hun intenties waren en hoe hun het wouden, Henk en de hele TS zag het niet. Beschamend. Die lui totaal de wedstrijd in geholpen.  :zucht
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 17, 2024, 00:26:42
Citaat van: denistel op februari 16, 2024, 23:07:56
tactisch ook weer compleet weg getikt lui spelen lekker de bal over het hele
veld naar elkaar en wij dekken op 5 meter en niemand doet er wat aan das
de bedoeling zeker dat we hun lekker laten spelen en ja dan krijg je ze wel tegen
slappe hap was het en dat weer voor 9000 plus echt beschamend
Dit dus....beste verslag wat ik hier heb gelezen...
Voor de rest.... Keepert ben ik klaar mee.
Wiekie Skolten en ons soms wat te negatieve andere vrienden lekker aan pakken na het verlies
van Cambuur bevalt me helemaal niet.
In bepaalde dingen hebben ze vaak wel gelijk. En denk dr om, t zijn trouwe supporters.
Ik laat t hier bij, compleet verknalde avond.
18 uur weg 2315 thuis.....berenburgje dan maar.
Niet best dit ;(
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: okkele op februari 17, 2024, 00:49:02
Citaat van: papier op februari 17, 2024, 00:04:30
Misschien ook wel kenmerkend voor dit cambuur, je komt er niet aan te pas en krijgt maar een of twee geel. Skaven verdomme.

je mag blijkbaar geen geel pakken in lwd, balk kan niet veel goed doen hier.
een type balk werd echt gemist nu.
die wormgoor werd ook met bombarie binnengehaald maar speelt net als dat andere meisje bergsma.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Mike SCC op februari 17, 2024, 01:37:02
Van mij mogen ze dit topic wel uitprinten en de hele week in de kleedkamer ophangen. Weten deze gasten ?berhaupt wel waar ze het voor doen denk ik dan. Aan kwaliteit zou het niet moeten liggen in dit soort wedstrijden maar ook die tegen Top Oss, Den Bosch en noem ze allemaal maar op.  :zucht
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 17, 2024, 08:02:13
Citaat van: V-man op februari 17, 2024, 00:05:53
Naar een pan met opgewarmde diarree

:_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 17, 2024, 08:02:57
Citaat van: Mike SCC op februari 17, 2024, 01:37:02
Van mij mogen ze dit topic wel uitprinten en de hele week in de kleedkamer ophangen. Weten deze gasten ?berhaupt wel waar ze het voor doen denk ik dan. Aan kwaliteit zou het niet moeten liggen in dit soort wedstrijden maar ook die tegen Top Oss, Den Bosch en noem ze allemaal maar op.  :zucht

Henk was deze week boos geworden op de training. Slappe hap.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 17, 2024, 08:04:51
Citaat van: denistel op februari 16, 2024, 23:07:56
tactisch ook weer compleet weg getikt lui spelen lekker de bal over het hele
veld naar elkaar en wij dekken op 5 meter en niemand doet er wat aan das
de bedoeling zeker dat we hun lekker laten spelen en ja dan krijg je ze wel tegen
slappe hap was het en dat weer voor 9000 plus echt beschamend

Snap niet waarom Barto en vd Vlag hun bek dan niet opentrekken. Of zien zij het ook niet?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: wiekie1969 op februari 17, 2024, 08:09:23
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2024, 22:58:14
Ben wel even helemaal klaar met dit stel kneuzen. Zie de komende tijd echt met vrees tegemoed en zelfs na competitie halen lijkt mij niet voor de hand liggend.

Dat gaan we niet redden met 51 tegen. Je moet iedere wedstrijd  zelf wel 3 maken om te winnen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Poetser op februari 17, 2024, 08:21:35
Finaal weggetikt.  ;(
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 17, 2024, 08:23:18
Ze moeten zichzelf kunnen motiveren. Ze willen toch tegen FC Utrecht spelen volgend seizoen? Of misschien wel een transfer naar zo?n club? Dan moeten ze er iedere week staan en niet alleen tegen een aansprekende tegenstander.

3 middenvelders die zo slap zijn in duels (vKaam, DeJong,vMullem)?. dan win je dit soort wedstrijden niet. Dat moeten ze zelf snappen, het moet niet nodig zijn dat Henk daar fratsen voor moet uithalen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: AliBombali op februari 17, 2024, 08:41:19
Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2024, 08:23:18
Ze moeten zichzelf kunnen motiveren. Ze willen toch tegen FC Utrecht spelen volgend seizoen? Of misschien wel een transfer naar zo?n club? Dan moeten ze er iedere week staan en niet alleen tegen een aansprekende tegenstander.

