Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Drumfather SCC op januari 14, 2023, 21:45:49

Titel: Mimoun Mahi
Bericht door: Drumfather SCC op januari 14, 2023, 21:45:49
Mimoun Mahi vertrekt bij FC Utrecht. De aanvaller maakt het seizoen op huurbasis af bij SC Cambuur.

Cambuur, de minst scorende club van de Eredivisie, zoekt al langer naar offensieve versterking. Met de 28-jarige Mahi, inzetbaar op de flank en in de punt, heeft de club uit Leeuwarden de eerste vis aan de haak.

Tim Matavz was ook in beeld in Leeuwarden, maar hij heeft besloten zijn loopbaan dichter bij familie voort te zetten. De voormalige spits van FC Groningen, PSV en Vitesse zal naar verwachting tekenen bij een club uit Kroati?.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Jandehulk op januari 14, 2023, 21:57:35
Nou toch 50% van de verwachte versterkingen  die wel komt...snel doorschakelen naar die andere spits, en gaan voetballen. :0=
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: okkele op januari 14, 2023, 21:57:41
Welkom..
Op naar een spannende 2e seizoenshelft
|:)
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: De Gast op januari 15, 2023, 09:34:08
Welkom en excuus hier voor de lauwe reacties maar wij als supporters zijn inmiddels murw gebeukt en het vertrouwen in de selectie en mensen er omheen is inmiddels naar het vriespunt gezakt.

Succes hier en we hopen dat na alle flops op de buitenposities jij het wel waar kunt maken  |:)
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: zeewolde op januari 15, 2023, 09:41:39
Welkom en hopelijk ben je fit.
Laat het dan maar zien tegen je oude club de fcg
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Bankzitter op januari 15, 2023, 10:25:59
Kwaliteiten voor rechterrijtje eredivisie ... maar zoals een groot deel van de selectie wel mits fit en in vorm.
Ook mooi dat hij op meerdere posities voorin kan spelen.

Hopelijk nog 1 of 2 basisspelers erbij die de rest op sleeptouw kunnen nemen.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: papier op januari 15, 2023, 10:44:37
Ik denk A dat deze man er niet direct staat, B hij dus logischerwijs niet alle wedstrijden kan spelen en C niet het type speler is dat op de linksbuiten het verschil gaat maken in het spel (in de punt wellicht wel). Kortom, er moet nog een rappe linksbuiten bij om wat dynamiek te krijgen, anders blijven we tikkies breed geven in een wandeltempo, dan heb je ook niets aan de kwaliteiten van Mahi.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: nee,wel? op januari 15, 2023, 11:10:28
hoop het niet maar het zou zo weer des cambuurs weze at een dergelijke speler een half jaar de ziekenboeg bezet houd
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Stiens op januari 17, 2023, 15:52:44
Mist wedstrijdritme maar is voor de rest fit. Welkom bij de mooiste club! Maak ons gek  |:) |:) |:)

(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2023/01/0A0A6343-1536x1024.jpg)
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Scc4-ever op januari 17, 2023, 17:26:50
 Welkom en veel succes  |:)
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: PePe op januari 17, 2023, 17:47:45
Gaat acteren onder nummer 25, welkom Mahi.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: LWD vak 7 op januari 17, 2023, 17:50:37
Welkom en veel succes!
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Tanjajeah op januari 17, 2023, 17:56:43

Cambuur/Foeke Booy: Mahi (28) kende dit seizoen het nodige blessureleed, maar is inmiddels weer helemaal fit. Hij mist nog wel wat wedstrijdritme, maar kan wel direct aansluiten bij de groep en hopelijk snel minuten gaan maken.

Mahi zelf, in de LC: 'Ik train nu individueel op het veld en ga proberen zo snel mogelijk aan te sluiten'


Het lijkt erop dat Foeke het wat mooier brengt dan de werkelijkheid is. Mahi heeft alleen individueel getraind de afgelopen tijd en kan nog niet aansluiten bij de groep, zoals Foek zegt. Dat scheelt nogal (een paar week).
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Noordcambuur op januari 17, 2023, 18:12:17
Welkom Mahi en last je benen spreken en neem de ploeg op sleeptouw.
En laat die Utrecht supporters maar  :_schater
Veel succes in Leeuwarden  |:)
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: sunderland op januari 17, 2023, 19:02:34
Tis toch wel weer onvoorstelbaar. Halen ze een speler, kan ie pas met 3/4 weken echt mee doen. Wat een bende hier. Niet om die jongen maar we hebben er 1 nodig die er gelijk moet en kan staan. Nog verder achterop raken kan NIET. !
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Bernardo op januari 17, 2023, 19:02:54
Citaat van: Tanjajeah op januari 17, 2023, 17:56:43
Cambuur/Foeke Booy: Mahi (28) kende dit seizoen het nodige blessureleed, maar is inmiddels weer helemaal fit. Hij mist nog wel wat wedstrijdritme, maar kan wel direct aansluiten bij de groep en hopelijk snel minuten gaan maken.

