Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Huizen op februari 01, 2021, 12:01:34

Titel: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 01, 2021, 12:01:34
De volgende... hopelijk kunnen we het "Jong Ajax syndroom" vanaf maandag afsluiten  8)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 01, 2021, 13:30:20
ajax op zondag tegen utrecht en woensdag er na psv voor de beker
dus we moeten zelf goed zijn dan ga je daar winnen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 01, 2021, 13:38:07
Zullen genoeg ruimte krijgen om te voetballen, echter is het wel belangrijk om achterin scherp te zijn.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 01, 2021, 13:38:22
Mijn gevoel zegt dat deze weds cruciaal is.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2021, 16:27:10
Citaat van: Diemen op februari 01, 2021, 12:01:34
De volgende... hopelijk kunnen we het "Jong Ajax syndroom" vanaf maandag afsluiten  8)
De vorige uitwedstrijd was toch 0-6.... (met 5 man in het uitvak  8) )
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Walter op februari 01, 2021, 16:33:16
Kudus, Brobbey, Traore, Timber zullen wel minuten moeten maken na hun herstel. Dan Taylor, Jensen, Unuvar en Hansen erbij en Scherpen in doel.
Henk de Jong zou zeggen dat dit mooi is, maar daar koop je niks voor. Dit wordt weer zuivere competitievervalsing.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 01, 2021, 16:47:35
Dit gaat weer een hoop frustraties opleveren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 01, 2021, 17:54:04
Citaat van: Treb op februari 01, 2021, 16:47:35
Dit gaat weer een hoop frustraties opleveren.
ik kan er maar beter ook niet naar kijken
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 01, 2021, 23:25:27
Citaat van: Walter op februari 01, 2021, 16:33:16
Kudus, Brobbey, Traore, Timber zullen wel minuten moeten maken na hun herstel. Dan Taylor, Jensen, Unuvar en Hansen erbij en Scherpen in doel.
Henk de Jong zou zeggen dat dit mooi is, maar daar koop je niks voor. Dit wordt weer zuivere competitievervalsing.

ajax 1 2 wedstrijden in 4 dagen denk dat brobby taore  en timber gewoon daar bij zitten.
kudus heeft de laatste maanden amper gespeeld we zullen het zien.

ps jensen net naar denemarken vertrokken
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 02, 2021, 07:19:00
Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.

Ik denk ook dat Jong Ajax niet in de sterkste opstelling zal spelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 02, 2021, 07:20:15
Citaat van: hobbes op februari 02, 2021, 07:19:00
Ik denk ook dat Jong Ajax niet in de sterkste opstelling zal spelen.

  :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 02, 2021, 07:24:20
Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.

Beter zoek je een ander forum waar je dit soort onzin kunt uitkramen, CO is daar niet echt het platform voor.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 02, 2021, 08:29:54
Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.

:rodekaart  VOETBAL!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: speculeter op februari 02, 2021, 09:02:14
Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.
zoek Een ander platform hiervoor
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 02, 2021, 09:25:32
 :_schater :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 02, 2021, 09:27:43
Benieuwd of Doodeman meteen aan de aftrap verschijnt. Zou eigenlijk wel moeten, juist in deze wedstrijd zal er ruimte komen te liggen waar Doodeman met zijn snelheid gebruik van kan maken.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 02, 2021, 10:58:39
Citaat van: Collingwood op februari 02, 2021, 09:27:43
Benieuwd of Doodeman meteen aan de aftrap verschijnt. Zou eigenlijk wel moeten, juist in deze wedstrijd zal er ruimte komen te liggen waar Doodeman met zijn snelheid gebruik van kan maken.

Hmmm, ik denk het niet. Henk is erg bezig met de groepsdynamiek en ik kan mij voorstellen dat het inbrengen van een nieuwe speler wel deze dynamiek kan verstoren,
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 02, 2021, 12:32:18
Als je zo denkt had je hem wat mij betreft beter nog een halfjaar in Volendam kunnen laten. Er is notabene een transfersom(metje) voor hem betaald. Nu je hem hebt gehaald moet de beste ook spelen vind ik.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 02, 2021, 13:13:08
Citaat van: Lore op februari 02, 2021, 10:58:39
Hmmm, ik denk het niet. Henk is erg bezig met de groepsdynamiek en ik kan mij voorstellen dat het inbrengen van een nieuwe speler wel deze dynamiek kan verstoren,

denk juist wel omdat breij geen echte buiten is en antonia niet echt in goede
doen is en die heeft een hele lastige periode achter de rug. bovendien spelen
we pas op maandag zodat nick de komende dagen lekker naar de wedstrijd
toe kan werken.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 02, 2021, 16:39:28
Citaat van: denistel op februari 02, 2021, 13:13:08
denk juist wel omdat breij geen echte buiten is en antonia niet echt in goede
doen is en die heeft een hele lastige periode achter de rug. bovendien spelen
we pas op maandag zodat nick de komende dagen lekker naar de wedstrijd
toe kan werken.

Blij met zijn komst, maar toch sort of vreemd gezien de basis die we nu al hebben. En wat Collingwood zegt: er is toch iets van een transfersom betaald. Daarentegen is het gezamenlijke doel duidelijk: zsm naar de eredivisie met de beste basis 11!

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2021, 09:56:49
Gaat deze wedstrijd wel door? Vanaf het weekend sneeuw en het gaat vriezen, zelfs overdag niet boven nul.. Of is er een uitwijk naar de Arena een mogelijkheid?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: justremco op februari 03, 2021, 10:51:11
Citaat van: Grijskijkert op februari 03, 2021, 09:56:49
Gaat deze wedstrijd wel door? Vanaf het weekend sneeuw en het gaat vriezen, zelfs overdag niet boven nul.. Of is er een uitwijk naar de Arena een mogelijkheid?

Kans lijkt me klein met thuiswedstrijden voor Ajax 1 op zondag en woensdag. Maar we zullen zien
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2021, 10:58:19
Citaat van: justremco op februari 03, 2021, 10:51:11
Kans lijkt me klein met thuiswedstrijden voor Ajax 1 op zondag en woensdag. Maar we zullen zien
Of heeft het veld van Jong Ajax veldverwarming?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 03, 2021, 12:22:48
Citaat van: Grijskijkert op februari 03, 2021, 09:56:49
Gaat deze wedstrijd wel door? Vanaf het weekend sneeuw en het gaat vriezen, zelfs overdag niet boven nul.. Of is er een uitwijk naar de Arena een mogelijkheid?
lijkt erop dat er Idd straks helemaal niet word gevoetbald
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 03, 2021, 12:23:40
Citaat van: Collingwood op februari 02, 2021, 12:32:18
Als je zo denkt had je hem wat mij betreft beter nog een halfjaar in Volendam kunnen laten. Er is notabene een transfersom(metje) voor hem betaald. Nu je hem hebt gehaald moet de beste ook spelen vind ik.
voor een buitenstaander is dat zeker zo
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bernardo op februari 03, 2021, 15:03:33
Citaat van: Grijskijkert op februari 03, 2021, 09:56:49
Gaat deze wedstrijd wel door? Vanaf het weekend sneeuw en het gaat vriezen, zelfs overdag niet boven nul.. Of is er een uitwijk naar de Arena een mogelijkheid?

Kans lijkt me klein met de huidige voorspellingen, 20 tot 30 cm sneeuw op zondag en maandag.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 03, 2021, 15:58:33
Citaat van: Bernardo op februari 03, 2021, 15:03:33
Kans lijkt me klein met de huidige voorspellingen, 20 tot 30 cm sneeuw op zondag en maandag.

Inderdaad. Deze kunnen we vergeten. Hopelijk raken de komende weken een stuk of vier spelers van Ajax 1 geblesseerd
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 03, 2021, 18:53:05
Brobbey verlengt zijn contract niet bij Ajax, ondanks aanbiedingen. Goede kans dat hij niet meer opgesteld zal worden bij zowel Ajax als Jong Ajax.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 03, 2021, 19:58:16
Citaat van: Inferno-058 op februari 03, 2021, 18:53:05
Brobbey verlengt zijn contract niet bij Ajax, ondanks aanbiedingen. Goede kans dat hij niet meer opgesteld zal worden bij zowel Ajax als Jong Ajax.
of juist wel in jong Ajax....
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: De Gast op februari 04, 2021, 10:33:25
Die zullen ze geen plezier willen doen.. straks schiet hij er 4 in tegen ons. Doet hij zowel Ajax als ons geen plezier mee, alleen zichzelf. Dus die kunnen we wegstrepen lijkt me.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: michello op februari 04, 2021, 10:49:51
Aangezien er ook in Amsterdam veel sneeuw verwacht wordt, zal deze wedstrijd wel afgelast worden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Beul B op februari 04, 2021, 12:35:51
Dakje dicht en dan in de arena.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 04, 2021, 13:34:18
Citaat van: Beul B op februari 04, 2021, 12:35:51
Dakje dicht en dan in de arena.

Zou je denken toch? Zou een dag van de Arena zoveel sneeuw aan kunnen?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 04, 2021, 13:37:56
Probleem is denk ik dat Ajax 1 zondag en woensdag ook thuis speelt.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2021, 13:57:50
Citaat van: Collingwood op februari 04, 2021, 13:37:56
Probleem is denk ik dat Ajax 1 zondag en woensdag ook thuis speelt.
3 wedstijden moet een veld aan kunnen toch?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: ruubmac op februari 04, 2021, 14:52:41
Citaat van: Noordcambuur op februari 03, 2021, 19:58:16
of juist wel in jong Ajax....

Kan me niet voorstellen dat ze dan nog in hem investeren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 04, 2021, 16:35:25
Citaat van: ruubmac op februari 04, 2021, 14:52:41
Kan me niet voorstellen dat ze dan nog in hem investeren.
Daarom, het is nou ook niet zo dat Jong Ajax ergens voor speelt waardoor ze hem nodig hebben.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 05, 2021, 08:43:07
Het maakt ook niet zoveel uit. Als hij niet meer mee doet, doet hij ook niet meer mee tegen onze concurrenten.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 05, 2021, 11:08:36
Ik heb ook wel het idee dat TS/team heel erg gefocussed is om kampioen te worden.
Daamee bedoel ik dat zich goed afsluiten voor alles waar ze geen invloed op hebben (Corona, Jong teams, koud, blessures, verliespot ect ect).
En dat ze puur bezig zijn om de volgende wedstrijd hoe dan ook 3 punten te halen, ongeacht de omstandigheden.

En daar speelt Henk met al zijn ervaring ook een grote rol in. Ze zijn echt onverstoorbaar dat geeft mij vertrouwen dat we ondanks de kleine verschillen het niet meer weg gaan geven.

En ook heel bijzonder dat we al 50 wedstrijden lang niet echt een dip hebben gehad of door de ondergrens zakken. Op ons niveau is dat eigenlijk ongekend.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 05, 2021, 11:20:06
Benieuwd wie ze op doel hebben.
Onana een jaar geschorst
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 05, 2021, 11:27:19
Citaat van: zeewolde op februari 05, 2021, 11:20:06
Benieuwd wie ze op doel hebben.
Onana een jaar geschorst
alleen voor Europees voetbal toch?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: EdsjeSCC op februari 05, 2021, 11:38:13
Geldt voor zowel nationaal als internationaal
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 05, 2021, 12:11:22
Citaat van: zeewolde op februari 05, 2021, 11:20:06
Benieuwd wie ze op doel hebben.
Onana een jaar geschorst
Stekelenburg is de 2e keeper volgens mij, daarna Scherpen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 05, 2021, 13:53:37
Nu de KNVB toch aan het verplaatsen is, deze ook maar verplaatsen naar de Zaterdag of naar de Arena!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 05, 2021, 14:42:03
Citaat van: Inferno-058 op februari 05, 2021, 12:11:22
Stekelenburg is de 2e keeper volgens mij, daarna Scherpen.
Dan zou Scherpen (als alles doorgaat) maandag niet keepen lijkt me, of wel
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 05, 2021, 15:06:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 05, 2021, 14:42:03
Dan zou Scherpen (als alles doorgaat) maandag niet keepen lijkt me, of wel

Ik kan dat mij niet voorstellen nee.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 05, 2021, 17:04:04
Citaat van: Lore op februari 05, 2021, 15:06:24
Ik kan dat mij niet voorstellen nee.

Die Kotarski maar op goal.  :devil
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 05, 2021, 17:09:39
Iemand een idee hoe dat veld daar bijligt?
Afgedekt met zeil?
Het is geen kunstgras toch ?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 05, 2021, 17:16:23
Het schijnt op ajax tv te zijn geweest dat ze proberen het in de arena te spelen.
Iemand dit gezien?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: EdsjeSCC op februari 05, 2021, 17:44:12
Helaas, ik niet. Zijn wel eens dagen dat ik ajax tv oversla  :D
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 05, 2021, 18:04:32
Citaat van: EdsjeSCC op februari 05, 2021, 17:44:12
Helaas, ik niet. Zijn wel eens dagen dat ik ajax tv oversla  :D

hahahaha
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 05, 2021, 23:16:08
Citaat van: EdsjeSCC op februari 05, 2021, 17:44:12
Helaas, ik niet. Zijn wel eens dagen dat ik ajax tv oversla  :D

Terwijl ze toch veel nieuws hebben de laatste tijd :)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 06, 2021, 10:45:27
Citaat van: Specuveter op februari 05, 2021, 17:16:23
Het schijnt op ajax tv te zijn geweest dat ze proberen het in de arena te spelen.
Iemand dit gezien?

Heb even teruggekeken maar ging allemaal over Ajax 1
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 06, 2021, 14:52:07
Ajax 1 morgen afgelast....
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 06, 2021, 15:09:08
Citaat van: Specuveter op februari 06, 2021, 14:52:07
Ajax 1 morgen afgelast....
zul je zien dat die van ons wel doorgaat en Traore en Brobby beiden een helft meedoen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2021, 15:42:02
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 06, 2021, 15:09:08
zul je zien dat die van ons wel doorgaat en Traore en Brobby beiden een helft meedoen

Die gaan echt niet spelen met oog op woensdag.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 06, 2021, 15:53:58
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 06, 2021, 15:09:08
zul je zien dat die van ons wel doorgaat en Traore en Brobby beiden een helft meedoen

Hebben die 21 goals in 21 wedstrijden gemaakt?
Zolang wij maar drie punten pakken maakt het mij niet uit wie zij opstellen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 06, 2021, 16:11:34
Citaat van: Specuveter op februari 06, 2021, 14:52:07
Ajax 1 morgen afgelast....
Kan Jong Ajax mooi maandag in de Arena ballen tegen ons clubke..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 06, 2021, 16:27:32
Citaat van: Grijskijkert op februari 06, 2021, 16:11:34
Kan Jong Ajax mooi maandag in de Arena ballen tegen ons clubke..
ja vast. Gewoon te duur om te openen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 06, 2021, 17:51:08
Als het maandag doorgaat is Mac-Intosch een twijfelgeval zegt Henk bij OF, heeft wat last van de knie na een botsing. Doodeman begint dan op de bank.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 06, 2021, 17:51:17
Las het maar af. We missen Mac en die kun je echt niet missen.
Verwacht ook niet dat er gespeeld kan worden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 06, 2021, 18:54:39
Citaat van: sunderland op februari 06, 2021, 16:27:32
ja vast. Gewoon te duur om te openen

Dat is ons propleem toch niet?
Ze zijn verplicht om voor een bespeelbaar veld te zorgen.
We willen dit seizoen graag wel de competitie uitspelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 06, 2021, 19:59:45
Citaat van: AL op februari 06, 2021, 17:51:17
Las het maar af. We missen Mac en die kun je echt niet missen.
Verwacht ook niet dat er gespeeld kan worden.
nee tuurlijk niet juh.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 06, 2021, 20:00:37
Citaat van: Bankzitter op februari 06, 2021, 18:54:39
Dat is ons propleem toch niet?
Ze zijn verplicht om voor een bespeelbaar veld te zorgen.
We willen dit seizoen graag wel de competitie uitspelen.
ja wij, interesseert hun dat iets.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bens op februari 07, 2021, 22:07:10
Wanneer wordt het bekend of de wedstrijd van Ajax-Cambuur wel of niet door gaat?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 07, 2021, 22:09:23
Citaat van: Bens op februari 07, 2021, 22:07:10
Wanneer wordt het bekend of de wedstrijd van Ajax-Cambuur wel of niet door gaat?
zal morgenvroeg wel zijn.
Maar afgelasting lijkt me logisch
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Destroyer op februari 07, 2021, 22:53:47
Code oranje dis zal wel niet doorgaan
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 07, 2021, 23:08:55
Citaat van: Destroyer op februari 07, 2021, 22:53:47
Code oranje dis zal wel niet doorgaan

De verwachting is tot 12u toch?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 07:57:13
Vandaag mooi thuis blijven en later deze week,donderdag of vrijdag in de Arena ofzo, maar inhalen..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 08, 2021, 08:15:31
Als het puur om het veld zou gaan, had het allang bekend kunnen zijn of het wel of niet door kan gaan.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 08:24:27
Citaat van: zeewolde op februari 08, 2021, 08:15:31
Als het puur om het veld zou gaan, had het allang bekend kunnen zijn of het wel of niet door kan gaan.
A7 is tussen Hoorn en de afsluitdijk afgesloten en die was gister al slecht begaanbaar en een aantal spelers moeten over die A7..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 08, 2021, 08:31:58
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 08:24:27
A7 is tussen Hoorn en de afsluitdijk afgesloten en die was gister al slecht begaanbaar en een aantal spelers moeten over die A7..

Dan zal het wel doorgaan, de KNVB kennende.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 08, 2021, 08:34:45
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 08:24:27
A7 is tussen Hoorn en de afsluitdijk afgesloten en die was gister al slecht begaanbaar en een aantal spelers moeten over die A7..
dat zal dus wel het verhaal zijn dat het nog niet bekend is wat te doen. Maar volgens mij doe je nu niemand een plezier met deze wedstrijd door te laten gaan.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: De Gast op februari 08, 2021, 08:48:31
Gezien de weerberichten kun je alles er toch allang voor de hele week uitgooien.. gaat toch ook om de veiligheid van de spelers wanneer ze wel spelen. Onbegrijpelijk dit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 08, 2021, 08:52:53
Citaat van: De Gast op februari 08, 2021, 08:48:31
Gezien de weerberichten kun je alles er toch allang voor de hele week uitgooien.. gaat toch ook om de veiligheid van de spelers wanneer ze wel spelen. Onbegrijpelijk dit.
in ieder geval de speelronde voor vanavond lijkt me en dan morgen maar opnieuw kijken. Onze wedstrijd kan eigenlijk iedere dag dat je wel kan spelen deze week worden ingehaald. Wij spelen pas volgende week dinsdag weer, JAjax volgende week maandag.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 08, 2021, 08:54:40
Citaat van: zeewolde op februari 08, 2021, 08:34:45
dat zal dus wel het verhaal zijn dat het nog niet bekend is wat te doen. Maar volgens mij doe je nu niemand een plezier met deze wedstrijd door te laten gaan.

Dat ligt een klein beetje aan de uitslag!   :koffie
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Destroyer op februari 08, 2021, 08:57:04
Mijn kinderen hoeven niet naar school, op het nieuws geven ze aan niet op de weg komen code oranje, en dan gaan wij vanavond wanneer het nog kouder wordt voetballen???  :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 09:03:47
Citaat van: Destroyer op februari 08, 2021, 08:57:04
Mijn kinderen hoeven niet naar school, op het nieuws geven ze aan niet op de weg komen code oranje, en dan gaan wij vanavond wanneer het nog kouder wordt voetballen???  :_schater
Het gaat om de gladheid/sneeuw, zodra de wegen schoon zijn ,is er niet veel meer aan de hand.. Tegen de kou kan je, je kleden..

En voetballen in een stadion met dak ,kunstgrasveld(zonder sneeuw) en een veld met verwarming kan je prima voetballen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 08, 2021, 09:06:23
Het veld op de toekomst heeft ook veldverwarming.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 09:09:46
Citaat van: Specuveter op februari 08, 2021, 09:06:23
Het veld op de toekomst heeft ook veldverwarming.
Staat de verwarming wel aan? Go Ahead heeft ook veldverwarming maar zet hem niet aan...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Destroyer op februari 08, 2021, 09:17:10
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 09:03:47
Het gaat om de gladheid/sneeuw, zodra de wegen schoon zijn ,is er niet veel meer aan de hand.. Tegen de kou kan je, je kleden..

En voetballen in een stadion met dak ,kunstgrasveld(zonder sneeuw) en een veld met verwarming kan je prima voetballen.

Snelwegen zijn afgesloten een grote bende in het land, lekker atlassen. Zullen ook nu gister door Ajax 1 niet gespeeld is een hoop van het eerste mee doen. Ik zie alleen maar nadelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 09:23:37
Citaat van: Destroyer op februari 08, 2021, 09:17:10
Snelwegen zijn afgesloten een grote bende in het land, lekker atlassen. Zullen ook nu gister door Ajax 1 niet gespeeld is een hoop van het eerste mee doen. Ik zie alleen maar nadelen.
Er is 1 snelweg(A7) tijdelijk afgesloten(bron:ANWB). Voordeel de wind gaat liggen en geen sneeuw meer.
Ze verwachten tegen het middaguur de weg weer open te kunnen zetten.
Ajax 1 speelt woensdag voor de beker tegen PSV..
Ik vind ook dat we vandaag lekker thuis moeten blijven en morgen of donderdag spelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 08, 2021, 09:45:14
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 09:23:37
Er is 1 snelweg(A7) tijdelijk afgesloten(bron:ANWB). Voordeel de wind gaat liggen en geen sneeuw meer.
Ze verwachten tegen het middaguur de weg weer open te kunnen zetten.
Ajax 1 speelt woensdag voor de beker tegen PSV..
Ik vind ook dat we vandaag lekker thuis moeten blijven en morgen of donderdag spelen.