3 middenvelders die zo slap zijn in duels (vKaam, DeJong,vMullem)?. dan win je dit soort wedstrijden niet. Dat moeten ze zelf snappen, het moet niet nodig zijn dat Henk daar fratsen voor moet uithalen.

Precies dit; het zijn toch professionals? Ze willen toch voor het hoogst haalbare gaan? Waarom dan niet jezelf motiveren om iedere week het maximale eruit te halen? Of is dit het meer dan het maximale voor het gros van de spelers? Of heeft het te maken met de tegenstander; dat ze zich beter op weten te laden voor de ?grotere? clubs, dan tegen minder goed spelende teams?

Zo?n 1-1 als die van gister mag ook nooit vallen, zeker niet op slag van rust; die gozer kan vogelvrij inkoppen! Een kleine omzetting bij Utrecht in de tweede helft en ze vergroten de ruimte op het middenveld, cre?ren meer ruimte ten opzichte van de backs en snijden er keer op keer doorheen. Alles qua spirit leek daardoor weg en in te zakken! De eerste helft leek het nog ergens op met enkele kansen en een heerlijk doelpunt.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Vlampiep op februari 17, 2024, 08:44:18
Het is duidelijk dat Henk geen tovenaar is en de TS hem hierin niet kan ondersteunen en dat hij over een zeer middelmatige selectie beschikt.
Ook is het tekenend dat Henk in de ene wedstrijd wordt toegezongen en bewierrookt en daarna wordt er weer aan hem getwijfeld.
Wat wij momenteel te veel zien is het resultaat van een beleid waarin scouting volledig heeft gefaald en verkeerde keuzes zijn gemaakt.
Dat we geen betere spelers hebben kunnen we de trainer TS niet kwalijk nemen, maar wel het ontbreken van een degelijke scouting en het waardoor de selectie wordt met de aangetrokken spelers. En ja ook de financi?n ontbreken om betere spelers aan te kunnen trekken, maar dit beleid voortzetten gaat volgens mij leiden tot een sterke vermindering van de Sk kaarten en sponsoren waarmee rekening is gehouden.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: De Gast op februari 17, 2024, 08:44:57
Citaat van: wiekie1969 op februari 17, 2024, 08:04:51
Snap niet waarom Barto en vd Vlag hun bek dan niet opentrekken. Of zien zij het ook niet?

Dat mag ook wel eens worden opgefrist. Barto laatst bij OF net de dorpspastoor. Moet je ook niet aan denken dat hij ooit hier trainer wordt.
Laat Henk mooi cultuurbewaker zijn en zet wat kwaliteit naast ?m neer.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: De Gast op februari 17, 2024, 08:50:42
Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2024, 08:44:18
Het is duidelijk dat Henk geen tovenaar is en de TS hem hierin niet kan ondersteunen en dat hij over een zeer middelmatige selectie beschikt.
Ook is het tekenend dat Henk in de ene wedstrijd wordt toegezongen en bewierrookt en daarna wordt er weer aan hem getwijfeld.
Wat wij momenteel te veel zien is het resultaat van een beleid waarin scouting volledig heeft gefaald en verkeerde keuzes zijn gemaakt.
Dat we geen betere spelers hebben kunnen we de trainer TS niet kwalijk nemen, maar wel het ontbreken van een degelijke scouting en het waardoor de selectie wordt met de aangetrokken spelers. En ja ook de financi?n ontbreken om betere spelers aan te kunnen trekken, maar dit beleid voortzetten gaat volgens mij leiden tot een sterke vermindering van de Sk kaarten en sponsoren waarmee rekening is gehouden.