Mahi zelf, in de LC: 'Ik train nu individueel op het veld en ga proberen zo snel mogelijk aan te sluiten'


Het lijkt erop dat Foeke het wat mooier brengt dan de werkelijkheid is. Mahi heeft alleen individueel getraind de afgelopen tijd en kan nog niet aansluiten bij de groep, zoals Foek zegt. Dat scheelt nogal (een paar week).

Onbegrijpelijk.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: De Gast op januari 17, 2023, 19:19:49
Blijkbaar moeten we het van niet fitte spelers hebben. Een fitte vd Water was wellicht ook niet haalbaar geweest. In elk geval is Mimoun wat tonnetjes goedkoper.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Tanjajeah op januari 17, 2023, 20:01:03
De hunkering van Mimoun Mahi: 'Dit is een reset van mijn carri?re'


Door Reon Boeringa
SC Cambuur snakt naar doelpunten en Mimoun Mahi hunkert naar speeltijd. Met de 28-jarige aanvaller heeft de club uit Leeuwarden in elk geval een bijzonder gretige nieuweling binnengehaald.

Zijn laatste basisplaats in de Eredivisie dateert van februari vorig jaar. Dit seizoen viel hij bij FC Utrecht slechts twee keer in. Nee, in fysiek opzicht heeft het Mahi het afgelopen jaar bepaald niet meegezeten. Zijn komst zorgde daardoor voor gemengde reacties bij de Cambuur-aanhang. Dat hij kan voetballen heeft hij ruimschoots bewezen bij Sparta Rotterdam, FC Groningen en in Utrecht, maar in hoeverre gaat die Mahi zich laten zien in Leeuwarden?

De aanvaller weet dat zijn fysieke situatie een thema is. Hij brengt het tijdens de kennismaking zelf ter sprake. 'Dit gaat lukken', zegt hij daarna vastberaden. 'Ik heb een plan in mijn hoofd en daar ga ik het komende half jaar volle bak voor. Dit is een reset van mijn carri?re. Mijn gezin blijft in het westen wonen en ik ga de komende maanden volle bak om te slagen in Leeuwarden. Ik wil weer knallen, Cambuur heeft goals nodig. Dit moet een win-win worden.'

De interesse van Cambuur speelde volgens Mahi al een tijdje. 'De laatste weken kwam het steeds dichterbij, omdat ik ook steeds verder kwam in mijn revalidatie. Ik ben heel blij dat het uiteindelijk van een transfer gekomen is.' De voormalige speler van FC Groningen en Sparta Rotterdam gaat zich in Leeuwarden voornamelijk op de linksbuitenpositie richten. Mahi: 'De trainer (Sjors Ultee, red.) heeft gezegd dat ik voorin overal kan spelen, maar dat hij me vooral op links wil gaan gebruiken. Op die plek heb ik mijn topjaren beleefd en dat niveau wil ik weer gaan halen. Ik heb al veel ervaring, maar ben pas 28.'

'Ik ben niet het type dat veel tijd nodig heeft om topfit te worden, dus ik denk dat ik snel kan leveren.'

Cambuur staat laatste en met wedstrijden tegen Sparta Rotterdam (thuis), FC Groningen (uit) en Fortuna Sittard (thuis) komen er weken aan waarin punten gepakt moeten worden. Mahi: 'Ik ben ervan overtuigd dat deze selectie goed genoeg is om te gaan klimmen. Ik ben zelf een aanvaller en ik weet dat voor een aanvaller alles om vertrouwen draait. Deze club scoort zo moeilijk, de aanvallers zitten in een bepaald patroon. Dat patroon herken ik, want ik heb het zelf ook weleens ervaren. Dat moeten we doorbreken. Dan gaan er dingen veranderen, want deze spelers zijn goed genoeg.'