Geen donderdag, dan spelen de wissels tegen ons.  :R
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 08, 2021, 10:25:35
Dubbel gevoel. Hoe meer wedstrijden er worden afgelast hoe meer kans er is dat de competitie weer niet uitgespeeld gaat worden. Hopelijk stellen ze de ArenA beschikbaar en kunnen we gasgeven vanavond. (mits iedereen veilig heen en terug kan komen natuurlijk  :proost )
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 08, 2021, 10:37:54
Citaat van: Diemen op februari 08, 2021, 10:25:35
Dubbel gevoel. Hoe meer wedstrijden er worden afgelast hoe meer kans er is dat de competitie weer niet uitgespeeld gaat worden. Hopelijk stellen ze de ArenA beschikbaar en kunnen we gasgeven vanavond. (mits iedereen veilig heen en terug kan komen natuurlijk  :proost )

Hoe is het in de achtertuin / Balkon? De toekomst is jou buurman.  :P
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 08, 2021, 11:00:44
Afgelast.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 08, 2021, 11:10:34
Citaat van: Galdiano op februari 08, 2021, 10:37:54
Hoe is het in de achtertuin / Balkon? De toekomst is jou buurman.  :P

Denk afgelast  :devil

Kleine "vakantie", volgende duel is pas 16 februari  :|
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Scc4-ever op februari 08, 2021, 11:16:22
Wedstrijd is afgelast: https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1033594-liveblog-winterweer-wedstrijd-van-cambuur-afgelast-bussen-rijden-vanmiddag-weer
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 11:25:45
Leuke voorwedstrijd! A.s. woensdag 18:30 Jong Ajax - Cambuur en 21:00 Ajax - PSV ?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 08, 2021, 11:27:45
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 11:25:45
Leuke voorwedstrijd! A.s. woensdag 18:30 Jong Ajax - Cambuur en 21:00 Ajax - PSV ?
prima plan
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 08, 2021, 11:28:20
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 09:23:37
Er is 1 snelweg(A7) tijdelijk afgesloten(bron:ANWB). Voordeel de wind gaat liggen en geen sneeuw meer.
Ze verwachten tegen het middaguur de weg weer open te kunnen zetten.
Ajax 1 speelt woensdag voor de beker tegen PSV..
Ik vind ook dat we vandaag lekker thuis moeten blijven en morgen of donderdag spelen.

Woensdag kan toch gewoon ook. Het zijn toch 2 aparte teams?

Inderdaad , leuke voorwedstrijd :)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 08, 2021, 14:17:32
Citaat van: Bankzitter op februari 08, 2021, 11:28:20
Woensdag kan toch gewoon ook. Het zijn toch 2 aparte teams?

Inderdaad , leuke voorwedstrijd :)

Als de KNVB enigszins voortvarend en pragmatisch  handelt dan doen zij het inderdaad zo snel mogelijk deze week, dus dat zal wel niet gebeuren
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 08, 2021, 15:07:04
Waarom nu zo snel bij -6 of -7. Denk je dat wij dan zo goed uit de voeten kunnen op zo, n beton plaat. Wat jong Ajax juist heel erg goed kan is bal aannames en ze zijn stuk voor stuk erg goed aan de bal. Kijk de weds maar terug hier. Ik denk dat we niet moeten spelen. Ook heb je meer kans op blesures bij deze temperaturen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 08, 2021, 15:10:30
Volgens de laatste berichten word het Vrijdag ingehaald.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 08, 2021, 15:29:20
Citaat van: sunderland op februari 08, 2021, 15:07:04
Waarom nu zo snel bij -6 of -7. Denk je dat wij dan zo goed uit de voeten kunnen op zo, n beton plaat. Wat jong Ajax juist heel erg goed kan is bal aannames en ze zijn stuk voor stuk erg goed aan de bal. Kijk de weds maar terug hier. Ik denk dat we niet moeten spelen. Ook heb je meer kans op blesures bij deze temperaturen

Oh, het gaat mij meer om het speelschema. Daar maakte de KNVB zich nogal zorgen over aan het begin van het seizoen. Dus vanuit dat perspectief is er nu de ruimte om het in te halen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 16:22:35
Citaat van: sunderland op februari 08, 2021, 15:07:04
Waarom nu zo snel bij -6 of -7. Denk je dat wij dan zo goed uit de voeten kunnen op zo, n beton plaat. Wat jong Ajax juist heel erg goed kan is bal aannames en ze zijn stuk voor stuk erg goed aan de bal. Kijk de weds maar terug hier. Ik denk dat we niet moeten spelen. Ook heb je meer kans op blesures bij deze temperaturen
Welke betonplaat? Ze hebben veldverwarming..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 08, 2021, 16:49:52
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 16:22:35
Welke betonplaat? Ze hebben veldverwarming..
op de toekomst? Het word einde week -6 -7 in de avond. Hoe werkt zoiets dan? Tis maar een vraag
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2021, 16:56:25
Citaat van: sunderland op februari 08, 2021, 16:49:52
op de toekomst? Het word einde week -6 -7 in de avond. Hoe werkt zoiets dan? Tis maar een vraag
Ik had al gelezen dat de Eagles de verwarming had uitgezet.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 08, 2021, 17:35:57
Citaat van: Specuveter op februari 08, 2021, 15:10:30
Volgens de laatste berichten word het Vrijdag ingehaald.
Waar heb je dat gelezen?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 17:40:25
Citaat van: sunderland op februari 08, 2021, 16:49:52
op de toekomst? Het word einde week -6 -7 in de avond. Hoe werkt zoiets dan? Tis maar een vraag
Zelfde fabrikant die Engelse, Nederlandse en internationale topclubs van veldverwarming voorzien en dat werkt.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 17:42:08
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2021, 16:56:25
Ik had al gelezen dat de Eagles de verwarming had uitgezet.
Nooit aangezet bedoel je... i.v.m de kosten geen volledig systeem kunnen kopen en huren is te kostbaar..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 08, 2021, 17:50:43
Citaat van: Specuveter op februari 08, 2021, 15:10:30
Volgens de laatste berichten word het Vrijdag ingehaald.

Je blijft je naam eer aan doen  :D
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 08, 2021, 18:10:43
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 17:40:25
Zelfde fabrikant die Engelse, Nederlandse en internationale topclubs van veldverwarming voorzien en dat werkt.
niet die die in duitsland en het oostblok levert dus
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 18:17:40
Citaat van: zeewolde op februari 08, 2021, 18:10:43
niet die die in duitsland en het oostblok levert dus
https://vb.nl/nl/energy/79-veldverwarming check maar even ;)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 08, 2021, 18:34:51
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 18:17:40
https://vb.nl/nl/energy/79-veldverwarming check maar even ;)
waar hest geen verstand van. Tis maar goed dast geen collega bist.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 18:38:26
Citaat van: sunderland op februari 08, 2021, 18:34:51
waar hest geen verstand van. Tis maar goed dast geen collega bist.
Inderdaad, anders was je snel overbodig geweest :zweep
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 08, 2021, 18:45:42
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 18:38:26
Inderdaad, anders je snel overbodig geweest :zweep
hahaa. Jou bijnaam is Cruyff of van Gaal.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 18:54:26
Citaat van: sunderland op februari 08, 2021, 18:45:42
hahaa. Jou bijnaam is Cruyff of van Gaal.
Huh ,hoezo zijn die ook irritant en of bijdehand dan? 8P
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 08, 2021, 19:00:43
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 18:17:40
https://vb.nl/nl/energy/79-veldverwarming check maar even ;)
dat zeg ik, in Duitsland Bundesliga alleen Schalke. De rest hier vooral van:
https://www.rehau.com/de-de/300-spielfelder-in-den-letzten-20-jahren
Is wel in het duits allemaal.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 19:06:54
Citaat van: zeewolde op februari 08, 2021, 19:00:43
dat zeg ik, in Duitsland Bundesliga alleen Schalke. De rest hier vooral van:
https://www.rehau.com/de-de/300-spielfelder-in-den-letzten-20-jahren
Is wel in het duits allemaal.
FC Bayern Munchen (Olympia Stadion en trainingsveld) en H.S.V. Hamburg zijn geen kleintjes.. Maar er zullen uiteraard meer veldverwarming specialisten zijn...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 08, 2021, 19:10:02
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 18:54:26
Huh ,hoezo zijn die ook irritant en of bijdehand dan? 8P
cruyff had nog nooit gebiljart maar kwam er bij staan en vertelde even hoe het moest ( vertelde v Hanegem)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 08, 2021, 19:11:36
Citaat van: sunderland op februari 08, 2021, 19:10:02
cruyff had nog nooit gebiljart maar kwam er bij staan en vertelde even hoe het moest ( vertelde v Hanegem)
Dat is logisch..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 08, 2021, 19:26:31
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2021, 19:06:54
FC Bayern Munchen (Olympia Stadion en trainingsveld) en H.S.V. Hamburg zijn geen kleintjes.. Maar er zullen uiteraard meer veldverwarming specialisten zijn...
bayern speelt in de allianz arena, olympisch stadion is hun oude. HSV ook alleen trainingscomplex.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 08, 2021, 20:00:36
Citaat van: Diemen op februari 08, 2021, 17:50:43
Je blijft je naam eer aan doen  :D
even googelen....de toekomst met veldverwarming.
In Mei 2020 gerealiseerd    :y
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 09, 2021, 08:00:45
De KNVB zal vast eerst even met Ajax 'overleggen' wanneer het hun het beste uitkomt om in te halen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 09, 2021, 13:04:30
Citaat van: Treb op februari 09, 2021, 08:00:45
De KNVB zal vast eerst even met Ajax 'overleggen' wanneer het hun het beste uitkomt om in te halen.
zou gisteren al nieuwe datum komen....
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 09, 2021, 14:51:28
Citaat van: Specuveter op februari 09, 2021, 13:04:30
zou gisteren al nieuwe datum komen....

De KNVB en Ajax zijn er nog niet over uit.

Er wordt gekeken welke datum het beste uitkomt zodat J Ajax met z'n beste team kan komen opdraven.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: gobo op februari 09, 2021, 15:10:54
Had mooi voorafgaand aan het bekerduel tegen PSV gespeeld kunnen worden in de arena. Maar op dezelfde dag zal wel weer niet kunnen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 09, 2021, 15:19:06
Citaat van: Specuveter op februari 08, 2021, 20:00:36
even googelen....de toekomst met veldverwarming.
In Mei 2020 gerealiseerd    :y

Jawel maar je post volgens de laatste berichten. Geen link/twitter of wat dan ook berichtje van te vinden  :insane
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 09, 2021, 15:19:36
Citaat van: gobo op februari 09, 2021, 15:10:54
Had mooi voorafgaand aan het bekerduel tegen PSV gespeeld kunnen worden in de arena. Maar op dezelfde dag zal wel weer niet kunnen.

Dat gaan ze nooit doen natuurlijk ivm Corona, kleedkamers delen etc.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: justremco op februari 09, 2021, 17:21:22
Het duel tussen Jong #Ajax en #Cambuur wordt deze week niet meer ingehaald. Mogelijk dat de wedstrijd volgende week vrijdag wordt ingepland. #jajcam

Andor Faber op Twitter
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 09, 2021, 17:23:52
Citaat van: justremco op februari 09, 2021, 17:21:22
Het duel tussen Jong #Ajax en #Cambuur wordt deze week niet meer ingehaald. Mogelijk dat de wedstrijd volgende week vrijdag wordt ingepland. #jajcam

Andor Faber op Twitter
Lekker dan, Jong Ajax, Jong Utrecht en Almere kort achter elkaar.. :zucht
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 09, 2021, 17:36:16
we pakken ze allemaal
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 09, 2021, 17:57:11
Citaat van: denistel op februari 09, 2021, 17:36:16
we pakken ze allemaal
Ik hoop het, maar een paar schorsingen, blessures en/of coronagevallen en je staat met o.a. Bos+Bos, Smit, Gootjes, Pouwels en v/d Meer te spelen tegen Almere.., wat ik wil zeggen met maar een paar dagen tussen de wedstrijden is er weinig tijd voor herstel van kleine blessures en door vermoeidheid is een domme overtreding snel gemaakt.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 09, 2021, 18:13:20
Citaat van: Grijskijkert op februari 09, 2021, 17:23:52
Lekker dan, Jong Ajax, Jong Utrecht en Almere kort achter elkaar.. :zucht
dinsdag TOP,  vrijdag Jong Ajax en maandag Jong Utrecht, dat is 3 wedstrijden met 2 dagen vrij er tussen. Wel erg veel lijkt me?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 09, 2021, 18:18:22
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 09, 2021, 18:13:20
dinsdag TOP,  vrijdag Jong Ajax en maandag Jong Utrecht, dat is 3 wedstrijden met 2 dagen vrij er tussen. Wel erg veel lijkt me?
Ja 4 wedstrijden in 12 dagen kan echt niet is mijn bescheiden mening.. we mogen echt niet promoveren van de KNVB..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 09, 2021, 18:18:37
Dit zal jong Ajax wel het beste uitkomen :R
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 09, 2021, 18:53:20
Citaat van: Grijskijkert op februari 09, 2021, 18:18:22
Ja 4 wedstrijden in 12 dagen kan echt niet is mijn bescheiden mening.. we mogen echt niet promoveren van de KNVB..
De KNVB is zo corrupt als de neten, dat stel schurftige honden is er alles aan gelegen om Cambuur in de KKD te houden. Waarom? Ze zijn nog steeds tot op het bot beledigd door de rake en terechte uitlatingen van Henk toen ze ons het kampioenschap en promotie onthielden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 09, 2021, 19:01:22
Je neemt hier toch geen genoegen mee :_schater
Ga je dit doen dan ben je echt gek..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 09, 2021, 20:24:34
We zijn nu ruim 2 weken vrij. Dit is prachtig! Op adem komen, pijntjes weg, en vol gas een goede serie zetten. Wat loopt iedereen te klagen? Remember 2013? Emmen Emmen etc....

We hebben het over topsporters. Niet over Lutjelollum 5
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 09, 2021, 20:32:42
3 wedstrijden in 6 dagen? Koekoek.  :_schater

Tyfus KNVB  l8l
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 09, 2021, 21:02:06
Citaat van: Galdiano op februari 09, 2021, 20:24:34
We zijn nu ruim 2 weken vrij. Dit is prachtig! Op adem komen, pijntjes weg, en vol gas een goede serie zetten. Wat loopt iedereen te klagen? Remember 2013? Emmen Emmen etc....

We hebben het over topsporters. Niet over Lutjelollum 5
Die (licht)geblesseerd kunnen raken, 'besmet' kunnen raken(of iemand in hun omgeving) met het coronavirus en er geen is tijd voor tussentijd herstel of een schorsing op kunnen lopen door een slechte scheidsrechter waardoor een beroep geen zin heeft.

Of door vermoeidheid een domme overtreding maken wat een wedstrijd kost.
Misschien kan je nu snappen dat mensen klagen...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 09, 2021, 21:05:26
Citaat van: Grijskijkert op februari 09, 2021, 21:02:06
Die (licht)geblesseerd kunnen raken, 'besmet' kunnen raken(of iemand in hun omgeving) met het coronavirus en er geen is tijd voor tussentijd herstel of een schorsing op kunnen lopen door een slechte scheidsrechter waardoor een beroep geen zin heeft.

Of door vermoeidheid een domme overtreding maken wat een wedstrijd kost.
Misschien kan je nu snappen dat mensen klagen...

Nee... Prima te doen in zo'n korte tijd. Vraag een speler wat ze er van vinden. ;)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 09, 2021, 21:14:25
Citaat van: Galdiano op februari 09, 2021, 21:05:26
Nee... Prima te doen in zo'n korte tijd. Vraag een speler wat ze er van vinden. ;)
Dat heb jij gedaan natuurlijk.. maar goed wat jij wil, jij bent het type wat dus alleen maar achteraf moord en brand kan schreeuwen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 09, 2021, 22:59:13
Citaat van: Grijskijkert op februari 09, 2021, 21:14:25
Dat heb jij gedaan natuurlijk.. maar goed wat jij wil, jij bent het type wat dus alleen maar achteraf moord en brand kan schreeuwen.

Ik ben een type die positief blijft, terwijl het merendeel alleen maar apen en beren zien.
nu twee weken rust, andere intensiteit, opladen en spelers met kleine pijntjes rustig laten herstellen.
Ik ben er van overtuigd dat wij echt een mega slag kunnen slaan met als laatste de topper tegen Almere!
Beter dan dat die pot tegen Jong Ajax ergens in maart april ingehaald moet worden. Stel dat Corona dan toeslaat, dan heb je helemaal een bizar programma.
Hoofd omhoog, borst vooruit en knallen de komende weken!  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 10, 2021, 07:09:06
Wat ik al eerder zei, ik denk dat Henk en het team niet bezig zijn met randverschijnselen.
Alleen promotie telt en verder hebben we toch niet on de hand wat het weet doet, het corona gedoe of wat andere clubs of KNVB doen.

Puur iedere week de focus op 3 punten. De selectie is breed genoeg, we kunnen wel het eea aan tegenslag opvangen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 10, 2021, 08:07:54
Citaat van: Bankzitter op februari 10, 2021, 07:09:06
Wat ik al eerder zei,ik denk dat Henk en het team niet bezig zijn met randverschijnselen.
Alleen promotie telt en verder hebben we toch niet on de hand wat het weet doet, het corona gedoe of wat andere clubs of KNVB doen.

Puur iedere week de focus op 3 punten. De selectie is breed genoeg, we kunnen wel het eea aan tegenslag opvangen.
Raakten we na een eerder druk programma(november/december) de 'swung' niet kwijt dat bepalende spelers het niveau niet konden halen door pijntjes. En was de 'winterstop' een reddingsboei en die reddingsboei is er na deze wedstrijden niet!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 10, 2021, 08:11:22
M jeeeeeek mjeeeeek.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 10, 2021, 08:11:50
3 wedstrijden in 7 dagen, beginnend op dinsdag en eindigend de maandag erop is gewoon te veel. Punt. Waarom spelen we pas volgende week dinsdag tegen TOP? Zet dat gewoon iets naar voren en het wordt al wat meer doenbaar. Zondagmiddag 12.15 is nog beschikbaar, wat is nu het probleem om ook die wedstrijd te verzetten?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 10, 2021, 08:18:53
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 10, 2021, 08:11:50
3 wedstrijden in 7 dagen, beginnend op dinsdag en eindigend de maandag erop is gewoon te veel. Punt. Waarom spelen we pas volgende week dinsdag tegen TOP? Zet dat gewoon iets naar voren en het wordt al wat meer doenbaar. Zondagmiddag 12.15 is nog beschikbaar, wat is nu het probleem om ook die wedstrijd te verzetten?
Dit dus :thumbsup of ze hadden Jong Ajax - Cambuur naar deze donderdag/vrijdag kunnen zetten..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 10, 2021, 08:20:15
Citaat van: sunderland op februari 10, 2021, 08:11:22
M jeeeeeek mjeeeeek.
Wat nou zitten dien ballen klem? :koffie
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 10, 2021, 08:43:08
Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2021, 08:07:54
Raakten we na een eerder druk programma(november/december) de 'swung' niet kwijt dat bepalende spelers het niveau niet konden halen door pijntjes. En was de 'winterstop' een reddingsboei en die reddingsboei is er na deze wedstrijden niet!

Klopt  maar leidde het tot puntverlies?
Het liep stroever maar we zakten nooit door de ondergrens.
Iedere wedstrijd creëren we de kansen en geven we weinig weg. Puntverlies is er alleen de  enkele keer dat we te veel kansen missen en het scoreverloop mee zit voor de tegenstander. Nooit door randverschijnselen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 10, 2021, 08:55:52
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 10, 2021, 08:11:50
3 wedstrijden in 7 dagen, beginnend op dinsdag en eindigend de maandag erop is gewoon te veel. Punt. Waarom spelen we pas volgende week dinsdag tegen TOP? Zet dat gewoon iets naar voren en het wordt al wat meer doenbaar. Zondagmiddag 12.15 is nog beschikbaar, wat is nu het probleem om ook die wedstrijd te verzetten?
zo eenvoudig kan het zijn maar ik heb het idee dat Cambuur ook niet mee denkt in dit geval.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 10, 2021, 09:03:54
Citaat van: Bankzitter op februari 10, 2021, 08:43:08
Klopt  maar leidde het tot puntverlies?
Het liep stroever maar we zakten nooit door de ondergrens.
Iedere wedstrijd creëren we de kansen en geven we weinig weg. Puntverlies is er alleen de  enkele keer dat we te veel kansen missen en het scoreverloop mee zit voor de tegenstander. Nooit door randverschijnselen.
Wel een aantal kantje boord wedstrijden die zo de andere kant op hadden kunnen vallen..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 10, 2021, 09:14:34
Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2021, 09:03:54
Wel een aantal kantje boord wedstrijden die zo de andere kant op hadden kunnen vallen..
Er zijn inderdaad een paar wedstrijden geweest waarin we niet over het geluk konden klagen.
Maar dat dwingen we ook af.
Waar ik mij meer zorgen over maak is de KNVB die zijn oren altijd naar de grote clubs laat hangen.
Wat weerhoudt hun er van het programma wat aan te passen zodat we niet 4 wedstrijden in 12 dagen hoeven te spelen. Dit is willekeur.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 10, 2021, 09:16:29
Citaat van: Vlampiep op februari 10, 2021, 09:14:34
Er zijn inderdaad een paar wedstrijden geweest waarin we niet over het geluk konden klagen.
Maar dat dwingen we ook af.
Waar ik mij meer zorgen over maak is de KNVB die zijn oren altijd naar de grote clubs laat hangen.
Wat weerhoudt hun er van het programma wat aan te passen zodat we niet 4 wedstrijden in 12 dagen hoeven te spelen. Dit is willekeur.
Ik neem aan dat er ook nog gediscussieerd wordt, als er al een beslissing was genomen was dat al gecommuniceerd lijkt me. Misschien duurt het juist zo lang omdat er wat meer in het programma geschoven moet worden?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 10, 2021, 09:23:17
Citaat van: Vlampiep op februari 10, 2021, 09:14:34
Er zijn inderdaad een paar wedstrijden geweest waarin we niet over het geluk konden klagen.
Maar dat dwingen we ook af.
Waar ik mij meer zorgen over maak is de KNVB die zijn oren altijd naar de grote clubs laat hangen.
Wat weerhoudt hun er van het programma wat aan te passen zodat we niet 4 wedstrijden in 12 dagen hoeven te spelen. Dit is willekeur.
Ja en de kleiner clubs geen ballen hebben om als er een kleine club in opstand komt die te steunen en op belangrijke functies zitten ex topclub bestuurders/vrienden en je weet als het er op aan komt wie ze steunen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 10, 2021, 09:34:58
Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2021, 09:23:17
Ja en de kleiner clubs geen ballen hebben om als er een kleine club in opstand komt die te steunen en op belangrijke functies zitten ex topclub bestuurders/vrienden en je weet als het er op aan komt wie ze steunen.
Maar er zijn ook positieve ontwikkelingen, want het begint er op te lijken dat Cambuur op weg is naar een mooie toekomst.
Lonkende promotie/kampioenschap, nieuw stadion, attractief voetbal en positieve uitstraling gaat zijn uitwerking krijgen op grote concerns die in weer wat betere tijden dit aan hun naam willen verbinden.
Wat dat betreft kan ik 100% genieten ondanks dat de wedstrijden alleen online zijn te zien, voorzien van vreselijk commentaar van een stel omkoalen. |:) |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 10, 2021, 09:51:32
Wedstrijd tegen Oss kan toch Zondag wel?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 10, 2021, 10:29:03
Citaat van: Vlampiep op februari 10, 2021, 09:14:34
Er zijn inderdaad een paar wedstrijden geweest waarin we niet over het geluk konden klagen.
Maar dat dwingen we ook af.
Waar ik mij meer zorgen over maak is de KNVB die zijn oren altijd naar de grote clubs laat hangen.
Wat weerhoudt hun er van het programma wat aan te passen zodat we niet 4 wedstrijden in 12 dagen hoeven te spelen. Dit is willekeur.