Zo ist wel. Henk hoeft zich niet te bewijzen. Henk moet goed ondersteund worden en een goeie selectie tot zn beschikking hebben. Hij heeft het ook maar overgenomen moeten we niet vergeten.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 17, 2024, 09:24:12
Citaat van: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 21:47:14
Dit is de zoveelste bar slechte wedstrijd waar de spelers niet thuis geven, dus het heeft niets met de beker te maken. Ze hebben al 2 jaar lang een mentaliteits probleem.
klopt. Waarom niet starten met die Noor en Sylla op de back dat scheelt al 2 wissels.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: michello op februari 17, 2024, 09:32:00
Wisselvalligheid zoals we het hele seizoen al zien. Gebrek aan wil om te winnen, missen van ervaring en dat gehussel achterin is ook niet echt bevorderend voor een stabiele achterhoede. Volgende week met een vaste verdediging starten en dit blijven volgehouden tot aan het eind. Stoppen met Smit op de buiten. Verwacht sowieso in Breda een beter resultaat.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: oost op februari 17, 2024, 09:43:08
Wat een vreselijk seizoen hebben we eigelijk.
Als je de halve finale even weg denkt een puur naar de competitie kijkt :zucht.
We zitten opgescheept met duur betaalde krachten die veel en veel te weinig brengen. Middenveld klopt weinig van. Achterhoede is gewoon gaten kaas. Nee ook henknkan hier geen klote mee. Dat zou die natuurlijk nooit in het openbaar zeggen. Maar man wat ben ik klaar met dit seizoen :rodekaart.
Volgende jaar natuurlijk gewoon weer kkd. Hopelijk  nemen ze afscheid van 90% van de selectie en krijgt henk de kans om het weer ouderwets naar zijn hand te zetten. Oja wat hebben wij een vreselijke KUT KEEPER
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 17, 2024, 09:52:00
Ik snapte al niet waarom ineens vd Meer vast in het elftal kwam. Tol was een noodoplossing maar hield zich wel staande.
Het was Tol/Smand/Bergsma/Sylla en werd ineens vdMeer/Tol/Smand/Poll.

En zet Smit op het middenveld naast Breij en vMullem dan maar op 6 (bij gebrek aan beter).
Dam zit daar in ieder geval wat meer duelkracht dan met vKaam/De Jong.

Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2024, 10:01:22
Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2024, 09:52:00
Ik snapte al niet waarom ineens vd Meer vast in het elftal kwam. Tol was een noodoplossing maar hield zich wel staande.
Het was Tol/Smand/Bergsma/Sylla en werd ineens vdMeer/Tol/Smand/Poll.

En zet Smit op het middenveld naast Breij en vMullem dan maar op 6 (bij gebrek aan beter).
Dam zit daar in ieder geval wat meer duelkracht dan met vKaam/De Jong.
Bergsma speelt het hele seizoen al met pijnstillers en speelt alleen als het nodig is... Poll speelde omdat Sylla weg was. En de nieuwe jongens hebben wat wedstrijden betreft wat meer tijd nodig.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: De Gast op februari 17, 2024, 10:03:52
Geef eerst eens de aanvoerdersband aan de enige echte aanvoerder en dat is Breij. Die jonkies moet je er niet mee opzadelen want ze raken geen knikker meer.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Naastismis op februari 17, 2024, 10:18:03
Onder Ultee dit seizoen  meer thuiswedstrijden gewonnen dan onder Henk, gewoon een andere trainer volgend seizoen, de kunstjes van Henk zijn uitgewerkt.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2024, 10:36:32
Citaat van: Naastismis op februari 17, 2024, 10:18:03
Onder Ultee dit seizoen  meer thuiswedstrijden gewonnen dan onder Henk, gewoon een andere trainer volgend seizoen, de kunstjes van Henk zijn uitgewerkt.
Tuurlijk :_schater :_schater :_schater :_schater :zucht
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: De Gast op februari 17, 2024, 10:56:17
Citaat van: Naastismis op februari 17, 2024, 10:18:03
Onder Ultee dit seizoen  meer thuiswedstrijden gewonnen dan onder Henk, gewoon een andere trainer volgend seizoen, de kunstjes van Henk zijn uitgewerkt.

Misschien moet je eens wat verder kijken dan de trainer  :zucht
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2024, 11:02:43
Citaat van: De Gast op februari 17, 2024, 10:56:17
Misschien moet je eens wat verder kijken dan de trainer  :zucht
Inderdaad :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: oost op februari 17, 2024, 11:07:26
Misschien Hans klok voor de groep :devil

Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2024, 11:11:01
Citaat van: oost op februari 17, 2024, 11:07:26
Misschien Hans klok voor de groep :devil
Ze kenne dei oek voor de groep zetten, dan valt er altiet wat te lachen voor de spelers..
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: FCHandhaving op februari 17, 2024, 11:12:31
Citaat van: wiekie1969 op februari 17, 2024, 08:02:57
Henk was deze week boos geworden op de training. Slappe hap.