Of hij zaterdag tegen Sparta al kan debuteren weet Mahi nog niet. 'Ik heb een langere periode niet gespeeld, dus ik heb wel een bepaalde opbouw nodig. Alleen ben ik niet het type dat veel tijd nodig heeft om topfit te worden, dus ik denk dat ik snel kan leveren. Dat is gunstig voor mij ?n voor de club. Want ik wil mijn steentje bijdragen, deze club hoort niet zo laag te staan.'
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: R058 op januari 17, 2023, 20:01:28
Citaat van: sunderland op januari 17, 2023, 19:02:34
Tis toch wel weer onvoorstelbaar. Halen ze een speler, kan ie pas met 3/4 weken echt mee doen. Wat een bende hier. Niet om die jongen maar we hebben er 1 nodig die er gelijk moet en kan staan. Nog verder achterop raken kan NIET. !
Waar komen die 3/4 weken vandaan? In het VI artikel geeft Mahi juist aan dat hij niet lang nodig heeft om wedstrijdfit te worden. Laten we nou pas boos worden als het echt zo blijkt te zijn. En daarnaast denk ik dat hij ook bij invalbeurten meteen al invloed kan hebben.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Stiens op januari 17, 2023, 20:12:04
Mooi artikel op VI maar die jongen weet natuurlijk hoe het werkt. Die zegt precies wat alles en iedereen die Cambuur een warm hart toedraagt wil horen.

?Ik kan snel leveren? ?Deze club hoort niet zo laag te staan? ?Dit gaat lukken?

Mooie woorden, nu nog waarmaken! Hopelijk krijgt hij het voor elkaar en kunnen we een half jaartje van hem genieten!  |:) |:) |:)
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: nee,wel? op januari 17, 2023, 21:57:41
Citaat van: Stiens op januari 17, 2023, 20:12:04
Mooi artikel op VI maar die jongen weet natuurlijk hoe het werkt. Die zegt precies wat alles en iedereen die Cambuur een warm hart toedraagt wil horen.

?Ik kan snel leveren? ?Deze club hoort niet zo laag te staan? ?Dit gaat lukken?

Mooie woorden, nu nog waarmaken! Hopelijk krijgt hij het voor elkaar en kunnen we een half jaartje van hem genieten!  |:) |:) |:)

precies dat altijd van dat standaard trainers spelers prietpraat, verder wens ik hem succes en hoop ik dat ie zijn woorden waarmaakt
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Bankzitter op januari 17, 2023, 22:22:43
Het is wel een erg goede speler, niveau linkerrijtje ... daar zijn we het toch wel over eens?
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Montana op januari 17, 2023, 22:41:56
"Ik ben redelijk fit, ik kan in principe trainen", zegt Mahi bij zijn presentatie. "Vanuit daar moeten we wedstrijdfit worden. Hopelijk kan ik hier binnenkort vlammen."
"We moeten een goed plan maken"
"Ik kan in principe alles doen, maar je moet wel topfit zijn om het verschil te kunnen maken. Ik heb de afgelopen maanden niet veel gespeeld en dus moeten we een goed plan maken hoe we dat gaan oppakken", zegt Mahi.

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/1187901/sc-cambuur-huurt-aanvaller-mimoun-mahi-van-fc-utrecht-ik-wil-hier-vlammen
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Bob Paisley op januari 17, 2023, 22:58:40
Tja. Ik weet het niet hoor?..
Mits fit een topper voor ons
Maar ben bang dat het eerst wedstrijden lang minuten maken wordt.
En dan zijn we eigenlijk weer te laat.
Ik hoop dat ik er naast zit
Desondanks welkom
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Bob Paisley op januari 17, 2023, 22:59:24
Nu nog een versterking die er direct staat.   
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: PePe op januari 17, 2023, 23:04:29
We gaan zijn voortgang volgen. Als hij nog wat tijd nodig heeft, en hij is nog niet nodig is om een wedstrijd te winnen, dan moet hij vooral nog een week de tijd nemen. Als hij wel nodig is, dan hoop ik van harte dat hij heel blijft.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: wiekie1969 op januari 18, 2023, 07:29:10
Hier hebben we toch helemaal niets aan. Hij is niet wedstrijdfit dus kan hij voorlopig niet meedoen. Echt onvoorstelbaar dit. Tot snel zegt ie op twitter. Bij de Febo zeker.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: wiekie1969 op januari 18, 2023, 07:30:25
Citaat van: Bob Paisley op januari 17, 2023, 22:58:40
Tja. Ik weet het niet hoor?..
Mits fit een topper voor ons
Maar ben bang dat het eerst wedstrijden lang minuten maken wordt.
En dan zijn we eigenlijk weer te laat.
Ik hoop dat ik er naast zit
Desondanks welkom

