Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)

Gestart door Huizen, februari 01, 2021, 12:01:34

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

De volgende... hopelijk kunnen we het "Jong Ajax syndroom" vanaf maandag afsluiten  8)

denistel

ajax op zondag tegen utrecht en woensdag er na psv voor de beker
dus we moeten zelf goed zijn dan ga je daar winnen

Inferno-058

Zullen genoeg ruimte krijgen om te voetballen, echter is het wel belangrijk om achterin scherp te zijn.

sunderland

Mijn gevoel zegt dat deze weds cruciaal is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Diemen op februari 01, 2021, 12:01:34
De volgende... hopelijk kunnen we het "Jong Ajax syndroom" vanaf maandag afsluiten  8)
De vorige uitwedstrijd was toch 0-6.... (met 5 man in het uitvak  8) )
Henk, held, bedankt

Walter

Kudus, Brobbey, Traore, Timber zullen wel minuten moeten maken na hun herstel. Dan Taylor, Jensen, Unuvar en Hansen erbij en Scherpen in doel.
Henk de Jong zou zeggen dat dit mooi is, maar daar koop je niks voor. Dit wordt weer zuivere competitievervalsing.

Treb

Dit gaat weer een hoop frustraties opleveren.

sunderland

Citaat van: Treb op februari 01, 2021, 16:47:35
Dit gaat weer een hoop frustraties opleveren.
ik kan er maar beter ook niet naar kijken

denistel

#8
Citaat van: Walter op februari 01, 2021, 16:33:16
Kudus, Brobbey, Traore, Timber zullen wel minuten moeten maken na hun herstel. Dan Taylor, Jensen, Unuvar en Hansen erbij en Scherpen in doel.
Henk de Jong zou zeggen dat dit mooi is, maar daar koop je niks voor. Dit wordt weer zuivere competitievervalsing.

ajax 1 2 wedstrijden in 4 dagen denk dat brobby taore  en timber gewoon daar bij zitten.
kudus heeft de laatste maanden amper gespeeld we zullen het zien.

ps jensen net naar denemarken vertrokken

D.H.Skolten

Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.

Ik denk ook dat Jong Ajax niet in de sterkste opstelling zal spelen.

Treb


Treb

Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.

Beter zoek je een ander forum waar je dit soort onzin kunt uitkramen, CO is daar niet echt het platform voor.

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.

:rodekaart  VOETBAL!

speculeter

Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.
zoek Een ander platform hiervoor