Heeft veel geholpen, de vele punten die we hebben laten liggen tegen ploegen die in de onderste regionen bivakeren is zo dood en doodzonde, en totaal onnodig naar mijn mening.

Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Galdiano op februari 17, 2024, 11:17:02
Ik gooi hem er maar even in, en ik weet er zelf ook geen volledig antwoord op. En speel wellicht advocaat van de duivel.

Henk zakt tactisch te vaak door het ijs, en met Barto, vd Vlag en nu ook met Burghout is er niemand die hem kan ondersteunen.
Te vaak heeft Henk het niet om kunnen draaien. En daarmee bedoel ik te zeggen, het is voor een x periode leuk vanwege het schok effect. Nu ook de eerste 9 wedstrijden ongeslagen, tegenstanders passen zich weer aan het alles maar voren spel van Henk en er is wederom geen plan B.

De halve finale verbloemt op dit moment veel, en daar ligt ook precies weer de kracht van Henk. E?n wedstrijd vlammen en iedereen scherp zetten. Of het nou een derby, tegen Groningen of de beker is, dit kan Henk maar al te goed. Hij doet alsof de Champions League gewonnen kan worden en de spelers gaan als de brandweer.
Maar daarna zakt het weer in. Zoals tegen Oss en gister.

Het is makkelijker om een shock effect te brengen dan een stabiel langdurig presterend elftal. Dit blijkt ook dit seizoen weer met Henk. Graafschap, ADO en Willem II worden gespeeld als finales maar daarna is alles weer ruk. En er is wederom geen plan B. Wederom geen klootzak in het team, het is allemaal weer te lief. Tegen jong ploegen moet je vanaf minuut ??n laten zien dat er niks te halen valt. En het gebeurd elke keer weer niet. Het draait om mooi aanvallend voetbal. En juist tegen die ploegen werkt het weer niet.

In 2013 zijn we gepromoveerd vanwege de flow die we kregen met Henk, echter ook met geluk dat we een Rose en Bakens hadden. Daarna een goede start met Lodeweges, maar daarna met Henk zakte het weer in.

Na het vertrek van Sandor heeft Henk weer geen sterke tacticus naast zich en dat vertaald zich wederom in de huidge prestaties.

Wat moeten we er mee? Ik zie geen verbetering helaas. En kom niet aan,et we hebben de spelers niet. Je ziet op dit moment geen ontwikkeling en vooruitgang helaas.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 17, 2024, 11:25:48
De goals tegen zijn toch ook persoonlijke fouten... daar helpt geen taktiek aan.
Dan helpt 2 ? 3 scoren ook niet meer.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Inferno-058 op februari 17, 2024, 11:39:08
Seizoen gaat als een nachtkaars uit. Het zou wat zijn als we niet eens de play offs meer weten te halen.

En die bekerpot wordt ook een fiasco denk ik
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: michello op februari 17, 2024, 11:45:52
Ik snap de negativiteit maar we spelen potdomme nog overal om. Dat hebben we zelden meegemaakt. Dit team is gewoon verschrikkelijk onstabiel en wisselvallig. We hebben genoeg scorend vermogen dus elke wedstrijd ook kans om te winnen, wie de tegenstander is maakt niet uit, we zijn nog nooit kansloos ten onder gegaan. Daar hou ik me maar aan vast.
Ik ben blij dat we maandag alweer moeten, hopelijk kan dat de negatieve sentiment weer doorbreken.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Destroyer op februari 17, 2024, 11:49:31
Citaat van: Galdiano op februari 17, 2024, 11:17:02
Ik gooi hem er maar even in, en ik weet er zelf ook geen volledig antwoord op. En speel wellicht advocaat van de duivel.

Henk zakt tactisch te vaak door het ijs, en met Barto, vd Vlag en nu ook met Burghout is er niemand die hem kan ondersteunen.
Te vaak heeft Henk het niet om kunnen draaien. En daarmee bedoel ik te zeggen, het is voor een x periode leuk vanwege het schok effect. Nu ook de eerste 9 wedstrijden ongeslagen, tegenstanders passen zich weer aan het alles maar voren spel van Henk en er is wederom geen plan B.