Eigenlijk te laat??? Hij is niet fit. Dat zegt ie zelf. Dus voordat het zover is is het april.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Bob Paisley op januari 18, 2023, 07:42:35
Citaat van: wiekie1969 op januari 18, 2023, 07:30:25
Eigenlijk te laat??? Hij is niet fit. Dat zegt ie zelf. Dus voordat het zover is is het april.

Dat is toch wat ik aangeef.     Hij moet waarschijnlijk eerst veel minuten maken om fit te worden.     En daar is geen tijd voor.    Moet er direct staan
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Vlampiep op januari 18, 2023, 09:14:53
In theorie zouden wij met Vd Water, Uldrikus en Mahi een boven gemiddeld voorhoede moeten hebben.
Als TS zou ik hiervoor gaan en Maulun met architect op het middenveld.
Hiermee kunnen de bovengenoemde spelers in hun kracht komen wat punten gaat opleveren.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: veteraan op januari 18, 2023, 10:16:05
Citaat van: Vlampiep op januari 18, 2023, 09:14:53
In theorie zouden wij met Vd Water, Uldrikus en Mahi een boven gemiddeld voorhoede moeten hebben.
Als TS zou ik hiervoor gaan en Maulun met architect op het middenveld.
Hiermee kunnen de bovengenoemde spelers in hun kracht komen wat punten gaat opleveren.



In theorie staan we op de 10de of 12de plaats met een frisse en aanvallende ploeg !
In de praktijk hebben we een niet meer ze frisse selectie waarvan we een paar op het juiste moment hadden moeten laten gaan voor wat gretige en vooral frisse spelers. Nu staan we in de voetbalkringloop om in Godsnaam niet te degraderen !

Er zijn fouten gemaakt en grote fouten
Maar we staan achter Ultee om deze klus toch te laten slagen !
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: James op januari 18, 2023, 10:27:51
Het lijkt mij dat Cambuur niet de eerste keus heeft in spelers. Hooguit een Volendam, Excelsior of Go Ahead ben je voor qua geld, maar ook daar zullen nu spelers eerst voor kiezen omdat ze dan bijvoorbeeld niet tijdelijk hoeven te verhuizen, kunstgras een rol speelt en de plaats op de ranglijst.

Mahi is een grote gok vanwege zijn wedstrijdritme. Ook vind ik dat hij een goede speler is voor Cambuur maar om nou te zeggen dat hij veel goals maakt. Haal 1 seizoen Groningen eraf en z?n gemiddelde stelt in mijn ogen niet zoveel meer voor. Hij straalt wel zelfvertrouwen uit en kan wat teweeg brengen hopelijk is dat wat waard want wij zijn ook niet slechter dan de eerder genoemde clubs.

Het probleem ligt naar mijn idee heel ergens anders, er wordt nl. geen kans gecre?erd. Die van Jacobs had erin gemoeten maar als dat het enige is wat je cre?ert?! Uldrikis vond ik niet super slecht maar je zag zijn zelfvertrouwen dalen doordat hij nooit een fatsoenlijke bal voor de goal
kreeg en/of scoorde. Boere doet het nu niet beter en is dan helemaal een twaalf in dozijn voetballer. Zolang Cambuur niet in staat is om kansen te cre?ren maakt het niks uit wie ze hebben. Dus allemaal wat dieper staan, want dit inzakken heeft ook geen zin, en eerder op die goal schieten dan kun je ook zelfvertrouwen krijgen. Verdedigend doen ze het volgens mij bovengemiddeld voor een nr. laatst?
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: sunderland op januari 18, 2023, 10:33:02
Citaat van: James op januari 18, 2023, 10:27:51
Het lijkt mij dat Cambuur niet de eerste keus heeft in spelers. Hooguit een Volendam, Excelsior of Go Ahead ben je voor qua geld, maar ook daar zullen nu spelers eerst voor kiezen omdat ze dan bijvoorbeeld niet tijdelijk hoeven te verhuizen, kunstgras een rol speelt en de plaats op de ranglijst.

