Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)

Gestart door Huizen, februari 01, 2021, 12:01:34

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 12, 2021, 19:04:38
Dat dat stel schijtbakken uit Zeist een hekel aan ons hebben is overduidelijk en ons de promotie proberen door de neus te boren is eveneens overduidelijk.
Maar ik verwacht ook van ons bestuur dat ze protest aan tekenen tegen dit onevenredig te spelen wedstrijden in 6 dagen. Dit vraagt om blessures, waarmee sporters hun carrière kunnen schaden.
protest? Wie dan , aard, hou toch op

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 12, 2021, 19:20:00
protest? Wie dan , aard, hou toch op
Dan oek niet zeike as ut te sware programma oans de nek om draait.
Mar hoe ut oek gaan sil, goead weekend en niet op ut ies komme.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Waarom kan Top Oss niet een dag eerder en Utrecht een dag later, is het hele probleem weg?
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 12, 2021, 20:15:22
Dan oek niet zeike as ut te sware programma oans de nek om draait.
Mar hoe ut oek gaan sil, goead weekend en niet op ut ies komme.
bin het helemaal met jou eens hoor. Aard en protesteren is niet een combi.

sunderland

Ze hebben gewoon gewacht wat Ajax uitkwam wat hier al eerder werd geschreven. Ben daar 100% van overtuigd.

Huizen

Denk dat het niet zo werkt. KNVB wil gewoon z.s.m. inhalen zonder de competitie teveel in het nauw te brengen. Corona is helaas nog steeds onzeker en het EK komt er ook aan (dan moeten de competities klaar zijn)

Maandag wederom een belangrijke 3 punter tegen Top Oss. Daarna minimaal een punt in Amsterdam en "gewoon" winnen van Jong Utrecht. Die zijn momenteel niet best.

Die ene extra wedstrijd in korte tijd erbij (Jong FC Utrecht) moet te doen zijn! (nu ook wat langer vrij gehad  :D)

Fijn weekend iedereen  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Diemen op februari 13, 2021, 08:29:51
Denk dat het niet zo werkt. KNVB wil gewoon z.s.m. inhalen zonder de competitie teveel in het nauw te brengen. Corona is helaas nog steeds onzeker en het EK komt er ook aan (dan moeten de competities klaar zijn)

Maandag wederom een belangrijke 3 punter tegen Top Oss. Daarna minimaal een punt in Amsterdam en "gewoon" winnen van Jong Utrecht. Die zijn momenteel niet best.

Die ene extra wedstrijd in korte tijd erbij (Jong FC Utrecht) moet te doen zijn! (nu ook wat langer vrij gehad  :D)

Fijn weekend iedereen  |:)
Als dat zo zou zijn was deze wedstrijd afgelopen donderdag of vrijdag gespeeld.. Go Ahead ook zomaar verplaatst naar Almelo dus als het om het veld ging dan had deze wedstrijd naar Volendam verplaatst kunnen worden.
En aan die dagen extra vrij heb je niets als je belangrijke spelers pijntjes oplopen die 3 a 4 dagen herstel vergen. Of wat te denken van een verkeerde corona test, na 5 dagen weer testen en we zijn 2 a 3 wedstrijden verder..zit er een 'normale week' tussen de wedstrijden heb je daar geen last van.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Almere moet Volendam nog inhalen. Die krijgen het dan toch ook druk?

En in breedte ontlopen de meeste posities zich weinig : Maulun/Paulissen, Sambissa/Bangura, Kallon/Korte. We kunnen niet alles opvangen(Muhren,Hoedemakers)  maar wel heel veel.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op februari 13, 2021, 09:44:55
Almere moet Volendam nog inhalen. Die krijgen het dan toch ook druk?

En in breedte ontlopen de meeste posities zich weinig : Maulun/Paulissen, Sambissa/Bangura, Kallon/Korte. We kunnen niet alles opvangen(Muhren,Hoedemakers)  maar wel heel veel.
Die kunnen extra kracht putten doordat ze met publiek mogen spelen.. Stevens, Schouten en Mac-Intosch kunnen ook niet gemist worden en bij de laatste 2 zijn er de laatste tijd veel pijntje of kleine blessures. Zal wel negatief of geïrriteerd overkomen, maar dat komt vooral door de KNVB , die hadden deze wedstrijd makkelijk afgelopen donderdag of vrijdag kunnen laten spelen, zodat de herstel tijd groter is.
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:19:05
Die kunnen extra kracht putten doordat ze met publiek mogen spelen.. Stevens, Schouten en Mac-Intosch kunnen ook niet gemist worden en bij de laatste 2 zijn er de laatste tijd veel pijntje of kleine blessures. Zal wel negatief of geïrriteerd overkomen, maar dat komt vooral door de KNVB , die hadden deze wedstrijd makkelijk afgelopen donderdag of vrijdag kunnen laten spelen, zodat de herstel tijd groter is.

Almere speelt 1x met 1500 man publiek ( wat nog niet eens uitverkocht is) tegen ons.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op februari 13, 2021, 10:24:46
Almere speelt 1x met 1500 man publiek ( wat nog niet eens uitverkocht is) tegen ons.
Dit zal ons hopelijk extra motiveren om ze thuis met publiek wederom  een flinke oorwassing te geven.  |:)

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op februari 13, 2021, 10:24:46
Almere speelt 1x met 1500 man publiek ( wat nog niet eens uitverkocht is) tegen ons.
En dat het precies tegen ons moet gebeuren, waarom moet er getest worden, waren er besmettingen te herleiden aan een stadion bezoek? Maar 1500, in een dat piepkleine 'stadion' is dat veel!
Sommige forumgangers paniekeren misschien, maar sommige forumgangers onderschatten dit allemaal!!
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:43:44
En dat het precies tegen ons moet gebeuren, waarom moet er getest worden, waren er besmettingen te herleiden aan een stadion bezoek? Maar 1500, in een dat piepkleine 'stadion' is dat veel!
Sommige forumgangers paniekeren misschien, maar sommige forumgangers onderschatten dit allemaal!!

We moeten nog steeds van eigen kracht uitgaan. Wij hebben het beste team van de KKD en hoeven voor niemand bang te zijn.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2021, 10:37:59
Dit zal ons hopelijk extra motiveren om ze thuis met publiek wederom  een flinke oorwassing te geven.  |:)
Zou dat lukken met het volgende 11-tal(als het een beetje tegen zit)?

Bos ,Ter Heide, Nieuwpoort ,Kramer , Sambissa; v/d Meer, Maulun ,Breij; Doodeman , Ladan , Ragnar.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op februari 13, 2021, 10:46:19
We moeten nog steeds van eigen kracht uitgaan. Wij hebben het beste team van de KKD en hoeven voor niemand bang te zijn.
Ik heb gezien wat een eerder druk programma met bepaalde spelers deed en snap het vertrouwen van sommigen niet.
IN HENK WE TRUST!!!