De halve finale verbloemt op dit moment veel, en daar ligt ook precies weer de kracht van Henk. E?n wedstrijd vlammen en iedereen scherp zetten. Of het nou een derby, tegen Groningen of de beker is, dit kan Henk maar al te goed. Hij doet alsof de Champions League gewonnen kan worden en de spelers gaan als de brandweer.
Maar daarna zakt het weer in. Zoals tegen Oss en gister.

Het is makkelijker om een shock effect te brengen dan een stabiel langdurig presterend elftal. Dit blijkt ook dit seizoen weer met Henk. Graafschap, ADO en Willem II worden gespeeld als finales maar daarna is alles weer ruk. En er is wederom geen plan B. Wederom geen klootzak in het team, het is allemaal weer te lief. Tegen jong ploegen moet je vanaf minuut ??n laten zien dat er niks te halen valt. En het gebeurd elke keer weer niet. Het draait om mooi aanvallend voetbal. En juist tegen die ploegen werkt het weer niet.

In 2013 zijn we gepromoveerd vanwege de flow die we kregen met Henk, echter ook met geluk dat we een Rose en Bakens hadden. Daarna een goede start met Lodeweges, maar daarna met Henk zakte het weer in.

Na het vertrek van Sandor heeft Henk weer geen sterke tacticus naast zich en dat vertaald zich wederom in de huidge prestaties.

Wat moeten we er mee? Ik zie geen verbetering helaas. En kom niet aan,et we hebben de spelers niet. Je ziet op dit moment geen ontwikkeling en vooruitgang helaas.

Ik denk dat je de vinger op de zere plek legt. Henk is een topper in motiveren als er iets te halen valt. Maar hij mist echt een goede side kick als Sandor of destijds Slot of Hulshof. Met een goede techneut ernaast heb je een goede pulse. Maar ja, hoe nu verder? Als het zo doorgaat haal je de PO niet, maar eigenlijk nog erger, wat heb je daar te zoeken op dit moment?
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Inferno-058 op februari 17, 2024, 11:52:19
Citaat van: michello op februari 17, 2024, 11:45:52
Ik snap de negativiteit maar we spelen potdomme nog overal om. Dat hebben we zelden meegemaakt. Dit team is gewoon verschrikkelijk onstabiel en wisselvallig. We hebben genoeg scorend vermogen dus elke wedstrijd ook kans om te winnen, wie de tegenstander is maakt niet uit, we zijn nog nooit kansloos ten onder gegaan. Daar hou ik me maar aan vast.
Ik ben blij dat we maandag alweer moeten, hopelijk kan dat de negatieve sentiment weer doorbreken.
Verschil met de 2e plek is 14 punten nu... Dat gaan wij niet meer halen. We staan niet eens meer op een play offs plek.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 17, 2024, 11:59:17
Citaat van: michello op februari 17, 2024, 09:32:00
Wisselvalligheid zoals we het hele seizoen al zien. Gebrek aan wil om te winnen, missen van ervaring en dat gehussel achterin is ook niet echt bevorderend voor een stabiele achterhoede. Volgende week met een vaste verdediging starten en dit blijven volgehouden tot aan het eind. Stoppen met Smit op de buiten. Verwacht sowieso in Breda een beter resultaat.
dacht ik ook al
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 17, 2024, 12:11:48
Dat je bij vlagen simpel word weggespeeld tja hoe kan dat. Wat ik wel weet is dat Henk wederom niet de beste spelers opstelde. Dat Fedde in het rood zat, tis toch een prof. Dat Poll er uit moest terwijl Johndly wel bleef staan in de rust begreep ik helemaal niks van . Poll speelde wel degelijk en voegde verder niks toe. Henk moet keihard zijn en worden daar is ie trainer voor.
Tis nu wel klaar met van Osch ( mocht vorige week geen commentaar geven) maar naar weer 2 blunders kan je het niet meer maken tegen over de rest.
Je zag dat de Noor constant linies oversloeg en de ballen strak inspeelde maar dat de rest dan weer een slechte balaanname had.( deze jongen is een hoger nivo gewend) . Uldrikus was met um zelf in gevecht.
Heb het al paar x benoemd en lees het hier weer terug van Galdiano. Er moet een sterke man naast Henk ( Sandor of baardmans) . Henk heeft het veel te druk met coaching en dan zie je de tactische dingen niet meer.
Je ziet geen verlengstuk van Henk zowel op het veld( Schouten) als naast hem.
Dit moet echt gebeuren!!!! Bestuur!
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 17, 2024, 12:17:33
Citaat van: De Gast op februari 17, 2024, 10:56:17
Misschien moet je eens wat verder kijken dan de trainer  :zucht
klopt. Kwaliteit is gewoon niet goed genoeg. Een paar x lukt het Henk om het maximale er uit te persen( ADO uit, VVV uit, Graafschap uit, WiIlem 2 uit, Vitesse thuis ) . Gisteren was zwaar door de ondergrens dat is weer het andere uiterste.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 17, 2024, 12:27:52
En ook karakter. vKaam is geen slechte voetballer, zeker niet voor de KKD. Maar straalt in niks uit dat hij wil winnen. En dat is dan de aanvoerder.  :zucht
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: De Gast op februari 17, 2024, 12:30:48
Het is niet Henk zn staf, het is niet Henk zn selectie. Hij heeft geen ondersteuning in de ts en kan zelf ook niet alles.
De scouting faalt doorlopend, er is geen technische man, de nawee?n van een jaar Ultee hebben we nog last van. We selecteren niet door (ook niet in de ts). De laatste twee jaar beginnen we met veel te weinig ervaring in het elftal wat dan weer gepoogd wordt te repareren in de winterstop. Op 0 beginnen straks zal ook weer moeilijk worden met al die middelmaat of veel te dure spelers die voor meerdere jaren vastliggen. Het bestuur en de rvc is een vriendenkliekje waar straks enkel een jonge brave technisch manager deel van mag uitmaken. De club lijkt op een fout spoor te zijn beland.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: michello op februari 17, 2024, 12:38:29
Citaat van: De Gast op februari 17, 2024, 12:30:48
Het is niet Henk zn staf, het is niet Henk zn selectie. Hij heeft geen ondersteuning in de ts en kan zelf ook niet alles.
De scouting faalt doorlopend, er is geen technische man, de nawee?n van een jaar Ultee hebben we nog last van. We selecteren niet door (ook niet in de ts). De laatste twee jaar beginnen we met veel te weinig ervaring in het elftal wat dan weer gepoogd wordt te repareren in de winterstop. Op 0 beginnen straks zal ook weer moeilijk worden met al die middelmaat of veel te dure spelers die voor meerdere jaren vastliggen. Het bestuur en de rvc is een vriendenkliekje waar straks enkel een jonge brave technisch manager deel van mag uitmaken. De club lijkt op een fout spoor te zijn beland.