Mahi is een grote gok vanwege zijn wedstrijdritme. Ook vind ik dat hij een goede speler is voor Cambuur maar om nou te zeggen dat hij veel goals maakt. Haal 1 seizoen Groningen eraf en z?n gemiddelde stelt in mijn ogen niet zoveel meer voor. Hij straalt wel zelfvertrouwen uit en kan wat teweeg brengen hopelijk is dat wat waard want wij zijn ook niet slechter dan de eerder genoemde clubs.

Het probleem ligt naar mijn idee heel ergens anders, er wordt nl. geen kans gecre?erd. Die van Jacobs had erin gemoeten maar als dat het enige is wat je cre?ert?! Uldrikis vond ik niet super slecht maar je zag zijn zelfvertrouwen dalen doordat hij nooit voor de goal kwam en/of scoorde. Boere doet het nu zeker niet beter. Zolang Cambuur niet in staat is om kansen te cre?ren maakt het niks uit wie ze hebben. Dus allemaal wat dieper staan en eerder op die goal schieten dan kun je ook zelfvertrouwen krijgen. Verdedigend doen ze het volgens mij bovengemiddeld voor een nr. laatst?
prima stuk, zo is het ook. Luisterde laatst de podcast van Sandor, die omschreef dat soms ook even het kwartje moet vallen en dat soms al met 1 speler. Hij refereerde aan lukoki die opeens opleefde door Manu en daar door ook de rest van het team.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: James op januari 18, 2023, 10:38:38
Je hoorde ook wat vd Heide van Boere vond. En wat hij zij over Balk die de bal verkeerd breed legt op Uldrikis maar waar Uldrikis wel de schuld van krijgt dat hij die kans mist. Uldrikis is 1 fout gaan maken en dat is dat hij harder is gaan werken en zich daardoor meer terug liet zakken. De aanvoerdersband was volgens mij een last voor hem.

Wat vd Heide in die podcast allemaal zei was bijna Cruijfiaans, allemaal heel logisch. Het beste stuk wat ik in jaren vanuit iemand met een Cambuur hart heb gehoord.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: SCC op januari 18, 2023, 12:34:19
Met alle respect, dat zagen wij toch allemaal ook wel?
Zowel dat die bal van Balk verkeerd teruggetrokken was als dat onze buitens ?n geen individuele actie in huis hebben ?n de pasjes schuin aangesneden vanaf het middenveld zouden moeten krijgen (of incidenteel cross pass om het spel te verleggen) ipv een rechte pass vanaf achteren (de back) waardoor ze niet open staan?

Ben het ermee eens dat vd Heide tactisch sterk is en zeker in wedstrijden het spel snel zou kunnen zien a la Slot en Lodeweges, waardoor je kunt anticiperen op een tegenstander z'n tactische plan. Maar alhoewel hij het mooi verwoorde in de podcast, vind ik dat er wel wat overdreven wordt gereageerd op w?t hij zei, want je mag toch binnen een BVO verwachten dat er meer zijn die dit kunnen zien (of op z'n minst kunnen analyseren na een wedstrijd)?
Dus dat vd Heide het direct in een wedstrijd ziet, dat kunnen niet alle mensen, maar het zou toch een grove schande zijn dat wij dit ook zien en onze TS dit niet zou zien/ kunnen concluderen na een X aantal wedstrijden?
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: PePe op januari 18, 2023, 13:26:34
Citaat van: SCC op januari 18, 2023, 12:34:19
Met alle respect, dat zagen wij toch allemaal ook wel?
Zowel dat die bal van Balk verkeerd teruggetrokken was als dat onze buitens ?n geen individuele actie in huis hebben ?n de pasjes schuin aangesneden vanaf het middenveld zouden moeten krijgen (of incidenteel cross pass om het spel te verleggen) ipv een rechte pass vanaf achteren (de back) waardoor ze niet open staan?

Ben het ermee eens dat vd Heide tactisch sterk is en zeker in wedstrijden het spel snel zou kunnen zien a la Slot en Lodeweges, waardoor je kunt anticiperen op een tegenstander z'n tactische plan. Maar alhoewel hij het mooi verwoorde in de podcast, vind ik dat er wel wat overdreven wordt gereageerd op w?t hij zei, want je mag toch binnen een BVO verwachten dat er meer zijn die dit kunnen zien (of op z'n minst kunnen analyseren na een wedstrijd)?
Dus dat vd Heide het direct in een wedstrijd ziet, dat kunnen niet alle mensen, maar het zou toch een grove schande zijn dat wij dit ook zien en onze TS dit niet zou zien/ kunnen concluderen na een X aantal wedstrijden?