Dat dwingen af door eigenlijk nooit in de war te raken en vasthouden aan tactiek en hard werken.
Als we daar aan vasthouden dan komen we zelfs zo'n bizar speelschema wel weer door.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 10, 2021, 10:44:02
Citaat van: Bankzitter op februari 10, 2021, 10:29:03
Dat dwingen af door eigenlijk nooit in de war te raken en vasthouden aan tactiek en hard werken.
Als we daar aan vasthouden dan komen we zelfs zo'n bizar speelschema wel weer door.
Maar waarom zo'n bizar speelschema als de agenda voldoende ruimte biedt om wedstrijden te verzetten. Dat is vanuit de KNVB onwil en willekeur.  :R
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 10, 2021, 11:48:46
Eens hoor! We zijn een kleine club maar voor ns zijn de belangen groot.
Een voorkeursbehandeling hoeft niet maar echt respectvol is het ook niet naar een club die al meer dan 50 wedstrijden presteert.
Naast Ajax is er in Nederland geen club die meer gepresteerd heeft als ons in de afgelopen periode.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2021, 12:34:46
Is het programma al definitief?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 10, 2021, 18:02:42
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2021, 12:34:46
Is het programma al definitief?
nee, allerlei wijzigingen. Go Ahead wijkt uit naar Almelo, maar niets over onze inhaalwedstrijd, erg vreemd
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 10, 2021, 18:24:08
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 10, 2021, 18:02:42
nee, allerlei wijzigingen. Go Ahead wijkt uit naar Almelo, maar niets over onze inhaalwedstrijd, erg vreemd

Ze wachten vanavond af. Zien of daar nog blessures oid uitkomen. De KNVB gaat dan met Ajax overleggen wat Ajax het beste uitkomt om in te halen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 10, 2021, 18:27:55
Citaat van: Treb op februari 10, 2021, 18:24:08
Ze wachten vanavond af. Zien of daar nog blessures oid uitkomen. De KNVB gaat dan met Ajax overleggen wat Ajax het beste uitkomt om in te halen.
:_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 10, 2021, 20:46:40
Citaat van: Treb op februari 10, 2021, 18:24:08
Ze wachten vanavond af. Zien of daar nog blessures oid uitkomen. De KNVB gaat dan met Ajax overleggen wat Ajax het beste uitkomt om in te halen.
word hier om gelachen maar zo werkt het wel
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 10, 2021, 21:02:36
KNVB is inderdaad pro topclubs, en in het speciaal pro Ajax...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 10, 2021, 21:13:24
Citaat van: sunderland op februari 10, 2021, 20:46:40
word hier om gelachen maar zo werkt het wel
Weet je, iedereen weet dat de KNVB zo corrupt is als de neten, Ze hebben een perfect verdeel en heers klimaat geschapen waarmee de eenheid tussen de clubs totaal verrot is geraakt. Hiermee kunnen ze met hun bedenkelijke handelswijze er steeds mee wegkomen. Totaal verrot deze organisatie.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 11, 2021, 07:51:20
En ook nog totaal incompetent wat al helemaal een dodelijk combinatie voor het betaald voetbal is.
Er gaan volgend seizoen keiharde klappen vallen als de werkelijke rekening komt van een onafgemaakt seizoen en eentje zonder publiek.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 11, 2021, 07:58:13
KNVB en het (demissionair) kabinet hebben wat dat betreft veel overeenkomsten.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 11, 2021, 08:45:42
Citaat van: Bankzitter op februari 11, 2021, 07:51:20
En ook nog totaal incompetent wat al helemaal een dodelijk combinatie voor het betaald voetbal is.
Er gaan volgend seizoen keiharde klappen vallen als de werkelijke rekening komt van een onafgemaakt seizoen en eentje zonder publiek.
De KNVB werkt volgens mij naar 1 internationale competitie van de grote clubs, waarmee de kleine clubs en KKC zijn bestaansrecht verliest.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 11, 2021, 10:00:24
Is toch apart dat we nog steeds niks weten??
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Eewal op februari 11, 2021, 10:13:36
Citaat van: Specuveter op februari 11, 2021, 10:00:24
Is toch apart dat we nog steeds niks weten??
specuveter, de zoon van?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 11, 2021, 10:15:52
Citaat van: Eewal op februari 11, 2021, 10:13:36
specuveter, de zoon van?
Nee...Gedoe met mail gehad en wachtwoord
Speculeter heet nu dus Specuveter
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Eewal op februari 11, 2021, 10:17:40
Citaat van: Specuveter op februari 11, 2021, 10:15:52
Nee...Gedoe met mail gehad en wachtwoord
Speculeter heet nu dus Specuveter

haha oke! Specubeter was ook een mooie geweest :)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 11, 2021, 12:22:09
Citaat van: Eewal op februari 11, 2021, 10:17:40
haha oke! Specubeter was ook een mooie geweest :)
Dat wordt zijn volgende
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 11, 2021, 12:23:34
Citaat van: Specuveter op februari 11, 2021, 10:15:52
Nee...Gedoe met mail gehad en wachtwoord
Speculeter heet nu dus Specuveter
c juniorke.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 11, 2021, 14:16:53
En weer allerlei aanpassingen in het speelschema voor komend weekend en geen woord over de inhaalwedstrijd... Wat is dit voor amateurisme???
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 11, 2021, 15:01:38
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 11, 2021, 14:16:53
En weer allerlei aanpassingen in het speelschema voor komend weekend en geen woord over de inhaalwedstrijd... Wat is dit voor amateurisme???
Ajax is er nog niet uit wanneer het hun het past om de sterkste formatie te kunnen neerzetten.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 11, 2021, 15:37:32
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 11, 2021, 14:16:53
En weer allerlei aanpassingen in het speelschema voor komend weekend en geen woord over de inhaalwedstrijd... Wat is dit voor amateurisme???

alleen Jong PSV en Almere staan nu op uitgesteld. Of de andere tijden zijn gewijzigd kan ik niet zien, maar niets is meer 21.00 uur (livescore)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 11, 2021, 21:55:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 11, 2021, 15:37:32
alleen Jong PSV en Almere staan nu op uitgesteld. Of de andere tijden zijn gewijzigd kan ik niet zien, maar niets is meer 21.00 uur (livescore)

Lang leve teletekst pagina 829
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 12, 2021, 14:09:22
Gewoon naar einde seizoen verplaatsen deze en als we dan gepromoveerd zijn onze A-jeugd sturen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 12, 2021, 15:46:17
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 12, 2021, 14:09:22
Gewoon naar einde seizoen verplaatsen deze en als we dan gepromoveerd zijn onze A-jeugd sturen.
of old Cambuur?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 12, 2021, 15:51:52
Citaat van: Specuveter op februari 12, 2021, 15:46:17
of old Cambuur?
het supporterselftal:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 12, 2021, 17:36:44
Volgende week vrijdag om 16.30 wordt deze wedstrijd ingehaald.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 12, 2021, 17:51:07
Citaat van: Collingwood op februari 12, 2021, 17:36:44
Volgende week vrijdag om 16.30 wordt deze wedstrijd ingehaald.

3 wedstrijden in 6 dagen  :_schater

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 12, 2021, 18:02:10
Citaat van: Treb op februari 12, 2021, 17:51:07
3 wedstrijden in 6 dagen  :_schater
Supportersvriendelijk tijdstip ook..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:03:27
Citaat van: Treb op februari 12, 2021, 17:51:07
3 wedstrijden in 6 dagen  :_schater
Wedstrijd tegen Almere met publiek, ze doen er bij de KNVB alles aan om ons in de KKD te houden!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 12, 2021, 18:08:02
Niet best. Dus vrijdag en maandag spelen.
Ajax met sterk elftal en dan kun je dus 2x verliezen en is het verschil met nummer 3 compleet weg.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we niet mogen promoveren....

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: justremco op februari 12, 2021, 18:13:07
Citaat van: AL op februari 12, 2021, 18:08:02
Niet best. Dus vrijdag en maandag spelen.
Ajax met sterk elftal en dan kun je dus 2x verliezen en is het verschil met nummer 3 compleet weg.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we niet mogen promoveren....

Ajax speelt de avond ervoor om 21:00 in Lille, dus vraag me af of er wel selectie spelers gaan meedoen tegen ons
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 12, 2021, 18:15:30
En Ajax 2 steeds veel pauzes. Lekker Cambuur dat je dit accepteert.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:19:24
Citaat van: justremco op februari 12, 2021, 18:13:07
Ajax speelt de avond ervoor om 21:00 in Lille, dus vraag me af of er wel selectie spelers gaan meedoen tegen ons
Die spelers zijn ruim op tijd terug...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 12, 2021, 18:24:30
We halen al meer dan 50 wedstrijden een gemiddeld aantal goals van 2,6... .
Dat moet toch wel een beetje vertrouwen geven in de goede afloop.

Almere heeft ook Volendam nog in te halen dus die zullen het ook nog druk krijgen dan.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:30:48
Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2021, 08:07:54
Raakten we na een eerder druk programma(november/december) de 'swung' niet kwijt dat bepalende spelers het niveau niet konden halen door pijntjes. En was de 'winterstop' een reddingsboei en die reddingsboei is er na deze wedstrijden niet!
Dit zei ik een paar dagen geleden en herstellen doe je niet in een dag of anderhalve dag dus dit gaat echt doorwerken!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 12, 2021, 18:35:28
Gaat er meer om dat je 3 wedstrijden in een week moet spelen.
Hoe goed je ook bent, met zware benen speel je veel minder goed.
Maar gelukkig hebben we een brede selectie, maar maak me zorgen om Hoedemakers en Muhren.
Als die geblesseerd raken kun je promotie vergeten.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:42:01
Citaat van: AL op februari 12, 2021, 18:35:28
Gaat er meer om dat je 3 wedstrijden in een week moet spelen.
Hoe goed je ook bent, met zware benen speel je veel minder goed.
Maar gelukkig hebben we een brede selectie, maar maak me zorgen om Hoedemakers en Muhren.
Als die geblesseerd raken kun je promotie vergeten.
Zet daarbij Stevens, Mac-Intosch en Schouten! Wat dat je door overbelasting/kleine blessures/schorsing(Hoedemakers staat op scherp!) deze 5 mist tegen Almere en nog een wedstrijd?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 12, 2021, 18:46:27
Citaat van: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:19:24
Die spelers zijn ruim op tijd terug...
maar Haller mag niet mee, ik ga ervan uit dat ze dan Traore wel gebruiken. Komt bij dat ik de wedstrijd tegen jong Ajax wel met vertrouwen tegemoet kijk. Die gaan de bus niet parkeren, Jong Utrecht ook niet trouwens denk ik. Eerst maar snel op voorsprong tegen Oss komen en dan evt wat bankspelers inzetten.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:56:15
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 12, 2021, 18:46:27
maar Haller mag niet mee, ik ga ervan uit dat ze dan Traore wel gebruiken. Komt bij dat ik de wedstrijd tegen jong Ajax wel met vertrouwen tegemoet kijk. Die gaan de bus niet parkeren, Jong Utrecht ook niet trouwens denk ik. Eerst maar snel op voorsprong tegen Oss komen en dan evt wat bankspelers inzetten.
Heb liever hem dan Brobbey in de spits.. En Tadic zal wel in de spits gaan spelen..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 12, 2021, 18:59:40
Citaat van: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:56:15
Heb liever hem dan Brobbey in de spits.. En Tadic zal wel in de spits gaan spelen..
we gaan het zien. Het zal door ons geklaag wel niet verschoven worden :). Ik ben tevreden als we uit de komende 3 wedstrijden 6 of 7 punten halen. En vooral de week daarna niet van Almere verliezen. Nog 27-30 punten erbij en we zijn echt een heel eind. Dat zou uit de komende 16 wedstrijden 9x winnen moeten zijn en nog wat gelijke spelen, mag je er nog 4 verliezen ook. En Brobbey, snap je punt, daar heb ik het ook niet zo op, maar zou Ajax hem mog opstellen? Is eigenlijk geen reden meer voor lijkt me?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 12, 2021, 19:04:38
Citaat van: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:03:27
Wedstrijd tegen Almere met publiek, ze doen er bij de KNVB alles aan om ons in de KKD te houden!
Dat dat stel schijtbakken uit Zeist een hekel aan ons hebben is overduidelijk en ons de promotie proberen door de neus te boren is eveneens overduidelijk.
Maar ik verwacht ook van ons bestuur dat ze protest aan tekenen tegen dit onevenredig te spelen wedstrijden in 6 dagen. Dit vraagt om blessures, waarmee sporters hun carrière kunnen schaden.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 12, 2021, 19:06:48
Ik hoop dat ze bij Almere net zo gaan paniekerig worden van de 2e plek als sommige forumgangers hier nu worden van een inhaalwedstrijd.
Dan redden we het  |:)

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 12, 2021, 19:11:23
Citaat van: AL op februari 12, 2021, 18:08:02
Niet best. Dus vrijdag en maandag spelen.
Ajax met sterk elftal en dan kun je dus 2x verliezen en is het verschil met nummer 3 compleet weg.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we niet mogen promoveren....

Beetje geloof in eigen kunnen |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 12, 2021, 19:18:59
Om te  :R
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 12, 2021, 19:20:00
Citaat van: Vlampiep op februari 12, 2021, 19:04:38
Dat dat stel schijtbakken uit Zeist een hekel aan ons hebben is overduidelijk en ons de promotie proberen door de neus te boren is eveneens overduidelijk.
Maar ik verwacht ook van ons bestuur dat ze protest aan tekenen tegen dit onevenredig te spelen wedstrijden in 6 dagen. Dit vraagt om blessures, waarmee sporters hun carrière kunnen schaden.
protest? Wie dan , aard, hou toch op
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 12, 2021, 20:15:22
Citaat van: sunderland op februari 12, 2021, 19:20:00
protest? Wie dan , aard, hou toch op
Dan oek niet zeike as ut te sware programma oans de nek om draait.
Mar hoe ut oek gaan sil, goead weekend en niet op ut ies komme.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 12, 2021, 21:08:17
Waarom kan Top Oss niet een dag eerder en Utrecht een dag later, is het hele probleem weg?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 12, 2021, 21:23:03
Citaat van: Vlampiep op februari 12, 2021, 20:15:22
Dan oek niet zeike as ut te sware programma oans de nek om draait.
Mar hoe ut oek gaan sil, goead weekend en niet op ut ies komme.
bin het helemaal met jou eens hoor. Aard en protesteren is niet een combi.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 12, 2021, 21:24:47
Ze hebben gewoon gewacht wat Ajax uitkwam wat hier al eerder werd geschreven. Ben daar 100% van overtuigd.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 13, 2021, 08:29:51
Denk dat het niet zo werkt. KNVB wil gewoon z.s.m. inhalen zonder de competitie teveel in het nauw te brengen. Corona is helaas nog steeds onzeker en het EK komt er ook aan (dan moeten de competities klaar zijn)

Maandag wederom een belangrijke 3 punter tegen Top Oss. Daarna minimaal een punt in Amsterdam en "gewoon" winnen van Jong Utrecht. Die zijn momenteel niet best.

Die ene extra wedstrijd in korte tijd erbij (Jong FC Utrecht) moet te doen zijn! (nu ook wat langer vrij gehad  :D)

Fijn weekend iedereen  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2021, 08:42:12
Citaat van: Diemen op februari 13, 2021, 08:29:51
Denk dat het niet zo werkt. KNVB wil gewoon z.s.m. inhalen zonder de competitie teveel in het nauw te brengen. Corona is helaas nog steeds onzeker en het EK komt er ook aan (dan moeten de competities klaar zijn)

Maandag wederom een belangrijke 3 punter tegen Top Oss. Daarna minimaal een punt in Amsterdam en "gewoon" winnen van Jong Utrecht. Die zijn momenteel niet best.

Die ene extra wedstrijd in korte tijd erbij (Jong FC Utrecht) moet te doen zijn! (nu ook wat langer vrij gehad  :D)

Fijn weekend iedereen  |:)
Als dat zo zou zijn was deze wedstrijd afgelopen donderdag of vrijdag gespeeld.. Go Ahead ook zomaar verplaatst naar Almelo dus als het om het veld ging dan had deze wedstrijd naar Volendam verplaatst kunnen worden.
En aan die dagen extra vrij heb je niets als je belangrijke spelers pijntjes oplopen die 3 a 4 dagen herstel vergen. Of wat te denken van een verkeerde corona test, na 5 dagen weer testen en we zijn 2 a 3 wedstrijden verder..zit er een 'normale week' tussen de wedstrijden heb je daar geen last van.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 13, 2021, 09:44:55
Almere moet Volendam nog inhalen. Die krijgen het dan toch ook druk?

En in breedte ontlopen de meeste posities zich weinig : Maulun/Paulissen, Sambissa/Bangura, Kallon/Korte. We kunnen niet alles opvangen(Muhren,Hoedemakers)  maar wel heel veel.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:19:05
Citaat van: Bankzitter op februari 13, 2021, 09:44:55
Almere moet Volendam nog inhalen. Die krijgen het dan toch ook druk?

En in breedte ontlopen de meeste posities zich weinig : Maulun/Paulissen, Sambissa/Bangura, Kallon/Korte. We kunnen niet alles opvangen(Muhren,Hoedemakers)  maar wel heel veel.
Die kunnen extra kracht putten doordat ze met publiek mogen spelen.. Stevens, Schouten en Mac-Intosch kunnen ook niet gemist worden en bij de laatste 2 zijn er de laatste tijd veel pijntje of kleine blessures. Zal wel negatief of geïrriteerd overkomen, maar dat komt vooral door de KNVB , die hadden deze wedstrijd makkelijk afgelopen donderdag of vrijdag kunnen laten spelen, zodat de herstel tijd groter is.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 13, 2021, 10:24:46
Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:19:05
Die kunnen extra kracht putten doordat ze met publiek mogen spelen.. Stevens, Schouten en Mac-Intosch kunnen ook niet gemist worden en bij de laatste 2 zijn er de laatste tijd veel pijntje of kleine blessures. Zal wel negatief of geïrriteerd overkomen, maar dat komt vooral door de KNVB , die hadden deze wedstrijd makkelijk afgelopen donderdag of vrijdag kunnen laten spelen, zodat de herstel tijd groter is.

Almere speelt 1x met 1500 man publiek ( wat nog niet eens uitverkocht is) tegen ons.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 13, 2021, 10:37:59
Citaat van: hobbes op februari 13, 2021, 10:24:46
Almere speelt 1x met 1500 man publiek ( wat nog niet eens uitverkocht is) tegen ons.
Dit zal ons hopelijk extra motiveren om ze thuis met publiek wederom  een flinke oorwassing te geven.  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:43:44
Citaat van: hobbes op februari 13, 2021, 10:24:46
Almere speelt 1x met 1500 man publiek ( wat nog niet eens uitverkocht is) tegen ons.
En dat het precies tegen ons moet gebeuren, waarom moet er getest worden, waren er besmettingen te herleiden aan een stadion bezoek? Maar 1500, in een dat piepkleine 'stadion' is dat veel!
Sommige forumgangers paniekeren misschien, maar sommige forumgangers onderschatten dit allemaal!!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 13, 2021, 10:46:19
Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:43:44
En dat het precies tegen ons moet gebeuren, waarom moet er getest worden, waren er besmettingen te herleiden aan een stadion bezoek? Maar 1500, in een dat piepkleine 'stadion' is dat veel!
Sommige forumgangers paniekeren misschien, maar sommige forumgangers onderschatten dit allemaal!!

We moeten nog steeds van eigen kracht uitgaan. Wij hebben het beste team van de KKD en hoeven voor niemand bang te zijn.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:51:08
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2021, 10:37:59
Dit zal ons hopelijk extra motiveren om ze thuis met publiek wederom  een flinke oorwassing te geven.  |:)
Zou dat lukken met het volgende 11-tal(als het een beetje tegen zit)?

Bos ,Ter Heide, Nieuwpoort ,Kramer , Sambissa; v/d Meer, Maulun ,Breij; Doodeman , Ladan , Ragnar.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:54:35
Citaat van: hobbes op februari 13, 2021, 10:46:19
We moeten nog steeds van eigen kracht uitgaan. Wij hebben het beste team van de KKD en hoeven voor niemand bang te zijn.
Ik heb gezien wat een eerder druk programma met bepaalde spelers deed en snap het vertrouwen van sommigen niet.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 13, 2021, 10:54:59
Zullen we het er maar op houden dat alle meningen kloppen: het deugt voor geen meter dat het schema er uit ziet zoals het nu is, het deugt ook niet dat er in een tijd waarin nog een avondklok geldt er wordt geexperimenteerd met publiek en dat dat dan net weer Almere bevoordeelt. Maar het klopt ook dat we voetballend echt verder zijn dat onze concurrenten. Over de concurrenten: Vanmiddag hopen dat MVV dus bus weer dubbel parkeert bij Graafschap en dat die er niet doorheen voetballen zoals wij dat uiteindelijk deden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 13, 2021, 10:57:35
Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:51:08
Zou dat lukken met het volgende 11-tal(als het een beetje tegen zit)?