De vraag is met wat voor begroting/budget we gaan beginnen aan volgend seizoen. Ik hoop dat we Smit kunnen verkopen voor 1.5 miljoen maar dan moet hij wel in of rondom de  spits gezet worden.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Beul B op februari 17, 2024, 13:53:57
Verdedigend vindt ik het niet eens ze slecht, want we verdedigen helemaal niet. _O_

Smit op links is niets. Of Smit of Uldrikus als centrumspits. Loop je beide maar 1 helft helemaal de pleuris. Dan kan de ander weer een helft op de wissel. Je zou nog Smit op het middenveld net achter de spits neer kunnen zetten. Onze keeper is een magere voldoende over de hele periode dat hij gekeept heeft. Hij wint geen wedstrijden voor je. Dus Minnema een kans geven. Tol is de beste man achter. Als je de laatste weken ziet hoeveel passes hij over langere afstand keurig op maat neer legt. Echt klasse. Henk moet gewoon een goede site kick hebben. Wormgoor wil ik nog niet afschrijven maar viel mij gisteren tegen. Zat er vaak naast. Gewoon Sylla en onze noor opstellen. We moeten hopen dat we de play offs nog halen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: denistel op februari 17, 2024, 13:58:31
Citaat van: Destroyer op februari 17, 2024, 11:49:31
Ik denk dat je de vinger op de zere plek legt. Henk is een topper in motiveren als er iets te halen valt. Maar hij mist echt een goede side kick als Sandor of destijds Slot of Hulshof. Met een goede techneut ernaast heb je een goede pulse. Maar ja, hoe nu verder? Als het zo doorgaat haal je de PO niet, maar eigenlijk nog erger, wat heb je daar te zoeken op dit moment?