De assistent van Dijkhuizen bij Excelsior kan ook een wedstrijd goed analyseren.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: De Gast op januari 18, 2023, 16:42:43
Citaat van: James op januari 18, 2023, 10:27:51
Het lijkt mij dat Cambuur niet de eerste keus heeft in spelers. Hooguit een Volendam, Excelsior of Go Ahead ben je voor qua geld, maar ook daar zullen nu spelers eerst voor kiezen omdat ze dan bijvoorbeeld niet tijdelijk hoeven te verhuizen, kunstgras een rol speelt en de plaats op de ranglijst.

Mahi is een grote gok vanwege zijn wedstrijdritme. Ook vind ik dat hij een goede speler is voor Cambuur maar om nou te zeggen dat hij veel goals maakt. Haal 1 seizoen Groningen eraf en z?n gemiddelde stelt in mijn ogen niet zoveel meer voor. Hij straalt wel zelfvertrouwen uit en kan wat teweeg brengen hopelijk is dat wat waard want wij zijn ook niet slechter dan de eerder genoemde clubs.

Het probleem ligt naar mijn idee heel ergens anders, er wordt nl. geen kans gecre?erd. Die van Jacobs had erin gemoeten maar als dat het enige is wat je cre?ert?! Uldrikis vond ik niet super slecht maar je zag zijn zelfvertrouwen dalen doordat hij nooit een fatsoenlijke bal voor de goal
kreeg en/of scoorde. Boere doet het nu niet beter en is dan helemaal een twaalf in dozijn voetballer. Zolang Cambuur niet in staat is om kansen te cre?ren maakt het niks uit wie ze hebben. Dus allemaal wat dieper staan, want dit inzakken heeft ook geen zin, en eerder op die goal schieten dan kun je ook zelfvertrouwen krijgen. Verdedigend doen ze het volgens mij bovengemiddeld voor een nr. laatst?

Het lukt gewoon niet. Alles is al geprobeerd. Het zit er niet in met deze spelers. Er zitten bepaalde kwaliteiten gewoon niet in dit elftal. Henk en de rest hebben het niet willen zien terwijl ze het voor hun ogen zagen gebeuren.
Je kunt eens een succesje behalen, de week erop ga je er weer kansloos af.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Vlampiep op januari 18, 2023, 18:33:39
Citaat van: De Gast op januari 18, 2023, 16:42:43
Het lukt gewoon niet. Alles is al geprobeerd. Het zit er niet in met deze spelers. Er zitten bepaalde kwaliteiten gewoon niet in dit elftal. Henk en de rest hebben het niet willen zien terwijl ze het voor hun ogen zagen gebeuren.
Je kunt eens een succesje behalen, de week erop ga je er weer kansloos af.
Er is meer aan de hand binnen de selectie dan gebrek aan kwaliteit. Ik heb wel een vermoeden, maar kan dit niet staven.
Spelers die 2,5 jaar een topprestatie kunnen brengen, kunnen het niet verleerd zijn. Dus zal inzichtelijk moeten worden welke invloeden hierin de oorzaak van zijn. En voordat dit niet boven water is, kun je van alles aankopen en huren, maar lost niets op.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: De Gast op januari 18, 2023, 19:38:07
Ze hebben zoveel zitten kutten met spelers en speelwijze dat eigenlijk niemand weet wat nou de basis elf is. Eigenlijk waren alleen Bangura, vd Water en misschien Bergsma zeker van hun plek.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Bankzitter op januari 18, 2023, 20:05:44
Is het niet heel simpel dat Henk de Jong zich tot  een van de beste trainers in Nederland had ontwikkeld ? Zijn vervangers (Haar, Boschaart) waren gewoon een paar klassen minder en daarmee de prestaties ook.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: diekhuzen op januari 18, 2023, 21:49:57
Cambuur presteert nu al ruim ??n jaar ondermaats en ook onder Henk de Jong. Ik denk dat we al eerder hadden moeten doorselecteren.