Bos ,Ter Heide, Nieuwpoort ,Kramer , Sambissa; v/d Meer, Maulun ,Breij; Doodeman , Ladan , Ragnar.
nu begin je te overdrijven. Dit is niet als het een beetje tegen zit maar eerder als het heel erg tegen zit. En nogmaals, ik ben het met je eens maar er gaat niets veranderen wat we hier met zijn allen ook zeggen. Dat gezegd hebbende ga ik er maar niets meer over zeggen want ik val ook in herhaling :)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 13, 2021, 11:04:00
Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:54:35
Ik heb gezien wat een eerder druk programma met bepaalde spelers deed en snap het vertrouwen van sommigen niet.

En dan met z'n allen straks janken als de competitie weer ergens rond de 70/75% wordt stil gelegd. Hoe sneller alles is afgerond hoe beter!  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2021, 11:04:58
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 13, 2021, 10:57:35
nu begin je te overdrijven. Dit is niet als het een beetje tegen zit maar eerder als het heel erg tegen zit. En nogmaals, ik ben het met je eens maar er gaat niets veranderen wat we hier met zijn allen ook zeggen. Dat gezegd hebbende ga ik er maar niets meer over zeggen want ik val ook in herhaling :)
Weet ik, maar soms moet je overdrijven ;)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2021, 11:07:34
Citaat van: Galdiano op februari 13, 2021, 11:04:00
En dan met z'n allen straks janken als de competitie weer ergens rond de 70/75% wordt stil gelegd. Hoe sneller alles is afgerond hoe beter!  |:)
Leg dit nou eens uit dan...dat gaat vast niet lukken!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 13, 2021, 11:39:30
De club (en Henk) hebben zelf ook gezegd zoveel mogelijk spelen.
En al die rampspoed met overbelasting, blessures en Corana-uitbraken kunnen bij Almere net zo goed gebeuren als bij ons.

Ik had ook liever een meer comfortabele voorsprong gehad in de competitie maar juist daarom rustig blijven en de druk bij de concurrentie houden. 
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2021, 11:41:34
Citaat van: Bankzitter op februari 13, 2021, 11:39:30
De club (en Henk) hebben zelf ook gezegd zoveel mogelijk spelen.
En al die rampspoed met overbelasting, blessures en Corana-uitbraken kunnen bij Almere net zo goed gebeuren als bij ons.

Ik had ook liever een meer comfortabele voorsprong gehad in de competitie maar juist daarom rustig blijven en de druk bij de concurrentie houden.
Hij zei blij OF niet echt blij te zijn..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 13, 2021, 11:49:06
Citaat van: Bankzitter op februari 13, 2021, 11:39:30
De club (en Henk) hebben zelf ook gezegd zoveel mogelijk spelen.
En al die rampspoed met overbelasting, blessures en Corana-uitbraken kunnen bij Almere net zo goed gebeuren als bij ons.

Ik had ook liever een meer comfortabele voorsprong gehad in de competitie maar juist daarom rustig blijven en de druk bij de concurrentie houden.

Voorlopig die druk echt bij onze concurrenten. de Graafschap staat 6 punten achter én heeft een slechter doelsaldo. Als zij er eentje verliezen staat de druk er mega op, bij ons verandert er dan feitelijk niet zoveel.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 13, 2021, 12:00:06
Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 11:41:34
Hij zei blij OF niet echt blij te zijn..

Dat is dan nieuw. Eerder heeft hij gezegd dat blijven spelen belangrijk was.
Ook maar goed want als N.A.C. destijds hun zin had gekregen was het nog veel krapper geweest allemaal.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 13, 2021, 13:16:42
Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:43:44
paniekeren

_O_

Mooi Vlaams woord vind ik dat altijd
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: mario op februari 13, 2021, 14:07:12
Citaat van: Lore op februari 13, 2021, 11:49:06
Voorlopig die druk echt bij onze concurrenten. de Graafschap staat 6 punten achter én heeft een slechter doelsaldo. Als zij er eentje verliezen staat de druk er mega op, bij ons verandert er dan feitelijk niet zoveel.
De Graafschap staar 6 verliespunten achter. Die moeten wij nog wel inhalen. Ze blijven ook maar winnen  :zucht
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 13, 2021, 15:22:16
Citaat van: mario op februari 13, 2021, 14:07:12
De Graafschap staar 6 verliespunten achter. Die moeten wij nog wel inhalen. Ze blijven ook maar winnen  :zucht
dat wel, maar het is niet om aan te gluren. Die verdedigers zijn lang, maar missen zoveel snelheid. Als we ons normale niveau halen moeten we ze thuis echt wel kunnen pakken
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 13, 2021, 17:48:04
Citaat van: mario op februari 13, 2021, 14:07:12
De Graafschap staar 6 verliespunten achter. Die moeten wij nog wel inhalen. Ze blijven ook maar winnen  :zucht

Echt heel erg knap. Houdt de competitie wel echt spannend. Uiteindelijk zou ik het rechtvaardig vinden als zij met ons promoveren!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Tanjajeah op februari 15, 2021, 20:28:52
Op dit moment speelt Jong Ajax tegen Dordt, met in de eerste helft Brobbey en in de tweede helft Traore in de spits. Benieuwd of zij er vrijdag ook bij zijn, aangezien Ajax donderdag tegen Lille speelt. Ik neem aan dat in ieder geval Traore met Ajax 1 mee gaat, aangezien Haller niet mag spelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2021, 20:39:23
Citaat van: Tanjajeah op februari 15, 2021, 20:28:52
Op dit moment speelt Jong Ajax tegen Dordt, met in de eerste helft Brobbey en in de tweede helft Traore in de spits. Benieuwd of zij er vrijdag ook bij zijn, aangezien Ajax donderdag tegen Lille speelt. Ik neem aan dat in ieder geval Traore met Ajax 1 mee gaat, aangezien Haller niet mag spelen.

ja en ze staan lekker achter..... ;)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 15, 2021, 21:07:29
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2021, 20:39:23
ja en ze staan lekker achter..... ;)

Verloren zelfs
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 15, 2021, 21:12:33
Dan zullen ze tegen ons wel weer de pannen van het dak spelen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: EdsjeSCC op februari 15, 2021, 23:29:13
Citaat van: Tanjajeah op februari 15, 2021, 20:28:52
Op dit moment speelt Jong Ajax tegen Dordt, met in de eerste helft Brobbey en in de tweede helft Traore in de spits. Benieuwd of zij er vrijdag ook bij zijn, aangezien Ajax donderdag tegen Lille speelt. Ik neem aan dat in ieder geval Traore met Ajax 1 mee gaat, aangezien Haller niet mag spelen.

Dat is niet juist. Ze stonden beide in de basis, Traore hele wedstrijd gespeeld en Brobbey een uur
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: PePe op februari 15, 2021, 23:44:57
Citaat van: Treb op februari 15, 2021, 21:12:33
Dan zullen ze tegen ons wel weer de pannen van het dak spelen

Tja, iedereen wil van de koploper winnen!!
Ik hoop dat de wedstrijd tegen Lille ook nog invloed heeft?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2021, 06:24:17
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2021, 20:39:23
ja en ze staan lekker achter..... ;)
Ze sparen zich voor vrijdag!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 16, 2021, 11:30:48
Misschien moeten we eens ophouden over Jong Ajax, Brobbey, KNVB dat Ajax helpt etc.
Brobbey is ook pas 19 jaar, maakt deze transfersoap mee en dat zal hem zeker niet onberoerd laten.
Gisteren hadden ze een prima 11 als basis en verliezen van Dordrecht.

Wij zijn Cambuur, wij hebben een top elftal en wij gaan winnen aanstaande vrijdag  |:)

COME ON!!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2021, 12:54:17
Citaat van: Diemen op februari 16, 2021, 11:30:48
Misschien moeten we eens ophouden over Jong Ajax, Brobbey, KNVB dat Ajax helpt etc.
Brobbey is ook pas 19 jaar, maakt deze transfersoap mee en dat zal hem zeker niet onberoerd laten.
Gisteren hadden ze een prima 11 als basis en verliezen van Dordrecht.

Wij zijn Cambuur, wij hebben een top elftal en wij gaan winnen aanstaande vrijdag  |:)

COME ON!!
Klopt maar eerst vanavond nog, volg de Henkie-doctrine: de eerste wedstrijd is de enige belangrijke wedstrijd
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Lore op februari 16, 2021, 14:42:34
Citaat van: Diemen op februari 16, 2021, 11:30:48
Misschien moeten we eens ophouden over Jong Ajax, Brobbey, KNVB dat Ajax helpt etc.
Brobbey is ook pas 19 jaar, maakt deze transfersoap mee en dat zal hem zeker niet onberoerd laten.
Gisteren hadden ze een prima 11 als basis en verliezen van Dordrecht.

Wij zijn Cambuur, wij hebben een top elftal en wij gaan winnen aanstaande vrijdag  |:)

COME ON!!

:y :y
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2021, 20:46:35
Schouten maar op 6 deze wedstrijd?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2021, 20:52:28
Denk dat ze Ter Heide daar neer zetten.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2021, 21:25:33
Citaat van: Specuveter op februari 16, 2021, 20:52:28
Denk dat ze Ter Heide daar neer zetten.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Schouten en Kramer achterin naast Mac.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2021, 21:35:17
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2021, 21:25:33
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Schouten en Kramer achterin naast Mac.
nee geen Kramer :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 16, 2021, 21:35:26
Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2021, 20:46:35
Schouten maar op 6 deze wedstrijd?
dacht ik ook aan al verwacht ik ter heide als ik Henk zo hoor
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2021, 21:47:58
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2021, 21:25:33
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Schouten en Kramer achterin naast Mac.
De mijne ook, maar afwachten wat de TS gaat doen..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2021, 21:50:04
Citaat van: sunderland op februari 16, 2021, 21:35:26
dacht ik ook aan al verwacht ik ter heide als ik Henk zo hoor
Is nog te veel met zich zelf bezig om deze belangrijke positie te kunnen dragen. Maar we gaan het over 2 dagen zien...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2021, 21:50:18
Antonia rechtsback, Doke centraal achterin met Calvin en Schouten op middenveld.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2021, 21:58:05
Henk verklapte het zonet al in het interview
Ter Heide ipv Hoedemakers
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 16, 2021, 22:01:56
Mijn gevoel zegt dat je beter Hoedemakers tegen Ajax kan missen dan tegen Almere. Almere is een 6 pnt weds. Die gele kaart was overigens belachelijk, die lui halen ook een keer een counter van ons eruit en die gast krijgt niks.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2021, 07:27:34
Citaat van: Specuveter op februari 16, 2021, 21:58:05
Henk verklapte het zonet al in het interview
Ter Heide ipv Hoedemakers
Dat dat het gaat worden, daar lijkt het wel op ,als je Henk hoort.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 17, 2021, 07:48:05
Citaat van: sunderland op februari 16, 2021, 22:01:56
Mijn gevoel zegt dat je beter Hoedemakers tegen Ajax kan missen dan tegen Almere. Almere is een 6 pnt weds. Die gele kaart was overigens belachelijk, die lui halen ook een keer een counter van ons eruit en die gast krijgt niks.
Je zou zo maar kunnen denken dat deze scheidsrechter vanuit Zeist opdrachten meekrijgt voor bepalende spelers die op scherp staan.
Waarvoor Hoedemakers een kaart krijgt is volgens mij voor discussie vatbaar, maar zoals je al aangeeft bij Oss waren situaties die duidelijk met geel afgedaan moesten worden. Daarbij wil ik opmerken dat Oss uiterst positief heeft gespeeld, waarmee een zeer aantrekkelijke wedstrijd op de mat werd gelegd.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 17, 2021, 08:40:56
Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2021, 07:48:05
Je zou zo maar kunnen denken dat deze scheidsrechter vanuit Zeist opdrachten meekrijgt voor bepalende spelers die op scherp staan.
Waarvoor Hoedemakers een kaart krijgt is volgens mij voor discussie vatbaar, maar zoals je al aangeeft bij Oss waren situaties die duidelijk met geel afgedaan moesten worden. Daarbij wil ik opmerken dat Oss uiterst positief heeft gespeeld, waarmee een zeer aantrekkelijke wedstrijd op de mat werd gelegd.
het Calimero gehalte is wel weer heel hoog de laatste tijd hier
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 17, 2021, 08:54:03
Citaat van: zeewolde op februari 17, 2021, 08:40:56
het Calimero gehalte is wel weer heel hoog de laatste tijd hier
Heeft niets met Calimero gehalte te maken, maar met een Voetbalbond die de pest aan een aantal clubs heeft en scheidsrechters die kaarten geven in situaties die je als willekeur kunt uitleggen.
Gisteravond werden we 2 keer genaaid, maar werd wel afgesloten met een "tuutsje" vanaf 11 meter.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 17, 2021, 09:01:40
Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2021, 08:54:03
Heeft niets met Calimero gehalte te maken, maar met een Voetbalbond die de pest aan een aantal clubs heeft en scheidsrechters die kaarten geven in situaties die je als willekeur kunt uitleggen.
Gisteravond werden we 2 keer genaaid, maar werd wel afgesloten met een "tuutsje" vanaf 11 meter.
https://www.transfermarkt.nl/jupiler-league/fairnesstabelle/wettbewerb/NL2

Het zo geliefde Ajax van de bond staat hier bijna onderaan. Leg dit maar eens uit. En dat omdat we een keer 2 discutabele/onterechte kaarten hebben.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2021, 09:10:57
Citaat van: zeewolde op februari 17, 2021, 09:01:40
https://www.transfermarkt.nl/jupiler-league/fairnesstabelle/wettbewerb/NL2

Het zo geliefde Ajax van de bond staat hier bijna onderaan. Leg dit maar eens uit. En dat omdat we een keer 2 discutabele/onterechte kaarten hebben.
Die internetsite was toch niet serieus te nemen? :zweep :koffie
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 17, 2021, 09:48:31
Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2021, 09:10:57
Die internetsite was toch niet serieus te nemen? :zweep :koffie
alleen als het mij goed uitkomt :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2021, 10:02:21
Het is toch een voordeel dat hoedemakers tegen jong ajax is geschorst en niet tegen almere, of zie ik dat verkeerd
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: michello op februari 17, 2021, 10:20:17
Precies. Hoedemakers is onze belangrijkste man. Jong Ajax zal niet met de sterkst mogelijke opstelling komen dus heb liever dat Mees er tegen Almere weer bij is.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 17, 2021, 10:22:59
We delen in Almere de genadeklap uit!  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: michello op februari 17, 2021, 10:24:40
Almere gaat ook niet winnen in Oss verwacht ik, we kunnen een reuzeslag slaan als we nog 3x op rij winnen. Het gat kan straks zomaar 12 tot 15 punten zijn.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 17, 2021, 10:27:42
Citaat van: michello op februari 17, 2021, 10:24:40
Almere gaat ook niet winnen in Oss verwacht ik, we kunnen een reuzeslag slaan als we nog 3x op rij winnen. Het gat kan straks zomaar 12 tot 15 punten zijn.

Dat denk ik dus ook  :proost En ze krijgen daarna Excelsior en Volendam. Maar goed, laten wij eerst de 2 Jong teams doorstaan aankomende dagen  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 17, 2021, 10:36:02
Eind Maart staan we bij de Oldehove  :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 17, 2021, 10:42:40
Citaat van: zeewolde op februari 17, 2021, 09:01:40
https://www.transfermarkt.nl/jupiler-league/fairnesstabelle/wettbewerb/NL2

Het zo geliefde Ajax van de bond staat hier bijna onderaan. Leg dit maar eens uit. En dat omdat we een keer 2 discutabele/onterechte kaarten hebben.
Oké dan speelden we de wedstrijden tegen J Ajax gewoon slecht. :D
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Tanjajeah op februari 17, 2021, 11:34:11
Komt een belangrijke, misschien wel cruciale week aan. Als je de komende 3 wedstrijden 9 punten haalt (Jong Ajax, Jong Utrecht, Almere City) dan sla je een heel grote slag. Ook al omdat Almere in een mindere periode zit en er voor hen 3 lastige wedstrijden aan komen (Oss uit, Cambuur thuis, Volendam thuis). Als je ze zelf wint en Almere laat 4-6 punten liggen dan staan ze al haast op een onoverbrugbare achterstand. Want na de wedstrijd tegen Almere zijn er nog 12 wedstrijden te spelen en daarvan gaat Cambuur er geen 4 verliezen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Eewal op februari 17, 2021, 11:42:10
Citaat van: Tanjajeah op februari 17, 2021, 11:34:11
Komt een belangrijke, misschien wel cruciale week aan. Als je de komende 3 wedstrijden 9 punten haalt (Jong Ajax, Jong Utrecht, Almere City) dan sla je een heel grote slag. Ook al omdat Almere in een mindere periode zit en er voor hen 3 lastige wedstrijden aan komen (Oss uit, Cambuur thuis, Volendam thuis). Als je ze zelf wint en Almere laat 4-6 punten liggen dan staan ze al haast op een onoverbrugbare achterstand. Want na de wedstrijd tegen Almere zijn er nog 12 wedstrijden te spelen en daarvan gaat Cambuur er geen 4 verliezen.
ik verwacht geen 3 overwinningen de komende wedstrijden. win je de komende 3 wel dan wordt je kampioen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 17, 2021, 11:59:42
Citaat van: Eewal op februari 17, 2021, 11:42:10
ik verwacht geen 3 overwinningen de komende wedstrijden. win je de komende 3 wel dan wordt je kampioen.

idd met 7 uit die 3 zou he het ook ak goed doen maar eerst vrijdag maar en dan
zien wat almere bij oss en gr schap bij nec uit doen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 17, 2021, 12:02:47
Traoré speelde de volledige wedstrijd en komt daardoor waarschijnlijk niet in de plannen van trainer Erik ten Hag voor als het gaat om de spitspositie bij Ajax tegen Lille OSC donderdag in de Europa League. Brian Brobbey werd na een uur gewisseld en gaat vermoedelijk wél mee.

We weten het straks als de definitieve selectie van Ajax voor Frankrijk bekend is. Misschien nog een aantal die ontbreken.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 17, 2021, 12:17:19
Citaat van: Diemen op februari 17, 2021, 12:02:47
Traoré speelde de volledige wedstrijd en komt daardoor waarschijnlijk niet in de plannen van trainer Erik ten Hag voor als het gaat om de spitspositie bij Ajax tegen Lille OSC donderdag in de Europa League. Brian Brobbey werd na een uur gewisseld en gaat vermoedelijk wél mee.

We weten het straks als de definitieve selectie van Ajax voor Frankrijk bekend is. Misschien nog een aantal die ontbreken.

lui spelen 21.00 uur daar dus moeten snachts vliegen en wedstrijd tegen ons is al
om 16.30 denk dat niemand die mee is naar lille tegen ons gaat spelen maar je
weet het nooit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 17, 2021, 12:30:17
Citaat van: denistel op februari 17, 2021, 12:17:19
lui spelen 21.00 uur daar dus moeten snachts vliegen en wedstrijd tegen ons is al
om 16.30 denk dat niemand die mee is naar lille tegen ons gaat spelen maar je
weet het nooit.
ik vraag me zelfs af of ze vliegen of de sneltrein? Lille ligt maar op een kleine 3 uur met de trein vanuit Amsterdam. Maar goed doet er ook niet toe, gewoon van eigen kracht uit gaan. De thuiswedstrijd verloren we dan wel, maar lag ook deels aan het missen van een behoorlijk aantal 100% kansen terwijl we al voorstonden (in mijn herinnering). Daardoor lieten we ze er in geloven en kregen we nog 2 goals om de oren. Gewoon er vanaf het begin weer bovenop, ze zullen zich niet ingraven lijkt me, dus ruimte om ons eigen spel te spelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Tanjajeah op februari 17, 2021, 13:12:52
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 17, 2021, 12:30:17
ik vraag me zelfs af of ze vliegen of de sneltrein? Lille ligt maar op een kleine 3 uur met de trein vanuit Amsterdam. Maar goed doet er ook niet toe, gewoon van eigen kracht uit gaan. De thuiswedstrijd verloren we dan wel, maar lag ook deels aan het missen van een behoorlijk aantal 100% kansen terwijl we al voorstonden (in mijn herinnering). Daardoor lieten we ze er in geloven en kregen we nog 2 goals om de oren. Gewoon er vanaf het begin weer bovenop, ze zullen zich niet ingraven lijkt me, dus ruimte om ons eigen spel te spelen.

;)

De reden waarom Ajax nu niet per trein, maar per vliegtuig naar Lille afreist

Woensdag, 17 februari 2021 om 11:33

In tegenstelling tot vorig seizoen reist Ajax woensdag niet per trein, maar per vliegtuig naar het Franse Lille. De Amsterdammers bevestigen tegenover Ajax Life dat dit te maken heeft met de rustperiode in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam, die komende zondag op het programma stond. Ruim een jaar geleden reisde de selectie van Ajax nog met een speciale Eurostar-trein naar Noord-Frankrijk.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 17, 2021, 13:22:42
brobby en traore beide mee naar lille
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 17, 2021, 13:29:21
En scherpen en kotarski als keepers ook
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: SCC op februari 17, 2021, 13:40:05
Hoe ernstig is de blessure van Paulissen? Anders zou ik liever Paulissen op 6 zien tegen Jong Ajax. Ter Heide kan me nog niet overtuigen en ik vermoed dat het centrum met Schouten en Mac intact blijft.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 17, 2021, 13:40:50
Citaat van: Tanjajeah op februari 17, 2021, 13:12:52
;)

De reden waarom Ajax nu niet per trein, maar per vliegtuig naar Lille afreist

Woensdag, 17 februari 2021 om 11:33

In tegenstelling tot vorig seizoen reist Ajax woensdag niet per trein, maar per vliegtuig naar het Franse Lille. De Amsterdammers bevestigen tegenover Ajax Life dat dit te maken heeft met de rustperiode in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam, die komende zondag op het programma stond. Ruim een jaar geleden reisde de selectie van Ajax nog met een speciale Eurostar-trein naar Noord-Frankrijk.
Duidelijk :-)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 17, 2021, 13:59:18
Citaat van: zeewolde op februari 17, 2021, 13:29:21
En scherpen en kotarski als keepers ook
+ Rensch en Timber. Llasana is daarnaast geschorst. Verwacht een zeer gehavend Jong Ajax.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 17, 2021, 14:03:54
KNVB heeft Ajax net akkoord gegeven om Haller mee te laten doen om wedstrijdritme te blijven opdoen.