gister en tegen jong psv wel weg gespeeld vind ik
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 17, 2024, 17:19:21
Zag even die 1-1 terug. Dacht knappe redding op de tribune. Gvd hij duwt de bal naar die vent terwijl je zo,n bal moet stompen naar buiten. Dit is de zoveelste x dat ie weer niet stompt. Wat doet die van de vlag op de training  :(
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2024, 17:31:13
Citaat van: sunderland op februari 17, 2024, 17:19:21
Zag even die 1-1 terug. Dacht knappe redding op de tribune. Gvd hij duwt de bal naar die vent terwijl je zo,n bal moet stompen naar buiten. Dit is de zoveelste x dat ie weer niet stompt. Wat doet die van de vlag op de training  :(
Zo kreeg hij ook zijn doelpunten tegen bij Fortuna....
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 17, 2024, 21:20:19
Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2024, 17:31:13
Zo kreeg hij ook zijn doelpunten tegen bij Fortuna....
jij weet dat. Ik wist dat niet maar dat moet een td toch weten. De vorige trainer heeft het er gewoon door gedrukt hoor ik al
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: PePe op februari 17, 2024, 22:16:51
Fortuna met van Osch acteerden ook steeds in het rechter rijtje. (Degradatie zone)
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: papier op februari 17, 2024, 22:21:18
Citaat van: sunderland op februari 17, 2024, 21:20:19
jij weet dat. Ik wist dat niet maar dat moet een td toch weten. De vorige trainer heeft het er gewoon door gedrukt hoor ik al

Fout van de TD niet van de trainer
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: PePe op februari 17, 2024, 22:25:37
van Osch komt uit de koker van Ultee, kan niet missen.
Maar de TD is verantwoordelijk.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: denistel op februari 18, 2024, 00:32:15
Citaat van: sunderland op februari 17, 2024, 17:19:21
Zag even die 1-1 terug. Dacht knappe redding op de tribune. Gvd hij duwt de bal naar die vent terwijl je zo,n bal moet stompen naar buiten. Dit is de zoveelste x dat ie weer niet stompt. Wat doet die van de vlag op de training  :(

ston oek niet een speler bij due van j utrecht ken toch niet ligt niet alleen aan v osch
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: PePe op februari 18, 2024, 11:58:41
Tol had volgens mij niet moeten worden gewisseld.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 18, 2024, 12:26:14
Citaat van: PePe op februari 18, 2024, 11:58:41
Tol had volgens mij niet moeten worden gewisseld.
ben het meestal wel eens met de wissels. Vond het n? echt slecht zoals ook de wedstrijd was. Dat je 3 x wisselt achterin zegt natuurlijk genoeg over de begin opstelling. Klopt voor geen kant.  Kan het wel weer zeggen maar Henk heeft iemand nodig naast hem want tegenwoordig kun je dit niet meer allemaal alleen. En coaching en tactisch en wissels en aan plan houden en zien waar het bij tegenstander goed of slecht gaat. Dat kan gewoon niet en ik heb al maanden het idee dat Henk dit allemaal alleen moet doen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 18, 2024, 12:30:37
Citaat van: sunderland op februari 18, 2024, 12:26:14
ben het meestal wel eens met de wissels. Vond het n? echt slecht zoals ook de wedstrijd was. Dat je 3 x wisselt achterin zegt natuurlijk genoeg over de begin opstelling. Klopt voor geen kant.  Kan het wel weer zeggen maar Henk heeft iemand nodig naast hem want tegenwoordig kun je dit niet meer allemaal alleen. En coaching en tactisch en wissels en aan plan houden en zien waar het bij tegenstander goed of slecht gaat. Dat kan gewoon niet en ik heb al maanden het idee dat Henk dit allemaal alleen moet doen.