Het is ook lastig om de huidige spelers af te vallen, want die hebben ons ook genoeg gegeven. De sleur zit er in en het is lastig om weer maximaal resultaat neer te zetten met het huidige materiaal.  Jammer dat we nog geen nieuwe spits hebben mogen verwelkomen.

Toch denk ik dat we met nog 2/3 team moeten gaan uitvechten wie er rechtstreeks gaat degraderen en nacompetitie gaat spelen. Helaas zit er meer niet in. Dan is het ook jammer dat een spelers zoals El?as M?r ?marsson naar NAC gaat. Had voor ons van meerwaarde kunnen zijn.

Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: ruubmac op januari 23, 2023, 10:19:36
Wat ik me dan afvraag, heeft zo'n Mahi ook een wettelijke 2 weken bedenktijd?
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Stiens op januari 24, 2023, 14:30:07
Hoe staat het met Mahi? Traint ie al volledig mee?  :0= Klaar voor z'n eerste minuten in het geel blauw tegen z'n oude ploeg?
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: denistel op januari 24, 2023, 15:30:04
Citaat van: Stiens op januari 24, 2023, 14:30:07
Hoe staat het met Mahi? Traint ie al volledig mee?  :0= Klaar voor z'n eerste minuten in het geel blauw tegen z'n oude ploeg?

ga morgen naar de training dus dan meld ik wel ff
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Stiens op januari 24, 2023, 16:11:58
Citaat van: denistel op januari 24, 2023, 15:30:04
ga morgen naar de training dus dan meld ik wel ff

|:)  _O_  :proost
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Leeuwarden36 op januari 24, 2023, 16:19:04
Gister deed hij mee met de pass en trapvorm, daarna kwam er rondo met doeltjes, toen stapte hij uit. Rienstra deed wel hele training mee!
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: EdsjeSCC op januari 25, 2023, 11:53:54
Weer geen Mahi, ja de warming-up..
Ook geen Maulun en Sai
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: PePe op januari 25, 2023, 11:56:55
Citaat van: EdsjeSCC op januari 25, 2023, 11:53:54
Weer geen Mahi, ja de warming-up..
Ook geen Maulun en Sai

Sai heeft gisteren een tikje gehad op de training.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Noordcambuur op februari 05, 2023, 15:08:48
Deze man is ook zo traag  :_schater een paar kilootjes afvallen kerel.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Treb op februari 05, 2023, 15:10:07
Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2023, 15:08:48
Deze man is ook zo traag  :_schater een paar kilootjes afvallen kerel.

Snel naar het topic om Foor en Johnsen ook nog even af te vallen.

Hup hup
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Noordcambuur op februari 05, 2023, 15:22:01
Citaat van: Treb op februari 05, 2023, 15:10:07
Snel naar het topic om Foor en Johnsen ook nog even af te vallen.

Hup hup
hee Trebje daar was je weer je bent zelf ook negatief op het forum.

Heb je wat genoten vandaag   :y

Wel positief blijven Treb |:)
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: AL op februari 20, 2023, 07:47:37
Erg geschrokken van zijn niveau.
Totaal niet fit en voegt niets toe in deze vorm.
En dan Sambissa op de tribune och och...
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2023, 08:28:17
Citaat van: AL op februari 20, 2023, 07:47:37
Erg geschrokken van zijn niveau.
Totaal niet fit en voegt niets toe in deze vorm.
En dan Sambissa op de tribune och och...
jaaaa voegt niks toe vult zijn zakken ff ?
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: hobbes op februari 20, 2023, 08:34:11
Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2023, 08:28:17
jaaaa voegt niks toe vult zijn zakken ff ?

Bij Cambuur? Dat zal wel meevallen.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: papier op februari 20, 2023, 15:13:54
Citaat van: hobbes op februari 20, 2023, 08:34:11
Bij Cambuur? Dat zal wel meevallen.

Inderdaad, en het geld dat wij neer moeten leggen gaat naar Utrecht. De club die Mahi sowieso al uit moet betalen omdat hij bij hen een contract heeft en niet bij ons. Die zit hier echt wel voor zichzelf/weer fit te worden en minuten te maken. Waarbij wij hopen dat dat voor wat toegevoegde is bij ons.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Geelblauwstiens op februari 20, 2023, 15:30:33
Citaat van: papier op februari 20, 2023, 15:13:54
Inderdaad, en het geld dat wij neer moeten leggen gaat naar Utrecht. De club die Mahi sowieso al uit moet betalen omdat hij bij hen een contract heeft en niet bij ons. Die zit hier echt wel voor zichzelf/weer fit te worden en minuten te maken. Waarbij wij hopen dat dat voor wat toegevoegde is bij ons.