Sarcasme mode uit  l0l

Goed nieuws, op naar: https://www.youtube.com/watch?v=NsiiZ1nmOJo  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 17, 2021, 14:37:20
Ook nergens voor nodig om in de underdog rol te kruipen.
Zij hebben Traoré maar wij hebben Mühren  |:)

Het is wel angstgegner geworden maar zij hebben ook wel vaak gewoon met mazzel gewonnen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: De Gast op februari 17, 2021, 15:15:24
Dat zijn wel aardig wat jongens die ontbreken. Op de één of andere manier speelt die Scherpen altijd een wereldpot tegen ons. Blij dat die er niet bij is.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 17, 2021, 16:38:18
Citaat van: Diemen op februari 17, 2021, 14:03:54
KNVB heeft Ajax net akkoord gegeven om Haller mee te laten doen om wedstrijdritme te blijven opdoen.

Sarcasme mode uit  l0l

Goed nieuws, op naar: https://www.youtube.com/watch?v=NsiiZ1nmOJo  |:)
Steenvoorden  :)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Montana op februari 18, 2021, 14:32:45
Citaat van: De Gast op februari 17, 2021, 15:15:24
Dat zijn wel aardig wat jongens die ontbreken. Op de één of andere manier speelt die Scherpen altijd een wereldpot tegen ons. Blij dat die er niet bij is.

Dat moet nog maar blijken, maar zou mooi zijn.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: mario op februari 18, 2021, 15:24:03
Citaat van: De Gast op februari 17, 2021, 15:15:24
Dat zijn wel aardig wat jongens die ontbreken. Op de één of andere manier speelt die Scherpen altijd een wereldpot tegen ons. Blij dat die er niet bij is.
Ik ga er niet automatisch vanuit dat de jongens die met Ajax 1 meegaan er morgen niet bij zullen zijn.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: James op februari 18, 2021, 15:45:37
Volgens mij kun je als koploper uitgaan van eigen kracht. Het is alleen handig om te weten wie er bij Jong Ajax zullen spelen zodat je kan kijken waar de zwaktes liggen om hier gebruik van te kunnen maken.

Waar Cambuur naar mijn idee zelf op moet letten is dat Cambuur als team wat scherper verdedigt, want Cambuur geeft tegen voetballende ploegen toch behoorlijk wat kansen weg.

Verwacht in ieder geval een mooie wedstrijd met twee ploegen die willen voetballen.

Ter Heide kan mij ook niet bekoren, waarom Breij hier niet neerzetten? Kan goed meevoetballen en is ook niet te beroerd om vanuit taak te spelen.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Agy op februari 18, 2021, 16:14:48
Tja die paar keer dat ter Heide op 6 gespeeld heeft werd hij elke x toch aardig voorbij gelopen. Mijn voorkeur gaat dan toch uit voor Schouten op 6 en Kramer op diens plek.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2021, 16:29:16
Zou het geen optie zijn om Maulun op Mees zijn plek te zetten en Ragnar met Jacobs er dan voor?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 18, 2021, 16:32:55
Citaat van: Agy op februari 18, 2021, 16:14:48
Tja die paar keer dat ter Heide op 6 gespeeld heeft werd hij elke x toch aardig voorbij gelopen. Mijn voorkeur gaat dan toch uit voor Schouten op 6 en Kramer op diens plek.
Zou ook mijn voorkeur hebben.
En wat ik ook op prijs zou stellen dat er knoeperhard tot op het randje wordt gespeeld hebben die mooie jongens een schijthekel aan. Hadden we maar een stuk of 6 Dokes?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 18, 2021, 16:36:31
Nu wreekt zich toch dat we geen echt goede vervanger hebben voor Hoedemakers. Wat overigens met name komt door de blessure van Akoy, die had die rol prima kunnen vervullen. Vind Ter Heide de meest logische optie, daarmee hoef je het minst in het elftal te rommelen. Bovendien betwijfel ik of Schouten (kan het niet belopen) en Maulun (kan niet verdedigen) het beter zouden doen. De enige die ik daar nu liever had gehad is Paulissen, maar die is er ook niet.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 18, 2021, 16:40:56
Eigenlijk ook helemaal kut voor die jongen: https://www.omropfryslan.nl/nijs/1035541-earste-basisplak-yn-kompetysje-foar-jasper-ter-heide-sunt-oktober

Die eerste vraag: laatste wedstrijd in Oktober  :zucht

Verderop in het interview: is z'n favoriete positie! Dus laat het maar zien Jasper, veel succes  |:) |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 18, 2021, 16:45:02
Citaat van: Diemen op februari 18, 2021, 16:40:56
Eigenlijk ook helemaal kut voor die jongen: https://www.omropfryslan.nl/nijs/1035541-earste-basisplak-yn-kompetysje-foar-jasper-ter-heide-sunt-oktober

Die eerste vraag: laatste wedstrijd in Oktober  :zucht

Verderop in het interview: is z'n favoriete positie! Dus laat het maar zien Jasper, veel succes  |:) |:)

Gelukkig gaat het hier wel om competitiewedstrijden, Jasper heeft onlangs nog twee volledige oefenwedstrijden tegen PEC en H'veen gespeeld, ook op 6. Tussendoor stond hij ook tegen Go Ahead voor de beker in de basis.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 18, 2021, 16:51:30
Citaat van: Collingwood op februari 18, 2021, 16:45:02
Gelukkig gaat het hier wel om competitiewedstrijden, Jasper heeft onlangs nog twee volledige oefenwedstrijden tegen PEC en H'veen gespeeld, ook op 6. Tussendoor stond hij ook tegen Go Ahead voor de beker in de basis.

Ja, doelde meer op voor hem persoonlijk. Niet qua ritme. Die had toch echt andere verwachtingen toen hij hier heenkwam, denk ik. Ben zeer benieuwd hoe hij vrijdag gaat spelen  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 18, 2021, 17:05:14
Citaat van: Diemen op februari 18, 2021, 16:51:30
Ja, doelde meer op voor hem persoonlijk. Niet qua ritme. Die had toch echt andere verwachtingen toen hij hier heenkwam, denk ik. Ben zeer benieuwd hoe hij vrijdag gaat spelen  |:)

Oh zo, ja helemaal mee eens dan. Doke blijkt toch moeilijk uit de basis te krijgen...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 18, 2021, 17:18:30
Tja, Doke is een speler die twee zo hard gaat werken als het tegen zit. En de meeste spelers hebben niet dezelfde drive en komen er dan naast te staan. En als 'ie een trap krijgt, staat  'ie weer lachend op.

Ter Heide is verder een prima voetballer maar mag wel wat meer zelfvertrouwen uitstralen. Hij mag het nu laten zien.
En anders Kramer er maar in. Verder nog genoeg kwaliteit over om te winnen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 18, 2021, 17:24:28
Citaat van: Collingwood op februari 18, 2021, 16:36:31
Nu wreekt zich toch dat we geen echt goede vervanger hebben voor Hoedemakers. Wat overigens met name komt door de blessure van Akoy, die had die rol prima kunnen vervullen. Vind Ter Heide de meest logische optie, daarmee hoef je het minst in het elftal te rommelen. Bovendien betwijfel ik of Schouten (kan het niet belopen) en Maulun (kan niet verdedigen) het beter zouden doen. De enige die ik daar nu liever had gehad is Paulissen, maar die is er ook niet.
een goeie vervanger die dan hele seizoen op de bank zit? Paulissen vind ik vooral aan de bal nog beter dan Hoedemakers. Maar goed je hebt een team en zo moet je het doen zoals Henk dat oplost. Hij moet wat meer vanuit de controle zonder fouten spelen. We moeten op ons voorhoede vertrouwen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 18, 2021, 17:28:12
En ik ben er ook voor om vooral de rest intact te houden. De 2 topvervangers zijn geblesseerd
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 18, 2021, 17:30:06
Citaat van: sunderland op februari 18, 2021, 17:24:28
een goeie vervanger die dan hele seizoen op de bank zit? Paulissen vind ik vooral aan de bal nog beter dan Hoedemakers. Maar goed je hebt een team en zo moet je het doen zoals Henk dat oplost. Hij moet wat meer vanuit de controle zonder fouten spelen. We moeten op ons voorhoede vertrouwen

De meeste andere posities heb je ook prima dubbel bezet, waarom zou je dat voor de belangrijke nummer 6 niet willen? Maar dit is niet een verwijt van mij aan de club hè, we hebben/hadden met Akoy al zo'n speler waar ik op doel en het is gewoon pech dat hij er nu niet bij is.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 18, 2021, 17:40:06
Citaat van: Collingwood op februari 18, 2021, 17:30:06
De meeste andere posities heb je ook prima dubbel bezet, waarom zou je dat voor de belangrijke nummer 6 niet willen? Maar dit is niet een verwijt van mij aan de club hè, we hebben/hadden met Akoy al zo'n speler waar ik op doel en het is gewoon pech dat hij er nu niet bij is.
en Paulissen die daar laatst al eens speelde en dat geweldig deed. Dus 2 die geblesseerd zijn, ja dan houd het ook gewoon op
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 18, 2021, 18:19:41
Citaat van: sunderland op februari 18, 2021, 17:40:06
en Paulissen die daar laatst al eens speelde en dat geweldig deed. Dus 2 die geblesseerd zijn, ja dan houd het ook gewoon op
1 zwaluw maakt geen zomer(30 minuten), ouwe drama queen, Ter Heide speelt en ik hoop dat hij tegen zijn oude club de wedstrijd van zijn leven speelt!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 18, 2021, 18:46:14
Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2021, 18:19:41
1 zwaluw maakt geen zomer(30 minuten), ouwe drama queen, Ter Heide speelt en ik hoop dat hij tegen zijn oude club de wedstrijd van zijn leven speelt!
Dou Hest der toch allermachtig veel verstand van.   :_spank Hest ook zien hoe snel Paulissen die bal verplaatste en continu vooruit. Hij had geen ruzie met de bal. Duss die zwaluw maakt een hele goede zomer. Of niet ouwe grieze doffert
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 18, 2021, 18:47:04
En ik hoop idd op de weds van zijn leven
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 18, 2021, 18:51:13
Citaat van: sunderland op februari 18, 2021, 18:46:14
Dou Hest der toch allermachtig veel verstand van.   :_spank Hest ook zien hoe snel Paulissen die bal verplaatste en continu vooruit. Hij had geen ruzie met de bal. Duss die zwaluw maakt een hele goede zomer. Of niet ouwe grieze doffert
Ik roekoe, ik roekoe (slechte imitatie van Groningse duif) 8P
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: michello op februari 19, 2021, 06:02:46
Ajax was vannacht om 00:30 alweer terug in Amsterdam. Zou er niet raar van opkijken dat er toch een aantal bankzitters mee gaan doen tegen ons.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 19, 2021, 06:52:57
Citaat van: michello op februari 19, 2021, 06:02:46
Ajax was vannacht om 00:30 alweer terug in Amsterdam. Zou er niet raar van opkijken dat er toch een aantal bankzitters mee gaan doen tegen ons.

Zonder douchen de bus in?

Half 2 vannacht is er een vliegtuig uit Lille geland, beetje mazzel liggen ze 3 uur in bed. Met de reis erbij niet de ideale voorbereiding. Plus dat we al om half 5 spelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 07:45:19
Ook J Ajax heeft maandag gespeeld, speelt vanavond en moet dinsdag weer spelen.
Het klinkt niet echt logish om die Lille-gangers deze middag al weer op te stellen en dan dinsdag rust te geven, maar we zullen zien.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 08:29:55
Citaat van: hobbes op februari 19, 2021, 06:52:57
Zonder douchen de bus in?

Half 2 vannacht is er een vliegtuig uit Lille geland, beetje mazzel liggen ze 3 uur in bed. Met de reis erbij niet de ideale voorbereiding. Plus dat we al om half 5 spelen.
Douchen in de bus ;) De jong-spelers die meegedaan hebben doen sowieso niet mee en wat op de bank zat is afwachten maar ik zou er niet van opkijken dat daarvan veldspelers/keepers wel tegen ons op het veld staan.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 08:45:03
Citaat van: Grijskijkert op februari 19, 2021, 08:29:55
Douchen in de bus ;) De jong-spelers die meegedaan hebben doen sowieso niet mee en wat op de bank zat is afwachten maar ik zou er niet van opkijken dat daarvan veldspelers/keepers wel tegen ons op het veld staan.
ik gok op Scherpen en Traore, maar hoe dan ook zijn ze op papier achterin al verzwakt doordat Timber/Rensch nu niet mee zullen doen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 19, 2021, 08:45:35
Citaat van: Grijskijkert op februari 19, 2021, 08:29:55
Douchen in de bus ;) De jong-spelers die meegedaan hebben doen sowieso niet mee en wat op de bank zat is afwachten maar ik zou er niet van opkijken dat daarvan veldspelers/keepers wel tegen ons op het veld staan.

Prima, kijken hoe scherp ze zijn na zo'n korte nacht.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 08:46:32
Iedereen weet dat, de wedstrijd om 16:30 uur begint, en te zien is op ESPN 1 ?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 08:54:52
Citaat van: hobbes op februari 19, 2021, 08:45:35
Prima, kijken hoe scherp ze zijn na zo'n korte nacht.
Denk dat scherp zijn te maken heeft met motivatie.

Hoe gemotiveerd zullen de spelers zijn na de Europese entourage naar Toekomst entourage.

Maar heb begrepen dat ze in Amsterdam pilletjes hebben die ,die problemen oplossen  :zweep
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Walter op februari 19, 2021, 09:22:02
Citaat van: Grijskijkert op februari 19, 2021, 08:29:55
Douchen in de bus ;) De jong-spelers die meegedaan hebben doen sowieso niet mee en wat op de bank zat is afwachten maar ik zou er niet van opkijken dat daarvan veldspelers/keepers wel tegen ons op het veld staan.
Zal een lekkere proffesionele instelling van Ajax zijn, als ze spelers opstellen die rond 04.00 uur pas in bed lagen. De selectie is breed genoeg en het gaat voor hun niet om een titel of zo
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 19, 2021, 09:25:39
Citaat van: Grijskijkert op februari 19, 2021, 08:46:32
Iedereen weet dat, de wedstrijd om 16:30 uur begint, en te zien is op ESPN 1 ?

Ik wist het, maar gezien het eerste tijdstip een goede opmerking :thumbsup
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 09:37:31
Het zou zo maar kunnen dat mijn Wifi er spontaan uitvliegt op mijn thuiswerkplek rond 16:25.
Zonder gekheid, lastig tijdstip voor veel supporters. Ik heb mazzel dat ik kan regelen om op tijd voor de tv te zitten.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 09:39:08
Jep kan het niet zien helaas. Kut knjb
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: michello op februari 19, 2021, 10:05:48
Citaat van: hobbes op februari 19, 2021, 06:52:57
Zonder douchen de bus in?

Half 2 vannacht is er een vliegtuig uit Lille geland, beetje mazzel liggen ze 3 uur in bed. Met de reis erbij niet de ideale voorbereiding. Plus dat we al om half 5 spelen.

Hiermee zijn ze teruggevlogen. Vind t wel snel na de wedstrijd maar ze zijn heen ook met deze gevlogen en het was maar 36 minuten vliegen.  https://www.flightradar24.com/data/aircraft/oo-jaq (https://www.flightradar24.com/data/aircraft/oo-jaq)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2021, 10:12:07
Zullen we nu maar even van eigen kracht uitgaan!!
Als we nu zelfs al vliegtuigen gaan controleren hoe laat die vliegen en thuiskomen....
We zullen vanmiddag vanzelf zien met wat voor team ze spelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 19, 2021, 10:16:36
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 10:12:07
Zullen we nu maar even van eigen kracht uitgaan!!
Als we nu zelfs al vliegtuigen gaan controleren hoe laat die vliegen en thuiskomen....
We zullen vanmiddag vanzelf zien met wat voor team ze spelen.

Maar ECHT! Het lijkt wel alsof we op voorhand bang zijn voor wat beloften van Ajax. Kom op zeg, volgend jaar speel je bijna elke week tegen teams die gelijkwaardig of beter zijn.

Erop en erover vanmiddag.

Fijne matchday iedereen |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: michello op februari 19, 2021, 10:20:24
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 10:12:07
Zullen we nu maar even van eigen kracht uitgaan!!
Als we nu zelfs al vliegtuigen gaan controleren hoe laat die vliegen en thuiskomen....
We zullen vanmiddag vanzelf zien met wat voor team ze spelen.

Het is wel degelijk van belang en een verschil wie er meedoen. Competitievervalsing ten top natuurlijk. Dat moet niet genegeerd worden. Overigens moeten we nog gewoon kunnen winnen  inderdaad, wie er ook gaan spelen.   :proost
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 19, 2021, 10:21:50
Citaat van: Diemen op februari 19, 2021, 10:16:36
Maar ECHT! Het lijkt wel alsof we op voorhand bang zijn voor wat beloften van Ajax. Kom op zeg, volgend jaar speel je bijna elke week tegen teams die gelijkwaardig of beter zijn.

Erop en erover vanmiddag.

Fijne matchday iedereen |:)

Beloften is geen probleem, maar je weet nooit wat ze meenemen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2021, 10:26:47
Ik heb gehoord Haller en Traore samen in de spits. :zweep
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 11:13:16
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 10:26:47
Ik heb gehoord Haller en Traore samen in de spits. :zweep
Heel slecht grapje , of ze kennen jou echt alles wijsmaken :_spank
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2021, 11:25:27
Citaat van: Grijskijkert op februari 19, 2021, 11:13:16
Heel slecht grapje , of ze kennen jou echt alles wijsmaken :_spank
grapje natuurlijk.
Niet zo serieus jongen...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 11:48:50
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 11:25:27
grapje natuurlijk.
Niet zo serieus jongen...
Zou daar niet je beroep van maken... 8P
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 11:54:32
They have to fear us, we don't have to fear anybody, aldus Sambissa.
Lijkt me een prima instelling voor vanavond.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 12:01:28
Citaat van: hobbes op februari 19, 2021, 10:21:50
Beloften is geen probleem, maar je weet nooit wat ze meenemen
als je ziet wat er vooral bij Ajax is doorgevoerd uit jong dan vind ik ook dat ze wel wat meer financiën in mogen brengen. Denk dat de Knjb daar regels voor moet maken. Speelt een speler meer dan 50 weds in Ajax 1 dat ze daar een bedrag voor moeten storten in eerste div nv
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Walter op februari 19, 2021, 12:17:47
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 08:45:03
ik gok op Scherpen en Traore, maar hoe dan ook zijn ze op papier achterin al verzwakt doordat Timber/Rensch nu niet mee zullen doen.
Wat dacht je van  Kudus?  Moet ook minuten maken.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 13:16:31
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 12:01:28
als je ziet wat er vooral bij Ajax is doorgevoerd uit jong dan vind ik ook dat ze wel wat meer financiën in mogen brengen. Denk dat de Knjb daar regels voor moet maken. Speelt een speler meer dan 50 weds in Ajax 1 dat ze daar een bedrag voor moeten storten in eerste div nv

Geen raar idee. Ik ben ook wel voor een verloting met minimum entance fees voor 2e teams.
Gewoon 2 of 3 plekken veilen in de KKD en dan zien we wel wat de topclubs bieden om de ander uit de KKD te houden :)
En vaste selecties uiteraard.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: James op februari 19, 2021, 13:21:05
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 10:12:07
Zullen we nu maar even van eigen kracht uitgaan!!
Als we nu zelfs al vliegtuigen gaan controleren hoe laat die vliegen en thuiskomen....
We zullen vanmiddag vanzelf zien met wat voor team ze spelen.

Helemaal mee eens. Hoe meer je bezig bent met een ander, hoe meer het afleidt van de eigen voorbereiding. Aan Ajax 1 pas je je tactiek evt aan en dat hoeft niet eens (zie Oss die z'n eigen spel speelt en ook zomaar op voorsprong had kunnen staan) maar aan Jong Ajax... De opstelling van Jong Ajax komt vanzelf en even later ga je voetballen, ingewikkelder hoef je het ook niet te maken.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 13:29:01
Ik denk dat ze 4-3-3 spelen  8P

Je hoeft inderdaad niks aan te passen of voor te bereiden, spelwijze is bekend.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Destroyer op februari 19, 2021, 13:55:23
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 10:26:47
Ik heb gehoord Haller en Traore samen in de spits. :zweep

Zijn duurder dan onze hele selectie en nieuw stadion samen  ;(
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: oldehove op februari 19, 2021, 14:03:24
Wat een gezeur of Traore en/of scherpen mee doet, van eigen kracht uit gaan en de punten pakken !

Wij zijn Cambuur  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 19, 2021, 15:22:29
Toch weer een prima team van Ajax.

Scherpen, Traore, Hansen, Taylor, Unuvar.

Belangrijke pot! Wedstrijdspanning  |:) |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 15:23:38
Citaat van: Diemen op februari 19, 2021, 15:22:29
Toch weer een prima team van Ajax.

Scherpen, Traore, Hansen, Taylor, Unuvar.

Belangrijke pot! Wedstrijdspanning  |:) |:)
erop en erover
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 19, 2021, 15:24:46
GAS GEVUH!!!  |:) |:) |:) |:)

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 15:28:56
Citaat van: Diemen op februari 19, 2021, 15:22:29
Toch weer een prima team van Ajax.

Scherpen, Traore, Hansen, Taylor, Unuvar.

Belangrijke pot! Wedstrijdspanning  |:) |:)

En achterin?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 15:29:40
Citaat van: Diemen op februari 19, 2021, 15:22:29
Toch weer een prima team van Ajax.

