Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mimoun Mahi

Gestart door Drumfather SCC, januari 14, 2023, 21:45:49

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarden36

Gister deed hij mee met de pass en trapvorm, daarna kwam er rondo met doeltjes, toen stapte hij uit. Rienstra deed wel hele training mee!

EdsjeSCC

Weer geen Mahi, ja de warming-up..
Ook geen Maulun en Sai

PePe

Citaat van: EdsjeSCC op januari 25, 2023, 11:53:54
Weer geen Mahi, ja de warming-up..
Ook geen Maulun en Sai

Sai heeft gisteren een tikje gehad op de training.

Noordcambuur

Deze man is ook zo traag  :_schater een paar kilootjes afvallen kerel.

Treb

Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2023, 15:08:48
Deze man is ook zo traag  :_schater een paar kilootjes afvallen kerel.

Snel naar het topic om Foor en Johnsen ook nog even af te vallen.

Hup hup

Noordcambuur

Citaat van: Treb op februari 05, 2023, 15:10:07
Snel naar het topic om Foor en Johnsen ook nog even af te vallen.

Hup hup
hee Trebje daar was je weer je bent zelf ook negatief op het forum.

Heb je wat genoten vandaag   :y

Wel positief blijven Treb |:)

AL

Erg geschrokken van zijn niveau.
Totaal niet fit en voegt niets toe in deze vorm.
En dan Sambissa op de tribune och och...

Noordcambuur

Citaat van: AL op februari 20, 2023, 07:47:37
Erg geschrokken van zijn niveau.
Totaal niet fit en voegt niets toe in deze vorm.
En dan Sambissa op de tribune och och...
jaaaa voegt niks toe vult zijn zakken ff ?

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2023, 08:28:17
jaaaa voegt niks toe vult zijn zakken ff ?

Bij Cambuur? Dat zal wel meevallen.

papier

Citaat van: hobbes op februari 20, 2023, 08:34:11
Bij Cambuur? Dat zal wel meevallen.

Inderdaad, en het geld dat wij neer moeten leggen gaat naar Utrecht. De club die Mahi sowieso al uit moet betalen omdat hij bij hen een contract heeft en niet bij ons. Die zit hier echt wel voor zichzelf/weer fit te worden en minuten te maken. Waarbij wij hopen dat dat voor wat toegevoegde is bij ons.

Geelblauwstiens

Citaat van: papier op februari 20, 2023, 15:13:54
Inderdaad, en het geld dat wij neer moeten leggen gaat naar Utrecht. De club die Mahi sowieso al uit moet betalen omdat hij bij hen een contract heeft en niet bij ons. Die zit hier echt wel voor zichzelf/weer fit te worden en minuten te maken. Waarbij wij hopen dat dat voor wat toegevoegde is bij ons.

Win/win. Niks mis mee toch?

papier

Citaat van: Geelblauwstiens op februari 20, 2023, 15:30:33
Win/win. Niks mis mee toch?

Met het idee niet. Nu de praktijk nog even aan laten sluiten

Stiens

Viel behoorlijk tegen in de wedstrijd tegen DKV. Twee keer een 'voorzet' van 'm gezien. Twee keer veel te slap, lijkt wel alsof hij geen kracht in de benen heeft. Ging ook geen enkele dreiging van uit.

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op februari 21, 2023, 09:31:06
Viel behoorlijk tegen in de wedstrijd tegen DKV. Twee keer een 'voorzet' van 'm gezien. Twee keer veel te slap, lijkt wel alsof hij geen kracht in de benen heeft. Ging ook geen enkele dreiging van uit.
En de voorzet op v/d Water? Het is lastig invallen en vooral als dat tegen beste rechtsback van de eredivisie is...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Must die Van Ewijk niet zo ophemelen. Die pannekoek bakte er hier niks van en speelt daar de voorman van de anti-Cambuur beweging. Zo goed is die ook weer niet.