Win/win. Niks mis mee toch?
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: papier op februari 20, 2023, 16:09:32
Citaat van: Geelblauwstiens op februari 20, 2023, 15:30:33
Win/win. Niks mis mee toch?

Met het idee niet. Nu de praktijk nog even aan laten sluiten
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Stiens op februari 21, 2023, 09:31:06
Viel behoorlijk tegen in de wedstrijd tegen DKV. Twee keer een 'voorzet' van 'm gezien. Twee keer veel te slap, lijkt wel alsof hij geen kracht in de benen heeft. Ging ook geen enkele dreiging van uit.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2023, 09:35:58
Citaat van: Stiens op februari 21, 2023, 09:31:06
Viel behoorlijk tegen in de wedstrijd tegen DKV. Twee keer een 'voorzet' van 'm gezien. Twee keer veel te slap, lijkt wel alsof hij geen kracht in de benen heeft. Ging ook geen enkele dreiging van uit.
En de voorzet op v/d Water? Het is lastig invallen en vooral als dat tegen beste rechtsback van de eredivisie is...
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: De Gast op februari 22, 2023, 10:01:44
Must die Van Ewijk niet zo ophemelen. Die pannekoek bakte er hier niks van en speelt daar de voorman van de anti-Cambuur beweging. Zo goed is die ook weer niet.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Noordcambuur op februari 22, 2023, 10:48:56
Citaat van: De Gast op februari 22, 2023, 10:01:44
Must die Van Ewijk niet zo ophemelen. Die pannekoek bakte er hier niks van en speelt daar de voorman van de anti-Cambuur beweging. Zo goed is die ook weer niet.
van Ewijk is hier niet geslaagd onder Henk de Jong maar is ??n van de betere rechtsachter van de ED.
En het gaat dkv vele miljoenen opleveren als ze hem verkopen.
En dat hij anti-Cambuur is komt dat hij hier niet een eerlijke kans heeft gekregen.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 22, 2023, 18:53:31
Citaat van: Noordcambuur op februari 22, 2023, 10:48:56
En dat hij anti-Cambuur is komt dat hij hier niet een eerlijke kans heeft gekregen.

Na 5 wedstrijden werd de competitie stilgelegd. Wat kon Cambuur daar precies aan doen?
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Noordcambuur op februari 22, 2023, 21:19:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 22, 2023, 18:53:31
Na 5 wedstrijden werd de competitie stilgelegd. Wat kon Cambuur daar precies aan doen?
weet ik niet moet je hem vragen.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Dokkumer op maart 05, 2023, 22:00:47
Eindelijk eens van hem genoten  |:)
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Rogers op juli 03, 2023, 10:52:23
Mag van FC Utrecht op zoek naar een nieuwe club... Ben benieuwd waar hij terecht gaat komen.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Poetser op juli 03, 2023, 11:22:04
Citaat van: Rogers op juli 03, 2023, 10:52:23
Mag van FC Utrecht op zoek naar een nieuwe club... Ben benieuwd waar hij terecht gaat komen.

Die zou ik er wel bij willen, maar gaat toch niet gebeuren.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Rogers op juli 03, 2023, 11:27:57
Citaat van: Poetser op juli 03, 2023, 11:22:04
Die zou ik er wel bij willen, maar gaat toch niet gebeuren.

Lijkt mij ook niet. Zal wel een degradatiekandidaat eredivisie worden of cashen in China of de zandbak.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: poelie-lwd op juli 03, 2023, 12:00:38
Citaat van: Rogers op juli 03, 2023, 10:52:23
Mag van FC Utrecht op zoek naar een nieuwe club... Ben benieuwd waar hij terecht gaat komen.

In de AOW want die wordt afgekeurd.
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: Montana op juli 03, 2023, 12:50:12
Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2023, 12:00:38
In de AOW want die wordt afgekeurd.

Je bedoelt de WIA  :insane
Titel: Re: Mimoun Mahi
Bericht door: poelie-lwd op juli 03, 2023, 13:01:35
Citaat van: Montana op juli 03, 2023, 12:50:12
Je bedoelt de WIA  :insane

Klopt. En daarna AOW  :_schater