Scherpen, Traore, Hansen, Taylor, Unuvar.

Belangrijke pot! Wedstrijdspanning  |:) |:)
Alleen Regeer en Scherpen erbij de rest spelen al maanden in jong-ajax
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 15:30:58
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 15:23:38
erop en erover
Dat en niets anders |:) |:) |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: fred op februari 19, 2021, 15:42:26
Weer Hansen en Traore tegen ons....en volgende week spelen ze weer met c-garnituur
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 15:50:06
Citaat van: fred op februari 19, 2021, 15:42:26
Weer Hansen en Traore tegen ons....en volgende week spelen ze weer met c-garnituur
Spelen al weken/maanden in Jong Ajax.. Regeer en Scherpen zijn de enige 2 die nieuw zijn t.o.v. de laatste tijd, valt wel mee dus.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2021, 15:50:10
Lot van een koploper....
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 15:52:23
Citaat van: fred op februari 19, 2021, 15:42:26
Weer Hansen en Traore tegen ons....en volgende week spelen ze weer met c-garnituur
Traore gaat geen hele wedstrijd spelen, geen probleem. We gaan ze gewoon pakken, ze zullen echt wel proberen te voetballen, we zullen ruimte en kansen krijgen. Kregen we de thuiswedstrijd ook ruim voldoende alleen schoten we ze er niet in.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: michello op februari 19, 2021, 15:53:15
Benieuwd hoe Ter Heide zich houdt op 6.. Ben nog niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten, aan de andere kant, hij heeft zich ook nog niet veel kunnen laten zien.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 16:13:17
Uiteraard hoop ik op winst en kan ook goed leven met een gelijkspel, maar ik heb de meeste angst voor Muhren. Hij was de vorige wedstrijd al op. Hopen dat de stand het toelaat dat ie er snel uit kan. Hem mag niets overkomen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2021, 16:17:37
Hopelijk een fijne voorsprong in minuut 70.
En dat hij dan gewisseld kan worden.
Ik kan me trouwens ook goed voorstellen dat ze Maandag met Ladan beginnen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 16:21:07
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 16:17:37
Hopelijk een fijne voorsprong in minuut 70.
En dat hij dan gewisseld kan worden.
Ik kan me trouwens ook goed voorstellen dat ze Maandag met Ladan beginnen.

Ligt een beetje aan vandaag, maar is inderdaad een goede optie
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 16:24:19
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 16:17:37
Hopelijk een fijne voorsprong in minuut 70.
En dat hij dan gewisseld kan worden.
Ik kan me trouwens ook goed voorstellen dat ze Maandag met Ladan beginnen.
ik totaal niet. Maandag is eveneens een zware dobber
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 19, 2021, 16:25:16
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 16:13:17
Uiteraard hoop ik op winst en kan ook goed leven met een gelijkspel, maar ik heb de meeste angst voor Muhren. Hij was de vorige wedstrijd al op. Hopen dat de stand het toelaat dat ie er snel uit kan. Hem mag niets overkomen.

Mühren is elke pot op. En slaapt met enige regelmaat in het bed van de chauffeur.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: fred op februari 19, 2021, 16:36:57
MacIntosh vs Traore  _O_
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 16:41:32
Wordt het weer zo'n pot?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 16:42:17
Doodeman slecht . Kom op
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 19, 2021, 16:50:17
Doodeman doet alles fout.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 16:50:58
Het is weer de grote ajax klaarkom show op espn hoor  :R
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 16:51:34
Spelen als een krant.

Allemaal.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 16:51:49
Gaat ie slapzakken
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 19, 2021, 16:52:08
Tja dat zag je aankomen.
Sambissa weer de fout in.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 16:52:14
Citaat van: Treb op februari 19, 2021, 16:51:34
Spelen als een krant.

Allemaal.
nee paar
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 16:53:10
Als je zelf de kans niet benut straffen zij het natuurlijk wel af. Maar nog alle tijd, komt goed.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 16:53:37
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 16:52:14
nee paar

Ter Heide
Jacobs
Sambissa
Doodeman
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 16:54:16
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 16:53:10
Als je zelf de kans niet benut straffen zij het natuurlijk wel af. Maar nog alle tijd, komt goed.

Ik leg me er maar weer bij neer.

We worden op alle fronten overklast
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 16:54:38
Klopt niks van op het middenveld
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 16:54:49
We verspelen het zelf met een paar keer onnodig balverlies.
En je moet de eerste 10 minuten op 1-0 komen.

Onnodig dit.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 16:55:12
Citaat van: Treb op februari 19, 2021, 16:53:37
Ter Heide
Jacobs
Sambissa
Doodeman
precies
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 16:56:15
Blessure komt door concentratie
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: okkele op februari 19, 2021, 16:57:02
schmid en sambissa dus niet tegen utrecht.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 16:57:07
Ojeeeeee
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 16:57:16
Oh shit
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 16:58:08
Valt mee hopelijk
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 16:59:07
Was toch Penel kijk herhaling.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 16:59:41
Gaat wel lekker allemaal  :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 19, 2021, 16:59:53
Koert Westerman one man show. Gatverdamme
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 19, 2021, 17:00:13
Jacobs kan er echt niets van.
Valt compleet door de mand.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 17:00:55
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 16:59:07
Was toch Penel kijk herhaling.
dat dacht ik ook, en die noppen in de rug van schouten toch ook?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 17:02:41
Wat missen we Mees zeg..

Het staat echt voor geen meter
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 19, 2021, 17:03:05
Dit is een wedstrijd waar ik vooraf altijd zeg verlies. Wat een verschrikkelijke kut club dat Ajax.  :R
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: okkele op februari 19, 2021, 17:03:25
Citaat van: Diemen op februari 19, 2021, 16:59:53
Koert Westerman one man show. Gatverdamme
darten of voetbal , hij lult maar een end weg.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 17:03:38
Middenveld klopt idd niet waardoor we dom balverlies hebben.
TS moet wel ingrijpen nu.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 17:03:44
Nou Sandor, los het maar op
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 17:04:23
Citaat van: Galdiano op februari 19, 2021, 17:03:05
Dit is een wedstrijd waar ik vooraf altijd zeg verlies. Wat een verschrikkelijke kut club dat Ajax.  :R

Frustrerend.

Ze spelen 2x de pannen van het dak. Uit en thuis tegen Cambuur.

Volgende week weer verliezen tegen MVV
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: okkele op februari 19, 2021, 17:04:29
zo belangrijk is hoedemakers dus.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Tanjajeah op februari 19, 2021, 17:05:21
Citaat van: Bankzitter op februari 19, 2021, 17:03:38
Middenveld klopt idd niet waardoor we dom balverlies hebben.
TS moet wel ingrijpen nu.

Ter Heide loopt zich constant te verstoppen, is niet aanspeelbaar.  Dat helpt niet als je op wil bouwen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 19, 2021, 17:06:58
Jezus Doodeman
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 19, 2021, 17:07:28
Korte had hem gemaakt
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 17:11:16
Kan die Koert niet even 5 minuten zn bek houden?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 17:12:22
Citaat van: Treb op februari 19, 2021, 17:11:16
Kan die Koert niet even 5 minuten zn bek houden?
die is echt knettergek
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 17:13:15
We komen er iets beter in vind ik
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 19, 2021, 17:19:40
Hoeveel kansen wil je hebben..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bens op februari 19, 2021, 17:19:56
Het valt mij mee dat wij aar met 1-0 achter staan. Waardeloze verslaggever.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 17:21:24
Dit hoef je echt niet te verliezen, misschien een Helmond Sport scenario |:) |:) |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 19, 2021, 17:21:45
Citaat van: Bens op februari 19, 2021, 17:19:56
Het valt mij mee dat wij aar met 1-0 achter staan. Waardeloze verslaggever.

Wij hebben met kansen gehad dan jong Ajax. En idd een lul achter de microfoon.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 17:21:58
Die kansen komen ook in de 2e helft wel. Doodeman had er 2 moeten maken. Kallon in het begin een goede kans. Muhren net niet, aan het eind van de eerste helft ter Heide. Laatste kwartier heb ik Ajax niet meer gezien, ik heb nog hoop...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 17:22:37
Sandor moet het rechtzetten en Henk mag wel even kwaad worden.
J Ajax kwam in hun spel omdat we de bal gewoon stom weggeven (Doodeman, Ter Heide, Sambissa).
Als je gewoon de bal in ploeg houdt, dan zijn ze een stuk minder gevaarijk.

1-0 kan nog gelukkig, maar het moet wel rap beter en er elke goede kans moet er nu ook wel in.
Minimaal 4 hele goede kansen niet benut.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: moodygrunn op februari 19, 2021, 17:23:15
Schouten maar op de plek van ter heide. Kramer linkscentraal. Ter heide komt op plekken waar je m niet wil hebben, en waar je m wil hebben staat ie niet

Hadden hier gewoon voor gestaan als Doodeman die kansen maakt
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: fred op februari 19, 2021, 17:24:19
Misschien mut een ter heide eens de bal komen halen. Geen 1x gezien....
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 17:25:40
Citaat van: moodygrunn op februari 19, 2021, 17:23:15
Schouten maar op de plek van ter heide. Kramer linkscentraal. Ter heide komt op plekken waar je m niet wil hebben, en waar je m wil hebben staat ie niet

Hadden hier gewoon voor gestaan als Doodeman die kansen maakt
Die denk dat hij in de mandekking op die nummer 10 staat, volgt hem overal en denk verder nergens om...
Maar de ervaren jongens laten zich ook niet gelden om het bij te sturen..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 17:26:09
Die nummer 10 van hun stelt fysiek ook niet veel voor. Maulun zou ik daar ook wel aandurven en dan Breij erbij?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 19, 2021, 17:29:54
kansen af gaan maken op naar 1-3
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2021, 17:30:24
Citaat van: Bankzitter op februari 19, 2021, 17:26:09
Die nummer 10 van hun stelt fysiek ook niet veel voor. Maulun zou ik daar ook wel aandurven en dan Breij erbij?
Als het lang duurt om de gelijkmaker te maken dan die lange er in voor Schmidt, die is toch geschorst en kan ter Heide mooi ingewerkt worden op de rechtsback en kan de beuk erin.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Destroyer op februari 19, 2021, 17:32:30
Citaat van: denistel op februari 19, 2021, 17:29:54
kansen af gaan maken op naar 1-3

Eerst 1 1 maar eens
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2021, 17:34:19
Wat een lul die verslaggever
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 17:34:28
Dat Ajax verheerlijking begint gênante vormen aan te nemen  :R
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 17:39:11
BAM!!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 17:39:18
Boem!

En nu door.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 19, 2021, 17:39:34
Yess!!!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: fred op februari 19, 2021, 17:39:40
De KONING moet het weer doen.
En assist Doodeman ?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 17:40:00
TOPPER
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: okkele op februari 19, 2021, 17:40:53
zoals herr kurt zegt:
ongehoord mooi in de korte hoge hoek.
:_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 19, 2021, 17:41:09
Die was nodig
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 17:46:03
Rijp voor de slacht die lui.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 19, 2021, 17:46:44
Breij voor Jacobs snap ik
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 19, 2021, 17:49:00
Korte en breij....nu erover...
Hep ik tog een schijthekel aan jong Ajax.

Ook schijthekel aan die koert westerman

Moderator gedraag je.
Ok.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2021, 17:56:17
Als we promoveren dan direct ter Heide verkopen. Wat een drama
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: ChantiSCC op februari 19, 2021, 17:56:31
Koertje vind ons nog steeds gelijkwaardig  :_spank
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Huizen op februari 19, 2021, 17:57:05
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2021, 17:56:17
Als we promoveren dan direct ter Heide verkopen. Wat een drama

Ergernis
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 19, 2021, 17:58:51
En hij staat er nog steeds in. Iedereen ziet toch dat Ter Heide gewoon niets laat zien.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 18:02:49
Op een eggevn moment een counter voor Ajax waarbij Martha iets inhoudt... het hele team komt terug maar Ter Heide als laatste.
Dat kan niet als je op 6 staat.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bens op februari 19, 2021, 18:03:02
Een heel ander Cambuur de tweede helft.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 18:04:26
Die commentator  :R wat een mongool
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 18:08:15
beide teams zitten er door heen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 19, 2021, 18:10:06
Kallon op rechts en Korte op links?!? Volgens mij is Henk de weg kwijt.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 18:16:43
Citaat van: D.H.Skolten op februari 19, 2021, 18:10:06
Kallon op rechts en Korte op links?!? Volgens mij is Henk de weg kwijt.
korte op links is prima, Kallon op rechts pakt niet goed uit
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: ChantiSCC op februari 19, 2021, 18:23:40
Breij.. kost ons bijna een punt ook nog
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: ChantiSCC op februari 19, 2021, 18:26:28
Helaas, veel meer kansen gecreëerd dan hun.. op naar maandag! En kunnen we ook eens trainen op corners en vrije trappen?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 18:27:18
Jammer. Niet verloren, had meer ingezeten.

Paar vielen wel flink door de mand vandaag
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 18:27:23
Ik kan er gezien die enorme kans van Traore nog mee leven. Hopen dat de rest ook punten gaat morsen zodat de schade mee gaat vallen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 18:27:44
1-1 prima jongens
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 18:27:49
Het werd veel te rommelig na de wissels. Ik kan me ook niet herinneren dat we het hele middenveld hebben vervanngen.
Bangura vind ik wel een lichtpuntje.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bens op februari 19, 2021, 18:28:01
Een punt blij mee. De slechte man van deze wedstrijd is de verslaggever wat een man.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 18:28:49
Ragnar waardeloos ingevallen. Breij moet komende 2 weds in de basis. Valt uitstekend in met veel passie
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: michello op februari 19, 2021, 18:29:08
Het was voorin niet scherp. Genoeg mogelijkheden gehad. Onnodig puntverlies. ( En dan ook nog geluk dat Traore de winnende niet maakt)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 18:29:16
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 18:27:44
1-1 prima jongens
eens, deze angstgegner zijn we vanaf
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 19, 2021, 18:29:19
1 punt meer dan verwacht.
Maar hadden gewoon moeten winnen ondanks dat het spel niet goed was.
Doke voor mij motm.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Collingwood op februari 19, 2021, 18:29:51
Tsja, dit kan een keer gebeuren tegen een sterk Jong Ajax. Zit het tegen verlies je, zit het mee win je. We pakken nu ten minste het punt. Kop er bij houden en gewoon doorgaan, te beginnen maandag.

Beste goal trouwens weer van Mühren, zijn 50ste voor ons alweer  _O_.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: ChantiSCC op februari 19, 2021, 18:29:53
Korte    Mühren    Doodeman

      Jacobs     Paulissen
           
           Hoedemakers     

Bangura                        Schmidt

          Schouten   MAC

              Stevens


Als iedereen weer fit is zo spelen? anders Maulun of Ragnar voor Pauli. Kan Kallon laatste 20 minuten mooi voluit stormen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 18:30:51
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 18:27:23
Ik kan er gezien die enorme kans van Traore nog mee leven. Hopen dat de rest ook punten gaat morsen zodat de schade mee gaat vallen
dat was zwaar buitenspel maar had geteld idd
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: ChantiSCC op februari 19, 2021, 18:31:10
Ten opzichte van vorig seizoen mogen we nog 2x verliezen aankomende 5 wedstrijden. Dan staan we weer 66 uit 29, net zoals het eindigde vorig seizoen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 18:31:51
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 18:30:51
dat was zwaar buitenspel maar had geteld idd
licht buitenspel?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 18:32:02
Ik vind Kallon ook gewoon een matige speler die in dit soort weds zwaar tekort komt technisch tactisch
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 18:33:49
bij mij het meeste spanning van het seizoen, meer dan almere thuis en graafschap uit, tevreden met punt
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 18:34:01
Waarom mag ragnar die vrije trappen nemen. Wat een ergernis 4 x!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 19, 2021, 18:35:37
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 18:32:02
Ik vind Kallon ook gewoon een matige speler die in dit soort weds zwaar tekort komt technisch tactisch

zeg ik al maanden ,,,maar veel zaten niet in de wedstrijd en als die traore em binnen
schiet was je weg.
weet niet hoe het met sambissa is maar hoop dat de ts heeft gezien dat bangura
veel sterker en feller is.

hopen op puntverlies van de rest en opladen voor maandag want j utrecht
schat ik als team hoger in dan j ajax
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 19, 2021, 18:36:12
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 18:34:01
Waarom mag ragnar die vrije trappen nemen. Wat een ergernis 4 x!

snap je niet die komt er in en dan presteer je zo
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 18:37:14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 18:33:49
bij mij het meeste spanning van het seizoen, meer dan almere thuis en graafschap uit, tevreden met punt
zo denk ik er ook over. Ik heb zo'n bloedhekel aan het spelen tegen Jong teams. Dan voelt het alsof we perse moeten winnen en ben ik veel zenuwachtiger. Terwijl ik dit typ zie ik die tegengoal nog een keer, ook wel pure pech hoor
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2021, 18:41:17
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 18:37:14
zo denk ik er ook over. Ik heb zo'n bloedhekel aan het spelen tegen Jong teams. Dan voelt het alsof we perse moeten winnen en ben ik veel zenuwachtiger. Terwijl ik dit typ zie ik die tegengoal nog een keer, ook wel pure pech hoor

En die verslaggever heeft het over een prachtige aanval, terwijl ze gewoon de bal krijgen omdat een speler geblesseerd raakt....
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 18:45:36
Hij raakt geblesseerd omdat ie niet geconcentreerd is. Gewoon zeer zwak begin door er niet bij te zijn . Ben het helemaal met Denistel eens.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 18:48:54
KLopt. Al het gevaar kwam de eerste helft door slechte opbouw (bezetting middenveld) gevolgd door dom balverlies. En dan stond het verdedigend weer niet goed op het middenveld. Ik wil niet alles alleen op ter Heide afschuiven maar zowel aanvallend als verdedigend ging het daar heel veel mis.

En Bangura heb ik nog geen slechte wedstrijd zien spelen. Daar worden we niet zwakker van.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 18:48:56
Ik denk doordat het begin weer zeer zwak was dat we niet winnen. Doodeman Jacobs Kallon Bangura ter heide maulun begonnen zo slap. Zie dan Breij invallen, gewoon ieder duel aangaan en vechten mee springen. Daar door win je al 80 % van je duels of Ajax kopt over de zij lijn. Ook korte moet spelen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 18:50:12
Ons centrum is niks te verwijten tegen zo, n beul die geen goal maakt
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2021, 18:52:38
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 18:48:56
Ik denk doordat het begin weer zeer zwak was dat we niet winnen. Doodeman Jacobs Kallon Bangura ter heide maulun begonnen zo slap. Zie dan Breij invallen, gewoon ieder duel aangaan en vechten mee springen. Daar door win je al 80 % van je duels of Ajax kopt over de zij lijn. Ook korte moet spelen
Bangura? Of bedoel je Sambissa
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 18:53:44
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2021, 18:52:38
Bangura? Of bedoel je Sambissa
ja sorry Sambrissa. Zo sloom.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 19, 2021, 18:54:10
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 18:50:12
Ons centrum is niks te verwijten tegen zo, n beul die geen goal maakt

Beul of dikke pad?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2021, 19:10:00
Mannen ben net thuis alleen de uitslag gezien.
Heb ik wat gemist  :y
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 19, 2021, 19:12:29
Als je wilt wisselen, dan wissel je direct in de tweede helft Kallon en Jacobs want die kregen geen bal bij de juiste kleur, ook Dodeman kon geen deuk in een pakje boter krijgen.
Alex speelde als invaller een puike wedstrijd.
Het gemis van Paulussen werd ook duidelijk op het middenveld.
Ik snap overigens niet waarom Henk Ragnar inzette, terwijl Antonia voor mij de enige juiste zou zijn.
We hebben niet verloren, maar vanuit oogpunt van de gemiste kansen 3 punten laten liggen en dat is misschien ook te wijten aan het matige wisselbeleid van vanavond.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: okkele op februari 19, 2021, 19:14:29
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 18:27:44
1-1 prima jongens
vind ik ook.
ik zit er niet mee,voor ons is dit een akelige tegenstander.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2021, 19:15:08
Oké bedankt voor kort verslag :thumbsup
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2021, 19:15:54
Citaat van: okkele op februari 19, 2021, 19:14:29
vind ik ook.
ik zit er niet mee,voor ons is dit een akelige tegenstander.
maar we krijgen nog genoeg van deze akelige tegenstanders
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: AL op februari 19, 2021, 19:16:46
Ja het wordt een spannende strijd om de bovenste 2 plekken.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: 666 op februari 19, 2021, 19:30:14
Kut Ajax, kut jong ploegen. Helemaal klaar mee
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 19:33:04
Die interviews van die trainer en die unavar of zoiets.

Arrogantie druipt er weer vanaf  :R

Wat heb ik een hekel aan die club  :R
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Destroyer op februari 19, 2021, 19:37:05
We zijn niet onsterfelijk hè! Ben wel tevreden. Je hoopt altijd op de volle buit maar dit is ook niet verkeerd.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 19:39:38
Citaat van: Noordcambuur op februari 19, 2021, 19:15:54
maar we krijgen nog genoeg van deze akelige tegenstanders
Dat is waar, maar dat geldt gelukkig ook voor onze achtervolger Noord. NAC vandaag een makkelijke tegenstander maar Almere morgen naar TOP en Graafschap naar NEC. En ik heb niet de illusie dat we alle wedstrijden nog gaan winnen, maar zolang we er steeds 2 winnen en 1 gelijkspelen komen we een heel eind denk ik.

Nog 14 te gaan, als we daar 7 van winnen, 4 gelijk spelen en 3 verliezen komen we op 82 punten. Dan gaan er niet 2 boven ons eindigen lijkt me.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2021, 19:40:25
Citaat van: Treb op februari 19, 2021, 19:33:04
Die interviews van die trainer en die unavar of zoiets.

Arrogantie druipt er weer vanaf  :R

Wat heb ik een hekel aan die club  :R
nou je bent niet de enige  :thumbsup
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2021, 19:42:39
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 19:39:38
Dat is waar, maar dat geldt gelukkig ook voor onze achtervolger Noord. NAC vandaag een makkelijke tegenstander maar Almere morgen naar TOP en Graafschap naar NEC. En ik heb niet de illusie dat we alle wedstrijden nog gaan winnen, maar zolang we er steeds 2 winnen en 1 gelijkspelen komen we een heel eind denk ik.