Een van de wissels kreeg zelfs instructie van Minnema
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: PePe op februari 18, 2024, 12:54:47
Ren?e vd Weij het komende seizoen toevoegen aan de staf, in mijn ogen iemand met technisch inzicht.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sjaak op februari 18, 2024, 15:56:06
Citaat van: Beul B op februari 17, 2024, 13:53:57
Verdedigend vindt ik het niet eens ze slecht, want we verdedigen helemaal niet. _O_

Smit op links is niets. Of Smit of Uldrikus als centrumspits. Loop je beide maar 1 helft helemaal de pleuris. Dan kan de ander weer een helft op de wissel. Je zou nog Smit op het middenveld net achter de spits neer kunnen zetten. Onze keeper is een magere voldoende over de hele periode dat hij gekeept heeft. Hij wint geen wedstrijden voor je. Dus Minnema een kans geven. Tol is de beste man achter. Als je de laatste weken ziet hoeveel passes hij over langere afstand keurig op maat neer legt. Echt klasse. Henk moet gewoon een goede site kick hebben. Wormgoor wil ik nog niet afschrijven maar viel mij gisteren tegen. Zat er vaak naast. Gewoon Sylla en onze noor opstellen. We moeten hopen dat we de play offs nog halen.

Ik zou het juist omdraaien. Smit in de spits. Uldrikis daarachter. In niks laat Roberts zien dat hij spits is. Ik meende in het begin een voorzet van de rechterkant wappert over iedereen heen, Smit haalt hem nog en ramt hem voor. Uldrikis is nooit bij de eerste paal. Hij kan beter balletje vasthouden en meegeven aan komende spelers
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: sunderland op februari 18, 2024, 20:19:27
Citaat van: sunderland op februari 18, 2024, 12:26:14
ben het meestal wel eens met de wissels. Vond het n? echt slecht zoals ook de wedstrijd was. Dat je 3 x wisselt achterin zegt natuurlijk genoeg over de begin opstelling. Klopt voor geen kant.  Kan het wel weer zeggen maar Henk heeft iemand nodig naast hem want tegenwoordig kun je dit niet meer allemaal alleen. En coaching en tactisch en wissels en aan plan houden en zien waar het bij tegenstander goed of slecht gaat. Dat kan gewoon niet en ik heb al maanden het idee dat Henk dit allemaal alleen moet doen.
ik hoor even Henk bij de omrop en die zegt min of meer wat ik hier schreef. Hij is teveel met de coaching van de verdediging bezig waardoor hij de rest wat was vergeten zegt ie. Dan moeten de assistenten dat toch zeggen en overnemen?. Dit zegt exact en zoveel over hoe de vork in de steel zit .
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: nee,wel? op februari 18, 2024, 21:56:50
hoop dan maar dat dit een totale offday cq collectieve miskleun was ,en dat vanaf nu er weer een stijgende lijn word opgepakt.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Trainert! op februari 18, 2024, 22:11:26
Citaat van: sunderland op februari 18, 2024, 20:19:27
ik hoor even Henk bij de omrop en die zegt min of meer wat ik hier schreef. Hij is teveel met de coaching van de verdediging bezig waardoor hij de rest wat was vergeten zegt ie. Dan moeten de assistenten dat toch zeggen en overnemen?. Dit zegt exact en zoveel over hoe de vork in de steel zit .


Dit betekent dat er een stelletje lampenkappen op de bank zitten. B&B rap afscheid van nemen na dit seizoen.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2024, 08:26:54
Die ene lampekap heeft het vorig seizoen heel goed gedaan met O21 dus niet raar dat die een kans kreeg.

Maar goed dit is de staf van Reijnen/Ultee dus er zal wel wat veranderen komend seizoen.
De rol van een Engelse manager zou goed bij Henk passen, met een sterke 2e trainer er naast.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2024, 09:18:26
Citaat van: Bankzitter op februari 19, 2024, 08:26:54
Die ene lampekap heeft het vorig seizoen heel goed gedaan met O21 dus niet raar dat die een kans kreeg.

Maar goed dit is de staf van Reijnen/Ultee dus er zal wel wat veranderen komend seizoen.
De rol van een Engelse manager zou goed bij Henk passen, met een sterke 2e trainer er naast.
Meerdere seizoenen heeft hij uitstekend werk geleverd bij O21 en heeft tijdens de trainingen zijn rol net als Barto, volgend seizoen is er ruimte voor een extra assistent en zou mij niet verbazen dat die ook komt. Zo kan Henk meer de rol aannemen die jij aangeeft en samen met de nieuwe TM(die ook druk is met de opleiding v/d club) spelers gaat halen voor de 1e selectie.
Titel: Re: Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2024, 09:21:13
Citaat van: Trainert! op februari 18, 2024, 22:11:26

Dit betekent dat er een stelletje lampenkappen op de bank zitten. B&B rap afscheid van nemen na dit seizoen.
Goede 'collega' ben je, ouwe backstabber :_schater