Nog 14 te gaan, als we daar 7 van winnen, 4 gelijk spelen en 3 verliezen komen we op 82 punten. Dan gaan er niet 2 boven ons eindigen lijkt me.
ik hoop het zo kerel,maar we moeten eerst weer a.s. Maandag vol aan de bak en deze moeten we winnen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Tanjajeah op februari 19, 2021, 19:42:44
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 18:32:02
Ik vind Kallon ook gewoon een matige speler die in dit soort weds zwaar tekort komt technisch tactisch

Is toch ook gewoon niet in echt vorm op dit moment, niet beslissend vooral. Normaal is hij dan vaak alsnog van waarde, bijvoorbeeld door het  veroorzaken van strafschoppen. Maar ook dat is er even niet.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 19:46:45
Citaat van: Noordcambuur op februari 19, 2021, 19:42:39
ik hoop het zo kerel,maar we moeten eerst weer a.s. Maandag vol aan de bak en deze moeten we winnen.
yep, komende 2 wedstrijden 6 punten :)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Tanjajeah op februari 19, 2021, 19:50:52
Blijft toch opmerkelijk dat Cambuur altijd ´problemen´ heeft met dezelfde clubs, Volendam en Jong Ajax, en daar niet echt een antwoord op vindt. Dit Jong Ajax was op 3 posities na het team waar Dordtrecht afgelopen weekend van won.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 19, 2021, 19:53:20
Citaat van: Tanjajeah op februari 19, 2021, 19:50:52
Blijft toch opmerkelijk dat Cambuur altijd ´problemen´ heeft met dezelfde clubs, Volendam en Jong Ajax, en daar niet echt een antwoord op vindt. Dit Jong Ajax was op 3 posities na het team waar Dordtrecht afgelopen weekend van won.
het is ook een beetje hoe de wedstrijd loopt, als Kallon die bal over Scherpen wipt en Doodeman hem er 1 van de 2 inschiet win je het redelijk eenvoudig denk ik, maar ja die Scherpen keept tegen ons altijd net iets Scherper
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2021, 19:53:34
Citaat van: denistel op februari 19, 2021, 18:35:37
zeg ik al maanden ,,,maar veel zaten niet in de wedstrijd en als die traore em binnen
schiet was je weg.
weet niet hoe het met sambissa is maar hoop dat de ts heeft gezien dat bangura
veel sterker en feller is.

hopen op puntverlies van de rest en opladen voor maandag want j utrecht
schat ik als team hoger in dan j ajax
meen je toch niet?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 19, 2021, 19:54:27
Ik vond ons ook weer onherkenbaar spelen alsof er angst bij sommigen zit.
Doodeman die hele onnodige fouten maakt, een aantal die zich leken te verstoppen.

Aan de andere kant moet je de eerste 10 minuten gewoon op voorsprong komen en dan speel je een heel andere wedstrijd.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 19, 2021, 19:58:32
Citaat van: denistel op februari 19, 2021, 18:35:37
zeg ik al maanden ,,,maar veel zaten niet in de wedstrijd en als die traore em binnen
schiet was je weg.
weet niet hoe het met sambissa is maar hoop dat de ts heeft gezien dat bangura
veel sterker en feller is.

hopen op puntverlies van de rest en opladen voor maandag want j utrecht
schat ik als team hoger in dan j ajax
Jong Utrecht schat je hoger in dan dit Jong Ajax? Nou ik niet. Als Jong Ajax altijd zo zou spelen dan stonden ze wel 1e of 2e in de KKD.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 19, 2021, 20:00:52
Citaat van: Bankzitter op februari 19, 2021, 19:54:27
Ik vond ons ook weer onherkenbaar spelen alsof er angst bij sommigen zit.
Doodeman die hele onnodige fouten maakt, een aantal die zich leken te verstoppen.

Aan de andere kant moet je de eerste 10 minuten gewoon op voorsprong komen en dan speel je een heel andere wedstrijd.
Naast Dodeman waren Maulun, Kallon en Jacobs onherkenbaar en als je de echte kansen onbenut laat, loop je tegen een blauw oog aan. Ook de ingebrachte wissels boden geen verbetering.
Waar ik mij over verbaas is het nemen van de echt slecht genomen hoekschoppen. Hier kan  je op trainen waarmee meer rendement wordt verkregen.
Het moet echt beter, want we zitten nu in een beslissende fase.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 19, 2021, 20:06:04
Citaat van: Vlampiep op februari 19, 2021, 20:00:52
Naast Dodeman waren Maulun, Kallon en Jacobs onherkenbaar en als je de echte kansen onbenut laat, loop je tegen een blauw oog aan. Ook de ingebrachte wissels boden geen verbetering.
Waar ik mij over verbaas is het nemen van de echt slecht genomen hoekschoppen. Hier kan  je op trainen waarmee meer rendement wordt verkregen.
Het moet echt beter, want we zitten nu in een beslissende fase.


Goal Muhren hoogtepunt vd wedstrijd. Daar laat ik het bij. Goed weekend allemaal.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2021, 20:19:51
Citaat van: Noordcambuur op februari 19, 2021, 19:42:39
ik hoop het zo kerel,maar we moeten eerst weer a.s. Maandag vol aan de bak en deze moeten we winnen.
Noemde jij mij nou oude man op voetbalprimeur?  :_schater :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 20:43:09
Citaat van: Vlampiep op februari 19, 2021, 20:00:52
Naast Dodeman waren Maulun, Kallon en Jacobs onherkenbaar en als je de echte kansen onbenut laat, loop je tegen een blauw oog aan. Ook de ingebrachte wissels boden geen verbetering.
Waar ik mij over verbaas is het nemen van de echt slecht genomen hoekschoppen. Hier kan  je op trainen waarmee meer rendement wordt verkregen.
Het moet echt beter, want we zitten nu in een beslissende fase.
breij bracht duidelijk verbetering wb duels en inzet. Hun getik op het middenveld was aan die kant voorbij.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 20:45:10
Doodeman begon zeer slecht. Eerste x toen ie erdoor was gaf ie terugtrekbal terwijl Jacobs en Kallon bij 2 e paal zo konden scoren.gvd
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 19, 2021, 20:46:49
Met Mees hadden we 0-4 gewonnen.

100%

Ik zit totaal niet over 1e of 2e plek.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 20:46:54
En ragnar viel dieptriest in . Zijn vrije trappen zo slecht en ken ie voorzetten loopt ie um over de achterlijn. Leek wel omkocht
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2021, 20:47:13
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2021, 20:19:51
Noemde jij mij nou oude man op voetbalprimeur?  :_schater :_schater
haha was jij het geweldig kerel. :proost :proost
Die kut amsterdammertjes praten alles recht.....maar er zitten meer Cambuur mannen op Voetbalprimeur.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 20:47:57
Zei al eerder tevreden met deze 1-1. Net als bij nec 0-0. Klaar en volgende.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 19, 2021, 20:50:50
Citaat van: Noordcambuur op februari 19, 2021, 20:47:13
haha was jij het geweldig kerel. :proost :proost
Die kut amsterdammertjes praten alles recht.....maar er zitten meer Cambuur mannen op Voetbalprimeur.
wat een sukkels daar. Die lui hadden nooit voor ajakkes Weest als ze wisten wat voor club het echt was. En ook de andere kant es mee maakten.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: PePe op februari 19, 2021, 20:56:33
Wat een stom commentaar van die Koert Westerman. Is jullie dit ook opgevallen?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2021, 21:00:50
Citaat van: sunderland op februari 19, 2021, 20:50:50
wat een sukkels daar. Die lui hadden nooit voor ajakkes Weest als ze wisten wat voor club het echt was. En ook de andere kant es mee maakten.
he Sunderland die gasten hebben een plaat voor de kop.
Je moet eens iets negatiefs over Ajax er op zetten nou dan krijg je er wat over je heen.
Ik ga nog ff door net als Flevocambuur. |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2021, 21:01:25
Citaat van: PePe op februari 19, 2021, 20:56:33
Wat een stom commentaar van die Koert Westerman. Is jullie dit ook opgevallen?
ik heb de wedstrijd gemist maar wel veel over gehoord.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2021, 21:05:11
Citaat van: Noordcambuur op februari 19, 2021, 20:47:13
haha was jij het geweldig kerel. :proost :proost
Die kut amsterdammertjes praten alles recht.....maar er zitten meer Cambuur mannen op Voetbalprimeur.
Vroeger wel meer geplaatst daar, maar irriteer me altijd weer aan die nep ajacieden. Wat een kutclub alleen door die nepfans.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 19, 2021, 21:05:31
Citaat van: PePe op februari 19, 2021, 20:56:33
Wat een stom commentaar van die Koert Westerman. Is jullie dit ook opgevallen?

vent leek wel smoor man wat een verslag sloeg echt nergens op
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2021, 21:08:08
Die vent geilt op Ajax.
Unavar was de uitblinker :_schater
Timbr was de uitblinker   :_schater
En ga zo maar door....

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 19, 2021, 21:12:57
Citaat van: Inferno-058 op februari 19, 2021, 19:58:32
Jong Utrecht schat je hoger in dan dit Jong Ajax? Nou ik niet. Als Jong Ajax altijd zo zou spelen dan stonden ze wel 1e of 2e in de KKD.

als team wel ja utrecht is lastig te verslaan. ajax uiteraard veel kwaliteiten
maar wij waren zelf niet goed genoeg dat lag deze keer niet aan hun vond
ik er waren genoeg kansen en ruimte om dit duel dik te winnen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 19, 2021, 21:15:21
De vraag is, hoe hoog leg je de lat als supporter. Vergeet niet dat we zonder publiek voetballen. Elke week moet je jezelf als speler zijnde mentaal weer opladen. Ik ben blij met dit punt. Maandag de volgende pot. Nog 14 finales. Kom aan.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 19, 2021, 21:16:01
Citaat van: denistel op februari 19, 2021, 21:12:57
als team wel ja utrecht is lastig te verslaan. ajax uiteraard veel kwaliteiten
maar wij waren zelf niet goed genoeg dat lag deze keer niet aan hun vond
ik er waren genoeg kansen en ruimte om dit duel dik te winnen.

Het is toch al vanaf december matig.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: De Gast op februari 19, 2021, 21:17:38
Als je achter komt te staan na een hand vol mooie kansen in de openingsfase dan weet je wel welke kant het opgaat. Doodeman had zich nu al een paar keer onsterfelijk kunnen maken maar overtuigt niet voor de goal. Zonde, ik moet nu nog maar zien of hij maandag start. Uiteindelijk wel weer een assistje op Muhren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Noordcambuur op februari 19, 2021, 21:23:07
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2021, 21:05:11
Vroeger wel meer geplaatst daar, maar irriteer me altijd weer aan die nep ajacieden. Wat een kutclub alleen door die nepfans.
haha ik moet zo lachen om jou reacties geweldig  :thumbsup
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: James op februari 19, 2021, 21:59:04
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2021, 19:53:34
meen je toch niet?

Bangeru bevalt mij ook wel. Kan blijven gaan, net als Sambissa, maar verdedigend vindt ik Bangura vele malen scherper.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: James op februari 19, 2021, 22:00:22
En Kallon, soms leuk maar hij speelt als een Ajacied, arrogant. Met van die flut balletjes onderkant voet terug. Werken en alles er uit willen halen, niet de pseudovedette uit willen hangen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Josli op februari 19, 2021, 22:58:04
Vind het ook wel jammer dat de Jong nooit eens wat eerder ingrijpt. Mijn vriendin zag zelfs dat Jacobs totaal niet in de wedstrijd zat, dat ter Heide te diep stond en dat Doodeman en Kallon totaal niet uit de verf kwamen. Grijp dan gewoon eens na een half uur in... Maulun vind ik een prima voetballer trouwens, maar die moet afleren iedere keer de bal terug te halen. Die haalt het tempo bijna uit iedere aanval...

Met Hoedemakers spelen we overigens 20% beter. Dat ziet denk ik iedereen wel....
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: 666 op februari 20, 2021, 07:15:11
Na de ergenissen van koert heb ik er nog 1. De regie bij de wedstrijden van cambuur, welke creatieveling zit daar achter de knoppen. Ze laten trainers zien, ze laten technisch directeuren zien, zpe laten voorbijgangers zien en ze laten zelfs gisteren Koert zien. Allemaal veels te lang in beeld of op het verkeerde moment. Ik heb verschillende aanvallen niet of half gezien, omdat ze bovengenoemde belangrijker vinden dan het voetbal. Niet alleen gisteren maar bij alle wedstrijden. Ook het inzoomen op spelsituaties ,je hebt geen overzicht om te kijken wat er allemaal op het veld gebeurd.

Versla gewoon de wedstrijden in beeld en in spraak. 
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 20, 2021, 08:14:38
Citaat van: Treb op februari 19, 2021, 20:46:49
Met Mees hadden we 0-4 gewonnen.

100%

Even Cruijffiaans gedacht : als we Mees niet kunnen vervangen, dan hadden we mischien niet een andere speler op zijn plek moeten zetten maar anders moeten spelen. Ik snap best dat ze altijd van eigen kracht willen uitgaan maar met de punt naar voren zou wellicht de oplossing zijn geweest.
Dus 2 man voor de verdeding en dan Maulun om 2 snelle buitens te bedienen.
Nog steeds behoorlijk aanvallend en genoeg om zo'n wedstrijd te winnen.

Na anderhalf seizoen zou je toch ook meerdere systemen moeten kunnen spelen in geval van nood.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 20, 2021, 08:29:05
Citaat van: Bankzitter op februari 20, 2021, 08:14:38
Even Cruijffiaans gedacht : als we Mees niet kunnen vervangen, dan hadden we mischien niet een andere speler op zijn plek moeten zetten maar anders moeten spelen. Ik snap best dat ze altijd van eigen kracht willen uitgaan maar met de punt naar voren zou wellicht de oplossing zijn geweest.
Dus 2 man voor de verdeding en dan Maulun om 2 snelle buitens te bedienen.
Nog steeds behoorlijk aanvallend en genoeg om zo'n wedstrijd te winnen.

Na anderhalf seizoen zou je toch ook meerdere systemen moeten kunnen spelen in geval van nood.
Ik heb in deze wedstrijd meer 'lange ballen' gezien dan in alle wedstrijden hiervoor..dus er werd wel degelijk anders gespeelt. Ben benieuw waar Henk op doelde met er zijn voor maandag toen hij het meer personele problemen had.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 20, 2021, 08:34:48
Citaat van: Grijskijkert op februari 20, 2021, 08:29:05
Ik heb in deze wedstrijd meer 'lange ballen' gezien dan in alle wedstrijden hiervoor..dus er werd wel degelijk anders gespeelt. Ben benieuw waar Henk op doelde met er zijn voor maandag toen hij het meer personele problemen had.
maandag Schmidt en Sambissa er niet bij? Bangura op linksback en dan zou ik Antonia op rechtsback zetten
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 20, 2021, 08:47:36
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 20, 2021, 08:34:48
maandag Schmidt en Sambissa er niet bij? Bangura op linksback en dan zou ik Antonia op rechtsback zetten
Ik zou Ter Heide rechtsback zetten, waarom van het begin risico nemen, het zou altijd later in de wedstrijd kunnen, maar Bangura op linksback is meer dan logisch inderdaad.. Heb trouwens een topic geopend voor komende wedstrijd.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 20, 2021, 08:50:50
Citaat van: Grijskijkert op februari 20, 2021, 08:47:36
Ik zou Ter Heide rechtsback zetten, waarom van het begin risico nemen, het zou altijd later in de wedstrijd kunnen, maar Bangura op linksback is meer dan logisch inderdaad.. Heb trouwens een topic geopend voor komende wedstrijd.
je zou het ook om kunnen draaien: waarom het risico nemen ter Heide opmrechtsback te beginnen :) Antonia heeft op Cyprus volgens mij toch rechtsback gespeeld, maar misschien heb ik gewoon te weinig vertrouwen in ter Heide.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 20, 2021, 09:35:51
Ter Heide heeft geen vertrouwen in Ter Heide.. dat lijkt het probleem.
Alleen is daar in de beslissende fase van de competitie niet veel tijd voor om wat aan te doen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 20, 2021, 10:48:43
Citaat van: 666 op februari 20, 2021, 07:15:11
Na de ergenissen van koert heb ik er nog 1. De regie bij de wedstrijden van cambuur, welke creatieveling zit daar achter de knoppen. Ze laten trainers zien, ze laten technisch directeuren zien, zpe laten voorbijgangers zien en ze laten zelfs gisteren Koert zien. Allemaal veels te lang in beeld of op het verkeerde moment. Ik heb verschillende aanvallen niet of half gezien, omdat ze bovengenoemde belangrijker vinden dan het voetbal. Niet alleen gisteren maar bij alle wedstrijden. Ook het inzoomen op spelsituaties ,je hebt geen overzicht om te kijken wat er allemaal op het veld gebeurd.

Versla gewoon de wedstrijden in beeld en in spraak.
dat is met ESPN idd slechter geworden.Ze missen gewoon hele aanvallen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 20, 2021, 10:52:44
Citaat van: Bankzitter op februari 20, 2021, 08:14:38
Even Cruijffiaans gedacht : als we Mees niet kunnen vervangen, dan hadden we mischien niet een andere speler op zijn plek moeten zetten maar anders moeten spelen. Ik snap best dat ze altijd van eigen kracht willen uitgaan maar met de punt naar voren zou wellicht de oplossing zijn geweest.
Dus 2 man voor de verdeding en dan Maulun om 2 snelle buitens te bedienen.
Nog steeds behoorlijk aanvallend en genoeg om zo'n wedstrijd te winnen.

Na anderhalf seizoen zou je toch ook meerdere systemen moeten kunnen spelen in geval van nood.
daar was ie al haha. Die lui zijn stuk voor stuk erg goed aan de bal en juist in die ruimte om de 6 positie heen zijn ze dan heel erg goed. Steekballetjes, korte 1-2tjes. Dat probeerden ze ook met Traore maar gelukkig zaten wij er dan kort bij wat wel goed ging bij ons.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 20, 2021, 10:54:27
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 20, 2021, 08:34:48
maandag Schmidt en Sambissa er niet bij? Bangura op linksback en dan zou ik Antonia op rechtsback zetten
bangura gaat er voorlopig niet meer uit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 20, 2021, 10:55:26
Citaat van: sunderland op februari 20, 2021, 10:48:43
dat is met EPSN idd slechter geworden. Ze missen gewoon hele aanvallen
Dat zijn toch 1 op 1 de zelfde mensen die daar werken? Was en blijft slecht...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 20, 2021, 11:14:10
Citaat van: Grijskijkert op februari 20, 2021, 10:55:26
Dat zijn toch 1 op 1 de zelfde mensen die daar werken? Was en blijft slecht...
dat weet ik niet, tegen nec misten ze gewoon die hele corner waaruit Paulissen net naast kopte. Echt slecht
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 20, 2021, 11:50:24
Maar we speelden toch eigenlijk best prima gister?

Misschien zijn we te verwend
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 20, 2021, 11:58:24
Citaat van: Treb op februari 20, 2021, 11:50:24
Maar we speelden toch eigenlijk best prima gister?

Misschien zijn we te verwend

We speelden ook gewoon goed. Technisch is Jong Ajax veel en veel beter. Wij zijn Tactisch verder. Gelijk spelletje meer dan prima!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 20, 2021, 12:48:19
Citaat van: Galdiano op februari 20, 2021, 11:58:24
We speelden ook gewoon goed. Technisch is Jong Ajax veel en veel beter. Wij zijn Tactisch verder. Gelijk spelletje meer dan prima!
begin was erg slap. Kallon moet zo,n simpel balletje gewoon maken. Bal stuiterde ook mooi op om af te maken . Doodeman moet beter kijken. Dus had zomaar anders gekund. Ben het verder met jou eens hoor. Zei het gister gelijk al na de wedstrijd. Maar doordat de spanning er weer vol opstaat voelt het soms anders.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 20, 2021, 13:05:26
Was ook echt pech voor Sambissa. Je kunt zien dat aan de zijkant van het veld, z'n 30 cm buiten de zijlijn het kunstgras begint. Als het echte gras dan echt zacht is en het kunstgras veel harder, is die overgang net een stoeprand waar hij precies op stapt. Heel zuur.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 20, 2021, 14:05:15
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 20, 2021, 13:05:26
Was ook echt pech voor Sambissa. Je kunt zien dat aan de zijkant van het veld, z'n 30 cm buiten de zijlijn het kunstgras begint. Als het echte gras dan echt zacht is en het kunstgras veel harder, is die overgang net een stoeprand waar hij precies op stapt. Heel zuur.
hij was er totaal niet bij. Gewoon niet goed gefocust. Tikt daar door ook zo die bal naar de tegenstander
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 20, 2021, 15:12:07
Citaat van: Galdiano op februari 20, 2021, 11:58:24
We speelden ook gewoon goed. Technisch is Jong Ajax veel en veel beter. Wij zijn Tactisch verder. Gelijk spelletje meer dan prima!

We leveren 5 punten in man tegen een beloftenteam. Weet niet wat jij gisteren hebt gezien, maar bij Cambuur ontbreekt momenteel de frisheid en de scherpte. Een paar spelers raken niet een knikker momenteel. Kallon, Jacobs, Sambissa. Om maar wat namen te noemen. Als we zo blijven spelen ga je binnenkort ook wedstrijden verliezen. En dan denderen NAC en Graafschap over ons heen. Alles komt goed lult iedereen. Mut het allemaal nog maar zien. Maar das mijn mening.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 20, 2021, 15:17:02
Het zou geen schande zjin ... een dip na meer dan 50 wedstrijden constant presteren.
Daar kun je alleen Gudde dan op aankijken en niemand van de club.
Maar ik denk dat we redden het wel. N.A.C. staat veel te ver achter en die hebben geen onderling duel meer om echt in te lopen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 20, 2021, 15:20:39
NAC staat maar 7 punten achter hoor met nog 13 te gaan. Dat is 39 punten.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 20, 2021, 15:25:13
Citaat van: wiekie1969 op februari 20, 2021, 15:20:39
NAC staat maar 7 punten achter hoor met nog 13 te gaan. Dat is 39 punten.
en een wedstrijd meer gespeeld
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 20, 2021, 15:27:54
Na maandag kan het 10 zijn met nog 12 wedstrijden te gaan.
Laatste speeldag moeten zij dan binnen 2 punten staan en dan moeten ze ook nog in Leeuwarden winnen... .
Het is niet onmogelijk maar ik zie dat niet gebeuren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 20, 2021, 15:29:53
Citaat van: wiekie1969 op februari 20, 2021, 15:12:07
We leveren 5 punten in man tegen een beloftenteam. Weet niet wat jij gisteren hebt gezien, maar bij Cambuur ontbreekt momenteel de frisheid en de scherpte. Een paar spelers raken niet een knikker momenteel. Kallon, Jacobs, Sambissa. Om maar wat namen te noemen. Als we zo blijven spelen ga je binnenkort ook wedstrijden verliezen. En dan denderen NAC en Graafschap over ons heen. Alles komt goed lult iedereen. Mut het allemaal nog maar zien. Maar das mijn mening.
Pfff echt he... Weet niet wat jij verwacht maar aan je teksten te zien ben jij niet realistisch. Gelijkspelen kan maar je had hem qua kansen moeten winnen, 2e wedstrijd in 4 dagen gaat sommige speler niet goed af, ook dat is niet heel vreemd. NAC en De Graafschap? Die voetballen slechter dan wij doen, en hebben heel veel geluk, misschien moet eens een wedstrijd kijken hun, i.p.v alleen naar teletekst pagina 829/830/831 te kijken. Of in het kort, je lult uit je nek...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 20, 2021, 15:35:09
Citaat van: Bankzitter op februari 20, 2021, 15:17:02
Het zou geen schande zjin ... een dip na meer dan 50 wedstrijden constant presteren.
Daar kun je alleen Gudde dan op aankijken en niemand van de club.
Maar ik denk dat we redden het wel. N.A.C. staat veel te ver achter en die hebben geen onderling duel meer om echt in te lopen.
Na 1 gelijkspel gaan we het hebben over een dip... Ik weet niet hoor ,maar om te denken dat je een heel seizoen perfect speelt, en alles wint, realistisch is...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 20, 2021, 15:44:07
Citaat van: Grijskijkert op februari 20, 2021, 15:29:53
Pfff echt he... Weet niet wat jij verwacht maar aan je teksten te zien ben jij niet realistisch. Gelijkspelen kan maar je had hem qua kansen moeten winnen, 2e wedstrijd in 4 dagen gaat sommige speler niet goed af, ook dat is niet heel vreemd. NAC en De Graafschap? Die voetballen slechter dan wij doen, en hebben heel veel geluk, misschien moet eens een wedstrijd kijken hun, i.p.v alleen naar teletekst pagina 829/830/831 te kijken. Of in het kort, je lult uit je nek...
kest wel een heel verhaal houden maar wiekie is bezorgd. Mag dat...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Bankzitter op februari 20, 2021, 15:46:04
Ik noem dit geen dip... 3 wedstrijden op rij geen punten zou een dip zijn.
En ook heel normaal. Het is juist heel bijzonder dat we onder Henk altijd zo contant zijn.

Ik word pas zenuwachtig als het nu nog een paar keer misgaat. En dan nog ben ik ontzettend trots op dit team.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 20, 2021, 15:46:25
Citaat van: sunderland op februari 20, 2021, 15:44:07
kest wel een heel verhaal houden maar wiekie is bezorgd. Mag dat...
Wiekie is niet realistisch, waardoor hij spoken ziet of dingen die er niet zijn.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 20, 2021, 15:52:13
Citaat van: wiekie1969 op februari 20, 2021, 15:12:07
Als we zo blijven spelen ga je binnenkort ook wedstrijden verliezen. En dan denderen NAC en Graafschap over ons heen. Alles komt goed lult iedereen. Mut het allemaal nog maar zien. Maar das mijn mening.

Sast maar su negatief in t leven staan. 
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 20, 2021, 16:16:52
Citaat van: sunderland op februari 20, 2021, 15:44:07
kest wel een heel verhaal houden maar wiekie is bezorgd. Mag dat...
tuurlijk mag dat, maar hij doet net alsof NAC en Graafschap fantastisch spelen. En de opmerking over 5 punten verliezen tegen een belofteteam...tsja, het zijn niet de minste beloften he? Volgens mij tegen de rest nog 100 procent score en in totaal op 24 wedstriijden 15 verliespunten, dat is beter dan vorig jaar. En nee, we spelen niet zoals we soms hebben gespeeld, maar NAC en de Graafschap komen met meer geluk aan de punten momenteel. Daar zit geen enkel idee achter en de goals die ze maken komen simpelweg uit de lucht vallen. Als ik zie wat wij in een wedstrijd aan kansen creeren  dan maak ik me nog geen zorgen. We moeten alllen eerder de kansen benutten, dat voetbalt een stuk rustiger. Misschien ziet de wereld er morgen al wat rooskleuriger uit als Graafschap ook wat punten verliest, misschien komen ze op een punt, we gaan het zien.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: mario op februari 20, 2021, 16:37:05
Dat de Graafschap speelt dan niet zo best. Ze trekken de wedstrijden wel over de streep.
Het wordt mij ook allemaal wat te spannend.  :0= Kom op boys, we vertrouwen op jullie...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 20, 2021, 16:40:58
Citaat van: Treb op februari 20, 2021, 15:52:13
Sast maar su negatief in t leven staan.

Een echte liwwader, als we met zijn allen bij de Oldehove staan moet hij het nog zien.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 20, 2021, 16:51:43
Citaat van: mario op februari 20, 2021, 16:37:05
Dat de Graafschap speelt dan niet zo best. Ze trekken de wedstrijden wel over de streep.
Het wordt mij ook allemaal wat te spannend.  :0= Kom op boys, we vertrouwen op jullie...
Het is absoluut een stuk spannender dan het een paar weken geleden was, belangrijk wordt in ieder geval om die onderlinge duels met Almere en Graafschap te pakken, puur op voetbal moeten we dat kunnen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: hobbes op februari 20, 2021, 17:10:38
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 20, 2021, 16:51:43
Het is absoluut een stuk spannender dan het een paar weken geleden was, belangrijk wordt in ieder geval om die onderlinge duels met Almere en Graafschap te pakken, puur op voetbal moeten we dat kunnen.

Ja, we zullen het toch echt zelf moeten doen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Vlampiep op februari 20, 2021, 19:18:12
Citaat van: Grijskijkert op februari 20, 2021, 15:29:53
Pfff echt he... Weet niet wat jij verwacht maar aan je teksten te zien ben jij niet realistisch. Gelijkspelen kan maar je had hem qua kansen moeten winnen, 2e wedstrijd in 4 dagen gaat sommige speler niet goed af, ook dat is niet heel vreemd. NAC en De Graafschap? Die voetballen slechter dan wij doen, en hebben heel veel geluk, misschien moet eens een wedstrijd kijken hun, i.p.v alleen naar teletekst pagina 829/830/831 te kijken. Of in het kort, je lult uit je nek...
Jong Ajax is met zijn individueel technisch begaafde spelers niet een gemakkelijke tegenstander en gelet op de verkregen kansen hadden we ook de 3 punten mee moeten nemen.
En ik ben het roerend met Wiekie eens dat Kallon geen bal naar de juiste kleur wist te spelen en wat Jacobs betreft idem en die won ook nog eens niet één duel. Sambissa was ook matig enneagram dat betreft zal dit beter moeten of Korte op links en Dodeman of Antonia op rechts.
Onze selectie is breed, dus wie niet de juiste vorm heeft moet plaats maken voor een ander, want nu punten morsen kan het moreel ook zo maar doen omslaan naar een negatieve serie.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2021, 13:41:54
Citaat van: Grijskijkert op februari 20, 2021, 15:46:25
Wiekie is niet realistisch, waardoor hij spoken ziet of dingen die er niet zijn.

Ik zie Graafschap en NAC beter worden en die blijven al wekenlang de wedstrijden winnen. Cambuur wordt niet meer beter, dit is het niveau. Niet realistisch? Dat ben ik juist wel.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2021, 13:44:19
Citaat van: Treb op februari 20, 2021, 15:52:13
Sast maar su negatief in t leven staan.

Er wordt veel te veel geknuffeld bij Cambuur. Het is allemaal veel te lief. Ter Heide stond op positie van Hoedemakers, terwijl hij 15e man is en niet of nauwelijks speelt. Onbegrijpelijk.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2021, 13:46:07
Citaat van: sunderland op februari 20, 2021, 15:44:07
kest wel een heel verhaal houden maar wiekie is bezorgd. Mag dat...

Een beetje kenner voelt dat het op de hasses verkeerd gaat. De pijp is leeg bij de mannen. Geeft niks, alle respect.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 21, 2021, 13:51:40
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2021, 13:46:07
Een beetje kenner voelt dat het op de hasses verkeerd gaat. De pijp is leeg bij de mannen. Geeft niks, alle respect.

We kunnen beter de club opdoeken.

Het is mooi geweest.

Bedankt allemaal. Dit was het.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Inferno-058 op februari 21, 2021, 13:58:36
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2021, 13:46:07
Een beetje kenner voelt dat het op de hasses verkeerd gaat. De pijp is leeg bij de mannen. Geeft niks, alle respect.
Voor winterstop verloren we van Jong Ajax in eigen huis, was de pijp toen ook al leeg?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2021, 14:00:01
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2021, 13:46:07
Een beetje kenner voelt dat het op de hasses verkeerd gaat.
Na waanbeelden/waanideeën ook nog last van grootheidswaanzin door jezelf een kenner te noemen.. Als we de komende 2 wedstrijden winnen roep je dat we volgend jaar Europeesvoetbal spelen , heb nog nooit zo'n labiel iemand meegemaakt..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2021, 14:03:51
Citaat van: Grijskijkert op februari 21, 2021, 14:00:01
Na waanbeelden/waanideeën ook nog last van grootheidswaanzin door jezelf een kenner te noemen.. Als we de komende 2 wedstrijden winnen roep je dat we volgend jaar Europeesvoetbal spelen , heb nog nooit zo'n labiel iemand meegemaakt..

Zegt de grootste labiele van dit forum.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2021, 14:07:01
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2021, 14:01:25
Er is hier hier op dit forum weinig of geen kritiek. Het ouwe jongens krentenbrood voert hier de boventoon. Als Henkie Peter vd Vlag op de 6 had gezet had je hier niemand gehoord.
Jij komt hier alleen maar om te zeiken en te zeuren en hebt het over dingen die er niet zijn of over dingen die je niet kan weten of kan aantonen, of in het kort je lult maar wat.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2021, 14:08:05
Citaat van: Grijskijkert op februari 21, 2021, 14:07:01
Jij komt hier alleen maar om te zeiken en te zeuren en hebt het over dingen die er niet zijn of over dingen die je niet kan weten of kan aantonen, of in het kort je lult maar wat.

En jij niet????? Jij speelt altijd op de man kerel. Begint zielig te worden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 21, 2021, 14:10:20
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2021, 13:46:07
Een beetje kenner voelt dat het op de hasses verkeerd gaat. De pijp is leeg bij de mannen. Geeft niks, alle respect.
Een reactie van je van nog geen week geleden:


Re: SC Cambuur - TOP Oss (16/02/21 - 18:45)
« Reactie #101 Gepost op: februari 16, 2021, 21:24:42 »
Citaat
Er zijn betere ploegen dan Almere. NAC, Eagles en NEC. Maar daar staan wij 15 punten op voor. Niks aan de hand.

Wat is de reden dat je mening nu 180 graden anders is?

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Treb op februari 21, 2021, 14:11:28
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2021, 14:08:05
En jij niet????? Jij speelt altijd op de man kerel. Begint zielig te worden.

Hest dien antidepressiva wel had vanmorgen?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2021, 14:11:56
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2021, 14:03:51
Zegt de grootste labiele van dit forum.
Is dit alles meer heb je niet? Eentje zoals, wat je zegt ben je zelf.. klein kien..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2021, 14:13:52
Citaat van: Treb op februari 21, 2021, 14:11:28
Hest dien antidepressiva wel had vanmorgen?
Heeft zich na het kerk bezoek vanochtend zich even moed in gedronken om weer even op het forum te durven.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2021, 14:16:45
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2021, 14:08:05
En jij niet????? Jij speelt altijd op de man kerel. Begint zielig te worden.
Alleen die het verdienen, en ik zou bijna medelijden met je krijgen ziele poot.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: De Gast op februari 21, 2021, 15:09:12
Wiekie is ongerust. Dat kan, en terecht ook want de voorsprong is meer dan gehalveerd. Maar dat moet niet omslaan in het negatieve. Volgens mij doen we het nog steeds prima alleen hebben we de pech dat Graafschap maximaal presteert. Maar het wordt wel tijd dat we eens wat effectiever met de kansen omgaan anders zie ik het ook nog wel verkeerd aflopen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 21, 2021, 15:11:12
Citaat van: De Gast op februari 21, 2021, 15:09:12
Wiekie is ongerust. Dat kan, en terecht ook want de voorsprong is meer dan gehalveerd. Maar dat moet niet omslaan in het negatieve. Volgens mij doen we het nog steeds prima alleen hebben we de pech dat Graafschap maximaal presteert. Maar het wordt wel tijd dat we eens wat effectiever met de kansen zie ik het ook nog wel verkeerd aflopen.
netjes samengevat inderdaad
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2021, 15:16:27
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 21, 2021, 15:11:12
netjes samengevat inderdaad
Vind je? We zijn sinds de winterstop uitgelopen op Almere en NAC, alleen De Graafschap heeft de rol van Almere overgenomen, dus heel veel is er niet veranderd. De laatste 4 wedstrijden, 3 gewonnen en 1 gelijk en we creëren veel kansen, dus ik snap die ongerustheid niet.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 21, 2021, 15:18:50
Citaat van: Grijskijkert op februari 21, 2021, 15:16:27
Vind je? We zijn sinds de winterstop uitgelopen op Almere en NAC, alleen De Graafschap heeft de rol van Almere overgenomen, dus heel veel is er niet veranderd. De laatste 4 wedstrijden, 3 gewonnen en 1 gelijk en we creëren veel kansen, dus ik snap die ongerustheid niet.
ja vind ik echt. Die ongerustheid voel ik ook in alle oprechtheid, zit hem er bij mij met name in dat we een paar weken geleden allen Almere als direct concurrent hadden en dar nu Graafschap toch snel is aangehaakt. Ik weet ook wel dat alles er volgende week een stuk rooskleuriger uit kan zien als we de volgende 2 wedstrijden pakken, zit tussen mijn oren denk ik
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: mario op februari 21, 2021, 15:27:37
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 21, 2021, 15:18:50
ja vind ik echt. Die ongerustheid voel ik ook in alle oprechtheid, zit hem er bij mij met name in dat we een paar weken geleden allen Almere als direct concurrent hadden en dar nu Graafschap toch snel is aangehaakt. Ik weet ook wel dat alles er volgende week een stuk rooskleuriger uit kan zien als we de volgende 2 wedstrijden pakken, zit tussen mijn oren denk ik
Goed verwoord, zo zit het bij mij ook wat. Meer angst/ongerustheid dan realiteitszin.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Galdiano op februari 21, 2021, 15:29:33
Wedstrijd is klaar, maar lekker ouwehoeren over Jong Utrecht.   l8l :devil
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: denistel op februari 21, 2021, 17:48:23
Citaat van: mario op februari 21, 2021, 15:27:37
Goed verwoord, zo zit het bij mij ook wat. Meer angst/ongerustheid dan realiteitszin.

angst heb ik zeker niet.maar we zullen weer ff een tandje bij moeten zetten
en sommige spelers moeten beseffen dat als je de titel wilt pakken het niet
allemaal van zelf gaat .sommigen ogen bewust of onbewust te makkelijk en
kunnen dat dan ook niet omdraaien in een wedstrijd.we gaan het zien
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: papier op februari 22, 2021, 11:38:23
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 21, 2021, 15:18:50
ja vind ik echt. Die ongerustheid voel ik ook in alle oprechtheid, zit hem er bij mij met name in dat we een paar weken geleden allen Almere als direct concurrent hadden en dar nu Graafschap toch snel is aangehaakt. Ik weet ook wel dat alles er volgende week een stuk rooskleuriger uit kan zien als we de volgende 2 wedstrijden pakken, zit tussen mijn oren denk ik

Ik heb ook veel te veel het gevoel nu een promotie zo ontzettend graag te willen. Omdat ik denk dat we dat op basis van het afgelopen seizoen en op basis van het huidige voetbal gewoon verdienen. Daarnaast heb ik niet de afleiding van het bijpraten tijdens een wedstrijd en het lullen over futiliteiten tijdens de wedstrijd zoals ik die wel heb bij een stadionbezoek. Het gaat nu als ik alleen kijk veel teveel over het voetbal zelf, wat er niet goed gaat/wat beter moet en dan nog het resultaat.

Denk dus met name doordat we er niet bij kunnen zijn en niet eens bij mogen zijn die wens veel sterker is geworden. Als ik bij een wedstrijd was geweest die weer kut was had ik in ieder geval nog wel gelachen om wat stomme fouten van spelers of wat domme grappen op de tribune. Die verzachtende omstandigheden hebben we nu helaas niet tot onze beschikking.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 22, 2021, 11:58:41
Citaat van: Grijskijkert op februari 21, 2021, 14:11:56
Is dit alles meer heb je niet? Eentje zoals, wat je zegt ben je zelf.. klein kien..
doe es even normaal man. Gedraag die niet steeds als de koning. Hij voelt het zo en dan krijgt ie de wind van voren. Ook dit mag op het forum, een tegengeluid. Na zondag weten we echt waar we staan.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 22, 2021, 12:52:59
Citaat van: sunderland op februari 22, 2021, 11:58:41
doe es even normaal man. Gedraag die niet steeds als de koning. Hij voelt het zo en dan krijgt ie de wind van voren. Ook dit mag op het forum, een tegengeluid. Na zondag weten we echt waar we staan.
Ik normaal doen of als koning gedragen? Kijk eerst eens in de spiegel zou ik zeggen.. Jij verbied mij een weerwoord, en dat is normaal vind je? En als hij geen weerwoord duld moet hij zijn gevoelens naar jou in een privé-app sturen..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 22, 2021, 14:06:15
Citaat van: Grijskijkert op februari 22, 2021, 12:52:59
Ik normaal doen of als koning gedragen? Kijk eerst eens in de spiegel zou ik zeggen.. Jij verbied mij een weerwoord, en dat is normaal vind je? En als hij geen weerwoord duld moet hij zijn gevoelens naar jou in een privé-app sturen..
dit bedoel ik dus
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 22, 2021, 14:09:17
Citaat van: sunderland op februari 22, 2021, 14:06:15
dit bedoel ik dus
Drama queen :zweep
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 22, 2021, 14:12:58
Citaat van: Grijskijkert op februari 22, 2021, 14:09:17
Drama queen :zweep
snapst et. Als hij dat schrijft reageer dan niet. Hij scheld of zegt niks verkeerds, alleen dat ie eigenlijk erg bezorgd is op zijn wiekie,s. Maar goed we gaan weer verder....,
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 22, 2021, 14:28:24
Citaat van: sunderland op februari 22, 2021, 14:12:58
snapst et. Als hij dat schrijft reageer dan niet. Hij scheld of zegt niks verkeerds, alleen dat ie eigenlijk erg bezorgd is op zijn wiekie,s. Maar goed we gaan weer verder....,
Nee hij is heilig, hij lokt dingen uit door o.a. te zeggen  " Er is hier hier op dit forum weinig of geen kritiek. Het ouwe jongens krentenbrood voert hier de boventoon. Als Henkie Peter vd Vlag op de 6 had gezet had je hier niemand gehoord." en het later te verwijderen en het was niet het enige wat hij weer verwijderd heeft... Maar goed wat je zegt, verder maar..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 22, 2021, 14:48:37
Kunnen die privé ruzies mischien ook op een andere manier uitgevochten worden?
Ben er wel beetje klaar mee om dit steeds op ons forum te moeten lezen :zucht
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 22, 2021, 15:04:27
Citaat van: Specuveter op februari 22, 2021, 14:48:37
Kunnen die privé ruzies mischien ook op een andere manier uitgevochten worden?
Ben er wel beetje klaar mee om dit steeds op ons forum te moeten lezen :zucht
Ten eerste als je een beetje oplet is het geen (privé) ruzie en ten 2e was het al klaar en ten 3e kom je altijd met het zout als het ei op is?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: zeewolde op februari 22, 2021, 15:09:08
Citaat van: Grijskijkert op februari 22, 2021, 15:04:27
Ten eerste als je een beetje oplet is het geen (privé) ruzie en ten 2e was het al klaar en ten 3e kom je altijd met het zout als het ei op is?
je hoeft niet overal op te reageren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op februari 22, 2021, 16:22:06
Een A junior moet een beetje respect hebben voor de voorzitter en het bestuurslid  :devil
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 22, 2021, 17:23:16
Citaat van: sunderland op februari 22, 2021, 16:22:06
Een A junior moet een beetje respect hebben voor de voorzitter en het bestuurslid  :devil
:_schater :_schater :zweep :thumbsup
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Specuveter op februari 22, 2021, 18:57:40
Citaat van: sunderland op februari 22, 2021, 16:22:06
Een A junior moet een beetje respect hebben voor de voorzitter en het bestuurslid  :devil
zal toch proberen mijn oude naam terug te halen.
Dan kletsen we verder :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: Grijskijkert op februari 22, 2021, 18:59:50
Citaat van: Specuveter op februari 22, 2021, 18:57:40
zal toch proberen mijn oude naam terug te halen.
Dan kletsen we verder :_schater
Kan die privé ruzie misschien ook op een andere manier uitgevochten worden?
Ben er wel beetje klaar mee om dit steeds op ons forum te moeten lezen  :zweep
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)
Bericht door: sunderland op maart 05, 2021, 23:30:39
Ajax laat weer even weds verplaatsen. Zegt zoveel...